Ja inderdaad....nog even volhouden dan maar hé....
Anoniem: 124660
Vanaf volgende week dinsdag ligt hij al in een aantal winkels. Dus zelfs nog wat eerder!!Schele indiaan schreef op 30 september 2004 @ 12:19:
Op de site http://www.ikwilgratisbel...onyericsson/p910/p910.htm staat dat hij vanaf 14 oktober leverbaar is, dus nog 2 weken die natuurlijk veeeeel te langzaam gaan..
Hoe eerder, hoe beter..
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Morgen schijnt het toestel al bij de belco's te liggen, dus kom maar op met die review!Maverick!:9:P;) Zie telecomvergelijker...Anoniem: 113948 schreef op 20 september 2004 @ 22:33:
Beste leden, hier. Het gaat nog ff duren voordat ik de review mag plaatsen. Het
mag pas wanneer het toestel verkocht wordt. Maar ja, wat is verkopen, want je
kan hem al bestellen bij diverse shops en bij Expansys kan je hem kopen.
Maar voor jullie hebben we al wel het media archief van de P910i gevuld. Foto's
en video's gemaakt door het toestel en vergelijking met de P900 heb ik al wel
opgenomen. Dan kan je de verschillen eens zien. Veel plezier daarmee alvast.
Bedankt voor je reactie.Nitai schreef op 30 september 2004 @ 10:57:
een remote tool, kun je machines mee overnemen.
je hebt VNC Viewer nodig en TightVNC op je computer (hier kun je lezen hoe):
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=47063
handig he dat google?
Inderdaad morgen worden ze uitgeleverd bij de BC's
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Het word zelfs eind de 2de week van oktober zijn de laatste berichten.Anoniem: 124660 schreef op 30 september 2004 @ 15:19:
[...]
Morgen schijnt het toestel al bij de belco's te liggen, dus kom maar op met die review!Maverick!:9:P;) Zie telecomvergelijker...
Dit volgens goedkoopste.nu.... Dus denk dat je toch meer geduld moet hebben.
RonV
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
De belco bij mij om de hoek laat zien op papier dat ze die morgen krijgen. Nils7 bevestigd dit ook zie hierboven.De rest van winkels in de straat zeggen na het weekend. De goedkoopste kan misschien op deze manier een tijd buffer hebben voordat ze zich zelf niet na kunnen komen......The Penguin schreef op 30 september 2004 @ 16:47:
[...]
Het word zelfs eind de 2de week van oktober zijn de laatste berichten.
Dit volgens goedkoopste.nu.... Dus denk dat je toch meer geduld moet hebben.
RonV
Ok, mooi tijd om mijn huidige abonnement op te kopen en een nieuwe abonnement te nemen 
Jammergenoeg zijn er nog maar weinig on line shops die m op hun site hebben staan.
Jammergenoeg zijn er nog maar weinig on line shops die m op hun site hebben staan.
In het blad connexie "oktober" (telecomblad) staat een test van de p910i waarin ze tot de conclusie komen,dat wie nu een smartphone wil kopen zeker effe kan wachten op de p910i.
Anoniem: 70316
Hmmn vandaag even gebeld naar een paar Belcompany's, maar geen van hen heeft er nog een binnen! ze schijnen of morgen of maandag pas te komen..
Heb er maar een paar weg laten leggen..
ik heb nog geen poging gedaan vandaag, laat het later vandaag wel weten. De belco om de hoek garandeerde vandaag, dus ben benieuwd!Anoniem: 70316 schreef op 01 oktober 2004 @ 10:47:
Hmmn vandaag even gebeld naar een paar Belcompany's, maar geen van hen heeft er nog een binnen! ze schijnen of morgen of maandag pas te komen..Heb er maar een paar weg laten leggen..
Wat een review! Hulde!
Ik zag alleen een zinnetje in de conclusie die nog niet helemaal klopt:
"De algemene vraag die elke gebruiker zich dan ook nu moet stellen is de volgende: Is de Sony Ericsson P900 de waardige opvolger van de P910i"
Ik neem aan dat dit moet zijn: "Is de Sony Ericsson P910i de waardige opvolger van de P900"
Ik zag alleen een zinnetje in de conclusie die nog niet helemaal klopt:
"De algemene vraag die elke gebruiker zich dan ook nu moet stellen is de volgende: Is de Sony Ericsson P900 de waardige opvolger van de P910i"
Ik neem aan dat dit moet zijn: "Is de Sony Ericsson P910i de waardige opvolger van de P900"
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 01-10-2004 11:54 ]
"Coming Soon"is weggehaald op de officiële nederlandse website.
Zou het dan toch gaan gebeuren
Zou het dan toch gaan gebeuren
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
mooie review op de nieuwe mobiel site. Het is duidelijk voor mij
ik ga niet overstappen op de P910i
Voor mij persoonlijk zijn de verschillen te klein....op het intern geheugen na dan, maar so be it.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wat bedoel je met leverancier. Is dit een website of zo? thanx
ola
Gewoon waar telecomwinkels hem inkopen staat hij nu iedergeval op "op voorraad" voor die prijs, ik loop stage bij een communicatiebedrijf die ook gsm's verhandelt etcyah schreef op 01 oktober 2004 @ 15:49:
Wat bedoel je met leverancier. Is dit een website of zo? thanx
Anoniem: 83070
Er staat een review op ZDnet.nl. Dat lijkt wat mij betreft sterk op een officiële launch.
http://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=39521
http://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=39521
Anoniem: 7765
Ik kreeg zojuist een mailtje van www.2call.nl dat ze 'm vanaf vandaag verkopen! Heb er een tijdje terug gevraagd wanneer ze 'm kregen, netjes dat ze me er nog even aan herinneren (en natuurlijk ook wel slim om je klanten te behouden
).
Maarjah, toch ff wachten tot me abo verlopen is..
Ik heb ook een mailtje gehad van 2call. Ik zei maandag tegen ze dat ze m deze week binnen zouden krijgen maar ze geloofden me niet. Ze stonden zelf ook paf toen ze van de leverancier een telefoontje kregen dat die geleverd werd. Ik heb de mijne al besteld. Scheelt toch aardig met de winkel. Bijna 100 euro. Dan heb ik m toch liever van internet.
Thanx 2 call
Thanx 2 call
Anoniem: 7765 schreef op 01 oktober 2004 @ 16:43:
Ik kreeg zojuist een mailtje van www.2call.nl dat ze 'm vanaf vandaag verkopen! Heb er een tijdje terug gevraagd wanneer ze 'm kregen, netjes dat ze me er nog even aan herinneren (en natuurlijk ook wel slim om je klanten te behouden).
ola
Ik ga 'm ook maar eens bij 2call bestellen dan
.
Ik heb mijn P900 van 2call, is allemaal prima gegaan
Helaas zit ik door mijn iPaq+TomTom combi nog even vast aan T-mobile
Aan de andere kant heb ik niet de behoefte om mijn P900 snel in te gaan ruilen voor een P910. Ik gebruik de stylus, en dat gaat perfect

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 01-10-2004 18:49 ]
JAAAAA
Ik kan m morgen ophalen
ik denk ik meld t even... Ga ook zo gelijk die review lezen marverick, super !
Ik kan m morgen ophalen
ik denk ik meld t even... Ga ook zo gelijk die review lezen marverick, super !
Is er nog een verschil tussen KPN en Vodafone qua ondersteuning enz ?
I got a problem-solver and its name is revolver
En Waar? als ik vragen mag?MenaceD schreef op 01 oktober 2004 @ 18:51:
JAAAAA
Ik kan m morgen ophalen
ik denk ik meld t even... !
JAAAAAA Ik heb hem!!!

Met pijn en moeite ben ik vannochtend snel langs een aantal winkels gegaan voordat ik moest werken, maar het is gelukt!!
Ik ben nu aan het werk en de precioussss ligt thuis op te laden, maar de eerste reacties zijn wat een prachtig toestel! en wat een apart stroeve klep! niet in de negatieve zin, meer even wennen ten opzichte van de P900..
Verder heb ik helaas nog niet kunnen kijken.. Het kan niet snel genoeg 6 UUR zijn!!
Foto's volgen.....
Met pijn en moeite ben ik vannochtend snel langs een aantal winkels gegaan voordat ik moest werken, maar het is gelukt!!
Ik ben nu aan het werk en de precioussss ligt thuis op te laden, maar de eerste reacties zijn wat een prachtig toestel! en wat een apart stroeve klep! niet in de negatieve zin, meer even wennen ten opzichte van de P900..
Verder heb ik helaas nog niet kunnen kijken.. Het kan niet snel genoeg 6 UUR zijn!!
Foto's volgen.....
Waar heb je hem gevonden?
Anoniem: 70316 schreef op 02 oktober 2004 @ 12:17:
JAAAAAA Ik heb hem!!!![]()
Met pijn en moeite ben ik vannochtend snel langs een aantal winkels gegaan voordat ik moest werken, maar het is gelukt!!![]()
Verder heb ik helaas nog niet kunnen kijken.. Het kan niet snel genoeg 6 UUR zijn!!![]()
Foto's volgen.....
ola
Bij Belcompany in Hilversum...yah schreef op 02 oktober 2004 @ 12:46:
Waar heb je hem gevonden?
In Utrecht hebben ze er ook nog eentje liggen...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 02-10-2004 13:03 ]
Anoniem: 83963
welk filiaal? werk zelf in de lange elisabethstraat..Anoniem: 70316 schreef op 02 oktober 2004 @ 13:03:
[...]
Bij Belcompany in Hilversum...
In Utrecht hebben ze er ook nog eentje liggen...
ehhm.. In de straat als je hoog catherijne uitkomt.. Naast T 4 Telecom en tegenover Primafoon!
Er ligt er eentje apart op mijn naam, laat even weten als je die wilt hebben..
Er ligt er eentje apart op mijn naam, laat even weten als je die wilt hebben..
Anoniem: 83963
ligt er al eentje apart in mijn eigen filiaal hoor
maar da's dus precies een straat erachter..
wat zijn de ervaringen met de toetsenbord voorzover? Is het echt zo rampzalig???
ola
Ik heb hem nu net een half uur
en wat ik tot nu toe zie vind ik cool
en wat ik tot nu toe zie vind ik cool
Anoniem: 82269
Ik heb ook vandaag binnengekregen op me werk (ook BC
)
Echt p900 vondt ik al vet, alleen de p910 is gewoon iets uitgebreider.
Binnekort is ie ook in mij bezit hoop ik
Anoniem: 111759
heb hem vanmiddag mogen proberen bij BC, het toetsenbord is echt 3 keer niks. Allereerst lijkt het goedkoop van de buitenkant, en de binnenkant hadden ze net zo goed weg kunnen laten: de toetsen zijn en veel te klein en niet verlicht. Voor de rest vind ik de veranderingen/verbeteringen niet voldoende om mijn p900 ter verkopen. Ga dus maar voor de Nokia 9500/9300 die binnenkort uitkomt.
mmm
de site voor firmware upgrade is volgens mij niet actief, of hij bestaat nog niet
ik heb hem ook sinds vandaag, maar niet echt veel verschillen, het lijkt alsof hij langzamer is dan de P900
en die toetsenbord.... die ligt keurig in de doos
maar dat extra geheugen perfect ken ik al m'n programma's in kwijt
de site voor firmware upgrade is volgens mij niet actief, of hij bestaat nog niet

ik heb hem ook sinds vandaag, maar niet echt veel verschillen, het lijkt alsof hij langzamer is dan de P900
Anoniem: 87066
Kun je er ook 's een paar maken van het scherm? Ik zie wel dat de phones aan zijn maar kun je ook 's een paar maken met verlicht scherm??
Je doet je ondertitel iig eer aan....
Je doet je ondertitel iig eer aan....
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 03-10-2004 17:10 ]
Anoniem: 87066
Ik probeerde ook stiekem te lezen waar de Gemeente Haarlem onderzoek naar doet...
In ieder geval spelfoutje ontdekt 'naar buiten toe communiceerD'
@SJOE®DO
Ik had even een vraagje, ik heb nu de k700 en vroeg mij af of het scherm van de p910 beter is? niet kijkend naar het formaat. ik zag nl op de fotos dat jij ook een k700 erbij had liggen
Edit:
Het gaat voor mij vooral om de scherpte.
Ik had even een vraagje, ik heb nu de k700 en vroeg mij af of het scherm van de p910 beter is? niet kijkend naar het formaat. ik zag nl op de fotos dat jij ook een k700 erbij had liggen
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Maxie op 03-10-2004 19:06 ]
Hoe kom je erbij
Pfff... z'n iPod staat er niet eens bij
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Anoniem: 87066 schreef op 03 oktober 2004 @ 17:09:
Kun je er ook 's een paar maken van het scherm?

Het scherm van de P910i is beduidend beter dan dat van de P900 (op de foto's niet goed te zien) Het zit hem vooral in de scherpte en de helderheid, het kijkt stukken beter iig!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 03-10-2004 18:55 ]
Hehe, ja dat is de kladversie die er ligt.. ik moest de spelfouten er nog uithalen!Anoniem: 87066 schreef op 03 oktober 2004 @ 18:13:
Ik probeerde ook stiekem te lezen waar de Gemeente Haarlem onderzoek naar doet...
Sjoerdo, wat zijn je ervaringen verder. Ik heb mijn p900 al verkocht en krijg overmorgen de p910i. Is het verschil waard. Toetsenbord echt waardeloos?
Ik vind de p910i toch wel mooier. Bedankt voor de foto's
ola
Hoi Maxie.. Ik vind het scherm van de K700i een van de beste schermen die ik tot nu toe op een telefoon ben tegengekomen.. Het verschil tussen het scherm van de k700 en p910 is moeilijk te verwoorden.. het zijn gewoon allebei echt andere schermen.. de P910 heeft een mooi groot scherp scherm en de k700 heeft een kleiner ook erg scherp scherm.. als je puur naar scherpte kijkt, wint de k700 het van de p910 vind ik.. maar het ligt er net aan welke telefoon meer bij je past.. In mijn geval passen ze alle2 bij meMaxie schreef op 03 oktober 2004 @ 18:23:
@SJOE®DO
Edit:
Ik heb nog een paar foto's voor je gemaakt.. kijk en vergelijk!

hee yah.. Ja ik moet mijn P900 nog steeds verkopen, vind het wel leuk om ze alle2 nog even te hebben zo, kun je ze een beetje vergelijken..yah schreef op 03 oktober 2004 @ 19:20:
Sjoerdo, wat zijn je ervaringen verder. Ik heb mijn p900 al verkocht en krijg overmorgen de p910i. Is het verschil waard. Toetsenbord echt waardeloos?
Ik heb veel gewerkt van het weekend en dus nog weinig kunnen 'spelen' met de P910.. mijn eerste bevindingen zijn wel dat ze nog steeds erg veel op elkaar lijken, toch heb ik zeker geen spijt dat ik de P910 heb gekocht! van alle telefoons die ik heb gekocht vond ik de P900 tot nu toe een van de beste telefoons! tja welke telefoon is dan een verbetering van die telefoon, alleen de P910 kan die opvolgen en hij is idd gewoon weer NET even wat beter en dat was mijn intentie toen ik hem kocht..
Dan mijn ervaringen:
Sowieso is de flip echt veeel steviger, als ik die van de P900 nu vastpak heb ik echt het gevoel dat die breekt, zo los zit hij vergeleken met de P910! het toetsenbord is wel bruikbaar maar niet geweldig.. vooral de spatiebalk is een beetje apart omdat je niet op de hele lengte van de balk kunt drukken.. bepaalde punten van de balk activeren geen spaties.. ook ben ik zo'n die-hard smser dat ik sowieso even aan een qwerty toetsenbord moet wennen op m'n telefoon, maar ik denk dat je het toetsenbordje na een beetje oefening prima kunt gebruiken! een leuke aanwinst dus!
Het scherm is ook een verbetering vind ik, veel helderer en scherper dan van de P900. Het interne geheugen komt zeer zeker goed van pas en de duo PRO uitbreiding is ook erg gewenst.
Al met al voelt de P910 gewoon veel degelijker en beter in elkaar gezet aan dan z'n voorganger!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 03-10-2004 20:02 ]
Hey SJOE®DO, bedankt voor de uitleg en foto's!Anoniem: 70316 schreef op 03 oktober 2004 @ 19:23:
[...]
Hoi Maxie.. Ik vind het scherm van de K700i een van de beste schermen die ik tot nu toe op een telefoon ben tegengekomen.. Het verschil tussen het scherm van de k700 en p910 is moeilijk te verwoorden.. het zijn gewoon allebei echt andere schermen.. de P910 heeft een mooi groot scherp scherm en de k700 heeft een kleiner ook erg scherp scherm.. als je puur naar scherpte kijkt, wint de k700 het van de p910 vind ik.. maar het ligt er net aan welke telefoon meer bij je past.. In mijn geval passen ze alle2 bij mede p910 voor alledaags gebruik en de k700 voor als ik liever een kleiner telefoontje bij me heb, in de kroeg ofzo..
Ik heb nog een paar foto's voor je gemaakt.. kijk en vergelijk!
[/url]]
Het scherm is in verhouding met de K700 wel heel erg groot! M'n vader heeft gisteren een K700 aangeschaft, die ik overigens voor hem had uitgekozen. Zo krijg ik dus wel een indruk van het scherm. Kan je misschien eventjes de grootte van het scherm opmeten, dit lijkt me wel erg handig.
Nu moet ik echter zelf nog wel een telefoon uitkiezen....
S700: Super design, prachtig scherm, geweldige camera en radio functie.
P910: Groot touchscreen en natuurlijk de mogelijkheid apps erop te zetten.
Een P910 is wel leuk maar ik vraag me af of ik de functies die hij biedt ten opzichte van de S700 wel echt zal gebruiken. Als het nou een MS smartphone was zou ik hem sowieso kopen (mede door de beschikbaarheid van Worms World Party, dit lijkt me echt zo ontzettend cool op je smartphone).
Het enige wat ik daarnaast kan bedenken is het kijken van films erop. Dit lijkt me wel erg leuk in de auto bijvoorbeeld. Daarnaast is een notepad op je telefoon ook erg handig en Word natuurlijk ook.
Welke programma's hebben jullie op je P910i (of P900) staan die je echt veel gebruikt en welke functies die er standaard op zitten gebruik je veel?
Nu moet ik echter zelf nog wel een telefoon uitkiezen....
S700: Super design, prachtig scherm, geweldige camera en radio functie.
P910: Groot touchscreen en natuurlijk de mogelijkheid apps erop te zetten.
Een P910 is wel leuk maar ik vraag me af of ik de functies die hij biedt ten opzichte van de S700 wel echt zal gebruiken. Als het nou een MS smartphone was zou ik hem sowieso kopen (mede door de beschikbaarheid van Worms World Party, dit lijkt me echt zo ontzettend cool op je smartphone).
Het enige wat ik daarnaast kan bedenken is het kijken van films erop. Dit lijkt me wel erg leuk in de auto bijvoorbeeld. Daarnaast is een notepad op je telefoon ook erg handig en Word natuurlijk ook.
Welke programma's hebben jullie op je P910i (of P900) staan die je echt veel gebruikt en welke functies die er standaard op zitten gebruik je veel?
[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 03-10-2004 22:06 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
De fotoz zien er goed uit
Iemand nog een P900 kopen?
Iemand nog een P900 kopen?
bedankt sjoerdo voor het delen van je ervaringen. Ik vond de p900 een top toestel. De enige die daar aan kan tippen is de opvolger. Ik kan niet wachten.
Mannen en gadgets.
Er is een groot verschil tussen normale gsm's en een smartphone als de p900/p910i. Je kan er gewoon alles mee en je kan m naar wens uitbreiden. Het is net een computer. Internetten waar je maar wilt. groot display. Films.
Ik kan niet wachten tot tomtom uitkomt voor de p910i. Ik vind wayfinder waardeloos. Ik wil een standalone navigatie, niet een die persee via gprs kaarten moet laden. Je moet ook nog eens elk jaar een groot bedrag neertellen aan abo kosten. Ik heb een mail gehad dat route 66 ook binnen niet al te lange tijd uit gaat komen op de p910i.
Dan heb je echt alles op zak. agenda, mp3, internet, films, spellen, word, excell, mail, sms, mms, fototoestel(niet geweldig maar meer als nood). en ga zo nog maar ff door. Het is ook nog compact genoeg om altijd mee te nemen.
Go Sonyericsson.
Mannen en gadgets.
Er is een groot verschil tussen normale gsm's en een smartphone als de p900/p910i. Je kan er gewoon alles mee en je kan m naar wens uitbreiden. Het is net een computer. Internetten waar je maar wilt. groot display. Films.
Ik kan niet wachten tot tomtom uitkomt voor de p910i. Ik vind wayfinder waardeloos. Ik wil een standalone navigatie, niet een die persee via gprs kaarten moet laden. Je moet ook nog eens elk jaar een groot bedrag neertellen aan abo kosten. Ik heb een mail gehad dat route 66 ook binnen niet al te lange tijd uit gaat komen op de p910i.
Dan heb je echt alles op zak. agenda, mp3, internet, films, spellen, word, excell, mail, sms, mms, fototoestel(niet geweldig maar meer als nood). en ga zo nog maar ff door. Het is ook nog compact genoeg om altijd mee te nemen.
Go Sonyericsson.
ola
Goeie foto's!
Kun je nog een foto maken in het donker zonder flits? zodat de verlichting van de toetsen goed te zien is
Kun je nog een foto maken in het donker zonder flits? zodat de verlichting van de toetsen goed te zien is
Anoniem: 123516
Kan iemand mij vertellen of er ergens een programma'tje te downloaden is voor deze telefoon zodat ik verjaardagen kan toevoegen aan mijn contactpersonen zodat er een waarschuwing in mijn kalender wordt weergegeven zodra er iemand jarig is??
Anoniem: 125119
Wat is de vraagprijs bij BC zonder abonnement.Anoniem: 82269 schreef op 02 oktober 2004 @ 17:49:
Ik heb ook vandaag binnengekregen op me werk (ook BC)
In België kost ie bij de Phonehouse € 769
749,99Anoniem: 125119 schreef op 04 oktober 2004 @ 12:15:
[...]
Wat is de vraagprijs bij BC zonder abonnement.
In België kost ie bij de Phonehouse € 769
Anoniem: 125119
bij handango hebben ze een programma date mate 2004 kost wel $ 25.Anoniem: 123516 schreef op 04 oktober 2004 @ 09:16:
Kan iemand mij vertellen of er ergens een programma'tje te downloaden is voor deze telefoon zodat ik verjaardagen kan toevoegen aan mijn contactpersonen zodat er een waarschuwing in mijn kalender wordt weergegeven zodra er iemand jarig is??
http://www.handango.com/P...alog=20&topSectionId=1008
is er zowiezo een topic waar goede adressen voor softwaren voor de p910i te vinden zijn?
Ik begin toch af te vragen wanneer die word aangeleverd. In geen van de winkels in mijn woonplaats (alphen) word die verwacht voor eind oktober ...
Ik snap niet waarom het toetsenbord geen verlichting meer heeft en hoe het komt dat er tussen duidelijk zeer positieve berichten over het toetsenbord er eentje hier te melden heeft dat ie echt "waardeloos" is.
De 9500 en 9300 zijn eigenlijk niet echt te vergelijken met dit toestel naar mijn idee
Ik snap niet waarom het toetsenbord geen verlichting meer heeft en hoe het komt dat er tussen duidelijk zeer positieve berichten over het toetsenbord er eentje hier te melden heeft dat ie echt "waardeloos" is.
De 9500 en 9300 zijn eigenlijk niet echt te vergelijken met dit toestel naar mijn idee
Software voor Symbian based mobilesAnoniem: 123516 schreef op 04 oktober 2004 @ 14:31:
is er zowiezo een topic waar goede adressen voor softwaren voor de p910i te vinden zijn?
Niet alleen voor de Sony Ericsson's
U vraagt, wij schieten..Flint schreef op 04 oktober 2004 @ 00:11:
Goeie foto's!![]()

De toetsenbord verlichting van de P900 was wel een stuk feller, maar deze toetsen zijn beter te lezen.. Ik vind ze alleen nou niet per se beter smsen ofzo..
Met het toetsenbordje begin ik trouwens wel steeds handiger te worden, het vast houden van de telefoon als je aan het typen bent begint ook steeds beter te voelen..
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 04-10-2004 15:21 ]
is de telefoon ook zonder het klepje goed met de hand te bedienen of moet je dan altijd het pennetje gebruiken?
Antwoord op Nvhengel:
Ik vind hem zonder klep best moeilijk te bedienen, dit vond ik bij de P800 wel wat makkelijker.
Ik ben wel trots op mn P910, alleen eigenlijk is de P900 wel mooier. Komt vooral door het keypad. Die zilveren knopjes stralen gewoon klasse uit i.t.t de P910 met z'n lompe plasic knoppen.
Misschien dat we dat keypad van de P900 zo kunnen modificeren dat ie wel werkt op de P910, zou natuurlijk mooi zijn(want dat Qwerty t-bord, is soms handig, maar denk niet dat ik het zal gaan gebruiken).
BTW, dat quickshare op de onderkant, nou dat vind ik echt lelijk ik heb daarom ook het oude klepje van mn P900 erop gezet oogt toch wat beter.
Ontdek de verschillen:

[ Voor 42% gewijzigd door Sur_G op 04-10-2004 22:26 ]
Anoniem: 82269
BelCompanyDethroned schreef op 04 oktober 2004 @ 14:35:
Ik begin toch af te vragen wanneer die word aangeleverd. In geen van de winkels in mijn woonplaats (alphen) word die verwacht voor eind oktober ...
sur g , ik vind toch dat je de p910i zo verpest. Ik vind m origineel echt een stuk mooier. Ik vind de nieuwe toetsenbord toch wat zakelijkerss uitstralen. Maar goed, ieder zijn smaak
ola
Op de test unit die ik en Marverick hadden was het toetsenbordje (de QWERTY) richting waardeloos. En heb nog steeds de mening dat hij er beter niet in hadDethroned schreef op 04 oktober 2004 @ 14:35:
kunnen zitten. Misschien dat de consumer versie wel wat anders is maar dat zien we binnenkort wel.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Anoniem: 111759
ondanks alle commotie omtrent het toestenbord (vind het zelf ook niet zo'n succes) uiteindelijk toch maar een 910 gekocht. Kijken of het toetsenbord went, anders er gewoon afschroeven.
ben van plan om een groter geheugenkaartje te kopen als ik de p910 heb, maar welke moet er nou in. De duo of de duo pro of alleen de pro? Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke van deze ondersteund worden.
En waar zijn ze goedkoop te vinden. Heb pricewatch al geraad pleegd.
Iemand suggesties voor 512mb?
En waar zijn ze goedkoop te vinden. Heb pricewatch al geraad pleegd.
Iemand suggesties voor 512mb?
Ook ik heb het toetsenbordje eraf gehaald, weet nog niet wat ik het fijnste vind werken, maar heb ook nog geen eerdere ervaring gehad (had geen p900).
Het nadeel met de toetsen eraf is dat je gaat werken met de 'virtual flip' maar die vind ik net een tikkie te klein. Zijn er programma's die deze kunnen vergroten ? Zoiets als het toetsenbordje in het telefoonmenu ?
Voor de rest een supertelefoon. Zelfs Remote control met de pc al aan de praat gekregen via grps. Internet en email werkt ook lekker. Als iemand trouwens nog tips heeft voor programma's: welkom
Het nadeel met de toetsen eraf is dat je gaat werken met de 'virtual flip' maar die vind ik net een tikkie te klein. Zijn er programma's die deze kunnen vergroten ? Zoiets als het toetsenbordje in het telefoonmenu ?
Voor de rest een supertelefoon. Zelfs Remote control met de pc al aan de praat gekregen via grps. Internet en email werkt ook lekker. Als iemand trouwens nog tips heeft voor programma's: welkom
Anoniem: 120034
Duo = een klein kaartje tot 128 mb
Duo Pro = een klein kaartje met capaciteit tot 1Gb
Pro = een gewone (grote) memorystick met hoge capaciteit.
Geheugenprijzen veranderen afhankelijk van de koers van dat land, per dag. Check pricewatch zou ik zeggen. Ze zijn vanaf ca. €100 verkrijgbaar.
Geheugenprijzen veranderen afhankelijk van de koers van dat land, per dag. Check pricewatch zou ik zeggen. Ze zijn vanaf ca. €100 verkrijgbaar.
maar kunnen ze allemaal in de p910?Anoniem: 120034 schreef op 05 oktober 2004 @ 14:21:
Duo = een klein kaartje tot 128 mb
Hallo iedereen. gisteren bij 2 call de p910 besteld en vandaag al in huis, wat een geweldige winkel is dat
. voor mij is dit de eerste keer dat ik werk met een symbian telefoon dus ik had even vraagje. Als je bij de P910 programmas opent blijven die dan draaien op de achtergrond ja of nee? zo ja kan ik die handmatig uitzetten of moet ik daar Sman voor gebruiken? Moet wel toegeven dat ik de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal gelezen heb ...
maar eerdat ik de handleiding uit heb is mijn accu leeg
Je geeft het antwoord zelf alMaxie schreef op 05 oktober 2004 @ 15:10:
Hallo iedereen. gisteren bij 2 call de p910 besteld en vandaag al in huis, wat een geweldige winkel is dat. voor mij is dit de eerste keer dat ik werk met een symbian telefoon dus ik had even vraagje. Als je bij de P910 programmas opent blijven die dan draaien op de achtergrond ja of nee? zo ja kan ik die handmatig uitzetten of moet ik daar Sman voor gebruiken? Moet wel toegeven dat ik de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal gelezen heb ...
Dat zou dus bij de p910i niet te hoeven volgens de reviews. Dit is bij de p910i beter geregeld en als je de klep dus dicht doet sluit die de programma's. Of dit nou voor bepaalde programma's geld weet ik niet zeker.
veel plezier met je nieuwe p910i. Vermeld ook even jouw ervaringen. Ik moet de mijne nog krijgen. Ik had abo opgezegd en met verlenging gaat er nu een extra dag overeen i.v.m verwerking bij telfort. Ik was de eerste die m apart had laten houden bij 2 call, maar wacht wel het langst . Als het goed is moet de mijne vandaag op de bus als alles rond is met telfort.
veel plezier met je nieuwe p910i. Vermeld ook even jouw ervaringen. Ik moet de mijne nog krijgen. Ik had abo opgezegd en met verlenging gaat er nu een extra dag overeen i.v.m verwerking bij telfort. Ik was de eerste die m apart had laten houden bij 2 call, maar wacht wel het langst . Als het goed is moet de mijne vandaag op de bus als alles rond is met telfort.
Maxie schreef op 05 oktober 2004 @ 15:10:
Hallo iedereen. gisteren bij 2 call de p910 besteld en vandaag al in huis, wat een geweldige winkel is dat. voor mij is dit de eerste keer dat ik werk met een symbian telefoon dus ik had even vraagje. Als je bij de P910 programmas opent blijven die dan draaien op de achtergrond ja of nee? zo ja kan ik die handmatig uitzetten of moet ik daar Sman voor gebruiken? Moet wel toegeven dat ik de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal gelezen heb ...

ola
Ja dat had ik dus ook ergens gelezen, nouja ik probeer het wel effe uit in iedergeval bedankt voor de hulpyah schreef op 05 oktober 2004 @ 15:41:
Dat zou dus bij de p910i niet te hoeven volgens de reviews. Dit is bij de p910i beter geregeld en als je de klep dus dicht doet sluit die de programma's. Of dit nou voor bepaalde programma's geld weet ik niet zeker.
Edit:
Je moet Sman idd gebruiken anders blijft alles lekker open staan
[ Voor 16% gewijzigd door Maxie op 05-10-2004 17:44 ]
Ik moet een appforge Booster 3.0 hebben. Waar haal je zon ding vandaan?
klik als 3.5 ook goed is 
offtopic:
pssst : www.google.com + appforge Booster 3.0 = linkje ^^^
[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 05-10-2004 17:34 ]
Die is voor je Palmzeef schreef op 05 oktober 2004 @ 17:33:
klik als 3.5 ook goed is
offtopic:
Deze link is 't denk ik

http://www.appforge.com/
[ Voor 5% gewijzigd door Ricie op 05-10-2004 17:51 ]
P900 Certified - - SE P800/P900 Uses Sony Ericsson P800/P900 Device Definition (Booster)
En dan kreeg ik dat geen download of koop link nee alleen dat.
En dan kreeg ik dat geen download of koop link nee alleen dat.
En dat was niet op de P900 ? Das ook stom. Gebruikt er btw niemand een beschermhoesje voor zijn foon ? Waar is een winkel waar ze "coole" beschermhoesjes hebben of van welk excellent merk ?Maxie schreef op 05 oktober 2004 @ 16:06:
[...]
Edit:
Je moet Sman idd gebruiken anders blijft alles lekker open staanmaar het is wel zo dat bv je camera niet aan blijft na het verlaten van camera app
Er komen genoeg goede 2e hands P900's op de markt nu aangezien de P910 er nu isLe0032 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:13:
[...]
Je geeft het antwoord zelf al, je moet Sman gebruiken, ten minste dit is mijn ervaring met de P800... Jezus man die P910 doet me echt
, zit echter nog te twijfelen of ik wel zoveel wil betalen... Misschien dan maar een P900 ook een vooruitgang tov de P800
Anoniem: 112179
Weet iemand of je een wifi memorystick in de p910 kan stoppen? Om dan natuurlijk via wifi te internetten? Dat zou helemaal te gek zijn
en zal mijn laatste twijfels over het al dan niet aanschaffen weg nemen.
Anoniem: 120368
Heb ook de P910, ben overgestapt van de P900.
Het tst bevalt tot nu toe goed, het is duidelijk een verbeterde versie van de P800-900.
Ik denk dat je het zo moet zien: Het is als het ware vergelijkbaar met een overstap van een VW Golf type 3 naar een VW Golf type 4. Tis en blijft een VW Golf
, alleen met hier en daar een aantal verbeteringen. Als je iets compleet nieuws verwacht dan moet je ook een hele andere telefoon kopen...
Wat me wel een beetje tegenvalt is het qwerty-toetsenbord. Niet zozeer het design (daar valt aan te wennen) maar met name de functionaliteit. Ik had gehoopt dat je bv uit het adresboek een naam kon kiezen mbv het toestenbodje, stel je wil bv "Leo" bellen dat je dan op de "L" kon drukken en meteen de juiste persoon kan vinden. Dit werkt dus niet. Je moet met het touchscreen het juiste tabblad aanklikken.
Dit vind ik echt jammer.... het touchscreen is niet ideaal om iets in te voeren op het moment dat de omgeving "beweegt" (in auto, trein etc). Toetsen zijn dat veel beter te bedienen.
Je kunt het toestenbord alleen maar gebruiken als je tekst moet invoeren (bv een nieuwe contactpersoon etc). Je moet dan eerst mbv het pennetje "contact. ->nieuw" kiezen en pas dan kun je type op het qwerty-bordje....
Verder zitten er in de meeste programma's kleine verbeteringen. Al met al ben ik best tevreden met de P910i.
Het tst bevalt tot nu toe goed, het is duidelijk een verbeterde versie van de P800-900.
Ik denk dat je het zo moet zien: Het is als het ware vergelijkbaar met een overstap van een VW Golf type 3 naar een VW Golf type 4. Tis en blijft een VW Golf
Wat me wel een beetje tegenvalt is het qwerty-toetsenbord. Niet zozeer het design (daar valt aan te wennen) maar met name de functionaliteit. Ik had gehoopt dat je bv uit het adresboek een naam kon kiezen mbv het toestenbodje, stel je wil bv "Leo" bellen dat je dan op de "L" kon drukken en meteen de juiste persoon kan vinden. Dit werkt dus niet. Je moet met het touchscreen het juiste tabblad aanklikken.
Dit vind ik echt jammer.... het touchscreen is niet ideaal om iets in te voeren op het moment dat de omgeving "beweegt" (in auto, trein etc). Toetsen zijn dat veel beter te bedienen.
Je kunt het toestenbord alleen maar gebruiken als je tekst moet invoeren (bv een nieuwe contactpersoon etc). Je moet dan eerst mbv het pennetje "contact. ->nieuw" kiezen en pas dan kun je type op het qwerty-bordje....
Verder zitten er in de meeste programma's kleine verbeteringen. Al met al ben ik best tevreden met de P910i.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 120368 op 06-10-2004 14:07 ]
welke programma's en games gebruiken/spelen jullie en welke zijn echt aanteraden?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 124660 op 06-10-2004 14:56 ]
LemmingsAnoniem: 124660 schreef op 06 oktober 2004 @ 14:38:
welke programma's en games gebruiken/spelen jullie en welke zijn echt aanteraden?
http://mobile.jcfilms.co.uk/games/jcmobile-lemmings.rar
Sokoban
http://sep800.mine.nu/files/games/Freeware/sokoban.sis
[ Voor 26% gewijzigd door Ricie op 06-10-2004 16:50 . Reden: Links toegevoegd ]
als je een nieuwe neemt zou ik de p910 nemen, ze zijn toch even duurLe0032 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:13:
[...]
Je geeft het antwoord zelf al, je moet Sman gebruiken, ten minste dit is mijn ervaring met de P800... Jezus man die P910 doet me echt
, zit echter nog te twijfelen of ik wel zoveel wil betalen... Misschien dan maar een P900 ook een vooruitgang tov de P800
Theone zou je dit verder willen verklaren, want ik snap er niks van? Wat is hier verkeerd gegaan?
ola
overigens kost de p910i bij 2call maar €669. een heel stuk goedkoper als bij bekcompany.
ola
Hey heren (en dames indien present)
Ik zoek een programmatje om een ip-adres te achterhalen van mijn pc aan de hand van een internet-adres...
dus een adres als www.mijnadres.nl en dan daar het ip van krijgen (ivm met VNC, wat alleen met IP's kan werken op de p910)
Ik gebruik namelijk dyndns.org omdat ik een dynamisch IP heb, dan kan ik altijd en overal mijn ip opvragen vanaf een andere pc, maar ik wil dit dus ook kunnen doen vanaf mijn telefoon.
Suggesties ?
Ik zoek een programmatje om een ip-adres te achterhalen van mijn pc aan de hand van een internet-adres...
dus een adres als www.mijnadres.nl en dan daar het ip van krijgen (ivm met VNC, wat alleen met IP's kan werken op de p910)
Ik gebruik namelijk dyndns.org omdat ik een dynamisch IP heb, dan kan ik altijd en overal mijn ip opvragen vanaf een andere pc, maar ik wil dit dus ook kunnen doen vanaf mijn telefoon.
Suggesties ?
Zow hier ook een nieuwbee met een P910i van 2call/phoneshop.
Had gemailed naar 2call, bleek ik hem gisteren in den haag (waar ik voor werk moest wezen) bij de phoneshop te kunnen ophalen, netjes geregeld.
Kom van een HP ipaq 1915/SE T610 af, tot nu toe best te vreden over het toestel.
Het gaat allemaal wat langzamer als op de PDA, dat is het enige echte nadeel tot nu toe voor mij.
Wat ik me trouwens afvraag? die progjes die op de content cd staan, zijn dat full versies ? want ik heb splashphoto geinstalleerd, en deze vraagt om een serienummer, welke ik nergens kan vinden.
Kan op die cd ook niet terug vinden dat het om demo versies gaat ?
En Agile Messenger , ICQ ervan Werkt wel goed, maar msn krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat.
iemand een idee ?
Verder heb ik gekeken naar HandyDay 2004 en Tracker 4, heeft iemand ervaring met beide, en kan mij een beetje inlichten welke handiger is ?
Had gemailed naar 2call, bleek ik hem gisteren in den haag (waar ik voor werk moest wezen) bij de phoneshop te kunnen ophalen, netjes geregeld.
Kom van een HP ipaq 1915/SE T610 af, tot nu toe best te vreden over het toestel.
Het gaat allemaal wat langzamer als op de PDA, dat is het enige echte nadeel tot nu toe voor mij.
Wat ik me trouwens afvraag? die progjes die op de content cd staan, zijn dat full versies ? want ik heb splashphoto geinstalleerd, en deze vraagt om een serienummer, welke ik nergens kan vinden.
Kan op die cd ook niet terug vinden dat het om demo versies gaat ?
En Agile Messenger , ICQ ervan Werkt wel goed, maar msn krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat.
iemand een idee ?
Verder heb ik gekeken naar HandyDay 2004 en Tracker 4, heeft iemand ervaring met beide, en kan mij een beetje inlichten welke handiger is ?
[ Voor 9% gewijzigd door LoneWolf op 07-10-2004 13:50 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 113948
Zo daar zijn we weer. Na een
ban van twee weken, mag ik weer.
Bedankt voor de positieve reacties op de review. Mochten er nog vragen
zijn over de P910i dan laat maar weten. Daarnaast heb ik bij de review nu
een kleine NOTE geplaatst waarin wat dingen genoemd staan die een
betere vergelijking geven tussen het toestel wat getest is en het toestel
dat in de winkel ligt.
Ik hoop dat iedereen erg blij is met het toestel.
Sur-G werkt dat een beetje met dat andere keyboard op het toestel? Heb
je ze beide ook uitgewisseld en passen ze op beide toestellen? Werken
ze ook op beide toestellen?
(Sur-G ik weet niet of je het erg vindt, maar ik heb je foto's met bron -
vermelding op een andere site gebruikt)
Bedankt voor de positieve reacties op de review. Mochten er nog vragen
zijn over de P910i dan laat maar weten. Daarnaast heb ik bij de review nu
een kleine NOTE geplaatst waarin wat dingen genoemd staan die een
betere vergelijking geven tussen het toestel wat getest is en het toestel
dat in de winkel ligt.
Ik hoop dat iedereen erg blij is met het toestel.
Sur-G werkt dat een beetje met dat andere keyboard op het toestel? Heb
je ze beide ook uitgewisseld en passen ze op beide toestellen? Werken
ze ook op beide toestellen?
(Sur-G ik weet niet of je het erg vindt, maar ik heb je foto's met bron -
vermelding op een andere site gebruikt)
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 07-10-2004 17:18 ]
Nou ik heb gisteravond de p910i ook maar eens besteld bij 2call.nl
Samen met een Orange Free 20 abbo
.
Als het goed is brengt de postbode me morgen op het werk een pakketje.
Nu nog een grotere memory stick en een screen protector regelen
.
Samen met een Orange Free 20 abbo
Als het goed is brengt de postbode me morgen op het werk een pakketje.
Nu nog een grotere memory stick en een screen protector regelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wie maakt een vervolg op dit topic?
Wie maakt een vervolg op dit topic?