Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Hiervoor had ik een Nokia 3210 met prepay, wat een verschil zeg
Ja ik ben er zeer blij mee.
Maarr... probleem:
Accu was bijna leeg, dus ik ga hem opladen.
Na 10 minuten wordt ik gebeld op mijn mobiel en ik neem dus op en ben dus een paar minuten aan het praten terwijl de telefoon nog wordt opgeladen.
Ineens ging hij uit, en wilde helemaal niks meer doen.
Zwart scherm, geen enkele reactie van de telefoon meer.
Ok, misschien accu helemaal leeg, ik dus weer opladen.
Na een uurtje is mijn telefoon zeeeer heet, en het contact voor de koptelefoon is echt kokend heet !
Nog steeds geen reactie van de telefoon.
Ik ben geen technisch wonder, maar ik denk dus dat de accu overleden is?
Wat kan ik nu het beste doen ?
Terug naar de Tellme winkel, of naar een Nokia Service Point (zit in hetzelfde dorp) ?
Ik ben bang dat de Tellme winkel hem gaat opsturen en dat ik hem dan een tijd kwijt ben, of is dat bij de Nokia Service Point hetzelfde geval ?
Verwijderd
Hoe gaat dat in zn werk?
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
Verwijderd
Ik heb sinds kort een 6230..... ik loop dus nog een beetje achter. Maar ik vroeg mij af of ik mijn iTunes kan regelen met de phone. Bijvoorbeeld nummers skippen enzo? En natuurlijk hoe ik dat kan instellen....?!
(Ik draai iTunes op windows)
Ben benieuwd?
Mszl

Verwijderd
Zo bedoel je? Je had 2 [[ en ]] neergezet.
Ook dat werkt niet...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 17:15 ]
Verwijderd
Owja ik zie et nu maar heb 2.4 of 4.2 wat et ook was. Maar hij ondersteunt datakabel volgens mij nog niet.redfoxert schreef op 13 augustus 2004 @ 13:42:
[...]
Misschien moet je het topic eens teruglezen, hier was al antwoord op gegeven. Op JOUW vraag notabene !
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 17:14:
[...]
Zo bedoel je? Je had 2 [[ en ]] neergezet.
edit:
Ook dat werkt niet...
bij mij lijkt t wel te werken, ach lama tis niet echt belangrijk, gewoon humor
Verwijderd
macuz schreef op 14 augustus 2004 @ 17:26:
offtopic:
bij mij lijkt t wel te werken, ach lama tis niet echt belangrijk, gewoon humor
Nu ineens wel... Net stond er nog een kruisje
En hoelang moet je de eerste keer je telefoon opladen?
[ Voor 24% gewijzigd door Brik op 14-08-2004 17:50 ]
.sis = symbian OS, en dat heeft de 6230 niet.Brik schreef op 14 augustus 2004 @ 17:39:
Hmm waarom kan ik geen .sis bestanden openen op mijn telefoon? is dat helemaal niet mogelijk??
En hoelang moet je de eerste keer je telefoon opladen?
Je moet je telefoon opladen tot ie aangeeft dat ie vol is (streepjes groeien niet meer), en eerst gebruiken tot de accu helemaal leeg is is het advies, maar ik heb dat nooit gedaan bij mijn telefoons, en heb nooit problemen gehad met de accu's...
[ Voor 30% gewijzigd door macuz op 14-08-2004 18:16 ]
Verwijderd
Als ik de bluetooth ontvangst altijd aan laat, verbruikt dat veel extra van de accu?
[ Voor 242% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 21:44 ]
Mocht je het nog niet werkend hebben kijk dan hier eens, ik gebruik de 6230 zelf met m`n MyPal 716 http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2104Mfpower schreef op 28 juli 2004 @ 23:31:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit vraagt, maar ik kan nergens een antwoord vinden, dus ik stel de vraag toch maar.
Ik wil m'n 6230 gebruiken als modem voor m'n pc, en wel via GPRS. Nu is het zonder problemen gelukt om de modem driver voor 6230 te installeren voor bluetooth. Maar windows kan daar natuurlijk alleen mee omgaan via dial up networking. Echter, ik wil niet inbellen, ik wil GPRS gebruiken om te kunnen internetten via pc/laptop. Ik heb windows xp en heb orange met share geactiveerd.
Ik heb wel in m'n telefoon bij gprs modem opties gezien dat je daar een access point in kunt vullen. Ik heb 'internet' gebruikt voor internet access. Maar hoe krijg ik windows zo gek dat ie m'n GPRS instellingen gebruikt om 'in te bellen' - als je dat nog zo kunt noemen?
[ Voor 6% gewijzigd door raymonvdm op 14-08-2004 22:17 ]
Zou ik mijn toestel dinsdag al kunnen verwachten of duurt dit langer?
Dat ipaq verhaal heb ik ook gehad met de ipaq van een collega van me, die moest een beta fix op z`n ipaq zetten voordat het werkte. Ik zou alleen geen link of wat dan ook weten maar we hebben het gevonden in google.BAWLS schreef op 14 augustus 2004 @ 11:34:
Na de eerste paar topics doorgespit te hebben kon ik geen antwoord vinden, zomaar een ideetje... maar misschien is het handig om dit soort topics anders in te delen zoals "Nokia 6230 GPRS", "Nokia 6230 Bluetooth", "Nokia 6230 Applicaties", etc...
Maargoed, ik heb dus vorige week zo'n telefoontje gehaald (firmware 3.15)... moet zeggen, ben erg onder de indruk! Maarrr.... ik loop nog steeds tegen 2 problemen aan:
- Ik heb geprobeerd met mijn iPAQ 2210 een GPRS verbinding te maken, iedere keer zie ik op m'n telefoon staan dat de verbinding verbroken is. Ik heb GPRS op m'n telefoon getest, dit werkt gewoon. Alle GPRS instellingen voor op m'n iPAQ heb ik uit de volgende artikel gehaald: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2104 (En ja, alle settings heb ik inmiddels 3x gecontroleerd)
Overigens werkt "OBEX file transfer" wel gewoon van m'n iPAQ naar m'n telefoon.
- Om wat mp3's en achtergronden op die telefoon te kunnen zetten heb ik ook maar gelijk een bluetooth dongle aangeschaft, en wel de "Belkin F8T001". (Deze maakt gebruik van Widcomm drivers) Pairen ging goed, maar iedere keer als ik probeer een verbinding te maken dan kapt hij ermee... nu las ik in de eerste post dat je dan die Widcomm drivers moet updaten, dat werd dus een groot drama dat resulteerde in een system restore... (godzijdank had ik dat aanstaan)
Nu vroeg ik me dus af wat een goede dongle is die direct werkt zonder dat ik allemaal registry hacks moet toepassen om een of andere driver werkend te krijgen? (Ben een dag aan het klooien geweest, ga dat Belkin ding nu terugbrengen)
Alvast bedankt
Ik gebruik hem zelf inmiddels met een Asus MyPAL 716 en dit werkte wel gelijk.
En als dongle gebruik ik dat ding van sitecom, komt bij de t-for-telecom vandaan was 24.95 en de laatste drivers van de sitecom site, en het werkt, heb inmiddels ook een DCV-10 desktop stand (nr uit m`n hoofd) en een usb kabel (via die toko die in de startpost staat als toko die werkende kabels leveren)
Heb nieuwste software en drivers al geprobeerd maar niks werkt.
Maar euhm, just outta curiosity...
Is het al iemand gelukt om super mario land 2 op zijn 6230 te spelen. Dat lijkt me echt te gek.
Life is simple, make choices, don't look back...
Heb je de bleutooth fix voor je 2210 geinstalleerd?BAWLS schreef op 14 augustus 2004 @ 11:34:
Na de eerste paar topics doorgespit te hebben kon ik geen antwoord vinden, zomaar een ideetje... maar misschien is het handig om dit soort topics anders in te delen zoals "Nokia 6230 GPRS", "Nokia 6230 Bluetooth", "Nokia 6230 Applicaties", etc...
Maargoed, ik heb dus vorige week zo'n telefoontje gehaald (firmware 3.15)... moet zeggen, ben erg onder de indruk! Maarrr.... ik loop nog steeds tegen 2 problemen aan:
- Ik heb geprobeerd met mijn iPAQ 2210 een GPRS verbinding te maken, iedere keer zie ik op m'n telefoon staan dat de verbinding verbroken is. Ik heb GPRS op m'n telefoon getest, dit werkt gewoon. Alle GPRS instellingen voor op m'n iPAQ heb ik uit de volgende artikel gehaald: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2104 (En ja, alle settings heb ik inmiddels 3x gecontroleerd)
Overigens werkt "OBEX file transfer" wel gewoon van m'n iPAQ naar m'n telefoon.
- Om wat mp3's en achtergronden op die telefoon te kunnen zetten heb ik ook maar gelijk een bluetooth dongle aangeschaft, en wel de "Belkin F8T001". (Deze maakt gebruik van Widcomm drivers) Pairen ging goed, maar iedere keer als ik probeer een verbinding te maken dan kapt hij ermee... nu las ik in de eerste post dat je dan die Widcomm drivers moet updaten, dat werd dus een groot drama dat resulteerde in een system restore... (godzijdank had ik dat aanstaan)
Nu vroeg ik me dus af wat een goede dongle is die direct werkt zonder dat ik allemaal registry hacks moet toepassen om een of andere driver werkend te krijgen? (Ben een dag aan het klooien geweest, ga dat Belkin ding nu terugbrengen)
Alvast bedankt
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Dat kun je instellen bij opties in je foon.K zal ff gelijk kijken..Razer schreef op 15 augustus 2004 @ 00:45:
Mijn bluetooth doet ook raar, als ik 1 plaatje of MP3 van de GSM download of upload verbreekt automatisch de verbinding
Heb nieuwste software en drivers al geprobeerd maar niks werkt.
ik denk dat wanneer je verzoek autorisatie verbinding uitzet dat het opgelost is.
Bij mij wordt de verbinding iig niet verbroken.Eerst had ik dat probleem ook, en moest ik bij elk ding wat ik wilde up of downloaden toestemming geven.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
Ik neem aan dat hiermee wordt bedoeld dat je je geografische positie kun bepalen door uitpeilen van je toestel dmv een aantal GSM masten. Zo kan de positie van de beller worden bepaald. er is echter geen enkele provider die dit toelaat op het netwerk.megaman144 schreef op 14 augustus 2004 @ 14:27:
Heeft iemand meer info over de "positiebepaling" Wat je er mee kan ?
Ik neem aan dat dit wordt bedoelt....
Dat zijn zgn. LBS diensten, location bases services.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 12:47:
[...]
Ik neem aan dat hiermee wordt bedoeld dat je je geografische positie kun bepalen door uitpeilen van je toestel dmv een aantal GSM masten. Zo kan de positie van de beller worden bepaald. er is echter geen enkele provider die dit toelaat op het netwerk.
Ik neem aan dat dit wordt bedoelt....
Op dit moment wordt het nog niet toegepast, maar het is al wel ontwikkeld. Telfort heeft het sowieso in het netwerk zitten, de andere providers geloof ik ook.
Vroeger werdt dit bij Telfort gebruikt als Spotter, zodat je kon zien waar iemand was, als diegene daar toestemming voor had gegeven. Dat bestaat nu in principe niet meer.
Ik heb dus de 6230 besteld bij Primafoon. Maar aangezien ik nu al 3 weken wacht en m'n 6610 het nu echt bijna begeeft wil ik toch eigenlijk maandag wel een 6230 hebben. Ik heb al gebeld naar The Phonehouse en die hebben er nog 2 liggen.
Nu is mijn vraag: kan ik die 6230 bij Primafoon zomaar annuleren? Ik heb verder niks ondertekend, ik heb alleen gezegd dat ik m'n abbo wilde verlengen, en ik zou gebeld worden als de telefoon gearriveerd is.
Ik heb dus geen zin om nog 3 weken te wachten terwijl ik nog amper kan bellen of SMSjes kan versturen met m'n 6610

Verwijderd
Tuurlijk, het is gewoon een vrijblijvende reservering. Zij bieden dat aan om te voorkomen dat je 'm sneller ergens anders gaat halen omdat je je dus, zoals nu, misschien bezwaard voelt omdat 'ie daar al gereserveerd is. Maar als jij even op tijd laat weten dat je er van afziet moet dat geen probleem zijn.DenMan schreef op 15 augustus 2004 @ 13:14:
Nu is mijn vraag: kan ik die 6230 bij Primafoon zomaar annuleren? Ik heb verder niks ondertekend, ik heb alleen gezegd dat ik m'n abbo wilde verlengen, en ik zou gebeld worden als de telefoon gearriveerd is.
Verwijderd
Ik heb 2 weken hetzelfde gedaan. Let wel op, bij KPN is verlengen goedkoper dan bij sommige andere providers. Zo moest ik bij belcompany €58,- bij betalen en bij KPN maar €8,-. Gelukkig heeft belcompany een laagste prijs garantie en kreeg ik de 6230 ook voor €8,- bij belcompany. Ben wel even bij primafoon langs gegaan om de reservering te annuleren.DenMan schreef op 15 augustus 2004 @ 13:14:
Toch even checken voor de zekerheid:
Ik heb dus de 6230 besteld bij Primafoon. Maar aangezien ik nu al 3 weken wacht en m'n 6610 het nu echt bijna begeeft wil ik toch eigenlijk maandag wel een 6230 hebben. Ik heb al gebeld naar The Phonehouse en die hebben er nog 2 liggen.
Ik heb dus geen zin om nog 3 weken te wachten terwijl ik nog amper kan bellen of SMSjes kan versturen met m'n 6610
Verwijderd
Nee, wel je winamp met het programma BemusedVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:46:
Maar ik vroeg mij af of ik mijn iTunes kan regelen met de phone. Bijvoorbeeld nummers skippen enzo?
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 14:09:
Ik heb de 6230 al een tijdje, en ik ben van plan om een usb bluetoth dongle te gaan aanschaffen. Is het mogelijk met outlook de agenda van de 6230 te synchroniseren?
Hoe gaat dat in zn werk?
Heel makkelijk: connecten en Nokia PC-synch aanslingeren. Duurt even een klein minuutje (afhankelijk van de hoeveelheid data), en dan zijn beide apps weer up-to-date.
Verwijderd
doet ie et?
(te verkrijgen bij Digital Revolution voor nog maar 116 euro...)
kost wel wat maar krijg die bundel toch al niet op
wel een pokkewerk om al die menuutjes goed ingesteld te krijgen...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd

is bemuse dgen programma dat van je bluetooth telefoon een afstandsbediening maakt? dan zou je em toch ook werkend met itunes moeten kunnen krijgen?
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
't Is open source, dus veel programmeerplezier!
Verwijderd
Dan bestel je hem toch? Via postorder mag je wettelijk zonder opgaaf van reden altijd het product binnen 8 dagen terug sturen. Dus je loopt geen enkel risico als het niet werkt.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 17:09:
heeft er iemand de 1Gb mmc van Trancend al geprobeerd?
doet ie et?
(te verkrijgen bij Digital Revolution voor nog maar 116 euro...)
Verwijderd
Iemand een idee ?Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 12:36:
Ik heb sinds 3 weken deze telefoon, gekocht bij Tellme met Hi aboonement.
Hiervoor had ik een Nokia 3210 met prepay, wat een verschil zeg![]()
Ja ik ben er zeer blij mee.
Maarr... probleem:
Accu was bijna leeg, dus ik ga hem opladen.
Na 10 minuten wordt ik gebeld op mijn mobiel en ik neem dus op en ben dus een paar minuten aan het praten terwijl de telefoon nog wordt opgeladen.
Ineens ging hij uit, en wilde helemaal niks meer doen.
Zwart scherm, geen enkele reactie van de telefoon meer.
Ok, misschien accu helemaal leeg, ik dus weer opladen.
Na een uurtje is mijn telefoon zeeeer heet, en het contact voor de koptelefoon is echt kokend heet !
Nog steeds geen reactie van de telefoon.
Ik ben geen technisch wonder, maar ik denk dus dat de accu overleden is?
Wat kan ik nu het beste doen ?
Terug naar de Tellme winkel, of naar een Nokia Service Point (zit in hetzelfde dorp) ?
Ik ben bang dat de Tellme winkel hem gaat opsturen en dat ik hem dan een tijd kwijt ben, of is dat bij de Nokia Service Point hetzelfde geval ?
Verwijderd
Ja, terug naar de winkel (alleen met hun heb je een overeenkomst) en niet akkoord gaan met het meer dan 2 uur kwijt zijn van je toestel. Ding is 3 weken oud dus je hebt erg veel rechten! Kijk anders het consumenten recht eens na.
Uiteindelijk (na heel lang proberen Oxygene aan de praat te krijgen) geupload met Oxygene maar helaas werkte dat ook niet. Oxygene zei dat hij de applet succesvol had overgedragen, maar hij staat niet in de lijst bij toepassingen?
Verwijderd
Heb een spelletje gedowned (.jad), maar mn application installer 'ziet' em niet..
Kijk ik nu ergens overheen ofzo?
Bij mij werkt het soms wel en soms niet. Mischien ligt het aan het spel.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:39:
Ik zit dus met dit probleem:
Heb een spelletje gedowned (.jad), maar mn application installer 'ziet' em niet..
Verwijderd
Mja bij mij werkt t dus nooitRobbert_berg schreef op 16 augustus 2004 @ 14:46:
[...]
Bij mij werkt het soms wel en soms niet. Mischien ligt het aan het spel.

Nog andere manieren om spelletjes te installeren?
Verwijderd
je moet de .jar pakken. de .jad is voor downloads rechtsreeks vanaf je mobiel.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:39:
Ik zit dus met dit probleem:
Verwijderd
Ik heb dat Bemused ook gedload, maar krijg het ook niet aan de praat?! Als ik hem probeer up te loaden, dan zegt ie dat het er al op staat terwijl ik het nefrgens kan vinden op de phone.barrymossel schreef op 16 augustus 2004 @ 13:24:
Dat Bemused, heeft iemand die al aan de praat gekregen? Ik heb hem proberen te uploaden via PC Suite, maar dan stond het er in als een onbekend programma (het programma werkte niet).
Uiteindelijk (na heel lang proberen Oxygene aan de praat te krijgen) geupload met Oxygene maar helaas werkte dat ook niet. Oxygene zei dat hij de applet succesvol had overgedragen, maar hij staat niet in de lijst bij toepassingen?
Kan iemand mij ff uitleggen hoe het werkt of ff een link geven waar ik het zelf kan vinden... via google is niet te doen en via bemused.sourceforge.net ook niet echt.
In ieder geval bedankt!! (Handig hè, die gasten die alles voor moet kauwen
Verder had ik even een vraagje. Er stond ergens in een topic een link naar orginele keypads te koop. Weet iemand die? Is hier trouwens geen goede manier voor om te zoeken binnen een topic? Dit is echt onhandig.
TNX.
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
Dan nog de server installeren.
Uiteindelijk heb ik hem op mijn 6230 gekregen. Helaas kan ik nu alleen niet meer data-transferren en kan PC Suite mijn telefoon niet meer vinden, maar daar ga ik nog wel een beetje mee klooien.
De Java-applet is wel een echt alpha versie. Werkt totaal niet goed (maar werkt wel - zit ook een shutdown system optie op - kwam ik te laat achter, toen stond mijn computer dus al uit!). Maar hoe ik de applet er op heb gekregen, ik heb geen flauw idee!
kan dus ander toestel aanvragen.
als ik orange 30 1jr verleng moet ik 184 euro bijbetalen, bij 2jr 0euro.
alleen zit ik liever niet 2jr aan een abbo/phone vast.
is hij ergens goedkoper te krijgen? (met nr behoud).
Echt beter en toevallig... scheelt toch weer 50 euro en ik kan eindelijk m'n gare 6610 weg doen
* Denman zijn 6230 ligt nu aan de lader
oh btw... sorry dat ik niet alle 10 de topics doorlees, maar weet iemand waar ik de MMS en WAP instellingen vandaan kan halen middels een SMSje met instellingen? Ik heb dus een Hi abbo. Maar als ik naar de site van hi ga zie ik alleen MMS instellingen staan (dus geen WAP) en de 6230 staat er niet tussen?
Verwijderd
Deze werkt niet! hij zegt dat het een ongeldig bestand isbarrymossel schreef op 16 augustus 2004 @ 17:53:
Nee hoor er is ook een Bemused voor de 40 series. Die staat een stukje naar beneden op de homepage van bemused. http://fred.hexbox.de/bemused is de link naar de javaapplet.
Dan nog de server installeren.
Uiteindelijk heb ik hem op mijn 6230 gekregen. Helaas kan ik nu alleen niet meer data-transferren en kan PC Suite mijn telefoon niet meer vinden, maar daar ga ik nog wel een beetje mee klooien.
De Java-applet is wel een echt alpha versie. Werkt totaal niet goed (maar werkt wel - zit ook een shutdown system optie op - kwam ik te laat achter, toen stond mijn computer dus al uit!). Maar hoe ik de applet er op heb gekregen, ik heb geen flauw idee!
Ga naar menu Diensten > InstellingenDenMan schreef op 16 augustus 2004 @ 17:59:
Grappig... vandaag was ik dus van plan m'n bestelling bij Primafoon te annuleren, en bij de Phone House een 6230 op te halen. Ik zou uit m'n werk naar m'n oom gaan om z'n PC te repareren, en ik was nog aan het twijfelen of ik daarvoor naar de Phone House zou gaan. Ik was er al bijna en toen dacht ik: nah dat komt straks wel. Dus ik een uurtje bij m'n oom geweest, en op weg naar m'n auto word ik gebeld door Primafoon: uw telefoon ligt klaar!
Echt beter en toevallig... scheelt toch weer 50 euro en ik kan eindelijk m'n gare 6610 weg doen
* Denman zijn 6230 ligt nu aan de lader
oh btw... sorry dat ik niet alle 10 de topics doorlees, maar weet iemand waar ik de MMS en WAP instellingen vandaan kan halen middels een SMSje met instellingen? Ik heb dus een Hi abbo. Maar als ik naar de site van hi ga zie ik alleen MMS instellingen staan (dus geen WAP) en de 6230 staat er niet tussen?
Instellingen
Instellen verbinding
Actieve dienst instellingen
Kies daarna een vrije map
Vul daarna de naam etc. zoals hieronder
Naam set instellingen: i-mode
Homepage : http//imenu
Proxy’s : inschakelen
(primaire) proxy :010.010.100.010
poort : 5080
(secundaire proxy) : geheel wissen
gegevensdrager : GPRS
Instellingen drager:
GPRS toegangspunt : portalmmm.nl
Verificatie type : normaal
Login type : automatisch
Gebruikersnaam : leeg laten
Wachtwoord: leeg laten
Je kan dan ook gebruik maken van Imode en MMS werkt ook.
Dat werkt sowieso. Maar ja, dat is MMS en I-mode, alleen ik dacht zelf dat dta hetzelfde was.
Voor wappen kun je ook kijken op: http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen
Verwijderd
Bij de instelling zet ik hem op standaard. dan open je bemused, alleen dan zie je niets. Als je op zoeken drukt, dan werkt hij ook niet
Verwijderd
Is het mogelijk om intestellen dat je meer smsjes kan bewaren ik ontvang er namelijk veel en hij zegt nu dat het geheugen bijna vol is(op me tel heb ik nog wel 7.3 mb vrij) dus is dit mogelijk?
Ik heb nu nog SW 3.15 met PC-Suite 6.2 en een namaak DKU-2 kabel maar verder werkt alles wel heb namelijk zojuist een backup gemaakt om binnenkort de nieuwe SW versie te laten laden.
Het gaat geloof ik mis als hij de smsjes gaat opsplitsen omdat het meer dan 160 tekens zijn, iets wat met normaal smsen wel goed gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door raymonvdm op 16-08-2004 19:49 ]
Tnx voor de hulp, maar:
Ik heb dit geprobeerd, maar als ik nu een MMS probeer te verzenden zegt ie nog steeds: controleer multimedia instellingen
Ik kon die tweede proxyinstellingen overigens niet helemaal leeg maken, de poort bleef staan...
Kreeg ik dit antwoord> [Message: 'Bij menu favorieten in de telefoon zit de Functie radio. Met
een
> spraakopdracht kan ik de radio aan / uit zetten maar ook van kanaal
> wisselen. Voor de Music player zit dit er allemaal niet op. Dit is echt
een
> groot min punt aan het toestel. Kan dit niet in de volgende firmware
> opgelost worden']
Dit slaat toch nergens op .. ze moeten het toch naar de ontwikkelaars van de Software die in de Nokia zit sturen ? en niet mij naar een service point ?> Geachte Heer
>
> Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.
>
> Er is jamer genoeg geen instelling in het toestel waarmee we dit kunnen
> aanpassen.
> Best kan u hiervoor langs gaan bij een Club Nokia Service Punt, zodat
> technici het toestel op een professionele wijze kunnen nakijken.
> Zij kunnen dan ook indien nodig het toestel laten opsturen naar de
> reparatiedienst.
> een reparatie kan enkele dagen of weken in beslag nemen, naargelang de
> ernstigheid van het probleem.
> Adressen van Service Points kan u verkrijgen op ons nummer 0900/202.60.55
of
> via volgende link: http://www.nokia.be/nl/support/serviceP.html?cn=nl
> (070/70.77.70 of via volgende link
> http://www.nokia.be/nl/support/serviceP.html?cn=be)
>
> Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
> contacteren.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Nokia Service Professional
> Nokia Helpline
[ Voor 12% gewijzigd door Maeslant op 16-08-2004 20:24 ]
Ook ontvangen lukt niet: ik moet de MMS op een website ophalen, ipv gewoon op m'n telefoon. Dus waarschijnlijk moet ik m'n MMS nog activeren, maar hoe kan ik dat doen als de 6230 op http://www.hi.nl/mms er niet tussen staat?
als je bij gmseasy.nl bestelt kun je wanneer je naar orange 40 gaat de telefoon voor 1 jaar voor 35 euro krijgen,,,misschien heb je er wat aan?Fried schreef op 16 augustus 2004 @ 17:57:
orange 30 abbo met 7250 loopt ten einde.
kan dus ander toestel aanvragen.
als ik orange 30 1jr verleng moet ik 184 euro bijbetalen, bij 2jr 0euro.
alleen zit ik liever niet 2jr aan een abbo/phone vast.
is hij ergens goedkoper te krijgen? (met nr behoud).
ehhhh..HOI
Verwijderd

Verwijderd
Wie kan me helpen trouwens ik geloof dat je die links of zulke info niet op deze pagina's mag vermelden ofzow dus stuur maar naar me e-mail dat iz devon_1@hotmail.com of devon_17582@hotmail.com
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 01:51 ]
Hoe voelen de toesten aan ? zijn het zachte toetsen of meer harde toetsten. (vergelijkbaar met 6310i of T610 ?)
Hoe lang is het toestel nu al in omloop kunnen we snel een opvolger verwachten of kan het toestel nog wel even mee. (doe nu 4 jaar met mijn t28s is behoorlijk lang (oke 1 gratis reperatie) en wil graag met deze ook wel minstens twee jaar doen)
Ik zie net in deel twee dat de eerste mensen hem daar rond 26 maart hadden dus 4 maanden en drie weken is hij er nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Schapie op 17-08-2004 00:13 ]
No signature found
Verwijderd
Mijn MMS setting zijn gewoon opgehaald van de Nokia siteDenMan schreef op 16 augustus 2004 @ 21:30:
Nou inmiddels is dat probleem met de "controleer multimedia instellingen" opgelost. Maar telkens als ik nu een MMS bericht probeer te versturen wordt ie in m'n outbox geplaatst voor 'verzending'. Maar van daar uit krijg ik het niet verzonden.
Ook ontvangen lukt niet: ik moet de MMS op een website ophalen, ipv gewoon op m'n telefoon. Dus waarschijnlijk moet ik m'n MMS nog activeren, maar hoe kan ik dat doen als de 6230 op http://www.hi.nl/mms er niet tussen staat?
https://secure.mouse2mobi...okia/com/mms/2country.asp
krijg je via een berichtje binnen en werkt prima. Voor ontvangen stond alleen bij mij ingesteld dat ie alleen MMS via het eigen netwerk mocht toelaten. Na dit te hebben veranderd werkt het nu in 2 richtingen prima....
Ja dat had ik dus ook gedaan... maar er is of iets foutgegaan daar, of ik doe iets verschrikkelijk fout. Als ik nu een MMS probeer te versturen, en ik heb de foto ingevoegd + een tekst, dan doe ik verzenden. Dan geef ik het nummer in, en dan zegt ie opeens: bericht opgeslagen in outbox voor verzenden. Maar hoe moet ik vanaf daar nou dat bericht verzenden naar de persoon die ik wil? Want als ik vanuit daar opnieuw probeer te verzenden dan zegt ie precies hetzelfde en wordt m'n bericht gekopieerd, weer naar de outboxVerwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 00:15:
[...]
Mijn MMS setting zijn gewoon opgehaald van de Nokia site
https://secure.mouse2mobi...okia/com/mms/2country.asp
krijg je via een berichtje binnen en werkt prima. Voor ontvangen stond alleen bij mij ingesteld dat ie alleen MMS via het eigen netwerk mocht toelaten. Na dit te hebben veranderd werkt het nu in 2 richtingen prima....

Verwijderd
weet iemand hier meer van?
kzou wel films met iemand willen ruilen
msg me
wat moet ik doen om mijn telefoon(6230 uiteraard) zo ver te krijgen dat ik via bluetooth mijn mail kan lezen, dus mail account gegevens invoeren en lezen maar, met mijn pc(in netwerk incl BT dongle) als gateway. ook zou internetten via BT leuk zijn, maar eerst zou ik graag weten waar ik de instellingen moet zoeken om mijn mail te kunnen lezen als ik in de buurt ben van mijn puter.
Verwijderd
De problemen met het GPRS modem aan de ipac 2210 en notebook lijken nu opgelost (ondanks alle opmerkingen dat het niet zou kunnen vanwege problemen in de 2210). De standaard instellingen van KPN werken nu. (dus +cgdcont=1,"IP","internet"). Er komt links bovenin eerst een G dan een G met een vierkant en er komt data binnen op de ipac. Soms reset de telefoon zich. Moet nog kijken wat dit is. Iemand ervaring hiermee ?
Heb nu wel 2 nieuwe problemen :
De klok rechtsboven is verdwenen, zijn hier instellingen voor ?
Ik kan geen bellergroepen meer instellen of opgeven, moet ik hier iets voor doen ?
Verwijderd
Of ik de kaart er nu wel ofniet in heb maakt bij de tel niet uit. Hij doet alsof er geen kaartje inzit. Dus in gallerij staat er niets van geheugenkaart ofzo bij.
Maar in mijn card reader op men comp doet hij het wel....
Wie kan mij helpen?
Grtz Roy
Verwijderd
heb je hem een naam gegeven?Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 01:05:
Ik heb een probleem met mijn apacer 256MB MMC:
Of ik de kaart er nu wel ofniet in heb maakt bij de tel niet uit. Hij doet alsof er geen kaartje inzit. Dus in gallerij staat er niets van geheugenkaart ofzo bij.
Maar in mijn card reader op men comp doet hij het wel....
Wie kan mij helpen?
Grtz Roy
Verwijderd
Gewoon die van de 6220 pakken, werken prima! Zelf heb ik '6220' naar 667 gesms'ed. Ik heb betere ervaring om dit via KPN te doen dan via de nokia site.DenMan schreef op 16 augustus 2004 @ 21:30:
Nou inmiddels is dat probleem met de "controleer multimedia instellingen" opgelost. Maar telkens als ik nu een MMS bericht probeer te versturen wordt ie in m'n outbox geplaatst voor 'verzending'. Maar van daar uit krijg ik het niet verzonden.
Verwijderd
Hoe kan ik hem een naam geven? Ik weet wel hoe het kan als ie hem wel weergeeft op de tel. Maar als ie hem niet weergeeft weet ik het niet.
Grtz Roy
Verwijderd
Aangezien ik hiervoor een 6610 had met een ruisende headset heb ik deze headset maar ff onderhande genomen:

De pics zijn uiteraard genomen met de Nokia Cam
Wrom een Koptelefoon? Dat ziet er toch niet uit.
Nee, idd. Maar een koptelefoon heeft veel beter geluid dan oortjes. Dus wanneer ik ver ga reizen met de trein bijv. neem ik gwoon me koptelefoon en anders de oortjes
Verwijderd
Btw erg flex kaartje voor zijn prijs : apacer 256 MB mmc :>>> 52 euro at MyCom!!
Grtz Roy
Verwijderd
Whuaahaha Professional!!!Maeslant schreef op 16 augustus 2004 @ 20:15:
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Nokia Helpline

Wat een prutsers bij die helpdesk zeg!!
Verwijderd
Elroy,Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 10:56:
Het probleem is opgelost: Gwoon kaartje geruild. Een enkele kaart werkt niet in combinatie met een enkele telefoon.
Btw erg flex kaartje voor zijn prijs : apacer 256 MB mmc :>>> 52 euro at MyCom!!
Grtz Roy
welke software versie had jij?? want ik heb een update laten doen van 3.15 naar 4.28 en nu ziet ie me 256 MB Apacer van mycom niet meer!!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 13:17 ]
Verwijderd
Staat al een flink aantal keer beschreven:QyRoZ schreef op 17 augustus 2004 @ 12:47:
Ik krijg het achterklepje met geen mogelijkheid los, iemand een idee?
Telefoon met de toetsen naar beneden in je ene hand leggen en met je duim van diezelfde hand tegen de rand van de camera drukken. Dit terwijl je het release knopje met de duim van je andere hand indrukt. Zodra er beweging in komt het release knopje minder indrukken.
Succes
Verwijderd
Ik heb 4.28. Maybe dat er een probleem is met veel apacer 256mb kaarten met versie 4.28?Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:17:
[...]
Elroy,
welke software versie had jij?? want ik heb een update laten doen van 3.15 naar 4.28 en nu ziet ie me 256 MB Apacer van mycom niet meer!!

Grtz Roy
Verwijderd
Wat ook helpt is, als je eenmaal het klepje eraf hebt, je dat metalen houdertje aan de achterkant een stukje omhoog buigt(niet te ver een paar MM) maar daarna gaat de achterkant veel makkelijker eraf.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Staat al een flink aantal keer beschreven:
Telefoon met de toetsen naar beneden in je ene hand leggen en met je duim van diezelfde hand tegen de rand van de camera drukken. Dit terwijl je het release knopje met de duim van je andere hand indrukt. Zodra er beweging in komt het release knopje minder indrukken.
Succes
Verwijderd
En jij hebt die van jou (die eerste) gewoon ingeruild? Heb je een klacht op moeten geven??Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:26:
[...]
Ik heb 4.28. Maybe dat er een probleem is met veel apacer 256mb kaarten met versie 4.28?ik heb er nu overigens 1 die wel werkt!
Grtz Roy
Verwijderd
Grtz ROy
Ik heb zelf ook een iPAQ 2210 + Nokia 6230, heb het eindelijk aan de praat gekregen door die hele connectie string (+cgd....etc) weg te laten. (Overigens heb ik nog steeds 3.15) In eerste instantie wil hij ook niet pairen, maar dit was met een BT update van HP zo gefixed....Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 00:59:
De problemen met het GPRS modem aan de ipac 2210 en notebook lijken nu opgelost (ondanks alle opmerkingen dat het niet zou kunnen vanwege problemen in de 2210). De standaard instellingen van KPN werken nu. (dus +cgdcont=1,"IP","internet"). Er komt links bovenin eerst een G dan een G met een vierkant en er komt data binnen op de ipac.
Eindelijk mobiel irc'en
Voor iedereen die nog een USB dongle moet kopen, ik had eerst een Belkin... werkte voor geen meter, van alles geprobeerd... uiteindelijk een system-restore moeten uitvoeren
<signature/>
Verwijderd
Grtz Roy
Probeer google eens.. die vind genoeg sites waar je de spellen kunt bestellen. Grootste deel van de sites waar je ze gratis kunt downloaden is illegaal en mogen hier dus niet geplaatst worden.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:30:
Wie weet er nog een goeie games site. Om te downloaden. en dan niet 1 van de 3 uit de beginpost
Grtz Roy
Je hoeft niet onder iedere post Grtz te zetten, staat ook in de faq die je doorgelezen zou moeten hebben bij je registratie (zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren ).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ja dat heb ik net ook gedaan, maar ik blijf dezelfde melding houden: bericht opgeslagen in outbox voor verzending. Of: bericht in wachtrij geplaatst voor verzending. Maar ook al staat er maar 1 berichtje in de outbox, ik krijg 'm niet verzonden...Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 08:29:
[...]
Gewoon die van de 6220 pakken, werken prima! Zelf heb ik '6220' naar 667 gesms'ed. Ik heb betere ervaring om dit via KPN te doen dan via de nokia site.
Ik heb zowel bij Diensten I-mode MMS geselecteerd (van de 6220 instellingen dus) als bij de multimedia instellingen. Dus dat is volgens mij goed... klopt er dan iets niet met m'n verbinding of maak ik hier een domme fout met het verzenden? Want je moet MMS berichten toch net zo versturen als gewone berichten lijkt me?
Ik vraag het maar even voordat ik zometeen voor lul sta bij het Business Center omdat ik een domme fout maak
Als ik hier de oplossing krijg hoef ik trouwens niet meer naar het Business Center van KPN
Verwijderd
Bij mij ging ie na een paar keer steeds makkelijker eraf. Hij gaat nu op een normale mannier eraf zonder geweld te hoeven gebruiken.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:27:
[...]
Wat ook helpt is, als je eenmaal het klepje eraf hebt, je dat metalen houdertje aan de achterkant een stukje omhoog buigt(niet te ver een paar MM) maar daarna gaat de achterkant veel makkelijker eraf.
Je kan hem dus ook een stuk of 10 keer eraf en erop doen.
Ik hoop dat ik nu de oplossing voor je heb:DenMan schreef op 17 augustus 2004 @ 14:00:
[...]
Ja dat heb ik net ook gedaan, maar ik blijf dezelfde melding houden: bericht opgeslagen in outbox voor verzending. Of: bericht in wachtrij geplaatst voor verzending. Maar ook al staat er maar 1 berichtje in de outbox, ik krijg 'm niet verzonden...
Ik heb zowel bij Diensten I-mode MMS geselecteerd (van de 6220 instellingen dus) als bij de multimedia instellingen. Dus dat is volgens mij goed... klopt er dan iets niet met m'n verbinding of maak ik hier een domme fout met het verzenden? Want je moet MMS berichten toch net zo versturen als gewone berichten lijkt me?
Ik vraag het maar even voordat ik zometeen voor lul sta bij het Business Center omdat ik een domme fout maak
Als ik hier de oplossing krijg hoef ik trouwens niet meer naar het Business Center van KPN
Als je mijn instellingen er in hebt gezet, kun je met de browser naar de homepage. Als je dat doet, moet je je eerst registreren. Wellicht dat dat het op lost. Ik heb me zelf nog niet geregistreerd, dus weet ook niet of dat wellicht het probleem oplost!
[ Voor 16% gewijzigd door barrymossel op 17-08-2004 15:38 ]
Verwijderd
Begin eens helemaal opnieuw! Gooi alle instellingen weg met de code zoals in de startpost staat!DenMan schreef op 17 augustus 2004 @ 14:00:
[...]
Ja dat heb ik net ook gedaan, maar ik blijf dezelfde melding houden: bericht opgeslagen in outbox voor verzending. Of: bericht in wachtrij geplaatst voor verzending. Maar ook al staat er maar 1 berichtje in de outbox, ik krijg 'm niet verzonden...
Daarna smsje sturen naar 667 met de tekst '6220'. dan moet het werken. zo ver ik weet staat er bij mij niets met i-mode in of zo. gewoon KPN MMS.
Ga naar:
https://secure.mouse2mobi...ts/nokia/com/mms/1dis.asp
Alles doen wat er gevraagd wordt (en raar maar waar, er staat wel en nokia 6230 - kon ik voorheen ook niet vinden). En dan worden de instellingen opgestuurd. Dan moet je nog wat handmatig doen, maar dat wordt ook uitgelegd.
Ik heb er al een verstuurd en het werkt!!
Pfew, wat een pauperding is het toch, het lukt me gewoon echt niet. Bedankt voor de tip iig! Ik ga wel even terug naar BelCompany, mogen die het doen.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Staat al een flink aantal keer beschreven:
Succes
Verwijderd
Eerder schreef iemand al over hetzelfde probleem maar dat werd toen verweten aan de grootte van de mmc kaart( bij hem 512 mb ). Ik heb dit probleem echter bij 256 mb en ook als ik de originele nokia kaart erin doe !
Heb de pc suite 5.8 (ori bijgeleverd op cd) al geprobeerd, maar daarmee krijg ik de bluetooth niet aan de praat.
Heeft iemand een idee hoe ik tog de playlists kan verwijderen ?
Dit werkte bij mij niet... heb alles eraf gehaald en jouw manier geprobeerd, maar ten eerste staat er bij mij toch echt: I-mode MMS, en ten tweede krijg ik de melding: verzenden van multimediabericht misluktVerwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 15:47:
[...]
Begin eens helemaal opnieuw! Gooi alle instellingen weg met de code zoals in de startpost staat!
Daarna smsje sturen naar 667 met de tekst '6220'. dan moet het werken. zo ver ik weet staat er bij mij niets met i-mode in of zo. gewoon KPN MMS.
Hier kwam ik al verder... nu zag ik hem verzenden (paperclipje en een G ofzo?) maar dat duurde erg lang en opeens hield ie ermee op. In de map verzonden items staat ook niks dus ik neem aan dat het mislukt is. Als ik nu probeer hetzelfde bericht opnieuw te versturen dan zie ik weer geen tekens van een bericht wat ie probeert te versturen...barrymossel schreef op 17 augustus 2004 @ 15:50:
Nou, ik heb hem werkend en het was héél simpel
Ga naar:
https://secure.mouse2mobi...ts/nokia/com/mms/1dis.asp
Alles doen wat er gevraagd wordt (en raar maar waar, er staat wel en nokia 6230 - kon ik voorheen ook niet vinden). En dan worden de instellingen opgestuurd. Dan moet je nog wat handmatig doen, maar dat wordt ook uitgelegd.
Ik heb er al een verstuurd en het werkt!!
Argh! maak ik het mezelf nou zo moeilijk of is er iets anders aan de hand?
[edit] lol! ik heb deze reply net geschreven en verstuurd, staat er op m'n telefoon (zo'n 5 minuten later dus) Multimedia bericht verzonden
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen... maar hoort dat zo lang te duren?
[ Voor 10% gewijzigd door Denman op 17-08-2004 17:21 ]
Zoveel posts en dan kan er geen antwoord gegeven worden op mijn vraag ?Schapie schreef op 16 augustus 2004 @ 23:46:
Ik wil deze telefoon mischien ook wel kopen maar daarvoor heb ik eerst nog een paar vraagjes over het toestel:
Hoe voelen de toesten aan ? zijn het zachte toetsen of meer harde toetsten. (vergelijkbaar met 6310i of T610 ?)
nouja ik stel hem nog wel een keer.
No signature found
Dus ik doe dat, ga ff wat instellingen doen, en wat met bluetooth proberen. Ik hou de 2 toestellen naast elkaar en wat zie ik? Mijn schermpje heeft een beetje een licht gelige gloed, terwijl die van m'n pa heel mooi helder wit is. Ik heb nog naar de scherm instellingen gekeken maar die stond bij beide telefoons op 'blauw'. Heb ik nu een gaar schermpje gekregen die snel kapot gaat, of komt dit vaker voor, en moet ik het maar laten zitten?
t zijn plastic toetsen dus ze voelen vrij hard aan, maar ik vind het wel relaxed, je went er snel aan en je toetsen raken tenminste niet beschadigd.Schapie schreef op 17 augustus 2004 @ 17:23:
[...]
Zoveel posts en dan kan er geen antwoord gegeven worden op mijn vraag ?![]()
nouja ik stel hem nog wel een keer.
Dit topic is gesloten.