Weet iemand wat het verschil is tussen de 4 en 6 cell batterij. Ik heb ze allebei en denk dat het maar 30-45 min scheelt ?

Verwijderd
Verwijderd
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
En? Kan je ons inmiddels al iets meer vertellen over bluetooth muizen?Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:40:
zoals ik jullie al had geinformeerd heb ik ook een 510m besteld.
er zit bluetooth in , dus ik heb er een bluetooth muis bij besteld. het is een muis zonder dongle dus hij werkt zonder ook maar iets in je usb poort te stoppen.
nu is dit betrekkelijk nieuw allemaal en ik vraag e af of iemand er al wat ervaring mee heeft en of het goed werkt.
ik heb mijn 510m nog niet binnen dus heb nog niets kunnen uitproberen.
Great minds think alike!
Verwijderd
Verwijderd
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
[ Voor 4% gewijzigd door Arnout op 24-12-2004 08:28 ]
Heb je hier mee dan ook SPDIF zodat je je laptop op je dolby setje kan aansluiten?MetHod schreef op woensdag 20 oktober 2004 @ 14:47:
[...]
Die TV-out is het enige echte nadeel van deze laptop.
Het is een 7 pins aansluiting, lijkt op s-video maar dat is het niet. Je kan bij Dell voor EUR 30 (!!!!) een verloopkabel kopen met daarop composiet, audio en s-video. Komt op mij over als extra geldklopperij.
[afbeelding]
Bij Nowthatsit.nl hebben ze een verloopkabel met alleen composiet, voor EUR 15.
Misschien dat iemand kan bevestigen of dit een "radeon" tv-out is? ( http://www.digit-life.com/articles2/radeon-tv-out/ )
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door PROnline op 26-12-2004 13:35 ]
Ook dan niet, want ik voldoe dus aan die eisen (Pent M 1.6, Centrino chipset, Intel LAN 2100-3A WiFi set) en heb geen stikkertje op mijn laptop zitten. Niet dat me dat ook maar iets interesseert, maar blijkbaar zijn ze bij Dell wat dat betreft niet zo consequent.Icey schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:32:
Stikkertje krijg je alleen als je aan alle eisen voldoet..
Pentium M Proc
Centrino Chipset
Intel 2100 wifi geloof ik.
[ Voor 9% gewijzigd door catchingfire op 26-12-2004 17:10 ]
Verwijderd
Volgens mij biedt Dell geen 510M met een wide screen aan, je kunt kiezen tussen 14 of 15 inch, geen 15.4. Als je een widescreen op een laptop bij Dell zoekt moet je kijken naar de 8600 serie.catchingfire schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:05:...
Ik zit momenteel wat te twijfelen tussen een
Del Inspiron 510M met Centrino 1.7, 512MB, 60GB, wlan, 15" (wide) .... (kom uit een stukje onder de 1200 euro)...
2 jaar garantie zit erbij ingebegrepen... zal wel naar Medion gaan, en 't service-centrum daarvan ligt op steenworpafstand van hier (in de buurt van Venlo).Verder zou ik je aanraden om goed na te gaan hoe het met de garantievoorwaarden van die kruidvat laptop zit. Je zult er ongetwijfeld op kunnen doen wat jij met die laptop wilt doen (dat kan eigenlijk met elke laptop die er nu verkocht wordt) maar stel dat er iets kapot gaat, hoe wordt jouw garantie dan afgehandeld. Ook zou ik wel benieuwd zijn naar de merken onderdelen die erin zitten. Zijn dat eerste klas onderdelen of niet. Als het verschil slechts zo klein is zou ik toch voor de Dell (of een ander A merk) gaan.
1400*1050 is gewoon 3:4 en dus geen wide screenCamU schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:16:
Volgens mij biedt Dell geen 510M met een wide screen aan, je kunt kiezen tussen 14 of 15 inch, geen 15.4. Als je een widescreen op een laptop bij Dell zoekt moet je kijken naar de 8600 serie.
[/quote[
Kan bij Dell toch gewoon een 15,0" TFT SXGA+ Kleurenscherm (1400*1050) (+ EUR 59.50 EUR) scherm selecteren op de Inspiron 510M Mobility (N015M5)
[...]
2 jaar garantie zit erbij ingebegrepen... zal wel naar Medion gaan, en 't service-centrum daarvan ligt op steenworpafstand van hier (in de buurt van Venlo).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 23:23 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door WeAreLegion op 30-12-2004 13:00 ]
Verwijderd
Mooi laptopje hoor, ziet er echt piekfijn uit! Ik weet niet precies hoe het ook alweer zat, en of het nog steeds geld voor de huidige Toshiba's, maar er was geloof ik een verschil in lees prestaties tussen de Hitachi en de Toshiba, een aantal pagina's terug of in het vorige topic staat daarover wel eea.
[ Voor 15% gewijzigd door CamU op 03-01-2005 21:44 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:22 ]
Verwijderd
Hij draait bij het opstarten inderdaad. Meestal draait ie bij mij heel langzaam, hoe koud het ook is. Soms draait ie helemaal niet. Het valt me niet zo op, maar als ie uit is merk je dat wel.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:59:
ik ben dit forum nu al een tijdje aan het volgen en heb nu een vraag. Ik vind dat de ventilator zo snel aangaat, hij gaat namelijk al aan bij een beetje internetten. Ook blaast hij al als ik de laptop aan zet en volgens mij moet hij uit staan en pas aan gaan als het warm word en dan weer uit gaan.
is dit normaal en ben ik aan het zeuren of hebben meer mensen hier last van
Ik heb het werkend gekregen. Moest wel een patch-programmatje in m'n startup scripts zetten, maar daarna werkt het prima, en het ziet er een stuk beter uit dan als het ding op een niet-native resolutie draait.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:55:
dringende oproep: Heeft iemand van dit forum de SXGA+ resolutie perfect werkend gekregen onder linux?
Ik heb er al vaak naar gegoogled, en er bestaan verschillende patches enzo, maar heeft iemand dit daadwerkelijk gedaan, en is de beeldkwaliteit dan wel optimaal (native?)?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Ik herinner me nu dat ik ooit eens iemand kende die een 15inch laptop had met een 1600*1200 resolutie (zo'n top-reeks Dell Latitude), en na 30seconden op dat scherm te kijken kreeg ik traanogen en barstende hoofdpijn...Species5618 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:52:
[...]
Ik heb het werkend gekregen. Moest wel een patch-programmatje in m'n startup scripts zetten, maar daarna werkt het prima, en het ziet er een stuk beter uit dan als het ding op een niet-native resolutie draait.
Persoonlijk vind ik SXGA+ een verademing, lekker veel ruimte op je desktop, minder scrollen op webpages, etc...
Verwijderd
ok maar wanneer is hij bij jou dan helemaal stil ik heb dit nog niet mee gemaakt. ik weet ook niet zeker of het de ventilator is, kan het ook de HD zijn.MetHod schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:42:
[...]
Hij draait bij het opstarten inderdaad. Meestal draait ie bij mij heel langzaam, hoe koud het ook is. Soms draait ie helemaal niet. Het valt me niet zo op, maar als ie uit is merk je dat wel.
Ventilator kun je zien draaien als je hem op de kop houdt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:31:
[...]
ok maar wanneer is hij bij jou dan helemaal stil ik heb dit nog niet mee gemaakt. ik weet ook niet zeker of het de ventilator is, kan het ook de HD zijn.
Verwijderd
Op dit moment draaid hij helemaal niet, al een minuut of 15 niet. Enige wat ik doe is wat muziek luisteren / internettenVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:31:
[...]
ok maar wanneer is hij bij jou dan helemaal stil ik heb dit nog niet mee gemaakt. ik weet ook niet zeker of het de ventilator is, kan het ook de HD zijn.
en 1024*768 zit daar weer niet ver van af...Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Ik herinner me nu dat ik ooit eens iemand kende die een 15inch laptop had met een 1600*1200 resolutie (zo'n top-reeks Dell Latitude), en na 30seconden op dat scherm te kijken kreeg ik traanogen en barstende hoofdpijn...
Als je bekijkt is 1400*1050 niet zo ver af van 1600*1200, dus ik heb mijn bestelling maar gelaten zoals het was, om alle problemen te vermijden
Toch bedankt voor de snelle reactie!
Verwijderd
Dat is een kwestie van smaak denkik, ik persoonlijk krijg echt pijn aan m'n hoofd als ik zo'n hoge resolutie draai op zo'n kleine oppervlakte.wrcveen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:13:
[...]
en 1024*768 zit daar weer niet ver van af...
Ik vindt het echt heerlijk werken op 1400*1050 en zal nooit meer lager willen.
Verwijderd
Verwijderd
je heb gelijk bij mij is hij ook stil ik heb nu aan de onderkant gekeken en de ventilator draait inderdaad nauwelijks maar nog steeds komt er een soort van blaas geluid uit me laptop ik denk dat het de HD is maakt deze bij jullie ook zo`n geluid. het gaat om de ic25n060atmr04-0Icey schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:19:
[...]
Op dit moment draaid hij helemaal niet, al een minuut of 15 niet. Enige wat ik doe is wat muziek luisteren / internetten.
Verwijderd
Om hier nog even op terug te komen: SXGA+ is echt een verademing om mee te werken. Ik heb echt héél lang op lage resoluties gewerkt (800*600 op een 15" CRT, en momenteel 1152*864 op een 19" CRT) aangezien mijn zicht niet echt denderend is en ik bijna al heel m'n leven een bril draag. Ik had dus ook een beetje vrees voor de enorm hoge DPI van het 15" scherm, maar dat is uiteindelijk heel goed meegevallen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:19:
Ik herinner me nu dat ik ooit eens iemand kende die een 15inch laptop had met een 1600*1200 resolutie (zo'n top-reeks Dell Latitude), en na 30seconden op dat scherm te kijken kreeg ik traanogen en barstende hoofdpijn...
Als je bekijkt is 1400*1050 niet zo ver af van 1600*1200, dus ik heb mijn bestelling maar gelaten zoals het was, om alle problemen te vermijden
Toch bedankt voor de snelle reactie!
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:28:
[...]
En wat betreft 1400*1050 onder Linux: werkt perfect in X, maar niet in de console met een framebuffer. De BIOS reserveert standaard slechts 1Mb geheugen voor de videocontroller, wat enkel verhoogd kan worden door via een AGP driver ( i810 in XFree86/X.org ) meer geheugen te vragen. In die 1Mb geheugen past voor de framebuffer nét 1024*768 met 8 bits kleuren, hetgeen echter te weinig is om bijvoorbeeld met mplayer relaxt video'tjes met -vo fbdev te bekijken.
Verwijderd
Ik heb net even gekeken en heb deze CDs gevonden die meegeleverd waren : ....CamU schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:34:
510m = 600m (in de VS)
In de VS kennen ze de 510m niet en de aanduiding daar is 600m, daar is niks mis mee. Je onderdelen zijn ook gewoon uitwisselbaar, kijk maar naar mijn ervaringen met de media-bay batterij voor de 600m een paar posts terug. De drivers voor VGA, wireless, NIC, modem enzovoorts moeten gewoon op 1 van die recovery cd's staan.
Verwijderd
vreemd? Ik heb bij m'n I8600 nog een cd gekregen met Device Drivers (in totaal heb ik 6 cd's)Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:25:
[...]
Ik heb net even gekeken en heb deze CDs gevonden die meegeleverd waren : ....
1) For Reinstalling Cyberlink PowerDVD Software
2) Reinstallation CD ... MS Windows XP Home Edition (ik gebruikte deze en moest alle drivers handmatig downloaden en installeren !)
3) For Reinstalling Sonic MyDVD
4) Dell Security Center 90 Day Trial Offer
5) Microsoft Works
Dus geen aparte CD met drivers of staat it op een van deze CDs ?
Verwijderd
hebben hier meer mensen last van?Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:23:
[...]
je heb gelijk bij mij is hij ook stil ik heb nu aan de onderkant gekeken en de ventilator draait inderdaad nauwelijks maar nog steeds komt er een soort van blaas geluid uit me laptop ik denk dat het de HD is maakt deze bij jullie ook zo`n geluid. het gaat om de ic25n060atmr04-0
alvast bedankt voor jullie antwoord
Verwijderd
mijn 510m is wel erg stil, maar ik gebruik hem alleen voor internet, office en soms om een film te encoderen. ik heb wel last van de grootte van de plug van de adapter die zo'n 5 cm aan de achterkant uitsteekt ? bestaan er ook pluggen die een T of L vorm hebben die ik kan gebruiken. Of heeft Dell dit gedaan om zeker te zijn dat je laptop min 5 cm van de muur staat mbt tot koeling ?
Verwijderd
Had je wel eerder kunnen zeggen, ik heb mijn hard disk nu geformatteerd !tha_bulldog schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:00:
Die CD heb ik zelf gebrand, de drivers stonden bij mij in C:\DRIVERS . Wie ze nodig heeft kan ik ze wel mailen of ergens online zetten, maar ze zijn ook te vinden op dell.com.
Voor wie ze wil, mijn Inspiron 510m is een 1.6Ghz/512MB RAM/6-cell battery/CDRW/30GB HDD 4200rpm
http://www.nec.co.uk/DVD_RW_ND6500.aspxVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:02:
Heeft iemand ook een 510m met dual layer DVD+RW ? De mijne is een NEC 6500A en zou dus Dual layer moeten zijn, maar ik heb het nog niet getest, die disks zijn zooo duur !! Tegen die tijd dat het betaalbaar is, is blue-ray al uit, met zijn 25/50 GB capaciteit
sorry, heb em pas een week, moet je ze nog hebben?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:02:
[...]
Had je wel eerder kunnen zeggen, ik heb mijn hard disk nu geformatteerd !Het is wel goed zo, ik had alleen problemen met het zoeken van de LAN en modem drivers, de rest was wel duidelijk en gelukkig had ik een andere pc om de drivers te downloaden.
Heeft iemand ook een 510m met dual layer DVD+RW ? De mijne is een NEC 6500A en zou dus Dual layer moeten zijn, maar ik heb het nog niet getest, die disks zijn zooo duur !! Tegen die tijd dat het betaalbaar is, is blue-ray al uit, met zijn 25/50 GB capaciteit
[ Voor 22% gewijzigd door RadioAir op 07-01-2005 22:41 ]
Verwijderd
Klopt. Zoek ff in dit topic, dan zie dat dat ligt aan een piepende condensator.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:04:
Ik ben in een volledig stille kamer op mijn 510m bezig, en ik merk nu opeens dat hij een heel zacht piepgeluidje voortbrengt? Het heeft een erg hoge frequentie, en het is nogal willekeurig denkik, soms gaat het aan dan weer af.
Heeft iemand hier ook last van, of weet iemand wat het geluid veroorzaakt?
Het geluid is wel zeer zacht, maar als je er eenmaal op begint te letten is het toch wel storend.
Een ander feit : de dvd/cd-rw combo maakt ook rare piegeluidjes als hij een cdtje leest trouwens.
Voor de linux gebruikers onder ons : ik ben op het moment DRI aan de praat proberen te krijgen icm Xorg 6.8.1
[ Voor 4% gewijzigd door Gardocki op 07-01-2005 23:07 ]
They made me do it.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe zo ? Denk je dat ik niet heb zitten zoeken, ik weet zelfs welke firmware ik heb en dat ie geen ritek DL disks gebruikt tenzij ik de firmware upgrade ... ik heb deze link gevonden ...Icey schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:16:
[...]
http://www.nec.co.uk/DVD_RW_ND6500.aspx
Kom op, zelf wat moeite doen.
NEC introduces its first ultra compact double layer DVD recording drive, capable to write at 8x speed DVD-R and DVD+R media as well as 4x write or rewrite DVD-RW and DVD+RW media and up to 8.5GB on the new double layer DVD +R9 media. Besides DVD recording, the drive writes CD-R Media with 24x speed as well as Ultra-Speed CD-RW discs at 16x. The read speed of 8x for DVD-ROM 24x for CD-ROM in combination with the access time of 160 ms for DVD and 130ms for CD comprise the most important 9 optical storage functions in 1 slimline drive.
Overigens, drivers die je van dell krijgt kan ik je afraden, zijn vrij verouderd. Gewoon de nieuwe Intel Accellerator/chipset + Intel extreme graphics 2 drivers downloaden van Intel.com, samen met de proset drivers en software en klaar ben je.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 19:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
welk programma gebruik je hiervoor ?Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:
Ik heb (denk ik) een probleem.
Mijn 510m maakt constand een fan geluid. Nu heb ik een programmatje waarmee ik de fan kan monitoren. Ook als de 'hoofdfan' uitstaat maakt hij lawaai. Nu geeft dat programmattje aan (I8kfanGUI) dat er ook een 2e fan is die constant op 2750tpm draait, hebben andere gebruikers dit ook?
Een ander probleem is, mijn cpu geeft nu 34 graden aan en de 'hoofd fan' staat te loeien op 6700tpm, wedereom, hebben jullie dit ook?
Timz schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:
Ik heb (denk ik) een probleem.
Mijn 510m maakt constand een fan geluid. Nu heb ik een programmatje waarmee ik de fan kan monitoren. Ook als de 'hoofdfan' uitstaat maakt hij lawaai. Nu geeft dat programmattje aan (I8kfanGUI) dat er ook een 2e fan is die constant op 2750tpm draait, hebben andere gebruikers dit ook?
Een ander probleem is, mijn cpu geeft nu 34 graden aan en de 'hoofd fan' staat te loeien op 6700tpm, wedereom, hebben jullie dit ook?
Staat dat niet gewoon in z'n post (ff dikgedrukt)welk programma gebruik je hiervoor ?
[ Voor 53% gewijzigd door Dextro op 16-01-2005 17:56 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 20:29 ]
Kun je die TrueMobile unit niet los bestellen en dan er zelf inzetten. Lijkt mij dat het een mini-PCI kaartje is of zo...Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:21:
Ik zoek een bluetooth kaartje voor mijn 510m, ik heb al een module de "1u746" maar volgens mij werkt die niet of moet ik me hele laptop openschroeven om deze te inbouwen, dit is niet het geval met de DELL TRUEMOBILE 300 BLUETOOTH die doe je namelijk naast je hard disk maar iemand enig idee waar je die kan kopen (in nederland liefst) ????
ik ben by de koop van mijn laptop vergeten aan te klikken dat ik bluetooth erin wilde en dell doet het inbouwen niet meer achteraf (gebeld en gemailt)
ik heb wat foto-s gemaakt van de medule die ik heb als voorbeeld doe staat hier
http://www.vvudo.nl/test/files/foto-s.rar
alvast bedankt
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Kun je niet zien waar je pakket zich op dit moment begint? Ik geloof dat je toch een tracknummer hebt gekregen zodat je de verzending kunt volgen? Als je pakket nu nog in Ierland is zou ik er ook niet echt veel vertrouwen in hebben, is het echter al in Rotterdam, Brussel of Eindhoven (Best) dan heb je grote kans dat je laptop morgen aankomt.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:54:
Ik heb afgelopen vrijdag een Dell Inspiron 510M besteld. (standaarduitvoering maar wel met g wireless, dit i.v.m met mijn budget) Volgens Dell zou die morgen afgeleverd moeten worden, ik heb dr weinig vertrouwen in maar we zullen zien. Zodra ik hem heb zal ik jullie vertellen wat ik ervan vind.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Spijtig dat je 3 weken geleden niet besteld hebt, dan had je 512mb ddr, gratis levering, en een 60gb hdd (5400rpm) voor dezelfde prijs gehadVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:24:
Vandaag is mijn Dell 510M geleverd. (Pentium Mobiel 1.4Ghz, 256ddr, 30gb, cd-rw/dvd en wireless b/g) Ik vind de laptop behoorlijk snel en er mooi uitzien. Het vervelende geluid van het blazen van de ventilator heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Wel hoorde ik als het heel stil was een beetje een zacht piepend geluid van mijn harde schijf afkomen maar dit vind ik niet storend. Ik vond dat de levering snel en soepel is verlopen. Vrijdag besteld en nu al binnen!!. Hebben mensen die ook een Dell 510M hebben de installatie van Dell erop laten staan? Of zijn jullie van scratch begonnen?.
Verwijderd
Eerste 5 maanden gewoon met de installatie van Dell gewerkt. HD in 2 partities verdeeld, drivers van netwerkkaart en grafische chipset geupdate, en dan kun je er gewoon goed mee werken. Nu ik weer in NL ben heb ik er wel XP Professional opgezet en weer 'from scratch' begonnen, maar dat was niet echt nodig. Je kunt ook gewoon de programma's die je niet wilt deinstalleren.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:24:
.... Hebben mensen die ook een Dell 510M hebben de installatie van Dell erop laten staan? Of zijn jullie van scratch begonnen?.
Verwijderd
Dat is zuur zeg, maar op zich kom ik nog aardig in de buurt. Ik heb nl. zakelijk kunnen bestellen en heb daardoor:Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:57:
[...]
Spijtig dat je 3 weken geleden niet besteld hebt, dan had je 512mb ddr, gratis levering, en een 60gb hdd (5400rpm) voor dezelfde prijs gehad
Verwijderd
Verwijderd
Hij was niet voor mezelf, maar voor mijn schoonvader. Maar wat ik ervan heb gezien lijtk het me een top ding. Hij is er ook helemaal mee in zijn sas. Al vond ie na 3 uur draadloos internetten wel dat de batterij snel op was ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:01:
En Deddiekoel tevreden over jouw Inspiron 510m? Ik in iedergeval vind het een mooi ding zowel kwa prestaties als uiterlijk. Wel beter dat jij zakelijk kon bestellen dat feest ging helaas bij mij niet door. Klein vraagje die mensen misschien nog kunnen beantwoorden voor me... hebben jullie nog tips over hoe ik zolang mogelijk met een accu kan doen? Scherm dimmen etc is dat voldoende?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 23:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq