* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Verwijderd
d'r zitten rubber doppen onder de laptop zodat er lucht onderdoor kan...CamU schreef op 14 september 2004 @ 17:35:
[...]
Dat is dus precies wat ik niet snap. Waarom ontwerpen ze zo'n ventilatieroostertje in hemelsnaam aan de onderkant van de laptop die nagenoeg altijd op een ondergrond staat. Zo kan die lucht natuurlijk nooit weggeblazen cq geïnhaleerd worden
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Verwijderd

Ik heb alleen dat rooster linksboven op dit plaatje in m'n I8600. Daar zuigt ie lucht aan, en aan de achterkant blaast ie de warme lucht naar buiten.
Dat rooster in het midden is om bij de geheugenbankjes te komen.
http://www.msfn.org/board...c=25766&st=0&#entry176462
[edit]
Ok bedankt, .. ben nu DL dvd aan fikken de eerste. Kosten gewoon even 17 euro zeg niet normaal. Maar goed hopen dat me xbox het draait maar dat is ff offtopic
[ Voor 52% gewijzigd door WeAreLegion op 14-09-2004 20:30 ]
Ik heb ook mijn inspiron 510m binnen vandaag!
Wat een top apparaat.
Ik zit alleen met een klein probleem, ik heb er winXP prof opgezet (werd geleverd met home).
Alleen krijg ik nu m'n infrarood poort niet meer geinstalleerd.
Ik heb de originele driver cd-rom gebruikt en alles er op gezet maar ik zie 'm nergens staan. ook kan ik op de dell site geen drivers vinden.
De mail functie naar een dell helpdesk medewerker werkt op het moment, dus daarom maar via deze weg een oplossing proberen te zoeken.
Volgens mij staat 'ie standaard uit in je BIOS. Dus kwestie van even aanzetten..Cue schreef op 14 september 2004 @ 22:01:
He mensen,
Ik heb ook mijn inspiron 510m binnen vandaag!
Wat een top apparaat.
Ik zit alleen met een klein probleem, ik heb er winXP prof opgezet (werd geleverd met home).
Alleen krijg ik nu m'n infrarood poort niet meer geinstalleerd.
Ik heb de originele driver cd-rom gebruikt en alles er op gezet maar ik zie 'm nergens staan. ook kan ik op de dell site geen drivers vinden.
De mail functie naar een dell helpdesk medewerker werkt op het moment, dus daarom maar via deze weg een oplossing proberen te zoeken.
They made me do it.
Verwijderd
Als dit ingevult moet worden waar dat dan?WeAreLegion schreef op 14 september 2004 @ 20:10:
aha ok, nou ja zal het zo wel ff invullen, het word dan toch 2048 kb ipv 256 kb
Even een quote van de desbetreffende site (weet niet of dat mag maar goed):
Ik moet zo me laptop nog even rebooten en dan zie ik wel of het echt peformacne winst oplevertHow To Implement:
1. Launch a registry editing tool of your choice (regedit.exe or regedt32.exe will do).
2. Advance down to the following registry key: HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management (take note of the space in "Memory Management")
3. In this key, double-click on the SecondLevelDataCache registry value to open a DWORD editor window (default value of 0 = Poll CPU, then use 256KB if no other answer comes up).
4. Change from Hex (hexadecimal) to Decimal, change the number in the data field to reflect your processor's L2 cache size in KB (512, etc.)
5. Close the registry editor app, and reboot to implement the change.
Vraagje:
De fan draait hij altijd zachtjes & bij hoge stress harder?
Bij gewoon surfen, staat de fan dan volledig af, of springt het na bepaalde tijd op ?
Voor mij is stilte vrij belangrijk dus daarmee dat ik dit zeker wil weten. (90 % van de tijd gebruik ik hem gewoon voor research-praktijken & tekstverwerking.)
Ook springt hij bij mijn doeleinde eigenlijk dan altijd terug op 600 Mhz (Speedstep)?
Merk je dat niet dan als je op full power surft?
Verwijderd
En hij doet het nog steeds
ik vraag me af of deze wijziging echt effect heeft, maar goed alle kleine beetjes helpen.
de drie plekken waar ik 2nd level cache tegen kom zijn:
controlset001
controlset003
en
currentcontrolset
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 23:08 ]
[edit]
aha, die andere 2 hoef je volgens mij niet te veranderen omdat hij (windows) die niet gebruikt. Maar dat kan iik mis hebben natuurlijk
[edit2]
zou iemand mij trouwens uitkunnen leggen wat dat Sonic DLA is ? vind het nog al vaag klinken. Nou vinkd ik record now wel een ok proggie het is beter dan nero maar heb je dat Sonic DLA nodig daarvoor of maakt dat niet uit> iso's brand ik met dvd decrypter.
[ Voor 67% gewijzigd door WeAreLegion op 14-09-2004 23:32 ]
alleen als ik mijn scherm vergelijk met mijn pa's dell 5100
( allebei 15 inch sxvga of zoiets ) dan lijkt het net of mijn 510 matglas heeft
tis niet zo zuiver scherp als bij me pa.
Kheb ook een probleem met het toetsenbord en een vage hoge pieptoon ( wanneer de hd actief is hoor je dit niet )
Vanmorgen met dell gebeld, en ze leveren een nieuwe
dit door het probleem met toetsenbord en pieptoon
over de verschillende schermen konden ze mij niet veel vertellen, alle dell's zouden dezelfde soort scherm moeten hebben. Als ik straks de nieuwe krijg zou het duidelijk moeten zijn of er iets fout zat in het scherm.
Verwijderd
hoe heb je deze firmware uitgevoerd?WeAreLegion schreef op 15 september 2004 @ 16:01:
Dat van dat piep toon daar heb je gewoon een firmware voordat loste het bij mij gewoon op en verder heb ik nergens last van.
/edit waar haal ik of hoe maak ik een bootable image, zodat ik die op cd zetten kan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 00:17 ]
Verwijderd
zoals eerder vermeld heb ik mijn 510m maandag ontvangen het bedrag wat ik betaald had was 1493,45 euro echter op de factuur stond een bedrag van 1410,15 euro! Een verschil dus van 83,30 euro. Na vandaag met dell gebelt te hebben kreeg ik te horen dat het een fout in hun systeem was en dat ik het verschil bedrag terug kreeg....
let op: als ik het systeem op dit moment ga samen stellen moet ik aan de kassa 1576,75 euro betalen! (en ja ook ik heb er een gratis printer bij gekregen)
En ik was toch nog in de veronderstelling dat computers over het algemeen alleen maar goedkoper werden
waarschijnlijk heb ik geluk gehad maar wat ik wel merk is dat door een beetje te shoppen over hun site je voor een en het zelfde systeem toch prijs verschillen kunt ontdekken!
Dat is ook nog steeds zoVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:50:....
En ik was toch nog in de veronderstelling dat computers over het algemeen alleen maar goedkoper werden
Dat is zeker zo. Het is ook algemeen bekend dat je voor een systeem dat je met hogere kwaliteit basisonderdelen samenstelt minder betaald dan voor het zelfde systeem met lagere basisonderdelen en upgrades (is dit zo duidelijk gezegdwaarschijnlijk heb ik geluk gehad maar wat ik wel merk is dat door een beetje te shoppen over hun site je voor een en het zelfde systeem toch prijs verschillen kunt ontdekken!
Ik ben nog geen onoverkomelijke problemen tegengekomen en mijn originele DELL installatie doet het nog steeds
Ik zou ook wel zo'n accu voor in de mediabay willen. Ik heb er diverse malen over rondgemaild maar nooit een antwoord gekregen. Ik vind het raar dat op alle Europese sites deze accu afgebeeld staat, maar dat hij nergens leverbaar zou zijn. Dat gaat er bij mij eigenlijk niet in
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Je moet ze eens opbellen terwijl je achter je pc zit, vervolgens leg je uit dat je een 510m wilt. Dan loop je met die verkopers de lijst met opties door, dus jij klikt je wensen aan en hij doet jou na, vervolgens is hij ineens goedkoper inclusief vervoer e.d.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:50:
Goed onder het kopje: vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan, heb ik het volgende:[...]
Verwijderd
Of bestaan ze gewoon niet meer?
Bestaat er werkelijk een 8cell batterij? Hoe kan je die bestellen?
Thanks
http://dellware.euro.dell...sbc=nldhsdws&co=&c=NL5438
Dan vind je daar de accus.
WOEI! MEDIABAY ACCU
Na maanden zeuren staat hij er eindelijk!
D-Family Media Bay Battery, Kit, 166 euro...
Fabrikant DELL
Dell Part Nummer 451-10131
Fabrikant # 451-10131
Tijd voor een inkoopactie!
Overigens vreemd dat ze vorige week nog ontkende dat de media bay accu zou komen... of zou hij alleen op de site staan voor de sier?
Dat weet ik, maar service tag is de identifier voor mijn specifieke systeem, het selecteren van een model geeft alle mogelijkheden voor zo'n model en is dus een stuk algemener. (Lees meer werkIcey schreef op 20 september 2004 @ 17:39:
Service tag kan je ook gewoon dell510m in het rijtje selecteren als je wilt..
Overigens vreemd dat ze vorige week nog ontkende dat de media bay accu zou komen... of zou hij alleen op de site staan voor de sier?
Hmm, wel prijzig. Ik zag op de US site van Dell dat 'ie daar 108 USD kostte.Icey schreef op 20 september 2004 @ 16:42:
Petie, log in bij dell met je service tag nummer, ram op Upgrade uw Dell.
http://dellware.euro.dell...sbc=nldhsdws&co=&c=NL5438
Dan vind je daar de accus.
WOEI! MEDIABAY ACCU
Na maanden zeuren staat hij er eindelijk!
D-Family Media Bay Battery, Kit, 166 euro...
Fabrikant DELL
Dell Part Nummer 451-10131
Fabrikant # 451-10131
Tijd voor een inkoopactie!
Maar ik hou me aanbevolen voor een eventuele inkoopactie
They made me do it.
Verwijderd
dat ding komt op de plaats van je dvd station, zo groot is ie dusWeAreLegion schreef op 20 september 2004 @ 17:56:
Hoe groot is dat ding? is het handig om mee te nemen naar school of is het daar te groot voor?
[edit]
Hehehe nifty! kwam er net achter hoe je die dvd fikker er uit moet halen.
Hij gaat nu 3,5 a 4 uur mee, maar meestal 3,5.
[ Voor 44% gewijzigd door WeAreLegion op 20-09-2004 19:03 ]
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
dan ben je na een jaar wel vet aan je garantie toe?!
* pjottum klimt weer op zijn stoel.
Mis je eens een postje..
[ Voor 9% gewijzigd door pjottum op 22-09-2004 09:46 ]
ping 127.212.23.124
Jep, al een tijdjeSenser schreef op 22 september 2004 @ 10:56:
Zijn er inmiddels al mensen die SP2 succesvol hebben draaien op hun 510M?
They made me do it.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hebben jullie (behalve Eastern dan..) SP2 over de Dell installatie (met XP1) heengezet of was dit een kale installatie?
Ik ben erg benieuwd welke versie van GV3.SYS jullie ingebruik hebben!
Volgens mij is dat nog steeds niet helemaal legaal zeg maarWeAreLegion schreef op 22 september 2004 @ 16:31:
Ok ik hem een slipstream maar das met een windows die nou niet helemaal legaal is zeg maar. Ik zoek ergens een gewone legale windows xp pro cd waar ik even kopie van kan maken. Maar goed hij werkt nu dus laat maar lekker gaan.
Ik heb em gewoon over mijn Dell installatie heengegeooid en heb er verder geen problemen meer mee. Heb wel even de driver van mijn grafische chip moeten updaten, maar dat is alles.
Gewoon van het net getrokken en over XP-SP1 geinstalleerd. Nog nooit een BSOD gehad, zowel met SP1 als SP2, ook bij het verwijderen van de netstroomSenser schreef op 22 september 2004 @ 16:28:
Dus ook geen problemen bij het verwijderen van de netstroom (BSOD) ?
Hebben jullie (behalve Eastern dan..) SP2 over de Dell installatie (met XP1) heengezet of was dit een kale installatie?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat zal dan wel, ik dokte 70 euro meer voor windows xp pro dan verwacht ik ook een cd en geen boekje met een key. En als ze dat niet zint dan komen ze maar langs zou ik zeggen. Ik zal vannvond gewoon even SP2 gewoon installeren kijken wat ie doet.CamU schreef op 22 september 2004 @ 16:46:
[...]
Volgens mij is dat nog steeds niet helemaal legaal zeg maar
Ik heb em gewoon over mijn Dell installatie heengegeooid en heb er verder geen problemen meer mee. Heb wel even de driver van mijn grafische chip moeten updaten, maar dat is alles.
Bij gewoon surfen, staat de fan dan volledig af, of springt het na bepaalde tijd op ?
Voor mij is stilte vrij belangrijk dus daarmee dat ik dit zeker wil weten. (90 % van de tijd gebruik ik hem gewoon voor research-praktijken & tekstverwerking.)
Ook springt hij bij mijn doeleinde eigenlijk dan altijd terug op 600 Mhz (Speedstep)?
Ik kan SP2 wel slipstreamen, maar omdat ik een XP Pro SP1 CD meegeleverd heb gekregen, heb je uiteindelijk na het slipstreamen een XP SP2 CD op basis van XP + SP1.
Mooier is (volgens mij..) een 'schone' XP CD + SP2 slipstreamen? Of maakt dit niets uit?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat het slipstreamen met SP2 op basis van XP + SP1 minder goed was, maar ik kan me vergissen.
Over die fan, de laptop is echt superstil. Je hoort hem nauwelijks, alleen bij hoge belasting. Zeker niet bij tekstverwerken en surfen.
Zal eens een slipstream installatie maken en kijken of dat het probleem oplost...
Bij een hoge stress draait je fan volgens mij ook harder.The.Force schreef op 23 september 2004 @ 13:27:
Eerder had ik nog een paar vraagjes gesteld maar geen reactie, dus nu nog es proberen
Zou ik niet weten, maar volgens mij slaat je fan gewoon af als je vrijwel niets met je computer doet, dus bij gewoon surfen zal ie niet al te hard draaienBij gewoon surfen, staat de fan dan volledig af, of springt het na bepaalde tijd op ?
Als je op full power surft en je systeem heeft niet genoeg aan 600 Mhz zal ie automatisch hoger schakelen. Als full power maar 600 Mhz vereist zal ie dus ook niet hoger schakelen. Als full power meer vereist zal dat wel gebeuren...
Verwijderd
Als ie op 600 mhz staat (kan je ook geforceerd op laten staan met SpeedswitchXP) slaat de fan nauwelijks tot niet aan.
De fan heeft trouwens maar 2 standen, langzaam en snel. Afhankelijk van de temperatuur kiest de laptop een stand (vanaf 60 graden traag en vanaf 70 graden snel ofzo).
Overigens heb ik zojuist mijn 2e dell 510m besteld, mijn huidige in januari bestelde heb ik zoveel schik van dat ik er over een weekje of iets meer een 2e heb.
Ik ben ook tevreden met mijn laptop maar heb je er echt 2 nodig Icey?Icey schreef op 23 september 2004 @ 22:13:
3 standen zelfs, start maar eens de system check partitie op, dan gaat ie een 2 uur durige test alles testen, daaronder ook de fan. Er zijn drie standen, en dan zie je dus ook het rpm. Verder checked ie echt alles, beeldscherminstellingen etc.
Overigens heb ik zojuist mijn 2e dell 510m besteld, mijn huidige in januari bestelde heb ik zoveel schik van dat ik er over een weekje of iets meer een 2e heb.
Vorige week was er hier een verjaardag, en ik had niks te doen, pakte laptop en ging internetten... hij stond echt verbaasd te kijken
Met andere woorden, hij vind het princiepe van ff mail ophalen terwijl hij met zijn vrouw op de bank tv zit te kijken geweldig. En ik had zijn telefoon en pda zonder dat ik iets instelde binnen 5 seconden geconnect met mijn laptop, heerlijk toch?
Ik besteld gelijk met hem wat onderdelen voor mezelf mee denk ik, dell heeft goedkope dingen als je een pc besteld, maar als je ze los wilt hebben ben je een vermogen kwijt

Dat Intel kaartje is trouwens wel Dell Recommended....
1) Buurman met een mooie cover al op zijn laptop bij aflevering?
2) Buurman met de standaard cover en een losse mooie cover voor mij?
Er staat trouwens op de website Back Cover Color "Inserts" ! Je krijgt trouwens geloof ik ook nog een handleiding erbij met hoe dat je hem erin moet klikken
[ Voor 82% gewijzigd door The.Force op 24-09-2004 13:49 ]
- 1.6 Ghz Dothan, 256mb, 40 Gig, XGA (standaard dus..)
- 6 cell batt & internal Bluetooth
- XP Pro, Office SBE en Norton IS
Benieuwd wanneer hij hem krijgt, kan ik mooi op zoek naar buren met open accesspoints. Korting was gratis verzend + 70,- euro extra korting (overigens standaard acties momenteel).
[ Voor 8% gewijzigd door Verbal Kint op 24-09-2004 14:06 ]
Great minds think alike!
256 - 32 mb ram videokaart = 224mb ram. Wat vrij krap is voor windows xp, en norton (norton slikt alles op

Verwijderd
ze klikken hem erop bij Dell (tenminste bij mij zat ie erop).Icey schreef op 24 september 2004 @ 10:19:
Vraagje, stel ik besteld met de buurman mee een mooie cover voor mijzelf, wat krijg ik dan?
1) Buurman met een mooie cover al op zijn laptop bij aflevering?
2) Buurman met de standaard cover en een losse mooie cover voor mij?
Je kan ze d'r gewoon afhalen, je krijgt er een instructieblaadje bij. 't is dus geen onderdeel van de behuizing.
Mijn i8600:

zonder cover

met cover
Dat Dell logo zit ook in de cover
Verwijderd
Is het mogelijk om een "Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth" aan te sluiten zonder dat usb ding van Microsoft maar dan met die ingebouwde Bluetooth ontvangen in laptop?
Thanks
Interessante vraag!Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:50:
Hey,
Is het mogelijk om een "Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth" aan te sluiten zonder dat usb ding van Microsoft maar dan met die ingebouwde Bluetooth ontvangen in laptop?
Thanks
Al bij een winkel gevraagd? (Je zou zelfs langs kunnen gaan met je laptop)
Great minds think alike!
Verwijderd
Hooguit een millimeter of 2, niet echt noemenswaardig dus.PnD schreef op 24 september 2004 @ 19:30:
Dan wordt je laptop dus ook dikker door die cover, of is dat minimaal?
Verwijderd
Aller eerst het piepje van de hardeschijf heb ik in het begin ook gehad. Super irritant maar na verloop van tijd is het ook weer over gegaan en heb het nu al een aantal dagen niet meer gehoord.
De constructie van de laptop is tot nu toe goed gebleken alleen zit de baterij los (dwz er zit speling aan de rechterkant) heeft iemand ervaring mbt de behuizing en de langere termijn (gebruikers van het 1e uur miss).
Power en perfomance :
Dit is een super multi-tasking machine
Mobiliteit:
De accu (6 cell) gaat lekker lang mee valt me echt niet tegen draai ongeveer 3 uur met wifi en scherm meestal op vol (kan dus zuiniger).
Ik ben benieuwt of er een aantal mensen hun ervaringen kunnen of willen plaatsen vooral mbt de constructie.
Daar heb ik ook "last" van. Maar dat is niet echt storend imo..Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 23:31:
De constructie van de laptop is tot nu toe goed gebleken alleen zit de baterij los (dwz er zit speling aan de rechterkant) heeft iemand ervaring mbt de behuizing en de langere termijn (gebruikers van het 1e uur miss).
They made me do it.
Voor zo ver ik weet is dit mogelijk, als de bluetooth adapter HID functies ondersteunt. Kijk even na in de handleiding of je d'r iets van kan vinden, of bij de drivers misschien. Je hebt een vrij grote kans op succes in dat geval.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:50:
Hey,
Thanks
Sinds januari dit jaar, ik heb ook 'speling', hij zit niet los maar je kan hem 2 mm van voor naar achter bewegen. Ik maak mij er niet druk om, en ik denk niet dat jij dat ook hoeft te doen. Ik sleep mijn laptop overal mee naar toe, dus dat zit wel goed.Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 23:31:
Voor de rest zie ik nog nergens krassen zitten, en ik gebruik hem de hele dag, neem hem mee naar school dagelijks, bij mensen thuis, bij vrienden dvdtje kijken etc.
Laptop heeft al aardig wat lanpartys meegemaakt en overleefd, en het zit allemaal nog prima in elkaar.
Behuizing = goed, krassen = jou manier van omgaan
Ik heb geformat, winxp geinstalleerd en gelijk sp2 eroverheen, probleem opgelost. Slipstream install werkt ook..wrcveen schreef op 28 september 2004 @ 16:43:
Is er al een oplossing voor de BSOD onder SP2 als je de netstroom ontkoppeld?
Die bsod kwam gewoon omdat mijn windows xp al een tijdje werd gebruikt, een verse install en dan sp2 lost het blijkbaar op.
Wil je eens kijken welke versie van GV3.SYS jij nu na die herinstallatie gebruikt? Is dat nog steeds dezelfde versie als voorheen?
5.1.2600.2180Senser schreef op 28 september 2004 @ 21:18:
@Icey,
Wil je eens kijken welke versie van GV3.SYS jij nu na die herinstallatie gebruikt? Is dat nog steeds dezelfde versie als voorheen?
En ik heb dezelfde windows sp2 update gebruikt
Verwijderd
Ik heb een oudere versie van gv3.sys, na installatie van SP2 (5.1.2600.1143). En heb ook het probleem van BDOD met DRIVER_IRQL.... na het ontkoppelen van de netspanning op een Dell 510m. Is er geen andere mogelijkheid dit te fixen. BIOS updaten bijv. Windows XP opnieuw installeren lijkt me zoveel tijd te kosten, met alle drivers etc.Icey schreef op 28 september 2004 @ 21:31:
[...]
5.1.2600.2180
En ik heb dezelfde windows sp2 update gebruikt
Ik dacht wellicht is het mogelijk om gv3.sys te kopieren, maar ik kan hem nergens op mijn hdd vinden
Verwijderd
Trouwens gek dat je het bestandje niet kan vinden, op mijn systeem staan er raar maar waar een heleboel, maar allemaal die oudere. In ieder geval bedankt!
Ik vind er ook 28(!) op mijn systeem, geen idee welke ik nodig heb en waar hij hoort te staan om het op te lossen.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:09:
Trouwens gek dat je het bestandje niet kan vinden, op mijn systeem staan er raar maar waar een heleboel, maar allemaal die oudere. In ieder geval bedankt!
Verwijderd
Jij hebt het blijkbaar ook nog niet opgelostwrcveen schreef op 28 september 2004 @ 23:14:
[...]
Ik vind er ook 28(!) op mijn systeem, geen idee welke ik nodig heb en waar hij hoort te staan om het op te lossen.

Morgen weer een dag

Ik heb dit enige tijd geleden al bij Dell aangekaart. Maar ik raad je aan hetzelfde te doen. Hoe meer mensen met het probleem, hoe sneller een oplossing.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:09:
Jij bent net wat handiger als ik(dat was ik vroeger ook, maar dan op DOS systemen) en ik heb er de tijd niet voor en wil er doodgewoon niet die tijd instoppen. Ik heb het systeem net weer teruggezet op SP1. Ik wacht even af tot er een smart oplossing beschikbaar is. Het is een reproduceerbaar probleem op Dell 510m. Heeft iemand dit al gerapporteerd aan Dell? Anders doe ik het (heb 3jaar collect return service...).
Zelf heb ik eigenlijk ook weinig zin aan een complete herinstall. Systeem werkt goed nu..
Verwijderd
Gisteravond reeds gedaan, maar krijg geen bevesting van Dell via de mail van "in behandeling"....Senser schreef op 29 september 2004 @ 12:50:
[...]
Ik heb dit enige tijd geleden al bij Dell aangekaart. Maar ik raad je aan hetzelfde te doen. Hoe meer mensen met het probleem, hoe sneller een oplossing.
Zelf heb ik eigenlijk ook weinig zin aan een complete herinstall. Systeem werkt goed nu..
Trouwens, ik hoor van een bekende dat er best veel problemen zijn met SP2. Misschien moeten we gewoon wachten op SP2a of SP2b....
[ Voor 45% gewijzigd door CamU op 29-09-2004 17:16 ]
Verwijderd
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik onder de knoppen van het touchpad kan schoonmaken? Dat voelt nu allemaal een beetje kleverig aan.
Dit topic is gesloten.