[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 22:04
Ik ben nu ook 2.4 aan het downloaden (met Two Degrees) goede tip MrX! Ik hoop dat de framerate niet nog lager wordt dan dat het al is op mijn systeem en dat het granaten gooien nog een beetje normaal gaat.

Dit weekend voor het eerst 'Black Hawk Down' (de film that is) gezien, en ik moet zeggen dat ik veel overeenkomsten zag met Americas Army. Toch raar dat we met z'n allen een beetje voor de lol een oorlog naspelen, maar het is een aardig tijdverdrijf.

[ Voor 10% gewijzigd door Mercarra op 18-05-2005 15:23 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:21:
Ik ben nu ook 2.4 aan het downloaden (met Two Degrees) goede tip MrX! Ik hoop dat de framerate niet nog lager wordt dan dat het al is op mijn systeem en dat het granaten gooien nog een beetje normaal gaat.

Dit weekend voor het eerst 'Black Hawk Down' (de film that is) gezien, en ik moet zeggen dat ik veel overeenkomsten zag met Americas Army. Toch raar dat we met z'n allen een beetje voor de lol een oorlog naspelen, maar het is een aardig tijdverdrijf.
kreeg foutmeldingen van de versie via 2 degrees. Via aaotracker niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wissen jullie alles eerst voor dat je 2.4 er op zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Lol en de 203 bug bug is verdorie ook weer aanwezig,lees 255 nades :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:37:
maar wissen jullie alles eerst voor dat je 2.4 er op zet?
Ja (tenminste, ik wel). En dat maakt helemaal niks uit, want als het goed is kan ik straks met mijn account gewoon verder spelen. Dus waarom zou je het niet eerst even opschonen?
Ik heb wel mijn user.ini even gebackupt. (wat toetsen toegewezen voor de communicatie) Ik weet nog niet of die ook met de nieuwe versie werkt. Volgens MrX werkt deze niet. Dan moet ik dat dus even opnieuw doen. Het zij zo.

[ Voor 25% gewijzigd door DrivinUCrazy op 18-05-2005 15:59 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bluejack: Ja!

@spatje: 0.8? Hmmm .... eerste publieke versie was toch echt 1.0

@mercarra: Frame rate zou op oude hardware juist beter moeten zijn, maar de nieuwe maps zijn wel zwaarder dan alle oude. En ja, dat was me ook al opgevallen toen ik Black Hawk Down had gezien. SF PCF bevat zelfs een gebouw dat heel erg lijkt op een gebouw uit die film.

@DrivinUCrazy: Gebruik niet de oude user.ini, want die is stevig gewijzigd. Je zult de key binds handmatig moeten migreren naar de nieuwe versie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Iemand overigens al gevonden hoe je nu de fps lock van 85 fps eraf kan halen? bij 2.3 ging dit door bcap framerate op false te zetten,maar in deze army ops.ini staat dat helaas niet ivm de nieuwe 2.5 aka ut 2004 engine :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fragcompany: Geen idee. Is het misschien vsync die je FPS beperkt? Daarvoor zit een optie in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
v-sync heb ik al uit,maar ingame zit een fps lock,is bij 2.3 ook,kon je niet hoger als 90fps,door de bcap framerate op false te zetten haalde ik online 150-200 fps :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:47:

oke, dank je!

maar zal dat de oplossing zijn voor die problemen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
fragcompany schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:47:
Iemand overigens al gevonden hoe je nu de fps lock van 85 fps eraf kan halen? bij 2.3 ging dit door bcap framerate op false te zetten,maar in deze army ops.ini staat dat helaas niet ivm de nieuwe 2.5 aka ut 2004 engine :/
En ik ben al blij als ik de 25 haal. Die 85 zal inderdaad liggen aan je vsync omdat dat waarschijnlijk de refreshrate van je scherm is. Ik zou trouwens liever met 85 fps spelen met vsync aan dan een hoger fps zonder.

-edit- Ik heb het dus fout wat betreft vsync

[ Voor 5% gewijzigd door Mercarra op 18-05-2005 16:32 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:31:
[...]

En ik ben al blij als ik de 25 haal. Die 85 zal inderdaad liggen aan je vsync omdat dat waarschijnlijk de refreshrate van je scherm is. Ik zou trouwens liever met 85 fps spelen met vsync aan dan een hoger fps zonder.

-edit- Ik heb het dus fout wat betreft vsync
sorry misschien, maar ben nog een leek op dit gebied, maar wat is vsync?? kan ik daardoor sneller spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:47:

@spatje: 0.8? Hmmm .... eerste publieke versie was toch echt 1.0
zal het straks eens opzoeken in mijn iso map, nu niet thuis. volgens mij toch echt 0.8. vriend van me kwam toen aanzetten met 1.0 maar die nooit meer gedaan. maar kan me vergissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:40:
[...]

sorry misschien, maar ben nog een leek op dit gebied, maar wat is vsync?? kan ik daardoor sneller spelen?
Een, ik weet het ook niet precies, maar met vsync uit kan je 2 frames die gerenderd zijn tegelijkertijd zien. De bovenkant van je scherm is dan al van een nieuw frame, de onderkant van een oude. Je ziet dan een horizontale lijn door je beeld lopen. Doordat er niet hoeft worden 'gewacht' (gesynchroniseerd) op je framebuffer zal je framerate hoger zijn, maar zie je dus af en toe die lijn door je beeld lopen.

/me mercarra bezalt maar wat, en hoopt dat het verhaal een beetje klopt

meer uitleg

Lekker, die install met Two Degrees gedownload... issie stuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Mercarra op 18-05-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker, die install met Two Degrees gedownload... issie stuk.[/quote]

had ik ook al. Bij sound kapt die er mee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de Windows versie altijd eerst gereleased word en de Linux gebruikers lekker lang kunnen wachten...

Maar, mijn brandende vraag, kan iemand mij vertellen of ze nu eindelijk eens hebben gezorgd voor 3D ironsights voor alle wapens? Laatste versie hadden de M16 en M249 nog steeds 2D ironsights, de M4 heeft al heel lang 3D ironsights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ... vaag, dat Two Degrees gedoe. Zelf wat mijn download van AAOTracker uiteindelijk eerder klaar, waardoor ik hem zelf niet geprobeerd heb. Sorry voor de slechte tip in ieder geval ... :/

@bluejack: ik heb geen flauw idee of het je problemen zal oplossen. Voor support moet je op het officiele forum zijn, ik kan je alleen wat tips / suggesties geven.

@ fragcompany: wat voor hardware heb je in vredesnaam dat je zulke FPS haalt? Overigens is de 'kijk eens hoe groot die van mij is' factor de enige waarde van een FPS die groter dan je refresh rate van je monitor is

@salamander: Nog steeds dezelfde sights, afaik. En Linux duurt langer omdat ze die versie niet zelf maken, maar door een extern bedrijf laten porten. En om Windows gebruikers nou te laten wachten op dat bedrijf ...

Edit:
Nog een leuke feature van 2.4:
Nice find on SF Watertreatment :D

Very respected Americas Army community member "Ammu!Nation" found some cool on the map SF Watertreament !

1) Go to the reception hall and find the monitors.
2) Stand infront of them and press use (default E).
3) Now you can view - LIVE - what is going on in other rooms !

So if you get lost from your teammembers here is another way of locating them. Very cool find.
Enjoy :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gedownload via de elektronische ezel. Nog niet geinstalleerd maar downloaden ging redelijk vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alles gewist te hebben en opnieuw alles er opgezet te hebben draait aa echt goed.....tot dat ik na een kleine 3kwartier spelen er uit gezet werd met een critical error.......

opnieuw opstarten dus...

Wat ik wel merk is dat ik een veel hogere fragrate heb dan normaal. zit nu gem rond de 3 voorheen was dit rond de 0.9....

misschien een goede dag......., maar 2.4 heeft toch iets veel fijners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:14:
@ fragcompany: wat voor hardware heb je in vredesnaam dat je zulke FPS haalt? Overigens is de 'kijk eens hoe groot die van mij is' factor de enige waarde van een FPS die groter dan je refresh rate van je monitor is
Dat is niet zo moeilijk hoor om die frames te halen, ik haal ook eigenlijk altijd 50 fps met een Amd64 3000+ en Radeon 9800 Pro.
Met de mac versie van AA haalde ik op mijn dual G5 zelfs zonder problemen > 100 fps en dat met een radeon 9600 Pro, beide op een reso van 1280 x 1024 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:14:
@salamander: Nog steeds dezelfde sights, afaik. En Linux duurt langer omdat ze die versie niet zelf maken, maar door een extern bedrijf laten porten. En om Windows gebruikers nou te laten wachten op dat bedrijf ...
Jammer dat daar nog steeds niets aan gedaan is, echt een domper. Zo moeilijk is het toch niet/zoveel tijd kost het toch niet om 3D ironsights te maken? Dit zou echt prioriteit nummer 1 moeten zijn voor de AA developers!

Ik weet dat de Linux en Mac OS X port afgehandeld wordt door een persoon, Ryan Gordon (niet echt een bedrijf dus) zijn website is http://www.icculus.org/ . En ja, ik vind dat de Windows gebruikers wel even mogen wachten. Of zijn Linux en Mac gebruikers tweederangs spelers die er maar mee moeten leren leven dat ze voor weken niet kunnen spelen omdat er nog geen port is van de nieuwste release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ik er van vind (van wat ik tot op heden heb kunnen zien).

Pluspunten:

- De pings zijn serieus onder handen genomen. Ik ping nu nagenoeg op elke US server lager dan 100 (gemiddeld 60-70). Voorheen was dat altijd rond de 140.
- Je raakt nu datgene waar je op schiet. Je zou eens voor de aardigheid Rifle Range moeten proberen. Je kunt nu zonder probleem 40/40 targets halen.
- De graphics zijn ietwat verbeterd.
- De random spawn points en objectives vind ik wel geinig (probeer daar maar eens een strat voor te maken).

Minpunten:

- De nieuwe interface is echt bagger! Bovendien kun je een aantal opties (zoals client side effect) alleen maar uitschakelen via je ini file. Ook zijn er dingen die helemaal niet werken zoals het rescalen van je HUD.
- Het geluid is veel slechter nu. Je kunt niet meer horen wanneer iemand een objective neemt. Je moet bovendien een aantal dingen veranderen via je ini file (zoals 64 channels). EAX werkt trouwens ook niet.
- Het gooien van granaten is nu zwaar irritant. Volgens mij kun je niet verder gooien als 15 meter.
- De oude F4 objectives kun je alleen maar uitgooien via het gamemenu. Je kunt nu niet meer ingame togglen.
- Je kunt nu nog beter ghosten als je dood bent. Je kunt namelijk rondzweven.
- Er bevinden zich nog steeds een aantal oude bugs in de game.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheMaxter: Ik haal op mijn hw op de zwaarste stukken zo'n 75 FPS op 1280 x 1024 met alle settings op High. Da's met een Athlon 64 3000+ 1800 MHz @ 2520 MHz, met 1 Gb geheugen op 280 MHz DDR en een 6600GT op 570/1200. Op zich best nette hardware dus, maar ver boven de 100 FPS ga ik niet komen denk ik. Daarom verbaast een score van > 150 FPS me, tenzij je een 6800 Ultra hebt, of SLI.

@Pum: ping is inderdaad lager en meestal speelt het ook beter, maar soms is de ping ook niet een goede weergave van werkelijke lag.Gisteren op Courtyard was de ping < 100 maar waren er duidelijk lag spikes. Verder ben ik het heel erg met je punten eens.

@salamander: Ik snap je frustratie, maar het feit dat je moet wachten om logistieke redenen maakt je niet tot tweederangs speler. En ik heb er zelf ook last van, omdat we tot de Linux release geen clan server op 2.4 hebben. En eerlijk gezegd snap ik niet waarom je de graphics van een sight zo belangrijk vindt. Voor mij is game play en gebruiksgemak vele malen belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met regelmaat nu dat ik een kill doe met 1 single shot. fragrate gaat zeer goed :*)
Hoe kan ik tijdens het gamen het beste mijn ping checken??????
Soms heb ik het idee dat wat ik zie niet klopt.
Van morgen heb ik een aantal ronde's gespeeld en had een gemiddelde ping van 30.....Niet echt geloofwaardig meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Een ping van 30 kan nog wel. (die haal ik ook op een Official E server) Maar ik moet je gelijk geven, daarstraks had ik een ping van 5, en dat lijkt me wél erg sterk.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:38:
Een ping van 30 kan nog wel. (die haal ik ook op een Official E server) Maar ik moet je gelijk geven, daarstraks had ik een ping van 5, en dat lijkt me wél erg sterk.
zojuist ping van 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dan speel jij vals! Jij speelt op de server zelf! >:)

FF Serieus, het is dus ook een van de (jammer maar helaas) vele bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je werkelijke ping kun je nu bekijken met F6 (of stat net in de console typen). Die in het F1 scherm klopt meestal niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.4 is nog maar net warm uit de over, of op E3 wordt al gesproken over de nieuwe Overmatch (2.5) release:
Screens and Official word about E3

[Dev]nXain has decided to give us a low-down on what is shown at the Americas Army E3 booth - concerning the PC version !

He writes: "Here are some things to help put it in context:

1) There is only 1 player active in the E3 demo (all the others are AI)

2) Overmatch levels are way, way bigger than current levels to account for vehicle and coop game play (the E3 show is only using about 1/5 of that level at most). It's not all desert...

3) The vehicles have detailed damage models (each vehicle has many states of damage and performance based on damage).

4) No pics of a Javelin taking out a tank? Hitting a tank with an AT-4 at 300+ is actually pretty hard, especially when you're being hosed down by machine gun fire

5) The distance of engagements are pretty long... it's hard to hit the enemy with your rifle at the ranges that a lot of the fighting takes place. This means that heavy weapons are very important and the team needs to think about how they employ them.

6) The follow-on Overmatch release will include the Stryker (and more enemy vehicles). The initial Overmatch release will focus on the SF GMV (ground mobility vehicle).

7) Enemy heavy weapons are very nasty. Imagine half the weapons shooting at you being instantly lethal to a human body.

Thanks,
James Cowgill (nxain)
Lead Game Designer, AAGA
Filmpje! http://www.putfile.com/media.php?n=Picture-0055345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk die nieuwe 2.4 versie, nu kan ik helemaal niet meer spelen :? . Eerst steeds een error over te weinig virtueel geheugen.... (9 gygabite aan vrije ruimte is blijbaar niet genoeg 8)7 ). Na opnieuw installeren met AA server manager (eerste keer zonder gedaan), start het spel wel op, maar kan ik geen games joinen. Ik krijg de error 'Downloading map 'pipeline' not allowed, of zo iets :? . Iemand een idee waar dit aan ligt?

Het menu is ook super lelijk geworden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:19:
Heel leuk die nieuwe 2.4 versie, nu kan ik helemaal niet meer spelen :? . Eerst steeds een error over te weinig virtueel geheugen.... (9 gygabite aan vrije ruimte is blijbaar niet genoeg 8)7 ). Na opnieuw installeren met AA server manager (eerste keer zonder gedaan), start het spel wel op, maar kan ik geen games joinen. Ik krijg de error 'Downloading map 'pipeline' not allowed, of zo iets :? . Iemand een idee waar dit aan ligt?

Het menu is ook super lelijk geworden trouwens.
Heb nog 134gig aan vrije ruimte en krijg ook (afentoe) dit probleem. Games joinen lukt me nu wel alleen als ik punkbuster zelf update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@darkrush: Heb je 2.3 eerst uninstalled voordat je 2.4 installeerde? Heb je je oude user.ini misschien gebruikt? Is je harddisk misschien te gefragmenteerd om je page file uit te breiden? Staat de bovengrens van je pagefile misschien wat laag? Zeker is dat 2.4 veel geheugen vreet ...

@bluejack: Heb jij toevallig de 64bits versie van XP draaien? Daar bestaat dat probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 keer proberen te spelen. Allebei vastgelopen ... moest de pc rebooten :(

Wordt 2.3 ook nog ondersteund? Deze liep altijd perfect.

Hmm .. lag zeker aan de server .. andere server (random guns _/-\o_ ) deed het wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Oké, heb toch maar weer even geinstalled (2.4) :)

eerste crash al te pakken, binnen een uur ;(
Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2086 MHz with 1023MB RAM
Video: ASUS V9280S V62.11 (6211) (oftewel Ti4200 -275/600Mhz)

General protection fault!

History: UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD urban_assault.AGP_HUD, Function AGP.AGP_HUD.PostRender_Stage2) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Urban Assault <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
ben je net lekker aan het "snipen", CRASH!! :(

*zucht*

* afijn, ik ga btw nog steeds door het leven als "freechase"...

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x86-based schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:51:
Oké, heb toch maar weer even geinstalled (2.4) :)

eerste crash al te pakken, binnen een uur ;(

[...]

ben je net lekker aan het "snipen", CRASH!! :(

*zucht*

* afijn, ik ga btw nog steeds door het leven als "freechase"...
Deze crash had ik ook..... :'( :'( al 3x

Maar hoe kan ik zien of ik de 64bits versie heb draaien en hoe kan ik dit veranderen.
Heb mijn pc net een maand of 2. Heb echt 1 van de allernieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem 2 maanden hebt, zal je geen Windows 64 bits hebben, want die is nog maar een maand ofzo uit: nieuws: Microsoft introduceert 64-bit edities van Windows.

Edit:
Er is overigens weer een nieuwe versie van de tweak guide uit voor 2.4: http://www.tweakguides.com/AASF_1.html

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1666 MHz with 767MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (7189)

History: FSoundSource::Update <- UAudioSubsystem::Update <- UALAudioSubsystem::Update <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Bridge Crossing <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

:(

Update

Freaking shit, ik krijg zelfs BSOD. Ook lekker :(

Nog nooit gebeurd met dit spel, wel al eeuwen general protection faults met eerdere versies, maar meerdere BSOD is voor het eerst :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:20:

History: FSoundSource::Update <- UAudioSubsystem::Update <- UALAudioSubsystem::Update <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Bridge Crossing <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

:(
rauw met je mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:34:
@darkrush: Heb je 2.3 eerst uninstalled voordat je 2.4 installeerde? Heb je je oude user.ini misschien gebruikt? Is je harddisk misschien te gefragmenteerd om je page file uit te breiden? Staat de bovengrens van je pagefile misschien wat laag? Zeker is dat 2.4 veel geheugen vreet ...

@bluejack: Heb jij toevallig de 64bits versie van XP draaien? Daar bestaat dat probleem inderdaad.
Ja, ik heb 2.3 inderdaad eerst geuninstalled... moest dat niet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@darkrush: nee, da's juist goed. :) Kijk op het support forum van AA, want meer mensen hebben dit sorrt problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey, hij doet het nu... Ik heb hem weer geuninstalled, daarna de map verwijderd, daarna opnieuw geinstalleerd. Dat werkt.

Wat me tot nu toe opgevallen is aan v2.4:
  • Lelijke interface van de menu's.
  • Grafisch minder mooi (ik zie nu nog steeds een klein beetje kartels bij 8xaa / 16xaf, bij de oude versies was dit niet zo)
  • Het spel loopt iets sneller (+ 0 t/m 5 frames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik op een of andere manier binnen AA een favorite lijstje maken met bepaalde gameservers? Steeds zoeken in de lange lijst is niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@IkkeNietSnappe: Nee, binnen AA kan dat niet, maar dat kna wel met externe tools zoals Forward Observer, AllSeeing Eye, Game Spy ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 16:28

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wow...veel aao'ers hier.
Ik ben zelf ook een fanatiek aao'er. Speel het sinds versie 1.3

Met de nieuwe patch heb ik echt al veel nieuwe bugs gezien.
Paar heb ik hier nog niet voorbij gezien:

1) Soms kan je geen F1, F2 ofzo drukken. Dan moet je eerst Esc doen en daarna kan je pas weer F1 en F2 drukken.
2) Als je soms granaat pakt en daarna rent. En je pakt hem weer eruit. Kan je hem niet coocken.
3) Bij SF Blizzard ga je altijd dood als je de objective pakt.
4) De console bug is weer terug. Als je console opent. En je typt iets komt er weer een trema ( ' ) ervoor.
5) Als je de game opstart (en je hebt toen je de vorige keer de game afgesloten met in de filter bijv. SF Courtyard staan.) dan zoekt ie eerst alle servers maar als je dan op Refresh klikt, zoekt ie nog steeds naar alle servers. Pas als je op filter klikt en daarna kruisje zoekt ie pas op de geselecteerde map.

Ook vind ik een paar dingen irritant. Je kan geen ESC meer doen en dan in het menu komen. Je moet als je ESC drukt op Settings klikken.

Maar we moeten in ons achterhoofd houden dat deze game gratis is.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:19:
Ook vind ik een paar dingen irritant. Je kan geen ESC meer doen en dan in het menu komen. Je moet als je ESC drukt op Settings klikken.

De meeste dingen wennen wel. Ik vind zelf de gameplay beter geworden door de nieuwe engine. Je 'gaat eerder dood' maar dat maakt het wel realistischer.
Verder nog een kleine tweak voor de liefhebbers:

Liever een 18c ipv een 18b? Doe het volgende:

- AA opstarten
- Klik op Parental Control in het standaard menu
- Selecteer No Markmanship
- Voer 2 gelijke wachtwoorden in
- Klik op Set
- Start AA opnieuw op

Als het goed is krijg je nu een 18c als je een 18b selecteert. De consequenties zijn echter wel dat wanneer je een vss selecteert dat je gewoon een ak74su krijgt. Dat moet je er dan maar voor over hebben of tijdelijk de instellingen veranderen.

C U on the battlefield,

-[DHS]-Ace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel crasht en/of krijg BSOD met een Nvidia Geforce 5200 ultra FX kaart (I know, budgetkaart etc).

Iemand nog ervaring met de juiste instellingen met deze kaart zodat ik niet meer crash/BSOD krijg? Beetje kut om elke keer na 5 minuten er weer uit te knallen....

Als ik het op de standaard driver settings doe BSOD ik zeker. Heb wel enkele instellingen geprobeerd waar ik "slechts" een general protection fault krijg.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 18:51
DNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:19:
wow...veel aao'ers hier.
Ik ben zelf ook een fanatiek aao'er. Speel het sinds versie 1.3

Met de nieuwe patch heb ik echt al veel nieuwe bugs gezien.
Paar heb ik hier nog niet voorbij gezien:

1) Soms kan je geen F1, F2 ofzo drukken. Dan moet je eerst Esc doen en daarna kan je pas weer F1 en F2 drukken.
2) Als je soms granaat pakt en daarna rent. En je pakt hem weer eruit. Kan je hem niet coocken.
3) Bij SF Blizzard ga je altijd dood als je de objective pakt.
4) De console bug is weer terug. Als je console opent. En je typt iets komt er weer een trema ( ' ) ervoor.
5) Als je de game opstart (en je hebt toen je de vorige keer de game afgesloten met in de filter bijv. SF Courtyard staan.) dan zoekt ie eerst alle servers maar als je dan op Refresh klikt, zoekt ie nog steeds naar alle servers. Pas als je op filter klikt en daarna kruisje zoekt ie pas op de geselecteerde map.

6) De devmode bug/cheat schijnt ook weer terug te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 31-08 16:28

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ja ik weet...
Je kan nu heel makkelijk een eigen bot maken met de de codes van Unreal2004.
KappuhH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Verder nog een kleine tweak voor de liefhebbers:

Liever een 18c ipv een 18b? Doe het volgende:

- AA opstarten
- Klik op Parental Control in het standaard menu
- Selecteer No Markmanship
- Voer 2 gelijke wachtwoorden in
- Klik op Set
- Start AA opnieuw op

Als het goed is krijg je nu een 18c als je een 18b selecteert. De consequenties zijn echter wel dat wanneer je een vss selecteert dat je gewoon een ak74su krijgt. Dat moet je er dan maar voor over hebben of tijdelijk de instellingen veranderen.

C U on the battlefield,

-[DHS]-Ace
Dit mag niet. Dit is een exploit en als iemand je pakt kan je een ban krijgen.

[ Voor 81% gewijzigd door DNA_Saint op 25-05-2005 14:32 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
DNA_Saint schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:29:
[...]

Dit mag niet. Dit is een exploit en als iemand je pakt kan je een ban krijgen.
het mag wel want het is bedoeld voor de mensen die geen sniper training hebben voltooid! En het is al een paar versies mogelijk, dus als het illegaal was dan zouden ze deze optie er wel uitgehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een groentjes/n00b vraag maar ik kom er echt niet uit :P

Ik ben bezig met die trainingen, en ik heb mijn eerste schietcursus gehad en ben nu met de tweede training bezig: een hindernis baan.

De 1e keer dat je de baan overgaat is dat "onder begeleiding" en de 2e keer gaat het op tijd. Dit lukt allemaal goed maar als ik aan het eind ben van de baan "stopt" het spel niet maar telt de tijd gewoon door en kan ik de training weer overnieuw gaan doen, omdat de tijd verstreken is.

Wat doe ik fout :?

edit:

Laat maar, al gelukt
:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgensmij wordt je echte ping idd niet weergegeven. Ik was ook een tijdje geleden op een server, had lag maar mijn ping was 'maar' rond de 15 :S. Alleen als ik even voor een langere tijd naar me ping keek in F1 zag je dat die soms heel even naar 2xx sprong. Misschien F6 (stat net) gebruiken om je echte ping te zien :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En zelfs met F6 is het onbetrouwbaar. Het lijkt me dat je met een ping >1000 toch niet lekker kunt spelen. Toch heb ik al regelmatig dergelijke getallen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, 2.4 is inderdaad toch behoorlijk buggy:
This is an official statment from the Development team.

They are aware of the bugs that are in 2.4 and are sorry that these can detract from gameplay. There are several known issues that are currently on priority to being fixed, this list not an exhaustive list but are of a few of the more widespread issues that they are dealing with and will hopefully remedy them for the next release. However, there are also changes that were changed on purpose to further simulate real-world experiences.

The Armyops.ini setting for Rolloff is currently incorrect, the correct setting should be 1.0

Shout commands are currently being heard farther than they should be

Objective and Door sounds previously were being heard too far away and have been adjusted to a more realistic value

Common GPFs and CTDs are being looked into and fixed as best as they can track down the issues

Bridge loadouts were a result of a mishap while upgrading the game engine, they will be adjusted to a level closer to version 2.3

The current UI is a work in progress and will recieve many changes over the next versions

The Devs are currently aware of the known exploits in the community and, while they will not be listed here, it should be known they are working on fixes for them

The Deploy button, as currently known, is non-functional, this will be hopefully changed in the next version

This is not an all-exhaustive list of changes/bugs/exploits, nor is this a written-in-stone list of what is going to be in the next version. This is just a list to show people that the Devs are aware of many of the community's issues and are working on them, hopefully to have them in the next release. As further statements are made, I will add to this thread.
Mbt de roll off value in armyops.ini: die moet je gewoon weer op 1.0 zetten, want dan hoor je meer, en dit was dus gewoon een ooopsie van de devs.

AASA is ook op de hoogte en adviseert hun leden hun check aan te passen, zie http://www.aaserveradmins...index.php?showtopic=26047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook America's Army, maar heb een probleem. Ik kan goed inloggen, maar als ik een server wil joinen dan krijg ik de volgende melding: Connection failed. Unable to download "Pipeline". :(

Kent iemand deze fout? Of weet iemand daar een oplossing voor.

Ik heb AA al opnieuw geinstalleerd, en alle mappen in de goeie map gekopieerd. Die oplossing had ik gevonden op internet maar het probleem was hierdoor niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
heb je dat bij het laden van elke map. Of alleen bij het laden van de Pipeline maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet vorstellen dat die foutmelding klopt, aangezien maps nooit gedownload worden. Heb je de nieuwste versie (2.4) geinstalleerd?

Verder denk ik dat je op het support forum van AA zelf maar eens moet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alle instellingen staan goed, ik heb versie 2.4. Deze melding krijg ik bij alle mappen.

Ik heb mijn foutmelding daar ook al voorgelegd, ik probeer het hier ook gewoon, omdat misschien iemand anders dit probleem ook heeft gehad, want dan is het misschien sneller opgelost. ;)

edit: het is al opgelost >:) :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu sinds een half jaar een nieuwe clan opgestaan. D!SQ (Dutch Infiltration Squad) Ik ben 1 van de mede oprichters. En tot nu toe hebben we alle clanwars gewonnen. Nu was de vraag:

wil er een clan het opnemen tegen ons?

we hebben een site. (Ahum)

www.Disq.nl

Ik heb em niet gemaakt...(ik ben bezig om er 1 te maken. Ben druk met scripting)

maja mocht je intresse hebben contact us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik aan het einde van de Medic training het formulier inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Opstaan, en met de instructeur die ervoor staat gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:25:
Opstaan, en met de instructeur die ervoor staat gaan praten.
formulier niet meenemen?

Is al gelukt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm duffe vraag misschien. Speel al een paar maanden AA maar nu krijg ik ineens steed gezeik dat mijn Honor te hoog of te laag (denk het laatste) is. Geen idee hoe dat kan, maar wat is hier aan te doen? Ken er nergens iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een server kan de administrator een minimum (en ook maximum) honor instellen. Op de meeste servers staat het minimum op 1, maar op sommige op 10 en op zogenaamde 'elite' servers op 25. Daar kan jij dus niets aan veranderen, want je hebt alleen invloed op jouw honor, niet op de server settings.

De vraag is een beetje hoe laag jouw honor is. Als je honor zo laag is dat je nergens meer kunt spelen, maak dan een nieuwe account aan. Daarbij moet ik echter wel zeggen dat het honor systeem niet voor niets is bedacht. Speel met eer en probeer je strak aan de Rules Of Engagement te houden. Je verziekt het voor jezelf en voor anderen als je moedwillig of door slordigheid teamgenoten dood.

Als je moedwillig teamgenoten doodt verdien je het mijns inziens niet om nog ergens te spelen. Als je door slordigheid je honor omlaag hebt gemaakt, bedenk dan: beter dat ik dood ben dan dat ik een teamgenoot dood. Dus gooi niet zomaar een granaat in een kamer tenzij je weet dat er geen teamgenoot is, en schiet niet op iedere schim zonder zeker te zijn dat het opfor is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA is niet zomaar een spelletje voor mensen. Het is voor heel veel mensen een serieus iets. Dat klinkt misschien raar maar de meeste mensen zitten zo in het spel. De meeste mede members in de clan waar ik in zit zijn allemaal een jaar of 20/30 en zijn behoorlijk serieus met dit spel. Dus als je je niet aan ROE houd dan is het spel gewoon niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische hulp: iemand die ook een NVIDIA kaart heeft die even zijn settings kan "posten" zodat ik ongeveer weet wat ik moet instellen waardoor ik niet CTD of BSOD? Begint me wel een beetje te irriteren.

Af en toe lukt het me om het zodanig aan te passen dat het "slechts" een CTD is, maar momenteel krijg ik dus BSOD (en ik weet niet meer precies hoe ik het verbeter naar "slechts" een CTD).

Ah toch naar CTD gekregen, iig geen BSOD meer. Instellingen van AA zelf allemaal niet meer aangevinkt en de rest op normal

Nu nog ervoor zorgen dat ik helemaal geen CTD meer krijg en dan ben ik blij.

Okies audio op safe mode gedaan en nu andere error

History: ProcessPartitions <- KWorldStepSafeTime <- KTickLevelKarma <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Bridge Crossing <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Blijkt toch iets te maken te hebben met SSE(2). Proc ondersteunt wel SSE maar niet SSE2 volgens een benchmark programma. Lastig :(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Als ik mijn advanced markmanship ga doen dan ben ik op die baan en na het practice schieten (dus de rode targets) wordt ik geacht te schieten op een witte schim of iets dergelijks? Waar de fuck moet ik eigenlijk op schieten?

Ook is mijn PING gigantisch hoog tijdens het online gamen..terwijl bijvoorbeeld met counterstrike deze erg laag weer is....is er iets wat ik hieraan tegen kan doen?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:16:
Als ik mijn advanced markmanship ga doen dan ben ik op die baan en na het practice schieten (dus de rode targets) wordt ik geacht te schieten op een witte schim of iets dergelijks? Waar de fuck moet ik eigenlijk op schieten?
Er staat net zon poppetje als die rode... maar dan een witte... volgens mij een stuk verder naar links in een soort zandbak... bij de 2e adv markmanship is het een bom waar je op moet schieten
Ook is mijn PING gigantisch hoog tijdens het online gamen..terwijl bijvoorbeeld met counterstrike deze erg laag weer is....is er iets wat ik hieraan tegen kan doen?
Dit ligt aan het spel... de ping is bij counterstrike altijd lager... dat is heel normaal. Wat is je ping ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
KappuhH schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:00:
[...]
Er staat net zon poppetje als die rode... maar dan een witte... volgens mij een stuk verder naar links in een soort zandbak... bij de 2e adv markmanship is het een bom waar je op moet schieten

[...]
Dit ligt aan het spel... de ping is bij counterstrike altijd lager... dat is heel normaal. Wat is je ping ongeveer?
Hmzz ik ga maar op zoek naar het poppetje en de bom :P

Ik zit soms rond de 180 en soms de 130 ... maar nu speel ik ook tegen nederlanders met een ping van rond de 40 ...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel het 1 en ander aan je ping tunen, maar sowieso moet je het getal niet al te serieus nemen, want het is vaak helemaal niet representatief voor de lag die je beleeft.

Je kan je netspeed wat omlaag zetten door in de console (standaard toets: `) netstat 6000 te typen. Lager dan dat is te laag, tenzij je via een modem gaat. En zet natuurlijk Kazaa enzo uit, en probeer EU servers te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Laatst online: 00:14

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

dat poppetje is gewoon een soort van pion die in het veld staat. Maar je moet hem wel echt precies raken.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
Lolhozer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:47:
dat poppetje is gewoon een soort van pion die in het veld staat. Maar je moet hem wel echt precies raken.
jaja had hem gevonden....mja ging ff wat makkelijk als je wist naar waar je moet zoeken.....
Wat is trouwens beste sniper plek bij de bridge crossing? wordt altijd SNEL neergeknald wanneer ik simpel voor de ramen blijf hangen..en lig ik op de trap dan wordt ik altijd TE snel gespot....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRiZzZiZ schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:52:
[...]

Wat is trouwens beste sniper plek bij de bridge crossing? wordt altijd SNEL neergeknald wanneer ik simpel voor de ramen blijf hangen..en lig ik op de trap dan wordt ik altijd TE snel gespot....
ga boven op die stapel dozen liggen in het gebouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
H2opoloër schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:31:
[...]

ga boven op die stapel dozen liggen in het gebouwtje
Het overzicht vind ik dan zo kut....je kan je alleen maar focussen op de middelste arch...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
En jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat duurt het behalen van je volgende HONOR LANG!!!!!!!!!!
Ik had echt een goed middagje en was flink op weg naar mijn gevoel op zo een Honor server. Maar nog steeds op ongeveer 57% tot mijn volgende honor :( ...

Ik ga maar medic worden....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kriz: Je moet wel de functie van een sniper in de context van oorlog begrijpen. Hij zal ofwel over hele grote afstanden (waarop hij zelf vrijwel onzichtbaar is) grote gebieden bestrijken, of op korte afstanden vanuit goede dekking kleine gebieden bestrijken. Omdat op Bridge veel mist hangt, kun je niet op grote afstanden werken, dus moet je je zicht beperken en je zo onzichtbaar mogelijk maken.

Ga maar eens op een server een goede sniper achtervolgen (zonder zijn positie te verraden natuurlijk). Zeker als jij zijn team leader bent zal hij dat fijn vinden (hogere CEM) en zal jij veel leren.

M.b.t. honor: soms zit er een vertraging in de veranderingen daarvan. Bij aaotracker is dat nog groter. Kijk op login.americasarmy.com voor je meet nauwkeurige puntentotaal. En bedenk ook dat je, hoe hoger je honor komt, des te meer punten moet halen om een honorpunt te stijgen. Op de officiele forums staat wel een lijst met hoeveel punten je moet halen voor een honorpunt.

Medic en leadershippoints zijn de beste manieren om punten te halen, maar voor veel leadershippoints moet je wel overleven, en liefst zo veel mogelijk van je teamgenoten ook. Werk dus goed samen en ga geen rambo uit hangen, want dan scoor je nauwelijks punten (en ben je vaak ook meer een storende factor). Daarbij wil ik wel zeggen dat honor niet te serieus genomen moet worden, want honor-whoring is ook zeer irritant (denk aan squad leaders die niets doen en alleen maar schuilen).

HTH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Is er ergens een lijstje met de antwoorden van de Special Forces training? Vindt het vet lastig om van de plaatjes de tank of helicopter te herkennen en de vragen te beantwoorden. Kwam niet hoger dan 46% :(. Medic die eerste was wel redelijk makkelijk met een score van 88%.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
GoUdViS schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:32:
Is er ergens een lijstje met de antwoorden van de Special Forces training? Vindt het vet lastig om van de plaatjes de tank of helicopter te herkennen en de vragen te beantwoorden. Kwam niet hoger dan 46% :(. Medic die eerste was wel redelijk makkelijk met een score van 88%.
Cheat request is volgens mij niet toegestaan. Maar zoek gewoon even met Google en je zult genoeg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de pin uit een granaat trekken en dan bijvoorbeeld 3 seconden wachten en dan pas gooien?

Als ik nu een granaat selecteer (2) en linkermuis knop klik dan wordt de pin eruit getrokken en meteen gegooid.

Als ik met de rechtermuis knop klik dan gebeurt er niks de pin blijft er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 26-08 20:20
linkermuis vast houden.. en dan je key gebruiken waar je ook je wapen mee naar andere stand doet ( full, single ) dan istie gecooked.. dan na 5 sec ontploft ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

FYI Je kunt je exacte Honor-score goed volgen in het Personel Jacket in het start scherm van AAO, effe inloggen en je stats staan voor je neus

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:59:
linkermuis vast houden.. en dan je key gebruiken waar je ook je wapen mee naar andere stand doet ( full, single ) dan istie gecooked.. dan na 5 sec ontploft ie
je bedoelt burst/single? Dat is de rechtermuis knop bij mij .. dat wordt lastig klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me wel aansluiten bij een clan.
Wie weet een leuke clan met wat oudere 20ers of begin 30ers.
Die op zoek zijn naar nieuw bloed?

Speel regelmatig nu honor 62 en m'n frag ligt op 0.96 ik weet het het moet boven 1 zijn. :)

Ik ga ook nog wel op aatrack kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:09:
[...]

je bedoelt burst/single? Dat is de rechtermuis knop bij mij .. dat wordt lastig klikken :)
Ga maar oefenen in de US Weapons training in de basic training, daar wordt het precies uitgelegd.

Met defealt instellingen is het inderdaad het volgende:
1) pak je frag
2) druk op de vuurknop (linker muis) en hou deze ingedrukt <= NB: je kan hem niet meer terug stoppen
3) druk op de alternative weapons knop (rechter muis) en begin met tellen
4) gooi je frag weg door de vuurknop (linker muis) los te laten

De fuse van de frag heeft een vertraging van 5 seconde, maar zorg wel dat je ofwel uiterlijk na 3 seconde de granaat gooit, ofwel de granaat achter een muur gooit, want anders sta je zelf in de blast radius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:16:
[...]

Ga maar oefenen in de US Weapons training in de basic training, daar wordt het precies uitgelegd.

Met defealt instellingen is het inderdaad het volgende:
1) pak je frag
2) druk op de vuurknop (linker muis) en hou deze ingedrukt <= NB: je kan hem niet meer terug stoppen
3) druk op de alternative weapons knop (rechter muis) en begin met tellen
4) gooi je frag weg door de vuurknop (linker muis) los te laten

De fuse van de frag heeft een vertraging van 5 seconde, maar zorg wel dat je ofwel uiterlijk na 3 seconde de granaat gooit, ofwel de granaat achter een muur gooit, want anders sta je zelf in de blast radius.

Is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hou hierbij wel rekening met de aloude Army-wijsheid die zegt:
A frag grenade has a 4-6 second fuse which detonates after exactly 3 seconds ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Aah, de AA community op tweakers is dus nog niet helemaal doodgebloed :)

Ik nader zelf nu bijna de 300 hour speeltijd met gem. 1.2 uur spelen per dag.. Ik heb er helaas niet veel tijd voor, maar blijf het wel een vet spelletje vinden! Vorige week een LAN gehad, en echt bruut veel AA gespeeld, doet toch weer goed zon 100 kills sessie!

Verder ben ik echt een FragRate hoer geworden.. aan de ene kant wel jammer, maar ja - als je niet echt in een actieve clan zit (we proberen het wel - maar het lukt niet om echt actief te zijn) dan is FR gewoon erg leuk. Statestieken jagen is gewoon erg leuk, dat heb ik bij ELK spel gehad. Zijn het geen recordtijden voor rondjes racen, dan is het wel KillsPerHour of FragRate. Heb je tenminste iets om voor te spelen. Daarnaast _probeer_ ik eigenlijk geen maps te spelen die ik in tracker al op de 100% heb..

2.4 is een goeie versie btw. Granaten en recoil was ff wennen, maar uiteindelijk is het beter geworden omdat de n00bs gewoon echt niet met de recoil om kunnen gaan, op urban is het echt headshot festijn nu met de m16.

De nieuwe maps heb ik nog niet zoveel gedaan, er zijn er al zoveel. SFPCR is wel mooi, en een heerlijke campmap (ja soms vind ik campen ook leuk). Campen op PCR houd voor mij in, dat ik me gewoon niet in het grote gebouw midden op de kaart begeef. Ik blijf lekker sneaky rondstruinen in de straten en gebouwtjes. Einddoel ik om op de 1e plaats te eindigen in de toplists van FragRate op PCR. Ik moet nog 27 uur en mijn FR van 6.3 volhouden, dan komt het helemaal goed...

Ik heb ook een beetje met FRAPS geklooit, maar het het is niet te spelen met <25 fps.. mss als mijn nieuwe proc er is dat het wel gaat...

SFPCR CAMPING

Honor verdienen gaat trouwens echt bizar langzaam tegenwoordig. Met mijn 1.2 uur per dag lijkt het wel alsof ik de stap van 79 naar 80 nooit ga halen... nog maar niet te spreken over als ik de 80 eindelijk heb...... (43000 per honor punt volgens mij !!!!!!!!:@)

MrX.. was jij ook die gast die dat online ruimtespel speelde? Galaxis ofzo? Dat heb ik ook ff gedaan.. maar na die snelle ronde ben ik er maar heeeel snel mee gekapt.. (niet goed voor je studie en nachtrust)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TRG: Nee, ik hou het bij AA en af en toe Civilization III (iets HEEL anders). Af en toe speel ik nog wel eens iets anders om het te proberen, maar nooit iets heel serieus. Mijn clan heeft gekozen om BF2 te gaan spelen, dus ik ben nu weer clanloos, maar eerlijk gezegd vind ik dat prima.

Voor statistieken spelen is wel begrijpelijk, maar ik zou liever voor de overwinning spelen. Omdat het echter moeilijk is goed te coordineren in AA kan je soms er weinig aan doen als je verliest, omdat je team simpelweg niet samenkomt. Eerlijk gezegd heb ik ook niet de skills om hoge frag rates te halen, dus maak ik me er ook niet te druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is hier ook nog iemand die goeie ervaringen heeft met bepaalde nVidia drivers? Ik wordt namelijk echt helemaal gek van die General Protection Fault. En daarnaast loopt bijv Urban Assualt mega traag itt andere maps. Mijn PC zou dat toch enigzins soepel moeten kunnen draaien..
Oh jah 1280x1024x32 @ Normal. -TFT ;)

Mijn specs ter indicatie:

AMD Athlon XP 2600+ TB'tje
Asus A7N8X Deluxe rev2.0 nForce2
Corsair 1GB PC3200 Cl2.5 (loopt 1:1 met FSB)
M-Audio Revolution 7.1
Asus V9280S Ti4200 AGP8x - 275/600Mhz
nVidia Display drivers: 77.72 WHQL

[edit]vergeten te vermelden,- heb al 6x.xx / 7x.xx drivers geprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door rlkz op 29-07-2005 17:47 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Speel hier met een ASUS Ti4200 en gebruik de 71.89 drivers en heb eigenlijk een zeer stabiele bak. Criticals kun je niet vermijden en gebeuren toch vaak serverside, vliegen er ineens meerdere tegelijk de server uit...
En van honor 80 naar 90 is inderdaad ondoenlijk. Zit nu op 87 dus nog paar weken en dan wordt het pas echt bloed/zweet/tranen om de 100 te bereiken...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic lijkt behoorlijk dood. ;( Zijn er nog mensen die AA spelen of is iedereen overgestapt op BF2 oid?

/me blijft trouw aan AA, maar wordt wel gek van het wachten op 2.5

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

BF2? Dat brakke spel? :X Nee hoor, ik heb alleen de laatste versie niet echt veel gespeeld, als 2.5 er is dan zal ik denk ik wel een poging wagen, misschien eerder.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 21:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Geen BF2 voor mij. :P

World of WarCraft heeft mij bezeten sinds 11 februari. Daardoor bijna geen AA meer. Heel soms, als ik echt geen zin in WoW heb.. dan wil ik nog wel eens een uurtje schieten, maar niet meer die-hard. Kan ook niet anders met meer dan 50 dagen (van 24 uur) gespeeld te hebben in een ander spel. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof het of niet, maar het lijkt erop dat 2.5 er eindelijk aan zit te komen, getuige deze SITREP:
Direct Action
Posted: September 19, 2005 - by [Dev]Poland

Hello America's Army Community! It's been a while, but we've got so much to tell you in this fall's edition of the SITREP!

[Dev]Poland here, your America's Army Lead Designer, with an advance preview of our next release, entitled: Direct Action. This upcoming America's Army version is packed with new content and is perhaps our most solid product to date.

Tournament Mode Enhancements

We've applied significant effort to our Tournament Mode based on feedback provided by our Beta Testers and members of the Competitive Online Gaming Community.

Here are just a few of the enhancements we're deploying in Direct Action:
  • Direct Action Support in AASM
  • CAL/CPL enhancements
  • Improved UI functionality
  • Ability to start TM from within the game interface
  • Support for additional mission planning
  • Fixed ghosting bug (which appeared in 2.4)
  • Simplified user options
  • Tournament Results sent directly to our database (soon to be available through our Website and possibly even RSS or XML feeds)
Our goal is to continue improving America's Army Tournament Mode to meet and exceed the expectations of the competitive gaming community at-large, while also making the setup and administration easy, whether you're creating a local LAN event with a few friends or conducting a regional competition in Direct Action.

New Training Map: Shoot House (BCT MOUT)

We upgrade our MOUT training to provide players with a more complex and demanding scenario that reinforces the need for critical thinking, friend-vs.-foe recognition and an overall competitive challenge. In short, a training mission that is fun, customized and encourages you to try again.

Welcome to the Shoot House (BCT MOUT)! Shoot House is modeled after the US Army's Urban Combat Training courses. Players will select either an M4A1 Carbine rifle or an M9 Beretta pistol and several Flashbang grenades. Players will enter a house packed with randomly placed, pop-up targets. You will engage up to 10 targets and they may not always be in the same position each time you attempt the Shoot House. Some targets are hostile enemy, but others are friendly forces and civilian noncombatants. Players will have to make split-second "shoot/don't shoot" decisions.

Shoot House is fast paced; you'll complete it in less than 5 minutes with your results tracked, timed and scored. You must earn enough points to get a "GO", or you will have to try again. All results will be stored in the database and individual Personnel Jackets - plus we're deploying a competitive Scoreboard on the America's Army Web-site that will rank players based on several categories for both M4A1 and M9.

Players will only have to complete Shoot House once, but there's no limit to how many times you can try. At the end of Shoot House players will get a full AAR from a Drill Sergeant, customized to your performance.

New Multiplayer Maps: Extraction and Dockside

SF Extraction is a daytime urban mission where both teams must race to retrieve a briefcase containing sensitive information about terrorist operatives. Each team must locate and secure this one briefcase and then carry it to their extraction point successfully. The team that successfully extracts with the briefcase in hand wins! This mission's spawn points, and extraction points (1 per team) - are all randomly selected each round.
Extraction has a unique "Carryable" Objective, and only after the objective is picked up will the final extraction point be revealed. This is built-up city map with a centralized "choke point" and lots of sniping opportunities

SF Dockside is a small tournament map (9 x 9 players) which takes place during a stormy night in an industrial harbor setting. Both teams must locate and secure two cargo containers containing biological agents. The first team to secure and hold both containers wins! This mission's spawn points and container locations are randomly selected each round. This mission also features breachable doors, and usable automatic doors.
Each new round the positions of the objectives change, compelling players to work as a team or risk being picked apart by a more organized enemy. This is a densely constructed, close-quarters, nighttime map under a stormy sky. Dockside is easy to learn but the challenge is significant!

Command Post

The new "Command Post" provides a simple to use and easy to understand interface to the most common administrative functions provided by the America's Army game server. In other words, Server Administrators can run and manage their servers entirely through an easy-to-use GUI.
  • Mission Selection via GUI
  • Player Management
  • Ban List Management
  • Change server to Tournament Mode and back again from within GUI without editing INI
Server Admins can start and stop maps, change maps on-the-fly, move players to other teams - complete control via GUI.

Accuracy and CEM changes

We've modified the way weapons handle in Direct Action. Essentially these changes are intended to model our weaponry and overall accuracy in a more realistic manner - while still retaining fun factor and playability. This is necessary to advance development and usage of actual U.S. Army simulation training modules utilizing the core America’s Army game as a base. This of course benefits the Public game as well. To suggest this was difficult would be a huge understatement. In particular, Auto-Fire has received a lot of attention. You'll need to seek good firing posture and take careful aim - otherwise you're laying down a whole lot of suppression fire (which is great, but you'd best be prone first).

Adjusted Recoil
When firing in full auto the recoil gradually increases before levelling out. This more realistically portrays the controllability of automatic fire and promotes shooting in bursts or single-fire.

Damage Hindrance System
Physical reactions to damage have been enhanced. A camera shift will occur when players are hit to display pain; also to promote taking aim to make the first shot count. Other effects are also included such as view shifts when receiving falling damage.

Grenade Enhancements
Grenade kill radius has been dropped to a more realistic 5 meters (from 10) with fragment damage causing a gun down stun effect allowing room clearing assaults to still be successful.

CEM Adjustments
The CEM has been modified to cause very large increases in movement whenever sight mode is initiated. This added realism will promote the concept that a player needs their sights up if they want to shoot accurately. In addition to this, transparency has been added to the 2D sights for more realism and to make them easier to use. CEM bonuses due to proximity to other teammates have been adjusted as follows: highest bonus given when in close proximity to the Squad Leader, next highest bonus given when in close proximity to your Fireteam Leader, and a small bonus now given when in close proximity to any teammate (promoting teamwork).

Added Horizontal Hand Tremor
Previously only up and down breathing aim wander was noticeable on most weapons. Now more left and right wander has been added to more effectively portray arm tremor when weapon sights are up.

Bunny Hopping Deterrents
Players can no longer reload while in mid jump or jump while a reload is occurring. In addition the jump key is limited with a stall time between each jump. These two additions should deter most bunny hopping outright, however once a player becomes accustomed to the changes they can go anywhere they originally could in a speedy manner.
This is not a tactic anyone would employ in the real-world, so we're seeking to eradicate it in America's Army.

Beta Design Committee

We've assembled a Design Committee comprising of several of our top beta testers (a mix of veteran and newbie betas) to help the America's Army design team assess the design of our current game, features in development and plans for future development. This team meets each week to discuss a single topic, we coordinate via special beta forums to focus the feedback. The 10 members of this Committee will be active in the public America's Army forums to scan and collect feedback from everyone in our community.

New ideas or improvements to existing features that make it into America's Army will earn the originator actual game design credits. Anyone hoping to make a career in game development can appreciate the value of this. We think this is a really positive initiative and should help drive participation in our overall beta program.

The membership of the Design Committee will change frequently. Each month several members will rotate out; everyone in beta who's interested in having their voice heard will have a chance to participate.
Ik moet zeggen dat ik het meeste erg leuk vind klinken, maar het wel lastig vind dat er nu weer veranderingen aan het CEM systeem zijn, zodat het weer heel erg wennen wordt. En nog erger, dat er bakken met spelers zijn die maandelang zeuren over de veranderingen en daarmee het spel bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd leuk als er nieuwe missies uitkomen.
Het geeft je een edge, als iedereen nieuw is in een map, dan maakt die 90 honor niets meer uit. :)

Ook het nieuwe CEM systeem zie ik helemaal zitten hoe realistischer hoe beter.
Ik heb ook BF2 gespeeld en nog steeds (heel af en toe)
Maar wat gameplay betreft kan het niet tippen aan AA.

Doordat je niet te vroeg dood wil gaan (anders zit je een tijd te wachten)
Ga je vanzelf rustiger (lees) realistischer spelen.

Kan dus niet wachten op versie 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch fever reaches a new high point:
[Dev]AceKilla release is imminent
[Dev]AceKilla as in this week
[Dev]AceKilla not today
[Dev]AceKilla not tomorrow
[Dev]AceKilla likely not wednesday
[Dev]AceKilla that is all I will say
[Dev]AceKilla it's not a hold up - things need to be in place
[Dev]AceKilla distribution partners need to get the builds
[Dev]AceKilla Windows will be this week, Mac and Linux will be out shortly after
[Dev]AceKilla more details on Linux/Mac to follow later
Woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
GoUdViS schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:32:
Is het al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:02:
Er is nu sinds een half jaar een nieuwe clan opgestaan. D!SQ (Dutch Infiltration Squad) Ik ben 1 van de mede oprichters. En tot nu toe hebben we alle clanwars gewonnen. Nu was de vraag:

wil er een clan het opnemen tegen ons?

we hebben een site. (Ahum)

www.Disq.nl

Ik heb em niet gemaakt...(ik ben bezig om er 1 te maken. Ben druk met scripting)

maja mocht je intresse hebben contact us.
Eens moet je weer op je plekkie gezet worden! :P
Daag ons maar uit :) --[DAF]--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Ben sinds 2.4 helemaal eraf gestapt, na een jaar van 1,5uur per dag. Sinds 2.4 is het hele spel verpest en hebben de Dev's heel veel goed te maken met 2.5 maar kdenk niet dat ik het weer ga oppikken. Ben het gewoon zat ;) Maar jullie allemaal veel succes natuurlijk. "Grandma is slow but she's old"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

That may be your way, but that's not the army's way! Doorvechten jij! :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappuhH schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:27:
Ben sinds 2.4 helemaal eraf gestapt, na een jaar van 1,5uur per dag. Sinds 2.4 is het hele spel verpest en hebben de Dev's heel veel goed te maken met 2.5 maar kdenk niet dat ik het weer ga oppikken. Ben het gewoon zat ;) Maar jullie allemaal veel succes natuurlijk. "Grandma is slow but she's old"
Ik neem aan dat je het hebt over de CEM aanpassingen, en die zullen in 2.5 juist nog verder veranderen (lees: minder nauwkeurig tenzij juiste houding e.d.).
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.