gewoon je nagels ff onder het kapje zetten aan beide kanten dan kun je hem er zo vanaf tillen kheb het vandaag nog gedaan.mr_taipan schreef op 10 augustus 2004 @ 20:02:
Hoe haal ik de front cover van mijn nokia 6230.
Kan maar nergens vinden hoe ik hem demonteer
Verwijderd
Die 3 minuten kunnen nooit inclusief abonnement zijn. Alleen het kopiëren van de documenten en het aanslaan op de kassa zou al langer duren, laat staan het activatieproces. Het zal wel alleen een toestel zijn geweest.Maeslant schreef op 10 augustus 2004 @ 21:47:
Het gaat steeds sneller.
Ik weet nog .. dat ik ff de stad in mocht om te wachten tot mn abbo geactiveerd werd, daarvoor moest ik nog een keer de dag erna terug komen.
Laatste keer was geloof ik bijna een kwartier en ik had een Orange Free 30 + 6230.
Wel een verbetering hoor ..
Verwijderd
nee dat is niet nodig. als wij een toestel opsturen word een toestel kaal opgestuurd dus ook zonder memory card. Je memory card heeft namelijk er niks mee te maken als je toestel geflashed word er staat kortweg gezegd geen software van je telefoon op. Dus gewoon lekker zo houden.Lt. Marx schreef op 10 augustus 2004 @ 19:08:
Ik heb vandaag dus mijn 6230 laten flashen. Nu zegt die vrouw bij de balie dat ik wel mijn MMC kaartje moet formatteren. Nu is dit niuet onoverkomelijk maar de mensen hier met bluetooth zullen weten dat dat redelijk lang duurt om weer +- 200 mb erop te knallen. Is dit dus nodig? of loopt zij maar wat te kletsen?
Verwijderd
als ik naar galerij ga en naar de gegevens van m'n mmc geeft ie idd 80,2 mb aan. wanneer ik naar instellingen - geheugenstatus ga dan geeft ie 489,7 mb aan (?). het telefoon geheugen wordt ook verkeerd weergegeven maar tijdens gebruik merk je daar ook niets van.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:17:
[...]
Heb gelezen dat de 512 MB kaartjes soms niet goed herkend worden en er bv. maar 80 MB wordt aangegeven. Is dat bij jou ook zo?
Werkt het zonder haperen als je mp3's als ringtone instelt direct van je MMC kaart?
Thx!
misschien wordt dit wel aangepast in een evt nieuwe firmware (heb nu 4.28).
hij werkt gewoon super en zonder haperen, ook als ik een mp3 van m'n mmc als beltoon instel.
ben er erg tevreden over
Excuus, ongetwijfeld iets wat al in 1 van de bijna 10.000 posts voorbij is gekomen, maar de search heeft wel resultaten, maar functioneert natuurlijk helemaal niet als je dan alsnog tig pagina's door moet klikken voor dat ene berichtje ...
maar ja, mijn vraag dan:
Wat krijg je te zien als je een oproep gemist/sms ontvangen hebt, en de screensaver al weer geactiveerd is? Is het bij dit toestel ook weer zo (net als mijn huidige T68i) dat je aldoor heel paranokia op knoppen moet drukken als je even van je plek bent geweest, om em uit zijn screensaver te krijgen? Vind ik zoooo kut aan die phones!
Wie heeft hier ervaring mee?
Thanx!
maar ja, mijn vraag dan:
Wat krijg je te zien als je een oproep gemist/sms ontvangen hebt, en de screensaver al weer geactiveerd is? Is het bij dit toestel ook weer zo (net als mijn huidige T68i) dat je aldoor heel paranokia op knoppen moet drukken als je even van je plek bent geweest, om em uit zijn screensaver te krijgen? Vind ik zoooo kut aan die phones!
Thanx!
NERDCORE FOR LIFE
Ik heb op dit moment een 7210 en heb ook een zelfde soort "probleem" gehad. Later bleek dat ik meerdere mensen (die familie van elkaar waren) met hetzelfde huisnummer in mijn telefoon had staan. Op het moment dat ik door dat huisnummer gebeld werd kon mijn telefoon niet weten wie dat was, dus gooide hij gewoon het nummer in mijn scherm, ipv één van de twee namen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:05:
[...]
ja oke, dat weet ik. Maar als iemand bijvoorbeeld met zn thuistelefoon belt, dan zie ik allleen het nummer, en niet de naam.
Als die met zn mobiel belt, dan zie ik wel zn naam.
(het kan ook andersom)
Verwijderd
weet iemand trouwens of er een kabeltje te koop is, of een truuk die het mogelijk maakt om m'n 6230 op een audio versterker aan te sluiten zodat ik m'n op de telefoon opgeslagen mp3'tjes over m'n stereoset kan luisteren (of bij anderen).
ik sluit namelijk weleens een mp3 discman aan met een tulpstekker in de aux van een versterker en de andere stekker in de hoofdtelefoon uitgang van m'n discman. dat werkt super en het zou zekers wel beter zijn als ik m'n 6230 op zo'n zelfde manier zou kunnen gebruiken.
heeft iemand hier een oplossing voor misschien?
ik sluit namelijk weleens een mp3 discman aan met een tulpstekker in de aux van een versterker en de andere stekker in de hoofdtelefoon uitgang van m'n discman. dat werkt super en het zou zekers wel beter zijn als ik m'n 6230 op zo'n zelfde manier zou kunnen gebruiken.
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook de nokia 6230 en ik ben er heel tevreden mee. Eindelijk een telefoon die zo'n beetje alles heeft. Apacer geheugenkaartje van 256 mb werkt uitstekend (inderdaad wel met een card reader bestanden overzetten, bluetooth duurt uuuuren).
veel info gevonden op deze site, hier nog een paar wallpapers.. (1ste 5, rest komt van andere sites) http://www.callitaday.nl/nokia6230.
weet iemand of die belcompany actie nog terugkomt (6230 gratis met orange30 1jr)?
chanelmeisje.
veel info gevonden op deze site, hier nog een paar wallpapers.. (1ste 5, rest komt van andere sites) http://www.callitaday.nl/nokia6230.
weet iemand of die belcompany actie nog terugkomt (6230 gratis met orange30 1jr)?
chanelmeisje.
Jup dit is prima mogelijk. Je moet de headset modden en er een female stereo jack plug aan maken. Dan kun je je oordopjes erin doen en je kunt er zo'n (verloop)kabeltje in doen waar 2 tullip stekkertjes uitkomen. Ik heb dit ook gedaan en het werkt primaVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 23:52:
weet iemand trouwens of er een kabeltje te koop is, of een truuk die het mogelijk maakt om m'n 6230 op een audio versterker aan te sluiten zodat ik m'n op de telefoon opgeslagen mp3'tjes over m'n stereoset kan luisteren (of bij anderen).
Vooral bij de kpn is de nokia 6230 schaars, dat probleem is er al een tijd omdat de levering erg slecht verloopt. Door die schaarste zijn er ook bij de BC's en Primafoons een groot aantal reserveringen. Hoelang dit nog duurt is onbekend... voor veel mensen is te hopen dat de levering voor eind augustus weer goed is aangezien dan de actie nokia 6230 i.c.m alle hi abonnementen 0 euro afloopt...Damn ik wist wel dat dit een populair telefoontje is, en dat Nokia moeite heeft om de telefoon te leveren vanwege de grote vraag naar dit toestel. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ruim 2 weken terug een telefoon besteld bij een Business Center van KPN, zeiden ze dat het 3 dagen ging duren voor ie er weer was. Maar ik heb hem nu, 2,5 week later, dus nog steeds niet! Ondertussen al 2 keer gebeld, maar helaas hebben ze sinds ik 'm besteld heb niks binnengehad. Ik zal gebeld worden als ie er is...
Eerst vond ik het niet erg om een weekje te wachten, maar nu m'n 6610 om de haverklap uitvalt hoop ik toch wel dat ik gauw gebeld word dat ie gearriveerd is
het kan dus dat het nog wel even gaat duren voordat je hem hebt je telefoon... het is overigens vrijblijvend een reservering dus mocht je hem bijv. I.c.m een hi 20 willen hebben kan je ook bij een andere winkel kijken.. waar een soortgelijke actie loopt..
ik werk zelf bij kpn vandaar ...
In de screensaver van de telefoon zie je een teken staan dat je een oproep gemist hebt en een ander tekentje dat je een SMS hebt ontvangen. Ziet het dus meteen.Dr.Bob schreef op 10 augustus 2004 @ 23:49:
Excuus, ongetwijfeld iets wat al in 1 van de bijna 10.000 posts voorbij is gekomen, maar de search heeft wel resultaten, maar functioneert natuurlijk helemaal niet als je dan alsnog tig pagina's door moet klikken voor dat ene berichtje ...
maar ja, mijn vraag dan:
Thanx!
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
O super! Thanx! Iemand toevallig misschien een pic hiervan?Xanion schreef op 11 augustus 2004 @ 00:35:
[...]
In de screensaver van de telefoon zie je een teken staan dat je een oproep gemist hebt en een ander tekentje dat je een SMS hebt ontvangen. Ziet het dus meteen.
NERDCORE FOR LIFE
Ja daag !Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 00:40:
Wil dr iemand even naar mijn post, Samsung c100 datakabel, kijken?
Verwijderd
En als je dat nog steeds niet vertrouwd, dan doe je toch de originele 32 Mb kaart erin als je hem laat flashenVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:14:
[...]
nee dat is niet nodig. als wij een toestel opsturen word een toestel kaal opgestuurd dus ook zonder memory card. Je memory card heeft namelijk er niks mee te maken als je toestel geflashed word er staat kortweg gezegd geen software van je telefoon op. Dus gewoon lekker zo houden.
Je grote kaart kan dan gevuld blijven. Je doet de kaart er later weer in en het toestel zal het zelfde doen als wanneer je hem vult met een card reader. Dan moet de mmc ook uit de telefoon
Verwijderd
Bij het flashen krijg je (doorgaans) het volgende mee naar huis als je hem inlevert om te laten flashen:
- Achterfrontje
- Accu
- MMC
- Sim
Dit zijn dingen die ze a. niet nodig hebben en b. alleen maar kwijt kunnen raken. Dus dan mag jij het bewaren.
- Achterfrontje
- Accu
- MMC
- Sim
Dit zijn dingen die ze a. niet nodig hebben en b. alleen maar kwijt kunnen raken. Dus dan mag jij het bewaren.
wat zijn de ervaringen met het bekijken van filmpjes die je zelf geconverteerd hebt van avi of mpeg naar 3gp?
ik heb in de topics enkel slechte ervaringen hiermee gelezen (happeringen e.d.)....
ik heb in de topics enkel slechte ervaringen hiermee gelezen (happeringen e.d.)....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
gister even een stukje van een telefoongesprek opgenomen, en als die maat van me mij nu gaat bellen heb ik dat als beltoon
Hij vind het wat minder, want was nogal een "lullige" opmkering
Verwijderd
Zojuist bezorgt en ondanks de zeer lage prijs is het perfect in orde! Alles is compleet nieuw en ik ga het zo gelijk inbouwen. Mocht iemand nog intresse hebben dan kun je van mij het email adres van die persoon wel krijgen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 08:54:
Ik denk ook dat ik de goedkoopste cark-126 set heb gevonden!
Ik betaal voor: Nokia Cark-126 + MBC-15S + AXF-15S slechts 125,50 (excl. verzendkosten). Een Duitser die hier in handeld, dus ook nog helemaal nieuw met bon en garantie. Hij wilde helaas niet ruilen tegen een draadloze minicamera. Hij heeft geen website maar als iemand zijn e-mail adres wil dan kun je dat wel van me krijgen. Stuur me dan maar een mailtje.
Verwijderd
heb gisteren 8 minuten film op m'n nokia gezet. na 1 minuut spelen sloeg hij vast en na een paar seconde ging hij vanzelf uit. opnieuw aangezet en weer ging hij vanzelf uit. daarna ging alles wel goed.
Verwijderd
Iemand ervaring met de Tornado 201 Bluetooth USB Dongle class 1 met de 6230 ? zag 'm staan voor 29,95 euro. ?
Zal ongetwijfeld wel langs zijn gekomen, maar de search geeft het niet aan:
M'n vriendin heeft gister haar 6230 ontvangen van 2call. Gebruik ik hier voor m'n K700i de Sitecom dongle.
Met de PC-Suite bijgeleverd ziet de nokia browser niks (nog geen 5.8 of 6.2 gedaan dus), dus wilde ik via My Bluetooth places wat foto's eraf halen zoals ik ook met m'n K700i doe (dat Object File Transfer gedoe), maar elke keer als ik dan zo'n submap kies VANAF dat ik de 6230 aanklik moet ik steeds op de phone JA drukken om connectie te maken, want dat vraagt ie steeds. (Exchange Data with RUFFNECK_PC? en dan steeds ja drukken)
Dit is dus niet met het syncen ofzo dat met ClickYes verholpen kan worden ofzo (syncen hoeft ze niet), dus hoe fix ik dit? Of werkt dat Outlook Click programmatje ook hiervoor?
Versie 3.15 firware btw, binnenkort ff naar Service punt voor 4.28 (tis wel gratis tog??), maar ik wil het "probleem" wel nu fixen.
M'n vriendin heeft gister haar 6230 ontvangen van 2call. Gebruik ik hier voor m'n K700i de Sitecom dongle.
Met de PC-Suite bijgeleverd ziet de nokia browser niks (nog geen 5.8 of 6.2 gedaan dus), dus wilde ik via My Bluetooth places wat foto's eraf halen zoals ik ook met m'n K700i doe (dat Object File Transfer gedoe), maar elke keer als ik dan zo'n submap kies VANAF dat ik de 6230 aanklik moet ik steeds op de phone JA drukken om connectie te maken, want dat vraagt ie steeds. (Exchange Data with RUFFNECK_PC? en dan steeds ja drukken)
Dit is dus niet met het syncen ofzo dat met ClickYes verholpen kan worden ofzo (syncen hoeft ze niet), dus hoe fix ik dit? Of werkt dat Outlook Click programmatje ook hiervoor?
Versie 3.15 firware btw, binnenkort ff naar Service punt voor 4.28 (tis wel gratis tog??), maar ik wil het "probleem" wel nu fixen.
[ Voor 6% gewijzigd door RUFFNECK op 11-08-2004 13:01 ]
okay, ik heb net met nokia multi media center een 3gp filmpje gemaakt wat op een 6320 afgespeel dzou moeten kunnen worden.... resultaat valt me wel mee.... en i kheb ff rondgekeken op www.getjar.com en met die imageviewer ism www.viamichelin.com moet het met enige arbeid wel mogelijk zijn om kaarten mee te nemen op je telefoon....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte!qrazi schreef op 11 augustus 2004 @ 13:07:
okay, ik heb net met nokia multi media center een 3gp filmpje gemaakt wat op een 6320 afgespeel dzou moeten kunnen worden.... resultaat valt me wel mee.... en i kheb ff rondgekeken op www.getjar.com en met die imageviewer ism www.viamichelin.com moet het met enige arbeid wel mogelijk zijn om kaarten mee te nemen op je telefoon....
jahoor... waarom is die SP nog steeds zo lelijk
ik vind em nou in die 6 topics die na mijne gekomen zijn echt lelijk gewerden.
Maar, nog steeds tevreden ermee, radio is zo relaxed.
Maar zijn er ook mensen die zeg maar constant stereo hebben? want voor mijn gevoel heb ik soms wel en soms niet stereo en meestal niet maarja niet echt storend, ik heb iig muziek
gratis ipv voor 50 euri zon kaartje te kopen, echt zonde van mijn geld 
Zijn er eigenlijk ook al graphite covers te koop? hoorde dat die in de winkels zouden komen..
Maar, nog steeds tevreden ermee, radio is zo relaxed.
Maar zijn er ook mensen die zeg maar constant stereo hebben? want voor mijn gevoel heb ik soms wel en soms niet stereo en meestal niet maarja niet echt storend, ik heb iig muziek
Zijn er eigenlijk ook al graphite covers te koop? hoorde dat die in de winkels zouden komen..
lol, op de hoogte houden? ik moet eerst die telefoon hebben voor ik het uit kan proberen... 
wilde altijd al eens leren programeren, dus waarom niet met java micro editie beginnen? ik heb neet de 6230 bestelt, die heeft het nu dus definitief gewonnen van de 6600 en de siemens sx1 voor mij.... (die smartphones zijn wel gaaf, maar te lomp)
wilde altijd al eens leren programeren, dus waarom niet met java micro editie beginnen? ik heb neet de 6230 bestelt, die heeft het nu dus definitief gewonnen van de 6600 en de siemens sx1 voor mij.... (die smartphones zijn wel gaaf, maar te lomp)
ja maar in de release notes staat dat de firmware upgrade ook beter met je MMC tje kan omgaan, kan het dan niet zo zijn dat die verbeteringen pas van toepassing zijn nadat je hem geformateerd heb met de nieuwe firmware?Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:14:
[...]
nee dat is niet nodig. als wij een toestel opsturen word een toestel kaal opgestuurd dus ook zonder memory card. Je memory card heeft namelijk er niks mee te maken als je toestel geflashed word er staat kortweg gezegd geen software van je telefoon op. Dus gewoon lekker zo houden.
Verwijderd
we hebben de tijd ... ik moet er nog 2 jaar mee doenqrazi schreef op 11 augustus 2004 @ 14:06:
lol, op de hoogte houden? ik moet eerst die telefoon hebben voor ik het uit kan proberen...
Je zult in de instellingen van Bluetooth aan moeten geven per gepaard apparaat (paired device) of deze wel of niet om authorisatie moet vragen. Automatisch verbinden zonder bevestiging heet die optie hier bij mij in het nederlands. Zet deze op Ja en je krijgt nooit meer een melding al RUFFNECK_PC een verbinding wil maken met je telefoon.RUFFNECK schreef op 11 augustus 2004 @ 12:16:
Zal ongetwijfeld wel langs zijn gekomen, maar de search geeft het niet aan:
Spelletjes...weet je dan ook toevallig een gratis versie van Reversi (zoals deze op de Nokia 7110 zat) te vinden ?Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 15:28:
[...]
we hebben de tijd ... ik moet er nog 2 jaar mee doenen leuke toepassingen zijn altijd welkom. spelletjes zijn er zat maar beetje handige andere proggies dat valt tot nu toe tegen.
Verwijderd
Is het mogelijk om het geluidje bij het maken van een foto te verwijderen?
Ik weet dat er al iets over gezegd is, maar ik kan het niet terugvinden..
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Ik heb hiervoor een 6510 gehad en daarvan was de radio echt super goed, stoorde nooit, vloog niet constant van mono naar stereo en viel ook zeker niet om de haverklap uit... bij me 6230 dus welorange.x schreef op 11 augustus 2004 @ 14:05:
...Maar zijn er ook mensen die zeg maar constant stereo hebben? want voor mijn gevoel heb ik soms wel en soms niet stereo en meestal niet maarja niet echt storend, ik heb iig muziek...
Verwijderd
media -> camera -> instellingen -> camerageluidenVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 16:29:
Is het mogelijk om het geluidje bij het maken van een foto te verwijderen?
Bij voorbaat dank
Irri hè die click geluidjes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 16:38 . Reden: typo's ]
Verwijderd
das wel beter!PcFer schreef op 11 augustus 2004 @ 00:22:
[...]
Jup dit is prima mogelijk. Je moet de headset modden en er een female stereo jack plug aan maken. Dan kun je je oordopjes erin doen en je kunt er zo'n (verloop)kabeltje in doen waar 2 tullip stekkertjes uitkomen. Ik heb dit ook gedaan en het werkt prima
waar moet ik dan precies die female stereo jack plug bevestigen?
Verwijderd
Heeft er iemand de Trancend mmc van 1Gb al geprobeerd?
(te verkrijgen bij Digital Revolution voor nog maar 116 euro...)
(te verkrijgen bij Digital Revolution voor nog maar 116 euro...)
Verwijderd
Ik krijg oxygen phone manager niet werkend hij kan me telefoon niet vinden. Heb een usb datakabel.
bestaat er een mogelijkheid puur alleen de portefeuillecode te resetten, maar niet meteen de hele inhoud hiervan?
Hier staat een tutorial. Je moet alleen nog een 'female stereo jack plug' halen. De R- en de L- moet je stamen nemen en die fungeert dan als de massa van de jack plug. De R+ en L+ kun je gewoon aan een apparte pin in de jack plug solderen.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 18:26:
[...]
das wel beter!
waar moet ik dan precies die female stereo jack plug bevestigen?
Tnx, dit werkt idd (maar niet altijd).redfoxert schreef op 11 augustus 2004 @ 16:19:
[...]
Je zult in de instellingen van Bluetooth aan moeten geven per gepaard apparaat (paired device) of deze wel of niet om authorisatie moet vragen. Automatisch verbinden zonder bevestiging heet die optie hier bij mij in het nederlands. Zet deze op Ja en je krijgt nooit meer een melding al RUFFNECK_PC een verbinding wil maken met je telefoon.
Ik heb intussen 5.8, de versie op cd (6.1 geloof ik) en 6.2 van de pc suite geinstalleerd, maar bij geen enkele krijg ik bij de nokia browser wat te zien (of het loopt vast).
Ik maak via bluetooth seriele verbinding met de nokia pc suite (kan je in my bluetooth places kiesen of bij die quick connect ding van sitecom), maar gaat nog niet.
Is dit normaal?
Verwijderd
Nokia 6230 microcalc:
Aangezien dit het mooie 6230 topic is, dacht ik deze vraag hier maar te posten:
Zoekende naar een spreadsheet prog voor de 6230, kwam ik microcalc tegen. Werkt prima. Nu heb ik alleen nog geen spreadsheet van de pc naar microcalc op de phone gekregen. De makers hebben een xls convert geschreven. Dit maakt een xml file.
Na de xml file gemaakt te hebben, heb ik dit gekopieerd naar de MMC. binnen microcalc kun je nergens aangeven waar ie de files moet zoeken (misschien logisch ivm security, geen idee) ik kan prima files aanmaken, opslaan en laden. Als je 'load' kiest krijg je een file-list. Ik kan deze list nergens op de pc via de browser.
Ik had wel gezocht naar topics over microcalc. Kon niks vinden. Heeft iemand ervaring met dit spreadsheet proggie?
Of heeft iemand een ander spreadsheet prog die het wel mogelijk maakt om bestanden van de mmc af te lezen.
Ik heb ook geprobeert de jar file op de mmc te installeeren. no luck.
ik hoop dat iemand kan helpen.
Aangezien dit het mooie 6230 topic is, dacht ik deze vraag hier maar te posten:
Zoekende naar een spreadsheet prog voor de 6230, kwam ik microcalc tegen. Werkt prima. Nu heb ik alleen nog geen spreadsheet van de pc naar microcalc op de phone gekregen. De makers hebben een xls convert geschreven. Dit maakt een xml file.
Na de xml file gemaakt te hebben, heb ik dit gekopieerd naar de MMC. binnen microcalc kun je nergens aangeven waar ie de files moet zoeken (misschien logisch ivm security, geen idee) ik kan prima files aanmaken, opslaan en laden. Als je 'load' kiest krijg je een file-list. Ik kan deze list nergens op de pc via de browser.
Ik had wel gezocht naar topics over microcalc. Kon niks vinden. Heeft iemand ervaring met dit spreadsheet proggie?
Of heeft iemand een ander spreadsheet prog die het wel mogelijk maakt om bestanden van de mmc af te lezen.
Ik heb ook geprobeert de jar file op de mmc te installeeren. no luck.
ik hoop dat iemand kan helpen.
Heb maandag voor drie uur me 512 MB van mobymemory besteld... heb hem vandaag woensdag binnen gekregen.. inclusief card reader en het werkt perfect... gaat ook gewoon super snel allemaal nog.. dus is een aanrader
Van welk merk is ie?Damocles.NL schreef op 12 augustus 2004 @ 02:53:
Heb maandag voor drie uur me 512 MB van mobymemory besteld... heb hem vandaag woensdag binnen gekregen.. inclusief card reader en het werkt perfect... gaat ook gewoon super snel allemaal nog.. dus is een aanrader
Ioniq 5 P45
Btw in startpost kan deze veranderd worden:
Deze is inmiddels £140MobyMemory biedt dus een MMC-kaart aan van 1GB voor de "luttele" prijs van £210,- (€315,-)
Ioniq 5 P45
Ja, sorry. Ik zal net pas dat dat geen winkel maar een merk pas. Tis al laatDamocles.NL schreef op 12 augustus 2004 @ 03:08:
Mobymemory is gewoon het merk...

Ioniq 5 P45
Weet iemand of deze MMC kaart werk in een 6230?Spiller schreef op 12 augustus 2004 @ 03:11:
[...]
Ja, sorry. Ik zal net pas dat dat geen winkel maar een merk pas. Tis al laat
Dat is volgens de pricewatch de goedkoopste 1GB, voor €116.MultiMedia Card 1GB (Transcend)
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Ik heb er bij primafoon ruim 6 weken op moeten wachten! Ik heb hem nu net een week. Alle winkels hebben hem op voorraad alleen KPN/Primafoon niet. Helaas had ik niet zo veel keus.DenMan schreef op 10 augustus 2004 @ 20:12:
Damn ik wist wel dat dit een populair telefoontje is, en dat Nokia moeite heeft om de telefoon te leveren vanwege de grote vraag naar dit toestel. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ruim 2 weken terug een telefoon besteld bij een Business Center van KPN, zeiden ze dat het 3 dagen ging duren voor ie er weer was. Maar ik heb hem nu, 2,5 week later, dus nog steeds niet! Ondertussen al 2 keer gebeld, maar helaas hebben ze sinds ik 'm besteld heb niks binnengehad. Ik zal gebeld worden als ie er is...
Eerst vond ik het niet erg om een weekje te wachten, maar nu m'n 6610 om de haverklap uitvalt hoop ik toch wel dat ik gauw gebeld word dat ie gearriveerd is
Verwijderd
Damn, heb sinds enige tijd het probleem dat 'ie niet meer trilt, ook niet na meerdere keren reboot, profiel op STIL, trillen uit en aanzetten, etc.
Meer mensen dit probleem? Lijkt me garantie-gevalletje maar dan bennik 'em weer enige tijd kwijt...
Meer mensen dit probleem? Lijkt me garantie-gevalletje maar dan bennik 'em weer enige tijd kwijt...
Iemand toevallig een idee hoe je de toon van de wekker kan aanpassen 
heb het al eerder gevraagd , kreeg toen reactie dat het makkelijk was maar zonder verder antwoord
heb het al eerder gevraagd , kreeg toen reactie dat het makkelijk was maar zonder verder antwoord

Verwijderd
Voor mensen die zitten te wachten op hun bij Primafoon gereserveerde telefoon: Phonehouse heeft ze. Primafoon had aanbieding 2jr HI15 en foon gratis. Phonehouse vraagt voor dit abo'tje 99 euro voor de 6230. Maaaaaaaaaaar ze hebben Laagste Prijs Garantie. Dus met Primafoon reserveringsnota naar de Phonehouse. Dan doen ze eerst wat moeillijk
( hoofdkantoor bellen, maar die van de primafoon is gesimlocked (niet dus), wil je niet een duurder abo'tje etc.). Maar uiteindelijk krijg je um toch mee en niks bijbetalen. Bij Primafoon langs-> resevering annuleren zonder problemen.
Bluetooth Dongle'tje bijgekocht van MSI: doet ut perfect met de op de CD geleverde versie 6.1 van PC Suite.
Succes
Bluetooth Dongle'tje bijgekocht van MSI: doet ut perfect met de op de CD geleverde versie 6.1 van PC Suite.
Sephiroth schreef op 12 augustus 2004 @ 10:46:
Iemand toevallig een idee hoe je de toon van de wekker kan aanpassen
> Menu
> Organiser
> Alarmklok
> Alarmgeluid
> Kies je nummer
Edit, heb het even getest en blijkt niet te werken, ff uitzoeken.
[ Voor 17% gewijzigd door Spiller op 12-08-2004 11:35 ]
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Niet dus! Heb ik geprobeerd. Niet met HI maar met Flexibel abbo verlenging (prijsverschil was ca 200 euri). Als reden gaven ze dat de aanbieding niet vergelijkbaar was ivm de simlock. Zeuren had geen zin. Filiaal Doetinchem. Ze hebben met diverse andere filialen gebeld dus lijkt me sterk als het ergens anders wel zou kunnen. Weinig kans dus.Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:49:
Voor mensen die zitten te wachten op hun bij Primafoon gereserveerde telefoon: Phonehouse heeft ze. Primafoon had aanbieding 2jr HI15 en foon gratis. Phonehouse vraagt voor dit abo'tje 99 euro voor de 6230. Maaaaaaaaaaar ze hebben Laagste Prijs Garantie. Dus met Primafoon reserveringsnota naar de Phonehouse. Dan doen ze eerst wat moeillijk( hoofdkantoor bellen, maar die van de primafoon is gesimlocked (niet dus), wil je niet een duurder abo'tje etc.). Maar uiteindelijk krijg je um toch mee en niks bijbetalen. Bij Primafoon langs-> resevering annuleren zonder problemen.
![]()
Bluetooth Dongle'tje bijgekocht van MSI: doet ut perfect met de op de CD geleverde versie 6.1 van PC Suite.Succes
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 11:35 ]
Verwijderd
ik heb een probleem met mijn 6230: de batterij gaat steeds minder en minder lang mee. in het begin ging hij zeker 6 dagen mee.. de laatste weken doet hij er telkens een dag af. nu zit ik aan 1-1.5 dagen stand-by
heeft iemand hetzelfde voor?
ik ben van plan hem binnen te steken in een nokia service point.
Ik ken het probleem dat ie kort meegaat, maar dat komt gewoon omdat ik te veel er op doe. Mijnes gaat zo'n 2 dagen mee.Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:36:
ik heb een probleem met mijn 6230: de batterij gaat steeds minder en minder lang mee. in het begin ging hij zeker 6 dagen mee.. de laatste weken doet hij er telkens een dag af. nu zit ik aan 1-1.5 dagen stand-by![]()
Ik heb dr een Nokia 1100 bij gekocht voor 0 euro bij www.gsmstunter.nl. Deze gebruikt dezelfde accu, dus die wissel ik gewoon om als ik niet kan opladen.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
ja en nee;Spiller schreef op 12 augustus 2004 @ 11:38:
[...]
Ik ken het probleem dat ie kort meegaat, maar dat komt gewoon omdat ik te veel er op doe. Mijnes gaat zo'n 2 dagen mee.
Ik heb dr een Nokia 1100 bij gekocht voor 0 euro bij www.gsmstunter.nl. Deze gebruikt dezelfde accu, dus die wissel ik gewoon om als ik niet kan opladen.
ik heb ook een nokia 5100; en die gaat veeeel langer mee dan die 6230. al doe ik er perfect hetzelfde mee. (enkel bellen en sms-en)
en in het begin dat ik die 6230 had ging die langer mee dan die 5100
Nou dat vind ik dan wel erg vreemd. Ik hoor van iedereen dat ie overal verkrijgbaar is, behalve bij Primafoon. Toch raar voor zo'n groot bedrijf. Nou ik wacht dit weekend gewoon af, hoor ik nog niks, dan ga ik maandag naar Phonehouse, en annuleer ik mijn bestelling bij Primafoon, als ze daar echt niet zo moeilijk over doen.Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:49:
Voor mensen die zitten te wachten op hun bij Primafoon gereserveerde telefoon: Phonehouse heeft ze. Primafoon had aanbieding 2jr HI15 en foon gratis. Phonehouse vraagt voor dit abo'tje 99 euro voor de 6230. Maaaaaaaaaaar ze hebben Laagste Prijs Garantie. Dus met Primafoon reserveringsnota naar de Phonehouse. Dan doen ze eerst wat moeillijk( hoofdkantoor bellen, maar die van de primafoon is gesimlocked (niet dus), wil je niet een duurder abo'tje etc.). Maar uiteindelijk krijg je um toch mee en niks bijbetalen. Bij Primafoon langs-> resevering annuleren zonder problemen.
![]()
Bluetooth Dongle'tje bijgekocht van MSI: doet ut perfect met de op de CD geleverde versie 6.1 van PC Suite.Succes
Normaal gesproken had ik wel gewacht, maar 6 weken vind ik toch echt te gortig worden, en ik heb het vermoeden dat mijn 6610 het geen 4 weken meer uit gaat houden

Verwijderd
Voor hasse_m
Phonehouse Arnhem Grote Oord 12
026-3707797
Daar heb ik um gisteren gehaald.
026-3707797
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 13:20 ]
Welke versie van oxygen phone manager heb je ? Op de website staat namelijk dat vanaf 2.4 de 6230 fatsoenlijk ondersteunt word.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:50:
Ik krijg oxygen phone manager niet werkend hij kan me telefoon niet vinden. Heb een usb datakabel.
Dit werkt bij mij anders perfect, heb gewoon mijn eigen geluid op het alarm staanSpiller schreef op 12 augustus 2004 @ 11:33:
[...]
> Menu
> Organiser
> Alarmklok
> Alarmgeluid
> Kies je nummer
Edit, heb het even getest en blijkt niet te werken, ff uitzoeken.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Heeft iemand dat rarretje van die imagviwer nog? Wat je kan nu alleen nog maar de 'ruwe' versie dloaden en daar zitten dus geen images bij of een beschrijving hoe je die er dan wel bij kan krijgen. En het schijnt dat in het rarretje dat wel zit.
Zie ook: http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map68
en hier zou het rarretje moeten zijn: http://ibbi.de/software/i....0.0/ImageViewer_v100.zip
Zie ook: http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map68
en hier zou het rarretje moeten zijn: http://ibbi.de/software/i....0.0/ImageViewer_v100.zip
Heeft iemand hier al iets mee geprobeerd?zirus schreef op 10 augustus 2004 @ 02:18:
http://www.n-gage-help.com/ftopict-107.html
hier word mooi beschreven hoe je via bluetooth op je n-gage gebruik kan maken van internet. Dit lijkt mij best inresant, zo kan ik vanuit de tuin ofzo mijn emails ontvangen enzo zonder dat ik hoge kosten aan gprs kwijt ben. Ik vind eigenlijk wel dat dit op een nokia 6230 ook moet kunnen, dus ik ben bezig om het uit te vinden, (ben alleen nog niet zover), dus tips zijn welkom
Ik had toen ff iets snel gedaan maar dat werkte niet...
Ik hoop dat nog meer mensen het proberen want als het werkt is het super cool!
Robbert
Ik ga het straks ook ff proberenXanion schreef op 12 augustus 2004 @ 13:55:
[...]
Dit werkt bij mij anders perfect, heb gewoon mijn eigen geluid op het alarm staan
dit heb ik ook gehad nadat ze er bij the phone house er nieuwe sw hadden opezet deet deze het weerVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:41:
Damn, heb sinds enige tijd het probleem dat 'ie niet meer trilt, ook niet na meerdere keren reboot, profiel op STIL, trillen uit en aanzetten, etc.![]()
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:41:
Damn, heb sinds enige tijd het probleem dat 'ie niet meer trilt, ook niet na meerdere keren reboot, profiel op STIL, trillen uit en aanzetten, etc.![]()
Just to be sure: Hij zit niet aan de lader?Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:41:
Verwijderd
Dank je, maar ik heb hem al hoor! vorige week was hij na 6 weken eindelijke bij de primafoon aangekomen! Phonehous Doetinchem deed het in iedergeval niet en 3 filialen die hij belde ook niet.Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 13:17:
Voor hasse_m
026-3707797
offtopic:
Arnhem ging ik vroeger vaak heen maar de verkeers terroristen in het gemeente bestuur van Arnhem hebben het onbereikbaar en extreem duur gemaakt. Dus ik kom bijna nooit meer in Arnhem. Doetinchem is veel prettiger en eenvoudig gratis parkeren is nooit een probleem.
Arnhem ging ik vroeger vaak heen maar de verkeers terroristen in het gemeente bestuur van Arnhem hebben het onbereikbaar en extreem duur gemaakt. Dus ik kom bijna nooit meer in Arnhem. Doetinchem is veel prettiger en eenvoudig gratis parkeren is nooit een probleem.
Verwijderd
Ik wil jullie de avonturen van het inbouwen van mijn carkit (nokia cark-126) niet onthouden. Hieronder een kleine fotoreportage natuurlijk gemaakt met mijn Nokia 6230!
Ik heb een auto nog nooit zo ver uitelkaar gehaald maar je blijft een tweaker he? De vorige carkit was ingebouwd door de garage en die weten wel hoe dat moet zeg! Tjonge wat hadden die de spullen goed verstopt zeg. Ik heb dus echt mijn hele dashboard uit elkaar moeten halen.

Het is allemaal weer helemaal goed gekomen!
Als ik de 6230 nu in de carkit zet komt er een klein auto symbooltje in beeld! Erg leuk. Maar wat me minder goed bevalt is dat ik geen carkit profiel heb. Ik kan dus in de auto geen ander geluidje instellen en ook geen backlight dat continue aan blijft en dat soort dingen. Erg jammer want hoe meer beeldschermpjes en verlichte knopjes hoe beter natuurlijk. Mijn Nokia 6210 had dat wel. Of zie ik misschien iets over het hoofd??
Ik heb een auto nog nooit zo ver uitelkaar gehaald maar je blijft een tweaker he? De vorige carkit was ingebouwd door de garage en die weten wel hoe dat moet zeg! Tjonge wat hadden die de spullen goed verstopt zeg. Ik heb dus echt mijn hele dashboard uit elkaar moeten halen.

Het is allemaal weer helemaal goed gekomen!
Als ik de 6230 nu in de carkit zet komt er een klein auto symbooltje in beeld! Erg leuk. Maar wat me minder goed bevalt is dat ik geen carkit profiel heb. Ik kan dus in de auto geen ander geluidje instellen en ook geen backlight dat continue aan blijft en dat soort dingen. Erg jammer want hoe meer beeldschermpjes en verlichte knopjes hoe beter natuurlijk. Mijn Nokia 6210 had dat wel. Of zie ik misschien iets over het hoofd??
Met BT of IR ja, maar niet met de DKU-2 USB datakabel. Of met clonen daarvan.....redfoxert schreef op 12 augustus 2004 @ 13:42:
[...]
Welke versie van oxygen phone manager heb je ? Op de website staat namelijk dat vanaf 2.4 de 6230 fatsoenlijk ondersteunt word.
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Verwijderd
In Menu > Instellingen > Toebehoren Instellingen heb je als het goed is nu een optie bijgekregen genaamd "handsfree". Hier kun je aangeven welk profiel hij moet gebruiken, of de verlichting aan moet staan, automatisch opnemen, contactsensor, etc.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 08:38:
Succes.
Verwijderd
GEWELDIG! Het zit er gewoon in, alleen op een heel andere plek. Het is ook lastig om tijdens het rijden je hele phone door te spitten.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 09:33:
[...]
In Menu > Instellingen > Toebehoren Instellingen heb je als het goed is nu een optie bijgekregen genaamd "handsfree". Hier kun je aangeven welk profiel hij moet gebruiken, of de verlichting aan moet staan, automatisch opnemen, contactsensor, etc.
Succes.
Heeft iemand al een java dingetje gevonden die andere BT dingen zoekt? Lijkt me leuk om zoiets te hebben voor onderweg. Gewoon de hele weg zoeken naar BT dingen en eventueel een berichtje sturen. soort BT wardriving of zo.
Wat is eigenlijk een 'ontstekingsdetector'?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 09:42 ]
Verwijderd
Lijkt me een detector die kan signaleren wanneer je de motor van de auto start (?) en eventueel naar een ander profiel schakelt....
Verwijderd
Hiermee kun je instellen dat indien je de motor afzet cq het contact afschakelt, en je neemt de telefoon niet uit de carkit, deze na bepaalde tijd automatisch uitschakelt.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 09:41:
[...]
GEWELDIG! Het zit er gewoon in, alleen op een heel andere plek. Het is ook lastig om tijdens het rijden je hele phone door te spitten.
Heeft iemand al een java dingetje gevonden die andere BT dingen zoekt? Lijkt me leuk om zoiets te hebben voor onderweg. Gewoon de hele weg zoeken naar BT dingen en eventueel een berichtje sturen. soort BT wardriving of zo.
Verwijderd
Heb pc suite ook al geuninstalled en werkt nog steeds niet.
Kan nog iemand dit bevestigen? Bij de Nokia infolijn zeggen ze nl. dat het niet zo is, dat je in de screensaver-stand géén info ziet over gemiste oproepen of ontvangen berichten?Xanion schreef op 11 augustus 2004 @ 00:35:
[...]
In de screensaver van de telefoon zie je een teken staan dat je een oproep gemist hebt en een ander tekentje dat je een SMS hebt ontvangen. Ziet het dus meteen.
Graag nog een bevestiging wie nou gelijk heeft! Dank alvast
NERDCORE FOR LIFE
Verwijderd
Tjsa, ik heb mijn carkit er nu bijna twee weken in zitten, dus het ligt me nog vers in het geheugen.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 09:41:
[...]
GEWELDIG! Het zit er gewoon in, alleen op een heel andere plek. Het is ook lastig om tijdens het rijden je hele phone door te spitten.
De ontstekingsdetector is een leuke optie. Als je deze aan zet (en het draadje goed hebt aangesloten) zal de telefoon zien of je het contact uit zet. Als dit het geval is zal de telefoon zichzelf uit zetten (om je accu te sparen). Als je de telefoon er dan binnen de gestelde 20 seconde uit haalt zal je telefoon gewoon aan blijven. Ik heb het zelf ingeschakeld (ook al denk ik niet dat mijn telefoon mijn hele accu snel leeg zal trekken. Ik denk dat ik mijn telefoon eerder mis dan dat de accu leeg is
Verwijderd
Naast de tijd komen extra icoontjes te staan. Ik heb nog wel eens het profiel "stil" aan staan, en dan komt het stil icoontje ernaast. Bij gemiste oproepen/sms berichtjes komen er extra icoontjes langs de tijd te staan.Dr.Bob schreef op 13 augustus 2004 @ 11:06:
[...]
Kan nog iemand dit bevestigen? Bij de Nokia infolijn zeggen ze nl. dat het niet zo is, dat je in de screensaver-stand géén info ziet over gemiste oproepen of ontvangen berichten?
Verwijderd
Ik ben net terug van vakanbtie en heb me nog niet weer ingelezen van wat de laatste week gepost is. Komt komende dagen wel maar....
Sinds de vakantie gaat mijn gsm helemaal uit (en weer aan maar even geen ontvangst van signaal (gedurende ca 5 seconden) zodra ik op de linker boven knop "favorieten" druk. Ik heb hier nooit last van gehad maar sinds kort wel. Iemand een idee of ben ik nu ook iemand die terug moet gaan met een defectie 6230.
Sinds de vakantie gaat mijn gsm helemaal uit (en weer aan maar even geen ontvangst van signaal (gedurende ca 5 seconden) zodra ik op de linker boven knop "favorieten" druk. Ik heb hier nooit last van gehad maar sinds kort wel. Iemand een idee of ben ik nu ook iemand die terug moet gaan met een defectie 6230.
Verwijderd
Ja, zoiets kan ik ook bedenken. Maar wat kun je er mee? Let wel, het is een optie inde telefoon, de carkit heeft dat ook maar dat is logisch. Wat moet de telefoon er mee en wat doet hij er vervolgens mee? Optie staat nu uit en telefoon werkt prima in de carkit. Ik zal het vanavond eens proberen denk ik.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 10:30:
[...]
Lijkt me een detector die kan signaleren wanneer je de motor van de auto start (?) en eventueel naar een ander profiel schakelt....
Het enige wat die optie doet, is de telefoon na een tijdje uitschakelen als je de auto van het contact af haalt. Laat je die optie uitstaan, dan blijft de telefoon gewoon aan.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:04:
[...]
Ja, zoiets kan ik ook bedenken. Maar wat kun je er mee? Let wel, het is een optie inde telefoon, de carkit heeft dat ook maar dat is logisch. Wat moet de telefoon er mee en wat doet hij er vervolgens mee? Optie staat nu uit en telefoon werkt prima in de carkit. Ik zal het vanavond eens proberen denk ik.
Sinds kort laad de telefoon niet goed meer op via een originele bureauladerd. Heb al een nieuwe bureaulader gekregen, en nu doet ie het nog steeds niet goed. Telefoon moet rechtop staan, dan doet ie het, maar als ie tegen de achterkant rust, laadt ie niet 
Wat kan ik nu het beste doen? Nieuwe laadcontactpunten erin laten zetten? Heb contactjes al schoongemaakt etc...
Wat kan ik nu het beste doen? Nieuwe laadcontactpunten erin laten zetten? Heb contactjes al schoongemaakt etc...
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ik heb sinds zaterdag de 6230 in bezit en sinds gisteren heeft ie (met fw v4.28) het probleem dat ie bijna geen (meestal totaal geen) bereik meer heeft bij diverse providers. Ik heb de simkaart (Vodafone) in mijn ouwe 6510 geduwd en direct vol bereik weer.. Andere simkaart in de 6230 (van Hi), wederom bijna geen tot geen bereik..
Fabrieksinstellingen heb ik al eens teruggezet omdat ik dacht dat ik misschien een foute instelling had gedaan of zo, maar dit heeft ook niks geholpen.
Iemand nog een idee om uit te proberen of zal ik maar gewoon ff teruggaan ermee?
Ow ja.. ik heb ook al geprobeerd om een stukje papier tussen de simkaart en het "ijzeren hekje" te duwen, helpt dus ook niet..
@_Brake_ (hieronder): Dit probleem heb ik dus alleen in de 6230, als ik dezelfde simkaart in mijn 6510 duw, heb ik constant (bijna) vol bereik.. Ook een kaart van Hi heeft hetzelfde probleem in de 6230. Probleem ligt dus lijkt me niet aan de simkaarten of provider, maar gewoon aan de foon.. Maar waarom heeft ie het dan 4/5 dagen zonder problemen wel gedaan en nu ineens niet meer
[ Voor 33% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-08-2004 12:36 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
heb ik ook, vodafone klapt de laatste tijd ZOOOOOO vaak gewoon volledig weg, word er gewoon GEK van!
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Ik had hier de afgelopen twee weken ook veel last van. Ik werk in een ziekenhuis, maar mag de telefoon eigenlijk niet aan hebben staan. Ik zet de telefoon meestal rechtop tegen mijn computer aan (zodat ie omvalt als hij over gaat. Zie ik ten minste dat ik gebeld wordt). Ik heb de telefoon nu een 80 cm naar links verplaatst (weg van de pc) en nu valt vodafone helemaal niet meer weg (al ruim 3 dagen niet meer)._Brake_ schreef op 13 augustus 2004 @ 12:34:
heb ik ook, vodafone klapt de laatste tijd ZOOOOOO vaak gewoon volledig weg, word er gewoon GEK van!
Verwijderd
Ja, ik kan dat bevestigen. Indien je je keylock hebt aan staan dan zie je links naast de tijd in de screensaver een klein sleuteltje. Heb je een oproep gemist, dan verschijnt daarbij ook een telefoontje en indien je een sms hebt, verschijnt er een envelopje.Dr.Bob schreef op 13 augustus 2004 @ 11:06:
[...]
Kan nog iemand dit bevestigen? Bij de Nokia infolijn zeggen ze nl. dat het niet zo is, dat je in de screensaver-stand géén info ziet over gemiste oproepen of ontvangen berichten?
Ook ik kan dat bevestigen.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Misschien moet je het topic eens teruglezen, hier was al antwoord op gegeven. Op JOUW vraag notabene !Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:05:
Top, allen! Thanx!Crusader schreef op 13 augustus 2004 @ 13:36:
Ook ik kan dat bevestigen.
Wat een stomme muts dus bij Nokia he, dat zij het niet weet, sterker nog, ontkent!
NERDCORE FOR LIFE
Verwijderd
Bij de nokia infolijn zitten zeker een stel mutsen ja! Heb vroeger nog wel eens geprobeerd om daar antwoord op technische vragen te krijgen, maar ze weten echt niets maar dan ook echt helemaal niets over hun producten. Als je ze vraagt naar een type gsm dat nog uit moet komen, dan hebben ze zelfs nog nooit van dat type gehoord, terwijl het bijvoorbeeld al maanden op hun eigen website staat!Dr.Bob schreef op 13 augustus 2004 @ 15:25:
[...]
Top, allen! Thanx!
Wat een stomme muts dus bij Nokia he, dat zij het niet weet, sterker nog, ontkent!
Afradertje dus
Verwijderd
Lijkt me gewoon een taalkundige verwarring. Er staat namenlijk inderdaad geen info over de gemiste oproep! Er is alleen een symbooltje.... dus niet welke nummer, hoevaak, hoe laat, etc. Dus #define info .....Dr.Bob schreef op 13 augustus 2004 @ 15:25:
[...]
Top, allen! Thanx!
Ik frustreer een beetje. Vandaag de 6230 van m'n vriendin bij Nokia Service Point laten updaten naar v4.28.
De camera vind ik nog steeds te donker (die van mijn k700i is veel beter), de rest moet ik nog merken.
Maar nu thuis, doet de bluetooth erg raar. Ik heb een Sitecom bluetooth dingetje.
Foto's transferen via My Bluetooth Places gaat goed, maar zodra ik met een applicatie in de PC Suite iets wil sturen (Wallpaper met de Image Converter) hangt de applicatie en gebeurt er niks op de phone.
Wie kan mij dus zeggen wat de juiste volgorde of manier is om te connecten met de phone vanuit m'n pc (of omgekeerd), zodat ik gewoon "plug 'n play" kan bluetoothen???
Met m'n eigen k700i heb ik egt dit soort rare problemen niet.
De camera vind ik nog steeds te donker (die van mijn k700i is veel beter), de rest moet ik nog merken.
Maar nu thuis, doet de bluetooth erg raar. Ik heb een Sitecom bluetooth dingetje.
Foto's transferen via My Bluetooth Places gaat goed, maar zodra ik met een applicatie in de PC Suite iets wil sturen (Wallpaper met de Image Converter) hangt de applicatie en gebeurt er niks op de phone.
Wie kan mij dus zeggen wat de juiste volgorde of manier is om te connecten met de phone vanuit m'n pc (of omgekeerd), zodat ik gewoon "plug 'n play" kan bluetoothen???
Met m'n eigen k700i heb ik egt dit soort rare problemen niet.

Verwijderd
Ik ben op zoek naar een autolader voor mijn 6230.
Op GSMhuis staat dat ik een LCH-12 nodig heb. (Ik ga hem uiteindelijk bij de BCC bv. kopen.). Dit is een originele Nokia lader, waar de 6230 nog niet op staat omdat deze wellicht te nieuw is.
Mijn vriendin heeft een 3310.
Ook op gsmhuis staat dat zij een LCH-9 nodig heeft. Maar als ik naar beide 230 laders kijk, hebben ze allebij hetzelfde stekkertje. Hetzelfde stekkertje als de LCH-12.
(De LCH-9 heeft nog een zwart randje in het midden)
-Zou ik het gewoon moeten riskeren ? en een LCH-12 halen ?
-Zijn er niet-online winkels in de buurt van DEN Bosch waar niet-originele laders te krijgen zijn, die ook nog goedkoper zijn dan 20 euros ?
Alvast bedankt !
Op GSMhuis staat dat ik een LCH-12 nodig heb. (Ik ga hem uiteindelijk bij de BCC bv. kopen.). Dit is een originele Nokia lader, waar de 6230 nog niet op staat omdat deze wellicht te nieuw is.
Mijn vriendin heeft een 3310.
Ook op gsmhuis staat dat zij een LCH-9 nodig heeft. Maar als ik naar beide 230 laders kijk, hebben ze allebij hetzelfde stekkertje. Hetzelfde stekkertje als de LCH-12.
(De LCH-9 heeft nog een zwart randje in het midden)
-Zou ik het gewoon moeten riskeren ? en een LCH-12 halen ?
-Zijn er niet-online winkels in de buurt van DEN Bosch waar niet-originele laders te krijgen zijn, die ook nog goedkoper zijn dan 20 euros ?
Alvast bedankt !
Verwijderd
Volgens mij moeten ze beide werken maar ik zou het even navragen bij Nokia. Ff een mail sturen en je weet het., Of bij een Nokia shop. Op de Duitse ebay zijn ze al te koop vanaf 1 euro!
Na de eerste paar topics doorgespit te hebben kon ik geen antwoord vinden, zomaar een ideetje... maar misschien is het handig om dit soort topics anders in te delen zoals "Nokia 6230 GPRS", "Nokia 6230 Bluetooth", "Nokia 6230 Applicaties", etc...
Maargoed, ik heb dus vorige week zo'n telefoontje gehaald (firmware 3.15)... moet zeggen, ben erg onder de indruk! Maarrr.... ik loop nog steeds tegen 2 problemen aan:
- Ik heb geprobeerd met mijn iPAQ 2210 een GPRS verbinding te maken, iedere keer zie ik op m'n telefoon staan dat de verbinding verbroken is. Ik heb GPRS op m'n telefoon getest, dit werkt gewoon. Alle GPRS instellingen voor op m'n iPAQ heb ik uit de volgende artikel gehaald: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2104 (En ja, alle settings heb ik inmiddels 3x gecontroleerd)
Overigens werkt "OBEX file transfer" wel gewoon van m'n iPAQ naar m'n telefoon.
- Om wat mp3's en achtergronden op die telefoon te kunnen zetten heb ik ook maar gelijk een bluetooth dongle aangeschaft, en wel de "Belkin F8T001". (Deze maakt gebruik van Widcomm drivers) Pairen ging goed, maar iedere keer als ik probeer een verbinding te maken dan kapt hij ermee... nu las ik in de eerste post dat je dan die Widcomm drivers moet updaten, dat werd dus een groot drama dat resulteerde in een system restore... (godzijdank had ik dat aanstaan)
Nu vroeg ik me dus af wat een goede dongle is die direct werkt zonder dat ik allemaal registry hacks moet toepassen om een of andere driver werkend te krijgen? (Ben een dag aan het klooien geweest, ga dat Belkin ding nu terugbrengen)
Alvast bedankt
Maargoed, ik heb dus vorige week zo'n telefoontje gehaald (firmware 3.15)... moet zeggen, ben erg onder de indruk! Maarrr.... ik loop nog steeds tegen 2 problemen aan:
- Ik heb geprobeerd met mijn iPAQ 2210 een GPRS verbinding te maken, iedere keer zie ik op m'n telefoon staan dat de verbinding verbroken is. Ik heb GPRS op m'n telefoon getest, dit werkt gewoon. Alle GPRS instellingen voor op m'n iPAQ heb ik uit de volgende artikel gehaald: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2104 (En ja, alle settings heb ik inmiddels 3x gecontroleerd)
Overigens werkt "OBEX file transfer" wel gewoon van m'n iPAQ naar m'n telefoon.
- Om wat mp3's en achtergronden op die telefoon te kunnen zetten heb ik ook maar gelijk een bluetooth dongle aangeschaft, en wel de "Belkin F8T001". (Deze maakt gebruik van Widcomm drivers) Pairen ging goed, maar iedere keer als ik probeer een verbinding te maken dan kapt hij ermee... nu las ik in de eerste post dat je dan die Widcomm drivers moet updaten, dat werd dus een groot drama dat resulteerde in een system restore... (godzijdank had ik dat aanstaan)
Nu vroeg ik me dus af wat een goede dongle is die direct werkt zonder dat ik allemaal registry hacks moet toepassen om een of andere driver werkend te krijgen? (Ben een dag aan het klooien geweest, ga dat Belkin ding nu terugbrengen)
Alvast bedankt
<signature/>
Mjah, mijn Belkin (F8T003) werkt anders prima. Gewoon software installeren, nokia pcsuite installeren, en 1x een connectie profiel opstellen met je belkin sotware, daarna kun je gewoon connecten met de nokia pc suite software. Heb niets hoeven te updaten of aanpassenBAWLS schreef op 14 augustus 2004 @ 11:34:
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten.