de Belkin screenprotectors zijn erg goed en goedkoop
Anoniem: 113948
Klopt, op Symbianworld.nl is er een kerel genaamd Pevi, die heeft enorm goedkope
screenprotectors Je moet daar maar eens kijken. Die gast levert ze voor 5 per
screenprotector en dan 5 Euro verzendkosten. Je krijgt er dan van alles bij. Best
geinig. Ik gebruik ze al een hele tijd echt super.
screenprotector en dan 5 Euro verzendkosten. Je krijgt er dan van alles bij. Best
Heb ook een keer een link gezien naar http://www.m5000.de/shop.htm, daar hebben ze screenprotectors voor de P900. Kost 3 eur + 2 eur verzending.
Is iemand hier bekend mee?
Is iemand hier bekend mee?
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
ik heb de p800 en de p900 gehad. Ik heb nooit screen protectors gebruikt. Ik heb ook nooit krassen gehad. Ik ben dan ook wel redelijk zuinig, maar dat zullen de meeste van jullie ook wel zijn. Ik begrijp dan ook het nut niet. Als het noodzakelijk was zou het er wel origineel bij zitten denk ik.
ola
Nog meer mensen die ervaring hebben met deze dingen/ de bestelling ?Anoniem: 113948 schreef op 07 oktober 2004 @ 20:27:
Klopt, op Symbianworld.nl is er een kerel genaamd Pevi, die heeft enorm goedkope
Marverick misschien, zag je naam volgens mij voorbij komen in een forum ergens...
By all means, go ahead!!Anoniem: 113948 schreef op 07 oktober 2004 @ 17:16:
Zo daar zijn we weer. Na eenban van twee weken, mag ik weer.
Bedankt voor de positieve reacties op de review. Mochten er nog vragen
zijn over de P910i dan laat maar weten. Daarnaast heb ik bij de review nu
een kleine NOTE geplaatst waarin wat dingen genoemd staan die een
betere vergelijking geven tussen het toestel wat getest is en het toestel
dat in de winkel ligt.
Ik hoop dat iedereen erg blij is met het toestel.
Sur-G werkt dat een beetje met dat andere keyboard op het toestel? Heb
je ze beide ook uitgewisseld en passen ze op beide toestellen? Werken
ze ook op beide toestellen?
(Sur-G ik weet niet of je het erg vindt, maar ik heb je foto's met bron -
vermelding op een andere site gebruikt)
Maar de fotos zijn van ruk kwaliteit
Ban van twee weken?? Jah ik merkte het al dat je er niet meer was, wat was er gebeurd?
Anyway, het antwoord is kort maar duidelijk: NEE, het werkt niet.
De P900 T-bord past op de P910, maar de P910 T-bord past niet op de P900 Er zitten geen gaten in het T-bord van de P910 zodat deze niet op de 2 uitstekels van de P900 passen.(Gaten kun je trouwens zo wel maken hoor, als het moest). Maar dat zitten we nog met de connectiviteit, want het contact punt van de toestellen is verschillend. Het is op zich wel aan te passen. Ik denk dat het wel mogelijk is om ene P900 t-bord geschikt te maken voor die van een P910. Maar andersom heb ik mijn twijfels! Misschien dat we hier binnenkort mee aan de slag gaan, om de mogelijkheden te bekijken, het is in ieder geval in een intressant projectje...
Stay tuned 4 more to come
[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 07-10-2004 23:27 ]
Anoniem: 111759
ik gebruik al lang die protectors van Pevi (Peter Visser). Buitengewoon betrouwbare leverancier en zeer goede protectors
Anoniem: 125515
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 125515 op 08-10-2004 03:23 . Reden: niet zeker of toegestaan ]
Die gast Pevi verkoopt ze via www.symbianworld.nl. Ik heb ze al meer dan een jaar. Ik
kan niet anders zeggen dat ze super zijn. Sinds een maand of twee beginnen er nu echt
krassen op de protector te komen, omdat ik mijn toetsel nu heel intensief gebruik. Maar
het grootste voordeel is dat ik geen krassen op het scherm heb!!
Ik ken dat van die kwaliteit van die foto's. Af en toe lukt het gewoon niet. Daarom maak
ik er ook altijd een stuk of 30 voor reviews.
Ach ja die ban. Ik mag niet te veel verwijzen naar de link die in mijn onderschrift staat.
Dat is de insteek. Ze vinden het te veel reclame hier. Ik probeer alleen de mensen zo
snel mogelijk te helpen met hun vragen en dan stuur ik ze liever naar mijn site dan naar
de site van iemand anders waar fouten op staan. Maar genoeg daarover. Anders wordt
ik nog geweerd door deze reactie.

Bedankt voor de info over het toetsenbord. Toevallig nog interesse om je wat verder te
verdiepen op het gebied van de P910i en dan op het gebied van een club laat ff weten
en mail me ff. Ik zie dat je er veel verstand van hebt, wellicht wil je dat wat verder uit
diepen.
kan niet anders zeggen dat ze super zijn. Sinds een maand of twee beginnen er nu echt
krassen op de protector te komen, omdat ik mijn toetsel nu heel intensief gebruik. Maar
het grootste voordeel is dat ik geen krassen op het scherm heb!!
Ik ken dat van die kwaliteit van die foto's. Af en toe lukt het gewoon niet. Daarom maak
ik er ook altijd een stuk of 30 voor reviews.
Ach ja die ban. Ik mag niet te veel verwijzen naar de link die in mijn onderschrift staat.
Dat is de insteek. Ze vinden het te veel reclame hier. Ik probeer alleen de mensen zo
snel mogelijk te helpen met hun vragen en dan stuur ik ze liever naar mijn site dan naar
de site van iemand anders waar fouten op staan. Maar genoeg daarover. Anders wordt
ik nog geweerd door deze reactie.
Bedankt voor de info over het toetsenbord. Toevallig nog interesse om je wat verder te
verdiepen op het gebied van de P910i en dan op het gebied van een club laat ff weten
en mail me ff. Ik zie dat je er veel verstand van hebt, wellicht wil je dat wat verder uit
diepen.
IK HEB M EINDELIJK. Mooi ding. Zoals ik al zei. Ik heb beide voorgangers ook gehad. Deze is toch weer beter.
Design vind ik ondanks kleine wijzigingen stuk moderner. Buitentoesenbord vind ik mooi, maar als je met je vingers er overeen strijkt hoor je een plastickerig geluid. Niks ernstigs. Binnen toetsenbord valt mee te werken (met mijn vingers). Wat me wel gelijk opviel is dat een klein stukje licht omhoog stond van de rand van de qwerty toetsenbord. Ik ben dus bang dat ik daar in de toekomst problemen mee kan krijgen.
Het is gewoon geplakt en dat vind ik beduidend minder.
Scherm is wel duidelijk beter, naar mijn mening. Ik zag het gelijk. Bij de p900 zag je als je hel dichtbij keek dat er om de 5 mm een puntjezat. Ik zie dit niet bij de p910i. Contrastrijker. Mooi beeld.
Menu is echt duidelijk sneller. De p900 was al een heel stuk sneller dan de p800. Deze is nog eens een stuk sneller. In de menu niet echt veel wijzigingen.
Zijn er meer mensen die hebben opgemerkt dat de binnentoetsenbord niet goed is geplakt?
Design vind ik ondanks kleine wijzigingen stuk moderner. Buitentoesenbord vind ik mooi, maar als je met je vingers er overeen strijkt hoor je een plastickerig geluid. Niks ernstigs. Binnen toetsenbord valt mee te werken (met mijn vingers). Wat me wel gelijk opviel is dat een klein stukje licht omhoog stond van de rand van de qwerty toetsenbord. Ik ben dus bang dat ik daar in de toekomst problemen mee kan krijgen.
Het is gewoon geplakt en dat vind ik beduidend minder.
Scherm is wel duidelijk beter, naar mijn mening. Ik zag het gelijk. Bij de p900 zag je als je hel dichtbij keek dat er om de 5 mm een puntjezat. Ik zie dit niet bij de p910i. Contrastrijker. Mooi beeld.
Menu is echt duidelijk sneller. De p900 was al een heel stuk sneller dan de p800. Deze is nog eens een stuk sneller. In de menu niet echt veel wijzigingen.
Zijn er meer mensen die hebben opgemerkt dat de binnentoetsenbord niet goed is geplakt?
ola
Damn
, vanwege werkzaamheden de postbode gemist op m'n werk, nu kan ik hem pas maandag ophalen
Om het allemaal nóg duidelijker te maken komt Sony nu ook met High Speed Memorystick Pro Duo geheugen.Anoniem: 124660 schreef op 05 oktober 2004 @ 13:41:
ben van plan om een groter geheugenkaartje te kopen als ik de p910 heb, maar welke moet er nou in. De duo of de duo pro of alleen de pro? Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke van deze ondersteund worden.
En waar zijn ze goedkoop te vinden. Heb pricewatch al geraad pleegd.
Iemand suggesties voor 512mb?
Zie dit nieuwsbericht.
Anoniem: 70316
Ja, dat had ik ook! Ik dacht echt huh!? het lijkt net alsof er een soort folie ofzo overheen zit.. gelukkig verdwijnt dit na een paar dagen, je hoort het nu al niet meer bij mijn P910..yah schreef op 08 oktober 2004 @ 16:07:
Buitentoesenbord vind ik mooi, maar als je met je vingers er overeen strijkt hoor je een plastickerig geluid. Niks ernstigs.
Hoe zit het met je binnentoetsenbord. Lijkt die bij jou aan een van de zijkanten ook niet goed vast te zitten?
Bij mij zit die los tussen de caps en spatie. Er zit gewoon een bult.
Meer mensen last van?
Wat adviseren jullie. Ik heb geen zin om toestel eventueel te missen om weer om te ruilen.
Hoe voeg ik een foto toe?
Bij mij zit die los tussen de caps en spatie. Er zit gewoon een bult.
Meer mensen last van?
Wat adviseren jullie. Ik heb geen zin om toestel eventueel te missen om weer om te ruilen.
Hoe voeg ik een foto toe?
Anoniem: 70316 schreef op 08 oktober 2004 @ 19:14:
[...]
Ja, dat had ik ook! Ik dacht echt huh!? het lijkt net alsof er een soort folie ofzo overheen zit.. gelukkig verdwijnt dit na een paar dagen, je hoort het nu al niet meer bij mijn P910..
ola
Als het niet naar je zin is heb je altijd de mogelijkheid tot het ruilen van je toestel!
Bah! Sony gaat er nog langer over doen voordat de nieuwe Memstick PRO DUO's uitkomen...
Ze moeten alle devices testen, mekkeren ze. Damn dat duurt echt veel te lang.
Maar goed. Weer wachten, of zou SanDisk het in hun hoofd halen wel eerder te zijn dan Sony zelf ?
Ze moeten alle devices testen, mekkeren ze. Damn dat duurt echt veel te lang.
Maar goed. Weer wachten, of zou SanDisk het in hun hoofd halen wel eerder te zijn dan Sony zelf ?
I got a problem-solver and its name is revolver
Geen flauw idee. Ik hoop dat het wel opschiet, want zelf 128 MB gaat nu te kort
schieten bij mij. Gelijk alles nieuw volgende week: P910i (nu de officiele versie)
en 256 MB stick!!
Offtopic: Sur-G ik zag dat je een beetje Sony gek was. Ik ook! Ik heb hier bijna
alles van Sony of SE. Heb jij die 1.4 kg zware laptop gezien?
Alleen
die prijs
schieten bij mij. Gelijk alles nieuw volgende week: P910i (nu de officiele versie)
en 256 MB stick!!
Offtopic: Sur-G ik zag dat je een beetje Sony gek was. Ik ook! Ik heb hier bijna
alles van Sony of SE. Heb jij die 1.4 kg zware laptop gezien?
die prijs

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 09-10-2004 13:56 ]
Deze bedoel je?Anoniem: 113948 schreef op 09 oktober 2004 @ 13:53:
Heb jij die 1.4 kg zware laptop gezien?![]()
Alleen die prijs

hoe voeg je een foto toe sjoerdo?
ola
[img]url van afbeelding[/img]
en nee bij mij zit het toetsenbordje er gewoon prima op! je kunt helemaal niet zien of het wel of niet is vastgeplakt..
en nee bij mij zit het toetsenbordje er gewoon prima op! je kunt helemaal niet zien of het wel of niet is vastgeplakt..
Tering! Heb jij dat ding of Sur-G? Als je hem ooit weg doet, dan weet je me te
vinden. Dat beeld doet mij goed. Als ik het zo zie. Ik droom lekker verder.
Welke versie heb je?
Yah, dat doe je vrij simpel! Gewoon een foto (als deze van jezelf is) op een server
zetten en dan de volgende tekens gebruiken:
[ img ]http://www.plaatje.com/plaatje.jpg [ /img ]
(maar dan zonder die spaties tussen de haken)
vinden. Dat beeld doet mij goed. Als ik het zo zie. Ik droom lekker verder.
Welke versie heb je?
Yah, dat doe je vrij simpel! Gewoon een foto (als deze van jezelf is) op een server
zetten en dan de volgende tekens gebruiken:
[ img ]http://www.plaatje.com/plaatje.jpg [ /img ]
(maar dan zonder die spaties tussen de haken)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 09-10-2004 14:30 ]
Ik heb geen server, mag ik iemand wat foto's mailen zodat die hierop gelinkt kunnen worden?
ola
Ja hoor, mail maar marc @ nieuwemobiel.nl, maar dan moet je zelf wel erg klein houden
en een niet al te grote resolutie laten zijn.
en een niet al te grote resolutie laten zijn.
Hierbij de foto's van Yah en zijn toetsenbord op de P910i:

Zoals goed te zien is mag dit dus echt niet. Ik weet niet
of andere mensen dit hebben, maar dit is NIET goed.
Als je dit hebt moet je echt terug gaan. Ik had dit zelfs
niet op de trial unit die ik had. Bij mij ging het nog terug
naar een redelijk normale positie waar je mee kon leven.
Echt zo erg ingedeukt had ik niet.
Vanavond heb ik een meeting waarbij ik een gloednieuwe
P910i in mijn handen zal hebben. Ik zal opletten of ik er
iets van kan zien.

Zoals goed te zien is mag dit dus echt niet. Ik weet niet
of andere mensen dit hebben, maar dit is NIET goed.
Als je dit hebt moet je echt terug gaan. Ik had dit zelfs
niet op de trial unit die ik had. Bij mij ging het nog terug
naar een redelijk normale positie waar je mee kon leven.
Echt zo erg ingedeukt had ik niet.
Vanavond heb ik een meeting waarbij ik een gloednieuwe
P910i in mijn handen zal hebben. Ik zal opletten of ik er
iets van kan zien.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 09-10-2004 15:07 ]
Mijn dank is groot voor het plaatsen van de foto's Mark. Ik zal eens contact opnemen met 2call, wat zij hierover te zeggen hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Ross op 09-10-2004 15:30 ]
ola
Ik weet niet wat voor Sony Spullen Sur-G allemaal heeft maar deze is van mij idd..Anoniem: 113948 schreef op 09 oktober 2004 @ 14:28:
Tering! Heb jij dat ding of Sur-G? Welke versie heb je?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 09-10-2004 15:38 ]
@ yah,
verder tevreden met je foon en alles omtrent de bestelling bij 2call?
verder tevreden met je foon en alles omtrent de bestelling bij 2call?
@ Marc op een gegeven moment zag dat toetsenbord van de trialunit er wel zo uit hoor (nou ja soort van).
Misschien dat het in het gebruik zit.
Gebruikte het veel met Agile alleen die irritante spacebar was minder.
We zullen vanavond eens zien.
Misschien dat het in het gebruik zit.
Gebruikte het veel met Agile alleen die irritante spacebar was minder.
We zullen vanavond eens zien.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
wij hebben 3 910 gekocht op kantoor, maar geen enkele heeft zo'n deuken in het toetsenbord. Je ziet wel dat het toetsenbord ietsjes golft aan de onderzijde (denk dat de spatiebalk wat hoger draagt) maar het valt nauwelijks op.
Ik ben verder wel tevreden met 2call en de afwikkeling. Het is al weer mijn 6 de telefoon bij 2call. Hun prijzen zijn laag en hebben meestal vroeg telefoons op voorraad. Alleen bij dit soort tekortkomingen van telefoons heb ik eigenlijk liever een winkel waar ik naar toe kan om het snel op te lossen. Ze hebben volgens mij wel een winkel, maar in Den haag en dus te ver voor mij. Buiten dat betaal ik liever 90 euro minder en dan via internet, dan bijna 200 gulden (wat een verschil als je zo omrekent zeg) meer en dan een winkel om de hoek. Beetje erg veel voor service waar je zeker niet altijd gebruik van hoeft te maken.
ola
uhm MP4 is een film formaat en mp3 is muziek en van film een muziek bestand maken tjah....Anoniem: 125645 schreef op 09 oktober 2004 @ 20:37:
zijn er filmpjes ergens te vinden van mp4
hoe verander je mp4 in mp3
MP4 filmpjes?
gewoon goed zoeken (ik kan wel zeggen waar maar dat vinden ze niet zo fijn).
De nieuwe P910i heeft geen golf in het toetsenbord helaas is de spacebar niet verandert en ik heb een azerty toetsenbord
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
kun je het azerty niet vervangen door qwerty? En die golfjes stellen niks voor: als iemand er op dit forum niet op had gewezen hadden we het zelfs niet gezien: het valt alleen op als je het toestel op kop houdt, mzw als je van boven af naar de onderkant van het toetsenbord kijkt: het komt duidelijk door 3 dragers van de spatiebalk
Anoniem: 124660
kreeg net te horen dat mijn p910i nog wel effe gaat duren.
Zit een kleine 6 weken levertijd op.
Kreeg te horen dat de eerste leveringen niet al te best waren, dus dat er gewacht word op de volgende. Begin november gaat het dus worden...... Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, maar wacht geduldig.

ik zie dat er een ledje aan beide kanten zit (bovenaan). Blijft dit ook constant branden ? Op de volgende site zie je het af en toe aan of uit.
pics
Neem aan voor de bluetooth...maar ook voor inkomende berichten e.d.? en kan je dit ook uitschakelen?
pics
Neem aan voor de bluetooth...maar ook voor inkomende berichten e.d.? en kan je dit ook uitschakelen?
de toestellen niet al te best...maar als ik zo de verhalen lees over het toetsenbord ga ik het wel enigzins geloven...Anoniem: 111759 schreef op 11 oktober 2004 @ 08:48:
de toestellen niet al te best of de leveringsaantallen?
Wat is nou de verwachting van de levering van de P910 foons in de "normale" belwinkels ?
Wat zijn normale Belwinkels in jouw ogen dan? Ik bedoel hij is te leveren op de internet shops en Belcompany & GSM-shop hebben hem ook...Dethroned schreef op 11 oktober 2004 @ 09:43:
Wat is nou de verwachting van de levering van de P910 foons in de "normale" belwinkels ?
vodafone city point heeft hem zelfs....En dat zegt wat! TfT en phonehouse hebben hem zeer schaars op voorraad de komende weken. Pas eind van het jaar zijn ze pas goed voorraadig......
De phonehouse krijgt ze nog aan het einde van Oktober, maar dan houdt het op. Ik heb er
nog 1 weten te bemachtigen, maar de vraag is erg hoog. Zelfs SE had dit niet door denk ik.
nog 1 weten te bemachtigen, maar de vraag is erg hoog. Zelfs SE had dit niet door denk ik.
Nou, ik ga hem nu _eindelijk_ ophalen bij het postkantoor
.
Ja, constant als ie op de lader staat.Anoniem: 124660 schreef op 11 oktober 2004 @ 08:56:
ik zie dat er een ledje aan beide kanten zit (bovenaan). Blijft dit ook constant branden ? Op de volgende site zie je het af en toe aan of uit.
pics
Als je een berichtje krijgt of iemand belt je dan begint ie wel ff sneller te knipperen maar daarna stopt dat weer. Hij blijft dus niet snel knipperen als je een gemist gesprek hebt of een ongelezen bericht hebt... da's jammer.
Als ie gewoon standby is knippert ie langzaam.
Maar als je een ongelezen bericht hebt knipperd die dan wel langzaam?zoals bij samsung....met een eventuele andere kleur?Flint schreef op 11 oktober 2004 @ 12:59:
[...]
Ja, constant als ie op de lader staat.
Als je een berichtje krijgt of iemand belt je dan begint ie wel ff sneller te knipperen maar daarna stopt dat weer. Hij blijft dus niet snel knipperen als je een gemist gesprek hebt of een ongelezen bericht hebt... da's jammer.
Als ie gewoon standby is knippert ie langzaam.
Kreeg net tehoren dat mijn mobiel er in week 43 of 44 zal zijn. Dus 6 weken is het niet meer.....
Anoniem: 120034
Heb hem net ontvangen. Is het bij jullie toetsenbordjes ook zo dat de zijkanten op gaan staan als je de meest buitenste knopjes gebruikt?
Sh*t, kom ik thuis en hang ik het toestel aan de lader zie ik een hotpixel
.
Iemand een idee hoe snel 2call is in het regelen van dit soort dingen?
iedere leverancier gaat er anders mee om. Er is wel een bepaalde theorie over. Gaat het om een common dead pixel (echt bij alle kleuren) of een dead pixel die alleen zichtbaar is bij bepaalde kleuren. In dat laatste geval behoort het (zegt men dan) tot de soort van schermen (LCD, TFT) en is met de huidige techniek niet uit te sluiten.
Nee, da's net het probleem. Langzaam knipperen betekend gewoon dat je netwerk ontvangst hebt. Je kunt dus niet aan de ledjes zien of je iets gemist hebt.Anoniem: 124660 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:13:
[...]
Maar als je een ongelezen bericht hebt knipperd die dan wel langzaam?zoals bij samsung....met een eventuele andere kleur?
Kreeg net tehoren dat mijn mobiel er in week 43 of 44 zal zijn. Dus 6 weken is het niet meer.....
Als ie rood is moet je laden!Flint schreef op 11 oktober 2004 @ 21:00:
[...]
Nee, da's net het probleem. Langzaam knipperen betekend gewoon dat je netwerk ontvangst hebt. Je kunt dus niet aan de ledjes zien of je iets gemist hebt.
Klopt, maar zover laat ik het meestal niet komen
is er ook een divx viewer? Wil wel als ik af en toe moet wachten in de file ofzo een filmpje kijken.
mijn batterij van de p910i is vandaag de 4e dag in gegaan met 28% 15:00. Dat is goed nieuws. Volgens de specificaties zou die minder moeten meegaan als de p900 maar is zelfs nog beter. Bij de p900 was het voor mij 3 dagen.
ola
die van mij haalt amper de avond. Overigens vind ik de snelheid erg tegenvallen. Had gehoop dat hij sneller zou zijn dan de 900, maar dat is niet echt het geval. Wat ik ook irritant vind is het knipperen van het scherm als je schakelt naar een andere applicatie. Voor de rest niks dan lof
Bij mij gaat de batterij ook ongeveer een dag mee... Niet echt lang, maar ik kan er goed mee leven aangezien hj standaard savonds op de lader/sync gaat.
Ik wil nog weten wat voor software jullie allemaal gebruiken. Een beetje de discussie over software oprakelen. Als iemand nog goede software of games heeft laat t even weten om zoveel mogelijk uit het telefoontje te halen.
Ik zal vast een start maken, ik gebruik:
APPS:
- Agile messenger: programma voor IM van AOL, ICQ, YAHOO & MSN. Werkt erg goed tot nu toe !
- Bemused: app om je winamp mee te besturen over BT (nog niet helemaal goed aan de praat gekregen)
- Handy Day: wel bekend neem ik aan
- Opera: browser
- VNC: kan je je pc op afstand mee overnemen (werkt perfect, zelfs in kleur redelijk snel)
GAMES:
- Lemmings (klassieker, speelt lekker weg)
- Sokoban (nog zo'n klassieker)
- V-Rally (leuk tijdverdrijf, potje racen)
Ben benieuwd wat jullie allemaal gebruiken !
Ik wil nog weten wat voor software jullie allemaal gebruiken. Een beetje de discussie over software oprakelen. Als iemand nog goede software of games heeft laat t even weten om zoveel mogelijk uit het telefoontje te halen.
APPS:
- Agile messenger: programma voor IM van AOL, ICQ, YAHOO & MSN. Werkt erg goed tot nu toe !
- Bemused: app om je winamp mee te besturen over BT (nog niet helemaal goed aan de praat gekregen)
- VNC: kan je je pc op afstand mee overnemen (werkt perfect, zelfs in kleur redelijk snel)
GAMES:
Anoniem: 7765
Gisteren besteld bij 2call ('s avonds laat) en vandaag bericht dat ie verstuurd is. Blijkbaar is ie nog te krijgen dus
.
Mijn P910i ligt al 5 dagen te wachten bij de VodafoneCityPoint in Bergen op Zoom.
Moet nog wachten tot ik van Vodafone een brief krijg waarin staat dat Orange akkoord gaat met het meenemen van mijn nummer.
Heb er al even mee gespeeld, maar mocht hem nog niet meenemen. Stom iets eigenlijk.
Alles is al in orde, alleen moet nog ff wachten.
Ben nu dus maar hard software aant sparen om te installen.
BTW: Weet er iemand ofdat er een Symbian + UIQ emulator is voor op de PC?
Kannik ik alvast wat uitproberen.
Moet nog wachten tot ik van Vodafone een brief krijg waarin staat dat Orange akkoord gaat met het meenemen van mijn nummer.
Heb er al even mee gespeeld, maar mocht hem nog niet meenemen. Stom iets eigenlijk.
Alles is al in orde, alleen moet nog ff wachten.
Ben nu dus maar hard software aant sparen om te installen.
BTW: Weet er iemand ofdat er een Symbian + UIQ emulator is voor op de PC?
Kannik ik alvast wat uitproberen.
Zo ik dacht een leuk nieuw toestel, mijn derde UIQ, een P910i. Ik start
het toestel op en hij is me een partij langzaam niet normaal meer. Ik
snapte er geen snars van.
Ik had de geheugenkaart in het toestel geplaatst en ik had de batterij
van de P900 gebruikt. Nou, volgens mij moest er geen probleem zijn.
Maar na een half uur door de complete startup gelopen te hebben en
eindelijk klaar te zijn, was het toestel super langzaam ik snapte er
niks van.
Ik heb toen maar eens de geheugenkaart eruit gehaald. Wat bleek!!
De P910i heeft mijn 128 MB kaart (die altijd in de P900 zat) naar de
kloten geholpen. Ik kon hem niet formatteren in de P910i. De schijf
was beschadigd. Toen maar eens in de P900 geprobeerd en daar kon
de kaart wel worden geformatteerd. Heel raar dat dit niet ging in de
P910i. Nu heb ik gelukkig nog een kaart al dacht ik dat deze verloren
was. Maar al mijn data is eraf en dat vind ik wel minder.
Voortaan geen geheugenkaart in het toestel steken als je de eerste
keer het toestel opstart. Laat dat een tip voor iedereen zijn.
niks van.
Gefeliciteerd met je aankoopAnoniem: 113948 schreef op 13 oktober 2004 @ 15:19:
Zo ik dacht een leuk nieuw toestel, mijn derde UIQ, een P910i. Ik start
niks van.
Handig. Dat dacht ik ook met mijn tungsten T3. Die had ff mijn 256 mb kaartje naar de andere wereld geholpen. Formateren in een cardreader was de oplossing. I suggest you do the same.
Gedaan via de P900, via de P910i formatteren werkte niet. Nu ff alle programma's terug
zetten. Is ook wel eens goed om de geheugenkaart op te ruimen.
zetten. Is ook wel eens goed om de geheugenkaart op te ruimen.
Bij mij gaat de batterij erg goed mee, gisteren de P910i originele batterij er voor het eerst in gedaan en heel de dag gespeeld, muziek geluisterd, films bekeken en na 1 dag stond hij op 66% en (na een soort gelijke dag) nog op 30%.MenaceD schreef op 12 oktober 2004 @ 22:13:
Bij mij gaat de batterij ook ongeveer een dag mee... Niet echt lang, maar ik kan er goed mee leven aangezien hj standaard savonds op de lader/sync gaat.
APPS:
GAMES:
Erg goed vind ik, de P900 scheidde er eerder mee uit.
Qua apps/games gebruik ik:
- De normale browser
- QuickWord
- Agile Messenger
- FlashPlay
- Lemmings
- Opera(werkt niet meer
- Quartz Filemanager
- ScreenCapture
- Sman
- Navigatie
- Tracker
- UIQKeyboard (voor me IrDa toetsenbord)
- V-rally
- Worldmate
Valt wel mee vind ik.
ik haal echt de avond niet met een batterij. Nu moet ik zeggen dat ik per dag wel zo'n 5MB data via de 910 ophaal en verstuur (emails en internet). Werk nu noodgedwongen met 2 batterijen.
Watvoor databundel hebbie dan?Anoniem: 111759 schreef op 13 oktober 2004 @ 16:40:
ik haal echt de avond niet met een batterij. Nu moet ik zeggen dat ik per dag wel zo'n 5MB data via de 910 ophaal en verstuur (emails en internet). Werk nu noodgedwongen met 2 batterijen.

ik heb via mijn werk een databundel voor imode van 25mb per maand...Kan ik deze databundel ook gebruiken met de p910i of dat echt speciaal voor imode toestellen?
Anoniem: 126019
ja die is gewoon bruikbaar, het is immers een databundel, geen I-Mode bundelAnoniem: 124660 schreef op 13 oktober 2004 @ 17:05:
ik heb via mijn werk een databundel voor imode van 25mb per maand...Kan ik deze databundel ook gebruiken met de p910i of dat echt speciaal voor imode toestellen?
Anoniem: 7765
Een stukje terug werd wat anders beweerd, vandaar. Maarreh, ik ben verliefdAnoniem: 111759 schreef op 13 oktober 2004 @ 06:47:
waarom niet, op voorraad met de meeste BC's
Anoniem: 83070
Wat een toptoestel!
Heeft een van de aanwezigen het trouwens al eens voor elkaar gekregen om:
* vanaf de telefoon een bluetooth verbinding tot stand te brengen?
* vanaf de telefoon een synchonisatie op te starten?
* Streaming radio te ontvangen?
Ik heb inmiddels wel een omslachtige manier gevonden voor het tot stand brengen van een verbinding. Ik gebruik Bemused (winamp bedienen), die kan nl. zelfstandig een verbinding tot stand brengen. Optimaal is het niet, maar het geeft aan dat het kan. Ben benieuwd!
Ik heb inmiddels wel een omslachtige manier gevonden voor het tot stand brengen van een verbinding. Ik gebruik Bemused (winamp bedienen), die kan nl. zelfstandig een verbinding tot stand brengen. Optimaal is het niet, maar het geeft aan dat het kan. Ben benieuwd!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83070 op 14-10-2004 10:20 ]
het klepje heeft aan beide kanten een keyboard. Aan de buitenkant een 'normale' en aan de binnenkant een 'qwerty'.Anoniem: 115664 schreef op 14 oktober 2004 @ 08:37:
Effe vraagje, waar blijft dat toetsenbord als je hem inklapt
Als je m inklapt, dan is de qwerty toetsenbord niet bruikbaar.
ik begin me een beetje af te vragen of het wel een serieuze vraag was

Het toetsenbord komt op de behuizing van de P9X0 te liggen en niet verzonken.Haso2000 schreef op 14 oktober 2004 @ 09:47:
[...]
het klepje heeft aan beide kanten een keyboard. Aan de buitenkant een 'normale' en aan de binnenkant een 'qwerty'.
Als je m inklapt, dan is de qwerty toetsenbord niet bruikbaar.
ik begin me een beetje af te vragen of het wel een serieuze vraag was![]()
Als je die foon hebt neem ik aan dat het je toch wel lukt om een BT verbinding tot stand kan laten komen ? Of bedoelde je het niet als issue ?Anoniem: 83070 schreef op 14 oktober 2004 @ 09:46:
Wat een toptoestel!![]()
Anoniem: 124019
Op de site zelf zeggen ze van niet. Het enige verkeer is het downloaden van de route. Nav je gps coordinaten zal je telefoon de symbolen weergeven. Dus linksaf wordt pas geaktiveerd bij 10,96 en 11,56 bijvoorbeeld. Hiervoor is geen GPRS verkeer nodig.
KKC schreef op 28 september 2004 @ 21:09:
[...]
die wayfinder maakt toch gebruik van gprs volgens mij,
schieten de kosten dan niet heel gauw de lucht in?
Voor diegenen die Wayfinder navigatie hebben op hun P900 of P910, versie 4.0 is uit. Het ziet er nu nog veel beter uit, meer mogelijkheden en de iconen zijn eindelijk in kleur.
Er is ook een progje beschikbaar van Wayfinder dat GetWayfinder heet. Dit progje kan je op je phone installeren en zorgt er voor dat als er een update van Wayfinder is dat het gedownload en geinstalleerd wordt op je P9xx. Je moet allleen wel af en toe eens dit progje laten draaien.
Er is ook een progje beschikbaar van Wayfinder dat GetWayfinder heet. Dit progje kan je op je phone installeren en zorgt er voor dat als er een update van Wayfinder is dat het gedownload en geinstalleerd wordt op je P9xx. Je moet allleen wel af en toe eens dit progje laten draaien.
T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6
Iemand al een site ondekt die helemaal in het teken staat van de p910i? Bijv. met themez en ringtones enz enz
Yeah, de schele indiaan heeft hem ook. Wat een telefoon!
Aargh! Ik dacht dat mijn Debitel abonnement 2-jarig was, maar bij debitel was het geregistreerd als een 1-jarig abonnement. Dit betekent dus dat ik mijn resterende maanden niet op kan kopen en dat ik een opzegtermijn van 3 maanden moet afwachten.
En nu wilt 2Call niet de telefoon leveren voordat KPN mijn nummer heeft overgenomen van debitel (oftewel over 3 maanden pas)!!
Weet iemand of dit altijd zo is? Want ik me nog herinneren dat een andere webshop de telefoon van mijn zusje meteen had geleverd en een maand later de simkaart er achter aan kwam.
En nu wilt 2Call niet de telefoon leveren voordat KPN mijn nummer heeft overgenomen van debitel (oftewel over 3 maanden pas)!!
Weet iemand of dit altijd zo is? Want ik me nog herinneren dat een andere webshop de telefoon van mijn zusje meteen had geleverd en een maand later de simkaart er achter aan kwam.
dit is sinds mijn weten sinds een week zo. Debitel zegt sinds augustus al. Sta zelf in een winkel en debitel heeft dit niet naar de dealers en klanten gecommuniceerd!Zeer foute zaak, maar misschien is dit iets voor een debiteltopic en niet voor de p910i topic!Haso2000 schreef op 14 oktober 2004 @ 19:01:
Aargh! Ik dacht dat mijn Debitel abonnement 2-jarig was, maar bij debitel was het geregistreerd als een 1-jarig abonnement. Dit betekent dus dat ik mijn resterende maanden niet op kan kopen en dat ik een opzegtermijn van 3 maanden moet afwachten.
ja maar het probleem is niet zozeer (alhoewel het wel daar begint) dat ik nog 3 maanden mee moet gaan met debitel, maar dat 2Call niet alvast mijn P910i wilt / kan leveren, en achteraf de KPN sim-kaart maar nastuurt. Mijn P800 valt nl bijna letterlijk uit elkaar en heb weinig zin om nog 3 maanden te wachten.Anoniem: 124660 schreef op 14 oktober 2004 @ 20:27:
[...]
dit is sinds mijn weten sinds een week zo. Debitel zegt sinds augustus al. Sta zelf in een winkel en debitel heeft dit niet naar de dealers en klanten gecommuniceerd!Zeer foute zaak, maar misschien is dit iets voor een debiteltopic en niet voor de p910i topic!
gewoon een nieuw nummer nemen en dan heb je zeer snel de p910i!Haso2000 schreef op 14 oktober 2004 @ 20:54:
[...]
ja maar het probleem is niet zozeer (alhoewel het wel daar begint) dat ik nog 3 maanden mee moet gaan met debitel, maar dat 2Call niet alvast mijn P910i wilt / kan leveren, en achteraf de KPN sim-kaart maar nastuurt. Mijn P800 valt nl bijna letterlijk uit elkaar en heb weinig zin om nog 3 maanden te wachten.
Is die Sony-Ericsson Desk CSS-20 iets ?
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik heb momenteel heel veel redenen (lees: alle contacten) om mijn eigen nummer te behouden. Momenteel zit ik in zo'n 'netwerk'-periode waarbij ik veel contact heb met verschillende bedrijven en instanties.Anoniem: 124660 schreef op 15 oktober 2004 @ 08:03:
[...]
gewoon een nieuw nummer nemen en dan heb je zeer snel de p910i!
Maargoed, het ziet er dus naar uit dat ik nog maar 1 ding kan doen, en dat is
...blijven zeuren totdat ze 'm sturen
zou eerder gaan voor de css 25 is net iets mooier!Dethroned schreef op 15 oktober 2004 @ 08:49:
Is die Sony-Ericsson Desk CSS-20 iets ?
of t-mobile of telfort nemen krijg je namelijk meteen de p910i en je kan nog steeds je nummer gebruiken tot dat deze over gezet wordt naar 1 van deze 2Haso2000 schreef op 15 oktober 2004 @ 08:51:
[...]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik heb momenteel heel veel redenen (lees: alle contacten) om mijn eigen nummer te behouden. Momenteel zit ik in zo'n 'netwerk'-periode waarbij ik veel contact heb met verschillende bedrijven en instanties.
Maargoed, het ziet er dus naar uit dat ik nog maar 1 ding kan doen, en dat is
...blijven zeuren totdat ze 'm sturen
He Spacer, Hoe is het afgelopen met je dode pixel?
spacer schreef op 11 oktober 2004 @ 19:02:
Sh*t, kom ik thuis en hang ik het toestel aan de lader zie ik een hotpixel.
ola
Ik heb een mail naar 2call gestuurd maar denk dat ik hem nogmaals moet versturen, ik heb nog geen antwoord ontvangen namelijk.
Verder is die hotpixel eigenlijk geen ramp, je ziet hem alleen bij het opstarten als het sonyericsson logo zichtbaar is.
Over synchronisatie met de PC via bluetooth, ik heb het nu voor elkaar dat wanneer ik bij mijn PC in de buurt kom dat hij dan automatisch een serial port aanmaakt, het synchroniseren met outlook gebeurt dan ook automatisch.
Maar het is niet mogelijk om bemused en een serial port connectie tegelijkertijd te gebruiken he? Waarschijnlijk omdat de telefoon maar 1 BT connectie aankan? Of heb ik dit mis
Verder is dit eigenlijk mijn 1e echte smartphone (had in een grijs verleden een sl45
Als ik synchroniseer met outlook heb ik het volgende probleem:
Telefoonnummers die beginnen met +316..... worden in de adresboek van outook gescheiden door een spatie. Dus +31 6..... Dit is zeer irritant als ik terug zou synchroniseren naar de telefoon , dan kan ik die nummers niet bellen. Nummers die normaal beginnen zoals 06 blijven goed. Hebben meer mensen dit? Weet iemand een oplossing? Thanx
Telefoonnummers die beginnen met +316..... worden in de adresboek van outook gescheiden door een spatie. Dus +31 6..... Dit is zeer irritant als ik terug zou synchroniseren naar de telefoon , dan kan ik die nummers niet bellen. Nummers die normaal beginnen zoals 06 blijven goed. Hebben meer mensen dit? Weet iemand een oplossing? Thanx
ola
Hey Spacer, Klinkt goed! Hoe heb je dat ingesteld dan?
Hoe zit het trouwens met die HTML mails? Ik heb het idee dat ik ze gewoon als tekst doorkrijg. Als ik nl. synchroniseer met outlook worden de html mails gewoon naar tekst omgezet... Of zit ik te prutsen?
Hoe zit het trouwens met die HTML mails? Ik heb het idee dat ik ze gewoon als tekst doorkrijg. Als ik nl. synchroniseer met outlook worden de html mails gewoon naar tekst omgezet... Of zit ik te prutsen?
Automatisch een BT serial port connecten kun je doen met 2 programma's, het ene houdt een soort log bij over BT connectie's e.d. en het andere leest die log uit.
Hier vind je hoe het allemaal werkt
.
Over die HTML email, ik krijg wel gewoon html email op m'n telefoon alleen ben ik gestopt met email synchroniseren, merk dat ik er eigenlijk toch niets mee doe. Het belangrijkste zijn voor mij de taken en de agenda
.
En dat ik kan internetten via BT als ik in de buurt van m'n PC kom
.
Hier vind je hoe het allemaal werkt
Over die HTML email, ik krijg wel gewoon html email op m'n telefoon alleen ben ik gestopt met email synchroniseren, merk dat ik er eigenlijk toch niets mee doe. Het belangrijkste zijn voor mij de taken en de agenda
En dat ik kan internetten via BT als ik in de buurt van m'n PC kom
Okay. Ja, dat had ik met m'n p800 ook opgezet. Werkte prima idd, maar die troep in mn tray vond ik wel beetje irri. Waarom maakt SE of een thirdparty het niet gewoon in de tel... Dat lijkt me vrij handig. Moet toch kunnen lijkt me.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?
Wie maakt een vervolg op dit topic?