Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 14:16:
Misschien een Beginnersvraagje maar...zijn er kosten verbonden aan het upgraden van de firmware ?? ik heb mijn 6230 nu ruim 8 weken met 3.15
Alvast bedankt
Saskia
Neej als je toestel onder de standaard garantie valt... zijn er geen kosten aan verbonden

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanmorgen de 6230 gehaald en hij bevalt super!

Het enige nadeel vind ik dat je met contacten bijvoorbeeld niet goed meerdere telefoonnummers erin kan zetten.

Bijv. Joop heeft een mobiel en een huistelfoon.
Je zegt dat zn mobiele nummer als 1ste zichtbaar moet zijn. Dan staat zn huisnummer gewoon op de 2de plek.

Als joop belt met zn huistelefoon, dan zie je niet op het scherm JOOP THUIS. Maar alleen zn nummer.

Heeft iemand hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat er bij mij stond wie belt en niet het nummer tenzij dit niet in de telefoonboek zit

ik heb nog een vraagje over de firmware
morgen laat ik deze updaten bij een service centra ik heb een factuur dus het is gratis voor me, maar welke firmware hebben de service points in belgië al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:57:
ik dacht dat er bij mij stond wie belt en niet het nummer tenzij dit niet in de telefoonboek zit

ik heb nog een vraagje over de firmware
morgen laat ik deze updaten bij een service centra ik heb een factuur dus het is gratis voor me, maar welke firmware hebben de service points in belgië al?
ook als het nummer op de 2de plaats staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:52:
Bijv. Joop heeft een mobiel en een huistelfoon.
Je zegt dat zn mobiele nummer als 1ste zichtbaar moet zijn. Dan staat zn huisnummer gewoon op de 2de plek.

Als joop belt met zn huistelefoon, dan zie je niet op het scherm JOOP THUIS. Maar alleen zn nummer.

Heeft iemand hier wat op?
Misschien ietswat offtopic, echter
Ik heb een Neukia 6210 en ik kan tot 5 tel.nrs. per naam zetten.
Vervolgens kan ik per nummer het type instellen (mobiel, thuis, fax).
Elk type heeft zijn eigen icoontje, het lijkt mij dat de 6230 dat ook heeft.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Verder spaar ik stug door voor dit apparaat. ;-)

Hi I'm a signature virus, copy and paste me into your .sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een headsetmod, maar ik kom er niet uit.
Ik wou een female 3.5mm jackplugje aansluiten in plaats van oordopjes. Maar uit elke kant van de headset komen er 2 uitgangen, dus voor de rechter is er een R+ en een R- pool en voor links een L+ en L- pool. Dus de kabel van de oordopjes voor links bestaat uit 2 kleinere kabeltjes en rechts ook.
Hoe sluit ik dit aan op de jack plug? Die heeft namelijk maar 2 plaatsen, 1voor rechts en 1 voor links. Moet ik die R+ en R- samen draaien tot 1 kabel en voor links ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:04
Nee je moet een 3.5 female stereo (dus met drie aansluitingen) jackplug hebben. De L- en de R- Draai je dan samen en soldeer je aan de massa.

[ Voor 12% gewijzigd door kokorico op 06-08-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blockhead schreef op 06 augustus 2004 @ 18:41:
[...]

Misschien ietswat offtopic, echter
Ik heb een Neukia 6210 en ik kan tot 5 tel.nrs. per naam zetten.
Vervolgens kan ik per nummer het type instellen (mobiel, thuis, fax).
Elk type heeft zijn eigen icoontje, het lijkt mij dat de 6230 dat ook heeft.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Verder spaar ik stug door voor dit apparaat. ;-)
ja oke, dat weet ik. Maar als iemand bijvoorbeeld met zn thuistelefoon belt, dan zie ik allleen het nummer, en niet de naam.

Als die met zn mobiel belt, dan zie ik wel zn naam.

(het kan ook andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik zie altijd gewoon de naam hoor, en zoals al opgemerkt kun je dan aan het icoontjes zien of ie belt met zn gsm of met zn thuisnummer

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Net ff een Stereo jack aan mijn headset gemaakt.
Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/headset.jpg
Ik vind het wel netjes 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 08:54:
Ik denk ook dat ik de goedkoopste cark-126 set heb gevonden!

Ik betaal voor: Nokia Cark-126 + MBC-15S + AXF-15S slechts 125,50 (excl. verzendkosten).
!
Volgens mij rekent die Duitser dan wel een nette prijs want ik was vppr hetzelfde setje € 148,- kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Ik mag nog even wachten op mijn 6230. De klootzakken van Dutchtone/Orange hebben mij ten onrechte geregistreerd laten staan bij Preventel. Ze hebben de fout toegegeven en gaan het rechtzetten.
Alleen duurt dit nog een maand!!!

Een maand wachten!! :'(

Gelukkig Preventel kunnen bellen (op internet staat echt alles, zelfs hun nummer) en de voorzitter van de stichting gaat het uitzoeken en ik hoor maandag meer... ff afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nogal raar probleem....

Ik heb 2 nokia 6230's met 2 apacer 256 (mycom) kaartjes. Ze werkten allebei perfect totdat ik een update deed (naar 4.28) op een van de nokia's. Zoals ik hier al gelezen heb geeft dit idd soms problemen. Maar als ik nou m'n andere kaartje in de telefoon met 4.28 doe werkt dit wel.

Dus kaartje nr 1 werkt in 3.14 en 4.28
en kaartje nr 2 werkt in 3.14 (en niet in 4.28)

Iemand enig idee? Het zijn naar mijn idee toch gewoon dezelfde kaartjes en ik heb alles al geprobeerd, zoals formatteren( op pc en telefoon), hernoemen (ook zonder cijfers, op pc en telefoon), papiertje tussen kaart en telefoon....

ik weet het niet meer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er gewoon eventjes mee terug dan ruilen we hem voor je om, er zit namelijk een jaar garantie op al onze producten.

groetjes en tot ziens,

koen (mycom breda)
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 02:20:

Ik heb 2 nokia 6230's met 2 apacer 256 (mycom) kaartjes. Ze werkten allebei perfect totdat ik een update deed (naar 4.28) op een van de nokia's. Zoals ik hier al gelezen heb geeft dit idd soms problemen. Maar als ik nou m'n andere kaartje in de telefoon met 4.28 doe werkt dit wel.

Iemand enig idee? Het zijn naar mijn idee toch gewoon dezelfde kaartjes en ik heb alles al geprobeerd, zoals formatteren( op pc en telefoon), hernoemen (ook zonder cijfers, op pc en telefoon), papiertje tussen kaart en telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat er ook emulators zijn om nes games en sega games te spelen, heeft iemand deze of ken iemand de naam van zon java emulator voor de nes/snes/sega of wat dan ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn die alleen voor Symbian beschikbaar, maar het zou onwijs gaaf zijn om te Gameboyen op mijn Nokia ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Raimon schreef op 06 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

Neej als je toestel onder de standaard garantie valt... zijn er geen kosten aan verbonden
was ooit een fervent gebruiker van de nokia, maar ik moest een keer de buggy software van mijn 6210 laten updaten. kosten waren 70 euro voor 2 maanden na garantie. Ik had toendertijd geen idee van dat het uberhaupt geld koste. Moesten ze maar stabielere software uitbrengen.

Heeft iemand eigenlijk al eens een keer geclaimd dat op basis van de verwachte levensduur dat die niet 1 jaar is en dat nokia/winkelier een gedeelte moet meebetalen? en niet dat jij de volle pond moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb juist mijn nokia 6230 geupdate naar 4.28 ik had daarvoor 3.14
ik heb er nu niet op gelet maar is het zo dat je de bovenste toets moet blijven indrukken tot je werkelijk ziet pin code invoeren.

ik dacht dat het vroeger volstond om te duwen totdat het scherm veranderde van kleur en dan losliet.

als je dit nu doet dan veranderd het scherm van kleur en dan nogmaals en blijft gij uitgeschakeld is dit ok?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:50
Heb sinds gisteren ook een 6230 i.c.m. een Hi 20 abbonement maar ik krijg die gprs maar niet aan de gang, of is dit zowieso niet mogelijk met Hi 20 ?

Heb dit topic al doorgezocht en gegoogled maar ik krijg het nog niet voor elkaar :'(

Iemand hier die zo uit z'n hoofd weet hoe ik dit voor elkaar ga krijgen als dit überhaupt al mogelijk is? b.v.d. :)

Heb 't al voor elkaar :)

Kon vanaf Nokia.nl een sms-je met instellingen laten versturen voor de 6230, vanaf hi.nl kon dit niet :?

[ Voor 121% gewijzigd door Veen op 07-08-2004 15:11 . Reden: rölmöps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Hey,

Ik heb ook de nokia 6230 en ga een 512 mmc kaart kopen. Maar nu is er al weer een nieuwere compatible list van 3 juli. ik kan alleen nergens meer die link daarvan vinden. kan iemand hem even plaatsen..

Wat is overigens het beste voor het installeren van spelletjes/applicaties?

Usb bluetooth dongel
Infrarood Adapter
Data kabel

en welke types/merken moet je hebben dan?

Overigens heel tevreden met me nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 23:44
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 02:20:

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Sinds vandaag heb ik ook 4.28 en mijn Apacer 256 (Ook gekocht bij Mycom) werkt ook ineens niet meer. Met 3.15 werkte het prefect. Maar als ik die mmc in me ipaq doe werkt ie wel....
Heeft iemand een idee/oplossing :?

/edit
De 32 mb van Nokia werkt overigens wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Narf op 07-08-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Het zit zo:

ik ben maandag jarig, en ik vraag dus zo een 512 MMC kaartje voor me verjaardag inclusief een MMC reader. Maar dat is dan voor mp3 en dergelijke. Voor het installeren van applicaties heb je als ik het goed heb dus dat andere nodig.

maar wat werkt dan het beste, zodat ik niet straks de verkeerde krijg :)

bluetooth infrarood of de datakabel..

die bluetooth adapters zijn rond de 35 euro zag ik al, datakabel stuk duurder.. wat zijn de verschillen en welke zijn dan aan te raden ...

bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Heb mijn toestel vandaag omgeruild, kreeg een nieuwe met 4.28 nadat mijn trilfunctie uitgevallen is, alles werkt nu een stuk beter, alleen 3 dingen zijn opgevallen;

geen .wav meer afspelen
geen screensaver meer
en iets heel irritants; als ik audiogateway verbind via BT word er _altijd_ automatisch opgenomen.

Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Damocles.NL schreef op 07 augustus 2004 @ 18:26:
Het zit zo:

ik ben maandag jarig, en ik vraag dus zo een 512 MMC kaartje voor me verjaardag inclusief een MMC reader. Maar dat is dan voor mp3 en dergelijke. Voor het installeren van applicaties heb je als ik het goed heb dus dat andere nodig.

maar wat werkt dan het beste, zodat ik niet straks de verkeerde krijg :)

bluetooth infrarood of de datakabel..

die bluetooth adapters zijn rond de 35 euro zag ik al, datakabel stuk duurder.. wat zijn de verschillen en welke zijn dan aan te raden ...

bedankt alvast :)
Je kan beter een datakabel kopen, die zijn bij telecomforever maar € 14,-.

Misschien dat je die cardreader dan ook niet meer hoeft. Het overzetten van enkele mp3's per keer werkt perfect voor mij. Ik weet niet hoelang het zou duren om 512 MB aan mp3's over te zetten met een datakabel.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 07 augustus 2004 @ 08:42:
[...]

was ooit een fervent gebruiker van de nokia, maar ik moest een keer de buggy software van mijn 6210 laten updaten. kosten waren 70 euro voor 2 maanden na garantie. Ik had toendertijd geen idee van dat het uberhaupt geld koste. Moesten ze maar stabielere software uitbrengen.

Heeft iemand eigenlijk al eens een keer geclaimd dat op basis van de verwachte levensduur dat die niet 1 jaar is en dat nokia/winkelier een gedeelte moet meebetalen? en niet dat jij de volle pond moet betalen.
Dan heb je je flink laten naaien, ik weet iig dat het bij de Nokia Store in Amsterdam, bij de Munt 100% gratis is en binnen 1 uur gedaan wordt. Heb het al zo vaak laten doen met meerdere toestellen. Ook bij toestellen die allang over de 1 jaar garantie heenwaren en geen daadwerkelijke klachten hadden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem onlangs laten upgraden naar V04.28, en een van de voornaamste dingen die is opgevallen is de betere handling van files in de telefoon, zowel op het toestel zelf als via de PC. En de kwaliteit van de foto's is een stuk beter geworden (minder last van overdreven zwarte vlakken door hoog contrast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
LiquidSmoke schreef op 07 augustus 2004 @ 18:51:
Heb mijn toestel vandaag omgeruild, kreeg een nieuwe met 4.28 nadat mijn trilfunctie uitgevallen is, alles werkt nu een stuk beter, alleen 3 dingen zijn opgevallen;

geen .wav meer afspelen
geen screensaver meer
en iets heel irritants; als ik audiogateway verbind via BT word er _altijd_ automatisch opgenomen.

Iemand die dit kan bevestigen?
Er zijn idd problemen met de software, dit hoorde ik toen ik laatst in een Nokia shop was. Ook zouden er problemen zijn met het afspelen van mp3's, die zouden tussendoor haperen en je telefoonboek loopt vaak vast. Ik weet niet of er een software update komt voor deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit een domme vraag is maar hier gaatie:

Ik heb met de nokia 6230 (3.15) inkomende, uitgaande smsen en contact personen op pc1 van mijn 2 pc's gezet, door middel van een (imitatie) datakabel dku2 en de phone editor.
Dat werkt allemaal perfect en de telefoon is weer leeg en heeft weer geheugen.

Nu wil ik dus die smsen ect overzetten naar pc2.
Maar ik vind nergens een backup functie en kan ook niet uithalen waar die dat opslaat. (vind wel een map van de content kopier en die is al overgezet)
Ik kan wel de contacten en inkomende smsen via de foon terug gaan zetten maar hij verbied me de verzonden smsen terug op de foon te zetten :(
Ik wil ze graag backupen omdat er leuke en belangrijke smsen inzitten en als 1 van de pc's crashed dat de ander ze nog heeft.

Mijn vraag:
Weet iemand waar de Phone editor de smsen en contactpersonen opslaat?
(heb btw pc suite 6.2)
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 23:06:
[...]

Dan heb je je flink laten naaien, ik weet iig dat het bij de Nokia Store in Amsterdam, bij de Munt 100% gratis is en binnen 1 uur gedaan wordt. Heb het al zo vaak laten doen met meerdere toestellen. Ook bij toestellen die allang over de 1 jaar garantie heenwaren en geen daadwerkelijke klachten hadden.
hehe niet dat ik het heb betaald. Ik was bescheiden boos de de nokia store rotterdam weggelopen en sindsdien nooit meer een nokia gekocht en ik heb al mijn vrienden overgehaald op SE en andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Please mensen, beantwoord me vraag even..

wat is het beste voor het installeren van spelletjes/applicaties?
dus de samenwerking met Nokia PC suite bedoel ik dan

Usb bluetooth dongel
Infrarood Adapter
Data kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Ik zit met een raar idee. Ik wil een soort weblog / forum maken voor op je 6230.

Er zijn hier namelijk heel die gebruik maken van Orange World. Iedereen hier weet wel dat je voor 6 euro onbeperkt kan wappen. Erg leuk. Maar ik weet lang niet genoeg sites om leuk weg te wappen.

Met een weblog waar iedereen zich op kan registreren kunnen we sites uitwisselen. En af en toe grappige plaatjes enzo.

Vraag 1 : Is dit mogelijk ? (ik ben helemaal niet thuis in de website al helemaal niet in de wapsites)

Vraag 2 : Is er iemand die er al ervaring er mee heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Zinloze replies als deze mag je de volgende keer wel achterwege laten :/

[ Voor 80% gewijzigd door intoxicated op 09-08-2004 10:31 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Le0032 schreef op 08 augustus 2004 @ 00:47:
[...]

Er zijn idd problemen met de software, dit hoorde ik toen ik laatst in een Nokia shop was. Ook zouden er problemen zijn met het afspelen van mp3's, die zouden tussendoor haperen en je telefoonboek loopt vaak vast. Ik weet niet of er een software update komt voor deze problemen.
hm, die screensaver is al opgelost, had 15 minuten ingesteld ipv 15 sec. :X

Geen wave af kunnen spelen is niet echt een probleem, op de eerste had ik gewoon mail.wav gedumpt, nu moest ik hem ff coderen, scheelt weer 250kb ruimte :P

Dat automatisch opnemen vind ik echter wel heel storend.

Ik heb het nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar via toebehoren instellingen -> headset -> automatisch opnemen maakt ja/nee allebei niks uit, hij neemt toch wel op.

Met losse headset heb ik dit nog niet uitgeprobeerd, wel via BT, maar nog niet helemaal (keer opnieuw pairen, dongle in en uit prikken, telefoon aan en uit).

Ik hoop dat dit wel zo op telossen is, is niet zo tof als je ff ligt te pitten of bent schijten en je telefoon neemt automatisch op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik heb trouwens een tip voor de mensen hier:

als je ook problemen hebt met het openen van je nokia moet je het zo doen:

de achterkant kan je beter er af halen door toestel ondersteboven te houden, op bovenste deel van knopje te drukken( is normaal onderkant) en dan naar je toe trekken, dan gaat ie makkelijk open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Underworld schreef op 08 augustus 2004 @ 13:15:
Mijn Collega heeft gewoon zijn 6230 voor 250 eurie aan een t*rk verkocht dat trek je toch niet!!!!!!!?????
En wat hebben wij aan jou nutteloos bericht? Dit is een serieus 6230 topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 08 augustus 2004 @ 15:11:
[...]

En wat hebben wij aan jou nutteloos bericht? Dit is een serieus 6230 topic!
Het raakt mij ook hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de Nokia Audio Manager.

Ik heb een 1gb mmc in m'n telefoon en had deze voor zo'n 900mb gevuld met in totaal 19 albums en dus 19 playlists. Deze had ik gelijk de eerste keer allemaal in 1x erop gezet en dit ging perfect.

Echter nu wil ik 1 playlist aanpassen, 2 nieuwe maken (nieuwe albums op de mcc gezet) en 1 verwijderen, maar als ik in Audio Manager op de map "playlists" druk loopt het programma vast. Alle andere mappen kan ik wel gewoon inkomen. Een Lege playlist kopieert ie ook gewoon naar de telefoon, maar ik kan vervolgens dus niet de playlist "vullen" zogezegd, omdat ik er niet bij kan. Het lijkt alsof Audio Manager niet zoveel playlists aankan?

Dit alles is met firmware 3.15 en pc suite 6.2

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:35:
Ik heb een probleem met de Nokia Audio Manager.

Ik heb een 1gb mmc in m'n telefoon en had deze voor zo'n 900mb gevuld met in totaal 19 albums en dus 19 playlists. Deze had ik gelijk de eerste keer allemaal in 1x erop gezet en dit ging perfect.

Echter nu wil ik 1 playlist aanpassen, 2 nieuwe maken (nieuwe albums op de mcc gezet) en 1 verwijderen, maar als ik in Audio Manager op de map "playlists" druk loopt het programma vast. Alle andere mappen kan ik wel gewoon inkomen. Een Lege playlist kopieert ie ook gewoon naar de telefoon, maar ik kan vervolgens dus niet de playlist "vullen" zogezegd, omdat ik er niet bij kan. Het lijkt alsof Audio Manager niet zoveel playlists aankan?

Dit alles is met firmware 3.15 en pc suite 6.2

Iemand een oplossing?
Zoals je het beschrijft doe je alles goed: lege playlist aanmaken en vullen.
Je hebt ook de laatste PC Suite: 6.2.
So far so good.

Je hebt niet de laatste firmware (V04.28), maar het probleem zit denk ik niet in de telefoon.

Jouw veronderstelling dat Audio Manager niet zoveel playlists aankan, lijkt mij dus te kloppen. Ik heb er echter nog niks over gelezen, maar er zijn ook nog niet zoveel mensen met een 1 GB MMC-kaart. (Wel :9~ btw)

Wat je kan proberen is alles leeg te maken in je telefoons en dan één voor één de albums erop te zetten. Dan kijken bij hoeveel playlists hij vast loopt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een pluspunt van firmware V04.28 is dat je niet langer de telefoon van toetsenblokkering hoeft te halen als je synchroniseert met de computer via bijv. Bluetooth. Dit is een stuk fijner, want nu kun je onbezorgd je kamer binnenlopen, telefoon in de zak laten zitten en laten synchen. ClickYes (zie startpost) zorgt er voor dat je geen OK meer hoeft te klikken voor toegang voor Outlook. Dus dat is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op 08 augustus 2004 @ 12:06:

Usb bluetooth dongel
Infrarood Adapter
Data kabel

Stabielst: Data kabel
Snelst: Data kabel / bluetooth (?)
(mijn) Conclusie: Datakabel; ik zelf heb de DKU-2 gekocht nadat ik steeds problemen had met bluetooth, werkte niet stabiel. (schijnt beter te gaan met FW v4.28 maar ik heb nog v3.15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:14:
Ik vraag me eigenlijk af of ik niet ook een houder + autolader kan kopen in combinatie met een BT carkit..... dus carkit gebeuren over BT en opladen in een houder... iemand ervaring?
In principe moet dit gewoon kunnen. Ik had van mijn tijd met mijn 6310 nog een bluetooth oortje. In eerste instantie had ik geen zin om een volledige carkit aan te schaffen, dus heb ik alleen een houder gekocht (mbc-15s)(autolader van de 6310 kan hier rechtstreeks ingeprikt worden). Tevens trouwens een dashmount gekocht bij www.pdaspullen.nl. Hier kun je dashmounts kopen waar je geen schroeven voor nodig hebt, van het merk brodit (proclip). Ik heb hier een hele tijd mee rond gereden, maar uiteindelijk vorige week toch maar een carkit gekocht. Ik heb alleen nog geen antennekoppeling, maar zie hier het nu ook niet echt van in, aangezien ik nu ook nog steeds bijna altijd vol bereik heb met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

't meeste wat ik hoor zijn problemen met die 4.28 firmware... heeft die eigenlijk nog duidelijke voordelen t.o.v. 3.15? anders hou ik gewoon lekker m'n oude firmware nog... of heeft 4.28 zoveel verbeteringen oid dat 't de moeite van de nieuwe bugs loont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je die java speeltjes ook op je MMC kunt installen? Ik heb er meer dan ik in het telefoongeheugen kan laden.

Ook probeerde ik zo'n java ding vanaf mijn 6230 naar een andere nokia te bluetoothen/IRen maar dat lijkt ook niet te kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

In de OP staat nu: MobyMemory biedt dus een MMC-kaart aan van 1GB voor de "luttele" prijs van £210,- (€315,-)

Hij is nu nog maar 140 pond ... de 512 is 64 pond..

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
yep...

en die 512 mb was binnen 2 dagen in huis van Moby...ben dus erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Webby_ schreef op 09 augustus 2004 @ 10:12:
In de OP staat nu: MobyMemory biedt dus een MMC-kaart aan van 1GB voor de "luttele" prijs van £210,- (€315,-)

Hij is nu nog maar 140 pond ... de 512 is 64 pond..
Bij Digital Revolution kost de 1gb mmc nog maar 116 euro....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 09 augustus 2004 @ 00:07:
't meeste wat ik hoor zijn problemen met die 4.28 firmware... heeft die eigenlijk nog duidelijke voordelen t.o.v. 3.15? anders hou ik gewoon lekker m'n oude firmware nog... of heeft 4.28 zoveel verbeteringen oid dat 't de moeite van de nieuwe bugs loont?
Ik heb al een aantal voordelen gepost hiero. Het zijn voornamelijk zaken die je niet echt merkt, omdat het nu beter gaat. Betere handling van java apps en games (geen spontane reboots meer als een java appje niet helemaal zuiver is), betere handling van bluetooth, betere fotokwaliteit, synchronisatie via bluetooth gaat beter (je hoeft hem niet meer van toetsenblokkering te halen). Er zijn duidelijk verbeteringen, over het algemeen gewoonweg een meer stabielere telefoontje wat je eraan over houdt. Maar goed, als je even had gezocht staat verder terug ook een opsomming van de changelog voor v04.28 met de plus en minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,
Ik heb van de week de MMC apacer 256mb en de MSI bluetooth usb stick bij mycom gekocht. Nu heb ik een probleempje met het verzenden van mp3s naar mijn mmc kaart. Het verbinden gaat prima, alleen halverwege het verzenden (bij.v bij 2 van de 4 mb)stopt de verbinding ermee. Mijn 6230 valt dan uit en start dan automatisch weer opnieuw op. Helaas ben ik dan de verbinding kwijt, wat dus niet echt opschiet. Weet iemand wat ik eraan kan doen??? Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 11:47:
hoi allemaal,
Ik heb van de week de MMC apacer 256mb en de MSI bluetooth usb stick bij mycom gekocht. Nu heb ik een probleempje met het verzenden van mp3s naar mijn mmc kaart. Het verbinden gaat prima, alleen halverwege het verzenden (bij.v bij 2 van de 4 mb)stopt de verbinding ermee. Mijn 6230 valt dan uit en start dan automatisch weer opnieuw op. Helaas ben ik dan de verbinding kwijt, wat dus niet echt opschiet. Weet iemand wat ik eraan kan doen??? Thanx
Volgens mij was hier al eens melding van gemaakt en was het met de nieuwe firmware (04.28) opgelost. Kan me ook vergissen. Kan het zelf nu niet testen want mn pc met BT staat thuis.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6230i
Pas volgend jaar maar wel een heleboel leuke verbeteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:12:
Nokia 6230i
geen onzin linkjes hier graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 11:47:
hoi allemaal,
Woei, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem.....

Ik heb regelmatig dat een file halverwege stopt met de transfer, en in het ergste geval schiet telefoon in reboot.

erg naar...
kan ik voor dit probleem bij een nokiastore naar binnen lopen ?? en vragen of ze mijn toestel kunnen upgraden ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:12:
Nokia 6230i
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:30:
[...]

geen onzin linkjes hier graag..
Ik heb geen indicatie dat dat onzin zou zijn. Als jij dat wel hebt dan is het wellicht voor iedereen hier intressant om jouw onderbouwing daarvan te horen. Het genoemde artikel komt op mij betrouwbaar over. Dus zou je aub constructief willen posten ipv het topic te vervuilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens, een hele topic over de 6230i... Klikkerdeklik

De telefoon zou dan trouwens ook deze maand al uit moeten komen. Aangezien er nog niets over op de officiele Nokia-site staat lijkt het me niet meer dan een versinsel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn telefoon. Ik kan via de datakabel van telecomforever geen foto's of iets dergelijks van mijn telefoon zien. Ik weet dat hier een topic voor is, maar nu zit het zo: via infrarood lukt dit ook niet...
Ik heb Windows XP, weet niet of dit extra problemen oplevert, dit lijkt me niet maarja...iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:05:
[...]

[...]

Ik heb geen indicatie dat dat onzin zou zijn. Als jij dat wel hebt dan is het wellicht voor iedereen hier intressant om jouw onderbouwing daarvan te horen. Het genoemde artikel komt op mij betrouwbaar over. Dus zou je aub constructief willen posten ipv het topic te vervuilen?
oke sorry, ik dacht dat we dat 6230i gedoe nu wel gehad hadden... ik zou zeggen rustig afwachten tot tie uitkomt dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:44:
Kijk eens, een hele topic over de 6230i... Klikkerdeklik

De telefoon zou dan trouwens ook deze maand al uit moeten komen. Aangezien er nog niets over op de officiele Nokia-site staat lijkt het me niet meer dan een versinsel.
Intressant. Nou we zien wel, ik zit toch nog een tijd vast aan mijn 6230. Er is in iedergeval wel discussie of het nou wel of niet echt is. Persoonlijk vind ik de gestelde verbeteringen eigenlijk wel erg logisch. Alleen dat stereo verhaal vind ik wel ver gaan (maar aan de andere kant best een logisch vervolg). Nou we wachten wel af op de officiele reactie van nokia ipv te speculeren over geruchten.

Ik had niet gezien dat er al gedoe over geweest is.... er is ook zoveel 6230 gepost dat ik niet alles meer kan bijhouden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:58:
[...]

Intressant. Nou we zien wel, ik zit toch nog een tijd vast aan mijn 6230. Er is in iedergeval wel discussie of het nou wel of niet echt is. Persoonlijk vind ik de gestelde verbeteringen eigenlijk wel erg logisch. Alleen dat stereo verhaal vind ik wel ver gaan (maar aan de andere kant best een logisch vervolg). Nou we wachten wel af op de officiele reactie van nokia ipv te speculeren over geruchten.

Ik had niet gezien dat er al gedoe over geweest is.... er is ook zoveel 6230 gepost dat ik niet alles meer kan bijhouden.
Tuurlijk zijn die verbeteringen logisch, vergeet niet dat je over een jaar met een enorm verouderde phone rondloopt, dat blijf je nu eenmaal houden, zeker de komende jaren zal er nog veel gaan veranderen op mob. gebied.
Maar voorlopig ben ik blij met de 6230. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Damocles.NL schreef op 08 augustus 2004 @ 12:06:

Usb bluetooth dongel
Infrarood Adapter
Data kabel

Komop mensen, zoek eens een beetje zelf! Dit is al zo vaak langsgekomen; dit soort dingen hoeven echt niet meer beantwoord te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe je de PC suite verbind met bluetooth ? Ik heb al wat geprobeerd, maar ik ben bang dat ik het op de verkeerde manier doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theezeefje schreef op 09 augustus 2004 @ 12:54:
[...]

Woei, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem.....

Ik heb regelmatig dat een file halverwege stopt met de transfer, en in het ergste geval schiet telefoon in reboot.

erg naar...
kan ik voor dit probleem bij een nokiastore naar binnen lopen ?? en vragen of ze mijn toestel kunnen upgraden ?
Ik ga morgen even langs een Nokia service punt om firmware (04.28) erop te zetten. Ben benieuwd of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Weet iemand waar ik het orginele frontje kan kopen van Pearl White?
Ik kan hem nergens vinden, en is het zo dat die altijd zonder keypad is, zo ja waar kan ik die kleur keypad kopen?

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Robbert_berg schreef op 09 augustus 2004 @ 16:38:
Weet iemand waar ik het orginele frontje kan kopen van Pearl White?
Ik kan hem nergens vinden, en is het zo dat die altijd zonder keypad is, zo ja waar kan ik die kleur keypad kopen?

Robbert
Bij een service-point kun je ze halen, en anders bestellen!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Thnx als ik hem ga laten updaten dan kijk ik ook gelijk voor een nieuw frontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik heb me best gedaan met het doorzoeken van de 10 topics maar ik kom er echt niet uit:

Ik heb sinds vandaag me 6230 en nou wil ik alle data uit me 7250i overzetten naar me 6230. Hiervoor wou ik de contect copier van nokia gebruiken maar dat lukt niet. Hij laat me niet backups die gemaakt zijn van een ene telefoon op een andere telefoon zetten. Heeft iemand een oplossing?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site met leuke .3gp filmpjes hier is er al 1
http://www.student.io.tudelft.nl/io920608/idblog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

redfoxert schreef op 09 augustus 2004 @ 10:45:
[...]

Bij Digital Revolution kost de 1gb mmc nog maar 116 euro....
Ik heb heel HowardForums door gelezen en verder wat rondgesurft, maar ik zie de trancend 1gb nergens als confirmed werkend staan. Hooguit de 256Mb :{

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op Google een compatibility lijst gevonden van mmc kaartjes die op de 6230 werken. Echter ik ben op zoek naar een 512 MB mmc kaart. De enige die werken zijn de Mobymemory en de Pretec. Deze zijn helaas niet in Nederland te bestellen. Ik kan ze wel met cc bestellen in amerika / UK maar dit doe ik liever niet.

Weet iemand uit eigen ervaring welke 512 MB kaartjes er op de 6230 werken, die ik ook in Nederland kan bestellen? Graag met shop erbij als het kan. Alvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Johny58 schreef op 09 augustus 2004 @ 20:04:

Ik heb me best gedaan met het doorzoeken van de 10 topics maar ik kom er echt niet uit:

Ik heb sinds vandaag me 6230 en nou wil ik alle data uit me 7250i overzetten naar me 6230. Hiervoor wou ik de contect copier van nokia gebruiken maar dat lukt niet. Hij laat me niet backups die gemaakt zijn van een ene telefoon op een andere telefoon zetten. Heeft iemand een oplossing?
Volgende keer beter je best doen :P :

[rml]redfoxert in "Nokia 6230 [ Deel 10 !!!]"[/rml]
[rml]dabutcha1976 in "Nokia 6230 [ Deel 10 !!!]"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:32:
Ik heb op Google een compatibility lijst gevonden van mmc kaartjes die op de 6230 werken. Echter ik ben op zoek naar een 512 MB mmc kaart. De enige die werken zijn de Mobymemory en de Pretec. Deze zijn helaas niet in Nederland te bestellen. Ik kan ze wel met cc bestellen in amerika / UK maar dit doe ik liever niet.

Weet iemand uit eigen ervaring welke 512 MB kaartjes er op de 6230 werken, die ik ook in Nederland kan bestellen? Graag met shop erbij als het kan. Alvast mijn dank.
ik heb vorige week m'n TakeMS 512 mb MMC ontvangen en hij werkt super! had em gevonden via de tweakers.net pricewatch.

hier had ik em besteld en had em binnen 3 dagen in huis :D

http://www.4launch.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
http://www.n-gage-help.com/ftopict-107.html

hier word mooi beschreven hoe je via bluetooth op je n-gage gebruik kan maken van internet. Dit lijkt mij best inresant, zo kan ik vanuit de tuin ofzo mijn emails ontvangen enzo zonder dat ik hoge kosten aan gprs kwijt ben. Ik vind eigenlijk wel dat dit op een nokia 6230 ook moet kunnen, dus ik ben bezig om het uit te vinden, (ben alleen nog niet zover), dus tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nokia 6230i bestaat wel degelijk, check dit maar eens:

http://www.mobile-review.com/review/nokia-6230i-en.shtml

Plus punten:

- 1MP Camera
- Groter scherm!
- Extra speaker aan de zijkant (voor stereo-effect :?)

Min punt:

- Batterij is nu nog sneller leeg...

Update: HMMZZZ...K*T! Moet toch maar eens de tpoic eens GOED DOORLEZEN voordat ik een dubbele post...post... |:(

[ Voor 60% gewijzigd door bitpixl op 10-08-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Waarom is er dan niets over bekend bij Nokia?

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die java dingen nou ook op je SD kaart zetten? Het lukt me maar niet. iemand?

(ik kan ze er natuurlijk wel opzetten middels mijn cardreader maar dan werken ze niet)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:19:
Kun je die java dingen nou ook op je SD kaart zetten? Het lukt me maar niet. iemand?

(ik kan ze er natuurlijk wel opzetten middels mijn cardreader maar dan werken ze niet)
Nee dat gaat helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

howdy,
kep zelf the Transcent 512mb bij interngeheugen.com gekocht, en voor alsnog doet tie het super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Is er ook een programma voor je telefoon dat je, je tv kan bedienen?
Ze zijn er wel voor Pocket PC's ik dacht mischien ook voor GSM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 delen is wat lastig door te graven dus hopelijk snel antwoord op een korte vraag. Kan de music player op de 1 of andere manier aan de favorites toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zirus schreef op 10 augustus 2004 @ 02:18:
http://www.n-gage-help.com/ftopict-107.html

hier word mooi beschreven hoe je via bluetooth op je n-gage gebruik kan maken van internet. Dit lijkt mij best inresant, zo kan ik vanuit de tuin ofzo mijn emails ontvangen enzo zonder dat ik hoge kosten aan gprs kwijt ben. Ik vind eigenlijk wel dat dit op een nokia 6230 ook moet kunnen, dus ik ben bezig om het uit te vinden, (ben alleen nog niet zover), dus tips zijn welkom :)
HMm, interesant! Dit ga ik vanavond dan maar eens uitproberen! Ik heb zelf de n-gage gehad, en volgens mij zitten ze het zelfde qua software enz, in elkaar. Ik ga het vanaaf eens even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Raimon schreef op 10 augustus 2004 @ 12:48:
Waarom is er dan niets over bekend bij Nokia?
Misschien is die 6230i nog niet bekend gemaakt bij Nokia.com?
Als je die foto's bekijkt lijken het ook wel "spy-pics",
dus misschien is dit wel gelekt voordat de officieele introduktie heeft plaatsgevonden.

Dit is ook wel logisch, want waarom zou je nog de 6230 gaan halen als je ook de verbeterde 6230i kan krijgen...

Marketing...

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 10-08-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Skillz schreef op 10 augustus 2004 @ 14:35:
[...]

dus misschien is dit wel gelekt voordat de officieele introduktie heeft plaatsgevonden.

Dit is ook wel logisch, want waarom zou je nog de 6230 gaan halen als je ook de verbeterde 6230i kan krijgen...

Marketing...
Nou neej dat denk ik niet... normaal is nokia altijd wel snel met zulke dingen. En als de 6230 er al is, dan is het niet zoveel moeite meer om de i versie klaar te krijgen! Ik denk dat het gewoon een fabeltje is!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Dat zou dan ERG jammer zijn, omdat ik nou net het beeldscherm van de 6230 te crappy vind om die te nemen.

Als die 6230i nou wel uitkomt moet ik nog heel erg hard gaan nadenken of ik de 6230i of de Siemens S65 ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 14:24:
[...]

HMm, interesant! Dit ga ik vanavond dan maar eens uitproberen! Ik heb zelf de n-gage gehad, en volgens mij zitten ze het zelfde qua software enz, in elkaar. Ik ga het vanaaf eens even uitproberen!
Ik heb het net ff snel geprobeert maar hij blijft bij mij aangeven Maak verbinding met GPRS.

En er wordt niets naar me computer gestuurd van een Request of dat die het activeerd. Als je het is gelukt hoop ik dat je het duidelijk wilt uitleggen hoe je het hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op 10 augustus 2004 @ 14:35:
[...]

Marketing...
Lees het stuk nou eens, er staat in dat de 6230i uitkomt in augustus. We leven nu in augustus, je kan mij niet vertellen dat Nokia pas in september bekend gaat maken dat er sinds augustus een nieuwe telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal

Ik heb nu ook al een tijdje een 6230 en ben er erg blij mee, lekker snel, veel opties enzovoort :) ik heb ook alle topics gevolgd en heb eigenlijk op al mijn vragen wel antwoord weten te vinden hier. Een ding is mij wel nog steeds onduidelijk. De vraag is, geloof ik al vaker gesteld, maar heb er nog geen antwoord op kunnen vinden van iemand.

Hoe zit het precies met streaming audio en video? Is het mogelijk om via de computer (winamp o.i.d.) audio uit te zenden en dan met de telefoon (via bluetooth) dit signaal op te pakken, zodat ik bijvoorbeeld in de tuin naar muziek kan luisteren?

Ik heb bij mijn bluetooth installatie ook de optie Nokia 6230 audio gateway gevonden, kan deze ook aanzetten. De telefoon geeft dan aan dat hij een verbinding wil maken, hetgeen ik uiteraard dan accepteer, maar vervolgens gebeurt er nix meer... heeft iemand hier ervaring mee?

Ook heb ik een probleem met het versturen van bijvoorbeeld plaatjes via bluetooth naar een andere telefoon. Communicatie met de pc gaat goed (valt af en toe wel uit, maar daar kan ik wel mee leven), ik kan ook andere telefoons detecteren via bluetooth (op foontje), maar als ik een foto of ander bestand wil sturen, lukt dat niet, geeft ie aan dat de verzending is mislukt o.i.d. iemand ook hier ervaring mee?

bedankt alvast en ik zal alles hier blijven volgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:06:
[...]

Lees het stuk nou eens, er staat in dat de 6230i uitkomt in augustus. We leven nu in augustus, je kan mij niet vertellen dat Nokia pas in september bekend gaat maken dat er sinds augustus een nieuwe telefoon is.
mee eens 8)
Ze zijn normaal heel vroeg met het aangeven van nieuwe toestellen! Dus waarom bij deze niet!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:03:
Ook heb ik een probleem met het versturen van bijvoorbeeld plaatjes via bluetooth naar een andere telefoon. Communicatie met de pc gaat goed (valt af en toe wel uit, maar daar kan ik wel mee leven), ik kan ook andere telefoons detecteren via bluetooth (op foontje), maar als ik een foto of ander bestand wil sturen, lukt dat niet, geeft ie aan dat de verzending is mislukt o.i.d. iemand ook hier ervaring mee?
Kun je ook een merk telefoon noemen waarheen je dat plaatje wil sturen? Als ik een foto van mijn nokia naar mijn SE T610 stuur dan werkt dat prima en andersom ook. Dit viel mij mee, want voorheen kon ik nooit iets met mijn SE naar een nokia telefoon sturen. Merken als Samnsung en Motorola hebben hier volgens mij ook nog problemen mee. Het lijkt wel dat ze het geblokt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik jullie maar even verlossen mensen...

Dat berichtje over de 6230i is al eerder ter sprake gekomen. Al een paar delen terug!
Dat berichtje is fake!! Die 6230i bestaat niet!! Is één of ander gast geweest die heel handig is met photoshop... Tenminste, dat was toen de conclusie van een paar photoshop-experts!!

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de voordelen zijn van de nieuwe software versie 4.28?

Ik heb de 3.15 v en als het echt interessant is laat ik em wel flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Als het goed is krijg ik morgen ook mijn Nokia 6230, heb nu al 7 maanden een Samsung E700 en daar ben ik wel een beetje op uitgekeken. Ben eens benieuwd of ie gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 10 augustus 2004 @ 17:39:
[...]

Kun je ook een merk telefoon noemen waarheen je dat plaatje wil sturen? Als ik een foto van mijn nokia naar mijn SE T610 stuur dan werkt dat prima en andersom ook. Dit viel mij mee, want voorheen kon ik nooit iets met mijn SE naar een nokia telefoon sturen. Merken als Samnsung en Motorola hebben hier volgens mij ook nog problemen mee. Het lijkt wel dat ze het geblokt hebben.
waarmee ik het geprobeerd heb was een orange SPV E200, heb eerlijk gezegd nog niet wat anders geprobeerd :) Ik kon trouwens wel ontvangen van deze persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:26:
Weet iemand wat de voordelen zijn van de nieuwe software versie 4.28?

Ik heb de 3.15 v en als het echt interessant is laat ik em wel flashen.
even beter zoeken, is al vele malen voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb vandaag dus mijn 6230 laten flashen. Nu zegt die vrouw bij de balie dat ik wel mijn MMC kaartje moet formatteren. Nu is dit niuet onoverkomelijk maar de mensen hier met bluetooth zullen weten dat dat redelijk lang duurt om weer +- 200 mb erop te knallen. Is dit dus nodig? of loopt zij maar wat te kletsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 08 augustus 2004 @ 08:42:
[...]

hehe niet dat ik het heb betaald. Ik was bescheiden boos de de nokia store rotterdam weggelopen en sindsdien nooit meer een nokia gekocht en ik heb al mijn vrienden overgehaald op SE en andere merken.
Hoe zit het met software updates voor SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 23:02:
[...]

ik heb vorige week m'n TakeMS 512 mb MMC ontvangen en hij werkt super! had em gevonden via de tweakers.net pricewatch.

hier had ik em besteld en had em binnen 3 dagen in huis :D

http://www.4launch.nl
Heb gelezen dat de 512 MB kaartjes soms niet goed herkend worden en er bv. maar 80 MB wordt aangegeven. Is dat bij jou ook zo?

Werkt het zonder haperen als je mp3's als ringtone instelt direct van je MMC kaart?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand de Trancend mmc van 1Gb al geprobeerd?
doet ie et?
(te verkrijgen bij Digital Revolution voor nog maar 116 euro...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Hoe haal ik de front cover van mijn nokia 6230.

Kan maar nergens vinden hoe ik hem domonteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Damn ik wist wel dat dit een populair telefoontje is, en dat Nokia moeite heeft om de telefoon te leveren vanwege de grote vraag naar dit toestel. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ruim 2 weken terug een telefoon besteld bij een Business Center van KPN, zeiden ze dat het 3 dagen ging duren voor ie er weer was. Maar ik heb hem nu, 2,5 week later, dus nog steeds niet! Ondertussen al 2 keer gebeld, maar helaas hebben ze sinds ik 'm besteld heb niks binnengehad. Ik zal gebeld worden als ie er is...

Eerst vond ik het niet erg om een weekje te wachten, maar nu m'n 6610 om de haverklap uitvalt hoop ik toch wel dat ik gauw gebeld word dat ie gearriveerd is :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Whehe.. Ik liep zaterdag een winkel binnen, en 3min later liep ik met de 6230 naar buiten...
Was bij TCC in Weert. Was zeker niet de goedkoopste plaats, maar ja.. mijn 6510 ging steeds meer problemen vertonen. Als dat niet zo was geweest had ik ook nog wel ff gewacht ermee..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 01:58
Het gaat steeds sneller.

Ik weet nog .. dat ik ff de stad in mocht om te wachten tot mn abbo geactiveerd werd, daarvoor moest ik nog een keer de dag erna terug komen.

Laatste keer was geloof ik bijna een kwartier en ik had een Orange Free 30 + 6230.

Wel een verbetering hoor ..
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.