De Grote GoT FotoContest [Juli '04]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 765 views sinds 30-01-2008

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
De Grote GOT FotoContest 23-de editie: Juli 2004

Namens mij welkom in dit topic :)

Thema
Voor het thema en de omschrijving: zie 2-de bericht.

Een aantal Contest regels
Elke deelnemer kan tot de 25-ste van de maand 1 foto, door hem/haarzelf gemaakt, bijgedragen. De rest van de maand wordt er gestemd.

Thema
Het thema wordt gekozen door de winnaar van de voorgaande contest.
Foto's die niet voldoen aan het thema (+ toelichting), contest regels of GoTregels of aan minimale kwaliteitseisen worden verwijderd. Dat beoordeel ikzelf in eerste instantie, maar liefst zoveel mogelijk in overleg met de bedenker van het thema. In principe heeft iedereen hier een zegje over, er kan over gediscussieerd worden.

Het thema moet iedereen de mogelijkheid bieden deel te nemen. Er moet ook iets inspirerends van uitgaan. Het thema 'Grasveldje' biedt, (denk ik) te weinig variatie voor een leuke contest. Om de contest een beetje breed toegankelijk te houden doen we om de maand een simpel concreet thema. De andere maanden kunnen er dan uitstapjes worden gemaakt naar diepzinnig abstracte thema's.

Fotosoep
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Soepen kan mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Dat is nou juist éen van de leuke dingen van digitala fotografie.
De kiezer beslist uiteindelijk of het een goede foto is of niet.
Teveel soepen lijdt meestal wel tot afbreuk van de foto. Vergeet niet dat dit een foto-contest is en niet een Photoshop-contest!

GoT forum
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.

Daarom: eerst goed nadenken over jouw invulling van het onderwerp en de uitvoering ervan, daarna pas posten in dit topic.

Het wordt wel gedoogd wanneer je na het posten van een foto bruikbare tips leest en daarna evt. iets verandert, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen 20 foto's gaat posten :)

Brainstormen in dit topic kan uiteraard wel, maar houd er dan wel rekening mee dat anderen jouw idee kunnen gaan uitvoeren :Y)

Stemmen
Je kunt (vanaf de 25-ste van de maand) 4 stemmen uitbrengen. Daarbij geef je 5 punten aan je favoriete foto, 3 punten aan je 2-de keus 2 punten aan je 3-de keus en 1 punt aan je 4-de keus. Nadat je gestemd hebt kun je ook zien hoe anderen hebben gestemd.

Houdt bij het stemmen niet alleen rekening met hoe mooi je de foto vindt, maar let ook op kwaliteit, originaliteit en vooral of de foto voldoet aan het thema. Geef geen punten aan een hele mooie foto die volgens jou niet voldoet aan het thema!

Als het voor jou belangrijk is dat de foto speciaal voor de contest is gemaakt, kun je bij het stemmen kijken naar de datum waarop de foto is gemaakt

Stemmen gebeurt op de fotosite

Uploaden
Om te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan.

Iedereen die zich aangemeld heeft mag per contest met 1 zelf gemaakte foto meedoen. Er is in principe geen maximaal aantal deelnemers.

Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). Hanteer bij het plaatsen van foto's de GoT huisregels. Plaats een kleine versie (max 600 breed) en maak een link naar de grote versie. Eventueel kun je vragen of je foto aan het thema voldoet, voor je'm naar de fotosite upload.

Vervolgens moet je je foto uploaden naar de fotosite (alleen jpg formaat). Let erop dat je upload met een url naar je foto! Je foto moet dus ergens op een website, die direct linking toestaat, gehost zijn. Foto's zonder toelichting worden mogelijk verwijderd.

Zet ook de datum waarop je de foto hebt gemaakt bij de toelichting. Stemmers kunnen zo zelf bepalen of ze punten willen toereiken aan zogenaamde "archieffoto's". Wees eerlijk bij het vermelden van de datum. Vertrouwen is een belangrijk punt bij deze contest.

Je kunt je foto gedurende de maand wijzigen. Nadat het stemmen begonnen is, natuurlijk niet meer.

Maak geen kaders rond je foto. Dat is een leuke manier om je foto indrukwekkender te laten lijken, maar dat is bij de contest niet de bedoeling. Hier gaat het puur om de foto, in vergelijking met andere foto's.

De fotosite dient alleen als referentie. Ik bekijk of de foto voldoet aan de contest eisen en delete de foto eventueel als dat niet zo is. Alleen foto's die op de fotosite staan doen mee.

Veel plezier en succes bij je deelname aan de contest!

En niet vals spelen met stemmen, want dan is de lol er snel af ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
Jasper heeft de contest van juni gewonnen, maar omdat hij niet op tijd een nieuw thema had ingezonden, krijg Qlone (de nummer 2) deze eer.

Het thema van deze maand is: eng/griezelig

Toelichting:
Denk bij eng/griezelig aan situaties of 'dingen' waarbij je je niet heel erg op je gemak voelt. Voor de een is dat z'n oma met die enorme wrat op haar neus, voor de ander een donkere steeg 's nachts vol met spinnen, vrij persoonlijk dus, en een lekker breed onderwerp waar je creativiteit de vrije loop gelaten kan worden.
Succes allemaal })

[ Voor 49% gewijzigd door Mooody op 07-07-2004 17:07 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
De Grote GOT FotoContest 23-de editie: Juni 2004 moet Juli 2004 zijn ;)

Verwijderd

hmm, gaaf onderwerp! kan een hele hoop kanten op, hier gaan heeeel veel verschillende foto's op afkomen denk ik! pluspuntje voor het bedenken weer deze maand! :Y)

Verwijderd

Terugvindpost... eens zien of ik deze maand weer meedoe. Het onderwerp is interessant, maar ik heb totaal geen idee. :P

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 23:34

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Hier dan direct de eerste bijdrage!
Het verhaal:
Gister avond heeft mijn broer een auto ongeluk gehad frontale botsing... hoofd tegen de voorruit en dit is het Enge resultaat! Verder maakt hij het goed overigens en iedereen is de schrik al aardig te boven. Foto is net vers geschoten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fysiodev/IMG_0591k.jpg
link naar originele grote foto

Commentaar graag! is dit eng genoeg?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 18:07
Nee, er zit geen sfeer in de plaat.

- Direct geflitst
- Te licht (bij eng/griezelig denk ik aan donkere sferen etc)
- Het is gewoon niet eng :D

Verwijderd

Vanwege de omstandigheden zou ik dit niet gedaan hebben.

Het lijkt mij persoonlijk wat ongepast om te proberen een wedstrijd te winnen met behulp van het ongeluk van je broer....

Verwijderd

niet inzenden.

Tip: probeer zo lang mogelijk te w88 met je foto, zodat anderen je idee niet kunnen stelen ;)

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 18:11:
niet inzenden.

Tip: probeer zo lang mogelijk te w88 met je foto, zodat anderen je idee niet kunnen stelen ;)
Nee, dat is leuk voor de contest. Tot de allerlaaste dag/week wachten.... (dan laat je bovendien zien dat je geen waarde hecht aan comments/kritiek)

edit: oeps, wat doet die " ;) " daar? :P

[ Voor 6% gewijzigd door inquestos op 04-07-2004 18:41 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 17:59:
Vanwege de omstandigheden zou ik dit niet gedaan hebben.

Het lijkt mij persoonlijk wat ongepast om te proberen een wedstrijd te winnen met behulp van het ongeluk van je broer....
Natuurlijk heb ik hier niet zomaar een foto heen geknikkert zonder het er met hem over te hebben. Hij kan er zelf wel om lachen! Voor het grootstedeel is er blikschade. Verder geen traumatische ervaringen voor niemand dus het valt allemaal erg mee.

Het gaat mij ook niet zo zeer om commentaar op wat ik wel en niet moet doen want die inschatting kan ik zelf wel maken. het gaat mij puur om het foto technische geheel. Dus ook tips als het bewaren tot paar dagen van te voren vindt ik ook niet echt handig ;)

Verwijderd

inquestos schreef op 04 juli 2004 @ 18:40:
[...]

Nee, dat is leuk voor de contest. Tot de allerlaaste dag/week wachten.... (dan laat je bovendien zien dat je geen waarde hecht aan comments/kritiek)

edit: oeps, wat doet die " ;) " daar? :P
niet tot het laatste moment niet tot de laatste dag. Ik bedoel post hem pas op de 22 bijv. en die ;) betekent helemaal nikx })

• inquestos
Mystic Spirit schreef op 04 juli 2004 @ 17:35:

Je mag toch gewoon PS'en, nietwaar?
Als je 'm toch wilt posten zou ik 'm iets meer in deze richten PS'en:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/inquestos/IMG_0591.jpg

(Maar ik zou 'm zoiezo niet insturen, lijkt me niet echt leuk om ingestuurd te worden als zijnde eng :) (hopelijk is gaat het beter met hem dan deze foto zou vermoeden :) ) )

[ Voor 10% gewijzigd door inquestos op 04-07-2004 19:06 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

inquestos schreef op 04 juli 2004 @ 19:05:
[...]

Je mag toch gewoon PS'en, nietwaar?
Als je 'm toch wilt posten zou ik 'm iets meer in deze richten PS'en:
[afbeelding]

(Maar ik zou 'm zoiezo niet insturen, lijkt me niet echt leuk om ingestuurd te worden als zijnde eng :) (hopelijk is gaat het beter met hem dan deze foto zou vermoeden :) ) )
Je mag idd PS'en alleen ben ik daar niet zo'n ster in dus blijft het voor mij meestal bij wat bijknippen en resizen.
Laat ik nog 1 keer duidelijk stellen mijn broer heeft zelf lol om de foto en het lijkt erger dan het is! Ik probeer hier dus niet over de rug van mijn broer een contestje te winnen.

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 04 juli 2004 @ 20:58:
Laat ik nog 1 keer duidelijk stellen mijn broer heeft zelf lol om de foto en het lijkt erger dan het is! Ik probeer hier dus niet over de rug van mijn broer een contestje te winnen.
Goed, mooi om te horen dat het goed gaat met je broer.

Volgende keer wel maar een gordel om dan. ;) (Gezien hij tegen de voorruit is aangekomen, wat door een gordel wordt verhinderd, als het goed is.)

• Mooody
Reanimation schreef op 04 juli 2004 @ 15:45:
De Grote GOT FotoContest 23-de editie: Juni 2004 moet Juli 2004 zijn ;)
check :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:14:
[...]

Volgende keer wel maar een gordel om dan. ;) (Gezien hij tegen de voorruit is aangekomen, wat door een gordel wordt verhinderd, als het goed is.)
Behalve als je van de buitenkant komt ;)

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Funny onderwerp :) Nu moet ik even heel goed gaan denken :P

Default blanke hetero

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 22:37
Mystic Spirit schreef op 04 juli 2004 @ 17:35:
Hier dan direct de eerste bijdrage!
Het verhaal:
Gister avond heeft mijn broer een auto ongeluk gehad frontale botsing... hoofd tegen de voorruit en dit is het Enge resultaat! Verder maakt hij het goed overigens en iedereen is de schrik al aardig te boven. Foto is net vers geschoten :)

[afbeelding]
link naar originele grote foto

archieffoto :+

Leuk onderwerp idd.. niet helemaal mijn ding, maar ik hoop dat ik er wat op vind :P

Verwijderd

Ik heb wel een ideetje nu (wellicht in zwart/wit fotografie), nou maar eens over de uitvoering denken, en of ik het wel klaak kan spelen :)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Wat een leuk thema hoor (niet dus). Maar ja, ik heb wat ideen, maar vet zal het niet worden denkik. Hoewel, ik kan ff een kat gaan overrijden ...

Verwijderd

jvvv schreef op 05 juli 2004 @ 02:43:
Wat een leuk thema hoor (niet dus). Maar ja, ik heb wat ideen, maar vet zal het niet worden denkik. Hoewel, ik kan ff een kat gaan overrijden ...
Eng en griezelig, niet morbide.
Ik vind het wel een interesant thema, ben benieuwd naar alle inzendingen.

Verwijderd

Sja, leuk onderwerp... had het idee om een volle maan mooi in beeld te brengen...
maar helaas is de volgende volle maan de 29 pas weer |:(

Verwijderd

In een eerdere challenge op de dpreview.com forums vond ik toepasselijke foto die laat zien hoe je zonder grove effecten met alleen suggestie toch een prachtige plaat kan maken.
http://www.pbase.com/image/29369551

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:14:
In een eerdere challenge op de dpreview.com forums vond ik toepasselijke foto die laat zien hoe je zonder grove effecten met alleen suggestie toch een prachtige plaat kan maken.
Schitterend :) . Dit is inderdaad het soort foto wat het bij dit thema erg goed kan doen... 'Eng' kan heel subtiel zijn en hoeft niet direct een scene uit een horrorfilm te zijn...

• jvvv
oh, shit thats a nice picture!!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Doet me op de één of andere manier aan IT denken..

Default blanke hetero

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:11
Ik heb laatst deze foto gecreerd. Ik denk dat ik met een beetje betere planning en opzet wel wat moois met deze techniek kan doen.
Iemand ideen/suggesties?
Met de blik kan ik iig meer, eventueel een achtergrond

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 15:42
Misschien aan hem vragen of hij nog een keer met zijn hoofd tegen een ruit aan kan knallen :+

• QlimaX
  • Laatst online: 22-10-2025
Mystic Spirit schreef op 04 juli 2004 @ 20:58:
[...]Laat ik nog 1 keer duidelijk stellen mijn broer heeft zelf lol om de foto en het lijkt erger dan het is! Ik probeer hier dus niet over de rug van mijn broer een contestje te winnen.
offtopic:
Gebeurt = gebeurt, waarom dan niet ff een contestje meepikken :+

Leuk onderwerp alleen een beetje jammer dat de tijd van het jaar daar niet zo geschikt is, denk aan veel licht (lange dagen) en weinig kans op mist enzo ...

[ Voor 8% gewijzigd door QlimaX op 05-07-2004 16:10 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:14:
[...]

De gordel heeft dienst geweigert... hij had hem wel om maar hij deed het dus niet goed. Maar hij is er idd goed vanaf gekomen. Zijn gezicht is redelijk goed gebleven omdat het zonneklepje naar beneden zat! 8)7
Xtuv schreef op 05 juli 2004 @ 00:00:
[...]

archieffoto :+

Leuk onderwerp idd.. niet helemaal mijn ding, maar ik hoop dat ik er wat op vind :P
Geen archief foto... dus als iemand nog suggesties heeft maak ik vanavond zo een nieuwe! Als je de exif bekijkt kan je ook zien dat het geen archief is.

Kortom mensen met suggesties om de foto nog meer creepy te maken meld het nu :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mystic Spirit op 06-07-2004 10:52 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 12:43

shameblaster

BB4E^Cons

Dj Daniel schreef op 05 juli 2004 @ 13:50:
[...]

Misschien aan hem vragen of hij nog een keer met zijn hoofd tegen een ruit aan kan knallen :+
:X

Kvind die foto van pb egt een mooie uitstraling hebben ja

Cons:::BB4E

• Xtuv
Mystic Spirit schreef op 05 juli 2004 @ 16:30:
Geen archief foto... dus als iemand nog suggesties heeft maak ik vanavond zo een nieuwe! Als je de exif bekijkt kan je ook zien dat het geen archief is.

Kortom mensen met suggesties om de foto nog meer creapy te maken meld het nu :)
hmja ben niet helemaal wakker.. dacht dat je de foto de dag ervoor geschoten had :P maargoed was ook niet serieus bedoeld ofzo.

Ketchup erop, mes in z'n handen, eng grijnzen.. en dan ergens in een bos nog 'n foto maken.. ;)

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 05 juli 2004 @ 16:30:
De gordel heeft dienst geweigert... hij had hem wel om maar hij deed het dus niet goed.
Dat is uitermate brak. :(
Maar hij is er idd goed vanaf gekomen. Zijn gezicht is redelijk goed gebleven omdat het zonneklepje naar beneden zat! 8)7
Goed zo; wens hem beterschap! :)
Kortom mensen met suggesties om de foto nog meer creapy te maken meld het nu :)
Van je broer? Ik zou toch voor iets anders gaan eigenlijk; donker, enge omgeving enzo, sfeer. Sfeer maakt de zaak eng en griezelig, bloed en dergelijke maakt het ranzig/morbide, zoals al gezegd. IMHO. :)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 22:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz beetje wazig onderwerp nu ik net een digitale camera heb gekocht en hem meeneem naar Mallorca ;) denk niet dat horror zal lukken

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-02 14:55

Mud.Starrr

I shoot people for money

Een zeer eng roofdier dat met geweld vastgehouden moest worden omdat hij anders met zijn sterke kaken zou bijten:

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/0.JPG
(helaas beetje wazig)

Nee eigenlijk is het een heel lief (en sloom) fretje.
Maar op de vorige foto gaapte hij toevallig :o

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/7.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Mud.Starrr op 06-07-2004 00:56 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Verwijderd

n00bs schreef op 05 juli 2004 @ 21:02:
Hmz beetje wazig onderwerp nu ik net een digitale camera heb gekocht en hem meeneem naar Mallorca ;) denk niet dat horror zal lukken
Het hoeft geen horror te zijn! Anders was het onderwerp wel 'horror' geweest...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 09:00 ]

Verwijderd

Hm. Zelf een beetje opzoek naar inspiratie kwam ik het volgende tegen: Fredmiranda.com heeft ooit een weekly assignment gehad met een soortgelijk thema, namelijk 'creepy'. Hier staat de top 3: http://www.fredmiranda.co...php?set_albumName=album83

(Ik hoop dat de link ook werkt als men niet is ingelogd)

Verwijderd

Het thema van deze maand is: eng/griezelig
Owkay, makkie, als er iets eng, dan ben ik dat wel })

klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/amsoldaat/bmp/teeth-resize.jpg

offtopic:
speciaal voor de foto me tanden een paar dagen niet gepoetst
:o :X

details:
Cam: Minolta DiMAGE F300
Focal length: 23,4 (macro)
F: 4,7
Exposure: 1/4 sec.
ISO: 200
Original size: 2560x1920

Bewerkingen met Office Picture Manager:
- crop
- resize
- contrast

Verwijderd

QlimaX schreef op 05 juli 2004 @ 15:58:
[...]

offtopic:
Gebeurt = gebeurt, waarom dan niet ff een contestje meepikken :+

Leuk onderwerp alleen een beetje jammer dat de tijd van het jaar daar niet zo geschikt is, denk aan veel licht (lange dagen) en weinig kans op mist enzo ...
Hoe laat rol jij uit je bed? Toen ik vanochtend om 06:30 op de A12 reed hingen er flinke mistbanken... jammer dat ik naar het werk moest en mijn camera niet bij had.

Sorry, maar gaat dit nog een serieuze contest worden? De reacties tot nu toe nodigen niet uit tot het plaatsen van 'je beste werk'. imho.

• QlimaX
  • Laatst online: 22-10-2025
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:42:
[...]
Hoe laat rol jij uit je bed? Toen ik vanochtend om 06:30 op de A12 reed hingen er flinke mistbanken... jammer dat ik naar het werk moest en mijn camera niet bij had.

Sorry, maar gaat dit nog een serieuze contest worden? De reacties tot nu toe nodigen niet uit tot het plaatsen van 'je beste werk'. imho.
Mja komt door de klote weer de laatste tijd :+ en verder was dit maar een voorbeeld hé, ik vind alleen de tijd van het jaar een beetje ongelukkig maar dat betekend niet gelijk dat het onmogelijk is en dat ik het deze maand niet (voor het eerst) ga proberen.
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:08:
Hm. Zelf een beetje opzoek naar inspiratie kwam ik het volgende tegen: Fredmiranda.com heeft ooit een weekly assignment gehad met een soortgelijk thema, namelijk 'creepy'. Hier staat de top 3: http://www.fredmiranda.co...php?set_albumName=album83
Ik vind die 2de met die spin heel mooi alleen die lamp vind ik een beetje jammer, als 't nou een maan was :) de lamp maakt het net iets te kunstmatig.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:15

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.meijer1/krokodil.jpg

Plaats:Dierentuin Emmen
Juli 2003

[ Voor 19% gewijzigd door Montana op 07-07-2004 23:32 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

QlimaX schreef op 06 juli 2004 @ 10:07:
[...]

Mja komt door de klote weer de laatste tijd :+ en verder was dit maar een voorbeeld hé, ik vind alleen de tijd van het jaar een beetje ongelukkig maar dat betekend niet gelijk dat het onmogelijk is en dat ik het deze maand niet (voor het eerst) ga proberen.
Het was wel heel flauw weer de laatste weken (best jammer als je net een nieuwe cam hebt).
Niet echt motiverend....

Maar je hebt wel gelijk dat het een flinke uitdaging is als het nauwelijks donker wordt buiten ;)

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:10:
[...]

Owkay, makkie, als er iets eng, dan ben ik dat wel })

klikbaar:
[afbeelding]

offtopic:
speciaal voor de foto me tanden een paar dagen niet gepoetst
:o :X

details:
Cam: Minolta DiMAGE F300
Focal length: 23,4 (macro)
F: 4,7
Exposure: 1/4 sec.
ISO: 200
Original size: 2560x1920

Bewerkingen met Office Picture Manager:
- crop
- resize
- contrast
Leuk...alleen totaal niet scherp...
Vooral die omschrijving erbij! Meesterlijk _/-\o_ ( :X )

[ Voor 17% gewijzigd door Ebayzo op 06-07-2004 11:42 ]

Default blanke hetero

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:23

Coach4All

I'm a Coach 4 All

EbAyzo schreef op 06 juli 2004 @ 11:41:
[...]
Vooral die omschrijving erbij! Meesterlijk _/-\o_ ( :X )
Zijn vast wel meer mensen die een dierentuin eng vinden hoor :+

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• spacy
  • Laatst online: 04-02 08:46

spacy

+++

woei ik ga weer meedoen :)

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmmm.... Deze vond ik wel griezelig aandoen, hij zou uit een of andere gekke thriller kunnen komen. Je weet wel, standaard verhaal. Jongen en meisje rijden in een auto over landweg en opeens stopt hun auto. Uiteraard doet hun mobiele telefoon het niet en het is al avond. Ze besluiten om de nacht door te brengen in die oude vervallen schuur :) Kan toch mooi, niet?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fam.wolsink/tweakers/schuur.jpg

Of zal ik m zwart/wit doen?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fam.wolsink/tweakers/schuur-bw.jpg

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

wolly_a schreef op 07 juli 2004 @ 15:36:
Hmmm.... Deze vond ik wel griezelig aandoen, hij zou uit een of andere gekke thriller kunnen komen. Je weet wel, standaard verhaal. Jongen en meisje rijden in een auto over landweg en opeens stopt hun auto. Uiteraard doet hun mobiele telefoon het niet en het is al avond. Ze besluiten om de nacht door te brengen in die oude vervallen schuur :) Kan toch mooi, niet?

[afbeelding]

Of zal ik m zwart/wit doen?

[afbeelding]
Waneer heb je deze genomen en waar?

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 07-07-2004 15:44 ]

Default blanke hetero

• Mooody
Tja, het is een boom voor een schuur. Je moet wel heel veel fantasie hebben om hier iets engs bij te bedenken :P

Verwijderd

Ey moooody, je hebt m'n toelichting op het thema nog niet gekopieerd uit het oude topic (waar je er om vroeg)... Wil je dit alsnog doen?

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@ Mooooody: Deze foto is genomen ergens buiten Zelhem genomen, enkele dagen geleden. Ik kwam toevallig op de fiets daar voorbij.

• Mooody
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:49:
Ey moooody, je hebt m'n toelichting op het thema nog niet gekopieerd uit het oude topic (waar je er om vroeg)... Wil je dit alsnog doen?
check :)

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
cool onderwerp!

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-02 22:54

Marc H

- - Is wakker - -

Leuk onderwerp :)

Ga deze maand maar weer eens meedoen:

Afbeeldingslocatie: http://www.cray.demon.nl/digifoto/dpz-5114.jpg

Sorry voor de layout, heb heb hem niet even kleiner.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• inquestos
Marc H schreef op 07 juli 2004 @ 21:48:

[afbeelding]

archieffoto, naar ik aanneem?

Lekkere sfeer. Heb een keer een foto gemaakt met dezelfde sfeer, maar helaas analoog. 2 krakemikige houten bootjes erbij (Uganda, dus wat wil je).
Deze mag er zeker zijn, alleen jammer dat de foto zo verdeeld lijkt te zijn. Onder is idd een beetje creepy, maar boven is 't veelste licht

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Marc H schreef op 07 juli 2004 @ 21:48:

[afbeelding]

Mooooody schreef op 04 juli 2004 @ 15:20:
De Grote GOT FotoContest 23-de editie: Juli 2004

Zet ook de datum waarop je de foto hebt gemaakt bij de toelichting. Stemmers kunnen zo zelf bepalen of ze punten willen toereiken aan zogenaamde "archieffoto's". Wees eerlijk bij het vermelden van de datum. Vertrouwen is een belangrijk punt bij deze contest.
Ik zal het dit topic maar één keer zeggen. Deze maand is bovenstaande regel ingevoerd dus hou je hier dan ook aan! Als jij archieffoto's posten een uitdaging vind, mij best, maar houdt je dan wel aan de regels! :Y)

Dank u :)

Wel coole foto daar niet van...

Default blanke hetero

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

"Jerry"

Afbeeldingslocatie: http://www.oli.tudelft.nl/gobowiwe/foto/jerry_klein.jpg

Model - DSC-P8
DateTime - 2004:07:07 18:02:15
ExposureTime - 20/10 seconds
FNumber - 2.80
MaxApertureValue - F 2.83
Flash - Flash fired, compulsory flash mode
FocalLength - 6.00 mm
SceneCaptureType - Night scene

Met photoshop de levels aangepast, verder niet bewerkt.
Suggesties voor de compositie? Die muis gaat voorlopig nergens heen... >:)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Xtuv
JanPedaal schreef op 07 juli 2004 @ 23:19:
"Jerry"

[afbeelding]

Model - DSC-P8
FNumber - 2.80
FocalLength - 6.00 mm

Onderwerp in het midden is niet zo'n goede keus, ik zou ook een wat spannendere hoek kiezen, van wat lager ofzo en ander licht misschien.. (minder wit)
En qua bewerking misschien iets subtieler te werk gaan...

[ Voor 7% gewijzigd door Xtuv op 07-07-2004 23:35 ]

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56

Rudedadude

Maybe we were born to run

Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v346/rbkaptein/pogingklein.jpg
De eerste kogel miste nog...

7 juli gemaakt, enkel het contrast en de helderheid wat aangepast.
sluitertijd: 1 sec
F 3.2

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

JanPedaal schreef op 07 juli 2004 @ 23:19:
"Jerry"

[afbeelding]

Model - DSC-P8
FNumber - 2.80
FocalLength - 6.00 mm

Ja en probeer die tafel hoek van de foto af te houden! Misschien het onderwerp iets subtieler in beeld brengen zodat het mysterieus blijft?

Default blanke hetero

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

EbAyzo schreef op 08 juli 2004 @ 09:13:
Ja en probeer die tafel hoek van de foto af te houden! Misschien het onderwerp iets subtieler in beeld brengen zodat het mysterieus blijft?
Tafelhoek? Oh, je bedoelt die op zijn kop liggende muizenval...
Probleem is vooral dat de lokatie waar de muis zich (al een tijdje) bevindt, nogal onbereikbaar is... Ik kan bijvoorbeeld ook niet echt mikken, omdat de camera tegen de wand van de kast staat op een statief. Maar met tryal-and-error moet er wel een betere compositie in zitten.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik heb afgelopen dagen alles waar een griezelige foto van te maken viel er een proberen te maken.
Hier 2 foto's van onderwerpen die je bijna dagelijks tegenkomt maar toch ook wel eng kunnen zijn. Is dat wat om mee te doen?

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy1.JPG

Maar toen kwam ik ergens waar ik ook wel spannende foto's kom maken, alleen dan niet het voorwerp zelf, maar de complete sfeer.

Deze kwam eerst:
Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy3.JPG]

En hiervan weet ik niet welke het best gelukt is:
Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy6.JPG
(ik heb alleen gereseiste plaatjes neergezet, maar de grote heb ik natuurlijk ook)

Denken jullie dat hier wat tussen zit om mee te doen?

Toelichting op de foto's:
Gebruikte camera: Sanyo xacti J4
uitleg over foto: Wat er op de foto's precies staat laat ik even in het midden,
dan kun je daar zelf invulling aan geven (behalve spinnenweb
want dat zie je meteen). Als jullie benieuwd zijn wil ik het wel
vertellen 8)

Wanneer gemaakt:De oudste foto is van afgelopen maandag.
Exacte data zet ik wel neer als ik weet of het wat is om mee
te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mud.Starrr op 08-07-2004 13:24 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kuyp/Diversen/IMG_2877.JPG

Gemaakt vanaf de geluidswal in Zoetermeer die tussen de snelweg/treinbaan en de woonwijk Rokkeveen in ligt.

Er loopt beneden (beetje moeilijk te zien, maar ik ga de foto niet lichter maken, anders is het effect er af) een donker en eenzaam pad, wat nogal eng is als je daar in je eentje loopt. Als je er loopt zie je het licht in de verte wel, maar de afstand is vrij ver..

Sluitertijd: 15s
f: 2.8

Gemaakt met een Canon S50.

iStockphoto

• Xtuv
Zo'n zwart vlak vind ik niet bepaald eng Blizzard.. kun je beter nog wat aan doen denk ik.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dat probeer ik dus duidelijk te maken, het is geen zwart vlak.
Hij is alleen wat donker uit gevallen ondanks de 15s sluitertijd. Maar omdat de lucht wel vrij licht is, kan ik de foto nauwelijks tot niet lichter maken.

iStockphoto

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Mischien moet hij zijn beeldscherm beter instellen :+ .
Ik zie namelijk wel het paadje lopen, wel een leuke foto, maar exht eng vind ik hem nog niet.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• Xtuv
BlizzarD schreef op 08 juli 2004 @ 13:47:
Dat probeer ik dus duidelijk te maken, het is geen zwart vlak.
Hij is alleen wat donker uit gevallen ondanks de 15s sluitertijd. Maar omdat de lucht wel vrij licht is, kan ik de foto nauwelijks tot niet lichter maken.
Maar het ziet er wel uit als een zwartk vlak.. Echt niet boeiend dus imo. Ik probeer maar te helpen hoor..

De ondergrond kun je los van de lucht makkelijk lichter maken (gradient mask) zo kun je de lucht nog donkerder maken ook, wat je wil.. wil wel een voorbeeldje posten als je dat toestaat.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 12:43

shameblaster

BB4E^Cons

* shameblaster ziet een cross motor

Cons:::BB4E

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

LoL idd ik zie hem ook:

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/IMG_2877.jpg

edit: plaatje ietsje kleiner gemaakt zodat layout niet verrukt word

[ Voor 31% gewijzigd door Mud.Starrr op 08-07-2004 14:43 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• Xtuv
pad zichtbaar gemaakt maar lucht donker gehouden:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.j.huijbregts/blizzard.jpg

Ik haal 'm wel weg als je het er niet mee eens bent, maar ik wil hiermee zeggen dat er nog wel wat van te maken is :)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

mja, ben t met Xtuv eens, ik zie ook alleen maar een zwart vlak...ik zou m lichter maken

@Xtuv...dat vind ik nog donker hoor, ik moet mijn brightness van 87 naar 100 draaien om dat pad te zien....maar dat is veel te licht normaal gesproken...

[ Voor 48% gewijzigd door kamstra op 08-07-2004 15:00 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Geckoo
  • Laatst online: 11:41

Geckoo

Good news, everyone!

offtopic:
jammer dat er nu alleen asfalt ligt vroeger was het dus een moder pad :) kon je dus heerlijk crossen :) die heuvel waar blizzard nu opstaat is ook leuk om tegen aan te crossen met me mtx-r 80

[ Voor 6% gewijzigd door Geckoo op 08-07-2004 15:03 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Xtuv
kamstra schreef op 08 juli 2004 @ 14:59:
@Xtuv...dat vind ik nog donker hoor, ik moet mijn brightness van 87 naar 100 draaien om dat pad te zien....maar dat is veel te licht normaal gesproken...
Tsja ik heb 'm expres 'duister' gehouden, maar het pad zou je wel moeten zien.. zelfs op mijn gare monitor zie ik het met brightness op 75.. (mijn versie dan)

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Xtuv schreef op 08 juli 2004 @ 14:57:
pad zichtbaar gemaakt maar lucht donker gehouden:
[afbeelding]

Ik haal 'm wel weg als je het er niet mee eens bent, maar ik wil hiermee zeggen dat er nog wel wat van te maken is :)
Ik zie het pad hier duidelijk met TFT maar vind de foto op zich niks aan (en zeker die brommer erbij :P )

Default blanke hetero

• Xtuv
Het is ook niet mijn foto.. :P

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
Zou het misschien een idee zijn om de contest site aan te passen ?
Of laat men moedwillig de Got contest doodbloeden ?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

ja idd lol ik had nog niet gekeken maar hij komt idd niet echt overeen :+

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• Xtuv
ik wacht nog op een geniale ingeving voor deze contest.. :P

• jvvv
Waarom is de fotosite nog steeds niet gefixed voor deze maand?? Of mis ik iets?

Verwijderd

Ik heb al wel een idee voor een mogelijke foto, maar moet nog even een mooi moment vinden om alle 'props' bij elkaar te zoeken en te prepareren... (Ja, ik ben er zo een die vindt dat een contest foto best in scene gezet mag zijn en ook wel wat moeite mag kosten)...

Of zou ik gewoon een foto van m'n gemummificeerde kikker insturen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 23:48 ]

• jvvv
Hmm, ff op pad gegaan en mijn idee was in theorie perfect. Maar op beeld ziet het er minder uit. Nieuw idee is er?

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ja prepareren mag naar mijn idee ook, zoals onderstaande.

Maar niemand die hier iets over wil zeggen:

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://murk.filternet.nl/tijdelijk/creepy/creepy6.JPG

Ik vind het wel wat hebben, behalfe dat je hier en daar ziet dat het binnen is genomen, maar met wat editen is dat zo weg.
Maar ik heb wat tips/comentaar nodig mensen ;)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• jvvv
Pff, morgen eens wat nieuws gaan doen. Maar u wil ik niet de trap af naar de keuken voor daar ff mijn scene klaar te maken. Heel het huis zou er wakker van worden.

Verwijderd

Beste mooody,

klopt het dat de huidige contest nog niet is toegevoegd op de site? De 'lopende contest' staat nog op hoeveelheid.

Verwijderd

Ook maar eens een bijdrage leveren.

Mijn laatste ontsnapte lucht heeft wel eens griezelige momenten opgeleverd. Spaans benauwd kun je het krijgen daar onderwater.

Afbeeldingslocatie: http://www.jpegwizard.com/new/imagefiles/712200462353AM68900.jpg

Sony dsc P8
11-07-04

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 15:30 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:30:
Ook maar eens een bijdrage leveren.

Mijn laatste ontsnapte lucht heeft wel eens griezelige momenten opgeleverd. Spaans benauwd kun je het krijgen daar onderwater.

[afbeelding]

Sony dsc P8
11-07-04
Waar is deze genomen? Verhaal erachter...enz enz..

Vind hem nou niet echt spannend..

Default blanke hetero

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:12

Floor-is

5.2

Ik vind hem ook niet zo eng :X

Bericht hierboven

Verwijderd

stukje uitleg

in een ver verleden was een jaar of 14, heb ik tijdens een zwem sessie door vage reden kramp in een van mijn bovenarmen gekregen.
direct gevolg was het zakken naar de bodem van het bad..

gezien ik tot dat moment een behoorlijke inspanning leverde ging mijn waren mijn longen/hart vol op gang en was ik snel door mijn zuurstof heen (nog voordat iemand mijn op kon vissen). om dan je laatste zuurstof te zien gaan, geeft een behoorlijk eng/benauwd gevoel.

deze foto is gewoon in een zwembad genomen --> voor mij persoonlijk een beeld dat altijd nog herinnert aan dat moment.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 13:51 ]

Verwijderd

Mud starrr schreef op 12 juli 2004 @ 00:21:
Ja prepareren mag naar mijn idee ook, zoals onderstaande.

Maar niemand die hier iets over wil zeggen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het wel wat hebben, behalfe dat je hier en daar ziet dat het binnen is genomen, maar met wat editen is dat zo weg.
Maar ik heb wat tips/comentaar nodig mensen ;)
Ik vind ze niet echt eng, maar een bepaalde sfeer hebben ze wel. Op een of andere manier doen ze me aan laserquest denken... :+

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 13:48:
stukje uitleg

in een ver verleden was een jaar of 14, heb ik tijdens een zwem sessie door vage reden kramp in een van mijn bovenarmen gekregen.
direct gevolg was het zakken naar de bodem van het bad..

gezien ik tot dat moment een behoorlijke inspanning leverde ging mijn waren mijn longen/hart vol op gang en was ik snel door mijn zuurstof heen (nog voordat iemand mijn op kon vissen). om dan je laatste zuurstof te zien gaan, geeft een behoorlijk eng/benauwd gevoel.

deze foto is gewoon in een zwembad genomen --> voor mij persoonlijk een beeld dat altijd nog herinnert aan dat moment.
Met dat verhaal en een goede foto zou het idd goede foto zijn. Maar probeer je foto nog iets te verbeteren qua scherpte..

Default blanke hetero

• Pinin
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tvleeuwen.canon/creepy1.jpg

uitleg: terwijl we niet op die stoel zaten en wel hebben gezeten werd de foto afgedrukt tijdens geklooi met afstandsbediening.

geen idee hoe dit kan met digicam???

Ik vind hem creepy in ieder geval.
foto is gemaakt op 1 juli 2004 in Italië

File Name
IMG_0830.JPG
Camera Model Name
Canon PowerShot Pro1
Shooting Date/Time
01-07-2004 21:57:32
Shooting Mode
Shutter Speed Priority AE
Photo Effect Mode
Off
Tv( Shutter Speed )
1.0
Av( Aperture Value )
2.4
Metering Mode
Center-weighted averaging
Exposure Compensation
0
ISO Speed
Auto
Lens
7.2 - 50.8mm
Focal Length
7.2mm
Digital Zoom
None
Image Size
3264x2448
Image Quality
Superfine
Flash
Off
White Balance
Auto
AF Mode
Single AF
Color Space
sRGB
File Size
1944KB
Drive Mode
Single-frame shooting
Owner's Name

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 12-07-2004 19:13 ]

www.casarodriguillo.com

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ja interessant :/. Ik zie niets en ten tweede snap ik je verhaal erbij ook niet. Leg eens nader uit :).

• Pinin
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

-edit- foto aangepast

[ Voor 91% gewijzigd door Pinin op 12-07-2004 19:24 ]

www.casarodriguillo.com

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

@Mud Starr: dat zijn volgens mijn gewoon wortels die door een dak groeien, dan wel in een tunnel hangen.

@tomleeuw: erug duister. Ik kan nog net 3 wat vage vlekken zien meer niet.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

ik zie ze wel zitten, maar iets lichter kan je hem wel maken.

en nee zijn geen wortels in een tunnel oid, (kijk goed en je ziet pek op een aantal takken) het is een kunst object op een kunst tentoonstelling.
Creatief met organische materialen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:58
Gha ik doe weer eens mee. Ik heb het een beetje mysterieus gehouden...
Ik ben het zelf op de foto.. Donkere ruimtes doen het goed met een raam :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jdiezrequejo/scary-2.jpg

gemaakt: vrijdag 9 juli 2004, 15:15:42

[ Voor 10% gewijzigd door jdiezrequejo op 12-07-2004 18:19 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jdiezrequejo schreef op 12 juli 2004 @ 17:59:
Gha ik doe weer eens mee. Ik heb het een beetje mysterieus gehouden...
Ik ben het zelf op de foto.. Donkere ruimtes doen het goed met een raam :)

[afbeelding]
Datum van de foto is gewenst!

Wel coole foto...

Default blanke hetero

• jvvv
tomleeuw schreef op 12 juli 2004 @ 16:55:
[afbeelding]

uitleg: terwijl we niet op die stoel zaten en wel hebben gezeten werd de foto afgedrukt tijdens geklooi met afstandsbediening.

geen idee hoe dit kan met digicam???

Ik vind hem creepy in ieder geval.
foto is gemaakt op 1 juli 2004 in Italië
hoe? iets met ir licht mischien. Maar verder is hier niks aan voor de rest. En iets zegt me dat dit een archieffoto is.

Maarja, ik heb deze. Het wordt 9/10 niet mijn contest foto. Deze moet nog iets afgesneden worden en wat bewerkt worden. Maar is deze hier wat? Ik vindt het wel wat hebben, maar aande andere kant vind ik ze redelijk banaal. Ik heb natuurlijk iets bedacht nog om de vingerafrduk er door te laten komen.
Afbeeldingslocatie: http://vanvyve.be/got07.jpg
(klikbaar)

mening graag.

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
Zou echt tof zijn als de contest site wordt aangepast dan kunnen we beginnen met uploaden.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
* Norjee

[ Voor 52% gewijzigd door Norjee op 12-07-2004 18:55 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.