Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ja die programma's in de systemtray vallen wel op maar is helaas geen andere mogelijkheid :). Moet inderdaad wel te maken zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

yah schreef op 15 oktober 2004 @ 12:18:
Als ik synchroniseer met outlook heb ik het volgende probleem:
Telefoonnummers die beginnen met +316..... worden in de adresboek van outook gescheiden door een spatie. Dus +31 6..... Dit is zeer irritant als ik terug zou synchroniseren naar de telefoon , dan kan ik die nummers niet bellen. Nummers die normaal beginnen zoals 06 blijven goed. Hebben meer mensen dit? Weet iemand een oplossing? Thanx
in plaats van +31 -> 0031 gebruiken heeft bij mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Daarnet een Sandisk MS duo pro 512 Mb kunnen regelen voor 86 euro incl verzenden, nette prijs toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op 15 oktober 2004 @ 16:14:
Daarnet een Sandisk MS duo pro 512 Mb kunnen regelen voor 86 euro incl verzenden, nette prijs toch ? :)
Dan moet je ook effe zeggen hoe je dat gedaan hebt, kom zelf niet verder dan 99!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op 14 oktober 2004 @ 12:20:
[...]

Als je die foon hebt neem ik aan dat het je toch wel lukt om een BT verbinding tot stand kan laten komen ? Of bedoelde je het niet als issue ?
Nou, ik kan dus wel verbinding maken, maar ik kan dus geen verbinding tot stand brengen vanaf de telefoon om te internetten of te synchen. Ik moet dat altijd vanaf de computer initieren.

Iemand een idee of dit wel kan en zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
waauw ik lees net dat de 910 (en de 800 en de 900) ook Ogg kan afspelen WHUAHAHAHA cool... heel cool!

(mbv musicplayer voor het Symbian OS)
http://symbianoggplay.sourceforge.net/

ff wachten op de 1.2 versie voor de P900 mensen

[ Voor 27% gewijzigd door Jazco2nd op 15-10-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Jazco2nd schreef op 15 oktober 2004 @ 21:11:
waauw ik lees net dat de 910 (en de 800 en de 900) ook Ogg kan afspelen WHUAHAHAHA cool... heel cool!

(mbv musicplayer voor het Symbian OS)
http://symbianoggplay.sourceforge.net/

ff wachten op de 1.2 versie voor de P900 mensen
Ik denk dat je P910 mensen bedoeld want V1.1 is juist voor de P900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:16:
[...]

Dan moet je ook effe zeggen hoe je dat gedaan hebt, kom zelf niet verder dan 99!!
Een woord: ebay (bij een Duitse verkoper :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

spacer schreef op 16 oktober 2004 @ 12:51:
[...]

Een woord: ebay (bij een Duitse verkoper :))
Hier op marktplaats willen ze niet verder dan onder de 99,- eurie

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Weet iemand hoe je kan internetten via bluetooth en een mac op de p910i?

Edit:
Al gevonden: http://www.jeddawignall.com/software/index.html (BlueShare)

[ Voor 37% gewijzigd door AAC op 16-10-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMan moet toch alle programma's af kunnen sluiten zodra je het klepje sluit? Waarom werkt dat bij mij niet? Als ik 'flush on flip close' aanvink en ik doe 'm dicht dan blijven alle programma's gewoon draaien. Als ik SMan dan weer start is het vinkje ook weer weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook problemen gehad met sman. Had het lettertype van de P910 veranderd en daarna veel problemen: steeds een soft reset. Dus zelf maar een masterreset gedaan en sman er van af gegooid en alle problemen zijn weer opgelost. Heb er geen verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank83, lees de handleiding van Sman eens. Het heeft te maken het feit dat je een
snapshot maakt van de programma's die mogen blijven draaien. Als er dan andere
programma's geopend zijn, worden deze afgesloten zodra je de klep dichtdoet. Je
moet dus eerst een snapshot maken met dat fotocamera icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 11:37:
Frank83, lees de handleiding van Sman eens. Het heeft te maken het feit dat je een
snapshot maakt van de programma's die mogen blijven draaien. Als er dan andere
programma's geopend zijn, worden deze afgesloten zodra je de klep dichtdoet. Je
moet dus eerst een snapshot maken met dat fotocamera icoontje.
8)7 ok dank u :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Haso2000 schreef op 14 oktober 2004 @ 19:01:
Aargh! Ik dacht dat mijn Debitel abonnement 2-jarig was, maar bij debitel was het geregistreerd als een 1-jarig abonnement. Dit betekent dus dat ik mijn resterende maanden niet op kan kopen en dat ik een opzegtermijn van 3 maanden moet afwachten.
En nu wilt 2Call niet de telefoon leveren voordat KPN mijn nummer heeft overgenomen van debitel (oftewel over 3 maanden pas)!!

Weet iemand of dit altijd zo is? Want ik me nog herinneren dat een andere webshop de telefoon van mijn zusje meteen had geleverd en een maand later de simkaart er achter aan kwam.
Is dat het Debitel Abo geweest waar je toendertijd voor 199 euro een P800 mee kon krijgen? Dan ga ik ook eens kijken wat mijn Debitel abo is.
Is er al een 'groot' Debitel topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call levert de telefoon na 2 a 3 weken als kpn akkoord heeft gekregen van je huidige provider..je telefoon krijg je dan al en je abo gaat gewoon over 3 maanden in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

RedHead schreef op 17 oktober 2004 @ 22:12:
[...]

Is er al een 'groot' Debitel topic?
Is dat noodzakelijk dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ook een Telfort of T-mobile abonnement (zoals eerder in dit topic mij werd aangeraden) is voor mij geen oplossing aangezien hier op de campus (Breukelen) alleen KPN een degelijk bereik heeft.
Ik had 'm volgens mij voor (rond de) €250,-. Het vreemde is dat op mijn contract van de (internet)winkel gsmplaza.nl 2-jarig staat, en op het contract wat ik kort daarna van debitel heb ontvangen 12-maanden staat. Stom dat ik dit niet eerder had gezien.

Anyway, mijn probleem is _niet_ met debitel maar met 2Call.nl. Een winkel zou toch gewoon van te voren - uiteraard indien op voorraad - de P910i kunnen sturen ook al heeft KPN nog niet de sim-kaart gereed?

Hier baal ik van want ik wil nu mijn P910i :)
Morgen maar weer even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Geen idee of dat zo werkt. Ik kan me voorstellen dat Call2 er geen baat bij heeft als ze een toestel leveren en vervolgens weigert de operator. Volgens mij krijgen ze dan zelf de toestelkorting niet.
BTW, ik heb mijn foontje ook inmiddels besteld. Ik ben ook benieuwd wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op 18 oktober 2004 @ 08:59:
Geen idee of dat zo werkt. Ik kan me voorstellen dat Call2 er geen baat bij heeft als ze een toestel leveren en vervolgens weigert de operator. Volgens mij krijgen ze dan zelf de toestelkorting niet.
BTW, ik heb mijn foontje ook inmiddels besteld. Ik ben ook benieuwd wanneer die komt.
Als bij een dealer de brief binnen komt en bij de klant, waarin staat dat het nummerbehoud goed is gekeurd met een nummerporteringsdatum, mag het toestel mee gegeven worden. Dit staat ook in de brief. Je krijgt het toestel dan bijv. na twee weken al i.p.v. na drie maanden als het nummer daadwerkelijk geporteerd word. Als je meer wilt weten kan je bellen naar 0505887885 (afd nummerbehoud kpn) bij andere netwerken gewoon de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 09:54:
[...]

Als bij een dealer de brief binnen komt en bij de klant, waarin staat dat het nummerbehoud goed is gekeurd met een nummerporteringsdatum, mag het toestel mee gegeven worden. Dit staat ook in de brief. Je krijgt het toestel dan bijv. na twee weken al i.p.v. na drie maanden als het nummer daadwerkelijk geporteerd word. Als je meer wilt weten kan je bellen naar 0505887885 (afd nummerbehoud kpn) bij andere netwerken gewoon de klantenservice
ah, held! dankjewel!! Voor mij is het nu duidelijk waarom ze het niet mee (kunnen) geven.
Dan maar weer even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Bij mij hebben ze aangeven nu het contract en dergelijke te hebben ontvangen. Nu moet het nog richting KPN ter goedkeuring (moet geen prob zijn). Vraag me af hoelang het gemiddeld duurt voordat KPN daar weer een respons op geeft. Lijkt mij snel, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op 18 oktober 2004 @ 18:19:
Bij mij hebben ze aangeven nu het contract en dergelijke te hebben ontvangen. Nu moet het nog richting KPN ter goedkeuring (moet geen prob zijn). Vraag me af hoelang het gemiddeld duurt voordat KPN daar weer een respons op geeft. Lijkt mij snel, toch ?
kreeg de goedkeuring zeer snel. Van t-mobile naar kpn. Maar zie ook andere porteringen bijv van Orange die zeer lang duren. Maar gemiddeld een week of twee drie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 18:37:
[...]

kreeg de goedkeuring zeer snel. Van t-mobile naar kpn. Maar zie ook andere porteringen bijv van Orange die zeer lang duren. Maar gemiddeld een week of twee drie...
Ik ga bij Orange weg en neem mijn nummer mee naar Vodafone
Heb op 8 oktober nummerportering aan laten vragen door Vodafone,
en op 12 oktober had ik al een brief dat het goedgekeurd was door Orange.

Ben toen gelijk naar de de Vodafone CityPoint in Bergen Op Zoom gegaan en met die brief kon ik gelijk mijn P910i meenemen, terwijl mijn contract 8 december pas ingaat :*)

Het kan dus wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Wat ik zou hebben gedaan,(vorig jaar nog gedaan maar ik weet niet zeker of dit nog kan) Gewoon de abo nemen die je wilt met toestel en dan zelf je nummer portatie formulier opsturen.
Vorig jaar kon dit nog. Zou volgens mij nog steeds moeten kunnen. Dan krijg je gelijk je toestel en regel je zelf de portatie.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op 13 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

Bij mij gaat de batterij erg goed mee, gisteren de P910i originele batterij er voor het eerst in gedaan en heel de dag gespeeld, muziek geluisterd, films bekeken en na 1 dag stond hij op 66% en (na een soort gelijke dag) nog op 30%.

Erg goed vind ik, de P900 scheidde er eerder mee uit.

Qua apps/games gebruik ik:
- De normale browser
- QuickWord
- Agile Messenger
- FlashPlay
- Lemmings
- Opera(werkt niet meer :()
- Quartz Filemanager
- ScreenCapture
- Sman
- Navigatie
- Tracker
- UIQKeyboard (voor me IrDa toetsenbord)
- V-rally
- Worldmate

Valt wel mee vind ik.
wat hebben jullie nog meer draaien op de p910i?Heb hem zelf nog lang niet, maar ben alvast wel software aan het verzamelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij geld de zelfde vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Zojuist een P910i besteld (icm Orange Free 30 vanwege gprs) en volgens de shop was de telefoon direct leverbaar. Ik wacht af in spanning :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Ik gebruik de volgende extra progjes :) :

- Sman
- Bemused
- Opera
- V-ralley
- Smartmovie

In de toekomst wil ik ook nog navigatie software (tomtom I guess :? ) gaan gebruiken en ook een enkel spelletje :).

[ Voor 3% gewijzigd door spacer op 19-10-2004 19:58 . Reden: 2x bemused is wat veel :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ff UIQ navigatie topic geopened. Kunnen we daar door kletsen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Vraagje: Ik wil graag mijn k700 updaten, en in eindhoven zijn geen SESP (meer). Ook de dss-20 en 25 zijn hier al lang in backorder.

Wil iemand evt. tegen kleine vergoeding zijn dss-20 station tijdelijk beschikbaar stellen voor een update? Ik kom wel langs als je in Eindhoven woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zakelijk abonnement lopen bij een KPN business center en kan dan ook alleen hier mijn abonnement verlengen.....

mijn vraag is weet iemand wanneer hij hier leverbaar wordt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee. Die gasten doen er al snel 3 maanden over voordat ze dat toestel in de
winkel hebben liggen. Moet je perse daar verlengen? Het moet volgens mij ook ergens
anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kpn abo kun je toch bij elke shop verlengen. Het enige wat je dan mist zijn de specifieke kpn-instellingen voor internet en zo, maar die voer je in 2 minuten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Almering schreef op 19 oktober 2004 @ 21:19:
Vraagje: Ik wil graag mijn k700 updaten, en in eindhoven zijn geen SESP (meer). Ook de dss-20 en 25 zijn hier al lang in backorder.

probeer internet eens bijv. expansys.....of de vele andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Expansys is wel héél duur hoor ;)

BTW bedoelde ik (een aantal post terug, pg 17) niet dat ik overging naar KPN van een andere provider hoor.
Mijn ID kaart verloopt op 26 oktober a.s. Zouden ze daarom iemand weigeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op 20 oktober 2004 @ 15:09:
Expansys is wel héél duur hoor ;)

BTW bedoelde ik (een aantal post terug, pg 17) niet dat ik overging naar KPN van een andere provider hoor.
Mijn ID kaart verloopt op 26 oktober a.s. Zouden ze daarom iemand weigeren ?
nee zeker niet, weet wel dat vodafone er moeite mee heeft. Mijn id liep ook zeer snel af maar ben gewoon geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

wie kan mij helpen. Ik heb net een 512 MB MSD Pro Duo gekocht, maar lezen in de
PC via een kaartlezer vergeet het maar. Via een camera of een andere PCMCIA
kaartlezer gaat ook niet. Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 16:36:
Mensen,

wie kan mij helpen. Ik heb net een 512 MB MSD Pro Duo gekocht, maar lezen in de
PC via een kaartlezer vergeet het maar. Via een camera of een andere PCMCIA
kaartlezer gaat ook niet. Ik snap er niks van.
heb je zowie zo het kaartje al kunnen gebruiken?is die nat niet kapot? En heb je de laatste drivers van de kaartlezer al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, in het toestel werkt ie gewoon en de laatste drivers heb ik niet geinstalleerd. Geen
idee of er nieuwere zijn. Ik ga eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 16:44:
Nee, in het toestel werkt ie gewoon en de laatste drivers heb ik niet geinstalleerd. Geen
idee of er nieuwere zijn. Ik ga eens kijken.
hoeveel heb je er voor betaald en waar gekocht? Ben zelf ook aan het kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gehaald bij www.interngeheugen.com voor rond de 110 Euro.

Ik heb het nog steeds niet aan de slag. Ik kan geen drivers voor de MSAC-US1 vinden.
Alle drivers die ik heb kunnen vinden zijn hele oude versies. Het lijkt erop dat ik weer
een nieuwe kaartlezer moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost! Andere kaartlezer gehaald en nu werkt alles weer zoals het hoort
gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij noemen waar ik mijn KPN abonnement kan verlengen...

bij busniness center barendrecht vertellen ze dat wanneer hij er bij hun nog niet is hij ook nog niet bij primafoon vestigingen verkrijgbaar is.

Wil niet nog 3 maanden wachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, zou ik ook niet doen. Gewoon verlengen via de zakelijke afdeling van
GSMdealer.nl. Dan heb je je toestel tenminste snel. Ik denk dat het bij hun
wel goed gaat. Ik heb het ook bij hun gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweede keer: je kunt overal verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

[quote]Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:49:
Almering schreef op 19 oktober 2004 @ 21:19:

probeer internet eens bijv. expansys.....of de vele andere
Ze schijnen ze wel te leveren maar nu niet op voorraad en 55 euro..... ( is wel veel)

Is er een mede GT-er die tegen vergoeding zijn dss-20/25 station tijdelijk beschikbaar stelt voor een update? Ik kom wel langs als je in Eindhoven woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Laatst online: 12-09 14:31

KKC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is nog geen update aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02

Sen

<-->

maar weet iemand nog een divx of xvid viewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw

fw

Ik heb de P910i sinds vanmiddag en mijn reactie is nog steeds 'wow'. Ik vind het tot dus ver echt een geweldige telefoon. Wat groter en kwetsbaarder, maar erg fijn in gebruik en qua mogelijkheden.

Twee dingen alleen.
-Opera wil niet gebruikmaken van Orange World.
-'Normaal' GRPS wil niet werken, wat inhoud dat ik geen MSN en putty kan gebruiken.

Mocht iemand hier een oplossing voor weten dan hoor ik het graag :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word eigenlijk met de dag enthousiaster over deze telefoon!

Ondanks het feit dat ik de afwerking niet helemaal perfect vind (scherm vertoont hobbeltjes aan de randen en het toetsenbord is niet zo stevig en strak als je mag verwachten voor de knaken die je ervoor neer moet leggen. we hebben het hier IMO tenslotte over de Rolls onder de phones ;) ) ben ik over de functionaliteit zeer te spreken!

Wat ik op dit moment nog wel een beetje mis:
- Audiospeler: Nog iets betere functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid vooral bij gesloten klep (bijv. toetsen kunnen gebruiken voor bijv. volgend nr etc.). Dan zou ik zeker vol smart wachten op die 1 gig MS :9 !
- Connectie: Ik zou graag de mogelijkheid hebben de bluetooth connectie te initiëren vanaf de telefoon. Dus niet het pairen, want dat gaat wel, maar vervolgens kun je geen connectie opzetten voor bijv. internet via Opera.
- Synchroniseren: Het zou handig zijn (zeker als je verbinding kunt leggen vanaf de telefoon via BT) als je het synchroniseren met Outlook ook zou kunnen initiëren vanaf de telefoon.
- Standaard "klachten" over de kwaliteit van de camera en ontbreken WIFI zullen bij SE wel weinig luisterende oren vinden. Ik denk nl. dat ze straks ook wel wat p1000's willen verkopen :) .

Goed,... Er moet wat te klagen overblijven. Ondertussen kwestie van een aantal sites in de gaten houden en zien wat ze nú weer voor briljants verzinnen aan programmatuur om de functionaliteit nog verder op te krikken. (Ohja, en het uitkomen van TomTom voor UIQ natuurlijk!).

Welke sites gebruiken jullie? Mijn favorieten:

- GOT: Het Grote SonyEricsson P910 topic 8)
- http://my-symbian.com/main/index4.php?cat=4
- Yahoo Groups :X
- http://sep900.mine.nu/ blijft toch ook wel geinig

Tot slot: Heeft iemand al een goed alternatief gevonden voor de headset? Zou eigenlijk wel een kwaliteitje hoger willen hebben voor de MP3 speler.

Tot zover... :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een link naar een goede uitleg over bepaalde functies van de p serie

[url] http://www.sonyericsson.c...31AFW_10604_27_0_1090.pdf [url]

Alleen in het engels.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

ZO !! Gisteren postbode gemist, ik vandaag naar het postkantoor om mijn foon op te halen :D , MOET JE GVD %#%%$@^ JE ID/PASSPOORT meenemen ...
Zucht, dadelijk ff naar huis en vanmiddag ff foontje weghalen bij die stomme brute holbewoners van de post :( . Zodra ik em heb post ik hier gelijk wel ff indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dethroned, ff vooraf briefje lezen doet wonderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je ook wat de update precies doet? Bijvoorbeeld welke wijzigingen, update's enz. Dat je ook kan zien op welke punten de p910i gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

Weet je ook wat de update precies doet? Bijvoorbeeld welke wijzigingen, update's enz. Dat je ook kan zien op welke punten de p910i gewijzigd is.
Op dit moment is alleen de service beschikbaar, maar er is nog geen update uit. Dwz. dat het volgens mij alleen zin heeft om de service te gebruiken als je bijvoorbeeld een zware crash hebt ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

nou die van mij heeft nog r16a, dus voor sommige is dit toch een update. Of heeft iedereen al r17a?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op 22 oktober 2004 @ 14:57:
nou die van mij heeft nog r16a, dus voor sommige is dit toch een update. Of heeft iedereen al r17a?
Da's vreemd. Ik dacht dat de p910i standaard met CDA162005/3 en R2A17 werd geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 12:54:
dethroned, ff vooraf briefje lezen doet wonderen....
Uiteraard haal ik mijn id-kaart, zegt die gozer waar ik dus langskom. IS HET NIET NODIG. Strikt volgens regels wel, maar goed.
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 15:15:
[...]
Da's vreemd. Ik dacht dat de p910i standaard met CDA162005/3 en R2A17 werd geleverd...
Hoe zie je dat ?

O. btw wil ik mededelen dat ik em heb !!! :P :Y) _/-\o_

Ik ben er nu al heel erg blij mee. Nu.nl laden ging heel snel en ik hoefde verder ook niks in te stellen, filmpjes van andere deden het allemaal heel goed en ook diverse ringtones. Bluetooth ging ook wel, echter wil hij niet connecten met mijn Tungsten T3 en mijn T3 ziet alles behalve mijn P910.
Mijn T610 ziet em als "onbekend" terwijl ik em wel een naam heb gegeven (MiniMe ;) ) Maar goed. Verder perfect. Standaard is idd basisding

[ Voor 34% gewijzigd door Dethroned op 22-10-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

O laat ook maar, zie het al staan
Telefoon: CXC162042 R4A006
Organizer: CXC162041 R2A17
CDA: CDA162005/3 R2A16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou hem wel eerst minstens 12 uur laden voor het ingebruik nemen, anders is de batterij helemaal kl*te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

??

12 uur laden ? De batterij was al @100% toen ik em aanzette. Gaat lastig dus met opladen lijkt me.

Telefoon bevalt me nog steeds. Het is duidelijk dat je snel al meer wilt doen met zo'n ding dan de standaard progjes die nu geinstalleerd staan. Ik zie wel dat er eerder een lijstje met progjes is samengesteld, maar kan daarachter of daarvoor nog ff staan waar het precies voor dient ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Dethroned schreef op 23 oktober 2004 @ 11:27:
??

12 uur laden ? De batterij was al @100% toen ik em aanzette. Gaat lastig dus met opladen lijkt me.

Je moet echt als die leeg is een uur of 12 achter de lader houden, loopt de accu goed door en daar heb je later meer profeit van!langere standby tijd enz...tip van een verkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
Hiier de changelog voor CDA162005/3 R2A17

CDA-number: CDA162005/3
Organiser version: R2A17

-----------------------------
P910i Maintenance Release 1 (MR1)
Quality improvement regarding document Viewers/Editors
General stability improvements
Pre-installed link to Application Shop added
Bluetooth stability improved
Added support for RIM BBC clients
MMS, colors and text selection doesn't always work, fixed
------------------------------

Ik zal hem eens uit gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
Hmm, als ik hem up wil daten zegt ie "Device is already up to date"
Ga ik daarnaa kijken bij SysInfo zegt ie nog steeds netjes, CDA162005/3 R2A16.

Volgens de site is toch echt R2A17 beschikbaar.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Wimbo schreef op 23 oktober 2004 @ 11:38:
Hiier de changelog voor CDA162005/3 R2A17

CDA-number: CDA162005/3
Organiser version: R2A17

-----------------------------
P910i Maintenance Release 1 (MR1)
Quality improvement regarding document Viewers/Editors
General stability improvements
Pre-installed link to Application Shop added
Bluetooth stability improved
Added support for RIM BBC clients
MMS, colors and text selection doesn't always work, fixed
------------------------------

Ik zal hem eens uit gaan proberen.
Ik snap jou niet. Heb je nou mijn post gelezen ?

Ik had een ander organizer version dan de CDA-number version. Je geeft niet aan of de CDA-number version nou perse ook R2A17 moet hebben

Kan je op een soortgelijke wijze zoals ik in mijn post heb gedaan aangeven wat NU jou status is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een twee weken ben ik in het bezit van de SE P910, ben er erg tevreden mee....

Wie kan mij helpen, ik krijg steeds geen verbinding met de cradle?? mijn computer was gecrashed, eerst werkte alles prima, maar nu ik alles opnieuw heb geinstalleerd werkt het niet meer....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel, dan moet je ff beter omschrijven wat er fout gaat, want alleen het feit dat het
niet werkt dat is een beetje weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er fout gaat... Ik heb de PC suite geinstalleerd, vervolgens de usb-plus van de cradle in mijn poort gestoken. Maar als ik mijn P910 in de cradle zet, geeft hij geen verbinding met de PC-Suite. Het gekken is dat als ik bij Phone Connection Link, naar Eigenschappen ga. Wel de USB verbinden als verbonden staat.....

Hoop dat ik zo wat duidelijker ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm, vaag. Als je de verbinding aan en uit zet gaat het dan. Al aan Firewalls en
virus scanners gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw

fw

De klacht die ik regelmatig in reviews tegen kwam dat het klepje moeilijk open ging vind ik persoonlijk niet echt helemaal terecht. Het klepje gaat naar mijn idee zonder moeite open. Misschien dat het in verhouding tot de P900 wel 'stroef' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat het toestenbordje los laat. Heb nu al de tweede 910 waarbij onder bij de spatiebalk het rubbertje na een week boven de rand van het toetsenbord uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:42:
Wat er fout gaat... Ik heb de PC suite geinstalleerd, vervolgens de usb-plus van de cradle in mijn poort gestoken. Maar als ik mijn P910 in de cradle zet, geeft hij geen verbinding met de PC-Suite. Het gekken is dat als ik bij Phone Connection Link, naar Eigenschappen ga. Wel de USB verbinden als verbonden staat.....

Hoop dat ik zo wat duidelijker ben?
Had ik gisteren ook, na een reboot werkte het toen weer, maar ik mag aannemen dat je dat wel geprobeerd hebt...

Ik gebruik dat toetsenbordje echt nooit, handschriftherkenning gaat een stuk sneller.

Ik heb nu trouwens al een paar keer gehad dat wanneer ik een smsje naar iemand stuur, deze een leeg bericht ontvangt. Toevallig weet ik van 2 mensen dat ze een nokia telefoon hebben. Iemand enig idee hoe dat kan? Of ligt 't aan Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw

fw

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 09:38:
alleen jammer dat het toestenbordje los laat. Heb nu al de tweede 910 waarbij onder bij de spatiebalk het rubbertje na een week boven de rand van het toetsenbord uitsteekt.
Ik heb er gelukkig tot dusver nog geen last van, al valt wel te zien dat het niet echt geweldig stevig vast zit. Ik gebruik het toetsenbordje dan wel weer, aangezien mijn handschrift gewoon te slecht voor woorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat probleem had ik nooit. De 910 is niet geschikt voor mijn handschrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Oke, dit is erg frustrerend. Afgelopen vrijdag netjes een brief gekregen van Debitel en van KPN dat mijn nummer op 12 januari wordt geporteerd naar KPN.
Op de brief van KPN staat ook dat ik met die brief naar de winkel kan gaan om de telefoon op te halen (of te laten sturen als het via het internet is gekocht).

Dus ik netjes de brief ingescanned en gemailed naar 2Call.nl. Krijg ik vandaag de volgende reactie:
Goedemiddag,

De telefoon wordt 1 a 2 weken voordat het nummer wordt overgezet opgestuurd.

Met vriendelijke groeten,

D de Boer
2Call B.V.
:(
dat wordt dus wel zeiken totdat ze m sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg geinterreerd in deze telefoon, maar ik draag mijn gsm altijd in mijn broekzak. Kan dat met deze telefoon of is ie daar niet voor bedoeld? Ik doel dan vooral op het grote scherm en de algehele bouw van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:51:
Ik ben erg geinterreerd in deze telefoon, maar ik draag mijn gsm altijd in mijn broekzak. Kan dat met deze telefoon of is ie daar niet voor bedoeld? Ik doel dan vooral op het grote scherm en de algehele bouw van de telefoon.
Ja, mits het geen levi's 501 oid is en je geen sleutels erbij doet.
Er zit ook een tasje bij zodat je 'm eventueel aan je riem vast kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 25 oktober 2004 @ 18:31:
[...]

Ja, mits het geen levi's 501 oid is en je geen sleutels erbij doet.
Er zit ook een tasje bij zodat je 'm eventueel aan je riem vast kunt maken.
Liever beschadigd dan met zo een 'oude lullen' tasje aan m'n riem (! foooouuut) te lopen :P. Maar tis goed te doen hoor. Hij's niet echt slapper dan andere hedendaagse telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb de p800/900/910i al jaar en dag gewoon in mijn zak. Dat is mijn telefoon pocket. Ik doe er niks anders in. Krast die ook nooit. Tasjes en dergelijke verpesten alleen het design waar je voor betaald.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor een goede screen protector?

En iemand nog leuke programma's of games die nog niet genoemd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met @home mail op halen met de pxx0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 10:51:
Iemand tips voor een goede screen protector?
Ikzelf heb de screenprotectors van brando en belkin beide geprobeerd, hier een kleine opsomming van beide protectors:

Belkin:
+ scherm reageert nagenoeg hetzelfde als zonder screenprotector
+ Materiaal is erg goed bestand tegen krassen
- opbrengen is een ramp, kost veel tijd en geduld om hem er goed op te krijgen (luchtbellen etc)
- over het hele scherm zaten vlekjes onder de screenprotector die vanzelf weg zouden moeten trekken, zijn 3 dagen later nog steeds niet helemaal verdewenen

Brando:
+ ontzettend makkelijk op te brengen (geen luchtbellen)
+ nagenoeg onzichtbaar
+ herbruikbaar
+ Krast niet snel
- touchscreen word er ietsje minder gevoelig door

Persoonlijk gebruik ik nu de brando omdat deze minder zichtbaar op het scherm zit.
Het blijft natuurlijk heel persoonlijk wat iemand handig en mooi vind maar ik hoop dat dit wat verheldering kan bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxie schreef op 27 oktober 2004 @ 14:25:
[...]

Persoonlijk gebruik ik nu de brando omdat deze minder zichtbaar op het scherm zit.
Het blijft natuurlijk heel persoonlijk wat iemand handig en mooi vind maar ik hoop dat dit wat verheldering kan bieden :)
Heee super. Denk dat ik zelf dan ook voor de brando ga.Maar wat is minder gevoelig??Merk je echt het verschil goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:20:
[...]
Heee super. Denk dat ik zelf dan ook voor de brando ga.Maar wat is minder gevoelig??Merk je echt het verschil goed?
Het is maar een heeel klein verschil, het is vooral bij bv schrijven op het scherm dat je net ietsje harder moet duwen dan zonder protector, maar ik denk dat dat als je daar eenmaal aan gewend bent totaal niet hinderlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
nog een vraagje: als ik smsjes ontvang zie ik als ontvanger-naam de namen die op mijn sim staan en niet de namen van 'contactpersonen' ...

wie o wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Mensen goed nieuws, er komen tot 4gb aan kaarten uit in november. Ik weet niet of de p910i kan slikken maar toch.
SanDisk has announced it is doubling the current maximum capacities of a range of its cards. SanDisk's Memory Stick PRO, Memory Stick PRO Duo and SD cards are now available in 4GB, 1GB and 2GB capacities ranging in price from $199 - $799. The miniscule miniSD and RS-MMC cards, used in mobile phones with camera, video and MP3 capabilities, will now be available in 512MB capacities priced $69.99. All cards will be available by November. (14:20 GMT)" Bron dpreview

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope is alleen de grote versie. Er kotm wel een 1 GB Pro Duo aan voor de P910i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en volgens mij is de 910i gemaakt om niet groter aan te kunnen dan 1 gig. Zoals de de p900 heeft tot de 128mb*.....(* het unlocken / ombouwen buiten beschouwing te laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
yah schreef op 28 oktober 2004 @ 10:22:
Mensen goed nieuws, er komen tot 4gb aan kaarten uit in november. Ik weet niet of de p910i kan slikken maar toch.
SanDisk has announced it is doubling the current maximum capacities of a range of its cards. SanDisk's Memory Stick PRO, Memory Stick PRO Duo and SD cards are now available in 4GB, 1GB and 2GB capacities ranging in price from $199 - $799. The miniscule miniSD and RS-MMC cards, used in mobile phones with camera, video and MP3 capabilities, will now be available in 512MB capacities priced $69.99. All cards will be available by November. (14:20 GMT)" Bron dpreview
En kijk dit dan eens :P
Nokia and Sony Ericsson Join SD Card Association
Monday October 25, 7:51 pm ET
Wireless Leaders Embrace SD Memory Card for Cellular Handset

SAN FRANCISCO, Oct. 25 -- The SD Memory Card continues to be the leading semiconductor memory card for the wireless communications industry, as cellular handset marketing giants Nokia and Sony Ericsson join the SD Card Association (SDA). Nokia, the world's foremost handset maker with over 30 percent market share worldwide, joined SDA as a member of its Board of Directors. Sony Ericsson is the world's largest producer of mobile networks and third largest handset supplier. Sony Ericsson and Nokia join Motorola, Samsung, palmOne, Sharp, Panasonic, Toshiba, NEC, Fujitsu, Kyocera and other leading marketers of SD and miniSD-enabled mobile phones around the world.
Bron: Yahoo Finance

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 'ie het nog zou doen zou ik wel even een 512MB kaartje willen kopen, maar de komende 2 weken ligt ie bij het service centre :( . Klotezooi. Allerlei crashes een beetje rot geassembleerd scherm en krakende koptelefoon als reden. Zelf het flashpoint kon m niet meer flashen! Damn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Hmm, beetje rare zet van SE :?
Als ik het goed begrijp gaan ze dus afstappen van MS Duo voor de telefoons?

't lijkt me dat Sony nog steeds achter MS Duo staat, want ze gaan 't o.a. gebruiken in de PSP. Beetje raar om voor de gsm markt af te stappen van Duo.

Maargoed, Sony is niet 't zelfde als SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:13:
Iemand al ervaring met @home mail op halen met de pxx0
Op mijn P900 ging dat perfect en kreeg al mijn mail( ook van hotmail) via @home op mijn mobiel binnen( via webmail), maar nu op mijn P910i( in bezit sinds een week of 4) krijg ik het niet voor elkaar.

Ook lukt het mij niet om te internet bankieren bij postbank met de P910i( ook niet met de P900 ), krijg foutmelding: Programma Java 526c9c2 Oorzaakcode KERN-EXEC Oorzaak nummer: 3
Wie weet de oplossing of is het gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

internet bankieren is zover ik weet niet mogelijk via internet op de p910/900/800

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 17:30
yah schreef op 30 oktober 2004 @ 09:42:
internet bankieren is zover ik weet niet mogelijk via internet op de p910/900/800
Orange World icm Rabobank bied het aan voor je mobiel kost je wel 3 euro per kwartaal :). Maar het is er via GPRS ging het dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Termi schreef op 30 oktober 2004 @ 14:32:
[...]

Orange World icm Rabobank bied het aan voor je mobiel kost je wel 3 euro per kwartaal :). Maar het is er via GPRS ging het dacht ik?
Dat kan alleen met een nokia 6600.
Ze zeggen dat de P9X0 geen ssl verbinding kan maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Ik heb em nu ruim een week en ben er erg blij mee. Mn email ophalen bij Demon (met een alias) gaat niet soepel. Ligt niet aan de foon, maar aan Demon.
Ik had dus de foon en kon gelijk internetten. MMS kon ik wel ontvangen maar niet verzenden. Dus ik KPN bellen en hebben ze voor mij geregeld dat ik de juiste (of nieuwe) instelling moest activeren. Dus ik dat doen. Gezellig MMS versturen en nou wil die weer niet op het Internet. Handig. O btw heb ik ook nog niet ontdekt hoe je kan instellen dat de cache geleegd word iedere keer dat je een pagina opent. Dit lijkt soms handig, maar als je veel nieuwspagina's leest schiet het niet op. Hij haalt nl niet meer de huidige pagina van dat moment op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een week de p910i, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik de hele versie van VRALLY vandaan kan halen (uiteraard zonder die 30 euro te betalen)??

en weet misschien iemand een site om mp4 filmpjes vandaan te halen ??

greetz Tom
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?