Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een kapotte 2e hands iRiver H120 gekocht, hij gaf als error: "check HDD" etc. Dus ik dacht, die MP3 speler krijg ik wel weer aan de praat... Met wellicht een nieuwe HHD/batterij.
Zo ziet hij er aan de voorkant uit

, nog niks van beschadiging oid aan te zien:
Deze fout was er dus:
Volgens
hier zou het op te lossen zijn door de HDD erin en uit te halen, maar ik had er weinig vertrouwen in want hij maakte een vreemd geluid en in de achterkant zat een deuk/scheur...
Achterkant(hier ga ik denk ik maar een mooie sticker over heen plakken oid):
Toen heb ik hem eerst maar eens open gemaakt, en tot mijn grote verbazing/schrik zag het er zo uit:
HDD:
Er misten ook een paar schroefjes van de HHD, ik denk dat de jongen waarvan ik hem heb gekocht dacht hij hem wel even uit kon deuken... hehe
edit:
Ik heb de HDD net nog even opengemaakt en er zaten ook vingerafdrukken op...
Batterij:
Nog eens maar dan van de andere kant:
Vooral die batterij is erg, er zit echt een deuk van een paar mm in... Hij doet het overigens nog wel, de radio werkt namelijk nog wel helmaal top.
Ik heb dus net een nieuwe HDD bij Alternate(Nederland) besteld en een nieuwe batterij(voor de zekerheid) bij iPodrepair, op MysticRiver is het al gelukt een 1g/2g iPod replacement van 2200mAh te laten passen in een iRiver h120. Dus ik ga het gewoon proberen en anders stuur ik hem weer retour.
Tot zover, als alle spullen er zijn zal ik weer een update geven.
[
Voor 3% gewijzigd door
allard_070 op 16-06-2005 17:52
]