Ok kunnen me nu plz helpen? Ik zit namelijk met het probleem dat ik egt niet kan kiezen welke char ik wil nemen. En aangezien het lvlen in pt zo freaky lang duurt leek het me ook geen goed plan om ze eerst allemaal naar lvl 39 te gaan trainen en dan te beslissen, dus heb ik de lvls iets lager gehouden maar ze tog allemaal geprobeerd. Khad pas geleden een overzichtje voor mezelf gemaakt, om mezelf te helpen met kiezen, en met de commentaren van andere tweakers erbij ziet het er zo uit:
Morion
Knight:
Nadelen:
-Spells heel veel tegen Undead-only
Voordelen:
-Goeie wapens (ben qua normale attack een zwaardenfan, heerlijk dat chop!-geluid)
-Kan behoorlijk tanken en soloen
Atalanta
Samen met de archer is deze degene die ik zeker niet van plan was te gaan nemen, maar hier toch nog de voordelen en nadelen:
Nadelen:
-Bepaalde spells missen regelmatig (heeft me heel wat tandengeknars bezorgt)
-Heeft samen met de archer een behoorlijk killsteal-image ("oh nee he, daar heb je er weer zoeen" Ik werd soms zelfs weggeflamed als ik niets deed, en ik schijn de enige te zijn die hier last van heeft???)
-Je moet ff doorbijten als je er goed mee wilt worden (thanx Towbitis

)
Voordelen:
-Behoorlijke damage (vooral op de hogere lvls)
-Behoorlijk unieke spells (shield strike en soul sucker)
-Wordt later flink sterk (Towbitis again)
Priestess
Nadelen:
-Urghelijke defense (rare term, maar volgens mij geeft deze het het best weer)
Voordelen:
-Zeer woeie spells (gevarieerd, offensive/defensive, goeie damage, vette effecten)
-Komt erg gemakkelijk in parties (ben hier trouwens nie cker van als het gaat om high-lvl)
Mage
Nadelen:
-Saai om te trainen (vind ik zelf, hoor ik van alle kanten)
-Alleen offensieve spells (behalve dat schild natuurlijk) (dit hoeft geen nadeel te zijn, maar ik vind het er wel een)
Voordelen:
-Beste damage uit het spel (toch?)
-Heeft alles in zich wat nodig is om de ultieme spellcaster te zijn (boost, mana rechargen etc.)
Tempskron
Fighter
Nadelen:
-Al eens uitgeprobeerd, vind hem op low-lvl vrij saai, hoe zit dat op high-lvl?
-Is egt, puur, compleet, volledig en alleen maar een vechtmachine (kun je ook een voordeel vinden)
Voordelen:
-Perfect als het om een droog partijtje knokken gaat
-Goeie balans def/attack
Mech
Nadelen:
-Als je de stats niet goed verdeeld is zijn damage te laag om goed mee te komen
Voordelen:
-Ultieme tanker
-Lollige spells (offensive gadgets)
Pikeman
Nadelen:
-Defense aan de lage kant
-Ik vind niet al z'n spells even bruikbaar (vooral die slag met meer kans op critical, die werkte egt nooit bij mij)
Voordelen:
-Coole looks
-Hoge damage
Archer
Zie Atalanta.
Nadelen:
-Heeft samen met de atalanta een behoorlijk killsteal-image
-Duuuuuure wapens (@cls: hmmm... een sagittum ofsow is tog heel duur?)
-Heeft van zo'n beetje iedere stat wat nodig en is daardoor in geen van alle goed (zo goed cls?)
Voordelen:
-Mooie damage
-Handige spells (die falcon is erg prettig)
Nou zullen hier waarschijnlijk nog wel een aantal punten in zitten waarmee je het totaal niet eens bent, post het dan. Ook als je een punt toe te voegen hebt: post!. Door op deze manier een lijst samen te stellen en met jullie hulp (

) niets te vergeten zal ik denk ik de beste keus kunnen maken. Misschien is het trouwens een idee om deze lijst als ie klaar is op een siteje te pleuren en er een linkje naar te posten in de openingspost van PT-thread deel 3?
Edit: Typo's en betere formulering
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 05-11-2004 08:15
]