Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror schreef op 20 juli 2004 @ 16:08:
Weet iemand hoe je met je PC via een BT-dongle op internet kan? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb: Sitecom CN-500, Driver versie 1.4.2.11, Windows XP met alle updates.
Ik heb het op 2 mogelijke manier geprobeerd:

1. Inbellen via een gratis Zonnet account
Na het installeren van de BT-drivers komt er bij 'Network Connections' op mijn PC een nieuwe connectie, namelijk 'BluetoothConnection'. Door bij deze connectie de juiste gegevens in te vullen (login, pw, inbelnummer) zou het mogelijk moeten zijn om een inbelverbinding op te zetten. Als ik dan de verbinding op wil zetten komt er op de V525 "Belt... <inbelnummer>" te staan. Na 3 seconden verdwijnt dit en geeft Windows een error dat er geen verbinding met het modem gemaakt kan worden. Zonnet heeft 2 inbel nummers, beide werken niet. Maar volgens mij ligt het probleem hier niet. Als ik namelijk deze nummer 'gewoon' bel, dan belt hij wel 'door'. En het probleem doet zich voor met elk willekeurig telefoonnummer wat ik invul.

2. Verbinding via GPRS met mobile PhoneTools
Na lang zoeken last ik ergens dat je met mobile PhoneTools een verbinding kon opzetten. Na installatie en updates van dit programma zag ik idd een mogelijkheid voor een 'Internetverbindig' (knopje met wereldbol). Door hier op te drukken ging de V525 vanalles doen en ook Windows gaf aan dat mijn PC verbonden was met een nieuwe verbinding. Op de V525 stond 'GPRS Actief', dus alles leek te werken. Om zeker te zijn dat ik via de V525 op internet was, heb ik mijn kabelverbinding uitgeschakeld. Maar op deze manier krijg ik (in IE) geen pagina geladen :( (The page cannot be displayed).

Heeft iemand enige idee wat ik fout doe, welke instellingen ik nog moet aanpassen of een andere manier om op internet te komen op mijn PC via de V525?
(Ik heb het forum tot deel 7 gevolgd, en kan me niks herinneren hierover, topics 8 en 9 heb ik net doorzocht zonder resultaat)
Dat 2e had ik ook geprobeerd, alleen dan zonder mijn kabel uit te zetten, toen had ik nogsteeds een 404:S
ik kon gewoon nergens heen, dus als iemand met die verbinding zou kunnen helpen, graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 17:30
nugscree schreef op 20 juli 2004 @ 22:04:
Owk ik ben er dus achter gekomen waarom niks werkt bij mij
Hij upload die :X seems niet :(
ik heb net namelijk me tel uitgelezen en daar staat de originele
seem nog op :?
doe ik nu iets fout ofzo ?
Ik laad P2k man en druk op update list, daarna druk ik op de PC>>>>Phone
knop en upload alle seems tegelijk (die ik heb aangepast, want als ik die uitlees staat wel alles aan)daarna de mms files naar system(ook deze zijn gewoon aangepast al ik em uitlees)
ik zal wel weer iets fout hebben gedaan of iets over het hoofd hebben gezien 8)7
naja eerst maar eens kijken waarom m'n tel de files niet overschrijft :Y)
Heeft iemand anders dit probleem al gehad ?
Ik kom er namelijk niet echt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
nugscree schreef op 21 juli 2004 @ 16:43:
Ik laad P2k man en druk op update list, daarna druk ik op de PC>>>>Phone
knop en upload alle seems tegelijk
Hoe upload je alle seems tegelijk met p2kman?? :?

In het eerste vakje moet bij upload namelijk (bij bijv de 0032.0001.seem) anders dan bij download, het eerste deel van de seemfile staan (dus 0032) en in het tweede vakje het deel achter de punt (dus 0001).

Ik denk dat jij daar ook 0300 t/m 0001 hebt gedaan, maar dan upload ie de seem 0300.0001 (als die al bestaat) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
IronFist schreef op 22 juli 2004 @ 00:03:
[...]

Hoe upload je alle seems tegelijk met p2kman?? :?

In het eerste vakje moet bij upload namelijk (bij bijv de 0032.0001.seem) anders dan bij download, het eerste deel van de seemfile staan (dus 0032) en in het tweede vakje het deel achter de punt (dus 0001).

Ik denk dat jij daar ook 0300 t/m 0001 hebt gedaan, maar dan upload ie de seem 0300.0001 (als die al bestaat) :?
Neej als je op de "knop" PC>>>Phone drukt kan je meerdere files tegelijk sturen
maar ik heb et op jouw manier gedaan en nu werken alle files behalve seem 0032_0001 want die wil hij niet uploaden |:(
Hahaha dat heb ik weer 8)7
iemand anders een idee hoe dit kan ?

Edit:
Laat maar het werkt 8) de file die ik had was corrupted |:(
anyway thnxx aan iedereen die geholpen heeft I _/-\o_ to you

[ Voor 15% gewijzigd door nugscree op 22-07-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Ik heb Vodafone gevraagd hoe je je V525 als modem kunt gebruiken voor je PC. Dit kreeg ik als antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Deze dienst is niet voor Prepaid klanten beschikbaar.
Wij beschikken helaas niet over de gewenste instellingen, aangezien Vodafone dergelijke datacessie niet ondersteund.
Wellicht kan de klantenservice van Motorola u eventueel verder helpen.

Volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, even Motorola lastig vallen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een probleem met m'n v525.
vaak als ik gewoon in het menu bezig ben, maakt niet uit wat, dan krijg ik een zwart scherm, daarna krijg ik een wit scherm, paar seconden, en dan staat er zo bij je wallpaper(die dan tijdelijk wit is) geen service. Dat terwijl ik hierzo gewoon altijd 5 streepjes bereik heb!Toen ik op vakantie was in turkije was het nog erger..hij viel zelfs weg tijdens het bellen en dan zwart scherm>wit scherm>geen service 8)7
:X
is dit een software of hardware probleem? m'n ma gaat er zowiezo mee terug voor garantie, want ze vindt het niet mogen. En zij is wel goed in zulke dingen en heeft toevallig vakantie dus.. }). Miss heeft iemand anders hier ook last van? of gehad? en weet wat dit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:46:
vaak als ik gewoon in het menu bezig ben, maakt niet uit wat, dan krijg ik een zwart scherm, daarna krijg ik een wit scherm, paar seconden, en dan staat er zo bij je wallpaper(die dan tijdelijk wit is) geen service. Dat terwijl ik hierzo gewoon altijd 5 streepjes bereik heb!Toen ik op vakantie was in turkije was het nog erger..hij viel zelfs weg tijdens het bellen en dan zwart scherm>wit scherm>geen service 8)7
is dit een software of hardware probleem? m'n ma gaat er zowiezo mee terug voor garantie, want ze vindt het niet mogen. En zij is wel goed in zulke dingen en heeft toevallig vakantie dus.. }). Miss heeft iemand anders hier ook last van? of gehad? en weet wat dit is..
ga iig voor de garantie

zelf eraan werken kan de situatie waarschijnlijk alleen erger maken
nu moeten zij et oplossen, en als je software gaat wijzigen kunnen ze zich achter dat feit verschuilen om je geen garantie te geven

et probleem kan iig overal in zitten...
-batterij, omdat et een snelle reboot
-software, omdat et (zoals je et beschrijft) lijkt op et rebooten van de phone via p2k drivers (p2kman)
-hardware, omdat er ergens mogelijk iets kortsluiting maakt ofzo...

misschien moet je ff je panic file uitlezen (als je dat kunt) kan via engineering menu en via PST ergens

als daar iets in staat weet je namelijk dat et niet aan de batterij ligt
dan is de kans namelijk heel groot dat er iets in de software mis gaat
(kleine kans dat de hardware ervoor zorgt dat de software crasht en dan panic laat wegschrijven)
offtopic:
:O => :| => :)
(mindhunters is goeie film om rond deze tijd te kijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alles werkelijk alles geprobeerd maar ik kan dat p2k drivers niet aan de praat krijgen en Jasper heeft mij ook geholpen maar ook niet gelukt ik denk dat ik maar xp op ga zetten (vindt wel jammer dat ik mijn kabeltje niet kan gebruiken)

offtopic:
(heb ook mindhunters gekeken maar om 20:00 :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 15:55:
Ik heb nu alles werkelijk alles geprobeerd maar ik kan dat p2k drivers niet aan de praat krijgen en Jasper heeft mij ook geholpen maar ook niet gelukt ik denk dat ik maar xp op ga zetten (vindt wel jammer dat ik mijn kabeltje niet kan gebruiken)
windows 2000 SP4 is makkelijker dan XP :P (en sneller)
hoef je namelijk alleen MPT en PST te installeren, en drivers doen et meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

dis mijn 1e post maarja .. ik heb ook een motorola v525 met een datakabel ik heb al het een en ander veranderd door middel van seem edit, maar nu heb ik het mma_dcp en mma_ucp aangepast maar nu krijg ik mijn menu alleen in een lijst en niet in pictogrammen terwijl hij daar wel op in staat gesteld...

hetgene dat ik veranderd had was: motomixer vervangen door video, ze staan er nu allebei maar ik wil het menu in pictogrammen heeft iemand enig idee hoe ik dat weer trug kan zetten en toch video behoud?

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
je moet een andere mma_dcp en mma_ucp hebben volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 12:16:
hallo,

dis mijn 1e post maarja .. ik heb ook een motorola v525 met een datakabel ik heb al het een en ander veranderd door middel van seem edit, maar nu heb ik het mma_dcp en mma_ucp aangepast maar nu krijg ik mijn menu alleen in een lijst en niet in pictogrammen terwijl hij daar wel op in staat gesteld...

hetgene dat ik veranderd had was: motomixer vervangen door video, ze staan er nu allebei maar ik wil het menu in pictogrammen heeft iemand enig idee hoe ik dat weer trug kan zetten en toch video behoud?

bvd,
Had dat niet te maken met het aantal icontjes die je op het hoofdmenu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet maar ik krijg het niet veranderd...(lukte eerst wel en g1 idee wat er veranderd is) ik krijg ook geen andere seems geupload met p2k al klik ik op upload seem dan staat er al:uploading seem N 0000record N 0001
zonder dat ik een seem heb geselecteerd op me pc... weet iemand dus of ik ook seems met een ander programma kan uploaden of hoe ik dit probleem gefixt krijg...?

en een ander mma_dcp en mma_ucp kan ik niet vinden alleen in txt bestand en die wil de andere nie vervangen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 13:26:
ik weet het niet maar ik krijg het niet veranderd...(lukte eerst wel en g1 idee wat er veranderd is) ik krijg ook geen andere seems geupload met p2k al klik ik op upload seem dan staat er al:uploading seem N 0000record N 0001
zonder dat ik een seem heb geselecteerd op me pc... weet iemand dus of ik ook seems met een ander programma kan uploaden of hoe ik dit probleem gefixt krijg...?

en een ander mma_dcp en mma_ucp kan ik niet vinden alleen in txt bestand en die wil de andere nie vervangen :S
in p2kman komt bij het uploaden eerst dat "uploading seem N 0000record N 0001" te staan, wanneer je dan et bestand selecteerd en voldoet aan de eisen komt er "ok" achter te staan

mm_dcp
mm_ucp
deze 2 hebben al et benodigde (volgens mij)
als deze opgeslagen worden als text moet je met de verkenner ff de .txt extensie eraf halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 24 juli 2004 @ 13:43:
[...]

in p2kman komt bij het uploaden eerst dat "uploading seem N 0000record N 0001" te staan, wanneer je dan et bestand selecteerd en voldoet aan de eisen komt er "ok" achter te staan

mm_dcp
mm_ucp
deze 2 hebben al et benodigde (volgens mij)
als deze opgeslagen worden als text moet je met de verkenner ff de .txt extensie eraf halen
de txt extensie eraf hale luk niet :S ... hij blijft em telkens als .txt aangeven... maar bij dat uploaden komt er bij mij nu ineens geen ok achter te staan durt dat lang... ?

iig bedankt voor de bestanden...

edit: en ik kan wel instellen wat ik als rechterknop toets wil maar dan staat er die rode knop met live! maar dan gaat hij wel bv naar mijn afbeeldingen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 13:49:
[...]
de txt extensie eraf hale luk niet :S ... hij blijft em telkens als .txt aangeven... maar bij dat uploaden komt er bij mij nu ineens geen ok achter te staan durt dat lang... ?

iig bedankt voor de bestanden...

edit: en ik kan wel instellen wat ik als rechterknop toets wil maar dan staat er die rode knop met live! maar dan gaat hij wel bv naar mijn afbeeldingen
moet je de extensies in je verkenner zichtbaar zetten, zijn ze makkelijk te wijzigen :)

en, da live knopje kun je vervangen/wijizgen door
de /a/mobile/system/VFlive_up.gif aan te passen

anders opslaan zonder .txt erachter en bestandstype op alle bestanden zetten
(zou als et goed is ook moeten werken ;))

[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 24-07-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 24 juli 2004 @ 14:41:
[...]

moet je de extensies in je verkenner zichtbaar zetten, zijn ze makkelijk te wijzigen :)

en, da live knopje kun je vervangen/wijizgen door
de /a/mobile/system/VFlive_up.gif aan te passen

anders opslaan zonder .txt erachter en bestandstype op alle bestanden zetten
(zou als et goed is ook moeten werken ;))
tnx tis gelukt :D!! maar door wat voor plaatje moet ik die dan aanpassen? ... iemand toevallig precies zon plaatje met het woord camera o.i.d erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Ik heb het zelfde probleem een paar keer gehad zoals king_kyro2 die heeft. Bij mij is dat ook een eken dat het display aan is gebleven, ik heb namelijk opeens dat mijn display aan de binnenkant aan blijft, het oude probleem, dat aan de hardware lag (casing die niet goed aansloot). Daar loopt mijn phone wel eens op vast, de panicfiles zeggen niets, alleen een versie of foutmeldingsnummer:
00080060 0b.08
ondertussen is dat nummer 67 al bij mij, erg veel voorkomend dus.

Ik heb er nog geen oplossing voor bedacht, daar heb iknog geen tijd voor gehad. Misschien dat ik mijn casing nog even openschroef en wat tissue aan de binnenkant aanbreng. Echter kan ik me niet voorstellen dat dat het probleem moet zijn, ik neem dan nu even aan dat kin_kyro2 NIETS heeft gedaan met zijn casing, dan is er dus geen hardwarematige reden dat er een probleem is. Zou je hier toelichting op kunnen geven?
Ik heb al een complete full housing switch gedaan, camera verwisseld en display changes gedaan, dus er kan bij mij iets scheef zitten ;)

Overigens is een full housing niet direct aan te bevelen: het scharnier is erg moeilijk te openen, al helemaal zonder beschadigingen aan je originele cover. Ikheb onlangs een defecte v525 in kunnen kopen (diplay gebarsten) waardoor ik nu genoeg reserve onderdelen heb, altijd fijn een tweede accu! Vervolgens heb ik een lensje verwisseld van de camera, die is echt 2x scherper geworden. Veel betere reactietijd, beter contrast en dergelijke!

Heeft nu eigenlijk iemand al mijn vorige vraag weten te beantwoorden: Welk bestand is het telefoonboek? Ik heb namelijk nog een paar contacts die een ringtone hebben die er niet meer opstaat, waaronder de categorie General. Die wil ik toch graag weer met ringtone horen, anders staat mijn voicemail nog steeds op springen.
Ik heb al een resoter gedaan van de bestanden (alertfiles), van Poesje. Blijkbaar zijn dit niet alle bestanden (is bekend) en ik ga proberen of ik zie ontbrekenden kan versieren met mijn andere moederbordje van de andere v525. Starminer heb ik er al 'uitgesloopt' en die draait nu succesvol op mijn 'goede' v525.

Ik heb nog wel eens problemen met connecten van de kabel met mijn PC of een andere PC. De allereerste keer dat p2kman of p2kman2 connect en alle drivers installeert is alles solide. LAter benaderen van de telefoon of na een reboot willen connecten is HEEL moeilijk. Het lijkt dan of de kabel opeens losse contactjes heeft en als je de foon beweegt is de connectie weg. Dat hebik met verschillende kabels (!) telefoons EN PC's. Iemand een tip hiervoor?

Succes allemaal, voor vragen gewoon antwoorden en mailen!

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 14:53:
[...]
tnx tis gelukt :D!! maar door wat voor plaatje moet ik die dan aanpassen? ... iemand toevallig precies zon plaatje met het woord camera o.i.d erin?
in dit topic is er nog over gepraat.... en zijn er voorbeelden gegeven, ga dus ff zoeken
phizzie schreef op 24 juli 2004 @ 15:36:
Ik heb het zelfde probleem een paar keer gehad zoals king_kyro2 die heeft. Bij mij is dat ook een eken dat het display aan is gebleven, ik heb namelijk opeens dat mijn display aan de binnenkant aan blijft, het oude probleem, dat aan de hardware lag (casing die niet goed aansloot). Daar loopt mijn phone wel eens op vast, de panicfiles zeggen niets, alleen een versie of foutmeldingsnummer:
00080060 0b.08
ondertussen is dat nummer 67 al bij mij, erg veel voorkomend dus.

Ik heb er nog geen oplossing voor bedacht, daar heb iknog geen tijd voor gehad. Misschien dat ik mijn casing nog even openschroef en wat tissue aan de binnenkant aanbreng. Echter kan ik me niet voorstellen dat dat het probleem moet zijn, ik neem dan nu even aan dat kin_kyro2 NIETS heeft gedaan met zijn casing, dan is er dus geen hardwarematige reden dat er een probleem is. Zou je hier toelichting op kunnen geven?
Ik heb al een complete full housing switch gedaan, camera verwisseld en display changes gedaan, dus er kan bij mij iets scheef zitten ;)

Overigens is een full housing niet direct aan te bevelen: het scharnier is erg moeilijk te openen, al helemaal zonder beschadigingen aan je originele cover. Ikheb onlangs een defecte v525 in kunnen kopen (diplay gebarsten) waardoor ik nu genoeg reserve onderdelen heb, altijd fijn een tweede accu! Vervolgens heb ik een lensje verwisseld van de camera, die is echt 2x scherper geworden. Veel betere reactietijd, beter contrast en dergelijke!

Heeft nu eigenlijk iemand al mijn vorige vraag weten te beantwoorden: Welk bestand is het telefoonboek? Ik heb namelijk nog een paar contacts die een ringtone hebben die er niet meer opstaat, waaronder de categorie General. Die wil ik toch graag weer met ringtone horen, anders staat mijn voicemail nog steeds op springen.
Ik heb al een resoter gedaan van de bestanden (alertfiles), van Poesje. Blijkbaar zijn dit niet alle bestanden (is bekend) en ik ga proberen of ik zie ontbrekenden kan versieren met mijn andere moederbordje van de andere v525. Starminer heb ik er al 'uitgesloopt' en die draait nu succesvol op mijn 'goede' v525.

Ik heb nog wel eens problemen met connecten van de kabel met mijn PC of een andere PC. De allereerste keer dat p2kman of p2kman2 connect en alle drivers installeert is alles solide. LAter benaderen van de telefoon of na een reboot willen connecten is HEEL moeilijk. Het lijkt dan of de kabel opeens losse contactjes heeft en als je de foon beweegt is de connectie weg. Dat hebik met verschillende kabels (!) telefoons EN PC's. Iemand een tip hiervoor?

Succes allemaal, voor vragen gewoon antwoorden en mailen!
hardware fouten kunnen er al inzitten als je em koopt...
ik kwam erachter dat ik er ook 1 had (knopjes raken display als ie dicht is, en gaat ie dus sneller leeg... opgelost met een bescherm hoesje)

telefoonboek is volgens mij geen bestand, maar staat ergens in een seem ofzo
je kunt toch via MPT je contactlijst aanpassen?? zo kun je die personen eruit halen, en dan opnieuw erin zetten zonder speciaal geluidje

reserve accu's zijn iets van 6 dollar (dacht ik zo)... wat voor lens heb je er dan nu in zitten??

en de problemen met connecten vind ik ook vreemd, aangezien et bij mij altijd probleemloos gaat :)

[ Voor 83% gewijzigd door poesje op 24-07-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seem uploaden lukt niet mir bij mij :'( ... iig geen aangepaste.. download ik een seem die je nerges voor kan gebruiken kank em wir uploaden doe ik 0032_0001 die al wel "veranderd" is... downloden kank em nie meer uploaden... dan blijft hij op: uploading seem N 0000record N 0001 staan al doe ik 10 minute nix komt er nog steeds g1 ok achter te staan ... zijn er meerdere mensen met dit probleem of mensen met een mogelijke oplossing...

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 16:47:
seem uploaden lukt niet mir bij mij :'( ... iig geen aangepaste.. download ik een seem die je nerges voor kan gebruiken kank em wir uploaden doe ik 0032_0001 die al wel "veranderd" is... downloden kank em nie meer uploaden... dan blijft hij op: uploading seem N 0000record N 0001 staan al doe ik 10 minute nix komt er nog steeds g1 ok achter te staan ... zijn er meerdere mensen met dit probleem of mensen met een mogelijke oplossing...

bvd,
Je moet ook in de vakjes de juiste nummers/letters zetten, dus bijv. bij 0032_0001.seem in het eerste vakje 0032 en in het 2e 0001 en dan pas op upload drukken anders doet tie het nooit natuurlijk omdat je geen 0000_0001.seem file op je pc hebt staan ;)

@poesje
Ik heb dus nu wel alle goede files er op staan maar ik kan alleen me engeneering menu niet vinden weet jij misschien hoe dit komt ?
In me seem 0032_0001 staat het aan en als ik me mma_ucp check zie ik het ook in me extended menu staan onder tools

[ Voor 17% gewijzigd door nugscree op 24-07-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nugscree schreef op 24 juli 2004 @ 17:08:
[...]

Je moet ook in de vakjes de juiste nummers/letters zetten, dus bijv. bij 0032_0001.seem in het eerste vakje 0032 en in het 2e 0001 en dan pas op upload drukken anders doet tie het nooit natuurlijk omdat je geen 0000_0001.seem file op je pc hebt staan ;)
doet ie niet dan komt er:
uploading seem N 3200record N 0001INADEQUATE SEQURITY LEVEL FOR COMMAND/PARAMETER

iemand enig idee wat dit betekend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

0032 0001 eens proberen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
nugscree schreef op 24 juli 2004 @ 17:08:
[...]
@poesje
Ik heb dus nu wel alle goede files er op staan maar ik kan alleen me engeneering menu niet vinden weet jij misschien hoe dit komt ?
In me seem 0032_0001 staat het aan en als ik me mma_ucp check zie ik het ook in me extended menu staan onder tools
misschien toch nog eens die 0032_0001 seem editten (uitzetten) en dan naar je mobiel uploaden, dan ff kijken of ie er niet toevallig staat
als ie er dan niet staat, weer in je seem aanzetten en nog eens uploaden....
heb zelf ook een paar keer gehad dat ie een seem edit nie pakte terwijl die wel klopte en "ok" gaf...
(vergeet niet dat je iedere keer je mobiel moet herstarten ;))

en anders is et engineering menu toch nie boeiend, staat niks nuttigs in :P

edit:
oeps..... zie dat ik tijdje terug nie goed had opgelet toen ik stukje an da seem editten hielp.... deed ctrl-c ctrl-v in m'n post :P
anders had ik et probleem al meteen kunnen verhelpen ;)
nouja, boeit nie :P (hij is nu al geholpen)
(bij deze post: Door poesje - Saturday 24 July 2004 13:43)

[ Voor 25% gewijzigd door poesje op 24-07-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 24 juli 2004 @ 17:37:
0032 0001 eens proberen ? ;)
hahahha tnx et werkte nog ok :P da deej ik dus de hele tijd fout :D

edit: welke antenne moet ik heb op stuntprijzen.net... die van de v66? want ik heb ook mijn datakabel via die site besteld en ze zijn wel goed :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 18:41:
[...]

hahahha tnx et werkte nog ok :P da deej ik dus de hele tijd fout :D

edit: welke antenne moet ik heb op stuntprijzen.net... die van de v66? want ik heb ook mijn datakabel via die site besteld en ze zijn wel goed :D
http://www.miniantenne.nl/ heb je ze voor 7 euro.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er misschien ook een manier om er een voicemail op te zetten met een datakabel¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

w8 ff hoor een voicemail staat op een systeem bijv je provider.. wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat er bv een bestand in je telefoon zorgt voor een voicemail... da je die kunt aanpassen maar als het bij de provider staat is het natuurlijk niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar je filmpjes voor je telefoon kan vinden?

edit: kan ik ook de datum van mij scherm afhalen...

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 18:50:
weet iemand een site waar je filmpjes voor je telefoon kan vinden?

edit: kan ik ook de datum van mij scherm afhalen...
1) Zie startpost en google is your friend.

2) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
abcor2003 schreef op 14 juli 2004 @ 17:57:
Ik heb nu een aantal maanden mijn V525. Nu heb ik vorige week een BlueTooth adapter gekocht. De 1e keer deed ie het perfect, maar nu krijg ik op de pc constant: 'netwerkkabel niet aangesloten', terwijl de USB Adapter gewoon in een USB slot zit. Heb al verschillende poorten geprobeerd, verschillende pc's, nieuwste drivers...
Alles al geprobeerd. Alleen het tekentje van BlueTooth word van blauw-rood -> blauw wit...
dat heb ik af en toe ook maar dan moet je de stick er gewoon even uit de usb poort halen en er weer in doen en anders je computer opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook bluetooth en heb inderdaad ook dat de pc aangeeft dat een van de netwerkkabels niet verbonden zijn. Maar als je rechtermuisknop doet op dat icoontje van bluetooth (die veranderd van rood naar wit)
-> Quick connect
-> File Transfer
-> Motorola Phone.................

dan kom ik er gewoon in en kan ik gewoon alles verzenden en erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik mijn onnodige webprofielen weg ?
Ik wil er 1 bij inzetten,maar is vol zegt de telefoon.
:'( Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Alle profielen verwijderen kan door a/websession te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zullen mij hier in dit topic niet meer trug zien, ik heb de Motorola V525 verkocht

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
zo, ik vraag me af wanneer er software en specifieke informatie vrij komt van dit toestel:
http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3-en.shtml

aan de menu's te zien is et redelijk compatible.... (en zou op software gebied niet veel verschillen van de triplets, misschien draait ie die zelfs :D)

hopelijk ook met de rest van de software ;)

[ Voor 22% gewijzigd door poesje op 26-07-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
poesje schreef op 26 juli 2004 @ 19:19:
zo, ik vraag me af wanneer er software en specifieke informatie vrij komt van dit toestel:

aan de menu's te zien is et redelijk compatible.... hopelijk ook met de rest van de software ;)
leuk toestelletje! Ziet er erg leuk uit.

Menu's zijn zo goed als hetzelfde, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zorg k ervoor dat ik kwa software precies hetzelfde krijg als een v600???
of mag k da nie vragen??...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 26 juli 2004 @ 15:23:
Alle profielen verwijderen kan door a/websession te verwijderen
Thanks Nanax,werkt perfect nu.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je als profiel "luid" aan hebt staan en je drukt aan de linkerzijkant op de bovenste (en die eronder) knop krijg je een irritant geluidje, dit geluidje krijg je ook als je ineens ergens geen bereik hebt. Weet iemand hoe je dit geluidje kan uitzetten want ik vind het maar irritant (als je je telefoon beetje strak in broek hebt zitten krijg je al irritant piepje :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:46:
Dit heb ik ook soms, maar weet niet wat het is

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Nog ff een update over mijn vraag op pag. 12, over die subsidy-0 code. Het bleek dat op het toestel dat Vodafone mij leverde een Vodafone prepay-simlock zat, en niet een Vodafone providerlock |:( . Ik kon dus idd. niet mijn Vodafone abo simmetje in dat toestel doen. Omdat ik van tevoren van Vodafone te horen had gekregen dat dat wel mogelijk was met dat toestel, heb ik van Vodafone gratis de unlockcode gekregen, en daarmee was het probleem inderdaad opgelost.
Nu kan ik dus eindelijk tevreden bellen met mijn V525... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

poesje schreef op 26 juli 2004 @ 19:19:

aan de menu's te zien is et redelijk compatible.... (en zou op software gebied niet veel verschillen van de triplets, misschien draait ie die zelfs :D)

hopelijk ook met de rest van de software ;)
By Motorola request the review removed until 27 July 9:00 AM (GMT+4)

:'( :'( :'(

Dat wilde ik wel even lezen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 26 juli 2004 @ 23:59:
[...]

By Motorola request the review removed until 27 July 9:00 AM (GMT+4)

:'( :'( :'(

Dat wilde ik wel even lezen :|
1 dagje w8e dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
plaatjes van et menu van de V3:
Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/31833716.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/31833715.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rogers.com/robinson.je/images/V3_LCD.jpg

zoals te zien, zijn de menu's hetzelfde
et schermpje van de V3 "Razor" heeft alleen wel een hogere resolutie, namelijk 240x320
(paar zijn anders, heb ik momenteel alleen geen links van kunnen vinden)

en da is van dit toestel:
http://www.pbase.com/image/31833551.jpg
http://www.pbase.com/image/31833717.jpg
http://www.pbase.com/image/30585542.jpg
http://members.rogers.com/robinson.je/images/V3_front.jpg
http://members.rogers.com/robinson.je/images/V3_open.jpg
http://members.rogers.com/robinson.je/images/V3_side.jpg
http://www.mobile-review....torola/v3/official/01.jpg
http://www.mobile-review....torola/v3/official/02.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_7.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_5.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_4.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_3.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_2.jpg
http://www.mobile-review....2004/motorola/v3/v3_1.jpg

(plaatjes gevonden op HoFo, heb et ff bij links gehoude.... anders werd post beetje te lang naar m'n zin :P)

edit:
zie dat het eerste plaatje een ander toestel is dan de derde....
iig verschillende flex, gezien de GPRS icoontjes :)
ook is bij de ene de datum vervange door GPRS en bij de andere nie
net zoals dat de ene dual-line aan heeft staan en de andere niet

en vergeleken met de huidige VXXX serie is et onderbalkje ook geavanaceerde (als je kijkt naar et overlopen van de kleuren...)
ik had wel ergens gelezen dat ie net zo veel geheugen vrij had als de huidige VXXX serie... namelijk 5.5MB (en zou geen uitbereidings sloten hebben...)
hij zou bluetooth en quad-band zijn

offtopic:
vind em er opzich wel strak uitzien... maar de huidige prijs is mij ietsjes te hoog voor de pre-release versie..... $1500!!!!

[ Voor 109% gewijzigd door poesje op 27-07-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wat een strak toestel, echt superdun nu de specs alleen ff afwachten, vraag me af waar de accu zit en hoe dun die wel niet is!?

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 27-07-2004 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een V525.

Nu heb ik een vraagje.

Als ik mijn telnr. vanuit mijn sim naar mijn telefoon kopieer krijg ik alle namen dubbel te zien in mijn telefoon. Is dit mischien ook te verhelpen op een manier?

Ik heb al geprobeert dit te zoeken in votge posten.. alleen het is al zoveel dat ik het niet kan vinden.

Bedankt.... Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg strak die V3 zeg. Lijkt op het eerste gezicht, als die specs kloppen (BT, Quad-band) en verder ook hetzelfde als v525/v600 een geduchte concurrent (op de unbranded markt) voor de GX-30. Zij het dan misschien zonder Megapixel camera.
Maar de vraag is dan weer: hoe lang moeten we hierop wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
deze site doet et weer:

check de overeenkomsten, met de VXXX serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well matig dat er geen photo-id op de buitenkant zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op deze site staan de specs van de nieuwe motorola. Tevens kan je hem per onderdeel vergelijken met de Vxxx series!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik vind hem wat vierkant :S Wel strak imho, maar doe mij toch maar een V600 kwa looks. Innerlijk van de V3 is wel lekker :P Kleurenscherm aan de buitenkant :D

Ik zal even de verschillen opnoemen (scheelt zoeken) ;)

Wat heeft de V3 wat de V600 niet heeft? Tussen haakjes staat wat de V600 dan heeft

- 4096 kleuren op het externe scherm en ander formaat (mono)
- binnenscherm 260.000 kleuren (65.536 kleuren)
- Resolutie: 240 x 320 pixels, 20 lijnen (Resolutie: 176 x 220 pixels, 8 lijnen)
- geintegreerde antenne (externe antenne)

Voor de rest zijn ze dus hetzelfde! Ik zie overigens nergens een "film" functie. Of dat is nog niet bekend, óf het zit er gewoon niet op.

Ik zie het voordeel niet om deze V3 te kopen eerlijk gezegd :) Voor het geld heb je ook een V600 toch :P

Natuurlijk zijn er dingen anders, design, buiten camera, ander menu (layout misschien?). Het zou ontzettend leuk zijn als we een V3 in een V600 kunnen krijgen :X

[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 27-07-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
proller schreef op 27 juli 2004 @ 12:44:

...
Ik zie het voordeel niet om deze V3 te kopen eerlijk gezegd :) Voor het geld heb je ook een V600 toch :P
je moet de dikte van de telefoon niet vergeten, ik denk dat dat ''het'' verschil is.

[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 27-07-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meurton
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Heej vraagje...

Zoek al tijdje naar sokoban voor me v525... maar kon 'm nergens vinden..
Vond wel dat ie op een andere motorola standaard bijgeleverd werd... is 't nu mogelijk om die te kopieren???

Krijg binnenkort kabeltje binnen... maar met die seems staat bij "live werkt" maar t werkt al....

Mazzels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Kun je met een simlock vrye V525 ook Orange World gebruiken of alleen maar Vodafone Live

hansh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
meurton schreef op 27 juli 2004 @ 13:40:
Krijg binnenkort kabeltje binnen... maar met die seems staat bij "live werkt" maar t werkt al....
nee, bij eerdere seem edits deed Vodafone Live het niet meer. Bij de huidige seem werkt het weer wel. Vandaar dat dat erbij staat :)

Over het uitvallen van de telefoon gesproken (zwart schem --> wit scherm etc) Ik heb er ook last van. Het lijkt alsof de telefoon gereset wordt, erg vreemd.

Heb ik ook een vraagje; wanneer je een sms typt, kan die dan niet worden opgeslagen als je nog niet klaar bent? er is namelijk wel een 'concepten' map.

En ik krijg geen games erop gezet mbv mijn bluetooth dongle :( Ik volg de tutorial op zoals 'ie in de TS staat, maar het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
addictive schreef op 27 juli 2004 @ 15:09:
[...]

Heb ik ook een vraagje; wanneer je een sms typt, kan die dan niet worden opgeslagen als je nog niet klaar bent? er is namelijk wel een 'concepten' map.
ja via een omweg is dit mogelijk, nadat je je sms hebt ingetypt moet je het volgende doen: OK > [VERZEND NAAR] (item selecteren) > > VOEG TOE > KLAAR > RODE TELEFOONKNOP!!! > OPSLAAN ALS CONCEPT.
je moet dus niet ''per ongeluk'' op de groene knop drukken ;)
want die rode en groene knop zitten al omgekeerd t.o.v nokia's, SE's ed

Dit is volgensmij de enige methode want ik hoorde altijd dat het kon maar k kon het nooit vinden, bij toeval ontdekt dus (het zou eigenlijk in het submenu thuis moeten horen, misschien dat de seem editers dat wel kunnen of is daar een andere flex voor benodigd!?)
En ik krijg geen games erop gezet mbv mijn bluetooth dongle :( Ik volg de tutorial op zoals 'ie in de TS staat, maar het werkt niet
De tutorial is volgensmij afgestemd op een bepaald type merk dongele (meen MSI) als je bijv. een sitecom hebt kan de interface ed geheel anders zijn)
Over het uitvallen van de telefoon gesproken (zwart schem --> wit scherm etc) Ik heb er ook last van. Het lijkt alsof de telefoon gereset wordt, erg vreemd.
Bij mij komt het ook wel is voor. Ik en me vader hebben er allebei een en bij allebei slaan ze wel is (niet vaak) op tilt. Maar ik weet niet of het dan zwart wordt wel cker even wit. Laats op vakantie had ik ff gebeld en hing ik op d.m.v de ''schelp'' dicht te doen i.p.v de rode knop. Toen deed me buitenschermpje volgensmij vaag (geen tijd ofzo) dus klapte ik hem open en het scherm was voledig wit en hij ging opnieuw opstarten!! Schocking!! ik hoefde niet me pin in te toetsen alleen, echt heel vaag allemaal!!! Me nokia (3410) deed nooit zo vaag! (alleen me webbrowser starte niet goed op dan)

[ Voor 54% gewijzigd door robert-630 op 27-07-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft me broertje zijn antenne binnen gekregen, volgens mij als eerst in NL. In het blauw :)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/contact/v525blue.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
ok... genoeg gezegd over de V3 die boeit me nie meer..... ;)

lees net op hofo iemand die iets zag staan op HoFo afkomstig van phonescoop.com
(http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=591)
er zou een nieuwe V500 variant uitkomen, de V551.... deze zou MPEG4 video filmpjes kunnen opnemen :)
zou ook nog paar andere dingen extra hebben, maar die zijn nie zo belangrijk... hoop dat de software "compatible" is
zou men em namelijk kunnen 'laten' updaten ;) (bij de servicepoint O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

WAT! V551? Dan is het gewoon een V500 zeg maar (looks) maar dan andere software? Ik ruik een nieuwe flash :P

Poesje doe je best voor ons :>

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 27-07-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want hij heeft geloof ik 2 knopjes meer, dus het zal niet gaan werken denk ik, maar zou het wel kunnen, zou het wel perfect zijn...zit nog steeds te wachten op een video-opname functie op mijn phone :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz hoeveel MP ofzo heeft deze fotocamera i.v.m. nieuwe telefoon. Weet ik hoeveel ik moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

640x480=307200 px = 0.3 mp (toch?)

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 27-07-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Op de volgende motorola-site: KLIK! zijn er vele gsm's bijgekomen, misschien is er eentje handig voor de video-opname mogelijkheid ;) een mobieltje waar we ''onze'' ogen nog niet op hebben laten vallen... :Y) :9~

editje oowjaah ze hoeven lang niet allemaal in nl uit te komen (US-site zie ik nu ipv internationale-site)

[ Voor 21% gewijzigd door robert-630 op 28-07-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 20:41:
Nee, want hij heeft geloof ik 2 knopjes meer, dus het zal niet gaan werken denk ik, maar zou het wel kunnen, zou het wel perfect zijn...zit nog steeds te wachten op een video-opname functie op mijn phone :Y)
2 knopjes verschil boeit toch nie??
de V525/V500 hebben ook geen kleuren ledje aan de buitenkant.... welke wel is in te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets te voorbarig, ging dus over de v600 :P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
proller schreef op 27 juli 2004 @ 12:44:
Ik vind hem wat vierkant :S Wel strak imho, maar doe mij toch maar een V600 kwa looks. Innerlijk van de V3 is wel lekker :P Kleurenscherm aan de buitenkant :D

Ik zal even de verschillen opnoemen (scheelt zoeken) ;)

Wat heeft de V3 wat de V600 niet heeft? Tussen haakjes staat wat de V600 dan heeft

- 4096 kleuren op het externe scherm en ander formaat (mono)
- binnenscherm 260.000 kleuren (65.536 kleuren)
- Resolutie: 240 x 320 pixels, 20 lijnen (Resolutie: 176 x 220 pixels, 8 lijnen)
- geintegreerde antenne (externe antenne)

Voor de rest zijn ze dus hetzelfde! Ik zie overigens nergens een "film" functie. Of dat is nog niet bekend, óf het zit er gewoon niet op.

Natuurlijk zijn er dingen anders, design, buiten camera, ander menu (layout misschien?). Het zou ontzettend leuk zijn als we een V3 in een V600 kunnen krijgen :X
Het is wel een STN scherm, de V600 heeft een TFT scherm. TFT = beter dan STN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 28 juli 2004 @ 10:53:
[...]
Het is wel een STN scherm, de V600 heeft een TFT scherm. TFT = beter dan STN.
Alleen de externe scherm is STN. Het interne scherm is TFT

Heeft iemand deze seemeditor als eens gezien

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:23:
[...]

Neej maar hij ziet er geweldig uit.... er zit zelfs een theme maker in :D:D:D
en hij is heel uitgebreid... zelfs met backup files... een eigen hex editor... alles erop en eraan... dankjewel ga em zekr gebruiken :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:23:
[...]

Ow, dan heb ik niks gezegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Laatst online: 16:28
Afbeeldingslocatie: http://gsm4you.com/shop/images/imagecache/motorola_V525-3.jpg

Weet iemand waar die te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
robert-630 schreef op 27 juli 2004 @ 16:04:
[...]

ja via een omweg is dit mogelijk, nadat je je sms hebt ingetypt moet je het volgende doen: OK > [VERZEND NAAR] (item selecteren) > > VOEG TOE > KLAAR > RODE TELEFOONKNOP!!! > OPSLAAN ALS CONCEPT.
je moet dus niet ''per ongeluk'' op de groene knop drukken ;)
want die rode en groene knop zitten al omgekeerd t.o.v nokia's, SE's ed

Dit is volgensmij de enige methode want ik hoorde altijd dat het kon maar k kon het nooit vinden, bij toeval ontdekt dus (het zou eigenlijk in het submenu thuis moeten horen, misschien dat de seem editers dat wel kunnen of is daar een andere flex voor benodigd!?)

[...]

De tutorial is volgensmij afgestemd op een bepaald type merk dongele (meen MSI) als je bijv. een sitecom hebt kan de interface ed geheel anders zijn)

[...]

Bij mij komt het ook wel is voor. Ik en me vader hebben er allebei een en bij allebei slaan ze wel is (niet vaak) op tilt. Maar ik weet niet of het dan zwart wordt wel cker even wit. Laats op vakantie had ik ff gebeld en hing ik op d.m.v de ''schelp'' dicht te doen i.p.v de rode knop. Toen deed me buitenschermpje volgensmij vaag (geen tijd ofzo) dus klapte ik hem open en het scherm was voledig wit en hij ging opnieuw opstarten!! Schocking!! ik hoefde niet me pin in te toetsen alleen, echt heel vaag allemaal!!! Me nokia (3410) deed nooit zo vaag! (alleen me webbrowser starte niet goed op dan)
oké, bedankt voor alle info! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
addictive schreef op 28 juli 2004 @ 23:08:
[...]

oké, bedankt voor alle info! :D
graag gedaan...
I-King schreef op 28 juli 2004 @ 22:48:
[afbeelding]

Weet iemand waar die te krijgen is?
In belgie maar ook in frankrijk (v500) hier een pic die ik gemaakt heb op vakantie in frankrijk, hij wordt daar i.c.m orange op de markt gebracht:

klik! , deeplinking werkt niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

lol hebben jullie de V600 cover voor de v500/v400 op daydeal.com al gezien?
jammer dat er van die fake diamantjes op zitten
anders was het noeg wat geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
ja ik ga denk tog voor de smoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de videofunctie vooruit -en achteruit spoelen het bij jullie ook niet? Ik kan de videoclip alleen afspelen, pauzeren en stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nanax schreef op 29 juli 2004 @ 11:40:
lol hebben jullie de V600 cover voor de v500/v400 op daydeal.com al gezien?
jammer dat er van die fake diamantjes op zitten
anders was het noeg wat geweest
Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v400diamondfp_silver.jpg kan je niet alleen het middenstuk dan gebruiken!? (rechter onderdeel op de foto)

edit:
ik zie het al gaat niet lukken, dat ding heeft geen ronding aan de bovenzijde...

[ Voor 12% gewijzigd door robert-630 op 29-07-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:11:
Vraagje,

Kun je met een simlock vrye V525 ook Orange World gebruiken of alleen maar Vodafone Live

hansh
Op dit moment kan het nog niet ik heb namelijjk wel de juiste instellingen, maar als ik inlog zegt ie "toestel wordt niet ondersteunt". Maar als het goed is kan het over een tijdje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik deze vraag hier mag stellen.Want ik heb een probleem. Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn toetsenbord vertichting doet het dan wel en dan weer niet. Weten jullie wat dat zou kunnen zijn? Ik heb de Motorola V525@V600, dus kan garantie wel vergeten. Zou het aan de een of andere instelling kunnen liggen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

contact even iemand buiten GoT om. via dit forum mogen we je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is der nou al een IA begonnen voor de frontjes? Mijnes is redelijk beschadigt en ik wil een nieuwe, dan wel complete behuizing want op de een of andere manier zand oid tussen me schermpje en speaker (in dichte positie) gekomen, waardoor dus een paar krassen en puntjes zijn verschenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Rjorgen is op vakantie, als hij terug is zullen hij en poesje een IA starten.

[ Voor 13% gewijzigd door Nanax op 29-07-2004 14:55 . Reden: wazig zintje verbetert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een vraagje: denken jullie dat het mogenlijk is om een complete behuizing voor 10 euro te krijgen in zo'n IA :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Lol das wel erg weinig. lijkt me niet maar wie weet, poesje kan je vast meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:56:
Hallo ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik deze vraag hier mag stellen.Want ik heb een probleem. Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn toetsenbord vertichting doet het dan wel en dan weer niet. Weten jullie wat dat zou kunnen zijn? Ik heb de Motorola V525@V600, dus kan garantie wel vergeten. Zou het aan de een of andere instelling kunnen liggen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
LOL , de verlichting gaat uit en aan omdat er een sensor onder het keypad zit , dus het heeft niks met V525 @ v600 te maken . .... (als je goed kijkt zit hij onder de 9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

lijkt me niet dat hij dat bedoeld, en wat zie jij ooit onder je 9 knop zitten? behalve een hekje
als je je mobiel dicht klapt gaat je verlichting uit. en na een bepaalde tijd open ook. de sensor voor open en dicht zit helemaal boven. mischien zit dit knopje af en toe vast. moht het zo zijn dat je hem terug wil brengen en eerst origineel wil maken kan dat maar dan moet je dus ff via buiten dit forum om regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
de verlichting van het scherm en de verlichting van het toetsenbord worden apart geregeld, de schermverlichting met die klik tussen de 2 delen, en de toetsenbord verlichting met een sensor...

maar bij werkt de toetsenbord verlichting dus ook niet altijd (afhankelijk van de hoeveelheid licht in de desbetreffende ruimte. - hij doet het overigens wel altijd in donkere ruimte's!) enkele centimeters kunnen al verschil uitmaken viel mij een keer op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
i said so O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

verek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,

ik geloof dat jullie gelijk hebben, wat de verlichting van het toetsenbord betreft. Als ik in een donkere ruimte ga staan dan brand het wel. Dus heeft het te maken met de sensor zoals jullie beschreven. Wel een pak van m'n hart hoor. Maar dat moet je ook maar weten.

Hartelijk dank voor jullie reactie,

Mobietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Kan ik dat standaard SMS geluid niet veranderen in iets simpeler ipv. dat lange deuntje ?!

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Sorry wou een edit doen :S

[ Voor 93% gewijzigd door Outsync op 29-07-2004 17:29 ]

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Outsync schreef op 29 juli 2004 @ 17:28:
Kan ik dat standaard SMS geluid niet veranderen in iets simpeler ipv. dat lange deuntje ?!
Mm, hier worden meestal vragen gesteld waarvan het antwoord niet in de handleiding staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
ik weet niet of jullie het al weten maar er is een nieuwe 2pk man
die veel handiger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Outsync schreef op 29 juli 2004 @ 17:28:
leer je v525 eens kennen,ga eens door het menu heen! en speel ermee dan zie je vanzelf alle opties jezus!wat zijn sommige toch gemakkelijk!
er zit niet voor niets een handleiding bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

relax man, er zijn veel mensen die op deze manier zijn begonen. toen ze vragen hadden kwammen ze er langzaam zelf wel achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi luitjes,

ik heb een vraag en dat kan ik dus NIET vinden in de handleiding. Met mijn Motorola V525@V600 kan ik nu een afleveringsrapport krijgen voor SMS berichten, maar dat moet je elke keer selecteren. Is er een manier, omdat dit standaard te zetten?
Ik ben nog maar een groentje op dit gebied.

Alvast weer bedankt voor de reacties.

Mobietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Nanax schreef op 29 juli 2004 @ 14:54:
Rjorgen is op vakantie, als hij terug is zullen hij en poesje een IA starten.
ik ben terug! >:) >:)

Hij komt er zo snel mogelijk aan.

Heb alleen zelf een giga probleem met mijn tellie, zal het zo posten!

-------
Ik was dus in Florida, waar ik een HP iPAQ 4155 (pda) heb gekocht.
Ik meteen aan het pairen geslagen (bluetooth) tussen pda en tellie.
Dat wou niet echt lukken, maar na een tijdje eindelijk wel.
Al mijn pics e.d. overgezet, en toen was de batterij op.
Dus ik 's avonds netjes opladen, en volgende ochtend pak ik mijn tellie:

:'( :'( :'( Moeite met opstarten.
Na een tijdje gaat ie wel aan, maar geeft ie alleen maar oranje achtergrond, met allemaal ((volgensmij) hex-)codes. Verder deed ie niets meer, bij iedere opstart gaf ie dit 'foute', ook na batterij in en uitladen.
dus ik denk, ik laad hem nog eens extra op, en dan kijk ik wel. dus ik kijk 's middags, weer hetzelfde scherm.

Maar toen: drukte ik op een willekeurig getal, en verscheen er tot mijn verbazing het gewone scherm, wat hoort te verschijnen. Als ik vervolgens op rood druk, dan verdwijnt het oranje scherm, en kan ik alles doen wat ik zou horen kunnen doen.

maar dan: als ik het klepje dan weer dicht doe, dan blijft de tijd op het buitenschermpje stilstaan vanaf het moment van dichtdoen.
bij openklappen verschijnt weer het oranje fout scherm, trouwens telkens met andere codes.

Inmiddels heb ik master clear en reset gedaan, het mocht niet baten, heb nog niet geflashd/geflexd.

Kent iemand dit probleem? Kan ik het met alleen seems oplossen? _/-\o_

----
Op het moment is de code:

code:
1
2
3
4
P Serving Idle/
BC0692s* 06-066B
BC0692 GPid22741
h06P
etc. etc. enz.

[ Voor 75% gewijzigd door rjongen op 30-07-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ummz testmode uit zetten?

(het klinkt erg als test mode wat jij omschrijft)

menu+0+0+*+*+TESTOFF+*

testoff dus met nummer met die letters.

[ Voor 84% gewijzigd door Nanax op 30-07-2004 17:19 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware