Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:16
Heeft iemand ervaring met dit toestel i.c.m. bleutooth-carkit Nokia CK-7w?
De W800i werkt er wel op, maar een Samsung, Motorola en Windows-toestellen niet.
Ik heb het wel eens werkend gehad in de auto van een collega. Werkte vrijwel meteen goed.
Bij deze collega werkt het trouwens ook met een iPaq 6340 met Windows mobile 2003, maar dat even terzijde.
Kan ik gewoon mijn HCCnet e-mailaccount in dit toestel instellen en dat 'ie elk uur kijkt of er mail is en dan alleen de headers binnenhaalt en als ik wil de rest? Ik wil geen blackberry gedoe.
Ja, dat kan, alleen moet je even de SMTP server van je telefoon provider opsnorren als je ook zou willen sturen, want je kan niet de HCCnet SMTP server gebruiken. (bij mij = Telfort SMTP = smtp.telfortmail.nl)
Dit toestel heb ik naast de Nokia 6681 ook in overweging. Wat biedt dit toestel meer dan de Nokia?
Ik heb geen idee, ik ken de 6681 niet.
Thanx
Verder veel succes met je keuze.
Ik kan niets zeggen over de 6681, maar ik vind de P910i een super toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:15
Hoi, ik heb een probleem.

Ik wil divx bestanden afspelen op mn P910i maar hij stotterd als de gekken!

Ik gebruik lathe omniquiti (speciaal voor low-cpu en mobile-phones) om het in te pakken. Stel fps op 20, dvd wordt uiteindelijk 155mb maar vooral het geluid schokt echt super erg!

Met AutoGordianKnot schokt hij nog meer.

Is de telefoon te traag? Je kan toch prima divx afspelen op deze telefoon?

Ik heb de laatste firmware.

1 ding, kaarten delen bij solitair duurt ongeveer 2,5sec. Ik heb een keer gehad dat hij in minder dan 1sec deed.

(tijd geleden, na het opzetten van nieuwe firmware, en dan terugplaatsen van complete backup. Dat werkt nu niet meer).

Heeft iemand hier nog meer last van of weet iemand hoe je dit kan oplossen??

*edit

codec die ik gebruik is Xvid.
Ik gebruik SmartMovie als player

[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey48 op 27-10-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat betreft dat delen van die kaarten bij solitaire: tik eens op het scherm of beweeg met de jog dial tijdens het delen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ja dat bedoel ik ja. Dan is hij ongeveer zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Weet verder iemand hoe je tomtom moet installeren? Ik heb een muis, krijg pictogrammen als ik alle data naar: K:\MSSEMC\P-Series kopieer

Ik zie nu TTmobile & TTnavcontacts maar als ik ze aanklik krijg ik

Niet gevonden
doorgaan

... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
babbelbox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:43:
Ik heb het wel eens werkend gehad in de auto van een collega. Werkte vrijwel meteen goed.
Bij deze collega werkt het trouwens ook met een iPaq 6340 met Windows mobile 2003, maar dat even terzijde.
Ahaa! _/-\o_
Dat je mij dit nu vertelt! De HP 6340 was mijn eerste keuze, maar had vernomen dat deze niet zou werken vanwege Windows. Ik heb nu ook een Windows smartphone, een Motorola MPx220, en deze werkt er niet op. Echoooow...
Ik ga van de week eens even naar OfficeCentre om dit toestel te proberen. Zou wel fijn zijn, heb al meerdere SD-cardjes. :P

babbelbox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:43:
Ja, dat kan, alleen moet je even de SMTP server van je telefoon provider opsnorren als je ook zou willen sturen, want je kan niet de HCCnet SMTP server gebruiken. (bij mij = Telfort SMTP = smtp.telfortmail.nl)
Ja zo doe ik dat nu ook met mijn huidige toestel.
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Mini Poeper schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:36:
[...]

Ahaa! _/-\o_
Dat je mij dit nu vertelt! De HP 6340 was mijn eerste keuze, maar had vernomen dat deze niet zou werken vanwege Windows. Ik heb nu ook een Windows smartphone, een Motorola MPx220, en deze werkt er niet op. Echoooow...
Dat zit er inderdaad wel in, maar het werkt. Maar het is inderdaad verre van ideaal.
Ik ga van de week eens even naar OfficeCentre om dit toestel te proberen. Zou wel fijn zijn, heb al meerdere SD-cardjes. :P

Ik hoop dat je die voor de HP wil(de) gaan gebruiken, want de P910i doet het alleen met MemorySticks Duo
[...]

Ja zo doe ik dat nu ook met mijn huidige toestel.

[...]

Dank je
No thanks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
babbelbox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:54:
Ik hoop dat je die voor de HP wil(de) gaan gebruiken, want de P910i doet het alleen met MemorySticks Duo
Ja, dat zou inprincipe één van de hele weinige botllenecks (voor MIJ) zijn om dit toestel niet te nemen. Aangezien mijn laptop ook alleen SD-kaartjes eet. Andere kant: nu kan ik kaartjes uitwisselen met m'n broertje mocht ik de P910i nemen. :9
Want dat is voor mij óók een eis: dat de kaartjes makkelijk in en uit zijn te halen door card-slot aan buitenzijde van toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158672

Dil schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Ik heb mijn backlight op 50% ingesteld! Maar heb t zelfde probleem.
Ik had hetzelfde probleem,
Ik had contact opgenomen met de SE en ze hebben niet wijzer gemaakt, maar een paar tips:
laat de batterij paar keer helemaal leeg lopen zodat de luie deeltjes actief worden.

Betreft applicaties op de achtergrond:
Volgens de specs van symbian, de os is gebaseerd op events. Als er geen event is dan zal applicatie ook niet op achtergrond draaien, dat is volgens specs maar of het nou daadwerkelijk zo is, weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158672

Ik heb een p910. Is een mooi toestel alleen vind ik jammer dat hij CLDC 1.0 heeft, want voor mijn applicaties heb ik floating points data-typen nodig en dat zit in 1.1. Ik heb de volgende twee vragen:
1. Kan ik de OS van p910 upgraden naar Symbian 8?
2. Kan ik dan de CLDC en MIDP upgraden naar CLDC 1.1 en MIDP 2.0?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-06 09:04

D4Skunk

Kind of Blue

Ok, het is officieel : mijn 9 maand oude P910 kan niet meer hersteld worden :'(
edit:

Ik zie het niet zitten om een nieuwe openingspost te maken :p, dus :

Ik had een tuinfeestje gegeven voor al mijn neven en nichten, en toen mijn broer me bij het zwembad riep, zat mijn telefoon nog in mijn broekzak. Mijn neef wist dit natuurlijk niet toen hij me in het water duwde :*)

Ik heb hem al twee keer voor reparatie binnengegeven, maar waterschade valt niet onder garantie natuurlijk, en het is goedkoper om een nieuwe te kopen, dan hem te laten herstellen.
Nu ff kijken of ik wat met de verzekeringen kan regelen, dan betaal ik tenmisnte niet voor niets al die euro's...

[ Voor 80% gewijzigd door D4Skunk op 09-11-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4Skunk schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:15:
Lijkt me een simpel gevalletje van garantie? Ik neem aan dat je backups hebt van de software die op het moment van de crash/breuk/whatever op je telefoon stond? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
D4Skunk schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:15:
Dat lijkt me kut want die van mij is nu ook (voor de 3e keer) bij de reparatuer, en ik vraag me af of ze er nog wat aan kunnen doen, maar als ik het goed begrijp, dan heb ik straks dus geen P910i meer.
Dan gaan ze maar zorgen dat ik de P990i krijg ofzo, enige nadeel dat ik dus een half jaar mag wachten

[ Voor 25% gewijzigd door babbelbox op 08-11-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112308

Wat is er dan met jullie P910 aan de hand als ik het vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Anoniem: 112308 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:29:
Wat is er dan met jullie P910 aan de hand als ik het vragen mag?
Eerst had ik 'm opgestuurd omdat het binnen toetsenbordje het niet meer deed. Na 2 weken kreeg ik 'm weer terug, maar bleek er niets aan gedaan, dus heb ik 'm weer met de chauffeur mee gegeven. Na weer 4 weken, kreeg ik hem weer terug, en alles leek goed te werken. Ze hadden intern een print vervangen.
Na een week gebruiken, wilde ik de beveiliging van de telefoon aanzetten (dat ie dus om de telefoon code vraagt wanneer de SIM kaarts is gewijzigd), en toen bleek dat ik de beveiligingscode van het toestel niet wist. En omdat ik geen nieuwe maar een gebruikte print had gekregen was deze dus ook niet meer de standaard 0000.
Een vervelende bijkomstigheid is ook nog dat ik door deze reparatie dus een ander IMEI nummer heb en daardoor is nu mijn verzekering ook nog eens beeindigd. Ze hebben bij Actua (waar ik een verzekering heb) een beetje een vaag systeem dat het niet toestaat om het IMEI nummer van een verzekerde telefoon te veranderen. Nu moet ik mijn verzekering dus opnieuw aanvragen, en dan wordt het reeds betaalde bedrag (heb voor een heel jaar betaald) verrekend.
Het grappige vind ik wel, dat toen ik naar ProAssist (de vervoerder) belde toen ik erachter kwam dat de beveiligingscode niet standaard was, deze mij meteen doorverbonden met Actua (terwijl ProAssist de reparaties regelt) en deze mij wisten te vertellen dat ik een nieuwe print had gekregen. Maar ik wist wel 10000000000% zeker dat ik een gebruikt print had, aangezien er nog SMS/Mail/Contacten en Media bestanden in zaten toen ik de telefoon in mijn handen kreeg van ProAssist.
Ik hoop nu maar dat ze me een goede oplossing gaan bieden, want ik ben er eigenlijk een beetje ziek van. Ik neem een verzekering bij mijn telefoon om geen (zo min mogelijk) gezeik te hebben als ie stuk gaat, maar het lijkt erop dat ik alleen maar meer gelul krijg naar mate het langer duurt. En nu hoor ik dus vandaag dat de P910i niet meer besteld kan worden.
Nu vind ik dat als mijn toestel wordt afgekeurd dat mijn verzekering maar moet zorgen voor een vervangend (gelijk) toestel. Desnoods halen ze 'm bij een verkoper die er nog 1 heeft liggen.
Ik ben tenslotte vezekerd voor een bedrag tot 675 euro, en dat zal een nieuwe P910i nu niet meer kosten.
edit:

Ben een beetje scheel en zie net dat het niet gaat om het feit dat ie niet meer BEsteld maar HERsteld kan worden. Wordt tijd voor een brilletje denk ik :+ :+ :+
Als mijn toestel dan wordt afgekeurd, zou ik dus gewoon nog een nieuwe kunnen krijgen

offtopic:
Ik zou wel een openingspost voor deel 2 willen maken, maar ik heb geen idee hoe ik doe fancy layout voor mekaar kan krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door babbelbox op 08-11-2005 23:23 ]

Anoniem: 82576

ik had 4,5 week geleden mijn telefoon terug gebracht wegens toetsenbord defect, hebben ze alles afregeld en getest, amehoela nog steeds defect en zelfs 1 toets is echt kapot, ik ga morgen gelijk bellen met reparateur want dit slaat echt alles. wat een bende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 11:16
Waarschuwing:
Wie maakt een vervolg op dit topic?
Niew topic aangemaakt: Het SonyEricsson P910 topic deel 2

Na lang zoeken heb ik eindelijk een RSS reader voor m'n P910. Dit is een plugin van HandyDay Pro 2005. Probleem is echter dat ik er graag een aantal nederlandse feeds er op wil hebben maar geen enkele feed lijkt te werken. De voor geprogrammeerde feeds doen het probleemloos, maar ik zit niet op CNN en BCC news te wachten. Ik wil nu.nl of desnoods fok! helaas werken beide dus niet.
Help :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Je Moeder op 18-11-2005 11:37 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Ik heb nu een p910i. Alleen hoe moet ik het klepje verwijderen, er zit een schroevedraaiertje bij en 2 schroefjes. Kon er op internet nix over vinden en de handleiding refereren ze steeds naar een andere handleiding die ik niet heb gevonden. Iemand enig ervaring hiermee?

edit: laat maar heb al gevonden... zat wel in doosje :|

[ Voor 10% gewijzigd door CR35 op 13-01-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131016

Wie weet waar ik een los Qwerty toetsenbord voor mijn P910i kan krijgen ?
Ik heb namelijk tegen een tafel gestaan toen de telefoon in mijn broekzak zat en daardoor is bovenaan tussen de terugknop en de "C" een barst onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hehe, kijk even hier:

Het SonyEricsson P910 topic deel 2

Deze had al een flinke tijd geleden gesloten moeten zijn ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?