Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07

_Ernst_

Mark It Zero!

De laatste paar weken gaat online spelen echt ruk (als in: het lijkt of je speelt met een ping van 500 ofzo, terwijl die redelijk is; 30ms).
Nu is dat sinds een paar dagen wat beter geworden, maar nu word ik zo'n 5x per 10 minuten gekickt door punkbuster, foutmelding varieert. Heeft dat kicken ook te maken met mijn verbinding, of kan dat aan iets anders liggen?
Gunp01nt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:29:
Ja, Far Cry wordt tegen het einde echt heel slecht imho. Prop gewoon een level vol met raketschietende monsters, en klaar is kees.
Klopt, vond ik ook een beetje jammer,
nogal in contrast met de overige levels, die over het algemeen :9~ :9~ zijn (vooral de buitenlevels)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik speel het nog steeds wel eens, bijv. Boat of Fort of gewoon vanaf het begin spelen totdat je die rotte trigens tegenkomt :P echt heel gaaf dat je gewoon elke keer weer een hele nieuwe tactiek kunt proberen. de vrijheid die je hebt is echt geweldig.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

iemand nog tip om vulkaan door te komen? :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Je bedoelt vlak nadat je door die poort bent gesprongen, na die waterval? Eerst van een afstand die kleinere spring-trigens killen, je hebt genoeg tijd om de raketten van die grote trigens te ontwijken. Dan mol je een paar grote trigens en loop je eens wat verder. Blijf dekking zoeken achter rotsen e.d. en zorg dat je zoveel mogelijk raketknallers verrast.

Dan moet je ergens zo'n boomstam over waar je ook nog mercenaries tegenkomt, daar komen weer raketten en andere explosieven bij van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
R-B schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:17:
iemand nog tip om vulkaan door te komen? :X
Zoals ik het heb gedaan:
Als je die deur door bent in het begin van het level in de vulkaan dan kun je gelijk rechts van de deur in het hoekje staan en kun je die mannen-met-een-raket met granaten uitschakelen en/of grenade launchers (weet niet meer precies). Als je ze een voor een lokt, dan kun je er al een hoop al dan niet allemaal uitschakelen, alleen zorgen dat ze je niet zien anders ben je toch de lul, kwestie van proberen. Zo heb ik het iig gedaan. Daarna snel rennen, dekking zoeken en met je sniperrifle kun je die springende mannetjes dan steeds uitschakelen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

bedoel

IN vulkaan :P

Ik ben na waterval heeel stuk verder gekomen.. Ik heb daarna zo gast vermoord die dat wijf gevangen hielt.. Toen waren we erg ziek.. we werden van die wezens. dus ik moet opzoek naar doyl ofzo die tegengif heeft.. Dan kom je IN vulkaan.. maar ik ga snel dood :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

oh, daar. Daar heb ik gecheat :P dat was echt een rotstukje. zeker als je bedenkt dat je vlakbij het einde van het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ah zwak :P verder iemand tips zonder cheate? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
wat ik eerder vertelde heeft daar juist betrekking op, probeer maar eens :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

sorry, overheen gelezen. Dat zo dadelijk ff uitproberen

wel tering moeilijk :(

ja heb alleen je tip van sniper opgevolgt.
Uitgespeeld nu :)

[ Voor 50% gewijzigd door R-B op 02-03-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Oké vet :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Je moet daar gewoon om in het hoekjes gaan zitten, zo zien die beesten je niet. Maar jij kan ze dan in de arm schieten etc

dus gewoon blijven knallen totdat ze allemaal dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik had toen ik het had uitgespeeld, meer zoiets van "jammer" :P

Maar toen heb ik hem gekocht en ben online gaan spelen, dan ownd ook keihard :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Mijn vader is nu Far Cry aan het spelen. Hij schrikt zich iedere keer te pletter als ie door een merc wordt beschoten :P
maar hij is nu toch al in Carrier. Ik heb em effe de hint gegeven dat ie niet perse helemaal naar het dek hoeft, maar ook gewoon de draadjes van die rubberboot door kan schieten en er vandoor gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

_Ernst_ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:11:
[...]

Ik had toen ik het had uitgespeeld, meer zoiets van "jammer" :P
Heb je eigenlijk ook HEEL veel gelijk in..
Gunp01nt schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:59:
Mijn vader is nu Far Cry aan het spelen. Hij schrikt zich iedere keer te pletter als ie door een merc wordt beschoten :P
maar hij is nu toch al in Carrier. Ik heb em effe de hint gegeven dat ie niet perse helemaal naar het dek hoeft, maar ook gewoon de draadjes van die rubberboot door kan schieten en er vandoor gaan :D
omfg, ja idd. Doe ik meteen volgende x ook.. :r

[ Voor 20% gewijzigd door R-B op 02-03-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Gunp01nt schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:59:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Wat een minder lvl is die boot zeg, saai als boter :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Carrier vond ik toen ik het de eerste keer speelde nou juist wel vet. Eerst tussen al die kisten naar die machine gun toe zien te komen, en dan met die machinegun alles neermaaien :9
was blij dat ik het niet over had geslagen :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL... hoe moest je anders dat rubberen bootje mee nemen dan? Ik ken alleen maar de draadjes kapot schiet methode 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Hieronder wat hints voor mensen die het vulkaan level willen spelen zonder te cheaten in single player.

(Haal je muis over de zwarte teksts om het te lezen.)

Tip 1:
Ga naar de wapenkamer en haal zoveel mogelijk wapens. Die drop je allemaal na de eerste deur van de sluis (die op slot gaat als je 'm achter je dicht laat gaan.)
Je gaat snel weer terug (voordat die deur dichtgaat) en haalt nog meer wapens. Dit doe je een aantal keer tot je een arsenaal aan wapens hebt opgeslagen in de sluis. Vervolgens kan je nu verschillende wapens gebruiken om die raketschietende monsters af te maken.

Tip2:
In dezelfde wapenkamer van hierboven staat ook een stoel. Zoals je weet kan je veel objecten in FarCry voor je uit duwen door er tegenaan te lopen. Zo ook de stoel. Deze kan je helemaal meenemen naar die eerste deur van de sluis (ben je wel ff mee bezig) en dan leg je 'm precies op de plek waar die deur dicht zou vallen. Nu probeert de deur dicht te gaan, maar dat lukt niet omdat die stoel er ligt.
Nu kan je de monsters af gaan schieten en elke keer als je bijna dood bent, ren je door die deur terug naar de wapenkamer om jezelf met medikits weer beter te maken.

Trouwens: Het werkt het beste om beide tips tegelijk te gebruiken!

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Was het trouwens al gezegd dat er een film van Far Cry aankomt?

Het slechte nieuws is dat ie geregisseerd wordt door Uwe Boll, de onvoorstelbare prutser die we nog kennen van House of the Dead en Alone in the Dark. Het lijkt wel of ie op een missie is om alle game franchises op afgrijselijke wijze te verminken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben nu net aan FarCry begonnen, en het draait hier allemaal lekker,
enige probleem is dat ik wel wat last heb van Framedrops,
Heb het Volgende Systeem

Pentium4 3,4 Ghz
Asus Geforce 6800 GT 256mb (forceware 71.81)
1gig pc400 Kinston Geheugen

Heb de Autodetect Functie gebruit voor de video instellingen, en
die geeft aan dat alles op de hoogste setting moet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zit het niet ergens anders in? Ik heb
AMD XP1800+
Hercules Ati Radeon 9700 Pro 128mb
512MD noname DDR

op high trekt 1024x768 loopt het soepel als hel en met very high en/of 1200x... gaat het 'redelijk'
dus hoe jij aan framedrops komt. Misschien een andere verklaring? Heb je op de achtergrond nog meer programmas lopen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

IloveMyHenB schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:37:
Hieronder wat hints voor mensen die het vulkaan level willen spelen zonder te cheaten in single player.

(Haal je muis over de zwarte teksts om het te lezen.)

Tip 1:
Ga naar de wapenkamer en haal zoveel mogelijk wapens. Die drop je allemaal na de eerste deur van de sluis (die op slot gaat als je 'm achter je dicht laat gaan.)
Je gaat snel weer terug (voordat die deur dichtgaat) en haalt nog meer wapens. Dit doe je een aantal keer tot je een arsenaal aan wapens hebt opgeslagen in de sluis. Vervolgens kan je nu verschillende wapens gebruiken om die raketschietende monsters af te maken.

Tip2:
In dezelfde wapenkamer van hierboven staat ook een stoel. Zoals je weet kan je veel objecten in FarCry voor je uit duwen door er tegenaan te lopen. Zo ook de stoel. Deze kan je helemaal meenemen naar die eerste deur van de sluis (ben je wel ff mee bezig) en dan leg je 'm precies op de plek waar die deur dicht zou vallen. Nu probeert de deur dicht te gaan, maar dat lukt niet omdat die stoel er ligt.
Nu kan je de monsters af gaan schieten en elke keer als je bijna dood bent, ren je door die deur terug naar de wapenkamer om jezelf met medikits weer beter te maken.

Trouwens: Het werkt het beste om beide tips tegelijk te gebruiken!
spoiler:
Wel heel leuk en aardig allemaal, maar als je in het hoekje gaat zitten kunnen ze je ook niets (en jij kan die grote beesten in de arm schieten etc) zo hoef je ook niet te klooien met een stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Far Cry uitbreiding:

http://games.telenet.be/images/upload/ubisoft.txt

- Oktober - december 2005
Far Cry add onTM - PC

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=17264

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play247 wordt de dvd bijna weggegeven :)

Hoe is de online-community van deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:40:
Bij play247 wordt de dvd bijna weggegeven :)

Hoe is de online-community van deze game?
Ik heb het server aantal bekeken met ASE gamebrowser maar valt toch erg tegen, het is haast niets vergeleken met de HL2/CSS of BF42/DC community ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een aantal dagen geleden de full version gespeeld, al een tijdje daarvoor de demo's.

Grafisch is het perfect, gewoon niks op aan te merken.
Animatie, sounds en AI (voor zover je hier van kan spreken) zijn ook wel OK.

Maar je raakt er toch snel op uitgekeken, verhaal begint me niet echt meer te boeien, je komt toch steeds een beetje hetzelfde tegen. Zelfs bij de demo's had ik dat al op het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Far cry online speel ik nog steeds vaak en het blijft gewoon vet :Y)
Sever zijn er ook genoeg vind ik, er zijn altijd vrije server met veel man en een goede ping :)

Over dat je er snel op uitgekeken bent: had/heb ik geen last van. Vooral de tropische buitenlevels zien er gewoon zo goed uit dat ze bij mij niet snel gaan vervelen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:53:
[...]

Ik heb het server aantal bekeken met ASE gamebrowser maar valt toch erg tegen, het is haast niets vergeleken met de HL2/CSS of BF42/DC community ;)
Als ik het wel heb is er een site die precies bijhoudt hoeveel bij welke game er spelen. Weet iemand die?
Helaas is FC (nog) niet geworden wat het zeker waard was, een flink levende mp game, met 1 aansprekende mod. Jammer, en dat CS lijkt niet uit te roeien, zoveel als dat nog steeds spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duffet1
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 10:45
he hallo, ik heb een vet probleem in far cry. Ik krijg ineens heel vaak en steeds vaker de fout melding en critical error: "memory cannot be read". Echt enorm irritant! Ik denk dat wel meer mensen dit probleem gehad hebben, maar ik vond het nergens terug in de andere topicpagina's. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb je al gepatched?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duffet1 schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:31:
he hallo, ik heb een vet probleem in far cry. Ik krijg ineens heel vaak en steeds vaker de fout melding en critical error: "memory cannot be read". Echt enorm irritant! Ik denk dat wel meer mensen dit probleem gehad hebben, maar ik vond het nergens terug in de andere topicpagina's. Iemand een idee wat dit kan zijn?
ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij kwam het omdat azureus op de achtergrond bezig was, als ik dat uitzette dan kon ik gwoon spelen zonder die foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Waarschijnlijk een n00bvraag, maar voor welk wapen is deze ammo eigenlijk?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55910/thumb.png

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Ernst_ schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:51:
Waarschijnlijk een n00bvraag, maar voor welk wapen is deze ammo eigenlijk?

[afbeelding]
voor je pistol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

8)7 dat ik daar niet opgekomen ben, was alle wapens al nagegaan, en dan vergeet ik die...

thx :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog veel mensen eigenlijk die farcry multiplayer spelen ?
BosAap - ik dus
NFSGamer weet ik ook. ( Hi gamer :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Nope ik word altijd agressief om op servers te joinen.
Als de server niet goed is dan moet je gewoon vet lang wachten, omdat je serial al in gebruik is.
Zwaar irritant en heb daar geen geduld meer voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

nlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 08:27:
Nope ik word altijd agressief om op servers te joinen.
Als de server niet goed is dan moet je gewoon vet lang wachten, omdat je serial al in gebruik is.
Zwaar irritant en heb daar geen geduld meer voor. :)
Gewoon opletten met wat voor map een server draait. Als je die niet hebt dan moet je idd een tijdje wachten. Zelf heb ik er nooit last van, gewoon opletten dat je niet op servers joint die custom maps draaien die jij niet hebt :)

Ik speel het nog vrij vaak, het blijft gewoon vet 8) (vooral assault, soms FFA en TDM)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 03:09:
BosAap - ik dus
hier nog een Online Gamert, in clan zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 03:09:
BosAap - ik dus
Je vergeet mij

McG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Ik speel het ook sinds zaterdag, 20 euro bij de mediamarkt :)

Ben dus nog wel behoorlijk noob...

Alleen punkbuster kickt me echt regelmatig, en nee .. ik cheat niet.

[ Voor 28% gewijzigd door wielhelm op 11-04-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke reden word je dan gekickt, je krijgt altijd een melding. Post die eens?

Waarschijnlijk moet je even pb updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Het kan ook nog aan je internetverbinding liggen. Als ik via demon speel dan word ik om de 10 minuten gekickt vanwege verschillende redenen (ondanks dat ping wel redelijk is). Maar als ik via chello speel dan werkt het perfect en heb ik nooit last van kicks.
moet ik toch nog steeds eens een keer voor naar demon bellen..

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort hebben we hier een prive Lan.. en we gaan dit veel spelen, weet iemand hoe, en of je een stat server kunt draaien voor farcry ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

over het algemeen zijn het packet time out errors.

Maar dat slaat echt nergens op, heb echt een prima ping. En ook bij andere spellen heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

minimaal 1x inde week op me eigen assault map 2on2 of zelfs met 3on3 :D

en soms ook nog wel s op public servers :p

[ Voor 25% gewijzigd door nzyme op 12-04-2005 22:06 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

wielhelm schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:01:
over het algemeen zijn het packet time out errors.

Maar dat slaat echt nergens op, heb echt een prima ping. En ook bij andere spellen heb ik nergens last van.
Ik denk dt iedereen hier veel last van heeft. Punkbuster is echt een naar ding in FarCry.

Ik zoek nu alleen nog maar servers zonder punkbuster, met het risico dat er cheaters zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

en die cheaters zijn er dus inderdaad, het spel in de campain mode is echt top, maar multiplayer valt ie me echt zwaar tegen.

Dan toch maar UT 2004 kopen.

(daar wacht ik toch nog even mee, de demo geeft ook al genoeg plezier)

[ Voor 31% gewijzigd door wielhelm op 13-04-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wisten jullie al dat er coop is voor farcry? dus dat jij en een partner samen de level uitspelen zoals in single player?

zie [rml]makje in "[ PC] Cooperative games tot en met 2005, ..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch blijf ik erbij ... dit spel vind ik beter dan HL2 :D je kunt hier lekker kiezen waar je heen gaat je hebt meer vrijheid + het is mooier, als ik me nieuwe pc heb ga ik deze game zeker vaak spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:29:
wisten jullie al dat er coop is voor farcry? dus dat jij en een partner samen de level uitspelen zoals in single player?

zie [rml]makje in "[ PC] Cooperative games tot en met 2005, ..."[/rml]
ja weet ik heb ik geprobeerd, maar hij werkt half :(, de client kan niet springen :S en je ziet geen nick van elkaar, ik weet niet over er al een nieuwere versie is waar het is gefixt.

btw yo mc, bosaap :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan bij mij anti-alising niet aan zetten, het blokje waar ik op moet klikken om het aan te zetten is grijs, dus dat je er niet op kan klikken. Zijn er meerdere die dit ook hebben. Weet iemand waarom dit zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het wel, heb je hem wel gepatched naar 1.3 of 1.31.

En wat voor videokaart heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, ik heb 1.1 en een XFX 6800LE, ik zal hem wel ff patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd is dat... Ik heb precies dezelfde 6800LE kaart gehad en dat ging perfect hoor (als je tenminste een paar pixel pipelines open hebt gegooid). De game was prima speelbaar op 1280x960 met 2xaa en 2xaf op die kaart (alles op high natuurlijk :9 )... Probeer de laatste drivers eens... te downloaden op www.nvidia.com (en let er dan op dat je de beta drivers neemt!!! Die zijn flink wat sneller en dat gaat perfect op die kaart). Misschien heb je verder het gebruik van AA en AF helemaal gedisabled in de driver software zelf. (te vinden via configuratie scherm --> beeldscherm --> geavanceerd --> geforce 6800le). In elk geval.. het moet mogelijk zijn (tenzij je hdr lightning aan hebt gezet, wat mogelijk is vanaf patch 1.2 en met patch 1.3) / 1.31)!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb hem nu gepatched naar 1.3, en nu kan het wel :), masterlijk joh met anti-allising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind half life 2 mooier beter verhaal + even mooie graphics die je op een bud systeem nog kan draaien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:51:
Ik vind half life 2 mooier beter verhaal + even mooie graphics die je op een bud systeem nog kan draaien! :)
Of je het een mooier verhaal vind of niet is net een kwestie van smaak.

Mij gaat het meer om het multiplayer gedeelte and die rocked bij farcry. Leuke community etc etc. Als moet ik wel zeggen pb laat hier wel erg veel steekjes liggen.

@Ernst, als je op die demon lijn speelt, gebruik je dan je dezelfde config, dus zelfde router, pc software firewall ed.?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:01:
[...]

@Ernst, als je op die demon lijn speelt, gebruik je dan je dezelfde config, dus zelfde router, pc software firewall ed.?
Nee niet helemaal, wel zelfde pc met zelfde settings, alleen m't chello modem hangt rechtstreeks aan mijn pc. En als ik via demon speel gaat dat via een switch en mijn server met firewall (waarin alle juiste poorten open staan). Ping tussen pc en server is <0 ms, dus dat lijkt me wel goed opzich. Settings van de modem zou ik misschien eens naar moeten kijken, een of andere vage gast van de demon helpdesk heeft me die een keer laten veranderen waarna m'n verbinding niet meer werkte, daarna zelf maar weer wat veranderd waarna het weer werkte.

[/late reactie :P ]

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Iemand eigenlijk enig idee hoe ik die soort van pop up uit zet?Pas als ik inzoom, zie ik zeg maar alles, ik wil graag meteen alles zien, vind het irritant, zie je een vijand, moet je eerst helemaal inzoomen om hem te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat leuke FarCry pics:

FC 1280x960 PS3.0 HDR 16xaf:

Afbeeldingslocatie: http://img186.echo.cx/img186/1856/farcry00636vp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img186.echo.cx/img186/5593/farcry00497ev.th.jpg

Is het niet een heerlijk vakantieparadijs??? :*) .

BTW, iemand een idee wanneer FC in 64-bit versie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:52

Milmoor

Footsteps and pictures.

Hoe kan ik het tweede wapen van de boten/auto's gebruiken? De mitraileur lukt, maar er zit nog een dikker iets naast. Of is dat geen tweede wapen?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost E. Boere schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:08:
Hoe kan ik het tweede wapen van de boten/auto's gebruiken? De mitraileur lukt, maar er zit nog een dikker iets naast. Of is dat geen tweede wapen?
Default de X button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Gunp01nt schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:55:
Was het trouwens al gezegd dat er een film van Far Cry aankomt?

Het slechte nieuws is dat ie geregisseerd wordt door Uwe Boll, de onvoorstelbare prutser die we nog kennen van House of the Dead en Alone in the Dark. Het lijkt wel of ie op een missie is om alle game franchises op afgrijselijke wijze te verminken :(
haha lol :D er zijn meer mensen die zo denken.

kijk eens op: http://www.uweboll.com/
please stop making movies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een paar screenshots met HDRrendering aan.
Afbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/9239/farcry00381pe.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/9718/farcry00392hq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/9264/farcry00407qp.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig :9 !!! Komt er nog een FarCry Patch waarbij die HDR lightning uit de betafase word gehaald???

Nog meer FC --> paradise setting 16xaf HDR sm.3.0 1280x960 (driver 71.84 beta):

Afbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/4153/farcry00653qr.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/25/farcry00721pa.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img164.echo.cx/img164/3563/farcry00719jr.th.jpg

Wel beetje zwaar met 16xaf... beter 8xaf. Toch vind ik FarCry eigenlijk mooier qua natuur als HF2 of Doom 3. Doom 3 en HF2 hebben wel mooiere binnenlevels. Maar wanneer komt FarCry in 64-bit nu eens uit???

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:58:

Wel beetje zwaar met 16xaf... beter 8xaf. Toch vind ik FarCry eigenlijk mooier qua natuur als HF2 of Doom 3. Doom 3 en HF2 hebben wel mooiere binnenlevels. Maar wanneer komt FarCry in 64-bit nu eens uit???
ben ik ook erg benieuwd naar hoe dit spel in 64bit mode speelt

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
als je van farcry servers etc word gekicked voor packetlos dan betekend dat dat je PB geupdate moet worden.

http://www.evenbalance.com/
file effe laten runnen en klaar

tenminste dat lost het probleempje op bij mijn games

(normaal update PB tijdens het spelen maar vaak kicked hij je al voordat het gedaan is etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik schrok me altijd de tering van die pokke beesten poing komt er weer 1 uit zo'n bosje :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey Nvidia kaart bezitters, er is een nieuwe WHQL driver te downloaden vanaf www.gurur3d.com . Het betreft driver 76.45 WHQL. Mijn ervaringen met deze driver in combinatie met FarCry zijn erg goed!!! De prestaties schieten omhoog, vooral wanneer je in sm3.0 mode met HDR aan draait (+- 20 tot 30% sneller!). Het proberen waard!!

*er schijnt een bug te zijn in combinatie met PainKiller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu op 76.50 die doen het hier ook perfect. ( 6800le )

DoO_darkrush_NL speel je ook multiplayer ???
Vandaag wist ik opeens weer waarom ik soms een hekel aan snipers heb. :(
Afbeeldingslocatie: http://img129.echo.cx/img129/9089/farcry00454bm.th.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee sorry, ik speel geen multiplayer bij FarCry. Maar dat is meer een kwestie van tijdprobleem. Ik zit altijd volgepland of een maat vraagt me een andere game online te spelen. Nooit tijd voor FarCry. Misschien van de zomer eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
64-bit versie van Far Cry is uit, downloaden kan je op http://www.amd.com/us-en/...543,00.html?redir=IEGFC01

Een test kan je vinden op http://www.amdzone.com/mo...warticle&artid=125&page=1

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die screenies, in één woord: *kwijl* :9~ :*) O+ :9 !!!

Als dat zo is, dan ga ik toch denken aan een AMD64 in plaats van een Intel P4... :*) Sterker nog, dat dacht ik al, ware het niet dat Dell geen AMD levert :'( ARGH :X

offtopic:
Iemand nog een tip voor een heel prebuild systeem (ik wil prebuild vanwege compatibiliteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Dell? Stop gewoon zelf een pc in elkaar.

De nieuwe P4's ondersteunen trouwens ook 64bit, die instructieset is normaal hetzelfde als die van AMD, dus mss werkt het ook op die P4's.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ben ik de enige die de 64 versie maar een gebakken lucht verhaal vindt en de 32bit versie mooier vind?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

skullsplitter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:43:
Ben ik de enige die de 64 versie maar een gebakken lucht verhaal vindt en de 32bit versie mooier vind?
kijk anders ns bij Anandtech. Daar zie je echt wel dat de 64 bits versie mooiere/gedetailleerdere screens heeft...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

In zekere zin is het natuurlijk wel een gebakken lucht verhaal aangezien deze grafische veranderingen ook gewoon met 32bit te doen zouden zijn. Hoop eigenlijk dat er een patch voor uitkomt wat ik normaal zou vinden aangezien de gamer toch wat euro's heeft uitgegeven aan dit spel. Ik denk zelf dat de performance er niet echt sterk op achteruit gaat in 32bit. Maar goed, waarschijnlijk blijft dit altijd bij speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Help!!!! schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:11:
[...]

kijk anders ns bij Anandtech. Daar zie je echt wel dat de 64 bits versie mooiere/gedetailleerdere screens heeft...
Maar de 32 bits versie heeft weliswaar minder gedetailleerde screens, maar de 64 bits versie is geforceerd mooi gemaakt. Die stenen glimmen, textures zijn overdone aanwezig en het atmosferische perspectief wordt teniet gedaan, waardoor het meteen kunstmatiger oogt...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dracul schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:54:
In zekere zin is het natuurlijk wel een gebakken lucht verhaal aangezien deze grafische veranderingen ook gewoon met 32bit te doen zouden zijn. Hoop eigenlijk dat er een patch voor uitkomt wat ik normaal zou vinden aangezien de gamer toch wat euro's heeft uitgegeven aan dit spel. Ik denk zelf dat de performance er niet echt sterk op achteruit gaat in 32bit. Maar goed, waarschijnlijk blijft dit altijd bij speculeren.
Dat denk ik dus ook. Het lijkt een beetje op een onderhandse deal "jullie maken een paar aanpassingen voor het spel, onder het mom dat 64 bits meer detail geeft dan 32 bits (en die aanpassingen zitten hem vooral in de toevoeging van andere textures en shadereffecten, hier en daar een extra poly), en wij leveren jullie de komende paar jaar CPU's"

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hoe zet ik HDR aan :? Ik heb:

• Far Cry 1.3
• Radeon 9800 Pro
• Far Cry opgestart op deze manier: "C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE "r_hdrrendering 7"

Toch zie ik geen enkel verschil.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhh, wat dacht je van NIET??? ATI ondersteund (nog) geen HDR-lightning (x850/x800 serie ook niet).

Dus voor HDR-lightning moet je in het bezit zijn van een geforce 6 met voldoende rekenkracht. Dus een Geforce 6600GT of hoger (eigenlijk 6800GT als minimum).

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:28
Eerst zoeken, dan vragen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 01:33 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb gezocht, op een ander forum was zelfs een gast die zei dat hdr het best goed deed op zijn 9800 pro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 11:41

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 01:19:
[...]

uhhh, wat dacht je van NIET??? ATI ondersteund (nog) geen HDR-lightning (x850/x800 serie ook niet).

Dus voor HDR-lightning moet je in het bezit zijn van een geforce 6 met voldoende rekenkracht. Dus een Geforce 6600GT of hoger (eigenlijk 6800GT als minimum).
LOL ATi ondersteunt zekers wel HDR. x850/x800 iig wel. 9800 series weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ATI ondersteund zeker GEEN (echte) hdr. Sorrie jongens, maar het is zo (niet dat het zo erg is, niks tegen ATI). Je kan wel een soort van HDR effect toevoegen 9wat min of meer hetzelfde resultaat oplevert, amar toch anders is), maar dat is gewoon bloom achtig effect. Lijkt op HDR, komt in de richting, maar is het niet. HF2 maakt ook van iets dergelijks gebruik.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 11:41

Bever!

3

hdr is niet ps 3 only

[ Voor 73% gewijzigd door Bever! op 15-05-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb ook ff de patch voor a64 gedownload en geinstalleerd.
Het viel me op dat er ook maar niks aan veranderd is. Geen performanceboost, niks is mooier.

Had van mij niet echt gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
Bever! schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:31:
[...]

LOL ATi ondersteunt zekers wel HDR. x850/x800 iig wel. 9800 series weet ik niet.
ROFLMAO, Ati ondersteunt geen hardwarematige HDR en heeft dat nog nooit gedaan. Je kan enkel software HDR draaien op een Ati kaart. En dit is nou net ff een stuk minder mooi als hardwarematig. Op een 9800 kaart zou ik het zeker niet proberen. Dan weet je zeker dat FarCry niet meer loopt zo traag als dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Nieuwere ATI kaarten (x800 enzo) kunnen wel een soort HDR, maar het is minder bits en daarom geen echte HDR. Maar je kan ook zeggen dat het gewoon geen HDR is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

PcManiaxx schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:03:
Heb ook ff de patch voor a64 gedownload en geinstalleerd.
Het viel me op dat er ook maar niks aan veranderd is. Geen performanceboost, niks is mooier.
Je krijgt de extra's alleen op een 64 bits systeem, zie de review bij Anandtech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

en die heeft hij toch ook :?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ok, duidelijker: een 64 bits systeem dat een 64 bits OS draait. Zie de voorbeelden bij Anandtech voor de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb win xp x64 en de 64 bits patch geinstalleerd. Je merkt er helemaal geen ene kont van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Heb je ook de "64-bit exclusive content upgrade" gedownload en geinstaleerd? Met alleen de 64-bit patch kom je er namelijk niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Dracul op 16-05-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Dracul schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:08:
Heb je ook de "64-bit exclusive content upgrade" gedownload en geinstaleerd? Met alleen de 64-bit patch kom je er namelijk niet.
Ik heb daar nog nooit van gehoord......

Waar kan ik het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat moet ik daar vinden? Er staat niets over een ''exclusive patch''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
PcManiaxx schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:51:
Wat moet ik daar vinden? Er staat niets over een ''exclusive patch''
Een beetje beter kijken, http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php

Bij dinsdag 10 mei staat een hele lijst met servers voor zowel de 64 bit update alsmede de 64 bit exclusive content. Je hebt ze letterlijk voor het uitkiezen.

Pas wanneer beide patches zijn geïnstalleerd, wordt het grafisch mooier. Een kleine waarschuwing: beide patches bij elkaar zijn een kleine 1,5 gigabyte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Heeft iemand al de 64-bit versie gespeeld?
Ik snap helemaal niks van dat windows 64-bit gedoe.
Is het gratis te downloaden of moet je dat kopen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste