Eerst had ik 'm opgestuurd omdat het binnen toetsenbordje het niet meer deed. Na 2 weken kreeg ik 'm weer terug, maar bleek er niets aan gedaan, dus heb ik 'm weer met de chauffeur mee gegeven. Na weer 4 weken, kreeg ik hem weer terug, en alles leek goed te werken. Ze hadden intern een print vervangen.
Na een week gebruiken, wilde ik de beveiliging van de telefoon aanzetten (dat ie dus om de telefoon code vraagt wanneer de SIM kaarts is gewijzigd), en toen bleek dat ik de beveiligingscode van het toestel niet wist. En omdat ik geen nieuwe maar een gebruikte print had gekregen was deze dus ook niet meer de standaard 0000.
Een vervelende bijkomstigheid is ook nog dat ik door deze reparatie dus een ander IMEI nummer heb en daardoor is nu mijn verzekering ook nog eens beeindigd. Ze hebben bij Actua (waar ik een verzekering heb) een beetje een vaag systeem dat het niet toestaat om het IMEI nummer van een verzekerde telefoon te veranderen. Nu moet ik mijn verzekering dus opnieuw aanvragen, en dan wordt het reeds betaalde bedrag (heb voor een heel jaar betaald) verrekend.
Het grappige vind ik wel, dat toen ik naar ProAssist (de vervoerder) belde toen ik erachter kwam dat de beveiligingscode niet standaard was, deze mij meteen doorverbonden met Actua (terwijl ProAssist de reparaties regelt) en deze mij wisten te vertellen dat ik een nieuwe print had gekregen. Maar ik wist wel 10000000000% zeker dat ik een gebruikt print had, aangezien er nog SMS/Mail/Contacten en Media bestanden in zaten toen ik de telefoon in mijn handen kreeg van ProAssist.
Ik hoop nu maar dat ze me een goede oplossing gaan bieden, want ik ben er eigenlijk een beetje ziek van. Ik neem een verzekering bij mijn telefoon om geen (zo min mogelijk) gezeik te hebben als ie stuk gaat, maar het lijkt erop dat ik alleen maar meer gelul krijg naar mate het langer duurt. En nu hoor ik dus vandaag dat de P910i niet meer besteld kan worden.
Nu vind ik dat als mijn toestel wordt afgekeurd dat mijn verzekering maar moet zorgen voor een vervangend (gelijk) toestel. Desnoods halen ze 'm bij een verkoper die er nog 1 heeft liggen.
Ik ben tenslotte vezekerd voor een bedrag tot 675 euro, en dat zal een nieuwe P910i nu niet meer kosten.
edit:
Ben een beetje scheel en zie net dat het niet gaat om het feit dat ie niet meer BEsteld maar HERsteld kan worden. Wordt tijd voor een brilletje denk ik
Als mijn toestel dan wordt afgekeurd, zou ik dus gewoon nog een nieuwe kunnen krijgen
offtopic:
Ik zou wel een openingspost voor deel 2 willen maken, maar ik heb geen idee hoe ik doe fancy layout voor mekaar kan krijgen
[
Voor 10% gewijzigd door
babbelbox op 08-11-2005 23:23
]