Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
misschien vervelend, maar ik zou graag antwoord willen op mijn vraag...Firestorm schreef op 17 augustus 2004 @ 00:41:
ik ben mijn vraag een paar keer tegengekomen bij mijn zoektocht, maar nergens een sluitend antwoord kunnen vinden:
wat moet ik doen om mijn telefoon(6230 uiteraard) zo ver te krijgen dat ik via bluetooth mijn mail kan lezen, dus mail account gegevens invoeren en lezen maar, met mijn pc(in netwerk incl BT dongle) als gateway. ook zou internetten via BT leuk zijn, maar eerst zou ik graag weten waar ik de instellingen moet zoeken om mijn mail te kunnen lezen als ik in de buurt ben van mijn puter.
Verwijderd
upVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 22:22:
grrr ik heb men fabrieksinstellingen moeten terugzetten omdat men 6230 een raar vraagtekentje op het standbyscherm gaf en nu is dit weg, heb ik alles weer ingesteld en wou ik net terug het blanko operatorlogo downloaden omdat dat ook mee foetsjie is... nu ik download het en als ik opslaan pak komt er op mijn 6230 "bewerking mislukt" met zo'n stop bordje erbij, heb het al 5 x geprobeerd maar lukt nieten ik wil dat kut operatorlogo echt weg
Ik ookPcFer schreef op 16 augustus 2004 @ 20:42:
Weet iemand misschien hoe je die themes op de telefoon kan installeren? Ondersteunt de 6230 ook ssl? Dit is namenlijk een vereiste voor mobielbankieren van de rabobank.
Hoe haal ik mijn operator logo weg:
# Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
# En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
# Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen
Dit werkt bij mij perfect (net nog getest).
[ Voor 7% gewijzigd door PcFer op 17-08-2004 21:07 ]
Verwijderd
Bedankt namens ons!
Ps. Nee, ik spreek niet altijd in het meerfout, maar ik verwacht dat ik hier namens meer personen spreek
Verwijderd
Klopt! Ik ben ook al een tijdje aan het klooien....krijg het wel op mijn phone maar dan houdt het echt op....Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:48:
Heeft iemand het nu al voor elkaar gekregen om Bemused GOED werkend te krijgen? En zou deze persoon dan ook ene goede uitleg/tutorial willen geven voor zijn mede tweakers?![]()
Bedankt namens ons!
Ps. Nee, ik spreek niet altijd in het meerfout, maar ik verwacht dat ik hier namens meer personen spreek
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 22:31 ]
Verwijderd
* Voeld zich n00b
Verwijderd
kzie in gedeelte 28 wel leuke foto's maar niet echt hoe het is gebeurd en tot stand is gekomen kan zelf wel aan het kloten gaan maar kheb niet echt zin om fouten te maken en wil alles goed voor elkaar hebben.
En tweaken van computers ben ik eigenlijk alleen goed in
kortom, als je de startpost had gelezen, had je 'm kunnen vindenDe DancePlaza headset mod kan je vinden in de SP van Nokia 6230 [Deel 5], dit om wat ruimte te besparen in deel 10! Ik zal dit topic zoveel mogelijk up-to-date proberen te houden.
themes kunnen niet. kleuren aanpassen (paar keuzes), eigen wallpaper, eigen screensaver en dan houdt t op.
Verwijderd
Je kan met mensen via bluetooth een paar vormen maar dan moeten jij en die andere echter van elkaar het afgesproken wachtwoord weten. Maar ik wil weten hoe ik dus via bluetooth berichtjes kan zenden als je met elkaar dat wachtworod zeg maar hebt afgesproken en verder is het dan ook mogelijk om berichtjes via bluetooth te zenden als je dat NIET hebt gedaan? dus dat je zeg maar op het terras zit en er meer onbekende bluetooth aanhebben dat je daar mee berichtjes kan versturen?
Verwijderd
idd, bij mij werkte het eerst ook perfect maar sinds ik de fabrieksinstellingen terug heb gezet krijg ik bij het opslaan altijd "opslaan mislukt" met het stopbordje... kutirritant want ik wil men logo weg. weet er iemand misschien nog een andere link naar een blank logo via wap, of misschien eentje da je via de pc met BT kan doorsturen ofzo?PcFer schreef op 17 augustus 2004 @ 21:02:
[...]
Hoe haal ik mijn operator logo weg:
# Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
# En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
# Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen
Dit werkt bij mij perfect (net nog getest).
Verwijderd
Ik heb tot nu toe een progje voor de 40 series op me foon gezet en een bemused server op me pc (heb de server die op de site aangegeven staat voor de 60 series, maar er stond er geen bij voor de 40).
Dan staad in de readme dat je een virtuele compoort moet aanmaken bij je BT configuratie, ik daarop klikken-->gebeurd niks.
Telefoon zoekt even maar vind niets
HELP
Verwijderd
Als je even goed de Start Post had gelezen dan had je gezien dat je hiervoor werd verwezen naar Deel 5.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:30:
Weet iemand een leuke uitvoerbare tut voor het vervangen veranderen van je headset?
kzie in gedeelte 28 wel leuke foto's maar niet echt hoe het is gebeurd en tot stand is gekomen kan zelf wel aan het kloten gaan maar kheb niet echt zin om fouten te maken en wil alles goed voor elkaar hebben.
En tweaken van computers ben ik eigenlijk alleen goed in
Bij mij lukte het niet in een keer om de nieuwe oordopjes weer te solderen. Dit verhelp je door de puntjes ff in het vuur te houden zodat het plastic laagje er af gaat. Kijk wel uit dat je het niet verkeerd doet zodat de draadje contact kunnen maken.Nokia Headset Mod Door DancePlaza
Benodigheden
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HDS-3
Sony MDR-818 ( Of een ander setje oordoppies/koptelefoon )
Gereedschap
Schroevendraaier
Kniptang
Soldeerbout
Tin
Tijd
30 minuten
Instructies ( Let's Go ):
Stap 1
Je neemt de HDS-3 en maakt hem aan de achterkant open door middel van de
schroevendraaier de 4 schroefjes los.
Stap 2
Je soldeert de aansluitpunten van de oortjes hier los.
Stap 3
Ondertussen pak je oordopjes, in dit geval is mijn Sony MDR-818
en daar knip je ongeveer in de zelfde lengte van je Nokia oordopjes, of de
lengte die je zelf wilt.
Stap 4
Als je geknipt hebt in je oordopje heb je 2draden in elk oordopje zitten.
Voor links is dat:
Groen en transparant
Voor recht is dat:
Rood en transparant
Op je HDS-3 zie je staan als je kijkt
L- en L+
R- en R+
Stap 5
Maak een knopje aan het einde van je oordopjes, dit is om te voorkomen dat
je later bij het vastzetten en gebruik van je oordopjes niet kan losgaan van
de soldeerplekken.
Je neemt de linker oordop en pakt de 2 draden de groene soldeer je op de L+
en de transparante soldeer je op de L-
Je neemt de rechter oordop en pakt de 2 draden de rode soldeer je op de R+
en de transparante soldeer je op de R-
Stap 6
Je zet hem netjes weer in elkaar en schroeft alles voorzichtig dicht.
Resultaat
En klaar ben je
Geluid is top, net wat je kan verwachten van me vertrouwde oordopjes!
Heb je nog vragen aarzel niet om mij te mailen.
Verwijderd
Gisterenmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald, mooi ding enzo. Mee gespeeld, alle basisfuncties leken te werken. 's Avonds heb ik wat foto's en filmpjes gemaakt, daarna de MMCkaart eruit gehaald, batterij terug: Telefoon ging niet meer aan. Nou ja, batterij eruit en erin, met en zonder SIMkaart en geheugen.. niets. Hij heeft ook de hele nacht aan de lader gehangen, toch gaat hij nog steeds niet aan. Weet iemand waar dit aan ligt? Zo'n dooie Nokia is ook maar zo suf..
Dit zelfde probleem heb ik ook sinds gisteravond.... Heb contact gezocht met een nokia shop. Moet hem langsbrengen en dan sturen hun hem op voor reparatie.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 10:19:
Ik heb geen idee of dit al eens voorbij is gekomen, ik heb gezocht en gelezen maar niet gevonden.![]()
Gisterenmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald, mooi ding enzo. Mee gespeeld, alle basisfuncties leken te werken. 's Avonds heb ik wat foto's en filmpjes gemaakt, daarna de MMCkaart eruit gehaald, batterij terug: Telefoon ging niet meer aan. Nou ja, batterij eruit en erin, met en zonder SIMkaart en geheugen.. niets. Hij heeft ook de hele nacht aan de lader gehangen, toch gaat hij nog steeds niet aan. Weet iemand waar dit aan ligt? Zo'n dooie Nokia is ook maar zo suf..
Allemaal mogelijke oplossingen:Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 10:19:
Ik heb geen idee of dit al eens voorbij is gekomen, ik heb gezocht en gelezen maar niet gevonden.![]()
1. Andere batterij proberen?
2. Andere simkaart proberen?
3. Wat doet ie als je hem vanaf de lader probeert aan te zetten?
Als bovenstaande niet helpt vrees ik toch een retour winkel...
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ik drukte de eerste keer ook vergeefs op het rode knopje om hem aan te zetten, net als ik bij de siemens gewend was

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
simpel, een contact aanmaken met als naam de tekst die je wilt zenden en dan een visitekaarten zenden via bluetooth en kijken wie er in de burut is en of ze terugzendenBrik schreef op 18 augustus 2004 @ 00:42:
Hoi ik heb ook enkele vraagjes.
Je kan met mensen via bluetooth een paar vormen maar dan moeten jij en die andere echter van elkaar het afgesproken wachtwoord weten. Maar ik wil weten hoe ik dus via bluetooth berichtjes kan zenden als je met elkaar dat wachtworod zeg maar hebt afgesproken en verder is het dan ook mogelijk om berichtjes via bluetooth te zenden als je dat NIET hebt gedaan? dus dat je zeg maar op het terras zit en er meer onbekende bluetooth aanhebben dat je daar mee berichtjes kan versturen?
Verwijderd
- Batterij eruit
- Lang wachten ( ik heb een uur of twee gedaan),
- Op de knopje drukken omdat het zo'n gave telefoon is en knopjes drukken best wel gaaf is
- Batterij er weer in
- Van je Nokia genieten!
Als je hem nog niet hebt teruggebracht, probeer het voorstaande eens. Kan dus helpen.Narfje schreef op 18 augustus 2004 @ 11:15:
[...]
Dit zelfde probleem heb ik ook sinds gisteravond.... Heb contact gezocht met een nokia shop. Moet hem langsbrengen en dan sturen hun hem op voor reparatie.
1, 2 en 3 hebben niet gewerkt helaas...Atlas schreef op 18 augustus 2004 @ 11:15:
[...]
Allemaal mogelijke oplossingen:
1. Andere batterij proberen?
2. Andere simkaart proberen?
3. Wat doet ie als je hem vanaf de lader probeert aan te zetten?
Als bovenstaande niet helpt vrees ik toch een retour winkel...
Ik moet toegeven dat ik eerst ook op dat rode/groene knopje heb gedrukt, voordat ik doorhad dat het een Nokia wasfreddifish schreef op 18 augustus 2004 @ 11:49:
just to be sure: de aan uit knop is dat knopje bovenop het toestel en je moet het vrij lang indrukken voor hij reageert.
ik drukte de eerste keer ook vergeefs op het rode knopje om hem aan te zetten, net als ik bij de siemens gewend was![]()
Verwijderd
Heb het zo net ff geprobeerd in een restaurant. Kan je behoorlijk mee laggen: Hé, jij daar aan taFel 12, k hou je in de gaten!JochemKnoops schreef op 18 augustus 2004 @ 13:11:
[...]
simpel, een contact aanmaken met als naam de tekst die je wilt zenden en dan een visitekaarten zenden via bluetooth en kijken wie er in de burut is en of ze terugzenden

Hoezo? Gaat dat zenden niet zo snel dan?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:00:
[...]
Heb het zo net ff geprobeerd in een restaurant. Kan je behoorlijk mee laggen: Hé, jij daar aan taFel 12, k hou je in de gaten!En dan moet je ze eens verschrikt om zich heen zien kijken.
Echt Masterlijk!
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Gratis MSN'en met je 6230...
Verwijderd
sjeker dat gaat ik ook doen in de trein. Beetje chatten enzo:P Maar.... moet ej eht perse via die visitekaartjes doen? Of kan je het ook doen via sms over bluetooth??Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:00:
[...]
Heb het zo net ff geprobeerd in een restaurant. Kan je behoorlijk mee laggen: Hé, jij daar aan taFel 12, k hou je in de gaten!En dan moet je ze eens verschrikt om zich heen zien kijken.
Echt Masterlijk!
Bestaat er een mogelijkheid om de Music Player in het Favorieten menu te krijgen? Ik zie de music player niet staan bij favorieten->selectieopties.
Ik wil het volgende » iPaq 2210 pairen met mn Nokia 6230 of andersom
Zodra ik de "pincode" op het 2e toesel heb ingetikt verschijnt de volgende tekst op mn nokia: Paring & verb. geweigerd om veiligheids redenen.
Na een flinke slok koffie en een powernap ben ik weer gaan zoeken en kwam tot de ontdekking dat er een patch voor vrijgegeven is: http://www.pc-counselor.com/bin/h1940-2200%20btfix(Beta).exe Mijn probleem is hierbij opgelost!
[ Voor 27% gewijzigd door Fallout op 18-08-2004 20:41 ]
Ik vind het opzich niet zo heel erg om een klein beetje op het scherm achteruit te gaan als ik verglijk wat hij meer heb, maar echt een veel slechter scherm zie ik ook niet zitten

Die kleuren maken niet zoveel uit volgens mij. Mijn zusje heeft een SE T610 die dus 65K is en mijn 3650 4K maar tog vind ik mijn scherm mooier beeld geven.
Maar ik zag op niewemobiel staan dat de 6230 'maar' 5 lijnen heeft en de 6610 8, wat betekend dit dan
En zal het scherm mooier zijn dan mijn 3650? De reso van mijn 3650 is wel hoger alleen 4K kleuren.
Is alleen de 6230 gratis? Of meer foontjes? ( zoals K700 ?
[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 18-08-2004 21:04 ]
meerdere toppers weer, waaronder 6230, k700, e800, v600Le0032 schreef op 18 augustus 2004 @ 21:03:
[...]
Is alleen de 6230 gratis? Of meer foontjes? ( zoals K700 ?)
Weet iemand hier nog het antwoord op?DenMan schreef op 17 augustus 2004 @ 18:11:
Nou... weer iets aparts. M'n pa heeft vandaag zijn 6230 opgehaald. Dus net vroeg ie aan me of ik ff z'n sim kaart en MMC kaartje erin wilde doen. (hij kreeg de cover er niet vanaf).
Dus ik doe dat, ga ff wat instellingen doen, en wat met bluetooth proberen. Ik hou de 2 toestellen naast elkaar en wat zie ik? Mijn schermpje heeft een beetje een licht gelige gloed, terwijl die van m'n pa heel mooi helder wit is. Ik heb nog naar de scherm instellingen gekeken maar die stond bij beide telefoons op 'blauw'. Heb ik nu een gaar schermpje gekregen die snel kapot gaat, of komt dit vaker voor, en moet ik het maar laten zitten?
waar zie je dat dan ?? ik zie alleen een orange 30 abbo 1 jaar icm Nokia 6230..toestel kost dan 149 Euro
Verwijderd
ik ben zelf overgestapt van een 3650 naar een 6230 en ik kan je zeggen, GEEN spijt van, zeker doen!!! Is supertelefoon! Ok de 3650 had ook veel toffe functies en was vrij uitgebreid maar ik vind hem nix tov de 6230, enige minpuntje is dat hier "maar" 165(ongeveer) smsjes inkunnen en dat de afleveringsrapporten ook als sms worden opgeslagen ipv in een apart mapje, en natuurlijk dat het scherm kleiner is is ook een nadeel maar het is iig pakken mooier beeld (+ zelfs als de zon er recht inschijnt kan je nog alles netjes lezen) Gewoon doen!ZaeK schreef op 18 augustus 2004 @ 20:56:
[...]
Die kleuren maken niet zoveel uit volgens mij. Mijn zusje heeft een SE T610 die dus 65K is en mijn 3650 4K maar tog vind ik mijn scherm mooier beeld geven.
Maar ik zag op niewemobiel staan dat de 6230 'maar' 5 lijnen heeft en de 6610 8, wat betekend dit dan![]()
En zal het scherm mooier zijn dan mijn 3650? De reso van mijn 3650 is wel hoger alleen 4K kleuren.
Verwijderd
Als ik dezelfde foto upload naar beide gsm's dan vind ik toch de 7650 beter te bekijken.
Ik zie geen helemaal geen voordeel aan die 65k.
Ook belachelijk dat je bij een gemaakte foto maar 1 keer kan zoomen op de 6230 en op de 7650 4x en dan ook nog eens kan roteren.
ook niets vind ik als je een achtrgrondje plaatst je niet eens ziet wie je belt en de rest ook niet meer ziet van je display.
Het kan wel met een programma waarmee je je foto's bewerkt maar dat vind ik maar niets.
wat helemaal belachelijk is dat Nokia niet standaard de foto vergroot van diegene die je opbelt. beeldvullend bedoel ik dan.
En de vaste mappen die je niet kan verwijderen in de map gallerij die zijn nu toch leeg, er stond alleen maar rommel in.
scheelt weer telefoongeheugen.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik die gsm wel top vind.
snap ook niet waarom Nokia allemaal verschillende os gebruikt.
Aangezien ik SMS nauwlijk gebruik (2 uit 10 in p/maand ongeveer) word hij steeds aantrekkelijker als ik jouw ook hoorVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 01:07:
[...]
ik ben zelf overgestapt van een 3650 naar een 6230 en ik kan je zeggen, GEEN spijt van, zeker doen!!! Is supertelefoon! Ok de 3650 had ook veel toffe functies en was vrij uitgebreid maar ik vind hem nix tov de 6230, enige minpuntje is dat hier "maar" 165(ongeveer) smsjes inkunnen en dat de afleveringsrapporten ook als sms worden opgeslagen ipv in een apart mapje, en natuurlijk dat het scherm kleiner is is ook een nadeel maar het is iig pakken mooier beeld (+ zelfs als de zon er recht inschijnt kan je nog alles netjes lezen) Gewoon doen!
Verwijderd
Ik heb hetzelfde... Ik heb de telefoon al in maart gehaald en heb ook het gelige beeld. Een collega van mij heeft hem net en heeft een mooi wit beeld. Zou wel eens aan de firmware versie kunnen liggen. Ik heb nog 3.14 en ga hem volgende week laten opgraden naar 4.28. Ik houd je op de hoogte of het beeld beter is geworden...
ik werk zelf bij de BelCompany..Karel2001 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:58:
[...]
waar zie je dat dan ?? ik zie alleen een orange 30 abbo 1 jaar icm Nokia 6230..toestel kost dan 149 Euro
je hebt kleuren en pixels..... de 6230 heeft mee rkleuren, maar als ik me net vergis heeft die 610 een hogere resolutie....ZaeK schreef op 18 augustus 2004 @ 20:56:
[...]
Maar ik zag op niewemobiel staan dat de 6230 'maar' 5 lijnen heeft en de 6610 8, wat betekend dit dan![]()
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Kijk even in de openingspost en zoek een beetje op internet naar de kaartjes die je in de op hebt gevonden. Dan moet het niet zo moeilijk zijn toch?iCeWiRe schreef op 19 augustus 2004 @ 10:03:
Ik ga vanavond me nokia 6230 halen en mijn vraag was welke 512 MultiMedia kaartje moet ik kopen als ik 100 euro of lager wil zitten (Wel nederlandse webshops/normale winkels)
Kan je met de handsfree speaker fatsoenlijk bellen in de auto of geeft het teveel achtergrond geruis voor de ontvanger ?
Maw is het dan misschien verstandiger om voor een bluethooth headset te gaan icm 6310/6230

heeellup
[ Voor 3% gewijzigd door cycloon_ op 19-08-2004 10:53 ]
Ik heb de voorgaande topics niet echt bijgehouden, deze wel. Mijn vraag is eigenlijk, als ie niet al eens is gesteld, waar kan je aan een wit toetsenbordje komen. Ik heb een zwarte nokia 6230 gehad, de standaard kleur gewoon, en heb een zilver-wit frontje gekocht. Maar deze ziet er beter uit met witte knopjes in t midden. Weet iemand waar ik deze los kan kopen wat ze kosten?
http://500px.com/Abd3licious
Volgens mij ligt het niet hieraan... want m'n vader en ik hebben beide firmware versie 4.28 erop staanVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 03:28:
[...]
Ik heb hetzelfde... Ik heb de telefoon al in maart gehaald en heb ook het gelige beeld. Een collega van mij heeft hem net en heeft een mooi wit beeld. Zou wel eens aan de firmware versie kunnen liggen. Ik heb nog 3.14 en ga hem volgende week laten opgraden naar 4.28. Ik houd je op de hoogte of het beeld beter is geworden...

Verwijderd
Waarom geen echte carkit? Ik heb nog wel een carkit voor een 6310 liggen voor je. eventueel compleet met 6210 toestel.Cycloon schreef op 19 augustus 2004 @ 10:52:
Ik zit te twijfelen tussen een 6230 en een 6310 , ik ga ze puur zakelijk gebruiken.
Kan je met de handsfree speaker fatsoenlijk bellen in de auto of geeft het teveel achtergrond geruis voor de ontvanger ?
Maw is het dan misschien verstandiger om voor een bluethooth headset te gaan icm 6310/6230?
heeellup
Een headset is allicht al beter dan handsfree ivm de afstand tot je mond. Toch gaat er weinig boven een echte carkit omdat dan ook je accu lekker vol blijft.
Verwijderd
Want als je een visitekaarte verzend, zie je dan ook je nummer? Of alleen je gsm-rnaam?
Omdat ik een carkit verschrikkelijk lelijk vind staan in de autoVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:01:
[...]
Waarom geen echte carkit? Ik heb nog wel een carkit voor een 6310 liggen voor je. eventueel compleet met 6210 toestel.
Een headset is allicht al beter dan handsfree ivm de afstand tot je mond. Toch gaat er weinig boven een echte carkit omdat dan ook je accu lekker vol blijft.
Maargoed jij weet dus ook niet hoe de kwaliteit is van de speaker in de 6230
Ik zou het graag van je willen horen, het mooiste zou zijn als je het zou testen in de auto. Hoe anderen jou dus verstaaniCeWiRe schreef op 19 augustus 2004 @ 13:07:
ik kan het vanavond beamen hoe de kwaliteit isdan heb ik een 6230 maar ik neem aan dat anderen je eerder kunnen helpen. Weet iemand of de trendscan 512 mb mmc compitabel is met de nokia 6230 want deze staat niet in de compitable list
Nog iets. Waarom wordt ik genaaidt met me abbonement verlenging ik moet nog 4 maanden en ik wil een nokia 6230 bij mijn hi30 abbo als ik deze met 2 jaar verleng kost me dit geintje bij de Tfortelecom 169 euro bij The phone house 159 euro als ik de 4 maanden aflos en een nieuwe abbonement neem van 2 jaar hi30 is het goedkoper. Behalve bij de belcompany als ik daar 2 jaar verleng kost me de telefoon maar 29,99. Waarom zo groot verschil met de telefooonverkopers?
Persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de handsfree speaker erg goed. Je kunt de telefoon gewoon ergens neerleggen en 5 meter weglopen. Zelfs dan kan den andere je nog goed verstaan en kun jij hem nog goed verstaan. Maar in de auto heb ik dit nooit getest. Moet niet vergeten dat je in de auto ook veel andere geluiden heb zoals wind en banden. of het dan nog prettig werkt........Cycloon schreef op 19 augustus 2004 @ 12:58:
[...]
Omdat ik een carkit verschrikkelijk lelijk vind staan in de auto![]()
Maargoed jij weet dus ook niet hoe de kwaliteit is van de speaker in de 6230
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dit klinkt veelbelovend ! , ja wind en banden is zeker een factor. Nou is mijn auto redelijk stil, hopelijk stil genoeg...Xanion schreef op 19 augustus 2004 @ 14:01:
[...]
Persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de handsfree speaker erg goed. Je kunt de telefoon gewoon ergens neerleggen en 5 meter weglopen. Zelfs dan kan den andere je nog goed verstaan en kun jij hem nog goed verstaan. Maar in de auto heb ik dit nooit getest. Moet niet vergeten dat je in de auto ook veel andere geluiden heb zoals wind en banden. of het dan nog prettig werkt........
Verwijderd
Je moet hem natuurlijk wel netjes inbouwen / laten bouwen. Als je zo'n no-name 'one size fits all' carkit in je hoofd hebt met zo'n zuignap op je luidspreker geef ik je gelijk. Maar een zo'n klein origineel houdertje staat echt netjes, das het enige zichtbare van de hele carkit. En je raakt m ook niet zo snel kwijt als een headsetje.Cycloon schreef op 19 augustus 2004 @ 12:58:
Omdat ik een carkit verschrikkelijk lelijk vind staan in de auto
Ik vind dat een telefoon gewoon niet thuis hoort in je interieur. Behalve als je telefoon geintegreerd zit in je radio mbv een 2de sim. (Dan zie je em dus weer niet
[ Voor 79% gewijzigd door cycloon_ op 19-08-2004 14:30 ]
Verwijderd
M'n vriendin legt haar Nokia altijd tussen haar benen met de speaker aan. Ik kan haar dan heel goed verstaan. Geen last van overmatige ruis ofzo...Cycloon schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]
Dit klinkt veelbelovend ! , ja wind en banden is zeker een factor. Nou is mijn auto redelijk stil, hopelijk stil genoeg...
Heel goed ! bedankt !Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 14:52:
[...]
M'n vriendin legt haar Nokia altijd tussen haar benen met de speaker aan. Ik kan haar dan heel goed verstaan. Geen last van overmatige ruis ofzo...
iCeWiRe schreef op 19 augustus 2004 @ 15:07:
een meisje met een telefoon tussen der benen jaja wa zou ik hiervan moeten denken
Trilfunktie uitproberen
Sorry kkon het niet laten
[ Voor 7% gewijzigd door XoReP op 19-08-2004 15:10 ]
Verwijderd
OMG je bent een held het werkt ik kan eindelijk weer i-moden ^_^barrymossel schreef op 16 augustus 2004 @ 18:45:
[...]
Ga naar menu Diensten > Instellingen
Instellingen
Instellen verbinding
Actieve dienst instellingen
Kies daarna een vrije map
Vul daarna de naam etc. zoals hieronder
Naam set instellingen: i-mode
Homepage : http//imenu
Proxy’s : inschakelen
(primaire) proxy :010.010.100.010
poort : 5080
(secundaire proxy) : geheel wissen
gegevensdrager : GPRS
Instellingen drager:
GPRS toegangspunt : portalmmm.nl
Verificatie type : normaal
Login type : automatisch
Gebruikersnaam : leeg laten
Wachtwoord: leeg laten
Je kan dan ook gebruik maken van Imode en MMS werkt ook.
Dat werkt sowieso. Maar ja, dat is MMS en I-mode, alleen ik dacht zelf dat dta hetzelfde was.
Voor wappen kun je ook kijken op: http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen
Nou, ik heb hem werkend gehad. Hij werkt nog steeds, maar ik gebruik het niet, want het is echt nog een ontzettende alpha versie. Kut dus!Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:57:
[...]
Klopt! Ik ben ook al een tijdje aan het klooien....krijg het wel op mijn phone maar dan houdt het echt op....
Je moet op je pc dus de server draaien. Bluetooth op je telefoon aan. Bemused op je telefoon draaien. Dan maak je via bemused contact met de computer. Dan haalt hij automatisch je playlist op. Wel een waarschuwing: de playlist mag niet al te lang zijn. De eerste keer dat ik het met een nummer of 1800 probeerde liep het geheugen vol. Dus geen succes. Met kleinere doet hij het wel...
bedankt voor de (inside) info!! heb hem nu :-) vanavond effe e.e.a. instellen en aanpassen
Op het moment houd ik de grote gsm-stuff IA. Ik ben op het moment nog spullen aan het toevoegen (o.a. nokia 6230 spulletjes). Voor de 6230 zitten er face plates bij van 11 euro, en daar zit in het midden een wit toetsenbordje. Misschien heb je daar wat aan?don_appie schreef op 19 augustus 2004 @ 10:54:
Jeetje, deel 10 alweer.
Ik heb de voorgaande topics niet echt bijgehouden, deze wel. Mijn vraag is eigenlijk, als ie niet al eens is gesteld, waar kan je aan een wit toetsenbordje komen. Ik heb een zwarte nokia 6230 gehad, de standaard kleur gewoon, en heb een zilver-wit frontje gekocht. Maar deze ziet er beter uit met witte knopjes in t midden. Weet iemand waar ik deze los kan kopen wat ze kosten?
http://www.inkoopactie.net/ia/b6451krg

Alles zo'n beetje wel geprobeerd, instellingen via 667 van KPN, instellingen van nokia.nl, handmatig invoeren (soms staan er bij handleidingen opties die niet eens in m'n 6230 staan). Ik ben vanmiddag ook nog naar een Primafoon zaak geweest, zeggen ze: ja dan moet je een SMS met '6230' naar 667 sturen. Tja... alsof ik dat nog niet geprobeerd had, de nokia 6230 is niet eens een ondersteund toestel daar

Goed... ik heb dus een Hi 30 abbo, ik heb m'n MMS en GPRS geactiveerd via 313, welke instellingen moet ik nou precies invoeren in m'n 6230 zodat ik WEL kan MMS'en?
zelfs via nokia.com instellingen sturen lukt niet meer. Ten eerste komt het bericht heel laat aan, en als het er eenmaal is klopt de pincode niet meer (verificatie mislukt) Ik word zo'n beetje gek hier

Ik heb dus ook problemen met MMS bij een Hi30 abonnement. Instellingen via nokia.com (op aanraden van KPN Klantenservice). Versturen werkt, tenminste...DenMan schreef op 19 augustus 2004 @ 18:34:
Nou ja... nu snap ik er echt helemaal niks meer van... m'n MMS doet het niet meer. Hij heeft het dus exact 1 MMS bericht gedaan, maar ik kan sindsdien niks ontvangen of versturen. Hij blijft zeggen: verzenden multimedia bericht mislukt
Alles zo'n beetje wel geprobeerd, instellingen via 667 van KPN, instellingen van nokia.nl, handmatig invoeren (soms staan er bij handleidingen opties die niet eens in m'n 6230 staan). Ik ben vanmiddag ook nog naar een Primafoon zaak geweest, zeggen ze: ja dan moet je een SMS met '6230' naar 667 sturen. Tja... alsof ik dat nog niet geprobeerd had, de nokia 6230 is niet eens een ondersteund toestel daar
Goed... ik heb dus een Hi 30 abbo, ik heb m'n MMS en GPRS geactiveerd via 313, welke instellingen moet ik nou precies invoeren in m'n 6230 zodat ik WEL kan MMS'en?
edit:
zelfs via nokia.com instellingen sturen lukt niet meer. Ten eerste komt het bericht heel laat aan, en als het er eenmaal is klopt de pincode niet meer (verificatie mislukt) Ik word zo'n beetje gek hier
...hij verstuurt het wel, maar één was naar een e-mailadres (nooit aangekomen), de andere naar een vriend met een Nokia 6820 en kon het MMS'je niet lezen geloof ik... Raar? Kan wellicht ook zijn dat een 6820 bij T-mobile geen MMS kan ontvangen?? En e-mail MMS versturen via KPN niet?
Iemand een idee wat er bij mij aan de hand is?
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 20:01 . Reden: typo ]
Verwijderd
via salesplaza.nl kan je dit toetsenbordje zelf bestellen. kosten is meen ik zo'n 23 euro.don_appie schreef op 19 augustus 2004 @ 10:54:
Jeetje, deel 10 alweer.
inmiddels staan de 6230 face plates (inclusief toetsenbordje) erop, voor 11,05 euro p.st.barrymossel schreef op 19 augustus 2004 @ 18:32:
RJongen, leuk, maar Nokia is helemaal leeg. Post hier dan pas, NADAT je de Nokia stuff hebt geplaatst op de site?
Verwijderd
Een kilometeradministratie zal zeker gemaakt kunnen worden. Ik denk echter niet voor de 6230, omdat deze niet op Symbian draait. Als je een Symbian toestel neemt zoals bijvoorbeeld de 6600 denk ik dat daar wel een kilometeradministratie voor te maken is, omdat met symbian veel meer kan.
Hier staat een programma voor. Het is alleen in miles maar goed als jij in je hoofd zet dat miles kilometers zijn maakt het voor de berekening ook niks uit. Programma kan je vinden op www.getjar.comVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 08:48:
Hout,
Een kilometeradministratie zal zeker gemaakt kunnen worden. Ik denk echter niet voor de 6230, omdat deze niet op Symbian draait. Als je een Symbian toestel neemt zoals bijvoorbeeld de 6600 denk ik dat daar wel een kilometeradministratie voor te maken is, omdat met symbian veel meer kan.
Oja cycloon de handsfree werkt perfect. Heb hem getest gister.
Verwijderd
Dit probleem had ik ook nadat ik mijn tel. simlock vrij had gemaakt. Kreeg dat vraagteken met geen mogelijkheid meer weg via welke WAP site dan ook.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
idd, bij mij werkte het eerst ook perfect maar sinds ik de fabrieksinstellingen terug heb gezet krijg ik bij het opslaan altijd "opslaan mislukt" met het stopbordje... kutirritant want ik wil men logo weg. weet er iemand misschien nog een andere link naar een blank logo via wap, of misschien eentje da je via de pc met BT kan doorsturen ofzo?
Heb toen met MobiMB 2.2 er een blank operatorlogo ingezet. Dit werkte gelukkig wel
Verwijderd
Dat had mijn broertje ook! Zeker 3.15?DenMan schreef op 19 augustus 2004 @ 18:34:
Nou ja... nu snap ik er echt helemaal niks meer van... m'n MMS doet het niet meer. Hij heeft het dus exact 1 MMS bericht gedaan, maar ik kan sindsdien niks ontvangen of versturen. Hij blijft zeggen: verzenden multimedia bericht mislukt
edit:
Bij hem heb ik het ook niet meer werkend gekregen terwijl mijn 4.28 prima werkt. zelfde instellingen e.d. dus ik heb hem gezegd dat hij hem moest upgraden. maar nokia service punt in Arnhem had 4.28 nog niet

Dus geef het maar op, je gaat het niet meer aan de gang krijgen. Factory default, alles heb ik geprobeerd maar niets hielp. Je moet echt een nokia service punt gaan bezoeken. Post hier even het resultaat, want mijn broertje is er ook nog niet geweest. Dus als ik het van te voren zou horen of 4.28 het inderdaad oplost, dan graag!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 11:34 ]
een vriend van me heeft hem, en het is een super ding !!!! echt toppie!
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd

Hoe kan ik dit uitschakelen?
En als ik bij chatten de toon voor nieuwe berichten wil veranderen lukt dit ook niet.
Hij springt steeds terug op datzelfde piepje wat bijna niet te horen is.
Echt irri dus.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Misshien is het handig als er in de SP wordt vermeld dat je Nokia PC Suite 6.1 of hoger moet hebbenVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:21:
Ik ben nou al een dag bezig playlists op mijn telefoon te krijgen via Audio manager 5.8 maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar. Ik heb het plaatje van jvvianen uit de sp gebruikt maar volgens mij doet ie het gewoon niet. Kan dit misschien komen doordat ik V 4.28 er op heb staan? Als ik een playlist over breng naar mijn MMC vind ik alleen de nummers van de playlist terug en via music player vind ie helemaal nix (ook niet na vernieuwen...) Wie kan het mij eens haarfijn uitleggen?

Aye aye captain
das wel chill, dat moet ik hebben. Ik ga nog ff rondvragen bij mij op t werk, want er zijn nog meer geinteresseerden. Ik laat t je zsm weten.rjongen schreef op 19 augustus 2004 @ 16:35:
[...]
Op het moment houd ik de grote gsm-stuff IA. Ik ben op het moment nog spullen aan het toevoegen (o.a. nokia 6230 spulletjes). Voor de 6230 zitten er face plates bij van 11 euro, en daar zit in het midden een wit toetsenbordje. Misschien heb je daar wat aan?
http://www.inkoopactie.net/ia/b6451krg
http://500px.com/Abd3licious
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Kijk daar heb ik wat aan! ThanxMisshien is het handig als er in de SP wordt vermeld dat je Nokia PC Suite 6.1 of hoger moet hebben Met 5.8 kan het niet namelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Zelfde bij mijn kan ook mijn beltoon voor chatberichten niet wijzigen.EvoII schreef op 20 augustus 2004 @ 13:07:
Als ik mn foon aanzet meld ie zich automatisch aan bij de aanwezigheidsdienst.
Hoe kan ik dit uitschakelen?
En als ik bij chatten de toon voor nieuwe berichten wil veranderen lukt dit ook niet.
Hij springt steeds terug op datzelfde piepje wat bijna niet te horen is.
Echt irri dus.
Misschien dat het aan melden van de aanwezigheidsdienst veranderd kan worden door menu>berichten>chatten>mijn instellingen>Automatisch aanmelden iets kan veranderen.?
Verwijderd
Thanx werkt goediCeWiRe schreef op 20 augustus 2004 @ 08:56:
[...]
Hier staat een programma voor. Het is alleen in miles maar goed als jij in je hoofd zet dat miles kilometers zijn maakt het voor de berekening ook niks uit. Programma kan je vinden op www.getjar.com
Oja cycloon de handsfree werkt perfect. Heb hem getest gister.
In 5.8 zocht ie volgens mij alleen maar in je telefoongeheugen en niet op de mmc (of mappen op de mmc). Het was gewoon nog een beetje buggie. Niks met firmware te maken dus.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:17:
dus mensen die 3.15 hebben en upgraden naar 4.28 moeten ook een nieuwe versie van pc suit downloaden! want 3.15 toestellen zijn geleverd met pc suite 5.8 volgens mij. Wel een belangrijke tip dus. Iets voor de start post!!!
Aye aye captain
Verwijderd
Dat is niet zo, ik heb firmware 3.15 en op de meegeleverde CD-ROM staat PC Suite 6.1...Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:17:
dus mensen die 3.15 hebben en upgraden naar 4.28 moeten ook een nieuwe versie van pc suit downloaden! want 3.15 toestellen zijn geleverd met pc suite 5.8 volgens mij. Wel een belangrijke tip dus. Iets voor de start post!!!
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
dat is mooi ik ga hem soon ook installen (heb sinds gister de telefoon pas met veel problemen gekregen) wie weet waar je leuke voetbalspel kan downloaden voor de toestel
Lijkt me niet erg moeilijk, ga even naar de fabrikant van je cardreader en download daar de drivers. dit moet denk ik wel kunnen. Als het niet lukt dan moet je hier het type nummer maar even vermelden!-JB- schreef op 20 augustus 2004 @ 15:16:
Ik heb problemen met het bekijken van m'n memory-card op de cardreader van m'n acer TM8000 laptop, hij zegt dat het een onbekend apparaat is, waar windows geen drivers voor heeft, waar kan ik werkende drivers vandaan halen? Zodat ik m'n MMC gewoon op m'n laptop kan bewerken.
Verwijderd
zijn daar meer mensen van op de hoogte
Dit topic is gesloten.