Hey allemaal
Ik heb nu ook al een tijdje een 6230 en ben er erg blij mee, lekker snel, veel opties enzovoort

ik heb ook alle topics gevolgd en heb eigenlijk op al mijn vragen wel antwoord weten te vinden hier. Een ding is mij wel nog steeds onduidelijk. De vraag is, geloof ik al vaker gesteld, maar heb er nog geen antwoord op kunnen vinden van iemand.
Hoe zit het precies met streaming audio en video? Is het mogelijk om via de computer (winamp o.i.d.) audio uit te zenden en dan met de telefoon (via bluetooth) dit signaal op te pakken, zodat ik bijvoorbeeld in de tuin naar muziek kan luisteren?
Ik heb bij mijn bluetooth installatie ook de optie Nokia 6230 audio gateway gevonden, kan deze ook aanzetten. De telefoon geeft dan aan dat hij een verbinding wil maken, hetgeen ik uiteraard dan accepteer, maar vervolgens gebeurt er nix meer... heeft iemand hier ervaring mee?
Ook heb ik een probleem met het versturen van bijvoorbeeld plaatjes via bluetooth naar een andere telefoon. Communicatie met de pc gaat goed (valt af en toe wel uit, maar daar kan ik wel mee leven), ik kan ook andere telefoons detecteren via bluetooth (op foontje), maar als ik een foto of ander bestand wil sturen, lukt dat niet, geeft ie aan dat de verzending is mislukt o.i.d. iemand ook hier ervaring mee?
bedankt alvast en ik zal alles hier blijven volgen!!