Lekker zijn is een gave :)
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
speel nu veel in desert 3 solo.
eeej lordlordspacie schreef op 22 september 2004 @ 11:26:
Nog tips wat ik wel en niet moet doen met me mech? ben nu lvl 57 en wil graag snel lvlen en zo min mogelijk pots slikken.. want ben meestal tegelijke tijd aan het msnen dus dan moet ik niet op plekken komen waar ik binnen 15 sec dood ben
wat doe jij met eagle_claw in je pm
als je keer snel will lvlen kom je maar naar beta en pm je gerwin-magic
Helaas naar beetje gezeur uit de clan gegaan vind wel jammer maar heb al weer nieuwe laterz all
heb bij hem in de klas gezettengerwingood schreef op 22 september 2004 @ 12:25:
[...]
eeej lord
wat doe jij met eagle_claw in je pmhij was mijn oude clan leader
nice gastl 7x
als je keer snel will lvlen kom je maar naar beta en pm je gerwin-magicis bijna lvl 68 mage xp ownd in ds maar drops niet altijd.
Helaas naar beetje gezeur uit de clan gegaan vind wel jammer maar heb al weer nieuwe laterz all
maaruh als je op alpha komt kan je wel bij mij in de clan?
Dan is desert 3 solo wel het beste voor je, of een d3 party in de hellspawn. D4 party kan ook goeie xp zijn. Maar echt snel xp maken doe je pas vanaf 60, in dun3. Maar dit is wel een stuk moeilijker dan d3/d4. Ik vind dun3 zelfs moeilijker dan Dark Sanc om te tanken.lordspacie schreef op 22 september 2004 @ 11:26:
Nog tips wat ik wel en niet moet doen met me mech? ben nu lvl 57 en wil graag snel lvlen en zo min mogelijk pots slikken.. want ben meestal tegelijke tijd aan het msnen dus dan moet ik niet op plekken komen waar ik binnen 15 sec dood ben
Bovendien heb ik een hekel aan die web dingen.. Ben je lekker aanhet hakken komt er weer zo een irri web aan.
LOL mijn mech heeft spirit 60, omdat ik dan mijn perf MS trans kan dragenScorpionNL schreef op 21 september 2004 @ 23:57:
Spark shield zuigt, de dmg die het doet is echt slecht, en je mist de block van extreme shield. Ik heb zelf lvl 10ES, lvl 10PA, lvl 4MA en lvl 2 Grand Smash. Ik heb Spark Shield lvl 10 geprobeerd met event girl, en ik ben er na 10 minuten alweer vanaf gestapt. Schijnt dat de dmg die het doet afhankelijk is van je spark level.
En je hebt 70 spirit met je mech? Wow dat is wel het meeste wat ik ooit heb gezien, meeste gaan voor 36 max (is maximaal nodig voor ms levi/chaos claw) Of houden base spirit (Ik heb zelf ook 36. Doe nu 76-104 dmg met een 25-33 levi +6.
Ik ga toch door tot 75, dus ik betaal voor deze maand, moet nog 90 mil ofzo, maar dat moet wel te doen zijn in 2-3 weken
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
ah k kennen zij hem ooklordspacie schreef op 22 september 2004 @ 12:49:
[...]
heb bij hem in de klas gezettenbovendien goede kenis van arjan enzo
maaruh als je op alpha komt kan je wel bij mij in de clan?
ik ga niet op alpha sorry
zit nu in holy_akk
Elke keer als ik wil agen moet ik weer zoeken naar iemand die fadeo's verkoopt en vaak ook naar iemand die sparky's verkoopt. Terwijl ik nu gemiddels 1 a 2 transen per avond vind.
Verwijderd
Das iets waar ik graag last van wil hebben, maar het dus niet heb.lordspacie schreef op 23 september 2004 @ 10:44:
hebben jullie er ook last vandat je inmiddels meer transen vind dan sparky's raidants en fadeo's.
Elke keer als ik wil agen moet ik weer zoeken naar iemand die fadeo's verkoopt en vaak ook naar iemand die sparky's verkoopt. Terwijl ik nu gemiddels 1 a 2 transen per avond vind.
waarom koop je die dan niet gewoon in de shop?lordspacie schreef op 23 september 2004 @ 10:44:
hebben jullie er ook last vandat je inmiddels meer transen vind dan sparky's raidants en fadeo's.
Verwijderd

De prs is G1inkeltjes van de spacie's clan!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 17:28 ]
Ennuh kssen...
Kweet niet wat jij onder drinken pakken bestaat......????
Verwijderd
Denk dat je nooit iemand van mijn clan voor de rest heb zien kssen.. zowel dan wil ik het graag horen spreek ik die persoon erop aan
heb nu op lvl 57 een atackpower van 63-90
Verwijderd
Kun je mischien uitleggen of dit bij mijnpostbank kan en hoe?XLerator schreef op 19 september 2004 @ 22:04:
Ach je moet payment doen op eng.pristontale.com
dan bij PAY BY CASH (halverwege) op payment klikken
inloggen
1 month kiezen en next
Pay For Your Priston Tale Subscription via PayByCash
bovenste knop
en dan alles invullen
Dan naar online bankieren gaan of een overschrijfformulier
Daar vul je je refnummer en het bedrag in, en hun bankgegevens
Ik snap namelijk niet waar ik alles moet neerzetten
Verwijderd
maar daarnaast staat ter name van
wat moet ik daar invullen?
word moe van sommige dingen zeg
Net of mijn computer slecht zou zijn om pt te spelen..
Verwijderd
Dit is mijn eerste post in dit topic.
Ik ben vorige week toevaligerwijs uitgekomen bij Priston Tale, toen ik wat aan het rondsnuffelen was voor een gratis MMORPG (Tsja.. a guy can dream cant he ^^)
Ben een fighter begonnen op de Galantia server, bevalt tot dus ver zeer goed. Ben nu level 38, en zal binnenkort toch maar moeten gaan betalen. Ik neem aan dat dit met bank transfer verder wel vlekkeloos zal verlopen.
stats heb ik vrij simpel ingedeeld, 50 health.. en de rest gewoon stats die ook nodig had voor mijn equip (110 str, 60 talent, 50 agility) tot dus ver lijkt alles goed te gaan. Train in de Forgotten Lands vlakbij Navisko, de exp is hier redelijk
Ik gebruik op het moment:
+2FS Mechanic Axe
+2FS Ring Armor
Mixed FS Blaze Shield
FS War Boots
FS War Gauntlets
FS armlets.. weet zo niet welke
Verder heb ik 20stamina +0.1 hp ringen.. kan niets beters aan (maar 25 willpower
Zit nu in de clan "AngelTown" wat erg goed bevalt
enige wat me wel op is gevallen dat er op vrijwel alle PT forums gruwelijk slecht engels gesproken word, en ontzettend veel geflamed word. Dat vind ik wel een beetje jammer.
maargoed, als je zin hebt om samen wat te hunten.. of iets anders, msg me dan gerust
In game naam : Chafgr3nade
Meeste mensen hier zitten daarnamelijk
iig gerwin
dathon
brummertje
dutch-girl(puki)
lordspacie
en nog een aantal
maar goed
lol ginkeltjes jij kssen dat kan niet
Hopelijk heb ik snel me arch wand en laterz alll come play pt
maak mij is lvl 60 dan
waar ik zin in heblordspacie schreef op 27 september 2004 @ 14:37:
Alpha of beta?
Ik ben echt zeer benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden. Zijn er nog meer mensen die op Migal spelen?
ten name van: ABN Amro bankVerwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:20:
dus moet ik rekening nummer van hun invullen
maar daarnaast staat ter name van
wat moet ik daar invullen?
plaats: amsterdam
het duurt ongeveer 4 dagen. het ligt eraan of het via bank naar bank gaat of van giro naar bank.
ik speel op galantia beta met een lvl 49 prs, lvl 45 mage en lvl 26 mech. de andere 2 chars lvl ik bijna niet.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb ter name van Global Collect BVnightwishXXX schreef op 28 september 2004 @ 19:20:
[...]
ten name van: ABN Amro bank
plaats: amsterdam
het duurt ongeveer 4 dagen. het ligt eraan of het via bank naar bank gaat of van giro naar bank.
ik speel op galantia beta met een lvl 49 prs, lvl 45 mage en lvl 26 mech. de andere 2 chars lvl ik bijna niet.
maakt dat veel uit? =s
Global Collect BV is idd de goede.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 20:05:
[...]
ik heb ter name van Global Collect BV
maakt dat veel uit? =s
Global Collect BV is immers de eigenaar van de rekening, niet de ABN.Send your bank transfer to:
Bank Name: ABN Amro Bank
SWIFT Code: ABNA NL 2A
Bank Special ID:
Bank City: Amsterdam
Bank Country: Netherlands
Account Holder: Global Collect BV
Account Number: 440339464
migal=lunarTowbitis schreef op 28 september 2004 @ 18:12:
Ik heb net mijn betaling voor 1 maand overgemaakt zodat ik weer verder kan spelen. Ik ben twee maand voor p2p gestopt met spelen omdat het spel me te saai werd. Ik had toen een L68 atalanta op Migal-server. Haar naam is [Elayne]
Ik ben echt zeer benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden. Zijn er nog meer mensen die op Migal spelen?
dus jah ik speel op die server meestal op de alpha
contact me maar ik heet daar ook lordspacie ben clan leader van spacies dus mocht je erin willen
Verwijderd
denk het ook janightwishXXX schreef op 28 september 2004 @ 22:13:
mijn payment is altijd goed terecht gekomen. ik denk dat dat ten name van niet zo veel uitmaakt het payment reference number en de bankrekening nummer zijn veel belangrijker.
zit nu met volle smacht te wachten op confirmation
oja ik speel op midranda iemand anders ook?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 22:28 ]
ik ben 7x
sanc 1 is wel nice Hulk en typhoon killen maar veel hp hebben ze
heb gisteren arch wand gekocht mgs ik wou agen naar +2 werd hij +3 dus wou ik +4 maken toen kreeg ik deage lolll +2 nu weer maar als ik thuis ben ga ik weer agen naar +5
nog tot 5 uur op school zo langecht geen zin
gerwingood
gerwin-magic
lunar beta
trouwens gisteren met party hadden we 400000 score in bellatra round 8 gewoon in midden staan en alles killen ownde echt
nu nog mijn wing shield agen.. dat ga ik doen met de volgende murkys die ik vind
maar goed word vanavond hopelijk eindelijk 6x
ga je vanaf nog naar bellatra ? zo ja pm mij en ik kom ook kijken wil weer effe geld verdienen gisteren ook al 300k in bellatra verdient
nog steeds chool niks te doen tot 5 uur en dan fietsen 6 uur thuis eten en dan gamennnn oh nee engels ook nog mm komt later wel
bovendien wil ik ook nog ff mijn levi trainen die is nu op de helft en dan is ie echt +6 (26-36 damage
[ Voor 38% gewijzigd door Thrillseeka op 29-09-2004 13:20 ]
ik heb 2 prs faith wands. de ene is 10-14, 66, 5 .4 en de andere is 10-15, 61, 4, .5 voor hoeveel kan ik ze verkopen op galantia/beta, want ik heb niet echt een idee meer voor hoeveel ze nou verkopen.
jah zit nu op een totale damage van 66-94 dit zal straks dan wel 68-96 wordennightwishXXX schreef op 29 september 2004 @ 14:21:
nice damage ^^
iemand een idee wat voor items er allemaal bij gekomen zijn? was al ff aan het zoeken op de korean site maaruh dat ging niet helemaal lekker.. wel mooie screens gezien van ice wereld.. maar goed..About level 75 items.
Hello!
Recently, most of users are wondering about level 75 items. So, we will explain the appearances of level 75 items.
While we were making the Notice of Sep 15, we had missed an important notice for the appearances of level 75 items. So, most of users haven’t recognized the appearance of level 75 items. Now, the appearances of level 75 items are normal situation in Game.
Also, we deeply apologize for the late notice about level 75 items. Again, we’re sorry for inconvenience.
Thank you.
KZEE:

Mardanos:
[ Voor 11% gewijzigd door Luit op 30-09-2004 13:27 ]
lvl 75 items komen gewoon steeds meer we gaan de kant van kpt op die zijn nu al volop met 75 lvls items en nog hoger binenn kort
lord heb je link van ice wereld nog? ik had eerst ook maar ben kwijt kan je effe geven ty
huh nah ik was gewoon dom weg aan het klikken en toen kwam ik eropgerwingood schreef op 30 september 2004 @ 15:16:
eeej lord
lvl 75 items komen gewoon steeds meer we gaan de kant van kpt op die zijn nu al volop met 75 lvls items en nog hoger binenn kort
lord heb je link van ice wereld nog? ik had eerst ook maar ben kwijt kan je effe geven ty
maar ken nog wel een poging proberen
geind :
http://kr.pristontale.com...px?index=1&page=1&num=407
[ Voor 10% gewijzigd door Thrillseeka op 30-09-2004 15:28 ]
Hier staat een overzicht van alle wapens voor KPT. Ik neem aan dat deze dus ook in ePT te vinden zullen zijn:lordspacie schreef op 30 september 2004 @ 12:21:
[...]
iemand een idee wat voor items er allemaal bij gekomen zijn? was al ff aan het zoeken op de korean site maaruh dat ging niet helemaal lekker.. wel mooie screens gezien van ice wereld.. maar goed..
Wapens: http://kr.pristontale.com...Item.aspx?index=1&group=1
Armor/etc: http://kr.pristontale.com...Item.aspx?group=2&index=8
vet gaaf
ik heb ze alleen tot en met lvl 75 tot nu toe gezien. op lvl 70 en 80 een one-handed weapon voor prs en mage ^^
ik ben met m'n prs van lvl 48 naar lvl 50 gegaan ^^ ik heb nu een near perfect faith wand en goede orbitals. ik moet nu naar lvl 51 zien te lvlen voor saint robe
edit: ik zie dat ook de one-handed weapons strenght nodig hebben =( ik heb mijn strenght nog steeds op base (15) staan.
edit2: ik dacht dus dat ik alleen voor de galantia server gep2p'ed had, maar het blijkt dus dat het het hele account was. ik kan dus ook een high lvl char op awell (kzee) en migal (lunar) enzv. hebben ^^
[ Voor 39% gewijzigd door nightwishXXX op 02-10-2004 14:50 ]
Weer een heleboel oude vrienden ontmoet ^_^. Iedereen is super aardig, heb nu weer een complete uitrusting (had alles weggegeven toen ik inactief werd).
Laat de goede drops maar komen!
de ene is 137 defense 6.3 abs best lage resistance en spec 21 defense 1.0 abs 1.2 mp rec.
de andere is 117 defense 6.2 abs hoge resistance en spec 19 defense 1.1 abs 1.4 mp rec.
voor welke zou ik moeten gaan voor degene met hoge defense lage resist en lage mp rec of voor degene met lage defense hoge resist en hogere mp rec.
Verwijderd
ben je gek ofzo? multi potion event was super relaxed, mag van mij altijd blijven (in TPT is het ook altijd) En ook het powerless-monster event is nu afgelopen, dat was helemaal beter, vooral in sanc2. Ben eindelijk 75lordspacie schreef op 06 oktober 2004 @ 08:07:
Whoei eindelijk van dat double poiton event af.. VOnd het echt zwaar irritant echt liep elke keer meet 300 pots op het veld waardoor ik minder mee kon nemen om te npcen.
(en btw, 26-36 is niet mogelijk voor +6 levi, 26-34 is maximaal)

Gebruik nog steeds fma+4
en ik heb minder abs/def raiting. Maar jah ik ben dan ook nog maar lvl 60
zit nu op 39 abs en 700 def
[ Voor 25% gewijzigd door Thrillseeka op 06-10-2004 09:38 ]
Verwijderd
3 Minigues gedaan
30 Bargons gedaan
40 Skeleton Warriors gedaan
44 Headcutters gedaan.. word ik gedisconnect, ik wil terug inloggen
"Available Time expired"
Nu kan ik dus niet spelen
Ik heb betaald via de bank gewoon.. op de PT website staat "Waiting to be Processed". Ik heb vrijdag de betaling gedaan.
Iemand een idee wanneer de betaling "ge-processed" word?
ik heb echt heel dom gelezen. er staat bij mij 10/5/2004 en dan is mijn time expired, maar ik dacht dus 10 oktober =P bleek het dus 5 oktober te zijn. ik heb gister mijn payment weg gedaan en nu maar hopen dat het snel geprocessed is ^^
Verwijderd
Ik ben nog steeds niet geprocessed, het is onderhand al 4 (WERK!) Dagen geleden overgemaakt
Ik sta echt te trappelen om die laatste paar headcutters tegen de grond aan te werken en mijn nieuwe kroontje + skill te halen.. maybe vanavond ofzo? Tis tenslotte in Korea 8 uur later als in holland!
Verwijderd
Maar ik heb gisteren wel gezien hoe jij geld verdient
maar goed hoop dat ik vanavond lvl 27 ga halen
ik ben 45% tnl tot lvl 52. ik had al verder kunnen zijn, maar mijn acc is nog steeds geblockt ^^". nu ben ik met mijn 2de acc wat spul aan het verkopen, alleen is het irritant dat ik de laatste tijd zo vaak gedc'ed wordt >.<
Verwijderd
Hoezo Stiekum..kep gewoon 2 compjes draaien, waarvan 1tje puur alleen aan het verkopen is. Nergens op de PT-site staat dat het niet maglordspacie schreef op 07 oktober 2004 @ 08:14:
Zo haal ik je natuurlijk nooit in he dathon
Maar ik heb gisteren wel gezien hoe jij geld verdientstiekum 2e account aangemaakt he om te sellen
maar goed hoop dat ik vanavond lvl 27 ga halen
Verwijderd
Screenschot:

En ik heb via internet betaald, maar ik heb bij "ten name van" mijn naam gezet inplaats van "PristonTale" oid. Zal dat problemen opleveren?
Dit is me eerste keer dat ik betaal, dus ben benieuwd hoe het afloopt.
Verwijderd

Een TheGathering Gathering in D4, was wel kick ass xp daar.
Bijna lvl 66 met fighter.
Heb nu ook een fs cleaver gekocht en een near perf fs jaggy 15-29 voor maar 850k
Slebber vind je je total dmg niet laag want ik doen nu al 59-102 op +4 jaggy en ik ben lvl65
Mage van mij is nu lvl47 heb ik de laatste tijd niks meer aan gedaan ik wou met fighter ff lvlen.
maar goed see ya in pt
Verwijderd
Verwijderd
Ja was wel lachu...en die Yzza in de linkerhoek vond een KS SUP!!Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 21:11:
[afbeelding]
Een TheGathering Gathering in D4, was wel kick ass xp daar.
Bijna lvl 66 met fighter.
Heb nu ook een fs cleaver gekocht en een near perf fs jaggy 15-29 voor maar 850k![]()
Slebber vind je je total dmg niet laag want ik doen nu al 59-102 op +4 jaggy en ik ben lvl65
Mage van mij is nu lvl47 heb ik de laatste tijd niks meer aan gedaan ik wou met fighter ff lvlen.
maar goed see ya in pt
het beste wat ik heb gevonden zijn trans in dun2, fs fpa (in oasis =P) en die meditation wapen. wat ik heb gezien, maar niet heb kunnen oppakken (wt limit zoals altijd =P) zijn vele lvl 44 items in dun2 zoals silverbird, master robe.
ik moet mijn mule een keer weer volstoppen met items, want ik heb steeds wt limit exeeded en dat is erg irritant.
jammer trouwens dat die double potion event is afgelopen. vandaag of zaterdag kan ik wss weer gaan spelen. een hoop mystic stamina meenemen, want nu vind ik bijna geen great stamina pots meer in oasis ^^"
Verwijderd
Denk niet dat TNV problemen oplevert, ik vraag me wel af hoe lang het bij jou duurt voordat je van " Waiting to be Processed " naar "Payed" gaat ofzoVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:51:
Ik heb Maandag via PayByCash betaald, maar ik denk dat ik een fout heb gemaakt. Zondag had ik al proberen te betalen, maar er stond geen geld op die rekening waarmee ik wilde betalen, dus dat was niet mogelijk. Maandag heb ik het toen ff afgehandeld, maar nu staan er in mijn payment history wel 2x een maand, denken jullie dat dat langer wachten wordt voor me?
Screenschot:
[afbeelding]
En ik heb via internet betaald, maar ik heb bij "ten name van" mijn naam gezet inplaats van "PristonTale" oid. Zal dat problemen opleveren?
Dit is me eerste keer dat ik betaal, dus ben benieuwd hoe het afloopt.
Zit er zelf namelijk al 1 week op te wachten.
hoe kan je kickass xp krijgen in d4 je bent 65 je kan ds in en daar heb je 2x 3x zoveel xp per uur
Bovendien gebruik ik hier niet zoveel pots dus verdien ik des te meer gold... nu ongeveer 100k per uur
welk lvl ben je nu lord?lordspacie schreef op 08 oktober 2004 @ 12:14:
ik speel nog steeds solo in d3, vind daar echt van alles. Heb er al 5 murkys gevonden 27 transen gisteren 2x een arch robe mgs/prs en nog veel meer lvl 4x spul
Bovendien gebruik ik hier niet zoveel pots dus verdien ik des te meer gold... nu ongeveer 100k per uur
we moeten snel ds in gaan duo
transen gaat bij mij nog wel leuk
maar murkys droppen niet zo vaak meer
S2 komt eraan daar vind ik ze wel en dan komt me fighter back in action
lvl 60 heb eik de hele week enkel met mijn archer gespeelt op gisteren avond 3 uurtjes na(had geld nodig voor me archergerwingood schreef op 08 oktober 2004 @ 12:17:
[...]
welk lvl ben je nu lord?
we moeten snel ds in gaan duoen 10 mil per uur minimaal halen
en jij up up up up up
transen gaat bij mij nog wel leuk
maar murkys droppen niet zo vaak meer
S2 komt eraan daar vind ik ze wel en dan komt me fighter back in action
waar dropt trans het meeste in d3 of d4
maar in d3 droppen er heel veel bij die platte rots als je langs de muur in het zuiden gaat lopen kom je die tegen.
Verwijderd
loolll nanana gerwin en dathonlordspacie schreef op 09 oktober 2004 @ 12:56:
whoei gisteren avond 3 transen gevonden(nanananana @ gerwin en dathon) en tot nu toe deze ochtend nog niets maar ben wel eindelijk lvl 61
nu lvl 73.17 nana lord
Verwijderd
ben nu lvl 66 en heb mijn cleaver eindelijk op +4
voor de rest vandaag maar ff lvl 62 worden
Verwijderd
Nee, ik heb geen skillpoints in mechanic mastery, terwijl jij waarschijnlijk wel je mastery op lvl 10 hebt, dus meer dmg doetVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 21:11:
Verwijderd
Ligt geheel aan de dmg, atr en lv/x!Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 09:15:
Hmmm.. net een FS Jagged axe gekocht voor 70k.. lijkt me goeie deal of niet?
Dit topic is gesloten.
![]()