Hmm. Toch wel interessant dit alles.
Ik ga nog even terug in dit topic, en in mijn kennis. Voor zover ik weet ondersteund een R350/R360 dus PS 2_0. En de nieuwe cores (R420) PS 2_b. Daarin zitten wat meer functies waardoor onder andere geavanceerdere shaders mee gemaakt kunnen worden?
Maar nu was het zo, dat die Ruby demo met PS 2_b draaide, wat dus niet op de R350/R360 zit. Maar het kon wel via een omweg op het scherm getoverd worden, niet helemaal zo mooi als met een R420 kaart, maar het kwam in de buurt.
Is het dan niet mogenlijk om de ATi kaartjes softwarematig PS 2_b en PS 3_0 te laten runnen? Zoals nu dus al gedeeltelijk gebeurd? Zou het niet mogenlijk zijn om softwarematig 3Dc te kunnen maken? Oke, je hebt wat meer rekenkracht nodig, maar het zou imho wel een oplossing zijn om wat oudere spellen weer op te poetsen. Gewoon een 3Dc patch uitbrengen met de nieuwe texturen, die vervolgens via software emulatie(?) gedraaid kunnen worden.
Het zou een leuke oplossing zijn om dat voor elkaar te krijgen, vooral om wat 'oudere' spellen op te poetsen.
offtopic:
edit: nu ik het zo lees verklaar ik mezelf voor gek, geen idee waar ik dit eigenlijk voor post

Het zal de warmte wel zijn

dat geblaat krijg je met een kamer temperatuur van 31,5*C
[Voor 11% gewijzigd door Nik op 24-07-2004 16:56]