Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:39:
ik heb nu een week de p910i, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik de hele versie van VRALLY vandaan kan halen (uiteraard zonder die 30 euro te betalen)??

en weet misschien iemand een site om mp4 filmpjes vandaan te halen ??

greetz Tom
Welkom op GoT.
Ik denk dat je beter eerst even de FAQ kunt doorlezen. Je vraag past namelijk niet binnen de policy op GoT.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen. Bij Mediamarkt heb ik er ff aan kunnen voelen en ik vind dat toetsenbord helemaal niks... Op de site van SE staat dat het verwijderd kan worden, maar mijn dealer denkt dat dat niet kan. Kan iemand die het toestel heeft vertellen hoe het echt zit? Thx, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 23:02:
Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen. Bij Mediamarkt heb ik er ff aan kunnen voelen en ik vind dat toetsenbord helemaal niks... Op de site van SE staat dat het verwijderd kan worden, maar mijn dealer denkt dat dat niet kan. Kan iemand die het toestel heeft vertellen hoe het echt zit? Thx, Jos
Jap die kan eraf! :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt er zelfs een schroevendraaiertje voor bij (en een vervangend plastic kapje voor het gat dat ontstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik altijd het digitale toetsenbord, dat gaat erg makkelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ih heb mijn p910i 6 dagen op een batterij lading gebruikt. 24 uur aan. gprs en bluetooth aan. Niet veel gebeld. Wel af en toe gebruik gemaakt van diverse functies. GEWELDIG. ;)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen, ik vraag me alleen af of hij werkt in combinatie met mijn bluetooth Nokia CK-1W carkit. Nokia zegt dat alle telefoons die compatible zijn met Bluetooth 1.1 werken met de CK-1W. Ik kan nergens vinden wat voor bluetooth versie de SE P910i is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of hier informatie over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:01:
Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen, ik vraag me alleen af of hij werkt in combinatie met mijn bluetooth Nokia CK-1W carkit. Nokia zegt dat alle telefoons die compatible zijn met Bluetooth 1.1 werken met de CK-1W. Ik kan nergens vinden wat voor bluetooth versie de SE P910i is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of hier informatie over heeft?
--------------------------------------------------------------------------------------------------

ik vond de volgende informatie op de developer site van sony ericsson.
Ze hebben daar een mooie "white paper"van de p910i met alle mogelijke informatie

Maar om op jou vraag terug te komen of de ck1w werkt met de p910i is het antwoord: ja (in theorie)

De info die ik gevonden heb:
Bluetooth Wireless Technology Technical Data Bluetooth compatibility statement This product is manufactured to comply with the Bluetooth specification 1.1. Coverage area Up to 10 metres (33 feet)
Bluetooth functions Generic Access
Profile Serial Port
Profile Generic Object Exchange
Profile Dialup Networking
Profile Object Push
Profile Headset
Profile Handsfree
Profile File Transfer Profile Qualified
profiles DUN-GW FT-Server GAP Generic Object Exchange Headset-AG Handsfree-AG OBEX OPP-Client OPP-Server Serial-DevA Serial-DevB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Dus als je carkit het niet doet, neem je de foon niet ?
Is het dan niet logischer om je carkit te gaan vervangen ?

Maar goed. Ik had al wel problemen met men Tungsten T3 en mijn P910i. Hij doet het nu wel, maar inbellen op GPRS netwerk met de Tungsten lukt nog niet.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Vandaag eindelijk m'n 512 MS Duo pro binnen,
besteld op ebay voor 86 euro incl. verzenden.
Nu kan het feest echt beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Als het goed is krijg ik em zo rond Sinterklaas. :P
Mijn nieuwe abo gaat pas midden december lopen, en eerder dan 2 weken ervoor krijg ik em niet mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Specht op 01-11-2004 20:27 ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdag krijg ik hem.Da kan ik eindelijk 'goed' mee praten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:31:
[...]

--------------------------------------------------------------------------------------------------

ik vond de volgende informatie op de developer site van sony ericsson.
Ze hebben daar een mooie "white paper"van de p910i met alle mogelijke informatie

Maar om op jou vraag terug te komen of de ck1w werkt met de p910i is het antwoord: ja (in theorie)

De info die ik gevonden heb:
Bluetooth Wireless Technology Technical Data Bluetooth compatibility statement This product is manufactured to comply with the Bluetooth specification 1.1. Coverage area Up to 10 metres (33 feet)
Bluetooth functions Generic Access
Profile Serial Port
Profile Generic Object Exchange
Profile Dialup Networking
Profile Object Push
Profile Headset
Profile Handsfree
Profile File Transfer Profile Qualified
profiles DUN-GW FT-Server GAP Generic Object Exchange Headset-AG Handsfree-AG OBEX OPP-Client OPP-Server Serial-DevA Serial-DevB
Dat is goed nieuws, met name dat SE ook bluetooth versie 1.1 is. Theoretisch zou het dus inderdaad moeten werken. Het is namelijk een beetje zonde om mijn 1 jaar oude carkit al aan de wilgen te hangen en een nieuwe aan te schaffen. Het probleem is dat het wel een bloed mooie telefoon is en dat mijn hebzucht het waarschijnlijk van de financiele tegenvaller zou winnen. Ik denk dat we maar tot aanschaf moeten overgaan, nu het risico erg klein lijkt. Nog bedankt voor de zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de prijs gezien bij de Orange shop voor een losse P910i: 937,97! 8)7 :?

Ik dacht dat ik omviel toen ik het zag.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, iemand goede ervaringen met een andere headset voor het luisteren van mp3tjes? Vind de bijgeleverde niet zo en ben 'm ook kwijt trouwens :S.

Zijn er trouwens andere accessoires waar je tevreden over bent??! Post ze ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:02:
Guys, iemand goede ervaringen met een andere headset voor het luisteren van mp3tjes? Vind de bijgeleverde niet zo en ben 'm ook kwijt trouwens :S.

Zijn er trouwens andere accessoires waar je tevreden over bent??! Post ze ff!
Ah
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik vind het trouwens jammer dat er niet normale jackets ingaan. Echt weer een misser. Het geluid valt tegen bij mijn andere headsets (Sony MDL nogwat en een Senheiser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Gewoon een verloopplugje van 2.5 naar 3.5mm kopen en je kunt je oude vertrouwde koptelefoon weer aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 03 november 2004 @ 11:21:
Gewoon een verloopplugje van 2.5 naar 3.5mm kopen en je kunt je oude vertrouwde koptelefoon weer aansluiten!
Ja, dat heb ik wel s eerder gelezen, maar vind het niet zo'n optie. Je hebt dan een onwijs uitsteeksel aan je phone, én je kan natuurlijk niet opnemen enzo via je headset. Is de HPR-20 wat in jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:46:
[...]

Ja, dat heb ik wel s eerder gelezen, maar vind het niet zo'n optie. Je hebt dan een onwijs uitsteeksel aan je phone, én je kan natuurlijk niet opnemen enzo via je headset. Is de HPR-20 wat in jullie ervaring?
De HPR-20 gebruik ik ongeveer al een jaar naar volle tevredenheid.
Alleen de ontvangst wilt soms wel een fluctueren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 03 november 2004 @ 11:49:
[...]

De HPR-20 gebruik ik ongeveer al een jaar naar volle tevredenheid.
Alleen de ontvangst wilt soms wel een fluctueren.
Cool. En merk je verschil in de kwaliteit van de koptelefoontjes? Ik heb het gevoel dat de bijgeleverde nogal makkelijk "opblazen" ofzo. In ieder geval er trilt iets heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De kwaliteit die uit de luidsprekertjes komt is niet minder dan redelijk. Maar dat is natuurlijk ook geheel afhankelijk van de ontvangst van de FM zender.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 03-11-2004 12:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 03 november 2004 @ 12:45:
De kwaliteit die uit de luidsprekertjes komt is niet minder dan redelijk. Maar dat is natuurlijk ook geheel afhankelijk van de ontvangst van de FM zender.
Thx, voor de hulp Ginz! Much appreciated. Tot slot: je kan toch gewoon de mp3tjes vanaf je tel. ook beluisteren via deze headset? Wil 'm eigenlijk voornamelijk voor mp3 gebruiken nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: nu heb ik op mijn nokia een alarmfunctie. Het alarm gaat ook af als het toestel uitgeschakeld is. Is dit bij de se p910i ook zo?

Dus als je alarm inschakeld en je zet het toestel uit, dat het toestel (uitzich zelf)toch aangaat zodra het alarm af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Ik ga et es gelijk proberen. Denk het niet maar goed. O btw, kan je wel je telefoon uitschakelen (Flight Modus) en je PDA aanlaten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:57:
[...]

Thx, voor de hulp Ginz! Much appreciated. Tot slot: je kan toch gewoon de mp3tjes vanaf je tel. ook beluisteren via deze headset? Wil 'm eigenlijk voornamelijk voor mp3 gebruiken nl.
Lijkt me wel, alhoewel.....
Dat was niet mogelijk bij de P800. Dus ik denk dat het ook niet mogelijk is bij de P910, omdat daarvoor aan de linker zijkant een gewonen 'jack-plug' aansluiting zit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op 03 november 2004 @ 13:42:
Ik ga et es gelijk proberen. Denk het niet maar goed. O btw, kan je wel je telefoon uitschakelen (Flight Modus) en je PDA aanlaten staan.
's nachts zet ik hem liever uit i.v.m. batterij verbruik, vandaar deze vraag. Morgen hoop ik hem binnen te krijgen, maar twijfel nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Ginz schreef op 03 november 2004 @ 13:47:
[...]

Lijkt me wel, alhoewel.....
Dat was niet mogelijk bij de P800. Dus ik denk dat het ook niet mogelijk is bij de P910, omdat daarvoor aan de linker zijkant een gewonen 'jack-plug' aansluiting zit.
Het is gewoon mogelijk om met de meegeleverde headset de mp3's af te luisteren, of begrijp ik je nu verkeerd ?
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 14:01:
[...]

's nachts zet ik hem liever uit i.v.m. batterij verbruik, vandaar deze vraag. Morgen hoop ik hem binnen te krijgen, maar twijfel nog een beetje.
Ik kreeg van zowel van mijn taak als afspraak geen spontaan werkende telefoon, dus volgens mij lukt dit niet met de P910. Gezien het batterij verbruik kan je em best in flight modus laten staan dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van zowel van mijn taak als afspraak geen spontaan werkende telefoon, dus volgens mij lukt dit niet met de P910. Gezien het batterij verbruik kan je em best in flight modus laten staan dan[/quote]

Jammer!maar toch bedankt voor het uitzoeken.
Is er trouwens een lock op te zetten dat alleen ik (en niet bijvoorbeeld mijn vrouwtje ;) ) d.m.v. een code of iets dergelijks mijn toestel kan gebruiken/uit flightmode kan halen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Hier kun je een headset bestellen waar je een andere hoofdtelefoon in kan steken.

Ik ben hem ook aan het overwegen, hoor er goede geluiden over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Dethroned schreef op 03 november 2004 @ 15:47:
[...]

Het is gewoon mogelijk om met de meegeleverde headset de mp3's af te luisteren, of begrijp ik je nu verkeerd ?

ja je kan gewoon met de meegeleverde headset de mp3's af luisteren hoor, maar je kan - volgens Ginz - de HPR-20 niet icm met de P910 gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 03-11-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Le0032 schreef op 03 november 2004 @ 17:04:
[...]

ja je kan gewoon met de meegeleverde headset de mp3's af luisteren hoor, maar je kan - volgens Ginz - de HPR-20 niet icm met de P910 gebruiken...
Nee, voordat je me weer weken achter elkaar ga irriteren met het feit dat ik iets fout zeg:

Ik zei: Ik denk het!! Want ik kon dat ook niet bij mijn P800. Dus waarschijnlijk zal het ook niet mogelijk zijn bij de P910. Mede omdat er aan de linkerkant een 'jack-plug' zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 03-11-2004 17:29 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ginz schreef op 03 november 2004 @ 17:28:
[...]

Nee, voordat je me weer weken achter elkaar ga irriteren met het feit dat ik iets fout zeg:
Voel ik hier wat irritatie omhoog komen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem!!!! :9 :) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Eindelijk :)
Heb je al een grotere MS Duo ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Nee, de connector aan de onderkant is niet geschikt voor Mp3. Alleen de 2.5mm jack kan voor mp3 gebruikt worden.
Volgens mij moet het wel technisch mogelijk zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 00:14

RLB

E Pluribus Unum

Hele mooie verhalen over 't algemeen hier in dit topic. Ik heb aan 't begin van de week de beslissing genomen hem aan te schaffen. Heb hem besteld bij 2call. Nu is 't wachten want ze hebben 'm niet op voorraad :'(

Ik hoop gauw mee te kunnen praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Is het meer mensen opgevallen dat de klep heel erg licht schuin staat. Als de klep dicht is en verlichting staat en dan zie je dat die ten opzichte van de zwarte rand iets schuin staat. Een kennis heeft er ook een en die was ook zo. Ik denk dat iedereen het wel zal hebben. Het viel me op en ik vroeg me af of jullie dat ook hebben. Wat ben ik ook een miereneuker |:( |:( |:(

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op 04 november 2004 @ 13:57:
[...]

Eindelijk :)
Heb je al een grotere MS Duo ? :)
nee nog niet, maar dat duurt niet lang meer. Een winkel in de buurt hier verkoopt 512 voor 110.- dus duurt niet lang voordat ik die in mijn mobiel heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

yah schreef op 04 november 2004 @ 16:43:
Is het meer mensen opgevallen dat de klep heel erg licht schuin staat. Als de klep dicht is en verlichting staat en dan zie je dat die ten opzichte van de zwarte rand iets schuin staat. Een kennis heeft er ook een en die was ook zo. Ik denk dat iedereen het wel zal hebben. Het viel me op en ik vroeg me af of jullie dat ook hebben. Wat ben ik ook een miereneuker |:( |:( |:(
Het was mij ook opgevallen
maar als je naar de randen (zilver/grijs kijkt dan zie dat ie toch behoorlijk recht is ...
heb al geprobeerd om de schroefjes wat los te draaien en het klepje iets te verschuiven, maar dat helpt ook niet bepaald, veert toch wel iets terug weer |:(

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op 04 november 2004 @ 16:43:
Was mij ook direct al opgevallen , en heb ook geprobeerd om 'm recht te krijgen, maar dat lukte niet( maar het irriteert me wel :( )

Ik heb er 512 mb kaart in en er veel muziek op gezet, ogg vorbis player d'r op en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Haha, sommige mensen denken ongeveer hetzelfe. Ik vond m ook volgens de zijkanten wel goed. Ook ik had de schroefjes los gedraaid om m rechter te krijgen maar dat hielp ook niet echt. Ik ben benieuwd hoe die qwerty binnenkant het uit gaat houden. Volgens mij zal die aan de onderkant steeds verder open gaan. Bij die kennis was die al verder open dan die van mij. Ik denk dat er een constructie fout is gemaakt. Ook dat schuin staan. Proberen om op de positieve dingen te concentreren. Verder vind ik m echt geweldig.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een videoplayer te verkrijgen is om ook andere bestanden af te spelen.
zoals, .wmv, .mov of .mpeg of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden mijn P910 op de kop getikt en ik ben sindsdien volcontinu erg blij aan het kijken. (oh ja, m'n dochter Sophia is gisteren geboren, heb de foto's en video met m'n telefoon gemaakt al ruziend met de zuster die het begrip flight mode weigerde te begrijpen :) )

Ik moet nog verder pielen met de software die je allemaal kan vinden voor het apparaat (wellicht een idee om nog eens een keer de musthaves op een rijtje te zetten nu we weer een tijdje verder zijn en meer mensen hem bezitten) maar waar ik het meest mee zit is het internet gebeuren.

Ik wil graag e-mail kunnen versturen maar ik heb een Chello account dus ik kan niet inbellen naar mijn internetprovider. Ik kan uiteraard wel GPRSen via Vodafone met dat mailadres maar ik vind het prijskaartje eraan iets te duur. Any bright ideas? Zelfde geld een beetje voor het WAP gebeuren, erg leuk om een keertje mee te pielen maar eigenlijk is het verdomde duur internetten terwijl je een PC heb staan waarmee het sneller gaat, overzichtelijker en je betaald een vast bedrag. Stel dat ik niet WAP maar met Opera gewoon het net op ga, welke sites bezoeken jullie dan en waarom niet gewoon thuis via de PC? En waarom WAPpen, doen jullie er iets mee wat men vergeten is mij te vertellen of is het eigenlijk alleen bruikbaar voor die veel te dure MMS fotootjes versturen?

Wat ik wel gedaan heb is via Freedial een inbelaccount aangemaakt waarmee ik daarna mijn Chello benader. Met mijn Ericsson MC218 (gelijk aan de Psion MX5 maar met infrarood poort) heb ik in combinatie met mijn T68i wel mail kunnen versturen en binnenhalen via mijn Chello account maar nu kan ik alleen maar mezelf mail sturen vanaf de telefoon (wellicht ook andere Chello gebruikers, ik kom in elk geval wel Chello in) maar niet naar ander providers zoals Planet en Hotmail. Weet iemand hier iets van dat het sowieso niet kan of ben ik gewoon aan het weigeren om te zien wat ik verkeerd heb ingesteld? 8)7

Alvast hartelijk bedankt voor de input!

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 21:07:
Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden mijn P910 op de kop getikt en ik ben sindsdien volcontinu erg blij aan het kijken. (oh ja, m'n dochter Sophia is gisteren geboren, heb de foto's en video met m'n telefoon gemaakt al ruziend met de zuster die het begrip flight mode weigerde te begrijpen :) )

Tim
GEFELICITEERD!! :D

Sorry is compleet offtopic ik weet het maarreh veel geluk man :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...der zitten al allemaal krasjes op m'n scherm van het pennetje. Daar moet dat schermpje toch voor gemaakt zijn? :S Nahjah, toch maar wel die beschermingsdingen kopen dus, maar kan iemand nog een keer de linkjes geven waar ik die kan krijgen? O-) Ik ben eigenlijk te lui om al die pagina's weer door te spitten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Druk je te hard op het scherm of zo. Ik gebruik geen protector en na p800 p900 en nu p910i nog steeds geen krasjes op scher. Hangt denk ik af van of je het netjes gebruikt. Poets het scherm en kijk of ze er dan nog op zitten. Kan ook zijn dat je vuil verplaatst en lijkt op krassen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook dat sommige applicaties en games niet werken? er staat dan: niet ondersteund . terwijl het wel een progje is voor de p800 /p900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op 06 november 2004 @ 12:06:
Druk je te hard op het scherm of zo. Ik gebruik geen protector en na p800 p900 en nu p910i nog steeds geen krasjes op scher. Hangt denk ik af van of je het netjes gebruikt. Poets het scherm en kijk of ze er dan nog op zitten. Kan ook zijn dat je vuil verplaatst en lijkt op krassen.
Het zijn gewoon echt krasjes :(. Ik heb wel lompe poten maar ik gebruik ook de handschriftherkenningsfunctie vrij veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe instaleer ik een nieuwe theme? Heb wel allemaal themefiles gedownload, maar de p910 herkent ze niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Sinds een aantal dagen ben ik ook een trotse eigenaar van een P910.
Nu ben op zoek naar een tasje / case zonder 'belt clip'.

Het bijgeleverde tasje wordt helaas geleverd met een belt clip die niet te verwijderen is. Iemand een idee of de Sony Ericsson Executive Case IEC-20 dat euvel ook heeft?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majestic schreef op 08 november 2004 @ 13:44:
Sinds een aantal dagen ben ik ook een trotse eigenaar van een P910.
Nu ben op zoek naar een tasje / case zonder 'belt clip'.

Het bijgeleverde tasje wordt helaas geleverd met een belt clip die niet te verwijderen is. Iemand een idee of de Sony Ericsson Executive Case IEC-20 dat euvel ook heeft?
heeft een clip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met deze koptelefoon voor de p910? En dan vooral de winkel waar je hem kunt kopen. Ben nl. wel erg geïnteresseerd! (Thx Spacer!)

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-mobile.net/sp8aa.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Kan deze wel verwijderd worden? Of zit ie ook vast aan de tas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majestic schreef op 08 november 2004 @ 15:40:
[...]

Kan deze wel verwijderd worden? Of zit ie ook vast aan de tas?
zit vast!

Iemand nog de antwoorden op:

1/ hoe kan ik themes instaleren????
2/klopt het dat sommige software van de p800/p900 software niet draait op de p910i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

1. Thema bestanden plakken in de map Mijn P910\Telefoongeheugen\document\Unfiled en vanuit de file explorer installeren.

2. Durf ik niet te zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Majestic op 08-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:38:
Heeft iemand ervaringen met deze koptelefoon voor de p910? En dan vooral de winkel waar je hem kunt kopen. Ben nl. wel erg geïnteresseerd! (Thx Spacer!)

[afbeelding]
Ik heb er op esato vanalles over gelezen (dacht ik).
Eens kijken of ik dat terug kan vinden :).

/edit eindelijk gevonden: http://www.esato.com/boar...hp?topic=56897#post737568 ;)

[ Voor 11% gewijzigd door spacer op 08-11-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op 08 november 2004 @ 19:39:
[...]

Ik heb er op esato vanalles over gelezen (dacht ik).
Eens kijken of ik dat terug kan vinden :).

/edit eindelijk gevonden: http://www.esato.com/boar...hp?topic=56897#post737568 ;)
Dank voor de moeite! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

@MarquisMarq, in diezelfde topic, kwam ik op het idee om een 2,5"mm naar 3,5"mm adapter te kopen. Die zet ik op m'n P900 en daar sluit ik m'n gewone oordopjes op aan, perfect geluid!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nitai Klopt, maar ik wil graag kunnen bellen via de koptelefoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met mijn P910i, ik heb geprobeerd een tracker erop te zetten maar nadat ik de telefoon uitgezet heb krijg ik hem niet meer aan.

het enige wat mogelijk is, het password invoeren en daarna komt het logo van SE naar voren maar verder gebreurt er niets :r , hij start dus niet meer door.

heeft iemand van jullie eerder dit probleem gehad en wat is er aan te doen?

mvg

barry Domhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:21:
Ik heb het volgende probleem met mijn P910i, ik heb geprobeerd een tracker erop te zetten maar nadat ik de telefoon uitgezet heb krijg ik hem niet meer aan.

het enige wat mogelijk is, het password invoeren en daarna komt het logo van SE naar voren maar verder gebreurt er niets :r , hij start dus niet meer door.

heeft iemand van jullie eerder dit probleem gehad en wat is er aan te doen?

mvg

barry Domhof
Kan je aangeven wat je acties zijn geweest m.b.t. het installeren van een dergelijke tracker ? En ik neem aan dat je een newstracker bedoeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, zo'n windows image voor je telefoon, hiervoor heb je tracker 4 nodig heb ik ergen gelezen.

dat heb ik erop gezet maar nu gebeurt er helemaal niets meer zoals beschreven. hij blijft hangen nadat je het password voor je sim hebt ingevoerd.

telefoon meld zich ook niet aan op de computer, dut dat is ook geen optie om back up terug te zetten.

barry Domhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help, wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opstarten zonder de geheugenkaart?lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken gelden mijn P910i in moeten leveren, omdat 'ie niet meer synchroniseerde en er geen flash kon worden uitgevoerd. Tevens zaten er wat missers in de afwerking. Krijg net bericht van het service centre. Telefoon kan niet gemaakt worden... Vochtschade! :(

Dit is al de derde keer dat me dit overkomt bij een Sonyericsson. Dit wordt wel een beetje belachelijk. Los van het feit dat ik sterk het vermoeden heb dat het toestel gewoon niet deugdelijk in elkaar zat, kan ik met niet voorstellen dat het vochtschade heeft opgelopen. Had 'm 2,5 week eerder bij 2call.nl gekocht!!! :r

Iemand ervaringen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 10:41:
Twee weken gelden mijn P910i in moeten leveren, omdat 'ie niet meer synchroniseerde en er geen flash kon worden uitgevoerd. Tevens zaten er wat missers in de afwerking. Krijg net bericht van het service centre. Telefoon kan niet gemaakt worden... Vochtschade! :(

Dit is al de derde keer dat me dit overkomt bij een Sonyericsson. Dit wordt wel een beetje belachelijk. Los van het feit dat ik sterk het vermoeden heb dat het toestel gewoon niet deugdelijk in elkaar zat, kan ik met niet voorstellen dat het vochtschade heeft opgelopen. Had 'm 2,5 week eerder bij 2call.nl gekocht!!! :r

Iemand ervaringen?
Zwaar minder voor je!verzekering....?Of betalen....?
Ze kunnen trouwens foto's maken van je toestel waarop te zien is dat er waterschade is (bewijs) zou ik zeker effe om vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een update uit voor de software voor de P910i.
Ik krijg hem alleen niet gedownload, ik krijg steeds een foutmelding: can't connect to phone!

De telefoon zit gewoon in het sync station, heb de laatste versie van pcsuite geinstalleerd..... iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 11:24:
[...]

Zwaar minder voor je!verzekering....?Of betalen....?
Ze kunnen trouwens foto's maken van je toestel waarop te zien is dat er waterschade is (bewijs) zou ik zeker effe om vragen!
Niet verzekerd, niet zulke beste ervaringen mee. Wie kunnen die foto's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 11:58:
[...]

Niet verzekerd, niet zulke beste ervaringen mee. Wie kunnen die foto's maken?
hoe heet de reparatiedienst van je telefoon? Zal vast wel dynafix zijn. Deze kunnen gewoon een mooie foto naar je mailen met het bewijs van vocht in je toestel.........Dus neem effe contact met ze op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:44:
[...]

hoe heet de reparatiedienst van je telefoon? Zal vast wel dynafix zijn. Deze kunnen gewoon een mooie foto naar je mailen met het bewijs van vocht in je toestel.........Dus neem effe contact met ze op!
Cool. Ga ik proberen! (Dynafix inderdaad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie zegt dan dat dat de foto is van jou mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:13:
en wie zegt dan dat dat de foto is van jou mobiel?
vraag dan effe of ze het imeinummer ook er bij opschieten :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Hallo, weet er iemand of je met PC suite ook bestanden van/naar je telefoon kan overzetten? Dus niet synchoniseren of back up maken maar meer. In gebruiksaanwijzing staat niets en bij de opties van suite kan ik oo niets vinden. Met Nokia 6600 kon het wel. Is er hier ook een mogelijkheid behalve cardereader, BT en irda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ja, dat zeker 50% (ik durf de gok wel aan dat et in werkelijkheid eerder 80%) van de zogenaamde 'waterschade' gevallen helemaal geen waterschade betreft.
Ik kan hier een heel verhaal ter onderbouwing neerkwakken, maar doe maar eens een search op waterschade / dynafix en je komt al genoeg onderbouwing (ook van mij) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 10 november 2004 @ 15:18:
[...]

Ja, dat zeker 50% (ik durf de gok wel aan dat et in werkelijkheid eerder 80%) van de zogenaamde 'waterschade' gevallen helemaal geen waterschade betreft.
Ik kan hier een heel verhaal ter onderbouwing neerkwakken, maar doe maar eens een search op waterschade / dynafix en je komt al genoeg onderbouwing (ook van mij) tegen.
Weet jij of iemand dit al eens met succes heeft aangevochten? Mijn laatste 3 (!) SE's zijn nu al gesneuveld met dit "manco" (Waarom koop je die dingen dan nog?? :/ ). Ik vertrouw het ook niet helemaal, en daarbij, je telefoon moet tegen een beetje vocht kunnen (paar regensruppels, condens...)! Dat valt gewoon onder normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Beamer, heb je inmiddels ervaringen met de P910i i.c.m de Nokia CK-1W Bluetooth carkit?

Ik heb op dit moment dezelfde combinatie, het contact tussen beide apparaten verloopt prima, maar mensen die mij bellen horen hun eigen echo door de telefoon..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:01:
nee, zo'n windows image voor je telefoon, hiervoor heb je tracker 4 nodig heb ik ergen gelezen.

dat heb ik erop gezet maar nu gebeurt er helemaal niets meer zoals beschreven. hij blijft hangen nadat je het password voor je sim hebt ingevoerd.

telefoon meld zich ook niet aan op de computer, dut dat is ook geen optie om back up terug te zetten.

barry Domhof
Heeft iemand al een antwoord voor deze vraag want de mijne zit nu ook muurvast. Het laatste wat ik gedaan heb is geprobeert om met een progje de icoontjes te veranderen in XP met IconSetWinXP.sis Hierna is de telefoon begonnen met opnieuw opstarten en nu kom ik ook niet verder dan na het invoeren van het password.

Is het niet mogelijk om een Hard reset uit te voeren? Ik heb er toch nog niets belangrijks inzitten.
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben want ik wil hem na 1 dag nog niet kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me zelf gelukt om mijn p910i weer aan de praat te krijgen. Ik heb de telefoon geupdate via de link in de openingspost. Ik ben alles kwijt, maar dat is geen probleem. Zo heb ik weer een reden om met dit geweldig stukje techniek te spelen.

Verwijderd

Hoelang duurt het opladen bij jullie? Mijn bijgeleverde oplader duurt het zo'n 4 uur voordat hij vol is. Bij een andere geleende oplader duurt het maar 2 uur........terwijl het de zelfde lader type is....

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 15:38:
[...]

Weet jij of iemand dit al eens met succes heeft aangevochten? Mijn laatste 3 (!) SE's zijn nu al gesneuveld met dit "manco" (Waarom koop je die dingen dan nog?? :/ ). Ik vertrouw het ook niet helemaal, en daarbij, je telefoon moet tegen een beetje vocht kunnen (paar regensruppels, condens...)! Dat valt gewoon onder normaal gebruik.
Je zou even kunnen zoeken op de websites van Kassa, Radar en de consumentenbond. Ik weet dat het onderwerp bij een of meerdere van deze instanties of programma's al eens behandeld is.
Zowiezo kan het geen kwaad om brieven hierover naar deze groepen te sturen, hoe meer er over geklaagd wordt, hoe groter de kans dat er wat mee gedaan wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:39:
[...]

Hoi Beamer, heb je inmiddels ervaringen met de P910i i.c.m de Nokia CK-1W Bluetooth carkit?

Ik heb op dit moment dezelfde combinatie, het contact tussen beide apparaten verloopt prima, maar mensen die mij bellen horen hun eigen echo door de telefoon..... ?
Hallo Wingl,

Ik heb het toestel van een collega ondertussen even uit kunnen proberen en gezien dat hij inderdaad zonder problemen kontakt maakt met de CK-1W. Met die informatie heb ik van de week ook een 910i besteld. Ik hoop dat ik hem volgende week heb, dan kan ik alles goed uittesten. V.w.b. de echo, ik denk dat je het volume te hard hebt staan waardoor de beller zich door jouw microfoon weer terug hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik vraag me af of het misschien niks met je gebruik te maken heeft? De enige waterschade die ik ooit met mijn ericsson heb gehad was dat ik m in het toilet heb laten vallen. Verder heb ik gehad:
t68m, t68i, p800, p900, z200, p910i en met mij vele vrienden die ook veel SE toestellen hebben gehad. Geen van ons heeft ooit waterschade gehad. 1 keer display regeltje weg verder niks. Dan vraag ik me af 3 keer een ander toestel en iedere keer waterschade. Misschien is je gebruik steeds anders, maar ik loop dan ook nooit onder regen vrolijk te bellen. Ik kan me best voorstellen dat als 1 druppel toch in je toestel weet te komen dat je waterschade zou kunnen hebben. Dit zou dan niet snel moeten gebeuren. Ik weet niet wat de ervaringen van anderen hierover zijn?
Whuzz schreef op 11 november 2004 @ 20:17:
[...]

Je zou even kunnen zoeken op de websites van Kassa, Radar en de consumentenbond. Ik weet dat het onderwerp bij een of meerdere van deze instanties of programma's al eens behandeld is.
Zowiezo kan het geen kwaad om brieven hierover naar deze groepen te sturen, hoe meer er over geklaagd wordt, hoe groter de kans dat er wat mee gedaan wordt.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op 12 november 2004 @ 14:26:
Ik vraag me af of het misschien niks met je gebruik te maken heeft? De enige waterschade die ik ooit met mijn ericsson heb gehad was dat ik m in het toilet heb laten vallen. Verder heb ik gehad:
t68m, t68i, p800, p900, z200, p910i en met mij vele vrienden die ook veel SE toestellen hebben gehad. Geen van ons heeft ooit waterschade gehad. 1 keer display regeltje weg verder niks. Dan vraag ik me af 3 keer een ander toestel en iedere keer waterschade. Misschien is je gebruik steeds anders, maar ik loop dan ook nooit onder regen vrolijk te bellen. Ik kan me best voorstellen dat als 1 druppel toch in je toestel weet te komen dat je waterschade zou kunnen hebben. Dit zou dan niet snel moeten gebeuren. Ik weet niet wat de ervaringen van anderen hierover zijn?

[...]
Ik begrijp je vraag inderdaad. Heb mezelf ook wel even achter mijn oor gekrabt, maar ik doe echt niks raars met die apparaten. Niet bellen in de regen, onder de douche, in bad of sauna, ik praat niet met consumptie en speel eigenlijk nóóit onderzeebootje met mijn telefoons... Dus het is óf enorm veel toeval/pech, óf ik word genaaid. Hoe dan ook gebruik ik die telefoons op een normale manier en moeten ze het gewoon blijven doen. Een beetje vocht moeten die dingen toch gewoon tégen kunnen! Gewoon een kwestie van goed ontwerpen lijkt me... Al met al: Dit was mijn laatste SE. Stap over op Qtek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

yah schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:26:
Dat is dus het hele punt. Er IS ook geen waterschade. Dat wordt alleen geclaimed door de reparateur om op een simpele manier geld te verdienen. Je moet dan namelijk 45 euro dokken om je toestel (ongerepareerd!) terug te krijgen. Onderzoekskosten noemen ze dat. Veel mensen doen dat dan maar, of laten hem repareren, tegen debiel hoge tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 00:14

RLB

E Pluribus Unum

Beste mensen,

Ik krijg bij het upgraden van de firmware standaard bij 53% (3x geprobeerd) een 'error in comminication with the device' popup. Geen idee wat ik eraan kan doen. Ik heb de stekker uit 't stopcontact, telefoon opgeladen en de nieuwste versie van pc suite.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo P910i owners
Ik heb me ook dat mooi ding aangeschaft en heb er nog geen minuut spijt van
maar heb ook ergens een probleem .. hihi hoe raad je het he, mp3 tjes namelijk
ik kan die niet instellen als oproepbeltoon ??
vraag twee .. ik heb zeeeeeeeeeeeeeer veel midi filkes staan en als ik die op mijn foon zet kan ik ze niet afspelen of er zelfs aangeraken met da mediaplayerdinges >:) :+ ik zie de mapjes wel staan in het grijs maar kan ze niet openen grrrrr
thx mensen voor eventuele tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik met bluetooth kan internetten via de pc?

thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:05:
weet iemand hoe ik met bluetooth kan internetten via de pc?

thankz
Neem eens een kijkje in de openingspost. Er gaat dan een wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
nvhengel schreef op 04 oktober 2004 @ 09:16:
Kan iemand mij vertellen of er ergens een programma'tje te downloaden is voor deze telefoon zodat ik verjaardagen kan toevoegen aan mijn contactpersonen zodat er een waarschuwing in mijn kalender wordt weergegeven zodra er iemand jarig is en dat precies aangeeft HOE OUD IEMAND IS GEWORDEN ETC??

bij handango hebben ze een programma date mate 2004 kost wel $ 25.

Heeft iemand een gratis/goedkoop programma??? Hou niet zo van geld uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:06:
Hallo P910i owners
Ik heb me ook dat mooi ding aangeschaft en heb er nog geen minuut spijt van
maar heb ook ergens een probleem .. hihi hoe raad je het he, mp3 tjes namelijk
ik kan die niet instellen als oproepbeltoon ??
vraag twee .. ik heb zeeeeeeeeeeeeeer veel midi filkes staan en als ik die op mijn foon zet kan ik ze niet afspelen of er zelfs aangeraken met da mediaplayerdinges >:) :+ ik zie de mapjes wel staan in het grijs maar kan ze niet openen grrrrr
thx mensen voor eventuele tips
Vraag me af hoe het komt dat je die mp3's niet als ringtone kan kiezen. Heb je wel goed gekeken uit welke lijst (intern mem/extern mem) je hem selecteren wilt ?

Wat ik me afvroeg is waarom er eigenlijk files zijn die die blokt. Ik kan niet zomaar een videofile opslaan op de foon (of op de memstick)...
Moet toch niet geconverteerd worden he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook het verzendrapport voor sms standaard aanzetten?
ik kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:55:
Kan je ook het verzendrapport voor sms standaard aanzetten?
ik kan het nergens vinden!
Nee, dat gaat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is er ook een soort van programma waar je alles mee kan managen op je phone...zoiets als oxygen phonemanager?

Verwijderd

Dag allen

mijn Pa is net uit Taiwan gekomen en heeft voor mij een P910i gekocht, wat was ik blij tot ik het ging gebruiken. Blijkt dat ik Chinees kan schrijven, er zit wel engels als tweede taal keuze, ik heb bij Sonyericsson site van alles geprobeerd om naar de europees standaard te zetten.

mijn vraag is kan ik de europees symbian op zetten of zorgen dat het zelfde word als of ik het hier heb gekocht?

gegevens van mijn P910i
phone:
CXC162042 R3E008

Bluetooth:
CXC 162028/1 R2C

Organiser:
CXC 162045 R1A17

CDA:
CDA162005/12 R1a17 <-- na geupdate te hebben

als ik bij sonyericsson site kijk voor de nederlands taal pakket moet ik software versie CXC162041 R3Axx

ik he ook T-mobile gebeld voor info maar zij wisten het ook niet.

pretty please with suggar on top ik heb hulp nodig }:O

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:36:
Dag allen

mijn Pa is net uit Taiwan gekomen en heeft voor mij een P910i gekocht, wat was ik blij tot ik het ging gebruiken. Blijkt dat ik Chinees kan schrijven, er zit wel engels als tweede taal keuze, ik heb bij Sonyericsson site van alles geprobeerd om naar de europees standaard te zetten.

mijn vraag is kan ik de europees symbian op zetten of zorgen dat het zelfde word als of ik het hier heb gekocht?

gegevens van mijn P910i
phone:
CXC162042 R3E008

Bluetooth:
CXC 162028/1 R2C

Organiser:
CXC 162045 R1A17

CDA:
CDA162005/12 R1a17 <-- na geupdate te hebben

als ik bij sonyericsson site kijk voor de nederlands taal pakket moet ik software versie CXC162041 R3Axx

ik he ook T-mobile gebeld voor info maar zij wisten het ook niet.

pretty please with suggar on top ik heb hulp nodig }:O
Upgraden tot R3Axx is niet nodig, R2A is genoeg (is misschien net zo moeilijk). Het 'Language-Pack' met de versie R2A heeft ook al de Nederlandse taal....

offtopic:
Hoop dat Dynfix misschien snel terug belt met de oplossing

-

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Is het geen P910c?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

nee staat duidelijk P910i

:'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 19:42 . Reden: ongeldulig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32
Ik ga hem denk ik ook bestellen.
In januari ga ik m'n abbo verlengen en dus een nieuwe telefoon uizoeken.
Ik volg deze telefoon al een tijdje, en het lijkt me echt een super apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

Flint schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:29:
[...]

Nee, dat gaat helaas niet.
offtopic:
Flint! Wat heb je met je icon gedaan man :) Ik moest effe met m'n ogen knipperen...was ik net helemaal gewend aan je p900)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nitai schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:23:
[...]

offtopic:
Flint! Wat heb je met je icon gedaan man :) Ik moest effe met m'n ogen knipperen...was ik net helemaal gewend aan je p900)
offtopic:
ff Firefox 1.0 vieren :P De P900 komt soon wel weer terug :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?