Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
Het is gelukt THX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
ik heb die startbalk van jasperV525 in mn tel gezet.. maar ik krijg geen startmenu... ik weet zeker dat ik m goed opgeslagen heb.. maar het lukt bij mij niet!
en ik heb ook eerlijk gezegd geen id hoe ik mn standaard ringtones kan verwijderen... want volgens mij lukte dat nl niet met die text bestandjes....
kan iemand me dat uitleggewn?? of iig vertellen waar ik dat zou moeten vinden??
thanx! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Jackie_Sparrow schreef op 13 juli 2004 @ 21:48:
ik heb die startbalk van jasperV525 in mn tel gezet.. maar ik krijg geen startmenu... ik weet zeker dat ik m goed opgeslagen heb.. maar het lukt bij mij niet!
en ik heb ook eerlijk gezegd geen id hoe ik mn standaard ringtones kan verwijderen... want volgens mij lukte dat nl niet met die text bestandjes....
kan iemand me dat uitleggewn?? of iig vertellen waar ik dat zou moeten vinden??
thanx! :+
voor het eerste moet je flex et aan kunnen.... standaard vodafone kan em aan....

voor et tweede.... kijk eens in startpost ;)

kort uitgelegd:
zet alle soorten beltonen op stil onder alle profielen (dus onder tril&bel, zacht en luid)
wanneer je dit gedaan hebt, haal je de alertfiles van je mobiel af... dan haal je ook de temptondb.db en mytonedb.db eraf
... herstart je je mobiel, en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
poesje schreef op 13 juli 2004 @ 22:53:
[...]

voor het eerste moet je flex et aan kunnen.... standaard vodafone kan em aan....

voor et tweede.... kijk eens in startpost ;)

kort uitgelegd:
zet alle soorten beltonen op stil onder alle profielen (dus onder tril&bel, zacht en luid)
wanneer je dit gedaan hebt, haal je de alertfiles van je mobiel af... dan haal je ook de temptondb.db en mytonedb.db eraf
... herstart je je mobiel, en klaar :)
Als je dan al die standaard beltonen eraf hebt gehaald, kan je dan wel weer veilig de settings van alle profielen veranderen, of moet je het dan altijd op stil hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
dimitio schreef op 13 juli 2004 @ 23:43:
[...]

Als je dan al die standaard beltonen eraf hebt gehaald, kan je dan wel weer veilig de settings van alle profielen veranderen, of moet je het dan altijd op stil hebben staan?
als je ze verwijderd moet je ze allemaal op stil hebben staan, anders kun je er later niet meer bijkomen.... om ze te wijzigen

als et mis gaat moet je dan alleen wel alle alertfiles er terug op zetten (en mytonedb en temptonedb verwijderen) of ***xen om weer terug in da menu te kunnen :)

[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 13-07-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...
Ik heb V80...nu denk je verkeerde topic...maar ook ik wil graag aan de gang met P2K en aangezien er hier meer ervaring van is stel ik me vraag hier...Ik kan connecten met mobile phone tools alleen lukt het me niet een verbinding te maken met p2kman...hij zegt dan

failed to find p2k device

please connect phone and try again....iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 01:07:
Hallo...
Ik heb V80...nu denk je verkeerde topic...maar ook ik wil graag aan de gang met P2K en aangezien er hier meer ervaring van is stel ik me vraag hier...Ik kan connecten met mobile phone tools alleen lukt het me niet een verbinding te maken met p2kman...hij zegt dan

failed to find p2k device

please connect phone and try again....iemand een oplossing???
MPT werkt via modem....p2k dingen werken via p2k drivers... p2kdrivers vervangen tijdelijk (zodra ze nodig zijn tot kabel eruit is en komen weer wanneer iets de p2k aanroept) de standaard modem driver

mogelijke oorzaken van et niet werken:
windows niet geupdate
p2kdrivers niet geinstalleerd
windows na deze 2 niet gereboot
(kabel er niet in ;))

edit: eigenlijk is et hier ook niet meer speciaal voor de V500/V525 maar voor de VXXX (functies/hardware komen voor een groot deel overeen)
de V80 is daarentegen geen VXXX, maar schijnt wel ongeveer dezelfde structuur te hebben

[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 14-07-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Weet iemand wat het bestand is van je telefoonboek?
Ik zou hier graag wat veranderingen in willen toepassen namelijk...

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd het is me al gelukt en hou ook gelijk op met t uploaden van seems had er één gevolgd via de startpost...maar de helft van de instellingen van me foon was ik kwijt...Gelukkig dus de backup er weer in gezet:) Niemand natuurlijk nog geen idee hoe je de V80 kan editten met seems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
probeer eens je seems te downloaden
en dan kijken of ze hetzelfde zijn

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vraagjes: Moest de windows update de volledige SP1 zijn, of kan worden volstaan met de onderlinge updates?

En verder iets over seem editing: Is dit alleen mogelijk bij Motorola's of ook bij andere telefoons. Het zou erg handig zijn bij bijvoorbeeld de Sharp GX-30.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:12:
Een paar vraagjes: Moest de windows update de volledige SP1 zijn, of kan worden volstaan met de onderlinge updates?

En verder iets over seem editing: Is dit alleen mogelijk bij Motorola's of ook bij andere telefoons. Het zou erg handig zijn bij bijvoorbeeld de Sharp GX-30.:)
je hebt sp1 nodig, met daarbij nog een update die in de tutorial staat

voor zover bekend is seem editing alleen voor CXXX en VXXX mogelijk

[ Voor 8% gewijzigd door poesje op 14-07-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb nu een aantal maanden mijn V525. Nu heb ik vorige week een BlueTooth adapter gekocht. De 1e keer deed ie het perfect, maar nu krijg ik op de pc constant: 'netwerkkabel niet aangesloten', terwijl de USB Adapter gewoon in een USB slot zit. Heb al verschillende poorten geprobeerd, verschillende pc's, nieuwste drivers...
Alles al geprobeerd. Alleen het tekentje van BlueTooth word van blauw-rood -> blauw wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abcor2003 schreef op 14 juli 2004 @ 17:57:
Ik heb nu een aantal maanden mijn V525. Nu heb ik vorige week een BlueTooth adapter gekocht. De 1e keer deed ie het perfect, maar nu krijg ik op de pc constant: 'netwerkkabel niet aangesloten', terwijl de USB Adapter gewoon in een USB slot zit. Heb al verschillende poorten geprobeerd, verschillende pc's, nieuwste drivers...
Alles al geprobeerd. Alleen het tekentje van BlueTooth word van blauw-rood -> blauw wit...
trek de accu is uit je foon dan reset tie ze eigen weer en wss doed tie het dan weer

is er al unlock software voor free voor de v525 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 22:00:
[...]

trek de accu is uit je foon dan reset tie ze eigen weer en wss doed tie het dan weer

is er al unlock software voor free voor de v525 ???
*schop* voor de vraag in je post

mag et er nie over hebben.... volgens de regels

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 14-07-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Hoe zet je thema's op je mobiel?
Ik heb **.mtf files gevonden maar kan met p2kman niet vinden waar ze moeten staan!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BraX schreef op 15 juli 2004 @ 00:56:
Hoe zet je thema's op je mobiel?
Ik heb **.mtf files gevonden maar kan met p2kman niet vinden waar ze moeten staan!
:(
Op dezelfde manier als het opzetten van java spellen op je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Die progjes zoals p2kman werken die ook met bluetooth of kan dat alleen met een kabel...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_VooDooMen_ schreef op 15 juli 2004 @ 16:42:
Die progjes zoals p2kman werken die ook met bluetooth of kan dat alleen met een kabel...
|:( Alleen met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje over SmS! als ik een sms ontvang die het hele scherm beslaat is het gewoon 1 bericht, maar als ik zelf zon msn maak die het hele scherm of een regel minder beslaat zijn het 2 berichten.. weet iemand hoeveel karakters je in kunt voeren voordat het 2 berichten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:30:
Ik heb ff een vraagje over SmS! als ik een sms ontvang die het hele scherm beslaat is het gewoon 1 bericht, maar als ik zelf zon msn maak die het hele scherm of een regel minder beslaat zijn het 2 berichten.. weet iemand hoeveel karakters je in kunt voeren voordat het 2 berichten zijn?
Een sms-bericht bestaat uit max. 160 tekens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
HELP!
kheb mn standaard ringtones verwijderd door:
>eerst alles op stil te zetten.
>dan bij p2kman alle alertfiles te kopieren en te verwijderen(inc. mytone en temptonedb)
>en een eigen ringtone in te stellen als standaard....(ook gereboot)
maarrr.... als ik nu naar geluidsprofiel ga, kan ik wel van profiel veranderen, maar ik kan het profiel zelf niet wijzigen...kheb dus alleen maar een beltoon ingesteld....
toen heb ik dus alle alertfiles en mytone en temptone er weer opgezet (moet toch gewoon in /a/mobile/audio/ :X ????)
gereboot, maar hij doet het nog steeds niet... :|
wat heb ik verkeerd gedaan??
/edit: heb nu audiobackup op site van poesje gevonden.. ga het daar nog ff mee proberen... laatste hooop???!?!
ik hoop heel erg dat er iemand een oplossing heeft... dus wat ik allemaal nog kan proberen...
zelf had ik nog wel 1 idee, een vriend van me heeft dezelfde foon, en woont 2 straten verderop, dus misschien kan ik ff zijn alertfiles downloaden en backuppen, maar ik weet niet of dat nog zin heeft... :/
/edit: in de reply van poesje waarin die mijn bericht quote staat dat ik temptone en mytone moet verwijderen als ik de bestanden jiust weer terug moet zetten, hoe zit dit??? en nog iets: in poesjes post staat dat ik alles op stil moet zetten, maar startpost zegt klassiek...
/edit2: heb het nog ff met de bestanden van poesje geprobeerd, maar niet gelukt...:S kzie trouewns wel de bestanden in mn audiomap staan, maar wel als~alertfile###.###... duss...

[ Voor 37% gewijzigd door Pinokkio op 15-07-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Jackie_Sparrow schreef op 15 juli 2004 @ 21:13:
HELP!
>dan bij p2kman alle alertfiles te kopieren en te verwijderen(inc. mytone en temptonedb)
maarrr.... als ik nu naar geluidsprofiel ga, kan ik wel van profiel veranderen, maar ik kan het profiel zelf niet wijzigen...kheb dus alleen maar een beltoon ingesteld....
toen heb ik dus alle alertfiles en mytone en temptone er weer opgezet (moet toch gewoon in /a/mobile/audio/ :X ????)
/edit: heb nu audiobackup op site van poesje gevonden.. ga het daar nog ff mee proberen... laatste hooop???!?!
ik hoop heel erg dat er iemand een oplossing heeft... dus wat ik allemaal nog kan proberen...
zelf had ik nog wel 1 idee, een vriend van me heeft dezelfde foon, en woont 2 straten verderop, dus misschien kan ik ff zijn alertfiles downloaden en backuppen, maar ik weet niet of dat nog zin heeft... :/
/edit: in de reply van poesje waarin die mijn bericht quote staat dat ik temptone en mytone moet verwijderen als ik de bestanden jiust weer terug moet zetten, hoe zit dit??? en nog iets: in poesjes post staat dat ik alles op stil moet zetten, maar startpost zegt klassiek...
/edit2: heb het nog ff met de bestanden van poesje geprobeerd, maar niet gelukt...:S kzie trouewns wel de bestanden in mn audiomap staan, maar wel als~alertfile###.###... duss...
klassiek als beltoon.... is een beltoon die niet te verwijderen is (alleen door seem-edit)..... dat heeft etzelfde effect als op stil zetten

om ze terug te krijgen moet je de alertfile###.*** (dus zonder ~) op je mobiel zetten in /a/mobile/audio/
dan moet je de attributes van al die bestanden op 4 zetten.... (allemaal tegelijk selecteren scheelt dan werk ;))
die mytonedb en temptonedb moeten weg, aangezien daar steeds de huidige beltonen in staan (na het opstarten)

als et nog niet werkt na het rebooten van je telefoon, moet je eens ff een master clear (en desnoods ook master reset doen) vanuit de initiele setup, houd er hierbij rekening mee dat alle eigen bestanden van de telefoon worden verwijderd

dit moet gewoon werken (deed et bij immers ook) toen ik ermee aan et experimenteren was....
anders is er nog et ***xen, dan werkt et altijd weer....

edit:
da die backup van de alerfiles die ik ergens online heb staan is niet volledig had er al een aantal afgehaald nog voor ik ze ging backuppen... maar volgens mij zijn dat wel de benodigde om ze goed te laten werken

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 15-07-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op 15 juli 2004 @ 21:13:
HELP!
Hoogstwaarschijnlijk stond er toch ergens iets niet op stil. Je kunt via PST de ring styles via de optie 'feature file' alsnog op 0 zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
bedankt voor al jullie hulp...
maar... euhm....
tis al gelukt 8)7
ik weet niet hoe.. maar ik zal het proberen uit te leggen...
kheb gisteravond alle bestandjes van poesjes zip erop gezet, en temptone en mytone verwijderd, toen heb ik ibiza party als ringtone ingesteld, en toen kon ik wel profielen wijzeigen, terwijl dat niet kon met een andere als standaard, toen heb ik dsu alle ~alertfiles in mijn audiomap, handmatig verwijderd met mn tellie, en hij doet het nogsteeds! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
Als iemand je belt, en je te laat bent met opnemen, krijg je na een minuut ofsow een smsje dat je een gemiste oproep had...kost dat Smsje jouw geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk wel games uploaden via Blue tooth? Ik heb het geprobeerd met Phone tools 2.0 maar het is me niet gelukt.....

Ik kan alleen ringtones, backgrounds enzo wel sturen, maar jar files niet echt

Net de tutorial gelezen en geprobeerd maar ik krijg maar errors dat het niet leukt via de gebruikelijke BT programma en niet phone tools..

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
@ MaStar: nope :)

[ Voor 54% gewijzigd door Dude86 op 16-07-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Ik heb een vraagje over:
:? Hoe zorg ik ervoor dat als de flip dicht is hij niet van profiel kan veranderen?
:Y) 1 menuknop->Instellingen->Beveiliging->Slot Toepassing->Slotcode = 1234 ->Geluids profiel->wijzig->Vergrendelen.
:Y) 2 Door middel van toetsenblokade, aan te zetten met door een seem edit.
Manier 1 doet het wel prima opzich, ik vind het alleen wel irritant dat waneer je perongeluk op die knopjes drukt links aan de buitenkant van de phone dat je dan de melding "geef slotcode" krijgt.

Is er een manier om ook die "slotcode-melding" niet te krijgen?

De manier hoe je het met seems kan doen ben ik niet tegengekomen (waar kan ik die vinden?), en is dit niet een volledige toetsenblokkade waarbij ook het rechter knopje aan de buitenkant wordt uitgeschakeld? want dat is niet de bedoeling.

[ Voor 17% gewijzigd door Dude86 op 16-07-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een v525 en een maat van me ook. Alleen zijn kwaliteit lens is beter. Bij avond is het beeld veel helderder en scherper. Volgens mij heeft hij een andere lens, omdat ook aan de buitenkant zijn lens roodkleurig is en mijnes gewoon zwart(donkerder). heeft iedereen die in het bezit is van een v525 een rode lens?

Het verschil is er serieus, en dit ligt niet aan de instellingen, omdat ze gewoon gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Er zijn een aantal camera's voor de V525.

Degene waarvan ik weet zijn de rode en witte lens. Waarvan de rode een iets beter beeld geeft.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms als ik een foto upload... geeft ie aan dat het bestand te groot is.. terwijl het normale lage resoluitie fotos zijn van 20kb of lager.. heb ook wel fotos van 80-100kb op staan die wel gewoon openen..

weet iemand de oorzaak hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op 17 juli 2004 @ 02:10:
Er zijn een aantal camera's voor de V525.

Degene waarvan ik weet zijn de rode en witte lens. Waarvan de rode een iets beter beeld geeft.
Rode lens is echt duidelijk veel beter!! vooral bij avond veel scherper.
Ik denk dat ik er mee terug ga, ik wil ook een rode |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 02:41:
[...]

Rode lens is echt duidelijk veel beter!! vooral bij avond veel scherper.
Ik denk dat ik er mee terug ga, ik wil ook een rode |:(
De rode lens is een oudere versie, denk niet dat ze die voor je klaar hebben liggen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
dimitio schreef op 16 juli 2004 @ 22:22:
Ik heb een vraagje over:

Is er een manier om ook die "slotcode-melding" niet te krijgen?

De manier hoe je het met seems kan doen ben ik niet tegengekomen (waar kan ik die vinden?), en is dit niet een volledige toetsenblokkade waarbij ook het rechter knopje aan de buitenkant wordt uitgeschakeld? want dat is niet de bedoeling.
dit zou ik ook wel eens willen weten, want dit vindt ik ook super irritant, want elke x als ik mijn tel uit mijn broekzak haal, staat dat er wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Ik heb steeds vaker dat als er nog 2 streepjes over zijn en ik word gebeld, dat dan de batterijmeter waarschuwing krijg na een paar seconden bellen. Is mijn battery nu al gaar aan het worden of is die meter van mij een beetje kaduuk? Als ik er niks mee doe gaat ie namelijk wel 'lang' mee.

Dit had ik ook met mijn Nokia 3310 na anderhalf jaar. Waar scheelt het aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IronFist schreef op 17 juli 2004 @ 15:08:
Ik heb steeds vaker dat als er nog 2 streepjes over zijn en ik word gebeld, dat dan de batterijmeter waarschuwing krijg na een paar seconden bellen. Is mijn battery nu al gaar aan het worden of is die meter van mij een beetje kaduuk? Als ik er niks mee doe gaat ie namelijk wel 'lang' mee.

Dit had ik ook met mijn Nokia 3310 na anderhalf jaar. Waar scheelt het aan?
Daar heb ik ook last van, heel vreemd. Dan staat ie bv de hele dag op 2 streepjes, dan bel ike ven en dan krijg ik die melding ook. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Is de meter die niet klopt.

De batterijmeter van Li-Ion gaat raar doen als je em niet eens in de 30 keer dat je em oplaad helemaal leegmaakt.

Dus maak je telefoon helemaal leeg, laad em weer op en het probleem is verholpen.

Dit geld voor alle Li-Ion batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
THW Arie schreef op 17 juli 2004 @ 15:37:

De batterijmeter van Li-Ion gaat raar doen als je em niet eens in de 30 keer dat je em oplaad helemaal leegmaakt.

Dus maak je telefoon helemaal leeg, laad em weer op en het probleem is verholpen.

Was het niet zo dat een paar topics terug iemand ons uitlegde dat het slechts was je telefoonbatterij helemaal leeg te maken? Hierdoor zou de levensduur verkort worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:41:
[...]

Was het niet zo dat een paar topics terug iemand ons uitlegde dat het slechts was je telefoonbatterij helemaal leeg te maken? Hierdoor zou de levensduur verkort worden.
eens in de zoveel keer kan geen kwaad.... zolang je er maar geen gewoonte van maakt om em steeds helemaal leeg te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
is de rode lens wel een oudere versie???
Ik heb hem 4 weken geleden gekocht en de versie is 9.3
Lees hier veel over 9.1
Dus zou je toch zeggen dat die van mij nieuwer is?

trouwens wat een prima ontvangst! ik werk in een gebouw wat bijna alleen uit staal en beton bestaat,de meeste hebben ontvangst moeilijkheden ik had het alleen niet met de nokia 6600
Nu heb ik een miniantenne op mijn V525 en nóg geen problemen met ontvangst! chapeau!!

[ Voor 45% gewijzigd door rooie60 op 17-07-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Als een modje zo vriendelijk zou willen zijn deze te removen :)

[ Voor 83% gewijzigd door Kanarie op 17-07-2004 16:44 . Reden: 2 replies achter elkaar, had in 1 bericht gemoeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

rooie60 schreef op 17 juli 2004 @ 15:58:
is de rode lens wel een oudere versie???
Ik heb hem 4 weken geleden gekocht en de versie is 9.3
Lees hier veel over 9.1
Dus zou je toch zeggen dat die van mij nieuwer is?

trouwens wat een prima ontvangst! ik werk in een gebouw wat bijna alleen uit staal en beton bestaat,de meeste hebben ontvangst moeilijkheden ik had het alleen niet met de nokia 6600
Nu heb ik een miniantenne op mijn V525 en nóg geen problemen met ontvangst! chapeau!!
De softwareversie zegt niets over de leeftijd van de telefoon, aangezien daarvoor steeds updates uitkomen.

poesje schreef op 17 juli 2004 @ 15:47:

[...]

eens in de zoveel keer kan geen kwaad.... zolang je er maar geen gewoonte van maakt om em steeds helemaal leeg te maken
^_^ Precies, en dat was ik trouwens die dat zei.

[ Voor 21% gewijzigd door Kanarie op 17-07-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
waarom lees ik dan hier nooit over 9.3???zo heb ik hem gekocht met die versie er al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik mijn datakabel binnen en ik heb al mpt aan de gang gekregen :*) maar ik wil ook p2k man gebruiken maar als ik hem opstart zegt hij ''failed to find p2k device Please connect phone and try again'' maar de kabel is aangesloten en mpt kan ik gebruiken, ik heb van motclub een p2k driver gehaald maar ik weet niet wat ik moet doen please help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 18:20:
Vandaag heb ik mijn datakabel binnen en ik heb al mpt aan de gang gekregen :*) maar ik wil ook p2k man gebruiken maar als ik hem opstart zegt hij ''failed to find p2k device Please connect phone and try again'' maar de kabel is aangesloten en mpt kan ik gebruiken, ik heb van motclub een p2k driver gehaald maar ik weet niet wat ik moet doen please help!!!
tutorial gevolgd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
THW Arie schreef op 17 juli 2004 @ 15:37:

Maar hoe weet je zeker dat ie helemaal leeg is als de meter niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
IronFist schreef op 17 juli 2004 @ 19:48:
[...]

Maar hoe weet je zeker dat ie helemaal leeg is als de meter niet klopt?
zodra ie automatisch uitgaat, en daarna nie lang meer wil aanblijven... lijkt me logisch
hij gaat namelijk niet automatisch uit aan de hand van die meter... (lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gevolgd maar bij mij gebeurt er niets waneer je p2k man voor het eerst opstaart in de uitleg staat er dat een nieuw hardware bericht moet komen.
8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:10:
ik heb gevolgd maar bij mij gebeurt er niets waneer je p2k man voor het eerst opstaart in de uitleg staat er dat een nieuw hardware bericht moet komen.
8)7 :?
Doe je kabel er nog eens opnieuw in. 9 van de 10 keer maakt de kabel geen goed contact met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt heel eventjes dat zand klokje en verder gebeurt er niets komt dat mischien door mijn windows want ik heb me????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Heeft er iemand voor mij een lijstje met welke beltoonnaam (zoals je die in je telefoon ziet) bij welke alertfile hoort? :) (kheb v525@600)

Ik wil namelijk me standaard beltoontjes deraf flikkeren, behalve een paar maar daarvan kan je de (telefoon)-naam niet zien in p2k-filemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Mij telefoon doet opeens vreemd. Hij blijft zeggen dat de inbox vol is (zowel op het binnenste als het buitenste scherm), maar ik heb er helemaal geen berichten instaan! Is er een manier waarop ik dit weg kan krijgen?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:17:
hij komt heel eventjes dat zand klokje en verder gebeurt er niets komt dat mischien door mijn windows want ik heb me????
ME zou em net zo goed moeten pakken, et zou namelijk ook op 98SE moeten werken...

probeer anders eens een andere usb-poort.... 9/10 keer werkt da wel :) (moet ie namelijk opnieuw de driver installeren)
dimitio schreef op 17 juli 2004 @ 20:45:
Heeft er iemand voor mij een lijstje met welke beltoonnaam (zoals je die in je telefoon ziet) bij welke alertfile hoort? :) (kheb v525@600)

Ik wil namelijk me standaard beltoontjes deraf flikkeren, behalve een paar maar daarvan kan je de (telefoon)-naam niet zien in p2k-filemanager.
ze staan op je mobiel in volgorde.... de bovenste is de eerste alertfile en zo voort :)
mentalmadnizz schreef op 17 juli 2004 @ 21:16:
Mij telefoon doet opeens vreemd. Hij blijft zeggen dat de inbox vol is (zowel op het binnenste als het buitenste scherm), maar ik heb er helemaal geen berichten instaan! Is er een manier waarop ik dit weg kan krijgen?
misschien via seem edit eens proberen de opslag locatie te wijzigen (op sim of op telefoon zetten)
als dit niet werkt moet je denk ik gewoon master reset doen.... (ben je eigen instellingen kwijt)
als dat nie werkt moet je master clear doen (ben je ook al je eigen bestanden kwijt)

en anders als laatste optie ***xen, maar da lijkt me onnodig

[ Voor 59% gewijzigd door poesje op 17-07-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Speciaal voor de fans van The Duke 8)

http://www.people.zeelandnet.nl/jelleklap/Dukepack.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
misschien ff wat hogere kwaliteit plaatjes bij doen... (kunt toch gewoon screenshots gebruiken?? ;))

hier is een link naar de midi DukeNukem.mid, dit is een legale... aangezien et is gemaakt aan de hand van de muziek die gratis is te downloaden van 3drealms site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
poesje schreef op 17 juli 2004 @ 21:57:
[...]

misschien ff wat hogere kwaliteit plaatjes bij doen... (kunt toch gewoon screenshots gebruiken?? ;))

hier is een link naar de midi DukeNukem.mid, dit is een legale... aangezien et is gemaakt aan de hand van de muziek die gratis is te downloaden van 3drealms site :)
Die midi heb ik ook gebruikt :)
Plaatjes zien er bij mij trouwens ook gewoon goed uit.
Groter dan 128x128 wordt toch geresized, toch?

Edit: Ik lees net dat het scherm 176 x 220 pixels is. Dus ze kunnen inderdaad nog wat beter van kwaliteit.

[ Voor 19% gewijzigd door Kwistnix op 17-07-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

poesje schreef op 17 juli 2004 @ 21:18:
[...]

misschien via seem edit eens proberen de opslag locatie te wijzigen (op sim of op telefoon zetten)
als dit niet werkt moet je denk ik gewoon master reset doen.... (ben je eigen instellingen kwijt)
als dat nie werkt moet je master clear doen (ben je ook al je eigen bestanden kwijt)

en anders als laatste optie ***xen, maar da lijkt me onnodig
Ik heb net een Master Reset gedaan, en het hielp niks. Master Clear en ***xen ga ik nog even niet doen. Seem editen misschien wel.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
FallenAngel666 schreef op 17 juli 2004 @ 22:11:
[...]

Edit: Ik lees net dat het scherm 176 x 220 pixels is. Dus ze kunnen inderdaad nog wat beter van kwaliteit.
Met die dimensies zegt ie dat de afbeelding te groot is. Niet qua filesize, dat weet ik zeker, dus het zal wel met de afmetingen te maken hebben. Weet iemand toevallig exact de maximale afmetingen die een wallpapaer kan hebben voor een V525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 13:43
Het is wel degelijk 176 x 220, en dat werkt perfect. Ik denk dat jij het hebt over een foutmelding die je krijgt bij bepaalde wallpapers. Dit komt waarschijnlijk omdat ze met bv Photoshop zijn opgeslagen als Progressive bij Format Options. Dan kan je ze namelijk niet bekijken op je telefoon. Sla ze dus gewoon op als Baseline Optimized ofzo, en dan werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
Wekko schreef op 17 juli 2004 @ 22:49:
Het is wel degelijk 176 x 220, en dat werkt perfect. Ik denk dat jij het hebt over een foutmelding die je krijgt bij bepaalde wallpapers. Dit komt waarschijnlijk omdat ze met bv Photoshop zijn opgeslagen als Progressive bij Format Options. Dan kan je ze namelijk niet bekijken op je telefoon. Sla ze dus gewoon op als Baseline Optimized ofzo, en dan werkt het wel gewoon.
Dat zou wel eens heel goed kunnen ja!
Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet gewoon zelfde als je met een andere usb poort probeert :( , is er geen andere manier om de p2k drivers te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 23:22:
Hij doet gewoon zelfde als je met een andere usb poort probeert :( , is er geen andere manier om de p2k drivers te installeren.
door mss of pst op te starten... dan installeert ie et ook (mss moet dan wel op usb staan)

en anders in de bootloader opstarten, en dan je kabel erin doen... dan moet ie wel via p2k, maar dan krijgt ie alleen een "flash device" terwijl je juist de andere onderdelen wil (maar zie je iig of de drivers et doen)

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 17-07-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag. Als ik wordt gebeld en dat nummer staat in me telefoonboek krijg ik NIET de naam te zien op me buiten display maar alleen het nummer . Ik heb wel mee seems verandert maar ik weet wel dat het daaarvoor heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
IronFist schreef op 17 juli 2004 @ 20:15:
[...]

Doe je kabel er nog eens opnieuw in. 9 van de 10 keer maakt de kabel geen goed contact met de telefoon.
idd, dit is zwaar irritant, dan zit de kabel er goed in, maar toch zegt hij dat het niet goed is :(

En hoe kan je die melding van: 'Geef Slotcode' niet meer op het scherm laten, kan je dat ook instellen dat dat niet meer komt...want altijd als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal staat er een melding: 'geef Slotcode' , dat hoeft van mij niet :(, maar kan je dit uitzetten?

ps. En hoe kan je batterij in 1x helemaal leegmaken?

[ Voor 7% gewijzigd door MaStar op 18-07-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIETS helpt ik krijg dat devices van p2k niet geinstaleerd (alleen via boot loader als ik dat kabeltje in doe dan vraagt hij naar p2k devices maar daar heb ik niets aan.) :(
Ik heb ales opnieuw geinstaleerd maar dat helpt ook niet dus WIE kan mij helpen ???? ( met msn mag ook )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 13:38:
Ik heb even een vraag. Als ik wordt gebeld en dat nummer staat in me telefoonboek krijg ik NIET de naam te zien op me buiten display maar alleen het nummer . Ik heb wel mee seems verandert maar ik weet wel dat het daaarvoor heeft gewerkt.
In seem 0032_0001, ga naar offset 3 en vink bit 4 aan. Als het goed is zou het nu weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen steeds meer mobieltjes op de markt met videorecording functie.. en

hogere resolutie camera's.. onze v525 lijkt nu al past-tense..

het heeft zijn tijd gehad.. vinden jullie niet?.. ik vind van wel eigenlijk.. toen ik hem

kocht(mei) dat ik ... yes.. camera...goeie kwaliteit fotos..!

en nu zie ik overal mensen video opnemen.. :(

2 maanden fun dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 22:14:

het heeft zijn tijd gehad.. vinden jullie niet?.. ik vind van wel eigenlijk.. toen ik hem

2 maanden fun dus...
de hele Vxx reeks van motorola zou eigenlijk videos kunnen opnemen, er is alleen geen flash / flex die t kan. maar de ATi Imageon chip dat er in zit kan wel videos encoden en zelfs een 2mp camera aansturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden fun dus...
ik heb echt nog geen telefoons gezien van €130 of €150 die filmpjes kunnen opnemen hoor en daar zit je geheugen toch gelijk vol mee dus.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Mja k heb een treurig, maar toch ook wel positief bericht.
Ikke had vanaaf hele leuke avond gehad, met paar vrienden naar de bios geweest.
Dus ikke net mn vriendin naar huis bregen met de fiets. Dus ik wil ff kijken hoe laat het is (op mn telefoon) Laat ik dat "pokke" ding uit mn handen gleiden (domme ik 8)7 ) Eerst had ik zo iets van, ach boeind.
Maar k schrok wel even. Toen hem opraapte zag het er goed uit (de achterkant) Totdat ik hem opdraaide |:( 4 flinke krassen, en wat kleine.
Hij leek het verder nog te doen, todat ik hem open klapte. Het scherm deed nix meer en het buitenscherm was ook uitgevallen.
Dus ik ff de accu dr opnieuw in doet, en gelukkig starte hij weer gewoon op. En hij ligt nu al weer een tijdje veilig op mn bureau. En heb al weer een lief smsje van mn GF ontvangen :D
Maarja ik ben al blij zat dat hij het nog doet, en dat hij niet opgeklapt was (dat was misschien wel fataal geweest) en wil dus even benadrukken dat deze phone wel tegen een stootje kan (niet tegen krassen)

_/-\o_

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden fun dus...
je weet van tevoren dat de techniek niet stil staat.
de v525 is en blijft een aardig staaltje vaar die 150 euro.
dus als je er niet meer tevreden mee bent of wat dan ook dan moet je hem verkopen en snel wa anders zoeken.
koop maar zo'n foon met opneem functie jah. dan ben je namelijk al gouw 300 euro kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
en anders had je een andere moeten kopen dan de V525 bv de 6600
Dit is idd héél véél voor maar €150,plus nog BT erin,weet je wel wat je in je handen hebt???
beetje verwend??je filmt niet de hele dag en de lol gaat er snel van af hoor(ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

rooie60 schreef op 19 juli 2004 @ 09:56:
en anders had je een andere moeten kopen dan de V525 bv de 6600
Dit is idd héél véél voor maar €150,plus nog BT erin,weet je wel wat je in je handen hebt???
beetje verwend??je filmt niet de hele dag en de lol gaat er snel van af hoor(ervaring)
Idd heel veel, en al helemaal toen ie nog €130 euro was.
Mijn GF heeft vorige week de SE T610 gekocht,.. voor €150 euro. Maar ik vraag me af of die beter is dan de V525. Ok er zit BT en IR op maarja, als dat alles is. Het schermpje heeft minder pixels, geen mp3, lagere resolutie camera en ik denk dat er nog wel wat dingen zijn. Natuurlijk heeft de SE T610 ook z'n voordelen.
Maar wat ik wil zeggen is dat de V525, die inmiddels al 4 (?) maanden in mij bezit is, nog goed tegen de nieuwe (goedkope) "populaire" telefoons opkan. En idd, de techniek gaat erg snel. En hoogst waarschijnlijk kijkt iedereen over een jaar tegen de V525 aan zoals nu mensen tegen de Swing aan kijken, om maar wat te noemen. MAAR de Swing is ook populair geweest, en het gaat nu eenmaal snel. Nix aan te doen.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
I_PANDA_I schreef op 19 juli 2004 @ 01:41:
Mja k heb een treurig, maar toch ook wel positief bericht.
Ikke had vanaaf hele leuke avond gehad, met paar vrienden naar de bios geweest.
Dus ikke net mn vriendin naar huis bregen met de fiets. Dus ik wil ff kijken hoe laat het is (op mn telefoon) Laat ik dat "pokke" ding uit mn handen gleiden (domme ik 8)7 ) Eerst had ik zo iets van, ach boeind.
Maar k schrok wel even. Toen hem opraapte zag het er goed uit (de achterkant) Totdat ik hem opdraaide |:( 4 flinke krassen, en wat kleine.
Hij leek het verder nog te doen, todat ik hem open klapte. Het scherm deed nix meer en het buitenscherm was ook uitgevallen.
Dus ik ff de accu dr opnieuw in doet, en gelukkig starte hij weer gewoon op. En hij ligt nu al weer een tijdje veilig op mn bureau. En heb al weer een lief smsje van mn GF ontvangen :D
Maarja ik ben al blij zat dat hij het nog doet, en dat hij niet opgeklapt was (dat was misschien wel fataal geweest) en wil dus even benadrukken dat deze phone wel tegen een stootje kan (niet tegen krassen)

_/-\o_
misschien een berscherm hoesje eromheen kopen.... voorkomt die krassen
en misschien ook een nieuwe full-housing kopen, ben je dacht ik meteen van die krassen af :) (weet ik nie 100% zeker, maar vast wel ;))

die van mij was ook gevallen.... zoals ik lang geleden had gepost
die was toen 5 meter gevallen, landde opengeklapt... maar toch niks mee gebeurd :D
't is gewoon een stevig ding :)

@al da gedoe van prijs/kwaliteit en camera....
prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed...
en filmpjes opnemen is toch niet de moeite, 176x144 met 15 FPS (op z'n hoogst) daar zie je nog bijna niks op
en de kwaliteit die je ziet in reclames van die telefoons met camera... zo hoog is die kwaliteit niet ;) (ook niet bij die dure toestellen, volgens mij)

denk ook dat mijn volgende toestel pas komt als er voor redelijk lage prijs een tv-tuner in zit (da is pas lachen ;)), maar denk dat tegen die tijd mobieltjes niet echt meer nodig zijn :P

heb met m'n vorige mobiel iets van 6 jaar gedaan.... het was een koelkast, maar hij is nie kapot te krijgen... hij doet et nu nog (en is reserve mobiel)
Afbeeldingslocatie: http://www.phonezone.ru/pi/motorola/motorolad520big.gif

[ Voor 26% gewijzigd door poesje op 19-07-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
zo gaat dat nu eenmaal met gsm's loop je de deur uit,is er de volgende dag alweer een nieuwe uit (bij wijze van)
En uit ervaring koop ik nooit meer een gsm als ie nét uit is ivm bug's
Het is allemaal heel leuk die kleurenscherms en opties,maar de kans is groot dat je een dode pixel hebt,bug's hebt,en even later weer terug moet voor een update!
Dus ik wacht tegenwoordig een half jaar eer ik een nieuw model koop
Heb genoeg gezeik gehad met nieuwe die terug moesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

poesje schreef op 19 juli 2004 @ 11:35:
[...]

misschien een berscherm hoesje eromheen kopen.... voorkomt die krassen
en misschien ook een nieuwe full-housing kopen, ben je dacht ik meteen van die krassen af :) (weet ik nie 100% zeker, maar vast wel ;))

heb met m'n vorige mobiel iets van 6 jaar gedaan.... het was een koelkast, maar hij is nie kapot te krijgen... hij doet et nu nog (en is reserve mobiel)
[afbeelding]
Mhm,.. beschemhoesje voor mn telefoon. Mij niet gezien. Misschien een keer nieuwe cover, maar voorlopig nog niet. Ding zit meestal toch in mn broekzak.

Idd die goeie oude telefoons zijn niet kapot te krijgen. Maarja wat wil je met cover van 0,5 cm dik. Toch jammer dat de telefoons tegenwoordig een stuk minder stoot en krasvast zijn. Maarja nix aan te doen.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
mijn telefoon hebben ze geupgrate van een v525 naar een v600 maar nou ben ik ook al mijn woorden kwijt uit t wooden boek voor de sms weet iemand of je een bestandje kun uploaden ofzo waar al standaart een hoop woorden staan ? MAssol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
btw de filmpjes van mijn nokia 6600 waren ook slecht van kwaliteit hoor,en érg klein.is ff leuk maar de lol gaat er snel van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 17:30
He ik weet niet of iemand anders deze vraag al heeft gesteld maar hoe kan je de install files van bepaalde games er weer uit halen ?
ik heb al meerdere keren gehad dat een game niet werkte maar dat de install files wel blijven staan wat dus er voor zorg dat er alweer meer ruimte in beslag word genomen :( ( en dat is al niet erg veel :Y))
thnxx alvast voor de hulp

Edit:
Nog een vraagje is het niet mogelijk om meerdere verschillende colorscheme's er op te zetten ?

[ Voor 13% gewijzigd door nugscree op 20-07-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok das wel waar.. hij is zeker goed voor zijn prijs. Ben er wel blij mee hoor.

dankzij dit forum en p2k is hij echt handig. Alles gaat gesmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
owk kan iemand me mischien helpen ik heb alle seem files geupload naar me telefoon maar ik krijg helemaal niks extra's erbij (dus geen tools menu etc.) zelfs niet als ik de files gebruik uit de SP
Ik heb de files gechecked met die Motorola tool en daarin staat dat in de mma_ucp
file wel die opties aan staan |:(
is het gewoon omdat het zo laat is dat ik iets over het hoofd zie of niet :?

edit: Typo 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door nugscree op 20-07-2004 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:34:
ja ok das wel waar.. hij is zeker goed voor zijn prijs. Ben er wel blij mee hoor.

dankzij dit forum en p2k is hij echt handig. Alles gaat gesmeerd.
Ja, ben ik het echt mee eens, dit dingetje kan meer dan sommige toestellen van 300 euro:)
Al moet je sommige dingen wel eerst zelf unlocken, maar daar kan je ook weer lol mee hebben (als alles goed gaat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
en ook de fotos zijn het moost! beter als van de 6600!! scherper en mooier qua kleur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
nugscree schreef op 20 juli 2004 @ 02:32:
owk kan iemand me mischien helpen ik heb alle seem files geupload naar me telefoon maar ik krijg helemaal niks extra's erbij (dus geen tools menu etc.) zelfs niet als ik de files gebruik uit de SP
Ik heb de files gechecked met die Motorola tool en daarin staat dat in de mma_ucp
file wel die opties aan staan |:(
is het gewoon omdat het zo laat is dat ik iets over het hoofd zie of niet :?
opties die je aanzet in je mma's, moeten ook aanstaan in je seem 0032_0001

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 20-07-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
kheb een nieuw frontje in amerika gekocht! wel geinig :)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/Foto177.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/Foto178.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/Foto179.jpg

sorry voor de bagger kwaliteit van de fotos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
poesje schreef op 20 juli 2004 @ 13:00:
[...]

opties die je aanzet in je mma's, moeten ook aanstaan in je seem 0032_0001
Thnxx ik ga het straks gelijk proberen want ik zit nu op me werk :)

@hmd01
Strak frontje man man :9

[ Voor 9% gewijzigd door nugscree op 20-07-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Weet iemand hoe je met je PC via een BT-dongle op internet kan? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb: Sitecom CN-500, Driver versie 1.4.2.11, Windows XP met alle updates.
Ik heb het op 2 mogelijke manier geprobeerd:

1. Inbellen via een gratis Zonnet account
Na het installeren van de BT-drivers komt er bij 'Network Connections' op mijn PC een nieuwe connectie, namelijk 'BluetoothConnection'. Door bij deze connectie de juiste gegevens in te vullen (login, pw, inbelnummer) zou het mogelijk moeten zijn om een inbelverbinding op te zetten. Als ik dan de verbinding op wil zetten komt er op de V525 "Belt... <inbelnummer>" te staan. Na 3 seconden verdwijnt dit en geeft Windows een error dat er geen verbinding met het modem gemaakt kan worden. Zonnet heeft 2 inbel nummers, beide werken niet. Maar volgens mij ligt het probleem hier niet. Als ik namelijk deze nummer 'gewoon' bel, dan belt hij wel 'door'. En het probleem doet zich voor met elk willekeurig telefoonnummer wat ik invul.

2. Verbinding via GPRS met mobile PhoneTools
Na lang zoeken last ik ergens dat je met mobile PhoneTools een verbinding kon opzetten. Na installatie en updates van dit programma zag ik idd een mogelijkheid voor een 'Internetverbindig' (knopje met wereldbol). Door hier op te drukken ging de V525 vanalles doen en ook Windows gaf aan dat mijn PC verbonden was met een nieuwe verbinding. Op de V525 stond 'GPRS Actief', dus alles leek te werken. Om zeker te zijn dat ik via de V525 op internet was, heb ik mijn kabelverbinding uitgeschakeld. Maar op deze manier krijg ik (in IE) geen pagina geladen :( (The page cannot be displayed).

Heeft iemand enige idee wat ik fout doe, welke instellingen ik nog moet aanpassen of een andere manier om op internet te komen op mijn PC via de V525?
(Ik heb het forum tot deel 7 gevolgd, en kan me niks herinneren hierover, topics 8 en 9 heb ik net doorzocht zonder resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
isser ook een seem waarbij je NOG meer smsjes kan opslaan? op deze kan je 160 toch? zou wel leuk zijn alsje nog meer smsjes kan opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

mono-oXide schreef op 18 juli 2004 @ 22:29:
[...]

de hele Vxx reeks van motorola zou eigenlijk videos kunnen opnemen, er is alleen geen flash / flex die t kan. maar de ATi Imageon chip dat er in zit kan wel videos encoden en zelfs een 2mp camera aansturen
Lees ik dit goed? Hebben wij in de V525 een ATi chip zitten? Echt waar? Nooit gedacht haha! Ik ben al een tijd niet in dit topic geweest (druk druk druk, ook met Doom ]I[ ) Maargoed...

Er was toch een Motorola toestel dat wel filmpjes op kon nemen? Of niet? Als iemand nou eens kijkt of die die kunt seemen, dat misschien de geheime (:P) code van de seem opgezocht kan worden, en die gooien we dan weer in een seem van de V525, en dan kunnen we filmen! Tja, klinkt ongeloofwaardig, en volgens mij kan het ook niet. Maar ik hou me aanbevolen, als er iemand iets wil proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
Owk ik ben er dus achter gekomen waarom niks werkt bij mij
Hij upload die :X seems niet :(
ik heb net namelijk me tel uitgelezen en daar staat de originele
seem nog op :?
doe ik nu iets fout ofzo ?
Ik laad P2k man en druk op update list, daarna druk ik op de PC>>>>Phone
knop en upload alle seems tegelijk (die ik heb aangepast, want als ik die uitlees staat wel alles aan)daarna de mms files naar system(ook deze zijn gewoon aangepast al ik em uitlees)
ik zal wel weer iets fout hebben gedaan of iets over het hoofd hebben gezien 8)7
naja eerst maar eens kijken waarom m'n tel de files niet overschrijft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 22:00:
[...]

dat heb ik gedaan maar ik krijg nog steeds de melding van: network cable unplugged!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 20 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Lees ik dit goed? Hebben wij in de V525 een ATi chip zitten? Echt waar? Nooit gedacht haha! Ik ben al een tijd niet in dit topic geweest (druk druk druk, ook met Doom ]I[ ) Maargoed...

Er was toch een Motorola toestel dat wel filmpjes op kon nemen? Of niet? Als iemand nou eens kijkt of die die kunt seemen, dat misschien de geheime (:P) code van de seem opgezocht kan worden, en die gooien we dan weer in een seem van de V525, en dan kunnen we filmen! Tja, klinkt ongeloofwaardig, en volgens mij kan het ook niet. Maar ik hou me aanbevolen, als er iemand iets wil proberen :P
Kan ook nie, omdat de software van de v525/v600 geen ondersteuning voor video-opname heeft......dan heeft zo'n seem ook nie veel zin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Poesje heeft al geprobeerd om een flash/flex van een V878 te 'snappen', m aar die was nog encrypted ook en tot dusver geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:25:
Poesje heeft al geprobeerd om een flash/flex van een V878 te 'snappen', m aar die was nog encrypted ook en tot dusver geen resultaat.
het probleem is dat de nieuwere VXXX modellen zoals de V878 via een TAO werken, terwijl onze VXXX is gebasseerd op de TRIPLETS

en de v525 accepeteerd em daarom nie... en de opbouw is heel anders, aangezien de TAO veel kleiner is dan de TRIPLETS

en een combinatie maken van TRIPLETS en functies uit de TAO lukt voorlopig ook niet, aangezien ie door een checksum nog eens word gecontroleerd op et eind... als die niet klopt dan wil je mobiel nie starten (uit eigen ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 21 juli 2004 @ 00:07:
[...]

het probleem is dat de nieuwere VXXX modellen zoals de V878 via een TAO werken, terwijl onze VXXX is gebasseerd op de TRIPLETS

en de v525 accepeteerd em daarom nie... en de opbouw is heel anders, aangezien de TAO veel kleiner is dan de TRIPLETS

en een combinatie maken van TRIPLETS en functies uit de TAO lukt voorlopig ook niet, aangezien ie door een checksum nog eens word gecontroleerd op et eind... als die niet klopt dan wil je mobiel nie starten (uit eigen ervaring)
Dat probeerde ik ongeveer te verwoorden :+ \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 00:38:
[...]

Dat probeerde ik ongeveer te verwoorden :+ \o/
probeerde et alleen wat duidelijker uit te leggen :P
(anders zou er weer een hele discussie over oplaaien....)
offtopic:
:? wat doe ik hier nou weer zo laat....
nouja, caffeïne houd een mens wakker ;)

[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 21-07-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!
Ja ik heb ineens ook een probleem met de mijne...

het is een soort link probleem..

-Als ik in de lijst van geluidjes scroll..stopt ie bij Mania..daarna gaatie terug naar instellingen :S Ik kan dus niet naar de rest van mijn geluidjes

-SMS Inbox..Ik wil mijn laatste sms lezen... als ik op lees druk.. gaat ie terug naar Berichten..

Ik heb mma_ucp en dcp opnieuw geupload maar werkt niet..

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 14:03:
HELP!
Ja ik heb ineens ook een probleem met de mijne...

het is een soort link probleem..

-Als ik in de lijst van geluidjes scroll..stopt ie bij Mania..daarna gaatie terug naar instellingen :S Ik kan dus niet naar de rest van mijn geluidjes

-SMS Inbox..Ik wil mijn laatste sms lezen... als ik op lees druk.. gaat ie terug naar Berichten..

Ik heb mma_ucp en dcp opnieuw geupload maar werkt niet..

HELP!
-Verwijder MyTone.db en TempTone.db met P2kman.
-Heb je iets veranderd in seems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 21 juli 2004 @ 14:15:
[...]

-Verwijder MyTone.db en TempTone.db met P2kman.
-Heb je iets veranderd in seems?
-thnx! Nu kan ik weer naar al mijn geluidjes:)

-Nee ik had niks veranderd in de seems.
Ik denk dat ik de oorzaak ervan weet. Ik had een stuk of 20 smsjes gewist net voor ik dat probleem had. iK denk dat dat nieuw smsje net onderweg was ofzo.. terwijl ik aan het wissen was. Nu heeft ie dus wel ontvangen dat er een sms was maar de inhoud is er niet meer.. want die andere smsjes kan ik wel gewoon lezen.. hmm hopen dat ik de volgende sms wel kan lezen..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Copyrighted midlets/games/etc mogen in geen enkel geval worden gepost en er zullen indien nodig waarschuwingen voor worden uitgedeeld! Zie voor meer info:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware