Cons:::BB4E
Helaas wel
Ik was in Mallorca aan het fietsen en kwamen per toeval dit huisje tegen... zag er een beetje spooky uit dus ik dacht meteen dit wordt het voor de fotocontest. Maarja de lucht is in Mallorca een stuk blauwer dus ik heb veel van de kleur verwijderd vooral bij het wolkendek om op die manier een horror achtig plaatje te kunnen maken.
Je hebt wel 5 punten van me gekregen, lief hehn00bs schreef op 25 juli 2004 @ 16:43:
[...]
Helaas wel
Ik was in Mallorca aan het fietsen en kwamen per toeval dit huisje tegen... zag er een beetje spooky uit dus ik dacht meteen dit wordt het voor de fotocontest. Maarja de lucht is in Mallorca een stuk blauwer dus ik heb veel van de kleur verwijderd vooral bij het wolkendek om op die manier een horror achtig plaatje te kunnen maken.
Nee, vind foto echt heel mooi!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Met de volgende contest ben ik ook van de partij. M'n nieuwe Dimage Z2 maar eens op de proef stellen
/toevoeging: Huisje met donkere lucht is wel aardig ja
[ Voor 33% gewijzigd door SysRq op 26-07-2004 13:43 ]
-
De beer is toch de grote winnaar \o/
Dokter Phil Dees
en had eerlijk gezegd zelf deze punten niet verwacht, omdat ik hem aan het randje van het thema vond zitten, maar volgens mij vond iedereen dit best wel lastig hier een juiste invulling aan te geven
Noem mij geen mannetje, ja!SysRq schreef op 26 juli 2004 @ 13:42:
/toevoeging: Huisje met donkere lucht is wel aardig jamaar ik ga toch voor het pistool + mannetje...
Het verrast me dat ik nog mee doe voor de derde (edit: vierde
Het zou mij ook wel leuk lijken als de volgende contest iets te maken heeft met zoiets: Miniatuur nep *dingen* binnen een echte foto. en een thema heeft als 'gezichtsbedrog' ofzo, maar ja, aangezien ik niet ga winnen deze keer zal ik nog een heel aantal maandjes moeten blijven proberen voordat ik ooit een keer het thema kan bepalen. Maar ik heb geduld.
[ Voor 3% gewijzigd door Rudedadude op 26-07-2004 15:21 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein
bv
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 31% gewijzigd door salutem op 26-07-2004 18:22 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
salutem schreef op 26 juli 2004 @ 18:19:
Klopt het dat er weeeeeeer fake ID's zijn aangemaakt om extra stemmen te krijgen ?
bv
[Verwijderde gebruiker]
DAT vind ik echt sneu...
Ik ga niet stemmen deze keer want ik vind geen enkele foto echt griezelig/eng eigenlijk... misschien ben ik teveel gewend
Bla
Nope, hier werkt het gewoonTheGathering schreef op 26 juli 2004 @ 17:23:
Klopt het dat de digicontest site niet werkt? (of is veranderd?)
In elk geval niet vanaf 1 en hetzelfde ip, daar wordt nu op gecontroleerd. Ik hoop dat dit gewoon een nieuwe user is met een vraag voor dit forum, en die gelijk helemaal weg is van deze fotocontestsalutem schreef op 26 juli 2004 @ 18:19:
Klopt het dat er weeeeeeer fake ID's zijn aangemaakt om extra stemmen te krijgen ? ...
Geloof je het zelfNorjee schreef op 26 juli 2004 @ 20:12:
[...]
Nope, hier werkt het gewoon
[...]
In elk geval niet vanaf 1 en hetzelfde ip, daar wordt nu op gecontroleerd. Ik hoop dat dit gewoon een nieuwe user is met een vraag voor dit forum, en die gelijk helemaal weg is van deze fotocontest
Ik heb niet eens de moeite genomen om te stemmen deze maand...er is geen één foto die me aanspreekt
Default blanke hetero
Al enig idee voor onderwerp voor volgende maand?
Wou deze maand al mee doen, maar vond het niet zo'n heel leuk onderwerp (voor mij dan iig
Euh... Ik kom sinds je vermeld dat er ip's geblokkeerd worden niet meer op de digicontest site... Ik bezoek de site wel vaak (wil natuurlijk wel ff weten wat er van mijn inzending gevonden wordt), maar ik heb toch echt maar 1x gestemd hoor! Het lijkt er op dat mijn ip op je zwarte lijst beland is (oid), kan dat !?!?
oh.. heb niet goed gelezen
[ Voor 20% gewijzigd door Doineann op 27-07-2004 02:24 ]
Omdat je 4 keer punten te verdelen hebt (En idd, dat is geen reden, het is zoals het is, en zal ook zo blijven. Op deze manier lrijgen meer mensen feedback op hun foto's en dat is leukDaCoTa schreef op 27 juli 2004 @ 17:04:
Waarom moet je eigenlijk op vier foto's stemmen? Ik heb er twee, maar voor de titels 'Opvallend goed' en 'Beter dan de rest' heb ik geen keuze...
Als je op de blacklist komt wordt dat gemeld op de siteTheGathering schreef op 27 juli 2004 @ 02:20:
[...]
Euh... Ik kom sinds je vermeld dat er ip's geblokkeerd worden niet meer op de digicontest site... Ik bezoek de site wel vaak (wil natuurlijk wel ff weten wat er van mijn inzending gevonden wordt), maar ik heb toch echt maar 1x gestemd hoor! Het lijkt er op dat mijn ip op je zwarte lijst beland is (oid), kan dat !?!?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dit te fixen als het nog niet goed werkt, het dns record is wel net vernieuwd, maar dat zou je niet moeten kunnen merken
En zo is het maar net.
jammer dat alles met digitaal geschoten wordt
Your time as a student is the best time of your life
Het werkt nu (ineens) weer wel...Norjee schreef op 27 juli 2004 @ 21:49:
Als je op de blacklist komt wordt dat gemeld op de siteKun je wel pingen naar de server? En werkt http://test-dev.mine.nu/ (zelfde server) wel?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dit te fixen als het nog niet goed werkt, het dns record is wel net vernieuwd, maar dat zou je niet moeten kunnen merken
Analoog mag volgensmij ook hoorPeetR schreef op 27 juli 2004 @ 23:29:
zeker een hele moeilijke dit keer. Dit thema is zo persoonsgebonden. Eigelijk was er geen enkele foto die mij echt aansprak op het thema. Tog maar gestemd. Voor eerst dat ik me wat meer ga mengen in dit topic.
offtopic:
jammer dat alles met digitaal geschoten wordt
(hoewel Analoog ook weer zijn voordelen heeft
De winnaar is Spacy geworden met deze foto:
Gefeliciteerd!! Terechte winnaar dacht ik zo....
Zijn thema voor augustus heb ik al ontvangen, het nieuwe topic ga ik nu aanmaken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mooie Foto,Mooooody schreef op 01 augustus 2004 @ 11:43:
En jawel, ook deze maand is weer voorbij
De winnaar is Spacy geworden met deze foto:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!! Terechte winnaar dacht ik zo....
Zijn thema voor augustus heb ik al ontvangen, het nieuwe topic ga ik nu aanmaken.
Terechte winnaar!
Op naar augustus
gefeliciteerd Spacy!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 12:45 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Verwijderd
Wie dacht meteen toen je die foto zag aan eng?
En foto nummer 2 vind ik wel mooi alleen ik zie een lelijke rand op de grens tussen huis en lucht (door de bewerking neem ik aan?) Verder is de lucht veel te donker in verhouding tot het huis, het huis is normaal belicht terwijl als je naar de lucht kijkt het lijkt alsof het nacht is.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 15:45 ]
ook hoiVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 16:00:
Kheb es mijn poes gefotografeerd, en dit is het resultaat
[afbeelding]
*klik om originele grootte te hebben*
De foto is het resultaat van het thema breder zien.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:41:
Ik vind het een mooie orginele foto maar om nou te zeggen eng?
Wie dacht meteen toen je die foto zag aan eng?
[ Voor 8% gewijzigd door Jasper op 01-08-2004 22:22 ]
Default blanke hetero
Dit topic is gesloten.
![]()