hee, laat ik dit nu net lezen en laat mijn videokaartje nu een x800 zijn 
zal ik die special effects dan es ff checken.
zal ik die special effects dan es ff checken.
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Nee man, ik bedoel die nieuwe ATI demoberndismaf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:36:
[...]
De demo is ook een voorproefje van het echte spel, je kan dus ook wel verwachten dat het er mooi uitziet. Ze gaan natuurlijk niet zo doen dat de demo lelijk is en het echte spel onwijs mooi, want met zo'n verschil heeft een demo geen zin, dus het is misschien wel iets minder mooi dan het echte spel, maar veeel minder valt wel mee.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 03-12-2004 17:03 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
ik deed eens gek en tikte op google het volgende: Far Cry Co-opMeelobee schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:02:
Kan iemand hier mij misschien vertellen of er een goed werkende Far Cry Co-op mod bestaat?
Ik heb zitten zoeken en het enige wat ik tegenkom is een niet 100% werkende versie (kan je niet in schieten voor zover ik het begrijp..) Probleem is dat al die sites in het Duits zijn en ik dus niet helemaal snap of het nou wel of niet 100% werkt..
Heeft iemand misschien een link naar een werkende Far Cry Co-op? (liefst een Nederlandse of Engelse site)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:56 ]
Ik vind juist alle fps onrealistisch omdat je met je mensen ogen echt niet alles scherp ziet wat je oog kan waarnemen, enkel hetgeen waar je je op focust. Tijdens het typen van dit bericht zie ik 4 woorden scherp en de rest is waziger, dingen naast mn beeldscherm zijn nog waziger, etc. Ik ken geen enkele fps die gebruik maakt van normaal mensenzicht. Dat vind ik wel jammer, lijkt me best cool en beter voor het realisme.HuggyB schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:03:
Dat is een focus effect. Het is een klote effect, want het emuleert de focus van een camera, terwijl spellen zoals deze in de eerste persoon worden gespeeld en dus worden ervaren met mensenogen i.p.v. een cameralens. Je kan met dit effect naar een geblurred gebied kijken, en dat kan natuurlijk niet in het echt en is dus een effect dat sommige ontwikkelaars pijnlijk gebruiken (Nintendo heeft dit gedaan met The Wind Waker, een Zelda spelletje, maar dan in een simpele vorm. Alles van een afstand wordt geblurred. Vreselijk gewoon). Maar ja, het is wel leuk voor cutscenes hoogstens.
Verwijderd
Nou ja, het is altijd al de toekomst geweest in dat geval. Waarom zou je de computer jouw ogen laten tracken om een blurgebied aan te maken als je ogen dat blurgebied al blurren? (abn..)bigfoot1942 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:07:
ze zouden het wel kunnen toepassen, alleen zouden ze met een soort lasertje moeten scannen waar je naar kijkt, om zo te kunnen bepalen welk deel van het scherm scherp zou moeten zijn.
dat ontwikkeling hiervan tijd en geld kost moge voor zich spreken, maar wat mij betreft is het wel de toekomst.
Verwijderd
"Depth of field" kun je disablen via de console (~). Tik "\r_dof 0"joostve schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:54:
waarom zijn de meeste beelden gedeeltelijk geblured?
verder ziet het er top uit man
ik bedoel dat het scherpe gedeelte ggetracked moet worden, zodat de rest geblurred kan worden en op een lagere resolutie weergegeven kan worden, zodat de prestaties omgoog gaan zonder dat je er last van hebt.HuggyB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:42:
[...]
Nou ja, het is altijd al de toekomst geweest in dat geval. Waarom zou je de computer jouw ogen laten tracken om een blurgebied aan te maken als je ogen dat blurgebied al blurren? (abn..)
Hmmm... zit wat in jaVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:42:
Je spreekt jezelf een beetje tegen vind ik. Je zegt dat je op je scherm maar 4 woorden scherp kan zien, dus bij het spelen van een fps zie je ook maar een bepaald gebied scherp, ook al is het hele beeld scherp. Als ze dit effect in een spel zouden toepassen, zou het effect verdubbeld worden: door het scherm en daarna nog eens door het oog, wat zowieso onrealistisch is.
Saintz niet waar? Ik zit bij Mce. Maar ik speel het de laaste maanden niet meer.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:21:
Spelen jullie Far Cry online?
Ik speel het best veel, mijn nickname is =sZ= Flip.
[ Voor 10% gewijzigd door SPOXER op 05-12-2004 17:20 ]
The ATI-Crytek demo uses same next-generation CryENGINE that will be used to create the successor to Far Cry.
| Hardcore - Terror |
| Hardcore - Terror |
Heel vreemd, weet niet wat ik er nou mee moet, het ook gezocht wat het zou kunnen zijn maar heb niets gevonden.Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis:
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 0
Datum: 25-12-2004
Tijd: 1:06:33
Gebruiker: n.v.t.
Computer: R
Beschrijving:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. Meer informatie: 7.
Gegevens:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 25-12-2004 01:22 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
| Hardcore - Terror |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 18:31 ]
Facts don't care about your feelings
[ Voor 9% gewijzigd door RAZORDUDE op 02-01-2005 21:35 ]
Jah al zovaak gehad dat komt door dat k*t punkbuster programma. Waarschijnlijk probeerde je een server te joinen en bleef het laden hangen. Je cd key staat dan op die server en dan kun je 10 min wachten tot je weer op een andere server kan.RAZORDUDE schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:34:
Ik heb net de Jurassic Park mod gedownload en ik ging wat servers proberen en toen kreeg ik een melding dat mijn cd-key in gebruik is!
Ik heb de 1.3 patch geinstalleerd.
Is die een bug ofzo?
Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 23% gewijzigd door RAZORDUDE op 03-01-2005 00:28 ]
Verwijderd
Whitelist wil zeggen dat je een bestand in FCData hebt die er niet in hoort, ook al is dit geen cheat. Punkbuster is niet echt goed in dit spel ...RAZORDUDE schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:27:
Oh ja dat zou idd wel kunnen, ik heb ook wel mensen horen klagen in het spel zelf over punkbuster.
Ik krijg soms ook wel een punkbuster melding met het woord "whitelist" erin, geen idee wat dat nou weer is.
Ik heb zelf niet problemen bij andere spellen die punkbuster gebruiken eigenlijk.
04-01-2005 <DIR> .
04-01-2005 <DIR> ..
30-06-2004 5.210.922 - CCGF_CACHE.PAK
20-02-2004 27.149 - effects.pak
25-12-2004 <DIR> Localized
27-02-2004 477.170.189 - Music.pak
27-02-2004 289.993.785 - Objects.pak
23-03-2004 767.040 - Objects1.pak
22-09-2004 3.543.027 - Objects2.pak
19-10-2004 1.111.249 - Scripts.pak
01-10-2004 2.091.865 - Shaders.pak
27-02-2004 243.478.910 - Sounds.pak
27-02-2004 238.542.385 - Textures.pak
23-03-2004 33.246 - Textures1.pak
11-05-2004 1.031.436 - zz-valnip.pak
[ Voor 40% gewijzigd door RAZORDUDE op 04-01-2005 17:18 ]
Gebruik je wel de 1.3 patch? Je moet namelijk dezelfde patch hebben om te spelen, dus als je een oudere hebt zie je dacht ik weinig servers.WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:01:
Nou nou, het spel draait bij mij gelukkig nog wel als een trein (mag ook wel) maar ik wou gister even multiplayer doen. Nou is dat ten eerste zowat uitgestorven maar ik had een lag van hier tot aan gunter was gewoon niet normaal meer.
Tot je iemand tegenkomt die nog beter kan snipen en op plekken komt waar je mond van open valt. Echt je bent nooit lame er is er altijd wel 1 die echt ziek bezig is. En als je ze dan killed dan gaan ze op spectator mode en weer terug ander hebben ze geen efficiency van 100%Pu_Dy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:25:
Ik heb de multyplayer even gespeeld en op een of andere manier stond ik heel de tijd boven aan.. ik zat in zo'n level waar je goed kan snipen..
erg lame
Hoe heb je dat geleerd om een map te maken, via de officiele handleiding van ze of via een site?masser120 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:28:
Oh, zo vaak. Het is alleen moeilijk variatie in het landschap te brengen en het is al helemaal moeilijk om de heightmap zo te krijgen, dat je door het landschap kan lopen.
Ik ga trouwens ook eens een paar MOD's downloaden.
Verwijderd
11-05-2004 1.031.436 - zz-valnip.pakVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:29:
[...]
Whitelist wil zeggen dat je een bestand in FCData hebt die er niet in hoort, ook al is dit geen cheat.
[....]
quote]
Hoe komt dat er dan in?
Worden die automatisch gedownload dan ofzo.
Heeft iemand een lijst van de originele bestanden, anders verwijder ik die bestanden gewoon, als ik die niet nodig heb.
Dit heb ik er in staan:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 03:22 ]
ja kloptVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 03:20:
p.s _Ernst_
is jouw nick _Ernst_ [NL] ofzo, want ik heb je al een paar gezien
Verwijderd
=sZ= Flip
Bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:03:
[...]
=sZ= Flip
enne, met Kicked from Server.. iets met dev mode achter je snelkoppeling ? zo ja, dan moet je dat weghalen
[ Voor 45% gewijzigd door nlboy op 07-01-2005 16:09 ]
Verwijderd
kun je wel bij die steen komen?_Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:03:
Ik was gisteren lekker assault aan het spelen in mp_airstrip, komt er ineens een gast met een deltavlieger overvliegen. Die had ik dus nog nooit gezien in dat level dus ben eens gaan zoeken waar hij lag, nou heb ik hem wel gevonden (rechts bovenaan):
[afbeelding]
maar heeft iemand enig idee hoe je erbij kunt komen? Het is me nog niet gelukt om ergens omhoog te klimmen/rijden om erbij te komen.
Ik heb die hele wand al nagekeken op plekken waar je omhoog kunt komen maar nog geen goede plaats gevonden. Hoger dan het eerste vlakke stuk boven het normale pad ben ik nog niet gekomen.sjek schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:24:
[...]
kun je wel bij die steen komen?
Want volgens mij kun je tegen die wand oplopen al zal dit wel enige tijd duren (dit kan ook in veel dm levels om op hoger gelegen stukken te komen waar je niet van verwacht dat je er op kan komen.
In de map dm-monkeybay bv kun je op bijna elke hoge berg komen als je een beetje je best doet.
Verwijderd
Ik zal het je wel eens laten zien, is best makkelijk als je het weet =)_Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:03:
Ik was gisteren lekker assault aan het spelen in mp_airstrip, komt er ineens een gast met een deltavlieger overvliegen. Die had ik dus nog nooit gezien in dat level dus ben eens gaan zoeken waar hij lag, nou heb ik hem wel gevonden (rechts bovenaan):
[afbeelding]
maar heeft iemand enig idee hoe je erbij kunt komen? Het is me nog niet gelukt om ergens omhoog te klimmen/rijden om erbij te komen.
Probeer ander eens een aanloop en dan rennen tegen de wand op, weet haast wel zeker dat je er zo kan komen._Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:35:
[...]
Ik heb die hele wand al nagekeken op plekken waar je omhoog kunt komen maar nog geen goede plaats gevonden. Hoger dan het eerste vlakke stuk boven het normale pad ben ik nog niet gekomen.
Bij monkeybay heb je idd ook goede plaatsen waar je hoog kunt komen, bij die schotels bijvoorbeeld.
Nee lukt niet, volgens mij kom ik ook tegen een soort onzichtbare grens aan, anders zou het wel moeten lukken.sjek schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:52:
[...]
Probeer ander eens een aanloop en dan rennen tegen de wand op, weet haast wel zeker dat je er zo kan komen.
De truuk is om met een jeep naar de steen te rijden (Airstrip afrijden, rechts de berg oprijden, slingerpaadje over de bergrand terug)_Ernst_ schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:10:
[...]
Nee lukt niet, volgens mij kom ik ook tegen een soort onzichtbare grens aan, anders zou het wel moeten lukken.
@ Riquelme, post eens een screendump met de plek waar je omhoog moet?
Zo ver was ik inmiddels ook gekomen dat ik aan het einde met een jeep de berg opreed, maar daarna ging ik te voet verder en kon ik niet bij die steen komen.PencakSilat schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:07:
[...]
De truuk is om met een jeep naar de steen te rijden (Airstrip afrijden, rechts de berg oprijden, slingerpaadje over de bergrand terug)
Vervolgens spring je op de Jeep en klim je de steen op.
Verwijderd
Heb ik ook, niet veel textures maar alleen het onderwaterkoraal waar vierkante blokken omheen zitten. Heb zelf een geforce 6600GT, met net nieuwe drivers die ik nog niet in FC heb getest. Vanmiddag maar is even doen danTommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:29:
Laatste drivers geinstalleerd van mijn videokaart maar toch blijf ik problemen hebben met textures die niet netjes zijn. Heb alles hoog gezet en anitialsing op 4 alles hoog dus.
Ati Radeon X800 Pro
AMD 3000+ 664bit
1gig geheugen
[ Voor 12% gewijzigd door Tiny op 20-01-2005 11:29 ]
Ben ik ook nog niet achter. Maar je kunt vanuit daar zo doorlopen naar de 2e flag.PencakSilat schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:28:
Laatst Mangoriver gespeeld online, zat er iemand in het aanvallende team helemaal boven in de berg achterin (links achter vanaf aanvallende team gezien dus) bij het eerste spawnpoint met een sniperrifle..... iemand een idee hoe je daar kunt komen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zeker, ik speel het nu al vrij lang, en het blijft gewoon enorm kewlVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:47:
speel de singleplayer nu op realistic: wel vrij pittig moet ik zeggen
hoe zit het met de multiplayer, is die een beetje de moeite waard?
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:23:
Kheb farcry dr maar weer s op gezet, altijd leuk met een nieuwe videokaart.![]()
Nu heb ik de 1.3 patch gedownload, en na het uitvoeren van de patch krijg ik de volgende melding:
Een read/writeProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd
Kan iemand dit bericht ontcijferen voor mij?
Ik neem aan dat je de legale versie hebt en geen cracks gebruikt?
[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 29-01-2005 23:15 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-01-2005 13:24 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
jij ook hier lol,Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:20:
Allemaal ouwe spotsnee geintje, btw, je hoeft echt niet met een buggy naar boven te gaan. Dat kan gewoon lopend
msn : philippost12@hotmail.com kan wel eens een server openen en dan laten zien
Verwijderd
HDR in de originele game is alleen voor Nvidia kaarten die SM 3.0 ondersteunen. In de FarCry: The Project demo is HDR alleen voor pixel shader 2.0b en ATI kaarten mogelijk.sain onez schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:23:
wilde net wat tips komen vragen hierover,
ik zit zelf met een amd3000+ Ati X800vivo@XTPE met 1GB ram,
heb de 1.3 patch erop en heb via console de \r_texnormalmapcompressed 1 dit ingeschakelt, vallen er nog meer leuke dingen te enablen?!
Is HDR is enkel voor SM3.0 en niet voor SM2.0b ?!
Zelf merk ik dat als je FSAA op none zet en Anstr.Filtering op 1, en deze waarden via driver forceert dan betere FPS krijgt, klopt dat? (1600x1200x32 4xfsaa/8xaf) of gaat dit ten koste van beeldkwaliteit, viel me niet echt op eigenlijk![]()
En is er ipv de \r_displayinfo 1 een andere fps weergave, waarin je wat minder info in beeld krijgt?!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 18:51 ]
Ik heb van de week de volgende site gecheckt waarin ze de mogelijkheden van de 1.3 patch bespreken, daarvan wil ik wel het één en ander gaan proberen zodra me mobo weer terug is:sain onez schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:23:
wilde net wat tips komen vragen hierover,
ik zit zelf met een amd3000+ Ati X800vivo@XTPE met 1GB ram,
heb de 1.3 patch erop en heb via console de \r_texnormalmapcompressed 1 dit ingeschakelt, vallen er nog meer leuke dingen te enablen?!
http://www.gamer.nl/nieuws/25151Goed nieuws voor alle gamers die nog dagelijks een potje Far Cry via het internet spelen. Ubisoft heeft namelijk een nieuwe patch/hotfix voor het spel van Crytek beschikbaar gesteld. De 8MB grote patch verhelpt de zogenaamde "Sway Exploit".
Vertel jij ons dan maar wat die "Sway Exploit" inhoudt. Of neem jij het ook gewoon klakkeloos over? Niemand lijkt er ooit eerder van gehoord te hebben namelijk, inclusief Google.Hacku schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:29:
Sway Exploit verholpen met Far Cry patch 1.31
http://www.gamer.nl/nieuws/25151
[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 01-02-2005 15:07 ]
[ Voor 20% gewijzigd door nzyme op 01-02-2005 21:51 ]
| Hardcore - Terror |
One's never alone with a rubber duck.
Verwijderd
maps maken zijn niet moeilijk als je de editor door hebt en een beetje proberen doet wonderendaaan schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:24:
Hey =sZ= Flip, NFS, wist niet dat jullie ook hier op GoT zaten.
BTW, maps maken is niet zo moeilijk als het lijkt, je moet goed de documentatie lezen, en je tooltjes goed afstellen, want die staan standaard te grof.
Zo, ik ga nog even weer spelen
ohja, mijn nick is NowWhat in FC
| Hardcore - Terror |
Verwijderd
Verwijderd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ja, is gewoon knallen weer. Naja dan maar cheat gebruiken voor alle wapens, anders word wel saaisain onez schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:34:
misschien dat je ze met je verrekijkert doodgooien kan!?![]()
een van die papegaaien op je loop steken als demper werkt ook goed![]()
Tis meer een kwestie van hoe kom ik dichterbij en maak ik alles af, voordat ik weer opnieuw beginnen kan... maar idd er sneaky naartoe sluipen en ff duchtig huishouden.... ( shoot everything that moves!!)
PacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:45:
[...]
Ja, is gewoon knallen weer. Naja dan maar cheat gebruiken voor alle wapens, anders word wel saai
beetje saai om de hele tijd met een m16 en een zakmesrond te huppelen. Krijg je een sniper heb je maar 5 kogels steeds ....
ah zoPacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:43:
[...]
beetje saai om de hele tijd met een m16 en een zakmesrond te huppelen. Krijg je een sniper heb je maar 5 kogels steeds ....
Verwijderd
Dat vind ik juist helemaal top, die balans qua wapens is echt wonderbaarlijk vind ikPacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:43:
[...]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 79% gewijzigd door R-B op 01-03-2005 15:23 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Verwijderd
en dan moet je dus rennnnneennn!!!Gunp01nt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:29:
Ja, Far Cry wordt tegen het einde echt heel slecht imho. Prop gewoon een level vol met raketschietende monsters, en klaar is kees.
Ik heb op dit moment prscies hetzelfde! heb jij (of iemand anders) er al een oplossing voor gevonden?-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 02:18:
Hier ziet het water er maar brak uit, sterker nog, je ziet het bijna niet
Heb een 6800GT
Ga zo moeteen ff andere drivers installeren.
Nog mensen met dit probleem?
This space is occupied
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq