Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Breepee schreef op 01 november 2004 @ 15:53:
Hoe gaat het navigeren eigenlijk? Kun je een artiest/album/track kiezen en vervolgens daaruit een nummer beluisteren of als playlist instellen?
Kijk hier even aub:

http://reviews.cnet.com/S...7-30959614-3.html?tag=top

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Wel heel erg jammer van Sony dat er geen MP3 opgespeeld kan worden. Er zit trouwens wel een programma bij dat MP3 razendsnel naar ATRAC3 omzet trouwens.

En hij weegt echt superweinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

op de site van sony UK staat dat ie nu mp3 speelt, ik begrijp het niet helemaal meer. Ik vind het wel een zeer mooi spellertje . op die van sony nl ook zie ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Nanax op 10-11-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
mp3 support staat er waarschijnlijk. Dat is een bbetje verneukeratief. Dat ze mp3 ondersteunen (suporten( houd in dit geval in dat er software bijgeleverd zit om mp3 in atrac formaat naar je speler te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
WAAAARGH! Waar blijft die mp3 ondersteunende firmware?
Ik word serieus gek van die sonicstage software! Ik ben blij dat ik nog Windows XP SP1 nog had staan, want in SP2 crasht het constant :/
Verder is het echt een heerlijk apparaat. De navigatie is goed, accuduur is echt lang, en de patsfactor is hoog :P

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
zodra dat ding mp3 ondersteund vind ik hem het kopen waard... Tot die tijd doe ik het nog even zonder... Ik wil een perfecte mp3 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die er? ik denk dat er altijd wel iets mis mee is / iets beter kan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zegt dat er ooit support komt voor mp3's in de vorm van firmware?
Don't count on it.
Sony is nogal koppig he (minidisc, hi8, memory stick,...)
Ik vind het een geweldige 'mp3'-speler.
Ziet er bangelijk uit, g-krachten sensor dinges om de hd te beschermen, en zeer belangrijk vind ik: line out.

Mp3 support zou het afmaken, maar ik zou er niet op wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Sommige andere spelers van Sony hebben al MP3 support iig.
Zie bijvoorbeeld hun eigen product page: Linkje
Dus ik hoop dat het er voor de NS-HD1 ook nog komt, tot die tijd baal ik verder van dat ***** Sonicstage :P

[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 23-11-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een zeer interessante speler, maar als er niet mp3 op kan afgespeelt worden :S. Maar goed iemand die deze speler bezit zou die wat fotos maken? B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat SonicStage betreft: wel ff de nieuwste versie ophalen van internet.
Ik gebruik het met Win XP SP2 zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze link: daar is de HD2 al te koop voor 325 Euro excl. 15,- verzendkosten.
Welliswaar zonder cradle, but who cares...

http://www.geekstuff4u.co...?cPath=33&products_id=104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:30:
Check deze link: daar is de HD2 al te koop voor 325 Euro excl. 15,- verzendkosten.
Welliswaar zonder cradle, but who cares...

http://www.geekstuff4u.co...?cPath=33&products_id=104
En hoe krijg je je muziek er dan op zonder cradle?
Heeft de HD2 een andere manier voor dan de HD1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee: gewoon een USB kabeltje.
Eigelijk veel handiger wanneer je het mee op reis neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:41:
Nee: gewoon een USB kabeltje.
Eigelijk veel handiger wanneer je het mee op reis neemt.
Inderdaad handiger. Is zo'n USB kabel ook voor de NW-HD1 verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik niet weten, maar alles is te bestellen natuurlijk.
Voor de rest zijn de HD1 en HD2 precies gelijk (behalve de kleuren dan) dus het moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:58:
Dat zou ik niet weten, maar alles is te bestellen natuurlijk.
Voor de rest zijn de HD1 en HD2 precies gelijk (behalve de kleuren dan) dus het moet passen.
Imho zijn de kleuren van de HD1 veel mooier, en als ze verder gelijk zijn, waarom zou iemand dan de HD2 kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It finally happened !
Nooit gedacht, maar Sony heeft MP3-support in zijn nw-hd3 ingebouwd.
De nw1-2 kunnen omgebouwd worden.

-22h battery life
-gapless playback
-MP3 bitrate 32-320

Staat op dapreview.

Opeens wordt dit wel een erg aantrekkelijke keuze. Ik vind de ipod mooi, maar de Sony ziet er (imho) toch wel veel cooler uit. Nu hopen dat em hier snel uitkomt...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm mooi ding :9~ Als ie komt dan is er ook 1 voor mij bij :Y)
Maareh hoe zit dat met de batterij is die eventueel te vervangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt dat ding echt interessant! Ik was al een tijdje opzoek naar een goeie mp3 speler maar denk toch echt dat dit um wordt! zit docking station alles bij. Eventueel afstandsbedieing erbij en tis compleet! Maar er rest mij nog steeds 1 vraag kan je dit ding ook voor massa opslag gebruiken ? een dvdtje eropzette bv.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:33:
It finally happened !
Nooit gedacht, maar Sony heeft MP3-support in zijn nw-hd3 ingebouwd.
De nw1-2 kunnen omgebouwd worden.

-22h battery life
-gapless playback
-MP3 bitrate 32-320

Staat op dapreview.

Opeens wordt dit wel een erg aantrekkelijke keuze. Ik vind de ipod mooi, maar de Sony ziet er (imho) toch wel veel cooler uit. Nu hopen dat em hier snel uitkomt...
Kan daar niets over vinden? Url aub :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Zolang er (@^!%^$* Sonicstage software voor nodig is, ben ik blij met mijn Carbon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.dapreview.com
Stond er toch ? ;)

Ik zie dat ze ondertussen in kleine lettertjes erbij hebben gezet dat het Japan-only is...
Jammer. Import zie ik niet zitten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al iets gehoord van de sony NW-E99 (1GB)
http://www.sony.nl/PageVi...96&section=nl_NL_Magazine

Lijkt me ideaal. 1GB is meer dan genoeg voor mij. En hij is nog compact ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:04:
www.dapreview.com
Stond er toch ? ;)

Ik zie dat ze ondertussen in kleine lettertjes erbij hebben gezet dat het Japan-only is...
Jammer. Import zie ik niet zitten. :'(
Het zal hier ook wel komen toch??

En hoe zit het met dat ding als externe hdd te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Geen firmware updates dus, gewoon dokken voor een nieuwe. Zei ik het niet :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet helemaal juist.
Voor een schappelijke prijs (19$) bouwen ze je hd1 of 2 om.

Sony decodeert met behulp van een dedicated processor, dus firmware kan hier niets aan veranderen.
Voordeel is dat dat veel stroom uitspaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
dus het enig verschil tussen de HD1 en HD 3 is de native mp3 support?

[ Voor 48% gewijzigd door Chillmeister op 01-12-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is wel vet, alleen aardig prijzig. En is er ook kwaliteit verlies als je je muziek moet omzetten naar atrac3 ofzo? En hoe zit het met de geluidskwaliteit, beter/slechter dan ipod?
Sony is geweldig alleen jammer dat ze altijd de standaard willen zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de geluidskwaliteit die schijnt wel goed te zijn! Maar mijn grote vraag rest nog steeds: Is hij te gebruiken als externe hdd.... en kan je er Eventueel tekst bestande op "afspelen" ? Zodat je de tekst op het scherm kan lezen zoals dat kan bij de ipod en iriver Hxxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooooh wat is ie mooi lalalallalala. Ik wilde eerst een ipod, maar nu iedereen een ipod heeft is dat niet meer vet. Ik heb nu een net-md. Alles staat op atrac hier dus die kan ik dan mooi overzetten als het goed is. Hij ziet er echt te mooi uit. Hopen dat de prijs iets omlaag gaat en de muziek kwali goed is.

[edit] snap er nix meer van. Deze topic is blijkbaar de 1 en 2 en ik bedoel de NW-DH3. ( ik snap het weer)

Ik ga binnekort nog wel een keer naar de states dollar = cheap. Gaat helemaal goed komen.

Ik hoop idd ook dat ie een externe hd kan zijn. En dat ie toch wel snel uitkomt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
De NW-HD1 kun je gewoon als HD gebruiken. Hij popt in explorer gewoon op als removable drive en dan is het een kwestie van foldertje maken en bestanden erop zetten.
Dus ja hij is als externe HD te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:38:
ooooh wat is ie mooi lalalallalala. Ik wilde eerst een ipod, maar nu iedereen een ipod heeft is dat niet meer vet. Ik heb nu een net-md. Alles staat op atrac hier dus die kan ik dan mooi overzetten als het goed is. Hij ziet er echt te mooi uit. Hopen dat de prijs iets omlaag gaat en de muziek kwali goed is.

[edit] snap er nix meer van. Deze topic is blijkbaar de 1 en 2 en ik bedoel de NW-DH3. ( ik snap het weer)

Ik ga binnekort nog wel een keer naar de states dollar = cheap. Gaat helemaal goed komen.

Ik hoop idd ook dat ie een externe hd kan zijn. En dat ie toch wel snel uitkomt.
Misschien is de iAudio M3L wat voor jouw.. :9 Met nog meer functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:44:
niet helemaal juist.
Voor een schappelijke prijs (19$) bouwen ze je hd1 of 2 om.

Sony decodeert met behulp van een dedicated processor, dus firmware kan hier niets aan veranderen.
Voordeel is dat dat veel stroom uitspaart.
Kan iemand me vertellen waar en hoe dat zit. Dan haal ik gewoon de dh1 bouw hem ff om. en lache maar. Kan dat gewoon bij sony. Of moet het weer via beverwijk >:)

[EDIT] weet iemand wanneer hij in NL uitkomt, en heeft iemand dus andwoord op de vraag hierboven. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
\o/
Nu nog ff afwachten hoe het hier in NL geregeld gaat worden met dat terugsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus een aantal vraagjes. Ik was dus geinteresseerd in de NW-HD3 speler en wou er http://www.audiocubes.com/product_info.php?products_id=981 deze afstandsbediening bij kopen. Nou vroeg ik me een aantal dingen af, mocht ik deze nou importeren, kan ik hem dan gebruiken voor mijn Europese NW-HD3 speler en zo jah, hoe werkt dit (gewoon met de 3,5mm aansluiting ofzo). Ook vroeg ik me af of deze afstandsbediening bij een Europese/Nederlandse (web)winkel te bestellen is aangezien ik niet zoveel trek heb in importeren uit Amerika.

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:33:
Ik had dus een aantal vraagjes. Ik was dus geinteresseerd in de NW-HD3 speler en wou er http://www.audiocubes.com/product_info.php?products_id=981 deze afstandsbediening bij kopen. Nou vroeg ik me een aantal dingen af, mocht ik deze nou importeren, kan ik hem dan gebruiken voor mijn Europese NW-HD3 speler en zo jah, hoe werkt dit (gewoon met de 3,5mm aansluiting ofzo). Ook vroeg ik me af of deze afstandsbediening bij een Europese/Nederlandse (web)winkel te bestellen is aangezien ik niet zoveel trek heb in importeren uit Amerika.

Alvast bedankt.
Je kan hem aansluiting door de aansluiting boven op de speler dmv van zo gewone aansluiting met nog een soort printplaatje ernaast!:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/224_4.jpg

Of hij in nl te bestellen is weet ik niet, daarvoor zou je ff op het net moeten zoekeN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Kan iemand de precieze geluid-specs geven van de NW-HD3? Vooral de sterkte van het uitgaanssignaal (maximaal vermogen ) en waarde van "Signal to noise". Deze 2 bepalen toch in grove lijnen de kwaliteit van het geluid, nietwaar? Kan er ook een dynamisch hoofdtelefoon op aangesloten worden (voor in huis gebruik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot de DH-3 er is. Echt aso dat Engeland hem al met kerst heeft en wij er weer op moeten wachten :( 370 vind ik een mooie prijs aangezien je er een hoesjedock en een afstandbediening bij krijgt. Heeft iemand al een goed Nederlands artikel gevonden er valt echt haast nix over de speler te vinden :'( Ook geen exacte nl release datum.

Iemand info of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:44:
[...]

Je kan hem aansluiting door de aansluiting boven op de speler dmv van zo gewone aansluiting met nog een soort printplaatje ernaast!:
[afbeelding]

Of hij in nl te bestellen is weet ik niet, daarvoor zou je ff op het net moeten zoekeN!
En dat printplaatje krijg ik gewoon bij de remote, of moet ik die ook nog eens los kopen? En in principe is de aansluiting van Nederlandse hoofd-telefoon ingangen gewoon hetzelfde als die van Amerika? Want ik heb namelijk Afbeeldingslocatie: http://www.circuitcity.com/IMAGE/product/hires/son/EC.SON.MDRQ22LP.JPG

deze oordopjes en die moet ik er gewoon normaal op kunnen aansluiten. O, en op het internet had ik al even gegoogled na een Nederlandse winkel die de afstandsbediening verkocht maar ik kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een mooie afstandbediening van mn oude sony mz-N707 MD. Die is toch zwart, en de NW-HD3 die ik wil is ook zwart. Einde probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mischien wel die NW-HD3 kopen, want mn iPod batterij gaat nog maar 8 uur mee max en 10gb is wel wat weinig enzo.
wat is de release datum in engeland of nederland?
hoeveel gaat het kosten?
kan ik hem opladen via usb (als ik hem in engeland koop werkt die stopcontact ding vast neit dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:25:
ik wil mischien wel die NW-HD3 kopen, want mn iPod batterij gaat nog maar 8 uur mee max en 10gb is wel wat weinig enzo.
wat is de release datum in engeland of nederland?
hoeveel gaat het kosten?
kan ik hem opladen via usb (als ik hem in engeland koop werkt die stopcontact ding vast neit dus)?
zelfde prijs als de HD1. tenminste hij staat voor 299 pond op de engelse sony site. dat was ook de prijs vn de HD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

MMport krijgt hem binnenkort zeggen ze, ik had een mailtje verstuurd met daarin de vraag wanneer ze de MD3 in hun assortiment krijgen.

Antwoord:

L.S.

Deze komt binnenkort in ons assortiment en zal tussen de 380 en 400 euro gaan kosten.

Met vriendelijke groet,

Sales Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:31:

Deze komt binnenkort in ons assortiment en zal tussen de 380 en 400 euro gaan kosten.

Sales Support
Binnenkort ? Yuk, ik haat die salestalk. :(
Lees: we weten het niet, maar koop em zeker nergens anders.

't Zal wel niet voor de kerst zijn zeker.
Ik wou de kerst nochthans als uitvlucht gebruiken bij mijn wederhelft om een hd-player te kopen...
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Sonystyle.nl kan je nu een pre-order plaatsen bij de shop en wordt hij begin januari verzonden. Dan schat ik tussen nu en 15 januari ongeveer dat je ermee op straat loopt.

En je kan hem via USB opladen. Quote Sony UK:

20 GB Network WALKMAN with HDD
ATRAC3plus and MP3 compatible
Sony 'G-sensor' technology protects your hard disk's content when dropped
Extremely long playback time of 30 hours with built-in battery
Large 7 line (1.5 inch) LCD with green backlight
SonicStage® 2.3 software for easy music management and unlimited transfers of your favourite tracks
Supports all popular digital audio compression formats: ATRAC / MP3 / WMA / WAV
Can store audio, video, and data files (Word, Powerpoint, ATRAC, MP3, JPEG, MPEG, etc)
Fast music and data transfer via Hi-Speed USB connection
Durable aluminum body
USB power charging
Supplied accessories: headphones, rechargeable battery, USB adaptor, USB cable, AC adaptor, carrying pouch, SonicStage® 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

370€. Das nog te doen.
Maar....zonder dock.
Niet dat mij dat veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:02:
370€. Das nog te doen.
Maar....zonder dock.
Niet dat mij dat veel uitmaakt.
geen dock en geen remote nog net wel een hoesje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:10

YellowCube

Wait...what?

* YellowCube ziet Sonicstage staan en krijgt spontaan jeuk

heb een aantal jaar een NetMD gehad en de lol van de gadget ging er mede door SonicStage toch wel behoorlijk af...
Verder vind ik het een mooi ding, maar mede door m'n ervaring met de NetMD weet ik niet zo goed wat ik van de specificaties moet geloven. Uiteraard geeft elke fabrikant gunstigere specificaties op over z'n produkten, maar Sony spant toch wel de kroon...
13.000 nummer is zo'n voorbeeld. Idd, als je het niet erg vind om muziek te horen wat klinkt alsof het door een mobiele telefoon afgespeeld wordt.
Zet er dan gewoon bij dat er 8000 nummers oppassen.
Batterij-duur is wel een groot voordeel...30 uur geloof ik niet zoveel van, maar al is het maar 20, dan is dat al een hele verbetering t.o.v. bijv de 8-12 uur van de iPod.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
The HD1 ships with a stylish, black docking cradle. However, it's important to know that you'll need the cradle whenever you want to recharge the battery or transfer tracks to the device. In fact, the HD1 must be plugged in to a power outlet even if you simply want to transfer tracks. This is a bit of an outrage, in our eyes.
Ik hoop dat dit toch echt anders is bij de HD3. Je krijgt er standaard geen dock bij dus zou dat betekenen dat je de batterij niet kan opladen en geen bestanden kan overzetten. :? De HD3 is dus wel degelijk een ander apparaat dan de HD1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
.. en dan lees ik dit over de HD1. Dat KAN toch niet!? :r
...3rd bummer. You have to "register" your player to your pc. This means that I cannot even download to my OWN player from different computers. I loaded their Sonic Stage s/w in two of my PC's. When I went to d/l to my player from the second PC it would not let me. I had to go back, delete all the files on the player, register both PC's through Sony's connect service (their version of itunes) and then was I able to download to the player from both PC's. You are also limited to 3 registrations per player. This means you can only use 3 different pc's to load music from...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadVibes schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:22:
.. en dan lees ik dit over de HD1. Dat KAN toch niet!? :r
[...]
Dat kan inderdaad wel, maar deze beperking was altijd al van toepassing bij Sony's netwerk walkman's. Sony houd er niet zo van als je maar overal je bestanden kan sharen.

Hopelijk werkt die mp3 functionaliteit gewoon eenvoudig door mp3 bestanden over te zetten via Explorer, dan ga ik ook weer voor Sony.

Ik heb ooit een MS-NW9 gehad, erg goed van kwaleit. Alleen die hele methode van Open MG en atrac vond ik te beperkt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het antwoord van Sony toch echt de VGF-AP1....
40Gb harde schijf met kleurenmonitor waarop je via G-Sense je muziek kunt uitkiezen of je foto's bekijken. Rechtstreekse aansluiting met je Camera via USB...

Hoezo Imagetank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:48:
Volgens mij is het antwoord van Sony toch echt de VGF-AP1....
40Gb harde schijf met kleurenmonitor waarop je via G-Sense je muziek kunt uitkiezen of je foto's bekijken. Rechtstreekse aansluiting met je Camera via USB...

Hoezo Imagetank :D
Trouwens die is € 409 euro, heb hem namelijk net gehaald bij hd.nl in Amsterdam! Is dus goedkoper dan de Ipod 40GB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan je HD-3 opladen via usbkabel en gewoon via adapter. Beter dus dan de HD-1. Enige kutte is alleen dat je er geen remote bij krijgt. Maar die heb ik nog over van mn sony md. Ook zwart dus dat past mooi bij de zwarte die ik wil. Alles bij elkaar kun je ipod prijs en HD3 prijs wel met elkaar vergelijken. Aangezien je voor je ipod ook nog usb draden enzo moest kopen. En geen hoesje erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schmoove schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:54:
De NW-HD1 kun je gewoon als HD gebruiken. Hij popt in explorer gewoon op als removable drive en dan is het een kwestie van foldertje maken en bestanden erop zetten.
Dus ja hij is als externe HD te gebruiken.
En dan kan je er ook via explorer bestanden op zette en afhale? Of heb je daar weer sonicstage voor nodig :(. En Als dit kan waarom kan je er dan zo niet muziek op zette8-)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sony md MZ-N707 minidisc. Van sony mag je dus niet uploaden terug naar de computer. Maar ik heb vet veel mdtjes met muziek die ik niet meer op de comp heb. Is er een mogelijkheid om dingen van md over te zetten naar de HD3. Zou echt wel ff handig zijn. Maybe kan het via sonicstage. Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:13:
[...]

En dan kan je er ook via explorer bestanden op zette en afhale? Of heb je daar weer sonicstage voor nodig :(. En Als dit kan waarom kan je er dan zo niet muziek op zette8-)??
Ja data kun je er ook weer net zo makkelijk afhalen. Waarom met muziek niet? Geen idee... maar met data werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij de sony winkel in Amsterdam. Ze wisten nog nix af van de nieuwe NW-HD3 (mijn eerste reactie: lozeeeers) Maar toen ging hij het ff navragen bij zn baas. Ze krijgen het altijd 2 maanden van te voren te horen, krijgen ze informatie over product etc. Ze hadden dit nog niet gekregen. Dus hij wist mij te vertellen dat het dan nog een maand of 2/3 zou duren voordat hij in Nederland in de winkel zal liggen. :( Ik hoop dat het gewoon een domme verkoper was, want ik wil hem in januari al hebben. Die HD1 hadden ze er wel, echt ongelovelijk klein. De HD3 is gelukkig even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de HD1 en HD3?
en is er ook een hd2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:24:
Ik was net bij de sony winkel in Amsterdam. Ze wisten nog nix af van de nieuwe NW-HD3 (mijn eerste reactie: lozeeeers) Maar toen ging hij het ff navragen bij zn baas. Ze krijgen het altijd 2 maanden van te voren te horen, krijgen ze informatie over product etc. Ze hadden dit nog niet gekregen. Dus hij wist mij te vertellen dat het dan nog een maand of 2/3 zou duren voordat hij in Nederland in de winkel zal liggen. :( Ik hoop dat het gewoon een domme verkoper was, want ik wil hem in januari al hebben. Die HD1 hadden ze er wel, echt ongelovelijk klein. De HD3 is gelukkig even groot.
Hmmz kijk eens op mmport.nl daar is ie al te krijgen? Hij zou iig 10 december in de winkels moeten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schmoove schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:47:
Ja data kun je er ook weer net zo makkelijk afhalen. Waarom met muziek niet? Geen idee... maar met data werkt het prima.
Nou je kunt er via explorer dus wel muziek op zetten maar die speelt die dan niet af |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:23:
[...]

Hmmz kijk eens op mmport.nl daar is ie al te krijgen? Hij zou iig 10 december in de winkels moeten liggen!
HUH???? Slaan ze de nw-hd2 gewoon over... :? ?? ik vraag me af waarom ze de nw-hd3 eerder gaan uitbrengen dan de nw-hd2 of misschien is de nw-hd2 alleen voor de Aziatishe en Amerikaanse markt bedoeld en niet voor de Europese?? iemand die dit kan bevestigen??

ey maar net ff deze link http://www.audioforum.be/article210.html&mode=nested bezocht en er staat

De speler (sony nw hd-3) zal in de UK beschikbaar zijn voor Kerstmis tegen een prijs van £249 (wat hem ineens 30£ duurder maakt dan de vegelijkbare I-Pod) en in de rest van Europa in de eerste helft van 2005 tegen 369 euro

Dus volgens mij moeten we toch maar lang wachten op de nieuwe sony players :Z

hehe.. de sony nw-hd3 mag er zeker wezen (de paarse en de zilvere zijn gruwelijk :P)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:25:

wat is het verschil tussen de HD1 en HD3?
en is er ook een hd2?
HD1
-geen mp3 support (met betaling aan sony service is het mogelijk native mp3 support)
-groen achtergrondlicht
-alleen in zilver/zwart uitvoering

HD2
-geen mp3 support (met betaling aan sony service is het mogelijk native mp3 support)
-blauw achtergrondlicht
-in roze, blauwe en zilver uitvoering
(Voor plaatje check maar naar mn vorige post in deze topic ;-))

HD3
-wel mp3 support
-Zilvere uitvoering (heeft witte achtergrondlicht), Paarse uitvoering (heeft paarse achtergrondlicht) en de andere uitvoeringen (blauwe achtergrondlicht)
-in zilvere, blauwe, paarse, rode en zwarte uitvoering
-afmeting is kleiner

(weet bij de uitvoeringen niet zeker of ze ook daadwerkelijk hier in Nederland worden uitgebracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:23:
[...]

10 december :| hoe kom je bij die 10 december, die sony winkel zegt dus dat het nog maanden zal duren. 10 december zou te vet zijn. das namelijk over 5 dagen :*)
bovendien zegt sonystyle.nl begin januari, dus volgesmij klopt het niet wat je zegt 8)7

op mmport staat dit: Product is leverbaar vanaf:
01-01-2005

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de blauwe versie komt niet in Europa.
Die achtergrond lichtjes kun je neem ik aan ook wel uit zitten, dan doe je veel langer met de batterij. Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:22:
[...]

10 december :| hoe kom je bij die 10 december, die sony winkel zegt dus dat het nog maanden zal duren. 10 december zou te vet zijn. das namelijk over 5 dagen :*)
bovendien zegt sonystyle.nl begin januari, dus volgesmij klopt het niet wat je zegt 8)7

op mmport staat dit: Product is leverbaar vanaf:
01-01-2005
Dit had ik ergens gelezen misschien ging het ook wel over de nnw hd 2 alsk me dan vergis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. een primeurtje de eerste Sony NW HD3 review

hier is de link Sony NW-HD 3 Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:26:
hehe.. een primeurtje de eerste Sony NW HD3 review

hier is de link Sony NW-HD 3 Review
laatste deel is japans, en vertaling is nou niet echt toppie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de Sony VGF-AP1L betreft... echt een prima ding! Je kan de foto's gewoon kopieren via explorer, dan kan je een slideshow laten weergeven. Dit kan op 2 standen, mooi kwaliteit, en lelijk. Als je voor de hogere kwaliteit kiest, dan duurt het wat langer voordat hij switcht naar de volgende foto.

Verder vind ik het echt een ramp, dat converteren. Duurt super lang!
Het valt wel mee als je ze er 1 voor 1 opzet, maargoed.. ik gooi er gelijk een map in met 200 mp3's, en dan gaat t super traag zeg... Terwijl data ernaartoe kopieren supersnel gaat!

Half december komt er voor deze ook een firmware uit met mp3-support. Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Ik zie op mp3speler.nl dat de HD1 de volgende geluidspecs heeft:
- Maximaal vermogen 2x 15mW
- Signal to Noise speler > 90DB

Dat zijn toch geen specs waar een naam als Sony bekend om is? Een Creative Muvo2 heeft bijvoorbeeld specs van resp 2x30mW en >98DB, een stuk beter dus!

Ik mag hopen dat de HD3 een beter presteert dan HD1. Of zit ik nu te mierenn**ken en kan ik dat verschil niet horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nieuws, updates, wat dan ook. Tis nogal stil rond de NW-HD3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is nog wat:

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=426

Prijs valt nog mee : 380€
Leverbaar vanaf 1/1/2005...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:54:
Hier is nog wat:

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=426

Prijs valt nog mee : 380€
Leverbaar vanaf 1/1/2005...
Zit dichterbij die 390€, wat nog altijd veel te duur is, eerlijk gezegd.

Zo rond de ~340 zou wat beter zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog te twijfelen tussen de NW-HD1 en de NW-HD3.

De NW-HD1 kost bij www.mp3spelers.nl € 350 wn de NW-HD3 gaat niet minder dan € 380 kosten |:(.

Ik vind de NW-HD1 mooier dan de NW-HD3, maar die zilvere en zwarte NW-HD3 zien er ook best mooi uit.

Moeilijk, moeilijk. Ik denk dat ik tot 1/1/'05 w8 en dan beide spelers ga vergelijken om tot een definitief besluit te komen.

Edit:
Ik heb net een hele negatieve review gelezen van iemand die hem in Japan heeft gekocht:

http://www6.head-fi.org/f...4659&posted=1#post1114659

Hij heeft wel een paar problemen meer dan wij gaan hebben, want hij heeft een engelse Windows (XP) versie en de Japanse versie met Sonic Stage 2.3 ondersteunt alleen de Japanse Windows.

Nu twijfel ik nog meer over welke ik zal nemen |:( |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Waar zou ik een HD-1 omkunnen laten zetten naar een HD-3

Dus met andere woorden waar zitten die sony shops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik nix hoor van sony, blijf ik toch hopen dat ik hem mid januari in mn zak kan hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Me too, ook al heb ik wel wat overtuiging nodig (zie eerdere posts), dit is en blijft een mooi apparaatje. Ik heb de HD1 even in handen gehad bij een dealer om de hoek, wat is ie klein voor een 20GB speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij is erg klein, maar ik dacht dat die hd1 nog wat kleiner is. Op deze site zie je vergelijking ipod en i river qua grootte.

http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de NW-HD1 nemen, want daar krijg je Cradle, kabels, hoesje en een stick AB bij.

Bij de NW-HD3 krijg je alleen de speler en een hoesje en een adapter + de USB kabels. (AB is niet standaard in Japan, misschien hier dus ook :( ).

En het prijsverschil wordt misschien heel groot, want de NW-HD is bij mp3spelers.nl € 350 incl. verzendkosten en de NW-HD3 wordt maar door een paar winkels aangeboden, maar niet voor minder dan € 380.

Alleen wil ik zeker weten wanneer de native mp3 support komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 02-09 19:13
van die hd3 is de officiele retail prijs nog niet bekend bij sony
ik denk dat er overal wat veilige "hoge" prijzen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de startprijs van de HD1 was iets van 450. Veel hoger dan wat hij nu is. Dat zal ook wel met de HD3 zo zijn. Je krijgt er idd wat minder bij. Jammer dat je bv geen remote krijgt, maar die zit ook niet bij de ipod. Ik vind de hd3 gewoon veel mooier, dan de hd1. Das puur persoonlijk.
Hd1 heeft ook nadelen hoor, als je op wil laden moet je er altijd een doc op doen etc. Hd3 kun je gewoon usb opladen. Tis nu wachten op eerste review uit Engeland, die krijgen hem met kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Laat even weten wanneer er een review online staat, k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadVibes schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:34:
Laat even weten wanneer er een review online staat, k?
als ik hem vind, meld ik het natuurlijk hier even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik zag in het dixons boekje dat de HD1 gewoon mp3 support. Ik heb dit nog niet gevraagt, winkel zit in de stad en fiets daar niet altijd langs. Maar weet iemand zeker of de HD1 nu mp3 support of is dit gewoon een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zowel de NW-HD1 als 2 zit MP3 support, alleen 'vergeten' ze erbij te zetten dat je MP3 bestanden om moet zetten naar Sony's eigen ATRAC formaat via (het buggy) SonicStage. Vandaar dat men erbij zit dat hij het 'ondersteund'. De NW-HD3 is tot nu toe de enige HDD player van Sony die daadwerkelijk MP3's afspeelt. Je 'oude' NW-HD1/2 kan je bij Sony volledig MP3 compatible laten maken over een tijdje (zodat je ze dus ook af kan spelen).

Verwijderd

Ik ga begin Januari de NW-HD1 halen, maar weet iemand misschien of de NW-HD1 wordt vervangen door de NW-HD3 of dat hij gewoon leverbaar blijft??

Edit:
De NW-HD1 wordt in prijs verlaagd :):)!!!

Bij Dixons is hij nu € 349. (€ 1,05 duurder dan bij www.mp3spelers.nl :P :P ).

Weet iemand misschien waar je zo'n Sony AB kan halen? Die lange stick bedoel ik dan.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Je kan ook gewoon op de NW-HD1 mp3s afspelen. Ik was vandaag bij de dixons en daar zeiden ze ja dat kan. Je krijgt er iets bij wat iets installeerd.

Dus ik ga deze nu kopen. Lekker 30 uur muziek luisteren achterelkaar. Kan niet beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
blackraid3r schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:29:
Lekker 30 uur muziek luisteren achterelkaar. Kan niet beter
Je tijd gaat NU in, succes ermee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Je kan ook gewoon op de NW-HD1 mp3s afspelen. Ik was vandaag bij de dixons en daar zeiden ze ja dat kan. Je krijgt er iets bij wat iets installeerd.

Dus ik ga deze nu kopen. Lekker 30 uur muziek luisteren achterelkaar. Kan niet beter
uh jaa ;) dan wordt het zeer waarschijnlijk eerst door sonicstage eerst omgezet. ik zou het nog maar "ff" tjekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Lezen mensen uberhaubt wel iets of hoe zit dat.

Hij ondersteunt geen mp3, ja ze zeggen van ''wel'' maar die mp3's moet je omzetten via sonicstage.

Oftwel, dikke snikkel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

dat zeg ik dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 17:12
Ik heb de NW-HD1 gister gekocht bij de Dixons. Zeiden ook dat ie MP3 ondersteunde en bovendien het 'veel betere' Atrac3 oid.. ik dacht dus mooi, dan kan ik dat later altijd nog is proberen. Geen idee van dat je het om moest zetten. Vind het wel een beetje oplichterij..

Maar gelukkig duurt omzetten niet zolang als je SonicStage op AtracPlus3 256 zet :) en zoveel ruimte scheelt het niet in de vergelijking met de mp3's die ik heb in 192kbs of hoger. Geluidskwaliteit is voorzover ik goed kan horen, goed :P

Maar ik lees een paar posts hierboven dat er een update voor komt? Dus dat je wel echt MP3's kan afspelen. Is dat al bevestigd door Sony, en weet iemand wanneer die update dan gaat komen?

Ik zit er nu sterk aan te denken het apparaat terug te sturen en de NW-HD3 te bestellen die wel MP3 zou moeten ondersteunen. Bovendien is de USB kabel die daar bij zit veel makkelijker, zo hoef ik geen cradle + adapter mee te nemen naar school om even wat bestanden over te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg verwarrend allemaal. Als ik het goed heb is dit wat klopt.
je kunt je HD1 opsturen naar sony, of brengen naar een sony winkel. Daar doen ze een of andere firmware update, zodat je zonder omzetten mp3 files kunt luisteren. Want wat je nu doet je zet mp3's om en dat kon en moest altijd al. Dan heb je helemaal niets aan dat hele verhaal van mp3 dit mp3 dat. Sony doet er niet erg duidelijk over. Een ding is zeker, dan hd3 speelt gewoon zonder gezeur mp3's af en die ga ik dus ook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi juweeltje :)

Atrac3plus direct van CD is idd een must :D dan klinkt het echt heel wat beter dan MP3 :) (ok misschien niet als MP3 320Kbs.... maaar dat slupt ruimte als een koe gras eet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:15
is de hd3 nu al ergens te krijgen? en voor hoeveel? of kan ik beter de hd1 kopen en dan een firmware update laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk HD3 mooier. Ik lees wel een slechte review van de HD3 nu, hij zou erg veel geluid maken. En sonicstage zou weer eens nogal beroerd zijn. Het was wel een japanner die dit zei. HD3 gaat rond de 350 / 380 kosten. HD1 krijg je er wel wat meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
Hier een link van een review van de HD3, wees voorbereid, 't is niet erg positief :(
Nu maar hopen dat de Europese versie een verbeterde versie is.

http://www6.head-fi.org/forums/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NW-HD3 is de nieuwste toevoeging aan Sony's Network WALKMAN-serie. Enkele andere modellen in de serie zijn de onlangs geïntroduceerde NW-E95 en NW-E99, die ook afspeelmogelijkheid bieden voor ATRAC3plus en MP3, en de NW-E55 en NW-E75, die beide formaten ondersteunen na een gratis softwaredownload van het internet (www.sonydigital-link.com/DNA/NWW/nww.asp).
Misschien ook voor de HD1 ?

En wie heeft de HD1 al zou deze wat fotos ervan willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040701/sony1.htm vind je genoeg foto's denk ik :P .

Ik ga de NW0HD1 na het nieuwjaar halen, want met dock lijkt me beter dan zonder en de NW-HD3 gaat toch duurder worden en je krijgt er minder bij.

Als hij niet goed is dan breng ik hem gewoon terug en ruil ik hem voor een Ipod 20GB :P :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja die dock daar heb je veel aan zeg, véél meer dan aan een simpele usb kabel die je gewoon kan aansluiten op je pc en dan je zooi kan overzetten, ipv een dockstation die je áltijd bij je moet hebben wil je zooi veranderen |:(

Denk toch eens na, al die overbodige troep die je bij de HD1 krijgt is omdat je dat écht nodig hebt, bij de HD3 heb je geen dock nodig omdat je alles via een usb kabel kan doen.

Maarja veel plezier met je HD1, terwijl voor maar 30 euro meer je iets veel beters krijgt.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.