Er is geen mogelijkheid dat "van het internet gehaalde" versies van route66 v7 werken op je S60 v3. Je hebt hier v7.3.468 nodig. Deze kan je alleen KOPEN in de winkels met een LEGALE key. Geen andere optie om het te laten werken.
Heeft iemand al de flitspalen (van bijv. Flitspaal.nl) als extra POI's kunnen toevoegen in R66 Mobile7??
Op de N80 werkt hij perfect, alleen extra flitspalen zou nog mooier zijn.
Op de N80 werkt hij perfect, alleen extra flitspalen zou nog mooier zijn.
euh...ja
Verwijderd
Welke gps module gebruiken jullie?
Ik heb inmiddels mijn n80 geupdate maar Route66 werkt nog steeds niet goed.
Hij hapert nog steeds. misschien komt dat door mijn gps module?
Ik heb inmiddels mijn n80 geupdate maar Route66 werkt nog steeds niet goed.
Hij hapert nog steeds. misschien komt dat door mijn gps module?
Ik heb een Nokia E-50. Ik kopieer Route66 via Nokia PC Suite, maar dan ziet hij hem gewoon niet. Heb ik perse een externe cardreader nodig?
Verwijderd
Vind het wel schandalig dat de N70, net als een heleboel Qtek modellen (8020, 8310 etc) niet meer worden ondersteund - sommige modellen zijn minder dan een jaar oud en nu moet je van TT al weer upgraden...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:27:
Tomtom6 op de N80 (bijvoorbeeld) is beschikbaar. Eindelijk! Werkt als een zonnetje.
Verwijderd
ff terug ik heb alles gelezen maar krijg op me 6600 nog steeds de melding maps not found tomtom 5 is installed wat doe ik verkeerd. kan iemand misschien vertellen waar je de mappen neer moet zetten.
N
Hoe weet je welke versie van de mappen je hebt.
N
Hoe weet je welke versie van de mappen je hebt.
Verwijderd
Even een vraagje ik heb route 66 mobile 7 nu keurig werkend op mijn nokia n73.
Alleen een merkwaardig dingetje. Het is net of de kaartweergave op het scherm iets haperig verloopt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is? ik heb de laatste software versie al op mijn nokia v 206.08.0.0.3 en mijn gps muis is van het merk tom tom.
Op mijn nokia n70 had ik tom tom en het viel me op dat de kaartweergave daar een stuk soepeler liep. Zou de gps muis de oorzaak kunnen zijn??
Alvast dank
Alleen een merkwaardig dingetje. Het is net of de kaartweergave op het scherm iets haperig verloopt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is? ik heb de laatste software versie al op mijn nokia v 206.08.0.0.3 en mijn gps muis is van het merk tom tom.
Op mijn nokia n70 had ik tom tom en het viel me op dat de kaartweergave daar een stuk soepeler liep. Zou de gps muis de oorzaak kunnen zijn??
Alvast dank
Verwijderd
Ik probeer Route 66 werkend te krijgen op mijn n91, nu is de installatie voorspoedig verlopen en gebruik ik een Keomo GPS muis, maar in route 66 mobile 7 geeft hij de melding geen gps gegevens? muis is volledig opgeladen
Ik heb een Nokia N70 met Route66 Mobile7. Op mn geheugenkaartje heb ik Benelux, Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland, Oost-Europa en het Verenigd Koninkrijk geinstalleerd. Werkt allemaal perfect.
Nu wil ik graag niet per kaart moeten navigeren, maar tussen meerdere kaarten. Dus bijvoorbeeld vanuit NL naar Duitsland (2 verschillende kaarten) Als ik namelijk nu aangeef dat ik mn eindpunt in Duitsland heb liggen en ik plan een route, met beginpunt in Nederland, dan krijg ik de melding dat het eindpunt op een andere kaart zit (ja logisch, op die van Duitsland).
Is er een methode om ervoor te zorgen dat ik de Benelux-kaart en de Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland kaart tegelijkertijd kan gebruiken zonder dat ik tussen de kaarten moet schakelen?
Nu wil ik graag niet per kaart moeten navigeren, maar tussen meerdere kaarten. Dus bijvoorbeeld vanuit NL naar Duitsland (2 verschillende kaarten) Als ik namelijk nu aangeef dat ik mn eindpunt in Duitsland heb liggen en ik plan een route, met beginpunt in Nederland, dan krijg ik de melding dat het eindpunt op een andere kaart zit (ja logisch, op die van Duitsland).
Is er een methode om ervoor te zorgen dat ik de Benelux-kaart en de Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland kaart tegelijkertijd kan gebruiken zonder dat ik tussen de kaarten moet schakelen?
"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett
laatste update is 7.3.520, draait als zonnetje hier op n73 met holux 236jpvk007 schreef op zondag 03 september 2006 @ 08:51:
Er is geen mogelijkheid dat "van het internet gehaalde" versies van route66 v7 werken op je S60 v3. Je hebt hier v7.3.468 nodig. Deze kan je alleen KOPEN in de winkels met een LEGALE key. Geen andere optie om het te laten werken.
Verwijderd
Ik heb R66 nu draaiend op mijn Nokia E65. Ik vraag me alleen af hoe oud het kaartenmateriaal is en of er updates van de kaarten verkrijgbaar zijn.
Heb Benelux gekocht in de winkel, update van de site www.66.com gehaald en draaiend gekregen.
Iemand een idee?
Heb Benelux gekocht in de winkel, update van de site www.66.com gehaald en draaiend gekregen.
Iemand een idee?
Verwijderd
Ik gebruik de R66 Mobile 7 op mijn N95 en het werkt uitstekend!
Alleen die stem van die meid kan ik niet echt meer handelen...
Nu kan ik wel een Engelse of Amerikaanse taal instellen, maar dan is behalve de stem ook heel het menu in het Engels....
Dus... weet hier misschien iemand waar je stemmen voor Route 66 kan downloaden?!
Alvast bedankt
Alleen die stem van die meid kan ik niet echt meer handelen...

Nu kan ik wel een Engelse of Amerikaanse taal instellen, maar dan is behalve de stem ook heel het menu in het Engels....
Dus... weet hier misschien iemand waar je stemmen voor Route 66 kan downloaden?!
Alvast bedankt
Verwijderd
Hey,
ik zag een aanbieding van een Route 66 navigatiepakket met een Nokia 6600 en een carkit voor 159. Volgens mij een mooie aanbieding. Heeft iemand ervaring met dit pakket of de onderdelen?
De aanbieding is hier te zien: http://www.wexlershop.nl/
ik zag een aanbieding van een Route 66 navigatiepakket met een Nokia 6600 en een carkit voor 159. Volgens mij een mooie aanbieding. Heeft iemand ervaring met dit pakket of de onderdelen?
De aanbieding is hier te zien: http://www.wexlershop.nl/
Ik heb sinds gisteren route 66 op mijn N95 en werkt redelijk goed (vanmiddag berekende het een beetje rare route). Alleen heb ik geen stemmen en zie ik door het icoontje dat rechtsboven in het scherm staat een rood kruis staan. Wat betekend dit rode kruis en hoe krijg ik stemmen?
mm raar heb route 66 werkend maar hij vind de gps in de N95 niet? moet ik ergens nog iets instellen??
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Verwijderd
nee het duurt ff de eerste keer voor hij de fix heeft hier werkt die goed alleen de pois krijg ik niet voor elkaaranglico schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:06:
mm raar heb route 66 werkend maar hij vind de gps in de N95 niet? moet ik ergens nog iets instellen??
Verwijderd
Flitspalen (POI's-toevoegen) op Route 66 Mobile Symbian??
Is het iemand gelukt om POI's (Point of Interest) toe te voegen op de Route 66 Mobile Symbian?
Ik wil graag de flitspalen van o.a. Nederland toevoegen.
Op TomTom is het geen probleem, met behulp van uitleg die op via flitspaal.nl / flitsservice.nl wordt verschaft. Ik krijg met POIedit en een syncronize programma van Windows geen juiste verbinding met telefoon binnen POIedit.
In een heel aantal forums staat beschreven je gewoon de POI's dient toe te voegen aan de map (folder) POI op de telefoon (Nokia E50), deze map bestaat naar mijn weten niet. Kan iemand mij verder helpen. Is het mogelijk om de poi-bestanden up-to-daten via bleutooth?
Alvast bedankt
Gr,
Roy
Is het iemand gelukt om POI's (Point of Interest) toe te voegen op de Route 66 Mobile Symbian?
Ik wil graag de flitspalen van o.a. Nederland toevoegen.
Op TomTom is het geen probleem, met behulp van uitleg die op via flitspaal.nl / flitsservice.nl wordt verschaft. Ik krijg met POIedit en een syncronize programma van Windows geen juiste verbinding met telefoon binnen POIedit.
In een heel aantal forums staat beschreven je gewoon de POI's dient toe te voegen aan de map (folder) POI op de telefoon (Nokia E50), deze map bestaat naar mijn weten niet. Kan iemand mij verder helpen. Is het mogelijk om de poi-bestanden up-to-daten via bleutooth?
Alvast bedankt
Gr,
Roy
Verwijderd
hij blijft bij mij de melding geven dat hij geen GPS apparaat gevonden heeftVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:38:
[...]
nee het duurt ff de eerste keer voor hij de fix heeft hier werkt die goed alleen de pois krijg ik niet voor elkaar
Of moet ik dat ergens instellen zodat route66 wel een geps app. kan vinden
op mijn N95
Hans
Verwijderd
die stem van die NL'se vrouw is echt verschrikkelijk. voor tomtom zijn legio stemmen te downloaden maar voor route 66 kan ik niets vinden snik
Ik zit ook te zoeken op dit moment, googelen en GOT search maar zonder resultaat. Ben er wel achter dat de stemmen in de speech directory staan, met als extensie .oggVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:12:
die stem van die NL'se vrouw is echt verschrikkelijk. voor tomtom zijn legio stemmen te downloaden maar voor route 66 kan ik niets vinden snik
Is iemand misschien al verder? Kan dit ogg bestand misschien worden aangepast? Weet dat er voor TT wel programmatjes zijn waar je zelf een speech file mee kunt maken.
Goodgoan!
Ik heb zojuist Route66 S60, maar nog geen smartphone. Ik heb er verschillende maps bij, o.a. maps die DACH.prm, en easterneurope.prm heten. Welke landen houden deze in, en wat is de precieze dekking?
Het is me niet geheel duidelijk als er 25% dekking is, want wat is 25%? Eerst de belangrijke wegen, of 25% van de oppervlakte in detail?
Het is me niet geheel duidelijk als er 25% dekking is, want wat is 25%? Eerst de belangrijke wegen, of 25% van de oppervlakte in detail?
vrede in rust
Verwijderd
Ik heb vandaag Route66 7.3.545 op mijn N95 geinstalleerd. Werkt prima met de Benelux map. Alleen als ik nu de telefoon opnieuw opstart is het pictogram van Route66 verdwenen en moet ik dus het programma opnieuw installeren. Weet iemand waardoor dit kan komen?
Verwijderd
Is gelukt nu. Ik heb de geheugenkaart geformatteerd en nu werkt die perfect.grVerwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:50:
Ik heb vandaag Route66 7.3.545 op mijn N95 geinstalleerd. Werkt prima met de Benelux map. Alleen als ik nu de telefoon opnieuw opstart is het pictogram van Route66 verdwenen en moet ik dus het programma opnieuw installeren. Weet iemand waardoor dit kan komen?
lijkt erop dat je met poiloader de csv bestanden kan laden die op flitspaal.nl staan op je route66
[ Voor 77% gewijzigd door Tha op 12-12-2007 22:33 ]
Tha
Verwijderd
ik heb een probleem, en hoop dat iemand raad weet!
ik heb de n95 8gb en daar heb ik Route 66 geïnstalleerd.
maar no zegt hij No GPS! of 'geen gps gegevens'. Ik heb hem letterlijk 30 minuten buiten laten liggen!
Ik heb hem er toen weer afgehaald, en weer opnieuw geïnstalleerd en geeft hij nog steeds de zelfde fout. ik heb bij het menu > instumenten > instell. > algemeen > positiebepaling > methode pos. bepaling
A-gps
geïntegreerde GPS
op basis van netwerk
heb ik aan staan. Bluetooth GPS heb ik uit staan, want ik wil mijn interne gps kunnen gebruiken.
mijn gps is niet stuk, want als ik naar :
menu > instumenten > connect. > GPS-ggvns, staan er gewoon de coördinaten waar ik me dan bevind.
weet iemand een oplossing?? alvast hartelijk dank!!
ik heb de n95 8gb en daar heb ik Route 66 geïnstalleerd.
maar no zegt hij No GPS! of 'geen gps gegevens'. Ik heb hem letterlijk 30 minuten buiten laten liggen!
Ik heb hem er toen weer afgehaald, en weer opnieuw geïnstalleerd en geeft hij nog steeds de zelfde fout. ik heb bij het menu > instumenten > instell. > algemeen > positiebepaling > methode pos. bepaling
A-gps
geïntegreerde GPS
op basis van netwerk
heb ik aan staan. Bluetooth GPS heb ik uit staan, want ik wil mijn interne gps kunnen gebruiken.
mijn gps is niet stuk, want als ik naar :
menu > instumenten > connect. > GPS-ggvns, staan er gewoon de coördinaten waar ik me dan bevind.
weet iemand een oplossing?? alvast hartelijk dank!!
Verwijderd
iemand enig idee waar ik mijn gedownloade flitspalen neerzet zodat route 66 ze ook weet te vinden
het schijnt common knowledge te zijn maar ik weet het dus niet
alvast bedankt
het schijnt common knowledge te zijn maar ik weet het dus niet
alvast bedankt
Verwijderd
Voor zover ik weet gaan flitspalen en Route66 (nog) niet samen, helaas.
Ik heb zo;n beetje half internet afgezocht, maar kan nergens een antwoord vinden: hoe krijg ik stemmen met Route 66?
Ik heb een prachtig sis filetje, ik heb maps en Route 66 draait, maar ik hoor geen instructies.
Het lijkt me ook dat je ergens instructies in de gewenste taal moet installeren, maar waar haal ik die vandaan?
Ik lees genoeg verhalen van mensen die (op niet geheel legale wijze) aan Route66 zijn gekomen, maar ik vraag me dan af hoe zij aan de stemmen zijn gekomen??
Ik heb zo;n beetje half internet afgezocht, maar kan nergens een antwoord vinden: hoe krijg ik stemmen met Route 66?
Ik heb een prachtig sis filetje, ik heb maps en Route 66 draait, maar ik hoor geen instructies.
Het lijkt me ook dat je ergens instructies in de gewenste taal moet installeren, maar waar haal ik die vandaan?
Ik lees genoeg verhalen van mensen die (op niet geheel legale wijze) aan Route66 zijn gekomen, maar ik vraag me dan af hoe zij aan de stemmen zijn gekomen??