[MMORPG] Pristontale deel II

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:40
Heey mensen, ben trug van de vakantie.
Heb een beetje het topic doorgekeken en heb er helemaal zin in, in tier3 that is.
Ben bijna klaar met downloaden en dan METEEn installeren denk ik zo. Maar wat moet ik als prs nou na de quest doen? Ik lees hier allemaal verhalen over punten resetten en " pure prs". En ik denk nu toch echt wtf?
Hulp gevraagd. Nu eerst ff lekker eten en dan pt :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:15
wow wist niet dat hier een topic over was :D I speel zelf op KZEE (AWELL) ik heb lvl 74 mech, Slebber. Maar waarschijnlijk stop ik na deze maand

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Word echt moe van die drops... vind je gewoon in dun2 een longsword dit ding is voor lvl 9 daarvoor geef ik niet 30 potten uit.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

In D4 vind ik geregeld een Crossbow, voor lvl 6!! :(

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
2keer is ie er nu al zomaar uitgevlogen en daarbij komen nog 3keer connection lost, hebben meer mensen deze problemen? Begin een beetje hopeloos te worden, en ik ben nu lvl 49 prs en heb dringend een goede saint robe prs nodig !!! Kan niet alles in 1 keer betalen, maar als iemand mij een saint robe kan voorschieten, of "lenen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

helaas kan ik je geen saint robe verkopen of lenen. ik heb er zelf ook nog geen =(

in de alpha server van galantia waren de dc's niet meer normaal en de lag ook niet. wij hadden met de clan alpha weer eens uitgeprobeerd, maar we zijn nu alweer terug naar beta. bijna geen lag en bijna nooit een dc.

mijn mage is bijna lvl 40. ik heb een vraag over de skill points.

agony:heb ik nu lvl 3. mental mastery: heb ik nu lvl 4. watornado: lvl 3. de rest is 1 en blijft op 1.

ik weet niet of ik agony op 4 moet doen en mental mastery op lvl 1. ik weet niet op welke lvl ik watornado moet doen.

nieuwe skills: energy shield wil ik op lvl 10. diastrophism op lvl 5, 8 of 10. wat zal ik met spirit elemental doen en ik heb gehoord dat dat zwaard een slechte skill is.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want zo weet ik zeker of ik de skills wel of niet zal gaan resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik je niet mee helpen. Kep zelf maar een Fighter en een Knight.

Voor de Migal mensen..kep nog een MGS Arh Robe voor de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

De prijzen zakken echt idioot op galantia :( Ik heb 2 maanden gelee mijn sagi gekocht voor 1 trans, en nu nog net na weken lang kunnen verkopen voor 140k :(

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

dat merkte ik dus ook al een vriend van mij had een near perfect +4 saint robe voor 1 trans en 500k gekocht terwijl iemand anders mij een tijd geleden hetzelfde verkocht voor 4 trans.

een trans is nu tussen de 600k en 800k waard terwijl het eerst 1200k tot 1400k waard was. misschien omdat er niet zo veel kopers en verkopers zijn en ze willen het toch kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trans op Lunar beta is ongeveer 500k waard en sommigen verkopen em voor 150-250k :( murky's zijn ook al veel in waarde gedaald.
Vandaag ff clan party in cave beehive gedaan en de drops zijn daar stukken beter dan in d3 of d4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
trans is max 300k waard op Awell. En de droprate zuigt idd, kan niks meer vinden in sanc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet nie wat het allemaal is, maar de hoeveelheid transen die worden gevonden zijn wel hoger...ik zelf de afgelopen week 3 of 4, Gerwin gisteren 3 op 1 dag en HansSolo ook al 2 vlak achter mekaar. En ik hoorde dat er 4 murky's in d3 waren gevonden..schiet lkkr op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ja als je lvl >55 bent wel, zit ik daar met mn 50 prs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik begin pt nou echt saai te vinden, levelen is echt traag en de drops sucken ook, de enige manier om snel te levelen is met een volle party in beehive hs zoals gisteren

BTW scorpion, nooit geweten dat jij slebber bent :P , ik ben ferdy|fanatic op ptp irc kanaal

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatic_FS op 24-08-2004 19:37 ]

[specs]

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

btw is er nu het hammer event ofzo?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ja

[specs]

• Bliep
check ook de pristontale site, als je 10x geraakt word krijg je 15% meer damage. Alleen al die noobs snappen dat niet en denken dat ze uber xp krijgen van die dingen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

ik vind die dingen wel grappig. ik heb al vaak een "bighead"gekregen ^^

in road of the wind was ik mijn skills aan het trainen en toen kwam ik die dingen vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik als internet-browser nu Opera. Als ik naar de pristontalesite ga krijg ik en melding dat hij home.aspx niet kan openen. Hij geeft aan dat het een application/octet-stream is!! (whatever). Hierdoor kan ik onder opera niet inloggen op de site! Heeft iemand anders ook opera draaien, maar hier geen last van( of wel). Ik weet hier geen raad mee, graag help. Op andere sites heb ik geen problemen met het inloggen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Als iemand mijn lvl 57 archer wil delen, zeg het dan :)
Ik vind het lvlen te langzaam gaan, dus als we samen op mijn account gaan, gaat het sneller. Ik speel toch bijna niet.
server galantia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zo was ik ook weer zoals dathon verteld zijn de trans drops lekker :) vandaag weer 1 binnen 30 minuten. alleen jammer dat betaling niet rond is en rond woensdag pas weer kan cry. Nu lvl 59 mage 64 fighter en 55 prs begint leuk te worden met mage:). Nu maar effe een mule fighter gemaakt om wat te doen.
Iemand nog fs gs of andere stuff te koop :) IK hoor het wel

laterz
hf in pt
i see you fast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

iemand een tip welke skills ik moet trainen voor een mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
lordspacie schreef op 29 augustus 2004 @ 11:40:
iemand een tip welke skills ik moet trainen voor een mage?
agony lvl 5
dias lvl 5
energy shield lvl 5
Spirit element lvl 10

zo ga ik het doen en zo hebben de meeste mages het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

enkel agony is een rank one skill he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
lordspacie schreef op 29 augustus 2004 @ 12:31:
enkel agony is een rank one skill he?
klopt rank 1
dias tier 3 lvl 43
es tier 3 lvl 40
se tier 3 dacht lvl 47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

se lvl 46 ^^

sinds tier 3 er is heeft bijna niemand meer wt of enchant gelvled. ze zijn bij mij beide nog op lvl 1. ik ben nu met m'n mage bijna lvl 42. ik heb alle skills lvl 1 behalve agony die heb ik op lvl 3.

ik dacht iets als
es lvl 10
dias lvl 5
se ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
nightwishXXX schreef op 29 augustus 2004 @ 14:34:
se lvl 46 ^^

sinds tier 3 er is heeft bijna niemand meer wt of enchant gelvled. ze zijn bij mij beide nog op lvl 1. ik ben nu met m'n mage bijna lvl 42. ik heb alle skills lvl 1 behalve agony die heb ik op lvl 3.

ik dacht iets als
es lvl 10
dias lvl 5
se ?
es niet lvl 10 doen kost teveel mana hoorde ik van aantal hoge lvls gewoon lvl 5 houden en in se doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Welke kan ik het beste voor tier 3 doen

ik zat te denken aan
agony lvl 5 mental mastery ook richting 5 samen met watorado

[ Voor 53% gewijzigd door Thrillseeka op 29-08-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
lordspacie schreef op 29 augustus 2004 @ 19:39:
Welke kan ik het beste voor tier 3 doen

ik zat te denken aan
agony lvl 5 mental mastery ook richting 5 samen met watorado
mental mastery doe ik nooit hoeft ook niet
gewoon agony lvl 5
en watorado doen dat gaat beste.
( quest al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

jah quest al klaar

Hoezo niet die mental mastery? Die geeft je toch extra veel mana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Laatst online: 14-09 21:46
Agony is veel beter dan MM, de mana gaat zowieso wel op, daarna zul je toch weer moeten agony'en.

Je kunt beter agony op een goed lvl hebben dan een hele hoge MM en een lage agony.
Dat is iig hoe ik het zie.

En over spirit elemental, daarover hoorde ik dat het pas interessant werd rond lvl 7 :| , dus die laat ik nog ff rusten op 1.

Ik heb nu:
lvl 4 agony
lvl 4 ES
lvl 4 Dias

En nog 1 puntje over maar die laat ik nog even staan. Ik hoop iig vandaag lvl 53 te worden want ik wil snel naar 55 toe, ik hoop dat ik eindelijk weer een party kan vinden. En Gerwin, tot woensdag :)

[ Voor 1% gewijzigd door Jdemon op 30-08-2004 12:01 . Reden: aahh, hij blijft dubbele enter toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
ty
vandaag 2 mules gemaakt maar das niet zo leuk meer. Ik zit er aan te denken om voor me fighter een fs highlander te kopen maar weeet nog niet 19-32+3 is ie niet echt super is ook nog andere 18-31 clean maar daar willen ze ks stuff voor das wel jammer. Hoop dat goed komt mensen zie julie snel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

met een fs highlander krijg je toch geen bonus erbij dan zou een fs axe beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
nightwishXXX schreef op 30 augustus 2004 @ 21:15:
met een fs highlander krijg je toch geen bonus erbij dan zou een fs axe beter zijn
Melee mastery werkt als goed is er wel op maar je hebt geen atk rating erbij das wel minder. :( hij is al weg cry het zit niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Afbeeldingslocatie: http://engimages.pristontale.com/UserContent/ScreenBBS/2004-08-31/2004-8-30-17-28-52.jpg

een lvl 99 fighter :) wel op kpt maar ok :)

zal hij nu een rasha in 1 klap kunnen doden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Thrillseeka op 31-08-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
lordspacie schreef op 31 augustus 2004 @ 08:56:

een lvl 99 fighter :) wel op kpt maar ok :)

zal hij nu een rasha in 1 klap kunnen doden :P
Niet in 1 keer maar wel easy nice damage met single handed 27 health point 698 health :S ik wil ook zoveel. 401 str geeft ook al een hoop atk pow meer. 58 abs ownen in iron maps. Duurt nog lang voordat ept zo ver is.

Loooooooollllllll ik ben dit bericht aan typen en krijg bericht van paybycash u kan weer gamen laterz jongens ga niet langer houden bb ik ben weer in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik ga stoppen met PT, dus als iemand verder wil met mijn archer:
* 5+ sagi (20-30, lvl/1)
* AS perf FPA +3 (AS Near Perf FMA +4 in WH)
* AS murky (perf mp regen)
* 3 trans in wh, veel radients
* AS Winged shield +2
* 75% naar lvl 58
* 85 str, 70 spirit ofzo, 45 health, 111 agility, 65 talent

Hij is te spelen tot 29 september

[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 31-08-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
contact me ff op msn plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op welke server is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

galantia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jvdwaalv/toy.jpg

Mijn nieuwe toy :P Jammer genoeg is solar maar 7 speed :/ Met levi kill ik sneller

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

had ik net weer kwam ik ergens vast te zitten met archers om heen en ik had geen ethor core meer :(

maar goed gelukkig hebben mechs de spark shield :P en die heeft mijn leven gered

• Bliep
kun je na lvl 99 ook nog een keer lvlen?

• ScorpionNL
Killerhond schreef op 02 september 2004 @ 22:15:
kun je na lvl 99 ook nog een keer lvlen?
Nee, maar je denkt toch echt niet dat je lvl 99 haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

ScorpionNL schreef op 02 september 2004 @ 22:55:
[...]

Nee, maar je denkt toch echt niet dat je lvl 99 haalt ;)
met deze drop rating? duurt het nog anderhalf jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
is er iemand op lunar die mij een trans kan lenen om te agen? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Moet trouwens niet is de download links aangepast worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
speciaal voor jouw ff gedaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

gisteren kwam er iemand naar me toe die mijn draydwand wou hebben voor het dubbele prijs :P
ik zo van nah 50k mag je hem hebben.
Zij zo van is goed :)
ben ik daar wil ze er inneens nog maar 30k voor geven :P
ik zo nee 50k punt uit.
Zij weet je wel hoeveel 30k is.
Ik zo 30 min spelen in dun2 en je hebt het al het dubbele ,want ze kwam heel stoer doen dat ze een lvl 67 prs had :)
Toen ik dat zei ging ze weg en zij ze dat ik een noob was en dat ik helemaal niet wist wat dun2 is :P

maar goed heb een lvl 54 mech ofzo dus ben er wel is geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb een vaag iets, ik denk dat NightwishXXX hetzelfde probleem had, hoor graag van hem hoe die het heeft opgelost.

Ik heb PT thuis op 2 pc's staan, draait prima. Nu heb ik hem bij iemand anders geinstalld, draaide een week goed, maar na 1 week krijg ik bij het inloggen op het moment dat mun char inlaad, dus zodra ik het beeld krijg van character die opstaat in ricarten enzo, dus zodra ik zou moeten kunnen spelen blokjes te zien in het chatvenster en de melding 'connection lost with server'. :(

Rara hoe kan dit?
Hij heeft het dus 1 week probleemloos gedaan, daarna niet meer. Heb m al opnieuw geinstalld, zelfde probleem. Er is niks gedaan met drivers whatever, gewoon puur van ene op andere moment dat die die foutmelding geeft.

Wie o wie herkend dit probleem? NightwishXXX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Herken het probleem niet maar wat je is kan proberen is een ander account aan te maken en kijken wat ie daarmee doet?

had namelijk laatst dat ik op me normale account pt niet inkwam. Kreeg ook steeds connection lost en die andere ging alles perfect mee.

Als dit niet werkt wat je is kan proberen is het spel compleet verwijderen ff register door lopen nog wat reg sleutels die te maken hebben met pt te verwijderen en opnieuw opstarten.

voor de rest zou dit ook kunnen komen door een firewall die het blokkeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:25:
Hm ik heb een vaag iets, ik denk dat NightwishXXX hetzelfde probleem had, hoor graag van hem hoe die het heeft opgelost.

Ik heb PT thuis op 2 pc's staan, draait prima. Nu heb ik hem bij iemand anders geinstalld, draaide een week goed, maar na 1 week krijg ik bij het inloggen op het moment dat mun char inlaad, dus zodra ik het beeld krijg van character die opstaat in ricarten enzo, dus zodra ik zou moeten kunnen spelen blokjes te zien in het chatvenster en de melding 'connection lost with server'. :(

Rara hoe kan dit?
Hij heeft het dus 1 week probleemloos gedaan, daarna niet meer. Heb m al opnieuw geinstalld, zelfde probleem. Er is niks gedaan met drivers whatever, gewoon puur van ene op andere moment dat die die foutmelding geeft.

Wie o wie herkend dit probleem? NightwishXXX?
ik heb dit probleem inderdaad gehad. ik heb echt van alles geprobeerd. pt helemaal eraf gooien en er weer opnieuw op zetten, maar dat werkte niet. ik heb daarna beide firewalls (router en norton) eraf gehaalt, maar dat werkte ook niet. ik heb toen mijn computer hersteld zoals die was toen ik hem kreeg (ongeveer hetzelfde als formatteren) en toen heb ik PT erover nieuw opgezet en hij werkte weer perfect en ipv 10 - 20 minuten laden was die binnen 3 - 7 minuten geladen. ik zou eerst deze eerste 2 oplossingen proberen en daarna met formatteren proberen.
btw ik ben een zij ^^

@lordspacie dan zal ze zeker wel geen lvl 67 zijn geweest =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

pics en daten? :P
@lordspacie dan zal ze zeker wel geen lvl 67 zijn geweest =P
nee zover was ik ook al :P hahaha

maar goed me mage is nu lvl 27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
eeej
lord_salo ben je al 4x
zo ja pm diety effe voor clan :) zie je snel verschijnen

Finally heb eindelijk fs supreme
en lvl 1 nice jaggy

mage lvl 63 bijna lvl 64 gaat vandaag lvl up
en dan van weekend dark sanc here i come
in zon 5 lvls nu 20 transen whahah. gaat lekker

hf al
gerwin-magic
gerwingood
/\
ingame nicks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lkkr zeg..20 trans..kep er nu nog maar 2 gevonden en ben maar 1 lvl omhoog gegaan. Snap echt nie hoe jij per dag een lvl doet. Kep er minimaal toch 3 dagen voor nodig met mijn fighter. Anywayz..ga richting de 63 nu, gewoon doorgaan, dan kom ik er ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

ik lvl nu echt heel sloom ook al kan ik snel lvlen (lvl 44 mage, lvl 48 prs) . ik ben nu meer met school bezig.

de andere chars lvl ik soms. ik ben nu met m'n mech lvl 26 en die abs skill is vet ^^

hehe ik wou dat ik zoveel transen vond. ik heb er tot nu toe geen 1 gevonden.

als ik met m'n prs lvl 50 en daarna lvl 53 ben. krijg ik van een clanmember een very nice faith wand en een +4 saint robe ik dacht near perfect XD.

ik lvl op dit moment alleen nog m'n prs en mage en daarna ga ik met m'n mech verder. de andere 2 chars die komen nog wel.

btw ik heb nu een mule, nadat ik zeker wist dat die account 6 maanden zou blijven bestaan. dat is echt veel fijner ^^

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
gerwingood schreef op 08 september 2004 @ 12:22:
eeej
lord_salo ben je al 4x
zo ja pm diety effe voor clan :) zie je snel verschijnen
Bijna.... Ben nu lvl 38, nog een lvl en dan geld overmaken.
Heb ook al een Pikey lvl 39, dus ik weet niet met welke caracter ik verder moet. Tevens heb ik ook een mage lvl 10, maar die gebruik ik tijdelijk als Mule.
Het is wel kl*te om met mage te lvl'en, maar uiteindelijk is het de moeite waard wanneer je Dia kan gebruiken O-) O-)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• nightwishXXX

nightwishXXX

als je watornado en fireball hebt dan gaat het ook aardig snel. ik ben in 1 - 2 dagen van lvl 23 naar 33 gegaan en in 3 - 4 dagen van lvl 33 naar lvl 44

• Bliep
Ik ben nu lvl 55, en hoop dat de transjes binnen gaan stromen :>

• ScorpionNL
trans is toch niks meer waard, 150k ofzo, niks boeiends meer dus. Mijn betaling is trouwens morgen afgelopen en ik ben niet meer van plan om te betalen. Ten eerste zuigt de droprate op het moment, ik lag nog steeds en alle kaarten zijn zo goed als leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik ben ook al praktisch gestopt. Toch wel zonde, nog 2 weken om te spelen, nog 3 as fma`s en een as murky en 3 trans. Mja idd het is niet boeiend meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
hallo jongens jammer dat jullie er mee stoppen ik absoluut niet heb nog zat wat ik wil vinden of kopen. Nu lvl 66 en in dark sanc is nice had ik al eerder in willen zijn nice drops heb al perf ns gs en paar drops zoals ks great brace ks wing ns wing maar die loote ze van me weg de kl**tzakken. maarja komt wel weer nieuwe :) here i come

hf thegathering clan member

zie jullie snel

gerwin-magic
lvl 66
gerwingood
lvl 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Server Maintenance

Server maintenance schedule due on 15. Sep. 2004. (GMT+09:00)

Game servers will be interrupted from 14:00 to 18:00 (GMT+09:00)
Web server will be interrupted from 14:00 to 18:00 (GMT+09:00)

▶ Update Information

One, Personal Shop

What is Personal Shop?
Personal Shop is the system for the users who want to sell items at any time in Ricarten Town.
Users can sell all kinds of items such as Weapons, Defences, Accessories, and even Potion. The whole sell/buy process is automatically done by our system, so the seller doesn’t have to keep waiting in front of the computer!

How to use?
First, open your inventory. And press the ‘Personal Shop’ button at the bottom of the screen. Then a message of yes or no question appears: “Do you want to make Personal Shop?” If you press the button ‘yes’, the Personal Shop window will activate that looks similar to the Trade window.
Second, putting the items you want to sell in this window, you can set the price.
After these steps, press the ‘Start selling’ button, and you’ll see the advertisement window. Fill in phrases for advertising, then press ‘Confirm button’. Now you can be a Private Seller!
Tip for buyers
If you see the advertisement windows and find something to buy, click the seller you want. Then you can buy it!

Two, Guiding system, ‘Pet’ is added

Have you ever had trouble starting to play this game at first?
Now for all beginners, we have made Pet system.
If you don’t have any idea what to do when going fight against outrageous Monsters, Pet will be a company to help you in trouble!

Be a fellow with them!

Three, The Map function has been expanded

The former map used to show yourself just in a part of the area you were in, not the whole region. And it was hard to check exactly in what part of the continent you were standing.
Now that the map has been added a function of enlarging after the patch, you can see the whole and detailed map of the Priston Continent. Just click the mini map during the game, and then the enlarged map of all areas in Priston Land will appear.
This will help you to check where you are, and not to get lost in a strange land.

Four, Item drop-rating increased

We have recently heard through the board and e-mails many of you are feeling displeased with the drop rate. After noticing the fact, we have investigated the drop rate of all servers during a month, not to find any particular trouble. However, we found the number of total users in the servers has decreased compared to the past, which might have made it harder to get the items, and decided to increase the drop rate of items.
We apologize we could not answer you clearly about the drop rate, but it has taken some time to look into the matter more precisely. We would appreciate your understanding of this.

Five, several kinds of bugs have been fixed.

The Pristess cannot hunt by climbing the wall in the Dungeon and other places, and the attacking speed of Witch in the Sanctuary of Darkness has been slowed down to the normal.
There also have been some texts fixed.
eindelijk personal shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

GVD nu net nu ik gestopt ben :( :( Gatverdamme stelletje sukkels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

jah ms is dat dus juist het probleem dat te veel mensen ging stoppen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

ik blijf gewoon doorgaan ^^

ik speel het meeste met deze chars door. nightwishXXX prs lvl 48, nightwishXxX_ mech lvl 26, nighteyes mage lvl 45.

ik heb opeens gehoord van een vriend op ept dat dia na lvl 2 al een delay heeft. klopt dat?

ik vind het vet cool dat ept nu personal shops krijgt. ik ben altijd te lui om dingen te verkopen en nu kan ik gewoon de computer aan laten staan en dingen verkopen. stukken makkelijker en meer gold voor mij =D. ik zelf kan nu ook dingen makkelijker zoeken en kopen.

wat houdt dat "pet" system eigenlijk in?

ik had eigenlijk niet eens in de gaten dat dat een bug was dat prs door de muur kan dlen. als ik monsters aanval dl ik weleens door muren heen zonder het echt bewust te doen.

ik vind het wel fijn dat de drop-rating verhoogd wordt. ik moet alleen zelf nog uitvinden hoeveel dat scheelt. mischien komen er dan wel meer spelers terug alleen dan bestaat de kans weer dat de drop-rating op een gegeven moment weer verlaagd wordt. als er meer high lvl dingen worden verkocht verandert dan ook de prijs van trans weer of zou die hetzelfde blijven?

150k voor trans. hmm volgens mij is die prijs in galantia hoger, maar ik weet het niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hooguit 200k voor die rotdingen.
Ps, je moet toch bij je shop blijven? Je moet toch accept doen ofzo of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
XLerator schreef op 14 september 2004 @ 20:56:
Hooguit 200k voor die rotdingen.
Ps, je moet toch bij je shop blijven? Je moet toch accept doen ofzo of niet?
Normaal gesproken hoef je niet te accepen bv in game RYL kan je gewoon op voorwerp klikken wat je wilt en accep en je hebt het
De verkoper hoeft niks te doen alles pc aan hebben met shop en kan rustig in de zon gaan zitten ( of regen in deze tijd van jaar) :) succes all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

je hoeft niets te accepten.

je klikt op het icoontje. je bepaalt de prijs voor de items die je verkoopt. daarna typ je wat tekst in zo'n box om mensen aan te trekken naar je shop en als hun het willen kopen dan moeten ze op de item clicken en gold ervoor betalen en je hoeft er voor de rest niets voor te doen. het is eigenlijk netzoiets als bij de black smith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf...wordt zo weer leuk.

Btw: Op Lunar is een trans ongeveer 300-400k waard op dit moment..Mukrky ligt rond de 2 mil.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op de alpha worden ze ook rond de 150 en 200k verkocht hoor :)

Verwijderd

Heej heej ik ben het Puku(Puki), ben weer terug was er een tijdje niet want ben wachtwoord van het oude account vergete domme ik... :/ k speel nie veel pt meer vanwegen school ..=(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 09:09 ]

• nightwishXXX

nightwishXXX

hey :)

ik speel zelf ook niet veel meer vanwege school, maar als ik online ben probeer ik minstens 1 - 2 lvls erbij te krijgen.

ik heb laatst lvl 4 dl en lvl 6 medi gedaan bij m'n prs. is een hogere dl beter of zal ik het op lvl 4 houden? voor de rest stop ik elke skill point die ik nu nog krijg in virtual life.

• Bliep
ik ben een lvl 55 prs en heb medi op lvl 9, en die ga ik naar lvl 10 doen, en dl op lvl 4. Verder geef vl weinig zin op lage lvls.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

2 lvls per dag? En dat noem je weinig spelen? Ik deed er weken over om 2 lvls te doen. Ongeveer 1 per week

Verwijderd

ditto....als het niet meer is..

Nu met die nieuwste patch zijn er wel erg veel mensen op Lunar...Kep vandaag die personal shop laten draaien terwijl ik naar werk was.... 9 FOKKING UUR EN MAAR 1 SCUTUM VERKOCHT.

@LordSpacie Ik weet niet waar jij je transen koopt, maar de prijs is nu nog steeds rond de 250k en niet 150k.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Nah eergisteren zag ik ze verkocht worden voor 150-200k. Nu met PS liggen de prijsen rond de 300k op lunar alpha.

Overigens vind ik het nou niet echt lekker werken daaro die PS. Doordat er heel veel mensen zijn heb ik last van onwijse lag in ricarten. Daarin tegen is het op het speel veld wel weer stuk rustiger.. DUs ik blijf maar gewoon mijn spullen npc-en

[ Voor 53% gewijzigd door Thrillseeka op 16-09-2004 08:12 ]

• Bliep
bah bah bah en nog eens bah. Ik gisteren vol verwachting naar beehive om die "verbeterde" drops te gaan testen... -> plated sword, shield sword, apprentice robe, double scythe.... Zelfs eergisteren waren ze nog beter, die drops. :| :| :|

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Killerhond schreef op 16 september 2004 @ 08:07:
bah bah bah en nog eens bah. Ik gisteren vol verwachting naar beehive om die "verbeterde" drops te gaan testen... -> plated sword, shield sword, apprentice robe, double scythe.... Zelfs eergisteren waren ze nog beter, die drops. :| :| :|
weet niet waar jij speelt maar in oasis vind ik nu stuk beter spul.

En jah oaisis is niet zo goed met me mech maar jah geen zin om pots te kopen en slikken nu kan ik gewoon rustig gotten en msnen en ptten te gelijke tijd.

• gerwingood
  • Niet online
eeej jongens
alles goed?
hier wel

gisteren w eer effe 300k in bellatra verdiend ging lekker round 8 ervan is echt nice gelijk kreeg ik 60 mana pots.
NU met me fighter bezig maar weet nog niet of met mage of fighter door ga fighter is ook nice 15-29 lvl 1 jaggy en maybe fs cleaver +5 kopen.

Trouwens lordspacie nice tank in bellatra alleen jammer van je dood ik was ook dood maar priest maakt me weer tot leven.

nu op schoool zien jullie wer in game

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Jah zwaar irritant maar had 4 witches en 2 figons op me en toen na minuut ofzo geen pots en was me metal armor over :( dus geen goede defence meer :(

Maaruh een 15-29 vind je dat goed? mijn hydra claw is 20-28 (of 29).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
lordspacie schreef op 16 september 2004 @ 14:29:
Jah zwaar irritant maar had 4 witches en 2 figons op me en toen na minuut ofzo geen pots en was me metal armor over :( dus geen goede defence meer :(

Maaruh een 15-29 vind je dat goed? mijn hydra claw is 20-28 (of 29).
Lord als je op pt site kijkt is perf 16-29 lvl 1 clean dus 15-29 is nice maar voor fighter is dat het laatste 1 handig wapen atm dus die moet perf zijn. maar ga denk koop annuleren want heb mgs arch wand en mgs harmony +5 kopen dan is me mage ook stukkie beter en nice look met arch wand. Heb al zon 1 mil met personal shop verdiend gaat lekker zo :) i like it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Holyshit damn mensen, kunnen jullie nou echt niet fatsoenlijk nederlands?? `t Is maar goed dat jullie weer naar school moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 17 september 2004 @ 18:10:
Holyshit damn mensen, kunnen jullie nou echt niet fatsoenlijk nederlands?? `t Is maar goed dat jullie weer naar school moeten.
Spreek voor jezelf!! Ik hoef gelukkig niet weer naar school toe, kep mijn diploma al! Ben gewoon elke dag lkkr aan het werk.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Hier nog eentje die niet meer naar school hoeft :P( mits je me cursus mcse geen school noemt :P)

maaruh deze oed lul was eindelijk lvl up maar deed zijn 5 punten in spirit ipv talent :( gvd maarjah.. nu heb ik 70 spirit met mijn mech :(

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nee oh ja mijn nederlands is ook zo enorm brak idd, sorry.
Ik had het overigens niet over jou Dathon, maargoed.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

ms ff domme vraag maar is er in forbidden ook een shop?

Verwijderd

Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
kan iemand mij eens goed uitleggen hoe t nou mett betalen zit?

ten eerste is er een manier om zonder cc voor een maand te betalen (volgens mij niet)
en ik zag hier in t topic staan dat ik voor wire transfer geld kon overmaken naar een bank in amsterdam, maar dat kan ik ook niet terug vinden op ept site :/

Maar als ik alleen via wire transfer kan betalen kan iemand mij dan zeggen waar in geld naar over moet maken en wat ik dan precies in moet vullen op de site?

BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jawel ik heb het 2 keer gedaan. Ik had het in het vorige forum uitgelegd, ik zoek wel effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ach je moet payment doen op eng.pristontale.com
dan bij PAY BY CASH (halverwege) op payment klikken
inloggen
1 month kiezen en next
Pay For Your Priston Tale Subscription via PayByCash
bovenste knop
en dan alles invullen
Dan naar online bankieren gaan of een overschrijfformulier
Daar vul je je refnummer en het bedrag in, en hun bankgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 05-09 20:22
ty!!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Whoei gisteren mijn eerste trans gevonden in desert 3.

Maar goed heb het weekend bijna 2 lvls omhoog gegaan. Alleen toen ging ik mijn ms levi naar +3 agen werd ie +4 dus nu kan ik hem niet gebruiken :( maar jah scheelt me wel weer 2 transen :)

Nu ff verder sparen voor nieuw armor begin namelijk me +4 FPA zat te worden :)

Vanavond ff kijken of ik al lvl 57 kan worden :) zodat ik beetje beter kan solo-en in forbidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lordspacie.nl/pics/pt/PRISTONTALE13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

welke shield is dat op de 1ste pic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

spark shield is een mech lvl 50 skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachu...mooie buiging op die laatste pic. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
Spark shield zuigt, de dmg die het doet is echt slecht, en je mist de block van extreme shield. Ik heb zelf lvl 10ES, lvl 10PA, lvl 4MA en lvl 2 Grand Smash. Ik heb Spark Shield lvl 10 geprobeerd met event girl, en ik ben er na 10 minuten alweer vanaf gestapt. Schijnt dat de dmg die het doet afhankelijk is van je spark level.

En je hebt 70 spirit met je mech? Wow dat is wel het meeste wat ik ooit heb gezien, meeste gaan voor 36 max (is maximaal nodig voor ms levi/chaos claw) Of houden base spirit (8) Ik heb zelf ook 36. Doe nu 76-104 dmg met een 25-33 levi +6.

Ik ga toch door tot 75, dus ik betaal voor deze maand, moet nog 90 mil ofzo, maar dat moet wel te doen zijn in 2-3 weken :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.