wilmundo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:04:
Voor de mensen met een DSlite, voor welke backup tool heb je gekozen om DS roms te spelen en waarom?
Ik vind het zelf belangrijk om DS roms te kunnen spelen en SNES roms. PDA functionaliteit is geinig, maar zeker geen pré. Bovendien heb ik liever niet dat er iets uitsteekt uit de DS. Als het ook nog eens werkt met een normale SD kaart (heb er nog wat liggen met veel geheugen), dan zou dat helemaal mooi zijn.
De prijs is niet het belangrijkste. Wel het gebruiksgemak. Aandoen en spelen zeg maar.
Als ik jou was zou ik dan nog even wachten tot de M3 voor de lite uitkomt, samen met nog een paar andere. Nu heb je alleen nog de Ezflash4 en de G6 lite, die is slecht leverbaar
Anders krijg je er een die wel uitsteekt. En normale sd kaart + niet uitsteken + ds lite gaat afaik niet werken. Daarvoor is het sdkaarjte gewoon te groot (ze moeten ook de lezer nog in de cardridge proppen)
Je krijgt waarsch. die mini sd kaartjes dan. Of vast geheugen zoals de G6 Lite.
@ hieronder:
Er zit wel verschil tussen, zo kun je de skins van de M3 software aanpassen en speelt de ene sommige spellen wel die een andere niet speelt. (dit is meestal maar bij 1 of 2 spellen tough)
Echt heel veel verschil maakt het allemaal niet, maar er zit wel degelijk verschil tussen.
[
Voor 13% gewijzigd door
messi op 30-06-2006 16:35
]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.