ach...maakt ook nie veel uit. Zo gauw de betaling rond is, gaat ie pas in op het moment dat je dan weer inlogt.
ik heb nu betaald en nu maar afwachten hoe lang het gaat durennightwishXXX schreef op 02 augustus 2004 @ 18:54:
ik moet eerst nog wachten tot de site van de rabobank het weer doet en dan pas kan ik betalen.
Verwijderd
1 Year $139.99 Card - - - Processing
1 Year $139.99 Card - - - Cancel
Free $0 Free 2004-07-07 15:00 2004-07-07 15:00 2004-07-29 12:00 Expired
... lees ik net in de mail dat hij klaar is en nu is diej cancel en weer opnieuw begonnen word weer 7 dagen
gvd.. shit pt... srry..
------------
meer klagen ervan dat de admins nu erug lui zijn... kijk maar:
MadMech 08-03-2004 PM 7:02:18(GMT+09:00)
Have U noticed????????
I seem that after the p2p, the admin had slacken down.....no after sale service....no reply at all4u section, not even a maintenance, game got "worst"...d/c and lag....whats going on????Dont tell me the admins took our money and went for a holiday at Navisko Town!!!
1 Year $139.99 Card - - - Cancel
Free $0 Free 2004-07-07 15:00 2004-07-07 15:00 2004-07-29 12:00 Expired
... lees ik net in de mail dat hij klaar is en nu is diej cancel en weer opnieuw begonnen word weer 7 dagen

------------
meer klagen ervan dat de admins nu erug lui zijn... kijk maar:
MadMech 08-03-2004 PM 7:02:18(GMT+09:00)
Have U noticed????????
I seem that after the p2p, the admin had slacken down.....no after sale service....no reply at all4u section, not even a maintenance, game got "worst"...d/c and lag....whats going on????Dont tell me the admins took our money and went for a holiday at Navisko Town!!!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 12:07 ]
maintenance is alleen op donderdag. dat hadden ze ergens in de announcements gezegd
Verwijderd
dan nog ik moet weer 7 dagen wachten voor dat shit pt..nightwishXXX schreef op 03 augustus 2004 @ 13:18:
maintenance is alleen op donderdag. dat hadden ze ergens in de announcements gezegd
dat is idd erg irritant. sommige die wachten heel lang en andere helemaal niet. ik hoop voor je dat het snel geregeld is.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 19:27:
[...]
dan nog ik moet weer 7 dagen wachten voor dat shit pt..
Verwijderd
het is gelukt:D en ik heb 2 gifts pakken gekregennightwishXXX schreef op 03 augustus 2004 @ 20:12:
[...]
dat is idd erg irritant. sommige die wachten heel lang en andere helemaal niet. ik hoop voor je dat het snel geregeld is.
maar moet 1 trans aan lord geven:( kank nog niejt +5 agen..shit..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:47 ]
lol, wat ga jij +5 agen, je dryad wand?
Verwijderd
faith wand of royal robe misschien een iedee?Killerhond schreef op 04 augustus 2004 @ 00:14:
lol, wat ga jij +5 agen, je dryad wand?

k heb nu 9 ns transen en 1 atalanta trans en een ns gaat naar lord dus wil iemand een prs trans tegen atalanta trans of paar ns ruile??
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 07:46 ]
Hoi Pristontalers.
Ik ben met een nieuw caracter begonnen, Knight (lvl 10). Ben beetje uitgekeken op mijn Pikeman. Nu wou ik weten welke basic attibute points het meest belangrijk zijn voor een Knight.
Moet ik Strength / Talent of Strength / Agility opkrikken??
Kan iemand mij daarbij helpen?
Health krik ik toch nooit op.
Ik ben met een nieuw caracter begonnen, Knight (lvl 10). Ben beetje uitgekeken op mijn Pikeman. Nu wou ik weten welke basic attibute points het meest belangrijk zijn voor een Knight.
Health krik ik toch nooit op.

[ Voor 7% gewijzigd door Lord_Salo op 04-08-2004 09:22 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Verwijderd
strenght en talent (klein beetje talent)Lord_Salo schreef op 04 augustus 2004 @ 09:21:
Hoi Pristontalers.
Health krik ik toch nooit op.![]()
![]()
Ik heb een prs trans. Maarja ik zit op het uitgestorven galantia server 
Echt kut dat je je niet kan over laten plaatsen naar bijv. kzee
Echt, ik heb murkies, transes, boel geld... maar ik kan er geen zak meer mee.
Er is niets te koop, ik heb mn boog al naar age lvl 5, en hoger is teveel risico.
Echt kutjes
Echt kut dat je je niet kan over laten plaatsen naar bijv. kzee
Echt, ik heb murkies, transes, boel geld... maar ik kan er geen zak meer mee.
Er is niets te koop, ik heb mn boog al naar age lvl 5, en hoger is teveel risico.
Echt kutjes
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik speel altijd op Lunar server (Beta), als Knight genaamd LordSalo (beetje voorspelbaar)Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:50:
[...]
strenght en talent (klein beetje talent)zit je op lunar??:P ik heb ook een nieuwe char:) kiwi-girl een atalanta lvl 13
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Verwijderd
ik normaal op alpha dus zeg maar wanneer ik op beta moet komen:)lordspacie is nuook op alpha ^^
Verwijderd
Hi, ik ben nieuw hier. Ik speel al een tijd PT op Midranda server. Ik heb een fighter lvl 57 (pink) en een mage lvl 33 (Jazhara).
Maar het valt me op hoe weinig mensen betalen zeg, is nie leuk meer. Dun 2 is uitgestorven, solo doe ik daar niet en dun 1 is niks aan, ook geen party's te zien trouwens.
Zit toevallig iemand van jullie ook op Midranda en op welke plekken zijn er nog wel lvl 5x party's te vinden????
Op deze manier vind ik het dus zonde van mijn geld (heb voor een jaar betaalt).
Ik bulk van het geld en de murkies, maar niemand verkoopt een fs jaggy of een great shield of supreme armor bijv.
Echt geen reet meer aan zo.
Wat vinden jullie?
Maar het valt me op hoe weinig mensen betalen zeg, is nie leuk meer. Dun 2 is uitgestorven, solo doe ik daar niet en dun 1 is niks aan, ook geen party's te zien trouwens.
Zit toevallig iemand van jullie ook op Midranda en op welke plekken zijn er nog wel lvl 5x party's te vinden????
Op deze manier vind ik het dus zonde van mijn geld (heb voor een jaar betaalt).
Ik bulk van het geld en de murkies, maar niemand verkoopt een fs jaggy of een great shield of supreme armor bijv.
Echt geen reet meer aan zo.
Wat vinden jullie?
Ja, ik vind dat ze servers moeten gaan mergen ofzo
edit:
Welkom bij de club
Welkom bij de club
[ Voor 27% gewijzigd door Bliep op 04-08-2004 16:26 ]
Verwijderd
Zit zelf op lunar server..daar zijn nog wel genoeg mensen!! Hoewel er wel meer op de alpha zitten dan de beta.
-niki- ik heb dat dus ook, maar dan op galantia
Ik gan og een mail schrijven
Ik gan og een mail schrijven
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Hoi Pristontalers,
Tijdens surfen ben ik deze website tegengekomen. -> http://freept.no-ip.com/ <-
Het is een pristontale-server waar je GRATIS kan spelen, dus niet voor hoeft te betalen. Is dit een grapje of niet. Is een van jullie ook deze website tegengekomen???
Tijdens surfen ben ik deze website tegengekomen. -> http://freept.no-ip.com/ <-
Het is een pristontale-server waar je GRATIS kan spelen, dus niet voor hoeft te betalen. Is dit een grapje of niet. Is een van jullie ook deze website tegengekomen???
Ik hoop dat ie echt is: Niet omdat ik niet wil betalen, maar omdat ik op een andere server wil
Maar ik ga het hier niet invullen. Je gebruikersnaam ne passwoord
ben wel gek
Dan is het dag accountje
Gaan zij er mee vandoor

Dan is het dag accountje

Gaan zij er mee vandoor
[ Voor 15% gewijzigd door Guillome op 04-08-2004 16:48 ]
ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las.
hij is nu nog steeds aan het processen. ik hoop dat dat snel voorbij is dan kan ik weer spelen.
ik zit op galantia --> beta. ik heb gelukkig daar veel vrienden zitten die niet weg gaan dus er zijn altijd wel trainings partners. ik vond het wel al leeg, maar ik weet niet hoe dat nu zit.
hij is nu nog steeds aan het processen. ik hoop dat dat snel voorbij is dan kan ik weer spelen.
ik zit op galantia --> beta. ik heb gelukkig daar veel vrienden zitten die niet weg gaan dus er zijn altijd wel trainings partners. ik vond het wel al leeg, maar ik weet niet hoe dat nu zit.
pff ik word zo moe van die T&*#^*#@^*$^&@*#^$*@^*($*&@US sl**#(*&@(*&TS die de hele tijd lopen te DL-en
Lekker zijn is een gave :)
zozo pagina 17 al weer jullie praten aardig door hier
ben ook nog maar eens een char begonnen een mage nu lvl 39 gaat aardig ty thegathering clan voor jullie hulp
hf all ik zie jullie in game lunar beta bb
ben ook nog maar eens een char begonnen een mage nu lvl 39 gaat aardig ty thegathering clan voor jullie hulp
Ben gisteravond weer verder gegaan met mijn 'nieuwe caracter' (Knight Lord_Salo lvl 13) op de Lunar server Beta.
Er is wel iets opgevallen toen ik vanuit Pillai richting zuiden naar Cursed Land liep. IK ZAG MAAR EEN HANDJEVOL CARACTERS!!!
Misschien lag het aan, dat woensdagavond bokke-avond is. Ik ken spawnlocaties, waar men voor moest"vechten"om het te bemachtigen, omdat elke spawnpunt bezet was, maar nu was er niemand?? Ik was ook van plan om ervoor te gaan betalen, maar als ik zie hoeveel caracters er nog rond lopen, terwijl voorheen bomvol was met caracters. Sorry hoor ik ga niet 120 euro hiervoor betalen, om in mijn uppie door Pristontale rond te lopen. Straks heb je voor een jaar betaald en over een half jaartje kan je goodies voor geen straatstenen kwijt, omdat er niemand is om te verkopen.
Ik speel nog totdat mijn caracter lvl 39 is (heb ook nog een pikeman lvl.39) en dan zie ik wel of ik ervoor ga betalen ofniet. Hoe denken jullie erover???
Er is wel iets opgevallen toen ik vanuit Pillai richting zuiden naar Cursed Land liep. IK ZAG MAAR EEN HANDJEVOL CARACTERS!!!
Misschien lag het aan, dat woensdagavond bokke-avond is. Ik ken spawnlocaties, waar men voor moest"vechten"om het te bemachtigen, omdat elke spawnpunt bezet was, maar nu was er niemand?? Ik was ook van plan om ervoor te gaan betalen, maar als ik zie hoeveel caracters er nog rond lopen, terwijl voorheen bomvol was met caracters. Sorry hoor ik ga niet 120 euro hiervoor betalen, om in mijn uppie door Pristontale rond te lopen. Straks heb je voor een jaar betaald en over een half jaartje kan je goodies voor geen straatstenen kwijt, omdat er niemand is om te verkopen.
Ik speel nog totdat mijn caracter lvl 39 is (heb ook nog een pikeman lvl.39) en dan zie ik wel of ik ervoor ga betalen ofniet. Hoe denken jullie erover???
Ze moeten servers gaan mergen. Dit zuigt idd heel erg. Galantia is ook leeg.
Max 1 party in dun2. Max 2 partys in dun 1.
Max 1 party in dun2. Max 2 partys in dun 1.
Ms omdat ik altijd al een einzelganger ben maar vind het wel lekker die rust
OK OK, ik moet wel zeggen dat ik geen last meer heb van die Braziliaanse Divine Lightning Sletjes.
Maar toch.......
YAY ben nu lvl 47 en heb net een prs ceremonial gekocht, hij wou 200k, maar dat truukje van "162k all i got" werkt gewoon GOED !
Dan ist bij mij altijd van, ok sorry doei
Verwijderd
killer welke server zit je eingelijk?? want ik zit op lunar (beta/alpha maakt niet uit) Maar ik zou wel een keertje willen partyen met je ^^ ik heb een prs lvl 41 morgen 43Killerhond schreef op 05 augustus 2004 @ 23:29:
YAY ben nu lvl 47 en heb net een prs ceremonial gekocht, hij wou 200k, maar dat truukje van "162k all i got" werkt gewoon GOED !
Whislist:
Prs Holy Boots
Prs Arc Wand
Prs Royal Robe
Prs Winged Bracelet
Prs Great Bracelet
Prs Orbital Beads
Prs ceremonial sphere
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 07:36 ]
Verwijderd
@Puku Als die lvl 77 kennis van je eens wat lvl 5x FS stuff tegenkomt, vraag of die dat voor mij wil bewaren!
Ik zit op lunar beta, en heb zelf ook nog wel wat prs stuff nodig, dus als hij een saint robe prs vind
.... Ben meestal de hele dag ofzo wel een beetje online, alleen morgen ga ik op vakantie, dus iedereen: TOT OVER TWEE WEKEN! 
ff info :
Zit op lunar beta, naam: Fliep prs en Floep pike
ff info :
w00t ik kan weer spelen =D
misschien zie ik 1 van jullie wel in de game^^
ik ben zelf ook nog voor prs stuff aan het zoeken.
prs holy gaunts
prs faith wand
prs ceremonial sphere
prs saint robe
prs winged bracelets
misschien zie ik 1 van jullie wel in de game^^
ik ben zelf ook nog voor prs stuff aan het zoeken.
prs holy gaunts
prs faith wand
prs ceremonial sphere
prs saint robe
prs winged bracelets
Verwijderd
veel plezier op vakantieKillerhond schreef op 06 augustus 2004 @ 14:04:
Ik zit op lunar beta, en heb zelf ook nog wel wat prs stuff nodig, dus als hij een saint robe prs vind.... Ben meestal de hele dag ofzo wel een beetje online, alleen morgen ga ik op vakantie, dus iedereen: TOT OVER TWEE WEKEN!
ff info :
Alles wat ik al heb van prs stuff (en wat je wel mag lenen als je het netjes vraagt:P) is: Faith wand prs +2, Orbital Beads +1,Mage wand+1 Darkmoon+1, Arch robe+4, holy gauntlets, trans ... alles is prs spec:) en over een paar lvls heb ik Orb+3, en Drayd wand +2, Gotic Gauntlets en mixed disc robe om weg te pleure:/
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 18:32 ]
het leven is hard... ik kom ook noit van mn arch robes af, heb er inmiddels al 3 ^+^
Maar ik heb dus nog steeds een SAINT ROBE PRS nodig... puku, kun jij die contacten van jouw niet ff vragen?
Maar ik heb dus nog steeds een SAINT ROBE PRS nodig... puku, kun jij die contacten van jouw niet ff vragen?
Verwijderd
k kan ut proberen maar hij is niet veel beter dan arch denk ik:) ik zou als je al arch hebt gewoon voor royal robe gaanKillerhond schreef op 06 augustus 2004 @ 19:20:
het leven is hard... ik kom ook noit van mn arch robes af, heb er inmiddels al 3 ^+^
Ja ik weet, hij is niet veel beter, maar dan doe je het ook voor de looks
Want die arch robe ziet er nog stees crappy uit, en die saint robe heeft uber looks met dat goud enzo.
Puku, wat is btw jouw naam op pt? En welke server speel je altijd?
FREEKIN' TOO HOT ! tis half 11 hier, en nog steeds 30,5 graden op mijn kamer

[ Voor 32% gewijzigd door Bliep op 06-08-2004 22:28 ]
ik ben nu lvl 43 en ik speel altijd op galantia/beta
het enigste probleem is dat ik niet veel gold heb en dan kan ik niet veel dingen kopen
.
welke dingen verkopen goed?
het enigste probleem is dat ik niet veel gold heb en dan kan ik niet veel dingen kopen
welke dingen verkopen goed?
Tegenwoordig verkopen alleen beneden lvl 40 nog, boven level 40 verkoopt ook wel, maar moet je veel geluk hebben, meestal npc ik alles rond lvl 40
Verwijderd
Nooit warm of koud bij mijn compie....altijd lkkr.
Voor de Lunar spelers...kep een prs amu en ook een prs trans(geloof perf). De amu kan de eerste die mij tegenkomt wel krijgen(indien nodig), de trans wil ik wel ruilen tegen een andere spec trans(liefst FS of KS).
Fliep heeft de amu al!
Voor de Lunar spelers...kep een prs amu en ook een prs trans(geloof perf). De amu kan de eerste die mij tegenkomt wel krijgen(indien nodig), de trans wil ik wel ruilen tegen een andere spec trans(liefst FS of KS).
Fliep heeft de amu al!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:49 ]
Verwijderd
Wat zijn de stats van prs trans?? ik heb er wel een maar die is niet perf geloof ik... je kan ruile tegen atalanta trans of prs trans:PVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 23:25:
Nooit warm of koud bij mijn compie....altijd lkkr.
Fliep heeft de amu al!
en fliep wat zijn stats van het amulet ^^ want ik heb ook een goede mp: 16 recover 0.4
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 09:38 ]
Verwijderd
Mijn naam is (van hoofdchar) Dutch-girl en ik heb ook nog kiwi-girl, puku en nog een paar. Ik speel nu meestal op Lunar Alpha.. maar kan ook zo over schakelen naar galantia want daar heb ik ook nog een lvl 38 prs ^^ genaamt puki en op de rest van de servers heb ik ook nog wat chars (low lvl) alleen op kzee niet:)Killerhond schreef op 06 augustus 2004 @ 22:11:
Ja ik weet, hij is niet veel beter, maar dan doe je het ook voor de looksWant die arch robe ziet er nog stees crappy uit, en die saint robe heeft uber looks met dat goud enzo.
FREEKIN' TOO HOT ! tis half 11 hier, en nog steeds 30,5 graden op mijn kamer
Moet je nog een darkmoon+1 hebben??? want ik heb orbital beads nu in wh ^^ gekocht voor 1 trans.. ze zijn geloof ik perf maar weet ik niet zeker
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 09:42 ]
Verwijderd
0.7 0.8 0.2 0.5 geloof ik van de trans!Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 09:37:
[...]
Wat zijn de stats van prs trans?? ik heb er wel een maar die is niet perf geloof ik... je kan ruile tegen atalanta trans of prs trans:P
en fliep wat zijn stats van het amulet ^^ want ik heb ook een goede mp: 16 recover 0.4
Verwijderd
ok ik zal mijne straks ook ff checke maar ik ga eerst ff hard traine want ik heb nu 1 lvl in 3 dagenO.o omdatik 1 dag ziek was:/ dus ik probeer vandaag tenminste 2 lvls er bij te krijge wil wil duoen pm dutch-girl maar op lunar alpha
zo vandaag betaald voor pt, dus ik ben er met tier3 weer bij
tier 3 komt binnekort al^^
de personal shops volgens mij ook.
sod2 komt ook.
ik kan niet wachten tot de update.
ik ben nu met al mijn chars
prs: lvl 44
mage: lvl 33
mech: lvl 20
archer: lvl 14
fighter: lvl 14 (deze speel ik eigenlijk niet meer, omdat ik hem saai vind. ik gebruik hem nu meer als mule char)
ik heb vandaag m'n acher gelvld van 9 tot 14 en m'n mech van 17 tot 20.
ik heb met m'n mech tier 2 gedaan met een tanker en ik had de quest binnen een half uurtje afgerond^^
m'n prs ga ik vanavond verder lvlen tot 45 of 46. misschien ook m'n archer.
wat zijn trouwens goede skills om voor een acher te lvlen?
de personal shops volgens mij ook.
sod2 komt ook.
ik kan niet wachten tot de update.
ik ben nu met al mijn chars
prs: lvl 44
mage: lvl 33
mech: lvl 20
archer: lvl 14
fighter: lvl 14 (deze speel ik eigenlijk niet meer, omdat ik hem saai vind. ik gebruik hem nu meer als mule char)
ik heb vandaag m'n acher gelvld van 9 tot 14 en m'n mech van 17 tot 20.
ik heb met m'n mech tier 2 gedaan met een tanker en ik had de quest binnen een half uurtje afgerond^^
m'n prs ga ik vanavond verder lvlen tot 45 of 46. misschien ook m'n archer.
wat zijn trouwens goede skills om voor een acher te lvlen?
shooting mastry, avalanche en misschien als je daarmee klaar bent Falcon en wind arrow
Windarrow is de beste active skill voor archers. Vooral de speed rocks
Ik heb m op lvl 4, en dat ruled!! 
En verder idd shooters mastry (nu op lvl 9) en falcon heb ik op lvl 4 en dat lijkt me eerst goed genoeg.
En verder idd shooters mastry (nu op lvl 9) en falcon heb ik op lvl 4 en dat lijkt me eerst goed genoeg.
iemand nog lvl 4x 5x ms spul?
Verwijderd
Welke skills kan je voor een atalanta het beste lvlen en wat is beter pure prs of normale prs?? volgens mij pure maar naar girl event word dutch-girl ook pure prs:) en om de hoeveel healt krijg je een abs er bij

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 19:13 ]
met tier3 wordt je wand damage bij je skill damage toegevoegd, dus is spirit/talent/health de beste combo voor priest en magesVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:10:
Welke skills kan je voor een atalanta het beste lvlen en wat is beter pure prs of normale prs?? volgens mij pure maar naar girl event word dutch-girl ook pure prs:) en om de hoeveel healt krijg je een abs er bij
ik heb nu een normale prs met 51 str en 46 agi. (ik heb dit meer voor de boots en de gaunts gedaan). ik heb dit gekozen voor de abs en de defense die je ervoor krijgt. is een pure prs beter dan een normale prs?
bedankt voor de tips
bedankt voor de tips
ben ik eindelijk lvl 50 heb ik een nieuw wapen.. moet ik hem weer gaan agen moet ik nu eerst weer lvl up om hem te gebruiken
das balen man.
ik heb voor mijn arch robe net niet genoeg talent om hem te dragen en nu moet ik tot lvl 48 wachten.
ik heb voor mijn arch robe net niet genoeg talent om hem te dragen en nu moet ik tot lvl 48 wachten.
Verwijderd
Volgens mij is pure wel beter want ik ken een priest die een andere pries tegen kwam (zelfde lvl maar de 2e is pure prs) hadden zelfde def zelfde abs alleen de pure had meer hp (2x zoveel als de normale):/ dus daarom wil ik dutch-girl ook pure gaan maken ze heeft nu 52 str 47 agi (voor brassboots)nightwishXXX schreef op 08 augustus 2004 @ 23:40:
ik heb nu een normale prs met 51 str en 46 agi. (ik heb dit meer voor de boots en de gaunts gedaan). ik heb dit gekozen voor de abs en de defense die je ervoor krijgt. is een pure prs beter dan een normale prs?
bedankt voor de tips
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 08:13 ]
vandaag 6 keer dood gegaan... terwijl ik normaal ms 1x per lvl up dood ging echt niet normaal meer..
elke keer drukte ik op 1 en dan was ik alweer dood kwam ik in town ging ie inneens me life pots toevoegen
elke keer drukte ik op 1 en dan was ik alweer dood kwam ik in town ging ie inneens me life pots toevoegen
Verwijderd
Hmm ik vandaag met mijn lvl 24 archer 8x en gisteren m'n lvl 47 fighter 3x.
Waren dr vandaag wel veel die doodgingen in m'n party om de 1minuten zag je wel iemand doodgaan.
Zal wel weer door de lag komen
Waren dr vandaag wel veel die doodgingen in m'n party om de 1minuten zag je wel iemand doodgaan.
Zal wel weer door de lag komen
iemand die een ks murky wil ruilen voor een MS murky?
btw sanne ik heb heel ff 200k van je geleend. Hoop dat je het niet erg vind kus
Krijgt het morgen avond terug heb vandaag ook 500k verdiend
btw sanne ik heb heel ff 200k van je geleend. Hoop dat je het niet erg vind kus
Krijgt het morgen avond terug heb vandaag ook 500k verdiend
[ Voor 58% gewijzigd door Thrillseeka op 10-08-2004 00:12 ]
misschien maak ik mijn prs dan ook pure. ik heb 51 str en 46 agi voor brass bootsVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 08:12:
[...]
Volgens mij is pure wel beter want ik ken een priest die een andere pries tegen kwam (zelfde lvl maar de 2e is pure prs) hadden zelfde def zelfde abs alleen de pure had meer hp (2x zoveel als de normale):/ dus daarom wil ik dutch-girl ook pure gaan maken ze heeft nu 52 str 47 agi (voor brassboots)
wss komen al die deads door de event. in het begin ging ik in forgotten bijna niet dood en later ineens wel, omdat de event over was. in oasis ging ik ook snel dood. ik vind de dungeon tot nu toe het fijnste. ik lvl daar het snelste zonder te veel dood te gaan.
moet ik nu al vs 3.00 instaleren of moet ik dit doen na 11 aug?Hello, this is PristonTale’s customer center.
Today, we have finished the client of the 3rd tier skill. So, you may be able to download it after Maintenance on Aug 11th.
(If you install version 3.0.0 before August 11th, you can not play PT)
All users must download the entire client and install again for the new version.
The new version has the 3rd tier skill and added Cursed Temple 1F, 2F and various functions.
Otherwise, all users can use the new version (3.0.0) after Maintenance on Aug 11th.
After the Maintenance, all users must delete old version and reinstall the new version.
If you have old version, you never connect PT after Maintenance on Aug 11th.
Also, the 3rd tire skill has reached upper level 40.
We will do provide our best service to all users.
Thank you.
Go to the GameDownload page
pittig engels he: If you install version 3.0.0 before August 11th, you can not play PT
lol overheen gelezen
Verwijderd
Ik train meestal in cl solo of duo op helspawn soms party in fl .. solo fl kan ik niet aan en dun1 kan ik ook niet aan (door de hc's)nightwishXXX schreef op 10 augustus 2004 @ 02:04:
[...]
misschien maak ik mijn prs dan ook pure. ik heb 51 str en 46 agi voor brass boots
wss komen al die deads door de event. in het begin ging ik in forgotten bijna niet dood en later ineens wel, omdat de event over was. in oasis ging ik ook snel dood. ik vind de dungeon tot nu toe het fijnste. ik lvl daar het snelste zonder te veel dood te gaan.
ik speel in dun1 altijd met een tanker. das echt fijn
owja de robes en de armors krijgen meer abs erbij. dat betekent dat mijn master robe +2 een abs van 6.1 heeft
. ik heb dan nu 22 abs. is 22 abs goed voor een lvl 45 prs?
krijg je trouwens nog veel exp in cursed land?
owja de robes en de armors krijgen meer abs erbij. dat betekent dat mijn master robe +2 een abs van 6.1 heeft
krijg je trouwens nog veel exp in cursed land?
Verwijderd
heeft een van jullie dit nu ook?? ik was ff aan het spelen en ik klik op globin voor sod en pt valt spontaan uit.. doe ik hem weer aan... heel navisco leeg.. ik klik op globin .. valt hij weer uit O.o
Verwijderd
Ja.. nog 3 uur tot pristontale 3.0.0Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:39:
Ja...kreeg dat ook...is altijd rot om er zo uit gegooit te worden!
ik laat mijn prs nog ff zo, zodat ik de lvl 37 wapen iig kan dragen.
het is wel vaag met die nieuwe download. ik install het na de maintainance en ik krijg connection lost to server. ik ben het nu opnieuw aan het installen
het is wel vaag met die nieuwe download. ik install het na de maintainance en ik krijg connection lost to server. ik ben het nu opnieuw aan het installen
Verwijderd
ik heb lvl 40 quest gedaan.. duurde lang maar ok
het ziet er wel raar uit.. groene mechs lijken op panda beren (met 2 staartjes) en red knights lijken op devils:/
Verwijderd
Ik ben ook klaar met mijn quest en die skills zijn echt wel vet.
Heb er ongeveer 6uur over gedaan met 1x connection lost.
nu nog ff snel lvl 50 worden voor mijn laatste skill
Heb er ongeveer 6uur over gedaan met 1x connection lost.
nu nog ff snel lvl 50 worden voor mijn laatste skill
damn ik wil die quest ook doen, maar PT wil niet echt meewerken. ik heb het al 2 keer gedownload en geinstaleerd en ik krijg steeds connection lost with server. dat is echt zo irritant. ik ben het nu maar via bittorent aan het doen en ik hoop dat het nu wel eindelijk lukt
heb het ff helemaal gehad met pt altijd maar die eeuwige kut kssers
Verwijderd
Geen problemen met het downloaden gehad...kep de tier 3 quest gedaan met mijn fighter(thx Gerwin voor het helpen) in 3 en een half uur! Nu nog mijn knight uppen naar lvl 40 en dan de tier doen.
ik heb het ook ff gehad met PT. ik krijg maar steeds die lost connection with server error.
ik vraag morgen aan een vriend of die zijn bestand naar mij via msn wilt zenden
ik vraag morgen aan een vriend of die zijn bestand naar mij via msn wilt zenden
net mail gekregen dat mijn payment klaar is.
ben net klaar met die bargons mollen dus voor het eind van de avond ben ik hopelijk tier3
ben net klaar met die bargons mollen dus voor het eind van de avond ben ik hopelijk tier3
Verwijderd
hm valt het jullie ook op dat sinds de nieuwe versie er minder drops vallen? ik zit al 2 dagen op diverse plekken (dun, d4, caves) te spelen, maar er valt hoofdzakelijk geld en potions
en slechte stuff....
is dat bij jullie ook zo (5x - ers)?

is dat bij jullie ook zo (5x - ers)?
jah merk het zelfde hierook
En lijkt wel dat ze pas gaan droppen als mijn inv al vol is
En lijkt wel dat ze pas gaan droppen als mijn inv al vol is
Ja ik ben een lvl 56 archer en in d4, d3, dun2 en oasis komt niets moois meer.
In dun2 heb ik trans en FMA gevonden, in dun4 ook een trans en 2 keer holy boots (lvl 55).
Maar nu vind ik er alleen maar lvl 2x spul wat je nieteens in CL vindt
Echt heel idioot
In dun2 heb ik trans en FMA gevonden, in dun4 ook een trans en 2 keer holy boots (lvl 55).
Maar nu vind ik er alleen maar lvl 2x spul wat je nieteens in CL vindt
Echt heel idioot
Verwijderd
De drops zijn niks meer ja een echte tegenvaller.
Beste drop is nu nog een master robe en die is al bijna niks meer waard.
Dus dit zuigt echt heb net veel geld nodig voor mijn winged shield.
En een trans of murky heb ik nog nooit gevonden ben nu net lvl 52.
Beste drop is nu nog een master robe en die is al bijna niks meer waard.
Dus dit zuigt echt heb net veel geld nodig voor mijn winged shield.
En een trans of murky heb ik nog nooit gevonden ben nu net lvl 52.
idd de drops zuigen. dat weet ik van een vriend die het ook speelt.
ik kan het nog steeds niet spelen en dat zuigt ook heel erg. ik ben het op de andere pc aan het installeren en kijken of het daar wel werkt en of het dus aan mijn pc ligt
ik kan het nog steeds niet spelen en dat zuigt ook heel erg. ik ben het op de andere pc aan het installeren en kijken of het daar wel werkt en of het dus aan mijn pc ligt
waarom kan je het niet spelen ms rare vraag hoor
ps ben zwaar aangeschoten..
goed dat je dat even vertelt. Echt tof. Je bent aangeschoten. Gelukkig maar dat je het zegt. Stoer trouwens, ik wou dat ik dat was, aangeschoten. Toch tof dat je het even meld, erg handig
ik krijg steeds lost connection with server. ik krijg op dit moment het bestand van een vriend toegezonden. ik zit daar op bijna 90 MBlordspacie schreef op 13 augustus 2004 @ 21:30:
waarom kan je het niet spelen ms rare vraag hoor
op die andere pc deed die het trouwens ook niet. ik kreeg daar unable to connect with server bij het start scherm.
ik heb er zelf al van alles al aan gedaan. vooral met firewalls en vaak overnieuw downloaden
kansloos.lordspacie schreef op 13 augustus 2004 @ 21:30:
gelijkwaardige reactieXLerator schreef op 13 augustus 2004 @ 22:32:
goed dat je dat even vertelt. Echt tof. Je bent aangeschoten. Gelukkig maar dat je het zegt. Stoer trouwens, ik wou dat ik dat was, aangeschoten. Toch tof dat je het even meld, erg handig

hallo
hey hoeveel is een prs (perfect) saint robe en prs (perfect) royal robe waard?
Verwijderd
Als je die royal robe verkoopt wil ik hem wel kopen (als ik weer geld of trans heb) ik heb gister winged bracelet prs gekocht voor 200k en een saintrobe near perf +4 voor 1 ns trans en een atalanta transnightwishXXX schreef op 14 augustus 2004 @ 04:45:
hey hoeveel is een prs (perfect) saint robe en prs (perfect) royal robe waard?
Wishlist:
Royal robe, Mystic robe, Divine robe, Prs Murky, Transen om me Orbital naar +4 te krijgen:)
hehe ik verkoop niks, maar ik wou ze zelf kopen^^
ik heb tier 3 gisteren afgerond in een paar uurtjes. ik heb gewoon overal de makkelijkste monsters gekild^^
ik zit nu op 70% tnl naar lvl 46
met tier 3 weet ik alleen niet of ik DL naar lvl 4 moet doen. ik heb hem nu op lvl 6 en voor tier 3 wou ik het naar maximaal lvl 7 doen, maar nu weet ik het niet echt.
ik ga vandaag de stat points resetten alleen moet ik wel alles overplaatsen. ik heb er zelfs een mule account voor gemaakt. hij gaat wel naar 6 maanden weg, maar toen zij een vriend dan maak je een maand ervoor een nieuwe aan =P.
ik heb tier 3 gisteren afgerond in een paar uurtjes. ik heb gewoon overal de makkelijkste monsters gekild^^
met tier 3 weet ik alleen niet of ik DL naar lvl 4 moet doen. ik heb hem nu op lvl 6 en voor tier 3 wou ik het naar maximaal lvl 7 doen, maar nu weet ik het niet echt.
ik ga vandaag de stat points resetten alleen moet ik wel alles overplaatsen. ik heb er zelfs een mule account voor gemaakt. hij gaat wel naar 6 maanden weg, maar toen zij een vriend dan maak je een maand ervoor een nieuwe aan =P.
Verwijderd
ik zou dl niet naar lvl 4 doen en al zeker niet naar 7 ik heb nu med 4 dl 2 en als ik lvl virtual life lvl 6 omdat vl heel belangrijk is voor meer hp:) en dl niet zow bellangerijk eingelijk ( het vreet alleen stm en mana maar of het lvl 2 of 4 is allebij ongeveer evenveel schade) dus ik zou meeste in med en lv doen en een beetje in vigor ballnightwishXXX schreef op 15 augustus 2004 @ 15:55:
hehe ik verkoop niks, maar ik wou ze zelf kopen^^
Ten eerste hoef je niets over te plaatsen. Zolang je je statpoints aan het veranderen bent, valt er niets op de grond. Atthans bij mij niet. Je hebt gewoon teveel weight. Maar er gebeurd niets.ik ga vandaag de stat points resetten alleen moet ik wel alles overplaatsen. ik heb er zelfs een mule account voor gemaakt. hij gaat wel naar 6 maanden weg, maar toen zij een vriend dan maak je een maand ervoor een nieuwe aan =P.
Ten tweede verdwijnt je mule niet, en zo ja, dan log je een keer in op die char en speel je 5 min
Verwijderd
Heb mijn stats niet verandert..vindt ze prima zo! Kep wel mijn skills gereset...ben nu bezig alles weer op 100% te krijgen..
Nu nog 7.223% to lvl 59. Vandaag een kleine 40% omhoog gegaan. Begon met iets meer dan 45% tnl...
Nu nog 7.223% to lvl 59. Vandaag een kleine 40% omhoog gegaan. Begon met iets meer dan 45% tnl...
stats heb ik nu veranderd. het enige wat slechter is geworden is mijn abs die is van 24 naar 21 gegaan, maar ik moet ook nog goede elven boots and gaunts vinden en dan veranderd dat ook weer. mijn mana is nu 7x mijn stm 4x en mijn hp 2x. mijn defense is er wel hard op achteruit gegaan, maar dat maakt niet zo heel erg uit, want abs is toch belangrijker dan defense.
ik ga mijn skills denk ik wel resetten. dat gaat veeeeel geld kosten^^" lvl 2 of lvl 4 DL en in vigor ball weet ik nog niet hoeveel ik daar in doe. resurrection blijft bij mij op lvl 1. VL gaat naar een hoog lvl. extinction weet ik nog niet.
bij een mage is diastrophism en energy shield heel goed. ik heb bij mijn mage wt op lvl 3 en mm op lvl 4. ik ga agony op lvl 3 - 4 doen. wt weet ik nog niet. mm op lvl 10. dia op een hoog lvl. energy shield op een hoog lvl. ik ga m'n mage ook pure maken.
@Dathon nice^^ nog 1 lvl en dan dun3
@puku bedankt voor de tips^^
ik ga mijn skills denk ik wel resetten. dat gaat veeeeel geld kosten^^" lvl 2 of lvl 4 DL en in vigor ball weet ik nog niet hoeveel ik daar in doe. resurrection blijft bij mij op lvl 1. VL gaat naar een hoog lvl. extinction weet ik nog niet.
bij een mage is diastrophism en energy shield heel goed. ik heb bij mijn mage wt op lvl 3 en mm op lvl 4. ik ga agony op lvl 3 - 4 doen. wt weet ik nog niet. mm op lvl 10. dia op een hoog lvl. energy shield op een hoog lvl. ik ga m'n mage ook pure maken.
[ Voor 5% gewijzigd door nightwishXXX op 16-08-2004 06:20 ]
Verwijderd
Graag gedaan hoor:) ik heb de tips ook maar van me clan..nightwishXXX schreef op 16 augustus 2004 @ 06:18:
stats heb ik nu veranderd. het enige wat slechter is geworden is mijn abs die is van 24 naar 21 gegaan, maar ik moet ook nog goede elven boots and gaunts vinden en dan veranderd dat ook weer. mijn mana is nu 7x mijn stm 4x en mijn hp 2x. mijn defense is er wel hard op achteruit gegaan, maar dat maakt niet zo heel erg uit, want abs is toch belangrijker dan defense.
En je kan niet meer "Achter" sod
Verwijderd
Bij een mage moet je dias niet hoger dan lvl5 doen want dan krijg je een vertraging met het herladen van de skill ook al is ie 100% je krijgt een vertraging van een paar secs dus zou ik die gewoon in energie shield steken die skill points,en spirit elemental is ook best belangrijk voor een hoog lvl mage maar dias iig niet hoger dan lvl5 doen ivm de delay.
Ik vind er niets meer aan 
Door die zogenaamde 'noobdrops' is er niets meer aan. Ik ben een level 57 archer maar wat is nu het doel verder? Echt niets meer
Eerst nog het doel om mn sagi te gebruiken, en toen D4
MAar nu echt niet veel meer. Jammmmer
Door die zogenaamde 'noobdrops' is er niets meer aan. Ik ben een level 57 archer maar wat is nu het doel verder? Echt niets meer
Eerst nog het doel om mn sagi te gebruiken, en toen D4
MAar nu echt niet veel meer. Jammmmer
nightwish, mijn priest heeft op lvl 48 de volgende skills:
lvl 9 meditation
lvl 4 DL
lvl 1 vigor ball
de laatste 3 skills heb ik nog niet, ik max eerst meditation en dan ga ik VL maxen en daar ben ik dan op lvl 74 klaar mee
lvl 9 meditation
lvl 4 DL
lvl 1 vigor ball
de laatste 3 skills heb ik nog niet, ik max eerst meditation en dan ga ik VL maxen en daar ben ik dan op lvl 74 klaar mee
Verwijderd
Waarom vinden mensen het nu vreemd als je met een fighter aan het meppen bent met een sagi? Ik bedoel..ik mag toch zelf weten of ik nu 72 agility heb of nie..en daarbij hebt mept best lekker..kost weinig pots en je krijgt genoeg xp.
In de verkoop: FS JAGGY +2 LV/3, MGS APPRENTICE ROBE en PRS APPRENTICE ROBE.
ps: BELLA RULEZ!!! 1e poging en gelijk als 1e geeindigt.
In de verkoop: FS JAGGY +2 LV/3, MGS APPRENTICE ROBE en PRS APPRENTICE ROBE.
ps: BELLA RULEZ!!! 1e poging en gelijk als 1e geeindigt.
Verwijderd
Lol, was best leuk ja dathon met de sagi meppen de reacties waren nog leuker.
Vandaag mijn eerste murky gevonden in d3 na 56f*cking lvls.
ow ja en pas op voor sexygirl op lunar alpha is een trade hacker, zo wou ze mij een fma+4 verkopen fs en toen had ik de items geplaats en zij klikte op accept en toen ik keek naar armor was het een ns dus heb ik maar ff gespamd op lunar dat het een tradehacker is
Vandaag mijn eerste murky gevonden in d3 na 56f*cking lvls.
ow ja en pas op voor sexygirl op lunar alpha is een trade hacker, zo wou ze mij een fma+4 verkopen fs en toen had ik de items geplaats en zij klikte op accept en toen ik keek naar armor was het een ns dus heb ik maar ff gespamd op lunar dat het een tradehacker is
Dit topic is gesloten.