Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de geinteresseerden in een mooi hoesje:

http://www.noreve.com/bra...D3_Tradition_-_Blanc.html

de thumnail ziet er mooi uit, maar de grote foto werkt niet bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:05:

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Etui_sony_nw_hd3_case_black.jpg

ff de zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, de witte vind ik persoonlijk mooier, maar de prijs. auw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb een vraagje. ik heb nu inmiddels de NW-HD3 en nu willen mijn ouders ook allebei zo'n ding hebben. wij hebben thuis één computer (XP) en dus ook één geïnstalleerde versie van SonicStage. Is het een probleem als je een ander device aan de computer koppelt? Dat hij niet alleen maar mijn apparaat wil gebruiken om ATRAC erop te zetten?

dus, kan ik 3 NW-HD3-spelertjes op één computer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_Sony_nw_hd3_case_white.jpg

hier kan je de witte zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is nu een foutje volgens mij? bij mmport de nw hd3 voor 296 euro oid en de nwhd1 voor 360 oid ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:08:
ik heb een vraagje. ik heb nu inmiddels de NW-HD3 en nu willen mijn ouders ook allebei zo'n ding hebben. wij hebben thuis één computer (XP) en dus ook één geïnstalleerde versie van SonicStage. Is het een probleem als je een ander device aan de computer koppelt? Dat hij niet alleen maar mijn apparaat wil gebruiken om ATRAC erop te zetten?

ik denk dat t wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Automatisch naar speler kopiëren uitzetten en dat was het.
Je hebt dan 1 lijst in SonicStage en iedere persoon kopieert zijn/haar muziek naar zijn/haar speler.

eigenlijk off-topic:
Op marktplaats wordt een NW-HD3 aangeboden MET AB! voor €150, ik heb de aanbieder een mailtje gestuurd over de AB en hij wilt er € 50 voor. Is het verstanding om het over te nemen?? hij is nieuw (amper 1week oud uit Frankrijk), want uit Amerika importeren kost ook € 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
okay, vandaag heeft mijn NW-HD3 er dus een broertje en een zusje bij ;)

nu krijg ik het volgende scherm te zien als ik in SonicStage 2.3 files wil transferren

Afbeeldingslocatie: http://www.michelos.nl/div/authorize.gif

als ik op 'yes' klik, gaat ie automatisch naar de Connect-pagina en doet hij verder niks. wanneer ik terug ga naar 'transfer' komt hij weer met dit scherm op de proppen. als ik dat vinkje uitzet bij 'confirm authorization each time...' dan doet de device het wel maar ik weet niet of dat erg nodig is. mijn vermoeden is dat dit alleen nodig is als je gebruik wilt maken van de muziekdienst Sony Connect (en dat willen wij niet)
stomme vraag maar kan iemand mij nogmaals uitleggen hoe het nou precies werkt? ik heb de aanwijzingen opgevolgd maar ik kom-maar-niet-in-dat-servicemenu :(

moet ik niet iets uitzetten ofzo? moet ik een stroomkabel erin stoppen? ik heb echt alles geprobeerd en ik ben behoorlijk wanhopig. die gebruiksaanwijzing is blijkbaar niet duidelijk!

[ Voor 31% gewijzigd door SURFivor op 15-03-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die melding nooit gehad, maar heb wel altijd de stroomkabel er ook in bij transfer. Had ergens gelezen dat dat moest.

Denk dat de prijs van de HD3 bij mmport wel klopt, want ik liep laatst langs de Sony winkel in Amsterdam en zag hem daar voor 289.- liggen, dezelfde prijs als waarvoor ik hem op Schiphol gekocht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:56:
[...]

stomme vraag maar kan iemand mij nogmaals uitleggen hoe het nou precies werkt? ik heb de aanwijzingen opgevolgd maar ik kom-maar-niet-in-dat-servicemenu :(

moet ik niet iets uitzetten ofzo? moet ik een stroomkabel erin stoppen? ik heb echt alles geprobeerd en ik ben behoorlijk wanhopig. die gebruiksaanwijzing is blijkbaar niet duidelijk!
Ik kom ook niet in een service menu, maar wanneer je de eerste stappen volgt (tot aan het service menu) ben je er al. Als je dan je volume harder zet, gaat hij veel harder en zonder AVLS te hard, vind ik dan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wie komt bij shuffle ook steeds dezelfde nummers :? en wat kan je eraan doen om t te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Nu ik die nw-hd3 even bij de MM vast heb kunnen houden weet ik zeker dat ik die ook wil halen.
Aangezien er geen remote control bij zit, vroeg ik me af, komt het snoer er wel plat onder een hoek uit? Of gaat het ook daardwerkelijk met die lompe stekker van de meerste plaatjes? (zie ook mmport)
Misschien ga ik even langs de MM met de remote van mijn Clie, misschien dat die werkt :? Al is het alleen om de stekker! ;) De batt. van dat apparaat daar zaten toch vol, (switch stond op 'off' van int. batt. , sneaky)
clie remote in kwestie (maar dan zilver):
Afbeeldingslocatie: http://www.exclamation.nl/selachii/temp_pics/remote.gif
edit:
ik krijg nog meer vetrouwen in die remote bij het zien van deze foto
(met deze dubieuze hmp-a1 media speler van sony)
Afbeeldingslocatie: http://www.exclamation.nl/selachii/temp_pics/hmp-a1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Selachii op 18-03-2005 12:43 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

schop met nieuwe vraag:
SonicStage 3 ondesteund nu ook playlists, werkt dit nu ook goed op de HD3 ? Hoeven nummers die in 2 'groups' voorkomen nu niet dubbel op de speler te staan ?
Ik wil eind deze maand een mp3 speler kopen (HD3 staat bovenaan atm). In sonicstage3 werken de playlists in principe best goed, maar ik vraag me nu dus af hoe de hd3 er zelf mee omgaat. Bij de MM heb ik er even mee kunnen spelen, maar daar is nergens een woord over playlists terug te vinden (alleen groups, maar als hij playlists als groups ziet, moet dat geen probleem zijn lijkt me)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan de cradle nu ook loskopen!! http://www.audiocubes.com...-HD1_Charging_Cradle.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selachii schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:44:
schop met nieuwe vraag:
SonicStage 3 ondesteund nu ook playlists, werkt dit nu ook goed op de HD3 ? Hoeven nummers die in 2 'groups' voorkomen nu niet dubbel op de speler te staan ?
Ik wil eind deze maand een mp3 speler kopen (HD3 staat bovenaan atm). In sonicstage3 werken de playlists in principe best goed, maar ik vraag me nu dus af hoe de hd3 er zelf mee omgaat. Bij de MM heb ik er even mee kunnen spelen, maar daar is nergens een woord over playlists terug te vinden (alleen groups, maar als hij playlists als groups ziet, moet dat geen probleem zijn lijkt me)
het is mij niet gelukt, nadat ik sonicstage 3 had geinstalleerd liep alles wel vast. Je hebt geen playlist maar je kan je playlist in sonicstage ook op genre zetten. Maar ik weet niet wat je daar aan hebt. Voor zover ik weet kun je nu niet op je hd3 je eigen playlist maken, als dit wel zo is, dan zou dat te vet zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

ik heb hem vandaag gehaald, wat een pracht apparaat
Uiterlijk: sexeh!
bedieningsgemak: 15 minuten alles proberen en je hebt het door, ik had een aantal keer van "ow zo kan je ook..ah..oh.. das best handig!"

en die playlists mis ik nu eigenlijk helemaal niet, ik begrijp niet waarom ze 'groups' niet gewoon 'folders' noemen, dan begrijpt iedereen direct wat er mee bedoeld wordt!.

ik twijfelde eerst om een ipod 4g 20GB te halen, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.
Nu ff opzoek naar een remote en misschien een andere behuizing.

Geen remote suckt behoorlijk!
Owja, transferren ging bloedje snel, SS3, geen problemen mee, ik gebruik nogsteeds winamp om te spelen (gewoon 1 lange lijst vinnik prima).
Aanrader, yes!

edit:
net ff dat test menu geprobeerd, maar het lukt me helemaal niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Lader erin
unit uit
hold aan
mode ingedrukt houden
'>>'   '>>'   '<<'   '<<'   '>>'   '<<'   '>>'   '<<'   '^'   'v' 
mode los
hold uit
...nothing happens

kheb geen koptelefoon/usb aangesloten

War kan ik die remotes allemaal krijgen btw? Ergens in NL ook? Of moet dat via audiocubes.com? Als dit zo is, en er mensen geintresseerd zijn, dan wil ik er wel meerdere bestellen.

[ Voor 55% gewijzigd door Selachii op 24-03-2005 19:53 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selachii schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:36:
ik heb hem vandaag gehaald, wat een pracht apparaat
Uiterlijk: sexeh!
bedieningsgemak: 15 minuten alles proberen en je hebt het door, ik had een aantal keer van "ow zo kan je ook..ah..oh.. das best handig!"

en die playlists mis ik nu eigenlijk helemaal niet, ik begrijp niet waarom ze 'groups' niet gewoon 'folders' noemen, dan begrijpt iedereen direct wat er mee bedoeld wordt!.

ik twijfelde eerst om een ipod 4g 20GB te halen, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.
Nu ff opzoek naar een remote en misschien een andere behuizing.

Geen remote suckt behoorlijk!
Owja, transferren ging bloedje snel, SS3, geen problemen mee, ik gebruik nogsteeds winamp om te spelen (gewoon 1 lange lijst vinnik prima).
Aanrader, yes!

edit:
net ff dat test menu geprobeerd, maar het lukt me helemaal niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Lader erin
unit uit
hold aan
mode ingedrukt houden
'>>'   '>>'   '<<'   '<<'   '>>'   '<<'   '>>'   '<<'   '^'   'v' 
mode los
hold uit
...nothing happens

kheb geen koptelefoon/usb aangesloten

War kan ik die remotes allemaal krijgen btw? Ergens in NL ook? Of moet dat via audiocubes.com? Als dit zo is, en er mensen geintresseerd zijn, dan wil ik er wel meerdere bestellen.
1. De unit moet aanstaan, en je komt niet in een menu, maar na het volgen van het proces is je volume-niveau automatisch verhoogd.

2. Remotes zijn niet in NL te krijgen (maar bijv. wel in Frankrijk :? ) Ik had SONY direct na mijn aankoop van de NW-HD1 gebeld en ik kreeg te horen dat er alleen MD-AB's te krijgen zijn in NL en ze zijn nog eens niet 100% compatible met de NW-HD |:( en kosten € 65 (zonder scherm) en € 115 (met scherm). Import uit US of Australië wisten ze niks van, het zijn andere modellen (gewoon gelul denk ik zelf). Audiocubes.com is dan de enigste winkel waar je ze kunt krijgen.

Ik zag 2 weken terug een advertentie staan op marktplaats, een gloednieuwe NW-HD3 MET AB uit Frankrijk voor € 150, maar voor de AB wou hij € 50, dus had ik het niet gedaan.
( Link )

Ik heb wel interesse in een AB, maar ik wacht nog ff, waarschijnlijk brengt SONY alle accessiores alsnog uit in NL omdat ze toch bezig zijn met de aanval op de Ipod dmv. nieuwe (flash) MP3 en MD spelers.

ps. Weet iemand of het SONY hoofdkantoor morgen geopend is? (ben vandaag vergeten te bellen 8)7 ) Ik wil graag morgen mijn NW-HD1 laten upgraden als het kan, anders bel ik ze morgen ochtend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Ah, bedankt, hij moest inderdaad aan staan, MAAR, het is geen shortcut voor dat het ineens harder staat, dus ik betwijfel of je het zelf goed hebt toegepast ;) Je komt in een single line menu, waar je een instelling moet veranderen. Ik zat eerst ook te kijken of het nou harder was, maar het is nu echt duidelijk harder!

Anyway, ik bestel dan wat remotes uit amerika, daar zijn ze 50$, dus dat valt reuze mee tegen de huidige koers.
Iemand op head-fi.org had een aantal remotes getest
De RM-MC11EL is volledig functioneel, zoals je in die post kan lezen. Die vind ik dus wel boeiend, is ook niet zo groot als die MC40, maarja die heeft weer een handig info-schermpje met text enzo...choices!
Mensen die geintresseerd zijn kunnen me mailen op el-AT-heersch-DOT-com ik ga volgende week bestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Selachii op 24-03-2005 23:36 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
nu ik dit topic tegen kwam trekt die sony mij wel erg :P
alleen een vraagje over de batterij, is dit gewoon een AA penlite? of zit er echt een accu in? en hij moet opgeladen worden via zijn dock?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Er zit een accu in. Deze is niet 'klik-klak' te vervangen.
Met ATRAC3plus op laagste bitrate gaat deze 30 uur mee. Met mp3, 192kbps, halen de meeste mensen (oa van head-fi.org) zeker 16 uur!

Ik denk trouwens dat ik toch voor zo'n MC40 ga, misschien wat groot voor een remote, maar heeft ook wel veel functionaliteit!

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:05:

Ik heb de zwarte versie besteld en vandaag ontvangen.
Hoesje is zeer strak, en inderdaad ècht leer: de HD3 past er perfekt in: alleen de adapter voor stroom en USB wil niet meer vast klikken omdat de zijstrip van het hoesje ertussen zit.
Ook de riemclip is erg stevig en handig gemaakt.
Wel kost zo'n hoesje inclusief verzendkosten bijna 50 pleuries, maar goed, even door de zure appel heen bijten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/03/i/03/b5/d4/79_1_b.JPG

deze soort "i-skins"voor hd3 zijn 15$ inc verzenden op ebay. :). ik denk er nog over na of ik t nodig acht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit probeer in de testmode te komen krijg ik idd een zwart scherm met het woord "power"
Dan staat er bij 5-3-13 op pag 14 dag ik "others" moet zoeken in het menu. Ik kan alleen kiezen uit
V CHK
A RD
A WR
CHQ

Weet iemand wat ik fout doe?

Ik dacht in eerste instantie ook dat alleen de handelingen met de pijltje uitvoeren genoeg was om het geluid harder te zetten, maar het lijkt of het dan 1x harder is en de volgende keer dat je de speler gebruikt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

hmm, misschien ben je al een stapje in het menu gegaan zonder dat je het in de gate had ? Others zou er echt bij moeten staan (kheb trouwens een MC40 besteld, kan niet wachten)

Ik ga trouwens zelf een case maken, iets metaals, geinspireerd door de altoid blikjes waar die Zen Micro's inpassen, ik hou jullie op de hoogte :)

[ Voor 30% gewijzigd door Selachii op 31-03-2005 00:16 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selachii schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:16:
hmm, misschien ben je al een stapje in het menu gegaan zonder dat je het in de gate had ? Others zou er echt bij moeten staan (kheb trouwens een MC40 besteld, kan niet wachten)

Ik ga trouwens zelf een case maken, iets metaals, geinspireerd door de altoid blikjes waar die Zen Micro's inpassen, ik hou jullie op de hoogte :)
wat voor blikje is het formaat van een hd3 dan? heb je dat al gevonden? zon silicon is betreft de bediening denk ik toch wat simpeler. tenzij je een ab hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te tobben tussen de sony nw-hd3 en de ipod met clickwheel.

1.) Ik wou vragen waarom het wel mogelijk is om met de sony bestanden en foto's via explorer erop te zetten maar geen muziek (mp3 formaat) ?

2.) Over de muziek die je erop zet kun je ook zeg maar 5000 nummer erin zetten en dat ie het fspeelt met shuffle en dus ook alle 5000 pakt want ik had met me oude archos jukebox dat er maar 999 nummers in 1 map konden en daardoor moest ik meerdere mappen maken maar het liefst heb ik gewoon alles in 1 playlist (+/- 2500 mp3'tjes) is dit mogelijk ?

3.) Kan je ook gewoon je eigen oordopjes erin steken of moet je echte sony oordopjes daarvoor hebben ?

4.) Zit er uberhaubt wel shuffle op ?

5.) Heeft iemand nog klachten of bugs in dit apparaat gevonden ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

1)Je kan er ook muziek op zetten via 'explorer' maar die kan je dan niet afspelen. Alleen de muziek die je er via SonicStage (of OpenMG, of Vaio Transfer ofzo) erop zet is af te spelen. Dit geldt 'officieel' ook voor de ipod icm itunes trouwens.

2)Mappen (groups genaamd in de hd3) hebben zover ik weet geen limiet.

3)is gewoon standaard 3mm jack

4)uitgebreide shuffle mogelijkheden, werken icm de manier waarop je op dat moment nummers list, maar het komt erop neer dat je gewoon per track kan shufflen (standaard) of bijvoorbeld tussen album/artiest/map/genre en dat hij dan binnen die album/artiest/map/genre alles wel chronologisch afspeelt. Het antwoord is dus 'ja', uitgebreide shuffle mogelijkheden.

5)nee

prima device, ikzelf gebruik op me pc nogsteeds winamp om te spelen en sonicstage 3.0 alleen om de muziek te transferen, werkt prima allemaa.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de snelle reactie en de info _/-\o_ het gaf me de overtuiging om de Sony NW-HD3 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

damn, er zijn veel potentiele cases, ik moet hem nog afmaken, ik zal een andere keer uitgebreider posten, hier een voorproefje :)
Past perfect, klein beetje ruimte onder/zij, hopelijk net genoeg om de remote-connector binnen de case te kunnen houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.exclamation.nl/selachii/temp_pics/case_in_progress.jpg

nie kwijlen heh :)
tis een sigaretten houder btw (10E maar! bij zo'n Expo/design/dingetjes winkel)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb 90 bookmarks ofzo, die ik normaal op unit shuffle zet en dan shuffled hij gewoon tussen de gebookmarkte nummers. Irritant was dat hij vaak dezelfde nam, maar niet shuffeld hij in die stand helemaal niet meer :| hij gaat gewoon naar t volgende nummer. iemand een id :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

hmm
als je in je bookmarks (allemaal 1 unit) wil shuffelen moet je hem op trackshuffle volgens mij

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dan gaat hij naar ALLE nummers , dus ook buiten je bookmarks map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

nou, als ik in het mode scherm naar 'New Tracks' en 'Bookmarks' ga, vervolgens een bookmark selecteer en 'play' druk, dan geeft 'next track' alleen nog maar nummers binnen de bookmarks, en ik sta wel degelijk op track shuffle.

Dit is trouwens mijn complete setje geworden:
Het hele verhaal staat hier, lijkt me niet nodig om 2maal te tikken

Afbeeldingslocatie: http://www.exclamation.nl/selachii/sony/sony_case2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.exclamation.nl/selachii/sony/sony_case3.jpg

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
May I present: NW-HD5

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.jp/CorporateCruise/Press/200504/05-0406/img/image002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000934N38.02.LZZZZZZZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000934N2E.02.LZZZZZZZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000934N2O.02.LZZZZZZZ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.imgstorage.com/89510474.gif
http://www.sony.jp/CorporateCruise/Press/200504/05-0406/

imho lelijk ding, maar heeft wel wat potentie :+

[ Voor 29% gewijzigd door FezzFest op 06-04-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort krijg ik een nieuwe laptop. Weet iemand of ik dan mijn muziek opnieuw in Sonoc Stage moet importeren, of kan ik het overzetten? Ik heb namelijk de Genres aangepast, en niet echt in dat nog een keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allon
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01-2017
FezzFest schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:21:
May I present: NW-HD5

imho lelijk ding, maar heeft wel wat potentie :+
Ik vind hem wat minder fraai dan de NW-HD3, maar niet lelijk. En potentie heeft hij zeker.

Zie: http://www.walkman.sony.co.jp/ --> klik op NW-HD5 (Als je Japans spreekt: enjoy, zo niet: mooie plaatjes kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engelse vertaling: (klik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt ie ? ennuh kosta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Volgens die vertaalde site 21 april, maar ik neem aan dat dat voor Japan zal zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20050406/sony1_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.head-fi.org/forums/attachment.php?attachmentid=5230

[ Voor 139% gewijzigd door FezzFest op 06-04-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je die zilvere naast de ipod ziet liggen valt t toch een beetje tegen qua stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb ik sonicstage3 gedownload, ziet hij men hd3 niet.
Toen stond er dat hij nog " initiated " moest worden

wil ik dat doen via menu krijg je dit!

Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/9370/untitled2sz.th.jpg

moet je HEEL je hd3 weer leeggooien om iets nieuws erop te zetten! wat een ****zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allon
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01-2017
Hij staat inmiddels ook op www.sony.nl.

Ik word steeds enthousiaster over deze speler, met name over de verwisselbare batterij en lange batterijduur.

Enige belangrijke minpunt blijft de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees Gegroet,

Ik ben net een heel stuk terug in de tijd gegaan op dit forum maar had toch nog een vraagje over de HD3. Ik heb al mijn muziek op pc staan (Alle groepen hun eigen map en in die map verschillende mappen per album die ze hebben uitgebracht ). Als ik deze op een HD3 zou zetten kan ik dan door de mappen bladeren en 1 bepaalde map afspelen (dat zou dan 1 cd zijn van een groep).
Deze vraag omdat ik las dat playlists niet bestonden enkel groups ofzo en je geen submappen kon gebruiken. Alles zou in 1 list komen te staan. Is dit zo of heeft sony hier een alternatief voor.

Is er mischien een website waar ge via een flashke ofzo meet de HD3 kunt werken.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen IPOD en HD3.

Sorry als dit een repost is maar ik ben ver gaan zoeken en had hierover niet veel gevonden.

met vriendelijke grieten
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Die HD5 kan alleen 128 kbps MP3tjes aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Nee, die 128kbps mp3 staat er enkel om aan te duiden dat bij deze bitrate de batterij het 30uur uitzingt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:32:
Wees Gegroet,

Ik ben net een heel stuk terug in de tijd gegaan op dit forum maar had toch nog een vraagje over de HD3. Ik heb al mijn muziek op pc staan (Alle groepen hun eigen map en in die map verschillende mappen per album die ze hebben uitgebracht ). Als ik deze op een HD3 zou zetten kan ik dan door de mappen bladeren en 1 bepaalde map afspelen (dat zou dan 1 cd zijn van een groep).
Deze vraag omdat ik las dat playlists niet bestonden enkel groups ofzo en je geen submappen kon gebruiken. Alles zou in 1 list komen te staan. Is dit zo of heeft sony hier een alternatief voor.

Is er mischien een website waar ge via een flashke ofzo meet de HD3 kunt werken.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen IPOD en HD3.

Sorry als dit een repost is maar ik ben ver gaan zoeken en had hierover niet veel gevonden.

met vriendelijke grieten
Wim
Je hebt een hoofdmenu, met 1 sublaag. Maar er zijn 5 soorten menu's: Group (door jou gemaakte mappen), Artist (lijst van de artiesten), Album (lijst van je albums), Genre (je muziek op genre gesorteerd) en Others (New Tracks en Bookmark) bij die laatste kun je nummers bookmarken, (die nummers zijn dan door het Others menu snel te bereiken).

Alle menu's zijn toegankelijk door een druk op de Mode knop.

Ik zou voor de Sony kiezen ;) !
Langere batterijduur, kleiner formaat (ongeveer evengroot als de Ipod mini, maar dan 20GB) en ik vind hem mooier :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de NW-HD1 en de NW-HD3 :? De NW-HD3 is de opvolger meen ik, maar wat kan de 3 dat de 1 niet kan, om het maar even zo te stellen. De NW-HD1 vind ik namelijk veeel mooier.

En de NW-HD5 is een iRiver H320 ripoff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:34:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de NW-HD1 en de NW-HD3 :? De NW-HD3 is de opvolger meen ik, maar wat kan de 3 dat de 1 niet kan, om het maar even zo te stellen. De NW-HD1 vind ik namelijk veeel mooier.

En de NW-HD5 is een iRiver H320 ripoff :X
HD1 magnesium behuizing, hd3 alu.. HD3 Native mp3 support(lees eerder dit topic) HD1 niet.
Smaak is zowiezo niet over te twisten

ennuh hoezo is hd5 ripoff? Ik vind hem iig mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:50:
[...]

HD1 magnesium behuizing, hd3 alu.. HD3 Native mp3 support(lees eerder dit topic) HD1 niet.
Smaak is zowiezo niet over te twisten

ennuh hoezo is hd5 ripoff? Ik vind hem iig mooi! :D
Dus voor de HD1 moet alles naar ATRAC geconverteerd worden? Of is er met een firmware upgrade wel MP3 ondersteuning?

En de HD5 is een ripoff omdat ie er als 2 druppels water op lijkt, in mijn ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:54:
[...]

Dus voor de HD1 moet alles naar ATRAC geconverteerd worden? Of is er met een firmware upgrade wel MP3 ondersteuning?

En de HD5 is een ripoff omdat ie er als 2 druppels water op lijkt, in mijn ogen :P
Je kunt voor de NW-HD1 een firmware update krijgen voor native MP3 bij SONY voor € 20.
Je kunt hem langsbrengen of opsturen (duurt langer en brengt hogere kosten met zich mee).
Ik heb zelf een NW-HD1, maar ik heb deze periode nog steeds geen tijd gehad om langs te gaan bij SONY (bij schiphol in de buurt) om de mijne te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ook nog te dubben tussen een sony hd3 en Iriver H320, zie ik hier dat de HD5 er al aan komt, is het de moeite om daar op te wachten, want de HD3 kost bij dixon nu 245 euro.
Wat heeft de HD5 meer dan de HD3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
verwijderbare batterij, langere batterijduur, groter scherm en een aantal extra functies (oa naar nummer zoeken en playlists)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:27:
verwijderbare batterij, langere batterijduur, groter scherm en een aantal extra functies (oa naar nummer zoeken en playlists)
nu nog wachten op het prijsverschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
£199 voor de HD5, de HD3 kostte bij zijn release £250 als ik me niet vergis.

[ Voor 4% gewijzigd door FezzFest op 10-04-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HD3 is plug&play, maar dan is het weer dom dat je perse de AC adapter erbij nodig hebt :S Lekker onhandig op school zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:29:
De HD3 is plug&play, maar dan is het weer dom dat je perse de AC adapter erbij nodig hebt :S Lekker onhandig op school zeg.
wat wil je op school doen, 20 gig aan mp3tjes erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:20:
[...]

wat wil je op school doen, 20 gig aan mp3tjes erop zetten?
Is wel handig als je een groot bestand op school nodig hebt en niet kunt versturen via de mail of op diskette. Je kunt dan gewoon via je usbkabeltje het ding gebruiken als opslagmedium. Hoef je ook geen usbstick te gebruiken. Ideaal zou ik dat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
als je die usb-kabel al mee moet nemen, dan is het een kleine moeite om die adapter ook mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar natuurlijk is dat stopcontact altijd in de buurt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:29:
je kan ook zonder AC power en alleen usb file transfers doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Zal dan wel, als jij het apparaat zelf hebt :D, heb dat ergens gelezen. Dat is wel handig dan, gelijk opladen en dan ook drag droppe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb em zelf, en op elke xp computer tot nu toe gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook eigenaar van een MD-HD3 speler, mede nav over het algemeen positieve geluiden.
Misschien aardig om te vermelden dat ik er 232,75 euro voor betaald heb bij BCC terwijl deze daar normaal 299,- euro kost.
Bij Dixons.nl stond deze HD3 voor 246 euro en ook nagevraagd bij winkel en die prijs klopte.
Met een schermafdruk naar BCC gegaan, want die adverteren met laagste prijsgarantie.
Je krijgt prijsverschil + 25% terug.
Zodoende aan dit misschien vreemde bedrag, maar zo goedkoop had ik hem echt nergens gezien.

Verder de oude afstandsbediening aangesloten en werkt tot op het moment dat ik de speler stop (via de a.b.) en daarna krijg je hem niet meer aan het spelen. Vooruit naar volgend nummer, volume etc werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Ben ook flink op zoek naar een hdd-mp3 speler. De NW-HD3 is naar mijn mening behoorlijk aantrekkelijk met een prijs van 246 euro (20GB voor de prijs van 6GB bij de iPod mini). Ik zit alleen nog met een paar puntjes:

1. heeft de HD3 een zelf instelbare (user) setting voor de equalizer? Van wat ik lees in dit topic denk ik van wel, maar ik wil het even zeker weten (essentieel voor mij, een iPod valt hierdoor af)
2. heeft de HD3 fundamentele zwakheden? Ik bedoel hier dingen mee als het leeglopen van de batterij in de standby-stand (Zen Micro), of een zwak onderdeel dat bij veel mensen snel kapot gaat (koptelefoonaansluiting bij de Zen Micro bijvoorbeeld)

Helaas geen FM tuner in de HD3, maar de bovengenoemde punten maken me wat huiverig t.a.v. de Zen Micro, en de prijs-capaciteitsverhouding is stukken beter bij de Sony.

De HD5 is aantrekkelijk door zijn verwisselbare batterij met langere levensduur. Als ik hem nu eens niet zo leleijk vond... (kwestie van smaak natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kut is dat, die hd5 heeft geen verlicht display. Ik heb nu een discman waar geen verlicht display op zit, hoogst irritant als het donker is dus ik vind dit wel erg slecht dat dat nog niet eens op dat apparaat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
"Groot (1,5 inch) LCD-scherm met 7 lijningangen en verschillende achtergrondkleuren"

zegt sony.nl bij de HD5. Ik neem aan dat ze met verschillende achtergrondkleuren dan toch de kleuren van de backlight bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 20:02
Als je bij de specificaties kijkt staat er echter: LCD met verlichting: Nee!! :(
Als dat echt zo is noem ik dat een behoorlijke misser van sony, ma ja wie ben ik om daar over te oordelen.

Ook ik ben langzaam aan het kijken voor een nieuwe player, heb nu een iriver 128mb flash..., en deze staat zeker in mijn lijstje.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
Ik lees net in de handleiding van de HD3 dat de custom equalizer instellingen alleen werken bij het afspelen van atrac3plus, niet bij afspelen van mp3 :( Bij die laatste ben je beperkt tot de custom 3 en 4 instellingen, wat alleen hoog en laag naar keuze is.

Goed, weer valt er een keuze af. Sony zal toch echt nog een paar stappen moeten zetten voor wat betreft mp3 ondersteuning/integratie, zoiets als dit is natuurlijk idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:12:
Als je bij de specificaties kijkt staat er echter: LCD met verlichting: Nee!! :(
Als dat echt zo is noem ik dat een behoorlijke misser van sony, ma ja wie ben ik om daar over te oordelen.

Ook ik ben langzaam aan het kijken voor een nieuwe player, heb nu een iriver 128mb flash..., en deze staat zeker in mijn lijstje.
die hd5 zou ik ook wel willen als het een verlicht display had, maar natuurlijk weer veel duurder als de Archos Gmini XS 200 die wel een verlicht display heeft, plug & play en superklein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
birdie_man schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:13:
Ik lees net in de handleiding van de HD3 dat de custom equalizer instellingen alleen werken bij het afspelen van atrac3plus, niet bij afspelen van mp3 :( Bij die laatste ben je beperkt tot de custom 3 en 4 instellingen, wat alleen hoog en laag naar keuze is.

Goed, weer valt er een keuze af. Sony zal toch echt nog een paar stappen moeten zetten voor wat betreft mp3 ondersteuning/integratie, zoiets als dit is natuurlijk idioot.
Ik heb net de HD3 gekocht. Ook ik was erg huiverig om die beperkte custom equalizer. Het valt me echter wel reuze mee. Die hoog en laag neemt dan ook in gelijke tred de andere mee. Met de net gekochte Senheiser mx400 heb ik alleen de treble nog 2 standjes hoger staan. Bas is in mijn ogen nu op flat stand voldoende.

P.S. Ik ben het geheel eens met wat je zegt over Sony's beperkte ondersteuning voor MP3. Die Atrac zal ik waarschijnlijk toch nauwelijks gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
:r
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:55:
[...]

die hd5 zou ik ook wel willen als het een verlicht display had, maar natuurlijk weer veel duurder als de Archos Gmini XS 200 die wel een verlicht display heeft, plug & play en superklein.
Idd, plug en play is toch wel een van de belangrijkste dingen imo, radio is ook erg handig.
Die archos vind ik echter niet zo mooi, vierkant, groen backlight :r

[ Voor 50% gewijzigd door Speedsmile op 14-04-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:10:
:r
[...]

Idd, plug en play is toch wel een van de belangrijkste dingen imo, radio is ook erg handig.
Die archos vind ik echter niet zo mooi, vierkant, groen backlight :r
in het echt is hij toch veel mooier en het design zal me eerlijk gezegd worst wezen. Laten we het zo zeggen, dat is een factor die geen belangrijke rol speelt in mijn beslissingsproces. Bij mij zijn dat vooral: Prijs-kwalitieit verhouding, degelijkheid (investering voor komende jaren), grootte, plug&play, mogelijkheden, geheugen. Alleen jammer dat er geen voicerecorder op de Archos zit, met mijn opleiding zal ik nog wel vaker mensen moeten interviewen en dan is dat erg handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:10:
[...]

in het echt is hij toch veel mooier en het design zal me eerlijk gezegd worst wezen. Laten we het zo zeggen, dat is een factor die geen belangrijke rol speelt in mijn beslissingsproces. Bij mij zijn dat vooral: Prijs-kwalitieit verhouding, degelijkheid (investering voor komende jaren), grootte, plug&play, mogelijkheden, geheugen. Alleen jammer dat er geen voicerecorder op de Archos zit, met mijn opleiding zal ik nog wel vaker mensen moeten interviewen en dan is dat erg handig..
Ik zei ook niet dat het design een overwegende factor was, dan zou ik sowieso de sony nemen.
Ik sluit me verder helemaal aan bij jouw eisen, alhoewel een radio toch wel fijn is (heeft archos niet).
Voicerecorder kan ik niet zo mee zitten, heb dit bij mijn iriver na ruim 1.5 jaar nog maar 1 keer gebruikt, als het nodig zou moeten zijn pak ik die dan wel weer even....
De prijs van de archos is gewoon geweldig........207 euro, tegen 245 euro van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:36:
[...]

Ik zei ook niet dat het design een overwegende factor was, dan zou ik sowieso de sony nemen.
Ik sluit me verder helemaal aan bij jouw eisen, alhoewel een radio toch wel fijn is (heeft archos niet).
Voicerecorder kan ik niet zo mee zitten, heb dit bij mijn iriver na ruim 1.5 jaar nog maar 1 keer gebruikt, als het nodig zou moeten zijn pak ik die dan wel weer even....
De prijs van de archos is gewoon geweldig........207 euro, tegen 245 euro van sony.
waar heb jij de prijs 207 euro gezien voor de xs 200?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm// is de iaudio m3 geen beter keus,? klein/20gig/radio/voice/line in/plug en play enz..

wordt op mp3spelers.nl aangeboden voor 200 euro's alleen is die site helaas tijdelijk gesloten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die speler vind ik klote door die afstandsbediening. Dom dat ze dat zo gedaan hebben... Afstandsbediening is niet fijn, als ie kapot gaaat kun je niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
Heb de HD3 toch nog niet helemaal afgeschreven, omdat zo'n beetje iedere mp3 speler wel iets heeft wat me niet aanstaat. Kwestie van goed orienteren en dan maar kijken waar je het compromis sluit.

Goed, ben dus nu de handleiding van de HD3 aan het lezen. Playlists en taggen zijn een beetje nieuw terrein voor mij. Ik heb op de harddisk een verzameling wav's staan, met alleen <titel>.wav. Is het makkelijk om daar in sonic stage artiest, album, genre aan toe te voegen? Of heb je daar een ander programma voor nodig? Ik neem aan dat sonic stage wav's van de harddisk kan importeren en converteren naar atrac met de juiste tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:47:
wordt op mp3spelers.nl aangeboden voor 200 euro's alleen is die site helaas tijdelijk gesloten.. :|
Maak daar maar permanent van.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:40:
[...]

waar heb jij de prijs 207 euro gezien voor de xs 200?? :)
Wat dacht je van de pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/97399 8)7 8)7 ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die dit weet:
ik krijg vandaag een nieuwe laptop en vraag mij af of ik sonicstage in 1x kan overzetten. Ik heb nl de genres aangepast van heel veel albums, en heb niet echt zin dat weer opnieuw te moeten doen.
Iemand ervaring mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:43:
is er iemand die dit weet:
ik krijg vandaag een nieuwe laptop en vraag mij af of ik sonicstage in 1x kan overzetten. Ik heb nl de genres aangepast van heel veel albums, en heb niet echt zin dat weer opnieuw te moeten doen.
Iemand ervaring mee? :?
Ehh alle bestanden van SonicStage op je hardeschijf naar je laptop kopieren, dus de Program Files map van SonicStage en als je Atrac bestanden op je hardeschijf hebt ( van SonicStage) dan moet je die ook overzeten naar je laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Speedsmile schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:12:
Volgens de UK site van Sony heeft de HD5 wel degelijk achtergrondverlichting:
"From its bright backlight display through to its elegant front and its adjustable screen colour, the NW-HD5 provides a superior user experience."

Nog een geinige feature is het automatisch draaien van het display:
"What’s more, its technologically-advanced ‘follow turn’ feature means the display is synchronised to your hand movements, flipping from horizontal to vertical depending on your every move."

Ik kon echter niet wachten nadat de HD van m'n ipod 3G na ruim anderhalf jaar was gecrashd, dus heb van de week de HD3 gekocht. Prachtig apparaat, nog kleiner en lichter dan je van de foto's al zou vermoeden. Zoals al vaker opgemerkt waardeloze oordopjes, misschien is het geluid best ok maar ze zitten zo beroerd dat je er niet eens meer serieus naar kunt luisteren. Gelukkig heb ik nog mijn oude vertrouwde setje fontopia's. Bediening van het apparaat is intuitief en na het volstampen van de HD al flink wat uurtjes geluisterd, batterij houdt het (zoals verwacht) prima. Eerst nog even problemen met herkenning van de speler in Sonicstage (XP met SP2 zag al wel de usb device), maar na het draaien van de laatste windows updates verscheen hij meteen.
Grootste nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is het zoeken binnen een nummer, er is maar 1 zoeksnelheid, die blijft constant en is tèèèrgend :O traag. Ik luister vooral mixjes van 1 à 2 uur lang, spoel dan maar es naar een nummer halverwege... een scrollwiel of een oplopende zoeksnelheid was geen overbodige luxe geweest. En waarom zo'n raar verloopstukje tussen speler en USB/power kabel ipv 2 connectoren in de speler? Om de mogelijkheid open te houden hier een cradle tussen te zetten? Lever die er dan gewoon meteen bij.
Anyway, 246 euri vind ik een mooi bedrag voor deze speler, maar ik had net zo lief 100 euro meer betaald voor een cradle, ab en fatsoenlijke hoes inclusive.
Komende tijd maar es testen en volumebegrenzing eraf gooien, als ik nog interessante dingen tegenkom hoed ik jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Even een vraag:

Ik zoek de complete Sonicstage 3... Dus niet alleen de SonicStageInstaller.exe van 690 kb, maar de complete installer. Deze wil ik dan standaard op de mp3 speler hebben. Als ik het ooit ergens nodig heb, dan heb ik hem bij me...

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auke schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:14:
Even een vraag:

Ik zoek de complete Sonicstage 3... Dus niet alleen de SonicStageInstaller.exe van 690 kb, maar de complete installer. Deze wil ik dan standaard op de mp3 speler hebben. Als ik het ooit ergens nodig heb, dan heb ik hem bij me...

ik weet eigenlijk niet waar je die kan vinden, maar moet vast wel ergens zijn. Vind het een erg slim idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag me NW-HD1 geupgrade en hij werkt nu perfect.
Heb een uurtje moeten wachten, maar ondertussen heb ik me prima vermaakt in de showroom :D .
Jammer dat ze de NW-HD5 niet hadden :P .

En ze hebben een erg leuke klok in de hal staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:47:
hmm// is de iaudio m3 geen beter keus,? klein/20gig/radio/voice/line in/plug en play enz..

regel mp3spelers weer opengaan ja, hoe goedkoop 200 euro voor dat apparaat. Bij ander webshops kosten ze 260 of hoger... Die prijs moet omlaag bij die shops (240 vind ik al netjes), dan koop ik 'm

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Auke schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:14:
Even een vraag:

Nog niet getest:

http://forums.minidisc.org/lofiversion/index.php/t9058.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er nog meer last van stof ACHTER t schermpje ( op binnenscherm dus) en belangrijker hoe kom jer vanaf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:25:
[...]

Ehh alle bestanden van SonicStage op je hardeschijf naar je laptop kopieren, dus de Program Files map van SonicStage en als je Atrac bestanden op je hardeschijf hebt ( van SonicStage) dan moet je die ook overzeten naar je laptop).
Dat geprobeerd maar ging niet. Voor het geval iemand voor hetzelfde probleem komt te staan:
Uiteindelijk wel gelukt door mijn muziek (heb geen atrac maar mp3) te kopieeren naar de nieuwe laptop en daar ook sonicstage te installeren. Toen heb ik via sonicstage een backup gemaakt op mijn oude machine (daar is een functie voor, het enige geniale van dit programma), en die "teruggezet" op mijn nieuwe laptop. En daar waren al mijn gewijzigde labels weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:40:
wie heeft er nog meer last van stof ACHTER t schermpje ( op binnenscherm dus) en belangrijker hoe kom jer vanaf :/
ik zou zeggen: openschroeven en stoffen maar! In de handleiding staat deze procedure uitgelegd igv verwisselen van de accu. Kan je ons meteen vertellen hoe ie er nou precies van binnen uitziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom zo'n raar verloopstukje tussen speler en USB/power kabel ipv 2 connectoren in de speler? Om de mogelijkheid open te houden hier een cradle tussen te zetten? Lever die er dan gewoon meteen bij.
Ik denk dat Sony dit gedaan heeft om het apparaat zo klein mogelijk te houden. Tenminste, dat de reden die men geeft bij de iaudio M3 die ook zo'n verloopstuk heeft. Geweldige aanrader trouwens, die M3! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOESJE VOOR DE NW-HD1/NW-HD3:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/650x650/HDCASE1.jpg
Prijs: $ 14.95 (US Sony site)

Link

Ik zou hem graag willen kopen, hij is niet duur en ziet er best mooi uit.

Ik weet alleen niet of ze ook naar Nederland shippen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Ik heb dat hoesje wel eens op ebay voorbij zien komen. Daar kom je ook veel siliconen skins tegen, kosten bijna niks (soms 1 dollar), zal kwalitatief waarschijnlijk ook niet al te best zijn. Wat mij weerhoudt zijn de verzendkosten van 10 dollar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
Ik heb sinds een paar dagen de HD3. Ben druk bezig muziek in atrac3+ 256kbit naar de speler over te zetten. Wat me een beetje tegenvalt is de ruis van de speler. OK, je hoort het alleen in heel zachte passages, maar ik heb zo het idee dat het tegenwoordig best mogelijk moet zijn om ruisvrijere electronica in te bouwen. Hebben anderen hier ook last van? Of kan dit nog liggen aan de muziekbestanden ipv de speler? Muziek die op mijn cd speler zo goed als ruisvrij is als je het met oordopjes beluistert, heeft op de HD 3 beduidend meer ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
birdie_man schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:01:
Ik heb sinds een paar dagen de HD3. Ben druk bezig muziek in atrac3+ 256kbit naar de speler over te zetten. Wat me een beetje tegenvalt is de ruis van de speler. OK, je hoort het alleen in heel zachte passages, maar ik heb zo het idee dat het tegenwoordig best mogelijk moet zijn om ruisvrijere electronica in te bouwen. Hebben anderen hier ook last van? Of kan dit nog liggen aan de muziekbestanden ipv de speler? Muziek die op mijn cd speler zo goed als ruisvrij is als je het met oordopjes beluistert, heeft op de HD 3 beduidend meer ruis.
Omzetten naar atrac 3, waarom? Hij ondersteund toch ook 'gewoon' mp3?

Ikzelf ben helaas geen eigenaar, maar mijn moeder heeft hem ook net gehaald. Gaan zo even experimenteren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Hercul3s schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:30:
Omzetten naar atrac 3, waarom? Hij ondersteund toch ook 'gewoon' mp3?
mp3 omzetten naar attrac3 is inderdaad niet zo zinvol, kost tijd en de kwaliteit kan er alleen maar minder van worden. Enig voordeeltje kan zijn dat je meer equalizer functies kan gebruiken; de ondersteuning van de HD3 voor mp3 is wat dat betreft beperkt.
Birdie_man, ik begrijp dat je een cd rechtstreeks omzet in attrac3+, heb dit zelf ook met een aantal cd's gedaan maar een hoog ruisniveau is me nog niet opgevallen. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je referentie is; in wat voor prijsklasse zit je cd speler?
Zal iig es wat cd'tjes rippen met wat rustigere passage's, laat jullie binnenkort weten wat mijn ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
De HD3 heeft wel degelijk een zachte, maar toch hoorbare ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:49:
De HD3 heeft wel degelijk een zachte, maar toch hoorbare ruis
Geloof wel dat die knaap defecte speler had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:46:

Geloof wel dat die knaap defecte speler had..
Als je het volume op 0 zet en je hoort nog steeds ruis is er zeker wat mis met de speler
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.