Weet iemand hoe ik gratis kan internetten op deze telefoon?? Ik heb Vodafone
Anoniem: 103102
Ik probeer MPeg4 speelfilms af te spelen op mijn P800 (files van rond de 110MB groot) en heb hiervoor een aparte memorystick gekocht. Ik krijg bij de standaard video speler de melding "videoafmetingen te groot". Weet iemand een oplossing? Kleine films zijn geen probleem.
misschien een resolutieprobleem? verder zou het ook kunnen zijn dat het bestand zelf te groot isAnoniem: 103102 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:16:
Ik probeer MPeg4 speelfilms af te spelen op mijn P800 (files van rond de 110MB groot) en heb hiervoor een aparte memorystick gekocht. Ik krijg bij de standaard video speler de melding "videoafmetingen te groot". Weet iemand een oplossing? Kleine films zijn geen probleem.
je zou ook de film op kunnen delen in 4 stukken ofzo, dat wilde bij mijn samsung d500 helpen
PSN: djmurcielago
Anoniem: 103102
Met welk programma kan ik MP4 en ander video formats in stukken delen etc.?djmurcielago schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:20:
[...]
misschien een resolutieprobleem? verder zou het ook kunnen zijn dat het bestand zelf te groot is
je zou ook de film op kunnen delen in 4 stukken ofzo, dat wilde bij mijn samsung d500 helpen
Anoniem: 82576
das mooi, maarja ik heb ook wel ipod aan in vliegtuig maakt ze ook niets uit, behalve met opstijgen en landen.jozy schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:44:
officieel wel, maar ze hebben in het vliegtuig liever dat je geen electrische apparatuur gebruikt
Moet je gewoon mogen gebruiken. Met uitzondering van het opstijgen en landen natuurlijk
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 10445
Over het gebruik van mobieltjes in vliegtuigen :
Het gebruik van de p910 is mij tijdens een europese vlucht maar 1 maal verboden, daarnaast houdt ik hem liever in mijn zak (op flight mode). Vlieg erg veel (SAS, KLM, Air France, Maersk) , en soms zit er gewoon personeel tussen die het concept 'flight mode' niet willen begrijpen. Als je goed luisterd tijdens de reguliere 'safety instructions' in het vliegtuig, hoor je tegenwoordig bij de meeste maatschappijen : "....the use of mobile phones or other equipment containing radio transmitters or recievers is strictly forbidden during the entire flight and take off and landing..." of iets dergelijks.
Dus dan laat ik mijn P910 maar uit om genante discussies in het vliegtuig te voorkomen, je krijgt het ze toch niet duidelijk. Dan zet ik mijn laptop met bluetooth en wifi aan (en schakel ik die 2 gauw uit), en ga daar maar op klooien.
Het komt een beetje door het feit dat flight attendants niet echt tech-savvy mensen zijn, boeing en airbus negatief advies uit sturen voor enig gebruik van mobieltjes dan ook, en men er erg bang van is in algemeen. Ik persoonlijk vind al het gedoe bullshit. Daarnaast zal het niet heel lang meer duren voordat wifi in vliegtuigen wat meer mainstream wordt, en dit dus niet meer op gaat.
Vriendje van me heeft overigens precies dezelfde discussie over p910 gehad met een purser, voelde zich voor lul gezet, heeft geklaagd, en kreeg 150 pleuri van betreffende maatschappij.
Lees ook :
http://www.wired.com/wired/archive/12.04/start.html?pg=12
Het gebruik van de p910 is mij tijdens een europese vlucht maar 1 maal verboden, daarnaast houdt ik hem liever in mijn zak (op flight mode). Vlieg erg veel (SAS, KLM, Air France, Maersk) , en soms zit er gewoon personeel tussen die het concept 'flight mode' niet willen begrijpen. Als je goed luisterd tijdens de reguliere 'safety instructions' in het vliegtuig, hoor je tegenwoordig bij de meeste maatschappijen : "....the use of mobile phones or other equipment containing radio transmitters or recievers is strictly forbidden during the entire flight and take off and landing..." of iets dergelijks.
Dus dan laat ik mijn P910 maar uit om genante discussies in het vliegtuig te voorkomen, je krijgt het ze toch niet duidelijk. Dan zet ik mijn laptop met bluetooth en wifi aan (en schakel ik die 2 gauw uit), en ga daar maar op klooien.
Het komt een beetje door het feit dat flight attendants niet echt tech-savvy mensen zijn, boeing en airbus negatief advies uit sturen voor enig gebruik van mobieltjes dan ook, en men er erg bang van is in algemeen. Ik persoonlijk vind al het gedoe bullshit. Daarnaast zal het niet heel lang meer duren voordat wifi in vliegtuigen wat meer mainstream wordt, en dit dus niet meer op gaat.
Vriendje van me heeft overigens precies dezelfde discussie over p910 gehad met een purser, voelde zich voor lul gezet, heeft geklaagd, en kreeg 150 pleuri van betreffende maatschappij.
Lees ook :
http://www.wired.com/wired/archive/12.04/start.html?pg=12
Cell Phones
Depending on the system (GSM, TDMA, et cetera), cell phones transmit in the 900-MHz to 1.8-GHz frequency bands at a maximum strength of 1 to 5 watts.
The Risk
Even in standby mode, cells transmit periodically to register with the network.
The Reality
The ban on in-flight cell use stems in part from the FCC, which worries about interference with ground systems. The airlines are worried, too, but do little to ensure phones are turned off - and often allow their use while taxiing.
Ik heb zon 2 jaar geleden mn P800 in het vliegtuig gebruikt(op flight mode ofcourse), ik zat een film te kijken. Toen kwam een flight attendent tijdens de vlucht en vroeg of het een telefoon was, ik antwoorde ja. Ik vertelde er wel gelijk bij dat hij op flight mode stond dus dat ik het gewoon kon gebruiken. Ze lachte en keek een beetje verward(ze kende het principe nog niet) maar ik verzekerde haar dat het geen kwaad kon. Ik mocht hem toen gewoon blijven gebruiken.
Anoniem: 143875
www.agilemessenger.com en dan daarna de laatste versie voor je P910i downloaden.
Verder moet je een GPRS Internet verbinding nemen bij je provider en dan kan je via
die manier op het internet gaan en ook verbinding maken met MSN.
Verder moet je een GPRS Internet verbinding nemen bij je provider en dan kan je via
die manier op het internet gaan en ook verbinding maken met MSN.
Anoniem: 141855
Als ik het goed begrijp met ik dus eerste mijn GPRS instellingen via mijn provider regelen zodat mijn internet is geinstalleerd en dan kan ik op www.agilemessenger.com msn downloaden?
Sounds easy!
Sounds easy!
Is het iemand gelukt om met de P910i push berichten te lezen, ik heb het deels via KPN Imode aan het werk en krijg ook een notification (sound) als ik een bericht ontvang maar vervolgens moet ik via imail/gprs/ml/e_mes.cgi de berichten lezen maar dan krijg ik de melding "internal error in gateway"
Iemand een idee ?
Iemand een idee ?
Bedoel je de RIM Blackberry manier?
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 12-05-2005 15:25 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik vraag me af welke route software je kan gebruiken ik heb net TomTom 5 geprobeerd en die viel niet aan de praat te krijgen. Iemand een idee wat ik wel kan gebruiken (PathFinder)
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Nee TomTom voor de P910 is er nog niet. De Series60 versie werkt ook niet op de series90 versie (dacht ikvinnie1908 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:46:
Ik vraag me af welke route software je kan gebruiken ik heb net TomTom 5 geprobeerd en die viel niet aan de praat te krijgen. Iemand een idee wat ik wel kan gebruiken (PathFinder)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Tomtom voor de P910 zou deze zomer uit moeten komen.... had in april ergens op internet gelezen dat tomtom problemen had om alles fatsoenlijk op een memorystick te krijgen, en dat ze hier nog wel een maand voor nodig hadden om op te lossen
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Komende zaterdag is het live te zien en zelf te gebruiken. Daarnaast las ik net dat ze bij
PDAtotaal een UIQ groep hebben en die stellen 10 pakketten van Route66 voor UIQ ter
beschikking voor de verloting aan het einde van de dag. Dat is nog eens goedkoop aan
een navigatiepakket komen. Dus als je slim bent ga je zaterdag daarheen om te kijken
en dan maak je ook nog eens kans op een pakket.
PDAtotaal een UIQ groep hebben en die stellen 10 pakketten van Route66 voor UIQ ter
beschikking voor de verloting aan het einde van de dag. Dat is nog eens goedkoop aan
een navigatiepakket komen. Dus als je slim bent ga je zaterdag daarheen om te kijken
en dan maak je ook nog eens kans op een pakket.
Bij pushberchten krijg ik geen signaal, maar moet ik internet opstarten en dan de tap pushberichten aantikken (zelfde soort tap als van je favorieten) en dan werkt het wel bij mijmarcel9 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:41:
Is het iemand gelukt om met de P910i push berichten te lezen, ik heb het deels via KPN Imode aan het werk en krijg ook een notification (sound) als ik een bericht ontvang maar vervolgens moet ik via imail/gprs/ml/e_mes.cgi de berichten lezen maar dan krijg ik de melding "internal error in gateway"
Iemand een idee ?
Kijk hier voor een uitgebreider topic over navigatie op de P910i
Zou je de properties van die Push berichten (map) eens kunnen posten ?
Heb je trouwens KPN ? Heb je de settings autmatisch of met de hand ingevuld ?
Het gekke is dat ik eigenlijk alle imode functies probleemloos kan gebruiken, ik kan ook probleemloos een e-mail sturen vanaf mijn imail adres, als ik die reply komt er een kort geluidje uit de P910 en als ik dan internet activeer geeft ie ook een melding dat ie push berichten heeft ontvangen en vervolgens wil hij naar http://imail/gprs/ml/e_mes.cgi en dat geeft een "internal error in gateway" nu lijkt me die link ook niet helemaal fully qualified..... wellicht dat er ergens een dns suffix bij zou moeten ? Kan iemand die het wel werkend heeft eens wat properties posten van de link naar de push berichten ?
Many thanks.
Marcel.
Het gekke is dat ik eigenlijk alle imode functies probleemloos kan gebruiken, ik kan ook probleemloos een e-mail sturen vanaf mijn imail adres, als ik die reply komt er een kort geluidje uit de P910 en als ik dan internet activeer geeft ie ook een melding dat ie push berichten heeft ontvangen en vervolgens wil hij naar http://imail/gprs/ml/e_mes.cgi en dat geeft een "internal error in gateway" nu lijkt me die link ook niet helemaal fully qualified..... wellicht dat er ergens een dns suffix bij zou moeten ? Kan iemand die het wel werkend heeft eens wat properties posten van de link naar de push berichten ?
Many thanks.
Marcel.
Nee sorry kan ik je nu niet mee helpen. Heb tijdelijk me telefoon geruild met een vriend (S700i, damn wat is die camera goed) Hoop dat iemand anders je kan helpen.
Heb trouwens ook Orange.
Heb trouwens ook Orange.
Anoniem: 144487
Weet iemand of die 1Gb memorystick duo pro voor de P910i al gereleased is?
Zo ja - tips voor (online) shop?
thx...
thx...
Volgens mij staat ie op inkoopactie.netAnoniem: 144487 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:35:
Weet iemand of die 1Gb memorystick duo pro voor de P910i al gereleased is?
thx...
ik heb trouwens een probleem met synchroniseren na mijn pc format
http://img289.echo.cx/img289/8266/synchroniseren1go.jpg
weet iemand het probleem op te lossen?
EDIT: al gelukt met verwijderen van office en opnieuw er op zetten
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82576 op 19-05-2005 23:09 ]
als ik m'n p910 in z'n cradle zet welke verbonden is met de pc (en alle software geinstalleerd) dan geeft ie op de statusbalk bij phone connection info wel een verbinding, maar als ik dan naar "mijn p910i" ga dan zegt ie dat ie niet verbonden is... Weet iemand hoe je dit kan verhelpen?
Anoniem: 131146
Twee vraagjes:
Hoe lang kun je ongeveer muziek luisteren voordat de (volle) batterij weer leeg is?
Ik heb een kaartlezer die Sony Memorystick (pro) leest, maar het geheugenkaartje van de 910 wordt niet herkend door m'n pc. Ligt dit aan het Duo geheugenkaartje, of is het wat anders?
(dit bericht is ook als new topic gepost, maar reageer aub hier, kan topic niet verwijderen?)
Hoe lang kun je ongeveer muziek luisteren voordat de (volle) batterij weer leeg is?
Ik heb een kaartlezer die Sony Memorystick (pro) leest, maar het geheugenkaartje van de 910 wordt niet herkend door m'n pc. Ligt dit aan het Duo geheugenkaartje, of is het wat anders?
(dit bericht is ook als new topic gepost, maar reageer aub hier, kan topic niet verwijderen?)
had ik v/d week ook last van, ik weet niet hoe ik het gefixed heb maar ik heb telefoon uit en aan gedaan, usb stekkertje in een andere usb poort gestopt en ik heb de pc gerestart.Kips schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:58:
als ik m'n p910 in z'n cradle zet welke verbonden is met de pc (en alle software geinstalleerd) dan geeft ie op de statusbalk bij phone connection info wel een verbinding, maar als ik dan naar "mijn p910i" ga dan zegt ie dat ie niet verbonden is... Weet iemand hoe je dit kan verhelpen?
Ik heb net op het PDAtotaal forum gelezen dat er een nieuwe update beschikbaar is voor de P910i en wel R5A10 (als ik het goed heb)
Ikzelf het nu R4A10, maar als ik naar de SE site ga (moet met IE want in FF kan ik het CDA nummer niet invullen) krijg ik de melding dat de gevraagde pagina niet bestaat.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem en zijn er ook al mensen die wel al deze update voor elkaar hebben gekregen?
Op PDAtotaal las ik iets over blackberry toevoeging
Ikzelf het nu R4A10, maar als ik naar de SE site ga (moet met IE want in FF kan ik het CDA nummer niet invullen) krijg ik de melding dat de gevraagde pagina niet bestaat.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem en zijn er ook al mensen die wel al deze update voor elkaar hebben gekregen?
ik heb nu als ik synchroniseer dat in outlook alle telefoon nummers als 316 komen te staan ipv +316
als ik dan nog een keer synchroniseer (telefoon outlook en outlook telefoon, bij de kanten dus) komt in mijn telefoon ook 316 te staan en kan ik dus voor alle nummers een + neer zetten, hoe kan ik dit makkelijk oplossen zonder synchronisatie van outlook naar telefoon uit te zetten ?
als ik dan nog een keer synchroniseer (telefoon outlook en outlook telefoon, bij de kanten dus) komt in mijn telefoon ook 316 te staan en kan ik dus voor alle nummers een + neer zetten, hoe kan ik dit makkelijk oplossen zonder synchronisatie van outlook naar telefoon uit te zetten ?
Anoniem: 129847
Ik heb precies het zelfde probleem.
Zou niet weten hoe het komt! Misschien ff wachten en ligt het gewoon aan SE.
babbelbox schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:34:
Ik heb net op het PDAtotaal forum gelezen dat er een nieuwe update beschikbaar is voor de P910i en wel R5A10 (als ik het goed heb)
Ik heb pas de originele carkit (HCA-200 )met mutebox ingebouwd in m'n auto, alleen vind ik het geluid wel erg zacht. Pak ik de 910 van een collega heb ik hetzelfde probleem. Ik heb pas de dealer gebeld, maar hun wisten niets. Sonyericsson wees me door naar dynafix. Daar zeiden ze mij dat ik "het probleem" maar moest opsturen, niet wetend dat de carkit in de auto zit ingebouwd.
Kent iemand dit probleem ook of weet iemand misschien wat ik kan doen om het geluid normaal te krijgen?
Kent iemand dit probleem ook of weet iemand misschien wat ik kan doen om het geluid normaal te krijgen?
7400 Wp op het dak
Ik kan nu wel de site bereiken maar als ik dan m'n CDA nummer in vul krijg ik de volgende terugmelding:Anoniem: 129847 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:20:
Ik heb precies het zelfde probleem.
[...]
Ik gebruik (zoals boven te zien is) het nummer 162005/3 en heb het toestel los gekocht en dus helemaal geen Operator dingen erin zitten. Ik heb ook al eens vaker de software geupdate, dus..Je toestel wordt niet ondersteund
CDA162005/3 wordt niet ondersteund of je hebt een onjuist nummer ingevoerd.
Als het nummer juist is, staat de operator het gebruik van de service op dit toestel niet toe. Als het nummer onjuist is, klik je op Vorige en voer je het juiste nummer in.
Meer mensen met dit probleem?
dit probleem heb ik nu ook met 162005/3
In het weekeinde was de hele pagina niet te bereiken, dus misschien wordt er aan gewerkt.
Probeer gewoon af en toe, en doet ie einde van de week het nog niet, dan eens een mailtje naar SE
In het weekeinde was de hele pagina niet te bereiken, dus misschien wordt er aan gewerkt.
Probeer gewoon af en toe, en doet ie einde van de week het nog niet, dan eens een mailtje naar SE
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Nu krijg ik dus wel weer een normale reactie van de SE site.
Alleen krijg ik niet de melding met een nieuwe firmware.
De update kan updaten naar R4A10, maar die heb ik al.
Dus ik weet niet hoe dat nou precies zit met die versie R5A10 waar op PDAtotaal.info over werd gesproken
Alleen krijg ik niet de melding met een nieuwe firmware.
De update kan updaten naar R4A10, maar die heb ik al.
Dus ik weet niet hoe dat nou precies zit met die versie R5A10 waar op PDAtotaal.info over werd gesproken
Ik heb SE gemailed, en zij zeiden
Ik had toen alleeen geen tijd op up te daten. Ook heb ik screenshots van p910's gezien waar op staat 162005/3 R5A10.
*knip* foto maar weer verwijderd... het was een screenshot, stond hier, maar iemand heeft plaatje vervangen
komt van Esato Webboard
/*knip*
Het zal dan wel... misschien is de R5A10 wel teruggetrokken of zo... ik weet nl ook zeker dat ik dat nr heb zien staan...Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Ik neem aan dat ik ook Nederlands mag schrijven? Het kan zijn dat men op dat ogenblik werkzaam was op onze site dat deze service niet beschikbaar was. Ook ik heb de P910i en heb hem ge-update naar de R4A10. Dit is ook de laatst beschikbare versie tot op heden.
Ik had toen alleeen geen tijd op up te daten. Ook heb ik screenshots van p910's gezien waar op staat 162005/3 R5A10.
*knip* foto maar weer verwijderd... het was een screenshot, stond hier, maar iemand heeft plaatje vervangen
komt van Esato Webboard
/*knip*
[ Voor 22% gewijzigd door LoneWolf op 26-05-2005 11:03 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Het lijkt erop dat ze het teruggetrokken hebben, omdat er problemen zouden kunnen zijn.
Daarnaast wat houdt die foto precies in?
Daarnaast wat houdt die foto precies in?
Fijne telefoon alleen heb ik toch een vraagje.
Waarom kan je niet via de pc en usb kabel data op je phone/memorystick zetten?
Of zie ik nou iets over het hoofd?
Waarom kan je niet via de pc en usb kabel data op je phone/memorystick zetten?
Of zie ik nou iets over het hoofd?
dat kan wel, maar se software laat bijv niet niet-gesupporte dingen erop zetten. Je kan via "MIJN P910i" gewoon dingen erop gooien
Anoniem: 145466
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik volgende week in het bezit van een 2e hands P910i. Wat zijn absoluut belangrijke zaken waar ik op moet letten? Dit m.b.t. eventuele defecten of problemen?
Ik heb dit topic goed doorgezocht, maar kon nergens een voorbeeld filmpje gemaakt met de SE P910i vinden. Klopt dit? Kan iemand evt. een filmpje in de beste kwaliteit posten? Bedankt alvast.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik volgende week in het bezit van een 2e hands P910i. Wat zijn absoluut belangrijke zaken waar ik op moet letten? Dit m.b.t. eventuele defecten of problemen?
Ik heb dit topic goed doorgezocht, maar kon nergens een voorbeeld filmpje gemaakt met de SE P910i vinden. Klopt dit? Kan iemand evt. een filmpje in de beste kwaliteit posten? Bedankt alvast.
Ipv de '+' twee nullen neerzetten.Anoniem: 82576 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:49:
ik heb nu als ik synchroniseer dat in outlook alle telefoon nummers als 316 komen te staan ipv +316
Dat is toch raar hoor...... Nokia gaat het altijd goed, Mijn SDA ook...... Het kan dus niet liggen aan Outlook denk ik.
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Anoniem: 70835
Agile Messenger: Als je de laatste versie download (gratis op www.agilemobile.com) dan heb je via de internetknop de mogelijkheid spraak op te nemen en te versturen!
Kies een online contact, houdt de internetknop ingedrukt tijdens inspreken en bij loslaten wordt het opgenomen bestandje direkt verzonden.
En het mooiste; het blijft ook actief met de klep dicht!
Absolute aanrader
Kies een online contact, houdt de internetknop ingedrukt tijdens inspreken en bij loslaten wordt het opgenomen bestandje direkt verzonden.
Absolute aanrader
Zo, ik ben nu ook een bezitter van de P910i.
Alleen heb ik problemen met de connectie met PC.
Als koppelingen geeft hij niet al deze aan:
Kabel: COM 1
Kabel: COM 2
Usb: COM 4
Infarood:
Bluetooth: COM 500
Maar alleen de onderste 2, hierdoor kan ik dus geen connectie krijgen.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alleen heb ik problemen met de connectie met PC.
Als koppelingen geeft hij niet al deze aan:
Kabel: COM 1
Kabel: COM 2
Usb: COM 4
Infarood:
Bluetooth: COM 500
Maar alleen de onderste 2, hierdoor kan ik dus geen connectie krijgen.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ja superprogramma! ook even een foto'tje doorsturen werkt heel goed.Anoniem: 70835 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:13:
Agile Messenger: Als je de laatste versie download (gratis op www.agilemobile.com) dan heb je via de internetknop de mogelijkheid spraak op te nemen en te versturen!
Absolute aanrader
Zijn er nog meer sites bekend met dat software?
Anoniem: 111759
Maandag de 13e wordt de opvolger van de P910i geïntroduceerd. Zijn er mensen die er al meer van hebben gehoord.
Specs:
According to some Swedish mobile magazine, SE will be announcing three new phones at 9:30 CET on June 13th. These include both the Zoe and Ellen phones which we already know about but also the P1000 will be announced as well. This is to coincide with the CommunicAsia event. Features of the new P-series phone include*:
3G
2.0 megapixel camera
Touch-screen
Blackberry support
UIQ 3.0
Wi-Fi support
Betere office applicaties
Revolutionair scherm, meerdere kanten zichtbaar en licht management
Snelle processor (400+ MHz)
512MB standaard in pakket meegeleverd, waarschijnlijk ook een BT headset
Speciale muziek toetsen op de zijkant van het model
Specs:
According to some Swedish mobile magazine, SE will be announcing three new phones at 9:30 CET on June 13th. These include both the Zoe and Ellen phones which we already know about but also the P1000 will be announced as well. This is to coincide with the CommunicAsia event. Features of the new P-series phone include*:
3G
2.0 megapixel camera
Touch-screen
Blackberry support
UIQ 3.0
Wi-Fi support
Betere office applicaties
Revolutionair scherm, meerdere kanten zichtbaar en licht management
Snelle processor (400+ MHz)
512MB standaard in pakket meegeleverd, waarschijnlijk ook een BT headset
Speciale muziek toetsen op de zijkant van het model
laten we hopen dat het niet allemaal ten koste van de usablity gaat... dat muziekgedoe is wat mij betreft niet zo boeiend
Deze plek is te koop.
Anoniem: 111759
marcel9 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:08:
Zou je de properties van die Push berichten (map) eens kunnen posten ?
Many thanks.
![]()
Marcel.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 09-06-2005 16:39 ]
Anoniem: 70316
Ik heb gehoord dat de P1000 pas rond halverwege 2006 komt, en dat de versie die maandag gepresenteerd wordt een P9xx versie is.. Ben wel erg benieuwd, de specs zien er leuk uit iig!Anoniem: 111759 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:57:
Maandag de 13e wordt de opvolger van de P910i geïntroduceerd. Zijn er mensen die er al meer van hebben gehoord.
Je hebt een paar opvolgers maar de groter kraker komt pas in 2006, dat is ook meer een communicator.
We krijgen ook nog een one-hand-based toestel te zijn (a la Series60).
En dan degene die we maandag zien: Wifi, 2Mpixel camera etc.
Deze heeft een touchscreen en zal volgens ingewijden al snel beschikbaar zijn.
We krijgen ook nog een one-hand-based toestel te zijn (a la Series60).
En dan degene die we maandag zien: Wifi, 2Mpixel camera etc.
Deze heeft een touchscreen en zal volgens ingewijden al snel beschikbaar zijn.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Anoniem: 70316
The following ones will be introduced:
- Zoe => Z300i
- Ellen => S500i
- Ophira => P850i (none smartphone, with HDD, new walkman device)
- Unknown named UIQ 3.0 smartphone => P930i/P950i with the specs I mentioned
The last one could be Sally, but that was the name of one person here I heard. So I
am not sure about that.
Hermione will be next year or september 2005. Two more UIQ 3.0 devices are coming.
One is a one-handed device, the other one is the killer device, communicator/MPx
style device. The first one is this september in my opinion, the other one next year,
but that is what I made up out of several news spots I heard and read.
Next to this there is a UIQ 2.1 device called Linn, which will not come to the market.
That is the expectance now. It could all change again.
Bron: http://www.mobile-review....thread.php?t=22291&page=4
Wou laatst in de kroeg een telefoonnummer toevoegen maar dat lukt me dus niet met de klep gesloten, is hier al een manier voor?
Update service werkt trouwnens ook niet lekker op me pc, scherm blijft gewoon leeg. Misschien dat het iets met SP2 te maken heeft. Iemand idee?
Update service werkt trouwnens ook niet lekker op me pc, scherm blijft gewoon leeg. Misschien dat het iets met SP2 te maken heeft. Iemand idee?
Ik heb al via google/msn/yahoo en ja ook op GOT en weet ik niet waar allemaal gezocht naar een orginele nieuwe behuizing voor m'n P910.
Mijn vrouw liet hem vallen en is de behuizing echt flink beschadigd, ik wil deze dus vervangen.
Dit blijkt nog niet zo makkelijk te zijn. Genoeg namaak behuizingen in de meest verschrikkelijke kleuren maar originele...
Ik heb er 1 gevonden http://tinyurl.com/cvqp6 maar ik vind € 72,25 toch wel erg veel geld...
Daar komt nog bij dat dit toch niet de enige shop op internet is die originele behuizingen heeft?
Mocht je ervaring hebben met een "after market" behuizing hoor ik dat ook graag.
Ik kan de oude beschadigde behuizing ook nog laten bijwerken en spuiten door een erg goede autospuiter/paintbrusher, zou dat een ook een mooi resultaat opleveren?
Mijn vrouw liet hem vallen en is de behuizing echt flink beschadigd, ik wil deze dus vervangen.
Dit blijkt nog niet zo makkelijk te zijn. Genoeg namaak behuizingen in de meest verschrikkelijke kleuren maar originele...
Ik heb er 1 gevonden http://tinyurl.com/cvqp6 maar ik vind € 72,25 toch wel erg veel geld...
Daar komt nog bij dat dit toch niet de enige shop op internet is die originele behuizingen heeft?
Mocht je ervaring hebben met een "after market" behuizing hoor ik dat ook graag.
Ik kan de oude beschadigde behuizing ook nog laten bijwerken en spuiten door een erg goede autospuiter/paintbrusher, zou dat een ook een mooi resultaat opleveren?
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Misschien is het een optie om de mensen van deze site www.telecomtelecom.nl even te mailen en te vragen of ze ook een behuizing kunnen leveren.
Dit was bij mij het geval zei leverden mij ook het scherm voor me p910i, toen deze nog niet op de site stond!
suc6
Dit was bij mij het geval zei leverden mij ook het scherm voor me p910i, toen deze nog niet op de site stond!
suc6
Ik heb niet heel t topic gelezen dus deze vraag zal
vast weleens voorgekomen zijn.
Er zijn een aantal proggies om divx en andere videobestanden
af te spelen met de tel. maar wat is nu de kwaliteit ervan?
is deze acceptabel?
vast weleens voorgekomen zijn.
Er zijn een aantal proggies om divx en andere videobestanden
af te spelen met de tel. maar wat is nu de kwaliteit ervan?
is deze acceptabel?
Vraag: Kan ik in mijn P910i ergens instellen dat ik automatisch een bezorgbevestiging krijg van een verzonden sms'je? Volgens mij moet ik dat nu iedere keer handmatig aangeven (of ik kijk niet goed genoeg ...).
bij www.seonlineshop.nl hebben ze ook onderdelen en behuizingen voor de P9x0
Anoniem: 10664
sinds vandaag blije bezitter van 910i
kom echter alleen een probleempje tegen:
ik gebruik hem zonder klepje, als ik hem in telefoon modus (virtual klepje) heb staan dan kan ik de 'toetsenblokkering' middels het drukken op het batterijtje niet activeren.
hoe kan dit en is dit op te lossen.
om nou een bepaalde tijd te moeten wachten tot die automatische vergrendeling aan gaat zie ik ook niet zo zitten
kom echter alleen een probleempje tegen:
ik gebruik hem zonder klepje, als ik hem in telefoon modus (virtual klepje) heb staan dan kan ik de 'toetsenblokkering' middels het drukken op het batterijtje niet activeren.
hoe kan dit en is dit op te lossen.
om nou een bepaalde tijd te moeten wachten tot die automatische vergrendeling aan gaat zie ik ook niet zo zitten
Dat kan je doen zoals je gewend bent met een gesloten klep
De menu knop (rechts) (ook te activeren door de Jog-dail naar voren te drukken)
en dan Toetsvergrend. aan.
De menu knop (rechts) (ook te activeren door de Jog-dail naar voren te drukken)
en dan Toetsvergrend. aan.
Anoniem: 148131
Even iets heel anders...
Heeft iemand ervaring met de P910i in combinatie met de Jabra SP100 Bluetooth Speakerphone?
En kun je deze ook gebruiken als externe speaker als je de P910 gebruikt als navigator met een BT GPS ontvanger. Dus kan de bluetooth op het zelfde moment met zowel een headset als met een GPS ontvanger werken.
Heeft iemand ervaring met de P910i in combinatie met de Jabra SP100 Bluetooth Speakerphone?
En kun je deze ook gebruiken als externe speaker als je de P910 gebruikt als navigator met een BT GPS ontvanger. Dus kan de bluetooth op het zelfde moment met zowel een headset als met een GPS ontvanger werken.
Ik denk dat er wel tegelijk een verbinding kan zijn in de zin van dat de P910i de headset ziet, en de mogelijkheid heeft om een gesprek daar naar toe door te sturen en dat de P910i ook GPS gegevens krijgt van de GPS dongle. Maar ik ben bang dat de bluetooth verbinding naar de GPS dongle verstoord zal worden op het moment dat er daadwerkelijk een gesprek gevoerd wordt met de headset. Maar dat weet ik allemaal niet zeker. Het zou heel goed kunnen dat de navigatie gewoon goed doorloopt en dat er tegelijkertijd een gesprek kan worden gevoerd.
dat zou ik ook wel eens willen weten... anders moet ik alsnog aan de tomtom go...
Deze plek is te koop.
Ik zit de laatste tijd vaak bij iemand in de auto en die heeft een Ipaq in combinatie met een bluetooth GPS dongle en een bluetooth carkit. Als de telefoon gaat, blijft TomTom (5) het gewoon doen (met geluid gedempt uiteraard). Nou wil dat niet zeggen dat Route66 dat ook doet, maar het is in principe dus wel mogelijk om meerdere (actieve) bluetooth verbindingen te hebben.
Maar zullen we deze discussie verder voeren in het daarvoor bestemde topic
Maar zullen we deze discussie verder voeren in het daarvoor bestemde topic
goed ik weet al voldoende
wordt het alsnog de tom tom go... affijn, back on topic... is er nog nieuws over een opvolg(st)er ??
Deze plek is te koop.
ik heb sinds woensdag een p910i maar opeens doet mijn touchscreen het niet meer,
ik zat er mee te msne en toen gaf ie al een fout dat msn het niet
deed, en nu doet het touchscreen het niet meer, je ziet wel gewoon
beeld maar als ik er op wil drukken met mn stylus dan reageert ie
niet, heb je een oplossing ofzo?
Ik heb mijn toetsenbord niet aangesloten en voer dus alles in met behulp van het pennetje. Nu doet er zich af en toe een vaag probleem voor:
Na het beeindigen van (vaak) een gesprek of op een ander willekeurig moment, kan ik geen tekst meer invoeren. Als ik dan kijk bij control panel > tekst input staat er "None". Hier kies ik voor "CICs JotPro" dan krijg ik de melding "Not enough memory". Ik heb nog meer dan voldoende MB's vrij, dus ik snap het niet.
Na een herstart is het probleem verholpen...
Heeft iemand hier ook last van? En nog beter, is er een oplossing voor?
Na het beeindigen van (vaak) een gesprek of op een ander willekeurig moment, kan ik geen tekst meer invoeren. Als ik dan kijk bij control panel > tekst input staat er "None". Hier kies ik voor "CICs JotPro" dan krijg ik de melding "Not enough memory". Ik heb nog meer dan voldoende MB's vrij, dus ik snap het niet.
Na een herstart is het probleem verholpen...
Heeft iemand hier ook last van? En nog beter, is er een oplossing voor?
Volgens mij is gewoon je scherm gelockt. Duw je scrollwieltje naar voor of achter en klik er dan vervolgens mee... Dat zou je scherm moeten unlockendsonnaville schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:41:
ik heb sinds woensdag een p910i maar opeens doet mijn touchscreen het niet meer,
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
ik heb ook wel eens dat ik dan niet kan schrijven als het scherm niet gelockt is, normaal staat rechts in beeld zo'n 3 hoek van daaronder is ABC daarboven nummeriek, en die staat er dan ook niet meer, maar ik kan wel die icoontjes van sms en menu enz aanklikken daarboven, beetje vaag maar geeft verder niet
Daar heb ik dus ook de laatste tijd last van, bug?Anoniem: 82576 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:48:
ik heb ook wel eens dat ik dan niet kan schrijven als het scherm niet gelockt is, normaal staat rechts in beeld zo'n 3 hoek van daaronder is ABC daarboven nummeriek, en die staat er dan ook niet meer, maar ik kan wel die icoontjes van sms en menu enz aanklikken daarboven, beetje vaag maar geeft verder niet
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
kan iemand mij vertellen wat de geluidskwaliteit van
de mp3tjes zijn? ik wil dit ding ook als mp3-speler
gebruiken. ik heb nu samsung d500, geluid op deze
telefoon is uitstekend. wil er natuurlijk niet op 8eruit
gaan.
gaan.
@Superpolm
ik vind de kwaliteit van MP3 prima. Helaas vind ik de standaard meegeleverde oordopjes niet zo lekker in de oor zitten als de standaard meegeleverde bij de Samsung telefoons. Verder speelt de P910i prima mp3's af. doorspoelen en terugspoelen is overigens ook een optie die niet bij de Samsung mogelijk is. Bediening via het "scrollwieltje" werkt ook handig. Hoeft de klep niet open.
Succes met je keuze.
ik vind de kwaliteit van MP3 prima. Helaas vind ik de standaard meegeleverde oordopjes niet zo lekker in de oor zitten als de standaard meegeleverde bij de Samsung telefoons. Verder speelt de P910i prima mp3's af. doorspoelen en terugspoelen is overigens ook een optie die niet bij de Samsung mogelijk is. Bediening via het "scrollwieltje" werkt ook handig. Hoeft de klep niet open.
Succes met je keuze.
Goed om te weten, bedankt voor de info.Anoniem: 145466 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:52:
@Superpolm
Succes met je keuze.
VEEEL beter... Ik heb de P800, P900 gehad en nu de P910i en ook een D500, maar het geluid uit de SE toestellen zijn echt veel beter dan op de D500. Misschien komt het door de headset van de Samsung ofzo.. Want die van mijn P910i is echt goed!superpolm schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:20:
kan iemand mij vertellen wat de geluidskwaliteit van
gaan.
Anoniem: 14065
De p910i wordt bij t for telecom in ieder geval al niet meer geleverd, dus hopelijk enorme restverkoop voor mooie prijzen binnenkort
!
heb je nog leuke linkjes, kan nix vinden op google.dkawa schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:55:
Hebben jullie al van de P950i gehoord? Deze komt waarschijnlijk eind dit jaar uit...
2MP camera, UIQ3.0, wifi... en nog veel meer moois..![]()
hopelijk blijft t uiterlijk hetzelfde.
[ Voor 7% gewijzigd door superpolm op 11-07-2005 17:34 ]
Ik las net op de T.net Frontpage dat het mogelijk is om via een dataverbinding skype te gebruiken op de telefoon. Heeft iemand een idee waar ik die (of soortgelijke) software kan vinden? Of zit ik totaal in de verkeerde hoek te denken en werkt dit heel anders?
Humm GPRS is zo sterves duur dat het niet een goedkopere optie is dan bellen en naar mijn weten is er nog geen Skype applicatie voor de pxx0 series (wel voor series60).Duke_Nukem schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:51:
Ik las net op de T.net Frontpage dat het mogelijk is om via een dataverbinding skype te gebruiken op de telefoon. Heeft iemand een idee waar ik die (of soortgelijke) software kan vinden? Of zit ik totaal in de verkeerde hoek te denken en werkt dit heel anders?
Anoniem: 118122
Heeft er iemand al een route 66 2006.
Ik wil namelijk de software kopen, dus als iemand via een cd of e-mail een kopie kan maken dan wil ik het wel kopen.
Ik wil namelijk de software kopen, dus als iemand via een cd of e-mail een kopie kan maken dan wil ik het wel kopen.
mm volgens mij mag dit niet wat je nu vraagt op GoTAnoniem: 118122 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:17:
Heeft er iemand al een route 66 2006.

[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 18-07-2005 22:13 ]
Iseci
Ik ga binnenkort de P910i kopen en vroeg me af of ik mijn huidige P900-gegevens gewoon rechtstreeks kan overzetten naar het nieuwe apparaat.
Via Bluetooth of zo ?
Worden dan alle programma's ook mee overgezet of alleen data ?
Via Bluetooth of zo ?
ah mijn abbo loopt af en kan dus voor een verlening kiezen voor 2 jaar met een p910 voor maar 37€
zou ik dat nu doen of na de 31ste ivb met nieuwe aanbiedingen zoals DaJaN al zei
wat denken jullie
zou ik dat nu doen of na de 31ste ivb met nieuwe aanbiedingen zoals DaJaN al zei
kan het zijn dat de aanbieding nog beter wordt (100 euro ofzo voor een 1 jaars abbo dat ik liever zie)Anoniem: 14065 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:04:
De p910i wordt bij t for telecom in ieder geval al niet meer geleverd, dus hopelijk enorme restverkoop voor mooie prijzen binnenkort!
wat denken jullie
Iseci
waarom zou je nu nog een oud toestel kopen, aangezien er na de zomer allemaal leuke toestellen komen. Als je al een p900 hebt, moet je al helemaal niet voor de p910i gaan(ik neem aan dat je veranderingen wilt en niet nog een jaar aan een bijna dezelfde telefoon vastzitten) Dus ik raad het je niet aan al is het zo goedkoop.....
Anoniem: 14065
Bij welke provider is dat?tntkiller schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:26:
ah mijn abbo loopt af en kan dus voor een verlening kiezen voor 2 jaar met een p910 voor maar 37€
verlening niet via provider(telfort en daar is ie 150€ dan voor 2 jaar) maar via website www.bestelmaar.nl
[ Voor 8% gewijzigd door tntkiller op 20-07-2005 10:42 ]
Iseci
is er nou eigenlijk al iets bekend over
de opvolger van deze telefoon? ik wil
de p910i binnenkort halen maar denk
dat t verstandiger is om te wachten op
de p950(??).
de opvolger van deze telefoon? ik wil
de p910i binnenkort halen maar denk
dat t verstandiger is om te wachten op
de p950(??).
Die P950i is er pas in November zeggen ze. Dus tot die tijd kan je wel aan de P910i denk ik.
Je kan geen backup terug plaatsen meen ik.Deeb schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:44:
Ik ga binnenkort de P910i kopen en vroeg me af of ik mijn huidige P900-gegevens gewoon rechtstreeks kan overzetten naar het nieuwe apparaat.
Via Bluetooth of zo ?![]()
Maar synchroniseren kan wel.
Anoniem: 51617
PAS in nov? Die staat sneller voor je deur dan je denkt. En zeker met zo een "high-tech" telefoon. Ben je net een beetje gewend aan het toestel wat toch wel enkele maanden duurt.. is de nieuwe al weer uit en heb je een oud toestel. Ik ben er hard over aan het nadenken om dit toestel te halen.. alleen wachten of niet?Anoniem: 143875 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:48:
Die P950i is er pas in November zeggen ze. Dus tot die tijd kan je wel aan de P910i denk ik.
november duurt niet lang meer nee, denk datAnoniem: 51617 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 03:39:
[...]
PAS in nov? Die staat sneller voor je deur dan je denkt. En zeker met zo een "high-tech" telefoon. Ben je net een beetje gewend aan het toestel wat toch wel enkele maanden duurt.. is de nieuwe al weer uit en heb je een oud toestel. Ik ben er hard over aan het nadenken om dit toestel te halen.. alleen wachten of niet?
t verstandiger is om te w8en. (als ie echt in
november komt)
Sowieso is de PXXX - serie van SE echt top. Je kan zelf denk ik het beste de afweging maken, want ja er komt altijd snel weer iets nieuws op de markt. Wat ik sowieso een groot gemis vind van de P910i is dat je niet in landscape modus kan surfen terwijl het toestel zo'n groot beeldscherm heeftAnoniem: 51617 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 03:39:
[...]
PAS in nov? Die staat sneller voor je deur dan je denkt. En zeker met zo een "high-tech" telefoon. Ben je net een beetje gewend aan het toestel wat toch wel enkele maanden duurt.. is de nieuwe al weer uit en heb je een oud toestel. Ik ben er hard over aan het nadenken om dit toestel te halen.. alleen wachten of niet?
Maarja nu heeft SE een punt om te verbeteren, breedbeeld via wifi surfen
Sinds gisteren heb ik ook een p910. Het apparaat is echt prima, maar ik vraag me wel 1 ding af. Als ie op het syncstation staat, dan moet de accu toch opgeladen worden?
Bij mij gebeurt er helemaal niets. Ik zie de animatie niet van de batterij en ook het batterijpercentage loopt niet op. Staat er een instelling verkeerd oid? Ik kon het namelijk in de boekjes niet vinden.
Bij mij gebeurt er helemaal niets. Ik zie de animatie niet van de batterij en ook het batterijpercentage loopt niet op. Staat er een instelling verkeerd oid? Ik kon het namelijk in de boekjes niet vinden.
Strix (Skullflame)
Heb je wel je accu lader aangesloten op je syncstation?!mcB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:37:
Sinds gisteren heb ik ook een p910. Het apparaat is echt prima, maar ik vraag me wel 1 ding af. Als ie op het syncstation staat, dan moet de accu toch opgeladen worden?
Soms kunnen de oplossingen zooooo simpel zijn
Bedankt Scheel
Dacht ik mooi 2 laders te hebben,. 1 voor op het werk en 1 voor thuis,.. niet dus....

Bedankt Scheel
Dacht ik mooi 2 laders te hebben,. 1 voor op het werk en 1 voor thuis,.. niet dus....
Strix (Skullflame)
heb even snel het topic doorgebladerd maar het kan natuurlijk zijn dat ik er overheen gelezen heb. mijn vraag: ik moet voor het aanpassen van programma-instellingen in de /system/apps map zijn maar hoe geraak ik hier? via de bijgeleverde software van SE zie ik alleen de standaard mapjes (video, document, etc.)
Ik heb me de P910i aangeschaft en verkoop hierbij de P900 + toebehoren in de originele doos. Enkel wat gebruikerskrasjes op de behuizing (niet op het scherm).
Gebruik een programma als Qfilemanager of Sman om bij die mappen te geraken. Wel voor eigen
risico.
risico.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?
Wie maakt een vervolg op dit topic?