Nee, ik heb een 2600+ cpu.
Maar ik speel hem nu ook al bijna geheel vloeiend af dus!
Moet toch kunnen??
Moet toch kunnen??
Verwijderd
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
zoals al gezegd is, de 64x pack vertraagt je systeem, de kans is aanwezig dat jij na deze pack niet vloeiend meer kan spelen. (ik zou het toch wel geprobeerd hebben maar ok...)Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:18:
Nee, ik heb een 2600+ cpu.
Moet toch kunnen??
Verwijderd
1.3 is cummulatief naar beneden toe (dus 1.1 en 1.2 enz enz). de 1.31 en 1.32 zijn niet cummulatief.Tijgert schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:20:
Zijn de Far Cry patches cumulatief?
Ik denk het niet want patch 1.3 is vele malen groter als 1.32
Toch?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb dit ook ff geprobeerd maar als de installer opstart loopt hij vast bij "configuring windows installer", wat ik alleen bij deze installers van de 64bits patches heb en niet bij andere installers, komt dit doordat ik geen amd cpu heb (heb een p4, en farcry gepatcht tot 1.32)?Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:11:
^
Let op:
1) Je download de bestanden
2) Je gaat naar Start -> Uitvoeren
3) Je typt in: C:\*locatie van bestand*\farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
4) Druk op Enter
5) 'Uitvoeren' in het scherm aanklikken
5) Setup begint, taal kiezen, wachten (lang wachten bij mij, niet schrikken), 'Next' klikken
6) Typ locatie waar je de bestanden wilt hebben
7) 'Install' klikken, even wachten
Als de Setupwizard dan vastloopt oid, niet schrikken. De bestanden staan gewoon op de locatie hoor. Dan al die bestanden selecteren, en over de bestanden in je FarCry-map heengooien, Overschrijven: Ja op Alles.
Edit: Bij stap 3) geen sterretjes typen, enne... hetzelfde natuurlijk voor farcry_amd64_ecu.exe![]()
Icoontje gebruiken in FarCry-map (niet in de Bin64-map, maar hoofdmap zelf!)
Op een serveerblaadje, we hopen dat je er zo uitkomt. Succes!
Iemand ?Nevels schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:10:
Ik heb het net nog een keer geprobeerd maar als ik farcry_amd64upgrade_us_uk probeer te installeren zegt hij dit:
code:
1 2 3 4 5 The wizard was interrupted before Far Cry ( Patch 1.32 AMD64) could be completely installed. The system had not been modified. To install this program at a later time, run the installations again. Click Finish to exit the wizard
Het lijkt mij zoveel mooier weet iemand het , ?
Verwijderd
Dat is bij mij ook zo, dat kan best wel effe een tijdje duren maar daarna gaat die zo weer verder als het goed is-Eraser- schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:20:
[...]
Ik heb dit ook ff geprobeerd maar als de installer opstart loopt hij vast bij "configuring windows installer", wat ik alleen bij deze installers van de 64bits patches heb en niet bij andere installers, komt dit doordat ik geen amd cpu heb (heb een p4, en farcry gepatcht tot 1.32)?
[ Voor 85% gewijzigd door Tijgert op 28-07-2005 21:00 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Nevels op 28-07-2005 20:47 ]
Je hebt gelijkVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:01:
[...]
Dat is bij mij ook zo, dat kan best wel effe een tijdje duren maar daarna gaat die zo weer verder als het goed is
download winrar?Nevels schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:47:
Waar downen jullie hem dan want ik heb 2 setups maar geen ingepakt spul ? , Aangezien ik niet ver komt met de setups.
Herkenning van de cpu ligt aan het moederbord, misschien helpt een bios update.Tijgert schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:35:
Ik heb beide patches 'uitgepakt' en vind in de destination directory voor de farcry_amd64upgrade_us_uk.exe file een .msi file genaamd:
'Far Cry (Patch 1.32 AMD64).msi' van ongeveer 1MB.
In de ECU patch destination directory voor farcry_amd64_ecu.exe staat een .msi file genaamd:
'Far Cry (AMD64 Exclusive Content Update).msi' van ongeveer 3MB.
De twee grote 64bit update files zijn NIET corrupt (de ene 500MB de ander 440MB).
Na uitpakken heb ik in elke destination dir een subir met "program files/Ubisoft/Crytek/Far Cry" EN de betreffende .msi file.
Moet ik die files ook nog runnen nadat ik de dir-content heb gemoved naar de Far Cry dir en hun ding laten doen?
EDIT:
Als ik de .msi files run zegt hij:
This installation package is not supported by this processor type. Contact your product vendor.
En dat terwijl ik een Venice core draai![]()
Runnen heeft geen nut, wat doe ik er dan mee? Iemand enig idee???
Een setup kun je niet uitpakken met winrar
Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:11:
^
Let op:
1) Je download de bestanden
2) Je gaat naar Start -> Uitvoeren
3) Je typt in: C:\*locatie van bestand*\farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
4) Druk op Enter
5) 'Uitvoeren' in het scherm aanklikken
5) Setup begint, taal kiezen, wachten (lang wachten bij mij, niet schrikken), 'Next' klikken
6) Typ locatie waar je de bestanden wilt hebben
7) 'Install' klikken, even wachten
Als de Setupwizard dan vastloopt oid, niet schrikken. De bestanden staan gewoon op de locatie hoor. Dan al die bestanden selecteren, en over de bestanden in je FarCry-map heengooien, Overschrijven: Ja op Alles.
Edit: Bij stap 3) geen sterretjes typen, enne... hetzelfde natuurlijk voor farcry_amd64_ecu.exe![]()
Icoontje gebruiken in FarCry-map (niet in de Bin64-map, maar hoofdmap zelf!)
Op een serveerblaadje, we hopen dat je er zo uitkomt. Succes!
Heb het antwoord al gevonden via andere site, Je moet iets invoeren bij "Uitvoeren" "cmd" toen lukte wel misschien stond het hier ook maar heb niet het hele topic gelezen wel een stuk maar om nou alles te lezenNevels schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:10:
Ik heb het net nog een keer geprobeerd maar als ik farcry_amd64upgrade_us_uk probeer te installeren zegt hij dit:
code:
1 2 3 4 5 The wizard was interrupted before Far Cry ( Patch 1.32 AMD64) could be completely installed. The system had not been modified. To install this program at a later time, run the installations again. Click Finish to exit the wizard
Het lijkt mij zoveel mooier weet iemand het , ?
Mijn Bios ondersteunt al de Venice core.Herkenning van de cpu ligt aan het moederbord, misschien helpt een bios update.
Wat je ook kan doen is Windows installer 3.0 eens herinstalleren.
En die patch, moet je Windows daarvoor ook niet 64bit zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Milmoor op 01-08-2005 20:02 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
[ Voor 24% gewijzigd door Milmoor op 01-08-2005 15:02 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
[ Voor 27% gewijzigd door Tijgert op 01-08-2005 17:24 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dracul op 01-08-2005 18:48 ]
Verwijderd
Hier lees ik toch HEEL duidelijk dat ik zeg dat ik alle content heb en waar die staat EN welke files ik extra heb (waar niemand een woord over rept) en waar die staan.Ik heb beide patches 'uitgepakt' en vind in de destination directory voor de farcry_amd64upgrade_us_uk.exe file een .msi file genaamd:
'Far Cry (Patch 1.32 AMD64).msi' van ongeveer 1MB.
In de ECU patch destination directory voor farcry_amd64_ecu.exe staat een .msi file genaamd:
'Far Cry (AMD64 Exclusive Content Update).msi' van ongeveer 3MB.
De twee grote 64bit update files zijn NIET corrupt (de ene 500MB de ander 440MB).
Na uitpakken heb ik in elke destination dir een subir met "program files/Ubisoft/Crytek/Far Cry" EN de betreffende .msi file.
Moet ik die files ook nog runnen nadat ik de dir-content heb gemoved naar de Far Cry dir en hun ding laten doen?
EDIT:
Als ik de .msi files run zegt hij:
This installation package is not supported by this processor type. Contact your product vendor.
En dat terwijl ik een Venice core draai
Runnen heeft geen nut, wat doe ik er dan mee? Iemand enig idee???
Dus niet.dus Joost E. Boere had gelijk
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 02-08-2005 08:25 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Milmoor op 01-08-2005 20:01 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Crash op 02-08-2005 17:57 ]
Bij mij werkt het al vast niet zonder een aparte no-cd crack.The Far Cry patch also acts as a no-CD crack, it appears, as we no longer had to have our play disc in the drive to play the game after applying the 64-bit patch.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 13:12 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Dracul op 02-08-2005 13:35 ]
[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 05-08-2005 17:50 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
[ Voor 58% gewijzigd door darkphoenix op 10-08-2005 23:43 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Dus patch 1.32 kan je wegflikkeren voor ruimtebesparing en te voorkomen twee keer hetzelfde te doen.Far Cry patch 1.33 contains all the fixes found in 1.32
Dus voor singlepay heb je er helemaal niks aan t.o.v. 1.32, het is dus alleen voor MP issues.* This patch supports 32 bit only.
* This patch will update versions 1.31 and 1.32 to Far Cry 1.33.
* Far Cry patch 1.33 contains all the fixes found in 1.32.
* Fixed issue with extended characters in players names causing server crashes.
* Included version checking so that only 1.33 clients can connect to 1.33 servers.
* Resolved some online cheating issues.
[ Voor 54% gewijzigd door Tijgert op 11-08-2005 10:13 ]
[ Voor 17% gewijzigd door darkphoenix op 11-08-2005 13:27 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Speel jij met een vierkant beeld?op very high 1024x1024
[ Voor 51% gewijzigd door Tijgert op 11-08-2005 13:44 ]
foutje 1280x1024Tijgert schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:43:
Ik wil net Far Cry op mijn XPS 2 proberen (6800Ultra).
Hoe zet je HDR aan?
[...]
Speel jij met een vierkant beeld?
Lekkere specs, alleen jammer dat je geen mooie 24" breedbeeld TFT hebt...
Het was ook geen antwoord op jouw vraagTijgert schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:40:
Dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag hoe ik HDR AAN zet.
[ Voor 6% gewijzigd door babbaloerie op 15-08-2005 22:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 18:39 . Reden: Bold is nergens voor nodig. Als je echt wilt dat de TS het ziet, neem dan persoonlijk contact met hem op ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Naja in die oude PCZone stond het als een spel die qua graphics Doom 3 zou doen verblekenanton121 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:26:
Volgens mij was X-Isle nooit bedoeld als spel, maar als 3d-benchmark voor de Geforce 1,2 en 3. Later heeft Crytek deze door hun zelf ontwikkelde Cry-Engine gebruikt om FarCry te ontwikkelen. Hier heb ik nog wel ergens een "demo" (eigenlijk benchmark) van X-Isle.
Een beetje door de bush heen rennen en erachter komen dat het alweer een slap monster verhaal is geworden. Het is maar net wat je leuker vindt....Tijgert schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:31:
Ik vond Far Cry idd tig keer beter dan Doom3... beetje door tunnels rennen en wat monsters uit het donker zien komen, zwaar overhyped.
Het verhaal van Doom 3 is aardig wat dunner dan dat van Far Cry. Monsters zijn monsters, ongeacht welk spel ze in zitten. Maar wat zo zuigt van Doom3 is dat je heel beperkte binnen ruimtes hebt met nog beperktere bewegingsvrijheid. Met Far Cry kan je uren door het hel landschap rennen en varen en rijden en struinen etc.Een beetje door de bush heen rennen en erachter komen dat het alweer een slap monster verhaal is geworden.
Verkracht? Omdat er monsters in zitten waarvan jij ze niet origineel genoeg vond? Alle monsters hebben wel gelijkenissen met elkaar, originaliteit is niet oneindig. Ik heb echter geen enkel monster gezien wat specifiek alleen in Doom zat en wat nageaapt zou zijn door Far Cry.maar krijgt toch een hele zure nasmaak vanaf de helft van het spel en is gewoon verkracht door de Doom-achtige monsters.
Doom3 is meer een grote let-down vergeleken met wat men er van verwachtte. Perfect... alleen als je Doom freak bent en geen enkele objectiviteit meer over hebt.Doom3 ziet er perfect uit
[ Voor 40% gewijzigd door Tijgert op 23-08-2005 13:53 ]
Nee: verkracht omdat het o zo leuk begon: fantastische eilanden, fantastische missies, fantastische graphics, mooie wijde omgevingen, etc. etc. totdat er halverwege het spel 1 of andere idioot bij Ubisoft dacht van: goh, laten we er maar trigens in doen. Kwamen er opeens gare beesten in. Slechte geluiden, helemáál niet eng, zagen er niet uit, lelijke textures op die trigens.Tijgert schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
Verkracht? Omdat er monsters in zitten waarvan jij ze niet origineel genoeg vond? Alle monsters hebben wel gelijkenissen met elkaar, originaliteit is niet oneindig. Ik heb echter geen enkel monster gezien wat specifiek alleen in Doom zat en wat nageaapt zou zijn door Far Cry.
[ Voor 11% gewijzigd door Jorn1986 op 23-08-2005 18:37 ]
Inderdaad, ik zit lekker farcry te spelen en me te verbazen over de mooie gedetailleerde omgeving. Komen er na een aantal levels ineens monsters te voorschijn.sjaakhaar schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:32:
Nee: verkracht omdat het o zo leuk begon: fantastische eilanden, fantastische missies, fantastische graphics, mooie wijde omgevingen, etc. etc. totdat er halverwege het spel 1 of andere idioot bij Ubisoft dacht van: goh, laten we er maar trigens in doen. Kwamen er opeens gare beesten in. Slechte geluiden, helemáál niet eng, zagen er niet uit, lelijke textures op die trigens.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Verwijderd
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Zodra jij in de buurt kwam van een groep trigens en mercenaries, werd het meer van: met z'n allen op 1 mannetje (de speler).Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:14:
Ik vond de trigens ook niet echt storend... Wel leuk voor de afwisseling... Vooral leuk dat de trigens ook vijand waren van het vijandelijke leger. Dus iedere groep vocht tegen iedere groep
Kijk en dat vind ik dus weer niet, als de één slap is dan is de ander net zo slap. Het is maar net wat je leuker vindt. Ik vind ze allebei net zo leuk....Tijgert schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
Het verhaal van Doom 3 is aardig wat dunner dan dat van Far Cry. Monsters zijn monsters, ongeacht welk spel ze in zitten. Maar wat zo zuigt van Doom3 is dat je heel beperkte binnen ruimtes hebt met nog beperktere bewegingsvrijheid. Met Far Cry kan je uren door het hel landschap rennen en varen en rijden en struinen etc.
Dus eigenlijk is het volgens jou niet een constatering, maar een feit dat ik er naast zit volgens jou? Grow up hardhoofd.Maar als jij niet ziet dat Far Cry met kop en schouders boven Doom3 uit steekt op zowel het speelfront als het graphicsfront dan zal je het nooit zien, vergeefse moeite.
Het is niet dat ze er niet in mogen zitten, maar het is er zeker niet beter door geworden. Waarom loop je FarCry zo te verdedigen tegenover D3? Neem het eens minder serieus... het gaat niet eens over figuren naapen.Verkracht? Omdat er monsters in zitten waarvan jij ze niet origineel genoeg vond? Alle monsters hebben wel gelijkenissen met elkaar, originaliteit is niet oneindig. Ik heb echter geen enkel monster gezien wat specifiek alleen in Doom zat en wat nageaapt zou zijn door Far Cry.
Onzin alarm! Er is ruim 2 jaar voor het uitkomen al precies tot in detail duidelijk gemaakt hoe de feel en de gameplay van D3 zou gaan worden. Het is precies wat de makers vertelden dat het zou worden. En nogmaals, ik heb nooit verkondigd dat D3 perfect is.Doom3 is meer een grote let-down vergeleken met wat men er van verwachtte. Perfect... alleen als je Doom freak bent en geen enkele objectiviteit meer over hebt.
HL2 is in mijn ogen erg overhyped. Het was lang niet zo goed als er beloofd werd (imo) en bracht weinig nieuws onder de zon. Zover ik weet was ik nog niet eens aan het afkraken.Ik wou nog meer repliek geven, maar gezien je HL2 ook al aan het afkraken bent schat ik je meer in als iemand die kwaliteit niet op waarde kan inschatten.
[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 24-08-2005 16:14 ]
Dan doe je het blijkbaar goed foutZodra jij in de buurt kwam van een groep trigens en mercenaries, werd het meer van: met z'n allen op 1 mannetje (de speler).
HAHA, reality check please?Grafisch kun je er lang en kort over praten, maar dan wint D3 het in mijn ogen met gemak.
Wat een onzin zeg, Far Cry heeft net zo veel zo niet meer detail, al was het maar vanwege ondersteuning voor 1920x1200 (WUXGA) en een bijna ongelimiteerde buiten ruimte i.t.t. de eeuwige nauwe gangen in D3 in 'slechts' 1600x1200.Let wel dat er zwaar ingeleverd moet worden op de speelruimte door het hoge detail,
eh.. omdat dit het FarCry topic is? Bovendien, jij bent haast even hard bezig te verkondigen hoe fantastisch D3 wel niet is.Waarom loop je FarCry zo te verdedigen tegenover D3?
Volgens mij zei jij zelf noghet gaat niet eens over figuren naapen.
Dus jij vergelijkt, ik ben het er alleen niet mee eens.het spel en is gewoon verkracht door de Doom-achtige monsters.
Hehe, jij denkt over HL2 net als ik over D3. Dat mag, it's a free country.HL2 is in mijn ogen erg overhyped. Het was lang niet zo goed als er beloofd werd (imo) en bracht weinig nieuws onder de zon.
[ Voor 6% gewijzigd door Ulti23 op 24-09-2005 13:49 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
ik denk dat ik hetzelfde probleem als jou had totdat ik dit topic op guru3d tegenkwam http://forums.guru3d.com/...ad.php?s=&threadid=153304Ulti23 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:46:
Heel even nog over dat HDR rendering...
Ben er ook eens mee aan het testen geweest, en het valt mij op dat als ik boven stand 2 uitkom, ik vage heldere strepen krijg door mijn beeld, zonder dat de gameplay vertraagt of het spel crashed. Pas bij stand twee is het beeld goed, alleen een smalle heldere streep onderaan mijn beeldscherm, die wel aanwezig is maar niet storend.
Ik heb nu dus deze regel: -DEVMODE "r_hdrrendering 2" aan FarCry.exe toegevoegd. AA staat uit, AF heb ik wel aanstaan, op 8x. Heeft het daarmee te maken? Ik dacht dat de strepen alleen voorkomen bij het gebruik van HDR en AA tegelijkertijd.
En het cijfer zou de intensiteit van HDR aangeven, maar zit er veel verschil tussen bijvoorbeeld 2 en 7? Kan het dus niet goed zien omdat na vijf seconden dus die vage strepen door me beeld komen.
Ik heb een 7800GTX met stuurprogramma 77.77
En hoe zet je het eigenlijk uit? De regel weghalen lijkt niet te werken...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 14:16 ]
Ga ik NU testen want het topic op Guru was niet de oplossing.darkphoenix schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:20:
mensen ik ben sinds 2 dagen achter dit irritante HDR probleem!
gewoon je farcry.exe een underscore toevoegen! dus : far_cry.exe ( in je farcry map natuurlijk)
en bij mij is nu alles zonder gekke lichtstrepen!
trouwens ik heb de waarde op 10 staan en niet 11 want 11 is een beetje overdone.
laat ff weten als dit nu gelukt is! succes en geniet ervan
[ Voor 18% gewijzigd door Ulti23 op 24-09-2005 20:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Werkt ook niet_Ernst_ schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:27:
Heb je patch 1.1 ook geinstalleerd? Ik weet niet of die ook noodzakelijk is, maar is altijd het proberen waard natuurlijk.
www.avpnews.com
1.3, 1.31, 1.32 en 1.33 werkt bij mij altijd goed... 1.1 is dus niet nodig dacht ik.skullsplitter schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:13:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld, mijn kaart was te traag, maar nu komt vandaag of morgen een 6800 GT binnen en wil ik het weer vaker gaan spelen...
Welke patches en updates zou ik moeten draaien volgens jullie?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Nou dat vind ik wel meevallen hoor, Doom 3 en Half-Life 2 zijn best te vergelijken met Far Cry qua graphics...Mitt3nz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:12:
Laatst Far Cry voor het eerst geïnstalleerd.. goddomme wat een grafisch geweld zeg! Doom 3, Half-Life 2 en consorten zijn er helemaal niets bij. Gameplay is ook verdomd goed. Echt een toppertje imo
[ Voor 19% gewijzigd door darkphoenix op 28-09-2005 01:18 ]
Verwijderd
dat dacht ik dus ook toen ik HL2 voor het eerst speelde, goddomme wat een grafisch geweld zeg! FC vond ik zeker ook heel leuk om te spelen, rondvaren en schieten met een bootje om zonnige tropische eilanden heen is gwoon verkwikkender dan in donkere doolhofjes je de pleuris schrikken omdat een monster zo nodig moet krijsen om eng te wezen.Mitt3nz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:12:
Laatst Far Cry voor het eerst geïnstalleerd.. goddomme wat een grafisch geweld zeg! Doom 3, Half-Life 2 en consorten zijn er helemaal niets bij. Gameplay is ook verdomd goed. Echt een toppertje imo
No shit!Mitt3nz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:12:
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 22:25 ]
veranderd de 64bit patch zoveel?Tijgert schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:46:
De grote voordelen van Far Cry zijn zonder twijfel:
- Compleet nieuw aangezicht door de 64 bit patch, gewoon een nieuw spel bijna.
- Dezelfde levels op meerdere manieren benaderen.
Er is nu zo veel meer vegetatie en pracht en als ik HDR dan even iets omhoog krik (zodat mijn XPS2 het nog steeds trekt op 1920x1200) dan verbazen de lichteffecten mij ten zeerste, vooral binnen! (en daar kan je niet over oordelen tot je het zelf hebt gezien).
Om bekende levels (die je door die patch niet meer herkend) die je eerst linksom speelde nu rechtsom te spelen of gewoon door het midden is de speelervaring compleet anders.
Hoe gaaf IK HL2 ook vind, dat kan daar gewoon niet, beide niet. (laat staan de nauwe gangetjes van Doom3)
[ Voor 4% gewijzigd door darkphoenix op 28-09-2005 23:24 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 29-09-2005 00:01 ]
dank je wel kamikaze !Tijgert schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:21:
Zoek eens in deze thread, de patch maakt ERG veel verschil in uiterlijk, google het ook maar.
Ook al moet ik wel zeggen dat je zelf meer ziet dan wat statische verschillen op een plaatje.
Je installeert de patch(es, beide dus) d.m.v. de extensie /A toe te voegen. blijkbaar chekt hij dan niet het OS en de CPU. De files die je dan krijgt plaats je over de oude files (de extra .msi files die je dan ook krijgt kan je wissen).
De patches zijn :
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe van 509.258.016 bytes
farcry_amd64_ecu.exe van 442.331.662 bytes
Fucking veel, maar daar krijg je ook wat voor.
Verwijderd
ja dat klopt! ik ben japans aan het leren en was een beetje aan het oefenen!Tijgert schreef op donderdag 29 september 2005 @ 01:26:
Cool! Is dat Kamikaze op z'n japans?
ik snap niet en kan niet vinden waar de de extensie /A moet toevoegen?Tijgert schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:21:
Zoek eens in deze thread, de patch maakt ERG veel verschil in uiterlijk, google het ook maar.
Ook al moet ik wel zeggen dat je zelf meer ziet dan wat statische verschillen op een plaatje.
Je installeert de patch(es, beide dus) d.m.v. de extensie /A toe te voegen. blijkbaar chekt hij dan niet het OS en de CPU. De files die je dan krijgt plaats je over de oude files (de extra .msi files die je dan ook krijgt kan je wissen).
De patches zijn :
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe van 509.258.016 bytes
farcry_amd64_ecu.exe van 442.331.662 bytes
Fucking veel, maar daar krijg je ook wat voor.
idd ik had eerst beter kunnen lezen! thnxTijgert schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:37:
Simpel, ga naar je run commando bij start, tik het daar in.
ik heb hem ook maar ik heb nergens last van eigenlijk!Ulti23 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:40:
Ik heb de amd64 patch ook geinstalleerd, maar nu schokt de game verschrikkelijk, met en zonder HDR, met of zonder AA, AF maakt niet uit. Ligt dat aan het feit dat ik gewoon nog een 32 bits besturingssysteem heb, of kan dit ergens anders aan liggen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq