Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die review is idd bar slecht (niet de stijl, maar het product :)) , maar hij had dus een kapotte unit. Erg goed om het te lezen. Lees vooral ff door :) Ik maak me wel zorgen dat je niet makkelijk je muziek kan vinden etc, dat lijkt me te kut! Laten we hopen dat sonic stage 2.3 in nl wel goed werkt. En dat de speler het toch goed blijft doen. Anders ga ik huilen. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Heb het topic pas helemaal gelezen na het plaatsen van mijn post. Het valt inderdaad nog wel mee. Het gaat er vooral om da SonicStage 2.3 alleen compatible is met HD3 en dat de download alleen (een dikke week terug) voor Japanse windows beschikbaar was. Dat zal toch na de kerst - wanneer de HD3 ook wel anders zijn. Ook leuk om te lezen dat er iemand werkt aan een tooltje om mp3 bestanden van pc naar HDx via command line over te zetten.

Ja, de topicstarter had denk ik toch echt een defecte unit in handen.

Ik heb eens gezocht naar de Shure oordopjes die ze gebruiken, die krengen zijn duur!! Ik denk er toch maar 'gewoon' Sennheisers op aan te gaan sluiten. 8)

Verwijderd

idd, ik vind die hele dure oordopjes beetje overbodig. Als je echt extreem goeie kwaliteit wil moet je niet op koptelefoon luisteren. En wanneer zit je nu in een enorm stille omgeving. Das thuis en daar heb je je mp3 speler niet nodig. De dopjes die je bij sony krijgt zijn standaard goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 17:12
Ik heb de NW-HD1 die ik gekocht heb later toch maar weer terug gebracht. Vind het wel een groot nadeel dat je het dockingstation nodig hebt en bij het omzetten van de MP3's schrijft ie de ATRAC-kopie ook nog is gezellig weg op m'n C-schijf :( Bovendien duurth et omzetten gewoon veel te lang..

Heb nu de NW-HD3 besteld en krijg hem voor het zelfde bedrag als de NW-HD1(€349,-), bij de Dixons :D Ze zouden me bellen zodra ze hem hebben en dan kan ik hem ophalen, heb er best wel zin in! 8) Ondanks dat het apparaatje misschien iets meer geluid zou maken, vind het nog steeds een zwaar mooi apparaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD1 is vet niet erg functioneel idd. Maar je zal nog wel ff moeten wachten op die HD3 hij komt pas over een maandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een goeie review uit Engeland.

NW-HD3, the best portable hard-drive based player bar none...

--------------------------------------------------------------------------------

Hi all,

I have been reading your comments and I thought I might as well add my experiences...

First of all, I would like to start by saying that Apple is a computer company while Sony is a hi-fi (among other things) company. With this in mind, I can now continue...

My experiences with MP3 go back to 96 when, as a student, I was the only one in my circle to experiment with the format. Back then, I was looking for an efficient way to listen to music through my laptop (I really hated those Principles of Marketing lectures) and a small file size was a major goal as big sized hard drives were at a premium. Coming from an audiophile background, I was not impressed neither by the sound quality of the MP3 nor by the process of converting .cda tracks to .wav and .wav to MP3 through a series of DOS commands.

I have been looking for a portable hard drive solution for a while now and I have been carefully studying reviews and visiting hi-fi shops to see what the items sound, look and feel like. I was hoping that after all these years, and since MP3 was still here, an awful lot should have changed with the format. For a whole year I was hugely disappointed because nothing sounded as good as my 4 year old MZ-R91 minidisc; including the iPod.

Before I listened to the iPod, it was at the top of my list as it was (is) getting remarkable reviews. You an imagine my disappointment when I first listened to one. Looks aside (which is something totally subjective) the hardware is rubbish. Those headphones are some of the worst I have tried and the size of the thing... The iPod is by no means portable.

Just as I was getting disappointed, Sony brought out the NW-HD1. The Walkman was totally slated by the magazines because if it's lack of native MP3 support. However, to me the spec looked particularly attractive and I had a go at it this Christmas. By the time I went to the shops to have a first listen, Sony had brought out the NW-HD3... so I bought it.

In terms of portability, the NW-HD3 is truly portable for a 20GB player. The finish is generally high quality with magnesium body although the matte gray plastic at the top and bottom looks a bit cheap and easily scratched. The headphones are the usual low cost Sony items and are well and truly crap; the do not fit my ears properly and the sound is harsh and unnatural. I swapped them for a pair of Bang & Olufsen immediately. The B&Os are not the best headphones either but I found that for this piece of equipment, they perfectly match and they are the most comfortable earphones ever.

Looking further into the box, I was massively disappointed. You get the usual charger, a USB thingy which attaches to the USB cable and the power supply, a case and... that's it. There is no cradle or remote control; unacceptable for something that costs £250.

I installed SonicStage 2.3 without any issues and started converting CDs to ATRAC straight away. The actual encoding is slow but the transfer over USB2 is dead quick. At this point I should mention that the only format worth encoding to is ATRAC3plus at 256kbps. This is not as high quality as minidisc (296kbps) but it sounds as close to fantastic as current portable HD technology allows.

And the player sounds really good. The sound does not appear to be compressed and sounds quite natural for a portable device. Overall, I am impressed with the little thing. With regards to humming, my player does not produce any such noises neither at low nor at high volumes.

The user interface is easy to learn even if you are not used to Sony UIs and it does pretty much everything and quickly. Navigating through the songs is easy enough using the arrow keys and by pressing and holding the "Mode" button you are taken back to "Now playing".

Negatives? Of course...
- There is no 296kbps encoding. This is a major limitation for those who want the quality of minidisc on a hard drive system.
- There is no drag and drop support; one is tied to using SonicStage.
- The bundle is poor; a remote control and docking station should be included at this price.
- The unit recharges during transfer reducing battery life. Furthermore, strangely enough the unit needs to be connected to a power socket during transfer!
- Song tags can only be edited through SonicStage.

While comparing the iPod to the NW-HD3, the difference soon became apparent. The iTunes software is miles ahead of SonicStage and the iPod interface is slightly better than that of the Sony unit. However, NW-HD3 sounds miles better that the iPod... So, my conclusion is this: The iPod is designed by computer geeks with high compression, highly portable files (as opposed to the unit itself) and user friendly UIs in their mind while the NW-HD3 is designed by hi-fi geeks with sound quality, device portability and battery life in their mind. It's a matter of priorities and it's up to you what's more important; I have made my choice and I'm glad.

[EDIT] De HD3 kan je opeens niet meer krijgen op www.sony-style.nl. Erg vreemd, ik heb een idee dat ze hem uit gaan stellen, de sony winkel in Amsterdam wist een paar weken geleden nog niets van de HD3 af en ze worden altijd 2 maanden voor release ingelicht. Hopen dat hij toch te krijgen zal zijn. PS Op de duitse site van sony style is de HD3 wel te bestellen en wordt ie begin januari verstuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij It's zeiden ze vandaag dat ze de NW-HD3 volgende week pas krijgen (bij de kleine winkels alleen op bestelling!!).

Toen de verkoper vroeg waarom ik hem niet daar wou kopen (NW-HD3 € 369, NW-HD1 €379) zei ik dat ik hem goedkoper kon krijgen in bijna alle andere elektronica winkels.

Hij wou toen iets leuks met de prijs doen :P :P ik kan hem nu voor € 325 krijgen (en ik ken die gast niet eens!).

Dus ga naar It's en probeer hetzelfde zou ik zeggen :P, waarschijnlijk kun je hem voor ongeveer €320 krijgen als je je best doet :P

reactie op die review:
Die gast had dus beter de NW-HD1 kunnen kopen, hij gebruikt ten eerste Atrac en geen mp3, ten tweede wil hij een cradle (wel meegeleverd bij de NW-HD1) en die Sonic Stage is gewoon een minpunt van Sony :P (terwijl je bij de Sony MD ook Sonic Stage moet gebruiken, misschien niet bij allemaal?).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen naar it's :*) ze kunnen idd vaak iets met de prijs doen ik kreeg er ook al eens 50 euro korting. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

Hmmz waarom doet die knakker de sonicstage file's etc.

Hij ondersteunt nu toch gewoon mp3 zonder om te zetten?
En geen drag and drop? mp3's selecteren en erin kwakken in die HD3? |:(

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:58:

Hij ondersteunt nu toch gewoon mp3 zonder om te zetten?
En geen drag and drop? mp3's selecteren en erin kwakken in die HD3? |:(
Geen drag and drop, althans via sonic stage is het drag and drop, maar je kan niet via explorer drag and drop. Alleen als je hem als HD gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:05:
[...]
Geen drag and drop, althans via sonic stage is het drag and drop, maar je kan niet via explorer drag and drop. Alleen als je hem als HD gebruikt.
:? Dus je kan drag en droppen in windows explorer wanneer je hem als externe harde schijf gebruikt? Is dat niet altijd het geval? Werkt de HDx serie niet gewoon als extern opslagmiddel (= harde schijf)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Een paar zaken waar ik mee zit:

* Is de "data mode" van de HD3 nu plug 'n play? Daarmee bedoel ik: ik zet thuis een film op m'n HD3, ik ga bij een vriend langs, en ik kan die film direct via een usb kabel drag en drop op zijn pc zetten (zonder eerst sonicstage of drivers te installeren).

*Kan men de mp3's die op de unit staan, uploaden naar een andere pc met sonicstage, of is dit beveiligd?

*Ondersteunt de HD3 playlists (al dan niet m3u) of moet je het enkel stellen met de group function?

*Heeft de HD3 net zoals de HD1 een line out (al dan niet gecombineerd met de koptelefoonuitgang)?

*Heeft er iemand ervaringen hoe het zit met de afspeeltijd voor mp3's? Die 30h afspeeltijd geldt slechts voor atrac3plus48kbps!!

*Valt de interne batterij te vervangen?

Dan nog een eigen meningsvraag :P
Nu een Ipod kopen, of wachten op de HD3?? (neen de h120 is geen optie ;))

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:39:
Een paar zaken waar ik mee zit:

* Is de "data mode" van de HD3 nu plug 'n play? Daarmee bedoel ik: ik zet thuis een film op m'n HD3, ik ga bij een vriend langs, en ik kan die film direct via een usb kabel drag en drop op zijn pc zetten (zonder eerst sonicstage of drivers te installeren).

*Kan men de mp3's die op de unit staan, uploaden naar een andere pc met sonicstage, of is dit beveiligd?

*Ondersteunt de HD3 playlists (al dan niet m3u) of moet je het enkel stellen met de group function?

*Heeft de HD3 net zoals de HD1 een line out (al dan niet gecombineerd met de koptelefoonuitgang)?

*Heeft er iemand ervaringen hoe het zit met de afspeeltijd voor mp3's? Die 30h afspeeltijd geldt slechts voor atrac3plus48kbps!!

*Valt de interne batterij te vervangen?

Dan nog een eigen meningsvraag :P
Nu een Ipod kopen, of wachten op de HD3?? (neen de h120 is geen optie ;))

mvg
1: HD data mode is plug and play. Alleen muziek moet je dus via sonicstage doen.

2: uploaden van muziek heb eigenlijk geen idee of dat kan, meestal kan het niet met sony apparaten. Dus ik denk dat het beveiligd is. Maar data kan je wel uploaden natuurlijk.

3: Geen playlist, dat dacht ik, weet het niet 100% zeker.

4: Dunno

5: Hij doet meestal rond tussen 20 en 25 uur met mp3tjes

6: Interne batterij kan je volgesmij verwisselen. (ook dit weet ik niet zeker) :+

Wat ik ga doen: Ik heb hem vandaag besteld bij It's voor 325,- (thnx gamerman _/-\o_ ). Hij is er 12 januari. Als hij me niet bevalt, dan ruil ik hem gewoon voor een 20 gig ipod :*)

Ideaal al zeg ik het zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadVibes schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:09:
[...]

:? Dus je kan drag en droppen in windows explorer wanneer je hem als externe harde schijf gebruikt? Is dat niet altijd het geval? Werkt de HDx serie niet gewoon als extern opslagmiddel (= harde schijf)?
Het klopt niet wat ik heb geschreven 8)7 Het is gewoon een externe HD. Maar voor muziek erop zetten zit je vast aan sonic stage. Voor de rest dus gewoon drag and drop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Zelf heb ik ook nog wat gegoogled:

Over de batterijduur ben ik het volgende te weten gekomen (ik denk dat deze info vrij accuraat is):

20h voor Atrac3plus @256kbps
27h voor Atrac3plus @64kbps
30h voor Atrac3plus @48kbps
25h voor Atrac3 @132kbps
22h voor mp3 @128kpbs

Dan wat betreft playlist: de HD3 gebruikt de group functie (die wordt ook gebruikt bij andere sony walkmans oa netmd enzow). Concreet komt dit er op neer: alle liedjes die je op dezelfde playlist wil, zet je in dezelfde groep. Een groot nadeel hiervan is wanneer je eenzelfde liedje in verschillende playlists wilt zetten, dat je het liedje zal moeten kopieren in de desbetrefende groups, maw je moet verschillende kopieën ervan op je unit bewaren, wat meer plaats inneemt. |:( Verder zit er enkel een bookmarkfunctie bij.
:|

Edit: Voor muziek te downloaden van pc MOET de voedingskabel aan de hd3 aangesloten zijn, zou dat dan ook gelden voor data te verzenden????

[ Voor 9% gewijzigd door FezzFest op 28-12-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het nog steeds humor dat mensen een mp3-speler kopen die geen mp3'tjes kan afspelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:53:
Ik vind het nog steeds humor dat mensen een mp3-speler kopen die geen mp3'tjes kan afspelen :+.
anders lees je het forum, en ga je je heel diep schamen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:07:
anders lees je het forum, en ga je je heel diep schamen :X
Heh heh, nee ik weet dat de HD-3 wel native mp3 support heeft (maar ab, cradle en andere leuke extra's mist).

Maar je moet toch toegeven dat het grappig is dat Sony een HD-1 mp3 speler verkoopt die geen mp3's ondersteunt :Y).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 28-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeee ze kunnen alleen de zilvere bestellen bij it's en ik wil de zwarte. 8)7
Maarjah moet maar ff kijken wat ik ga doen, hij is veel goedkoper bij it's en om nu meer te betalen voor de zwarte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Heb nu met mijn eigen oren naar een ipod (mini) kunnen luisteren. Wat er van de geluidskwaliteit gezegd wordt is waar, zelfs ik die geen audiofiel ben hoor het tekort aan bass. Ivm met mijn netmd 710 is dit een wereld van verschil. Ik persoonlijk ga dus resoluut voor die N-HD3 (of eventueel de nieuwe Hi-MD units)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste weken ben ik langs veel winkels geweest om info te verzamelenover de Sony NW-HD1 en de nieuwe NW-HD3.

Sinds de prijsverlaging van de NW-HD1 en de nabije release van de NW-HD3 heb ik in bijna alle winkels de prijzen vergeleken.

Vandaag ging ik toevallig naar de Modern Electronics en ik zag daar € 329 staan bij de NW-HD1.

Toen ik naar de (laagste!) prijs vroeg zei de verkoper € 295, dus ik heb gelijk de NW-HD1 gereserveerd (de NW-HD3 hadden ze nog niet en de leverdatum was onbekend 8)7).

Maandag ga ik hem betalen (kon vandaag moeilijk zonder geld :+ ) en dan heb ik hem eindelijk in huis :D O+ .
Ik ga er 3 jaar garantie bijnemen denk ik, want dat kost € 29 (en bij Dixons hadden ze het over € 40 per extra jaar garantie |:( ).
Als er iets aan mankeert of als hij toch niet aan me wensen voldoet zeg ik gewoon dat de software niet werkt ofzo en ruil ik hem voor een ander!

Edit:
Ik zie nu dat de NW-HD op www.modern-electronics.nl € 299 (heb hem gelijk toegevoegd aan de Pricewatch) die verkoper gaf me dus maar € 4 korting |:( .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:48
Ik heb hier een vraagje: Bij de Sony NW-HD1 en NW-HD3 zitten toch standaard Sony dopjes? Met het verlengsnoer en behind the neck systeem? Nou, weet iemand of de Sony EX-71 oordopjes een iets langer snoer hebben? Zo'n 2-3 cm in ieder geval? Dit is ZONDER verlengsnoer.

[ Voor 2% gewijzigd door coptician op 01-01-2005 22:06 . Reden: HD2...Haha... ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
hd3 wordt nu mee geadverteerd op sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Is de HD3 usb buspowered als je hem als externe hardeschijf gebruikt? oja ik kwam dit tegen:
http://esupport.sony.com/...EN&mdl_id=1791&news_id=63

Dit kwam ik ook tegen:

user kurt has entered room

analyst Harmon_ has entered room

Harmon_> Thank you for contacting Sony Online Support. I will be glad to assist you.

kurt> How can I create a playlist with the HD1?

kurt> without using the group function

kurt> so playlists like on an ipod

Harmon_> Please stay online while I check this information for you.

kurt> okay

kurt> hello?

Harmon_> Yes, I am online with you.

kurt> :)

Harmon_>
It is taking a bit longer then expected. Please be online.

kurt> np

Harmon_> There is no option of creating the playlist without duplicating the songs.

kurt> Will there be in the future a solution for this porblem

kurt> ?

kurt> an upgrade or something

Harmon_> There are no upgrades available that will let you do this.

kurt> hmm pitty

kurt> okay thank you for your time

[ Voor 87% gewijzigd door FezzFest op 03-01-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de NW-HD1 (eindelijk :9~ _/-\o_ ) !!

Pluspunten:
-Hij voelt goed aan.
-Alle knoppen werken goed (alleen die batterij-knop is een beetje lastig).
-Totaal geen problemen met Sonic Stage 2.1
-Atrac (256kbps) klinkt geweldig!! (firmware-update komt ook binnen een paar maanden).
-10 gratis nummers via Sony CONNECT (wel eerst reggen en dan krijg je een code via email waarmee je kunt 'shoppen' op CONNECT).

Minpunten:
-Slechte oordopjes
-dat hoesje beschermt alleen tegen stof ofzo :S het is niet zo'n hoesje als bij de Ipod (met harde beschermkanten).
-Geen AB (is toch wel handig). Weet iemand misschien waar ze een losse Sony AB verkopen?

Hier ga ik nog heel lang van genieten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bij de MM in enschede hadden ze h'm nog niet eens in de database staan, dus daar duurt het nog wel 3 weken zei die knakker tegen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Nou de HD3 op verschillende sites al zien staan (pre order, inmiddels mischien al gewoon..)
Moet de topic titel niet even verandert worden naar bijv SONY HW-HDx topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met de NW-HD1 mijn vragen beantwoorden?

- Hoe zet je de speler uit?
Moet je dat schuifje met Built-in Battery op OFF zetten? (dat doe ik namelijk).
Op internet staan er in allerlei review's dat ze het Built-in Battery knopje alleen maar op ON
hebben gezet en daarna niet meer gebruikt.

- En moet ik bij het opladen de USB stekker eruit halen of aangesloten laten?
En bij het overzetten van bestanden de stroomstekker eruit trekken of werkt hij dan niet?
Hij is niet bus-powered !

- staat in me vorige post ook al: Waar kun je zo'n Sony AB (stick) kopen in NL? het liefste in een winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:40:

- En moet ik bij het opladen de USB stekker eruit halen of aangesloten laten?
En bij het overzetten van bestanden de stroomstekker eruit trekken of werkt hij dan niet?
b]
Dat vroeg ik me ook af. Kan er iemand die de HD1 of de HD3 bezit eens het volgende nakijken:

Als je de speler, niet aangesloten op netspanning, met de computer verbindt, kan je dan bestanden overzetten? En is de speler bus powered?

[ Voor 8% gewijzigd door FezzFest op 08-01-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HD-3 >:) heb hem al sinds 30 december, had nogal geluk. Ging op reis, en heb hem voor 289 gekocht bij tax free shop inc 2 jaar garantie, in schiphol. Ze hadden hem die dag binnen gekregen.
Hij doet het prima :) Moet hem nu helemaal vol gaan zetten nu ik terug ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucky bastard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:02:
Ik heb de HD-3 >:) heb hem al sinds 30 december, had nogal geluk. Ging op reis, en heb hem voor 289 gekocht bij tax free shop inc 2 jaar garantie, in schiphol. Ze hadden hem die dag binnen gekregen.
Fijn dat je hem hebt, zou je eens het volgende kunnen checken aub:

Als je de speler, niet aangesloten op netspanning, met de computer verbindt, kan je dan bestanden overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:39:
[...]

Fijn dat je hem hebt, zou je eens het volgende kunnen checken aub:

Als je de speler, niet aangesloten op netspanning, met de computer verbindt, kan je dan bestanden overzetten?
Nee dat kan dus niet 8)7 beetje vaag maarjah... Als je hem alleen in usb doet dan laad ie op. Dan doe je die adaptor derin dan gaat ie naar computer pas. Ik heb er geen last van.

Heb net 20 gig aan muziek erop gezet. Allemaal zonder problemen. Eerste keer bij installere crashte dat program, maar verder loopt het niet vast. In totaal ben je in een uurtje wel klaar. Als je haast hebt en het snel wil doen kan het nog sneller. Het importeren duurt even van je muziek. En het op de hd zetten zelf gaat erg snel vind ik. De Kwaliteit kan ik nog niet over oordelen dat horen jullie nog wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
bedankt voor je antwoord :) , wel jammer dat die adaptor ingeschakeld moet zijn, maar idd zo erg is dat nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Titelfix [mp3 HDD speler] Sony's answer on i-pod de Sony NW-HD1 >> SONY HW-HDx mp3 spelers :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem na mijn vakantie nu eens goed aan het uitproberen. Een paar plus en min punten die me zijn opgevallen.

Sonicstage is wel kut, maar niet hinderlijk... Hij zal misschien een paar keer vastlopen maar echt last zal je er niet van hebben. Het is erg duidelijk, en het gaat eigenlijk allemaal vanzelf.

Je moet als je wilt opladen een klein dingetje op je hd klikken, en daar kan dan de ac ingang in en de firewire. Dit heb je dus nodig als je op de computer wil, en je kan pas op de computer als de adapter in het stopcontact zit. Het scheelt wel wat knoppen, maar echt functioneel is het niet.

Hij is klein. Echt heel erg klein. Toen ik hem voor het eerst zag was ik er echt verbaasd over. Hij is stukken kleiner dan de ipod. Ook veel dunner. Als hij in het zakje zit is het nogsteeds een mooi klein spelertje.

Ik mis de remote. Hij is gewoon essentiel, ik wil de hd3 in het suede zakje stoppen, om krassen te voorkomen, als hij in dat zakje zit kan je nergens op drukken. je hebt die remote gewoon nodig.

De display is zonder dat het lichtje aan staat praktisch onleesbaar. Je moet hem echt in een perfecte hoek houden waar het licht valt wil je het kunnen lezen. Met licht is het wel allemaal perfect leesbaar.

Mijn zilvere editie kan je instellen op zwart wit of wit zwart. Erg leuk is dat. Bij mij is alles zwart en de letters wit.

Er staat nu voor 20 gig aan muziek op, kan ik dat allemaal makkelijk en snel vinden...
Ja dat gaat opzich prima, bij mij staat alles per album derop. Je drukt een keer op mode dan zit je bij de groups. Dan moet je dus naar beneden klikken. Gaat niet super snel, maar ook niet te langzaam. JE kan ook per artiest genre album en others kijken. Die zijn compleet nutteloos, als ik bv naar genre gaan zijn er 200 genres... Others is wel handig, daar staan de bookmarks, je kan als je een nummer heel leuk vind, hem als bookmark selecteren, en dan kan je hem dus via others luisteren. Je kan geloof ik 100 bookmarks instellen.

het hoesje is erg mooi, het is wel lastig om het eromheen te krijgen, zit erg strak. Maar dat is juist wel handig. Ziet er mooi uit met sony logo in t zwart.

De geluidskwaliteit is voor zover ik weet (ben geen geluidgeek) prima. Zoiets als mn oude md en dat was ook heel mooi geluid.

Je de bass en treble etc zelf instellen. Hou je van veel bass dan kan je dat zo instellen.

je krijgt er geen handleiding bij (sony=gierig) maar je zal het moeten doen met een pdf en een quick guide.

De gui is verder prima aan het toestel je hebt vrij veel opties met weinig knoppen.

Ik ben er erg blij mee, eigenlijk nix wat me stoort. Hij is heel mooi, en niemand heeft hem. Kan ik mooi iedereen uitlachen die een ipod heeft. Wat die is passé! 8)

Echt vaag dit de hd3 is echt nergens te krijgen nog :*) Snap niet dat ze hem daar al hadden op 30 december :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NW-HD3 ervaring
Heb je toevallig op Schiphol zo'n Sony Afstandsbediening (stick) zien liggen?

foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040701/sony1_5.jpg

Want ik kan hem in geen enkele winkel vinden!

Ze worden alleen nog bijgeleverd bij sommige Discmans's en MD spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die hadden ze niet, heb er wel naar gevraagt, maar ik weet bijna zeker dat ik hem kan bestellen bij een sony winkel. Op schiphol hebben ze helemaal geen remote's Maar die nieuwe remote vind ik opzich ook wel mooi, heb geen foto. Die is wat breder, dan kan je meer dan 1 rij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziroccan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 20:39
Ik was wat aan het rondkijken voor de remote (heb zelf een HD1), toen ik bij Amazon deze FM transmitter tegenkwam.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0001Y9UEW.01._SCLZZZZZZZ_.jpg.

Die moest ik maar eens erbij bestellen, hoef ik ook geen CDs meer mee te slepen in m'n auto. :Y)

edit:
De reviews van dit ding zijn trouwens niet echt positief. Heeft iemand wellicht een beter alternatief?

[ Voor 16% gewijzigd door Ziroccan op 09-01-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Vind je het niet lastig dat je geen playlists kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziroccan
Nee, die gebruikte ik toch al niet. De Sony heeft wat dat betreft idd. niet echt veel mogelijkheden maar het is juist daarom IMHO wel makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de HD3 op Schiphol gekocht voor 289,- !! Geweldig mooi ding! En de aanbieding geldt voor heel januari en februari volgens het "special offer" boekje. Dus voor wie nog gaat vliegen (of iemand kent die gaat)...
Ze hadden nu (3-1) alleen de zilveren, maar de zwarte zijn in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bij MMport komen ze nu pas de 20e staat op de site.

[ Voor 77% gewijzigd door Christiano007 op 09-01-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:41:
Nee die hadden ze niet, heb er wel naar gevraagt, maar ik weet bijna zeker dat ik hem kan bestellen bij een sony winkel. Op schiphol hebben ze helemaal geen remote's Maar die nieuwe remote vind ik opzich ook wel mooi, heb geen foto. Die is wat breder, dan kan je meer dan 1 rij zien.
Je bedoelt deze: (in het midden)
Afbeeldingslocatie: http://www.mavisxp.com/public/hd3_2-800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bedoel ik idd, maar of die ook in nl te krijgen is weet ik niet.
Echt mooi vind ik hem niet, beetje dik. Ik koop die ander wel, die dunnere stick. Die in het plaatje daarboven. Zal is kijken hoe duur die is.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziroccan
Je kan ze voor ongeveer € 45,- kopen op eBay, maar ik koop ze liever in de (internet-) winkel. Weet iemand waar ik 'em kan krijgen (die dunne bedoel ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 13-09 22:02

icecreamfarmer

en het is

die stick remote zat bij mijn hi-md nh900 en is los te koop moet je gewoon bij md assosoires zoeken

die dikke hoort bij de nh1 (topmodel) en kost zo`n €70.

kunt ze beide kopen bij audiocubes.

[ Voor 5% gewijzigd door icecreamfarmer op 09-01-2005 20:21 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Voor de Belgen onder ons: een buitkansje

Bij aankoop van een Sony Network Walkman NW-HD1 in de periode 15 december 2004 tem 31 januari 2005 krijgt u 50 euro teruggestort op uw rekening.

Actievoorwaarden

De actie loopt van 15 december 2004 t/m 31 januari 2005.

De actie geldt uitsluitend op aankopen van een Sony Network Walkman NW-HD1 in België of Groothertogdom Luxemburg tijdens deze periode. De storting gebeurt enkel op Belgische of Luxemburgse bankrekening.

Uw inzending dient voorzien te zijn van uw aankoopbon (met vermelding van aankoopdatum en model) en de originele streepjescode.

Uw inzending dient uiterlijk 15 februari 2005 door ons ontvangen te zijn op volgend adres:
Cash Back Walkman € 50
c/o PromoControl
PB. 1876
1414 Waterloo
Inzendingen na deze datum en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.

Maximaal één inzending per aangekochte NW-HD1.

Bewijs van inzending wordt niet aanvaard als bewijs van ontvangst.

U ontvangt het bedrag binnen één maand na ontvangst van de antwoordcoupon.

Werknemers van Sony, haar bureaus en andere betrokkenen bij de actie zijn uitgesloten van deelname aan de actie.

Sony is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.

Door het invullen van de antwoordcoupon accepteert u deze voorwaarden.

Sony behoudt zich het recht voor deze actie (voortijdig) te stoppen of eventueel de (voorwaarden van de) actie te wijzigen.

Voor de verklaring m.b.t. persoonsgegevens: zie de antwoordcoupon.

http://www.sony.be/PageVi...ion=nl_BE_Magazine_MTMOYS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Whaaaa fantastisch, eens ff op zoek gaan naar de goedkoopste prijs en mezelf dan mss es verwennen... :)

btw, is de topictitel niet fout?

ipv SONY HW-HDx moet dit niet SONY NW-HDx zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door nick_vh op 10-01-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

idd, typfout van mij toen ik titel edit aanvroeg denk ik, (of van de mod)

topicreport gedaan

[ Voor 14% gewijzigd door Nanax op 11-01-2005 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de nw-hd3 is nog nergens te verkrijgen in nederland?
Bij mmport staat ie op 20 januari, kunnen we m dan ook in de rest van de winkels verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
FYI: Ik heb uiteindelijk niet gekozen voor NW-HD3.
Nu ben ik de blije eigenaar van een Rio Karma. De vele features van de Karma hebben bij mij de doorslag gegeven, naar mijn idee kan de HD3 van Sony hier niet aan tippen (op misschien het uiterlijk na..). Een collega heeft de HD3 besteld, misschien dat we deze eens goed met elkaar kunnen gaan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Hey iedereen,

ik heb een aanbod gekregen voor 250€ kan ik deze sony NW-HD1 speler kopen,

nu vroeg ik mij af, is dit voor een 2dehands model (weliswaar maar 2 maand gebruikt) een redelijke prijs en kan je de sony nw-hd1 gebruiken zonder dock dus met usb kabeltje? (moet rap weten dus kon ik niet direct op zoek gaan)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Dock heb je nodig, zit er niet voor niets bij :)

En de goedkoopste is bij Modern Electronics voor €299

Dus ik zou nog wat eraf gaan bietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de batterij van mn hd3 doet echt raar. Ik moet nog een beetje klokken hoelang hij het nu doet. Maar na een uur is ie half leeg. En dan blijf ie heel erg lang op bijna leeg staan. Echt vreemd. Verder vind ik de sound echt heel mooi. Heerlijk vol. Het beeldscherm is een stuk donkerder dan ipod, maar bij normaal licht wel te lezen ook zonder backlight. Die kun je dus ipc uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:34:
de batterij van mn hd3 doet echt raar. Ik moet nog een beetje klokken hoelang hij het nu doet. Maar na een uur is ie half leeg. En dan blijf ie heel erg lang op bijna leeg staan. Echt vreemd. Verder vind ik de sound echt heel mooi. Heerlijk vol. Het beeldscherm is een stuk donkerder dan ipod, maar bij normaal licht wel te lezen ook zonder backlight. Die kun je dus ipc uit zetten.
Probeer eens in het menu AVLS aan te zetten, je volume gaat dan maar tot de helft maar de batterij gaat langer mee. (maar 1 uur is veel te kort, wat je er ook mee doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:02:
Is dat bij die winkeltjes, de ruimte waar je meestal ook wacht op mensen zeg maar 8-)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:17:
[...]

Probeer eens in het menu AVLS aan te zetten, je volume gaat dan maar tot de helft maar de batterij gaat langer mee. (maar 1 uur is veel te kort, wat je er ook mee doet).
Hmzz mn geluid staat meestal bijna op zn hoogst, aangezien het anders te zacht is.. Maar hij gaat dus volgensmij wel aardig lang mee voordat ie op is. Het laatste streepje blijft aso lang staan. Maar toch is het vreemd.

Idd na inchecken moet je bij al die winkels wachten bij de gates. Nou daar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Dus je moet je inchecken, jammer man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:34:
Is deze NW-HD3 nu native mp3 support, of moet je je mp3's eerst nog door sonicstage laten omzetten naar atrac3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
[b]

Is deze NW-HD3 nu native mp3 support, of moet je je mp3's eerst nog door sonicstage laten omzetten naar atrac3?
Als je eventjes terug kijkt in dit topic zul je snel te weten komen dat de HD3 native mp3 support heeft (dat is zowat het enige opmerkelijke verschil tussen de HD3 en de HD1)

[ Voor 18% gewijzigd door FezzFest op 14-01-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:45:
[...]

Als je eventjes terug kijkt in dit topic zul je snel te weten komen dat de HD3 native mp3 support heeft (dat is zowat het enige opmerkelijke verschil tussen de HD3 en de HD1)
Heb jij hem?
Want als deze mp3's afspeelt, zal de batterij het wel minder lang volhouden, niet?
Ik twijfel namelijk nog tussen de HD3 of de VAIO VGF-AP1 (40gig)
Kan iemand me een paar stevige argumenten geven voor de moeilijke keuze?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is niet zo, ik moet het nog ff in de gaten houden die batterij, maar het zou goed kunnen dat ik net pech heb, en een half defecte versie heb. Kan altijd met die dingen. Dat de batterij zegt half leeg te zijn na een uur heeft nix te maken dat je in dat uurtje een paar mp3tjes heb lopen luisteren. Met mp3 op 128kb doet ie het een uur of 20 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit forum goed doorgelezen maar kwam hier niets over tegen. Alleen via Google een korte topic in USA maar niet bevredigend.

Ben sinds gisteren in het bezit van de sony. Had al enkele weken de ipod mini maar vind de battererijduur behoorlijk storend. Vooral als je lang in het vliegtuig zit wil ik de hele vlucht mijn eigen muziek kunnen luisteren. Met die ipod wordt dus iemand anders blij gemaakt.

Ik wil nu 600 mp3 nummers overzetten. Een groot verschil is de transfertijd. Bij de ipod 2-3 seconden per nummer via de firewire. Nu 20 seconden per nummer. Maar ok, dan maar 's nachts kopieren. Ik krijg echter slechts 110 nummers op de sony. Hij geeft de volgende foutmelding na afloop:
Cannot convert the specified track.
SonicStage does not support the file format of the track.
rolling stones - martin - paint it black
rolling stones - miss you
rolling stones - under my thumb
enz
enz

Het zijn toch echt allemaal mp3 audio format files.

Weet iemand wat en hoe dit op te lossen?

groets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Kijk eens of de bitrate van die mp3's misschien vbr's zijn (variabele bitrates?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zegt mij niet zoveel. Wil je misschien even uitleggen hoe ik dit doe en wat ik eraan kan doen als dit dus de oorzaak is?

groets
ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie van Sonic Stage?

Probeer eens met de Sonic Stage 2.2 Connect Edition...

die kan bij mij wel mp3 vbr aan :)

*Gebruik wel een NetMD maar zit denk ik geen verschil in :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:34:
Ik heb dit forum goed doorgelezen maar kwam hier niets over tegen. Alleen via Google een korte topic in USA maar niet bevredigend.

Ben sinds gisteren in het bezit van de sony. Had al enkele weken de ipod mini maar vind de battererijduur behoorlijk storend. Vooral als je lang in het vliegtuig zit wil ik de hele vlucht mijn eigen muziek kunnen luisteren. Met die ipod wordt dus iemand anders blij gemaakt.

Ik wil nu 600 mp3 nummers overzetten. Een groot verschil is de transfertijd. Bij de ipod 2-3 seconden per nummer via de firewire. Nu 20 seconden per nummer. Maar ok, dan maar 's nachts kopieren. Ik krijg echter slechts 110 nummers op de sony. Hij geeft de volgende foutmelding na afloop:
Cannot convert the specified track.
SonicStage does not support the file format of the track.
rolling stones - martin - paint it black
rolling stones - miss you
rolling stones - under my thumb
enz
enz

Het zijn toch echt allemaal mp3 audio format files.

Weet iemand wat en hoe dit op te lossen?

groets
ik heb in een uurtje 20 gig aan muziek erop gezet, en al mn muziek geimport :X

Maar daar heb je natuurlijk nix aan. Ik heb geen idee, koop een nieuwe computer misschien. Ik deed er per nummer een halve seconde over. Ging echt snel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:29:
[...]

ik heb in een uurtje 20 gig aan muziek erop gezet, en al mn muziek geimport :X

Maar daar heb je natuurlijk nix aan. Ik heb geen idee, koop een nieuwe computer misschien. Ik deed er per nummer een halve seconde over. Ging echt snel.
Naar welke speler en naar welk bestandtype + bitrate ??

Bij mij duurt het per nummer ongeveer een halve minuut |:( (van mp3 naar Atrac3plus 256kpps) bij de Sony NW-HD1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
kan een HD geen mp3 VBR aan??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:00:
Dus je moet je inchecken, jammer man ;)
Valt mee :P mn opa gaat woensdag naar sri lanka :D Hij zou voor me kijken of hij de schiphol voor ong 290 kon krijgen dan neemt hij um mee, jullie zulle vast denke weet die ouwe knaap wat dat allemaal is dan ?:P maar dat avlt best mee hij heeft zelf ook 2 computers thuis staan en is al over de 70 (lol :D ). En ik heb um een uitgrebeide instructie gegeven. Enige nadeel is dat ik um dan pas over 6 weken krijg maarjah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:33:
[...]

Naar welke speler en naar welk bestandtype + bitrate ??

Bij mij duurt het per nummer ongeveer een halve minuut |:( (van mp3 naar Atrac3plus 256kpps) bij de Sony NW-HD1.
Ik heb het natuurlijk wel over de hd3... Ik zet nix om gewoon mp3 op de speler, bitrate tussen 128 en 200zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En hebben de mensen h'm al die het via korting hebben kunnen krijgen bij de It's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag foldertje gekregen van block, daar staat ie in. Helaas geen type nummer.
Prijs: 299 euri (oude prijs, was ie dan al verkrijgbaar? :?, 499 )
Geldig van 17 januari t/m 23 jan die folder. (daarna nog goedkoper? :) )

edit
op de block site staat die nieuwe folder nog niet.
/edit

ARGH..in it's staat ie ook, ook voor 299. Slaapzakken mee.....van 17 jan. tot 5 feb geldig.

toch eens vaker alle foldertjes doorlezen :p

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

de HW3 voor 299 bij It's ?

Ik ben er morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allon
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01-2017
Voordeel van kopen op Schiphol is wel, als ik het goed zie, dat je de NW-HD3 daar ook in mooi blauw kunt kopen, waarschijnlijk in tegenstelling tot de andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it's is wel lekker goedkoop, wel eikels je kon hem bestellen voor 330, en nu kan je hem voor 300 krijgen. Gelukkig heb ik hem al bijna 3 weken en nog voor minder ook.

de blauwe hadden ze toen niet op schiphol maybe nu wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En en en? Wie heeft h'm vandaag gehaald?

Ik wacht nog ff dagje of 2/3 om zeker te weten of hij goed bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we het nu over de hd3 of de hd1 die voor 300 bij de it's te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:47:
En en en? Wie heeft h'm vandaag gehaald?

Ik wacht nog ff dagje of 2/3 om zeker te weten of hij goed bevalt :)
Hij is prima hoor na 3 weken nog geen problemen, alleen doet die batterij vaag. Maar ik neem aan dat dat niet bij iedereen zal zijn. Als ik echt last heb ga ik ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Hoe zit het nu met de maten en gewicht tussen de hd1 en hd3?

hd1=110 gr 13mm dik
hd3=130 gr 15 mm dik

Ik hoor dat:
het allebei hetzelfde is alleen de mp3 functie is nieuw.
hd3 platter is als de ipod

Het is nogal tegenstrijdig allemaal.
Ik zou ook niet kunnen begrijpen waarom de hd3 groter en zwaarder moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bij de It's in Enschede hebben ze h'm niet, kan iemand vertellen bij welke It's hij wel verkrijgbaar is? 8)
Ook bij de Media Markt hebben ze hem hier nogsteeds niet, ook niet in het bestand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn opa en oma zijnvandaag op vakantie gegaan, als ze hem niet hebben gekocht haal ik hem zelf. Maar is het voor de hd3 300 euro of voor hd1 ? lijkt mij hd1..

en wat is de site van its ? die ken ik namelijk niet vinden./.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De It's site is
http://www.its-x-tra.nl/Aanbiedingen/Beeld%26Geluid/Klein/
Daar staat dat het idd de hd1 is die in de aanbieding is voor 299

Ik ben geweldig blij met mijn hd3 van schiphol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:12:
Mn opa en oma zijnvandaag op vakantie gegaan, als ze hem niet hebben gekocht haal ik hem zelf. Maar is het voor de hd3 300 euro of voor hd1 ? lijkt mij hd1..

en wat is de site van its ? die ken ik namelijk niet vinden./.
itsonline.nl

Ik zou het ook raar vinden als de hd3 300 euro kost als andere winkels 80 meer vragen.
Maar heeft iemand enig idee waarom de hd3 nu 20gr meer moet wegen, is mp3 software zo zwaar :o

Misschien beter de hd1 pakken en die laten ombouwen met mp3.
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:18:
De It's site is
http://www.its-x-tra.nl/Aanbiedingen/Beeld%26Geluid/Klein/
Daar staat dat het idd de hd1 is die in de aanbieding is voor 299

Ik ben geweldig blij met mijn hd3 van schiphol!
Even vraagje over die fly and buy shops.
Kun je ook kopen als je TERUG in Nederland komt?
Volgende week heb ik vakantiegangers dus dan kunnen ze er 1 mee terug nemen 8)
Hebben ze alleen zwarte, ik zie niks anders op die site namelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door BARACUS op 19-01-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ooh die van de It's is de HD1, dacht dat het gewoon zo'n actie was om tegen inkoopprijs die dingen te verkopen HD3

Laat dan maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

See buy fly shoppen kan alleen als je vertrekt. Je moet je instapkaart laten zien.
Hier zou je als thuiskomende reiziger dus doorheen kunnen glippen als je van een vertrekkende reiziger even een instapkaart mag lenen voor als je gaat afrekenen..... Je kan namelijk wel gewoon bij de winkels komen bij terugkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:54:
See buy fly shoppen kan alleen als je vertrekt. Je moet je instapkaart laten zien.
Hier zou je als thuiskomende reiziger dus doorheen kunnen glippen als je van een vertrekkende reiziger even een instapkaart mag lenen voor als je gaat afrekenen..... Je kan namelijk wel gewoon bij de winkels komen bij terugkomst.
Ik hoor net van de vakantiegangers dat je moet kopen bij vertrek MAAR dat je het kan afhalen bij terugkomst :)
Ik vraag me alleen af hoeveel voordeel het zal zijn als de hd3 werkelijk verkrijgbaar is in de winkel.
Waar moet je eigenlijk wezen indien je garantie nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de garantie als je op Schiphol koopt: je krijgt een foldertje mee met een telefoonnummer dat je kan bellen als je van de garantie (2 jaar!) gebruikt wilt maken. De verkopen vertelde mij ook dat je bij elke Sony winkel terecht kan voor de garantie.
Dus dat zit wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:37:
Wat betreft de garantie als je op Schiphol koopt: je krijgt een foldertje mee met een telefoonnummer dat je kan bellen als je van de garantie (2 jaar!) gebruikt wilt maken. De verkopen vertelde mij ook dat je bij elke Sony winkel terecht kan voor de garantie.
Dus dat zit wel goed!
Ah ok dat klinkt wel goed.
Morgen komt de hd3 toch bij mmport dus dan zal de echte prijs wel bekend worden overal.
80 euro verschil is toch wel heel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van de VAIO VGF-AP1L (40Gig) :9~
Hij is echt geweldig, na de firmware update kan je je mp3's er vliegensvlug opzetten zonder te hoeven omzetten naar atrac3.
Heb lang getwijfeld tussen de HD3 of Vaio, maar heb nog geen seconde spijt van mijn aankoop!
Ik heb hem voor 409 € bij de Fnac gekocht (België) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Kun je eigenlijk bij Sony in Nederland je hd1 wel laten ombouwen?

Ik zie eigenlijk alleen voordelen bij de hd1, kan hetzelfde, lichter, kleiner, meer spullen erbij, goedkoper.
Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:37:
Kun je eigenlijk bij Sony in Nederland je hd1 wel laten ombouwen?

Ik zie eigenlijk alleen voordelen bij de hd1, kan hetzelfde, lichter, kleiner, meer spullen erbij, goedkoper.
Of mis ik iets?
native mp3 support ;) ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ja dat bedoel ik met dat ombouwen :)
Dat kon toch voor 19 dollar.
Maar eh kan dit in Nederland onderhand of moet ik Sony bellen om van een trien te horen dat ze niet snapt wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de HD3 een opening voor een hand strap heeft (alhoewel de strap zelf niet wordt meegeleverd, touwtjes zijn kennelijk te duur?). Een hand strap vind ik niet zo tof, maar zou de HD3 liever om mijn nek dragen, dus ben nu eigenlijk op zoek naar een neck strap en kwam toevallig deze tegen (inclusief headphones):

http://www.audiocubes.com..._Neck_Strap_Earphone.html

Hij ziet er alleen een beetje kort uit. Kweet niet of dat erg hinderlijk is als je bijvoorbeeld een ander nummer wil zoeken op het display (stijve nek?). Ik weet ook niet in hoeverre deze headphones beter zijn dan de meegeleverde headphones? Weet iemand dat?

Dat meegeleverde hoesje vind ik echt ronduit waardeloos. Het is op zich al een onhandig en te strak flubberhoesje en bovendien wil ik niet steeds als ik bij de speler moet zijn de speler helemaal uit het hoesje halen. Daar had wel beter over nagedacht mogen worden (een flip-flap-klep-klap-achtig iets was beter geweest?). Ik ga dit hoesje op zeker niet gebruiken. Weet iemand of er andere hoesjes voor de HD3 te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:36:
Ik zie dat de HD3 een opening voor een hand strap heeft (alhoewel de strap zelf niet wordt meegeleverd, touwtjes zijn kennelijk te duur?). Een hand strap vind ik niet zo tof, maar zou de HD3 liever om mijn nek dragen, dus ben nu eigenlijk op zoek naar een neck strap en kwam toevallig deze tegen (inclusief headphones):

http://www.audiocubes.com..._Neck_Strap_Earphone.html

Hij ziet er alleen een beetje kort uit. Kweet niet of dat erg hinderlijk is als je bijvoorbeeld een ander nummer wil zoeken op het display (stijve nek?). Ik weet ook niet in hoeverre deze headphones beter zijn dan de meegeleverde headphones? Weet iemand dat?

Dat meegeleverde hoesje vind ik echt ronduit waardeloos. Het is op zich al een onhandig en te strak flubberhoesje en bovendien wil ik niet steeds als ik bij de speler moet zijn de speler helemaal uit het hoesje halen. Daar had wel beter over nagedacht mogen worden (een flip-flap-klep-klap-achtig iets was beter geweest?). Ik ga dit hoesje op zeker niet gebruiken. Weet iemand of er andere hoesjes voor de HD3 te verkrijgen zijn?
Kun je niet beter gewoon ergens een dichte "ketting" van touw/kunstof of ander materiaal halen?
Die kun je zo erdoor lussen en om je nek hangen en kost geen drol en verkrijgbaar in tig kleuren.
Op de markt heb je die toch ook voor sleutels etc.
Als je de lus niet kent zeg maar even dan probeer ik het uit te leggen.

Het mooie aan dit ding is dat het niet zo krasgevoelig is als een ipod, zover ik ervaring heb met dat ijzerspul.
Volgens mij is een tasje helemaal niet nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 21-01-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien of ik de cradle voor de hd-1 ergens kan kopen en zo ja waar? ben me oude kwijt en kan zo erg weinig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:00:
weet iemand misschien of ik de cradle voor de hd-1 ergens kan kopen en zo ja waar? ben me oude kwijt en kan zo erg weinig mee..
Hoe raak je die nu in hemelsnaam kwijt?

Je kunt Sony bellen voor losse onderdelen maar dan is vaak nieuw kopen goedkoper.
Sony is een oplichter als het om onderdelen gaat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het verhuizen is hij zoek geraakt..denk dat ik dan maar contact op moet gaan nemen met sony.. ik neem niet aan dat die cradle duurder is als de nieuwprijs van een nw-hd1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houd daar maar wel rekening mee!!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.