Toon posts:

Probleempje met koelpasta :P

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Aero7+ @ socketA, maar krijg em niet perfect geinstalleerd.

De koeler opzich wel, maar de koelpasta hoeveelheid heb ik blijkbaar wel probs mee :P
Ik zoek iemand die Arctic Silver heeft, en zo aardig wil zijn mij daar ff mee te willen helpen ;)
Staat tegenover:
- Bakje koffie (uiteraard :P)
- fles wijn ofso, of iets anders kleins.

Hij wordt nu met std Vcore toch wel zo'n 68 graden stressed met minimum RPM...en aiflow is goed @ Antec sonata, 120mm fan 8erin..
Moet de koeler harder zetten (en dat is kut lawaai)

Btw, toen ik in januari pc net had waren er naar mijn gevoel minder probs.

heb een Xp2600+@11.5X200 (std vcore)
En MsI K7N2-L (Nforce2 mobo)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

GoT is geen wervings-site waar je online een 'monteur' kunt regelen die bij jou thuis komt om het één en ander te fixen wat je zelf niet voor elkaar krijgt.... ;)

Dit is Gathering of Tweakers.... gewoon zelf blijven proberen en zelf wat Arctic Silver kopen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

hoeveelheid pasta ter groote van een kleine rijstkorrel is genoeg. met je vinger uitsmeren en klaar. evt. stukje plastic om je vingertje heen doen als je geen zin hebt in zilvere pootjes :Y)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:02
koelpasta aanbrengen
Hoe dik moet de laag koelpasta zijn ?
[rml][ BC3] veel/weinig koelpasta gebruiken[/rml]
Koelpasta
etc. :)

Gewoon dus even opzoeken over het hoe of wat aanbrengen.
Het is makkelijker dan het lijkt, en met een kleine tube Arctic Silver kun je heel lang doen, dus gewoon zelf een tubetje kopen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is Die-Hard Overclocking & Cooling related (Cooling issue), maar in de FAQ van dit subforum had je het antwoord ook al gevonden: Hoe warm mag mijn CPU worden? B)

Verder is GoT ook geen contactadvertentieforum. Daar hebben we andere websites voor.

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 18-07-2004 12:57 ]

Dit topic is gesloten.