[PC] Far Cry deel 6

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
hee, laat ik dit nu net lezen en laat mijn videokaartje nu een x800 zijn :Y)
zal ik die special effects dan es ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joeppie, screens:

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/123/6e-TechDemo2004-12-0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/7215/3d-TechDemo2004-12-0.jpg
Brilletje nodig B)

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/9376/af-TechDemo2004-12-0.jpg
Boe!

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/6991/ee-TechDemo2004-12-0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/8815/f5-TechDemo2004-12-0.jpg
bluriedeblurbur..

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/7353/53-TechDemo2004-12-0.jpg
einde _/-\o_

Zie er erg goed uit, alleen m'n fps is minder, maar je mag niet veel meer verwachten van een 9700, al kan het ook aan m'n hd liggen want die stond constant te ratelen. :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
berndismaf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:36:
[...]

De demo is ook een voorproefje van het echte spel, je kan dus ook wel verwachten dat het er mooi uitziet. Ze gaan natuurlijk niet zo doen dat de demo lelijk is en het echte spel onwijs mooi, want met zo'n verschil heeft een demo geen zin, dus het is misschien wel iets minder mooi dan het echte spel, maar veeel minder valt wel mee.
Nee man, ik bedoel die nieuwe ATI demo :P
Zie de plaatjes die wederom al gepost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
waarom zijn de meeste beelden gedeeltelijk geblured?
verder ziet het er top uit man

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Dat is een focus effect. Het is een klote effect, want het emuleert de focus van een camera, terwijl spellen zoals deze in de eerste persoon worden gespeeld en dus worden ervaren met mensenogen i.p.v. een cameralens. Je kan met dit effect naar een geblurred gebied kijken, en dat kan natuurlijk niet in het echt en is dus een effect dat sommige ontwikkelaars pijnlijk gebruiken (Nintendo heeft dit gedaan met The Wind Waker, een Zelda spelletje, maar dan in een simpele vorm. Alles van een afstand wordt geblurred. Vreselijk gewoon). Maar ja, het is wel leuk voor cutscenes hoogstens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hier ziet het water er maar brak uit, sterker nog, je ziet het bijna niet :/

Heb een 6800GT

Ga zo moeteen ff andere drivers installeren.
Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nou heb dat filmpje van ati gedownload maar om nou te zeggen dat ik het mooi vind. Loopt wel soepel hoor gewoon 32fps tot 60 ongeveer met fsaa4x aan. Maar jah het ziet er niet echt bepaald mooi uit. Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan iemand hier mij misschien vertellen of er een goed werkende Far Cry Co-op mod bestaat?

Ik heb zitten zoeken en het enige wat ik tegenkom is een niet 100% werkende versie (kan je niet in schieten voor zover ik het begrijp..) Probleem is dat al die sites in het Duits zijn en ik dus niet helemaal snap of het nou wel of niet 100% werkt..

Heeft iemand misschien een link naar een werkende Far Cry Co-op? (liefst een Nederlandse of Engelse site)

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 03-12-2004 17:03 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:02:
Kan iemand hier mij misschien vertellen of er een goed werkende Far Cry Co-op mod bestaat?

Ik heb zitten zoeken en het enige wat ik tegenkom is een niet 100% werkende versie (kan je niet in schieten voor zover ik het begrijp..) Probleem is dat al die sites in het Duits zijn en ik dus niet helemaal snap of het nou wel of niet 100% werkt..

Heeft iemand misschien een link naar een werkende Far Cry Co-op? (liefst een Nederlandse of Engelse site)
ik deed eens gek en tikte op google het volgende: Far Cry Co-op

http://www.google.com/search?q=Far%20Cry%20Co-op

volgens mij zie ik in de 4e hit een interessante url

en dan in het nederlands http://www.google.com/sea...op&btnG=Zoeken&lr=lang_nl

maar ik lees net dat je de garantie wilt dat ie 100% werkt. kan ik je niet geven he...

misschien iemand anders?

ow ja, in het nederlands http://www.google.com/sea...op&btnG=Zoeken&lr=lang_nl

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
HuggyB schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:03:
Dat is een focus effect. Het is een klote effect, want het emuleert de focus van een camera, terwijl spellen zoals deze in de eerste persoon worden gespeeld en dus worden ervaren met mensenogen i.p.v. een cameralens. Je kan met dit effect naar een geblurred gebied kijken, en dat kan natuurlijk niet in het echt en is dus een effect dat sommige ontwikkelaars pijnlijk gebruiken (Nintendo heeft dit gedaan met The Wind Waker, een Zelda spelletje, maar dan in een simpele vorm. Alles van een afstand wordt geblurred. Vreselijk gewoon). Maar ja, het is wel leuk voor cutscenes hoogstens.
Ik vind juist alle fps onrealistisch omdat je met je mensen ogen echt niet alles scherp ziet wat je oog kan waarnemen, enkel hetgeen waar je je op focust. Tijdens het typen van dit bericht zie ik 4 woorden scherp en de rest is waziger, dingen naast mn beeldscherm zijn nog waziger, etc. Ik ken geen enkele fps die gebruik maakt van normaal mensenzicht. Dat vind ik wel jammer, lijkt me best cool en beter voor het realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je spreekt jezelf een beetje tegen vind ik. Je zegt dat je op je scherm maar 4 woorden scherp kan zien, dus bij het spelen van een fps zie je ook maar een bepaald gebied scherp, ook al is het hele beeld scherp. Als ze dit effect in een spel zouden toepassen, zou het effect verdubbeld worden: door het scherm en daarna nog eens door het oog, wat zowieso onrealistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
ze zouden het wel kunnen toepassen, alleen zouden ze met een soort lasertje moeten scannen waar je naar kijkt, om zo te kunnen bepalen welk deel van het scherm scherp zou moeten zijn.
dat ontwikkeling hiervan tijd en geld kost moge voor zich spreken, maar wat mij betreft is het wel de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
bigfoot1942 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:07:
ze zouden het wel kunnen toepassen, alleen zouden ze met een soort lasertje moeten scannen waar je naar kijkt, om zo te kunnen bepalen welk deel van het scherm scherp zou moeten zijn.
dat ontwikkeling hiervan tijd en geld kost moge voor zich spreken, maar wat mij betreft is het wel de toekomst.
Nou ja, het is altijd al de toekomst geweest in dat geval. Waarom zou je de computer jouw ogen laten tracken om een blurgebied aan te maken als je ogen dat blurgebied al blurren? (abn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:54:
waarom zijn de meeste beelden gedeeltelijk geblured?
verder ziet het er top uit man
"Depth of field" kun je disablen via de console (~). Tik "\r_dof 0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me er in de MP aan dat je zovaak gewoon bij je tegenstanders spawnt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
HuggyB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:42:
[...]

Nou ja, het is altijd al de toekomst geweest in dat geval. Waarom zou je de computer jouw ogen laten tracken om een blurgebied aan te maken als je ogen dat blurgebied al blurren? (abn..)
ik bedoel dat het scherpe gedeelte ggetracked moet worden, zodat de rest geblurred kan worden en op een lagere resolutie weergegeven kan worden, zodat de prestaties omgoog gaan zonder dat je er last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:42:
Je spreekt jezelf een beetje tegen vind ik. Je zegt dat je op je scherm maar 4 woorden scherp kan zien, dus bij het spelen van een fps zie je ook maar een bepaald gebied scherp, ook al is het hele beeld scherp. Als ze dit effect in een spel zouden toepassen, zou het effect verdubbeld worden: door het scherm en daarna nog eens door het oog, wat zowieso onrealistisch is.
Hmmm... zit wat in ja :9 Maar het is natuurlijk anders als je je op letters focust dan als je je op een heel gebied focust. Nu kunnen wij dingen vanuit onze ooghoeken zien en in een game zie je alleen maar recht voor je. Weet je wat ik namelijk in het achterhoofd had, Aliens vs Predator. Als je met de Alien speelde dan had je dat zogenaamde fishbowl effect. Dat vond ik bijvoorbeeld heel cool gedaan en realistisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie Far Cry online?
Ik speel het best veel, mijn nickname is =sZ= Flip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:21:
Spelen jullie Far Cry online?
Ik speel het best veel, mijn nickname is =sZ= Flip.
Saintz niet waar? Ik zit bij Mce. Maar ik speel het de laaste maanden niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door SPOXER op 05-12-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Bij mij schieten er heel de tijd strepen door het beeld op de allerlaagste resolutie. Specs:
- gforce fx5700le
- 512 mb intern geheugen
- amd sempron 2800
- maxtor 160gb

Wie weet hoe dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
http://www.ati.com/gitg/promotions/crytek/index.html
The ATI-Crytek demo uses same next-generation CryENGINE that will be used to create the successor to Far Cry.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

ff een vraagje: op sommige servers krijg je een mooite motd en onderin stats over bv headshots zoals dat in CS ook is. Hoe krijg je dat voorelkaar ? want met google kwam ik dr nie uit :(

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Weet iemand nog een mooie single player mod? Ik heb lopen zoeken maar al die ik kan vinden zijn nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

is met alle mods zo geloof ik, dat ze nog nie af zijn :( alleen ctf, maarja dr is niemand die daar aan mee doet :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ben ook weer begonnen, heb et spel laatst verwijderd omdat ik geen zin meer had :P

maar nu weer overnieuw begonnen.....
ik was toen bij die boot (had em nog niet gehaald geloof ik)

Heeft iemand daar nog een save game van?
ik kan trouwens bij new game wel gewoon als level, The Boat kiezen (begin level....)

ga weer verder...... :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb far cry weer us geinstalleerd, en heb gelijk de 1.3 patch geinstalleerd, alles ging goed tot ik een paar minuutejs aan het spelen was en het spel naar de desktop crashde :( .

Het volgende stond ik het logboek:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis:
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 0
Datum: 25-12-2004
Tijd: 1:06:33
Gebruiker: n.v.t.
Computer: R
Beschrijving:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. Meer informatie: 7.
Gegevens:
[...]
Heel vreemd, weet niet wat ik er nou mee moet, het ook gezocht wat het zou kunnen zijn maar heb niets gevonden.

Spec's:
Radeon 8500 LE 64mb - catalyst 4.12 final
Asus a7n8x deluxe - rev 1003
Win2k
512mb ddr

[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 25-12-2004 01:22 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
nou ik wilde laatst ook farcry weer gaan spelen, incl patch 1.3.
maar de singleplayer draaide gewoon niet goed meer, scripts gingen niet meer af wanneer ze horen af te gaan. vb. als je in dat gat van die carrier komt zou je naar het volgende level gaan maar nee hoor er gebeurde niks, zo waren er nog meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zo te horen niet al te veel verbeteringen met 1.3...

Wachten op 1.4 maar :p :+

Er lijkt bij mij trouwens 10 FPS af te zijn gegaan bij de laatste patch, echt irritant! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

zijn er trouwens nog meer mensen die de linux server niet draaiende krijgen ?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gestart op 'easy', ik had gehoord dat Far Cry een vrij pittig spel was dus ik dacht dat easy wel voldoende uitdaging zou vormen. Nu blijkt easy toch wel heel erg easy te zijn :). Ik zit nu bijna op de helft van het spel, is er een manier om nu nog het niveau van de AI op te schroeven zonder opnieuw te moeten beginnen? Ik heb al een lijst met console commands doorgezocht, maar zag er geen concreet commando om het AI niveau in te stellen tussen zitten - de autobalance functie even daar gelaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou nou, het spel draait bij mij gelukkig nog wel als een trein (mag ook wel) maar ik wou gister even multiplayer doen. Nou is dat ten eerste zowat uitgestorven maar ik had een lag van hier tot aan gunter was gewoon niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
hey ik heb een vraagje voor jullie far-cryers...er is zo'n multiplayer level he..met water en van die kleine eilandjes en 1 zo'n toren. ook zijn er nog 2 boten. zou iemand daar misschien ff een screenshot van kunnen maken? beetje overzichtelijke ;) bedankt :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb net de Jurassic Park mod gedownload en ik ging wat servers proberen en toen kreeg ik een melding dat mijn cd-key in gebruik is!

Ik heb de 1.3 patch geinstalleerd.

Is die een bug ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 9% gewijzigd door RAZORDUDE op 02-01-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 11-09 22:59
RAZORDUDE schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:34:
Ik heb net de Jurassic Park mod gedownload en ik ging wat servers proberen en toen kreeg ik een melding dat mijn cd-key in gebruik is!

Ik heb de 1.3 patch geinstalleerd.

Is die een bug ofzo?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Jah al zovaak gehad dat komt door dat k*t punkbuster programma. Waarschijnlijk probeerde je een server te joinen en bleef het laden hangen. Je cd key staat dan op die server en dan kun je 10 min wachten tot je weer op een andere server kan.
Erg vervelend is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Oh ja dat zou idd wel kunnen, ik heb ook wel mensen horen klagen in het spel zelf over punkbuster.

Ik krijg soms ook wel een punkbuster melding met het woord "whitelist" erin, geen idee wat dat nou weer is.

Ik heb zelf niet problemen bij andere spellen die punkbuster gebruiken eigenlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door RAZORDUDE op 03-01-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:27:
Oh ja dat zou idd wel kunnen, ik heb ook wel mensen horen klagen in het spel zelf over punkbuster.

Ik krijg soms ook wel een punkbuster melding met het woord "whitelist" erin, geen idee wat dat nou weer is.

Ik heb zelf niet problemen bij andere spellen die punkbuster gebruiken eigenlijk.
Whitelist wil zeggen dat je een bestand in FCData hebt die er niet in hoort, ook al is dit geen cheat. Punkbuster is niet echt goed in dit spel ...

http://portal.kerpo.org/index.php Hier vind je zo'n server mod en als je op google zoekt naar Godlike SSM vind je er ook eentje.

en =sZ= is inderdaad de SaintZ.
De community is niet erg groot, maar ik vind het leuk om op multiplayer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Heeft iemand al een map proberen te maken voor Far Cry? :)
Mij lukte het niet zo 123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Oh, zo vaak. Het is alleen moeilijk variatie in het landschap te brengen en het is al helemaal moeilijk om de heightmap zo te krijgen, dat je door het landschap kan lopen.

Ik ga trouwens ook eens een paar MOD's downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 09:05
Far cry multiplayer boeide mij ook niet zoveel, echt heel weinig spelers, vaak door punkbuster gekickt omdat er een paar pakketjes verloren waren enzo. Ik werd er echt helemaal gek van. Ook zoveel van die lamers die hard komen aanrijden met een buggy, en vlak voor je eruit springen zodat die wagen over je heenrijdt maar ze geen teamkill hebben.

Mij is het ook wel eens gelukt om de mensen 10 minuten bij de spawn op te houden door de hele tijd hard rondjes te rijden met mn buggy, toen stond ik 40-0, echt waar, dik lame :+ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

[quote]Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:29:
[...]

Whitelist wil zeggen dat je een bestand in FCData hebt die er niet in hoort, ook al is dit geen cheat.

[....]
quote]

Hoe komt dat er dan in?
Worden die automatisch gedownload dan ofzo.

Heeft iemand een lijst van de originele bestanden, anders verwijder ik die bestanden gewoon, als ik die niet nodig heb.

Dit heb ik er in staan:
04-01-2005 <DIR> .
04-01-2005 <DIR> ..
30-06-2004 5.210.922 - CCGF_CACHE.PAK
20-02-2004 27.149 - effects.pak
25-12-2004 <DIR> Localized
27-02-2004 477.170.189 - Music.pak
27-02-2004 289.993.785 - Objects.pak
23-03-2004 767.040 - Objects1.pak
22-09-2004 3.543.027 - Objects2.pak
19-10-2004 1.111.249 - Scripts.pak
01-10-2004 2.091.865 - Shaders.pak
27-02-2004 243.478.910 - Sounds.pak
27-02-2004 238.542.385 - Textures.pak
23-03-2004 33.246 - Textures1.pak
11-05-2004 1.031.436 - zz-valnip.pak

[ Voor 40% gewijzigd door RAZORDUDE op 04-01-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:35

_Ernst_

Mark It Zero!

WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:01:
Nou nou, het spel draait bij mij gelukkig nog wel als een trein (mag ook wel) maar ik wou gister even multiplayer doen. Nou is dat ten eerste zowat uitgestorven maar ik had een lag van hier tot aan gunter was gewoon niet normaal meer.
Gebruik je wel de 1.3 patch? Je moet namelijk dezelfde patch hebben om te spelen, dus als je een oudere hebt zie je dacht ik weinig servers.

Ik speel ook online (met 1.3) en het is er verre van uitgestorven en altijd servers met een lekkere ping en veel mensen :)
Multiplayer is gewoon vet :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 10:44

Polycom

Poes van goud

Ik heb de multyplayer even gespeeld en op een of andere manier stond ik heel de tijd boven aan.. ik zat in zo'n level waar je goed kan snipen..

erg lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Pu_Dy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:25:
Ik heb de multyplayer even gespeeld en op een of andere manier stond ik heel de tijd boven aan.. ik zat in zo'n level waar je goed kan snipen..

erg lame
Tot je iemand tegenkomt die nog beter kan snipen en op plekken komt waar je mond van open valt. Echt je bent nooit lame er is er altijd wel 1 die echt ziek bezig is. En als je ze dan killed dan gaan ze op spectator mode en weer terug ander hebben ze geen efficiency van 100% :+
Multiplayer is vet als iedereen gewoon goed doorbeukt ipv stiekum op 500 meter afstand gaat liggen lamen.
De single player vind ik tot de helft leuk, daarna is het gewoon een domme quake/doom monster kloon en is het hele realisme en uitgewerkte AI gewoon compleet verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

masser120 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:28:
Oh, zo vaak. Het is alleen moeilijk variatie in het landschap te brengen en het is al helemaal moeilijk om de heightmap zo te krijgen, dat je door het landschap kan lopen.

Ik ga trouwens ook eens een paar MOD's downloaden.
Hoe heb je dat geleerd om een map te maken, via de officiele handleiding van ze of via een site? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RAZORDUDE schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:13:
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:29:
[...]

Whitelist wil zeggen dat je een bestand in FCData hebt die er niet in hoort, ook al is dit geen cheat.

[....]
quote]

Hoe komt dat er dan in?
Worden die automatisch gedownload dan ofzo.

Heeft iemand een lijst van de originele bestanden, anders verwijder ik die bestanden gewoon, als ik die niet nodig heb.

Dit heb ik er in staan:

[...]
11-05-2004 1.031.436 - zz-valnip.pak

Deze hoort er niet in thuis :)
Als je multiplayer speelt raad ik je aan om niet FFA en TDM te spelen maar Assault.
Daar zitten de beste spelers en assault is het leukst :p
Ik vind het gewoon een superspel _/-\o_ :D

p.s _Ernst_

is jouw nick _Ernst_ [NL] ofzo, want ik heb je al een paar gezien

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 03:20:
p.s _Ernst_

is jouw nick _Ernst_ [NL] ofzo, want ik heb je al een paar gezien
ja klopt :)
Wat is de jouwe dan?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik heb problemen met verbinding te maken met een server.
Elke server zegt dan "Kicked from Server", wat zou het zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Ernst_ schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:35:
[...]

ja klopt :)
Wat is de jouwe dan?
=sZ= Flip

enne, met Kicked from Server.. iets met dev mode achter je snelkoppeling ? zo ja, dan moet je dat weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:03:
[...]

=sZ= Flip

enne, met Kicked from Server.. iets met dev mode achter je snelkoppeling ? zo ja, dan moet je dat weghalen
Bedankt! 8-)

:( Man ik word gek, ik wil voor het eerst even multiplayer spelen.
Eerst ging ik naar een server maar de maps klopte niet en nu wil ik naar een andere server dan zegt ie dat de key al bezet is en dat ik een andere key moet proberen.
Dus ik moet nu gewoon wachten todat m'n key niet gebruikt word.
Wat een k*t gedoe zeg.... :(
(zoals de meeste daar last van hebben)

[ Voor 45% gewijzigd door nlboy op 07-01-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een beetje vaag, er zijn laatst 2 mappacks uitgebracht... Op de Ubisoft European Assault # servers zijn tot nu toe alleen de 'oude' maps, hier zou je dus zonder problemen moeten kunnen spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Okay, ik ga het even uitzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik was gisteren lekker assault aan het spelen in mp_airstrip, komt er ineens een gast met een deltavlieger overvliegen. Die had ik dus nog nooit gezien in dat level dus ben eens gaan zoeken waar hij lag, nou heb ik hem wel gevonden (rechts bovenaan):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/49363/thumb.jpg

maar heeft iemand enig idee hoe je erbij kunt komen? Het is me nog niet gelukt om ergens omhoog te klimmen/rijden om erbij te komen.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
_Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:03:
Ik was gisteren lekker assault aan het spelen in mp_airstrip, komt er ineens een gast met een deltavlieger overvliegen. Die had ik dus nog nooit gezien in dat level dus ben eens gaan zoeken waar hij lag, nou heb ik hem wel gevonden (rechts bovenaan):

[afbeelding]

maar heeft iemand enig idee hoe je erbij kunt komen? Het is me nog niet gelukt om ergens omhoog te klimmen/rijden om erbij te komen.
kun je wel bij die steen komen?
Want volgens mij kun je tegen die wand oplopen al zal dit wel enige tijd duren (dit kan ook in veel dm levels om op hoger gelegen stukken te komen waar je niet van verwacht dat je er op kan komen.
In de map dm-monkeybay bv kun je op bijna elke hoge berg komen als je een beetje je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

sjek schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:24:
[...]

kun je wel bij die steen komen?
Want volgens mij kun je tegen die wand oplopen al zal dit wel enige tijd duren (dit kan ook in veel dm levels om op hoger gelegen stukken te komen waar je niet van verwacht dat je er op kan komen.
In de map dm-monkeybay bv kun je op bijna elke hoge berg komen als je een beetje je best doet.
Ik heb die hele wand al nagekeken op plekken waar je omhoog kunt komen maar nog geen goede plaats gevonden. Hoger dan het eerste vlakke stuk boven het normale pad ben ik nog niet gekomen.

Bij monkeybay heb je idd ook goede plaatsen waar je hoog kunt komen, bij die schotels bijvoorbeeld.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:03:

[afbeelding]

Ik zal het je wel eens laten zien, is best makkelijk als je het weet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
_Ernst_ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:35:
[...]

Ik heb die hele wand al nagekeken op plekken waar je omhoog kunt komen maar nog geen goede plaats gevonden. Hoger dan het eerste vlakke stuk boven het normale pad ben ik nog niet gekomen.

Bij monkeybay heb je idd ook goede plaatsen waar je hoog kunt komen, bij die schotels bijvoorbeeld.
Probeer ander eens een aanloop en dan rennen tegen de wand op, weet haast wel zeker dat je er zo kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

sjek schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:52:
[...]

Probeer ander eens een aanloop en dan rennen tegen de wand op, weet haast wel zeker dat je er zo kan komen.
Nee lukt niet, volgens mij kom ik ook tegen een soort onzichtbare grens aan, anders zou het wel moeten lukken.

@ Riquelme, post eens een screendump met de plek waar je omhoog moet? :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Laatste drivers geinstalleerd van mijn videokaart maar toch blijf ik problemen hebben met textures die niet netjes zijn. Heb alles hoog gezet en anitialsing op 4 alles hoog dus.

Ati Radeon X800 Pro
AMD 3000+ 664bit
1gig geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

_Ernst_ schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:10:
[...]

Nee lukt niet, volgens mij kom ik ook tegen een soort onzichtbare grens aan, anders zou het wel moeten lukken.

@ Riquelme, post eens een screendump met de plek waar je omhoog moet? :)
De truuk is om met een jeep naar de steen te rijden (Airstrip afrijden, rechts de berg oprijden, slingerpaadje over de bergrand terug)
Vervolgens spring je op de Jeep en klim je de steen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

PencakSilat schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:07:
[...]

De truuk is om met een jeep naar de steen te rijden (Airstrip afrijden, rechts de berg oprijden, slingerpaadje over de bergrand terug)
Vervolgens spring je op de Jeep en klim je de steen op.
Zo ver was ik inmiddels ook gekomen dat ik aan het einde met een jeep de berg opreed, maar daarna ging ik te voet verder en kon ik niet bij die steen komen.
Vanmiddag eens proberen met een jeep :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:29:
Laatste drivers geinstalleerd van mijn videokaart maar toch blijf ik problemen hebben met textures die niet netjes zijn. Heb alles hoog gezet en anitialsing op 4 alles hoog dus.

Ati Radeon X800 Pro
AMD 3000+ 664bit
1gig geheugen
Heb ik ook, niet veel textures maar alleen het onderwaterkoraal waar vierkante blokken omheen zitten. Heb zelf een geforce 6600GT, met net nieuwe drivers die ik nog niet in FC heb getest. Vanmiddag maar is even doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja las hier en daar ook iets over de instellingen lager zetten dus begin daar straks mee maar ja is toch wel vervelend top pc en top grafische kaart en dan nog werkt het niet optimaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Laatst Mangoriver gespeeld online, zat er iemand in het aanvallende team helemaal boven in de berg achterin (links achter vanaf aanvallende team gezien dus) bij het eerste spawnpoint met een sniperrifle..... iemand een idee hoe je daar kunt komen?

[ Voor 12% gewijzigd door Tiny op 20-01-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Mijn problemen zijn opgelost installeren van 1.3 patch deed de truc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
PencakSilat schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:28:
Laatst Mangoriver gespeeld online, zat er iemand in het aanvallende team helemaal boven in de berg achterin (links achter vanaf aanvallende team gezien dus) bij het eerste spawnpoint met een sniperrifle..... iemand een idee hoe je daar kunt komen?
Ben ik ook nog niet achter. Maar je kunt vanuit daar zo doorlopen naar de 2e flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal ouwe spots :P nee geintje, btw, je hoeft echt niet met een buggy naar boven te gaan. Dat kan gewoon lopend

msn : philippost12@hotmail.com kan wel eens een server openen en dan laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Farcry nu echt top, ff kijken hoe hij is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
gister nog met z'n 7e in een lan genetwerkt
we hadden alleen één probleem/bug en dat was dat alleen de Host de score kon bekijken (tab)
wel een beetje raar want de vorige keer kon het wel
iemand dit ook opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb farcry dr maar weer s op gezet, altijd leuk met een nieuwe videokaart. :)
Nu heb ik de 1.3 patch gedownload, en na het uitvoeren van de patch krijg ik de volgende melding:

Een read/writeProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd

Kan iemand dit bericht ontcijferen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel de singleplayer nu op realistic: wel vrij pittig moet ik zeggen

hoe zit het met de multiplayer, is die een beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:47:
speel de singleplayer nu op realistic: wel vrij pittig moet ik zeggen

hoe zit het met de multiplayer, is die een beetje de moeite waard?
Zeker, ik speel het nu al vrij lang, en het blijft gewoon enorm kewl :*) Zeer verslavend.
Ook altijd genoeg goede servers beschikbaar met een lage ping en veel players :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:23:
Kheb farcry dr maar weer s op gezet, altijd leuk met een nieuwe videokaart. :)
Nu heb ik de 1.3 patch gedownload, en na het uitvoeren van de patch krijg ik de volgende melding:

Een read/writeProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd

Kan iemand dit bericht ontcijferen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Ik neem aan dat je de legale versie hebt en geen cracks gebruikt?

lukt de 1.2 patch wel?
probeer die anders eerst

als dat ook niet werkt installeer het spel opnieuw en patch het ook opnieuw.

Als het dan niet werkt is er gewoon iets mis met je computer
iets met het geheugen zou ik in eerste instantie zeggen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 29-01-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legale versie jah, en ook geen cracks. Vreemd als t aan me geheugen zou liggen, nog nooit enige problemen ondervonden met geheugen. Ik kan 1.2 nog wel een keer proberen, maar het ging me juist om de + puntjes van 1.3 t.o.v. een goede videokaart. Ach...kga wel gewoon half life 2 spelen dan maar.
Ik heb tevens nog steeds (als ik even speel) last van krakend geluid....Kvind het toch altijd opvallend, dat de ene game gewoon draaid zonder enig gezeik, en dat een andere game (enkel farcry bij mij) van die vreemde dingetje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wilde net wat tips komen vragen hierover,

ik zit zelf met een amd3000+ Ati X800vivo@XTPE met 1GB ram,
heb de 1.3 patch erop en heb via console de \r_texnormalmapcompressed 1 dit ingeschakelt, vallen er nog meer leuke dingen te enablen?!

Is HDR is enkel voor SM3.0 en niet voor SM2.0b ?!
Zelf merk ik dat als je FSAA op none zet en Anstr.Filtering op 1, en deze waarden via driver forceert dan betere FPS krijgt, klopt dat? (1600x1200x32 4xfsaa/8xaf) of gaat dit ten koste van beeldkwaliteit, viel me niet echt op eigenlijk :/

En is er ipv de \r_displayinfo 1 een andere fps weergave, waarin je wat minder info in beeld krijgt?!

[ Voor 9% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-01-2005 13:24 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:20:
Allemaal ouwe spots :P nee geintje, btw, je hoeft echt niet met een buggy naar boven te gaan. Dat kan gewoon lopend

msn : philippost12@hotmail.com kan wel eens een server openen en dan laten zien
jij ook hier lol,

die spots zijn inprenciepe niet moeilijk je moet er alleen achter komen hoe je er op komt;)
ik ken een hoop spots
1. door dat ik zel zelf heb uitgeprobeerd
2. naar ander gekeken
3. ander hulp gevraagt bijv: flip vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:23:

heb de 1.3 patch erop en heb via console de \r_texnormalmapcompressed 1 dit ingeschakelt, vallen er nog meer leuke dingen te enablen?!

Is HDR is enkel voor SM3.0 en niet voor SM2.0b ?!
Zelf merk ik dat als je FSAA op none zet en Anstr.Filtering op 1, en deze waarden via driver forceert dan betere FPS krijgt, klopt dat? (1600x1200x32 4xfsaa/8xaf) of gaat dit ten koste van beeldkwaliteit, viel me niet echt op eigenlijk :/

En is er ipv de \r_displayinfo 1 een andere fps weergave, waarin je wat minder info in beeld krijgt?!
HDR in de originele game is alleen voor Nvidia kaarten die SM 3.0 ondersteunen. In de FarCry: The Project demo is HDR alleen voor pixel shader 2.0b en ATI kaarten mogelijk.

Uiteraard komt gebruik van AA en AF niet ten goede aan de prestaties. Het zijn beeldverbeteringsopties. De één zorgt voor een scherper beeld, de andere voor het wegwerken van kartels. Ikzelf speel het liefst met AA en AF aan. Het beeld wordt er wel degelijk merbaar mooier van. Maar het is een extra optie. Je kan beter eerst al het andere hoog zetten etc en daarna, als je videokaart het aan kan, expirimenteren met AA en AF.

Voor de weergave van enkel je FPS kun je bijvoorbeeld het programma FRAPS downloaden.

Heeft Iemand toevallig een idee wanneer de AMD64 versie van FarCry uit gaat komen? Of is er al een beta van beschikbaar?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
sain onez schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:23:

Ik heb van de week de volgende site gecheckt waarin ze de mogelijkheden van de 1.3 patch bespreken, daarvan wil ik wel het één en ander gaan proberen zodra me mobo weer terug is:
http://www.bit-tech.net/article/145/

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Sway Exploit verholpen met Far Cry patch 1.31
Goed nieuws voor alle gamers die nog dagelijks een potje Far Cry via het internet spelen. Ubisoft heeft namelijk een nieuwe patch/hotfix voor het spel van Crytek beschikbaar gesteld. De 8MB grote patch verhelpt de zogenaamde "Sway Exploit".
http://www.gamer.nl/nieuws/25151

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vertel jij ons dan maar wat die "Sway Exploit" inhoudt. Of neem jij het ook gewoon klakkeloos over? Niemand lijkt er ooit eerder van gehoord te hebben namelijk, inclusief Google.

Edit: Inmiddels heeft er op gamer.nl iemand gereageerd die denkt het te weten, iets met gaan liggen en zoom of zo ("weapon sway"). Zinloze patch.

[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 01-02-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:21

TMC

Ik heb al een tijdje Far Cry, maar speel het eigenlijk niet. De muis (Logitech MX 510) voelt namelijk erg vreemd aan in Far Cry. Zwaar lijkt het wel. Ik heb al de Mouseware eraf gegooid, en gespeeld met de mouse sensitivy en acceleration, maar ik krijg het maar niet goed. In Half-Life 2 was de besturing gewoon normaal... :{

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

waar de hotfix nou voor is lijkt idd bij weinig mensen bekend te zijn ja :p als ze nou s met de linux versie bzig gaan, want das echt nog draaaaaaaama die ded server :/

trouwz, mappen is kut als t op de fps aan komt :( zwaar drama op somige spots :(

[ Voor 20% gewijzigd door nzyme op 01-02-2005 21:51 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

Hey =sZ= Flip, NFS, wist niet dat jullie ook hier op GoT zaten.

BTW, maps maken is niet zo moeilijk als het lijkt, je moet goed de documentatie lezen, en je tooltjes goed afstellen, want die staan standaard te grof.

Zo, ik ga nog even weer spelen :)

ohja, mijn nick is NowWhat in FC :)

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaan schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:24:
Hey =sZ= Flip, NFS, wist niet dat jullie ook hier op GoT zaten.

BTW, maps maken is niet zo moeilijk als het lijkt, je moet goed de documentatie lezen, en je tooltjes goed afstellen, want die staan standaard te grof.

Zo, ik ga nog even weer spelen :)

ohja, mijn nick is NowWhat in FC :)
maps maken zijn niet moeilijk als je de editor door hebt en een beetje proberen doet wonderen ;)

ceck mijn maps: mp_pier en en mp_pier_night het was een singeplyer map maar nu allebei assault multiplayer _/-\o_ (te downlaoden op: www.farcry-maps.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

nzyme is iig bezig met mp_heli :) een 3on3 max assault mapje die errug vette gameplay heeft... mapje is al maand of 3 iin ontwikkeling, met constant testen (meestal 2on2) :D

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die fix was o.a voor de 'sniperbug' . Als je eerst sniper ging ( + nog wat andere dingetjes ) en dan wisselde naar engineer/gunner dan had je geen recoil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er me iemand es vertellen wat het verschil is tussen

- Far Cry SDK v1.1
- CryENGINE Sandbox

Wat ik weet is dat de sandbox een programma is om maps te maken. SDK staat voor 'software development kit'. Maar weet niet wat het verschil is tussen beiden en of ge ze beiden moet installen ?? Heb juist de SDK es gedownd en geinstald maar daar staat geen *.exe bij dus weet dus niet echt voor wat en met wat ik dit kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ik speel farcry dus nu voor het eerst, maar mis ik wat of niet?

Ik dacht dat het een tactical shooter was, dus dat je mannetjes kon besluipen enzo, maart dat is nogal lastig met wapens die dikke sound maken. Moet ik gewoon door alles heen knallen ala doom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

misschien dat je ze met je verrekijkert doodgooien kan!? :+

een van die papegaaien op je loop steken als demper werkt ook goed }:O

Tis meer een kwestie van hoe kom ik dichterbij en maak ik alles af, voordat ik weer opnieuw beginnen kan... maar idd er sneaky naartoe sluipen en ff duchtig huishouden.... ( shoot everything that moves!!) :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
sain onez schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:34:
misschien dat je ze met je verrekijkert doodgooien kan!? :+

een van die papegaaien op je loop steken als demper werkt ook goed }:O

Tis meer een kwestie van hoe kom ik dichterbij en maak ik alles af, voordat ik weer opnieuw beginnen kan... maar idd er sneaky naartoe sluipen en ff duchtig huishouden.... ( shoot everything that moves!!) :Y)
Ja, is gewoon knallen weer. Naja dan maar cheat gebruiken voor alle wapens, anders word wel saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

PacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:45:
[...]

Ja, is gewoon knallen weer. Naja dan maar cheat gebruiken voor alle wapens, anders word wel saai
:?

dan word het makkelijker bedoel je?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
_Ernst_ schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:29:
[...]

:?

dan word het makkelijker bedoel je?
beetje saai om de hele tijd met een m16 en een zakmesrond te huppelen. Krijg je een sniper heb je maar 5 kogels steeds ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

PacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:43:
[...]

beetje saai om de hele tijd met een m16 en een zakmesrond te huppelen. Krijg je een sniper heb je maar 5 kogels steeds ....
ah zo

vond ik niet, heb zo ongeveer in alle levels met een m16 rond gelopen, fijn wapen

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:43:
[...]

Dat vind ik juist helemaal top, die balans qua wapens is echt wonderbaarlijk vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

ik zit een beetje vast geloof ik. een uitleg waar ik zit

Ik had een gebouw opgeblazen samen met dat wijf.
We vluchten naar buiten. toen werden we gevangen genomen.
Ik word in volgende level in jungle gedropt met 1 wapen en 10 kogels
Maar de hele jungle zit vol met die wezens..

HOE KOM IK DAAR DOORHEEN? :s..

Ik moet naar gebouw aan andere kant van jungle :/

wie? :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Volgens mij moest je dat beest afmaken en dan met de waterval naar beneden glijden/donderen.

Dan moet je echt friggin' voorzichtig zijn en alle menselijke vijanden besluipen en afmaken.
In principe als de level snel wil afspelen moet je langs het westen het water volgen maar daar zijn heel veel monsters als ik me niet vergis. En vice versa natuurlijk.

Hoe dan ook, het is in ieder geval een kort maar irritant stukje die ik heel lang terug niet weer over wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

maar na 10 kogels is het monster wat boven loopt nog nie dood :X

wel dus, beter richten

maar beneden is het een drama.. Kom je nooit doorheen :r

mwa, zit nu bij die helicopter..

Zit nu in de vulcaan -> opzoek naar doyl ofzo :)

wtf, die vulkaan is moeilijk 8)7 :X |:( O-) :z :Z }) :O

[ Voor 79% gewijzigd door R-B op 01-03-2005 15:23 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ja, Far Cry wordt tegen het einde echt heel slecht imho. Prop gewoon een level vol met raketschietende monsters, en klaar is kees.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:29:
Ja, Far Cry wordt tegen het einde echt heel slecht imho. Prop gewoon een level vol met raketschietende monsters, en klaar is kees.
en dan moet je dus rennnnneennn!!! :) of 3x headshot met sniper rifle. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 02:18:
Hier ziet het water er maar brak uit, sterker nog, je ziet het bijna niet :/

Heb een 6800GT

Ga zo moeteen ff andere drivers installeren.
Nog mensen met dit probleem?
Ik heb op dit moment prscies hetzelfde! heb jij (of iemand anders) er al een oplossing voor gevonden?

This space is occupied

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste