Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden mijn P910 op de kop getikt en ik ben sindsdien volcontinu erg blij aan het kijken. (oh ja, m'n dochter Sophia is gisteren geboren, heb de foto's en video met m'n telefoon gemaakt al ruziend met de zuster die het begrip flight mode weigerde te begrijpen

)
Ik moet nog verder pielen met de software die je allemaal kan vinden voor het apparaat (wellicht een idee om nog eens een keer de musthaves op een rijtje te zetten nu we weer een tijdje verder zijn en meer mensen hem bezitten) maar waar ik het meest mee zit is het internet gebeuren.
Ik wil graag e-mail kunnen versturen maar ik heb een Chello account dus ik kan niet inbellen naar mijn internetprovider. Ik kan uiteraard wel GPRSen via Vodafone met dat mailadres maar ik vind het prijskaartje eraan iets te duur. Any bright ideas? Zelfde geld een beetje voor het WAP gebeuren, erg leuk om een keertje mee te pielen maar eigenlijk is het verdomde duur internetten terwijl je een PC heb staan waarmee het sneller gaat, overzichtelijker en je betaald een vast bedrag. Stel dat ik niet WAP maar met Opera gewoon het net op ga, welke sites bezoeken jullie dan en waarom niet gewoon thuis via de PC? En waarom WAPpen, doen jullie er iets mee wat men vergeten is mij te vertellen of is het eigenlijk alleen bruikbaar voor die veel te dure MMS fotootjes versturen?
Wat ik wel gedaan heb is via Freedial een inbelaccount aangemaakt waarmee ik daarna mijn Chello benader. Met mijn Ericsson MC218 (gelijk aan de Psion MX5 maar met infrarood poort) heb ik in combinatie met mijn T68i wel mail kunnen versturen en binnenhalen via mijn Chello account maar nu kan ik alleen maar mezelf mail sturen vanaf de telefoon (wellicht ook andere Chello gebruikers, ik kom in elk geval wel Chello in) maar niet naar ander providers zoals Planet en Hotmail. Weet iemand hier iets van dat het sowieso niet kan of ben ik gewoon aan het weigeren om te zien wat ik verkeerd heb ingesteld?
Alvast hartelijk bedankt voor de input!
Tim