N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Tis grotendeels een beetje luiheid. Heb zelf bijvoorbeeld even geen zin om de drivers helemaal te removen en opnieuw te installen terwijl de Cat 4.9 nog beta is. Ik heb mijn pc net sinds tijden weer een beetje op orde en ik upgrade de driver wel als ie final is. Een dlltje vervangen is gewoon lekker makkelijk voor de performance winst!sain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 16:52:
waarom 4.7 final icm die opengl dll, draait d3d van 4.9 minder dan die van 4.7 ofzo, snap niet de reden van alleen de dll nemen... (snap wel dat die de opengl dirigeert, maar waarom icm 4.7 en niet gewoon 4.9beta alltogether)
Merk bij elke update van ati cats een verbetering in bv 3dmark2003 , en verwacht dus de 4.8b al beter te zijn dan 4.7 final en dan 4.9beta dus weer beter, waardoor dit dan toch ook weer een tweak zou wezen!?
Omdat ik ooit met een beta van 4.5 AFbugs oploste in BF Vietnam ben ik altijd een trouwe gebruiker zodra ze uitkomen......
Maar wil jullie redenatie daarvoor wel eens horen!?!?
Ik ben in Delta labs en heb net een scientst het onbrekende deel voor de teleporter gegeven. Ik kwam tijdens mijn wandeling langs een kamer van een security gast welke op slot zat en waar goodies in lagen. Heb ik een pda gemist waar de key in zou moeten zitten of komt dat nog? Als ik een pda gemist heb is dat dan ver lopen? Niet, dan haal ik hem wel ff anders zou ik graag van iemand de key krijgen. bedankt ! |
Verwijderd

Had ik ook gedaan, alleen staat nu die zut nog in de base directory. als ik hem heb uitgespeeld, dan re-install ik hem, dan heb ik weer 3 gig extra vrij.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:20:
die upzip-tweak gaat voor mij niet op dan draait doom veel slechter (constant hardschijf activiteit)heb de pk4 files maar trug gezet...
Beauty is in the eye of the beerholder
Hoop dat er wat meer- en interessante multiplayers levels komenVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 22:28:
Heb hem vandaag uitgespeeldtotaal van 26 lvl's.
Vind het een goed spel, goeie graphics, creepy sfeer, maar wel eentonig jammer genoeg.. ik speel hem voorlopig dus ff niet meer..
Er zijn maar een paar maps die standaard in de doom dir staan. Ik dachtHellBeast schreef op 06 augustus 2004 @ 17:26:
[...]
Had ik ook gedaan, alleen staat nu die zut nog in de base directory. als ik hem heb uitgespeeld, dan restall ik hem, dan heb ik weer 3 gig extra vrij.
screenshot (indien toepasselijk)
maps
savegames
nog wat
Iemand met een normale versie kan dat zo voor je nakijken. Gooi je zo die andere meuk weg en heb je bijkans al je 3 giegjes weer terug.
Verwijderd
Grijns schreef op 06 augustus 2004 @ 17:15:
Ik heb een vraagje.
Ik ben in Delta labs en heb net een scientst het onbrekende deel voor de teleporter gegeven. Ik kwam tijdens mijn wandeling langs een kamer van een security gast welke op slot zat en waar goodies in lagen.
Heb ik een pda gemist waar de key in zou moeten zitten of komt dat nog? Als ik een pda gemist heb is dat dan ver lopen? Niet, dan haal ik hem wel ff anders zou ik graag van iemand de key krijgen.
bedankt !
Die PDA heb je al in je bezit als het goed is. Kijk even terug in je lijst naar Abrams en luister zijn audiolog. Daarna zijn mail lezen. Code word vermeld. |
Inderdaad man, nu is alle sfeer eruit!Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 09:19:
ik mis het gezicht van je mannetje, die zo mooi fukt up raakte zodra je wat health begon te missen...
Wat boeit zo'n fokking health getalletje nou, gimme tha bloedkop!
[ Voor 13% gewijzigd door Yokozuna op 06-08-2004 17:36 ]
Verwijderd
Ik heb wel meer dan 100 maal op hem geschoten met BFG, maar hij huppelt nog steeds even vrolijk rond.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 18:04 ]
Maar, ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand me hieruit kan helpen, ik zit om de haverklap vast, het beeld bevriest en de audio speelt door. Na een aantal sec. speelt het spel verder. Soms is zo'n freeze wat langer dan normaal en hoor je de audio na een tijd tijdens de freeze vastlopen (TRRRRR...) waarna een paar sec. erna het spel verder speelt.
Ik heb de PK4 files uitgepakt om te kijken of dat hielp, dit hielp niets.
Heb de autoexec.cfg aangemaakt zoals een paar posts hierboven met de video tweaks. Het spel speelt wat soepeler maar nog steeds vastlopers.
Ik word er niet goed van.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:59:
Hoe krijg je in godsnaam de eindbaas dood?
Ik heb wel meer dan 100 maal op hem geschoten met BFG, maar hij huppelt nog steeds even vrolijk rond.
Soul Cube gebruiken. |
Verwijderd
zou je je config file eens willen mailen, of anders eens posten, zodat ik eens ga kijken of ik er nog wat meer uit kan 'persen'WeAreLegion schreef op 06 augustus 2004 @ 17:37:
Hehehe ik heb eens benchmark gedraaid op 1024, HQ maar dan met shadows, partical en bump map offloopt dan wel als een trein haha 62fps in timedemo met dat alles aan heb ik 48 fps
het spel is echt meesterlijk alleen schijnt de zon in me beeldscherm dus ik zie nu helemaal geen ene donder meer
dus kan niet spelen tot vananvond
wel graag die met alles on, alleen ik pas alles in me cfg file aan, snap dat creeeren van zon autoexec.bat ofzo nie helemaal...
en dan alleen lezen eigenschap, zodat doom het niet terugoverschrijft...
er staan bv ook commandos in, die niet in de cfg file staan, maar die heb ik erbij gepleurt, refreshoverwrite, en nog wat turbo en ... shadows....
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| seta image_downSizeLimit "512" seta image_ignoreHighQuality "1" seta image_downSizeBumpLimit "512" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "1" seta image_downSize "1" seta image_forceDownSize "1" seta image_lodbias "0" seta r_preload "1" seta r_skipBump "0" seta r_shadows "1" seta r_useOptimizedShadows "1" seta r_useTurboShadow "1" seta g_bloodEffects "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "0" seta g_muzzleFlash "0" seta g_showPlayerShadow "1" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" seta com_allowConsole "1" |
Je maakt een file aan genaamd autoexec.cfg en die zet je in de base dir van Doom III
dat is eigenlijk alles
[ Voor 22% gewijzigd door WeAreLegion op 06-08-2004 18:53 ]
Met timedemo niet.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:06:
Ik lees van alles over 63 fps enzo., maar ik dacht toch echt gelezen te hebben dat 60fps het maximum was van doom3?!
En als je die autoexec.cfg weer weghaald staan de instellingen weer goed?
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Nee dat is niet het maximum. 60fps is het maximum ingame als je aan het spelen bent zeg maar maar met timedemo word dat uigeschakkelt (anders valt er weinig te testen later he )Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:06:
Ik lees van alles over 63 fps enzo., maar ik dacht toch echt gelezen te hebben dat 60fps het maximum was van doom3?!
A post over at the Guru3d.com forums warns of a possible DOOM 3 CD key stealing exploit that everyone needs to be careful of. Apparently someone was advertising a co-op mode .pak file that when installed gives server admins the ability to access your CD key. Always be careful of of scams such as this and remember to never give your CD key out to anyone for any reason
Mooi leip dus.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
bedankt !Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:32:
[...]
Die PDA heb je al in je bezit als het goed is. Kijk even terug in je lijst naar Abrams en luister zijn audiolog. Daarna zijn mail lezen. Code word vermeld.
ik was alweer vergeten dat ik me afvroeg waar ik die pda voor nodig had..
Verwijderd
wat is het nut van die andere shadowopties aanzetten, terwijl je shadow aanlaat!?WeAreLegion schreef op 06 augustus 2004 @ 18:51:
Je maakt een file aan genaamd autoexec.cfg en die zet je in de base dir van Doom III
dat is eigenlijk allesdraait als een tiet zo. Oh jah ik heb ook nog cache op 96 gezet, en use cache aan
staat in Doomconfig.cfg
Meende juist dat dit ook een shadow genereert, die nie zo performance eist!?
Zijn die extra sets van turboshadow enzo enkel van belang icm shadows op 1, keb die op 0., en in menu dus off, maar die andere wel erbij!?!?
Heb je je cachemegsize al eens op 128 gedraait, meen daar hoger op uit te komen dan op 96 .. (waarom heb je die cachemink staan!?!?)
en bv die preload, wat doet dat!?
l
[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-08-2004 19:19 ]
Verwijderd
Uurtje of 30 op Veteran level.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:14:
Voor de mensen hier die de game al uitgespeeld hebben: Hoe lang heb je erover gedaan ? op bv. medium als moeilijkheidsgraad en ervan uitgaande dat de levels redelijk veel doorzocht zijn.
Verwijderd
Voor de rest sluit ik me aan bij de opmerkingen over oplichten van de omgeving bij het schieten, echt iets wat je verwacht dat er in zou zitten.
Voor de rest, ik wil Pinky als huisdier...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 19:40 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd

Verwijderd
ik vind dit zelf wel goed gedaan... zo blijft het lekker spannend,,
Verwijderd
idd jah, ik zit nu bij alpha labs 3 en ik heb nog geen andere omgevingen gezien als daarvoorVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:31:
Zit nu in het 3e level maar ff een vraagje: komt er nog enige afwisseling wat betreft de omgeving? Ik weet namelijk niet of ik zin heb om nog 20 uur door dezelfde soort gangen en ruimtes te lopen.![]()
Verwijderd
Ja idd, ik heb me tot nu toe ook nog niet echt verveeld. Zit nu in het Recycling level.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:32:
ik zie dat er veel mensen klagen over het zaklamp-gebeuren...
ik vind dit zelf wel goed gedaan... zo blijft het lekker spannend,,

zodra je grotere ruimtes in zulk detail gaat brengen, dan trekt geen enkele huidige config het meer....
Heb de hele hype niet gevolgt, maar dit had ik al op paar vingers kunnen uittellen...
Ben zelf een 'realisme'-gamer, houdt van interactie
Sport/Racing en wwII/Vietnam shooters are my kind of games (realisme troef)
Doom heeft me vroeger ook weinig kunnen boeien, maar deze heeft me toch plezierig verbaast, en laat je bek nog eens vol verbazing wagenwijd openvallen, door de adembenemende sfeer die met hoogstaande graphics is gerealiseerd.....
Zit meer te tweaken/benchen maar savonds als het zonnetje onder is zet ik me headset op en loop dan met knikkende knieen gewillig door de steeds hetzelfde lijkende gangenstelsels....
Kijk anders ook hier:
[rml]Red devil in "[ OC][ MOD]Radeon 9800SE Mod Topic Deel 4"[/rml]
Verwijderd
Ja, je gaat nog naar Hell ( die moet je gewoon hebben gezien ) en daarna naar een "andere lokatie"Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:31:
Zit nu in het 3e level maar ff een vraagje: komt er nog enige afwisseling wat betreft de omgeving? Ik weet namelijk niet of ik zin heb om nog 20 uur door dezelfde soort gangen en ruimtes te lopen.![]()
zal niet zeggen welke locatie ivm spoilers
Je begint met de install van de laatste omegas en kiest voor de 9800se mod install, die laat je voltooien.. dan de vraag of je de omega drivers wilt installeren kies je Nee en begin je de install van bv final 4.7 ATI CATS na een reboot zal win XP in veilige modus die driverhack isntalleren vanuit de omega 9800se mod (wazig blauw dosscherm dat die mod installeert) daarna doe je die opengll dll file van de 4.9betas in je system32 map knallen en volgens mij zit je dan weer op full maxRed devil schreef op 06 augustus 2004 @ 19:46:
Zijn er mensen in de zaal met een 9800se en deze ipv de driverhack een bioshack hebben gedaan om de 4.9 catalyst drivers te draaien en waarbij dit niet lukte?
Kijk anders ook hier:
[rml]Red devil in "[ OC][ MOD]Radeon 9800SE Mod Topic Deel 4"[/rml]
hoeveel pipes leest atitool met die scores uit, en wat zijn je clockspeeds daarbij!?
Verwijderd
moet zeggen, hij word leuker als je wat betere wapens krijgt (vooral die rocket launcer)
eindbaas vond ik alleen iets te simpel ben wel paar keer dood gegaan (die trying) maar toen ik bij de 3de keer doorhad dat je hem alleen maar kon killen op die circle en met die soulcube was het een plakje koek. |
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ik moet em nog uitspelen, maar ik ga em waarschijnlijk wel kopen, voor de MPVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:51:
Mijn fout. Verkeerd knoppie.
Ben benieuwd hoeveel mensen het spel nog gaat kopen, nadat ze em uit gespeeld hebben.
weet nu al dat er vette mods komen, heb een site gezien waar een totaal lijst staat van de mods die in de maak zijn, IMPRESSIVE!
doom 3 mods gaan ownen
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Neeee ik ben cser!!!! half-lifer for life
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 20:34 ]
pSycho_Y2K schreef op 06 augustus 2004 @ 18:02:
Ik heb de game gisteren binnen gekregen en ik moet zeggen: I'm impressed![]()
Maar, ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand me hieruit kan helpen, ik zit om de haverklap vast, het beeld bevriest en de audio speelt door. Na een aantal sec. speelt het spel verder. Soms is zo'n freeze wat langer dan normaal en hoor je de audio na een tijd tijdens de freeze vastlopen (TRRRRR...) waarna een paar sec. erna het spel verder speelt.
Ik heb de PK4 files uitgepakt om te kijken of dat hielp, dit hielp niets.
Heb de autoexec.cfg aangemaakt zoals een paar posts hierboven met de video tweaks. Het spel speelt wat soepeler maar nog steeds vastlopers.
Ik word er niet goed van.Heeft niemand hier last van?
anders quote je jezelf ff niet..
dit is een vraag die eigenlijk in SPV hoort en niet hier
antwoord is trouwens heel simpel. je vid kaart word waarschijnlijk te warm. zet er eens een grote ventilator voor (kast open) en kijk of het dan nog zo is.
lagere kwali spelen werkt misschien ook wel
Verwijderd
Videokaarten en beeldkanonnen FAQduronbug schreef op 06 augustus 2004 @ 20:44:
Is het mogelijk om de refresh rate van je beeldscherm hoger te krijgen dan 60hz ?
GoT is gezegend met een hele hoop FAQ's beste vriend.
mja ik ben, misschien tegenstelling tot jouw, wel van plan om dit spel multiplayer te gaan doen. dit houd in dat ik server ip's wil kunnen pasten.RSP schreef op 06 augustus 2004 @ 13:29:
ja dat is heel "kut" maar dat werkte in Q3 ook al niet. misschien een "goede" reden noemen om 'n spel kut te vinden? als je deze gebreken nou zou hebben in 'n office programma of wat dan ook dan had ik je gelijk kunnen geven maar zulke redenen hoef je er bij 'n spel toch niet bij te verzinnen
aangezien het een super simpele feature is vind ik het gewoon super stom dat ze dat niet voor elkaar hebben.
verder wil ik kunnen alt-tabben naar mijn irc venstertje om server ip's te kopieeren.
lijkt me toch vrij logisch allemaal..
Dat kan met RefreshLock: http://www.pagehosting.co.uk/rl/duronbug schreef op 06 augustus 2004 @ 20:44:
Is het mogelijk om de refresh rate van je beeldscherm hoger te krijgen dan 60hz ?
[ Voor 63% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 06-08-2004 20:50 ]

Dit is met autoconfig file (geen shadows is het voornaamste)

Dit is zonder de autoconfig file (met shadows dus)
Verschil in fps: Met cfg file: 41.5, zonder cfg file 35.4 (met mijn specs en 1024x768 op high quality)
Scheelt dus best wel wat.
Verwijderd
//edit: hoe kun je Doom 3 nou spelen zonder schaduwen eigenlijk lijkt me een essentieel onderdeel van de gameplay die spannend hoort te zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 21:05 ]
hehe moet wat sneller wezen...
op fotoplay is dat ook me minst favoriete game, zoek de verschillen...

ja.. maar dat haalt je fps in doom3 niet boven de 60fpsduronbug schreef op 06 augustus 2004 @ 20:44:
je moet het commando zien te vinden om framerate limit van 60 af te krijgen
Ik zeg ook geen shadowsVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:03:
eerste wat mij opvalt is de schaduw van de hand op dat laadje dat is uitgeschoven (onderste pic)
//edit: hoe kun je Doom 3 nou spelen zonder schaduwen eigenlijk lijkt me een essentieel onderdeel van de gameplay die spannend hoort te zijn.
doordat me cfg file readonly staat, forceert die me settings, en daar bij advanced staan ze dan uit... toch zie ik schaduwen onder vuurballen en dergelijke...
Keb voldoende getweakt, ben nu benieuwd wat optimale catalyst instellingen zijn, AA en AF voornamelijk....
Is hiervan inschakelen het duidelijk zichtbaar, of de fpsdrop niet waard!?
Hallo met Tim
tis geen truk waardoor je pc heftiger word, tis teen voor tander inruilen....
BOEM!
toen was het donker en ben ik maar gestopt, ben alleen thuis...
Verwijderd
Hoe zien jullie er uit nu?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 21:27 ]
dat valt reuze meeVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:25:
Moet trouwens wel lachen om sommigen die het al uitgespeeld hebben. Hoe lang hebben jullie het volledige spel nu? 4 dagen? En dan al uitgespeeld? Dat betekent zo'n uurtje of 6/7 spelen op een dag.
Hoe zien jullie er uit nu?Hetzelfde als één van die zombies zeker.
![]()
(als ik een half uurtje heb gespeeld ben ik namelijk stuk.
)
bij max payne 2 hoorde je ook toch niemand klagen ofzo
heb ik in 2 dagen uitgespeeld, zo'n 9 uurtjes...
da's voor mij normaal, 4 uur gamen op een dag
toen ik doom 3 meteen had, was ik gewoon echt heel de dag bezig, nu niet meer, eerst de MP maar is verkennen
Moet wel leuk blijven, anders ben je er al doorheen voordat de meute doorheeft dat ie er is......
mjha, sommigen zijn echt traagsain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 21:29:
Hehe same here... and dan ook nog BF V die ik niet met rust kan laten
Moet wel leuk blijven, anders ben je er al doorheen voordat de meute doorheeft dat ie er is......
of zijn wij te snel
EDIT: wat reviews van 6800u aant doorlezen
volgende week ff geld uitgeven, neiuew ram/mobo en gfx
zou kan een 1 gb ddr pc3200/400 mhz, a7n8x-x en 6800u doom3 trekken op hoog?
ik hoop het wel
proc is 2400xp amd, nog goed zat...
[ Voor 27% gewijzigd door enira op 06-08-2004 21:32 ]
Bij andere spellen krijg ik hem altijd wel op een hogere refresh rate. Namelijk met force refresh rate bij je driver opties (nvidia).Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 20:47:
[...]
Videokaarten en beeldkanonnen FAQ
GoT is gezegend met een hele hoop FAQ's beste vriend.
Het lijkt alsof doom 3 de refresh rate beperkt om zo niet boven de 60fps uit te laten komen.
Lijkt me stug, kan op 800x600 op 120 hrtz spelen (als ik dat wilduronbug schreef op 06 augustus 2004 @ 21:30:
[...]
Bij andere spellen krijg ik hem altijd wel op een hogere refresh rate. Namelijk met force refresh rate bij je driver opties (nvidia).
Het lijkt alsof doom 3 de refresh rate beperkt om zo niet boven de 60fps uit te laten komen.
Trouwens: Hrz van je monitor heeft nix te maken met je fps
En Doom gaat in princiepe wel boven de 60 fps uit, alleen niet ingame (correct me if i'm wrong) Tot nu toe alleen hogere fps gezien in de timedemo.
[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 06-08-2004 21:42 ]
Vet! Bedankt, alles werkt nu, 1024*768 @ High detail @ 43 fps!sain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 19:57:
[...]
Je begint met de install van de laatste omegas en kiest voor de 9800se mod install, die laat je voltooien.. dan de vraag of je de omega drivers wilt installeren kies je Nee en begin je de install van bv final 4.7 ATI CATS na een reboot zal win XP in veilige modus die driverhack isntalleren vanuit de omega 9800se mod (wazig blauw dosscherm dat die mod installeert) daarna doe je die opengll dll file van de 4.9betas in je system32 map knallen en volgens mij zit je dan weer op full max
hoeveel pipes leest atitool met die scores uit, en wat zijn je clockspeeds daarbij!?
PK4 gedaan, die autoexec.cfg, die andere cfg aangepast.
Amd 2500+ @ 3200+ , 1024 MB dual channel, 120 Meg IBM en Ati 9800se@pro
Np, glad to help you out...Red devil schreef op 06 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
Vet! Bedankt, alles werkt nu, 1024*768 @ High detail @ 43 fps!![]()
PK4 gedaan, die autoexec.cfg, die andere cfg aangepast.
Amd 2500+ @ 3200+ , 1024 MB dual channel, 120 Meg IBM en Ati 9800se@pro
Ik heb een shotgun, automatische gun en hand wapen.
Maar ik sta nu net voorbij dat je die tonnen heb moeten af voeren.
Weet iemand iets want ik kan geen save files tetug
Dus ammo code of zo iets zou ik wel willen weten?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb Doom III nog NERGENS in de winkels gezien hier..

Roep de console op en dan give ammoBlackhole schreef op 06 augustus 2004 @ 22:19:
Weet iemand een oplossing ik kan niet meer verder , want ik zonder kogels , en vind allen maar de verkeerde kogels
Ja, dàt weten we nou ondertussen wel. Dat hoeft niet keer op keer herhaald te worden.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 22:21:
Wat kletsen jullie toch allemaal ?
[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 06-08-2004 22:23 ]
Nee wij ook nietVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 22:21:
Wat kletsen jullie toch allemaal ?
Maar die van mij staat wel in pre order.
En zeker nadat ik nu op 15 % van het spel ben weet ik het zeker dta ik hem gewoon laat staan als preorder.
Maar er zijn ook andere manieren om een spel te bemachtigen.
Alleen dat mag hier niet kenbaar gemaakt worden van het FAQ van GoT.
Kijk goed rond, ik weet zeker dat er nog ergens kogels liggen. (Check vooral de donkere plekjes)Blackhole schreef op 06 augustus 2004 @ 22:19:
Weet iemand een oplossing ik kan niet meer verder , want ik zonder kogels , en vind allen maar de verkeerde kogels
@Nocturne Z: Nee goh, hoe zou dat nou komen
THX want die Marines zijn gewoon echt IRRI en het kost te veel kogels.
Ik maar de instellingen veranderen en er gebeurde maar niks
Toen kwam ik er opeen achter dat dit spel op OpenGL draaide en de instellingen stonden daar standaard op 4x AA en 8x AF, vandaar dat het zo langzaam ging
AA en AF uit gezet en mijn fps ging van 15 fps naar 45 fps gemiddeld (1280x1024,medium)
Hier onder 2 pics...1 met de getweakte cfg en 1 zonder cfg.
Beide genomen in 1280x1024 High settings AA en AF staan uit.

Zonder de cfg. tweak....

Met de cfg. tweak...
Zoals je kan zien scheelt het aanzienlijk in fps..
Maar het verlies van de schaduw vind ik de sfeer teveel verpesten
Ook valt me op dat de details op de wanden en vloeren behoorlijk achteruit gaan.
Kijk bv. naar de tegels..roosters in het plafond en de vloer...texture op de kolommen en lampenbakken.
Dit verschil is trouwens vele malen duidelijker op de orriginele pics.
Door het te verkleinen lijkt het verschil minder dan dat het is.
Voor mij persoonlijk verpest deze tweak teveel het Doom3 effect...
[ Voor 9% gewijzigd door melly op 06-08-2004 22:54 ]
Had net trouwens vaag stukje ( weet niet meer precies waar ) maar toen pakte ik een rode skull op en toen had ik godmode voor een tijdje .. kwamen allemaal zombies op mij af en ik kon ze lekker killen met blote handen
Echt stoer spel dit
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

clickable!
[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 06-08-2004 22:58 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Zonder schaduwen wordt dit spel nou echt verpest en dit is nou juist het punt waar het bij Doom 3 om gaat
[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 06-08-2004 23:00 ]
berserk?Timocos schreef op 06 augustus 2004 @ 22:49:
Net ff Doom 3 weer gespeeld ... helemaal in het donker en geluid lekker hard ... ok nu schrok ik me soms wel de pleurisVooral als die Imps ineenkeer tevoorschijn komen ofzo of die wezens met die lange armen.
Had net trouwens vaag stukje ( weet niet meer precies waar ) maar toen pakte ik een rode skull op en toen had ik godmode voor een tijdje .. kwamen allemaal zombies op mij af en ik kon ze lekker killen met blote handen![]()
Echt stoer spel ditalleen die vliegende hoofden zijn irritant
lol
trouwes
@melly
of je zet je brightness gewoon te hoog... zo is het spel toch geen ruk aan man...

Was al bekend hoor. De oude cheatcodes leveren allemaal deze easteregg op.RAZORDUDE schreef op 06 augustus 2004 @ 22:56:
Kheb ook een easteregg gevonden, werkt ook bij idkfa (dat ik die code nog weet)
:
[afbeelding]
clickable!
Wat betreft dat nog weten... tsja, iddqd en idkfa wist ik ook nog wel. Maar idspispopd wist ik ook nog...
De pics zijn wat opgelicht omdat ze anders te donker waren om het verschil goed te zien in de texture detail.trouwes
@melly
of je zet je brightness gewoon te hoog... zo is het spel toch geen ruk aan man...
Helaas heeft het verkleinen van de pics het al te moeilijk gemaakt om het verschil goed te zien.
Zoals ik al zei...behalve het verlies aan schaduw gaat ook de detail/texture behoorlijk achteruit.
Ik haat Tomb raider achtige dingen.
SPRINGEN en zo, dat hoeft van mij niet .. hier baal ik echt van.
Hoe lang gaat dit nog door.
ff kickenmelly schreef op 06 augustus 2004 @ 23:06:
[...]
De pics zijn wat opgelicht omdat ze anders te donker waren om het verschil goed te zien in de texture detail.![]()
Helaas heeft het verkleinen van de pics het al te moeilijk gemaakt om het verschil goed te zien.
Zoals ik al zei...behalve het verlies aan schaduw gaat ook de detail/texture behoorlijk achteruit.![]()
en shadows op 1 zetten, levert hoeveel fps gain op tov zonder autoexec.cfg ?

das dus vlak voor het einde
wat je al niet tegenkomt als je overal onder kijkt
[ Voor 43% gewijzigd door BasieP op 06-08-2004 23:16 ]
Wisten wel alBasieP schreef op 06 augustus 2004 @ 23:16:
[afbeelding]
das dus vlak voor het einde
wat je al niet tegenkomt als je overal onder kijkt
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 01:24 ]
Alleen na je uit hell komt wordt de game zo verdomdes moeilijk niet leuk meer
vijanden blijven komen weinig tot geen health packs zowat heel weinig kogls om lekker met 1 wapen tijdje te blijven schieten
Kheb wel een truk gevonden die spinnen zijn tamelijk irritant als je bovenop een kast springt dan komen ze niet bij je kan je rustig met je pistooltje gaan target practicen
(erg makkelijk want soms komen er 30 spinnen achter elkaar)
en kom niet als het te moeilijk wordt vul dan god in of als je kogels nodig hebt give all een echte vent speelt hem zonder cheats
ik weet dit niet omdat ik probeer een beetje langs alle spoilers te lezen... krijg het spel binnenkort op de mat... legaal (FOEI).... dus ik weet het niet...
heb ook geen zin om illegaal te installen, daar ik al betaald heb.
er zijn tonnetjes die je kapot kan schieten ja (doet auw als je er bij staat)daFubar schreef op 06 augustus 2004 @ 23:53:
vraag ik mij al een tijdje af... heb je nou ook tonnetjes in het spel die je kapot kan schieten?
ik weet dit niet omdat ik probeer een beetje langs alle spoilers te lezen... krijg het spel binnenkort op de mat... legaal (FOEI).... dus ik weet het niet...
heb ook geen zin om illegaal te installen, daar ik al betaald heb.
maar er zijn ook tonnetjes die aan de grond vast gelast zijn
en tonnetjes die kunnen bewegen
HADES2001 schreef op 06 augustus 2004 @ 23:53:
Mensen ik moet zeggen DOOM 3 is een bruut spel
Alleen na je uit hell komt wordt de game zo verdomdes moeilijk niet leuk meer
vijanden blijven komen weinig tot geen health packs zowat heel weinig kogls om lekker met 1 wapen tijdje te blijven schieten
Kheb wel een truk gevonden die spinnen zijn tamelijk irritant als je bovenop een kast springt dan komen ze niet bij je kan je rustig met je pistooltje gaan target practicen
(erg makkelijk want soms komen er 30 spinnen achter elkaar)
en kom niet als het te moeilijk wordt vul dan god in of als je kogels nodig hebt give all een echte vent speelt hem zonder cheats
ow euh als je hell uit komt heb je soulcube die moet je gewoon zo vaak mogelijk gebruiken krijg je health voor terug he |
[ Voor 43% gewijzigd door BasieP op 06-08-2004 23:57 ]
Verwijderd
Ja die zijn er, geven een leuke explosie. Tegenstanders kunnen er ook mee gooien, maar jij zelf helaas niet.daFubar schreef op 06 augustus 2004 @ 23:53:
vraag ik mij al een tijdje af... heb je nou ook tonnetjes in het spel die je kapot kan schieten?
Dit topic is gesloten.