Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.883 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179735

HIValicious schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:38:
mss kan je de drivers eens opnieuw downloaden en installeren?
Bedankt voor je reactie. Ik heb de nieuwste drivers al diverse malen geinstalleerd, maar helaas.... Het ligt mss niet aan de software... Als ik de flashcard in de writer deed, kreeg ik eerst vreemde tekens in EZClient en branden, ho maar. Nu krijg ik niet eens die tekens meer, maar wil de writer de card analyseren. Hij komt echter niet verder dan 0% en alles zit vast. Hoe kan ik checken of het aan de card ligt? Een andere card wordt probleemloos gelezen.

Anyone?

Thanks,
Coconuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Misschien dat LittleWriter ondersteuning biedt? mijn ouwe Flash Advance 128M Turbo was eens kaduuk leek het, maar die software kon m probleemloos formatteren. Je moet wel even zoeken naar dat progsel, de originele website is verdwenen en ontwikkeling gestopt.

/edit: hier heb ik wat Succes! :D

[ Voor 22% gewijzigd door jelbo op 23-06-2006 21:56 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Maarten Kroon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:52:
Oke, ik heb dus nu het volgende:

1x Cardreader voor Flashcard
1x Compact Flashcard
1x M3 Flashcard pakket + Passme2

Als ik een Flashcard voor de DS Lite bestel (G6 Lite of een EZ4 Lite), heb ik dan ook weer een ander apparaatje nodig om de boel werkend te krijgen of kan ik gewoon die Passme2 gebruiken die ik bij me M3 Flashcard kreeg?
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hoe zou de starter kit eruit moeten zien voor een nieuwe ds-lite gebruiker?

En game's back-uppen/spelen
En films/mp3's afspelen
En het liefste zo plug and play mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Die PassMe2 is voldoende.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 08:34

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 179735 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:58:
Bedankt voor je reactie. Ik heb de nieuwste drivers al diverse malen geinstalleerd, maar helaas.... Het ligt mss niet aan de software... Als ik de flashcard in de writer deed, kreeg ik eerst vreemde tekens in EZClient en branden, ho maar. Nu krijg ik niet eens die tekens meer, maar wil de writer de card analyseren. Hij komt echter niet verder dan 0% en alles zit vast. Hoe kan ik checken of het aan de card ligt? Een andere card wordt probleemloos gelezen.

Anyone?

Thanks,
Coconuts
volgens mij geef je nu toch zelf het antwoord. je duwt een andere cartridge in het systeem. deze werkt. je duwt je eigen cartridge erin en die werkt niet.
nou als je een 2de cartridge tot je beschikking hebt dan heb je vast en zeker ook een 2de lezer. duw daar de defecte cartridge in. werkt hij daar ook niet dan heb je daar je oplossing

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

weet iemand ongeveer wanneer die G6 Lite 8Gbit versie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:24
Mijn schoon broertje had een stukke Flash card ff open gemaakt nieuwe battery er in en werken weer... (de battery met scotch tape vast gezet nadat ik de potje opnieuw moest solderen....)zucht het is wel bagger in elkaar gezet door de fabricant maar het werk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

Waar kan ik de supercard mini sd vinden? Een webshop bedoel ik dan :)
Ik zou hem graag willen kopen maar kan geen webshop vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:27:
Waar kan ik de supercard mini sd vinden? Een webshop bedoel ik dan :)
Ik zou hem graag willen kopen maar kan geen webshop vinden
http://www.winsunx.com/list.php?mod=676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

hartstikke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
De EZ4 Lite steekt ook uit:

linkje

Inderdaad, een heel klein beetje. Niet zo erg als een GBA-cartridge, maar als je het mij vraagt, net teveel om irritant te zijn. Verschilt natuurlijk per persoon, maar FYI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

lijkt me ook net iets TE veel..

die M3 met mini/micro SD wanneer komt die eigk?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Na lang wikken en wegen tussen een PSP en een DS ga ik toch een DS Lite aanschaffen en wil daar ook een M3 met een Passme3 voor aanschaffen. Zijn er gameshops die ze verkopen? Of is het gewoon online bestellen (en bij welke webshops)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Op internet staat een lijst met games die door de verschillende oplossingen ondersteund worden en daar zie ik dat G6 vrijwel alle games ondersteund, maar waarom hoor ik hier zo weinig over in dit topic?
Komt het omdat het (volgens mij) niet met (sd)kaartjes werkt, maar een soort van usb stick is oid?

edit:

Verder wil ik ook homebrew software erop gaan draaien (ndsmail enz.) Is dit compatible met alle oplossingen of werkt het bij bijv. M3 wel terwijl het bij G6 niet werkt?

[ Voor 24% gewijzigd door messi op 28-06-2006 11:24 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

messi schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:10:
Op internet staat een lijst met games die door de verschillende oplossingen ondersteund worden en daar zie ik dat G6 vrijwel alle games ondersteund, maar waarom hoor ik hier zo weinig over in dit topic?
Komt het omdat het (volgens mij) niet met (sd)kaartjes werkt, maar een soort van usb stick is oid?
Heb je misschien ook een linkje naar die lijst?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik zit er over te denken om bij WinSunX de G6 Lite (4Gbit Version) te kopen voor mijn DSL (http://www.winsunx.com/index.php?mod=733)

Echter nog geen goede reviews / tutorials gevonden die echt alles duidelijk uitleggen, is er nog meer wat ik nodig heb een passcard 3 of iets dergelijks?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Anoniem: 113087 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:25:
[...]

Heb je misschien ook een linkje naar die lijst?....
Linkje heb ik, maar weet niet of het hier mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Royal schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:40:
Ik zit er over te denken om bij WinSunX de G6 Lite (4Gbit Version) te kopen voor mijn DSL (http://www.winsunx.com/index.php?mod=733)

Echter nog geen goede reviews / tutorials gevonden die echt alles duidelijk uitleggen, is er nog meer wat ik nodig heb een passcard 3 of iets dergelijks?
Passcard3 nodig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Vraagje met betrekking tot de DS Lite en M3, moet je hierbij een passkey 3 hebben, of kan een passkey 2 ook. Wat zijn de voor/nadelen van deze verschillende passkeys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

welke hebben jullie nou besteld of wacht jullie op?
ik zie het echt niet meer zitten...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:45:
Vraagje met betrekking tot de DS Lite en M3, moet je hierbij een passkey 3 hebben, of kan een passkey 2 ook. Wat zijn de voor/nadelen van deze verschillende passkeys?
http://wiki.pocketheaven.com/NoPass (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Thanks, zeer handige info :)
Ik heb een shop gevonden die deze verkoopt NDS M3 ADAPTER MINI, KOMPLEET OMBOUWKIT(SD VERSIE), die dus mooi bij de DS Lite past, maar dit is icm Passkey 2. Helaas verkopen ze geen van die NoPass kaarten.

Importshop.nl heeft ze niet op voorraad (en ze zijn met vakantie), zijn er nog andere nederlandse shops die wel een van die Nopass kaarten verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

messi schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:47:
[...]

pepijnwildbret[apenstaart]hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:18:
[...]

Thanks, zeer handige info :)
Ik heb een shop gevonden die deze verkoopt NDS M3 ADAPTER MINI, KOMPLEET OMBOUWKIT(SD VERSIE), die dus mooi bij de DS Lite past, maar dit is icm Passkey 2. Helaas verkopen ze geen van die NoPass kaarten.

Importshop.nl heeft ze niet op voorraad (en ze zijn met vakantie), zijn er nog andere nederlandse shops die wel een van die Nopass kaarten verkoopt?
Mini-SD is een klein beetje groter als een GBA doosje, en steekt dus een heel eind uit bij de DS Lite. Als je een flashkaart wilt die mooi bij de Lite past raad ik je aan om of een EZflash4 Lite Micro-SD of g6 Lite te kopen. Ook kan je wachten op de Supercard micro-sd, of de M3 Micro-SD die allemaal binnen een maand tijd uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat uitsteken boeit me niet zo, ook al is dat 1 of 1 1/2 centimeter. Het gaat mij meer aan de om de pass, die passkey 2 ziet er echt niet uit en die vindt ik wel te groot. En daarnaast heb ik ook niet echt het geduld om een maandje te wachten....dus als ik een nederlandse webshop kan vinden die een nopass verkoopt dan zal ik het zeker meteen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
Ik zit me af te vragen of die Superkey dingen later nog te updaten zijn?? Daar lees ik niets van. zo'n passme2 kaartje is later gewoon opnieuw te flashen, maar hoe zit dat met die Superkey kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik blijf maar vragen :), ik heb nu bij zuiderpark de Datel - Max Media Launcher (enige nadeel dat dezede sleep functie niet support) gezien, wat dus ook een nopass kaart is (toch?). Als ik hierbij een M3 ADAPTER MINI SD koop zou dit met elkaar moeten werken?

Ik lees ook veel over het bricken van een DS, wat zijn hiervan de risico's bij de bovenstaande oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door Walkman op 29-06-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

messi schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:47:
[...]

notimeremains [at] hotmeel [punt] com ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 14:35
Walkman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:34:
Ik blijf maar vragen :), ik heb nu bij zuiderpark de Datel - Max Media Launcher (enige nadeel dat dezede sleep functie niet support) gezien, wat dus ook een nopass kaart is (toch?). Als ik hierbij een M3 ADAPTER MINI SD koop zou dit met elkaar moeten werken?

Ik lees ook veel over het bricken van een DS, wat zijn hiervan de risico's bij de bovenstaande oplossing?
waarschijnlijk dat je garantie van je DS vervalt? Want het is niet meer hun combinatie van hardware/softare (bricken is je DS flashen, neem ik aan)

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Passcard 3 ondersteund wel sleepmode, dus dan kanje beter die kopen :O Nog goedkoper ook als die van zuiderpark :)

En je ds kan gebricked worden als je je DS verkeerd flashed, of als je homebrew met een trojan erin op je flashkaart instalereert dacht ik.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 29-06-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:10:
Passcard 3 ondersteund wel sleepmode, dus dan kanje beter die kopen :O Nog goedkoper ook als die van zuiderpark :)

En je ds kan gebricked worden als je je DS verkeerd flashed, of als je homebrew met een trojan erin op je flashkaart instalereert dacht ik.
Het vervelende is dat er geen winkels (fysieke winkels) zijn die ze hebben. Ik kan 'm wel online bestellen, maar ga binnenkort op vakantie en wil het eigenlijk wel hebben voordat ik ga :) Normaal zou ik wel het geduld hebben, maar het is toch lekker om een sd kaartje vol te gooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan importshop.nl proberen :O Verkopen dacht ik ook de Supercard3, en zitten in Nederland dus mischien zijn ze op tijd voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1) Availability: Early July

2) Price: Around 200RMB (USD25). This is of course China's internal pricing, international pricing would be higher.

3) EWIN2 will have 3 versions, differenciated by the type of external storage (SD, MiniSD & Transflash version).

4) There might be extra versions without GBA support. As similiarly seen on M3 Pro.

5) EWIN2's has almost perfect GBA compatibility. NDS compatibility is higher than those of EZ4. Currently there are 8 ROMs incompatible with EZ4, EWIN2 only has 2 incompatible ROMs. EWIN2 is working on 100% compatiblity before launch.

6) EWIN2 will have a high quality casing. It will have a "glossy" finish similiar to the surface of the DS lite.

Afbeeldingslocatie: http://www.yyjoy.com/pics/20060427/ewin4.jpg
Foto van de Mini-SD versie. De speciaale lite versie zal de maat van de DS lite Dustcover hebben.
Bron: YYjoy

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 29-06-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Om de keuze nog makkelijker te maken zeg maar :P

Ach ik moet eerst nog een DS aanschaffen, maar ik wil hem ook gebruiken als agenda/ voor mail enz enz.

@cubewood hieronder:

Op winsunx staat ook de chinese versie van m3, deze kan dus ook gewoon in de eu DS lite?
(zoiezo lijkt het me dan makkelijk om te wachten op de kleine M3 versie of heb ik het verkeerd?)

[ Voor 41% gewijzigd door messi op 29-06-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan kan je het beste voor M3 gaan. De chineese pro versie heeft ingebouwde PDA software. Met de normale M3 versies kan je de software trouwens ook al downloaden van de site van m3. Wel in het Chinees. Er wordt al gewerkt aan een engelse versie!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 29-06-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:38:
Dan kan je het beste voor M3 gaan. De chineese pro versie heeft ingebouwde PDA software. Met de normale M3 versies kan je de software trouwens ook al downloaden van de site van m3. Wel in het Chinees. Er wordt al gewerkt aan een engelse versie!
PDA software klinkt interessant...is er ergens een review hiervan/screenshots??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de m3 is volgens mij wel de way to go of niet? incl de passkey 3.

maar die m3 is nog niet verkrijgbaar in een lite versie of wel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 07-07 21:10
HIValicious schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:35:
de m3 is volgens mij wel de way to go of niet? incl de passkey 3.

maar die m3 is nog niet verkrijgbaar in een lite versie of wel?
G6 (M3 voor de DS Lite)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3 Lite versie met Micro SD komt er aan begin juli als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Hankey schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:41:
[...]

G6 (M3 voor de DS Lite)...
Ik wil geen G6, omdat deze max 512 MB geheugen heeft en hoewel het wel supersnel geheugen is, heb ik liever de keuze wat ik erin prop :)

@ hieronder

Ik ben van plan om hem in de trein te gaan gebruiken en als ik dan een serie afleveringen erop kan gooien vind ik het wel fijn als ik zelf kan bepalen hoeveel ruimte ik nodig heb.

[ Voor 26% gewijzigd door messi op 29-06-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is 512MB dan echt te weinig?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-07 12:34
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:06:
Je kan importshop.nl proberen :O Verkopen dacht ik ook de Supercard3, en zitten in Nederland dus mischien zijn ze op tijd voor je :P
Daar is alles uitverkocht :(

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:45

Smoke

Maverick Reploid

Ik ben er ondertussen ook sterk over aan het denken om maar eens aan het "backuppen" te gaan. Ik heb een Phat DS met de allereerste firmware, en wil hiervoor een Supercard MiniSD(Met 1GB MiniSD card) en een Passcard 3 bestellen bij winsunx(Alles bij elkaar zo'n 90 euro ofzo) op advies van een kennis.

Wordt er bij de Supercard MiniSD ook een adapter geleverd voor de MiniSD kaart te gebruiken in een gewone SD cardreader? Deze staat namelijk niet apart vermeldt bij het product. Is geen probleem als ik die ergens anders apart moet bestellen.

Verder: Kan ik hier ook gewoon goed GBA games mee spelen? Verschillende reviews zeggen dat dit niet zo goed gaat icm patches, maar ik ben van plan om deze games zo origineel mogelijk te spelen(Zonder cheats, savestates en al die zut, alleen wat de spellen zelf erin hebben zitten), en eventueel ook op mijn GBA SP te draaien.

Multimedia is niet echt belangrijk, het gaat vooral om gamen en homebrew applicaties. Ik hoop dat iemand mij hierover wel wat tips kan geven, dan bestel ik hem misschien vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
heb nu net me M3 werkend, is het de bedoeling dat die grote Passme 2 adapter in de DS blijft tijdens het spelen of is er een of andere manier dat, dat ding niet meer nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Maarten Kroon schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:54:
heb nu net me M3 werkend, is het de bedoeling dat die grote Passme 2 adapter in de DS blijft tijdens het spelen of is er een of andere manier dat, dat ding niet meer nodig is?
Zoek op flashme V7, hiermee maak je de passme2 overbodig (als ik het goed heb)
note: hiervoor moet je wel enkele handelingen uitvoeren die je ds schade kunnen toebrengen (je moet een brug kortsluiten) Tot noch toe zijn er zeer weinig mensen die hiermee problemen hebben gehad, maar toch iets om op te letten.

@ hieronder, wij gaan er van uit dat je alleen homebrew software speelt met je kaart en dat je NSMB gewoon koopt in de winkel, met de vraag hieronder kunnen wij je dus niet helpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door messi op 30-06-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Hulp bij warez doen we niet aan

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
Ik heb de stap gewaagd en een G6 -Lite + Passcard 3 besteld. Maar mijn vraag is nu vooral. Heb ik er nog meer voor nodig? of heb ik teveel besteld :) want ik heb beetje topic doorgebladerd. Maar kan nu eigenlijk nergens vinden wat ik nodig heb om op mn ds-lite "homebrew + Backup" te spelen :)

B.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Bijna zelfde vraag van mijn kant.
Ik heb ook een passcard 3 besteld bij Divineo.
Wat ik heb begrepen heb ik nu alleen nog een geheugenkaart nodig waarop software kan gezet worden.
Wat is dan het beste medium? mini-sd of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

cbxmelk schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:44:
Ik heb de stap gewaagd en een G6 -Lite + Passcard 3 besteld. Maar mijn vraag is nu vooral. Heb ik er nog meer voor nodig? of heb ik teveel besteld :) want ik heb beetje topic doorgebladerd. Maar kan nu eigenlijk nergens vinden wat ik nodig heb om op mn ds-lite "homebrew + Backup" te spelen :)

B.v.d
zou je mij kunnen contacten als je wat die G6 binnen hebt. zie mail in profiel

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
cbxmelk schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:44:

B.v.d
Je hebt precies genoeg besteld ;)
markoh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:54:
Bijna zelfde vraag van mijn kant.
Ik heb ook een passcard 3 besteld bij Divineo.
Wat ik heb begrepen heb ik nu alleen nog een geheugenkaart nodig waarop software kan gezet worden.
Wat is dan het beste medium? mini-sd of iets anders?
Hangt er helemaal vanaf wat je zelf wil, je kunt een G6(lite) nemen, die hebben "vast" geheugen, van max 512 MB (4Gbit) dit geheugen zou wel sneller moeten zijn als sd kaartjes enz.

Of je neemt een M3 voor sd, m3 lite voor mini-sd, of een supercard of supercasd sd mini enz enz.
Hierin kunnen dus (mini) sd kaartjes of zelfs compact flash. Je kunt hiermee dus zelf bepalen hoveel ruimte je beschikbaar stelt aan de hand van het kaartje.

Verder maakt het voor snelheid niet zo heel veel uit, zorg wel dat je een redelijk snel (mini)sd kaartje hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door messi op 30-06-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
HIValicious schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:32:
[...]

zou je mij kunnen contacten als je wat die G6 binnen hebt. zie mail in profiel
Prima. :)
messi schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:57:
[...]

Je hebt precies genoeg besteld ;)

[...]
dank u _/-\o_

:'( krijg net mailtje van winsunx :'(

Thank you for using Winsunx.com, Due to the shortage of the G6 Lite (4Gbit Version), therefore your order will be a Pre-Order, items Not Arrival (Expected Release Date: Jul. 1~3, 2006) , if you still want this item , please make your payment to our paypal account : sales@winsunx.com . Once you completed this payment transfer via Paypal , Please send back this email to us , This is required to confirm your Pre-Order . We will then process your order once the item arrival . If this product cannot restock before the assigns date . we will refund to you by Paypal .

[ Voor 47% gewijzigd door Melk op 30-06-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Voor de mensen met een DSlite, voor welke backup tool heb je gekozen om DS roms te spelen en waarom?

Ik vind het zelf belangrijk om DS roms te kunnen spelen en SNES roms. PDA functionaliteit is geinig, maar zeker geen pré. Bovendien heb ik liever niet dat er iets uitsteekt uit de DS. Als het ook nog eens werkt met een normale SD kaart (heb er nog wat liggen met veel geheugen), dan zou dat helemaal mooi zijn.
De prijs is niet het belangrijkste. Wel het gebruiksgemak. Aandoen en spelen zeg maar.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
wilmundo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:04:
Voor de mensen met een DSlite, voor welke backup tool heb je gekozen om DS roms te spelen en waarom?

Ik vind het zelf belangrijk om DS roms te kunnen spelen en SNES roms. PDA functionaliteit is geinig, maar zeker geen pré. Bovendien heb ik liever niet dat er iets uitsteekt uit de DS. Als het ook nog eens werkt met een normale SD kaart (heb er nog wat liggen met veel geheugen), dan zou dat helemaal mooi zijn.
De prijs is niet het belangrijkste. Wel het gebruiksgemak. Aandoen en spelen zeg maar.
Als ik jou was zou ik dan nog even wachten tot de M3 voor de lite uitkomt, samen met nog een paar andere. Nu heb je alleen nog de Ezflash4 en de G6 lite, die is slecht leverbaar ;)

Anders krijg je er een die wel uitsteekt. En normale sd kaart + niet uitsteken + ds lite gaat afaik niet werken. Daarvoor is het sdkaarjte gewoon te groot (ze moeten ook de lezer nog in de cardridge proppen)

Je krijgt waarsch. die mini sd kaartjes dan. Of vast geheugen zoals de G6 Lite.

@ hieronder:

Er zit wel verschil tussen, zo kun je de skins van de M3 software aanpassen en speelt de ene sommige spellen wel die een andere niet speelt. (dit is meestal maar bij 1 of 2 spellen tough)
Echt heel veel verschil maakt het allemaal niet, maar er zit wel degelijk verschil tussen.

[ Voor 13% gewijzigd door messi op 30-06-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, Messi. Ik ga nog even wachten op die m3lite.

Zijn er overigens ook echt voordelen van de ene tool tov de andere? Bv kwaliteit, opstartproblemen, support etc?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Is het eigenlijk mogelijk om DS software te starten vanaf een oude EZ-flash cart icm met een pass* device?

edit:
Na wat research blijkt dat dat dus prima gaat werken. Enige vraag blijft nog of ik nieuwe ezwriter software moet gebruiken die NDS files herkent? De site www.ezflash.cn is namelijk down dus downloaden is wat lastig.

[ Voor 52% gewijzigd door rajackar op 02-07-2006 12:33 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

messi schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:13:
[...]

Je krijgt waarsch. die mini sd kaartjes dan. Of vast geheugen zoals de G6 Lite.

@ hieronder:
Alleen Micro-SD of een vast geheugen gaat niet uitsteken bij de Lite. Mini-SD zijn net zo groot als een GBA disk dus steken nog wat uit:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 19:29
Lees ik het nou goed dat de M3lite (staat deze 'lite' nu voor het feit dat de cartridge passend in een NDS Lite is of dat het een lichtere variant van de applicatie is?) geen GBA roms kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die M3-Lite die nu te koop is is een kleinere versie van de normale SD versie. Gebruikt wel gewoon SD kaartjes dacht ik.

En de Micro-SD M3 Lite (Of welke naam hij ook gaat krijgen) die gaat niet uitsteken bij de ds lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil binnenkort ook een backup-tool voor m'n gba kopen, maar ik heb nog ff een vraagje daarover. Waarom zie ik heel veel mensen met een EZ-Flash II PowerStar 1G (dat is als ik het goed begrijp dus 128 mb), terwijl je voor veel minder geld een Supercard SD (met 128mb kaartje) kunt kopen. Wat zijn nou eigenlijk de verschillen ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heel veel mensen hadden al een flashcart voor hun GBA, en die doet het nog steeds leuk op de DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Weet iemand of en wanneer supercard met een micro-sd versie gaat komen?
alvast bedankt...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Pewwy schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:00:
Heel veel mensen hadden al een flashcart voor hun GBA, en die doet het nog steeds leuk op de DS :)
Voor zover ik begrijp werken de meeste gewoon.
Voor mijn EZ-flash 1 was een nieuwe versie van de client nodig om een NDS loader te installeren op de cart. Vanmiddag krijg ik mijn passcard als het goed is binnen dus morgen kan ik posten hoe goed het echt werkt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb uiteindelijk toch maar online besteld en als het goed is heb ik m'n setje eind van de week binnen (passkey 3 en mini sd). Nu vroeg ik me af welke mini sd kaart nu het beste is. Ik heb wel een wiki gevonden met de performance van verschillende kaartjes erin, maar dat zijn veel meer kaarten die niet hier makkelijk verkrijgbaar zijn. Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waar heb je besteld?
zou je mss die wiki link kunnen posten of is dat tegen de got regels?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
HIValicious schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:14:
waar heb je besteld?
zou je mss die wiki link kunnen posten of is dat tegen de got regels?
Denk dat het wel mag (het lijstje voor mini SD is helaas kort):
http://m3wiki.com/index.php?title=Media_Card

En ik heb 'm besteld via divineo, snelle aflevering gekozen en als het goed is moet hij eind deze week binnen zijn (afgelopen vrijdag besteld), is goedkoper dan 'm via een Nederlandse webshop kopen, zelfs met dure verzending....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nou, ik heb dus de passcard binnen maar werken ho maar. Blijkt dat hij dus niet compatible is met de EZ-flash.
Weet iemand of dat nog in software op te lossen is of dat het echt een hardware probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Walkman schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:33:
[...]

Denk dat het wel mag (het lijstje voor mini SD is helaas kort):
http://m3wiki.com/index.php?title=Media_Card

En ik heb 'm besteld via divineo, snelle aflevering gekozen en als het goed is moet hij eind deze week binnen zijn (afgelopen vrijdag besteld), is goedkoper dan 'm via een Nederlandse webshop kopen, zelfs met dure verzending....
jij hebt dus de M3 mini SD versie. ik denk dat je als je uhm hebt even een volledige review mag typen. ;)
ik ben wel heel erg benieuwd of deze dan helemaal in de DSl past.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
HIValicious schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:59:
[...]

jij hebt dus de M3 mini SD versie. ik denk dat je als je uhm hebt even een volledige review mag typen. ;)
ik ben wel heel erg benieuwd of deze dan helemaal in de DSl past.
Ik ga m'n best doen, via de tracking zie ik dat hij gisteren in NL is aangekomen, dus ik hoop (als de douane 'm niet heeft tegengehouden voor importkosten) dat ik 'm vanmiddag heb. Maar hij past niet helemaal in de DS Lite (zie deze thread voor wat foto's van iemand die die combinatie al heeft http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=21911 ). Hij steekt wel uit, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem. Zodra ik 'm heb laat ik wel even m'n ervaringen weten. Gisteren alvast een filmpje omgezet om met Moonshell af te spelen, ben benieuwd naar de kwaliteit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Walkman schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:21:
Ik ga m'n best doen, via de tracking zie ik dat hij gisteren in NL is aangekomen, dus ik hoop (als de douane 'm niet heeft tegengehouden voor importkosten) dat ik 'm vanmiddag heb. Maar hij past niet helemaal in de DS Lite (zie deze thread voor wat foto's van iemand die die combinatie al heeft http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=21911 ). Hij steekt wel uit, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem. Zodra ik 'm heb laat ik wel even m'n ervaringen weten. Gisteren alvast een filmpje omgezet om met Moonshell af te spelen, ben benieuwd naar de kwaliteit.....
OK! ik ben eens benieuwd. anders voeg mij toe op msn notimeremains [at] warme e-mail [dot] cum.
dan kunnen we er eens even over lullen ;)
alleen toch jammer dat deze uitsteekt. maar goed ik kan ook eigenlijk niet meer wachten... :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De postbode was laat, maar uiteindelijk is m'n pakketje binnengekomen. Meteen een ultra 2 mini sd kaartje gehaald en passkey 3 en M3 erin en het draaide gelijk. Meteen moonshell geprobeerd met een aflevering van lost en die speelde ook goed, prima te kijken. De manager tool die bij de M3 hoort werkt makkelijk en alles doet het prima. Ik ben er tevreden mee. Dat ie uitsteekt merk je niets van als je 'm vasthoudt, dus ik ben tevreden.

[ Voor 92% gewijzigd door Walkman op 05-07-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Anoniem: 128052 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:12:
Die M3-Lite die nu te koop is is een kleinere versie van de normale SD versie. Gebruikt wel gewoon SD kaartjes dacht ik.

En de Micro-SD M3 Lite (Of welke naam hij ook gaat krijgen) die gaat niet uitsteken bij de ds lite.
Maar past deze wel in de oude DS?
Aangezien dan de cartridge daar eigenlijk te klein voor is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Shadow_Zero schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:55:
[...]

Maar past deze wel in de oude DS?
Aangezien dan de cartridge daar eigenlijk te klein voor is, niet?
@Walkman:
Vanwaar je keuze voor M3 boven Supercard?
En ook al wat GBA games geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Shadow_Zero schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:58:
[...]

@Walkman:
Vanwaar je keuze voor M3 boven Supercard?
En ook al wat GBA games geprobeerd? :)
Na verschillende sites gelezen te hebben kwam die toch wel het beste uit de bus, daarnaast wilde ik er m'n eigen memory cards in kunnen doen en moest hij klein zijn. Hij werkt in ieder geval prima.
GBA games heb ik nog niet echt naar gekeken, dat moet iets anders en m'n eerste try deden ze het nog niet (vanochtend even snel gekeken). Moet er nog even kijken hoe je die er op moet zetten (tenzij er hier iemand is die er ervaring mee heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:20
Waar kan ik in Europa de G6 Lite 4G (liefst met zwarte shell) en de passcard 3 bestellen?
In China wil ik niet bestellen, transport kan weken duren en er is de kans dat er importtax moet betaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 21:03

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is er inmiddels als een optie die nagenoeg onzichtbaar is op de Lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 15:51
apNia schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:22:
Is er inmiddels als een optie die nagenoeg onzichtbaar is op de Lite?
supercard mini sd en superkey (ipv superpass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
bertalizer schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:21:
Waar kan ik in Europa de G6 Lite 4G (liefst met zwarte shell) en de passcard 3 bestellen?
In China wil ik niet bestellen, transport kan weken duren en er is de kans dat er importtax moet betaald worden...
Mijn ervaringen zijn prima met uit China importeren, heb m'n M3 bij Divineo besteld en de op een na duurste transport methode gekozen en hij was er in 3 dagen (en je kan het gewoon tracken). Zelfs met die optie was het nog goedkoper dan het via een NL website te bestellen (volgens mij zou het met mogelijke importkosten zelfs nog weinig verschillen).....maar je moet uiteindelijk natuurlijk voor jezelf beslissen wat de bestelmethode is waar je het meest comfortabel mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:20
Walkman schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:28:
[...]
Mijn ervaringen zijn prima met uit China importeren, heb m'n M3 bij Divineo besteld en de op een na duurste transport methode gekozen en hij was er in 3 dagen (en je kan het gewoon tracken). Zelfs met die optie was het nog goedkoper dan het via een NL website te bestellen (volgens mij zou het met mogelijke importkosten zelfs nog weinig verschillen).....[...]
3 dagen klinkt natuurlijk wel interessant :)
Probleem is dat op www.divineo.cn de G6 Lite (nog?) niet te krijgen is (ik vind em er toch niet terug).
En ik wil dus een flashcart die niet uitsteekt.
Momenteel ben ik weer aan het twijfelen geslagen...
De M3 lite (met microSD) lijkt me natuurlijk ook interessant, maar wanneer zal die te krijgen zijn???
En zal die, na de aankoop van een microSD kaartje, zo veel goedkoper uitkomen dan de G6 lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Donnie Darko schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:26:
[...]

supercard mini sd en superkey (ipv superpass)
http://www.importshop.nl/...cPath=2_10&products_id=23 << die dus?

Maar zal waarschijnlijk wel een klein stukje uitsteken toch? Want ik _meen_ ooit iets te hebben gezien wat het formaat had van die dummy op het GBA-slot van je Lite. Of was dat wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 15:51
apNia schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:05:
[...]

http://www.importshop.nl/...cPath=2_10&products_id=23 << die dus?

Maar zal waarschijnlijk wel een klein stukje uitsteken toch? Want ik _meen_ ooit iets te hebben gezien wat het formaat had van die dummy op het GBA-slot van je Lite. Of was dat wat anders?
die supercard zal nog wel uitsteken dat doen normale GBA games namelijk ook in de DL Lite ;), superkey is in ieder geval niet meer zo lomp als de superpass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v67/catscam/TAll_of_them.jpg

G6 Lite is de enigste tot nu toe die echt niet meer uitsteekt.

Afbeeldingslocatie: http://pspsaves.info/thug/g6lite.jpg

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/lenselijer/g6lite-2.jpg

Ez-Flash 4 Lite steekt nog zo een 8mm dacht ik uit zie hier een video review

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 07-07-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat ziet dat er beregeil uit.. dat bedoel ik dus! Hoorde dat supercard met iets soortgelijks kwam.. Ik wacht in spanning af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien een wat achterhaalde vraag maar is er een manier om van een EZ1 de batterij te vervangen?
Saven heeft eigenlijk nooit fatsoenlijk gewerkt. Als ik in bed nog ff wat speel dan zijn 'sochtends de savegames al weg :(
Het enige dat werkt is backuppen naar PC en dat doe ik nu dan dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
apNia schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:15:
Wat ziet dat er beregeil uit.. dat bedoel ik dus! Hoorde dat supercard met iets soortgelijks kwam.. Ik wacht in spanning af :)
van wie hoorde je dat? En weet je wanneer het ongeveer uitkomt?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja wat mensen op het forum van gbatemp hadden supercard geemailed, en die hebben bevestigt dat hij deze maand uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128388

bertalizer schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:37:
[...]

3 dagen klinkt natuurlijk wel interessant :)
Probleem is dat op www.divineo.cn de G6 Lite (nog?) niet te krijgen is (ik vind em er toch niet terug).
En ik wil dus een flashcart die niet uitsteekt.
Momenteel ben ik weer aan het twijfelen geslagen...
De M3 lite (met microSD) lijkt me natuurlijk ook interessant, maar wanneer zal die te krijgen zijn???
En zal die, na de aankoop van een microSD kaartje, zo veel goedkoper uitkomen dan de G6 lite?
Als je naar divineo.com (zonder www) gaat dan kun je het land van herkomst kiezen dat betekent dat het product uit het desbetreffende land verzonden wordt. Binnen Europa dus zonder extra taxes.
Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja alleen meestal is .cn de goedkoopste. Maar ze doen ook niet moeilijk om het pakketje als gift te verzenden hoor. Heb je ook geen tax als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

die G6 is 4Gbit = 512MB. is dat voldoende om de meeste spellen te spelen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een review voor je van de g6 lite: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=34239
The final negative, which is really me grasping at straws – is to comment on the size of the cart. 4Gb (gigabits) which equates to 512MB (megabytes). As I finish writing the gaming portion of my review, there are currently 6 NDS, 5 GBA & 14 GB games on the cart – each with their own save games, and I still have 0.32 of 0.49 gigabytes free according to the G6 software. The size of the cart will be detrimental to someone using their NDS/L as a video/MP3 player – but for the gamer it’s enough room and then some.
Voor mij is dat zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben van plan om de g6 lite te bestellen, maar het is dan de chinese versie, volgens mij zijn alle g6 lites die nu uit zijn chinees....

kheb gelezen dat de loader ofzo nog wel in het engels is, maar sommige dingen weer in het chinees, zit er dan echt heel veel chinees erin? anders wacht ik wel op de engelse versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik heb wat hulp nodig: ik wil graag een DS lite kopen en een kaartje. Welk kaartje kan ik nu het beste nemen? Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk. Hier staan er veel, maar welke is nu de beste keuze?

Ik heb voor mijn gba een kaartje van de inkoopactie van tweakers en dat bevalt prima. Daar heb je ook ds kaartjes staan, maar hier zie ik vele anderen. Wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:29:
ben van plan om de g6 lite te bestellen, maar het is dan de chinese versie, volgens mij zijn alle g6 lites die nu uit zijn chinees....

kheb gelezen dat de loader ofzo nog wel in het engels is, maar sommige dingen weer in het chinees, zit er dan echt heel veel chinees erin? anders wacht ik wel op de engelse versie...
Als je 'm gaat bestellen, kun je dan ook eentje voor mij bestellen, kunnen we de verzendkosten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op http://www.psxbox.net kun je ook de G6 Lite en ez4 TF Lite kopen en de prijzen zijn gunstig.
Heeft iemand (goede) ervaringen met www.psxbox.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66748

Anoniem: 128388 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:09:
[...]
Als je 'm gaat bestellen, kun je dan ook eentje voor mij bestellen, kunnen we de verzendkosten delen.
Ik wil d'r ook één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik heb afgelopen woensdag ook maar besloten de M3 mini sd te halen voor mijn zwarte DS lite. Ik heb hem besteld bij Divineo.cn, en via banktransfer betaald. Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat de betaling aangekomen is (aangezien ik een mail zou krijgen als dat het geval was)?
Ik heb ook Airmail gekozen, dus het duurt sowieso wat langer, maar ik zou toch graag weten wanneer die weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Topicstarter
Anoniem: 128052 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:32:
Ez-Flash 4 Lite steekt nog zo een 8mm dacht ik uit zie hier een video review
Dat is echt onzin, de EZ-Flash 4 steekt 6mm uit en de EZ-Flash 4 Lite minder dan 1mm. Ik denk dat je 0,8mm bedoelt, dat is minder dan de ribbeltjes van het volumeknopje. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 09-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:12
kan iemand mij uit mijn verwarring halen?

ik dacht er uit te zijn met het bestellen van een g6 lite 4 GB en een superpass3, maar nu lees ik net op http://www.winsunx.com dat er een "ninjapass" uit is met 512 MB ruimte er op...

betekent dat, dat ik die ook in combinatie met de G6 zou kunnen gebruiken en dus 1 GB ruimte beschikbaar heb, of klopt die conclusie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 128388 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:19:
Als je naar divineo.com (zonder www) gaat dan kun je het land van herkomst kiezen dat betekent dat het product uit het desbetreffende land verzonden wordt. Binnen Europa dus zonder extra taxes.
Correct me if I'm wrong.
bij amazon bestel ik ook in duitsland en laatst moest ik wel geld betalen aan de douane bij het postkantoor... maar ik heb hem besteld net in duitsland (www.divineo.com en dan duitsland kiezen) en laat het weten hoe het aankomt.
boefje79 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:20:
betekent dat, dat ik die ook in combinatie met de G6 zou kunnen gebruiken en dus 1 GB ruimte beschikbaar heb, of klopt die conclusie niet?
ik denk niet dat je ze samen kan gebruiken. De ninjapass is gewoon een g6 met pass3 in 1.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-07-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:12
[...]

ik denk niet dat je ze samen kan gebruiken. De ninjapass is gewoon een g6 met pass3 in 1.[/quote]

hhhm, dat is dan op zich ook interessant...iemand al een recensie van die ninjapass tegengekomen?
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.