Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Zij hebben de artikelen op voorraad, maar ik ken deze shop niet...
Ja lijkt me ook een goede shop. Mooie vertalingen ook...boefje79 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:16:
Heeft een van jullie ervaring met www.psxbox.net ?
Zij hebben de artikelen op voorraad, maar ik ken deze shop niet...
ik zou er niets kopen...We accpet PayPal now!
This is the Way.
haha, ja idd...een beste typo...HIValicious schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:43:
[...]
Ja lijkt me ook een goede shop. Mooie vertalingen ook...
[...]
ik zou er niets kopen...
op zich is het wel een goed teken toch, dat paypal zaken met ze doet?
of ben ik naïef?
Volgens een medewerker van WinSunx is alleen de installer in het Chinees, de software zelf is in het Engels.Anoniem: 102013 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:29:kheb gelezen dat de loader ofzo nog wel in het engels is, maar sommige dingen weer in het chinees, zit er dan echt heel veel chinees erin? anders wacht ik wel op de engelse versie...
Anoniem: 128052
Ben er alleen zelf nog niet aan te gekomen om te bestellen
Dat gebrekkig engels komt trouwens omdat ze Chinees zijn. Vaak wel wat spelfouten op die sites
En ze zijn heel goedkoop!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 10-07-2006 21:47 ]
- supercard
- M3
- EZ Flash IV
De supercard CF schijnt niet zo stevig te zijn in de zin dat hij kraakt als je hem uit je GBA slot wilt halen en daarna schijnen er allerhande GBA problemen te zijn. ( ik heb een DS en wil absoluut GBA spellen spelen). De M3 schijnt betere compatibiliteit te hebben en ziet er ook steviger uit. Daarnaast heeft de M3 al een redelijke userbase opgebouwd t.o.v. de EZ Flash IV, wat eigenlijk nog steeds een beetje de grote 'onbekende' is. De M3 is echter 1,5x zo duur dan de supercard, dus is die hogere prijs gerechtvaardigd, is de vraag?
Stevig als een gek en alles doet het gewoon.
Altijd zorgen dat je de nieuwste firmware en applicatie hebt. (en die releasen ze met regelmaat)
EZ Flash de grote onbekende? EZ Flash is de beste fabricant van GBA flashcards tot op heden, ik geloof heus wel dat hun EZ-Flash IV van even grote kwaliteit is.attamottamotta schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:44:
Ok het blijft moeilijk, ik wil graag een flashcart met CF gebruiken die ik nog heb liggen. de opties zijn:
- supercard
- M3
- EZ Flash IV
De supercard CF schijnt niet zo stevig te zijn in de zin dat hij kraakt als je hem uit je GBA slot wilt halen en daarna schijnen er allerhande GBA problemen te zijn. ( ik heb een DS en wil absoluut GBA spellen spelen). De M3 schijnt betere compatibiliteit te hebben en ziet er ook steviger uit. Daarnaast heeft de M3 al een redelijke userbase opgebouwd t.o.v. de EZ Flash IV, wat eigenlijk nog steeds een beetje de grote 'onbekende' is. De M3 is echter 1,5x zo duur dan de supercard, dus is die hogere prijs gerechtvaardigd, is de vraag?
Hierin ga ik mee..KeN. schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:33:
Supercard halen en klaar ben je.
Stevig als een gek en alles doet het gewoon.
Altijd zorgen dat je de nieuwste firmware en applicatie hebt. (en die releasen ze met regelmaat)
Mijn oom heeft de ez-flash gehad, en het werkte niet makkelijk. De roms vereisen allerlei instellingen voordat ze enigszins werken. Het is hem ook geen een keer gelukt om savegames erbij terug te halen en weer op te zetten. Nieuwe spellen=savegames kwijt.EZ Flash de grote onbekende? EZ Flash is de beste fabricant van GBA flashcards tot op heden, ik geloof heus wel dat hun EZ-Flash IV van even grote kwaliteit is.
Ik ben wat dat betreft een echte supercard-fan: simpel, en alles werkt.
roms door de software heen halen, op geheugenkaart zetten, klaar.
vrede in rust
Daar merk ik anders niets van. EZ-flash werkt helemaal perfect. Geen aanpassingen nodig en saves terug zetten werkt iedere keer perfectNas T schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:41:
Mijn oom heeft de ez-flash gehad, en het werkte niet makkelijk. De roms vereisen allerlei instellingen voordat ze enigszins werken. Het is hem ook geen een keer gelukt om savegames erbij terug te halen en weer op te zetten. Nieuwe spellen=savegames kwijt.
Ik ben wat dat betreft een echte supercard-fan: simpel, en alles werkt.
roms door de software heen halen, op geheugenkaart zetten, klaar.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 153243
en ndspatcher werkt perfect alles werkt.
maar loadme kan meer patchen en alles wat ik patch daarmee krijg ik witte schermen.
weet iemand voor mij een oplossing of heeft iemand ook een sagame. die mij meer kan vertellen.
het is me toen aangeraden half jaar geleden maar dit is echt slecht vind ik, het werkt niet goed.
80 % doet het niet voor nds dan.
SAGAME is een afrader voor nds
Hoho, ik ken EZ-Flash ook wel hoorEZ Flash de grote onbekende? EZ Flash is de beste fabricant van GBA flashcards tot op heden, ik geloof heus wel dat hun EZ-Flash IV van even grote kwaliteit is.
Anoniem: 102217
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik zie wel dat de M3 Lite nog licht uitsteekt, terwijl op de M3 website zelf lijkt het precies te passen. Hoe zit dat?
EDIT:
Ik zie nu dat dat over de SD versie gaat en niet de mini-SD. Blijkbaar moet daar nog een review van komen...
[ Voor 17% gewijzigd door Shadow_Zero op 12-07-2006 00:59 ]
De M3 (ook de mini-SD) versie steekt uit (zie eerder voor een foto's), maar dat is persoonlijk of je je er aan ergert (zelf heb ik er geen probleem mee, toen ik 'm gisteren er uit had gehaald om NSMB te spelen voelde het eigenlijk vreemd zonder) en qua compabiliteit zit het wel goed. DS compatibility is perfect en GBA heb ik nog weinig geprobeerd, maar het meeste werkte wel (las wel dat het voor GBA beter is direct op de kaart te kopieren dan het met de manager te doen)Shadow_Zero schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:50:
Als ik http://gbatemp.net/?dynamic=8 zo lees dan heeft de M3 betere compatibility voor GBA games en is de DS compatibility gelijkwaardig aan de Supercard, kan iemand dit bevestigen?
Ik zie wel dat de M3 Lite nog licht uitsteekt, terwijl op de M3 website zelf lijkt het precies te passen. Hoe zit dat?
EDIT:
Ik zie nu dat dat over de SD versie gaat en niet de mini-SD. Blijkbaar moet daar nog een review van komen...
Zie de Supercard Wiki:attamottamotta schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:25:
Is er iemand hier die wat kan zeggen over de supercard en de GBA compatibiliteit?
http://wiki.pocketheaven.com/Supercard#GBA_Compatibility
Als ik dat zo lees niet al te positief dus.
De mini-SD steekt uit op de Lite, maar toch niet op de Phat versie?Walkman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:01:
[...]
De M3 (ook de mini-SD) versie steekt uit (zie eerder voor een foto's), maar dat is persoonlijk of je je er aan ergert (zelf heb ik er geen probleem mee, toen ik 'm gisteren er uit had gehaald om NSMB te spelen voelde het eigenlijk vreemd zonder) en qua compabiliteit zit het wel goed. DS compatibility is perfect en GBA heb ik nog weinig geprobeerd, maar het meeste werkte wel (las wel dat het voor GBA beter is direct op de kaart te kopieren dan het met de manager te doen)
(ik heb de Phat versie)
Als je nog meer info uitvist over GBA compatibility zou ik het graag willen weten, dat vind ik net zo belangrijk als DS compatibility..
???Walkman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:33:
[...]
Zie de Supercard Wiki:
http://wiki.pocketheaven.com/Supercard#GBA_Compatibility
Als ik dat zo lees niet al te positief dus.
Ik heb 2 lijsten gezien, bij ds compatibilitit doen welgeteld 3 spellen(namen) het niet, dat zijn 7 versies(van de 520 versies). Daarbij zijn 2 spellen vrij onbekend, 1 spel is spiderman.
Bij de GBA doen er 2 van de 11 het er minder goed. 1 onbekend japans spel, en bij megaman battle is er opgegeven: vertraagd, nauwelijks merkbaar...
Wat is het probleem???
Ik heb de supercard, en op het moment doet alles het prima. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mp3's en filmpjes kan afspelen, maar de compatibiliteit is wat mij betreft perfect...
[ Voor 8% gewijzigd door Nas T op 12-07-2006 13:41 ]
vrede in rust
Ik heb zelf geen supercard en spreek niet uit eigen ervaring. Omdat er in de Wiki staat dat er problemen zijn met slowdown neem ik aan dat er toch wel mensen zijn die daar last van hebben (maar het kan ook oude informatie zijn en is het patchen inmiddels stukken beter).Nas T schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:40:
[...]
???
Ik heb 2 lijsten gezien, bij ds compatibilitit doen welgeteld 3 spellen(namen) het niet, dat zijn 7 versies(van de 520 versies). Daarbij zijn 2 spellen vrij onbekend, 1 spel is spiderman.
Bij de GBA doen er 2 van de 11 het er minder goed. 1 onbekend japans spel, en bij megaman battle is er opgegeven: vertraagd, nauwelijks merkbaar...
Wat is het probleem???
Ik heb de supercard, en op het moment doet alles het prima. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mp3's en filmpjes kan afspelen, maar de compatibiliteit is wat mij betreft perfect...
Dat hoor ik ook vaker. Ik heb daar tot nu toe maar 1 keer last van gehad, toen er in een spel vele vijanden tegelijk verschenen. Dit is me dan ook maar 2 keer in dat spel voorgevallen, van de ongeveer 10 spellen. Ik gebruik gewone SD-kaartjes. Toen ik de vertraging opmerkte, dacht ik aan dat dat ook in het normale spel zou voorvallen. Vervelend was het niet.Walkman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:52:
[...]
Ik heb zelf geen supercard en spreek niet uit eigen ervaring. Omdat er in de Wiki staat dat er problemen zijn met slowdown neem ik aan dat er toch wel mensen zijn die daar last van hebben (maar het kan ook oude informatie zijn en is het patchen inmiddels stukken beter).
vrede in rust
Zal mezelf maar even quoten omdat ik hier nog geen antwoord op heb voor zover ik kan zienSmoke schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:46:
Ik ben er ondertussen ook sterk over aan het denken om maar eens aan het "backuppen" te gaan. Ik heb een Phat DS met de allereerste firmware, en wil hiervoor een Supercard MiniSD(Met 1GB MiniSD card) en een Passcard 3 bestellen bij winsunx(Alles bij elkaar zo'n 90 euro ofzo) op advies van een kennis.
Wordt er bij de Supercard MiniSD ook een adapter geleverd voor de MiniSD kaart te gebruiken in een gewone SD cardreader? Deze staat namelijk niet apart vermeldt bij het product. Is geen probleem als ik die ergens anders apart moet bestellen.
Verder: Kan ik hier ook gewoon goed GBA games mee spelen? Verschillende reviews zeggen dat dit niet zo goed gaat icm patches, maar ik ben van plan om deze games zo origineel mogelijk te spelen(Zonder cheats, savestates en al die zut, alleen wat de spellen zelf erin hebben zitten), en eventueel ook op mijn GBA SP te draaien.
Multimedia is niet echt belangrijk, het gaat vooral om gamen en homebrew applicaties. Ik hoop dat iemand mij hierover wel wat tips kan geven, dan bestel ik hem misschien vandaag nog.
Zie voor supercard GBA hierboven, ik heb een mini SD kaartje gekocht voor m'n M3 en bij het kaartje zat gewoon een adapter....Smoke schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:09:
[...]
Zal mezelf maar even quoten omdat ik hier nog geen antwoord op heb voor zover ik kan zien.
Anoniem: 181877
Ik heb dus een EZ Flash II PowerStar en ik gebruik de nieuwste EZ Client v3.25.
Verder begrijp ik wel dat je bij een rom de GoldFinger aan moet zetten, maar verder heb ik geen idee wat ik nou eigenlijk moet doen. (ik weet niet hoe ik codes in moet voeren en hoe ik een .CHT importeer.)
Kan iemand mij aub helpen

Anoniem: 32279
Hij is wel heel goedkoop? En maar 512MBit, dat is wel heel weinig toch? Ik zie wel dat er een 1024Mbit versie komt, maar ik zie nu ook opeens 2 Ninja's staan, een media launcher en een andere.
Iemand meer info hierover? Ik wil graag weten of dit werkt of dat je naast je Ninja nog een m3 of ander kaartje nodig hebt.
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-07-2006 22:04 ]
Vind ik ook wel een interessante vraag.nlboy schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:24:
Ik ga ook voor de Supercard + Superkey. Trouwens weet iemand of www.psxbox.net orginele supercards verstuurt, want de prijzen zijn echt laag als je vergelijkt met eBay en andere dealers hier in Europa..
Zeker omdat er expliciet "Chinese versie" bij staat vraag je je af of daar verschil in zit...
EDIT:
Oh, ik zie nu ook dat er een Engelse versie is die weer wat duurder is. Hmmmz...
[ Voor 11% gewijzigd door Shadow_Zero op 12-07-2006 22:13 ]
512 Mbit == 64 MB, dus erg weinig. Veel huidige DS spellen zijn al 1Gbit, dus die kan je daar al niet op draaien...Anoniem: 32279 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:
Ik zat nog eens naar die Ninja te kijken, maar ik begrijp er niks van. Hier is een link: http://www.winsunx.com/list.php?mod=Brand_Ninja
Hij is wel heel goedkoop? En maar 512MBit, dat is wel heel weinig toch? Ik zie wel dat er een 1024Mbit versie komt, maar ik zie nu ook opeens 2 Ninja's staan, een media launcher en een andere.
Iemand meer info hierover? Ik wil graag weten of dit werkt of dat je naast je Ninja nog een m3 of ander kaartje nodig hebt.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Zo te zien heb je naast die Ninja card geen andere (GBA) cartridge nodig. Maar 512Mbit is inderdaad wel erg weinig aangezien er al DS spellen zijn van 1Gbit. Maar zodra die 1Gbit versie er is is dit wel heel erg interessant.Anoniem: 32279 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:
Ik zat nog eens naar die Ninja te kijken, maar ik begrijp er niks van. Hier is een link: http://www.winsunx.com/list.php?mod=Brand_Ninja
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
PS: het zou makelijk zijn als die winkel ook meteen een EZ4 Lite (of G6 Lite) aanbied zodat ik maar 1x hoef te bestellen.

[ Voor 14% gewijzigd door MauBro op 13-07-2006 09:09 . Reden: Foutje, dacht dat het de LITE was ]
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
De passcard 3 is niet compatible met de EZ4.Maarten Kroon schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:38:
Ik ben van plan een EZ4 Lite flashcard te kopen, maar ik wil graag weten of een Passcard 3 hier compatibel mee is en waar ik zo'n Passcard 3 kan kopen (in Nederland).
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
PS: het zou makelijk zijn als die winkel ook meteen een EZ4 Lite (of G6 Lite) aanbied zodat ik maar 1x hoef te bestellen.
Als het goed is komt het EZ team binnenkort zelf met een 3e generatie passme variant.
Als je iemand anders kent met de juiste apparatuur kun je wel flashme op je DS installeren en daarna gewoon de EZ4 gebruiken.
Misschien dat het compatibiliteits probleem ook nog in de loader van EZ flash wordt opgelost maar zover is het nog niet.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat bedoelde ik met allerlei vreemde instellingen...Anoniem: 181877 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:55:
Ik heb nog steeds problemen met het cheats/codes activeren.
Verder begrijp ik wel dat je bij een rom de GoldFinger aan moet zetten, maar verder heb ik geen idee wat ik nou eigenlijk moet doen. (ik weet niet hoe ik codes in moet voeren en hoe ik een .CHT importeer.)
@snoeki & hankey & -sander:
512 Mbit? dat is vast 64000mb, net zoals schijf en flashfabrikanten doen..Dan kun je er maar 32MB op kwijt maximaal. Dat is echt zo weinig, ik twijfel zelf al of 1GByte al voldoende zou zijn...
Ik blijf wachten op de supercard microSD...
vrede in rust
"Ik heb nog steeds problemen met het cheats/codes activeren.

Het is echt ongeloofelijk vaag, ik kan ook nergens anders een goeie guide/faq vinden, vandaar dat ik het hier maar vraag.

is er nog een andere (kleine) passcard die wel compatibel is met de EZ4 Lite?rajackar schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:41:
[...]
De passcard 3 is niet compatible met de EZ4.
Als het goed is komt het EZ team binnenkort zelf met een 3e generatie passme variant.
Als je iemand anders kent met de juiste apparatuur kun je wel flashme op je DS installeren en daarna gewoon de EZ4 gebruiken.
Misschien dat het compatibiliteits probleem ook nog in de loader van EZ flash wordt opgelost maar zover is het nog niet.
superkey?Maarten Kroon schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:28:
[...]
is er nog een andere (kleine) passcard die wel compatibel is met de EZ4 Lite?
vrede in rust
Zojuist binnen gekregen en ik moet zeggen, supersnel! Gauw even wat uitgepakt en erop gezet en één game die al niet werkte met mijn ez-flash II 256mb en mijn passme card werkt wel met de M3 en passme 3 adapter. Helaas steekt de m3 uit tov de EZ-cart, maar ik ben al blij dat ik nu van die ellendig lelijke passme adapter af ben. Zeker voor mijn zoontje van 5 waarvoor het bedoelt ismarco899 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:12:
Ik heb ook maar de m3 en de passme 3 besteld bij divineo.cn. Ik zag bij maxconsole dat ze nu deze set als bundelaanbieding hebben $88,95. Ik heb alleen voor de cf uitvoering van de m3 gekozen omdat ik daaar de meeste kaartjes voor heb liggen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Nadat ik de foto's had gezien van die passkey 2 wilde ik ook zeker een passkey 3marco899 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:53:
[...]
Zojuist binnen gekregen en ik moet zeggen, supersnel! Gauw even wat uitgepakt en erop gezet en één game die al niet werkte met mijn ez-flash II 256mb en mijn passme card werkt wel met de M3 en passme 3 adapter. Helaas steekt de m3 uit tov de EZ-cart, maar ik ben al blij dat ik nu van die ellendig lelijke passme adapter af ben. Zeker voor mijn zoontje van 5 waarvoor het bedoelt is
[ Voor 13% gewijzigd door Walkman op 14-07-2006 12:12 ]
Volgens mij niet...Erin zou misschien dan kunnen, maar eruit??Shadow_Zero schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:16:
Hoe passen de aankomende micro-adapters nu eigenlijk in een DS Phat??
vrede in rust
Edit: alhoewel er bij sommige geloof ik wel een aparte "casing" bij zit die de grootte heeft van een gba cart, die dus wel in de phat past.
[ Voor 38% gewijzigd door phoenix op 14-07-2006 22:45 ]
Je haalt nu wel het een en ander door elkaar. Ten eerste bedoel je vast 64MB ipv 64000, want voor zover ik weet zijn er nog geen 64GB flash card gesignaleerd.Nas T schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:27:
[...]
Dat bedoelde ik met allerlei vreemde instellingen...
@snoeki & hankey & -sander:
512 Mbit? dat is vast 64000mb, net zoals schijf en flashfabrikanten doen..Dan kun je er maar 32MB op kwijt maximaal. Dat is echt zo weinig, ik twijfel zelf al of 1GByte al voldoende zou zijn...
Ik blijf wachten op de supercard microSD...
Even later ga je weer de fout in bij 1Gbyte, op een DS cartridge kan maximaal 1Gbit (dus 128MB), en neem maar van me aan dat een 1Gbit flashcard precies genoeg is om een 1Gbit ROM op te zetten.
Superkey schijnt dezelfde problemen te hebben.
EZ team komt zeer binnenkort met een eigen 3e generatie card die wel werkt. Reviews zijn er al dus de verkoop zal nu snel beginnen.
Ik weet niet of die 512 Mbit net zo berekend wordt als geheugen: elke kilobyte is 1000bit, elke megabyte is 1000 kilobyte. Dat bedoelde ik. Als die 512Mbit dan 512000 kilobit is, kun je er nog geen 512Mbit-spel op kwijt. Maar achteraf lijkt me dat vreemd. Als je zoiets koopt, verwacht je er dat je er een 512Mbit-spel op kan zetten. Zo niet, zal er teveel negatieve publiciteit komen.-Sander schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:04:
[...]
Je haalt nu wel het een en ander door elkaar. Ten eerste bedoel je vast 64MB ipv 64000, want voor zover ik weet zijn er nog geen 64GB flash card gesignaleerd.
[/quote]Even later ga je weer de fout in bij 1Gbyte, op een DS cartridge kan maximaal 1Gbit (dus 128MB), en neem maar van me aan dat een 1Gbit flashcard precies genoeg is om een 1Gbit ROM op te zetten.[/quote]
Nope, ik heb een supercard SD en ik bedoelde dat als ik een 1 GB misschien nog wel te klein vind voor spellen.
Je laatste zin concludeerde ik al een beetje hiervoor.
vrede in rust
Ik ben (redelijk)nieuw tot dit gebeuren(DS en GBA back-up utilities). Misschien kan iemand me helpen.
Heb sinds kort een DS lite en vraag me af of dit alles hierop ook kan en of het goed werkt?
Ben al verschillende websites langgesurft(winsunx enz), maar ik wordt er niet wijzer van.
Er zijn verschillende versies/series van producten te vinden die allemaal hetzelfde moeten doen
Mijn vraag is of elke van de nu uitgebrachte producten werkt en of deze te patchen zijn om nieuwe software(in de toekomst) af te kunnen spelen.
Ik heb me oog laten vallen op de versies voor de DSlite(ziet er strakker uit dan een uitstekende cartridge):
- EZ4 Lite TF(MicroSD)
- G6 Lite
Heb uit de tekst(uitleg bij sites) begrepen dat je de eerste(EZ4lite) wel kan uitbreiden(met micro SD cards) en de tweede(G6 lite) ingebouwd geheugen heeft van maar liefst 512MB(is dit genoeg??).
En hoe goed zijn die micro SD kaartjes te verkrijgen? Enige wat ik gevonden heb is eentje van een gig groot(meer dan genoeg dunkt me).
Maar zijn deze even goed in gebruik/betrouwbaar als standaard (mini)SD kaartjes.
Oke, dat terzijde.
Hiernaast is er nog een soort van DS cartridge nodig waarop software staat die het mogelijk maakt om gegevens te kunnen lezen vanuit de opslagruimte(GBA ingang).
Hiervan zijn er vele versies(superkey, passcard enz).
Zijn ze allemaal hetzelfde en maakt het niet uit welke je neemt?
Want bij elke versie staat erbij dat ze goed werken in combinatie met G6, M3 en wat al niet.
Ik volg het eigenlijk niet meer.
Volg ik het of zit fout met mijn verhaal?
Maar ik hoop dus dat iemand me wat meer kan uitleggen.
Mijn budget hiervoor is niet al te hoog(rond de 80 euro, kan meer zijn).
Het hoeft niet perse meteen, misschien is het beter om te wachten op pricedrops en/of betere ondersteuning. Zag namelijk op de site van EZ dat die EZ4lite nog niet optimaal is??
Alvast bedankt en hopelijk zijn mijn vragen niet te omslachtig en te algemeen,
Tarint.
[ Voor 6% gewijzigd door Tarint op 15-07-2006 06:08 ]
Even later ga je weer de fout in bij 1Gbyte, op een DS cartridge kan maximaal 1Gbit (dus 128MB), en neem maar van me aan dat een 1Gbit flashcard precies genoeg is om een 1Gbit ROM op te zetten.[/quote]Nas T schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 04:42:
[...]
Ik weet niet of die 512 Mbit net zo berekend wordt als geheugen: elke kilobyte is 1000bit, elke megabyte is 1000 kilobyte. Dat bedoelde ik. Als die 512Mbit dan 512000 kilobit is, kun je er nog geen 512Mbit-spel op kwijt. Maar achteraf lijkt me dat vreemd. Als je zoiets koopt, verwacht je er dat je er een 512Mbit-spel op kan zetten. Zo niet, zal er teveel negatieve publiciteit komen.
Nope, ik heb een supercard SD en ik bedoelde dat als ik een 1 GB misschien nog wel te klein vind voor spellen.
Je laatste zin concludeerde ik al een beetje hiervoor.[/quote]
Een 1GB kaartje is zeker niet te klein dus, zoals je zelf min of meer al zegt. Er passen namelijk theoretisch 8 ROMs van maximale grootte op, maar aangezien de meeste ROMs geen 1Gbit zijn kun je er nog een stuk meer op kwijt.
Wij zijn heel behulpzaam hier op GoTTarint schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:00:
Hallo allemaal,
Ik ben (redelijk)nieuw tot dit gebeuren(DS en GBA back-up utilities). Misschien kan iemand me helpen.
Ja!Heb sinds kort een DS lite en vraag me af of dit alles hierop ook kan en of het goed werkt?
Er zijn verschillende versies in omloop als je bedoeld de combinatie van een opslagmedium en een passcard. Je hebt bijvoorbeeld de EZ-Flash IV die samenwerkt met een Ez-Pass 3 en een Supercard die samenwerkt met een Superkey. Deze worden door dezelfde makers gemaakt en omdat ze eraan willen verdienen maken ze een bundel. Ze zijn echter niet allemaal compatible met elkaar, omdat de hardware soms subtiel verschilt van de systemen. Koop gewoon wat er op de website wordt aangegeven. Wat opslagmedium betreft, daar kunnen ook verschillen in zitten. Zo heeft de Supercard matige gba ondersteuning en bezit de ene card wel een RTC (real time clock) en de ander niet, die de bijvoorbeeld weer de interne klok van de NDS gebruikt. Welke je moet nemen hangt van je eigen eisen af.Ben al verschillende websites langgesurft(winsunx enz), maar ik wordt er niet wijzer van.
Er zijn verschillende versies/series van producten te vinden die allemaal hetzelfde moeten doen
Voor nu wel. Spellen worden altijd groter naarmate de tijd verstrijkt, dit zagen we ook bij de GBA. Voordeel van 'vast' geheugen is dat speller sneller worden ingeladen, ze hoeven niet eerst gekopieerd te worden van de flashcard naar het cardgeheugen, zoals b.v. een supercard of EZ4-Lite dit doet.Mijn vraag is of elke van de nu uitgebrachte producten werkt en of deze te patchen zijn om nieuwe software(in de toekomst) af te kunnen spelen.
Ik heb me oog laten vallen op de versies voor de DSlite(ziet er strakker uit dan een uitstekende cartridge):
- EZ4 Lite TF(MicroSD)
- G6 Lite
Heb uit de tekst(uitleg bij sites) begrepen dat je de eerste(EZ4lite) wel kan uitbreiden(met micro SD cards) en de tweede(G6 lite) ingebouwd geheugen heeft van maar liefst 512MB(is dit genoeg??).
in de pricewatch http://tweakers.net/pricewatch/cat/302 staan er voldoende, de meeste een gig ja. Daar heb je nu ruim voldoende aan en naarmate de tijd strijkt zal ongetwijfeld ook de opslagcapaciteit uitgebreid worden.En hoe goed zijn die micro SD kaartjes te verkrijgen? Enige wat ik gevonden heb is eentje van een gig groot(meer dan genoeg dunkt me).
Maar zijn deze even goed in gebruik/betrouwbaar als standaard (mini)SD kaartjes.
Dit maakt wel uit, neem een superkey i.c.m. een supercard en een passcard i.c.m. iets anders. zoals gezegd, ze kunnen compatible zijn maar dit verschilt per card. Kijk dus goed welke je moet hebben maar dit moet niet al te moeilijk zijn, want het staat vaak bij het product (website) aangegeven.Oke, dat terzijde.
Hiernaast is er nog een soort van DS cartridge nodig waarop software staat die het mogelijk maakt om gegevens te kunnen lezen vanuit de opslagruimte(GBA ingang).
Hiervan zijn er vele versies(superkey, passcard enz).
Zijn ze allemaal hetzelfde en maakt het niet uit welke je neemt?
Sommige wel, andere nietWant bij elke versie staat erbij dat ze goed werken in combinatie met G6, M3 en wat al niet.
Ik volg het eigenlijk niet meer.
Ik heb een guide geschreven met tools en al (het is samen één .zip) over hoe je moet cheaten.
Er staan 3 manieren in, namelijk:
-Cheaten met behulp van GabSharky. (codebreaker en gameshark v3)
-Cheaten met EZ Flash II Powerstar. (heb eindelijk uitgevonden hoe! =D)
-Trainers aan een .gba toevoegen.
Ik heb echt heel lang gewerkt aan dit kleine projectje, dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een cijfer te geven?
Ik hoop vele andere mensen hiermee te helpen want ik ben echt heel veel forums doorgegaan waar allemaal mensen waren die ook niet wisten hoe je met EZ Client moet cheaten.
Hier is de link naar de .zip: Steven's Cheating Guide
C ya.
PS: Heb 3 dagen zitten zoeken en schrijven

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 181877 op 20-07-2006 16:32 ]
Bedankt voor je uitleg.
Ik ga denk ik voor de EZPASS-3 (Card) samen met de EZ4 Lite TF(MicroSD). Hierbij koop ik nog een gig microSD kaartje.
En deze dingen zijn toch wel te patchen voor toekomstige releases?
Hiermee bedoel ik de ondersteuning van de EZ-team die hun producten wel updaten.
Iemand hier die ervaring heeft met deze serie(EZ)?
Bij winsunx is ook een pakketje te koop: "EZ4 TF Adapter bundle Sandisk 1GB(8Gbit)".
Maar is dit wel de ene voor de lite.
Ik zie dat de verzendkosten echt torenhoog zijn bij winsunx, zijn er inkoopacties gepland onder jullie tweakers of zijn er andere online shops.
Ik heb er zelf geen ervaring maar uit andere fora begrijp ik dat het EZ-team regelmatig nieuwe versies van hun client software uitbrengt, waar uiteraard de nieuwste patches in vervwerkt zijn. Kijk anders ook eens op het forum van gbatemp.net , een zeer uitgebreid forum over flashkaarten, reviews e.d.Tarint schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:49:
[...]
Bedankt voor je uitleg.
Ik ga denk ik voor de EZPASS-3 (Card) samen met de EZ4 Lite TF(MicroSD). Hierbij koop ik nog een gig microSD kaartje.
En deze dingen zijn toch wel te patchen voor toekomstige releases?
Hiermee bedoel ik de ondersteuning van de EZ-team die hun producten wel updaten.
Iemand hier die ervaring heeft met deze serie(EZ)?
Ik ben overigens 100% tevreden over de kaarten.
[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 16-07-2006 20:17 ]
Nee, de DS heeft zelf namelijk een real time clock.Pewwy schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:17:
Geen idee of er DS spellen zijin met zo'n clock.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Is het idee daar niet achter dat een spel blijft doorlopen terwijl het niet gespeeld word? Dan lijkt me dat een RTC in de DS weinig zin heeft als de cardridge in z'n doosje zit?Ecco schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:25:
[...]
Nee, de DS heeft zelf namelijk een real time clock.
...
Inderdaad, maar GBA spellen hebben wel een RTC op de card nodig... Omdat de GBA oorspronkelijk geen ingebouwde RTC heeft. Voor DS maakt het niets uit....Labman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:07:
Het spel speelt uiteraard niet door als het niet in de GBA/DS zit, dus is het in princiepe genoeg om te weten wat de datum/tijd is wanneer hij gespeeld word (dus in de GBA/DS zit), en kan hij dan de tijd net zo goed van de DS halen..
Ik heb een DS Lite en wil erg graag met de ScummVM DS versie aan de slag. Wil echter niet gaan flashen en geef de voorkeur aan SD media. In eerste instantie wilde ik daarom een supercard met superkey. Maar wellicht hebben jullie een andere mening?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Supercard is heerlijk eenvoudig, stabiel, compatible etc. etc.
De Superkey is ook kinderlijk eenvoudig en betrouwbaar. Je steekt 'm erin en klaar ben je.
Gouden combinatie.
.KeN. schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:25:
Heb je in één keer de juiste keuze gemaakt
Supercard is heerlijk eenvoudig, stabiel, compatible etc. etc.
De Superkey is ook kinderlijk eenvoudig en betrouwbaar. Je steekt 'm erin en klaar ben je.
Gouden combinatie.
vrede in rust
M3 vs Supercard
EDIT: Ik zie nu wel dat de link gaat over iets oudere versies, maar misschien toch handig
[ Voor 16% gewijzigd door Timmy!!! op 17-07-2006 14:15 ]
een passkey incl flash cartridge in t formaat van een nds spel
This is the Way.
oudere versies maakt niet uit, nu ize ik ongeveer het verschil tussen de 2 systemen.Timmy!!! schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:14:
Ik ben voor de M3 serie gegaan. Eigenlijk alleen maar omdat er (volgens mij) meer gebruikers van zijn, waardoor de support ook iets beter is. Misschien is het ook een idee om dit eens te lezen,
M3 vs Supercard
EDIT: Ik zie nu wel dat de link gaat over iets oudere versies, maar misschien toch handig
Ik kan zeggen dat de compatibiliteit van de supercard is toegenomen, ik maak niet mee dat ik een spel niet kan spelen. Wat me opvalt in de review, is de lage beoordeling van de afwerking. Bij mij past het prima, is ietsje stroef(de supercard), en de superpass is een beetje wrikken met verwijderen, ik dacht eerst dat het niet goed was, maar het bleek niks te zijn.
Het verschil zit tussen dat de m3 meer media kan spelen, en de supercard niet. Maar de supercard heeft daarentegen wel weer simpelere software, en dat klopt. Ik open het programma, en heb maar 2 knoppen nodig: add(toevoegen van spellen aan een lijst), en out(converteren naar formaat voor supercard. Dan op sd kaartje zetten, en klaar ben je. Daarom vind ik de supercard heerlijk. Geen gedoe, geen gezeik, spellen werken gewoon zonder moeilijke dingen.
vrede in rust
Nou ik had eerst de ez-writer en nu de M3, maar als je dat moeilijke software noemt. Ik vind het top en juist omdat je lekker alles kan toevoegen Games, filmes, foto's, muziek en dat zonder moeilijke handelingen.Nas T schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:36:
Maar de supercard heeft daarentegen wel weer simpelere software, en dat klopt. Ik open het programma, en heb maar 2 knoppen nodig: add(toevoegen van spellen aan een lijst), en out(converteren naar formaat voor supercard. Dan op sd kaartje zetten, en klaar ben je. Daarom vind ik de supercard heerlijk. Geen gedoe, geen gezeik, spellen werken gewoon zonder moeilijke dingen.
Anoniem: 70617
Ik gebruik al 1,5 jaar EZClient i.c.m. een Ez-Cart (256mb) naar volle tevredenheid, tot een maand geleden.
Roms op de card zetten is geen enkel probleem, de roms spelen op me GBA ook niet tot op zekere hoogte. Het gebeurd namelijk meerdere malen dat een game vastloopt. Soms al na 30 seconden en soms na 10 minuten. Je hoort aan het geluid wat de GBA maakt duidelijk dat de card is gecrasht.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik gebruik overigens EZClient 3.26 (dit probleem doet zich ook voor met oudere EZClient`s)
Alvast bedankt
Ik vermoed aan de ezflash hardware...Als je zegt dat er geluid uit komt, wat me vreemd lijkt dat het van de gameboy zelf komt, maar het zou ook kunnen, dan lijkt het me dat het door de cardridge komt. misschien nieuwe firmware erop zetten?Anoniem: 70617 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:40:
Help!
Ik gebruik al 1,5 jaar EZClient i.c.m. een Ez-Cart (256mb) naar volle tevredenheid, tot een maand geleden.
Roms op de card zetten is geen enkel probleem, de roms spelen op me GBA ook niet tot op zekere hoogte. Het gebeurd namelijk meerdere malen dat een game vastloopt. Soms al na 30 seconden en soms na 10 minuten. Je hoort aan het geluid wat de GBA maakt duidelijk dat de card is gecrasht.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik gebruik overigens EZClient 3.26 (dit probleem doet zich ook voor met oudere EZClient`s)
Alvast bedankt
vrede in rust
Anoniem: 70617
Bedoel je voor de GBA zelf of de Card? En waar kan ik dat downloaden?
Wat ik nu gebruik:
- EZ Client 3.26
- Driver version: 1.5400
- Patch DLL Version: 1.240
ik wil binnenkort een nintendo ds lite aanschaffen maar wil natuurlijk niet hele tijd voor spellen gaan ligge betalen.
nou heb ik al een behoorlijk stuk van dit topic gelezen alleen snap ik er geen drol van.
dus de vraag is eigenlijk wat jullie mij aanraden om backup/homebrew game's op een nintendo ds lite te spelen.
Is dit eigenlijk ook mogelijk voor onder de 200 € ? (anders is de psp veel intressanter die is namlijk 219€ bij dixons +3 games)
voor de card. Waar je het kan downloaden..geen idee, ik heb alleen ervaring met de supercard helaas...Anoniem: 70617 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:44:
Nieuwe Firmware?
Bedoel je voor de GBA zelf of de Card? En waar kan ik dat downloaden?
Wat ik nu gebruik:
- EZ Client 3.26
- Driver version: 1.5400
- Patch DLL Version: 1.240
@lasharor:
Het idee achter alle producten is dat je homebrew applicaties en de bekende roms(backups van je eigen spellen) kunt afspelen op je gameboy.
Wil je de nds spellen spelen, dan heb je nog iets nodig (passme, superkey bijvoorbeeld). Dit om de beveiliging van de DS te omzeilen. Je kunt hem ook flashen. Hierdoor heeft je DS geen speciaal ding nodig in je DS-slot, en het is heel goedkoop. Maar hoe het met garantie zit? Geen idee.
Alles bij elkaar ben je geld aan je gameboy kwijt, zo'n pass-iets(euro of 30) en een cartridge waarop je spellen kan zetten(50 euro ongeveer) daarbij ben je soms geld kwijt voor media-kaartjes, zoals CF, SD of mini- en micro-SD. Deze kaartjes zijn spotgoedkoop. Neem bijvoorbeeld een SD kaartje van 1 gigabyte, en de hele mikmak erbij, en een 2ehands "phat" DS(Phat is de eerste DS, niet de ds lite). Je bent dan 100+30+50+20 euro kwijt. Dat is precies 200 euro. En daar heb je veel gemak voor terug. Wat de beste versie is, ligt misschien ook aan wat je zoekt. Ik heb een supercard, en dat werkt zeer eenvoudig, en goed. Maar compatibiliteit is zeg 99% en zaken zoals films en muziek zijn niet eenvoudig af te spelen.
vrede in rust
Eh.. ja.lasharor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:59:
ik wil binnenkort een nintendo ds lite aanschaffen maar wil natuurlijk niet hele tijd voor spellen gaan ligge betalen.
Dát is dus weer níet de bedoeling hè.
Aparte instelling heb je daar.
Succes ermee
Support Ninty damn it
vind dat ik nu wel genoeg heb gedaan. al die spellen voor de oude gameboys hebben me een fortuin gekost...
ze mogen ook wel een keer verlies op mij maken
en waarom zou je anders een backup tool kopen?
Flauw argument, maar wat als iedereen zo zou denken?lasharor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:03:
@ken
vind dat ik nu wel genoeg heb gedaan. al die spellen voor de oude gameboys hebben me een fortuin gekost...
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die gewoon geen zin hebben om hun hele collectie mee te nemen, en daarom alles op een SD/CF kaartje zetten. Scheelt tijd, en bovendien ruimte.
Homebrew applicaties gebruiken vind ik eigenlijk het leukste, heerlijk draadloos door het hele huis heen MSN'nen, mail checken en noem maar op. Tuurlijk zal ik heus een keer een spel downloaden om te kijken of het iets is, maar ik blijf ook zeker spellen kopen.
Ik gebruik mijn Supercard om spellen te testen.. dat kan immers niet meer in de winkel.

En als ik ergens heen ga heb ik meerdere spellen op één CF-kaartje gegooid zodat ik niet meerdere cartrigdes mee hoef te nemen.
Zie het niet in de startpost staan, maar waar kan ik die MSN en mail applicaties vinden? Ben wel benieuwd hoe dat werkt....Timmy!!! schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:37:
[...]
Flauw argument, maar wat als iedereen zo zou denken?
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die gewoon geen zin hebben om hun hele collectie mee te nemen, en daarom alles op een SD/CF kaartje zetten. Scheelt tijd, en bovendien ruimte.
Homebrew applicaties gebruiken vind ik eigenlijk het leukste, heerlijk draadloos door het hele huis heen MSN'nen, mail checken en noem maar op. Tuurlijk zal ik heus een keer een spel downloaden om te kijken of het iets is, maar ik blijf ook zeker spellen kopen.
Win2DS heet het.
En gelijk heb je. Ik vind zelf dat de supermarkt om de hoek hier vroeger meer dan genoeg winst heeft gemaakt op mij. Daar steel ik nu ook gewoon alles. Lijkt me niet meer dan redelijklasharor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:03:
@ken
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Kijk hier eensWalkman schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:52:
[...]
Zie het niet in de startpost staan, maar waar kan ik die MSN en mail applicaties vinden? Ben wel benieuwd hoe dat werkt....
Op dat zelfde forum vind je ook een mail applicatie (met SSL support, dus ook voor Gmail), NDSMail heet het uit mijn hoofd.
Trouwens best een leuk forum, er staat nog veel meer...
Nice
Dat zijn een paar hele coole applicaties, ik ga er vanavond eens een paar proberen....Timmy!!! schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:36:
[...]
Kijk hier eens
Op dat zelfde forum vind je ook een mail applicatie (met SSL support, dus ook voor Gmail), NDSMail heet het uit mijn hoofd.
Trouwens best een leuk forum, er staat nog veel meer...
[ Voor 6% gewijzigd door Walkman op 18-07-2006 20:20 ]
Nintendo Ds Lite (white)
SuperCard (SD) & Superkey
Secure Digital Card 1GB (Kingston)
MIs ik nu nog iets???
owja en steekt de supercard of de superkey bij de ds lite uit?
[ Voor 5% gewijzigd door lasharor op 18-07-2006 21:23 ]
Anoniem: 16010
Oh wacht.. jij wilt zeker óók geen spellen kopen ?

De gewone Supercard steeks bij de phat DS al uit dus bij de Lite al helemaal een flink stuk, lijkt me een matige combinatie eerlijk gezegd. Als je perse een SuperCard wil neem dan gewoon de MiniSD versie.lasharor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:21:
oke ik heb een lijstje gemaakt maar ik weet niet waar ik wat moet bestellen dus hulp gewenst
Nintendo Ds Lite (white)149-30= 109€
ik heb nog een paar iris bonnen![]()
SuperCard (SD) & Superkey82.50€
Secure Digital Card 1GB (Kingston)€ 20,65
+----------------------------------------------
€212.15
MIs ik nu nog iets???
owja en steekt de supercard of de superkey bij de ds lite uit?
Neemt de MediaMarkt ook Iris cheques aan? Zo ja, dan kan je fijn nog 10euro op je DS besparen.
Ohja, en koop alsjeblieft gewoon een game erbij!!
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 18-07-2006 22:55 ]
Via de gewone china airmail laten versturen en het duurde precies 1 week
[ Voor 28% gewijzigd door Tuxie op 19-07-2006 12:11 ]
De G6 Lite past perfect, de EZ-Flash IV Lite zo goed als (steekt 0,8mm uit).Deddiekoel schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:21:
Ok, Supercard/superkey combo is dus een aanrader, net als de M3. Welke nopasscard kan ik het beste bij een M3 kopen? Ik laat mijn keuze dan afhangen van de maker die het eerste een flashcart maakt die parfect past in een DS Lite! Is daar al een supercard of M3 versie van in de maak?
En dan is er ook nog de Ninja, een flashcard die gewoon in het DS slot past, alleen gaat die maar tot 1Gbit.
[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 19-07-2006 12:37 ]

wat kan ik nu het beste kopen??
de nintendo ds lite staat al vast maar verder? er zjin zoveel alternatieven...
Tussen die twee maakt het geen flikk0rd uit welke je neemt. Alles doet het prima op beide varianten.
Ik ben voor de Supercard gegaan omdat ik die op eBay voor € 30 kon kopen uit Hong Kong inc. verzendkosten. Scheelt toch weer € 50 t.o.v. de M3. (verkoper = kentouchfish, 'BowlingAlone' sent me
(Ben ik gewoon nieuwsgierig naar)
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-07-2006 18:43 ]
Amen to that-Sander schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:39:
Ik snap dat echt niet hoor, er komt echt niet vaak een echte topper voor de DS uit, dus opzich is het voor (bijna) iedereen wel te betalen allemaal. Ik heb zelf _erg_ weinig geld (student, flat, samenwonend, vaste lasten, enz) maar heb tot nu toe toch alle DS toppers kunnen kopen.
Of wat als je met een game-girl samenwoont en je wilt de games multiplayeren?
Vind ik het een beetje TE worden om elk spel 2x te kopen dan
Ik heb nog een INKOOPACTIE via mijn forum: http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563
Ik kan de M3 Perfect mini-sd + Passcard V3 bestellen voor $88, dus als mensen nog interesse hebben, mail me maar (renzo[@]rg-collectibles.nl) of registreer en post op m'n forum
Of als je de Supercard + Superkey wilt hebben kan dat denk ik ook wel voor een leuke prijs of een andere backup tool/accessoires. Just let me know.
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow_Zero op 19-07-2006 17:23 ]
Wat zijn hier de ervaringen over de EZ-flash producten? Welke card(superkey etc) moet ik daarbij nemen?
Ik heb _erg_ goede ervaringen met hun flashcards, maar ik weet niet hoe de versie IV uitpakt aangezien deze gebruik maakt van micro SD.Deddiekoel schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:56:
De EZ-Flash IV Lite heb ik ook al bekeken en op zich lijkt me die qua maat en mogelijkheden ideaal.
Wat zijn hier de ervaringen over de EZ-flash producten? Welke card(superkey etc) moet ik daarbij nemen?
Dit topic is gesloten.