www.casarodriguillo.com
[ Voor 96% gewijzigd door Pinin op 12-07-2004 19:23 ]
www.casarodriguillo.com
Hoi hoi hoi
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
wel vrij standaard, maar als het lukt moet het er wel goed uit zien,
moet het alleen wel uit gaan voeren..
http://vanvyve.be/got07final.jpg
Iets uitgesneden en bewerk. Veel stemplezier (aangezien ik niet zal kunnen stemmen"The perfect crime?"
Tittel verwijst naar de vingerafdruk op het mes. Ik vind hem wel knap door het perspectief dat je eigenlijk doet kijken uit de ogen van het gestorven slachtoffer...
[ Voor 45% gewijzigd door jvvv op 13-07-2004 00:36 ]
Gadgets FTW!

Ik heb een beetje met de levels zitten klooien in photoshop. Verder een klein stukkie van de foto eraf gehaald. Hijs overigens net gemaakt.
Dit is het orgineel
Ik vind hem wel freaky... Vooral het LOTR achtige oog, en m'n adertjes
[b]
• Minolta Z1
• F/3,2
• 1/60 sec
• ISO-200
[ Voor 8% gewijzigd door mycosis op 13-07-2004 14:58 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik zie inderdaad ook (bijna) niets.YellowCube schreef op 13 juli 2004 @ 15:55:
misschien is het mijn monitort, maar ik vind 'm veel te donker.
edit: ik heb hem ff overdreven licht gemaakt, en kwam toen op dit:

WTF is dit voor beest?! hij zelfs ogen en een neus
[ Voor 34% gewijzigd door mycosis op 13-07-2004 16:48 ]
Verwijderd
Maar nu even de foto die ik daar gemaakt heb. Deze foto is gemaakt met een Sony Cybershot PSC-50 met een Black & White filter. Deze filter heb ik toegepast zodat het er allemaal iets ouder/spannender uit ziet.
Hierbij de foto:
Bij voorbaat dank
Gaat om deze plaat: http://www.tweakers.net/ext/f/28018/full.jpg
Nee, er is geen beeldmateriaal van andere gebruikt
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Grappig, maar ik zou die witte ster op het linker oog weggelaten hebben...DarkX schreef op 13 juli 2004 @ 17:04:
Heb al eerder een poging gedaan om Sandman van Neil Gaiman na te bootsen, maar die ben ik door HD crash kwijtgeraakt. Heb nu best een creepy nieuwe foto gemaakt, maar er is redelijk heftig voor gephotoshopt. Kan iemand aangeven waar precies de grens tussen fotografie en fotobewerking ligt?
Bij voorbaat dank
Gaat om deze plaat: http://www.tweakers.net/ext/f/28018/full.jpg
Nee, er is geen beeldmateriaal van andere gebruikt
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee wat voor een beest het is.mycosis schreef op 13 juli 2004 @ 16:35:
[...]
Ik zie inderdaad ook (bijna) niets.
edit: ik heb hem ff overdreven licht gemaakt, en kwam toen op dit:
[afbeelding]
WTF is dit voor beest?! hij zelfs ogen en een neus
misschien staat mijn monitor dan zo licht.
is dit dan wat beter?

ik zet er gelijk ook nog 2 plaatjes bij. Iemand enig idee wat dit is?
een
twee
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 21:40 ]
Da's toch een kolibrievlinder?Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 20:32:
[...]
Ik heb geen flauw idee wat voor een beest het is.
misschien staat mijn monitor dan zo licht.
is dit dan wat beter?
[afbeelding]
ik zet er gelijk ook nog 2 plaatjes bij. Iemand enig idee wat dit is?
een
twee

Bij nader inzien toch niet helemaal
[ Voor 12% gewijzigd door Ebayzo op 13-07-2004 23:33 ]
Default blanke hetero
Vorig jaar nog een paar gezien in frankrijk, best groot die beesten
[ Voor 5% gewijzigd door Wacky op 13-07-2004 23:47 ]
1 probleem ik heb mijn vriendin er voor nodig (jah ze ziet er heel eng uit
Anders vertel ik later wel wat de bedoeling was.
Maar nu is het nog even een verassing
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Verwijderd

Omschrijving :
Deze foto is in een niet-verlichte kelder geschoten met behulp van de NightShot functie van mijn camera. Ik denk dat het voor veel mensen een enge nachtmerrie is om een gewapend persoon met slechte bedoekingen tegen te komen in een donker steegje...
Sluitertijd: 1/80
Diafragma: F/2.3
ISO: 400
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 23:21 ]
Teveel ruis / saai / totaal niet eng...Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:20:
Mijn inzending voor deze wedstrijd:
[afbeelding]
Omschrijving :
Deze foto is in een niet-verlichte kelder geschoten met behulp van de NightShot functie van mijn camera. Ik denk dat het voor veel mensen een enge nachtmerrie is om een gewapend persoon met slechte bedoekingen tegen te komen in een donker steegje...
Sluitertijd: 1/80
Diafragma: F/2.3
ISO: 400
Probeer het eens met alleen die schaduw op een freaky manier vast te leggen...
Default blanke hetero
Verwijderd
het is slechts een foto om te kijken wat jullie er van vinden. dus graag de reacties.
ik heb een foto van een ruïne en in zwart/wit gemaakt,
de niose in de foto heb ik zelf toegevoegd.
Verwijderd

Vannacht rond 1 uur geschoten in een behoorlijk duister steegje...
Camera: Sony DSC-F828, 64 ISO, 4 sec. bij f/4.0; kliko container als statief gebruikt
Thuis nog twee alternatieven liggen met schaduwen van een hand met mes. Alleen die foto's worden zo gauw saai

Camera: Minolta Z1
Exposure: 1/60 sec
F-Stop: 3.2
ISO: 200
Wat met contrast en brightness in photoshop gespeelt met bovenstaand resultaat. Is de eerste keer dat ik met de contest mee doe.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Kogelbrief
Lijkt me best eng als je er een krijgt

Mijn andere ideen krijg ik niet echt uitgewerkt..
Specs:
Datum: 16-07-2004 om 13:21:37
Camera: Canon G3
Sluitertijd: 1/80e
Diafragma: 3.2
ISO: 50
[ Voor 23% gewijzigd door Xtuv op 16-07-2004 22:25 ]
Whahaha vetXtuv schreef op 16 juli 2004 @ 14:49:
Mijn voorlopige inzending:
Kogelbrief
[afbeelding]
Mijn andere ideen krijg ik niet echt uitgewerkt..
Mensen denk nou aan de datum waarop de foto gemaakt is bij je foto te vermelden!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Ebayzo op 16-07-2004 15:51 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
Waar wil je 'm hebben???EbAyzo schreef op 16 juli 2004 @ 15:51:
Mensen denk nou aan de datum waarop de foto gemaakt is bij je foto te vermelden!!!
Juiste cameratype was al niet te vinden, juiste ISO staat niet in de lijst....
Welk format moet de datum hebben en waar mag hij komen staan?
Bij je omschrijving...hier op GOT...plek zatVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:07:
[...]
Waar wil je 'm hebben???
Juiste cameratype was al niet te vinden, juiste ISO staat niet in de lijst....
Welk format moet de datum hebben en waar mag hij komen staan?
Default blanke hetero
tnxEbAyzo schreef op 16 juli 2004 @ 15:51:
[...]
Whahaha vetbeste tot nu toe
oops, alsnog datum vergeten.. nou, ik zal het ruimschoots goed maken met de exif info
Het is in ieder geval geen archieffoto.. (krijg niet zo vaak kogelbrieven
Ik was helaas (voor jullieMooooody schreef op 04 juli 2004 @ 15:21:
Jasper heeft de contest van juni gewonnen, maar omdat hij niet op tijd een nieuw thema had ingezonden, krijg Qlone (de nummer 2) deze eer.
Tijdens de vakantie had ik al even heel snel gekeken wat het thema was, dus wellicht dat ik nog een leuke bijdrage kan doen. Nu eerst nog 1.375 foto's uitzoeken
Ziet er goed uit!Xtuv schreef op 16 juli 2004 @ 14:49:
Mijn voorlopige inzending:
Kogelbrief
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door Jasper op 17-07-2004 18:33 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
Die photoshop flare isMud starrr schreef op 17 juli 2004 @ 19:18:
Ik ga zo 1 van deze 2 uploaden.
Iemand die 1 van de 2 mooier vind?
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry...
Idee zelf is wel leuk...maar die flare is echt niet mooi!
Default blanke hetero
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
NeeXtuv schreef op 16 juli 2004 @ 22:21:
[...]
tnx
oops, alsnog datum vergeten.. nou, ik zal het ruimschoots goed maken met de exif info![]()
Het is in ieder geval geen archieffoto.. (krijg niet zo vaak kogelbrieven)
Net wel griezelig weer maar kreeg niks fatsoenlijks uit de camera omdat ik wat te laat was

Dit was de beste
Default blanke hetero
Ik vind foto 1 ook beter, daar zie je de kaarsjes beter. Probeer het ipv met een fotoshop filter met een echte lichtbron ofzo.. (zaklamp beetje wegmoffelen?)
[ Voor 54% gewijzigd door Xtuv op 17-07-2004 21:10 ]
de foto is genomen in de trein edn was op weg naar familie. Zo'n reis gaat al snel vervelen, zeker als je in je eentje in de coupe zit. Dus ben ik maar wat foto's gaan maken. Ik weet zeker dat ik alleen in die coupe zat.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd

//edit deze foto is op 11 juli gemaakt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 15:10 ]
Ben jij die dame dan?YellowCube schreef op 18 juli 2004 @ 11:06:
[afbeelding]
de foto is genomen in de trein edn was op weg naar familie. Zo'n reis gaat al snel vervelen, zeker als je in je eentje in de coupe zit. Dus ben ik maar wat foto's gaan maken. Ik weet zeker dat ik alleen in die coupe zat.

gemaakt: 12 juli 2004
onderin een woonflat, waar de schuurtjes zijn dus
http://digicontest.concept-q.biz/faq.got
Er staat dat het draadje in het Gadget forum te vinden is
-
Erg leuke foto...misschien niet echt eng, maar ik vind het eigenlijk de enige gelukte foto tot nu toe....leuk oogpunt en goede scherpstellingspacy schreef op 19 juli 2004 @ 12:12:
voor de datum dus:
[afbeelding]
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Hij is niet echt "eng" maar hij is wel onwijs cool!spacy schreef op 19 juli 2004 @ 12:12:
voor de datum dus:
[afbeelding]
laat jij 'ns wat zien danSjekster schreef op 19 juli 2004 @ 14:08:
[...]
Erg leuke foto...misschien niet echt eng, maar ik vind het eigenlijk de enige gelukte foto tot nu toe....leuk oogpunt en goede scherpstelling
OMG spacy! Wat een heerlijke fotospacy schreef op 19 juli 2004 @ 12:12:
voor de datum dus:
[afbeelding]
Tot nu toe de meest geslaagde! Hoe kom je erop?
Hulde
Wtf is ditVerwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:54:
Who want's some moreeeeee?
[afbeelding]
18-07-04 gemaakt
Vind hem niet eng door de gezichtuitdrukking van je onderwerp....
[ Voor 30% gewijzigd door Ebayzo op 19-07-2004 23:09 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
De eerste (en naar ik vermoed tevens laatste) foto die echt eng is. Het schreeuwende contrast van zowel de kleur van de kat met de achtergrond als het normaliter hoge aaibaarheidsgehalte van het kattebeest met het waarlijk kwaadaardige nachtmerrieachtige aanzicht van nu maken me enigzins onpasselijk.Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 12:56:
Ik doe voor het eerst mee met de GoT fotocontest deze foto vond ik wel bij het onderwerp passen
[afbeelding]
//edit deze foto is op 11 juli gemaakt
Stop maar met inzenden
Hij is idd mooi en de kat is eng maar juist door dat contrast vind ik de foto opzich niet eng...het is te direct (ofzo)Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 23:08:
[...]
De eerste (en naar ik vermoed tevens laatste) foto die echt eng is. Het schreeuwende contrast van zowel de kleur van de kat met de achtergrond als het normaliter hoge aaibaarheidsgehalte van het kattebeest met het waarlijk kwaadaardige nachtmerrieachtige aanzicht van nu maken me enigzins onpasselijk.
Stop maar met inzenden
Default blanke hetero
Hoogtevrees kan je hebben en van deze foto krijgen
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Je "verpest" 'm een beetje doordat je de tegeltjes nog zit (naar mijn mening). Neemt een hoop effect weg. Je zou wat meer muur moeten zien. Echt af zou het zijn als je nog een speciaal effect eraan geeft. Een soort Fisheye, blur, lange sluitertijd en je camera naar beneden brengen of iets dergelijkssalutem schreef op 19 juli 2004 @ 23:21:
Op de valreep doe ik ook mee.
Hoogtevrees kan je hebben en van deze foto krijgen
[afbeelding]
Wel leuk bedacht
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ja die tegeltjesinquestos schreef op 19 juli 2004 @ 23:51:
[...]
Je "verpest" 'm een beetje doordat je de tegeltjes nog zit (naar mijn mening). Neemt een hoop effect weg. Je zou wat meer muur moeten zien. Echt af zou het zijn als je nog een speciaal effect eraan geeft. Een soort Fisheye, blur, lange sluitertijd en je camera naar beneden brengen of iets dergelijks
Wel leuk bedacht
En fish eye voor de DSC V1 is er nog niet
Bedankt alvast
voorbeeld pls
Verwijderd
of mocht je geen foto's na 23:00 maken?

Deze wesp lijkt dwars door een muur te kruipen en op je af te komen...
Genomen met een Canon Powershot A80. Het enige wat er aan bewerkt is, is dat de foto gecropped is...
Foto is vandaag (21 juli) genomen
[ Voor 7% gewijzigd door BBrunekreeft op 21-07-2004 22:42 ]
I got a problem-solver and its name is revolver

zo iets?
en dan een klein randje dr in houden om het perspectief dr in te houden..
Bedankt alvast
Ow zoiets bedoel je met croppeWelleweerd schreef op 22 juli 2004 @ 16:11:
zo iets?
en dan een klein randje dr in houden om het perspectief dr in te houden..
FF dat randje eraf is idd beter.
Ik heb er nog wel een paar andere waarbij ik iets minder "randje" heb.
Ik ben nu niet thuis maar ik kijk zo wel even.
Thanks !
Bedankt alvast
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein
mede omdat de spin zelf niet helemaal scherp is.
In vervolg op randje verhaal :
Dees had ik ook nog maar straalt iets minder diepte uit.

En dit is de enige die ik heh en toch ook mooi recht naar beneden is....
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd

net genomen met mijn nieuwe canon A80 (pats pats) (23-07-2004)
vond hem wel speciale sfeer hebben
voor de rest niets aan gesoept of wat dan ook, alleen btje kleiner gemaakt
net als bij ander topic, weinig tijd dus niet netjes tussen de lijntjes
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 00:53 ]

En, voel je je al bedreigd?
[ Voor 10% gewijzigd door Rudedadude op 23-07-2004 01:44 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
CoolRudedadude schreef op 23 juli 2004 @ 01:43:
Even een aloud thema uit de kast gehaald... Valt nog niet mee, met zo'n zelfontspanner klooien.
[afbeelding]
Default blanke hetero
Mooie ja, heheRudedadude schreef op 23 juli 2004 @ 01:43:
Even een aloud thema uit de kast gehaald... Valt nog niet mee, met zo'n zelfontspanner klooien.
[afbeelding]
Cons:::BB4E
Ik heb er een hoop gewist, maar het zullen er wel meer dan 25 zijn geweest.shameblaster schreef op 23 juli 2004 @ 16:33:
[...]
Mooie ja, hehehoeveel foto's heb je wel niet moeten maken om tot dit resultaat te komen

Gemaakt op mallorca (zwervers huis)
om 'm vast te houden vast wel. Maar de foto is gewoon schattig..
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 23-07-2004 22:28 ]
Creepy!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
Dit wordt mijn inzending denk ik
[afbeelding]
I like it
Eeuhm.. het is Arachnophobia...
Wel gave foto!
Het origineel heeft een redelijk vriendelijke oogopslag, dus heb ik een tijdje lopen stoeien met de foto om er een bepaalde dreiging in te krijgen, ik hoop dat het een beetje overkomt. Ik ben er zelf nog niet 100% tevreden mee. Tips iemand?
Ja sorry maar ik vind hier 0% dreiging van uit gaan.DaCoTa schreef op 24 juli 2004 @ 00:16:
Niet iedereen kan een archieffoto waarderen (genomen op 14 mei 2004), maar het soepen is iig wel in de spirit van de contestAanpassingen zijn: horizon level, crop, convert to grey, levels donkerder om de achtergrond weg te krijgen, een transparant naar zwart gradient om de lichtval te accentueren en tot slot USM om de foto grittier te maken.
Het origineel heeft een redelijk vriendelijke oogopslag, dus heb ik een tijdje lopen stoeien met de foto om er een bepaalde dreiging in te krijgen, ik hoop dat het een beetje overkomt. Ik ben er zelf nog niet 100% tevreden mee. Tips iemand?
[afbeelding]
Typo
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein
Hij staat er gewoon niet tussen, heb het nu 3 maal geupped. Wanneer die klaar is met uppen, refreshed de site. Dan zie ik alleen de bovenste rij met foto's en rechtsondering staat: <a
Als ik daarna op lopende contest druk, staat mijn foto er niet tussen
[ Voor 48% gewijzigd door n00bs op 24-07-2004 18:39 ]
3.6MBNorjee schreef op 24 juli 2004 @ 18:48:
Weird, ik heb geprobeert jou foto toe te voegen, en dat wou prima.. Ik weet niet hoe groot het origineel is, maar het kan zijn dat deze te groot is.
da's ook geen schande.. foto's moeten toch alleen op internet bekenen worden, waar velen nog met 1024x768 rondsurfen, dan is 1024x768 alweer irritant groot eigenlijkn00bs schreef op 24 juli 2004 @ 19:12:
Tja ik heb hem nu maar op 1024x768 geupped en dat gaat wel goed. Wel een aanzienlijk lagere resolutie.
Nouja, there's always next time!
@Salutem: ik vind de foto juist veel "enger" als hij origineel is. Juist door de rand die je onderin de foto nog ziet krijg je (ik) een goed gevoel van diepte en meer zoiets als "op het randje"... Mijn buik (of is het maag
[ Voor 7% gewijzigd door JaFFoG op 24-07-2004 20:25 . Reden: of is het maag :P ]
Bla

Een houten beeld in een klooster in Duitsland wel bewerkt.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Nee, bij toeval, een vreselijk oud beeld van hout van ? wie zal het zeggen, maar wel zo leuk. Vooral omdat ze de ogen niet hebben uitgesneden. En ja ik moest wel aan de contest denken, al wat op mijn laptopje geprobeerd maar toen kwamRudedadude schreef op 24 juli 2004 @ 22:04:
Ziet er leuk uit. Speciaal even heen en weer gereden voor de contest?
er niets leuks uit. Vanavond een beetje vervelen en toch maar wat in elkaar gezet.
En het gaat niet om de contest maar om het plezier van het maken en bewerken.
( oja, de kids vonden het wel een eng beeld)
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Wow, die vind ik echt prachtig!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
Kan geen zwervers huis zijn btw want dan is die persoon geen zwerver
Dus euh... eigenlijk kan je vanaf nu geen pics meer toevoegen.. maar omdat een groot gedeelte van de foto's in dit topic nog niet op de contest site staan (montana.....) zal ik vannacht/ochtend voting nog niet aan zetten... Morgen wel, tenzij moooooody mij voor is
Dank je voor de tip, maar ik vind mijn bijdrage niet goed genoeg voor de contest.Norjee schreef op 25 juli 2004 @ 00:56:
Let the games begin!!!!!!!!!!!!!!
Dus euh... eigenlijk kan je vanaf nu geen pics meer toevoegen.. maar omdat een groot gedeelte van de foto's in dit topic nog niet op de contest site staan (montana.....) zal ik vannacht/ochtend voting nog niet aan zetten... Morgen wel, tenzij moooooody mij voor is
Nou, ik vind hem zeker niet slechtMontana schreef op 25 juli 2004 @ 09:44:
Dank je voor de tip, maar ik vind mijn bijdrage niet goed genoeg voor de contest.
Verwijderd
Deze kan ik wel apprecieren!n00bs schreef op 23 juli 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
Niet aan gesoept ?
| Eng Griezelig | ||
| Denk bij eng/griezelig aan situaties of 'dingen' waarbij je je niet heel erg op je gemak voelt. Voor de een is dat z'n oma met die enorme wrat op haar neus, voor de ander een donkere steeg 's nachts vol met spinnen, vrij persoonlijk dus, en een lekker breed onderwerp waar je creativiteit de vrije loop gelaten kan worden. | ||
| Light From Above jdiezrequejo, Minolta - F200 | Bange Beer spacy, Canon - eos 300D | "The Perfect Crime?" jvvv, Nikon - Coolpix 4300 |
| The Eye Mycosis, Fuji - Finepix 1400Zoom | Kom maar in mijn holletje easydiver, Canon - eos 300D | freak hitsnoopy, Minolta - F300 |
| Mes in het duister FirePower, Sony - DSC-F717 | Steeg vol gevaren? Jigal, Sony - DSC-F828 | Lachende Veenlijken Workforce, Minolta - Dimage Z1 |
| Murkwood Witch Mud Starrr, Sanyo - xacti j4 | Kogelbrief Xtuv, Canon - Canon G3 | Donker struikgewas atlonxp1800, Casio - Exilim EX-Z40 |
| Blazende Kat De Sint, Canon - eos 300D | Wodan de Spiezer Winterpeen, Nikon - D70 kit | Hoogtevrees Salutem, Olympus - C-2100 UZ |
| Arachnophobia TheGathering, Canon - Powershot S45 | Ik krijg je toch wel te pakken BBrunekreeft, Canon - Powershot A80 | De afrekening Rudedadude, Canon - Powershot A75 |
| Jurassic Park Dunbar, Canon - eos 300D | House of Horror n00bs, Canon - Powershot S60 | |
| GOT digicontest, de site | ||
Stemmen kan vanaf nu!
Dit topic is gesloten.
![]()