[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:33

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Is 2.3 compatible met 2.2.1 of moet iedereen dezelfde versie hebben. (voor de extra's moet je natuurlijk 2.3 hebben, maar voor bijvoorbeeld Bridge?)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet moet je 2.3 hebben om naar 2.3 servers te connecten, en vrijwel alle servers draaien nu 2.3. De 60 MB download voor de patch is te overzien, dus dat moet niet het probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Die 60 MB is idd het probleem niet, is een kwestie van een paar minuten. Ik wilde gewoon even weten of het al werd ondersteund. Ja dus. Bedankt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de volgende updates zullen nog zaliger zijn(2.4-2.5-2.6)
er komen voertuigen, zwaardere wapens en nog mee speciale trainingen
+ de langverwachte nieuwe engine

hier kan je nog ens alles opnieuw lezen
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=79389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage bug ... op veel Official Leased servers heeft iedereen nu 15 honor ... zie ook www.aaotracker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:14:
de volgende updates zullen nog zaliger zijn(2.4-2.5-2.6)
er komen voertuigen, zwaardere wapens en nog mee speciale trainingen
+ de langverwachte nieuwe engine

hier kan je nog ens alles opnieuw lezen
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=79389
Nieuwe engine :9 ??? Klinkt goed, welke engine? En wanneer?

//edit
Unreal 3 engine in 2006 lees ik nu... Hopelijk trek ik het spel dan nog redelijk met een 6800 GT kaart, die engine wordt best zwaar....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@darkrush: In 2.4 zal (hoogstwaarschijnlijk) UE 2.5 (Unreal Tournament 2004) gebruikt worden ipv UE 2.0 (Unreal Tournament 2003) zoals die nu wordt gebruikt in America's Army. In de 2.5 versie zitten o.a.:
- ondersteuning voor voertuigen (Stryker, Hummer)
- VoIP (voice communicatie zonder Team Speak of iets dergelijks)
- meer dynamisch weer

De introductie van een versie van America's Army op UE 3.0 in 2006 vind ik wel redelijk optimistisch, aangezien alle content opnieuw gebouwd zal moeten worden. Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit eerder een geheel nieuwe game wordt ipv een rebuild van een oude versie. Om voldoende content voor een nieuwe game te bouwen is veel tijd nodig, dus ik vind een release in 2007 waarschijnlijker.

Ik kan het mis hebben. Er werken namelijk meerdere teams aan America's Army, en het Public Application team loopt mbt technologie altijd achter op de andere teams. In het Government Application team hebben ze bijvoorbeeld al een jaar de UE 2.5 versie en voertuigen. Daarom zou het best kunnen zijn dat ze daar nu al aan het beginnen zijn met UE 3.0, zodat het PA team later kan profiteren van dat werk. Ik blijf echter sceptisch ...

HTH :)

Edit:
Hier nog een verhaaltje over de technische mogelijkheden van de UE 3.0 engine: http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ligt het aan mij of kunnen we niet inloggen? Ik wilde het spel weer voor het eerst gaan spelen na een nieuwe installatie, maar als ik wil inloggen krijg ik "Error: unknown". (mn username en password zijn iig goed, want die heb ik op papier staan)

[edit]: Ik kan ook geen verbinding maken met http://login.americasarmy.com/, dus het zal wel aan hun liggen.

[edit2]: De account manager ligt er volgens de Network Status idd uit. Ze zijn een nieuw systeem aan het testen: "Testing an automated system allowing military icons to be displayed in-game"

[edit3(dit is echt de laatste :P )]: De account manager is weer online.

[ Voor 55% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-02-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 19:51
ik heb het nu voor een half jaar weer niet gespeeld maar er zitten toch weer veel bugs in hoor.
*15 honor op veel servers
*ingelogd en defense geselecteerd en ik kan nieteens meer naar mijn startmenu gaan hij switcht meteen terug naar het menu dat je moet selecteren welk mannetje je wilt zijn bij b.v. defense

en dit na inloggen op 2 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel bugs das ook weer overdreven hoor( je noemt er maar 2 op)
die 15 honor is nu toevallig maar daar werken ze aan
en nja als het soms eens blokeert of niet doet wat je wil kan je het niet een bug noemen iedereeen heeft het wel eens dat het niet reageert ofzo
wees blij dat ze zo'n spel maken
het is zeer realistisch en goed dat je zo'n training moet doen zodat niet iedereen direct erop kan
tweede zeer goede is de ROE, en met die nieuwe updates 2.3(veel nieuwe security software) dus de meeste problemen lijken daar ook wat verholpen en dan in de zomer met 2.4-2.5-2.6 wordt er weer volledig nieuw leven ingeblazen
viola ff mijn mening

die nieuwe map(Urban Assault) vind ik best nog cool, die andere nieuwe (woodland Outpost) not nie geprobeerd iemand hier wel?

@ frank heb nog eens je bericht aandachtig gelezen dat komt omdat ze PB aan het updaten zijn je moet wachten, je kan niet kiezen wie je wilt zijn gewoon wachten en je ziet de map ff, het duurt ongeveer 4 min en dan is je punkbuster weer uptodate en dan pas kan je kiezen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kan niet spelen nu, en als ik op de website wil inloggen staat er dit:

Cant make a Connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:03:

Cant make a Connection
Same here, beetje tweakert kijkt natuurlijk wel even op de site.. :X
http://www.americasarmy.com/support/status.php

Even afwachten dus...

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:03:

Cant make a Connection
Ik heb het ook mara weer eens gedownload, ook die melding steeds, jammer. Dadelijk is mn vrije dag alweer voorbij :'(

edit:
Netwerk status is steeds groen bij alles. Af en toe kom ik in het registratieproces, maar dan bij de laatste stap (3) moet je zon vaag figuur overtikken, daar is steeds de verbinding weg, KLOTE!

Betekent dit trouwens ook dat je niet online kan spelen?

edit:
Kan me een script herinneren, als je dan bv op mouse3 klikte dan veranderde je sensitivity van 4 naar 1 ofzo, laat je mouse3 weer los, dan was je sensitivity weer gewoon 4, heeft iemand die?

edit:
Reduced Mouse Sensitivity - CappyR
First, copy these aliases into emtpy aliases in your User.ini file located in your Americas Army\System folder. You might need to renumber them so they go from 1 at the top to 39 at the bottom.

Aliases[34]=(Command="bind MouseX xs1 | onrelease bind MouseX xs2",Alias="MouseSlowX")
Aliases[35]=(Command="bind MouseY ys1 | onrelease bind MouseY ys2",Alias="MouseSlowY")
Aliases[36]=(Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=1.0",Alias="xs1")
Aliases[37]=(Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=4.0",Alias="xs2")
Aliases[38]=(Command="Count bYAxis | Axis aMousey Speed=1.0",Alias="ys1")
Aliases[39]=(Command="Count bYAxis | Axis aMousey Speed=4.0",Alias="ys2")

Next, bind a key to MouseSlowX and MouseSlowY. Example: Tab=MouseSlowX | MouseSlow Y

You can can change the sensitivity for your fast speed and your slow speed by changing the numbers. So say you want a 8 sensitivity on your fast speed you would change both the 4's to 8's. The 1's are for your slow sensitivity.

[ Voor 86% gewijzigd door Rambo op 20-02-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
GVD :(

Steeds kan ik me niet registreren omdat ik die verify image niet snap. Na 2x proberen weg connectie. Wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piece of cake
der hebben duizenden anders mensen het wel gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Ben nu met trainingen bezig, medical breathing, maar ja, kan geen score submitten, dus maar afwachten weer....

tot nu toe alles in 1x gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zegggen dat ik behoorlijk sceptisch ben over de reden die ze geven voor de problemen met Auth:
Testing an automated system allowing military icons to be displayed in-game
Als software engineer test ik NOOIT dingen op een belangrijk live systeem, maar altijd op een speciaal test systeem. Bovendien heb ik die melding al de laatste 2 maanden bij Auth problemen regelmatig zien verschijnen. Eerlijk gezegd vermoed ik gewoon dat dit een soort standaard boodschap is die verschijn zodra Auth problemen heeft.

Verder verbaas ik me erover hoeveel tijd PB updates nu kosten. Als de veiligheid daardoor beter is hebben ze mijn zegen hoor, begrijp me niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Heb medical test 1 afgerond, maar steeds niet kunnen submitten, dus maar begonnen met SF training. Die nu ook gehaald (dia's met voertuigherkenning), deed ik zeker een half uur over. En nog steeds kan ik niet submitten.

Kan ik nu als ik het spel afsluit die tests opnieuw doen? Of bewaard het spel de resultaten? En kan ik dus gewoon morgen submitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gedurende heel de middag af en toe voor uurtje gespeeld en geen problemen gehad me het spel
maar nu juist wou ik joinen, eerst controleert hij PB en dan u account en daar wast het failed.
kga naar site om mijn account eens te bekijken en gaat ook niet
wss zijn ze bezig met werken ofzo zeker
dunnow
maar kzou zeg doe gerust verder met de testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor iemand die twijfelde of hij nog veel die 15 honor bug zou hebben lees eens de laaste zin

Since today we are only tracking 2.3.0 GameServers!

Because the big number of cheats, exploits and hacked servers that are working with older versions of America's Army and still used to mess up tracker-stats, we decided to stop tracking older versions. We also stopped tracking of those 2.3.0 servers where the "Honor 15 Bug" is active!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Rambo schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:52:
Heb medical test 1 afgerond, maar steeds niet kunnen submitten, dus maar begonnen met SF training. Die nu ook gehaald (dia's met voertuigherkenning), deed ik zeker een half uur over. En nog steeds kan ik niet submitten.

Kan ik nu als ik het spel afsluit die tests opnieuw doen? Of bewaard het spel de resultaten? En kan ik dus gewoon morgen submitten?
Ik heb net de 36 punten bij de eerste training gehaalt (37) en ik ga niet eens proberen of die het onthoud als ik een volgende missie ga doen. Ik laat het spel wel open staan en blijf het proberen totdat die het eindelijk doet.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Ik kon gewoon opnieuw beginnen met mediacal en SF training, jammer. Kostte mij weer wat tijd maar ik heb ze nu ook binnen.

Moet alleen nog training 2 van SF. Checkpoint A is gelukt, maar ik snap maar niet hoe ik naar checkpoint B kom, tips zijn welkom :)

[ Voor 37% gewijzigd door Rambo op 21-02-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Rambo schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:23:
Ik kon gewoon opnieuw beginnen met mediacal en SF training, jammer. Kostte mij weer wat tijd maar ik heb ze nu ook binnen.

Moet alleen nog training 2 van SF. Checkpoint A is gelukt, maar ik snap maar niet hoe ik naar checkpoint B kom, tips zijn welkom :)
Ik heb thuis een walk-trought liggen, mocht je er vanavond nog niet uit zijn kan ik die wel versturen.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Graag, ik heb er nu al genoeg van ;)
mb_1010 (at) hotmail.com, gezipt graag ;)

En bedankt :)

edit:
lama

http://www.aehartmann.de/showsite.php?site=spiele_aao

[ Voor 28% gewijzigd door Rambo op 21-02-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:32

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb alle trainingen (inclusief sniper & SF) in een halve dag uitgespeeld en dacht "we gaan eens een servertje" ownen. Nee dus, het enige waarmee m'n score omhoog ging is het medic'en.

Ik rush te hard, dat is goed voor CS en ET. Ik speel graag in teams/squads daardoor ben ik naar ET overgeschakeld, maar iemand neerknallen in AA lijkt zoveel moeilijker te zijn dan in CS of ET. De systeemeisen zijn ietsje te hoog voor mijn laptop (Pentium-M 1,3GHz, 512MB, GeForce 4 Go).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Ja heb ik ook, ik speel het spel weer sinds lange tijd, gisteren Bridge gespeelt. Wat ging dat erg, negatieve score zelfs. Terwijl ik een half jaar terug redelijk goed was :)

Komt wel weer. Maar het is heel wat anders ja als CS etc. Maar dat is juist het mooie, het is niet even knallen, dit is meer :) De hele ervaring wordt er mooier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ook nog sniper en SF trainingen doen. Heb er eigenlijk geen zin in, maar sniper is wel handig. Wachten totdat iemand em "dropt" is ook beetje zinloos.

En op pubbie bridge gaan spelen op assault is een beetje heel erg kut zonder (goede) snipers in jouw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja
bij AA draait het op team hé
bij ET niet bij ET val je zomaar binnen en als je beetje goed bent kan je makkelijk 3 vijanden aan in een kamer soms
bij AA moet je al extreem goed zijn om die drie te kunn doden in 1 kamertje
dus AA roelt en als je in cutteam zijt is het ind soms nie prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed bent kan je een nuttige bijdrage leveren, maar je kan nooit in je eentje het andere team verslaan.
Bijv. op Bridge, jij kan wel iedereen afschieten op de rechterflank, maar als de linkerflank niet goed wordt verdedigd dan wordt je in je rug geschoten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Damn..

Wat was dit lame zeg. Zit ff Bridge Crossing te spelen, komen er opeens 3 gasten online die het hele spel beginnen te vernuecken met (team) spawnkills en votekicks (HE HACKS!).
omfg vage community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

flashin schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:58:
Damn..

Wat was dit lame zeg. Zit ff Bridge Crossing te spelen, komen er opeens 3 gasten online die het hele spel beginnen te vernuecken met (team) spawnkills en votekicks (HE HACKS!).
omfg vage community
community van AA is een van de betere moet ik zeggen, gebeurd bijna nooit wat jij zegt.
verder is er bijna op iedere fatsoenlijke server wel teamwork ( enemy's reporten etc. plannen van te voren maken etc)
dat maakt AA fun, gewoon van, ja er zit een E op de stairs Both fire at 6.30, dan heb je die vervelende sniper altijd wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Ik zelf ben ook nog redelijk AA beginner en heb ook flinke moeite met spelers afschieten.
Misschien leuk om een t.net n00b server op te zetten :)

Ik kan alleen nergens informatie vinden over Windows serers (heb geen linux bak,...)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenstick
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2020

Greenstick

Groen als gras

Je kunt gewoon met de Windows versie van AA een server starten. Kijk maar in je America's Army/System map. Daarin staat een batch bestandje waarmee je een server kunt starten. (Runserver.bat) Moet je het even aanpassen. Voor verdere info is er nog een topic op het forum van de AA site, die kun je vast wel vinden, want het is een "sticky" ;)

- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je de server manager wil installeren moet je even AASM 1-0 Setup.exe in de root directory van America's Army draaien. Dit wordt niet standaard geïnstalleerd, dwz als je versie 2.3 via de patch hebt. Bij de full version weet ik niet zeker of het wordt meegeïnstalleerd, maar daar verwacht ik het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Bij de full version wordt de servermanager ook niet meegeinstalleerd idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Hey mensen zit al een tijdje bij t.net maar lurk er voornamelijk.
Nu zag ik dit topic ook lopen dat vind ik erg oke speel al een heeele tijd AA.
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=26868
In de bovenstaande link staan me stats.
Ik vind de nieuwe levels erg erg oke _/-\o_ Ondanks er wel wat nade spam shit in zit die ik knap kut vind maar oke kan ook wel in je voordeel werken zo nu en dan :P

Iemand nog spelen vanavond? Kom ff hoi zeggen altijd gezellig.
Ik zit trouwens wel in #americasarmy in irc althans vrij regelmatig ik weet niet wie er in dit topic daar zit onder een andere naam?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 10-09 16:26
Server starten, download dit proggie http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=14 .
Werkt erg makkelijk.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds de melding dat PB moet updaten, maar dat is nu al een paar keer gebeurd, zowel ingame als handmatig.
Wat valt hier tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:03:
Ik krijg steeds de melding dat PB moet updaten, maar dat is nu al een paar keer gebeurd, zowel ingame als handmatig.
Wat valt hier tegen te doen?
Op www.evenbalance.com zag ik dat pb gewoon supervaak met eeen update komt. Telkens weer een nieuwe versie die (ongeacht je vette 8 mbit verbinding) vier minuten downloaden betekent.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

[quote]Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:03:

Dit klopt dat zul je elke keer bijna hebben als je inlogt.
Dit is om tevoorkomen dat mensen kunnen cheaten. Ik weet dat het super vervelend is... Ik vind het zelf ook een kut verhaal. Maar alles beter als die kut cheaters.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dit programma kan je makkelijk en heel snel PB updaten. Je kan ook meteen het spel starten na het updaten. Werkt geweldig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Er zij inmiddels nog maar 100 officiele servers en helemaal geen officiele EU servers meer :'( , erg jammer.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik die weapon mods toepassen op mn eigen server? :? kheb ze aangepast, maar krijg ze niet werkend op me server ofzo :S

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bump*

niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dat je op niet SF maps wel met SF wapens wil spelen? Dan moet je ergens in een config file cheats toelaten. Even speuren en je vindt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06

Wokker

De avond wokkel

ik speel sinds 2 dagen ook weer AA maar ik heb nu weer het zelfde probleem als 6 maanden geleden wat een grote reden wat een grote ergenis was. Telkens als ik het spel speel en afsluit dan staat de brigtness in windows ook helemaal verkeerd, terwijl ik deze alleen in het spel heb aangepast zeer irritant dus dus nu moet ik telkens rebooten om het te verhelpen. :( wie heeft er een oplossing voor mij ?

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokker schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:02:
ik speel sinds 2 dagen ook weer AA maar ik heb nu weer het zelfde probleem als 6 maanden geleden wat een grote reden wat een grote ergenis was. Telkens als ik het spel speel en afsluit dan staat de brigtness in windows ook helemaal verkeerd, terwijl ik deze alleen in het spel heb aangepast zeer irritant dus dus nu moet ik telkens rebooten om het te verhelpen. :( wie heeft er een oplossing voor mij ?
Dat probleem heb ik alleen als het crasht, en dan start ik het spel nogmaals op en sluit het netjes af. Jij hebt dus echt last van een bug, kan je niet helpen :(

Wat me trouwens wel opvalt, vooral op mappen zoals pipeline en bridge, is dat assault het echt een stuk moeilijker heeft dan defence. Defence campen gewoon en weten grotendeels waar je vandaan komt, en kunnen daar ook sneller klaarstaan. Wel beetje kut zo, elke keer op D positief scoren, maar als ik op ass zit dan word ik vaak weer geowned :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:58:
[...]

Dat probleem heb ik alleen als het crasht, en dan start ik het spel nogmaals op en sluit het netjes af. Jij hebt dus echt last van een bug, kan je niet helpen :(

Wat me trouwens wel opvalt, vooral op mappen zoals pipeline en bridge, is dat assault het echt een stuk moeilijker heeft dan defence. Defence campen gewoon en weten grotendeels waar je vandaan komt, en kunnen daar ook sneller klaarstaan. Wel beetje kut zo, elke keer op D positief scoren, maar als ik op ass zit dan word ik vaak weer geowned :(
In het verleden was het juist andersom. :) Het is een balans die ze (de developers) moeten zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wokker: Kan het zijn dat je een extern tooltje gebruikt om te overklokken, waarmee je ook gamma en dergelijke kan zetten? Want het kan best zijn dat dat de werking van AA stoort.

@Seiruu: Daarom moet je die maps ook op beide kanten spelen, zoals in een war tussen clans gebruikelijk is. Sowieso kan je het als uitdaging zien om te winnen terwijl je eigenlijk weinig kans maakt. Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk om assault te spelen op Bridge zoalng ik maar een leuk team heb, ook al verlies ik meer rondes dan dat ik win. Iedere gewonnen rondee is dan gewoon een mooi resultaat. Als je enige manier van plezier hebben is door te winnen, dan moet je niet die maps spelen, of alleen als defense ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:48:
@Seiruu: Daarom moet je die maps ook op beide kanten spelen, zoals in een war tussen clans gebruikelijk is.
Snap ik, maar dat is niet echt een ingame solution vind ik (oftewel, niets met balans te maken) dus vind het sowieso een beetje omslachtig.
Sowieso kan je het als uitdaging zien om te winnen terwijl je eigenlijk weinig kans maakt.
Daarom speel ik de laatste tijd ook alleen maar assault, maar vaak heel frustrerend.
Als je enige manier van plezier hebben is door te winnen, dan moet je niet die maps spelen, of alleen als defense ...
Ik wil gewoon iets meer balanced play. Assault loopt nu bijna letterlijk altijd in het vizier van D. Daarvoor moet je overal heel langzaam goed kijken, heel langzaam om elk hoekje kijken, en uiteindelijk is de kans nog steeds enorm dat die gozer je eerst ziet en eerst op je schiet.

IMO moet assault standaard meer nades, smokes en flash bangs hebben. Of misschien dat ze standaard equip hebben waardoor ze beter kunnen zien door smoke.

Ik word sowieso geirriteerd dat je voor noob uitgemaakt wordt omdat je als assault campt, terwijl D NIETS anders doet dan base campen. Beetje lame zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Seiruu: Ik snap je frustratie op zich wel hoor. Ik denk dat het belangrijkste is dat je als team speelt, dan maak je wel een kans. Als je team zich dood rusht en jij de overige tijd met sniper blijft wachten totdat opfor jou komt halen is namelijk ook geen oplossing. Probeer dus met je team te coordineren.

En tja, ik word nog regelmatig voor noob uitgemaakt als er iets mis gaat. Soms lach ik erom, soms haal ik m'n schouders op, soms maak ik de ander belachelijk, soms ga ik gewoon weg .... maar echt leuk zazl het nooit worden. Helaas bewijzen dit soort mensen dat eikels niet alleen in ded boom hangen.

Meer smokes en frags ben ik wel met je eens, dat zou het leuker maken.

Toch vind ik dat een map niet persee in balans hoeft te zijn om leuk te zijn om beide kanten te spelen, zeker als je je eigen vaardigheden en die van je team wil testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 10-09 20:45
Ik ben al een hele tijd aan het denken of ik dit spel wil gaan spelen, maar hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, is dit te doen voor een beginner, en hoe zit het met cheaters? Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ep0ss schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:02:
Ik ben al een hele tijd aan het denken of ik dit spel wil gaan spelen, maar hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, is dit te doen voor een beginner, en hoe zit het met cheaters? Alvast bedankt voor de info.
Jahoor is best te doen, in het begin goed kijken waar je op schiet, weet je niet zeker of het de vijand is schiet dan niet (dan maar een keer extra dood). En camp niet teveel als je de aanvallende partij bent want dan heb je de kans gekicked te worden hoe lomp dat af en toe ook is. Gewoon een beetje in de gaten houden hoeveel teamleden er nog over zijn en dan dus voor de objectives gaan. En je kunt natuurlijk ook ff offline een map verkennen. Typ dan in de console "start mapnaam" . Die mapnamen zijn natuurlijk op te zoeken in je install dir. Ben zelf ook zo begonnen, al waren er toen (begin 2003 als ik me niet vergis, iig sinds versie 1.2) heel wat meer beginners en viel ik niet zo op toen :P

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik AA niet zo beginners-vriendelijk. Als je al ruime ervaring hebt met FPS, dan pak je dit spel snel op, maar voor beginners in FPS is dit spel wel een taaie om aan te beginnen.

Mbt cheats lijkt het sinds versie 2.3 heel aardig onder contrrole, maar dat kan altijd weer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo in het online gamen.
Maar als je toch online bezig wilt zijn is dit naar mij mening het leukste wat er is.
Het kan moeilijk zijn (Maar ja dat geeft ook vodoening)
Ik vond/vind het in iedergeval uitdagender dan BF1942 of vietnam.
Counterstrike vind ik niet realistisch en dat geldt voor eigenlijk alle onliners,
daar gaat het meer om snelheid bij dit spel om slimheid.

Dit is naar mijn mening het leukste spel tot nog toe en het is GRATIS!!!!!!....
Ook niet onbelangrijk voor een Hollander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Mijn clan heeft nu een publieke server tot onze beschikking, en ik nodig iedereen uit om te komen spelen.

In de server lijst staat hij als AASA | -=TROLLS=- cave by FlexGaming, en je kunt mij daar af en toe vinden als -=TROLLS=-DutchDude. Hij staat nu op Urban Assault, maar zal ook bijv WCSE en Sandstorm af en toe draaien. Inloggen naar de IP gaat door in de console 'open 217.148.191.25' in te typen. Zie ook http://aaotracker.4player...?addr=217.148.191.25:1716 Hij draait in Nederland, dus ping zou laag moeten zijn, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Het is geen honor server, da's net een tikkie te duur ... maar misschien daarom juist leuker, omdat mensen niet als honor whores spelen. Op woensdagavond zal er waarschijnlijk regelmatig een publieke training zijn, dus veel trollen, maar ook open voor anderen en lekker druk.

Tot zover deze 'shameless plug' .... :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 15:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Wat is het prijsverschil tussen een honored en een niet-honored server dan? Zou geen idee hebben wat zoiets kost.

Bovendien speel ik alleen IC, dus mij zul je niet vaak tegenkomen. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een honor server een factor 4 tot 5 duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip hoe je de vijand kan herkennen? Ik zie het verschil soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:13:
Iemand een tip hoe je de vijand kan herkennen? Ik zie het verschil soms niet.
Vijand loopt "anders", hebben in live fire andere wapens en zien er vaak uit als terroristen.
Teammate heeft een rug/kontzakje en hebben amerikaanse wapens.

vooral het feit dat ze een rug of kont zakje hebben moet je goed onthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit opgevallen dat ze anders lopen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Servername: U.S. Army Official W 027
IP Adress / Port: 64.74.137.82:1716

Voor mocht je je vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 08:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm.
Ik ben ook net begonnen met het spel. Echt een fantastisch spel, ook omdat het gratis is, maar vooral door die 'realisme'. Veel online gespeeld vanaf stage, om te testen als dit ook werkt hier op deze pc's. Gelukkig op mijn pc wel ;)

Nu heb ik een soort van probleem. Ik kon gister nog gewoon een game joinen, maar sinds vandaag kan ik niet eens een spel joinen. Als ik join dan zie ik het mapje, zie ik punkbuster updaten + authorizen, en ploef ik spring weer terug naar het hoofdscherm :?
Weet iemand wat je hier aan kan doen?.`
[edit]
Als ik mij wil aanmelden bij Soldier Login, wil hij dat niet:
Error: Unknown
[edit2]Ik ben er achter gekomen dat ik niet in kan loggen door:
http://login.americasarmy.com.
Cant make a Connection

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 14-04-2005 11:26 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:21:
[...]

Vijand loopt "anders", hebben in live fire andere wapens en zien er vaak uit als terroristen.
Teammate heeft een rug/kontzakje en hebben amerikaanse wapens.

vooral het feit dat ze een rug of kont zakje hebben moet je goed onthouden ;)
Je kunt het ook horen. Een opfor wapen klinkt beduidend anders als een friendly wapen.
Maar, het is inderdaad soms moeilijk. Vooral als je ook nog Indigenous Forces hebt rondlopen. Ik wil die zo nu en dan nog wel eens per ongeluk neerschieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 15:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
marty26 schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:05:
Servername: U.S. Army Official W 027
IP Adress / Port: 64.74.137.82:1716

Voor mocht je je vervelen :)
Wat is jouw accountnaam dan? Dat moet je er wel bij zeggen, anders kunnen we nog niet meeten. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

wanneer komt de nieuwe update met de nieuwe grafische engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 08:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm. ik kan nu weer gewoon gamen :?
probleem opgelost dus.

een vraagje: kan je die klassikale gedoe ook overslaan? Ik moet nu de hele tijd in zo'n stoel zitten en dat geklets te horen, maar ik wil eigenlijk gewoon spelen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Stronkie schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:28:
wanneer komt de nieuwe update met de nieuwe grafische engine?
De bedoeling is in versie 2.4 maar dat zeiden ze ook al van 2.3 :/
outerspace schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:41:
een vraagje: kan je die klassikale gedoe ook overslaan? Ik moet nu de hele tijd in zo'n stoel zitten en dat geklets te horen, maar ik wil eigenlijk gewoon spelen :)
Dat is dus een saaie training die je moet halen om online te kunnen gamen. Wat je kunt doen is:
1. De antwoorden ergens vandaan halen (heb ik wel voor je) zodat je die gast gewoon 15 min laat praten :)
2. Training hack downloaden zodat je alleen maar "MissionComplete" of iets dergelijks in de console hoeft in te typen en je resultaten worden geupload naar je account ;)

[ Voor 58% gewijzigd door RambOo op 15-04-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de topic om te lezen op de AA forums over toekomstige ontwikkelingen: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=79389

Daarin staat o.a. dat 2.4 idd de UT2K4 engine zal bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

outerspace schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:41:

Tja, ben je aan het spijbelen om te kunnen gamen moet je nog steeds in de schoolbanken zitten!!
Hooah!

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 37 targets gehaald (kun je dit trouwens nog ergens terug vinden?) maar ik kan snipertrainingen nog niet doen. Iemand een idee waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check even op http://login.americasarmy.com of je score ook goed is opgeslagen. Als dat het geval is, dan moet je even AA afsluiten, opnieuw opstarten, in personel jacket inloggen en dan naar de training gaan. Als het goed is zou het dan wel beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23225843,noline] in personel jacket inloggen en dan naar de training gaan. Als het goed is zou het dan wel beschikbaar moeten zijn.
Yep .... inloggen en werken ... thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah ze zijn bezug dus kan nie spele :(
en verveel me dus :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de verrekijker kan gebruiken? Welke key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De B van Binocular.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:15:
Weet iemand hoe je de verrekijker kan gebruiken? Welke key?
^^ met stom

En anders kijk je even bij je controls?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:21

Zillion01

Obey your screen!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:44:
Dit is de topic om te lezen op de AA forums over toekomstige ontwikkelingen: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=79389

Daarin staat o.a. dat 2.4 idd de UT2K4 engine zal bevatten.
voor zover ik begrijp komt 2.4 (in mei) met Unreal 2.5 engine (=UT2k4 engine) en 2.5 met Unreal 3.0 engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daar lijkt het wel op ja. Maar de Unreal 3.0 Engine duurt nog minstens een jaar, misschien zelfs langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat de 2.4 versie op de E3 geshowed zal worden, maar wellicht duurt het nog een tijdje voordat het werkelijk beschikbaar is. 2.5 zal nog steeds op UT2K4 gebaseerd zijn, en zal misschien de laatste versie uit de serie zijn. Ik verwacht deze op zijn vroegst in september.

De versie die UE 3.0 bevat zal een heel nieuw spel zijn, niet een herbouw van het huidige spel, voor zover bekend. En ik verwacht inderdaad dat je daar heel lang op zal moeten wachten. Denk aan zomer 2006.
However, when we start development on the UE3 game engine, we will not 'merge' the code from this engine. We will have to start from scratch to build a new (and very improved) America's Army game.
If and when we build an America's Army game on the UE3 (UnrealEngine3) game engine - it will be a totally new game from scratch. That game engine is going to be far advanced of what we are currently using that you could not simply 'port' the game over to that engine. Yes, this will include all new textures, models, maps, etc.
Ondertussen komen wel X-Box en PS2 versies van AA uit met de naam "America's Army: Rise of a Soldier". Ik verwacht deze redelijk snel, misschien tijdens E3, anders ergens deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw interview, beetje meer info, SCREENIES!!! http://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=92828

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige screenshots!!! Ik kan niet meer wachten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Ja die screens zijn erg vet :D
Kan ook echt niet wachten zeker omdat er gewoon weer nieuwe levels aan zitten te komen.
Ben wel benieuwd wat de toekomst gaat worden voor AA

Ik hoop ook dat er in NL ook eens wat mee lans het spel gaan supporten zodat ik daar zo nu en dan eens kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou inderdaad leuk zijn als er meer LAN parties waren met AA support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante post op AAOTracker:com: http://aaotracker.4player...ight=&hilightuser=&page=1

Hier klaagt Homey over het feit dat het erop lijkt dat de Gamespy features die nodig zijn om AAOTracker te laten werken uit AAO 2.5 verwijderd gaan worden als een bewuste poging om AAOTracker te doen afsterven, voornamelijk omdat ze AAOTracker een slechte invloed vinden op gameplay.

Hij brengt het echter alsof er het allemaal een zeker is en alsof dee werkelijke beslissingmakers uitspraken hebben gedaan, terwijl het slechts gaat om de meningen van sommige mods en beta's. Hij lijkt zich een enorm calimero gevoel aangemeten te hebben, en er ontstaat aan de hand van zijn post een massahysterie, waarin de dev's voor alles wat mooi en lelijk is worden uitgemaakt en gedaan als AA als geheel instort. Eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.

Maar stel: met de komst van versie 2.5 (da's nog een aardig eindje weg, 2.4 komt pas eind deze maand uit) werkt AAOTracker niet meer, maar misschien zijn de in-game stats er dan eindelijk. Eerlijk gezegd zou ik het jammer vinden om de opgebouwde stats te moeten afschrijven, maar geen ramp. Wel vraag ik me af waarom de in-game stats voor minder stats-beluste spelers zou zorgen dan AAOTracker. Sowieso denk ik dat er meer in zou zitten als er betere communicatiemogelijkheden voor het steunen van teamwork moeten komen, en ook moeten spelers meer beloond worden voor goed teamwork.

En wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om heel eerlijk te zijn gebruik ik Tracker alleen maar om te kijken wie er van mijn buddy list online is.

Verder hecht ik ook niet veel waarde aan hoge stats.
Een hoge fragrate (en honor) zegt namelijk niks over hoe iemand zich, bijvoorbeeld in een match, staande houdt. Iemand die bijvoorbeeld dag en nacht op een Hospital server zit, zal in de regel ook wel een hoge honor hebben. Dit betekent echter nog niet dat hij of zij een goede speler of speelster is. Dit geldt natuurlijk ook voor mensen die alleen maar op tracked n00b servers zitten om een hoge FR te krijgen.

Soms zie je mensen keer op keer een server verlaten en rejoinen wanneer ze dood zijn. Of je daarmee ook daadwerkelijk een hogere FR krijgt, dat weet ik niet. Het is soms wel irritant. Ik kan me er dus wel iets bij voor stellen dat de DEV's dit een nadelig effect op de gameplay vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de spreekwoordelijke storm in een glas water gesproken:
GameSpy will not get removed in upcoming patches!

--------------------------------------------------------------------------------

Finally we got a word from a Game Developer and he told us that GameSpy will not get removed in upcoming patches! So all the rumors about this were simply wrong and I am sorry that I posted that in the last news. For this official answer I was waiting a long time and it's sad that only a news like today forced them to say that. It made many things very complicated. If they would have answered any of the mails that I send in the last months to them, this rumors would not exist and many things would be easier for us.

quote:
Although we have to buy Linux and Mac Gamespy licenses separately we do not plan to take out PC gamespy at ANY time for time being. We here at AAO greatly appreciate AAOT's contributions to community and never have purposely tried to hinder them. Sadly sometimes our code and auth changes present challenges of compatibility.

However ... we are still the *bad guys* and we will not get listed as fanpage or download partner. Our tracker will never get permission to use all those nice stats that the official tracker wants to use and our upcoming ladder and tournament system will not get supported by the tournament-mode-stats feature that the DEVs implemented in the last patch.
But at least the tracking should work with upcoming patches like 2.4.0 or 2.5.0

Be warned:
The two admins of this tracker made the decision NOT to track official honor servers after the next v2.4.0 patch! We will track unofficial servers and leased honor servers but no US Army Honor Servers anymore!
Ik vind het maar een rare knakker, die Homey ... en die laatste paragraaf is ook wel vaag. Blijft tracker werken, gaan we gebruikers van officiele servers pesten door ze niet te tracken? Wat zou het denkproces daarachter nou weer zijn?

@Pum: ja, de nadelige effecten van tracker zijn er inderdaad wel, en het is schijnheilig om die te ontkennen. Dan vraag ik me wel af hoe ze dat met een eigen tracker systeem minder willen maken, maar goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo mensen, hi dutch
Couldnt resist, dutch is al zo enthousiast hier, gewoon aanstekelijk.
Vergeet het onderwerp Homey joh, de man is labiel en alles wat ie gezegd heeft heeft alleen maar schade gebracht aan de tracker community.
Ok to the point.
Wat ik wel eens wil weten is wat de nieuwe unreal versie ons gaat brengen t.o.v. datgene wat we nu ervaren.
Ja er kunnen autootjes rijden en ja er is meer interactie mogelijk tussen npc en spelers, maar kan ik ook minder bugs verwachten?
Bugs is AAO killer nr1 geweest in het verleden, menig speler had gewoon geen trek meer in blue screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^ Zo kom je je clanleader ook eens ergens anders tegen. 8) Hoi Q! Succes met de war vanavond!

De belangrijkste reden om naar UE 2.5 over te stappen zijn features, dus niet om bugs te fixen. En eerlijk gezegd kan ik nauwelijks wachten tot 2.4 uitkomt om te zien hoe de random spul (objectives, spawn points, doors, etc) de game play zullen veranderen.

Eerlijk gezegd verwacht ik dat er wel minder bugs in de engine zullen zitten, maar da's maar 1 onderdeel van de game. Er zitten ook zat bugs in de maps en game-specifieke code die je met een nieuwe engine niet oplost. Er waar die Critical Errors vandaan komen is een raadsel .... wie weet zijn ze gefixt, wie weet niet.

Wat ik me wel afvraag of de UE 2.5 meer overklokker-vriendelijk is. UE 2.0 is bekend om de crashes op overklokte hardware, waar andere games gewoon doorzoemen. Gelukkig is mijn gepimpte hardware stabiel genoeg om ook op UE 2.0 stabiel te draaien.

Ook maar even een zinvolle repost van ons clanforum met de 2.4 release notes:
America's Army: Special Forces (Q-Course)
Release Notes (Version 2.4.0)

=========================
What's new

New Multiplayer Missions
------------------------------------------------------------

Included in this version of America's Army are four new Special Forces multiplayer missions. Two of these new missions contain both the Special Forces playable Soldier class, as well as the Indigenous Forces playable class. The other two new missions are 'SF Exclusive'containing only the Special Forces playable Soldier class.

- SF Courtyard:
(SF & IF)

A daytime rural village mission where players must question informants to find the location of a laptop computer containing information about terrorist operatives. Once secured, the Assault team must then reach the extraction point with this laptop. The otherteam is on Defense trying to prevent the other team fromsecuring and extracting with the laptop. This mission's spawn points, NPC objectives, laptop objective, and extraction points - are all randomly selected each round. This mission includes the following new v2.4 features: Random Spawn Points, Random Objectives, Inventory Objectives, and Door Breachers.

- SF PCR (Precious Cargo Recovery):
(SF & IF)

A night urban mission where both teams must race to retrieve a briefcase containing sensitive information about terrorist operatives. Each team must locate and secure this one briefcase and then carry it to their extraction point successfully. The team that successfully extracts with the briefcase in-hand wins! This mission's spawn points, briefcase objective, and extraction points (1 per team) - are all randomly selected each round. This mission includes the following new v2.4 features: Random Spawn Points, Random Objectives, Inventory Objectives,and Bunker Defeating Munitions (BDM).

- SF Blizzard:
(SF Exclusive)

A night mission set in a snowy Alpine forest environment where soldiers must gain entry and assault a remote enemy compound. This map has 2 different objective scenarios which are randomly selected each round. In one scenario the soldiers must either destroy or protect the electrical power station. The alternate scenario requires the soldiers to either deactivate or protect the radio communications equipment. This mission includes the following new v2.4 features: Random Spawn Points, Random Objectives, Door Breachers, and Bunker Defeating Munitions (BDM).

- SF WaterTreatment:
(SF Exclusive)

A night urban mission where players must either protect or secure containers of radiological material stored in various locations within an urban complex. The Assaulting team must gain entry to the building, locate and secure the radioactive material container, and then reach the extraction point successfully with this container. The Defending team must protect and prevent extraction of this sensitive container. This mission includes the following new v2.4 features: Random Spawn Points, Random Objectives, and Inventory Objectives.

New Weapons

- M141 Bunker Defeat Munitions (BDM):

The M141 BDM, or Bunker Defeat Munitions, is a shoulder- fired rocket designed to defeat fortified positions, bunkers, and light armor. The BDM is given to the 18C SF MOS Soldier (Engineering Sgt.) but can be used by any member of the SF A-Team (ODA). The BDM can be used anywhere, but will have specific targets designed as objectives or obstacles. These specific targets will be identified by a HUD message that will appear when the player's crosshair moves over the object. The BDM in our new v2.4 missions can be an advantageous tool to use in order to tactically and efficiently gain entry into the
enemy's compound.

- AGP-DB14 Door Breacher:

The Door Breacher is an explosive device designed to make entry on locked or un-operable doors. Another MOS-specific weapon, the DB will be issued only to the 18C SF MOS Soldier (Engineering Sgt.). The Door Breacherwill be usable on designated locked doors in the new missions. The player will be able to identify valid targets by a 'Breachable' message that will appear on the player's HUD. The Door Breaching in our new v2.4 missions can be an advantageous tool to use in order to tactically and efficiently gain entry into enemy restricted areas.

New Features

- Updated Game Engine:

The entire America's Army game is now running on an updated version of the Unreal Engine - Unreal Engine 2.5. This updated engine code base provides several enhancements to the game engine in several areas, including efficiency (optimizations), security, stability, bug fixes, new gameplay feature infrastructure, etc.

- Updated User Interface:

As part of the new engine code base update, many new user interface specific enhancements were implemented. The v2.4 User Interface has been overhauled 'under the hood' to take advantage of these new engine optimizations and functionality. The game's new UI will look very similar, however it will run much more efficiently and utilize some of the new features of the new engine.

- Random Player Starts:

In v2.4 players will start randomly between predetermined locations on the new levels. This allows for a more dynamic and realistic game experience, increasing replayability and helping to limit the predictability of enemy placement and routes. Random Player Starts will also enhance the current game by putting more emphasis on strategy rather than the memorization of map geometry. It will also reduce the negative impact of exploits such as grenade spamming.

- Random Objective Locations:

In v2.4 the location of objectives will change for each round, and can move around between any number of possible positions. With the addition of random objectives, the locations change from one round to thenext, forcing the need for both Assault and Defense teams to search for the objective. This new feature promotes replayablilty, and helps to enhance strategy over predictability in game play.

- Inventory Objective Type:

v2.4 features an all new objective type in which objectives can be transportable in maps (via a player's inventory), requiring their delivery to specified locations. These 'inventory objectives' can be picked up,
dropped (upon death), and passed on to other teammates. Inventory objectives provide a new style of objective-based game play by adding another dimension to objective completion. These objectives must be picked up and taken to a specific location in order to be considered complete. If a player dies while carrying one of these objectives, it drops, and must be retrieved by another teammate to continue the mission. Inventory Objectives can be passedon to teammates by using the action key on a teammate (just like healing a teammate). These objective types alsotake advantage of random objectives, by moving the drop point/pickup point of the inventory objective to different locations from one round to another.

- NPC Conversation Objective Type:

This feature allows a qualified player to help their team by speaking with the NPC (Non-Playable Characters) placed randomly around the level to gain intelligence about the whereabouts of the mission's main objectives. Talking with the NPC's will help the team locate the randomly placed objectives in the level. Once a qualified player speaks to an NPC in the level, the mission's main objective location will show up on their team's HUD compass as normal.

- Special Forces A-Team Videos:

Included with this release of America's Army are all new Special Forces informational videos. These 7 videos describe each SF MOS (Military Occupational Specialty) in detail as well as show some exclusive footage of the Special Forces A-Team members in action. There is one video for each member in the standard Special Forces ODA (Operational Detachment Alpha - or 'A-Team'). These 7 SF MOS team members are as follows:

18A - Detachment Commander
18B - Weapons Sergeant
18C - Engineering Sergeant
18D - Medical Sergeant
18E - Communications Sergeant
18F - Intel Sergeant
18Z - Team Sergeant

These videos are included in the v2.4.0 Full Install and can be accessed using the desktop shortcut created or by navigating to the 'America's Army\System\Videos' directoryand double clicking the 'SF_A-Team_Videos.exe' file.

What's fixed

This v2.4 release of America's Army contains a substantial number of other miscellaneous enhancements.

Included in these are enhancements to the following areas: security, authentication, optimization, and much more.

v2.4 also contains a whole host of exploit fixes, bug fixes, and other miscellaneous fixes.

Known Issues
Wat ik me dan weer afvraag: zijn er ook nieuwe trainingen? Volgens mij moet je namelijk een nieuwe training doen om met Non-Player Caracters te praten ... maar goed, misschien heb ik het mis.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet het, ik ben flink aan het spammen, maar dit zal jullie blij maken: 2.4 is uit!!

Op de AA site is een lijst met download partners te vinden, maar deze vond ik zeer interessant:
http://www.two-degrees.com/americasarmy.html

Daar download je een soort P2P client die bedoeld is voor legale file sharing. 't Werkt wel goed, lijkt het.

Enjoy :)

Edit: overigens kan je alleen een Full Version downloaden, omdat een patch lastig (zo niet onmogelijk) was met de nieuwe game engine. Het advies is om de oude versie te de-installeren en ook alle files / folders te wissen voordat je de nieuwe versie installeert.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:10:
Ja, ik weet het, ik ben flink aan het spammen, maar dit zal jullie blij maken: 2.4 is uit!!
Ach, ik speel het bijna nooit meer, maar ik vind het toch interessant om een beetje op de hoogte te blijven, dus ga gerust door :).

En voor wie het interessant vindt, dit is de officiele md5 hash:
code:
1
0599d0c645ab39b103f2e3b55aa10f18 *armyops240_win.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik ben het momenteel ook al aan het downloaden. ben heel benieuwed hoe die nieuwe features zullen uitpakken.

Nieuwe engine houd in oude bug's weg maar nieuwe engine brengt ook nieuwe bug's.
Ik hoop dat be bug's meevallen deze keer of weg blijven kan ook.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig om nu 2.4 te installeren of kun je beter wachten totdat de gameservers ook ge'upgrade zijn (mocht dit nodig zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle officiele servers zijn geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog geen Europese officiele servers, maar dat ligt ofwel aan de maps die ik gespeeld heb, ofwel dat duurt niet lang meer. Hier even een korte review van mij.

Na het installeren viel me direkt de nieuwe menu's op. Eerlijk gezegd vind ik het grotendeels er niet beter op geworden, op sommige plaatsen juist slechter, en zeker niet mooi. Maar goed, het zijn maar menu's en het gaat uiteindelijk om de game play ...

En de game play is best wel veranderd. Een paar dingen die een heel groot verschil maken zijn de volgende:
- Kinderarmen: Ja, lieve lezers, onze soldaten hebben kinderarmen, want ze gooien granaten nu net zover als jij en ik in groep 8 deden. Dit is waarschijnlijk bedoeld om het granaat spammen op een map als Urban Assault te verhelpen, maar het helpt ook veel dingen om zeep die tot nu toe juist goed waren. Zo kan je op Bridge geen granaten meer van de ene catwalk over mid arch op de andere gooien, wat heel erg jammer is. Ook het gooien van smokes is een stuk minder effectief. Een dubbele thumbs down voor deze aanpassing.
- Combat Effectiveness: De Combat Effectiveness Meter blijft nu veel lager staan in de meeste situaties en komt langzamer omhoog na bijvoorbeeld een sprint. Gevolg is een veel grotere terugslag van je wapen en een grotere spreiding van je kogels. Je moet nu veel meer je best doen om een goede positie in te nemen om iemand neer te schieten, zeker op grotere afstanden. Rush and spray is moeilijker. Ook heeft het effect op de blind spam met 203's: dat gaat nog steeds, maar niet meer zo nauwkeurig, dus minder vaak in 1 keer door het raam naarbinnen. Mijns inziens goede aanpassingen, hoewel ze sommige maps veel veranderen. Assault op Bridge is nog lastiger geworden dan het al was.

Verder zijn er op nieuwe maps natuurlijk ook nieuwe game play elementen toegevoegd, nl:
- random objectives: zeer koel!
- portable objectives: zeer koel!
- random spawn points: zeer koel!

De nieuwe mappen:
Ik ben begonnen met SF Courtyard. Zeer leuke map, zowel outdoor als indoor, tunnels, sneaky plekjes, goede missie. Ja, dit wordt een favoriet van mij.

SF Watertreatment: Leuke map, een beetje pipeline achtig, maar niet heel bijzonder imho.

SF PCR: Leuke map, vooral grappig effect mbt de random respawns, soms start je echt vlakbij elkaar. Deze moet ik zeker nog wat vaker gaan spelen.

SF Blizzard: Deze heb ik maar zo kort gespeeld, dat ik er niet veel zinvols over kan zeggen nog. Het leek me wel een aardige map.

Verder zijn er nog wat bestaande maps aangepast. Ik heb nog maar enkele gespeeld, en met name SF Oasis en Bridge. Eerlijk gezegd denk ik dat ik veel minder Bridge ga spelen, aangezien de balans nu echt te ver naar defense is doorgeslagen door de eerder genoemde aanpassingen in game play. Bij SF Oasis is het spawn punt van Defense een flink stuk naar voren geschoven, wat, samen met de CEM aanpassing, een dramatisch verschil maakt in game play. Defense heeft nu een behoorlijk voordeel, waar eerst Assault juist een voordeel had. Jammer dat ze de VSS hebben weggehaald.

Graphics en dergelijke zien er goed en glad uit, maar eerlijk gezegd is mijn hardware momenteel al zo snel dat ik een verbetering in FPS niet zo snel merk. Anderen zijn hier echter positief over.

Een zwaar negatief punt is het selecteren van wapens aan het eind van de ronde: dat scherm komt niet automatisch naar boven, waardoor ik al enkele keren wapens heb misgelopen. Heel vervelend! Dat scherm is ook onhandig, want ik heb al meerdere keren naast de button voor het wapen geclickt, omdat de knoppen zo dicht bij elkaar staan.

Overal ben ik niet onverdeeld positief of negatief over 2.4. Ik zal er nog goed aan moeten wennen, maar sommige dingen die (in mijn ogen) achteruit zijn gegaan zijn nu nog moeilijk te accepteren. Met name SF Courtyard maakt het dan nog een beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik installeerde 2.4 ook maar krijg nu het volgende....tijdens het opstarten

No Label

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3403 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON 9600 XT-4 (6476)

Ran out of virtual memory. To prevent this condition, you must free up more space on your primary hard disk.

History: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -696 FArray <- FArray::Realloc <- -58*12 <- TArray<< <- TArray<< <- TArray<< <- TLIPSincController::LoadFromDisk <- TLIPSincDB::LoadLIPSincDBFromDisk <- LIPSincInitGame <- UGameEngine::Init <- InitEngine

hebben jullie eerst de oude gedeinstaleerd of hebben jullie deze laten staan?
Ik heb een zeer nieuwe pc die alles probleemloos aan kan, behalve dit dus. Heb nog zeer veel aan ruimte vrij op mijn harddisk en geheugen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de oude deinstaleren?Staat namelijk geen deinstallatie programma geinstalleerd....
Heb hem nog steeds niet draaiende. (na dik 2 uur proberen)
moet ik nog dingen saven/backupen voordat ik ga wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst oude installeren, alle directories verwijderen, dan nieuwe installeren .... Raar, bij mij is er altijd een uninstall geweest.Heb je wel gekeken bij Add / Remove programs in Control Panel? Je kunt mijns inziens alles wissen, tenzij je eventuele custom binds hebt gemaakt in je ini files die je wil bewaren, of leuke screenshots uit je screenshot folder.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:21:
Eerst oude installeren, alle directories verwijderen, dan nieuwe installeren .... Raar, bij mij is er altijd een uninstall geweest.Heb je wel gekeken bij Add / Remove programs in Control Panel? Je kunt mijns inziens alles wissen, tenzij je eventuele custom binds hebt gemaakt in je ini files die je wil bewaren, of leuke screenshots uit je screenshot folder.
Heb geen uninstall kunnen vinden......En onder windows add/remove staat hij er niet in. Maar alles wissen dus? lekker deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.4 alweer, zal er veel veranderd zijn sinds 0.8 :lol:

zal wel, ga het weer eens proberen
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.