"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
- Windows XP x64 is niet gratis. Voorheen waren er wel diverse beta versies te downloaden (daarop draait FarCry ook). Deze beta's waren wel gratis. Er zijn nog mensen die met deze beta's werken (verloopt pas na 1 jaar)
- Je oude windows xp professional editie kun je wel upgraden naar de 64-bit versie (omgekeerd kan niet meer!).
- Je kan het 64-bit OS binnekort ook gewoon in de winkel kopen.
- Als laatste kun je het nieuwe OS natuurlijk ergens jatten... In dat geval is hij wel gratis
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 19:26 ]
Waar moet ik verbeteringen verwachten, en eigenlijk is gamen al wat ik doe op een pc, heeft dat zijn voordelen, als ik dus upgrade naar 64bit!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Maar je kan hem wel gratis krijgen als je begrijpt wat ik bedoel..
settings:alles op very high en loopt goed.
ben benieuwd naar de extra levels
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Ook alle gangbare hardware is ondersteund met 64bit drivers!? creative audigy, ati radeon!?
ben van plan bf42/vietnam, farcry, dtm2 en RBrally erop te spelen, dit moet zonder meer te spelen zijn!?
en zo vrolijk word ik van win xp niet, dus als het daarop gamet is het me wel een install waard?!
[ Voor 34% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-05-2005 21:58 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Geinstalleerd worden kan wel maar niet alle games werken. Voorbeeld Sacred werkt nietsain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:56:
vraag aan een met ervaring, overige games kunnen zondermeer onder een winxp 64bit omgeving geinstalleerd worden!?
Ook alle gangbare hardware is ondersteund met 64bit drivers!? creative audigy, ati radeon!?
ben van plan bf42/vietnam, farcry, dtm2 en RBrally erop te spelen, dit moet zonder meer te spelen zijn!?
en zo vrolijk word ik van win xp niet, dus als het daarop gamet is het me wel een install waard?!
Voor als wat in mijn pc zit zijn 64-bit drivers voor.
[ Voor 5% gewijzigd door -=unicron=- op 16-05-2005 22:10 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
- gewoon aanvallen
- van bovenaf die berg
- een stukje terug is er een ventje met een boot, die boot pakken en aanleggen bij de steiger
Welke hadden jullie gepakt?
_@/'
Over welk level heb je het precies? Kan me het namelijk niet herinneren wat je bedoelt (alweer een tijdje geleden dat ik alle single player levels heb gedaan)BMRS schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:45:
Ik ben nu bij dat stuk waarbij je die goggle eyes moet jatten uit dat gebouw. Nu heb ik 3 keuze's:
- gewoon aanvallen
- van bovenaf die berg
- een stukje terug is er een ventje met een boot, die boot pakken en aanleggen bij de steiger
Welke hadden jullie gepakt?
jup heb ik ook gedaan. eerst de hele area scannen met de binoculars, der staan geloof ik een stukje na het 'kamp' nog wat gassies handig als je die ook meteen 'tagt'. het stuk opzich is nie zo heel moeilijk als je het zo doet, als ze je flanken kun je dat snel zien op je radarPencakSilat schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:55:
Van bovenaf de bevolking 'uitdunnen' daarna er in.

Hmz, ik heb nu maar gewoon een stuk teruggelopen, wat ventjes gekilled en die boot gejat. Daarna op ongeveer 30 meter vanaf die aanlegsteiger gaan staan, en alle ventjes komen zo naar je toegerend. Van te voren heb ik wel die vent met die rocket launcher neergehaald, dat is 'iets veiliger'.
Als ik naar jouw pc specificaties kijk, en ik vergelijk die met de mijne:pixon schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:53:
Vandaag farcry 64bit geinstaleerd en gespeeld en in een woord perfect,wat is dit spel mooi geworden.
settings:alles op very high en loopt goed.
ben benieuwd naar de extra levels![]()
AMD Athlon 64 3000+, 1.5GB RAM, XFX Geforce 6600GT, 228GB @ RAID0 (2x Maxtor 120 GB)
Ik kan ook alles op very high draaien, hij hakkelt nooit. Dan vraag ik me toch af wat voor meerwaarde zo een systeem heeft. Ik draai nu gewoon Windows XP x32. (Ik heb wel de Anti-Aliasing op 1 staan, en iets anders in het Basic Menu op Low (kweet niet meer hoe het heet). Ik heb 1280x1024 als resolutie ingesteld.
Ik zal vanmiddag wel eens gaan kijken wat mijn framerate is.
[ Voor 10% gewijzigd door Steephh op 18-05-2005 09:08 ]
_@/'
Het is volgens mij niet alleen zo dat het spel de 64-bits capaciteit van je processor gebruikt, maar er zitten ook wat extra textures in en speciale x64-only levels volgens mij..BMRS schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:01:
Dan vraag ik me toch af wat voor meerwaarde zo een systeem heeft.
Ik bedoelde eigenlijk meer de extra cpu kracht. 3500 ipv. 3000 en de SLI opstelling. Want hier: http://www.anandtech.com/...s/showdoc.aspx?i=2411&p=3 kan je namelijk ook zien wat de verschillen tussen 32 bits en 64 bits zijn.Sierra-NL schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:07:
[...]
Het is volgens mij niet alleen zo dat het spel de 64-bits capaciteit van je processor gebruikt, maar er zitten ook wat extra textures in en speciale x64-only levels volgens mij..
Mmz, misschien toch maar eens binnenkort Windows XP x64 aanschaffen, dat scheelt nogal wat in prestatie. Alleen jammer dat mijn Webcam en Scanner dan niet meer werken... (drivers..
[ Voor 20% gewijzigd door Steephh op 18-05-2005 09:12 ]
_@/'
Met 1,5 GB is de patch nogal groot, en ik denk dat een vrachtlading nieuwe high-resolution-textures daar de oorzaak van is (veel in de game zelf is er niet veranderd heb ik gehoord), en daarmee is heel Far Cry opnieuw behangen... Zit ik goed, of niet?
(Overigens ben ik wel een fan van het 'nieuwe' 64-bit Far Cry
Volgens mij zitten er in Instincts ook hele nieuwe levels, als ik me niet vergis. Ik had op de farcry site gekeken, en alles zag er echt heeel anders uit.Jejking schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:06:
Gokje over het feit dat de 64-bit-versie er beter uitziet dan de 32-bit-versie:
Met 1,5 GB is de patch nogal groot, en ik denk dat een vrachtlading nieuwe high-resolution-textures daar de oorzaak van is (veel in de game zelf is er niet veranderd heb ik gehoord), en daarmee is heel Far Cry opnieuw behangen... Zit ik goed, of niet?
(Overigens ben ik wel een fan van het 'nieuwe' 64-bit Far Cry, Instincts wordt vast nóg beter
)
_@/'
Verwijderd
Verwijderd
[rml]makje in "[ PC] Cooperative games tot en met 2005, ..."[/rml]Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:18:
waarom heeft een spel als dit geen co-op, wat een 100 meervoudige kraskraker zou t dan geweest zijn ;')
tis wel niet officieel en wie weet werkt het ook slecht, maar je hebt gelijk, deze spel zou officieel coop moeten kunnen....
Ik heb trouwens directx 9.0c en ik heb een AMD 3200+ op een Asus K8V SE Deluxe. Zonder 64-bit patch werkte hij wel.
Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?
Master_A
Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Deze probeer ik te gebruiken... maar werken totaal niet.
Deze probeer ik ook te gebruiken... maar werkt ook helemaal niet.While playing a game, press ~ to display the console window. Then, enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function:
Result Cheat Code
Invincibility god_mode_count=1
All weapons give_all_weapons=1
Extra ammunition give_all_ammo=1
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of zijn de cheats voor 1.31 anders?Start the game with the "-DEVMODE" command line parameter. Then, press one of the following keys during a game to activate the corresponding cheat function. Note: When in developer mode, all levels will also be unlocked.
Result Key
Toggle invincibility [Backspace]
All weapons P
999 ammunition O
Spawn point [F3]
Toggle no clipping [F4]
Move to next checkpoint [F2]
Save current position [F9]
Load current position [F10]
Toggle extra information [F11]
Toggle first and third person view [F1]
Increase speed [Equals]
Decrease speed [Minus]
Return to Default speed [F5]
B.v.d.
Iemand goeie tip hoe ik dit kan oplossen/overleven.
Rapapa...
RennenLosGieros schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:21:
Tof spel, ben nu de single player aan het spelen alleen ben uit heli gedropt na de nuke en heb amper ammo en veld vol beesten....
Iemand goeie tip hoe ik dit kan oplossen/overleven.
Eerst die M16 boven bij de waterval oppakken, daarmee die trigen killen die daarboven rondloopt.
Dan naar beneden springen en als een gek naar die gecrashte helikopter toerennen.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Ok thx, was daar al mee bezig maar schoot niet echt op....Gunp01nt schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:28:
[...]
Rennen
Eerst die M16 boven bij de waterval oppakken, daarmee die trigen killen die daarboven rondloopt.
Dan naar beneden springen en als een gek naar die gecrashte helikopter toerennen.
Rapapa...
Schieten is niet eens nodig, ik heb meteen in het begin die m16 gedropt, dan van de waterval naar beneden springen, dan zoveel mogelijk onder water blijven, en de stukjes dat je boven wat komt: Rennen!
Op die manier kun je er zonder een schrammetje langs komen.
Verwijderd
Je moet nog het bestand DevMode.lua aanpassen, hier staat hoe:Legion schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:01:
Iemand enig idee hoe ik de cheatcodes activeer in versie 1.31 voor SP?
Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Deze probeer ik te gebruiken... maar werken totaal niet.
[...]
Deze probeer ik ook te gebruiken... maar werkt ook helemaal niet.
[...]
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of zijn de cheats voor 1.31 anders?
B.v.d.
http://cheats.ign.com/ob2/068/482/482383.html
Iva_Bigone schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:01:
[...]
Je moet nog het bestand DevMode.lua aanpassen, hier staat hoe:
http://cheats.ign.com/ob2/068/482/482383.html
Mijn dank is groot!
In een van de huisjes is een deur naar een aparte kamer, daar ligt de Cryvison.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:55:
Kheb een beetje een probleemik kan me night goggles niet vinden, erg moeilijk op de map Research
[ Voor 3% gewijzigd door Steephh op 29-05-2005 19:29 ]
_@/'
Ik weet niet of dit gekomen is doordat ik sinds een paar dagen met die cheatenabler speel. (veel leuker
Heb patch 1.1 en 1.3 geprobeerd. Met beide hetzelfde probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door Atomius op 30-05-2005 16:37 ]
Gij zult niet cheaten
Toevallig pc overclocked? Dan zit er waarschijnlijk toch iets niet helemaal lekker. Had ik ook. Eerst sloeg het geluid over en toen een lange piep. PC terug geclocked en alles was weer ok.WizZie- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:36:
Ik heb sinds een week rare problemen met dit spel. Als ik speel kan het zijn dat ie na 10-15 minuten gewoon crasht... dus vastloopt en dan maken mijn boxen ook rare hoge piepgeluiden...
Ik weet niet of dit gekomen is doordat ik sinds een paar dagen met die cheatenabler speel. (veel leuker)... Iemand die dit herkent?
Heb patch 1.1 en 1.3 geprobeerd. Met beide hetzelfde probleem.
Ik ben er net trouwens achter gekomen dat Far Cry echt een gaaf spel is.
VPU recover altijd uitzetten krijg je de raarste dingen van verschilt ook per driver.WizZie- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:02:
Ik heb niets overclocked. Never! En daarstraks had ik het weer, maar toen kreeg ik VPU recover... Heb nu Catalyst 5.5
heb al met verschillende spellen dat ie door VPU recover crashte ff uitzetten nergenst meer last van gehad.
| Youtube |
Verwijderd
FarCry instincts is in de maak voor op de console (xbox geloof ik).
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 17:20 ]
Zo dat laatste stukje in die hal met al die gassies is ook niet echt makkelijk zeg, iemand nog tips?_Ernst_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:47:
Idd rennen!
Schieten is niet eens nodig, ik heb meteen in het begin die m16 gedropt, dan van de waterval naar beneden springen, dan zoveel mogelijk onder water blijven, en de stukjes dat je boven wat komt: Rennen!
Op die manier kun je er zonder een schrammetje langs komen.
Rapapa...
Enniewee doe ff een quicksearch voor 'vulkaan' in dit topic dan vind je genoeg tips
Dat vulkaan level... haha, ik heb er letterlijk +/- 40 keer over gedaan om van de ene naar de andere kant te komen en weer terug naar die lift. Dat was zó erg...
Weet je wat ik ook echt cool vind? Om de DEVMODE te gebruiken en dan te gaan "vliegen", in het RIVER level kan je dan gezellig op al die ventjes afvliegen en dan 1 sec voordat je door ze heen vliegt ze met je shotgun neerknallen. Ieder z'n ding he
WizZie- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:45:
Hey wat ongelofelijk cool! Een expansion eind dit jaar én een f*cking filmGeweldig!
Directed by
Uwe Boll

Zal wel zien of het wat is. Hij heeft Bloodrayne, Alone in the Dark en House of the Dead ook al vernaggeld.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Lol..? De arme man... Hoe zullen de trigons worden neergezet? High-tech CGI of monsterpakjes? Jack Carver mag voor mijn part wel gespeeld worden door Vin Diesel
Hehe:Fire_escape schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:34:
[...]
[...]
Zal wel zien of het wat is. Hij heeft Bloodrayne, Alone in the Dark en House of the Dead ook al vernaggeld.
NOOOOOOOOOOOO!!!!!! !!!!!! by - shootzombies (Sat Apr 23 2005 08:40:18 )
I can't stomach another videogame to movie adaptation by Boll. He completely ruins the games and makes people who don't play games hate them even more. Uwe Boll isn't just f u c k i n g up the movie industry he's f u c k i n g up the game industry! Sometimes I think Boll was sent down by God to punish all of us for our sins (lol)
"have you seen a little girl by any chance???" Harry, SH1
_@/'
Verwijderd
Changelog:
-Fixed a Shader Model 3.0 issue that caused graphics corruption on new ATI hardware.
-Set the game to detect nVidia hardware to avoid shaders being compiled at run time.
-Recompiled the 32bit version with a different version of STL to address some server slowdowns.
-Fixed a video playback issue to ensure compatibility with MOD SDK dll code.
-Fixed server issues when the server type was changed during a running game.
-Fixed potential crash when using RCON to start a new level.
Verwijderd
Heb P4 3E GHz, 6600 GT, 1024 MB RAM
Verwijderd
Betekent dit support voor de R520 ?Dracul schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 06:32:
Patch 1.32 is uit: http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php
Changelog:
-Fixed a Shader Model 3.0 issue that caused graphics corruption on new ATI hardware.
-....
Verwijderd
ik heb een gf 5200 die ik ga upgraden naar een 6600 gt
ik heb 512 mb geheugen en dat ga ik verdubbelen (1gb)
ik heb een amd XP 2800+ barton.
nou zijn de ultieme systeemeisen
p4 3 ghz of amd 3000+ ------> heb ik dan net niet
1024 mb ram-----> heb ik dan
radean 9800 pro of gf fx 5950 of hoger-----> heb ik dan
nou wil ik weten of ik far cry wel of niet op high kan spelen. (zonder haperen)
Edit: mijn tft heeft een responstijd van 25ms ik weet niet of dat van belang is
Verwijderd
wie weet het?
Responsetijd van je TFT is alleen belangrijk voor evt. ghosting.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:39:
ik wil far cry op high settings spelen
ik heb een gf 5200 die ik ga upgraden naar een 6600 gt
ik heb 512 mb geheugen en dat ga ik verdubbelen (1gb)
ik heb een amd XP 2800+ barton.
nou zijn de ultieme systeemeisen
p4 3 ghz of amd 3000+ ------> heb ik dan net niet
1024 mb ram-----> heb ik dan
radean 9800 pro of gf fx 5950 of hoger-----> heb ik dan
nou wil ik weten of ik far cry wel of niet op high kan spelen. (zonder haperen)
Edit: mijn tft heeft een responstijd van 25ms ik weet niet of dat van belang is
Ik heb een 2800+ barton met 6600GT, en bij mij draait ie nagenoeg vlekkeloos op very high met de textures op medium. Ik ga er vandaag 512 mb bijprikken zodat ik 1gb ram heb, ben benieuwd of de textures dan ook op high kunnen. Ik heb dus nagenoeg hetzelfde systeem als jij.
Dus om je vraag te beantwoorden: ja, dat gaat vlekkeloos op high. Op very high wordt het ietsje lastiger.
[ Voor 4% gewijzigd door TMC op 01-07-2005 15:33 ]
Iemand enig idee?
Leuke site:WizZie- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:02:
http://www.uweboll.com/
Lol..? De arme man... Hoe zullen de trigons worden neergezet? High-tech CGI of monsterpakjes? Jack Carver mag voor mijn part wel gespeeld worden door Vin Diesel
please stop making movies.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
http://www.obsidianedge.net/
Ik ben niet echt zo superfan van FC, maar de Obisidian Edge mod is toch wel erg vet. Als je van realistische spellen zoals Ghost Recon houdt dan is dit echt een mod die je moet uitproberen
\O/ weeeee =[specs]=
is gewoon
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Het betreffende topic kun je hier vinden:
http://forums.ubi.com/eve...52106891/m/3221035133/p/1
Ik ga het nu ff zelf proberen en laat nog wel ff horen of het is gelukt.
Edit:
Het werkt! Niks dus 64-bit nodig om de patch maar vooral de extra content te kunnen draaien en de daling in framerates is slechts gering. De grafische toevoegingen zijn het echter wel waard. Je kunt twee keer zo ver zien, er zijn nieuwe textures voor de omgeving, meer vissen en vogels en er springen nu regelmatig een aantal insecten voor je voeten.
[ Voor 34% gewijzigd door Dracul op 08-07-2005 07:25 ]
Eerst die link maar eens lezen

Klinkt goed, kga het ook proberen en ik zal vervolgens mijn resultaat hier wel posten.
[ Voor 79% gewijzigd door Benotti op 08-07-2005 02:25 ]
En dit werkt dus ook gewoon op een 32 bit cpu zonder al teveel performance verlies?
Stop chasing the dream, you're already living it
Er is een klein verlies aan performance maar dat is zeer gering. Heb je een wat oudere/langzamere processor(lees beneden een 2800+) dan raad ik het trouwens niet aan.
[ Voor 125% gewijzigd door Steephh op 12-07-2005 20:47 ]
_@/'
Ik heb alleen een paar vraagjes.
- Waarom had Kreiger het voor zijn dood over 'She'? Dat Val opnieuw aan PFC gaat beginnen?
- Waarom ontploft oppeens de halve vulkaan, als je in de cutscene weer weg wilt gaan?
- Is Project Far Cry nu een idee van de regering, of is het gewoon bedacht door Kreiger om geld te verdienen?
- Gaat het vervolg van Far Cry nu op dat mogelijke idee van Val in?
[ Voor 3% gewijzigd door Steephh op 12-07-2005 20:53 ]
_@/'
BMRS schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:53:
Hehe, eindelijk Far Cry uitgespeeld.Zonder Cheats
Ik heb alleen een paar vraagjes.
spoiler:- Wat gaat Val nu doen, met die cd's en die boekjes? Gaat zij nu Project Far Cry opnieuw opzetten?
- Waarom had Kreiger het voor zijn dood over 'She'? Dat Val opnieuw aan PFC gaat beginnen?
- Waarom ontploft oppeens de halve vulkaan, als je in de cutscene weer weg wilt gaan?
- Is Project Far Cry nu een idee van de regering, of is het gewoon bedacht door Kreiger om geld te verdienen?
- Gaat het vervolg van Far Cry nu op dat mogelijke idee van Val in?
Wel tof spel blijft het
sjek schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 02:38:
[...]
spoiler:Volgens mij was Val een agent van een CIA-achtige organisatie die moest ontdekken wat Krieger aan het doen was. Dat van die vulkaan weet ik echt niet meer, heb het spel ruim een half jaar terug voor het laatst uitgespeeld. Project FarCry komt van Krieger zelf. Hij kreeg geen toezegging meer van de overheid, dus is hij in z'n uppie doorgegaan op een eiland wat hij ter beschikking had of stiekem heeft genomen. Dit allemaal omdat hij een visie had over de toekomst van de mensheid te helpen (achteraf bleek het gewoon een machtspelletje te zijn om gezag te krijgen met zijn genetisch aangepaste krijgers. Zover ik weet van het vervolg, is er een andere Mad-scientist (collega) z'n plannen aan het afmaken met wat aanpassingen
_@/'
Edit; In multiplayer kan ik met de AMD 64 patch geen punkbuster meer installeren?
't Is trouwens wel echt lachwekkend dat je die troep ook op 32 bit kan zetten. De consument bedriegen noem ik dat.
[ Voor 21% gewijzigd door Atomius op 13-07-2005 17:28 ]
ik kan nu namelijk niet hosten....
Verwijderd
Lees de openingspost nog eens door. Daar staat het precies uitgelegdbobje_2 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:18:
hey weet iemand hier welke poorten far cry gebruikt om over internet te spelen?
ik kan nu namelijk niet hosten....
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
hoe doe je dat? gewoon die AMD patch installeren?Joost E. Boere schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:15:
Inmiddels de 64-bits extra's aan het lopen in mijn 32-bits windows. Ziet er goed uit, maar voordat ik alles op nieuw ga spelen. Waar zit de extra content? Ik ben net aanbeland op het andere eiland, bij de schotelantenne. Heb ik kan al zaken gemist?
Verwijderd
BlowFish schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:48:
hoe doe je dat? gewoon die AMD patch installeren?
dit is te lezen via een link op deze pagina....OK, here is what to do to made the 64 bit ECU and Patch 1.32 work on 32 bit:
Download both packages:
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe
and
farcry_amd64_ecu.exe
and from cmd install them on your 32bit OS with
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
and
farcry_amd64_ecu.exe /a
this will create an unpack of the installation files on new folders you choose
Copy all the new files over your Far Cry installed files.
So far I can see the offset bumps working in Catacombs level, all the new details on textures: rocks, etc... More birds and vegetation, increased distance view.
Verwijderd
gelukkig heb ik geen datalimiet maar toch ben ik zwaar pissed off. is er iemand die mij op een andere manier die 2 bestanden kan geven? (torrent het liefst)
Verwijderd
dan nog moet ik binnen 1 uur de download binnen hebben of anders verbreekt de server de verbinding.... en ik kan NIET binnen 1 uur voltooien, heb ongeveer 10 minuten extra nodig...Bever! schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 02:16:
gebruik gewoon een fatsoenlijke download manager, zoals flashget..
edit: en bedankt hoor, ik zie net via google dat flashget spyware bezit....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 03:03 ]
Verwijderd
Ik heb precies zo gedaan als beschreven stond op die andere site.
Maar als ik die bestanden heb uitgepakt dan heb ik 2 .msi files er staan!
Weet iemand wat ik daarmee moet doen?
Let op:
1) Je download de bestanden
2) Je gaat naar Start -> Uitvoeren
3) Je typt in: C:\*locatie van bestand*\farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
4) Druk op Enter
5) 'Uitvoeren' in het scherm aanklikken
5) Setup begint, taal kiezen, wachten (lang wachten bij mij, niet schrikken), 'Next' klikken
6) Typ locatie waar je de bestanden wilt hebben
7) 'Install' klikken, even wachten
Als de Setupwizard dan vastloopt oid, niet schrikken. De bestanden staan gewoon op de locatie hoor
Edit: Bij stap 3) geen sterretjes typen, enne... hetzelfde natuurlijk voor farcry_amd64_ecu.exe

Icoontje gebruiken in FarCry-map (niet in de Bin64-map, maar hoofdmap zelf!)
Op een serveerblaadje
[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 26-07-2005 20:13 ]
Verwijderd
Dat heb ik ook precies zo gedaan, alleen het probleem is als ik die 2 patches heb uitgepakt krijg ik 2 .msi files inplaats van de bestanden die ik zou moeten hebbenJejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:11:
^
Let op:
1) Je download de bestanden
2) Je gaat naar Start -> Uitvoeren
3) Je typt in: C:\*locatie van bestand*\farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
4) Druk op Enter
5) 'Uitvoeren' in het scherm aanklikken
5) Setup begint, taal kiezen, wachten (lang wachten bij mij, niet schrikken), 'Next' klikken
6) Typ locatie waar je de bestanden wilt hebben
7) 'Install' klikken, even wachten
Als de Setupwizard dan vastloopt oid, niet schrikken. De bestanden staan gewoon op de locatie hoor. Dan al die bestanden selecteren, en over de bestanden in je FarCry-map heengooien, Overschrijven: Ja op Alles.
Edit: Bij stap 3) geen sterretjes typen, enne... hetzelfde natuurlijk voor farcry_amd64_ecu.exe![]()
Icoontje gebruiken in FarCry-map (niet in de Bin64-map, maar hoofdmap zelf!)
Op een serveerblaadje, we hopen dat je er zo uitkomt. Succes!
Het is dus wel vreemd dat je die .msi's krijgt, maar als je die gewoon kunt uitpakken is er verder niks aan de hand (als het goed is)
Verwijderd
Nee ze zijn niet uit te pakken, en de grootste .msi file is nog geen 3 MB!Benotti schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:43:
.msi zou je volgens mij gewoon uit moeten kunnen pakken met bijv. winrar.
Het is dus wel vreemd dat je die .msi's krijgt, maar als je die gewoon kunt uitpakken is er verder niks aan de hand (als het goed is)
Urmz, ja, dat klopt nietVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:55:
[...]
Nee ze zijn niet uit te pakken, en de grootste .msi file is nog geen 3 MB!
Maar zowieso kreeg ik geen .msi, dus het is een beetje vreemd en verder weet ik het helaas ook niet.
Verwijderd
Maar ik laat het hier bij maar gewoon zitten
Verwijderd
Waar heb jij ze gedownload dan?Benotti schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:46:
[...]
Urmz, ja, dat klopt niet.msi valt gewoon uit te kopen, en 3 mn is erg weinig. Hij is dus corrupt
![]()
Maar zowieso kreeg ik geen .msi, dus het is een beetje vreemd en verder weet ik het helaas ook niet.
Verwijderd
hier ff een linkje voor jou (en anderen):
http://browse.files.filef...1325800;/browsefiles.html
ff scrollen naar beneden en de bovenste 2 bestanden van meer dan 400 mb downen.
nevermind, beter eerst lezen in dat topic
[ Voor 27% gewijzigd door TeringJantje op 27-07-2005 17:24 ]
Verwijderd
Als ik nu far cry opstart dan blijft die hangen bij dat plaatje met die 64 bit logo erop:S
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
hej, jij bent echt de 1e die dit vraagtTijgert schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:02:
Dus FarCry 64bit patch werkt onder 32bit.. wat is er dan 64bit aan?
Sarcasme?hej, jij bent echt de 1e die dit vraagt
Maar als het onder 32bit gewoon draait, skipt hij dan zelf de 64bit binaries? Of zijn de binaries dan eigenlijk toch niet echt 64bit?
Of... werkt het alleen met een 64bit cpu ook al is het OS 32bit? (dit lijkt me wat sterk, maar ik weet het ook niet)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Dracul schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:47:
Er is nu iemand op de officiele forums die claimt de 64-bit patch en de 64-bit extra content draaiende te hebben gekregen onder 32-bit. Meerdere mensen ook die het bevestigen.
Het betreffende topic kun je hier vinden:
http://forums.ubi.com/eve...52106891/m/3221035133/p/1
Ik ga het nu ff zelf proberen en laat nog wel ff horen of het is gelukt.
Edit:
Het werkt! Niks dus 64-bit nodig om de patch maar vooral de extra content te kunnen draaien en de daling in framerates is slechts gering. De grafische toevoegingen zijn het echter wel waard. Je kunt twee keer zo ver zien, er zijn nieuwe textures voor de omgeving, meer vissen en vogels en er springen nu regelmatig een aantal insecten voor je voeten.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 21:37 ]
Verwijderd
ff overnieuw beginnen? dus orginele farcry+ alle andere patches tot en met 1.32 en dan de 2 64bits bestanden enzovoorts? heb je wel een 2800+ cputje?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:49:
Het is me nu gelukt met de bestanden.
Als ik nu far cry opstart dan blijft die hangen bij dat plaatje met die 64 bit logo erop:S
1
2
3
4
5
| The wizard was interrupted before Far Cry ( Patch 1.32 AMD64) could be completely installed. The system had not been modified. To install this program at a later time, run the installations again. Click Finish to exit the wizard |
Het lijkt mij zoveel mooier weet iemand het , ?