[MMORPG] Pristontale deel II

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurf schreef op 18 juli 2004 @ 05:42:
Lol, één petitie, en dan zou jPT opeens altijd gratis blijven? Mooie gedachte, maar reken er maar niet op.
Goed, er was ook zo'n petitie voor ePT en toen hebben ze besloten om het t/m level 39 gratis te houden. Een dergelijke actie heeft dus wel degelijk een beetje succes. ;)
Maar ik heb gehoord dat de Japanse versie al eens p2p is geweest. Maar in Japan waren ze daar veel koeler onder en stopten ze gewoon met spelen. Vandaag dat het nu weer f2p is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Ik vraag het nog een keer, welke beesten in FL en oasis kunnen een trans droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

FL: buma's
oasis: headcutter en misschien titan maar dat weet ik niet zeker

offtopic: Dathon, ik heb een ns jagged axe voor je gekocht, als je hem wil laat je het me maar even weten

[ Voor 47% gewijzigd door Fanatic_FS op 18-07-2004 14:11 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerhond schreef op 18 juli 2004 @ 14:07:
Ik vraag het nog een keer, welke beesten in FL en oasis kunnen een trans droppen?
http://home.comcast.net/~ptnation/dropguide.htm

en wat zeg je dan.........? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er mee gekapt.. levelen gaat VEEEL te traag en het enige wat je continu doet is doelloos hakken... te saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik ook niet denk ik. Ik heb nu eindelijk mijn sagi, dat was mijn doel nog. Maar nu verder?
Ik heb al in geen tijden meer een trans gevoden, dus agen lukt niet. Kopen is veel te duur.
Te weinig mensen, te veel lag. Te veel KS, zelfs met te weinig mensen. Levelen gaat welliswaar sneller, maar duurt nog zo`n 6 uur (lvl 48 archer)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fanatic...tuurlijk...kan wel zo'n ding gebruiken!

Ga er een jaartje mee door om mijn fighter naar lvl 7x te brengen en mijn knight naar 7x en dan hebben we ook zo'n beetje alles wel gezien. En tegen die tijd is Tribes: Vengance uit en misschien WoW open Beta's, dus genoeg andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
had ik zelf mischien ook nog wel kunnen vinden? :P of bedankt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Startpost updated, er staat nu een sectie handige links in, helemaal onderaan. Mischien iemand er nog wat aan toe te voegen of mischien iemand kan checken of ze kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Killerhond schreef op 18 juli 2004 @ 16:23:
Startpost updated, er staat nu een sectie handige links in, helemaal onderaan. Mischien iemand er nog wat aan toe te voegen of mischien iemand kan checken of ze kloppen?
3 tal toevoegingen:
http://ptprophecy.com/index.php?p=guides
Hierop staan formules van oa hoe je health en mana en def etc wordt berekend.
Dus daar kan je precies zien wat je stat-points doen (health, spirit, strength, agility en talent)

http://www.thefretboard.c...empskron_large_world.html
Mapjes :) Geen idee of deze al oud is.

http://www.thefretboard.co.uk/ptg/
Een algemeen # 3 :P

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een goed idee om achter elke versie "pay-to-play" of "gratis" neer te zetten? Dat zou betekenen "gratis" bij de Japanse versie en "pay-to-play" bij de andere.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Wat is melee?
En wat is mobbed?

[ Voor 43% gewijzigd door Guillome op 18-07-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

melee is kinght, pike, mech en fighter.
mobbed is als je een hele groep monsters om je hebt staan die je hersens in elkaar zijn aan het beuken

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 18 juli 2004 @ 09:24:
[...]

hp is nog altijd beter dan defense, defense heb je niet nodig als priest want je bent niet in direct contact met de monsters
Soms ben je wel in direct contact als je gaat solo-en ofzo of als je gewoon aan word gevallen (duh!) maar door betere spullen krijg je ook absorb en dat heb je ook nodig:) ik heb nu lvl 16 en 38 strenght en 20 agility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de Japanse versie installeren is nog knap lastig voor een Windows 2000 user zoals ik. Je moet blijkbaar een aparte versie downloaden, en laat ik die nou eens nergens kunnen vinden. :X

Zie hier een van mijn zoekpogingen: http://ptprophecy.com/forum/?showtopic=140501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

net vanaf 11 uur vannochtend non stop zitten spelen... ik ga nu maar is eten maken enzo :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Tjemig mina aso :P
Hoeveel levels omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

huh me fighter 3 lvls
een knight naar lvl 12 geleid en voor de rest puku geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom je je geld ook bij het warehouse kan opslaan? Het scheelt niet in gewicht toch? Dus wat heb je eraan? Bij je houden lijkt me dan toch wat handiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

2 redenen:
1: je hebt een max aan wat je bij je mag hebben (100.000 + ( lvl * 50.000) )
2: als je dood gaat, gaat er een x aantal procent van zowel je XP als van je geld dat je bij je hebt af.

[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 18-07-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 23:32:
Weet iemand waarom je je geld ook bij het warehouse kan opslaan? Het scheelt niet in gewicht toch? Dus wat heb je eraan? Bij je houden lijkt me dan toch wat handiger!
loop is met 10k rond en sterf dan ff dan ben je ongeveer 400 a 500 gold kwijt(ligt eraan of je in field terug komt of niet)

maar als je dus 1mil bij je heb ben je inneens 40k a 50k kwijt. En dat is behoorlijk zonde.

Dus vandaar zou ik zeggen neem nooit meer dan 5000 mee als je bij ricarten,pillai weggaat. Bovendien mocht je toch een leuk item aangeboden te krijgen hebben ze meestal wel tijd om ff mee te lopen naar town.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

ColTju schreef op 17 juli 2004 @ 15:18:
hmzz... ik zou graag even een maandje soorspelen om tier 3 te kunnen checken op me fighter, alleen wire transfer kan alleen als je voor een jaar betaald, en ik zou graag eers alleen een maand doen... nou ben ik nog geen 18, pa - ma geen creditcard en kan ik dus niet spelen :( weet iemand toevallig of er ook nog een andere manier is om zonder cc een maand te betalen ?
Uhmm dude , ze zitten bij WorldPay hoor.

Gewoon pay by bank doen en dan kun je in combinatie met een payment reference gewoon geld overmaken naar een ABN Amro rekening in Amsterdam....

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
Hans.Solo schreef op 19 juli 2004 @ 09:41:
[...]

Gewoon pay by bank doen en dan kun je in combinatie met een payment reference gewoon geld overmaken naar een ABN Amro rekening in Amsterdam....
Ik bedoelde juist dat dat dus alleen voor jaar was... (wire transfer bedoel je toch?, snap namelijk alles alst gaat ovr dat betale :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

My bad, zat te denken aan worldpay niet wiretransfer, anders toch ff snel een paypal account aanmaken??

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
dudes, dit gaat een beetje oftopic :)

Maarja, om toch maar ff opde vraag in te gaan: Daar heb je een bepaald inkomen per maand voor nodig ofzo dacht ik te horen, en een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 18 juli 2004 @ 23:34:
2 redenen:
1: je hebt een max aan wat je bij je mag hebben (100.000 + ( lvl * 50.000) )
2: als je dood gaat, gaat er een x aantal procent van zowel je XP als van je geld dat je bij je hebt af.
lordspacie schreef op 19 juli 2004 @ 08:56:
[...]

loop is met 10k rond en sterf dan ff dan ben je ongeveer 400 a 500 gold kwijt(ligt eraan of je in field terug komt of niet)

maar als je dus 1mil bij je heb ben je inneens 40k a 50k kwijt. En dat is behoorlijk zonde.

Dus vandaar zou ik zeggen neem nooit meer dan 5000 mee als je bij ricarten,pillai weggaat. Bovendien mocht je toch een leuk item aangeboden te krijgen hebben ze meestal wel tijd om ff mee te lopen naar town.
LOL, ik liep dus de hele tijd met 150k rond ofzo! Zal wel heel wat goud verloren hebben daardoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top secret information has been received that 3 ‘RaSha’s’, who are the strongest monsters in Pristoncontinent, has escaped from the doomed dungeon and have arrived in front of Ricarten town to hunt Priston’s warriors.

-------------------------------------------

Alle noobs zijn echt dood vlees als ze er een tegen komen ik kom 21 juli niet in ricarden dat weet ik zeker:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:13:
Top secret information has been received that 3 ‘RaSha’s’, who are the strongest monsters in Pristoncontinent, has escaped from the doomed dungeon and have arrived in front of Ricarten town to hunt Priston’s warriors.

Alle noobs zijn echt dood vlees als ze er een tegen komen ik kom 21 juli niet in ricarden dat weet ik zeker:P
Nou hakken jongens ( en meisjes O-) ) want dan kan ik nog een weekje extra!
* Reward

If you successfully defeat all 3 RaSha’s, one FREE week will be given to all Pristontale users. For subscribed users, the subscription starting date will be delayed by 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:13:

hahaha ik ga wel tanken moet ik makkelijk kunnen toch :P

offtopic:
En zet je tel is aan en sms terug :P

[ Voor 7% gewijzigd door Thrillseeka op 19-07-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Woei! leuk kan ik met de Knokploeg ff meppen op die beesten en kunnen we allemaal een weekje langer gratis door :P

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

hahaha je kan ook bij in de clan komen hoor :)

Mocht je een clan tegen komen met als naam Spacies en als icon mijn avater is het mijn clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik help mee, maar waar staat dat het de 21ste alleen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker...ff meppen..kep nu een FS FMA..dus ik moet iets meer aan kunnen :P Iedereen van de Knokploeg ff verzamelen en dan laten we die monsters wel eens zien waar onze naam voor staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

XLerator schreef op 19 juli 2004 @ 16:11:
Ik help mee, maar waar staat dat het de 21ste alleen is?
klik hier voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://sanne.basje.org/2004-7-16-14-33-57.jpg
^
| Leuk screenshotje he lord:P (ik weet niet hoe je hier die plaatjes zichtbaar krijgt heb alleen verstand van html..)

btw ik ga niet tegen die rasha's vechte hoor:P die killen me levend

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 18:29:
http://sanne.basje.org/2004-7-16-14-33-57.jpg
^
| Leuk screenshotje he lord:P (ik weet niet hoe je hier die plaatjes zichtbaar krijgt heb alleen verstand van html..)
Lol :D

Ennuh, hoe je die screenshots zichtbaar krijgt: zie onderaan de openingspost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Afbeeldingslocatie: http://sanne.basje.org/2004-7-16-14-33-57.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bliep op 19-07-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Killerhond wijzigde dit bericht 19-07-2004 19:30 (7%)
Lastig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

over die rasha's, blijf weg van die dingen!!!!!! die zijn ziekelijk sterk, zelfs archers met 1000 attack rating missen als gekken op die dingen. Ze hebben zo'n special die iets van 400 damage doen met splash damage dus die vagen een hele bende mensen ze weg.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja html is veel makkelijker heeft een van jullie 200k voor me die op galantia zit .. heb ik nodig voor een arch robe+2

Tnx Dalthon_NL voor de rest van ut geld en lord spacie;) nu alleen nog 200k:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XOOOOOOOORRRRRRRR !!!!

enige lunar beta spelers oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 23:11:
XOOOOOOOORRRRRRRR !!!!

enige lunar beta spelers oO
Ikke, GerwinGood, HansSolo....en nog wel een paar anderen hoor, maar je kan ook gewoon op de alpha zitten...heb je o.a. Puku en LordSpacie

@Puku..geen punt hoor..graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep nu 220k met level 34, wat moet ik daar nou mee!!! Ik ga maar tot level 39 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

hey dat was mijn polemace die ik gemixed had :P

btw we waren niet aan het zoenen he :P

[ Voor 33% gewijzigd door Thrillseeka op 20-07-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik vond net een Guardain Saint op de grond. Voor hoeveel kan ik die verpatsen?
En kan ik ook voor 1 maand betalen zonder credit card (ik weet het ik weet het )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
gewoon geld overmaken naar een rekening dacht ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
XLerator schreef op 20 juli 2004 @ 00:25:
Ik vond net een Guardain Saint op de grond. Voor hoeveel kan ik die verpatsen?
En kan ik ook voor 1 maand betalen zonder credit card (ik weet het ik weet het )
niet vie wire transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft een van jullie die op lunar zit een goede drayd wand prs (liefst gemixt maar hoeft niet perse) want ik kan dr maar geen vinden en heb geen zin om in cl te worden gekilt :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Dan ga je toch op mij nick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordspacie schreef op 20 juli 2004 @ 07:48:
Dan ga je toch op mij nick :)
ik weet je username en w8woord niet:P ok nu dus wel tnx en dathon tnx voor diej 300k nu hebk genoeg voor de arch robe:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 07:52:
[...]

ik weet je username en w8woord niet:P ok nu dus wel tnx en dathon tnx voor diej 300k nu hebk genoeg voor de arch robe:)
hehehe :P

maaruh geen stat punts verdelen en ook niks uit warehouse gooien behalve geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een PS Evil Scythe die 2x ge-aged is voor 50k gekocht. Volgens mij is dat geeneens duur.

Wel jammer dat die Transparo zo duur zijn. Ze kosten wel een miljoen per stuk, en om ze dan te riskeren bij het agen is ook zonde. Dus dat hele aging system heeft weinig zin na 2x agen.

Weet iemand trouwens hoe je iets wat je gezegt hebt nogmaals kunt herhalen? Ik zie vaak mensen steeds dezelfde lange zin zeggen, en volgens mij typen ze die niet steeds overnieuw. Weet alleen zelf niet hoe dat moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:25:
Net een PS Evil Scythe die 2x ge-aged is voor 50k gekocht. Volgens mij is dat geeneens duur.

Wel jammer dat die Transparo zo duur zijn. Ze kosten wel een miljoen per stuk, en om ze dan te riskeren bij het agen is ook zonde. Dus dat hele aging system heeft weinig zin na 2x agen.

Weet iemand trouwens hoe je iets wat je gezegt hebt nogmaals kunt herhalen? Ik zie vaak mensen steeds dezelfde lange zin zeggen, en volgens mij typen ze die niet steeds overnieuw. Weet alleen zelf niet hoe dat moet :P
Ik typ hem wel steeds opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40

Kopieren doe je door nadat je de zin hebt getikt 'shift' vast te houden, en het pijltje naar links. Even wachten (en vasthouden dus!) en dan loslaten en 'ctrl' + 'c'.
Om het weer te zeggen, simply press 'ctrl' + 'v'.

Copy-pasten dus! :)

[ Voor 25% gewijzigd door freggel op 20-07-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Kan sneller :P
Druk end in, dan Shift+Home, dan CTRL C :)
En agen gaat tot lvl 3 zonder risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
XLerator schreef op 20 juli 2004 @ 15:18:
Kan sneller :P
Druk end in, dan Shift+Home, dan CTRL C :)
En agen gaat tot lvl 3 zonder risico
Nice, die kende ik nog niet.. ty! :)

is het spel nu alweer een beetje te spelen, nu alles een beetje rustiger is geworden? Of is iedereen nog steeds aan het blaten dat de admins "minder vriendelijke personen zijn"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dino78 schreef op 20 juli 2004 @ 15:26:
is het spel nu alweer een beetje te spelen, nu alles een beetje rustiger is geworden? Of is iedereen nog steeds aan het blaten dat de admins "minder vriendelijke personen zijn"?
Nee het is nu helaas omgekeerd, ook op de forums. Nu zijn er namelijk vrijwel alleen betalende spelers over, en die vinden het blijkbaar leuk om mensen die het gratis spelen uit te maken voor "minder slimme personen". :/
Ze kosten wel een miljoen per stuk
Van wat ik gehoord heb is in de Japanse PT alles zo'n 4x goedkoper... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Zijn alle teksten in PT zelf dan ook japans?
Zoals defence rate en alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 20 juli 2004 @ 15:47:
Zijn alle teksten in PT zelf dan ook japans?
Zoals defence rate en alles?
Niet alles is in het Japans, sommige aanduidingen zijn ook in het Engels.
Het schijnt best goed te doen te zijn, veel Nederlanders en Engelssprekenden spelen het ook, dus het zal wel begrijpbaar zijn allemaal. :)

Voor meer vragen kan je misschien naar het irc-kanaal gaan (zie mijn signature, daar staat het adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColTju schreef op 20 juli 2004 @ 06:56:
[...]

niet vie wire transfer
Gewoon via wire bank geld overmaken...ze hebben hier in nederland een rekeningnummer, dus is het gewoon geld overmaken van jouw nummer naar hun nummer, zonder extra kosten!

ps: Guardian Saint is +/- 300k, maar je kan hem beter zelf gebruiken..lekker meppen(beter gezegt..GS mept..jij pakt de spullen :D )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

...

...
Niet sinds v2.9.3 nu kun je tot +4 gaan voordat je kans hebt wat kwijt te raken tijdens het agen

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

JEEEEJ
De quest is begonnen. Rashia quest, voor 1 extra gratis week.
MAar we (300 man) kunne nze nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

stelt dus nix voor/ Je ziet nix door de lag, en het was zo voorbij met zoveel mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

idd vond het behoorlijk nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Naja het gaat maardoor en gaat maar door. die week hebben we wel
maarja watr het nut er nou van was
Was echt dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
wat was dat dan? de rashia quest, is dat tier 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er waren wel goede drops voor degene die ze ondanks de lag snel konden pakken iemand had een device robe(of hoe je dat ook typt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

De beste dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironbond.net/ptinfinity/defen/images/itda21511.gif
Divine Robe 160-190 3.4-3.9 Level 65
Strength
Talent 90
Agility
Spirit 178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 20 juli 2004 @ 19:52:
De beste dus:
[afbeelding]
Divine Robe 160-190 3.4-3.9 Level 65
Strength
Talent 90
Agility
Spirit 178
jep die ja die had iemand gevonde en ik zag ook een approbe droppen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wel meer coole goodies, maar je moest echt supersnel zijn om ze te kunnen pakken!! En nadat de hele gedoe over was, was er opeens een heel goede verbinding! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rasha's waren net schoothondjes joh :D

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/upload/pt1.jpg

De admin in Ricarten :D

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 20:43:
Die rasha's waren net schoothondjes joh :D

edit:

[afbeelding]

De admin in Ricarten :D
ziet er vaag uit figon met een fighter kapsel :\ XD op andere servers was die een web O.O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

whoei heb een ks-er weggejaagd dmv achter hem aan blijven lopen na een half uur gaf ik hem de keuze of de hele avond geks-ed door mij worden of weggeaan :P

En toen ging ie met ethor core weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
komt er in de toekomst nog een keer zo'n quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, er is iets raars gebeurt maar toch erg positief! :9 Tis alleen mischien een beetje lastig uit te leggen.

Ik had PS Ring Armor gekocht die 1x ge-aged was. Toen ging ik die nog een keer agen, maar daardoor werd het minimum level wat je nodig hebt ook 1 hoger. Toch kwam de armor vanaf de aging NPC weer op de standaard armor plek terecht. Dat zag er toen zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/upload/pt2.jpg

Je ziet dat de Armor in het rood staat, wat betekent dat ik hem niet zou mogen kunnen dragen. En de extra Specs waren al toegevoegd (Defense Rating van 103 naar 108 en Absorb Rating van 2,1 naar 2,6). En dat terwijl maturing nog niet gebeurd was. Vervolgens werdt het item tijdens het vechten alsnog gematured en toen zagen de specificaties er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/upload/pt3.jpg

Je ziet dat hij weer een keer ge-aged is, en de specificaties zijn ook omhoog gegaan (Defense Rating van 108 naar 113 en Absorb Rating van 2,6 naar 3,1). Er staat ook "+3" bij, en dat kan je normaal alleen met een Transparo berijken, die ik nooit in me bezit heb gehad.

Is dit nu een bug denken jullie? Of is er een andere verklaarbare reden en zit ik mezelf nu compleet voor lul te zetten :P

Ow en als ik weer naar de aging NPC ga vraagt ie om 2 Transparo's! Wat dus nog eens benadrukt dat het wapen echt level 3 is nu!

Dat bespaart me dan ff lekker een Transparo, oftewel 1 miljoen goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
en helaas moet ik je meededelen dat je armor 0,0 zin heeft, je poppetje gebruikt het niet, kijk maar is bij je character info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerhond schreef op 21 juli 2004 @ 01:37:
en helaas moet ik je meededelen dat je armor 0,0 zin heeft, je poppetje gebruikt het niet, kijk maar is bij je character info.
Je bedoelt omdat hij in het rood staat? Want dat is niet zo'n probleem, dan moet ik nog maar 1x levellen. En ik heb me oude armor toch nog.

Waar het om gaat is dat me Armor in totaal 2x ge-aged is, maar level 3 heeft bereikt. Wat dus een Transparo!! uitspaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 01:49:
[...]

Je bedoelt omdat hij in het rood staat? Want dat is niet zo'n probleem, dan moet ik nog maar 1x levellen. En ik heb me oude armor toch nog.

Waar het om gaat is dat me Armor in totaal 2x ge-aged is, maar level 3 heeft bereikt. Wat dus een Transparo!! uitspaart.
Ja maar tot je lvlt heeft die geen zin want hij brengt geen def pas als je bent geleveld (had ik ook bij mijn skull staf en meditation staf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft een van jullie een disc robe?? ik kan dr echt geen vinden en als ik dr een aangeboden krijgt is die onder de 70 def.. en mijn approbe is bijna 100 def8-) ok wel gemixt maar ok:P heeft een van jullie een gemixte disc robe of een disc robe perf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

als het goed is had beauty_girl die bij ons in de clan zit ook nog prs spul voor je..

Overigens Crystalgirl heeft ook nog leuk spul voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 01:49:
[...]

Het is geen bug hoor :) Het is mazzel. Als je aged, gaat hij normaal gewoon 1 lvl omhoog, maar soms ook 2 of meer. Heel soms.
Ik had het ook, maar dan vanav lvl 0 naar 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 21 juli 2004 @ 10:29:
[...]

Het is geen bug hoor :) Het is mazzel. Als je aged, gaat hij normaal gewoon 1 lvl omhoog, maar soms ook 2 of meer. Heel soms.
Ik had het ook, maar dan vanav lvl 0 naar 2 :P
Ik wil dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ja dan het liefst van lvl 1 naar 3, of als je 1 trans hebt van 2 naar 4
Omdat deze lvls 100% goedgaat, en vanaf lvl 4->5 en hoger niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
heeft iemand nog een HELE GOEDE drayad wand prs? niet geaged/gemixed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerhond schreef op 21 juli 2004 @ 17:18:
nee dan moet je frait nemen

Vraagje: sommige hebbe op de linker muisknop ook een skil en de rechter ook hoe doe je dat?? ik kan dat wel bij de mech van lordspacie maar bij mijn prs krijg ik dat echt niet voorelkaar:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08 21:59
Er zijn een aantal skills die ook op de linkermuisknop toegekend kunnen worden.

Dit zijn ze zeker niet allemaal, bij mijn mage kunnen 2 van de 4 attack skills op de linkermuisknop gezet worden.

Waarschijnlijk kan het met DL niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu de Japanse PristonTale, op server RU SHI DE .I. (maar dan in Japanse tekentjes :P).

Een groot voordeel dat ik al heb ontdekt is er weinig lag is. :) Immers, als het hier namiddag is (de tijd dat de meeste mensen gamen), is het in Japan midden in de nacht. En 's nachts gamen er maar weinig mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 07:39:
heeft een van jullie een disc robe?? ik kan dr echt geen vinden en als ik dr een aangeboden krijgt is die onder de 70 def.. en mijn approbe is bijna 100 def8-) ok wel gemixt maar ok:P heeft een van jullie een gemixte disc robe of een disc robe perf???
ik heb nog een disc roe age 2 en een arch orb age 2 liggen , als je die wilt laat je het maar ff weten

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 17:34:
[...]

nee dan moet je frait nemen

Vraagje: sommige hebbe op de linker muisknop ook een skil en de rechter ook hoe doe je dat?? ik kan dat wel bij de mech van lordspacie maar bij mijn prs krijg ik dat echt niet voorelkaar:S
Iig doe je dat dmv de F1 - F12 in te drukken (één van de :P)
Dan met de gewenste muisknop op de skill (Met de Functietoets nog ingedrukt)
idd kan niet alles op links

[ Voor 4% gewijzigd door Guillome op 21-07-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 21 juli 2004 @ 19:46:
[...]

Iig doe je dat dmv de F1 - F12 in te drukken (één van de :P)
Dan met de gewenste muisknop op de skill (Met de Functietoets nog ingedrukt)
idd kan niet alles op links
Dat werkt dus niet bij mij! Heb echt alle combinaties geprobeerd, maar het ging gewoon niet. waar het aan ligt? Geen Idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Killerhond schreef op 21 juli 2004 @ 17:18:
ik vraag het nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Effe wat screenies:
Mn eerste miljoen :D :D
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-7-21-20-49-8.jpg

En m`n multi-kill-skill:
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-7-18-10-35-57.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-7-18-10-36-0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-7-18-10-36-2.jpg
Echt een goede skill, alles wat je hier ziet na 10 schoten af :D

[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 21-07-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerhond schreef op 21 juli 2004 @ 22:29:
[...]

ik vraag het nog een keer :)
Puku had er twee...kweet niet of ze er al 1 van heeft verkocht!

S> FS FPA +3, ATA CLAW SHIELD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Welke server? Kweet iemand die m zoekt (FPA)

S> AS Bonebow, AS blazeshield, fs ring armor @ galantia

[ Voor 12% gewijzigd door Guillome op 21-07-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn wat hebben jullie veel in de store house ik heb er alleen geld opgeslagen(en nu dan ook een Apprentice Robe)
En die sparky's en raident vind ik ook haast niet meer.
ik speel trouwens op lunar beta/alpha onder de naam sliz3r en ben net lvl30 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
w00t ! er was net zo'n priestress die in ricarten een stuk of 10 raid dropte, en ik had er 8 ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucky you, damn heb ik dat ook nog gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

lol kreeg vandaag van iemand zijn hele fighter gear lvl 57 troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 21 juli 2004 @ 22:58:
Effe wat screenies:
Mn eerste miljoen :D :D
[afbeelding]

En m`n multi-kill-skill:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een goede skill, alles wat je hier ziet na 10 schoten af :D
Kzie dat je een Figon crystal hebt. Wat kosten die eigenlijk? Ik zie eigenlijk nooit dat ze verkocht worden!

En iemand zij dat ie een Trans had gevonden in forgotten lands. Die werdt gedropped door een Buma. Hij zij ook dat maar 1 op de miljoen die dropped, dat vond ik een beetje overdreven, maar ik heb zelf iig nooit gezien dat een Buma er eentje dropte.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.