Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je niet druk het komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Jij hebt het dus getest , nu zoek ik een houder want waar hang je die nokia 6600
in zodat je én op het schermpje én op de weg kan kijken zonder ergens tegenaan te knallen :P nu heb ik wel wat van die dingen gezien die ze voor een pda gebruiken die hang je aan het raam ofzo. iemand nog betere suggesties want ik kan ook lastig iets aan t dashboard hangen...
misshien wat links voor me?
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 22:22:
[...]

Ik heb er lang over nagedacht en toch Route 66 Mobile 2005 aangeschaft. Ik wil geen GPRS diensten / Abonnementskosten en de Benelux is zat. Dus Wayfinder viel af. ..............g vragen zijn, stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hele mooie houders gezien voor de Nokia 6600. Erg mooi! Ik ben er alleen
nog niet achter waar die dingen vandaan komen. Ik zou eens kijken op www.
mobileplaza.nl, www.expansys.nl of gewoon bij de Halfords.

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Nou heb ik het hele zooitje gecopieerd van me ene mmc naar me andere mmc alleen nu moet ik me prodcut weer activeren???

Maar dit werkt dus niet als ik me code invul dan geeft hij ongeldig aan.

Wie weet hoe ik alles zonder problemen naar een ander kaartje en andere telefoon over kan zetten?

Verwijderd

DutchTSE schreef op 28 juli 2004 @ 22:55:
volgende vraag :Y)
stel ik koop um, dan staat ut proggy op die MMC kaart, maar hoe kopieer je je huidige MMC kaart naar die van route66, zonder cardreader (heb ik namelijk (nog?)) niet ;)

kan je alles bluetoothen :?
Zou je dan ook de boel naar een duostick kunnen kopieren en R66 op een P800 draaien?

Verwijderd

Brasil, dat werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op 12 augustus 2004 @ 13:20:
Nou heb ik het hele zooitje gecopieerd van me ene mmc naar me andere mmc alleen nu moet ik me prodcut weer activeren???

Maar dit werkt dus niet als ik me code invul dan geeft hij ongeldig aan.

Wie weet hoe ik alles zonder problemen naar een ander kaartje en andere telefoon over kan zetten?
Als je het produkt heb gekocht en op je telefoon heb laten activeren via sms met een product key (dus niet een activation key ) , dan kan je gewoon de inhoud van de orginele mmc op een ander mmc kopieren. Wil je een andere telefoon gebruiken dan moet je het opnieuw activeren met een product key maar dan is het wel beperkt geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchTSE schreef op 28 juli 2004 @ 22:55:
volgende vraag :Y)
stel ik koop um, dan staat ut proggy op die MMC kaart, maar hoe kopieer je je huidige MMC kaart naar die van route66, zonder cardreader (heb ik namelijk (nog?)) niet ;)

kan je alles bluetoothen :?
ja met een Symbian file manager. Het duurt wel lang dat overkopieren en weer terugkopieren maar het werkt. Ik heb route 66 op een Dane Elec mmc gekopieerd

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:54
Op dit moment is de prijs op de webwinkel van route66 veranderd naar 299 euro voor het volledige pakket, en 199 voor alleen de software.
Zou dit wel kloppen? Zo ja, dan zijn ze ineens de goedkoopsten van de pricewatch en dan vraag ik me af wanneer Takeitnow en consorten volgen... :)

Weet iemand wat de betaalwijze(n) is/zijn bij de Route66 winkel? Ik heb wel gezocht in de voorwaarden, en daar hebben ze het erover dat het geld binnen 14 dagen op hun rekening moet staan, maar ze zeggen er niet bij of dat met acceptgiro gaat of onder vooruitbetaling... Ik zal ze ook wel even mailen, kijken hoe snel ze antwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik kreeg net een mailtje dat Route66 de prijs heeft verlaagd met 100 euro, omdat ze de hardware voordeliger kunnen inkopen. Omdat ik hem voor 399 heb gekocht mag ik een extra kaart uitkiezen, die ze me dan toesturen. Ik denk dat ik voor Frankrijk kies. Ik denk dat de andere verkopers hun prijs dus ook wel binnenkort zullen laten zakken

• JohanF
@gjc:
Kon je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden bij de webwinkel van route66, bijv. onder rembours of onder vooruitbetaling? En hoe snel was ie thuisbezorgd?

Zit er nu zeker over te denken om het te bestellen... :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg het binnen een paar dagen thuisgestuurd. Heb betaald met mijn creditcard. Denk wel dat de prijs bij webwinkels nog wel eens een stuk lager zou kunnen worden dan die 299 euro.

• JohanF
Ok, dat is mooi dat ze het snel opsturen. 'k heb alleen (nog) geen credit card :'( dus waren er nog andere betaalmethoden dat je hebt gezien? Route66 heeft hierover ook nog niet geantwoord op m'n mailtje, maar wel kwam ik dit nieuwsbericht over de recente prijsverlaging tegen op hun site.
edit:
Ok, bericht gehad van Route66. Je kunt betalen met alle bekende creditcards, rabobank direct betalen, eenmalige incasso en bank/giro overschrijving.

Van Takeitnow heb ik ook nog geen reactie of ze van plan zijn de prijs te gaan veranderen. Ik ben benieuwd. :)

[ Voor 18% gewijzigd door JohanF op 27-08-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 05-09 11:42
Is er nog iemand tevreden over route 66 mobile

[ Voor 85% gewijzigd door whiteclear op 01-09-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Ik heb momenteel wayfinder, al ruim een half jaar op m'n nokia 6600. Als daar vragen over zijn: kom maar op!

Kan iemand me vertellen of die Route66 software ook los verkocht word? Of dat er een trial is? Ik zou het graag een keer willen proberen. Wayfinder bevalt me helemaal niet i.c.m. T-Mobile abonnement. Ik heb namelijk een GPRS databundel van 1 MB per maand. Alleen wat is nu het geval, die eikels van T-Mobile ronden je GPRS gebruik af op 100Kb per dag. Beetje lullig als je maar 5Kb hebt gebruikt voor het berekenen van een route he?

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Is er soms nog nieuwe info bekend over TomTom Mobile? Wanneer wordt het nou precies released? En gaat TomTom Mobile beter worden dan Route 66 Mobile?

Verwijderd

TomTom mobile komt in September op de markt. Zodra beide pakketten op de markt
zijn, zal je overal vergelijkingen zien opduiken. Wat ik gezien heb van TTmobile, doet
mij plezier en geeft mij de voorkeur voor TTmobile in plaats van Route66. Vooral de
eenvoudigheid en het scherm waarop genavigeerd wordt is veel mooier.

Verwijderd

Hoi,

Gister heb ik route66 gekocht nadat dit topic eens goed had door gelezen, ik heb hem hier besteld:
http://www.pdashop.nl/product/3436/3321

Ik las nogal wat negatieve dingen over de route66 maar het werkt echt super hoor, ik vind hem zeer snel, ik heb geen ervaring met echte dure navigatie systemen misschien werkt dat nog wel beter maar ik zou eigenlijk niet weten wat er beter zou kunnen aan de route66.

Dus mensen die nog twijfelden, ik kan het je zekers aanraden. :)

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Route 66 is bagger traag...Reageerd bij afslagen vaak te laat. Maar heb hier ook vergelijkingsmatriaal Vdodayton :9 ..

Ik zou het dus nooit kopen...prijs is ook aanzienlijk :r

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op 02 september 2004 @ 13:38:
Route 66 is bagger traag...Reageerd bij afslagen vaak te laat. Maar heb hier ook vergelijkingsmatriaal Vdodayton :9 ..

Ik zou het dus nooit kopen...prijs is ook aanzienlijk :r
mja, gemengde gevoelens heb ik daar over. Soms traag soms niet, maar het werkt wel op een trage symbian phone. TomTom mobile zou ik pas een oordeel kunnen geven als ik er bepaalde routes mee heb gereden . Dat vergelijken is gewoon verwend gedrag...zo simpel ligt het. Route 66 is momenteel voor symbian gewoon de enigste 'onboard' route planner.... :O

Heb je al een PDA ? neem daar een routeplanner op.
Heb je geld zat speciaal voor GPS , koop iets standalone.

Werkt allemaal sneller en beter of gelijk , blaat

Heb al een S60 telefoon ergens 'gratis' bij gekregen ...en interesse in GPS.
Neem Route 66 of wacht op Tomtom....dat vind ik dat tenminste
:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Route66 Mobile Benelux 2005.

Ik heb zelf een nokia 6600 en nu heb ik Route66 Mobile Benelux 2005 gedownload.

Dit zijn allemaal .bin en .cue files die met bv. Nero op een cd gebrand moeten worden, waarna het geheel geinstalleerd dient te worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

En eigenlijk nog belangrijker: Heb ik ook een zogenaamde GPS-antenne nodig?

Omdat ik Route66 Mobile Benelux 2005 heb gedownload, weet ik namelijk niet wat er allemaal in het pakket zit als je gewoon in de winkel koopt, vandaar.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je zien wat er in het pakket zit.

http://www.pdashop.nl/product/3436/3321

Ik zag dat ie ook al op emule rondzweeft en ook gecracked ik vraag me alleen af of die crack ook echt werkt daarom heb ik hem maar gekocht en er zit gelijk een hele kleine BT gps module bij, en ja die heb je wel nodig anders wil het niet.

Op marktplaats staan wel een aantal bt gps modules te koop voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
waarom zegt iedereen dat route66 langzaam is?
ik geloof het niet ;
zie filmpje http://www.wannahaves.nl/whtv/s4-31-route66.asp
en waarom dat gedoe over creditcards?
ga je hem toch gewoon bij de dixons halen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stel ik nou een paar hele domme vragen hoor...

Als je op de snelweg zit en je moet nog een kilometer of 30 de snelweg volgen (zonder knooppunten) houdt de dame van Route 66 dan gewoon haar mond? Of krijg toch soms/regelmatig/vaak/te vaak een aanwijzing?

Hoe gaat Route 66 om met je screensaver? Ik heb zelf een Nokia 6600. Hiervan gaat na een halve minuut ofzo het licht van de display uit. Na een minuut ofzo gaat hij over op de screensaver. Lijkt me niet handig als je aan het navigeren bent. Brand je display daarentegen weer heel de rit (van bijv. een uur) dan is dat wel te merken aan je accu neem ik aan. Kortom: moet ik mijn gsm dan onderhand iedere dag opladen? Vind de accu-duur van een Nokia 6600 toch al niet zo heel top als ik eerlijk ben...

Laatste vraag:
Is het bij iemand van jullie bekend of er oplossingen zijn voor 2 bluetooth connecties? Als mijn gsm aan het bluetoothen is met dat gps ding, dan kan ik (neem ik aan) geen andere bluetooth toepassing gebruiken zoals een BT carkit of headset?

Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!

Groeten,
Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan geen andere BT verbindingen aan. Je kan er maar 1 tegelijk aan. Dus alleen de
GPS ontvanger of alleen de BT headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software van Route 66 2005 Benelux is te koop voor 50,00 euro via Marktplaats.
Dan nog effe een GPS ontvanger kopen (ongeveer 140,00 euro en klaar is Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 22:23:
Software van Route 66 2005 Benelux is te koop voor 50,00 euro via Marktplaats.
Let op dat het pakket niet al op een andere telefoon geactiveerd is met de bijbehorende productsleutel. Anders moet je op zoek naar een crack o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meende ook dat iemand hier zei, dat route 66 niet met huisnummers werkt, toch wel hoor, en ook zeer nauwkeurig.

En over die accu, ik vind het reuze mee vallen, kan je zelf instellen dat displayverlichting wel of niet aanblijft tijdens navigeren.

En als je dus 30km lang rechtdoor moet dan houd die stem ook 30km haar kop :)

Verwijderd

Check your mail please

[ Voor 91% gewijzigd door Jaymz op 15-09-2004 10:30 ]

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:09:
Ik heb wel degelijk een crack van Route 66 2005 Benelux.
Rot ff snel op met cracks! (zie pollicy) En er ook nog geld aan willen verdienen, schandalig!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Hoe kan ik dit netjes brengen...

italianokia door jouw soort kunnen we niet netjes over een programma ideeën uitwisselen, want nog even er zit een slotje op deze topic.

Iedereen kan wel een crack vinden maar deze discussie gaat niet over hoe jij een software bedrijf kan bedotten maar het gaat over een navigatie systeem op een symbian60 toestel.

Ik zou het heel erg jammer vinden als hier een slot op komt door jouw crack verkoop actie (die je gratis heb gedownload) want ik volg de topic al vanaf begin.

Om over Route66 te verder gaan, op de site staat dat het mogelijk is om een simulatie te afspelen van een route, mijn collega heeft deze software i.c.m. een toestel gekocht maar we konden deze functie niet vinden.

Verder vind ik Route66 toch verbazing wekend, ik heb zelf verschillende navigatie systemen gezien en getest maar het gaat mij om dat je met een gsm toestel toch een redelijke navigatie systeem heb, vooral als je af en toe eens moet rijden naar een onbekende plek, omdat je nu ook met een abo combinatie kan nemen is het natuurlijk erg aantrekkelijk.

• whiteclear
Met abbo is idd aantrekkelijk. Jammer dat ze dat nog niet hebben voor TomTom Mobile. Maar dat is waarschijnlijk omdat TomTom Mobile pas een week in de winkels liggen.

offtopic:
Voor de rest vind ik het ook niet leuk dat zulke cracks hier worden verkocht of over gepraat. Doe dat voortaan gewoon niet, want je heb erg veel kans dat er een slot op komt.

Ik heb zelf ook voor TomTom Mobile 300 eurotjes moeten neerleggen. :)

• JohanF
Reptile-X schreef op 15 september 2004 @ 02:20:
Om over Route66 te verder gaan, op de site staat dat het mogelijk is om een simulatie te afspelen van een route, mijn collega heeft deze software i.c.m. een toestel gekocht maar we konden deze functie niet vinden.
Ze bedoelen dat je, als je een route hebt gepland, de route na kunt lopen door op 2 te drukken voor de routepijlen-weergave. Dan krijg je er automatisch de "gesproken rij instructies" bij en kun je met omhoog en omlaag door de stappen bladeren.
In 3d weergave krijg je de instructies door op 0 drukken, maar dan moet je eerst via "optie > bekijk > Route beschrijving" de juiste instructie gekozen hebben.

Verder staat er op de site dat je bij het pakket ook een nekkoord voor de GPS en een gebruiksaanwijzing (op cd) zou moeten krijgen, maar die zaten er bij mij niet bij. Nu is de gebruiksaanwijzing ook te downloaden van hun site, maar dat koordje was toch handig geweest voor op de fiets... :)

• whocarez
Ik heb sinds kort ook route 66. alleen de software in combinatie met een leadtek gps muis

alleen nou ben ik er nog niet achter hoe ik op huisnummer kan zoeken ik kom alleen op postcode of straat?

Daarnaast met welke gps muizen werkt route 66 allemaal?
En wie heeft er al stukken weg gevonden die nog niet op de kaart staan, ik heb er al 2.

• JohanF
whocarez schreef op 15 september 2004 @ 11:29:
alleen nou ben ik er nog niet achter hoe ik op huisnummer kan zoeken ik kom alleen op postcode of straat?
Gewoon (een gedeelte van) de straatnaam intoetsen en dan het huisnummer erachter. Dan zou die moeten aangeven: <huisnr.> straatnaam [plaatsnaam; gemeente] (postcode) :*)

• whocarez
Owkay dat werkt dus, gaf hier eerst een fout maar dat heb ik nu verholpen.

Maar heeft er hier al iemand ervaring met een bluetooth carkit in combinaite met een bluetooth gps module, werken die 2 dan wel samen met je telefoon of gaat dat niet werken, stond me namelijk iets van bij dat je maar maximaal 1 bluetooth apparaat kon connecten?

Ik wil namelijk een bluetooh carkit gaan halen en dan in combinatie met me leadtec gps adapter en uiteraard met 6600

Verwijderd

Ik heb dus route66 gekocht, die stond op een 128mb kaartje, nu heb ik ook een 512mb kaartje gekocht maar als ik alles kopieeer en ik doe dan mijn 512mb kaartje erin zie ik nergens route66 staan ook niet de andere dingen die ik erop heb gezet, wel zegt ie bij geheugen info dat er 110mb in gebruik is.

En mijn vriendin heeft net een 7610 gekocht hebben we daar even route66 in gedaan en geactiveerd en nu doet ie het niet meer in mijn eigen telefoon, moet je activeren maar kan nergens vinden hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaMmY
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Bij telfort hebben ze een aanbieding, een nokia 6600 + Route 66 voor 99 euro bij een 25euro abbo voor 2 jaar, ik ga deze van de week even halen.

Ik had alleen een vraagje, kan je ook points of interest handmatig invoeren
( bijv. trajectcontroles of flitspalen) ?

/me Een echte patomaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
whocarez schreef op 16 september 2004 @ 10:41:
Owkay dat werkt dus, gaf hier eerst een fout maar dat heb ik nu verholpen.

Maar heeft er hier al iemand ervaring met een bluetooth carkit in combinaite met een bluetooth gps module, werken die 2 dan wel samen met je telefoon of gaat dat niet werken, stond me namelijk iets van bij dat je maar maximaal 1 bluetooth apparaat kon connecten?

Ik wil namelijk een bluetooh carkit gaan halen en dan in combinatie met me leadtec gps adapter en uiteraard met 6600
vlgs mij werkt dit niet, met een 7610 zeker niet, ik denk dat een 6600 ook niet werkt omdat daar dezelfde software in zit. Je kan maximaal met 1 BT app verbinden met je telefoon...

helaas....

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb net TomTom mobile aangeschaft voor mijn 6600, zal als ik hem een aantal keer gebruikt heb hier mijn ervaringen neerzetten.

Ik kan alvast mededelen dat het kopiëren van het pakket van de originele meegeleverde 128Mb MMC naar mijn 512MMC zonder probleem werkt. :) De kopieerbeveiliging zit hem in de de ondersteuning van alleen de meegeleverde GPS-ontvanger die wel lekker klein is: 85x45x20

PSN-id: Chrasher

• whiteclear
Chrasher schreef op 29 september 2004 @ 15:30:
Heb net TomTom mobile aangeschaft voor mijn 6600, zal als ik hem een aantal keer gebruikt heb hier mijn ervaringen neerzetten.
Er is een speciale TomTom Mobile topic daarvoor: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/954124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds een week ook een nokia 6600 met route mobile aangeschaft, werkt prima alleen kan geen tmc ontvangen. Ik hem een t-mobile abb. en kan wel los gprs en zo, maar als ik dan bij route mobile kijk dan staat daar onder instellingen ->navigatie->gprs->.t-zones gprs, maar krijg geen tmc info, moet ik ergens in de instellingen van gprs wat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een gps receiver gekocht van royalteck, voor mijn siemens sx1. Ik kon er wel mee naar huis navigeren, kreeg alles goed te zien, en het was perfect. Alleen kreeg ik die leuke jongedame totaal niet te horen, kan iemand mij hiermee helpen? En ja, het geluid stond aan, maar ik hoorde niets....Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 19:37:
En ja, het geluid stond aan, maar ik hoorde niets....Wie kan me helpen?
Te telefoon mag niet in een stil profiel staan. Verder kun je het volume ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi Mensen,
Ik ben ook geinteresseerd in navigatiesoftware voor op mijn 6600. Dit vooral omdat ik over een aantal maandjes op vakantie ga naar de USA en ik daar heel wat moet gaan rijden. Nu heb ik al bij Route 66 en bij TomTom gekeken maar geen van beiden spreekt over USA maps. Bestaat er al wel een leverancier die navigatiesoftware voor in de USA op het Symbian OS levert icm bluetooth gps?
Alvast bedankt!

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Apache4u,

http://www.gpware.com/ ;)

Maar je moet wel mappen downloaden net zoals bij wayfinder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor ervaringen en info over TomTom Mobile op een 6600 kan je hier terecht:
Chrasher in "TomTom Mobile BeNeLux"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ook mischien vertellen hoe of wat ik de software kan copyen van mmc naar mmc of hoe ik de gedownloade software op zo`n kaart kan zetten.Of moet ik daar een speciaal kastje voor kopen
Wie o wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pf, grote stukken text hiero in dit topic, hoewel de meningen verdeelt zijn (daar zijn we tenslotte nederlanders voor :P )

Nu heb ik dus een Nokia Ngage (1ste editie) en ben al best wel een tijdje op zoek naar een relatief goedkope GPS oplossing, zou dit een goeie oplossing zijn icm een bluetooth GPS muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Pelle
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10-2004
whocarez schreef op 16 september 2004 @ 10:41:

Nee, je kunt maximaal 1 bluetooth connectie tegelijkertijd maken met de Nokia 6600. Helaas...
Misschien kunnen we wel een blue-tooth router/accesspoint in een auto bouwen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Pelle
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10-2004
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:05:
Hoi, ik heb sinds een week ook een nokia 6600 met route mobile aangeschaft, werkt prima alleen kan geen tmc ontvangen. Ik hem een t-mobile abb. en kan wel los gprs en zo, maar als ik dan bij route mobile kijk dan staat daar onder instellingen ->navigatie->gprs->.t-zones gprs, maar krijg geen tmc info, moet ik ergens in de instellingen van gprs wat veranderen?
Ik heb precies het zelfde probleem... Iemand een oplossing?

Groet,

Jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gauw in het menu dat je hem om de 10 of 20 of 30 min kan laten connectien via het tzones gprs Dus als er geen verkeersinformatie is zie je ook niks.
tenminste lijkt mij erug logies toch???
Voor de rest prima dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Om met t-mobile je tmc te kunnen updaten moet je t-zones links laten liggen
en een t-mobile internet verbinding aanmaken.
Dat kan heel goed op de nokia site.
Let wel op dat je een minimale afname heb van 100kb aan gprs verkeer per dag.
Is dus best een dure grap.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Met dank aan een mede-Gotter heb ik van de week kunnen testen met Route66 2005 op mijn Nokia 6600. :) Gebruik sinds kort zelf TomTom Mobile en ben dus eens wezen vergelijken.

Toevallig heb ik meerdere 20+ km ritjes heen en weer (4x) gemaakt naar hetzelfde bedrijf, dus kon ik de beide paketten eens grondig met elkaar vergelijken.
Onderstaande ervaring met Route66 is dus gebaseerd op mijn kennis van TomTom-mobile en kan dan ook enige onvolkomenheden bevatten of incompleet zijn, maar het is een indicatie.

- Er is de mogelijheid om met vele verschillende GPS-modules te koppelen (wat niet kan met TT-mobile).
- Er zijn verschillende "soorten" routes te plannen, snelste, kortste, per fiets etc... Het viel me wel op dat de snelste route nogal afhankelijk is van snelwegen. Soms is de snelste route een factor 3 langer dan de kortste, wat volgens mij toch niet echt sneller was.
- Als je in de stad rijdt en ergens een andere afslag neemt, dan viel het me op dat Route66 je in eerste instantie hardnekkig probeert terug te sturen naar zijn originele route, ook al is dat dwars door een woonwijk met eenrichtingsverkeer, wat nogal lang duurt. 8)7 Het berekenen van een echt nieuwe route gebeurt pas vrij laat.
- Ik heb regelmatig meegemaakt dat ik volgens de kaart op een andere weg reed (vooral als er een sloot of klein plantsoen tussen zat), wat voor de planning nogal voor vreemde situaties zorgde.
- Wat betreft de spraaksturing is Route66 redelijk tot goed te noemen, maar daarmee houdt het positieve verhaal wel op. ;(

Er zijn altijd momenten dat je het gesproken woord niet goed verstaat, vanwege achtergrondgeluiden, een (lekkere) beat uit je autoradio, het ge-O.H. met je passagier(s) of de software die wat laat is met het doorgeven van de instrukties. En dan begint de ellende pas goed:
Om een gemiste opdracht te controleren ga je dus als eerste naar het scherm van je telefoon kijken. Helaas kom je dan tot de conclusie dat daar in de meeste gevallen niets uit af te lezen is. Reden:

1. Het scherm schokt van traagheid met gemiddeld 1 frame per 2 a 3 seconden. TT-Mobile laat dit met 3 a 4 fps zien. Ook het berekenen (of herberekenen) van een route duurt lang.
Voorbeeld: Den Haag - Emmen Route66 +/- 25 tot 30 seconden, TT-Mobile 7 a 8 seconden. Mocht je dus onderweg (vooral in de stad) een andere afslag nemen dan komt het voor dat je de volgende afslag mist of te laat hoort.

2. Als de "auto-zoom" aanstaat wordt er zover ingezoomd dat je in de stad nog geen 80 meter vooruit kan kijken. Sta je dus voor een stoplicht achter een aantal wagens, dan kan je op het scherm vaak het kruispunt niet zien, laat staan dat je weet welke kant je opmoet. |:(
Pas op het kruispunt zelf wordt dit pas duidelijk.
Zelfs op de snelweg met 120 km/h zie je maar zo'n 150-200 meter vooruit.
Je hebt vaak geen idee waar je bent omdat er geen overzicht is. :?
Gelukkig is het in de 3D-view iets beter, maar persoonlijk vind ik dat niet prettig. Geef mij maar een standaard 2D-kaart wat toch wat overzichtelijker is.

Je kan de "autozoom" uitzetten, maar dan zal je met de hand in en uit moeten zoomen voor die extra info. Lijkt mij onder het rijden niet handig.

3. Verder is er op de kaart geen enkele andere info zichtbaar. Het enige wat soms bij doorgaande wegen mee beweegt is het wegnummer (N..., A.. of E..), maar dat schokt ook met 1fp3s voorbij.

4. Er is een scherm waar alleen "iconen" zichtbaar zijn met de afslagen en de afstanden tot kruispunten. Dit is eigenlijk de enige mogelijkheid om redelijk tot goed (en op tijd) op de hoogte te blijven van de komende afslagen, maar ik mis daar toch het overzicht van een goede kaart.

Onderstaand plaatje is een voorbeeld van de 3D-kaart van TT-mobile. let vooral op de info in het onderste deel van het scherm. Deze info mis ik echt met Route66 op de kaart, die met TT-mobile met 3 a 4 fps wordt ververst (inclusief de afstand tot de afslag op 5 tot 10 meter nauwkeurig).
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gif/3dkaart.gif

5. Verder zijn de menupunten klein uitgevoerd, zodat het in de auto haast onmogelijk is om wat specifieke instellingen te wijzigen. Er zijn enkele sneltoetsen, maar alleen voor een beperkt aantal functies. Ik was vooral vaak bezig met in- en uit- zoomen tijdens de rit.

Route66 staat bij niet meer op m'n mobiel. Ik heb me eigenlijk behoorlijk geërgerd aan het programma, mede door mijn ervaring met de nieuwe TT-mobile die naar mijn (bescheiden) mening rondjes om Route66 loopt.
natuurlijk is deze review een persoonlijke ervaring van zo'n 3 dagen, en heb ik niet alle ins en outs van het pakket bekeken. Indien ik dus belangrijke info ben vergeten, geef dat dan even door, dan kan ik het alsnog corrigeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Kan iemand mij vertellen of dit ook werkt met andere Blue tooth gps zenders,

mooie review hierboven, hoorde dat tom tom beveiligd was ofzo, dat het allen kon met die mmc kaart en die zender-ontvanger.

Maar kan me voorstellen dat mensen ook een groter geheugen gebruiken, ik wil strax minimaal 256 mb, en een 2de zender-ontvanger is ook niet weg, om eventueel in een andere auto te leggen, en 2 pakketjes van minimaal 250 wordt te gek.

Weet iemand of dit kan, geloof dat tomtom dit sowieso niet kan de dat is niet handig, want ik heb zowel zakelijk al prive een auto, en wil sowieso niet hele tijd geheugenkaartjes omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

TomTom is zonder problemen over te zetten op een andere MMC. (Draai het hier ook op een 256Mb)
Van Route66 weet ik het niet zeker vanwege een andere type beveiliging (natuurlijk wel met een eventuele crack). maar deze kan wel overweg met andere GPS-ontvangers.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 20-10-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Chrasher schreef op 20 oktober 2004 @ 21:37:

Van Route66 weet ik het niet zeker vanwege een andere type beveiliging (natuurlijk wel met een eventuele crack). maar deze kan wel overweg met andere GPS-ontvangers.
Kun je bevestigen dat TomTom dit zeker niet kan?

[ Voor 23% gewijzigd door FFF op 20-10-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFF schreef op 20 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

Kun je bevestigen dat TomTom dit zeker niet kan?
Ik kan bevestigen dat zowel tomtom mobile als route 66 mobile zonder problemen op je eigen (lees grotere) mmc/sd of wat dan ook voor kaartje te zetten is.

Ik heb ze nu alletwee op mijn 512 mb mmc kaartje staan en kan ze gewoon gebruiken op mijn nokia 7610.
Ik krijg alleen mijn gps niet werkend in tomtom helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn Nokia 6600 gebruik ik een 512mb kaartje van Transcend met daarop Tomtom mobile benelux icm flitspalen poi's, Route 66 benelux en Duitsland en beide pakketen werkend met de Tomtom wireless Gps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een gps coordinaat in te toetsen en daar dan heen te navigeren?

Het lijkt mij namelijk erg leuk om buiten het gebruik van de route functie ook gebruik te gaan maken van puzzels als geocaching enzo. Maar die werken voornamelijk op gps coordinaten.

En hoelang gaat de accu van een gps ontvanger mee?

Het hoeft niet alleen maar om Route 66 te gaan, mocht je het weten voor tt-Mobile enzo, ook goed! :) Ik ben nog orienterende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 21:18:
Is het ook mogelijk om een gps coordinaat in te toetsen en daar dan heen te navigeren?
Volgens mij niet nee...
En hoelang gaat de accu van een gps ontvanger mee?
Die van mijn Royaltek gaat volgens het apparaat een uur of 8 mee. Heb er van het weekend een uur of 6 mee rond gereden, en het ding klaagt nog niet, dus wellicht klopt het nog ook ;)

Heb ik ook nog een vraag: Ik vind de autozoom functie helemaal niks (veel te kleine schaal die hij standaard pakt), dus die heb ik uit staan. Maar nou zoomt ie verdorie nog tussen twee standen heen en weer! Meestal degene die ik selecteer, en een standje hoger... is dit ook uit te schakelen, of weet iemand hier de reden van? Autozoom uit is toch autozoom uit, zo je zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2004 @ 09:10:
[...]
Ik heb ze nu alletwee op mijn 512 mb mmc kaartje staan en kan ze gewoon gebruiken op mijn nokia 7610.
Ik krijg alleen mijn gps niet werkend in tomtom helaas.
Sommigen hebben TOM TOM al werkend met een 7610, maar op zich niet raar... alleen de Nokiaa 6600 zou volgens TOM TOM werken met de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
ik heb tomtom ook werkend maar geluid werkt niet goed op mijn 7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkamonster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:08
Ik heb vandaag een Siemens SX1 gekocht in combinatie met Route 66.

Nu wil het niet lukken de GPS navigatie aan de praat te krijgen. Ik kan de GPS navigator vinden, en ook is te zien dat er verkeer tussen de telefoon en de gps muis is. Aangezien de gps muis een blauw lampje heeft dat dan oplicht. Maar op mijn Siemens SX1 is slechts terug te zien dat er 0 satelieten zijn gevonden. Is dit de grootste miskoop van de eeuw?:(

Of weet iemand een oplossing, of waar het mogelijk aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar probeer je het? Als je het buiten probeert, buiten evt. hoogbouw, dan zou het wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkamonster
Ik heb de handleiding erop nagekeken. Als hij aanstaat en geen satelieten gevonden heeft is hij groen. Wanneer hij satelieten heeft gevonden zou hij groen moeten knipperen. Ik heb vandaag in de auto gereden door een woonwijk, tussen de bomen door in de omgeving Rijswijk Wateringen. Als hij het dan niet doet, is het niet zo'n super gpsmuis denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkamonster
Hij doet het nu toch wel. Zonder problemen. De eerste keer had hij veel moeite om een sateliet te vinden, maar iedere keer dat ik hem nu aanzet gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09-2017
Hallo, ik heb een maand geleden Route66 gekocht en nu wil ik em overzetten naar een 512Mb Transcend kaartje die ik net gekocht heb. Eerdere reacties hierover heb ik al gelezen maar geven geen antwoord.

Het probleem is dat mijn telefoon (6600) het programma niet ziet op de nieuwe MMC. D.w.z. dat ik geen icoontje in het scherm zie. Ik heb de hele map Route66 eerst met een cardreader op de hardeschijf gezet en vervolgens heb ik die map met de cardreader weer op het nieuwe MMCtje gezet. Doe ik iets verkeerd? Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Mijn gevoel zegt dat jij je mmc kaartje even op je telefoon moet formateren.
Dus niet via de kaartlezer.
Daarna kan je met de kaartlezer werken wat je maar wilt.
Dan werkt het prima.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
  • Laatst online: 10-09-2017
Stalker bedankt voor de hulp, ik heb het probleem gevonden, het lag aan wat anders. Ik heb het nieuwe kaartje geformateerd en de map er opnieuw opgezet. Dit hielp niet. Gister heb ik ook een mailtje naar de customersupport van Route66 gestuurd. Volgens hun moest ik het Mobile.sis bestand installeren. Ik had dit bestandje nooit mee gekopieerd omdat het niet in de map van Route66 stond maar in de root. En omdat ik er ook al andere info op had staan is het me niet opgevallen dat die erbij hoorde.

Dus ook overgezet en met FExplore geinstalleerd. Het werkt nu weer goed. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
Iemand al ervaringen met Route 66 Mobile Europa 2005?

link: http://www.66.com/route66...Fcid%3DNL%26prodid%3D1161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens al leuke add-ons verkrijgbaar voor Route66 en TomTom mobile als zelf ingesproken stemmen enzo? Ik heb ze nog niet kunnen vinden op het internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor! Gewoon ff zoeken op de site van TomTom dan vind je een groot aantal stemmen
voor de TomTom Go die je ook op Mobile kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, en voor route66? route66.nl kan ik niets op vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:55:
Cool, en voor route66? route66.nl kan ik niets op vinden...
Daar ben ik dus ook naar op zoek. Verder is het mij nog niet gelukt om de map system te kopieren van de éne rs mmc naar de andere. Hij geeft dan steeds een foutmelding.

Maar goed heb nu een andere cardreader te leen van mijn werk. Misschien dat het dar wat beter mee gaat.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Route66 heb ik nooit wat kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's jammer, want het zou natuurlijk supervet zijn om bijvoorbeeld routeaanwijzingen te krijgen van Ome Henk of van Ernie ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op woensdag 15 september 2004 @ 11:29:
Ik heb sinds kort ook route 66. alleen de software in combinatie met een leadtek gps muis

Daarnaast met welke gps muizen werkt route 66 allemaal?
En wie heeft er al stukken weg gevonden die nog niet op de kaart staan, ik heb er al 2.
Kan jij mij mailen? super _ peer [at] zonnet . nl want volgens mij had jij hem ook uhm niet helemaal legaal zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben erg blij met mijn Nokia 6600 en route 66 benelux!

Veel blijer zou ik zijn als iemand me kan vertellen of het mogelijk is een update te krijgen voor route 66 europa. Is dit mogelijk?

tevens heb ik problemen met T-mobile GPRS voor het ophalen van file-informatie. Ik zag dit al eerder in het forum staan, maar is er geen simpele en goedkopere oplossing voor?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
weet iemand de instellingen voor kpn met sx1? want ik krijg steeds geen tmc informatie. Ik verbind net kon m-info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment een Nokia 6600, maar ik wil overstappen naar een Siemens SX1, vanwege de MP3-functie. Die zit ook wel op een Nokia, alleen het geluid is waardeloos te noemen.
Nu is mijn vraag: Heeft iemand enig idee of de SX1 ook met TomTom Mobile werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Hoe kan ik het beste nou navigeren naar een locatie, ik moet dan een routepunt toevoegen bijvoorbeeld. Daarna moet je een gedeelte van een stad op straat of postcode intypen.

Ik snap niet helemaal hoe ik hiermee van start moet gaan, moet het ook in de aangegegeven volgorde, kan iemand een goed voorbeeld geven van wat hij/zij intypt om bijvoorbeeld zijn of haar straat wilt invoeren(zo kort mogenlijk qua txt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia 6600 met Route 66 Mobile.

Wanneer ik het programma " laat meelopen" werkt het prima en zie ik precies waar ik ben. Op het moment dat ik het prog laat navigeren naar een bestemming stopt het prog na korte tijd met een KERN-EXEC-3.

Wie-o-wie weet wat het probleem en de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:27:
Ik heb een Nokia 6600 met Route 66 Mobile.

Wanneer ik het programma " laat meelopen" werkt het prima en zie ik precies waar ik ben. Op het moment dat ik het prog laat navigeren naar een bestemming stopt het prog na korte tijd met een KERN-EXEC-3.

Wie-o-wie weet wat het probleem en de oplossing is?
Te weinig mem, ik had dit eerst ook, maar heb nu alleen mijn 6 MB in principe vrij, op 800 kb na dan wat standaard door het OS wordt ingenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:41
Carel schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:38:
[...]

Te weinig mem, ik had dit eerst ook, maar heb nu alleen mijn 6 MB in principe vrij, op 800 kb na dan wat standaard door het OS wordt ingenomen.
Dat probleem met die 6 mb had ik zelf ook, maar ben erachter gekomen dat je de mapjes met .wavjes gewoon kunt verwijderen, op dutch na natuurlijk :)
Werkt nog steeds perfect en heb mooi wat extra ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort route 66 mobile europa op mijn siemens sx1 werkt prima het nieuwe software geladen voor mijn siemens ver 14 via de duitse siemens site.
Soms worden de aanwijzingen wat laat gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds een week of 4 nu een siemens sx1. Ik kwam op deze site omdat ik op zoek ben naar een update voor europa, daar ik benelux heb van route 66. Ik heb alle reacties gelezen.

Ook ik vind dat somigge reacties van route 66 idd laat zijn. Echter, voor mij als particulier, vind ik wel dat hij het op zich wel goed doet. Ook vind ik wel dat hij probeerd terug te komen naar zijn "oude" route als je verkeerd rijd, terwijl die andere toch echt korter/sneller is, die ik dan kies. Komen doe ik er echter wel. Dus mocht je ergens echt niet bekend zijn, dan is het wel een uitkomst.

Maar mijn vraag is dus nu:"
Wie weet of je inmiddels een update kan kopen voor de sx1 voor europa"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb met mijn siemens sx1 heel vaak dat hij "vast" loopt/herberekend en duurt het soms bijna 1 minuut lang voordat hij het weer doet en heb ik inmiddels mijn afslag gemist. Hebben jullie daar ook last van?

oja ben naar dusseldorf/duitsland geweest en heb hem op korste route gezet. Niet slim :). wel veel van duitsland gezien ipv van met 200 over de snelweg 30 in dorpjes en buitensteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46
pang schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:21:
weet iemand de instellingen voor kpn met sx1? want ik krijg steeds geen tmc informatie. Ik verbind net kon m-info
Is hier inmiddels al een oplossing voor? Zowel via KPN M-info als via de Gin GPRS-verbinding is er geen mogelijkheid om de TMC gegevens te updaten. Internetten op de telefoon werkt wel gewoon prima en aangezien de TMC dienst gratis is lijkt me verder niets wat eventueel het probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Kick :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb een sandisk rs mmc gekocht voor 34 euro. maar heb dus route 66 mobile past hij daar op? nokia 6260 en zijn dit een beetje goeie mmc geheugen kaart

[ Voor 4% gewijzigd door agaam op 11-02-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Dat zijn goede kaarten maar hoezo past hij daar op? Wat past daarop? Hoe groot? Welke kaart? Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

nou ik bedoel kan ik route 66 gewoon over zetten op deze 256 mb. maar dan moet ik zeker wel even men activatie mee overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar keer iets gelezen over flitspaal lokaties die je kunt toevoegen..
Weet iemand hier meer over, en hoe voeg je dit toe..
Donderdag krijg ik een 6670 met route 66.
Welke geheugenkaart raden jullie aan, 256 of dan maar gelijk 512?
Want aan die van route 66 alleen heb ik vast niet genoeg..

Gr.
Arent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

ik heb een SX1 icm met Route66 alleen ik heb ene probleem. de menus blijven in mijn beeld staan. het is erg irritant. als er dus aan het begin wordt gevraagd: bluetooth inschakelen en ik kies dan ja of nee an blijft die mel;ding staan terwijl als ik dan op links druk wel het menutje van opties krijg

en ook heb ik gewoon tevaak dat asl ik instellingen verander dat ik dan de foutmelding krijg:

ROUTE66 USER-EXEC33

en dn sluit hij zichzelf af.... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een mogelijkheid in Route 66 zit, om de afstand tot de volgende afslag weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik zowel ttm als r66 op mijn 6600 en heb met beide gewerkt.
Voordeel van ttm is dat hij simple van deur tot deur werkt en de mogelijkheid heeft POI's toe te voegen, verder ververst ttm het beeld 2a3 x per seconde waardoor het vloeiender lijkt.
Toch dacht ik met r66 beter te kunnen werken, omdat ik er motor-routes mee wil uitzetten en ttm kent (naar mijn weten) de mogelijkheid voor max 1 tussenpunt. r66 heeft wdb meer mogelijkheden.
Maar ik kom nu een probleem tegen. Wat had ik gedaan:
Vorige week thuis al wandelend met de cursor over de kaart in r66 een route uitgezet van 200 km van mijn huis weer terug naar mijn huis dmv een 70-tal waypoints. Route opgeslagen en als ik die nu laadt, kan ik de route laten berekenen. Tot zover geen probs, doet r66 perfect.
MAARRR... Als ik nu ga rijden en mijn gps draait krijg ik nog steeds alleen de route op de kaart te zien en navigeert hij niet. Dwing ik r66 te navigeren naar mij huisadres (is laatste wp, snappie) dan navigeert hij niet langs alle wp's. Zet ik onderweg een stukkie uit van pak em beet 8 waypoints, dan werkt het wel en navigeert hij via alle tussenpunten en geeft dat ook aan. Wie weet hiervoor een oplossing of is 70 wp's toch te veel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op zaterdag 03 juli 2004 @ 16:06:
dan is het het Net afspeuren naar mappen. Ik kom wel Tomtom citymaps mappen tegen maar route66 is denk ik nog te vers op de markt. Komt wel..... ;)

edit: tegen die tijd maar es kijken naar een 512 of zelfs 1gb MMC! _/-\o_
Ik heb op zich alleen mappen van west- en zuid europa nodig, vind ik nog t meest interessant.
Zou ik gaan voor een 1GB MMC: maps zijn aardig groot: Groot Brittanie 146MB, Frankrijk 242MB, Italie 177MB, Alpenlanden 117MB, Spanje/Portugal 85MB, Griekenland 5MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia N-Gage QD met Route 66. Ik gebruik de Adapt Bluetooth GPS als receiver. De eerste keer dat ik het programma startte ism de GPS receiver liep alles perfect. Direct 6 sattelieten binnen 10 seconden. De tweede en derde keer ging ook alles goed. Maar nu krijg ik steeds het bericht 'Geen GPS Gegegevens' en '0 sattelieten'. Ik heb van alles geprobeerd. Na een keer de MMC eruit te hebben gehaald, werkte het weer even. Maar daarna ging het weer mis. Vervolgens opnieuw de software geinstalleerd, maar niets helpt.

Kan iemand mij helpen? :'(

Edit: de telefoon en receiver laten wel zien dat ze elkaar kunnen vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick :D
Pagina: 1 2 3 4 Laatste