LOL, er is iets raars gebeurt maar toch erg positief!

Tis alleen mischien een beetje lastig uit te leggen.
Ik had PS Ring Armor gekocht die 1x ge-aged was. Toen ging ik die nog een keer agen, maar daardoor werd het minimum level wat je nodig hebt ook 1 hoger. Toch kwam de armor vanaf de aging NPC weer op de standaard armor plek terecht. Dat zag er toen zo uit:
Je ziet dat de Armor in het rood staat, wat betekent dat ik hem niet zou mogen kunnen dragen. En de extra Specs waren al toegevoegd (Defense Rating van 103 naar 108 en Absorb Rating van 2,1 naar 2,6). En dat terwijl maturing nog niet gebeurd was. Vervolgens werdt het item tijdens het vechten alsnog gematured en toen zagen de specificaties er zo uit:
Je ziet dat hij weer een keer ge-aged is, en de specificaties zijn ook omhoog gegaan (Defense Rating van 108 naar 113 en Absorb Rating van 2,6 naar 3,1). Er staat ook "+3" bij, en dat kan je normaal alleen met een Transparo berijken, die ik nooit in me bezit heb gehad.
Is dit nu een bug denken jullie? Of is er een andere verklaarbare reden en zit ik mezelf nu compleet voor lul te zetten
Ow en als ik weer naar de aging NPC ga vraagt ie om 2 Transparo's! Wat dus nog eens benadrukt dat het wapen echt level 3 is nu!
Dat bespaart me dan ff lekker een Transparo, oftewel 1 miljoen goud!