en hoe kom je daar achter dan?
Verwijderd
Het belangrijkste aan shooter, single player zeker, vind ik gunsounds. Call of Duty en Rainbow Six: 3 hebben voor mij tot nu toe de beste sounds, ultiem. Battlefield vond ik al weer minder, echt plop-gun-geluid, alsof ze allemaal een soort sub-demper erop hadden zitten. Bij Call of Duty, als je online in een vuurgevecht zit, zit ik soms echt gewoon te genieten van het geluid.
Bij Unreal hebben ze moeite om een assault rifle een beetje goed geluid te geven, de nieuwe sounds van de mini-gun was al weer stukke beter.
Maar wat ik jammer vind te horen, is dat die shotgun zo slapjes klinkt. Blazen moet dat ding. Zijn de environmental sounds wel allemaal goed?
Ja, ik ben iemand die geluid VEEL belangrijker vindt dan beeld, ik ga niet om ieder lullig textures detail zitten zeiken, maar als een spel slecht oort, dan neemt dat het grootste spelplezier weg, zeker games die het van de sfeer moeten hebben.
Bij Unreal hebben ze moeite om een assault rifle een beetje goed geluid te geven, de nieuwe sounds van de mini-gun was al weer stukke beter.
Maar wat ik jammer vind te horen, is dat die shotgun zo slapjes klinkt. Blazen moet dat ding. Zijn de environmental sounds wel allemaal goed?
Ja, ik ben iemand die geluid VEEL belangrijker vindt dan beeld, ik ga niet om ieder lullig textures detail zitten zeiken, maar als een spel slecht oort, dan neemt dat het grootste spelplezier weg, zeker games die het van de sfeer moeten hebben.
Bier, Whiskey en Metal!!
Is er hier nou niemand hier die afhaakt door de warmte?
toen het boven de 31 graden werd op mijn kamer haakte ik echt af. pffff niet te doen.
tijd voor een tft geloof ik, die 22" kachel op me bureau is ook niet alles
Kan ik over meepraten, ik heb een ventilator staan en gericht op mijn 21" vanwege de warmteJabba schreef op 06 augustus 2004 @ 10:17:
Is er hier nou niemand hier die afhaakt door de warmte?toen het boven de 31 graden werd op mijn kamer haakte ik echt af. pffff niet te doen.
tijd voor een tft geloof ik, die 22" kachel op me bureau is ook niet alles
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Jammer dat die mobiele airco's zoveel stroom vreten anders had ik wel 1 gehad
Verwijderd
De reden dat ik wel blij ben dat 'ie nog niet uit isBeQuietAndDrive schreef op 06 augustus 2004 @ 10:18:
[...]Kan ik over meepraten, ik heb een ventilator staan en gericht op mijn 21" vanwege de warmte
Net even topic door gespit maar nergens antwoord op de vraag welke ik heb:
Hoe kom ik in alpha labs?
Alle deuren zijn op slot en ik heb nergens een nieuwe PDA gevonden, heb al wel de bijzondere kamer gezien etc.
Hoe kom ik in alpha labs?
Alle deuren zijn op slot en ik heb nergens een nieuwe PDA gevonden, heb al wel de bijzondere kamer gezien etc.
Verwijderd
Nogmaals mijn vraag, omdat het antwoord me niet zo lastig lijkt
Genghis Khan wrote:
Wat gebeurd er nu dan, nog steeds dezelfde foutmelding? En je hebt de nieuwste nVidia-drivers geinstalleerd (bij voorkeur de laatste die WHQL-gecertificeerd zijn, da's 61.76)? En heb je je oude drivers wel eerst gedeinstalleerd voordat je de nieuwe erop zette? Als er delen van een oude driver achterblijven heb je er nog steeds niks aan natuurlijk
Nee heb dat niet met de oude gedaan maar thanks voor de tip
die oude verwijder je gewoon door naar software te gaan in het configuratie scherm?
Of onder apparaatbeheer de kaart er uit te gooien? En dat ie zich dan weer opnieuw installeert?
Ja mensen noem me maar een noob...en ik heb op een computerhelpdesk gewerkt:) Werk er nu ook niet meer:)
Wil het spel er graag op latend raaien zonder Windows er opnieuw op te zetten
Genghis Khan wrote:
Wat gebeurd er nu dan, nog steeds dezelfde foutmelding? En je hebt de nieuwste nVidia-drivers geinstalleerd (bij voorkeur de laatste die WHQL-gecertificeerd zijn, da's 61.76)? En heb je je oude drivers wel eerst gedeinstalleerd voordat je de nieuwe erop zette? Als er delen van een oude driver achterblijven heb je er nog steeds niks aan natuurlijk
die oude verwijder je gewoon door naar software te gaan in het configuratie scherm?
Of onder apparaatbeheer de kaart er uit te gooien? En dat ie zich dan weer opnieuw installeert?

Ja mensen noem me maar een noob...en ik heb op een computerhelpdesk gewerkt:) Werk er nu ook niet meer:)
Verwijderd
Met een registry cleaner al je verwijzingen naar de drivers weggooien, voordat je nieuwe drivers installeert, ook moet je handmatig het een en ander wegdonderen. Ik heb thuis zo'n beschrijving liggen voor ATI kaarten, zal voor NVIDIA ook wel zoiets zijn, maar heb de link niet zo 1,2,3 klaarliggen :)!
er is ook een programma die alle drivers weghaald... moet je wel ffies in save-mode doen...
Nasty File Remover
http://www.majorgeeks.com/download3233.html
Nasty File Remover
http://www.majorgeeks.com/download3233.html
[ Voor 17% gewijzigd door SileX op 06-08-2004 10:55 ]
*Nieuwe tip voor Ati kaarten:
Combineer de OpenGL boost van de Catalyst 4.9Beta met de Omega 4.7 drivers!
Deinstaller je Ati driver
Installeer de 4.7 Omega's
Extract de 4.9Beta drivers
In die directory, pak je in DOS mode de atioglxx.dl_ uit (expand atioglxx.dl_ atioglxx.dll)
Kopieer deze naar de C:\Winnt\system32 folder (oude renamen)
Reboot
Bron
Combineer de OpenGL boost van de Catalyst 4.9Beta met de Omega 4.7 drivers!
Deinstaller je Ati driver
Installeer de 4.7 Omega's
Extract de 4.9Beta drivers
In die directory, pak je in DOS mode de atioglxx.dl_ uit (expand atioglxx.dl_ atioglxx.dll)
Kopieer deze naar de C:\Winnt\system32 folder (oude renamen)
Reboot
Bron
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
als je een radeon 9800 pro koopt dan kun je wel redelijk in 800x600 high spelenw0w schreef op 06 augustus 2004 @ 02:54:
Eigenlijk word ik toch wel heeel erg jaloers als ik al die screens zie op hoge resoluties en hoge detail. Ik haal amper 20 fps met 640x480 @ low detail
Zou het veel uitmaken als ik mijn ubertrage GF4MX onboard zou vervangen door een fx5200 128mb?
Ik heb net timedemo demo1 gedraaid met de 4.7 Catalyst specs van mijn computer in m'n sig.
1024*768 op high
Ik haalde hier als score 59.6 best netjes al zeg ik het zelf.
Verders vind ik het geluid van de guns ook maar matig zeker de shotgun.
1024*768 op high
[ Voor 6% gewijzigd door Bapawe op 06-08-2004 11:12 ]
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ik koop misschien een 9800se all in wonder. Iemand al prestaties daarmee gehad?
Ik speel nu alles op low, wat zou ik daarmee kunnen halen?
Ik speel nu alles op low, wat zou ik daarmee kunnen halen?
Tja dat je daar niet meer werkt, zal ook wel met je wijsheid te maken hebben...Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 08:58:
Genghis Khan wrote:
Of onder apparaatbeheer de kaart er uit te gooien? En dat ie zich dan weer opnieuw installeert?![]()
In die tjid dat je probeert te fixen, had je al 5x win XP opn erop kunnnen zetten...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Hmm net ff wat tests gedraaid met me specs (zie sig.)
1024X768 Ultra Q --> 23.2
1024X768 High Q --> 28.6
800X600 High Q --> 27.3
640x480 Low Q --> 37.3
(en dan in advanced menu alles op yes)
Vindt het best wel een redelijke score gezien mijn proc en geheugen
1024X768 Ultra Q --> 23.2
1024X768 High Q --> 28.6
800X600 High Q --> 27.3
640x480 Low Q --> 37.3
(en dan in advanced menu alles op yes)
Vindt het best wel een redelijke score gezien mijn proc en geheugen
Verwijderd
Thanks!
Ik bezit MAAR een GFORCE 4MX kaart
maar waarom zijn die kaarten zo hell duur en verouderen ze zo snel!
Weet je wat ik trouwens wel heel erg knap vind? Dat ze in de toekomst Fe2O3 kunnen splitsen in O2 en in H2
Ik kan niet anders zeggen dan dat Doom3 zwaar teleurstelt.
Als je door de levels loopt, dan doet het spel heel erg 'clunky' aan. En bij nadere inspectie van de graphics kan dat ook niet anders, het zijn behoorlijk lelijke textures die alleen maar verfraaid worden met een bumpmap er overheen. Zet de bump map uit en er blijft niets van over. Als je ook de pk4 files doorstruint zal je zien dat er weinig grote textures zijn, ik kan in de paks geen 512x512 textures vinden...
Daarnaast zijn de Ai en physics zijn vrijwel niet bestaand, en heb je de lip-sync gezien? Aargh...
Daarnaast zijn de schaduwen leuk gedaan, maar er weinig werkelijke lichtsporen te zien, weerkaatsingen van vonken oid.
Het spel zelf is natuurlijk niet veel, maar dat is ook nooit belooft met de remake. Maar waar alle processorkracht naar toe gaat, geen idee.
Als je door de levels loopt, dan doet het spel heel erg 'clunky' aan. En bij nadere inspectie van de graphics kan dat ook niet anders, het zijn behoorlijk lelijke textures die alleen maar verfraaid worden met een bumpmap er overheen. Zet de bump map uit en er blijft niets van over. Als je ook de pk4 files doorstruint zal je zien dat er weinig grote textures zijn, ik kan in de paks geen 512x512 textures vinden...
Daarnaast zijn de Ai en physics zijn vrijwel niet bestaand, en heb je de lip-sync gezien? Aargh...
Daarnaast zijn de schaduwen leuk gedaan, maar er weinig werkelijke lichtsporen te zien, weerkaatsingen van vonken oid.
Het spel zelf is natuurlijk niet veel, maar dat is ook nooit belooft met de remake. Maar waar alle processorkracht naar toe gaat, geen idee.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Mjah, omdat ze willen verdienen en de consument het er toch wel voor betaaldVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:15:
Thanks!
En de technologie gaat hard, dus moeten de hardware fabrikanten ook steeds mee
[ Voor 41% gewijzigd door m0nk op 06-08-2004 11:18 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Heb je ook ervaring met de nieuwste drivers, forceware 61.77?? Die zijn wel niet WHQL-gecertificeerd, maar ze brengen ook niet voor niets een nieuwe versie uit.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 10:35:
Nogmaals mijn vraag, omdat het antwoord me niet zo lastig lijkt
Genghis Khan wrote:
Of onder apparaatbeheer de kaart er uit te gooien? En dat ie zich dan weer opnieuw installeert?![]()
timedemo 1:
1024x768, high Q -> 35.5 fps (alle adv. parameters staan aan)
Amd 2500+ @ 3200+ (11x199) met Geforce FX 5900 non-ultra (Asus v9950)
Heeft iemand een idee of dit een goed resultaat is voor dit systeem (en ja ik heb alle benchmarks al gezien, maar de fx 5900 nog niet tegengekomen).
ps: waar ligt de kettingzaag
Je komt kettingzaag gasten tegen die droppen z'n ding
Verwijderd
Ze hebben machines ontworpen, die speciale handelingen kunnen verrichten waardoor ze andere elementen om kunnen zetten in H2. Misschien is het een speciale mutatie methode in combinatie Fe en O,waardoor je dus die H krijgtw0w schreef op 06 augustus 2004 @ 11:17:
Weet je wat ik trouwens wel heel erg knap vind? Dat ze in de toekomst Fe2O3 kunnen splitsen in O2 en in H2
In de toekomst is alles mogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 11:52 ]
als het rond de 39.6 zou zijn, geloofde ik het wel, maar hoe kan je met die kaart 59,6 = 60fps krijgen... dat trekt een x800xt pe of 6800Ultra amper!?!?!Trivian schreef op 06 augustus 2004 @ 11:11:
Ik heb net timedemo demo1 gedraaid met de 4.7 Catalyst specs van mijn computer in m'n sig.
1024*768 op high
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Het moet wel mogelijk zijn hoor.sain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 11:53:
[...]
als het rond de 39.6 zou zijn, geloofde ik het wel, maar hoe kan je met die kaart 59,6 = 60fps krijgen... dat trekt een x800xt pe of 6800Ultra amper!?!?!
Misschien heeft ie de settings in het advanced menu wel uitstaan en nog wat settings van zijn videokaart op prestatie gezet.
Ik haal nu met mijn 9700 (geklokt naar pro) met amd 2400+ en 1 gig geheugen een gemiddelde van zo'n 39.5 op 1024x768. Heb instellingen ook op high staan, maar gebruik alleen geen schaduwen. Die vreten echt veel power.
Gebruik ook nog 2x FSAA.
Als ik dit al zo kan halen, dan kan hij best deze waarden halen.
Ik had dus m'n shadows uitstaan dat had ik niet gezien.
Met shadows haal ik 47.5 fps wat dus een redelijk verschil is
Met shadows haal ik 47.5 fps wat dus een redelijk verschil is
Hmmm, ik heb het gevoel dat mijn videokaart de bottleneck is (zie sig)
7.2 fps op 1024*758 @ medium is niet grappig

De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
1. Hier is een lijstje met private servers voor Multiplayer
* Private server = no go *
2. Voor iedereen die binnenkort Doom ]I[ koopt, er is een trojan CO-OP mod die cdkeys steelt..Pas dus op met welke MODs je download.
http://forums.guru3d.com/...ad.php?s=&threadid=100143
3. Er is een Pistol-Flashlight MOD uit:
http://files.filefront.co...203/Modifications/Weapon/
Let wel op: Het spel is natuurlijk niet zo bedoeld om te spelen!
4. Er is een Ungibbable MOD uit:
http://files.filefront.co...2/Doom%203/Modifications/
De bodies blijven dan liggen ipv dat ze verdwijnen
5. Er is een Robot Sentry MOD uit...
Het robotje volgt je dan overal waar je heengaat
Voor alle 3 de mods geldt; als je ff naar beneden scrollt zie je de readme met info.
* Private server = no go *
2. Voor iedereen die binnenkort Doom ]I[ koopt, er is een trojan CO-OP mod die cdkeys steelt..Pas dus op met welke MODs je download.
http://forums.guru3d.com/...ad.php?s=&threadid=100143
3. Er is een Pistol-Flashlight MOD uit:
Let wel op: Het spel is natuurlijk niet zo bedoeld om te spelen!
4. Er is een Ungibbable MOD uit:
http://files.filefront.co...2/Doom%203/Modifications/
De bodies blijven dan liggen ipv dat ze verdwijnen
5. Er is een Robot Sentry MOD uit...
Het robotje volgt je dan overal waar je heengaat
Voor alle 3 de mods geldt; als je ff naar beneden scrollt zie je de readme met info.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 15:01 ]
dan nog niet...
door adv options uit te schakelen en driver op prestatie te zetten, dan trek je 5-6 fps meer..
Ik zit met P4 2,533 OC't @2,8Ghz
512mb pc2700 mem
9800pro flashed to XT
Na alle mogelijke tweaks gedraait te hebben kom ik uit op
40,9 FPS in temodemo1
1024x768x32bit High Settings All adv Options enabled (no fsaa)
Merkte wel bv door OpenGL tab alles op kwaliteit te zetten, en AA en AF uitvinken, en dus vsync ook aan, kreeg ik hogere timedemo benches
waarom zou je die opengl file in andere (oudere) driver zetten!?
Draai gewoon gehele Cats4.9betas en heb weinig tot geen problemen!?!
Wat is hier een goeie reden voor!?
door adv options uit te schakelen en driver op prestatie te zetten, dan trek je 5-6 fps meer..
512mb pc2700 mem
9800pro flashed to XT
40,9 FPS in temodemo1
Merkte wel bv door OpenGL tab alles op kwaliteit te zetten, en AA en AF uitvinken, en dus vsync ook aan, kreeg ik hogere timedemo benches
Jongens.... geen idee?DoubleD666 schreef op 06 augustus 2004 @ 10:04:
Wat ik me nou de hele tijd afvraag is.... hoe kan ik nou die Doom3 personal server opzetten? Ik heb in de vele postings wel wat gelezen over een Doom3 server maar het is niet echt duidelijk hoe het opgezet moet worden.
Bij mij draait ie trouwens heerlijk@ 40 fps. Nooit vertragingen altijd vloeiend.
1152 x 864 op high
Specs:
Prescot 2.8@3.1Ghz, 1024 DDR (3200), 2 x 80 Matxor Raid 0, Hercules 9800 Pro @ 390/350
Verwijderd
Er dwaalt geloof ik op Internet een zgn. private server patch, maar ik weet niet of het wel iets legaals is.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 12:26 ]
Dat trekt de mobile 9600 in mn laptop al, 1024 moet zeker kunnen met zo'n dingVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:09:
[...]
als je een radeon 9800 pro koopt dan kun je wel redelijk in 800x600 high spelen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
beetje jaloers dussain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 12:16:
dan nog niet...
512mb pc2700 mem
9800pro flashed to XT
40,9 FPS in temodemo1
Merkte wel bv door OpenGL tab alles op kwaliteit te zetten, en AA en AF uitvinken, en dus vsync ook aan, kreeg ik hogere timedemo benches![]()

Iedereen die doom 3 momenteel speelt is toch al niet legaal bezigVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:25:
[...]
Er dwaalt geloof ik op Internet een zgn. private server patch, maar ik weet niet of het wel iets legaals is.
Verwijderd
hoe krijg ik het gama hoger als ik het in spel al op max heb, ati tray al hoger gezet maar dan heb ik in al mijn andere speller kut beeld. Het is zo donker op mijn tft dat nauwelijks te spelen is, o de tv gaat het wel prima.
Verwijderd
Heeft het dan zin om een 3200+ te kopen, of gaat doom 3 dan nog niet goed draaien?Dat komt dus omdat je CPU de bottleneck is. In dat andere topic lees ik dat dat een XP2000+ is. Je CPU kan dus niet genoeg data aangeven en je videokaart zit heel de tijd uit zijn neus te vreten.
Het is dus voor doom3 zinloos om een nieuwe videokaart aan te schaffen terwijl je met een te trage CPU zit.
Hetzelfde gebeurd bij mijn XP2600+ en 9800Pro, haal in de reso's van 640x480 - 1024x768 rond de 35 fps.
Ik vind het maar vreemd eigenlijk, want dan zou ik toch op 1024 x 768 minder frames moeten halen dan op 640 x 480.. en dat is dus niet het geval.
volgens mij was dat iets met r_gamma 2 (standaard is 1 ) . kan zijn dat er com voor moet
ik gebruik het zelf niet namelijhk
Ok... dan ga ik daar even achteraan. thnx!SCIxX schreef op 06 augustus 2004 @ 12:32:
Er is idd een bepaalde patch, wanneer je die hebt kun je en createn en zo'n server joinen.
Misschien iets in de trend van kernsplitsing? Ik ben geen chemicus, maar in wezen kan je wel waterstof maken uit allerlei grote moleculen, dacht ik.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:49:
[...]
Ze hebben machines ontworpen, die speciale handelingen kunnen verrichten waardoor ze andere elementen om kunnen zetten in H2. Misschien is het een speciale mutatie methode in combinatie Fe en O,waardoor je dus die H krijgt
In de toekomst is alles mogelijk.
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Als je CPU de bottleneck is haal je op hogere resoluties juist niet meer FPS dan op lagere, aangezien de videokaart simpelweg niet genoeg data binnenkrijgt om het sneller te kunnen verwerken. Als je er een snellere CPU in propt kan deze meer data verwerken die naar de videokaart gepompt kan worden, zodat er meer van de kracht die je vidkaart heeft gebruikt kan worden.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:35:
[...]
Heeft het dan zin om een 3200+ te kopen, of gaat doom 3 dan nog niet goed draaien?
Ik vind het maar vreemd eigenlijk, want dan zou ik toch op 1024 x 768 minder frames moeten halen dan op 640 x 480.. en dat is dus niet het geval.
[quote] SCIxX schreef op 06 augustus 2004 @ 12:32:.
Er is idd een bepaalde patch, wanneer je die hebt kun je en createn en zo'n server joinen.
Hmm dat ga je niet menen... Het spel is nog niet eens uit en de multiplayer cheaters gaan al beginnen!! :(
[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-08-2004 12:47 ]
Vaag 
Heb net in me BIOS me timings van het RAM even wat strakker gezet, en in ene haal ik op 1024X768 High setting en advanced settings alles op yes een fps van 32.7 terwijl dit eerst 28.6 was
Niet een fenomenaal verschil, maar toch 4 fps 
Is Doom dan zo RAM afhankelijk
Heb net in me BIOS me timings van het RAM even wat strakker gezet, en in ene haal ik op 1024X768 High setting en advanced settings alles op yes een fps van 32.7 terwijl dit eerst 28.6 was
Is Doom dan zo RAM afhankelijk
Verwijderd
Met mijn amd 2500+@3200+ met geforce 5900 non-ultra haal ik op elke resolutie t/m 1024x768 een score van 35 fps met timedemo1. De quality is high en alle advanced settings staan aan.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:35:
[...]
Heeft het dan zin om een 3200+ te kopen, of gaat doom 3 dan nog niet goed draaien?
Nou vind ik 35 best een aardige score en in het spel zelf ligt het gemiddelde vaak een stuk hoger, te meten met Fraps.
Maar toch is 35 een tegenvallende score aangezien de Radeon bezitters praten over 45-55 fps. Waar zou dat dan aan kunnen liggen, de geforce 5900 non-ultra is toch echt geen laffe kaart.
aaaaaaah... ineens me savegames weg !!!
heeft er iemand misschien een savegame tot alpha labs 4 ?
Vanavond als ik thuis kom ga ik het spel voor het eerst testen en hopelijk draai ik ook dezelfde fps als jou aangezien ik dezelfde kaart bezit.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:49:
[...]
Met mijn amd 2500+@3200+ met geforce 5900 non-ultra haal ik op elke resolutie t/m 1024x768 een score van 35 fps met timedemo1. De quality is high en alle advanced settings staan aan.
Nou vind ik 35 best een aardige score en in het spel zelf ligt het gemiddelde vaak een stuk hoger, te meten met Fraps.
Maar toch is 35 een tegenvallende score aangezien de Radeon bezitters praten over 45-55 fps. Waar zou dat dan aan kunnen liggen, de geforce 5900 non-ultra is toch echt geen laffe kaart.
Ik heb een beetje zitten testen door mijn CPU op te klokken. XP2600 die normaal op 2087mhz draait opgeklokt tot 2250mhz (ik weet niet tot hoever ik kon gaan dus ben voorzichtig geweest) De resultaten vielen me toch wel tegen, het scheelde maar een frame of 3/sec. Nou weet ik niet hoe mijn overclockresultaten zich verhouden tot bijv. een 3200+ maar het is duidelijk dat voor max resultaat je _en_ je CPU _en_ je GPU moet vervangen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:35:
[...]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ik las een paar pagina's terug dat het uitpakken van de .pk4 files het spel sneller maakt. Dat vindt ik eigenlijk best bijzonder.. gaat Doom zelf eerst zoeken naar de "eventueel uitgepakte" directories in je doom3 map en daarna pas de .pk4 files openen?
Dat zou dus ook betekenen dat ik de .pk4 files kan deleten als ik ze heb uitgepakt?
Dat zou dus ook betekenen dat ik de .pk4 files kan deleten als ik ze heb uitgepakt?
Je gaat toch niet je drivers op prestatie zetten? zo'n dure videokaart heb je om de boel in hoge kwaliteit te kunnen draaien. En FSAA is in doom nogal belangrijk. Komt denk ik omdat als je dichtbij muren of deuren staat je pixels groter worden waardoor die kartelrandjes enorm opvallen. Ik heb het nog nooit gebruikt maar bij dit spel maar eens geprobeerd, het blijkt niet eens zo veel performance te kosten. Ok hij loopt al beroerd zonder maar kom op anders is het echt te lelijk. En schaduwen uit is al helemaal belachelijk, ok als je een MXje hebt misschien maar anders is het echt zonde die zijn zo belangrijk voor de sfeer van het spel.sain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 12:16:
dan nog niet...
512mb pc2700 mem
9800pro flashed to XT
40,9 FPS in temodemo1
Merkte wel bv door OpenGL tab alles op kwaliteit te zetten, en AA en AF uitvinken, en dus vsync ook aan, kreeg ik hogere timedemo benches![]()
Die tweaks doen niet veel trouwens, ik heb dat gedoe met cache geprobeerd maar er verandert niets (ik had dan ook geen problemen met schokken bij het betreden van nieuwe ruimtes). Het uitpakken van die .pak4 bestanden heb ik nog niet geprobeerd, zijn er mensen met een systeem als het mijne die dat geprobeerd hebben?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Doom3.exe +set net_serverDedicated 1
bedoel je die?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh... ineens me savegames weg !!!
misschien iemand een savegame van alpha labs 4?
Ik mail er wel even eentjewarchaser schreef op 06 augustus 2004 @ 12:49:
aaaaaaah... ineens me savegames weg !!!
warchaser schreef op 06 augustus 2004 @ 12:53:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh... ineens me savegames weg !!!
offtopic:
DUDE!!!! dat zei je 7 posts geleden ook al...
DUDE!!!! dat zei je 7 posts geleden ook al...

[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-08-2004 12:56 ]
Verwijderd
Mijn vga kaar is net vervangen, is een 6800 NU van leadtek.Kramers schreef op 06 augustus 2004 @ 12:51:
[...]
Ik heb een beetje zitten testen door mijn CPU op te klokken. XP2600 die normaal op 2087mhz draait opgeklokt tot 2250mhz (ik weet niet tot hoever ik kon gaan dus ben voorzichtig geweest) De resultaten vielen me toch wel tegen, het scheelde maar een frame of 3/sec. Nou weet ik niet hoe mijn overclockresultaten zich verhouden tot bijv. een 3200+ maar het is duidelijk dat voor max resultaat je _en_ je CPU _en_ je GPU moet vervangen.
En ik ken mensen met een mindere processor als mij en die spelen het spel gewoon goed, dus ik geloof eigenlijk niet dat het de CPU is.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:01 ]
Is er al een oplossing om de pauze bij het openen van een deur weg te krijgen (bij mij alleen bij high detail settings)?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Unrar de pk4 files en klaar. Verder nog voor de liefhebbers en site met tweaks:Dr. Strangelove schreef op 06 augustus 2004 @ 13:01:
Is er al een oplossing om de pauze bij het openen van een deur weg te krijgen (bij mij alleen bij high detail settings)?
http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSVisuals.htm
of deze:Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:56:
Een leuke nieuwe Doom3 comic op http://www.ctrlaltdel-online.com:
[afbeelding]
http://ars.userfriendly.o...?id=20040801&mode=classic
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
tot alpha labs section 2 wel ....
omg dat noem je toch geen walkthrough
Ik had het al naar het adres in je profile gemailt, naar hotmail gaat niet werken... Zelfs gezipt is het nog > 1.5MB, teveel voor hotmail. Als het adres in je profile niet werkt, kom dan even met een ander écht mailadres
ik heb hem binnen maar ik kan hem er niet in zetten... de map is beschadigd ofzoietsChakotay schreef op 06 augustus 2004 @ 13:16:
[...]
Ik had het al naar het adres in je profile gemailt, naar hotmail gaat niet werken... Zelfs gezipt is het nog > 1.5MB, teveel voor hotmail. Als het adres in je profile niet werkt, kom dan even met een ander écht mailadres
Kan wel als je geen multiplayer wil spelen.quexy schreef op 06 augustus 2004 @ 12:52:
Ik las een paar pagina's terug dat het uitpakken van de .pk4 files het spel sneller maakt. Dat vindt ik eigenlijk best bijzonder.. gaat Doom zelf eerst zoeken naar de "eventueel uitgepakte" directories in je doom3 map en daarna pas de .pk4 files openen?
Het uitpakken v.d. files is niet toegestaan met multiplayer omdat het anders te makkelijk zou zijn om textures te veranderen etc. ivm cheating.
nog wat dingen die ik echt kut vind aan Doom3
misschien heeft iemand er een oplossing voor
• copy paste werkt niet (echt heeeel irritant als je een server ip wil pasten)
• met alt-f4 blijft doom3.exe soms actief
• bij killen van doom3.exe om whatever reden blijft gamma vet verkloot staan (heel hoog) dit krijg je ook niet weg door doom3 een keer netjes te starten en dan te stoppen
• alt-tab werkt niet
• winkey-D werkt niet
• winkey-M werkt niet
misschien heeft iemand er een oplossing voor
• copy paste werkt niet (echt heeeel irritant als je een server ip wil pasten)
• met alt-f4 blijft doom3.exe soms actief
• bij killen van doom3.exe om whatever reden blijft gamma vet verkloot staan (heel hoog) dit krijg je ook niet weg door doom3 een keer netjes te starten en dan te stoppen
• alt-tab werkt niet
• winkey-D werkt niet
• winkey-M werkt niet
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Muhahaha uitgespeeld! Superhandig wapen die BMG 9000, suffer burn!!
, groot bereik en veel damage! Jammer alleen dat het zo lineair is.. (wat gebeurt er trouwens als je in het begin kiest om wel die transmissie te verzenden bij communication) Wel supergrappig is de spam in de e-mails en die video discs (UAC rulez!)
Use usssss....
Use usssss....
ja dat is heel "kut" maar dat werkte in Q3 ook al niet. misschien een "goede" reden noemen om 'n spel kut te vinden? als je deze gebreken nou zou hebben in 'n office programma of wat dan ook dan had ik je gelijk kunnen geven maar zulke redenen hoef je er bij 'n spel toch niet bij te verzinnen

Verwijderd
ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, maar 3d tweaks volgens faqs.ign.com:
==============================================================================
Tweaking (aka Speeding-up Doom 3) [D3.07.01]
------------------------------------------------------------------------------
General Tweaking [D3.07.02]
Before we are going to tweak Doom 3, first wonder yourself if it actually is
needed, or possible. If you are running a low-end PC, and the game runs
terrible because you just lack the hardware, it might not be that helpfull.
If you are running the latest system, and the speeds are already around 60 fps
I don't think you need it either. But it's all up to you. Before playing
with Doom 3 settings, however, you might want to check out these things:
* Defrag your drive. This REALLY helps. Don't use the default Windows
defragger, but use Diskeeper, for example. They do the job better and
quicker. If you think this is not helpful, letme give an example. I have
a Music dir on my PC, and opening took about 10 seconds. I defragged my
drive, and suddenly it opened in a flash.
* Kill processes not needed. You are running Doom 3, do you need WinAmp,
Word and mIRC open? Most likely not. So kill these apps, they will free more
memory and CPU power for Doom 3.
* Overclocking could be an answer, but if you don't know what you are doing
I don't recommend this. Google for it if you want more info. I don't want
to get angry mails for giving wrong or incomplete info.
* Make sure your drivers are up-to-date. Video-card, sound-card, and even
your motherboard, if you know how to do that without breaking stuff. Also
update DirectX. Note that ATI released beta-drivers to boost the
performance of the game with about 7 fps.
* You are using a low-end system. Is it smart to set the settings to high?
It most certainly isn't. If you want to see those nice dynamic shadows and
fire effects, buy a better video-card/CPU. Set things to low, see how it
works. Turn advanced options off, see how it works. Just try it out until
it works like you want it to work.
* Re-format Windows, yet this could work, but it's most likely more work
than is needed.
For more hints, visit www.tweakguides.com. Try the following tweaks step by
step, see if you like it, and then try another one, or leave it. Don't do
them all together, you won't notice what works and what won't.
Unpacking .PK4-files [D3.07.03]
I read about this all over the internet, so I tried to do this.
1) Go into your \base dir and locate the .PK4-files
2) Open them one by one in WinRAR, and extract them in the \base dir. Note
this will take 3 GB extra space!
3) Move the .PK4-files away. I don't suggest deleting them, but just move them
away, or the game will use the files anyway.
4) Now run the game. Maybe it was me, but it didn't work that great for me;
| Before | After |
-------------------------------
Loading Time | 120 | 150 |
FPS | 20/30 | 40 |
Note you can't play Multi-player this way, because that required the
.PK4-files. You can fix this by moving them back though.
Editing config-file [D3.07.04]
I tried this myself, and it didn't cause any trouble, but I didn't really
notice anything different either. You can edit the doomconfig.cfg file and
change the following things to make the game run better:
seta image_useCache "1"
seta image_cacheMegs "xxx" <- Make this 1/4th of your gfx-cards memory
seta image_cacheMinK "20480"
Also, you can try to change the following settings, which will disable
bumpmapping in the game.
seta image_filter from GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR to GL_LINEAR
Triple Buffering on 64+ MB Video-cards [D3.07.05]
Right-click on your desktop, goto Properties, Advanced tab, then set OpenGL to
Triple Buffering. This should work according to Chris. I didn't try this one
myself, because my GeForce 3 is only 64 MB.
Tweaking (aka Speeding-up Doom 3) [D3.07.01]
General Tweaking [D3.07.02]
Before we are going to tweak Doom 3, first wonder yourself if it actually is
needed, or possible. If you are running a low-end PC, and the game runs
terrible because you just lack the hardware, it might not be that helpfull.
If you are running the latest system, and the speeds are already around 60 fps
I don't think you need it either. But it's all up to you. Before playing
with Doom 3 settings, however, you might want to check out these things:
* Defrag your drive. This REALLY helps. Don't use the default Windows
defragger, but use Diskeeper, for example. They do the job better and
quicker. If you think this is not helpful, letme give an example. I have
a Music dir on my PC, and opening took about 10 seconds. I defragged my
drive, and suddenly it opened in a flash.
* Kill processes not needed. You are running Doom 3, do you need WinAmp,
Word and mIRC open? Most likely not. So kill these apps, they will free more
memory and CPU power for Doom 3.
* Overclocking could be an answer, but if you don't know what you are doing
I don't recommend this. Google for it if you want more info. I don't want
to get angry mails for giving wrong or incomplete info.
* Make sure your drivers are up-to-date. Video-card, sound-card, and even
your motherboard, if you know how to do that without breaking stuff. Also
update DirectX. Note that ATI released beta-drivers to boost the
performance of the game with about 7 fps.
* You are using a low-end system. Is it smart to set the settings to high?
It most certainly isn't. If you want to see those nice dynamic shadows and
fire effects, buy a better video-card/CPU. Set things to low, see how it
works. Turn advanced options off, see how it works. Just try it out until
it works like you want it to work.
* Re-format Windows, yet this could work, but it's most likely more work
than is needed.
For more hints, visit www.tweakguides.com. Try the following tweaks step by
step, see if you like it, and then try another one, or leave it. Don't do
them all together, you won't notice what works and what won't.
Unpacking .PK4-files [D3.07.03]
I read about this all over the internet, so I tried to do this.
1) Go into your \base dir and locate the .PK4-files
2) Open them one by one in WinRAR, and extract them in the \base dir. Note
this will take 3 GB extra space!
3) Move the .PK4-files away. I don't suggest deleting them, but just move them
away, or the game will use the files anyway.
4) Now run the game. Maybe it was me, but it didn't work that great for me;
| Before | After |
Loading Time | 120 | 150 |
FPS | 20/30 | 40 |
Note you can't play Multi-player this way, because that required the
.PK4-files. You can fix this by moving them back though.
Editing config-file [D3.07.04]
I tried this myself, and it didn't cause any trouble, but I didn't really
notice anything different either. You can edit the doomconfig.cfg file and
change the following things to make the game run better:
seta image_useCache "1"
seta image_cacheMegs "xxx" <- Make this 1/4th of your gfx-cards memory
seta image_cacheMinK "20480"
Also, you can try to change the following settings, which will disable
bumpmapping in the game.
seta image_filter from GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR to GL_LINEAR
Triple Buffering on 64+ MB Video-cards [D3.07.05]
Right-click on your desktop, goto Properties, Advanced tab, then set OpenGL to
Triple Buffering. This should work according to Chris. I didn't try this one
myself, because my GeForce 3 is only 64 MB.
OK no i'm at a loss here 
Ik ben nog net wat timedemo's aan het draaien geweest en kreeg nu in eens de volgende scores':
1024x768 Ultra Settings NO SHADOWS (die willen niet meer aan gaan
) --> (1ste loop) 28.4, (2de, 3de, 4de enz. loop) 31.7 fps
1024x768 High Settings NO SHADOWS (die willen niet meer aan gaan
) --> (1ste loop) 36.5, (2de , 3de, 4de enz.loop)41.3 fps
Dit was voorheen:
1024X768 Ultra Q (met shadows)--> 23.2
1024X768 High Q (Met shadows) --> 28.6
Wat heb ik veranderd zal je vragen
--> Alleen me timings van me geheugen strakker gezet (en de config file van deze site: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSVisuals.htm). Ik begin me af te vragen of dit spel wel goed benchmarked. (kan tenslotte niet echt het verschil zien tussen ultra en high, dus weet ook niet of het aanstaat) Maja mocht het waar zijn, dan klaag ik niet
Ik ben nog net wat timedemo's aan het draaien geweest en kreeg nu in eens de volgende scores':
1024x768 Ultra Settings NO SHADOWS (die willen niet meer aan gaan
1024x768 High Settings NO SHADOWS (die willen niet meer aan gaan
Dit was voorheen:
1024X768 Ultra Q (met shadows)--> 23.2
1024X768 High Q (Met shadows) --> 28.6
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 06-08-2004 13:45 ]
dribbel schreef op 06 augustus 2004 @ 13:16:
[...]
tot alpha labs section 2 wel ....
omg dat noem je toch geen walkthrough
wat gebeurt er dan als je niet de transmissie verzend... ik heb voor wel verzenden gekozenCalvin&Hobbes schreef op 06 augustus 2004 @ 13:26:
Muhahaha uitgespeeld! Superhandig wapen die BMG 9000, suffer burn!!, groot bereik en veel damage! Jammer alleen dat het zo lineair is.. (wat gebeurt er trouwens als je in het begin kiest om wel die transmissie te verzenden bij communication) Wel supergrappig is de spam in de e-mails en die video discs (UAC rulez!)
Use usssss....
Ik zal er denk ik maar niet al te serieus op in gaan, maar ze kunnen nu al inderdaad H atomen 'maken' uit andere stoffen, het probleem is alleen dat deze kernen altijd instabiel zijn en dus waardeloos.Misschien iets in de trend van kernsplitsing? Ik ben geen chemicus, maar in wezen kan je wel waterstof maken uit allerlei grote moleculen, dacht ik.
Misschien ben jij al verder...anderen hebben er wel wat aan
Er verschijnen hier telkens vernieuwde versies van, en anders doe je maar mooi je ogen dicht

Verwijderd
Idd. Mijn reactie op zijn vorige post was ook niet echt serieus bedoeltw0w schreef op 06 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
Ik zal er denk ik maar niet al te serieus op in gaan, maar ze kunnen nu al inderdaad H atomen 'maken' uit andere stoffen, het probleem is alleen dat deze kernen altijd instabiel zijn en dus waardeloos.
Weinig zin om alle posts nog eens door te lezen , maar dit was volgens mij nog niet langsgekomen .
Hier staan verschillende mods , ook een die de flashlight aan je pistool vastmaakt :
http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=99111&v=0
nogmaals excuses als het al langsgeweest is
Hier staan verschillende mods , ook een die de flashlight aan je pistool vastmaakt :
kingfriko
Verwijderd
Deze is dus ook al op pagina 6 geplaatst.kingfriko schreef op 06 augustus 2004 @ 13:58:
Weinig zin om alle posts nog eens door te lezen , maar dit was volgens mij nog niet langsgekomen .
Haha , ja nou zie ik het .
Even over het hoofd gezien
Even over het hoofd gezien
kingfriko
Pfff, dit spel is erg freaky! Kan het helaas niet langer dan 15 mins achter elkaar spelen. Wegens mijn epilepsie
Krijg er echt zware epileptische neigingen van. Vind t echt bagger, maar ja. Zo is het leven 
Dus kom niet echt verder in het spel, met maar eens per uur spelen!
Hoe kan je nou voor wel verzenden kiezen? lol, ik heb net beide gedaan en de verhaallijn blijft hetzelfde. Ik lees net 1 van die PDA mailtjes door en daar wordt over Quake 4(3) gesproken mischien een stille hint?dribbel schreef op 06 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
wat gebeurt er dan als je niet de transmissie verzend... ik heb voor wel verzenden gekozen
Deze bedoelde ik inderdaad. ThanxOccy74 schreef op 06 augustus 2004 @ 12:52:
[...]
Doom3.exe +set net_serverDedicated 1
bedoel je die?
Is er iemand die al iets moois heeft gemaakt met de editor? Als ik naar de editor ga heb ik geen cursur meer
ik kan wel vanalles veranderen enzo maar ik zie niet waar mn cursur is, heel vervelend 
Kunnen jullie btw via alt+tab naar de desktop gaan? Mij lukt het niet
Kunnen jullie btw via alt+tab naar de desktop gaan? Mij lukt het niet
[ Voor 16% gewijzigd door w0w op 06-08-2004 14:52 ]
Krijg je nog een flashlight in de Hell? Ik vind het maar niks zo |
Hallo met Tim
Je kunt de headbob enzo uitzetten, je weet dat op-en-neer bewegen van het lopen. Dat schijnt bij sommige mensen te helpen.Tekn0z schreef op 06 augustus 2004 @ 14:31:
Pfff, dit spel is erg freaky! Kan het helaas niet langer dan 15 mins achter elkaar spelen. Wegens mijn epilepsieKrijg er echt zware epileptische neigingen van. Vind t echt bagger, maar ja. Zo is het leven
lol.. the all-seeing eye heeft nu doom3 support..
ik ging even proberen of ik kon connecten naar wat servers en ik kon er gewoon op
ik ging even proberen of ik kon connecten naar wat servers en ik kon er gewoon op
de gamespot review is er
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/review.html
Verwijderd
[........]
--> Alleen me timings van me geheugen strakker gezet (en de config file van deze site: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSVisuals.htm). Ik begin me af te vragen of dit spel wel goed benchmarked. (kan tenslotte niet echt het verschil zien tussen ultra en high, dus weet ook niet of het aanstaat) Maja mocht het waar zijn, dan klaag ik niet :P[/quote]
Die autoexec.cfg van die site werkt echt goed.. doom draait nu stukken beter bij mij
dit spel is echt verslavend
Die autoexec.cfg van die site werkt echt goed.. doom draait nu stukken beter bij mij
Verwijderd
Die autoexec.cfg van die site werkt echt goed.. doom draait nu stukken beter bij mijVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:06:
[........]
Wat heb ik veranderd zal je vragen--> Alleen me timings van me geheugen strakker gezet (en de config file van deze site: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSVisuals.htm). Ik begin me af te vragen of dit spel wel goed benchmarked. (kan tenslotte niet echt het verschil zien tussen ultra en high, dus weet ook niet of het aanstaat) Maja mocht het waar zijn, dan klaag ik niet
Ik zal de autoexec.cfg ook eens inzetten. Wie weet wat het brengt
Verwijderd
GAME OVER! - Veteran level, no cheats/mods/tweaks used.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 16:22 ]
Nee, het betekend niet dat je ze KAN deleten, je MOET ze deleten of renamen om de performance winst te krijgen... dus of ff hernoemen met .bak er achter, ze verplaatsen naar een andere directory of (zoals ik heb gedaan) weg ermee.quexy schreef op 06 augustus 2004 @ 12:52:
Mocht je ze ooit weer nodig hebben, ff re-install van doom3.
Pas je wel op, zet een helm op ofzoTekn0z schreef op 06 augustus 2004 @ 14:31:
Pfff, dit spel is erg freaky! Kan het helaas niet langer dan 15 mins achter elkaar spelen. Wegens mijn epilepsieKrijg er echt zware epileptische neigingen van. Vind t echt bagger, maar ja. Zo is het leven
kan je misschien wel een flashlight op plakken ofzo
succes!!
Verwijderd
Had alleen de pak4 files tweak gedaan, op cachetweaks floepte die d'r uit.
Was wellicht een foutje maar toch.
Nu de autoexec.cfg tweak toegepast en haal nu 34 fps met m'n
p4 2.4c@3gig en c3d 9700pro 9(noc) op 1280x1024.
Een performancewinst van een kleine 9 fps zo in de gauwigheid 25%
Wellicht dat ie met deze tweak ook een enkele sporadische hapering niet meer doet.
Op High btw
Lijkt erop dat dit de beste tweak so far is.
Oja, met cat4.7 en de béta dll
Wellicht dat ie met deze tweak ook een enkele sporadische hapering niet meer doet.
Op High btw
Verwijderd
Kga die .PK4 files ook maar eens even upzippen, kijken of dit wat oplevert....Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:46:
Had alleen de pak4 files tweak gedaan, op cachetweaks floepte die d'r uit.
Op High btw![]()
waarom 4.7 final icm die opengl dll, draait d3d van 4.9 minder dan die van 4.7 ofzo, snap niet de reden van alleen de dll nemen... (snap wel dat die de opengl dirigeert, maar waarom icm 4.7 en niet gewoon 4.9beta alltogether)
Merk bij elke update van ati cats een verbetering in bv 3dmark2003 , en verwacht dus de 4.8b al beter te zijn dan 4.7 final en dan 4.9beta dus weer beter, waardoor dit dan toch ook weer een tweak zou wezen!?
Omdat ik ooit met een beta van 4.5 AFbugs oploste in BF Vietnam ben ik altijd een trouwe gebruiker zodra ze uitkomen......
Maar wil jullie redenatie daarvoor wel eens horen!?!?
Merk bij elke update van ati cats een verbetering in bv 3dmark2003 , en verwacht dus de 4.8b al beter te zijn dan 4.7 final en dan 4.9beta dus weer beter, waardoor dit dan toch ook weer een tweak zou wezen!?
Omdat ik ooit met een beta van 4.5 AFbugs oploste in BF Vietnam ben ik altijd een trouwe gebruiker zodra ze uitkomen......
Maar wil jullie redenatie daarvoor wel eens horen!?!?
Verwijderd
Iemand al de laaste nieuwe drivers van nvidia gebruikt?? (61.77). Zijn deze beter dan de 61.76 of juist slechter? met name met doom 3 ofcourse
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 17:02 ]
Verwijderd
ranzig strakke tweak die autoexec.cfg, ik ga van 45 naar 60 FPS!!
en die 4.9 ati drivers zijn te brak voor woorden.. ik liep steeds vast, ik weer terug naar omega en geen vuiltje aan de lucht..
game on!
en die 4.9 ati drivers zijn te brak voor woorden.. ik liep steeds vast, ik weer terug naar omega en geen vuiltje aan de lucht..
Verwijderd
heeft ID eigenlijk een ETA gegeven voor de linux binaries , ik wacht er eerlijkgezegd wel een beetje op
Dit topic is gesloten.