modbreak
topic stamt af van Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 en verdient een eigen plek.
De discussie is zo'n beetje begonnen met de vraag of onderstaande speakers, of (relatief) dure speakers in het algemeen, wel het geld waard zijn. Kun je niet beter een soortgelijke speaker zelf bouwen om goedkoper tot eenzelfde resultaat proberen te komen...?
topic stamt af van Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 en verdient een eigen plek.
De discussie is zo'n beetje begonnen met de vraag of onderstaande speakers, of (relatief) dure speakers in het algemeen, wel het geld waard zijn. Kun je niet beter een soortgelijke speaker zelf bouwen om goedkoper tot eenzelfde resultaat proberen te komen...?
Die zijn idd nice. Zo te zien zitten er scan-speak woofers + midsen een vifa ringradiator in. Naar mijn mening niet de 8000 dollar waard. Maak het zelf voor een fractie van de prijs. Afwerking is misschien niet zo mooi (misschien wel met wat moeite), maar je hebt wel het zelfde geluid voor veel minder geld!Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 18:53:
[...]
ML's wil ik inderdaad niet kwijt nee, zijn gewoon super voor film. Mooi vind ik ze zelf best wel, maar als ik een aparte ruimte heb voor HT, wil ik gewoon een prachtig uitziende stereo-set voor muziek in de woonkamer, liefst met deze speakers:
[ Voor 29% gewijzigd door ShittyOldMan op 22-07-2004 16:23 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?