Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zit dit topic een beetje door te bladeren, maar ik kan het allemaal niet zo heel goed volgen. Dus stel ik heb een DS Lite (heb ik overigens niet, maar stel dat) en ik wil een backup van enkele spellen hebben. Wat moet je dan allemaal kopen en doen om dat te realiseren? (misschien makkelijk als er in een volgend topc ff een tutorial komt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:24:
[...]

Is die site nu te vertrouwen of niet? Ik begrijp uit jouw ervaring dat ik daar niks moet bestellen of heb je wel in het verleden goede zaken ermee gedaan? En wat zijn de meningen van anderen over deze site?
Ik heb er al 2 keer besteld en binnen 3 dagen was m'n bestelling binnen. Een collega van me heeft er ook besteld en die had het ook binnen die periode. Ik vindt het een prima site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 09:27
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:24:
[...]

Is die site nu te vertrouwen of niet? Ik begrijp uit jouw ervaring dat ik daar niks moet bestellen of heb je wel in het verleden goede zaken ermee gedaan? En wat zijn de meningen van anderen over deze site?
Ik zal mn verhaal eventjes snel uitleggen. Ik heb daar 1 juli g6-lite+passcard 3 ge-pre-ordered. Toen ik rond 15 juli een emailtje stuurde waarin ik om meer informatie vroeg kreeg ik dit mailtje terug:

Dear Customer,

The items are still with the pre-order status.
We are not sure when we'll get the items in stock
We are very sorry, your order has accidentendly been cancel.
Refund should show up on your statement within 2 weeks.
If you wish to replace an order you can.

Regards,

Assistant Manager
Divineo.com

DiViNeO: Electronics Without Frontiers.
www.divineo.net

En nu wacht ik dus op mn refund :(

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:28:
Ik zit dit topic een beetje door te bladeren, maar ik kan het allemaal niet zo heel goed volgen. Dus stel ik heb een DS Lite (heb ik overigens niet, maar stel dat) en ik wil een backup van enkele spellen hebben. Wat moet je dan allemaal kopen en doen om dat te realiseren? (misschien makkelijk als er in een volgend topc ff een tutorial komt?)
Ik kan je dan een passcard 3 + g6-lite aanraden. Niks geen geflash of iets dergelijks. Gewoon Plug en Play

[ Voor 24% gewijzigd door Melk op 28-07-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Prima als je dat gelooft. Doe je het toch niet? Ik geloof het in iedergeval niet en ik heb hier ook nooit dergelijke verhalen gehoord. Bedenk trouwens wel dat je NDS gebricked kan worden als je een passme gebruikt door bijv. een troyan horse. Maar ik hoor graag de mening van anderen hierover. Ik vind namelijk alleen websites met positieve geluiden. Het is voor de rest hier trouwens wel fijn als je ook een link geeft en niet alleen een quote van een website.

[...]

Nee, 4gbit is 4gbit. Je bedoelt 512MB (hoofdletters). Als je meer functionaliteiten wil, dan zou ik voor een flash kaart gaan met geheugen wat je er zelf in kan stoppen (bijv. micro sd geheugen). Dat bespaar je flink op de kosten.
Ik denk dat ik voor beide ga. 1 voor de games. De ander voor filmpjes en muziek. (volgens mij heb je om sommige games te spelen, speciaal snel geheugen voor nodig. zoals de g6lite heeft)

De linkjes zijn van deze quote
Aidacra schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:23:
Ik wil deze combinatie dus bestellen bij Divineo

G6 Lite

en

Passkey3

Een goed besluit of niet? En waarom niet? Ik kan alleen bedenken de niet uitbreidbaarheid maar dat geeft voor mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:56:
Ik denk dat ik voor beide ga. 1 voor de games. De ander voor filmpjes en muziek. (volgens mij heb je om sommige games te spelen, speciaal snel geheugen voor nodig. zoals de g6lite heeft)
je hebt toch genoeg aan een ez-4 met moonshell erop? Heb je maar 1 flashkaartje nodig.
cbxmelk schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:05:
En nu wacht ik dus op mn refund :(
Dat had ik reeds gelezen in dit topic (houd het elke dag bij). Ik was benieuwd of je in het verleden ook al eens bij die site besteld had? Iedereen was er eerst positief over namelijk hier, maar toen jij dat gedonder kreeg begon iedereen opeens over die psx site te praten.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-07-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123234

Ben ook al een tijdje op zoek naar een leuk 'setje'.

Mij lijkt de supercard lite (met micro SD) wel wat. Past in een DSlite, zelfde looks als g6 lite, maar wel met uitbreidbaar geheugen (en ook goedkoper).
Hier is ie volgens mij het goedkoopst ($43):
http://www.linker4u.com/pp/item_detail.asp?itemID={C7CF44FC-A86B-457C-9476-C1B3D9520E89}

Bij divineo is ie in de preorder 7$ duurder (ook bij linker4u overigens preorder, maar ze zouden vanaf vandaag gaan leveren.)

Wilde die met de Superkey ($26,50) combineren. Zeg $70 samen. Lijkt me een goede deal.

Heeft iemand ervaring met www.linker4u.com? Ziet er wel profi uit. Verzendkosten is ff zoeken maar komt op zo'n 20 dollar (met de airmail). Las dacht ik dat dat slimmer was uit Invoerrechten oogpunt (kan iemand dat bevestigen? Kan ook met EMS en is niet heel veel duurder, wel sneller).

Met verzenden dus $90 (= ongeveer €70 dacht ik).

Kan ook bij Psxbox.net voor €50 een ez4lite met passkey kopen, met verzenden beetje het zelfde. Iemand hier ideeën over?? Ik neig naar die sd lite, past er zo mooi in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 22:23
Betreft de G6 Lite Engels release datum van officiele G6 team.

----------------------------------------------------

Hi Eric ,
Thanks for your concern about our products .

The english version of G6 Lite 4G is under production .
We will release it on July 27th .

The advantage of G6 Lite (build in Nand Flash) is running DS game whithout any break .

You don't worry about the compatiblity & speed of SD card .

Regards

Danny

----------------------------------------------------

Dus, als de G6 Lite in het engels te verkrijgen is bij PSXBOX of een andere shop waar mensen grote inkoop actie met elkaar gaan doen voor G6 Lite + Passcard 3.

Laat even weten, ik wil dit namelijk ook zéér graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Heb hem trouwens net al in engelse webshop zien liggen.. 130 euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StormingSoul schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:01:
Heb hem trouwens net al in engelse webshop zien liggen.. 130 euro :|
Absurd zeg. Dat kan veel goedkoper lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Joepie! ik mn geld terug;

Melk.

Refund should be post as July 28th 2006.
Please contact your credit card company if you can't see it.

Regards,

Assistant Manager
Divineo.com

DiViNeO: Electronics Without Frontiers.
www.divineo.net

En inderdaad ik heb mn geld terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 10:05
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:28:
supercard lite met superkey.
superkey in je lite, roms downloaden en converteren met software(zorg altijd dat je de nieuwst software hebt, en dat op de supercard de nieuwste firmware staat(is downloaden, erop zetten, selecteren, en ok).
je spelletjes converteren, op je sd-kaart zetten, in je supercard, en voila, klaar.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Bij zwart scherm zit er een pixel in me DS LITE die blauw oplicht [Dood of luie pixel, weet niet wat het is]

Houdt dit nu in dat ik hem in mag ruilen?
De vrouw achter de balie zei toen ik hem kocht dat ik bij dode pixels zoals wit scherm en zwarte pixel me DS lite mocht inleveren en een nieuwe kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
StormingSoul schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:17:
Bij zwart scherm zit er een pixel in me DS LITE die blauw oplicht [Dood of luie pixel, weet niet wat het is]

Houdt dit nu in dat ik hem in mag ruilen?
De vrouw achter de balie zei toen ik hem kocht dat ik bij dode pixels zoals wit scherm en zwarte pixel me DS lite mocht inleveren en een nieuwe kreeg
Nintendo doet daar niet zo moeilijk over, heb ik gelezen, en ervaren: batterijklepje van mijn GBC werd kosteloos vervangen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:07:
[...]

Absurd zeg. Dat kan veel goedkoper lijkt mij?
Ja, zo ong. 70 tot 80 euro INC. een Passcard 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Heeft iemand hier ondertussen al de g6-lite. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden :) ikzelf kan niet meer wachten. :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Als ik het goed begrijp.

Ik koop een G6 Lite 4GB, en flash me DS lite bij een vriend van me, met dat tandenstokertje en Flashme proggie?

Dan heb ik geen passcard 3 nodig?

Wat is slimmer =\.
Want ik wacht nu al een tijdje tot ik de Engelse G6 kan kopen, en mayb zijn er slimmere en betere oplossingen?

---------------------------------
En..hoop dat het de engelse G6 is (krijg ik nog antwoord op terug), maar hier kun je de G6 + Superpass van 74 Euro kopen
http://www.psp-nds.com/?p=productsList&iCategory=7

[ Voor 46% gewijzigd door Soullancer op 29-07-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
StormingSoul schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:41:
Als ik het goed begrijp.

Ik koop een G6 Lite 4GB, en flash me DS lite bij een vriend van me, met dat tandenstokertje en Flashme proggie?

Dan heb ik geen passcard 3 nodig?

Wat is slimmer =\
Dan heb je idd geen passcard 3 nodig nee. Maar als je passcard 3 erbij koopt hoef je niks te flashen maar gewoon die passcard 3 erin houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
cbxmelk schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:00:
[...]

Dan heb je idd geen passcard 3 nodig nee. Maar als je passcard 3 erbij koopt hoef je niks te flashen maar gewoon die passcard 3 erin houden
Oke.. Dan ga ik maar druk opzoek naar een G6 Lite 4gb met passcard 3 [Engels].

Als er mensen zijn die weten waar te krijgen is voor een normale prijs, of er een inkoop actie is laat het even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik heb gister (ondanks mijn slechte ervaring bij divineo.com) toch maar bij divineo.cn besteld. Gisteravond rond 19:00 besteld. En is nu onderweg :D
Posting Date Posting Time Drop-off Point Destination
29-Jul-2006 17:37 Tsim Sha Tsui Post Office Netherlands

Date # Location Delivery Status
29-Jul-2006 Hong Kong Item posted and is being processed.
29-Jul-2006 Hong Kong Processed for departure.
29-Jul-2006 Hong Kong Departed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ik ga mijn G6 Lite + Passcard 3 bestellen bij hopebuy.com

Engelse versie!
Kwam erop via GBATEMP waar alle engelse m via bestelde,

Als er nog meer mensen zijn die dit willen, laat even weten, dan kunnen we gezamelijk binnenhalen en worden de verzend kosten (25 US dollars per 0.5 K start, en 6 US Dollars per elke volgende 0.5 K)

PASSCARD3 $19.90USD $19.90USD 40 g
G6 Lite-4G $79.90USD $79.90USD 65 g
Total Price= $99.80USD (Ong. 76Euro) Total:0.11kg
T.P. + Verz= $124,8USD (Ong 95 Euro)

Kunnen dus imprecipe nog wel 3 mensen bij, en dan de verzend kosten delen, dat scheelt dan al zo'n 20 euro verzend kosten naar iets van 10 euro als met 2 man is en 5 euro met 4 man.

http://www.hopebuy.com/0001/0403/21705401.htm

[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 29-07-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan iemand een korte uitleg geven van alle producten die ik hier tegenkom? Ik zie door de bomen t bos niet meer... zover ik t begrijp heb ik aan een passkey 3 en een sd kaart genoeg om mn NDS backups te spelen. Maar wat is een g6 Lite G4 dan :?
super bedankt vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
-Passkey 3
-SD kaart Icm een Supercard bijv.

Passkey zorgt ervoor dat je de supercard (Cartridge) kan gebruiken, SD card (flash) is het geheugen kaartje wat in je supercard gaat en je dus je games opzet.

G6 Lite is ietsjes anders, daar zit het (flash geheugen) al ingebouwd, en heb je ook nog een Passcard 3 nodig, tenzij je m flasht, dan hoef je de Passcard 3 niet meer te gebruiken.

De ''Supercards'' of ''Cartridges''
Afbeeldingslocatie: http://qrayzie.gbatemp.net/reviews/g6lite/g6l07.jpg

De Passme / Supercards/ Superkeys / Passcards
Afbeeldingslocatie: http://qrayzie.gbatemp.net/reviews/g6lite/g6l08.jpg

Dus op een rijtje :
- Een Passcard zorgt ervoor dat je cartridge met flashgeheugen herkent wordt door je DS en de firmware ervan gedraaid wordt. Als je je Firmware van je DS Flasht, is de passcard niet meer nodig.

- Supercard / M3 / G6 is de cartridge (die in je GBA slot gaat ) waar je SD geheugen ingaat en ervoor zorgt dat er firmware gedraaid wordt waardoor jij je Roms etc kan starten.
De ene cartridge past beter dan de ander, en de een heeft ingebouwd geheugen zodat er geen SD geheugen meer nodig is.

G6 zorgt ervoor dat je alle roms kan spelen, heeft 512 mb ingebouwd geheugen, kan bediend worden met touchscreen, geen vertraging met spellen, onboard save geheugen etc etc etc.

Neus maar even hier rond, dan zie je de verschillen.
http://gbatemp.net/?dynamic=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

g00fy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:31:
Kan iemand een korte uitleg geven van alle producten die ik hier tegenkom? Ik zie door de bomen t bos niet meer... zover ik t begrijp heb ik aan een passkey 3 en een sd kaart genoeg om mn NDS backups te spelen. Maar wat is een g6 Lite G4 dan :?
super bedankt vast :)
Je hebt het volgende nodig om backups te spelen:

- een passme (kaartje wat je in de ds steekt) of een flashme (flashen van de nds)
- een flashkaartje (deze heb je met of zonder geheugen)
- eventueel geheugen voor het flashkaartje

De g6 lite is een flashkaartje waarop geheugen zit. Andere kaartjes zoals bijv. de EZ4 heeft geen geheugen (is dus goedkoper) en hierin stop je een geheugenkaartje (kunnen verschillende types zijn).

Nog een aandachtspunt: moonshell voor het afspelen van video e.d. Als je dat interessant vind is dat iets om op te letten.

Duidelijk?
Edit: ik zie net dat iemand mij net voor was. Stukje over flashen stond echter niet in zijn verhaal. Zo moet je er dus wel uitkomen. Er is ook nog een wiki hierover, maar ik zit nu niet thuis en kan het adres niet posten.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 29-07-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181264

StormingSoul schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:24:
Ik ga mijn G6 Lite + Passcard 3 bestellen bij hopebuy.com

Engelse versie!
Kwam erop via GBATEMP waar alle engelse m via bestelde,

Als er nog meer mensen zijn die dit willen, laat even weten, dan kunnen we gezamelijk binnenhalen en worden de verzend kosten (25 US dollars per 0.5 K start, en 6 US Dollars per elke volgende 0.5 K)

PASSCARD3 $19.90USD $19.90USD 40 g
G6 Lite-4G $79.90USD $79.90USD 65 g
Total Price= $99.80USD (Ong. 76Euro) Total:0.11kg
T.P. + Verz= $124,8USD (Ong 95 Euro)

Kunnen dus imprecipe nog wel 3 mensen bij, en dan de verzend kosten delen, dat scheelt dan al zo'n 20 euro verzend kosten naar iets van 10 euro als met 2 man is en 5 euro met 4 man.

http://www.hopebuy.com/0001/0403/21705401.htm
Ik wil misschien wel met je meedoen, alleen wil ik er graag eentje met de zwarte dust cover dus ik heb net een mailtje gestuurd naar hopebuy of dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bedankt voor de reply's, dit maakt weer n hoop duidelijk :)

Ik wil backups spelen, emu's draaien en mp3/divx kijken is ook erg leuk. Dan moet ik de passcard3 en g6 lite 4g hebben dus. Ik twijfel nog of ik het ga kopen omdat ik al flink wat backups heb maar het toch best kostbaar vind allemaal, ds + passkey + g6... moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Anoniem: 181264 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:12:
[...]

Ik wil misschien wel met je meedoen, alleen wil ik er graag eentje met de zwarte dust cover dus ik heb net een mailtje gestuurd naar hopebuy of dit mogelijk is.
je krijgt een witte, zwarte, en navyblue cover meegeleverd, Bij bestelling er bijzetten voor de zekerheid , krijg je ze gewoon in die 3 kleuren geleverd.

En welke plaats woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181264

Das mooi, ik woon in arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Ik vond net weer wat beeldmateriaal, deze keer van de M3 Lite:

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/5548/m3litefronter8.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/3305/m3litebackou3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/5082/m3litefront1vc8.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/3425/m3liteback1qb1.th.jpg

Bron

De M3 Lite maakt ook gebruik van MicroSD en komt volgens de bron 10 augustus uit.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Weet iemand hoe je met paypal gewoon via je bankrekening geld kan sturen, en niet met creditcard =\.

Wordt ook gevraagd om kaartnummer, voor giropassen bijv.
Maar houdt dat in je gironummer of je pasnummer

[ Voor 36% gewijzigd door Soullancer op 30-07-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

StormingSoul schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:51:
Weet iemand hoe je met paypal gewoon via je bankrekening geld kan sturen, en niet met creditcard =\.

Wordt ook gevraagd om kaartnummer, voor giropassen bijv.
Maar houdt dat in je gironummer of je pasnummer
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/7521/paypaladdvd0.png
Je krijgt na het klikken op die link een nummertje wat je als commentaar/mededeling bij je overschrijving naar PayPal International of zoiets te Amsterdam moet toevoegen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 30-07-2006 17:06 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ah kijk dankje :)

En is er iemand die toevallig ook een Nintendo Wi-Fi Dongle replacement weet?
Zo'n wifi stick van Sweex ofzo die ingesteld kan worden als een N. Wifi Dongle (dus de specs waar die op draait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
StormingSoul schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:21:
Ah kijk dankje :)

En is er iemand die toevallig ook een Nintendo Wi-Fi Dongle replacement weet?
Zo'n wifi stick van Sweex ofzo die ingesteld kan worden als een N. Wifi Dongle (dus de specs waar die op draait)
een router kan ook werken als wifi-dongle, hoorde ik, ik heb het ergens gelezen, en hoe je het moet doen staat op de wifi-dongle site van de NDS

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 15:10
zojuist de volgende besteld :) :

No. Product Price
1 G6 Lite perfect 4G(English version) 79.50
2 PASSCARD3 21.50

Payment Methods: Western Union
Order Total: 109.90 (US)
Payment Currency: EUR
Pay Amount: EUR 87.92 _/-\o_

dit is met verzendkosten :) , betaling gaat via postbank (20 euro omdat de ontvanger in china woont, stelletje afzetters in de postbank :(

edit: ---\/ D3ft0n3 - psxbox.net , paypal heb ik het niet zo op :P

[ Voor 7% gewijzigd door DJrDJ666 op 31-07-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
DJrDJ666 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 08:28:
zojuist de volgende besteld :) :

[...]

dit is met verzendkosten :) , betaling gaat via postbank (20 euro omdat de ontvanger in china woont, stelletje afzetters in de postbank :(
Voor die combi ga ik ook. :) Waar heb je besteld?
Was betalen ook niet mogelijk via paypal? Dat kost je tenminste niets.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Voor die 20 euro zou ik wel PayPal gebruiken, lijkt me ook veiliger ivm. kopers garantie ed.
Zou trouwens zelf nooit voor Western Union kiezen....gezien alle scams die ermee bekend zijn...

[ Voor 34% gewijzigd door Cartman! op 31-07-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183676

Hallo heeft iemand ook ervaring met hopebuy.com?
Want ik wil daar de Supercard Lite + Supercard bestellen.
Ze vragen voor mijn gegevens alleen Naam,Adres,Telefoonnummer en Postcode.
GEEN WOONPLAATS ????
Hebben ze daarmee wel genoeg om het bij het juiste adres(bij mij :) ) af te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Anoniem: 183676 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:17:
Hallo heeft iemand ook ervaring met hopebuy.com?
Want ik wil daar de Supercard Lite + Supercard bestellen.
Ze vragen voor mijn gegevens alleen Naam,Adres,Telefoonnummer en Postcode.
GEEN WOONPLAATS ????
Hebben ze daarmee wel genoeg om het bij het juiste adres(bij mij :) ) af te leveren?
wat ik heb gedaan (maar dan bij een ander is :

straat huisnummer woonplaats (in het adres vak alles invullen dus)
niet dat het wat uitmaakt, want ze (tpg-post) bezorgen ook op postcode + huisnummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ DJrDJ666

Ok, maar ik kan kiezen uit:
ADS cost: $20.90USD
DHL cost: $21.70USD
FedEx cost: $41.80USD
UPS cost: $30.50USD
TNT cost: $22.60USD

Ik denk dat ik ADS(?),DHL of TNT doe.
Welke is beter?
En ik denk dat ze er vast wel uitkomen toch zonder Woonplaats te vermelden ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Anoniem: 183676 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:45:
@ DJrDJ666

Ok, maar ik kan kiezen uit:
ADS cost: $20.90USD
DHL cost: $21.70USD
FedEx cost: $41.80USD
UPS cost: $30.50USD
TNT cost: $22.60USD

Ik denk dat ik ADS(?),DHL of TNT doe.
Welke is beter?
En ik denk dat ze er vast wel uitkomen toch zonder Woonplaats te vermelden ofniet?
komen ze wel uit (maar leg je er niet 100% op vast, gewoon ff plaats achter je adres zetten :P )
over het algemeen heb ik persoonlijk zeer goede ervaring met DHL, voor die zou ik gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK bedankt ik ga het bestellen via DHL en zal woonplaats achter mijn adres zetten!
Alleen welke betaalwijze is het best/betrouwbaarst/snelst?
Creditcard
Paypal (kan dat ook gewoon met bankpas met het Maestro logo?)
Western Union
Banktransfer
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Anoniem: 183676 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:33:
OK bedankt ik ga het bestellen via DHL en zal woonplaats achter mijn adres zetten!
Alleen welke betaalwijze is het best/betrouwbaarst/snelst?
Creditcard
Paypal (kan dat ook gewoon met bankpas met het Maestro logo?)
Western Union
Banktransfer
????
alle betalingen zijn snel (banktransfer duurt wel iets langer dacht ik)
veiligst is paypal (en goedkoopste, ik heb WU gedaan ivm bepaalde redenen :P)
WU is ook snel (maar ook duur 20 euro extra bijv. naar china), de ontvanger kan direct het geld ophalen met zijn legitimatie)
CC heb ik niet duskan ik niet over mee praten.

edit: btw als je de bestelling daar plaatst zet in het opmerkingen gedeelte dat ze het verzenden als "gift", bespaart je kosten op "customs" .
als je op de laatst "next" button klikt bij het betalen zul je een "deze pagina kan niet worden weergegeven" krijgen MAAR je bestelling is wel gelukt , dat kun je zien bij je "orders".
ikzelf had het telaat door en had dus ff 7 dezelfde opdrachten gegeven :P (6 gecancelled met een reden erbij en 1 laten staan)

edit2:
WU rekent voor china 20 euro voor een bedrag tot 1000 euro
als je meer dan 1000 euro stuurt worden deze kosten ook hoger idd (staat wel op de postbank website :
Voor China, Hong Kong of Macau gelden afwijkende tarieven. Bedrag t/m € 1000: € 20; € 1001 t/m € 2.000: € 25, € 2001 t/m € 7.500: € 35.
Linkje

edit3 :P offtopic.. ligt psxbox.net er bij jou ook achterweg?

[ Voor 44% gewijzigd door DJrDJ666 op 31-07-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope ik ook niet.
Maar paypal gaat toch niet met een gewone rabo bankpas met het maestro logo?
Anders ga ik gewoon voor Western Union. Maar de kosten die je bij WU extra betaalt hangt af van hoeveel je overboekt toch? Of hangt het af per regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Paypal gaat met alle bankrekeningen. Je stort gewoon geld op hun rekening nummer, en dat kan je met elke bank pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ok dus ik moet bij opmerkingen gewoon tikken : It is a gift. ??
En dat met dat 'deze pagina kan niet worden weergegeven' zal toch niet bij mij voorkomen?
Want jij had toch ergens anders bestelt :P.
Of had je andere flashcard daar bestelt?haha
Is het trouwens goede keus om SupercardLite + Superkey tehalen? (niet waar ik later spijt van krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Cubewood

Ik moet als ik een nieuw paypal acount aanmaak voor prive gaan toch?
En dan vragen ze verder voor creditcard gegevens daar moet ik gewoon op annuleren kliken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Anoniem: 183676 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:54:
haha ok dus ik moet bij opmerkingen gewoon tikken : It is a gift. ??
En dat met dat 'deze pagina kan niet worden weergegeven' zal toch niet bij mij voorkomen?
Want jij had toch ergens anders bestelt :P.
Of had je andere flashcard daar bestelt?haha
Is het trouwens goede keus om SupercardLite + Superkey tehalen? (niet waar ik later spijt van krijg)
dit heb ik erin gezet:

Memo:
can it be sent as a gift?

dan weten hun wel voldoende (mmm lees nu dat jij ergens anders bestelt :P , kan zijn dat hun niet als "gift" verzenden , en nee de kans is idd erg klein dat jij dezelfde foutmelding krijgt op een andere website :P )

SupercardLite + superkey vraag : geen idee maar hier hebben ze goede reviews over kaarten en keys Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok tnx voor de info DJrDJ666 ga naderhand toch voor paypal moet alleen nog ff uitvogelen hoe het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
voor degene die interresant vinden:

hier zijn enige G6 perfect lite (english) foto's
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite04.jpglet op het zwarte klepje, ben benieuwd of deze zwart is gemaakt daar de eigenaar zelf of dat ze nu ook een zwart housje meeleveren (is namenlijk niet mogelijk bij de chinese versie)
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite08.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door DJrDJ666 op 31-07-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
DJrDJ666 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:15:
voor degene die interresant vinden:

hier zijn enige G6 perfect lite (english) foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]let op het zwarte klepje, ben benieuwd of deze zwart is gemaakt daar de eigenaar zelf of dat ze nu ook een zwart housje meeleveren (is namenlijk niet mogelijk bij de chinese versie)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er errug netjes uit :D. Ben zelf erg tevreden met de supercard, en blijf daarmee vanwege de eenvoud.
Heeft iemand de DS lite al? Hoe vinden ze hem? Ik heb hem wel gezien maar vind het wat tegenvallen...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-05 09:52
Kan er iemand die de "G6 Lite perfect 4G" heeft aangeven hoe de SNES emulator werkt met Donkey Kong Country 1, 2 of 3. Ben nl niet kapot van de pc-emulator en ben benieuwd of dit spel wel goed speelbaar is op de NDS icm G6 Lite.

Daarnaast de vraag of indien je gebruik maakt van de G6 Lite icm Wifi-spellen of deze ook werken met de WiFi-NDS-roms (bijv Tetris of MarioKart) die je kunt downloaden. Ik kan me voorstellen dat er een unieke key in de originele NDS-cartridge zit waar op gecontroleerd wordt bij het online spelen.

[ Voor 1% gewijzigd door RonRef op 31-07-2006 22:05 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
DJrDJ666 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:53:
[...]

komen ze wel uit (maar leg je er niet 100% op vast, gewoon ff plaats achter je adres zetten :P )
over het algemeen heb ik persoonlijk zeer goede ervaring met DHL, voor die zou ik gaan
Enig idee hoelang het duurt voordat het met DHL aankomt vanuit china (Hopebuy)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Is er misschien iemand die mij met het volgende probleem kan helpen?

Mijn EZ-Flash2 512mb lijkt niet/slecht gevonden te worden door EZClient.
Ik heb alles aangesloten zoals het hoord (heb de EZflash al weer een jaar of 1,5 in gebruik als het niet meer is volgens mij), maar hij doet het niet meer.

Het lampje brand groen, ik start EZClient, het lampje begint rood/groen te knipperen, ik doe de cartridge erin, de ledje wordt rood, en dat was het.
EZClient zegt dat er geen cartridge is.
En als ik geluk heb krijg ik soms een progressbalk dat ie hem aan het initializen is. Deze beweegd echter voor geen meter (na meer dan een half uur stond deze nog steeds op 0%).
Als ik dan de cartridge eruit haal, krijg ik soms een melding dat ie op X% is gekomen.

In de GBA werkt de cartridge nog wel naar behoren.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
WinXP SP2
EZClient 3.25 & 3.12
Drivers: 1.5400
PatchDLL: 1.220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
rheinen schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:04:
Kan er iemand die de "G6 Lite perfect 4G" heeft aangeven hoe de SNES emulator werkt met Donkey Kong Country 1, 2 of 3. Ben nl niet kapot van de pc-emulator en ben benieuwd of dit spel wel goed speelbaar is op de NDS icm G6 Lite.

Daarnaast de vraag of indien je gebruik maakt van de G6 Lite icm Wifi-spellen of deze ook werken met de WiFi-NDS-roms (bijv Tetris of MarioKart) die je kunt downloaden. Ik kan me voorstellen dat er een unieke key in de originele NDS-cartridge zit waar op gecontroleerd wordt bij het online spelen.
Kun je gewoon op Wi-Fi spelen zonder problemen.

Iemand die weet hoelang een pakketje erover doet met DHL Vanuit china (Hopebuy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Je kan gewoon op WI-FI spelen zonder problemen, ze kijken niet naar een uniek Cartridge nummer, maar naar een unieke DS code.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil dat WI-FI wel proberen, maar kan niet op WiFi-support site vinden hoe ik mijn router moet instellen. Heeft iemand een kort overzichtje van de instellingen van een router (ik heb zelf een speedtouch 716), op die site kan ik er vreemd genoeg niks over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

volgens mij werken links niet zo goed. je word naar de hoofdsite geleid volgens mij.

maar er is een hele lijst aan routers. weet niet of de jouwe er tussen zit. maar zoek even verder. tis niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StormingSoul schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:21:
[...]

Iemand die weet hoelang een pakketje erover doet met DHL Vanuit china (Hopebuy)
Bij mij duurde het 3 dagen met DHL (PSXbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
rheinen schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:04:

download zsnes maar eens op www.zsnes.com. Ff wat uitzoeken, maar het werkt heerlijk, en ziet er heel goed uit.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:00:
maar er is een hele lijst aan routers. weet niet of de jouwe er tussen zit. maar zoek even verder. tis niet zo moeilijk
Nu ik wat meer wakker ben een nieuwe poging gedaan en gevonden :)
Wat een rotsite is dat zeg, staat niet echt op een logische plek. Maar nu lekker online aan de slag, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
IK g6 binnen :D

edit: probleem :( geen id of het aan passcard3 ligt. maar als ik hem erin doe. Blijft hij bij Health Warning hangen :(

[ Voor 80% gewijzigd door Melk op 01-08-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Net even de G6 light besteld en een passcard 3 bij divineo cn. Eens zien hoe lang het duurt, hoop alleen dat alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cryothic schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:57:
Is er misschien iemand die mij met het volgende probleem kan helpen?

Mijn EZ-Flash2 512mb lijkt niet/slecht gevonden te worden door EZClient.
Ik heb alles aangesloten zoals het hoord (heb de EZflash al weer een jaar of 1,5 in gebruik als het niet meer is volgens mij), maar hij doet het niet meer.

Het lampje brand groen, ik start EZClient, het lampje begint rood/groen te knipperen, ik doe de cartridge erin, de ledje wordt rood, en dat was het.
EZClient zegt dat er geen cartridge is.
En als ik geluk heb krijg ik soms een progressbalk dat ie hem aan het initializen is. Deze beweegd echter voor geen meter (na meer dan een half uur stond deze nog steeds op 0%).
Als ik dan de cartridge eruit haal, krijg ik soms een melding dat ie op X% is gekomen.

In de GBA werkt de cartridge nog wel naar behoren.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
WinXP SP2
EZClient 3.25 & 3.12
Drivers: 1.5400
PatchDLL: 1.220
Installeer de nieuwe EZClient (3.26) met bijbehorende driver versie (1.530). Je gebruikt nu een nieuwe driver versie welke niet eens met de nieuwste EZClient komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

De driver die ik nu gebruik zat bij 3.25
3.26 ben ik nog niet tegen gekomen.
De officiele site (?) http://www.ezflash.cn/en heeft het alleen over 3.25 :S

Maar ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cryothic schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:15:
De driver die ik nu gebruik zat bij 3.25
3.26 ben ik nog niet tegen gekomen.
De officiele site (?) http://www.ezflash.cn/en heeft het alleen over 3.25 :S

Maar ik zal eens kijken.
http://www.sosuke.com/ezflash/about12.html voor download. Zijn officiele USA forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-05 22:09
Hallo
Ik zit dit topic nu al een tijdje te volgen, maar toch heb ik nog een paar vragen
Ik heb een GBA SP, en heb besloten dat ik zo'n apparaat ga kopen,
Nu zijn mijn vragen:
1. Ik wil er graag één met een (Mini)SD geheugenkaart, of iets anders dat niet uitsteekt (ik ehb het over de catridge), zijn er nog meer apparaten behalve de EZ4 en de Supercard (mini-sd)?
2. Welke heeft de grootste compability met roms? Ik ben op veel sites geweest, maar een duidelijk antwoord heb ik helaas niet gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door markiemannie op 02-08-2006 15:59 . Reden: paar dingetjes vergete, en taalfoute ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer de topic eerst is door te lezen en search functie te gebruiken.

De G6 en de M3 zijn de enigste flashkaarten die 100% compitable met alle roms zijn.

En GBAtemp is een hele goede site voor info, met ook reviews van de flashkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Heb het hele topic doorgelezen, kon er echter (waarschijnlijk door alle terminologie) niet achter komen waarvoor je een passcard nodig hebt naast de G6 lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183944

Ik heb een klein vraagje,

Ik sta op het punt om zoiezo al een Passcard 3 aan te schaffen
Maar ben aan het twijfelen..

M3 of G6..
Ik heb een Mini SD kaartje thuis liggen van ongeveer 1 gigabyte.

Ik weet niet wat beter is.
De G6 heeft 512 mb maar is erg goed in NDS roms? beter dan M3?

Ik heb niet veel informatie kunnen halen uit die reviews.
Want ze doen net alsof ze broertjes van elkaar zijn terwijl er soms reviews tussen zitten

Die inderdaad aantonen dat de nieuwste hardware niet altijd het beste is.
Ik zou graag wat meningen horen van mensen die een M3 en een G6 in bezit hebben.

Of gewoon in het algemeen een G6 of een M3.
Graag zou ik hier wat antwoorden op horen.

< ik heb alle 35 pagina's door gekeken gisteravond rond een uur of 2 tot een uur of half 4 s'ochtends maar ik zou toch wat verse meningen horen. >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Anoniem: 109288 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:43:
Heb het hele topic doorgelezen, kon er echter (waarschijnlijk door alle terminologie) niet achter komen waarvoor je een passcard nodig hebt naast de G6 lite?
Om de G6 Lite mee op te starten? Er is nog steeds een manier nodig om een GBA-slot based flashcard te booten, en een Passcard is een optie.
Anoniem: 183944 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:50:
Voor zover ik weet (ik spreek niet uit ervaring) is de compatibilieit van de G6 gelijk aan de M3, misschien zelfs iets beter door het snelle interne flashgeheugen (geen slowdowns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar ik hoorde wel dat de G6 een klein knopje heeft
Die soms perongeluk word aangeraakt ookal zit je er nieteens aan

En door het vele drukken erop kan de batterij na 1 maand ? al op gaan.
Het is inderdaad super handig dat er meteen zo'n reader bij zit.

De M3 heeft dat niet. en daarvoor moet ik dus een SD reader kopen..
Ik ben nog niet helemaal zeker.

Dat interne flashgeheugen is inderdaad wel handig..
Ik vraag me af of er nog meer mensen zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb zelf gisteren de g6 lite-4g + passcard 3 bestelt bij divineo. Levertijd van ongeveer 7 dagen, dus nog even afwachten. Vooral het interne geheugen sprak mij wel aan, omdat het daardoor geen last zou hebben van slowdowns. Als ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen eens posten.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Anoniem: 183944 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:50:
Ik heb een klein vraagje,

Ik sta op het punt om zoiezo al een Passcard 3 aan te schaffen
Maar ben aan het twijfelen..

M3 of G6..
Ik heb een Mini SD kaartje thuis liggen van ongeveer 1 gigabyte.

Ik heb niet veel informatie kunnen halen uit die reviews.
Want ze doen net alsof ze broertjes van elkaar zijn terwijl er soms reviews tussen zitten

Die inderdaad aantonen dat de nieuwste hardware niet altijd het beste is.
Ik zou graag wat meningen horen van mensen die een M3 en een G6 in bezit hebben.

Of gewoon in het algemeen een G6 of een M3.
Graag zou ik hier wat antwoorden op horen.

< ik heb alle 35 pagina's door gekeken gisteravond rond een uur of 2 tot een uur of half 4 s'ochtends maar ik zou toch wat verse meningen horen. >
512 Mb aan intern geheugen is eigelijk meer als Zat.
Tenzij je echt een gigadumper bent, ik had een paar posts ervoor al gepost hoeveel er op 512 mb kon aan NDS games (Getest tijdens een revieuw), waren er redelijk veel.

Waarom ik een G6 gekocht heb? Zit cardreader in, hoef geen geheugen bij te kopen, touchscreen compatible in menu, met alle NDS games compatible, veel opties om de roms te bewerken, etc.

Wat het uitmaakt? Verschillen zijn denk ik redelijk klein op dingen als intern geheugen (Dus wat sneller) na, alleen kom je wel op het zelfde bedrag uit (of duurder? Als je meer geheugen neemt) als je de M3 los koopt en dan reader en SD kaart aan moet schaffen, dan wanneer je G6 koopt met alles erop en eraan.

*Edit, als ik zo vlug naar de M3 kijk heeft ie minder functies dan G6 lite kwa specs op de officiele pagina's, en geen touchscreen bediening??

En dat knopje? :9 Volgens mij is dat BS.
Imprecipe hoef je je niet druk te maken over je batterij, die laadt ook gewoon op als je aan het spelen bent op je DS, en zo snel loopt ie niet leeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Soullancer op 02-08-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StormingSoul schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:14:
hangt wel van de toepassing af. Voor games is het prima (passen er wel 10 op), maar voor video is het wel weinig (maar als je dat vaak gebruikt kan je volgens mij beter een PSP ofzo kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Ik zelf wacht nog even af wat die M3 voor de Lite gaat worden. Ik wil namelijk meer met homebrew en filmpjes gaan doen dan spellen, en dan is extra ruimte op MicroSD wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StormingSoul schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:14:
[...]

Tenzij je echt een gigadumper bent, ik had een paar posts ervoor al gepost hoeveel er op 512 mb kon aan NDS games (Getest tijdens een revieuw), waren er redelijk veel.

Waarom ik een G6 gekocht heb? Zit cardreader in, hoef geen geheugen bij te kopen, touchscreen compatible in menu, met alle NDS games compatible, veel opties om de roms te bewerken, etc.

Wat het uitmaakt? Verschillen zijn denk ik redelijk klein op dingen als intern geheugen (Dus wat sneller) na, alleen kom je wel op het zelfde bedrag uit (of duurder? Als je meer geheugen neemt) als je de M3 los koopt en dan reader en SD kaart aan moet schaffen, dan wanneer je G6 koopt met alles erop en eraan.

*Edit, als ik zo vlug naar de M3 kijk heeft ie minder functies dan G6 lite kwa specs op de officiele pagina's, en geen touchscreen bediening??

En dat knopje? :9 Volgens mij is dat BS.
Imprecipe hoef je je niet druk te maken over je batterij, die laadt ook gewoon op als je aan het spelen bent op je DS, en zo snel loopt ie niet leeg.
Klinkt goed..
Heb jij problemen gehad met de structuur?

Dat als je de kaart van de reader afslide dat ie dan opeens open breekt ofzo?
Dat stond ook in die review. maar ik vertrouw reviews niet echt meer..

Meestal is dat gewoon omdat diegene niet weten hoe ze het moeten gebruiken.
Daarom ga ik ook voor de M3 of de G6

Die Ez Flash en al dat andere lijkt me ook wel leuk
Maar waarom moeilijk als het heel gemakkelijk kan zonder heibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Zal het uitmaken of je van divineo.de (duitsland) of divineo.co.uk (engeland) iets koopt qua levertijden? hoe sneller hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Koop divineo.cn goedkoper. *denk ik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nog een reply..

De G6 Lite.
.. .. Misschien een hele stomme vraag

Maar past die ook in de NDS <Oude> ?
Of is het alleen voor lite?.. zit er nog enig verschil in tussen de G6 Lite of de andere?

Behalve de grote en dat het in de lite kan?

Ik wil niet dat het ergens onderaan uitsteekt.
Want als de G6 echt zo goed is dan ga ik daarvoor..

Ik ben nog niet 100 % zeker hiervan
Omdat ik nogsteeds overal lees dat de M3 Oh zo goddelijk is enz enz.

En nu is er weer een G6 lite.
Zal wel gewoon het zelfde zijn als dat het voor de <Oude DS> is
Maar het past net zo goed als de Normale G6 in de <Oude DS> ???

Sorry voor mijn misschien n00b vragen.
Ik wil gewoon meteen het beste en niet een verkeerde aankoop

Het geld groeit me niet echt op de rug .. alhoewel ik dat graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Anoniem: 183944 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:55:
[...]

Klinkt goed..
Heb jij problemen gehad met de structuur?

Dat als je de kaart van de reader afslide dat ie dan opeens open breekt ofzo?
Dat stond ook in die review. maar ik vertrouw reviews niet echt meer..

Meestal is dat gewoon omdat diegene niet weten hoe ze het moeten gebruiken.
Daarom ga ik ook voor de M3 of de G6

Die Ez Flash en al dat andere lijkt me ook wel leuk
Maar waarom moeilijk als het heel gemakkelijk kan zonder heibel.
Openbreken? :/
:/ ..Dan ben je iig wel lomp bezig als je dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Anoniem: 183944 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:08:
Nou nog een reply..

De G6 Lite.
.. .. Misschien een hele stomme vraag

Maar past die ook in de NDS <Oude> ?
Of is het alleen voor lite?.. zit er nog enig verschil in tussen de G6 Lite of de andere?
De G6 Lite past zowel in de DS Phat als de DS Lite, doordat je het PCB'tje met de chip kunt overzetten in een andere behuizing die net zo groot is als een GBA cartridge. Dit komt trouwens wel in elke review voor hoor, dus dit had je wel zelf kunnen ontdekken. ;)

Waarom typ je je berichtjes trouwens in groepjes van 2 regels? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Heeft iemand ervaring met http://gamestar.nl/
Ik woon er namelijk nog geen 20km vandaan en wou mss nog wat troep bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cbxmelk schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:00:
Kan je het dan niet beter kopen in de winkel ipv te bestellen? De site doet me denken aan www.hotbit.nl (misschien zelfde keten of zelfde bouw-je-webwinkel-pakket). Er staat dat ze al 5 jaar op internet actief zijn, zal dus wel goed zijn.

Maar als je een creditcard hebt zou ik het in het buitenland bestellen. Ben je goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
:/ WTF :/ :/ :/
Waarom gaat me pakketje naar Frankrijk als de bestemming duidelijk zegt Amsterdam Netherlands!?

:/

8/3/2006 11:02 am In transit. Roissy, France
10:11 am Processed for clearance Roissy, France
9:47 am Processed for clearance Amsterdam, Netherlands
9:47 am Clearance processing complete. Amsterdam, Netherlands
8/2/2006 10:08 pm In transit. Kowloon, Hong Kong
8:34 pm Arrived at DHL facility. Kowloon, Hong Kong
4:11 pm Security delay Kowloon, Hong Kong
2:46 pm Picked Up by DHL.

Ship From:

Kowloon, Hong Kong

Ship To:
Amsterdam, Netherlands
Shipment Information:
Ship date: 8/2/2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DHL works in mysterious ways my son ;)

Een pakketje van mij ging eens van Hong Kong naar Amsterdam en naar Keulen.. en weer terug naar Amsterdam. Logisch ? I think not :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
.KeN. schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:16:
DHL works in mysterious ways my son ;)

Een pakketje van mij ging eens van Hong Kong naar Amsterdam en naar Keulen.. en weer terug naar Amsterdam. Logisch ? I think not :p
Nederlandse DHL site laat overigens zien dat hij nog gewoon in Amsterdam is :/
*Had iets gelezen over recyclen van tracking numbers, dat mijn pakketje misschien daarom in frankrijk opduikt ineens?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
cbxmelk schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:00:
Als je een flashcard gaat bestellen, zou ik dat gewoon online doen. Veel betere prijzen dan hun dure spul...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Wou eigenlijk alleen passcard 3 halen. want ik heb g6-lite en passcard 3 van divineo.cn. maar passcard 3 is kapot hij blijf hangen bij health warning screen :( ik kan hem wel terugsturen naar divineo. maar ik ga zaterdag op vakantie dus zou graag een werkende passcard 3 hebben voordat ik ga :)

[ Voor 29% gewijzigd door Melk op 03-08-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-01 13:23
Weet iemand waar ik het bestand ndsloader.bin kan vinden? De orginele site is er niet meer en ik heb het nergens anders kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
:9~ :*)

G6 Lite 4gb en Passcard 3 vandaag om 3 uur binnen gekregen, uitstekende service van hopebuy en DHL.
Samen met 3 hoesjes, zwart, wit, en navy blue voor in me DS lite

Gamen maar 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Soullancer op 03-08-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Mag ik vragen wat de totale kosten waren Soul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:22

NoTimeRemains

I know

zijn er nog mensen die een g6 lite (eng) + passcard versie gaan bestellen? dan zou ik graag mee willen bestelllen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
HIValicious schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:11:
zijn er nog mensen die een g6 lite (eng) + passcard versie gaan bestellen? dan zou ik graag mee willen bestelllen?
Hier sluit ik me bij aan. Hoe meer hoe beter(/goedkoper). :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 20:40

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Een vriend van me zei om een of andere reden dat de Compactflash versie;s van deze laders beter waren dan de SD / mini-SD laders.

Je zou namelijk een bepaalde compatibiliteit verliezen als je geen CF gebruikt.

Kan iemand bevestigen of dit zo is?

Ik vind de Lite versie;s van de backup tools namelijk veel interessanter aangezien ze dan niet uitsteken. :)

Ten tweede nog een vraagje....

Werken alle Lite adapters ook icm FlashMe? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow.

Op het forum genaamd m3-forum.com
Blijkt dat er enorm veel problemen zijn met de M3 in het algemeen,
Het start niet op omdat er binnen in de omhulsing teveel ruimte zit waardoor het kaartje los zit.
Er zijn best wel leuke spellen die het er niet op doen.
Of misschien gewoon van een bepaalde soort? -> (USA) (EUR) (JP)

Als er zoveel kapotte M3's zijn, weet ik niet zeker of ik het wel zou wagen.
Alhoewel ik kan er een kopen in rotterdam uit een game winkel.. < Met 1 jaar garantie <
Op vooraad en alles, de G6 lite is jammer genoeg "net" uitverkocht..
Ik weet nogsteeds niet wat ik zou moeten kiezen en ik ben al meer dan 2 weken aan het zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 183944 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:27:
Wow.

Op het forum genaamd m3-forum.com
Blijkt dat er enorm veel problemen zijn met de M3 in het algemeen,
Het start niet op omdat er binnen in de omhulsing teveel ruimte zit waardoor het kaartje los zit.
Er zijn best wel leuke spellen die het er niet op doen.
Of misschien gewoon van een bepaalde soort? -> (USA) (EUR) (JP)

Als er zoveel kapotte M3's zijn, weet ik niet zeker of ik het wel zou wagen.
Alhoewel ik kan er een kopen in rotterdam uit een game winkel.. < Met 1 jaar garantie <
Op vooraad en alles, de G6 lite is jammer genoeg "net" uitverkocht..
Ik weet nogsteeds niet wat ik zou moeten kiezen en ik ben al meer dan 2 weken aan het zoeken :P
Welke winkel is dat?

Ik heb trouwens een m3 en bij mij werkt alles perfect!

[ Voor 3% gewijzigd door henkyyyyyyy op 03-08-2006 21:35 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184109

Ik sta op het punt om dit ding te bestellen op www.linker4u.com: http://www.linker4u.com/s...s/item/NDS-0334-LF2J1.GIF

EWIN2 Multi Media Adaptor for NDSL (micro-SD) is a miniature mobile NDS/NDSL file Manager and Backup device. For backuping files it uses micro-SD card. It allows you to run a variety of software/Homebrew. All version of EWIN2 support NDSL consoles. EWIN2 is easy to operate. Just use the bundled software to convert NDS games and copy them to micro-SD card. Then, you are ready to enjoy the games

Het leek me een ideaal ding, omdat je verder niks nodig hebt dan dat ding en een SD kaartje ( een micro sd kaartje in dit geval), althans, dat meen ik. Er staat niks bij dat je nog een flashcart of iets nodig moet hebben, dus vandaar, of heb ik het verkeerd?. Het kost maar 40 dollar.Er zijn ook goedkopere versies, maar die steken er dan weer uit, ik heb geen ervaring met geheugenkaartjes, maar het leek me mooier om de versie met micro-SD kaartjes te kopen of is het verstandiger/beter om gewone SD kaartjes te gebruiken?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31445

Die steekt er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184109

o.. nouja, zou ik dan beter een sd versie, of een sd mini kopen? of zit er in snelheid en zo geen verschil in die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkyyyyyyy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:34:
[...]

Welke winkel is dat?

Ik heb trouwens een m3 en bij mij werkt alles perfect!
www.ombouwnederland.nl

Oftewel SimtroniX
PS2 daar gemod en alles.

Als de M3 erg goed is..
En alle spellen werken nu dan wil ik morgen heel graag de Mini SD versie kopen.

Ik hoor dat de G6 Flash ALLE DS roms speelt < terwijl het pas uit is? >
En dan zijn er mensen die de Mini SD M3 afkraken omdat hij nieuw is.

Dat vat ik niet helemaal en ik zit dus met een crisis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

DJ_The_SP schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:12:
Een vriend van me zei om een of andere reden dat de Compactflash versie;s van deze laders beter waren dan de SD / mini-SD laders.

Je zou namelijk een bepaalde compatibiliteit verliezen als je geen CF gebruikt.

Kan iemand bevestigen of dit zo is?
Ik herinner me hierover ooit iets gelezen te hebben, maar volgens mij had die CF compatibiliteit alleen te maken met homebrew (iets met chism's FAT library of zo :P) Je moet iig snel geheugen hebben, maar ik weet niet uit m'n hoofd of CF sneller dan SD is, ik denk zelf eerder langzamer. ROM is razendsnel, en CF/SD wordt met een flashcard als ROM behandeld, dus hoe sneller de media, hoe beter de compatibiliteit (iig op het gebied van snelheid).
Werken alle Lite adapters ook icm FlashMe? :)
Yep. FlashMe boot alle DS code vanuit het GBA slot, welke flashcard je ook gebruikt die die functionaliteit biedt.
Anoniem: 184109 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:05:

Het leek me een ideaal ding, omdat je verder niks nodig hebt dan dat ding en een SD kaartje ( een micro sd kaartje in dit geval), althans, dat meen ik. Er staat niks bij dat je nog een flashcart of iets nodig moet hebben, dus vandaar, of heb ik het verkeerd?. ... Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben:)
Zucht. :P Als je DS code wilt draaien vanaf het GBA slot heb je een manier nodig om dat te doen. De mogelijkheden zijn:

FlashMe (je DS flashen met gehackte firmware die DS code vanuit het GBA slot kan draaien)
NoPass (game cards van DS game card grootte die DS code vanuit het GBA slot draaien)
PassMe1 of PassMe2 (vergelijkbaar met een NoPass, maar steekt uit je DS en heeft soms een originele game card nodig)

Je URL deed het hier niet, maar het klinkt wel interessant :) Heb nog nooit gehoord van dat ding.

Ja, steekt idd uit:

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/6155/2006725849382715b15df9f9op7.gif Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/696/2006725848329635b15dc7d6zs0.gif

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 03-08-2006 22:37 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.