Dus als ik dit goed snap, ik heb een prs lvl 43, en een pikeman lvl 17, moet ik dus eerst mijn prs deleten om met mn pikeman verder te gaan?P.S) If you have over level 39 character in your account, you won’t use FREE option. Also, If a customer has paid already through PayByCash, WorldPay or Wire Transfer under level 39 character, the billing system will be started from level 40.
Verwijderd
yep...en als je je prs delete en dan zou betalen gaat dat maand/jaar pas in op het moment dat je pike lvl 40 wordt.
dus je kan niet emer met je low lvlers spelen?
Lekker zijn is een gave :)
nope schijnbaar niet
Vind ik slecht hoor, zou logischer zijn als je zeg die lvl 4x+ speler niet meer kunt gebruiken
En de lag is ook weer lekker bezig op lunar de laatste 2 dagen
En de lag is ook weer lekker bezig op lunar de laatste 2 dagen
[ Voor 22% gewijzigd door Bliep op 27-07-2004 17:36 ]
Hier ook hoor (galantia). Ik ga donderdag betalen iig voor 1 maand.
[ Voor 9% gewijzigd door Guillome op 27-07-2004 17:51 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
ff voor de jaarbetalers:
Distributor for Gift.
Gift will be given after 4 pm(GMT+9) on July 28th. The user who has subscribed for 1 year or auto-renewal can get the gift by clicking the distributor NPC in Ricarten and Phillai town. A charater should have empty space in inventory and make a character as light as possible. If there’re no rooms, you won’t be given it.
Distributor for Gift.
Gift will be given after 4 pm(GMT+9) on July 28th. The user who has subscribed for 1 year or auto-renewal can get the gift by clicking the distributor NPC in Ricarten and Phillai town. A charater should have empty space in inventory and make a character as light as possible. If there’re no rooms, you won’t be given it.
Ok, ik heb dus ff een beetje gekeken hoe ik dat geld nu naar hun ga krijgen
Ben hier nogal noob enzo in.
Als ik een "gewoon" maand account neem, kan het alleen maar met paybycash. Maar verder, daar was is dus al helemaal, op www.paybycash.com. Maar toen... Kreeg je zo'n lijstje waar je opties kon kiezen hoe je wou betalen. Leek me deze: Bank / Wire transfer. Maar hoe in godsnaam krijg ik geld naar hun, zou iemand mischien ff een tutorial oid kunnen opstellen? ^^
Als ik een "gewoon" maand account neem, kan het alleen maar met paybycash. Maar verder, daar was is dus al helemaal, op www.paybycash.com. Maar toen... Kreeg je zo'n lijstje waar je opties kon kiezen hoe je wou betalen. Leek me deze: Bank / Wire transfer. Maar hoe in godsnaam krijg ik geld naar hun, zou iemand mischien ff een tutorial oid kunnen opstellen? ^^
Aangezien ik ook noob ben vind ik dat ook wel tof.
Ik heb bank / wire tranfer gekozen en toen kreeg ik een lijst wat ik moest uitprinten
Ik ga hiermee naar de bank denk ik
Ik heb bank / wire tranfer gekozen en toen kreeg ik een lijst wat ik moest uitprinten
Ik ga hiermee naar de bank denk ik
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
ik heb ook wiretransfer gedaan voor een jaar en kreeg ook een lijst met gegevens en die heb ik online verwerkt met telebankieren.
ik snapte er ook niet veel van maar bij omschrijving heb ik dat referentie nr opgegeven.
en de rest spreekt voor zich
Ik zit nu ook eindelijk in de Knokploeg
ik snapte er ook niet veel van maar bij omschrijving heb ik dat referentie nr opgegeven.
en de rest spreekt voor zich
Ik zit nu ook eindelijk in de Knokploeg
Zit jij dan bij ABN Amro?
Verwijderd
Zelfde als Denver gedaan. Alleen op de confirmation-mail stond dat ik mijn gifts kan ophalen op de Midrana server
, terwijl ik toch echt Migal had geselecteerd. Zit zelf bij de Rabo, maar je boekt gewoon naar hun nederlandse rekening bij de ABN Amro in Amsterdam!
Verwijderd
yup klopt wat dathon zegt en dan maar wel hopen dat ik ze op migal krijg.
Heb nu al voor de derde keer connection lost with server alleen nu in sod(daar gaat mijn goud).
En als ik dan op reconnect klik werkt het ook nog niet meer GVD krijg dan unable to connect als ik er weer probeer op te komen.bah en hier heb ik dan voor betaald.
Heb nu al voor de derde keer connection lost with server alleen nu in sod(daar gaat mijn goud).
En als ik dan op reconnect klik werkt het ook nog niet meer GVD krijg dan unable to connect als ik er weer probeer op te komen.bah en hier heb ik dan voor betaald.
Verwijderd
Waar zit dat ding? :/(ja ik ben blond) Ben dr al achter:PKillerhond schreef op 27 juli 2004 @ 17:51:
ff voor de jaarbetalers:
Distributor for Gift.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 22:44 ]
Vanaf nu kan je dus je opties binnenhalen... je moet enkel wel je complete inv leeg maken van je poppetje
whoei net mijn murky transparo 6 guardian saint en 6 mystic crystals opgehaalt
[ Voor 30% gewijzigd door Thrillseeka op 28-07-2004 09:54 ]
Verwijderd
hoe wil je je complete inv leeghalen.. waar moet je wing dan heen:Slordspacie schreef op 28 juli 2004 @ 09:25:
Vanaf nu kan je dus je opties binnenhalen... je moet enkel wel je complete inv leeg maken van je poppetje
Zou bij mij ook niet kunnen, ik heb 1 kant van mijn invent helemaal vol met crystallen (HC crystallen)
ze heeft het als kadotje gehad via Creditcard van een bepaalde tweaker wie zijn naam ik niet zal noemenXLerator schreef op 28 juli 2004 @ 12:27:
Puku heb jij het overgemaakt of hoe? Kan ik het gewoon online overmaken??
Begint met lord zeker? En eindigd op spacie 
Ik heb net overgemaakt naar hun rekening in nederland. Met mijn ref. nummer. Meer niet.
Hopelijk gaat het goed
Ik heb net overgemaakt naar hun rekening in nederland. Met mijn ref. nummer. Meer niet.
Hopelijk gaat het goed
hahaha hoezo dat dan? dat snap ik totaal niet.XLerator schreef op 28 juli 2004 @ 12:36:
Begint met lord zeker? En eindigd op spacie
Hopelijk gaat het goed
Wat zal ik metn mn transen doen?
Een as FMA kopen of (perf) sagi naar lvl 4 agen?
hoeveel transen heb je?
Ik had er 3
Nu nog 1. Age naar 4 (of hoger dus) is gelukkig goed gegaan
Slagingskans van 84%
Slagingskans van 84%
Verwijderd
Weer 1 mil rijker:) een gast genaamt ken mage en ken mage2 zijn broer gaven me 1mil
en ben eindelijk lvl 31:)
ruilen een ms trans tegen een ns trans 
koop voor mij is een ms wing shield.
[ Voor 34% gewijzigd door Thrillseeka op 28-07-2004 15:10 ]
Verwijderd
zal probere een te vinden die niet te duur is want heb 500k nodig voor faith wandlordspacie schreef op 28 juli 2004 @ 15:09:
ruilen een ms trans tegen een ns trans
Verwijderd
http://aelice.silhouette-project.com/pristonquiz/ vind uit welke char het beste bij je past:D
Ik ben een Priestess :D^^
Ik ben een Priestess :D^^

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:54 ]
waarom gaven ze dat?
Verwijderd
omdat ze gingen stoppen met pt duh..XLerator schreef op 28 juli 2004 @ 15:48:
waarom gaven ze dat?
You're a knight !
Nou nee niet echt, ben een prs O_o;
Nou nee niet echt, ben een prs O_o;
Net een perf FMA as gekocht van een clanmember 
def 174 + 36
abs 4.1 + 1.0
:D:D:D
def 174 + 36
abs 4.1 + 1.0
:D:D:D
Verwijderd
Net ook mijn spullen kunnen ophalen...dacht ff dat ik weer een beetje ruimte had..zit wh weer vol
.
Lunar-spelers: S> FS FPA +3, FS CLAY LV/1 +2, NS JAGGY +2 en NS FMA
ow ja..S> 2 hob gob
Lunar-spelers: S> FS FPA +3, FS CLAY LV/1 +2, NS JAGGY +2 en NS FMA
ow ja..S> 2 hob gob
En nu heb ik die FMA verkocht voor 2 murk, en ik krijg later van m weer een FMA 
En 1 murk verkocht voor 4 trans
En barst van de FPA`s nu
4 stuks man
En 1 murk verkocht voor 4 trans
En barst van de FPA`s nu
4 stuks man
[ Voor 32% gewijzigd door Guillome op 28-07-2004 20:23 ]
Verwijderd
damn alweer connection lost onder sod
gaat weer mijn 10k goud en alle loots.
bah moet niet te vaak gebeuren want dit is echt erg, in de laatste 2dagen al 5x gedisconnect en het duurt ook nog lang voordat ik er weer opkom.
ow ja heb nog een
Blaze Shield FS/Mechanic Armletts/metal Gaunletss/Warboots/Ring armor of scale armor nodig
Liefst allemaal FS
gaat weer mijn 10k goud en alle loots.
bah moet niet te vaak gebeuren want dit is echt erg, in de laatste 2dagen al 5x gedisconnect en het duurt ook nog lang voordat ik er weer opkom.
ow ja heb nog een
Blaze Shield FS/Mechanic Armletts/metal Gaunletss/Warboots/Ring armor of scale armor nodig
Liefst allemaal FS
Verwijderd
B> Prs holy boots (Of andere boots geen brass en geen long), Prs armlet (wel hoger dan elven armlet) en ehm .. owja.. prs rings en amulets
Of ander prs stuff:P
Ik heb 1 mil gekregen van een mage:) en van een prs (wiens naam ik niet mag noemen) 1 darkmoon prs, faith wand ns, arch robe prs +4!!, holy gaunts prs en raident prs gekregen allemaal gratis:D:D en ze ging wel door met pt
ik krijg al haar spul die ze door de lvl's heen niet meer nodig heeft dus als iemand nog gotic gaunts prs nodig heeft (nu nog niet maar als ik lvl 44 ben (ben nu 32)) dan moet zij/hij het maar zeggen
Of ander prs stuff:P
Ik heb 1 mil gekregen van een mage:) en van een prs (wiens naam ik niet mag noemen) 1 darkmoon prs, faith wand ns, arch robe prs +4!!, holy gaunts prs en raident prs gekregen allemaal gratis:D:D en ze ging wel door met pt
Hehe eindelijk al me gear een beetje naar 5x specs opgewerkt: Slayer +4, FMA +4 Claw +2, chaos boots, great gaunts en great braces, alles MS specs
, nu alleen mijn murk nog ff zien om te ruilen voor een great shield en dan ben ik de eerste 20 lvl's weer voorzien
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Zie dit:
Everyone knows the Monster’s crystals, but if you use any crystal at special time, you can see something like incredible happening. THAT IS A CLAN MONSTER. Let’s have a party with Clan Monsters. Good luck!
- PERIOD:
The event will be started on July 29th (After Server maintenance) to on August 11th(Before Server Maintenance)
- TIME:
Everyday at 0:00am ~ 06:00 am and 12:00 pm~ 18:00 pm (GMT +09:00)
* Decreasing Monster's Attack Power will be affected by 20%
In game attack power of all monsters will be decreased for following terms, this is a big Chance for the level up.
- PERIOD:
The event will be started on July 29th (After Server maintenance) to on August 11th(Before Server Maintenance)
- TIME:
Everyone knows the Monster’s crystals, but if you use any crystal at special time, you can see something like incredible happening. THAT IS A CLAN MONSTER. Let’s have a party with Clan Monsters. Good luck!
- PERIOD:
- TIME:
* Decreasing Monster's Attack Power will be affected by 20%
In game attack power of all monsters will be decreased for following terms, this is a big Chance for the level up.
- PERIOD:
- TIME:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 09:09 ]
denk niet dat het laatste de bedoeling op got is maar goed..
BTW kom is op icq
BTW kom is op icq
Verwijderd
ok en die poll gaat over pt dus..lordspacie schreef op 29 juli 2004 @ 09:57:
denk niet dat het laatste de bedoeling op got is maar goed..
BTW kom is op icq
Nog een uurtje spelen
Dan moet ik een week wachten

Kan niet meer inloggen, dus voor alle knokploeg members, ik ben een tijdje offline 
EERVOLLE VERMELDING NAAR HANSSOLO VOOR GEVEN VAN EEN HELE PRS GEAR !
[ Voor 7% gewijzigd door Bliep op 29-07-2004 20:50 ]
Verwijderd
wat zit er bij hele prs gear?Killerhond schreef op 29 juli 2004 @ 18:11:
Kan niet meer inloggen, dus voor alle knokploeg members, ik ben een tijdje offline
EERVOLLE VERMELDING NAAR HANSSOLO VOOR GEVEN VAN EEN HELE PRS GEAR !
van alles, faith wand +3, arch robe +2, boots, gaunts, weetik veel
Verwijderd
cool als je iets niejt meer nodig heb geef maar hier en faith wand prs of ns?...Killerhond schreef op 29 juli 2004 @ 22:47:
van alles, faith wand +3, arch robe +2, boots, gaunts, weetik veel
offtopic: lord .. lees je sms

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 23:03 ]
Jezusmina ga dat hier effe bespreken man. Leef je alleen op dit forum ofzo? Allejezes nog aan toe
idd, puku bespreekt hier wel meer prive dingen, als ik wat wil bespreken bel ik gweoon ff ofzo 
Maar tis een ns wand
Maar tis een ns wand
Verwijderd

wie kan dr partye met een lvl 36 en wil ff met mij traine? solo-en is zow saai en met een party schiet een prs niejt veel op

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 08:10 ]
Woei! eindelijk lvl 55, kan ik eindelijk mijn MS Sagi gaan gebruiken
, geen close combat meer voor Solo
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Mech + ms Sagi RULED!!!!
Als je 2 uur geduld heb.. kan ik wel met je party-en (mits je me nog wil spreken
)
offtopic:
Heej Anja lieve schat. Ik weet hoe gek je op me bent, en ik ben ook gek op jou. Maar het gaat zo niet meer. Als je dit leest: ik maak het uit, en ik hoef de hond ook niet. Het spijt me, hoe erg je je best ook deed.
Heej Anja lieve schat. Ik weet hoe gek je op me bent, en ik ben ook gek op jou. Maar het gaat zo niet meer. Als je dit leest: ik maak het uit, en ik hoef de hond ook niet. Het spijt me, hoe erg je je best ook deed.
Oh btw, ben lvl 51
[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 30-07-2004 12:04 ]
Verwijderd
ja dat was ook mar 5 minuten:/ volgende keer wil ik langer partyelordspacie schreef op 30 juli 2004 @ 11:34:
Als je 2 uur geduld heb.. kan ik wel met je party-en (mits je me nog wil spreken)
jah begin pt saai te vinden.
Verwijderd
ow ik ga dr pas om 5 uur weer oplordspacie schreef op 30 juli 2004 @ 15:47:
jah begin pt saai te vinden.
Verwijderd
mijn betaling is eindelijk compleet heb nog geen 3 dagen hoeven te w8en en voila nu al geregeld.
nu zit wel mijn warehouse vol met mystics en guardian saints.
nu zit wel mijn warehouse vol met mystics en guardian saints.
Is wel goed ja
Ik betaalde woensdag, en ik kon vandaag weer verder. Gewoon online bankieren dus
VET!
Ik betaalde woensdag, en ik kon vandaag weer verder. Gewoon online bankieren dus
VET!
Verwijderd
mijne is nog processing dus ik kan niet hoger dan 39 nog:( en niemand wil duo-en:( dus dus ik moet in ruin traineXLerator schreef op 30 juli 2004 @ 17:52:
Is wel goed ja
VET!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 20:33 ]
da jamme naja peg geha niejddd???? koMMMt noch weLLLLL goejid denq ijk
MjA DaJ HeJ SoMsJ Ik KaN OoK NoG NieJt Schpelen, MoeDT nOch 0p Mein Bedaling w88
-----------
Kan ik morgen ook nog een heropining van mijn account verwachten?
-----------
[ Voor 35% gewijzigd door Bliep op 30-07-2004 21:20 ]
Verwijderd
ik hoop ook dat ik hem morgen naar lvl 40 kan doen:) ben nu lvl 38 prs met lvl 10 meditation ^^ *is blij* en een prs zei tegen me dan payment zo'n 4-5 dagen duurd ... dusKillerhond schreef op 30 juli 2004 @ 21:19:
MjA DaJ HeJ SoMsJ Ik KaN OoK NoG NieJt Schpelen, MoeDT nOch 0p Mein Bedaling w88
-----------
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 22:46 ]
heb een ns giga sword geruild tegen:
-50k
-MS hydra claw
-KS Plated sword +2
-NS Jaggy +2
is toch wel netjes ofniet?
-50k
-MS hydra claw
-KS Plated sword +2
-NS Jaggy +2
is toch wel netjes ofniet?
edit:
De bovenstaande items verkoop ik btw ook
De bovenstaande items verkoop ik btw ook
[ Voor 21% gewijzigd door Bliep op 31-07-2004 01:15 ]
Verwijderd
Heeft iemand nog een faith wand prs te koop (hoeft niet perf te zijn) of een ns faith wand (wel perf) want ik heb een niet perf faithwand ns +1

mag ik die hydra clawW?
ja die mag je kopen
Uhm, tis toch een pristontale topic hiero, dus bied maar, of geef me je pt-nick ff en pm ik je een keer? Owja, alpa of beta?
t Was weer een goed dagje 
Vanochten 2 uur gespeeld: Een murky gevonden in dun1
Vanmiddag vanaf 4 uur gespeeld: 2 keer een hellsing uit mystic crystallen
En lvl up (nu 52) en sagi is nu eindelijk lvl 4
Verwijderd
wat is hellsing .. kinghopy boss toch?? heeft iemand goede prs ringen of wil die er wat voor me zoeken ik heb ze echt nodigXLerator schreef op 31 juli 2004 @ 17:43:
t Was weer een goed dagje

br = braziliaan? En een hellsing is een figon boss
Verwijderd
braziliaan ja... DE ksers..:P iemand geld voor me?? ik heb net een faith wand prs gekocht voor 500k en ns faith....XLerator schreef op 31 juli 2004 @ 23:25:
br = braziliaan? En een hellsing is een figon boss

Verwijderd
wie zit er op midranda alpha, ik heb een een char maar ben gestopt met spelen, je kunt mn stuff wel krijgen incl gold (30k ofzo)
geef maar ff een gil dan spreken we ergens af
geef maar ff een gil dan spreken we ergens af
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 11:48 ]
WHoei bijna lvl 49 en inneens is oasis best wel makkelijk geworden
iig me pa aan
die figon had ik laatst ook, en toen kwamen er een paar jaloerse kleuters eraan die hem dood maakteVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 18:36:
woei voor het eerst in dun1 gespeeld en ik dacht laat ik mijn mystic gebruiken en toen kreeg ik figon
[afbeelding]
Ik had er een half uurtje gespeeld en had al 20%xp erbij.
hallo
via welke optie is online bankieren? is dat gewoon via wire transfer?XLerator schreef op 30 juli 2004 @ 17:52:
Is wel goed ja
VET!
Ja en pay by cash
Dan krijg je op het einde een velletje dat je uit moet printen
Niet doen, gewoon copy pasten. Het ref nummer moet je in het info vakje doen, en verder alleen hun bank gegevens. Erg simpel
Niet doen, gewoon copy pasten. Het ref nummer moet je in het info vakje doen, en verder alleen hun bank gegevens. Erg simpel
Verwijderd
je was toch bijna 48??lordspacie schreef op 02 augustus 2004 @ 00:53:
WHoei bijna lvl 49 en inneens is oasis best wel makkelijk gewordeniig me pa aan

nog een dagje en dan kan ik eindelijk weer trainen (hoop ik) die betaling is naar 6 dagen nog steeds in procces:/
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 10:42 ]
event? Welk event? 
"iig me pa aan"?
"iig me pa aan"?
Toen jij er bij was werd ik toch 48 en toen nog ff door lopen trainenVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 10:40:
[...]
je was toch bijna 48??en oasis is makkelijk savonds vanwegen dat evenement...
nog een dagje en dan kan ik eindelijk weer trainen (hoop ik) die betaling is naar 6 dagen nog steeds in procces:/
Verwijderd
het evenement dat beeste tot 11 uur smorges 20% minder dmg doen en vanaf 5 uur smiddags tot 11 uur savonds
Bijna altijd dus? Betor. Vandaar dat oasis idd makkelijker gaat
Verwijderd
en op diej tijde word je summoned monster ook altijd boss... heeft iemand prs rings voor me?? >.< ik moet nodig goede ringen hebben want mijne sucken zwaar....XLerator schreef op 02 augustus 2004 @ 12:35:
Bijna altijd dus? Betor. Vandaar dat oasis idd makkelijker gaat
jij hebt het dus via paybycash gedaan of niet?XLerator schreef op 02 augustus 2004 @ 10:02:
Ja en pay by cash
edit: ik snap eigenlijk niet zoveel van die paybycash en dan --> bank/wire transer.
ik betaal online via de rabobank. misschien kan iemand een nog betere uitleg geven
[ Voor 21% gewijzigd door nightwishXXX op 02-08-2004 14:05 ]
Je drukt op de homepage van pt op payment.
Dan log je in
Dan doe je 2. Payment options => Pay By Cash
Dan doe je wat je wilt
Dan doe je Pay For Your Priston Tale Subscription via PayByCash
Dan doe je Click HERE to pay by mail, wire transfer, Western
Union, Splash Plastic, e-gold or other method (1e knop)
Dan vul je je gegevens in=>
* Bij Pay via... doe je: Bank/wire transfer
Dan Submit
Dan die gegevens invullen online of op een formulier
* Bij Comments of info doe je je Reference number
En verder... tja
edit
NOG beter?
Dan log je in
Dan doe je 2. Payment options => Pay By Cash
Dan doe je wat je wilt
Dan doe je Pay For Your Priston Tale Subscription via PayByCash
Dan doe je Click HERE to pay by mail, wire transfer, Western
Union, Splash Plastic, e-gold or other method (1e knop)
Dan vul je je gegevens in=>
* Bij Pay via... doe je: Bank/wire transfer
Dan Submit
Dan die gegevens invullen online of op een formulier
* Bij Comments of info doe je je Reference number
En verder... tja
edit
NOG beter?
[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 02-08-2004 14:06 ]
Hoe zit het tegenwoordig met de Lag ed ?
Ik heb ook nog een level 26 Fighter oid, misschien dat ik daar binnenkort weer eens mee verder ga of opnieuw begin met een andere char
Ik heb ook nog een level 26 Fighter oid, misschien dat ik daar binnenkort weer eens mee verder ga of opnieuw begin met een andere char
ik edite net en jij postte net XD
bij de rabobank is dat dan via de omschrijving denk ik
de lag is minder, maar de laatste tijd zijn er veel "lost connection to server" en "unable to connect" problemen
bij de rabobank is dat dan via de omschrijving denk ik
de lag is minder, maar de laatste tijd zijn er veel "lost connection to server" en "unable to connect" problemen
[ Voor 39% gewijzigd door nightwishXXX op 02-08-2004 14:09 ]
Mhoa veel? Ik heb in de laatste 5 dagen 1 keer disconnect gehad en 2 keer lag. Het is wel veel voor betaald gedoe, maar ja...
Als je opnieuw begint heb ik een aanrader: Mech of Archer of Knight.
Mech zijn tering sterk en kunnen met een ms sagi met speed 10 spelen. Dat is giga sterk.
Archer zijn nog sterker met boogjes
Zeker een sagi op lvl 4 of 5.
Knight heeft geen mana maar stamina nodig wat gewoon te koop is. En die zijn ook flink sterk.
Als je opnieuw begint heb ik een aanrader: Mech of Archer of Knight.
Mech zijn tering sterk en kunnen met een ms sagi met speed 10 spelen. Dat is giga sterk.
Archer zijn nog sterker met boogjes
Knight heeft geen mana maar stamina nodig wat gewoon te koop is. En die zijn ook flink sterk.
ik heb zelf een priest lvl 42
een mage lvl 33
een mech lvl 17
een archer lvl 9
met m'n knight ben ik lvl 14, maar die gebruik ik nu meer als mule
met tier 3 worden mechs nog beter in tanken. de mages krijgen erg coole magic spells erbij. de priests krijgen meer life (healing) spells. de achers krijgen nog meer dingen met bogen
Edit: waar staat hun bankrekening nummer eigenlijk?
een mage lvl 33
een mech lvl 17
een archer lvl 9
met m'n knight ben ik lvl 14, maar die gebruik ik nu meer als mule
met tier 3 worden mechs nog beter in tanken. de mages krijgen erg coole magic spells erbij. de priests krijgen meer life (healing) spells. de achers krijgen nog meer dingen met bogen
Edit: waar staat hun bankrekening nummer eigenlijk?
[ Voor 9% gewijzigd door nightwishXXX op 02-08-2004 14:17 ]
Op dat formulier/vel dat je moet uitprinten.
ABN Amro
SWIFT: ABNA NL 2A
City: AMsterdam
Country: Netherlands
Account Holder: Global Collect BV
Account Number: 440339464 (rekeningnummer)
ABN Amro
SWIFT: ABNA NL 2A
City: AMsterdam
Country: Netherlands
Account Holder: Global Collect BV
Account Number: 440339464 (rekeningnummer)
ik begin het nu beter te snappen.
ik betaal dus online (via rabobank).
ik heb nu ingevuld:
naar rekening:
440339464
ten name van:
ABN amro
Plaats:
amsterdam
omschrijving:
payment reference number :
*het nummer*
dit is alles wat ik kan invullen. ik hoop hiermee genoeg informatie gegeven te hebben.
is dit goed genoeg of moet ik ook nog andere dingen van dat formulier invullen wat je moet uitprinten
ik betaal dus online (via rabobank).
ik heb nu ingevuld:
naar rekening:
440339464
ten name van:
ABN amro
Plaats:
amsterdam
omschrijving:
payment reference number :
*het nummer*
dit is alles wat ik kan invullen. ik hoop hiermee genoeg informatie gegeven te hebben.
is dit goed genoeg of moet ik ook nog andere dingen van dat formulier invullen wat je moet uitprinten
Ik heb niets méér gedaan
ik vraag me dan toch af waarom ze die andere dingen er dan bij vermelden als je dat toch niet hoeft in te vullen.
hartstikke bedankt voor de reacties
ik hoop het binnekort weer te spelen
hartstikke bedankt voor de reacties
ik hoop het binnekort weer te spelen
Internationaal he
Ik denk dat je sommige dingen in het buitenland wel nodig hebt ofzo. Ik weet het ook niet. Op deze manier kon ik iig na 2 dagen weer spelen
Of bij je transfer zetten bij het info of commentaar veld
ik moet eerst nog wachten tot de site van de rabobank het weer doet en dan pas kan ik betalen.
Verwijderd
YG 08-03-2004 AM 1:30:08(GMT+09:00)
Worldpay
i payed with visa 5 days ago how long it is gonna take are they scamming me or what
SchoolGirliej 08-03-2004 AM 1:47:49(GMT+09:00)
i have the same problem:( im waiting 6 days.... paying is still processing...
Redfield-Hardcore-NL 08-03-2004 AM 1:55:12(GMT+09:00)
guess what, im waiting over 3 weeks now
- - - - - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - - - -- - - - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - -
Ow no... 3 weken O.o....
Wie het moet weten de aim van de admin van pt is: PTKiki0
Worldpay
i payed with visa 5 days ago how long it is gonna take are they scamming me or what
SchoolGirliej 08-03-2004 AM 1:47:49(GMT+09:00)
i have the same problem:( im waiting 6 days.... paying is still processing...
Redfield-Hardcore-NL 08-03-2004 AM 1:55:12(GMT+09:00)
guess what, im waiting over 3 weeks now
- - - - - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - - - -- - - - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - -
Ow no... 3 weken O.o....
Wie het moet weten de aim van de admin van pt is: PTKiki0
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 20:00 ]
Dit topic is gesloten.