laat jij 'ns wat zien danSjekster schreef op 19 juli 2004 @ 14:08:
[...]
Erg leuke foto...misschien niet echt eng, maar ik vind het eigenlijk de enige gelukte foto tot nu toe....leuk oogpunt en goede scherpstelling
OMG spacy! Wat een heerlijke fotospacy schreef op 19 juli 2004 @ 12:12:
voor de datum dus:
[afbeelding]
gemaakt: 12 juli 2004
onderin een woonflat, waar de schuurtjes zijn dus
Tot nu toe de meest geslaagde! Hoe kom je erop?
Hulde
Wtf is ditVerwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:54:
Who want's some moreeeeee?
[afbeelding]
18-07-04 gemaakt
Vind hem niet eng door de gezichtuitdrukking van je onderwerp....
[ Voor 30% gewijzigd door Ebayzo op 19-07-2004 23:09 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
De eerste (en naar ik vermoed tevens laatste) foto die echt eng is. Het schreeuwende contrast van zowel de kleur van de kat met de achtergrond als het normaliter hoge aaibaarheidsgehalte van het kattebeest met het waarlijk kwaadaardige nachtmerrieachtige aanzicht van nu maken me enigzins onpasselijk.Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 12:56:
Ik doe voor het eerst mee met de GoT fotocontest deze foto vond ik wel bij het onderwerp passen
[afbeelding]
//edit deze foto is op 11 juli gemaakt
Stop maar met inzenden
Hij is idd mooi en de kat is eng maar juist door dat contrast vind ik de foto opzich niet eng...het is te direct (ofzo)Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 23:08:
[...]
De eerste (en naar ik vermoed tevens laatste) foto die echt eng is. Het schreeuwende contrast van zowel de kleur van de kat met de achtergrond als het normaliter hoge aaibaarheidsgehalte van het kattebeest met het waarlijk kwaadaardige nachtmerrieachtige aanzicht van nu maken me enigzins onpasselijk.
Stop maar met inzenden
Default blanke hetero
Op de valreep doe ik ook mee.
Hoogtevrees kan je hebben en van deze foto krijgen
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Je "verpest" 'm een beetje doordat je de tegeltjes nog zit (naar mijn mening). Neemt een hoop effect weg. Je zou wat meer muur moeten zien. Echt af zou het zijn als je nog een speciaal effect eraan geeft. Een soort Fisheye, blur, lange sluitertijd en je camera naar beneden brengen of iets dergelijkssalutem schreef op 19 juli 2004 @ 23:21:
Op de valreep doe ik ook mee.
[afbeelding]
Wel leuk bedacht
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ja die tegeltjesinquestos schreef op 19 juli 2004 @ 23:51:
[...]
Je "verpest" 'm een beetje doordat je de tegeltjes nog zit (naar mijn mening). Neemt een hoop effect weg. Je zou wat meer muur moeten zien. Echt af zou het zijn als je nog een speciaal effect eraan geeft. Een soort Fisheye, blur, lange sluitertijd en je camera naar beneden brengen of iets dergelijks
Wel leuk bedacht
En fish eye voor de DSC V1 is er nog niet
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
crop hem dan ff
Bedankt alvast
Hoezo, denk je dat croppen nog iets kan doen ?
voorbeeld pls
voorbeeld pls
Verwijderd
nog even voor de datum van mijn foto : 09/07/2004 om 23:43:20.
of mocht je geen foto's na 23:00 maken?
of mocht je geen foto's na 23:00 maken?
Mijn inzending:

Deze wesp lijkt dwars door een muur te kruipen en op je af te komen...
Genomen met een Canon Powershot A80. Het enige wat er aan bewerkt is, is dat de foto gecropped is...
Foto is vandaag (21 juli) genomen

Deze wesp lijkt dwars door een muur te kruipen en op je af te komen...
Genomen met een Canon Powershot A80. Het enige wat er aan bewerkt is, is dat de foto gecropped is...
Foto is vandaag (21 juli) genomen
[ Voor 7% gewijzigd door BBrunekreeft op 21-07-2004 22:42 ]
wel een leuke foto, maar het lijkt alsof het scherptepunt meer op de steentjes ligt dan op de kop van de wesp..
Er valt ook een hehoorlijke schaduw op die foto...
I got a problem-solver and its name is revolver

zo iets?
en dan een klein randje dr in houden om het perspectief dr in te houden..
Bedankt alvast
Ow zoiets bedoel je met croppeWelleweerd schreef op 22 juli 2004 @ 16:11:
zo iets?
en dan een klein randje dr in houden om het perspectief dr in te houden..
FF dat randje eraf is idd beter.
Ik heb er nog wel een paar andere waarbij ik iets minder "randje" heb.
Ik ben nu niet thuis maar ik kijk zo wel even.
Thanks !
Bedankt alvast
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein
Super mooie belichting dat wel maar nog niet echt eng....
mede omdat de spin zelf niet helemaal scherp is.
mede omdat de spin zelf niet helemaal scherp is.
In vervolg op randje verhaal :
Dees had ik ook nog maar straalt iets minder diepte uit.

En dit is de enige die ik heh en toch ook mooi recht naar beneden is....
Ik vind het vooral een schitterende foto. Verder ben ik niet bang voor spinnen...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd

net genomen met mijn nieuwe canon A80 (pats pats) (23-07-2004)
vond hem wel speciale sfeer hebben
voor de rest niets aan gesoept of wat dan ook, alleen btje kleiner gemaakt
offtopic:
net als bij ander topic, weinig tijd dus niet netjes tussen de lijntjes
net als bij ander topic, weinig tijd dus niet netjes tussen de lijntjes
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 00:53 ]
Even een aloud thema uit de kast gehaald... Valt nog niet mee, met zo'n zelfontspanner klooien.

En, voel je je al bedreigd?

[ Voor 10% gewijzigd door Rudedadude op 23-07-2004 01:44 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
CoolRudedadude schreef op 23 juli 2004 @ 01:43:
Even een aloud thema uit de kast gehaald... Valt nog niet mee, met zo'n zelfontspanner klooien.
[afbeelding]
Default blanke hetero
Mooie ja, heheRudedadude schreef op 23 juli 2004 @ 01:43:
[afbeelding]
Cons:::BB4E
Ik heb er een hoop gewist, maar het zullen er wel meer dan 25 zijn geweest.shameblaster schreef op 23 juli 2004 @ 16:33:
[...]
Mooie ja, hehehoeveel foto's heb je wel niet moeten maken om tot dit resultaat te komen
Dit wordt mijn inzending denk ik

Gemaakt op mallorca (zwervers huis)

om 'm vast te houden vast wel. Maar de foto is gewoon schattig..
Inmiddels een aantal weken in het bezit van een Z2, dus laat ik dan ook eens een poging wagen... Toegegeven, geen foto die specifiek voor de contents gemaakt is, maar wel binnen de termijn (10 juli). Soepen bestaat uit het een stuk donkerder maken van de kleuren, een crop en 180 graden roteren.
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 23-07-2004 22:28 ]
Creepy!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
I like it
Eeuhm.. het is Arachnophobia...
Wel gave foto!
Niet iedereen kan een archieffoto waarderen (genomen op 14 mei 2004), maar het soepen is iig wel in de spirit van de contest
Aanpassingen zijn: horizon level, crop, convert to grey, levels donkerder om de achtergrond weg te krijgen, een transparant naar zwart gradient om de lichtval te accentueren en tot slot USM om de foto grittier te maken.
Het origineel heeft een redelijk vriendelijke oogopslag, dus heb ik een tijdje lopen stoeien met de foto om er een bepaalde dreiging in te krijgen, ik hoop dat het een beetje overkomt. Ik ben er zelf nog niet 100% tevreden mee. Tips iemand?
Het origineel heeft een redelijk vriendelijke oogopslag, dus heb ik een tijdje lopen stoeien met de foto om er een bepaalde dreiging in te krijgen, ik hoop dat het een beetje overkomt. Ik ben er zelf nog niet 100% tevreden mee. Tips iemand?
Ja sorry maar ik vind hier 0% dreiging van uit gaan.DaCoTa schreef op 24 juli 2004 @ 00:16:
Niet iedereen kan een archieffoto waarderen (genomen op 14 mei 2004), maar het soepen is iig wel in de spirit van de contestAanpassingen zijn: horizon level, crop, convert to grey, levels donkerder om de achtergrond weg te krijgen, een transparant naar zwart gradient om de lichtval te accentueren en tot slot USM om de foto grittier te maken.
[afbeelding]
Typo
Wanneer ik mijn foto toevoeg dan gebeurt er uiteindelijk: NIETS
Hij staat er gewoon niet tussen, heb het nu 3 maal geupped. Wanneer die klaar is met uppen, refreshed de site. Dan zie ik alleen de bovenste rij met foto's en rechtsondering staat: <a
Als ik daarna op lopende contest druk, staat mijn foto er niet tussen
Hij staat er gewoon niet tussen, heb het nu 3 maal geupped. Wanneer die klaar is met uppen, refreshed de site. Dan zie ik alleen de bovenste rij met foto's en rechtsondering staat: <a
Als ik daarna op lopende contest druk, staat mijn foto er niet tussen
[ Voor 48% gewijzigd door n00bs op 24-07-2004 18:39 ]
Weird, ik heb geprobeert jou foto toe te voegen, en dat wou prima.. Ik weet niet hoe groot het origineel is, maar het kan zijn dat deze te groot is.
3.6MBNorjee schreef op 24 juli 2004 @ 18:48:
Weird, ik heb geprobeert jou foto toe te voegen, en dat wou prima.. Ik weet niet hoe groot het origineel is, maar het kan zijn dat deze te groot is.
Max stond op 2.8.. nu 4.5. Out of memmory exceptions daargelaten zou het nu moeten willen lukken... Als het niet wil ben ik bang dat de resolutie te hoog is, en zul je hem eerst kleiner moeten maken.
Tja ik heb hem nu maar op 1024x768 geupped en dat gaat wel goed. Wel een aanzienlijk lagere resolutie.
da's ook geen schande.. foto's moeten toch alleen op internet bekenen worden, waar velen nog met 1024x768 rondsurfen, dan is 1024x768 alweer irritant groot eigenlijkn00bs schreef op 24 juli 2004 @ 19:12:
Tja ik heb hem nu maar op 1024x768 geupped en dat gaat wel goed. Wel een aanzienlijk lagere resolutie.
Shit, ik moet denk ik wijken voor het onderwerp van deze maand... De avond voordat de insturing sluit heb ik nog niet echt dé foto kunnen maken waarvan ik het idee heb dat die echt goed voldoet aan het onderwerp.
Nouja, there's always next time!
@Salutem: ik vind de foto juist veel "enger" als hij origineel is. Juist door de rand die je onderin de foto nog ziet krijg je (ik) een goed gevoel van diepte en meer zoiets als "op het randje"... Mijn buik (of is het maag
) gaat er van draaien als ik naar die foto kijk, erg "mooi"
Nouja, there's always next time!
@Salutem: ik vind de foto juist veel "enger" als hij origineel is. Juist door de rand die je onderin de foto nog ziet krijg je (ik) een goed gevoel van diepte en meer zoiets als "op het randje"... Mijn buik (of is het maag
[ Voor 7% gewijzigd door JaFFoG op 24-07-2004 20:25 . Reden: of is het maag :P ]
Bla

Een houten beeld in een klooster in Duitsland wel bewerkt.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Ziet er leuk uit. Speciaal even heen en weer gereden voor de contest?
Nee, bij toeval, een vreselijk oud beeld van hout van ? wie zal het zeggen, maar wel zo leuk. Vooral omdat ze de ogen niet hebben uitgesneden. En ja ik moest wel aan de contest denken, al wat op mijn laptopje geprobeerd maar toen kwamRudedadude schreef op 24 juli 2004 @ 22:04:
Ziet er leuk uit. Speciaal even heen en weer gereden voor de contest?
er niets leuks uit. Vanavond een beetje vervelen en toch maar wat in elkaar gezet.
En het gaat niet om de contest maar om het plezier van het maken en bewerken.
( oja, de kids vonden het wel een eng beeld)
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Wow, die vind ik echt prachtig!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
Kan geen zwervers huis zijn btw want dan is die persoon geen zwerver
Let the games begin!!!!!!!!!!!!!!
Dus euh... eigenlijk kan je vanaf nu geen pics meer toevoegen.. maar omdat een groot gedeelte van de foto's in dit topic nog niet op de contest site staan (montana.....) zal ik vannacht/ochtend voting nog niet aan zetten... Morgen wel, tenzij moooooody mij voor is
Dus euh... eigenlijk kan je vanaf nu geen pics meer toevoegen.. maar omdat een groot gedeelte van de foto's in dit topic nog niet op de contest site staan (montana.....) zal ik vannacht/ochtend voting nog niet aan zetten... Morgen wel, tenzij moooooody mij voor is
Dank je voor de tip, maar ik vind mijn bijdrage niet goed genoeg voor de contest.Norjee schreef op 25 juli 2004 @ 00:56:
Let the games begin!!!!!!!!!!!!!!
Nou, ik vind hem zeker niet slechtMontana schreef op 25 juli 2004 @ 09:44:
Dank je voor de tip, maar ik vind mijn bijdrage niet goed genoeg voor de contest.
Verwijderd
Deze kan ik wel apprecieren!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
Niet aan gesoept ?
Ok.. iedereen heeft denk ik nu wel zijn kans gehad om een foto mee te laten doen 
Stemmen kan vanaf nu!
| Eng Griezelig | ||
| Denk bij eng/griezelig aan situaties of 'dingen' waarbij je je niet heel erg op je gemak voelt. Voor de een is dat z'n oma met die enorme wrat op haar neus, voor de ander een donkere steeg 's nachts vol met spinnen, vrij persoonlijk dus, en een lekker breed onderwerp waar je creativiteit de vrije loop gelaten kan worden. | ||
| Light From Above jdiezrequejo, Minolta - F200 | Bange Beer spacy, Canon - eos 300D | "The Perfect Crime?" jvvv, Nikon - Coolpix 4300 |
| The Eye Mycosis, Fuji - Finepix 1400Zoom | Kom maar in mijn holletje easydiver, Canon - eos 300D | freak hitsnoopy, Minolta - F300 |
| Mes in het duister FirePower, Sony - DSC-F717 | Steeg vol gevaren? Jigal, Sony - DSC-F828 | Lachende Veenlijken Workforce, Minolta - Dimage Z1 |
| Murkwood Witch Mud Starrr, Sanyo - xacti j4 | Kogelbrief Xtuv, Canon - Canon G3 | Donker struikgewas atlonxp1800, Casio - Exilim EX-Z40 |
| Blazende Kat De Sint, Canon - eos 300D | Wodan de Spiezer Winterpeen, Nikon - D70 kit | Hoogtevrees Salutem, Olympus - C-2100 UZ |
| Arachnophobia TheGathering, Canon - Powershot S45 | Ik krijg je toch wel te pakken BBrunekreeft, Canon - Powershot A80 | De afrekening Rudedadude, Canon - Powershot A75 |
| Jurassic Park Dunbar, Canon - eos 300D | House of Horror n00bs, Canon - Powershot S60 | |
| GOT digicontest, de site | ||
Stemmen kan vanaf nu!
Als eerste gestemd
Cons:::BB4E
Helaas wel
Ik was in Mallorca aan het fietsen en kwamen per toeval dit huisje tegen... zag er een beetje spooky uit dus ik dacht meteen dit wordt het voor de fotocontest. Maarja de lucht is in Mallorca een stuk blauwer dus ik heb veel van de kleur verwijderd vooral bij het wolkendek om op die manier een horror achtig plaatje te kunnen maken.
Je hebt wel 5 punten van me gekregen, lief hehn00bs schreef op 25 juli 2004 @ 16:43:
[...]
Helaas wel
Ik was in Mallorca aan het fietsen en kwamen per toeval dit huisje tegen... zag er een beetje spooky uit dus ik dacht meteen dit wordt het voor de fotocontest. Maarja de lucht is in Mallorca een stuk blauwer dus ik heb veel van de kleur verwijderd vooral bij het wolkendek om op die manier een horror achtig plaatje te kunnen maken.
Nee, vind foto echt heel mooi!
Norjee, bedankt voor het beginnen van het stemmen. Ik was ff een paar dagen weg
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
* Gestemd 
Met de volgende contest ben ik ook van de partij. M'n nieuwe Dimage Z2 maar eens op de proef stellen
/toevoeging: Huisje met donkere lucht is wel aardig ja
maar ik ga toch voor het pistool + mannetje...
Met de volgende contest ben ik ook van de partij. M'n nieuwe Dimage Z2 maar eens op de proef stellen
/toevoeging: Huisje met donkere lucht is wel aardig ja
[ Voor 33% gewijzigd door SysRq op 26-07-2004 13:43 ]
-
* Deesje heeft ook gestemd 
De beer is toch de grote winnaar \o/
De beer is toch de grote winnaar \o/
Dokter Phil Dees
* spacy heeft ook gestemd 
en had eerlijk gezegd zelf deze punten niet verwacht, omdat ik hem aan het randje van het thema vond zitten, maar volgens mij vond iedereen dit best wel lastig hier een juiste invulling aan te geven
en had eerlijk gezegd zelf deze punten niet verwacht, omdat ik hem aan het randje van het thema vond zitten, maar volgens mij vond iedereen dit best wel lastig hier een juiste invulling aan te geven
Noem mij geen mannetje, ja!SysRq schreef op 26 juli 2004 @ 13:42:
/toevoeging: Huisje met donkere lucht is wel aardig jamaar ik ga toch voor het pistool + mannetje...
Het verrast me dat ik nog mee doe voor de derde (edit: vierde
Het zou mij ook wel leuk lijken als de volgende contest iets te maken heeft met zoiets: Miniatuur nep *dingen* binnen een echte foto. en een thema heeft als 'gezichtsbedrog' ofzo, maar ja, aangezien ik niet ga winnen deze keer zal ik nog een heel aantal maandjes moeten blijven proberen voordat ik ooit een keer het thema kan bepalen. Maar ik heb geduld.
[ Voor 3% gewijzigd door Rudedadude op 26-07-2004 15:21 ]
Klopt het dat de digicontest site niet werkt? (of is veranderd?)
Klopt het dat er weeeeeeer fake ID's zijn aangemaakt om extra stemmen te krijgen ?
bv
[Verwijderde gebruiker]
bv
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 31% gewijzigd door salutem op 26-07-2004 18:22 ]
salutem schreef op 26 juli 2004 @ 18:19:
Klopt het dat er weeeeeeer fake ID's zijn aangemaakt om extra stemmen te krijgen ?
bv
[Verwijderde gebruiker]
offtopic:
DAT vind ik echt sneu...
DAT vind ik echt sneu...
Ik ga niet stemmen deze keer want ik vind geen enkele foto echt griezelig/eng eigenlijk... misschien ben ik teveel gewend
Bla
Nope, hier werkt het gewoonTheGathering schreef op 26 juli 2004 @ 17:23:
Klopt het dat de digicontest site niet werkt? (of is veranderd?)
In elk geval niet vanaf 1 en hetzelfde ip, daar wordt nu op gecontroleerd. Ik hoop dat dit gewoon een nieuwe user is met een vraag voor dit forum, en die gelijk helemaal weg is van deze fotocontestsalutem schreef op 26 juli 2004 @ 18:19:
Klopt het dat er weeeeeeer fake ID's zijn aangemaakt om extra stemmen te krijgen ? ...
Geloof je het zelfNorjee schreef op 26 juli 2004 @ 20:12:
[...]
Nope, hier werkt het gewoon
[...]
In elk geval niet vanaf 1 en hetzelfde ip, daar wordt nu op gecontroleerd. Ik hoop dat dit gewoon een nieuwe user is met een vraag voor dit forum, en die gelijk helemaal weg is van deze fotocontest
Ik heb niet eens de moeite genomen om te stemmen deze maand...er is geen één foto die me aanspreekt
Default blanke hetero
Waarschijnlijk gaat degene met het beertje winnen dus 
Al enig idee voor onderwerp voor volgende maand?
Wou deze maand al mee doen, maar vond het niet zo'n heel leuk onderwerp (voor mij dan iig
) maar wil volgende maand graag mee doen eigenlijk
Al enig idee voor onderwerp voor volgende maand?
Wou deze maand al mee doen, maar vond het niet zo'n heel leuk onderwerp (voor mij dan iig
Euh... Ik kom sinds je vermeld dat er ip's geblokkeerd worden niet meer op de digicontest site... Ik bezoek de site wel vaak (wil natuurlijk wel ff weten wat er van mijn inzending gevonden wordt), maar ik heb toch echt maar 1x gestemd hoor! Het lijkt er op dat mijn ip op je zwarte lijst beland is (oid), kan dat !?!?
edit:
oh.. heb niet goed gelezen
ik begrijp dat er alleen meerdere stemmen vanaf 1 ip genegeerd worden, evengoed kom ik niet op de contest site
is hiervoor een verklaring?
oh.. heb niet goed gelezen
[ Voor 20% gewijzigd door Doineann op 27-07-2004 02:24 ]
Waarom moet je eigenlijk op vier foto's stemmen? Ik heb er twee, maar voor de titels 'Opvallend goed' en 'Beter dan de rest' heb ik geen keuze...
Omdat je 4 keer punten te verdelen hebt (En idd, dat is geen reden, het is zoals het is, en zal ook zo blijven. Op deze manier lrijgen meer mensen feedback op hun foto's en dat is leukDaCoTa schreef op 27 juli 2004 @ 17:04:
Waarom moet je eigenlijk op vier foto's stemmen? Ik heb er twee, maar voor de titels 'Opvallend goed' en 'Beter dan de rest' heb ik geen keuze...
Als je op de blacklist komt wordt dat gemeld op de siteTheGathering schreef op 27 juli 2004 @ 02:20:
[...]
Euh... Ik kom sinds je vermeld dat er ip's geblokkeerd worden niet meer op de digicontest site... Ik bezoek de site wel vaak (wil natuurlijk wel ff weten wat er van mijn inzending gevonden wordt), maar ik heb toch echt maar 1x gestemd hoor! Het lijkt er op dat mijn ip op je zwarte lijst beland is (oid), kan dat !?!?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dit te fixen als het nog niet goed werkt, het dns record is wel net vernieuwd, maar dat zou je niet moeten kunnen merken
Ik heb ook weer gestemd, ik vond het moeilijk deze maand. Zelf heb ik niets ingestuurd omdat ik totaal geen idee had wat ik zou kunnen schieten.
En zo is het maar net.
zeker een hele moeilijke dit keer. Dit thema is zo persoonsgebonden. Eigelijk was er geen enkele foto die mij echt aansprak op het thema. Tog maar gestemd. Voor eerst dat ik me wat meer ga mengen in dit topic.
offtopic:
jammer dat alles met digitaal geschoten wordt
Your time as a student is the best time of your life
Het werkt nu (ineens) weer wel...Norjee schreef op 27 juli 2004 @ 21:49:
Als je op de blacklist komt wordt dat gemeld op de siteKun je wel pingen naar de server? En werkt http://test-dev.mine.nu/ (zelfde server) wel?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dit te fixen als het nog niet goed werkt, het dns record is wel net vernieuwd, maar dat zou je niet moeten kunnen merken
Analoog mag volgensmij ook hoorPeetR schreef op 27 juli 2004 @ 23:29:
zeker een hele moeilijke dit keer. Dit thema is zo persoonsgebonden. Eigelijk was er geen enkele foto die mij echt aansprak op het thema. Tog maar gestemd. Voor eerst dat ik me wat meer ga mengen in dit topic.
offtopic:
(hoewel Analoog ook weer zijn voordelen heeft
2e plaats
heb ik vrede mee. Alvast congrats Spacy
En jawel, ook deze maand is weer voorbij 
De winnaar is Spacy geworden met deze foto:

Gefeliciteerd!! Terechte winnaar dacht ik zo....
Zijn thema voor augustus heb ik al ontvangen, het nieuwe topic ga ik nu aanmaken.
Zijn thema voor augustus heb ik al ontvangen, het nieuwe topic ga ik nu aanmaken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mooie Foto,Mooooody schreef op 01 augustus 2004 @ 11:43:
En jawel, ook deze maand is weer voorbij
[afbeelding]
Terechte winnaar!
Op naar augustus
het was weer een spannende strijd om de 3e plaats..
(jeej..
)
gefeliciteerd Spacy!
gefeliciteerd Spacy!
Verwijderd
Jammer dat ik uiteindelijk niet de tijd heb gehad om een foto in te zenden, maar ik denk niet dat 'ie beter geweest zou zijn dan die van spacy. Een terechte winnaar in mijn ogen. Gefeliciteerd!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 12:45 ]
congrats spacey..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Verwijderd
Ik vind het een mooie orginele foto maar om nou te zeggen eng?
Wie dacht meteen toen je die foto zag aan eng?
En foto nummer 2 vind ik wel mooi alleen ik zie een lelijke rand op de grens tussen huis en lucht (door de bewerking neem ik aan?) Verder is de lucht veel te donker in verhouding tot het huis, het huis is normaal belicht terwijl als je naar de lucht kijkt het lijkt alsof het nacht is.
En foto nummer 2 vind ik wel mooi alleen ik zie een lelijke rand op de grens tussen huis en lucht (door de bewerking neem ik aan?) Verder is de lucht veel te donker in verhouding tot het huis, het huis is normaal belicht terwijl als je naar de lucht kijkt het lijkt alsof het nacht is.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 15:45 ]
Hoe offtopic kan je posten
ook hoiVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 16:00:
Kheb es mijn poes gefotografeerd, en dit is het resultaat
[afbeelding]
*klik om originele grootte te hebben*
Mijn nieuwe post:
De foto is het resultaat van het thema breder zien.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:41:
Ik vind het een mooie orginele foto maar om nou te zeggen eng?
[ Voor 8% gewijzigd door Jasper op 01-08-2004 22:22 ]
mag dicht hoor
Terechte winnaar hoor...coole plaat!
Default blanke hetero
Dit topic is gesloten.
![]()