Pu_Dy schreef op 10 september 2004 @ 17:54:
final fantasy x-2... mm vandaar gaat het helaas mis..
ik hou gewoon van om de beurt aanvallen.. maar ja de mainstream wil snelle actie ( dus geen turn-based )
zucht.. gelukkig zijn er van finalfantsy 10 delen, dus kan ik nog even vooruit

Het schijnt zo te zijn, check ook bijv. de gamespot-preview/hands-on verslag, dat FFXII niet zoals FFX(-2) zal zijn. Gewoon weer als vanouds, maar met een heerlijk nieuwtje, real-time battles - geen transities! Eerlijk gezegd ook de perfecte timing, want ik heb wel eens een tijd FFX links laten liggen omdat die transities om de 2 minuten mij een beetje flink begonnen te vervelen.
Ook hun level-up systeem is naar horen zeggen flexibel, maar niet op een dergelijke manier meer als FFX, d'r zijn klachten over geweest zoals die van mij.
(Evengoed, ik ga FFX-2 spelen en FFX met mijn Piggyback en ARM-CD

)
edit:
@ Pu_Dy, Bor : Was ik even vergeten, Square-Enix (en dan vooral het oude SquareSoft-gedeelte heeft nooit echt helemaal naar de mainstream geluisterd, omdat Final Fantasy een begrip is, in de RPG wereld, net als Doom voor de 1st-person shooters een begrip is. Ik heb mij dan ook laten vertellen dat FFX-2 stijl van vechten een probeerseltje was.
Ik heb mij trouwens een paar daagjes geleden gehoord op DC dat Red XIII terugkomt in FXIII, nou ligt dat er wel een beetje DIK bovenop, maar toch - het zou leuk wezen. Mijn favo's zijn toch wel: Cloud, Red XIII, Tifa, Zell, Vivi & Lulu.
Wat ik trouwens een RETEGOEIE FF-site vind en ook heel erg compleet trouwens is
Final Fantasy Guru's
[
Voor 25% gewijzigd door
SkyStreaker op 10-09-2004 18:57
]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding