[MMORPG] Pristontale deel II

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
[MMORPG] Pristontale

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/schapenwol/PT.JPG

En naar veel posts zijn we aangekomen bij deeltje 2 van het beruchte Pristontale topic :)
Ik hoop dat ik deze startpost een beetje goed doe, het is mijn eerste, dus c&c are welcome.
------------------------
Linkje naar de officiele website:
Pristontale.com

:? Pristontale? Wasda?

Pristontale is een is een MMORPG, en dat is een Massively Multi-Player Online Role-Playing Game. Kortom, met z'n allen op het internet samenwerken in een spel.

:? Wat maakt Pristontale nu "Hot or Not?

-|+|- HoT -|+|-
Super community
Goede graphics
Niet teveel nadenken :p (hoewel dit ook wel een 'NoT' kan zijn
Mooi kleur gebruik
Goede achtergrond muziek

-|+|- NoT -|+|-
Killstealende Brazilianen :(
Het prijskaartje, maar daarover later meer
Het langzame levellen
Langzame ontwikkeling van de 'Quests'
Soms erge LAG

Mocht je nog iets voor deze lijst hebben, hoor ik het graag.

:? Leuk en aardig allemaal, maar gaat dit op mijn roestbak draaien?

Van de site:

Minimale specificaties:

O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Celeron 300
RAM : 128MB
VGA : 3D Acceleration Video Card /w 16MB RAM
ETC : DirectX 7.0 or above, 56K Modem.

Aanbevolen specificaties:

O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Pentium III 450
RAM : 256MB
VGA : 3D Acceleration Video Card /w 16MB RAM
ETC : DirectX 7.0 or above, ISDN/ADSL/Cable

Zelf vind ik dat hier geen hol van klopt, omdat ik hier een p2-350, 160mb ram, 32mb videokaart pc'tje heb, en het daar toch echt niet meer dan alleen op draait.
Je moet dus niet verwachten dat het onder een p3 800 (gokje) lekker te spelen is.

:? Welke classes zijn er?

Je hent 2 classes:
De Morions
De Tempskrons

Dan heb je de onderverdeling voor iedere class, er zijn in totaal 8 characters waarvan iedere class er 4 meekrijgt.

Voor de Morions zijn dat:
• Atalanta Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/morion/armor/atlanta_style_3.jpg
An atalanta is an amazon style fighter. She uses mainly spears, and other quick, ranged weapons. Her stats, similar to those of a knight, also allow her to be customized, so the player may choose to go with a hand to hand weapon.
• Knight Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/morion/armor/knight_style_3.jpg
A Knight is a holy warrior who uses a brutal combination of physical strength with holy power. Knights skills make him a deadly warrior, and a natural party leader.
• Priestress Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/morion/armor/priestess_style_3.jpg
Using holy magic and her good looks a high level priestess is unstoppable. At lower levels this character is an amazing healer, earning her a spot in any party regardless of power.
• Magician Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/morion/armor/magician_style_3.jpg
Putting magical power above physical strength, a mage is a true master of magic. At high levels a magician is easily able to crush packs of enemies.

En voor de Tempskrons:
• Archer Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/tempskron/armor/archer_style_3.jpg
Using the ability to destroy enemies while remaining out of their harmful reach an archer can take on almost anything and remain untouched. Very easy characters to begin with, and fast to gain power.
• Pikeman Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/tempskron/armor/pikeman_style_3.jpg
A brutal warrior, the pikeman relies on poles, spears, and other polearm style weapons to disect their enemies. Very high numbers in health and strength make the pikeman a rival tanker with the fighter class.
• Fighter Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/tempskron/armor/fighter_style_3.jpg
Putting strength and overall power first, a fighter can tank well at any level against enemies. Using his massive health and strength a fighter can amass an enormous HP at very low levels.
• Mechanician Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/tempskron/armor/mechanician_style_3.jpg
The only class capable of properly operating machinery, the mechanician has a few suprises hiding within. Entirely physical, these characters can tank very well in their mid-teen levels.

Over het algemeen zijn de Morions meer magisch en de Temskrons moeten het meer hebben van de spierbundels :)

:? Ok, ik ben hot, waar kan ik dit downloaden?

Deze link is niet altijd voor 100% up-to-date, maar ik doe mijn best ;)

Versie 3.0.0 Full

:r Pay to Play....

Naja, Pristontale had nooit voor altijd Open Beta kunnen blijven :) Dus het was zover, het werd p2p. De hele PT comunity lag overhoop. Mensen gaven hun beste wapens weg, ze blokkeerden teleports etc. Alleen omdat ze niet wouden dat Pristontale een betaald spel ging worden.

Ik moet zeggen, ze hebben wel wat bereikt! Je kunt nu namelijk je characters van lvl 1 t/m 39 gratis houden, natuurlijk blijft dit voor een echte PT addict saii, omdat je de 3de reeks skills vanaf lvl 40 kunt leren.

De prijzen zijn zoals het er nu uitziet per maand 13 dollar, en als je het per jaar betaald 140 dollar. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verwijs ik je door naar de site van Pristontale

:? Tier 3, juist, en dat is..?

Tier 3 is een nieuwe reeks met magische skills, en begint vanaf level40. Net zoals bij level 20, zul je een Quest moeten uitvoeren. Als je dit gedaan hebt vermoed ik dat de nieuwe skills voor je open staan :)

:? Heb je nog wat screenshots?

Ja hoor, maar om het modem vriendelijk te houden wil ik er niet teveel doen :)

Mocht je dit beestje ooit in je eentje tegenkomen, en je ben beneden lvl 50 ofzo, ren dan hard weg :p
Afbeeldingslocatie: http://ptprophecy.com/contentfiles/usersubbmisions/rapedbykinghopy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/MMORPG/Priston_Tale/2002-9-1-14-44-32.jpg

:7 Wat handige links:

PristonTale Homepage (Europese versie)
PristonTale Homepage (Taiwanese versie)
PristonTale Homepage (Japanse versie)
PristonTale Homepage (Chinese versie)
PristonTale HomePage (Thaise versie)
Welke beestjes laten welke spullen vallen?
PristonTale algemeen #1
PristonTale algemeen #2

-!-!-!-!- PLAATJES POSTEN DOEN WE MET: -!-!-!-!-
code:
1
[img=600,480]Link plaatje[/img]

OK, dit was het einde van de openings post. Er missen een aantal dingen ja, maar dan kan ik nog wel een uurtje doortypen :p Het meeste kom je vanzelf wel tegen in het spel.

[ Voor 18% gewijzigd door Bliep op 07-09-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok, laat ik maar aftrappen, wat is een attack rating? Wat kan ik er eigenlijk mee? :s

edit:
meteen ff lay-out van de ts fixen

[ Voor 24% gewijzigd door Bliep op 13-07-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Das hoevaak je raak schiet en hoevaak je mist. Hoe hoger je rating, hoe vaker je raak schiet.
Soms mis je wel eens :)

Overigens merk ik dat het levelen een stuk sneller gaat nu. Als ik duo in Forgoten Land dan doe ik 2 uur over 25/30%. Das veel voor mij (archer lvl 46)

Nogsteeds: Te koop: Archer spec scutum shield en ring armor.
Nogsteeds: Nodig: Archer spec sagi (perf)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
hmm ok, weet ik dat ook weer :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Bliep op 14-07-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:16

icecoolsniper

never run from a sniper!

Met aanmaken van een account moet ik iets invullen over mijn identiteitskaart, een of ander nummer. Waarom? :?

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
dat heeft denk ik iets te maken met het fijt dat je moet betalen, zeg maar een echtheidbewijs dat jij wel bestaat en dan je niet nep gegevens invult. Ik weet dat je voor de thaise versie zelfs een kopie moet opsturen van een identiteits bewijs/paspoort.

Het liefste hebben ze gekopieerde creditcards ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Laatst online: 20:16

icecoolsniper

never run from a sniper!

Hoe hebben jullie dat gedaan dan?? Ik heb btw ook geen creditcard.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ik heb dat nog niet gedaan, omdat ik voor het p2p werd me had aangemeld. Toen hoefte dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ik heb denk ik gewoon maar wat in gevuld... ken me iig niet aan de indruk ontrekken dat ik echt een nummer ingevuld heb die klopt.

Geen enkele dienst op inet krijgt dat :)

En je hebt geen creditcard nodig je kan ook dmv paybal oid betalen.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-|+|- HoT -|+|-
# Super community
# Goede graphics
# Niet teveel nadenken (hoewel dit ook wel een 'NoT' kan zijn
# Mooi kleur gebruik
# Goede achtergrond muziek
Ah dat meen je niet, die muziek in Ricarten en Phillai werken op me zenuwen. Vooral in Phillai is het echt een ramp!

Verder leuke openingspost hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 22:09

SkyStreaker

Move on up!

lordspacie schreef op 14 juli 2004 @ 00:17:
ik heb denk ik gewoon maar wat in gevuld... ken me iig niet aan de indruk ontrekken dat ik echt een nummer ingevuld heb die klopt.

Geen enkele dienst op inet krijgt dat :)

En je hebt geen creditcard nodig je kan ook dmv paybal oid betalen.
Helaas, paypal kan je ook _weer_ alleen met een creditcard betalen en hier moet je minstens een inkomen van 650 Euro per maand hebben, wil je er een kunnen hebben.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Het is ms ook handig om een link in je start post te zetten naar de website van prinstontale.

voor de rest deze service ondersteunen ze om te betalen:
Afbeeldingslocatie: https://security.pristontale.com/EngPriston/images/11_payment/PayByCash.gif

voor de rest is per bank overschrijving ook zommeteen mogelijk.

[ Voor 55% gewijzigd door Thrillseeka op 14-07-2004 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 01:07:
[...]

Ah dat meen je niet, die muziek in Ricarten en Phillai werken op me zenuwen. Vooral in Phillai is het echt een ramp!

Verder leuke openingspost hoor!
Hmm ik ben het wel met hem eens hoor. Zeker in het begin was ik verslaafd aan de muziek in ricarten, en die van pilia vond ik eigelijk nog mooier.
'Buiten' zit er lekkere sfeervolle muziek in, en dat in combinatie met `s nachts is echt mooi :D

Muziek vind ik idd top!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Weet iemand hoe je trouwens het geluid zachter kan zetten in pt? Persoonlijk vind ik het wel leuk om achtergrond geluid te hebben van pt maar het moet niet mijn muziek die ik dmv windows media player afspeel overschaduwen.

Du meestal zet ik de muziek in games heel zacht en dan wmp lekker hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 22:09

SkyStreaker

Move on up!

Als de muziek van PT midi-geluid is, dan kan dat wel. In je volume-regeling staat iets als synthesizer, synth of midi - dat uitzetten, dan is het als het goed is klaar...

Echter, als het mp3's zijn of iets dergelijks, tracht de bestanden te vinden en maak daar 0-byte files van, niet deleten, anders gaat PT zeuren.

/me Zo heeft TranzTaz ook alle muziek van NFS:UG vervangen door muziek die hij mooi vindt :P, maar dat werkt een tikkeltje anders dan PT

offtopic:
En kijk, zie. Er is wel wat aan de hand.... PukuSpacie O+ onderschrift :D

[ Voor 44% gewijzigd door SkyStreaker op 14-07-2004 11:56 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08 21:59
Ok allemaal,

Ik heb besloten om mijn verslaving te laten gaan en niet te gaan betalen.
De verleiding is erg groot maar ik vind het te duur en het is opeens veels te rustig, alle bekenden gaan helaas weg.

Ik wil iedereen die in de Knokploeg clan zat bedanken voor de leuke tijd die we gehad hebben.

toch zonde om een lvl 50 mage weg te moeten doen (nu nog 49 maar voor de 22 toch wel 50)

Ik ga geen spullen weggeven zodat ik miss in een opwelling nog eens een maand tier3 uit kan proberen.

Ik kijk waarschijnlijk nog wel regelmatig in het PT thread hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jdemon schreef op 14 juli 2004 @ 12:05:
zonde om een lvl 50 mage weg te moeten doen (nu nog 49 maar voor de 22 toch wel 50)
Eh om gratis te spelen moet je onder de 40 zitten, en niet onder de 50. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 12:24:
[...]

Eh om gratis te spelen moet je onder de 40 zitten, en niet onder de 50. ;)
dat beweert ie toch ook nergens? Meer zo van tot de 22 is het gratis en blijf ik spelen dan is mijn mage wel lvl 50 :)

dus over 6 dagen is ie lvl 50 :)

offtopic:
@tranztaz waar heb je het over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(over de 2e screenshot )

Mijn pt ziet er heel anders uit die rode groene en blauwe balk staan naast de handjes hoe kan dat?? die van jou is veel cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Klopt, die screenshots is volgens mij nog van versie 1.x en we zitten inmiddels in 2.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jdemon schreef op 14 juli 2004 @ 12:05:
Ok allemaal,

Ik heb besloten om mijn verslaving te laten gaan en niet te gaan betalen.
De verleiding is erg groot maar ik vind het te duur en het is opeens veels te rustig, alle bekenden gaan helaas weg.

Ik wil iedereen die in de Knokploeg clan zat bedanken voor de leuke tijd die we gehad hebben.

toch zonde om een lvl 50 mage weg te moeten doen (nu nog 49 maar voor de 22 toch wel 50)

Ik ga geen spullen weggeven zodat ik miss in een opwelling nog eens een maand tier3 uit kan proberen.

Ik kijk waarschijnlijk nog wel regelmatig in het PT thread hier.
Ikke heb hetzelfde idee. Ga nog wel ff kijken wat de nieuwe maps zijn en de tier 3 skills (morgen beschikbaar :9~ ) Maar het aanbod vind ik niet opwegen tegen de prijs. En daarbij ben nu bezig met RYL en Tribes2, dus te weinig tijd om veel te gaan PTen!

Knokploegers bedankt en misschien tot RYL of een andere game!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:46:
[...]

Ikke heb hetzelfde idee. Ga nog wel ff kijken wat de nieuwe maps zijn en de tier 3 skills (morgen beschikbaar :9~ )
Wat ik begrijp uit zon bannertje van de pristontale site is dat de tier 3 skills pas 11 aug beschikbaar zijn.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Heb net de betaling voor een jaar abbo de deur uit gedaan :)

dus blijf de komende maanden nog wel spellen tot het me verveeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerst het geld bij lord zien te krijge:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
hallo allemaal mijn prs lvl 55 en fs lvl 57 komen weer terug ik ga betalen ook in ieder geval in vakantie dus effe snel lvl 60 worden met fighter. MOet alleen eeffe fs armlets hebben mech of hoger wing zijn ook goed lieft lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een archer lvl 12 op lunar, een prs lvl 38 op galantia en een atalanta lvl 10 op ... een of andere server... maar mijn vraag is heeft iemand goede archer stuff die op lunar zit?? voor archer lvl 12 (geen bogen want die gebruik ik niet want ik heb een long sword van 9-17 atac pow :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dino78 schreef op 09 juli 2004 @ 20:56:
Hier een poging... Ik hoop dat ik het een beetje fatsoenlijk op papier kan krijgen...

In Navisco loop je eerst richting de west-poort. Als je daar bent, loop je langs de stadsmuur richting het noorden tot je bij het einde van de muur bent. Je loopt dan een stukje langs de rots (westelijk) tot die naar het noorden afbuigt (echt een klein stukje).
In die hoek van de rots kan je naarbinnen lopen (ja echt, de rots in! ) en dan moet je, als je er eenmaal in zit, doorlopen naar de andere kant van de rots dan je er in bent gekomen. (NW erin, lopen tot NO) Als je daar bent, loop je richting het zuiden (of zuid-west, ik doe het uit m'n hoofd...), en voila, je loopt omhoog!
Nu wordt het lastig. Als je bijna boven bent 'press R'. Wandel dan rustig naar het westen (check je map om zeker te zijn dat je pal richting het westen loopt) en "wiebel' een beetje als je niet omhoog komt.
Na een tijdje wiebelen zie je dat je bovenop de rots bent. Eenmaal daar wijst het zich vanzelf..

Vroeger (begin vorige week ) Kon je nog DL'en vanachter de muur, nu alleen nog maar Mage spells en Heal...

Ik ben maar begonnen met het proberen van EverQuest ipv PT.. Een maandje gratis proberen, en daarna ook $12.99 p/m. Maar wel voor een veel mooier en uitgebreider spel (ook een stuk lastiger... Wel een aardige gemeenschap daar trouwens, imo). Na een paar uurtjes EQ zag PT er ineens erg rot uit...
(EQ kostte mij, inc. uitbreiding, €17.50...)
ok... gelukt, ik ben er op en achter beland.. en dan??? je kunt via hier niet IN SoD komen en looten gaat ook niet door de muur... Whats the use?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 21:56:
ik heb nu een archer lvl 12 op lunar, een prs lvl 38 op galantia en een atalanta lvl 10 op ... een of andere server... maar mijn vraag is heeft iemand goede archer stuff die op lunar zit?? voor archer lvl 12 (geen bogen want die gebruik ik niet want ik heb een long sword van 9-17 atac pow :))
Kan jij dan ook spul tussen die servers verwisselen? Of heb je dan niet 1 WH?
Anders heb ik dit voor je:
Archer spec: Ring armor/Scale armor 60k each
En hou er rekening mee dat je extra specs hebt bij bogen he, en die zijn dus wel sterker. En er is niets lekkerder dan op afstand schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het tm lvl 39 gratis is ga ik maar weer eens spelen, was eerst iets van lvl 29 ofzo, nog ff die 11 lvltjes er bij spelen voor de lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 14 juli 2004 @ 23:35:
[...]

Kan jij dan ook spul tussen die servers verwisselen? Of heb je dan niet 1 WH?
Anders heb ik dit voor je:
Archer spec: Ring armor/Scale armor 60k each
En hou er rekening mee dat je extra specs hebt bij bogen he, en die zijn dus wel sterker. En er is niets lekkerder dan op afstand schieten :D
Nee ik kan het niet tussen de servers verwisselen alleen ik was met de atalanta begonne op een server en later bleek me msn vijand (ja die heb ik ja) op een andere server te zitte en omdat ik beter dan haar wou worden ben ik op die andere server een prs begonne en later wou lordspacie dat ik op lunar ging spelen zo komt het dus :) en voor welk lvl is ring armor.. en ik vind boogen wel sucken en ik heb er toch nog geen skills voor dus tja en zwaard lijkt cooler:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 07:36:
[...]

Nee ik kan het niet tussen de servers verwisselen alleen ik was met de atalanta begonne op een server en later bleek me msn vijand (ja die heb ik ja) op een andere server te zitte en omdat ik beter dan haar wou worden ben ik op die andere server een prs begonne en later wou lordspacie dat ik op lunar ging spelen zo komt het dus :) en voor welk lvl is ring armor.. en ik vind boogen wel sucken en ik heb er toch nog geen skills voor dus tja en zwaard lijkt cooler:)
ring armor is lvl 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 22:22:
Dino78 schreef op 09 juli 2004 @ 20:56:

[...]

ok... gelukt, ik ben er op en achter beland.. en dan??? je kunt via hier niet IN SoD komen en looten gaat ook niet door de muur... Whats the use?
There is no use... :)

Als mage nog wel een beetje, en eerst al priestress ook. Dan lokte degene in SoD de beestjes naar de muur, en dan kon jij ze afmaken, maar zij jou niet. Easy Xp..

Maar (zover ik weet, ik ben gestopt.. Geen p2p voor PT.) DL kan dus niet meer, en met een low-level Watotano schiet het ook niet echt op...

Maar er zijn volgens mij niet zoveel p2p players geloof ik? (hier op het forum dan) Mij zijn ze definitief kwijt iig. Ik heb een lvl37 mage, maar iedereen met wie ik speelde is gestopt.. Dan is de lol er ook redelijk af. Ik ben maar weer gaan CS'en, en ik ben EverQuest aan het proberen..
Wat ik van EverQuest vind weet ik nog niet... Het is niet zo pakkend als PT dat was.. Het kost bijna moeite om er aan te beginnen. Er zit zelfs een verhaal in! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
OK, er weer een update, link staat zoals gewoonlijk in de startpost ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Btw ms is de link in de topic start handiger om te wijzigen naar http://eng.pristontale.com ipv www.pristontale.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
OK, done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

overigens tanken in ruinen als je een mech van lvl 43 bent is geen ruk aan :P

Stond namelijk op een hell spawn en ik er ging niet eens 1 health af :P

[ Voor 34% gewijzigd door Thrillseeka op 15-07-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 07:36:
[...]

Waarom ben je dan geen fighter of knight?
Een archer is, zeker vanaf level 40, erg sterk met een bow.
ZEKER met de sagitarrius :D Nog 99% to go :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga niet hoger van lvl 38 want heb geen geld:( en ik ben een meisje dus ga geen jongens char spelen :\ alle prs zijn al zowat jongens dus tja er moeten ook nog wat meisjes chars zijn die echt meisjes zijn vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:53:
ik ga niet hoger van lvl 38 want heb geen geld:( en ik ben een meisje dus ga geen jongens char spelen :\ alle prs zijn al zowat jongens dus tja er moeten ook nog wat meisjes chars zijn die echt meisjes zijn vind ik..
je hebt ook vrouwelijke mechs :P

mechs zijn stoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordspacie schreef op 15 juli 2004 @ 10:04:
overigens tanken in ruinen als je een mech van lvl 43 bent is geen ruk aan :P

Stond namelijk op een hell spawn en ik er ging niet eens 1 health af :P
en ik ging 20 keer dood:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
En ik had een ontiegelijk groot hoofd net :p WTF is dat voor een schefe plugin van pt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordspacie schreef op 15 juli 2004 @ 10:59:
[...]

je hebt ook vrouwelijke mechs :P

mechs zijn stoer :P
Ik vind atalanta, prs en archer een meisje:) prs het coolste:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Laatst online: 19-08 21:59
Ah, er is dus weer een pet face event, wel vet.

En de nieuwe kaarten zijn er ook, maar ik kan er niet naar toe :(.

Mijn doel was altijd 55 worden om op dier kaarten te kunnen komen, maar dat gaat dus niet meer liukken voor p2p :(:(:(.

Is er iemand die mij vertrouwt en zijn char van 55+ een tijdje aan me af wil staan zodat ik die kaarten eens kan bekijken??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.pun/pt1.png
(clique-baar)

Weet iemand waarom mijn veertje op mijn hoofd (nu onmisbaar) steeds verkleurd ?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

akashika ken ik volgens mij :) Galantia server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
XLerator schreef op 15 juli 2004 @ 12:26:
akashika ken ik volgens mij :) Galantia server?
Nee Midranda :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:13:
[...]

en ik ging 20 keer dood:S
jah wie gaat er dan ook bij die gevaarlijke beestjes in de buurt staan :)
Killerhond schreef op 15 juli 2004 @ 11:17:
En ik had een ontiegelijk groot hoofd net :p WTF is dat voor een schefe plugin van pt? :p
jah is 1 van de updates stond toch ook in de med :)
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:33:
[...]

Ik vind atalanta, prs en archer een meisje:) prs het coolste:D
maar mech heeft de coolste skills :P en die kan gewoon vet tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

wat is tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Tanken is :

1.) als een char de klappen opvangt voor de rest. Meestal is een fighter/mech/knight de tank. De rest (prs, mage, atlanta, archer) knallen dan van een afstandje zonder geraakt te worden.

2.) bij de pomp brandstof in de auto/motor/brommer/sparta-met doen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door freggel op 15-07-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh die 1e wist ik wel, maar die 2e niet. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Dino78 schreef op 15 juli 2004 @ 13:15:
[...]

Tanken is :

1.) als een char de klappen opvangt voor de rest. Meestal is een fighter/mech/knight de tank. De rest (prs, mage, atlanta, archer) knallen dan van een afstandje zonder geraakt te worden.

2.) bij de pomp brandstof in de auto/motor/brommer/sparta-met doen. :P
Idd overigens is de mech de beste char om mee te tanken aangezien die een enorme absorbtion vermogen hebben, mijne lvl 43 zit op een abs van rond de 30 en dan met de skill erbij kom ik tussen de 35 en 38 uit :)

offtopic:
wisten jullie dat tanken echt iets voor mannen is?
we hangen hem er namelijk in en gaan spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

hehe :D

Maar ik als archer heb ook al 24 abs. Is dat dan veel voor een lvl 46 archer? (zeg alsjeblieft ja ;) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Server zitte jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Galantia als een van de weinigen nog :'(
Heel FL en cursed land is leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heet je daar ik heb een prs lvl 38 daar.. maar ja ik ga daar niet mee door alleen als ik mag (kan) betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

guillome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag hebben veeeeel mensen een groot hoofd, en je kan van die stomme ijsjes vinden. Komt dat door die update? Ik vind beide vernieuwingen een beetje achterlijk eigenlijk.....

Ijsjes...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:50:
Sinds vandaag hebben veeeeel mensen een groot hoofd, en je kan van die stomme ijsjes vinden. Komt dat door die update? Ik vind beide vernieuwingen een beetje achterlijk eigenlijk.....

Ijsjes...... 8)7
Yep...hebben ze gedaan om nog meer lui te kunnen krijgen die gaan betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
snik snik ben vandaag trade hack nu fs fma weg als iemand er 1 heeft of geld want ben nu helemaal blut pls help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trade hacks zijn teh sox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hoe gaat zoiets dan? Zon tradehack?
En ik vind die ijsjes wel tof! MP, HP en stamina weer vol! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
XLerator schreef op 15 juli 2004 @ 21:30:
Hoe gaat zoiets dan? Zon tradehack?
En ik vind die ijsjes wel tof! MP, HP en stamina weer vol! :D
trade hack gaat simpel of ze hebben al je stuff zonder dat je het weet of je krijgt verkeerde stuff dan dat je eigenlijks zou krijgen. Ik zou fs fma perf krijgen maar later was het opeens een ata spec zonder dat je het kon zien had hij veranderd en nu stuff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er toch mee door. Dus Enygma...als je nog steeds plek hebt voor mijn Knight..geef maar een seintje!

Fighter: DathonNL
Knight: Shai-Hulud
Archer: TerranGhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op 15 juli 2004 @ 22:03:
[...]

trade hack gaat simpel of ze hebben al je stuff zonder dat je het weet of je krijgt verkeerde stuff dan dat je eigenlijks zou krijgen. Ik zou fs fma perf krijgen maar later was het opeens een ata spec zonder dat je het kon zien had hij veranderd en nu stuff kwijt
Bij mij 1x gebeurt, maar kunnen ze zoiets er niet met 1 patch uit slopen? Kan me niet voorstellen dat dat zo moeilijk moet zijn :P

edit: Wat is "fs fma perf" :? ( fs = fighter specs, dat weet ik dan nogwel :D )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

fma = full metal armor
perf = perfect = de beste stats voor dat ding
1 + 1 = 2
dit is dus een gigantisch duur ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 16 juli 2004 @ 00:38:
fma = full metal armor
perf = perfect = de beste stats voor dat ding
1 + 1 = 2
dit is dus een gigantisch duur ding :)
Hoe weet je nou of je een "perfecte" hebt? Bij de een is defend weer hoog terwijl bij de andere absorb weer hoog is etc....Dus wanneer is je item perfect?

p.s. Ik heb net in ongeveer 5 minuten 3 Mystic Crystals en een Decoy Crystal gevonden over de brug bij Ruinen :P

p.s.2 Ik irriteer me DOOD aan die grote hoofden! |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:55:
[...]

Hoe weet je nou of je een "perfecte" hebt? Bij de een is defend weer hoog terwijl bij de andere absorb weer hoog is etc....Dus wanneer is je item perfect?
Volgens mij wordt dat bekeken aan de hand van de specs die op de PT site staan. Daar staan de items omschreven met hun min en max specs. Als een item dus (bijna) bij alle variabelen het hoogste scoort, is ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

idd, ik gebruik altijd deze site: snel en overzichtelijk:
http://www.ironbond.net/ptinfinity/
Daar staat bijv:
def.............absorb
150-180 .... 3.5-4.1

Dan is die miniemaal 150 def met 3.5 abs en dan is hij relatief goedkoop.
Een perf is dan 180 def met 4.1 abs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bah waarom moet het nu betalend worden. Ik kan nog wel even voort met m'n character (lvl 26) en zeker aan het tempo waarin ik speel maar toch :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
is er iemand die stopt met spelen die een trans heeft en 'm kwijt wil? (durf het bijna niet te vragen) Ik heb er hard 1 of meer nodig om te agen ! Of is er een SUPER SUPER SUPER lieve jonge/meisje hij op GoT die mij er 1 gaat geven? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Idem hier! :) Ik ga namelijk wel door, zowizo 1 maand.
Ik heb er ooit 2 in 2 uur gevonden in dungeon1, en vervolgens nooit meer :(
Ik snap niet hoe het kan. Ik heb gespeeld in dun1, FL en oasis, maar nergens nooit meer een trans :(

[ Voor 63% gewijzigd door Guillome op 17-07-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
XLerator schreef op 17 juli 2004 @ 00:13:
Idem hier! :) Ik ga namelijk wel door, zowizo 1 maand.
Ik heb er ooit 2 in 2 uur gevonden in dungeon1, en vervolgens nooit meer :(
Ik snap niet hoe het kan. Ik heb gespeeld in dun1, FL en oasis, maar nergens nooit meer een trans :(
het is gewoon puur geluk ik heb laatste 17 lvls ook niks meer gevonden en daarvoor opeens ook 2 in 1 dag gaat echt maf. Met me prs was ik voor eerst in fl 5 minuten en had meteen trans :D maarja toen verkocht voor saint robe. Nu heb ik hard nodig voor nieuwe fma maar ja vind ze neit ben net met een mech begonnen is nu lvl 11 in 1.5 uur gaat aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Mischien is het ook leuk om te weten voor anderen in welke beestjes je moet hakken voor transen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Laatst online: 19:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

gerwingood schreef op 15 juli 2004 @ 21:01:
snik snik ben vandaag trade hack nu fs fma weg als iemand er 1 heeft of geld want ben nu helemaal blut pls help me
ik heb een ns fma die je wel mag lenen van me, of mijn eigen fs fma voor zolang ik weg ben

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Killerhond schreef op 17 juli 2004 @ 08:17:
Mischien is het ook leuk om te weten voor anderen in welke beestjes je moet hakken voor transen :D
in de hogere maps kunnen bijna alle beesten trans droppen, voor degene die het nog niet weten, er is een manier om in dark sanc als je geen lvl 65 ben. Je kunt erin komen via union core.
Zorg dat een teammate in dark sanc is en core naar hem toe en je zit erin

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

dit moest dus een edit zijn en geen quote :(

Hier een aantal screenshots van me:
ik met skinhacked armor
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ferdysmeets/Game%202004-06-13%2018-19-35-48.JPG
mijn stats op lvl 60 met een 27-39 age 4 diamond axe
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ferdysmeets/Game%202004-07-13%2023-07-09-18.JPG
gast met styx scythe
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ferdysmeets/Game%202004-07-14%2016-23-52-12.JPG
king-hopy crystal tijdens boss-hour
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ferdysmeets/Game%202004-07-15%2014-40-31-73.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Fanatic_FS op 17-07-2004 11:18 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinde jullie van diej big heads?? En heeft iemand nog ijsjes voor me die op lunar zit (liefst gratis:)) ben een prs dus heb ze hard nodig voor de mana:P En hoeveel strenght heeft een prs lvl 40 gemiddelt?? (om goede def te hebben) en hoeveel agilytie en spirit

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder water bij Road of wind heb je een mooi uitzicht ik heb wel screeshots maar me site is down om een of andere shit reden dus tja:S kan ze niejt showen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 11:26:
Wat vinde jullie van diej big heads?? En heeft iemand nog ijsjes voor me die op lunar zit (liefst gratis:)) ben een prs dus heb ze hard nodig voor de mana:P En hoeveel strenght heeft een prs lvl 40 gemiddelt?? (om goede def te hebben) en hoeveel agilytie en spirit
een fatsoenlijke priest heeft base strenght en agility, net genoeg talen voor je robe en de rest in health en spirit, mijn lvl 42 priest heeft iets van 160 spirit geloof ik

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 17 juli 2004 @ 11:03:
[...]

in de hogere maps kunnen bijna alle beesten trans droppen, voor degene die het nog niet weten, er is een manier om in dark sanc als je geen lvl 65 ben. Je kunt erin komen via union core.
Zorg dat een teammate in dark sanc is en core naar hem toe en je zit erin
Wat is union core precies, en hoe kom je daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

die droppen gewoon uit monsters, je moet een clanmember hem laten tekenen en als je hem gebruikt wordt je naast je clanmember geteleport

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 17 juli 2004 @ 12:46:
[...]

een fatsoenlijke priest heeft base strenght en agility, net genoeg talen voor je robe en de rest in health en spirit, mijn lvl 42 priest heeft iets van 160 spirit geloof ik
Hoe kan je nouw base strenght hebbe... das toch basis.. en das 15 dan is je def echt super slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb 35 dacht ik (archer) en dat is al erg weinig. Dus 15 is gewoonweg niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

zekers wel, waarom niet? waar heb je die defense voor nodig? als je een beetje goed speelt met priest raken die beesten je bijna niet en die punten wat je overhoud stop je in health. healt>defense
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ferdysmeets/prieststats.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatic_FS op 17-07-2004 14:57 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
hmzz... ik zou graag even een maandje soorspelen om tier 3 te kunnen checken op me fighter, alleen wire transfer kan alleen als je voor een jaar betaald, en ik zou graag eers alleen een maand doen... nou ben ik nog geen 18, pa - ma geen creditcard en kan ik dus niet spelen :( weet iemand toevallig of er ook nog een andere manier is om zonder cc een maand te betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

heb zelf even nagevraagd en via paybycash kun je gewoon via de bank voor een maand betalen

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 17 juli 2004 @ 14:49:
zekers wel, waarom niet? waar heb je die defense voor nodig? als je een beetje goed speelt met priest raken die beesten je bijna niet en die punten wat je overhoud stop je in health. healt>defense
[afbeelding]
hmm.. mag ik ook is zien wat voor stuff je dan aan hebt?? want mijn prs van lvl 38 heeft 265 def ofzo:P:) en met arch orb heeft die over de 300:) en health maar 40 puntjes ofzo of 30 en wat voor skill is dat?? B.t.w. mag ik van alle prs hier de stats zien?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Fanatic_FS schreef op 17 juli 2004 @ 14:49:
[afbeelding]
Oh shit ja, ik dacht dat ze health bedoelden :P foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 16:45:
[...]

hmm.. mag ik ook is zien wat voor stuff je dan aan hebt?? want mijn prs van lvl 38 heeft 265 def ofzow:P:) en met arch orb heeft diej over de 300:) en heal maar 40 puntjuhs ofzow of 30 en wat voor skill is dat?? B.t.w. mag ik van alle prs hier de stats zien?
goddomme wat praat je kut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Ja idd, kijk ik kan oowk wel zow gaan pratuh, maare dat is niet zow fijn om tu lezuh. Het is echt voor iedereen fijner om gewoon ABN te typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerhond schreef op 17 juli 2004 @ 18:44:
Ja idd, kijk ik kan oowk wel zow gaan pratuh, maare dat is niet zow fijn om tu lezuh. Het is echt voor iedereen fijner om gewoon ABN te typen :)
sorry was het weer even vergeten.. speit me..:$ op msn praat ik altijd zo en msn veel dus vandaar ben het een beetje aangeleerd sorry. En wat is abn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Een jonkie nog Algemeen Beschaafd Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 16:45:
[...]

hmm.. mag ik ook is zien wat voor stuff je dan aan hebt?? want mijn prs van lvl 38 heeft 265 def ofzo:P:) en met arch orb heeft die over de 300:) en health maar 40 puntjes ofzo of 30 en wat voor skill is dat?? B.t.w. mag ik van alle prs hier de stats zien?
das gewoon DL, ik heb andere icons gekregen van een vriend.
mijn equip:
prs wide armlets lv/2 (ik zoek nog lv/1 hint :P )
prs leather half gaunlets
prs elven boots
prs dryad wand+3
prs disciple robe+2
prs arch orb+2

ben nu lvl 43, nog 1 lvl voor master robe+2 en darkmoon

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmm toch maar besloten om voor een jaar te lappen, dus de KnokPloeg blijft nog een jaar doorgaan op Lunar :).
En daarnaast voor 116 Euro, valt het op maandbasis wel mee qua geld, betaal meer voor mijn maandelijkse dosis DVD zone Benelux :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 17 juli 2004 @ 19:46:
[...]

das gewoon DL, ik heb andere icons gekregen van een vriend.
mijn equip:
prs wide armlets lv/2 (ik zoek nog lv/1 hint :P )
prs leather half gaunlets
prs elven boots
prs dryad wand+3
prs disciple robe+2
prs arch orb+2

ben nu lvl 43, nog 1 lvl voor master robe+2 en darkmoon
Waarom stop je geen meer punte in strenght.. want je krijgt er net als healt ook def van en je kan ook betere spullen kopen zowals diej gaunts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé, nieuw hier in deze thread (op dit forum trouwens ook :P).

Ik speel nu sinds een paar weken PT, ben een level 10 mechanician.
Maar ik ga nu jPT (Japanese PristonTale) spelen, daarvan is redelijk zeker dat hij nooit pay-to-play wordt. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je daar alleen Japanners tegen het lijf loopt want veel Engels- en Nederlandssprekende mensen gaan nu de Japanse versie spelen. Een goed alternatief dus lijkt me. :)
En het registreren op de Japanse site is ook niet zo moeilijk; gewoon BabelFish erbij pakken.

edit: om er helemaal zeker van te zijn dat jPT niet p2p wordt een petitie. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:36:
Hé, nieuw hier in deze thread (op dit forum trouwens ook :P).

Ik speel nu sinds een paar weken PT, ben een level 10 mechanician.
Maar ik ga nu jPT (Japanese PristonTale) spelen, daarvan is redelijk zeker dat hij nooit pay-to-play wordt. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je daar alleen Japanners tegen het lijf loopt want veel Engels- en Nederlandssprekende mensen gaan nu de Japanse versie spelen. Een goed alternatief dus lijkt me. :)
En het registreren op de Japanse site is ook niet zo moeilijk; gewoon BabelFish erbij pakken.

edit: om er helemaal zeker van te zijn dat jPT niet p2p wordt een petitie. :P
Ja zoiets heb ik ook over http://kr.pristontale.com/ gehoord. De Koreaanse versie is dat geloof ik. Mischien is het zelfs wel hetzelfde :P M'n koreaans is namelijk ook niet meer wat het geweest is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 21:15:
Ja zoiets heb ik ook over http://kr.pristontale.com/ gehoord. De Koreaanse versie is dat geloof ik. Mischien is het zelfs wel hetzelfde
Pas op, de Koreaanse versie is, in tegenstelling tot de Japanse, wél pay-to-play! Als je dus een "buitenlandse" versie pakt, moet je de Japanse hebben en niet de Koreaanse. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:18

Smurf

Detri

Lol, één petitie, en dan zou jPT opeens altijd gratis blijven? Mooie gedachte, maar reken er maar niet op. Maar p2p heeft ook wel z'n voordelen hoor. Alle freeloaders die vorig jaar van RO naar PT gingen, zoeken nu weer een ander spel op. En op wat uitzonderingen na natuurlijk kun je de meeste daarvan missen als kiespijn.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:28:
[...]

Waarom stop je geen meer punte in strenght.. want je krijgt er net als healt ook def van en je kan ook betere spullen kopen zowals diej gaunts..
hp is nog altijd beter dan defense, defense heb je niet nodig als priest want je bent niet in direct contact met de monsters

[specs]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.