Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29
Anoniem: 118122 schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:03:
Weten julli of er al een navigatiesoftware beschikbaar is voor de P910? Is Route66 bijvoorbeeld mogelijk.
Ik gebruik WayFinder op mn P800. Draait ook op P910i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
LosserNL schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:16:
[...]

Ik gebruik WayFinder op mn P800. Draait ook op P910i :)
Ik hoor er veel meer over. Klopt het dat je elk jaar vastzit aan plm € 100 aan abonnementskosten ?.
Kan je ook aangeven wat ongeveer de kosten zijn voor dataverkeer. Schijnt dat het met name in het buitenland een dure aangelegenheid is.

Mijn voorkeur is nog steeds Tom Tom mobile. Daar hoor je echter niks meer van.

Psbb

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 11:09
psbb schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:38:
[...]

Ik hoor er veel meer over. Klopt het dat je elk jaar vastzit aan plm € 100 aan abonnementskosten ?.
Kan je ook aangeven wat ongeveer de kosten zijn voor dataverkeer. Schijnt dat het met name in het buitenland een dure aangelegenheid is.

Mijn voorkeur is nog steeds Tom Tom mobile. Daar hoor je echter niks meer van.
Volgens mij staan de kosten heel erg duidelijk op www.wayfinder.com + het is (bijna) altijd up2date in vergelijking met TomTom of Route66.

Zo stond er op TomTom een hele wijk niet op (laatste versie, ff voor Marc: ff doorgeven nog ;))

Tjah TomTom voor UIQ, wacht voor de CeBit 2005, nog ff 3,5 maandjes maar ik hoop dat het het wachten waard is althans lijkt me wel.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Gister is er koffie over mijn 910 gegaan, hij verweert zich nog hevig. Maar hij is gewoon nat van binnen, het contactje tussen het toetsenbord en de foon was nat. Ook de geheugenkaart was nat, als je dat klepje nu open doet ruik je gewoon een hele sterke koffie geur.
Waarschijnlijk ben ik de eerste met een p910 coffee special edition...
ben benieuwd hoe lang die het blijft doen.. :'(

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70835

Problemen met upgrade van de firmware. Al redelijk snel geeft de software aan "error in communicating with device" waarna de p910i uit de cradle gehaald moet worden, de accu eruit/erin en daarna kun je opnieuw beginnen.

Al 'tig keer geprobeerd (lader eruit, sim eruit, memory eruit, hard reset, jin/yang en de sony-ericsson dans om de kerstboom gedaan) maar we komen geen stap verder.

By the way: telefoonversie 162005/3.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Anoniem: 70835 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:50:
Problemen met upgrade van de firmware. Al redelijk snel geeft de software aan "error in communicating with device" waarna de p910i uit de cradle gehaald moet worden, de accu eruit/erin en daarna kun je opnieuw beginnen.

Al 'tig keer geprobeerd (lader eruit, sim eruit, memory eruit, hard reset, jin/yang en de sony-ericsson dans om de kerstboom gedaan) maar we komen geen stap verder.

By the way: telefoonversie 162005/3.

Iemand een idee?
Nou ik had tot een uurtje geleden dezelfde versie als jij, en ik had geen enkel probleem met updaten.
Misschien heb je een instelling aanstaan op je p910 waardoor hij problemen geeft? Of misschien dat je syncstation gaar is? :?

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Anoniem: 131846 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:13:
Hey, ik heb een probleem met mijn P910i... Nuja, het zijn er 3 eigenlijk :Y)

1) Opera, IM+ of IRC werken niet. Via de standaardbrowser gaat WAP over GPRS perfect, maar noch Opera, noch IM+, noch IRC is met geen stokken aan de gang te krijgen. Operator is PROXIMUS, WAP GPRS gaat er tegenwoordig via de VODAFONE Live! service. Hoe los ik dit op?

2) De P910i geeft altijd een foutmelding de laatste dagen. Ergens iets met CRITICAL ERROR in program MAIN. Al dan niet toevallig gaat mijn GPRS beschikbaarheid daarna weg...

3) fma werkt niet bij me met de DSS25 :( nochtans heb ik COM4 en alle shit juist ingesteld :(

Bedankt!
Dit probleem had ik ook totdat ik bij de GPRS verbinding instelde dat het om een internet connectie ging en niet om een WAP verbinding. Simpelweg door WAP te vervangen door Internet bij de instellingen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:57
Dag beste mensen,
Allereerst een heel goed 2005 voor iedereen.

Dan nu maar even de vraag.
Ik heb nu sinds ongeveer 1 maand ook de P910i en vind het echt een geweldig apparaat.
Ik zou graag QuickOffice willen gebruiken op m'n P910i, en deze zijn al vooraf geinstalleerd, maar nu had ik van internet een trial van de nieuwe versie (2.0) gedownload, maar als ik die installeer, krijg ik alleen quickpoint erbij in versie 2.0.1, maar Quickword en Quicksheet blijven in de oudere versie (1.5.22). Ook blijft de taal van deze 2 programma's Nederlands, terwijl quickpoint Engels is. Iemand hier een idee over. Ik kan ook bij de te verwijderen programma's niet ervoor kiezen om de oude versie van Quickword of Quicksheet te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Mijn SE-P910i is te koop...

http://www.tweakers.net/aanbod/159980

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Iemand die weet of het Bluetooth autootje van SE, de Car-100, werkt met de P910i?
Bluetooth Car 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83070

Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn afspraken. Vreemd genoeg worden afspraken gemaakt op mijn p910 niet toegevoegd aan de afspraken op mijn PC. Andersom werkt het wel gewoon en met contactpersonen of taken ook. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit gewoon een instelling die ik over het hoofd zie?

Daarnaast heb ik sinds kort een probleem met Sman. Hij crasht steeds met als opgegeven reden: USER en foutnummer: 23. Iemand?

Thx!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 83070 op 17-01-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 10:49

KKC

Anoniem: 83070 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 09:54:
Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn afspraken. Vreemd genoeg worden afspraken gemaakt op mijn p910 niet toegevoegd aan de afspraken op mijn PC. Andersom werkt het wel gewoon en met contactpersonen of taken ook. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit gewoon een instelling die ik over het hoofd zie?

Daarnaast heb ik sinds kort een probleem met Sman. Hij crasht steeds met als opgegeven reden: USER en foutnummer: 23. Iemand?

Thx!
staan je instellingen goed? voor het synchroniseren? bij Sync Station-instellingen

en voor Sman, restart je telefoon eens (aan/uit zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KKC schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:42:
[...]

staan je instellingen goed? voor het synchroniseren? bij Sync Station-instellingen

en voor Sman, restart je telefoon eens (aan/uit zetten)
Thx KKC :-). Ja, had ik allemaal gedaan. Ben er inmiddels achter wat het was. Was er nog niet aan toegekomen mijn bevindingen te posten. Hierbij dus:

Agenda Sync probleem.:
Het leek erop dat er een probleem was met agenda items. Na het opschonen van oude items ed. deed alles het weer.

SMAN probleem:

Op Esato.com vond ik deze oplossing, die werkt:

There seems to be a problem with Sman as soon as you take a snapshot of the running processes if SE Desktop is installed and running.

Once you reboot, Sman refuses to start with the following error message:

Reason code: USER
Error Reason number: 23

Searching through the archives I did find something about how to fix it:
1). Un-install both Sman and SE Desktop
2). Install Sman
3). Take a snapshot of the running processes
4). Install SE Desktop
5). Reboot and all is fine again.
----
6). Never take another snapshot (at least until SMan gets fixed)
----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

Ik kreeg mijn toestel niet meer aan. :'( Hij gaf alleen maar SE in het beeldscherm en verder ging hij niet. Synchro wou hij niet en reageerde nergens meer op.Display brande niet eens..... |:(
Toestel is nu richting SE en ben benieuwd wat hier uit komt.
Hoop niet dat hij net als eerder aangeven is in dit forum, dat hij terug komt met " vochtschade". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 16:56
Anoniem: 124660 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:46:
Ik kreeg mijn toestel niet meer aan. :'( Hij gaf alleen maar SE in het beeldscherm en verder ging hij niet. Synchro wou hij niet en reageerde nergens meer op.Display brande niet eens..... |:(
Toestel is nu richting SE en ben benieuwd wat hier uit komt.
Hoop niet dat hij net als eerder aangeven is in dit forum, dat hij terug komt met " vochtschade". 8)7
Heb je ook proberen te flashen?
Ik heb dat ook 'n keer gehad. Telefoon aan, SE logo en daarna viel ie uit. Nadat ik zo'n recovery flash gedaan had deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flint schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:02:
[...]

Heb je ook proberen te flashen?
Ik heb dat ook 'n keer gehad. Telefoon aan, SE logo en daarna viel ie uit. Nadat ik zo'n recovery flash gedaan had deed ie het weer.
Meen je niet.....Hoe had ik dat kunnen doen dan?Waren dan al mijn gegevens bewaard gebleven?Of was ik dan zoals nu alles kwijt geweest.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Anoniem: 124660 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:08:
[...]

Meen je niet.....Hoe had ik dat kunnen doen dan?Waren dan al mijn gegevens bewaard gebleven?Of was ik dan zoals nu alles kwijt geweest.......
Ja, zonder backup ben je gewoon alles kwijt. De recovery mode vind je hier. Het enige voordeel is dat je je toestel niet hoeft op te sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door Flint op 21-01-2005 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flint schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 04:51:
[...]

Ja, zonder backup ben je gewoon alles kwijt. De recovery mode vind je hier. Het enige voordeel is dat je je toestel niet hoeft op te sturen.
Dank je. Ik stuurde mijn toestel woensdag op en vandaag vrijdaghad ik hem weer terug.
Dynafix is snel de laatste tijd. De volgende keer maar de recovery functie uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43070

ff een vraagje. Ik heb nu een P800 en een carkit. Kan ik de P910 gewoon in dezelfde houder klikken? (ik krijg mn p910 maandag).

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al een 1 GB Pro Duo aangeschaft? Zo ja, waar en voor welke prijs?

(Net op het vliegveld van Geneve een gezien voor 160,-. Die kerel zei allen dat ie het niet zou doen. Begon ik te twijfelen. Mooi k*t, want volgens mij een prima prijsje en hij is wel goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 10-05 02:01
Anoniem: 83070 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:49:

(Net op het vliegveld van Geneve een gezien voor 160,-. Die kerel zei allen dat ie het niet zou doen. Begon ik te twijfelen. Mooi k*t, want volgens mij een prima prijsje en hij is wel goed...)
Heb er één besteld bij www.pcgate.nl maar wacht al sinds 13 december vorig jaar op de levering. Ik had zelfs van te voren even gemaild of ze 'm wel echt konden leveren (er stond toen 1-3 dagen levertijd). :(

[ Voor 22% gewijzigd door Cheeky op 25-01-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Cheeky schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 02:07:
[...]
Heb er één besteld bij www.pcgate.nl maar wacht al sinds 13 december vorig jaar op de levering. Ik had zelfs van te voren even gemaild of ze 'm wel echt konden leveren (er stond toen 1-3 dagen levertijd). :(
Ik moest ook 'n maand wachten op die van mij (128MB Duo). Wel bij 'n andere winkel btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Anoniem: 83070 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:49:

Hadden ze hem echt liggen? Dus niet alleen de advies prijs? (Was het trouwens de Sandisk versie)
Het lijkt er op dat deze nog niet uitgeleverd is bij de fabrikant, als je zo kijkt bij alle webshops die maar blijven delayen en delayen...
Begin er eigenlijk ook misselijk van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Status op 25-01-2005: > 1 maand
www.interngeheugen.com
:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sur_G schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:38:
[...]

Hadden ze hem echt liggen? Dus niet alleen de advies prijs? (Was het trouwens de Sandisk versie)
Het lijkt er op dat deze nog niet uitgeleverd is bij de fabrikant, als je zo kijkt bij alle webshops die maar blijven delayen en delayen...
Begin er eigenlijk ook misselijk van te worden.
Yep. Het verbaasde mij ook. Het was de Sandisk 1 GB Memorystick Pro Duo. Hij hing er in vol ornaat. Had ik 'm maar gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 14:30

D4Skunk

Kind of Blue

offtopic:
@MarquisMarq

What's my Name ? - Mohammed Ali >:) _/-\o_

Is er iemand die effectief aan het programmeren is op de p910..
Ik was aan het overwegen om LUA te porten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB
  • Laatst online: 25-05 19:26

RLB

E Pluribus Unum

Heeft iemand de mailclient die op de P910 zit goed in gebruik? Want van welke account ik mailtjes wil afhalen, geen enkele pakt ie. Hij zegt wel heel mooi van GRPS activeren ofzo, en dan krijg ik een verbinding maken met mailserver schermpje, maar dan houdt ie gewoon op. @home mail en zelfs m'n orange mailaccount werkt niet :o Terwijl wel alle inloggegevens goed zijn enzo. Maar daar komt ie niet eens aan toe om dat te verifieren.

Hij zegt soms wel dat hij geen dns server heeft, maar dat is ook vreemd, aangezien ik wel gewoon kan internetten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117836

Ik heb de p910 nu een paar dagen in bezit en vind het een super apparaat.
Natuurlijk ben ik vanalles aan het installeren geweest om het te proberen maar nu krijg ik als hij net volledig opgestart is de melding 'niet gevonden' onderin ?! Gewoon op doorgaan klikken en er is verder niets aan de hand maar vind het toch irritant. Master reset heeft niet geholpen en de firmware update krijg ik niet voorbij 50 % !!!!
Iemand een idee of oplossing voor me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117836

Bovenstaand probleem opgelost door in het verborgen diagnostisch menu een format uit te voeren :P
Dit haalt dus ECHT alles weg !!!!!

Loopt weer als een zonnetje (deed ie eigenlijk al, ben gewoon een zeikerd 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RLB schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:50:
Heeft iemand de mailclient die op de P910 zit goed in gebruik? Want van welke account ik mailtjes wil afhalen, geen enkele pakt ie. Hij zegt wel heel mooi van GRPS activeren ofzo, en dan krijg ik een verbinding maken met mailserver schermpje, maar dan houdt ie gewoon op. @home mail en zelfs m'n orange mailaccount werkt niet :o Terwijl wel alle inloggegevens goed zijn enzo. Maar daar komt ie niet eens aan toe om dat te verifieren.

Hij zegt soms wel dat hij geen dns server heeft, maar dat is ook vreemd, aangezien ik wel gewoon kan internetten... :?
dit probleem heb ik ook met @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127889

Wie kan mij helpen?

Ben al dagen bezig om mijn pc op internet via de SE P910i,

ik heb een bleutooth stickje in mijn pc, en kan er verbinding mee maken, maar als ik de dial up networking wizard van SE start zien hij de telefoon niet,

hij is dan aan het zoeken naar verbonden telefoons, telefoon vangt het b6leutooth signaal wel op en licht op.
Vervolgens krijg ik op mijn pc een scherm waar ik mijn telefoon nou moeten selecteren maar er staat niets bij.

Ook geeft hij aan dat het apparaat geen PAN services ondersteunt.

Mijn vraag:

Hoe connect ik mijn pc via bleutooth op mijn P910i naar het internet?

kun je dit het beste via de bijgeleverde wizard doen of gaat het manual makkeljker.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118122

Zeg, weten jullie hoe ik de video's, die zijn opgenomen met de P910, kan afspelen op de pc.
Heb ik daarvoor een bepaalde software nodig, zo ja waar is dat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Laatst online: 30-05 00:51
ik wil een p910 bestellen.

nu wil ik weten of het ook mogelijk is, om het operating system in het engels te laten draaien.

kun je dat instellen, of ben je gebonden aan nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 09:48

B2

wa' seggie?

Dalma schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:11:
ik wil een p910 bestellen.

nu wil ik weten of het ook mogelijk is, om het operating system in het engels te laten draaien.

kun je dat instellen, of ben je gebonden aan nederlands?
Je kunt bij de initialisatie opgeven welke taal je wil gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Laatst online: 30-05 00:51
perfect, aanstaande maandag bestellen, woensdag of donderdag hopelijk binnen

hoe zit het trouwens met ssl websites laden?

werkt dat via browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Laatst online: 30-10-2024
Zit er over te denken om m'n P900 door de P910 te vervangen. Mijn 30 Free abo bij Orange loopt over 2 maanden af. Ik ga deze dagen even een vergelijkend onderzoekje doen bij de telefoonwinkels.
Nou gaat het dus om de prijs van de P910 met het bijbehorende abonnement.
De GPRS-kosten vind ik ook van belang. Die zijn bij Orange niet ongunstig.

Alle tips zijn welkom!

[ Voor 13% gewijzigd door Mario58 op 29-01-2005 11:00 ]

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43070

telecom.nu Heb ik ook net m'n orange free 30 opnieuw voor 2 jaar afgesloten incl. P910. Was binnen 1 week in huis.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
Bedankt voor de tip.
Bij vergelijking van de prijzen van de P910 viel een aanbieding van BC op: 1 jarig Orange 32,50 abo met een prijs van 249,99. Zeer scherp dus!
Aangezien het om een kortstondige actie zou gaan heb ik de knoop meteen maar doorgehakt: de nieuwe P910 ligt nu thuis aan de stroom. :) Morgen eens kijken hoe we alle data gaan overzetten.

Edit: Misschien geldt de aanbieding deze week ook nog.

Alle gegevens en prog's probleemloos overgezet, alleen voor AquaCalendar een nieuwe registratiecode aangevraagd en ontvangen. Ik vond het oude klepje van de P900 mooier maar verder loopt de 910i als een tit. :9

[ Voor 28% gewijzigd door Mario58 op 31-01-2005 08:09 ]

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Anoniem: 117836 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:04:
Bovenstaand probleem opgelost door in het verborgen diagnostisch menu een format uit te voeren :P
Dit haalt dus ECHT alles weg !!!!!

Loopt weer als een zonnetje (deed ie eigenlijk al, ben gewoon een zeikerd 8) )
En hoe kom je in dat verborgen menu??
Heb er nog nix over gehoord dat er verborgen dingen zitten in de P910i
Ben wel nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
hier kan je het vinden met de opties die er te vinden zijn (onderaan) http://www.symbianworld.n...n=content&task=view&id=14

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spacer schreef op maandag 08 november 2004 @ 19:39:
[...]

Ik heb er op esato vanalles over gelezen (dacht ik).
Eens kijken of ik dat terug kan vinden :).

/edit eindelijk gevonden: http://www.esato.com/boar...hp?topic=56897#post737568 ;)
Ik heb deze headset gekocht en ben érg tevreden! Superrelaxed dat je met je eigen (wel goede) koptelefoon MP3's kan luisteren én wel gewoon kan bellen. Daarnaast is de levering prima en de service ook! Aanrader dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 06-06 08:55
Ik ben een newbie op het gebied van de P910:
een paar vragen:

1.Welke OS draait hij? Symbian?
2.kun je er nog meerder programma's / spellen op installeren dan als er zijn bij geleverd?

alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 08-06 20:15

@r!k

It is I, Leclerq

A_to_the_S schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:33:
Ik ben een newbie op het gebied van de P910:
een paar vragen:

1.Welke OS draait hij? Symbian?
2.kun je er nog meerder programma's / spellen op installeren dan als er zijn bij geleverd?

alvast bedankt....
1. Ja
2. Ja

Nog meer vragen?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 06-06 08:55
ErikH schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:19:
[...]

1. Ja
2. Ja

Nog meer vragen?
Ja, weet iemand waar je goede spellen en programma's kunt downloaden?

Want op de PPC heb je FIFA dat soort spellen lijken me wel relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb @home aan het werk gekregen

Voer bij inkomende en uitgaande email in:

mail.home.nl

de rest van je gegevens gewoon invullen zoals: gebruikersnaam en password

succes ermee

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Is er voor de P910 al een opvolger in aanzicht of blijft dit nog wel even TE "HOT"

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• Mario58
BacardiBreezer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 02:45:
Is er voor de P910 al een opvolger in aanzicht of blijft dit nog wel even TE "HOT"
Doe me een plezier, 'k heb net de 910 in huis :| Maar de opvolger zal er dit jaar wel komen. Ik lees net dat SE de nieuwste Philips-chip heeft aangewezen voor in hun volgende smartphone.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30

Wallie

Herr

Mario58 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:39:
[...]

Doe me een plezier, 'k heb net de 910 in huis :| Maar de opvolger zal er dit jaar wel komen. Ik lees net dat SE de nieuwste Philips-chip heeft aangewezen voor in hun volgende smartphone.
Nog leuker: in de P800/P900/P910 zit ook al een Philips processor.

Stond op mobile-review.com:
------------------------
Royal Philips Electronics has introduced its new processor in the Nexperia line, which is called the PNX4008.

You could see the previous version of the processor in Sony Ericsson P800/P900/P910 smartphones. The new processor offers improved video, the work with graphics and images, audio and improved security opportunities in mobile devices. According to the manufacturer, Sony Ericsson intends to apply this processor in its future products.

Philips informs, the new processor ensures interesting multimedia opportunities under low power consumption. There isstill no info, when new devices on this processor will be available.
-----------------------

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• babbelbox
Ik zat vandaag even op de SE site te kijken, en daar kwam ik het programma Visual Communicator tegen. Zijn er hier ook mensen die dit programma ook gebruiken, of al eens gebruikt hebben. Volgens mij is het een soort gelijk programma als Agile, maar dan met de mogelijkheid om een chat met een willekeurige persoon te voeren, en je hebt een aparte user-id met password die puur voor VC gebruikt wordt.
Misschien is het wel een leuk programma, ik ga er iig mee aan het testen...

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

babbelbox schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:49:
Ik zat vandaag even op de SE site te kijken, en daar kwam ik het programma Visual Communicator tegen. Zijn er hier ook mensen die dit programma ook gebruiken, of al eens gebruikt hebben. Volgens mij is het een soort gelijk programma als Agile, maar dan met de mogelijkheid om een chat met een willekeurige persoon te voeren, en je hebt een aparte user-id met password die puur voor VC gebruikt wordt.
Misschien is het wel een leuk programma, ik ga er iig mee aan het testen...
Heb het al wel eens gebruikt, is wel lachen. Als je de cam knop indrukt tijdens een gesprek dan ziet de andere persoon jouw foto. Als je de internet knop indrukt dan kun je een kort gesproken bericht naar de andere kant verzenden(PoC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19546

Ik krijg binnen 2 weken mijn p910i. Welke spellen zitten er eigenlijk op? Vrally ziet er goed uit, maar die moet je weer kopen. Ik krijg hem bij een hi abbo. Ik heb thuis xs4all adsl en over een maand chello kabel. Hoe kan ik via mijn gsm mijn mail ontvangen? Of is dit niet mogelijk? Welke spellen spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een idee waar ik tegen een goeie prijs (evt. originele) SE accessoires kan krijgen? Ben op zoek naar een Autohouder (dus geen carkit) en een stereo koptelefoon voor de p910. Evt. een bluettoh carkit, maar denk dat ik dat teveel werk vind om in te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107332

Anoniem: 83070 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:22:
Heeft iemand een idee waar ik tegen een goeie prijs (evt. originele) SE accessoires kan krijgen? Ben op zoek naar een Autohouder (dus geen carkit) en een stereo koptelefoon voor de p910. Evt. een bluettoh carkit, maar denk dat ik dat teveel werk vind om in te bouwen :)
Heb ook al gekeken naar de autohouder. salesplaza.nl was de goedkoopste die ik gevonden heb. Ze hebben hier ook nog meer onderdelen. Complaza.nl is ook een goede optie .
Let wel op dat het niet makkelijk is om de stereokoptelefoon te gebruiken met de autohouder. Je kunt dan beter een kopen die aan de onderkant van de P910 gezet kan worden want dan kun je hem ook aan de autohouder hangen en laten hangen. Scheelt weer een handeling.

Een tijdje terug vroeg iemand naar de 1Gb MemoryStick Pro Duo. Deze staat nu in de Makro folder voor 124,95 incl. Ik weet niet of ze hem dan ook echt hebben maar de liefhebbers kunnen altijd proberen want de prijs lijkt me wel ok en de meeste mensen kennen wel iemand met een Makropas.

De andere prijzen zijn:
128 Mb 34,51 Euro incl.
256 Mb 46,41 Euro incl.
512 Mb 65,45 Euro incl.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 107332 op 13-02-2005 13:27 . Reden: Goedkopere aanbieder gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103102

Weet iemand of de P910 wel toestaat dat Mp3, Wayfinder etc. via de luidspreker(s) van de carkit kunnen worden weergegeven? Bij mijn P800 werkt dit namelijk niet (wat met name bij wayfinder erg vervelend is). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Route 66 mobile 2006 komt .... voor de p800, p900 en p910 :)
www.route66.nl

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Dat is goed nieuws!!!

Is wel wat prijzig, staat ook niet beschreven wat er allemaal in het pakket zit.
Lezen is dus ook een vak :S:S

Maar, nu nog de vraag..

Wat als ik zelf een 512 MB kaart (MS Duo Pro) heb, kan ik dan ook daar m'n Route66 op installeren, zodat ik dus de grotere MS kan gebruiken??

[ Voor 50% gewijzigd door babbelbox op 19-02-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke spellen spelen jullie allemaal op de p910i?

Als ik een film wil kijken hoe groot moet mijn MS dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
Anoniem: 19546 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:46:
Welke spellen spelen jullie allemaal op de p910i?

Als ik een film wil kijken hoe groot moet mijn MS dan zijn?
Wat betreft de spellen zou je hier eens moeten kijken: de beste games voor de P900 op http://www.symbian-club.nl/content.php?id=3162.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Helaas heeft is er vanaochtend iets ergs gebeurt mijn arme p910 is uit me jas zak gevallen op me werk, en precies op een metalen puntje waardoor nu me scherm aandiggelen ligt.

Wat nu te doen?

Ik weet dat er ergens een bedrijf is waar ik een schermpje kan kopen maar weet helaas niet waar dit bedrijf is of wat hun site is, zou iemand mij hieraan kunnen helpen??

Andere sugesties zijn ook zeker welkom!

Dus weet iemand iets laat het alsjeblieft even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

SE P915 - shipping from June
--------------------------------------------------------------------------------
SE P915 - no flip, QWERTY keyboard, big screen and finally WiFi... all specs almost are the same as in P910i :)

- Qwerty is under the screen
- Camera will be surprise
- Screen vertically oriented, device not so wide
- Estimated price 450 Euro

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=23727

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 25-02-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds gisteren mijn p910i

Ik heb net v-rallye geinstalleerd op de memorystick, maar ik kan het spel niet starten, kom ook nergens een icoon tegen. Ook van andere spellen die ik erop heb geinstalleerd zie ik geen icoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Dan moet je even in bestandbeheer de applicaties alsnog installeren! Het plaatsen van .sis files op een MSD wil niet zeggen dat ze direct geinstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is dat de filemanager, ik kom de bestanden nergens anders tegen dan in een lijstje waar ik ze kan deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik de filemanager open dan zie ik allerlei mapjes (audio,video etc. ) Ik heb al die mapjes een voor een nagezocht, maar ik kom de bestanden nergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem uit en toen weer aangezet, nu staan de iconen er wel, en kan ik de spellen spelen, heel apart, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118122

Is er al iemand die Route 66 gebruikt op zijn P910,
Zo ja, wat is je mening erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816

Ok, ik zit met het volgende probleem:

Hardware:
- P910i
- Sitecom Bluetooth dongle CN502

Software:
- XP prof. + SP2
- Sitecom bluetooth drivers en software (standaard XP sp2 bluetooth driver in apparaat beheer handmatig vervangen door sitecom driver)
- Zonealarm

De telefoon en computer zijn met elkaar gepair-ed. Bestandsoverdracht werkt prima.

Ik wil echter graag een seriele verbinding opzetten zodat ik met mn P910i via bluetooth van mijn kabel-internetverbinding gebruik kan maken.

hier staat precies beschreven wat ik bedoel:

http://home.wanadoo.nl/je...0Bluetooth%20internet.htm

Bij mij gaat dit verhaal alleen niet helemaal op omdat ik de COM porten van Phone connection link en Bluetooth seriele verbinding niet gelijk krijg.

Instellingen:

Apparaatbeheer:
Bluetooth divices:
- sitecom usb bluetooth device

Porten (com + LTP) :
- Communicatieport (COM 1)
- Communicatieport (COM 2)
- ECP printerpoort (LTP)
- SEMC DSS Syncstation (COM 4)

Opties Phone monitor (bij configuratiescherm)

COM port Status Gereserveerd
1 ingeschakeld nee
2 ingeschakeld nee
3 ingeschakeld nee
4 ingeschakeld nee

Phone connection link
Bij eigenschappen van Phone connection link staan de volgende porten weergegeven en aangevinkt:
Kabel: COM 1
Kabel: COM 2
Usb: COM 4
Infarood:
Bluetooth: COM 500

Ik kan hier voor zover ik weet zelf niks aan veranderen.

Buetooth seriële port
Als ik een bluetooth seriële port wil instellen (Bij bluetooth eigenschappen of via mijn bluetooth locaties) kan ik alleen COM 0 kiezen. Als ik deze port heb gekozen werkt de seriele verbinding (uiteraard) niet.

Ik weet dat de COM port die de seriele verbinding gebruikt (0 in mijn geval) over een moet komen met de COM port(en) die zijn aangevinkt bij de eigenschappen van Phoneconnection link (500 in mijn geval). Bij mij is dit echter niet het geval en ik kan ook helemaal niet kiezen!!

Help, hoe los ik dit probleem op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138858

Anoniem: 129847 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:23:
Helaas heeft is er vanaochtend iets ergs gebeurt mijn arme p910 is uit me jas zak gevallen op me werk, en precies op een metalen puntje waardoor nu me scherm aandiggelen ligt.

Wat nu te doen?

Ik weet dat er ergens een bedrijf is waar ik een schermpje kan kopen maar weet helaas niet waar dit bedrijf is of wat hun site is, zou iemand mij hieraan kunnen helpen??

Andere sugesties zijn ook zeker welkom!

Dus weet iemand iets laat het alsjeblieft even weten.
Hallo iedereen, eerste post hier.
Hoop dat dit mag maar hier vind je een nieuw LCD-screen voor je P910i
http://stores.ebay.co.uk/...k_W0QQssPageNameZl2QQtZkm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al z'n handen weten te leggen op een 1gb memory stickje? Het is schijnbaar nógal lastig er aan te komen. Ik heb 'm wel in de winkel zien liggen, maar vind € 169,95 wel wat aan de dure kant :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Had er één besteld in december en kreeg 'm een maand of wat later. Prijs was wel ok voor 133 incl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
13/12 besteld en 29/01 verstuurd om precies te zijn, bij pcgate.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139277

@ Cybah_Pino, heb je al eens geprobeerd om bij sitecom de Widcomm drivers voor je BT dongle download. Het is namelijk zo dat SP2 de BT drivers overschrijft, waardoor de hele zooi niet meer werkt.
Voor veel van mijn klanten werkt dit wel. :*) :*) :*)

Oops, ik zie net dat je al de drivers vervangen hebt. hmmmz...dat is dan vreemd. Wat zegt Sitecom ervan? Heb je de Sitecom drivers gebruikt of de Widcomm drivers? Anders mail even naar questions.nl@support.sonyericsson.com dan kijk ik even in de database of vraag onze data expert even

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 139277 op 10-03-2005 20:53 . Reden: adendum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139339

http://www.symbianworld.n...task=view&id=190&Itemid=2

http://www.symbianworld.n...nt&task=view&id=189&Itemi

Plaatjes van navigatiesystemen van ROUTE 66 en TOMTOM voor je p910i

Need i say more? _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139339 op 11-03-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Beste mede mensen

Ik heb net even de update service van SE gechecked, en kwam erachter dat er een nieuwe firmware versie is. Te weten R4A10. Voor deze firmware is er ook een nieuw versie van SEUS (Sony Ericsson Update Service) namelijk versie 1.1.8

Ik ben nu aan het updaten, en zal straks wel even melden of er verbeteringen/veranderingen zijn

[ Voor 1% gewijzigd door babbelbox op 11-03-2005 17:18 . Reden: typtyfus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Zijn er meer mensen met problemen van het updaten van jullie telefoon?

Ik krijg na het aanvinken van de computer vereisten een leeg scherm en er gebeurd niks!
Ligt de update site down of doe ik iets fout?

Groete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Bij mij duurde het ook een tijdje, denk dat het met de java applet te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35629

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 35629 op 16-03-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Eindelijk Tomtom! _/-\o_
Nu maar hopen dat ze het snel op de markt brengen. 8)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

OKEEEEEEJJJJ DAN!!
LETS DO THE DANCE--> (hoe doe je die chearleader??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 19:54
Weet iemand hoe je een chinees-english P900 naar totaal english kan krijgen?
Op diverse forums en bij SE staat in eerste instantie dat het niet mogelijk is.
Maar nu het tegenwoordig zelfs mogelijk is om van een P900 een P910 te maken moet het toch ook mogelijk zijn om de chineese P900 te flashen naar een english P900?
Voor de duidelijkheid, de chinees-english P900 kan je wel de normale engelse tekens weergeven maar de handschrift herkenning blijft alleen mogelijk in het chinees. Andere mogelijkheden om de handschiftherkenning naar english te krijgen zijn natuurlijk ook welkom (en nee, het kan niet via het configuratie scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

Ik denk dat ik het beste hier kan posten, Weet iemand of er ook gewoon codecs zijn om filmpjes naar maar vooral ook van je p910 naar mpeg (1) te coderen (via gordian knot ofzo)
Ik heb wel eens met PVauthor gehobbiet, maar dat vind ik niet echt je van het.
het liefste wil ik gewoon een codec die je in windows of linux kunt gebruiken.
Een url zou goed uitkomen.

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:26
BK1 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:51:
Ik denk dat ik het beste hier kan posten, Weet iemand of er ook gewoon codecs zijn om filmpjes naar maar vooral ook van je p910 naar mpeg (1) te coderen (via gordian knot ofzo)
Ik heb wel eens met PVauthor gehobbiet, maar dat vind ik niet echt je van het.
het liefste wil ik gewoon een codec die je in windows of linux kunt gebruiken.
Een url zou goed uitkomen.
Het is me gelukt met een mpeg4 codec, en dan zoveel beeld lijnen nemen :). Het was neit veel werk maar lukte me wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro

elTigro

Es un Gringo!

Ah, kijk eens aan. Ik had al wel iets met mplayer (onder linux) aan de praat gekregen, Nou ja, mencoder dan natuurlijk, maar ik kreeg dan alleen maar beeld, en geen geluid.
Mag ik vragen welke mpeg4 codec je gebruikte, en welke instellingen? :+

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93468

Vraagje aan de mensen in deze topic:

Ik ga een nieuwe smartphone kopen, ben nu in het bezit van een p800.

Zit persoonlijk te twijfelen aan de P910i of de nokia 9500.

de reden dat ik twijfel is:
# is de p910i niet een geupdate versie van de p800?
# biedt de 9500 niet meer mogelijkheden dan de p910i? (denk maar aan WiFi)

Als iemand een mening heeft hoor ik deze graag

thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro

elTigro

Es un Gringo!

tja, de p910 is meer een geavanceerdere versie van de p800, en hij ziet er wat strakker uit. (flink!)
Hij lijkt wel wat sneller te draaien, en er zit wat meer geheugen in enzo. maar goed, vooraan staan de vershillen wel een beetje opgenoemd. :)

van die 9500 weet ik niet zo veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82576

Hoe kan ik mijn gmail account gebruiken op de p910?
Ik heb orange world maar met verbinden zegt ie steeds iets over dns fout :S
oja, als ik naar orange world ga, zegt deze dat mijn toestel niet geschikt is :S de p900 wel maar p910 niet :(

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 82576 op 26-03-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit een beetje te kijken naar navigatie maar er is nog zeer weinig te verkrijgen. Heeft hier iemand al ervaring mee. Ben namelijk op zoek naar de Europa versie. Op www.66.com staat wel een europa pakket van route 66 maar daar staat binnenkort.......Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Anoniem: 82576 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:57:
Hoe kan ik mijn gmail account gebruiken op de p910?
Ik heb orange world maar met verbinden zegt ie steeds iets over dns fout :S
oja, als ik naar orange world ga, zegt deze dat mijn toestel niet geschikt is :S de p900 wel maar p910 niet :(
Volgens mij, wat ik te horen heb gekregen bij Klantenservice Orange, is dat als je je Gmail account wilt gebruiken, je Internet Acces moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82576

Le0032 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:47:
[...]

Volgens mij, wat ik te horen heb gekregen bij Klantenservice Orange, is dat als je je Gmail account wilt gebruiken, je Internet Acces moet hebben.
ja dat gebruik ik, maar ik kan alleen via mijn orange mail mailen, en dan krijg ik als ik naar mijn gmail stuur of naar hotmail van iemand "ongeldige aan bcc of cc adres voor deze server" :S

vanmiddag zeiden ze over dat ik neit met mijn p910 orange world kon gebruiken dat het nog in de test fase zat.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82576 op 31-03-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
Is het mogelijk om op de P910 een bestandje te bewaren met 'gevoelige' informatie dat je met een password kunt beschermen? Heeft iemand hier ervaring mee of een programmatje voor?

Het gaat dan bijvoorbeeld om passwords, pincodes e.d. waarvan je absoluut zeker wilt zijn dat een ander er niet bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Zoek eens naar HandySafe.

Die kan een database aanmaken met alle informatie die je maar wil. En die is ook nog eens goed beveiligd met 128-bit beveiliging. Vast genoeg voor bepaalde informatie

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
Ginz schreef op zondag 03 april 2005 @ 01:00:
Zoek eens naar HandySafe.

Die kan een database aanmaken met alle informatie die je maar wil. En die is ook nog eens goed beveiligd met 128-bit beveiliging. Vast genoeg voor bepaalde informatie
HandySafe inmiddels gedownload om te testen. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je de buttons kan configureren? Ik wil de camerabutton uitzetten, want de camera gaat vaak per ongeluk aan en dat vreet stroom. Ik heb het al via Sman geprobeerd, maar deze instelling onthoudt ie niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik heb even een kleine (heel kleine) mod aan m'n docking station gedaan.
Eigenlijk alleen maar gaatje geboord om de 2de extra stylus in te zetten. Leek me wel makkelijk.

Maar daarvoor heb ik wel even het station opengemaakt, en even gekeken naar het printje dat erin zit, en nu begrijp ik ook waarom het niet snel is om gegevens van en naar de telefoon te sturen vanaf de PC. Op de print zit gewoon een FT232BM chip, wat niets meer is dan een ordinaire USB -> RS232 chip, wat betekent dat er gewoon gebruik wordt gemaakt van een RS232 verbinding. (en die is uiteraard niet zo snel als de huidige USB verbindingssnelheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Hoi, ik kan het maar niet vinden maar weet iemand al hoe je als je een vodafone abonnement hebt gratis je email kan ophalen?? VIa pop3 kreeg ik een rekening van 250euro en volgens hun klopt dat ook. (€0,25 inbel kosten, €0,65 data buiten het vodafonenetwerk) ... dit voor de email van vodafone.

Ik heb gprs maar uitgezet, de kosten waren echt niet normaal. dit was voor 1week gebruik ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
maar ik wil toch wel graag kunnen emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

maurits82 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:13:
maar ik wil toch wel graag kunnen emailen.
Heeft Voda geen flat fee, net als KPN: onbeperkt GPRS-data gebruik voor 75 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Weet iemand of je met de P910 ook kan internetten in landscape modus of is dit überhaupt niet mogelijk zoals op de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zo, besteld, woensdag heb ik hem. Ik post mijn ervaringen binnenkort wel een keertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede headset. Met de MMS Pro Duo van 1 GB op komst wil ik de p910 nu echt gaan gebruiken als MP3 speler. Iemand goede ervaringen?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?