[PC] Counter-Strike: Source Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27
Geen matches
cl_showfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Geen matches
of net_graph 0t/m5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Geen matches
Net even op servertje gespeeld zal er wel leuk uit en speelde ook wel ok :)

wel 2 dingen die me opvielen:
- Hitboxen klopt imo weer geen reet van (kon ook komen doordat server een beetje laggy was).
- Nieuwe smoke is te langzaam daar worden acties alleen maar nog trager door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Geen matches
The Doctor schreef op 15 augustus 2004 @ 15:05:
Net even op servertje gespeeld zal er wel leuk uit en speelde ook wel ok :)

wel 2 dingen die me opvielen:
- Hitboxen klopt imo weer geen reet van (kon ook komen doordat server een beetje laggy was).
- Nieuwe smoke is te langzaam daar worden acties alleen maar nog trager door.
Volgens mij kloppen die hitboxes ook niet nee. De gameplay moet nog wel wat aan verbeterd worden ! Maar het ziet er echt goed uit

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 05:37
Geen matches
Net op lan server gespeeld, hit boxes kloppen toch aardig goed. iig beter dan de Steam 1.6 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Geen matches
misschien dat het daarom lijkt alsof het niet klopt, dat komt omdat het eigelijk wel klopt hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Matched: source
T7D_Sneezy schreef op 14 augustus 2004 @ 20:02:
@Cowboy_Bebop

ik vind dit er al briljant uit zien! wacht maar tot je het zelf speelt, het is vast super mooi
Nou ik heb net nog zo'n filmpje van 6 minuten gedownload (MP_Boomtown in game) maar vind er niks vernieuwends aan. Leuk dat je zo'n tonnetje physics heeft maar verder vond ik het er niet veel mooier uitzien. Ok, zo'n poppetje sterft wat mooier, maar verder...Hopelijk gaat HL2/CS2 meer uit de Source-engine halen want gebruikt CS:S er volgens mij nog niet eens 20% van. (geen veel betere textures etc..kijk eens naar die kappote auto in het level, ziet er echt niet mooi uit ofzo). Ook al is het een directe port ze hadden veel beter werk kunnen doen. (kijk naar dingen als Jdoom en Legacy Doom van Doom I/II die hebben er iets veel mooiers van gemaakt dan het origineel eruit zag).

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-08-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 69767 schreef op 15 augustus 2004 @ 16:24:
[...]

Nou ik heb net nog zo'n filmpje van 6 minuten gedownload (MP_Boomtown in game) maar vind er niks vernieuwends aan. Leuk dat je zo'n tonnetje physics heeft maar verder vond ik het er niet veel mooier uitzien. Ok, zo'n poppetje sterft wat mooier, maar verder...Hopelijk gaat HL2/CS2 meer uit de Source-engine halen want gebruikt er volgens mij nog niet eens 20% van. (geen veel betere textures etc..kijk eens naar die kappote auto in het level, ziet er echt niet mooi uit ofzo).
In vergelijking met CS is dit precies wat de game nodig had, en hij ziet er dus echt wel mooi uit. Als ik jou was zou ik hem eerst zelf maar eens spelen. Dat stof bijvoorbeeld in de koepel is echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
idd... die mooie glanzende vloer... en als je goed kjijkt zie je op je 8tergrond in de koepel heel mooi stofjes onzo naar beneden dwarrelen... egt mooi... eerst spelen en dat beoordelen.. ;)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105997

Geen matches
Ik heb het nu een uur gespeeld en zal even melden wat ik vind:

Het is wel mooi, heeel mooi zelfs.

Je heb een heel dik systeem nodig om 60 fps te halen, ik zit tussen de 70 en 50 met aa op 6 en alles op hoog. (me@ 9800pro xp3000 2 x 512)

Smoke te langzaam maar wel mooi, en niet laggy.

Flash leuk gedaan. Maar je wordt wel veel geflashed omdat je bommen op kan pakken.

Hitboxes zijn heel vaag, kan ik nog niet echt zeker over zijn. Kwam miss door server, maar het was echt bagger.

Physics, heel leuk en aardig maar het voegt nix toe aan de gameplay, leuk dat je een tonnetje om kan schieten, maar het kost allemaal rekenkracht en je heb er verder nix aan.

Het speelt nog een beetje vaag dus, maar het heeft zeker dikke potentie om leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-03 13:55

b3ta

Hallo

Geen matches
Ben ik de enige die de models zo vaag vind lopen??? Ze lopen net alsof ze een beetje met hun hoofd naar voren hangen en langzaam aan het schuiven zijn met hun benen...

Nee ik vind de models van 1.6 dan wel beter bewegen (movement) Het ziet er bij 1.6 wat natuurlijker uit

En ik vind de preformance ook een beetje tegen vallen...

Hij loopt bij mij op een fps van 20 - 70 Dus niet echt wat je stabiel kunt noemen dat vind ik jammer... vooral in actie wordt het dan al gauw moeilijk schieten met een hapering in beeld.

Specs: 2400+ @ 2Ghz
Ram: 1024MB 333mhz
Video: 9800Pro 128mb

[ Voor 37% gewijzigd door b3ta op 15-08-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 105997 schreef op 15 augustus 2004 @ 16:30:
Ik heb het nu een uur gespeeld en zal even melden wat ik vind:

Het is wel mooi, heeel mooi zelfs.

Je heb een heel dik systeem nodig om 60 fps te halen, ik zit tussen de 70 en 50 met aa op 6 en alles op hoog. (me@ 9800pro xp3000 2 x 512)
Nou ik haal hier met een r9600xt met alles op high, 1024x786 minimaal 45 en dat is alleen met veel actie, voor de rest rond de 60 a 70 fps dus je hoeft echt geen uber pc te hebben.

Ik denk dat de game met een gf4mx ook nog wel redelijk te spelen is (kijk maar naar d3), zij het met de details wat lager natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het verschilt nog al, de een haalt juist wel hoog de ander weer niet. Maarjah het is een geripte beta dus we moeten niet zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Geen matches
b3ta schreef op 15 augustus 2004 @ 16:40:
Ben ik de enige die de models zo vaag vind lopen??? Ze lopen net alsof ze een beetje met hun hoofd naar voren hangen en langzaam aan het schuiven zijn met hun benen...

Nee ik vind de models van 1.6 dan wel beter bewegen (movement) Het ziet er bij 1.6 wat natuurlijker uit

En ik vind de preformance ook een beetje tegen vallen...

Hij loopt bij mij op een fps van 20 - 70 Dus niet echt wat je stabiel kunt noemen dat vind ik jammer... vooral in actie wordt het dan al gauw moeilijk schieten met een hapering in beeld.

Specs: 2400+ @ 2Ghz
Ram: 1024MB 333mhz
Video: 9800Pro 128mb
Ligt waarschijnlijk aan je processor ik heb 80/90 constant (als er veel actie is soms dropje naar de 70) met 2400MHz AMD XP en een 9700.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjaps op 15-08-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:46

2mb

Geen matches
Loop je de kans je Steam account te verliezen als je de no-steam beta speelt?

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Geen matches
2mbcs schreef op 15 augustus 2004 @ 17:14:
Loop je de kans je Steam account te verliezen als je de no-steam beta speelt?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Geen matches
Naja, je moet toch zowieso straks een HL2/ CS S key kopen om CS S verder te kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Geen matches
Naja, je moet toch zowieso straks een HL2/ CS S key kopen om CS S verder te kunnen spelen. :)
Dat was ik toch wel van plan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
The Doctor schreef op 15 augustus 2004 @ 17:11:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan je processor ik heb 80/90 constant (als er veel actie is soms dropje naar de 70) met 2400MHz AMD XP en een 9700.
Ik vat het niet hoor: mijn specs:

xp3000
9800PRO
2 keer 512ddr

Alles op zn mooist aa 6x
Dan zit ik tussen de 80 en 45
meestal 60

Andere gast had nog betere cpu en die haalde ook niet meer. Errug vaag dus, zal wel aan de beta liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105997 op 15-08-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Op welke servers spelen jullie dan...? kan iemand een paar ip's geven?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
62.216.6.188:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-03 21:31
Geen matches
hoi :)
hij speelt wel lekker, als je genoeg fps hebt iig, het enige wat nog een beetje crappy is zijn de hitboxxen maar dat ligt cker weten aan de server (die van hierboven, no-offence het was nog steeds erg vet tnx 4 hosting :D)

lijkt me niet dat valve jaren aan een engine heeft gebouwd en dan de hitboxxen een beetje vergeet. ze moeten het van de community hebben, dus het komt wel goed :D

physics zijn leuk, beetje tegen dingetjes aanschieten, achter tonnen zitten enzo
fb, he en smoke zijn echt perfect! guns voelen raar aan maarja, tis geen 1.6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120010

Geen matches
Server down, hij geeft vage memory fouten.

Probeer het vanavond nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
aaargh de server tweakers hangt :(

mja die physics leuk, maar het voegt 0 toe aan gameplay :)

DK83 TNX voor hosting :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105997 op 15-08-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Geen matches
is er misschien iemand die op de UT zit ofzo die wat kan hosten?
ik weet niet wat DK83 voor verb heeft, maar hitboxxen waren ugly, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
kep hier aardig wat ip's liggen waar van het er meestal maar 1tje doet... en al kom je er in.. dan crashed deze weer naar paar minuutjes gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Geen matches
CommanderKeen schreef op 15 augustus 2004 @ 17:47:
is er misschien iemand die op de UT zit ofzo die wat kan hosten?
ik weet niet wat DK83 voor verb heeft, maar hitboxxen waren ugly, sorry :P
Jup dat ging echt nergens over.

/me The Doctor zwaait naar CommanderKeen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tjaps op 15-08-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120010

Geen matches
Hij is weer up, kheb de computer waarop de server draait opnieuw opgestart.
Ben vanavond weg dus als hij down gaat is het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:39
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/features/articles/csspreview/phl_css_1.jpg
Deagle screenshot.

Playtest bij Planet Halflife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Geen matches
Anoniem: 120010 schreef op 15 augustus 2004 @ 18:12:
Hij is weer up, kheb de computer waarop de server draait opnieuw opgestart.
Ben vanavond weg dus als hij down gaat is het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06
Geen matches
ja hoor, ga ik net lekker.. kapt de server 8)7 :+

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Heeft er iemmand nog wat ip's voor servers waarop je wel kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Geen matches
Probeer het eens op : 212.123.177.238:27015

Dat is mijn ip, kweet niet of de pings goed zijn.... :p

seems to work :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rival24 op 15-08-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Mijn Favorite servers worden maar niet bewaard, hebben jullie dat ook?
Ook mn buyscripts krijg ik niet aan de praat. Soms wordt ook mn config ineens teruggezet naar default ofzo. Snap er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-04 07:36
Geen matches
Ik ben wel benieuwd over het verliezen van je Steam account als je de NON-Steam versie download en speelt. Kan Steam oppikken dat je dit geinstalleerd heb? Ook wanneer je de NON-Steam versie complete toegang via je firewall ontzegt? Voor de zekerheid heb ik op mijn alternatieve steamlogin ingelogt, ik wil hem wel zo gaan proberen. Ik vind het toch jammer dat je hem dan kwijt raakt. Mogen ze je daar wettelijk wel voor straffen aangezien deze producten los van elkaar staan en ze je niet mogen straffen op die manier. Wat wanneer je je Doom 3 key verliest omdat hij een illegale versie van Quake 3 vindt... zou zoiets mogen? Bovendien... je kan hem toch niet online spelen, dus zoveel is de beta niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Geen matches
Novah schreef op 15 augustus 2004 @ 19:14:
Ik ben wel benieuwd over het verliezen van je Steam account als je de NON-Steam versie download en speelt. Kan Steam oppikken dat je dit geinstalleerd heb? Ook wanneer je de NON-Steam versie complete toegang via je firewall ontzegt? Voor de zekerheid heb ik op mijn alternatieve steamlogin ingelogt, ik wil hem wel zo gaan proberen. Ik vind het toch jammer dat je hem dan kwijt raakt. Mogen ze je daar wettelijk wel voor straffen aangezien deze producten los van elkaar staan en ze je niet mogen straffen op die manier. Wat wanneer je je Doom 3 key verliest omdat hij een illegale versie van Quake 3 vindt... zou zoiets mogen? Bovendien... je kan hem toch niet online spelen, dus zoveel is de beta niet waard.
Tuurlijk mag dat. Steam mag met accounts doen wat ze willen, de vraag is echter hoeveel mensen hun producten dan nog kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik ben er ook wel beetje bang voor.
Aan de andere kant, ik heb nog een cs key liggen, bij Halflife Generations zaten er twee (1 key voor HL, 1 voor CS).

Ik weet ook niet of ze het wel kunnen scannen, je logt gewoon in op steam, maar je speelt niet via steam volgens mij. Dus misschien is het wel gewoon hetzelfde steam opstarten, maar niet spelen.

Wel aardige discussie ja, of ze wel mogen bannen hiervoor.
Ach, het is maar een beta, straks als HL2 komt met CSS, dan koop ik em toch.
Denk dat ze dat bij Valve ook wel snappen. (Dan wil iedereen toch lekker multiplayeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-03 13:55

b3ta

Hallo

Geen matches
ik denk dat ze het bij valve echt wel begrijpen... er heerst nu al ongeveer een jaar een onstilbare honger naar screenshots/filmpjes etc. En nu is eindelijk de kans om het ECHT te spelen deze mensen die het spel nu spelen zullen de game als hij binnenkort uitkomt echt wel gaan kopen in de winkel...

Ik denk dat als het spel eenmaal in de winkel ligt (ik hoop het eerder weet niet of het zo is) Er bij valve een lik op stuk beleid komt en dus steam accounts (inclusief key hoop ik) bannen als ze gedrag zien wat niet ten goede komt van het spel + medespelers (zoals cheaten, of hacken van steam files)

We'll see, ik zelf heb ook de beta gespeeld ik vind er verder weinig aan omdat het een beta is die voor mijn doen nog niet echt super optimized is (DUH tis een beta ;) ). Speel hem dus pas weer als de full uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Geen matches
* Dan maar wachten totdat het legaal uit is *

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-08-2004 20:16 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Geen matches
doen ze niet :) ze moeten het van ons hebben, dus als ze dat zouden gaan doen verliezen ze alleen maar een deel van de community

anyway, ik ga maar eens naar 212.123.177.238:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
ik hoop dat 212.123.177.238:27015 lang online blijft, het is daar lekker gezellig :)

Arfman, ik heb je voor je probleem gemailt op het adres wat in je profiel staat.

morgen zou trouwens het preloaden van de Beta voor de CZ en ATi bezitters moeten beginnen, en woensdag zouden die mensen hem moeten kunnen spelen.

Oh BTW mensen, niet de V3 cracked beta gebruiken, die crashed namelijk! gewoon dus de normale "oude" versie gebruiken! (Voor mensen die niet snappen waar het over gaat, denk er maar verder niet over na ;)

[ Voor 28% gewijzigd door FlashBang op 15-08-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Geen matches
Hier kan ik mij ook zo boos om maken :(

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/8356/it_real6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/1874/it_real2.jpg

Nog geen twee dagen uit en ze hebben het alweer voorelkaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 15-08-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hoere-cheaters :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

Geen matches
Anoniem: 23844 schreef op 15 augustus 2004 @ 20:33:
Hier kan ik mij ook zo boos om maken :(

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog geen twee dagen uit en ze hebben het alweer voorelkaar.
De schoften. Nu maar hopen dat Valve er nog wat aan gaat doen voordat het spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 16:52
Geen matches
net als met 1.6 zeker

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Geen matches
lol cheats :P

net of je dan zo'n lekkere fps hebt :)

[ Voor 60% gewijzigd door CommanderKeen op 15-08-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93564

Geen matches
Kan ook gesoept zijn die screens.. heb er al veel van gezien..

Met 1.6 en met CS:CZ heb ik nooit last van cheaters ( of ik own die noobies gewoon O-) )

Valve Anti-cheat systeem werk in mijn ogen best goed.. Ikzelf heb de beta nog niet gespeeld, maar volgens mij heeft het nog geen Valve anti cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Geen matches
Russian Phoenix schreef op 15 augustus 2004 @ 20:23:
ik hoop dat 212.123.177.238:27015 lang online blijft, het is daar lekker gezellig :)

Arfman, ik heb je voor je probleem gemailt op het adres wat in je profiel staat.

morgen zou trouwens het preloaden van de Beta voor de CZ en ATi bezitters moeten beginnen, en woensdag zouden die mensen hem moeten kunnen spelen.

Oh BTW mensen, niet de V3 cracked beta gebruiken, die crashed namelijk! gewoon dus de normale "oude" versie gebruiken! (Voor mensen die niet snappen waar het over gaat, denk er maar verder niet over na ;)
Hmmm.. server crasht helaas af en toe, ik zal m opnieuw blijven starten totdat ik ga slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Geen matches
Rival24 schreef op 15 augustus 2004 @ 21:11:
Hmmm.. server crasht helaas af en toe, ik zal m opnieuw blijven starten totdat ik ga slapen :P
Twee keer dacht ik de oorzaak te zijn. Hierbij probeerde ik 1x de bocht 'af te snijden' en liep tegen de muur op. Dit was de 2de bocht van de T-spawn naar hallway. De tweede keer schoot ik met een colt op een barrel bovenaan de tunnel aan de CT kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
heb je een zware pc nodig om een server te draaien? anders kan ik me oude 350Mhz wel als server neerzetten. Ik denk alleen niet dat er heel veel mensen inkunnen omdat ik maar 1024/320 inet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Geen matches
Dit doet hij op een PIII667 met 256mb ram en 416 / 2240 inet

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~ccoppens/zooi/css.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Geen matches
Die hebben we hier niet nodig en anders mail/ICQ/MSN/IRC je ze maar.

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 15-08-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 22:15
Geen matches
Het is hier geen uitwisselingsplek voor servers of online afspraakjes plaats. Gebruik MSN/ICQ/IRC/mail ofzo maar.

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 15-08-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121101

Geen matches
ik krijg de volgende error wanneer ik cs:s opstart
steamMountAppFilessystem() failed: SteamMountAppFilessystem(10,429496725,0xf3fd0c) failed with error 101: Not logged in

kan iemand me hlepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Geen matches
Anoniem: 121101 schreef op 15 augustus 2004 @ 23:15:
ik krijg de volgende error wanneer ik cs:s opstart
steamMountAppFilessystem() failed: SteamMountAppFilessystem(10,429496725,0xf3fd0c) failed with error 101: Not logged in

kan iemand me hlepen?
je hebt waarschijnlijk je email adres niet goed ingevuld in de SteamApp.cfg
als emailadres niet werkt, probeer je username eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11851

Geen matches
Ik heb ook een servertje draaien op: 62.194.12.98:27015

(6 players max, voor zolang het duurt, crashes en firewall-instellingen aan mijn kant voorbehouden)

PS.
Geweldig spel! ziet er echt 10x beter uit met deze engine, beeld en geluid is geweldig.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 11851 op 16-08-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15:27
Geen matches
zostraks voor het eerst even op een "redelijke" server gespeeld met een aantal gotter's, draait eigenlijk allemaal heerlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Laatst online: 15:15
Geen matches
Anoniem: 5832 schreef op 15 augustus 2004 @ 23:19:
[...]
je hebt waarschijnlijk je email adres niet goed ingevuld in de SteamApp.cfg
als emailadres niet werkt, probeer je username eens
Ik kreeg eerst ook die error : ..... not logged in. Nu heb ik me email in me username veranderd en krijg ik de error bla bla....not subscribed :X

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Geen matches
Heb het eindelijk aan de praat gekregen :*)
Ik haal 100 fps met m'n GF 440 MX @ 800x600 op medium detail, dat haal ik weliswaar op een server met 1 speler. Maar dat zal dan betekenen dat het uiteindelijk wel speelbaar zou moeten zijn met een gf mx met 16 spelers op de server.

Jammer genoeg barst het nog van de bugs, ik crash meestal al na een halve minuut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:51

w0w

Geen matches
Ongelooflijk dat mensen zulke onzin kunnen uitkramen :o (nofi)
NIEMANDS account is al gebanned door ValvE, en dit zal niet gebeuren ook. Ik draai CS:CZ al maanden illegaal via steam en nog nooit gebanned. CS:S speel ik al 4 dagen en nog steeds niet gebanned. Daarbij heeft ValvE geen enkele mogelijkheid tot legaal je account te bannen, ik ben nergens mee akkoord gegaan dat ik niet beta versies op minder legale manier verkregen ga spelen via Steam. Daarbij heb ik wel een legale HL key, en dus ook CS key, en no way dat ze die zomaar gaan bannen (tenzij je cheat, maar dan ben je uber uber uber lame en verdien je het niet om via steam te spelen Eigenlijk niet eens om te leven :P (nofi) .
Jammer genoeg barst het nog van de bugs, ik crash meestal al na een halve minuut
En dat komt dus omdat je de engine.dll van V3 hebt, je hebt dus die van V2 nodig.... (ValvE heeft bij de laatste update de vernieuwde engine.dll openieuw gecodeerd, deze engine.dll heb je nodig om op server met protocol3 te spelen (V3), maar tot zo ver is het nog niemand gelukt om die te decoderen. De game crashet eigenlijk altijd als je iets van de engine physics gebruikt, bijvoorbeeld in een muur schiet, een barrel om schiet, of gewoon een endje gaat lopen /bukken. Zet je die oude engine.dll weer in je bin directory werkt het wel weer allemaal. Waarschijnlijk zal V3.1 morgen gereleased worden, Maddoxx is nu flink bezig met decoderen :) )

[ Voor 34% gewijzigd door w0w op 16-08-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Helemaal met w0w eens!

CS: Source Review bij Gotfrag

Als ze me zouden bannen dan maak ik toch een nieuwe account met HL2 aan en als ze bannen op ip adres, dan heb ik tog binnen 2 maanden een nieuwe provider.

Maar waarom zouden ze je bannen? Ze zullen pas boos worden als je het hele spel straks illegaal gaat spelen.

Oh en over die cheats, bij de komst van HL2 wordt VAC (Valve Anti-Cheat) lomp geupdate om bijna alle cheaters uit te roeien.

[ Voor 15% gewijzigd door FlashBang op 16-08-2004 10:37 . Reden: ik moet leren spellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121114

Geen matches
Idd, ik bedoel ze kunnen je wel gaan bannen voor een beta.
Maar wat schieten ze ermee op?
Als jij zelfs wat bug's report , om te noemen , worden zij er zelf beter van.
En misschien dat ze dan eindelijk aan steam gaan werken om het beter te beveiligen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121114 op 16-08-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Hoe zouden ze er achter moeten komen dan... Zodra de echte source beta beschikbaar komt voor downloaden knikker ik die gecraakte beta sheit er af... Zou dat trouwens niet vandaag zijn? Dat preloaden van CS: S? Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Geen matches
Het preloaden zou idd vandaag moeten gebeuren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
Let wel op, het is het preloaden van de beta. De non-beta laat waarschijnlijk nog een maandje op zich wachten, waarna de legale beta's nutteloos zijn geworden, de illegale beta's zullen wel speelbaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Hacku schreef op 16 augustus 2004 @ 11:25:
Het preloaden zou idd vandaag moeten gebeuren.
Nu schijnt het weer om 12 am -8 GMT gebeuren dus dat zou 8 uur 's avonds zijn (toch?) iig voor het laatste nieuws erover kijk hier voor het CS: Source officiele forum.

[ Voor 54% gewijzigd door FlashBang op 16-08-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:28
Geen matches
Vaag, 't is kwart over 12, en er staat nog niets in mijn ''Play Games'' list wat betreft CS:S vaag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Geen matches
w0w schreef op 16 augustus 2004 @ 11:39:
Let wel op, het is het preloaden van de beta. De non-beta laat waarschijnlijk nog een maandje op zich wachten, waarna de legale beta's nutteloos zijn geworden, de illegale beta's zullen wel speelbaar blijven.
w0w ben jij ook op qnet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
CS 1.6 - CS:Source Complete Weapon Comparison:

-Pistols-
http://img54.exs.cx/img54/8431/weaponcompare1.jpg
http://img54.exs.cx/img54/6211/weaponcompare2.jpg
http://img54.exs.cx/img54/5596/weaponcompare3.jpg
http://img54.exs.cx/img54/8500/weaponcompare4.jpg
http://img54.exs.cx/img54/1466/weaponcompare5.jpg
http://img61.exs.cx/img61/1465/weaponcompare19.jpg

-Shotguns-
http://img43.exs.cx/img43/2051/weaponcompare6.jpg
http://img43.exs.cx/img43/3313/weaponcompare7.jpg

-Sub-machine Guns-
http://img43.exs.cx/img43/368/weaponcompare8.jpg
http://img43.exs.cx/img43/3417/weaponcompare9.jpg
http://img43.exs.cx/img43/9563/weaponcompare10.jpg
http://img43.exs.cx/img43/6820/weaponcompare11.jpg
http://img62.exs.cx/img62/9931/weaponcompare28.jpg

-Rifles-
http://img43.exs.cx/img43/8009/weaponcompare12.jpg
http://img61.exs.cx/img61/9076/weaponcompare14.jpg
http://img61.exs.cx/img61/2797/weaponcompare15.jpg
http://img42.exs.cx/img42/1946/weaponcompare20.jpg
http://img42.exs.cx/img42/4484/weaponcompare21.jpg
http://img42.exs.cx/img42/391/weaponcompare22.jpg

-Sniping Rifles-
http://img43.exs.cx/img43/5263/weaponcompare13.jpg
http://img61.exs.cx/img61/3987/weaponcompare17.jpg

-Auto Snipers-
http://img61.exs.cx/img61/7594/weaponcompare16.jpg
http://img42.exs.cx/img42/1205/weaponcompare23.jpg

-Machine Guns-
http://img61.exs.cx/img61/2319/weaponcompare18.jpg

-Others-
http://img52.exs.cx/img52/7624/flash3.jpg
http://img68.exs.cx/img68/1443/smoke1.jpg
http://img62.exs.cx/img62/4834/weaponcompare26.jpg
http://img62.exs.cx/img62/9553/weaponcompare27.jpg
http://img52.exs.cx/img52/9383/knife1.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
Ja ik had em al op het forum zien staan, maar who needs it als je de Beta gewoon speelt zie je ook wel dat het nu veel vetter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Geen matches
w0w schreef op 16 augustus 2004 @ 01:45:
[...]

Ongelooflijk dat mensen zulke onzin kunnen uitkramen :o (nofi)
NIEMANDS account is al gebanned door ValvE, en dit zal niet gebeuren ook. Ik draai CS:CZ al maanden illegaal via steam en nog nooit gebanned. CS:S speel ik al 4 dagen en nog steeds niet gebanned. Daarbij heeft ValvE geen enkele mogelijkheid tot legaal je account te bannen, ik ben nergens mee akkoord gegaan dat ik niet beta versies op minder legale manier verkregen ga spelen via Steam. Daarbij heb ik wel een legale HL key, en dus ook CS key, en no way dat ze die zomaar gaan bannen (tenzij je cheat, maar dan ben je uber uber uber lame en verdien je het niet om via steam te spelen Eigenlijk niet eens om te leven :P (nofi) .
Zover ik weet is niemands account gebanned maar lees anders even dit wijsneus :)
Steam Subscrider Agreement
Re-distribution of files from your Steam cache is illegal and a violation of the Steam Subscriber Agreement. As with other illegal activity, any Steam Subscribers participating in the distribution of files from their Steam cache or any other Valve content not permitted for re-distribution may have their accounts terminated.
Oftewel, mochten ze je pakken terwijl je illegaal de beta verspreid oid, dan bannen ze jouw account :)
Ik heb ook niet gezegd dat ze het al hebben gedaan, of dat het ze lukt je te vinden, maar het staat er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Volgens mij kunnen ze je ook gewoon bannen hoor, onder andere door die regel die jij aanhaalt.
Ik denk dat ze het niet doen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 16:18
Matched: counter, strike
Idd... daarmee zouden ze hun eigen glazen mee ingooien. Aangezien de grootste helft van de fanatieke counterstriker's geen CZ heeft gekocht (waarom zouden ze?!) en die helft nu dus kan ook kijken wat het is en daarop commentaar leveren.
Ipv het handjevol mensen wat wel daadwerkelijk CZ gekocht heeft en meedoet met de beta.

(btw iemand een server up & running? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: counter, source, strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 16:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Stomme firewall. excuus, zou het nog eens proberen.

Maaruh, Is het iemand al gelukt om een granaat op te pikken, ik hoorde dat dat mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Maar de beta preload begint dus vandaag..... vroeg of laat geen id, maar we zien wel... maar kan ik hem dan ook vandaag spelen of was nou pas 18e ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Geen matches
Vandaag 22:00 (GMT +2 vanwege zomertijd toch?) preloaden, de 18e spelen. Zie ook http://www.steampowered.c...hread.php?threadid=121625

[ Voor 56% gewijzigd door 2mb op 16-08-2004 13:59 . Reden: bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
oh enne:

Will Counter-Strike: Source run on my comp?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2004 14:54 . Reden: Geen hulp met warez = geen hulp met warez op GoT :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geen matches
Eigelijk is het best vreemd dat de hele wereld op hetzelfde moment moet gaan preloaden. als iedereen aan de hand van hun tijdzones zou preloaden lijkt het mij dat je een betere spreiding hebt in de belasting van de content servers.

maarja dit is maar een preload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Geen matches
het ziet er allemaal weer fijntjes uit hoor _o_.

Als ik niet zo verslaafd aan Ragnarok was ahd ik hem ook al ff gecheckt. Maarja dat illigale gedoe is een beetje irritant. (MaW ik wacht wel tot ik HL2 gekocht heb :))

WTF zei ik dat ik een spel ging kopen :? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Tripp op 16-08-2004 15:37 . Reden: p ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

wanneer wordt nu verwacht dat de full version van cs source komt dan ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 61797 schreef op 16 augustus 2004 @ 17:07:
wanneer wordt nu verwacht dat de full version van cs source komt dan ??????
Gelijktijdig met de release van HL2.

Als het dus mee zit dan heb je CS:S er gratis bij je HL2 pakket ;) en anders kan je het later alsnog gratis downloaden via steam mits je een HL2 key hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48631

Geen matches
Die krijg je er bij half-life 2 bij. En wanneer die komt weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93564

Geen matches
Alleen bij half-life 2 full.

Niet bij Half Life 2 Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 10:34
Geen matches
Nog effe over de systeemeisen:

Mijn systeem:

A7v133-c
Duron 1300
512MB pc133
Geforce 2 mx 400 64 MB :P

Loopt hier max 12 fps, regelmatig 1-2 ;) met alles op laag. Valve zegt dat dit ongeveer de minimale systeemeisen zijn, maar dit is wel erg minimaal qua fps ;)

Ik weet dat het een beta is maar toch.

Misschien toch maar nieuwe vid kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Geen matches
Anoniem: 93564 schreef op 16 augustus 2004 @ 17:10:
Alleen bij half-life 2 full.

Niet bij Half Life 2 Lite.
HL2 lite komt niet meer stond in een planet HL interview, sinds Sierra weg is, is dat idee (gelukkig) van de baan. Ook nogal onzinnig plan was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Geen matches
spokje schreef op 16 augustus 2004 @ 17:10:
Nog effe over de systeemeisen:

Mijn systeem:

A7v133-c
Duron 1300
512MB pc133
Geforce 2 mx 400 64 MB :P

Loopt hier max 12 fps, regelmatig 1-2 ;) met alles op laag. Valve zegt dat dit ongeveer de minimale systeemeisen zijn, maar dit is wel erg minimaal qua fps ;)

Ik weet dat het een beta is maar toch.

Misschien toch maar nieuwe vid kaart :P
Sorry hoor maar, de vraag moet niet misschien zijn maar wanneer?!
Er moet nu toch echt een keer duidelijk worden, dat een gforce 2 mx (nog minder dan geforce4 mx!!) echt niet meer mee kan als je ook maar een beetje serieus met games bezig bent!(serieuze fun dan wel te verstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Geen matches
Wanneer toch maar een nieuwe vid kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
spokje schreef op 16 augustus 2004 @ 17:33:
Wanneer toch maar een nieuwe vid kaart :P
Sja, die Duron 1300 is ook rijp voor de sloop als je het over hl2 (en sowieso nieuwere games) hebt.

Dus wanneer komt er een nieuwe cpu? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 19:26
Geen matches
Geforce2 gts zou al genoeg zijn. Geforce2mx is echt bagger...

Ik draai hem zelf op een gf4mx, prima speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

(btw iemand een server up & running? :))
131.211.229.174:27015 - 81.4.95.5:27018 - css.vixor.nl:27019
http://www.source-checker.6x.to/

Hier met GF4 TI (amd 1900) toch aardig te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 112546 op 16-08-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 09:17

Valkyre

Kitesurf FTW!

Geen matches
met een radeon 9800XT draait ie ook wel best,
ut was wel erg makkelijk om spokje neer te paffen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546 schreef op 16 augustus 2004 @ 18:04:
[...]

131.211.229.174:27015 - 81.4.95.5:27018 - css.vixor.nl:27019
http://www.source-checker.6x.to/

Hier met GF4 TI (amd 1900) toch aardig te spelen.
Geen een van die ip's op die site doet het. Heb 3 Nederlandse geprobeerd en nog paar anderen.
Helaas, wel leuk idee die site, voor een noodoplossing.

De 1e en 3e die je zelf geeft doen het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 16-08-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
Half-Life2 lite komt er wel. Deze is niet in de winkel te koop maar alleen via Steam. Hij zal 10-20$ goedkoper zijn, maar met deze versie is het niet mogelijk om (legaal) CS:S of andere mods te spelen!
offtopic:
Ik ben te vinden op #pwf-cs-clan op q-net. Nick daar is PwF|w0w. idlen mag ook ;)

[ Voor 19% gewijzigd door w0w op 16-08-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

Geen matches
Ik had nog geen van die IPs van die site geprobeerd, ik ging er vanuit dat ze wel zouden werken, jammer. Die 3 IPs die erboven staan waren vandaag de heel tijd online, de 2e nu dus niet meer, hopelijk komt ie trug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Geen matches
Gohan-san schreef op 16 augustus 2004 @ 18:37:
met een radeon 9800XT draait ie ook wel best,
ut was wel erg makkelijk om spokje neer te paffen :P
Trut O-)

Nah, zal binnenkort nieuwe videokaart aanschaffen, rest van het systeem laat ik nog ff zo. Het gaat me er puur om dat ik HL2 kan spelen op lage resolutie met een normaal aantal fps, dat de graphics er bagger uitzien maakt me geen donder uit :)

Tegen de tijd dat HL3 uitkomt zien we wel weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Geen matches
Anoniem: 48631 schreef op 16 augustus 2004 @ 17:09:
Die krijg je er bij half-life 2 bij. En wanneer die komt weet niemand.
Wat is dat nou weer voor een onzin?

Valve heeft gezegd: THIS SUMMER..jeez .. :p

Zomer duurt officieel toch ergens in september..

Ik ben voor 95 % zeker dat wij in september HL2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Geen matches
Fiddle schreef op 16 augustus 2004 @ 21:45:
Ik vorig jaar ook toen ze dat zeiden....
Denk je nou echt dat ze twee keer verkeerd plannen..?

nee.. :p -- daarnaast hadden ze veel reden om em uit te stellen vorig jaar, maar hadden ze het eerder moeten zeggen. Daarnaast wordt bijna ELK spel uitgesteld, dus niet zeiken svp.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 16-08-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Geen matches
Misschien leuk om te babbelen op irc://irc.tweakers.net/cs

:)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste