Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Jan Laros schreef op 14 juli 2004 @ 22:16:
Zojuist heb ik een contract van Vodafone 90 aangevraagd (2-jarig) met gratis Nokia 6239. Krijg ik nu zo'n vieze Vodafone Sponsered Cell phone met allerlei vieze logo's erop?
Uhm, misschien een onnozele schop, maar ik kan het echt nergens herleiden.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een onnozele opmerking: maar kun je dat niet beter aan de winkel vraag waar je 't apparaat koopt in plaats van op een forum waar mensen moeten gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:44:
misschien een onnozele opmerking: maar kun je dat niet beter aan de winkel vraag waar je 't apparaat koopt in plaats van op een forum waar mensen moeten gokken?
Daar krijg ik dus geen antwoord op mijn vraag, want die mailen terug dat het duidelijk in het contract staat, terwijl daar niks in te vinden is.

Mijn vraag is dus of iemand hier ervaring mee heeft......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VrAnqZ schreef op 15 juli 2004 @ 20:08:
[...]

Yepp, de nieuwste waren al bijgeleverd (zelfde versienummer als de download).

//edit: image toegevoegd:

[afbeelding]
Ik heb net ook een sitecom adapter gekocht en ben er ook ZKER niet tevreden over!
De eerste paar keren heeft tie vlekkenloos gewerkt en daarna wil krijg ik tijden het connecten de zelfde errors als jij en ook die eene met kan ftp service niet vinden op apparaat als transfer files wil doen... :s

Er staat op de sitecom site trouwens een manual voor het connecten met een 6230, denk dat die manual er niet voor niets staat en ik ga hem nu ff doorlezen!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:53:
[...]
Er staat op de sitecom site trouwens een manual voor het connecten met een 6230, denk dat die manual er niet voor niets staat en ik ga hem nu ff doorlezen!
Met het doorwerken van die manual kwam ik weer op precies hetzelfde uit....

Iemand enig idee hoe je alles ECHT van je PC kunt verwijderen en het eens overnieuw kunt doen? Want ik neem aan dat er nogal wat spul in het register achterblijft als ik een unistall doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger had ik het regelmatig dat mijn beltoon opeens veranderde naar de nokia tune (als ik een mp3 vanop de mmc had ingesteld) maar de laatste tijd kan ik gewoon eender welke mp3 kiezen en die KUTNOKIA BELTOON BLIJFT STAAN... :( ookal staat er bij de instellingen wel duidelijk de mp3 die ik geselecteerd heb. Waarom krijg ik hem dan niet als beltoon? Dit is echt zwaaaaaaar kut ik erger mij dood eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je niet bij profielen iets ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:15:
heb je niet bij profielen iets ingesteld?
wat bedoel je dan? kben daar nergens aan geweest en aangezien hij vroeger constant wisselde tussen nokia tune en mp3... :s
is vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan bij je profiel iets anders hebben als beltoon dan je op je telefoon heb geselecteerd ge je profielen maar es af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 211% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:35:
je kan bij je profiel iets anders hebben als beltoon dan je op je telefoon heb geselecteerd ge je profielen maar es af
bij mijn profiel "normaal" staat juist hetzelfde beltoontje als ik geselecteerd heb bij tooninstellingen... bij alle andere profielen staat de nokia tune zoals hij standard ingesteld stond dus maar ik heb altijd het "normaal" profiel geactiveerd :/ 8)7

@pd1aku: ik denk niet dat dat mogelijk is om het uit te zetten die klok

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeZzL schreef op 14 juli 2004 @ 21:01:
[...]

Wil je nu alweer antwoord? 20 post eerder vroeg je hetzelfde. Bevalt dat antwoord niet?
Sorry, ging hier iets fout op de computer waardoor de msg niet gesaved leek te zijn. Allen bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de 6230 en de CK-7W Advanced Carkit van Nokia? Als ik die namelijk via bluetooth gebruik kan ik niet opnemen met de afstandsbedieningsknop. Die knop werkt gewoon niet, ik moet m'n toestel dan nog in m'n hand hebben om op te nemen. Gebruik ik de carkit met m'n 6310i dan werkt die knop wel, dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee of dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:55:
Alhoewel ik de screensaver van mijn 6230 heb uitgeschakeld verschijnt na enkele minuten steeds de tijd in mijn scherm. Hierdoor zie ik dus niet de signaalsterkte en het batterijvermogen meer. Wie weet hoe dit is uit te zetten?
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:13:
Alhoewel ik de screensaver van mijn 6230 heb uitgeschakeld, krijg ik toch steeds na enige tijd de tijd in mijn display te zien. Hierdoor vallen o.a. de signaalsterkte en batterijvermogen weg van het scherm. Wie weet hoe deze kokfunctie is uit te schakelen????

Gr. Edward (pd1aku@xs4all.nl)
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:53:
Ik heb de screensaver van mijn 6230 uitgeschakeld maar toch verschijnt na enkele minuten steeds de tijd in mijn scherm. Hierdoor kan ik dus de signaalsterkte en het batterijvermogen niet meer zien. Hoe kan ik dit uitzetten?[/
Je kunt wel elke dag dezelfde vraag stellen, het antwoord wordt er echt niet anders van |:(
Het kan gewoon niet. Stuur Nokia een firmware feature request ofzo..

edit:
Ah je bent er ook achter ;) beter zo. 't is inderdaad soms wel irri die tijd. Denk dat het wel aardig wat batterij spaart als de tft backlight uitstaat

[ Voor 8% gewijzigd door freddifish op 16-07-2004 11:43 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:07:
L.S.

Het zal wel ergens in een van deze 9 delen staan, maar de oplossing kan ik niet vinden (tenminste als je het aan het werken wil krijgen). Het lukt me gewoonweg niet om applicaties of muziek files via INFRAROOD en NOKIA PC SUITE (V6.2.16) in mijn 6230 te krijgen. :'( En ik heb de IRda al op 115K begrenst.

Natuurlijk kan ik een kabeltje of Bluetooth gaan kopen, maar toch.....Infrarood zou toch gewoon moeten werken.

Groetjes,

Carlo
Omdat ik geen BT of kabeltje had, maar wel een infrarood adapter (een sitecom), heb ik dat vorige week maar als eerste geprobeerd en het werkt bij mij verbazingwekkend goed! Zodra je op je telefoon de infrarood geactiveerd hebt en je legt hem voor je infrarood adaptertje, maakt hij bij mij automatisch verbinding en hoor ik een geluidje dat hij connectie heeft. Ook verschijnt onderin een icoontje dat aangeeft dat er data verstuurd wordt. Ik kan alle programma's gebruiken die nokia erbij geleverd heeft en het werkt (al dan niet wat langzaam) prima, ook de application installer enzo.

[ Voor 3% gewijzigd door xilebo op 16-07-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

VrAnqZ schreef op 15 juli 2004 @ 20:08:
[...]

Yepp, de nieuwste waren al bijgeleverd (zelfde versienummer als de download).

//edit: image toegevoegd:

-plaatje-
Ik heb zelf eergisteren ook een sitecom BT dongle gekocht en bij mij werkt ie prima. Ik heb het volgende gedaan:

1. Eerst de drivers van sitecom installeren (zonder BT dongle te hebben ingeplugd)
2. Tijdens installatie vraagt ie of je em erin wilt doen. Ik koos om door te gaan zonder in te pluggen.
3. Na het voltooien van de installatie ingeplugd en geconfigureerd.
4. Filetransfer testen door een pair verbinding te maken. (Rmuisknop op BT systray icon -> Quick Connect -> File Transfer -> Other Devices...)
5. Nokia PC suite 6.1 geinstalleerd.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Aye aye captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van de week in Zwitserland en daar hebben ze bij de PhoneHouse een Nokia 6230 in Zwart/Silver zie hier de folder voor Euro 392.- Niet duur. Hier kost de Nokia 6230 bij de Phone House +/- € 460.- en is in deze kleuren niet te krijgen.

PS: De PhoneHouse in Zwitserland had de eerste Nokia 6230 al in maart in de winkel!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon het zwarte frontje met het keypad van het witte frontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

koop een witte nokia 6230 voor 375, en een los zwart frontje zonder keypad, en je hebt dezelfde, voor ongeveer dezelfde prijs :)

[edit1]
Gerbens was me voor ;)
[/edit]

[edit2]
Is ook niet helemaal waar, loopt nog een witte lijn om het display heen, heeft de standaard zwarte niet toch?
[/edit]

[edit zoveel]
Bij nader inzien is het toch volgens mij wel een standaard black frontje met zilver keypad van de witte :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/n6230.jpg
denk het zilveren keypad van de witte versie er even in :P
[/edit

[ Voor 79% gewijzigd door Japie.G op 16-07-2004 13:35 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nokia pc suite opstart zou hij toch automatisch moeten connecten?
naja, dat is dus niet zo bij mij, maar wat moet je anders aan zetten? de seriele poort voor pc suite? Als ik dat doe zegt me pc dat hij is geconnect en me telefoon zegt van niet dus mislukt de verbinding. AAAh! Ik wordt echt agressief van bleutooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring met de Software versie 4.28??
link naar Mobiledia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:39:
als je nokia pc suite opstart zou hij toch automatisch moeten connecten?
naja, dat is dus niet zo bij mij, maar wat moet je anders aan zetten? de seriele poort voor pc suite? Als ik dat doe zegt me pc dat hij is geconnect en me telefoon zegt van niet dus mislukt de verbinding. AAAh! Ik wordt echt agressief van bleutooth!
Ik heb als workaround: Eerst Nokia PC Sync opstarten en dan Rmuisknop op systray icon van pc sync -> Een telefoon selecteren...

Aye aye captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:50:
Heeft er al iemand ervaring met de Software versie 4.28??
link naar Mobiledia
Increased naar 4 MB Phone memory! Hallo hee, wat hebben ze nou weer gedaan...

Maargoed, ik heb er zelf nog geen ervaring mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

ShereKahn schreef op 16 juli 2004 @ 14:35:
[...]

Mwoah, liever 4 MB minder op een bug-vrije telefoon dan 4 MB meer met veel bugs!

Zelf heb ik "slechts" 2 spontane reboots en 1 "hanger" gehad, en is er geen "kiestoon" tussen Orange -> Orange verbindingen.

Ik ben benieuwd. Wie durft als eerste? Laat het wel ff weten iedereen!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Pinobigbird schreef op 16 juli 2004 @ 14:49:
[...]

Mwoah, liever 4 MB minder op een bug-vrije telefoon dan 4 MB meer met veel bugs!

--knip..
Das absoluut waar, alleen heb ik nog nooit last van een bug gehad :) Alleen dat de BT soms blijft hangen als ik hem uitschakel. Maarja das geen ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat het zon custmo firmware van een provider is, waarbij die provider allerlei shizzle heeft geimplementeerd waardoor je wat intern geheugen verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of geile nieuwe opties :9~

Nog ff een x me zelfde vraag want replies in dit topic gaan te snel :p.

Is het mogelijk om I-mode werkend te krijgen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:31:
of geile nieuwe opties :9~

Nog ff een x me zelfde vraag want replies in dit topic gaan te snel :p.

Is het mogelijk om I-mode werkend te krijgen?
Volgens mij heb je daar zoon I-HTML browser ofzoiets voor nodig! Standaard denk ik niet dat het werkend te krijgen is..

correct me if i'm wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:22

Ankh

|true

ShereKahn schreef op 16 juli 2004 @ 14:35:
[...]

er staat toch duidelijk decreased maar zal wel aan mij liggen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25
Vandaag eindelijk MyCom BlueTooth Dongle binnen gekregen. Dus enthousiast als ik was aan het installeren gegaan. Nou het lukt dus voor geen meter!
Ik heb de drivers die bij de dongle zaten geïnstelleerd, telefoon met pc gepaird, gaat prima. Maar zodra ik verbinding maak, krijg ik na 3 sec. al: verbinding verbroken!

Ik snap het niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShereKahn schreef op 16 juli 2004 @ 15:40:
[...]

Volgens mij heb je daar zoon I-HTML browser ofzoiets voor nodig! Standaard denk ik niet dat het werkend te krijgen is..

correct me if i'm wrong..
De 6230 heeft een xhtml browser en als ik het goed heb is imode ook xhtml dus zou het moeten werken(kan et ook fout hebben). Weet alleen de settings niet dat is het irritante. Ik heb wel een imode prepay simkaartje erin zitten ^_^'

Over dat increased descreased. Het gaat er gewoon om dat de firmware zo groot is geworden dat je nog maar 4 mb vrij hebt :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passenger schreef op 16 juli 2004 @ 16:08:
Vandaag eindelijk MyCom BlueTooth Dongle binnen gekregen. Dus enthousiast als ik was aan het installeren gegaan. Nou het lukt dus voor geen meter!
Ik heb de drivers die bij de dongle zaten geïnstelleerd, telefoon met pc gepaird, gaat prima. Maar zodra ik verbinding maak, krijg ik na 3 sec. al: verbinding verbroken!

Ik snap het niet? :?
uuh, ik en vele andere hebben precies het zelfde en ik heb nu al een hekel aan dat bleutooth! Echt weggegooid geld als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
ik heb nu dus voor de mms instellingen een verkeerde instelling ingevoerd en is al opgeslagen, nu kan je deze niet verwijderen.

als ik deze: *#335738# code gebruik, worden dan alle instellingen verwijdert (wap en ook m'n goede sms instelling) of kan ik die kiezen wat ik wil verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je instellingen die via je een bericht hebt ontvangen worden verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59
Bij mij is van de week (op vakantie) ook het speakertje (dat zwarte randje aan de zijkant waar je IR-oog zit) afgebroken :@ .. baal er echt van. Het is gewoon in mn broekzak gebeurt dus ik ga zeker naar een servicepoint.

Voor de rest vind het hem nog steeds een beetje te buggie. Veel vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:05:
vroeger had ik het regelmatig dat mijn beltoon opeens veranderde naar de nokia tune (als ik een mp3 vanop de mmc had ingesteld) maar de laatste tijd kan ik gewoon eender welke mp3 kiezen en die KUTNOKIA BELTOON BLIJFT STAAN... :( ookal staat er bij de instellingen wel duidelijk de mp3 die ik geselecteerd heb. Waarom krijg ik hem dan niet als beltoon? Dit is echt zwaaaaaaar kut ik erger mij dood eraan...
nog altijd geen oplossing gevonden, kheb heel de gsm afgezocht bij profielen en tooninstellingen enzo maar het blijft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ik heb dat gekloot ook met die beltoon dat die steeds weg is. Ik heb de beltoon op me telefoon zelf gegooit in plaats van op me MMC en dan onthoud die het wel.

Het ik raar maar ik denk dat die niet altijd z'n mmc kan raadplegen en dat die dan Nokia tune doet. Want soms deed die wel de beltoon en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Kurvers schreef op 16 juli 2004 @ 17:45:
ik heb nu dus voor de mms instellingen een verkeerde instelling ingevoerd en is al opgeslagen, nu kan je deze niet verwijderen.

als ik deze: *#335738# code gebruik, worden dan alle instellingen verwijdert (wap en ook m'n goede sms instelling) of kan ik die kiezen wat ik wil verwijderen.
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:56:
je instellingen die via je een bericht hebt ontvangen worden verwijderd
Je kan zelf nog kiezen uit een lijst welke instellingen je wilt verwijderen, dus zelfs ook de zelf aangemaakte hoor.

Je kan ook nog annuleren, dus geen paniek, gewoon die code invoeren :Y)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:44
freddifish schreef op 15 juli 2004 @ 21:08:
[...]

je hebt de mmc wel een naam gegeven zonder nummers erin ?
Het probleem is intussen opgelost, heb nokia pc suite eens opnieuw geïnstalleerd. Ben momenteel SHREK 2 aan het omzetten naar mijn nokia 6230 :) Ben wel eens benieuwd hoe dit er zal uitzien qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Nokia Phone Browser versie 5.00.19.012 en als ik mijn Nokia 6230 via IR laat verbinden krijg ik 'm mooi te zien als een "map" in de phone browser. In deze map staat de submap "Galerij" en dat is dan de galerij op de Nokia.

Als ik echter deze map wil openen of bestanden wil kopieren naar deze map, dan krijg ik de melding "De bewerking kan niet worden voltooid". Ik kan dus niet op mijn Nokia browsen...?!?! Is dit een bug in de software of de Nokia of zie ik iets over het hoofd??

Wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Had ook een gelijkaardig probleem. Download een nieuwe versie van pc suite (versie 6.2) ->

http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html?lang=Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

kleine aanvulling op de headset mod:

ipv je koptelefoons verstieren:klinkstekker setje kopen.

Ofwel, female mini jack plug. doorzichtige kabeltjes samen op de middelste aansluiting. en links en rechts op de corresponderende. et voila. Ik kan nu op mijn stero aansluiten. FM transmitter, autoradie en iedere koptelefoon naar keus. zonder verder nog te knippen en te kloten.

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberport.de/webshop/mall/1/pic/bild2/it90294B10-117_200.JPG

have fun

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

SCaRaBaeuS schreef op 16 juli 2004 @ 15:50:
[...]

er staat toch duidelijk decreased maar zal wel aan mij liggen :)
oeps, was iets te enthousiast bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje hoe verander in de lettertype kleur (op het hoofdscherm). Door de zwarte kleur valt het nu een beetje weg op me wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 07:08
DropDeadGorgeous schreef op 16 juli 2004 @ 22:30:
kleine aanvulling op de headset mod:

ipv je koptelefoons verstieren:klinkstekker setje kopen.

Ofwel, female mini jack plug. doorzichtige kabeltjes samen op de middelste aansluiting. en links en rechts op de corresponderende. et voila. Ik kan nu op mijn stero aansluiten. FM transmitter, autoradie en iedere koptelefoon naar keus. zonder verder nog te knippen en te kloten.

[afbeelding]

have fun
Euhm.. dit is al door een paar mensen gedaan hoor..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Damn, had ik toch alle posts moeten lezen :(

Jammer dat dat niet word aangevuldin de headset mod dan. Lijkt me een stuk plezieriger als je goede headset slopen.

Oh well, het was leuk even te denken het wiel te hebben uitgevonden. Dacht al lang hierover na. Maar had nog geen tijd gehad. Was eerst op zoek naar een adapter, maar die zijn alleen mono te vinden.

Verder klasse foontje ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 16 juli 2004 @ 14:49:
[...]

Zelf heb ik "slechts" 2 spontane reboots en 1 "hanger" gehad, en is er geen "kiestoon" tussen Orange -> Orange verbindingen.

Ik ben benieuwd. Wie durft als eerste? Laat het wel ff weten iedereen!
Bel Orange even of ga langs een winkel en dan kunnen ze het registreren voorje. Krijg je een sms wanneer de nieuwste software van nokia er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 00:01:
Bel Orange even of ga langs een winkel en dan kunnen ze het registreren voorje. Krijg je een sms wanneer de nieuwste software van nokia er is.
De nieuwste SW is er al... Versie 3.17 lost dit probleem op. Moet je toch weten als Orange medewerker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert_berg schreef op 16 juli 2004 @ 20:21:
Ik heb dat gekloot ook met die beltoon dat die steeds weg is. Ik heb de beltoon op me telefoon zelf gegooit in plaats van op me MMC en dan onthoud die het wel.

Het ik raar maar ik denk dat die niet altijd z'n mmc kan raadplegen en dat die dan Nokia tune doet. Want soms deed die wel de beltoon en soms niet.
er is dan toch nog een oplossing tenminste, maar is wel vrij lastig als je elke keer die beltoon op je telefoon zelf moet gooien. Een mp3 kan soms zelfs groeter zijn dan het telgeheugen :P Mja ik vind het raar dat er hier nog niet meer is over gezegd, het leek wel of ik de enige was die dit probleem had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 00:38:
[...]

De nieuwste SW is er al... Versie 3.17 lost dit probleem op. Moet je toch weten als Orange medewerker. ;)
OK, Nokia heeft het ons nog niet laten weten. Misschien dat die sw nu getest word. Dan zal er heel binnenkort wel een berichtje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:22

Ankh

|true

maar je kan alleen bij een nokia shop toch je sw updaten? of is dat wat anders :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
Weet iemand of het mogelijk is te mobloggen met een 6230, Vodafone abo en Live!bundel? Ik kan geen e-mail met attachment versturen, dat weet ik. Ik kan wel een MMS versturen via de MMS server van Vodafone. Dat kost natuurlijk klauwen met geld. Dus ik heb het geprobeerd via het MMSDiary script van www.Fleurieus.nl. Dat lukte niet. Ik kreeg de foutmelding van mijn 6230: ‘Verzending multimediabericht mislukt’.

Na wat experimenteren vraag ik mij af: Zijn er eigenlijk wel Vodafone gebruikers die kunnen mobloggen? Ik begin namelijk te vermoeden dat de Vodafone proxy alle niet-Vodafone url's blokt. Bijvoorbeeld een url naar een send.php script als van Fleurieus.nl

Ik baseer dit op mijn volgende experiment....

Ik heb Peffisaur gedownload, van de maker van MMSDiary (http://www.hellkvist.org/software/#Peffisaur). Daarna het send.php script aangepast, zodat er niet meer gecontroleerd wordt op userid en password, met het doel dat de code altijd wordt uitgevoerd. Net voor het $mms->parse(); statement heb ik een stukje code geklopt, waarbij in een tekstbestandje een regeltje wordt geschreven, zodat ik kan zien of de pagina wordt geladen (iets van: ).
code:
1
$tekst = "Pagina geladen op $month $mday $year, om $hour uur $min minuten $sec seconden.\n";

Als ik mijn send.php oproep via Internet Explorer gaat alles goed. De pagina wordt geladen, er komt een regeltje bij in het tekstbestandje. Als ik nu echter de link naar mijn send.php gebruik als MMS-server-homepage (dus waar normaal www.fleurieus.nl/mms/send...ijnusername?code=mijncode komt te staan). Krijg ik weer de fout van mijn telefoon: ‘Verzending multimediabericht mislukt’.

Ik schrijf dus in het tekstbestand nog voor er iets gebeurt met de binnengekomen MMS. In IE gaat het goed: er komt een tekstregel bij. Bij het versturen van een MMS komt er echter geen tekstregel bij. Ik concludeer hieruit dat de pagina helemaal niet wordt geladen; dat mijn telefoon niet eens zover komt! Je zou zeggen dat de GPRS-instellingen van mijn telefoon niet goed zijn, maar deze zijn hetzelfde als de instellingenset van Vodafone. Met de instellingenset van Vodafone gaat mobloggen wel goed, alleen gebruikt die de Vodafone MMS server en niet mijn Live!bundel. Dus dat wordt een beetje prijzig.

Wat denken jullie? Doe ik iets verkeerd? Blokt Vodafone externe MMS-url's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:32:
Heeft er iemand ervaring met de 6230 en de CK-7W Advanced Carkit van Nokia? Als ik die namelijk via bluetooth gebruik kan ik niet opnemen met de afstandsbedieningsknop. Die knop werkt gewoon niet, ik moet m'n toestel dan nog in m'n hand hebben om op te nemen. Gebruik ik de carkit met m'n 6310i dan werkt die knop wel, dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee of dezelfde ervaring?
Nooit geprobeerd, ik kijk altijd even wie het is voor ik opneem, dus ik neem automatisch altijd op met de telefoon. Zowel met de houder als bluetooth neem ik om een of andere reden altijd met telefoon op. Ik zal het eens proberen en laat het je weten of het werkt.

Edit: Net geprobeerd en werkt hier prima, kan gewoon opnemen met de remote.

[ Voor 7% gewijzigd door Fakir op 17-07-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraagje over deze telefoon, ik heb dit hele forum al afgelopen en op verschillende sites gezocht maar heb het niet gevonden...misschien weet een van jullie het: Kan de nokia 6230 ook bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:12:
Ik zit met een vraagje over deze telefoon, ik heb dit hele forum al afgelopen en op verschillende sites gezocht maar heb het niet gevonden...misschien weet een van jullie het: Kan de nokia 6230 ook bellen?
ha ha :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie kan mij helpen, Ik had pc suite helemaal voor elkaar, had hem via bluetooth gesynchroniseerd en nou heb ik win xp opnieuw geinstalleerd en ik krijg me telefoon niet meer verbonden, wel voor gewone bestandjes enzo maar ik kan dus niks meer via de application installer doen :'(
wie kan me helpen of heeft tzelfde probleem gehad

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar avi bestandjes (opgenomen met digitale videocamera, canon ixus) met xvideoconverter ofzo geconverteerd naar mpeg toen op MMC gezet. Maar ik kan ze niet openen?

Zijn ze te groot daarvoor (3mb per stuk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 18:30:
Ik heb net een paar avi bestandjes (opgenomen met digitale videocamera, canon ixus) met xvideoconverter ofzo geconverteerd naar mpeg toen op MMC gezet. Maar ik kan ze niet openen?

mpg speelt hij niet af je moet de begin post ff lezen dan weet je hoe je die mpg naar het goede bestandsformaat omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 18:30:

Je moet ze coverteren naar .3gp formaat.

Zie de SP voor de Nokia MultiMedia Converter 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooohhoo! ff bijkomen van het lachen hoor! poeh, poeh, wat een bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:08:
OK, Nokia heeft het ons nog niet laten weten. Misschien dat die sw nu getest word. Dan zal er heel binnenkort wel een berichtje komen.
offtopic:
Check Intranet maar eens. Daar stond het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 17 juli 2004 @ 14:28:
Nooit geprobeerd, ik kijk altijd even wie het is voor ik opneem, dus ik neem automatisch altijd op met de telefoon. Zowel met de houder als bluetooth neem ik om een of andere reden altijd met telefoon op. Ik zal het eens proberen en laat het je weten of het werkt.

Edit: Net geprobeerd en werkt hier prima, kan gewoon opnemen met de remote.
Thanx voor 't checken! Hmmm... Ga maar eens met Nokia bellen wat hier de oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 17:16:
wie o wie kan mij helpen, Ik had pc suite helemaal voor elkaar, had hem via bluetooth gesynchroniseerd en nou heb ik win xp opnieuw geinstalleerd en ik krijg me telefoon niet meer verbonden, wel voor gewone bestandjes enzo maar ik kan dus niks meer via de application installer doen :'(
wie kan me helpen of heeft tzelfde probleem gehad

bvd _/-\o_
en nog iets, hebben jullie ook zo'n last dat als je je headset hebt aangesloten en je geeft ook maar een klein tikje tegen de onderkant van je foon dat hij dan aan een oortje uitvalt of even ruist? als jullie er geen last van hebben ga ik nl terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag een heel raar verschijnsel bij mijn telefoon. Als ik ga bellen/gebeld wordt of een smsje krijg ofzo hoor ik allemaal rare geluidjes (uit mijn telefoon) die je normaal hoort als je je telefoon dicht bij een geluidsbox ofzo houdt als je gebeld wordt/iemand belt. heeft iemand anders heir ook last van/ wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Grapjas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb een vraag over het vodafone abonnement op mn fijne 6230. Als ik gebeld ben en ik heb die oproep gemist dan geeft de telefoon dat zelf altijd al aan. Nu krijg ik alleen nog een sms erachter aan van vodafone van oproep gemist maar geen bericht op voicemail ingesproken. Kan je dit ook uitzetten? Ik wil alleen niet de bel optie van voicelmail als er een ebricht is ingesproken.

Wie helpt mij met dit irritante ding van de heren van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Hahaha, dit is je eerste bericht en meteen een heel zinnige :Z . Hopelijk heb je dit account niet gemaakt voor deze grap B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 21:00:
[...]

en nog iets, hebben jullie ook zo'n last dat als je je headset hebt aangesloten en je geeft ook maar een klein tikje tegen de onderkant van je foon dat hij dan aan een oortje uitvalt of even ruist? als jullie er geen last van hebben ga ik nl terug >:)
ja dat heb ik ook. kwaliteit headset is niet geweldig nee.. zou het "made in china" er iets mee te maken hebben ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Nog steeds zit ik met de vraag hoe je .txt bestanden naar je telefoon kan zetten. Dus gewoon dat je getypte bestanden in WORD op je telefoon kan zetten. Uit dit topic heb ik begrepen dat dit zou kunnen met de software van mycom en dan met object push. Dan krijg ik alleen de foutmelding: "The business card could not be recieved. Errot file not found." Wie weet hier een oplossing voor?

Oplossing gevonden: gewoon bestand in dat object plakken. Op deze site is een book reader te vinden die grote bestanden text kan lezen: http://tequilacat.narod.ru/dev/br/ _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door janklp op 18-07-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op 17 juli 2004 @ 22:52:
[...]

Hahaha, dit is je eerste bericht en meteen een heel zinnige :Z . Hopelijk heb je dit account niet gemaakt voor deze grap B)
Als ik een account had aangemaakt om mee te kloten had ik echt veel andere dingen gezegt om jullie te eriteren! Dit is nou niet echt een vraag waarmee je ons vet kan uitbokken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Is het normaal dat ik mijn pc moet herstarten als ik me gsm aan datakabel connecteer? Ik kan anders geen verbinding maken met mijn GSM. USB fiche loskoppelen en vervolgens weer inpluggen heeft ook geen zin.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeh weet iemand hoe je de resolutie van je cam hoger kan zetteN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 21:23:
eeh weet iemand hoe je de resolutie van je cam hoger kan zetteN?
Door de kwaliteit op hoog te zetten lijkt mij? Zie handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 18 juli 2004 @ 21:25:
[...]

Door de kwaliteit op hoog te zetten lijkt mij? Zie handleiding.
Ik weet vrij zker dat de resolutie gewoon het zelfde blijft, maar dat de foto met een hogere of lagere jpeg compressie wordt opgeslagen. IK heb hem wel gewoon op hoog gezet omdat ik toch zat geheugen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokorico schreef op 18 juli 2004 @ 20:55:
Is het normaal dat ik mijn pc moet herstarten als ik me gsm aan datakabel connecteer? Ik kan anders geen verbinding maken met mijn GSM. USB fiche loskoppelen en vervolgens weer inpluggen heeft ook geen zin.

Iemand een oplossing?
Het is usb dus het zou moeten werken, maar ben blij dattie werkt want ik ben zo wanhopig met me dongle dat ik het niet eens meer probeer... :s :s :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ik heb net een shop gevonden in duitsland die 1GB mmc kaartjes verkoopt voor € 158,20 van A-Data, leek me wel boeiend om te vermelden :)
is namelijk ongeveer de helft van de prijs die in de startpost wordt vermeld

ik heb er net geheugen voor mijn systeem gekocht, verzendkosten zijn 7,50 via GLS

ik laat het wel even weten of alles is goedgegaan (als ik wat meer weet) :9

zie ook: cheeep!

[ Voor 10% gewijzigd door airliner op 18-07-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:41:
[...]

offtopic:
Check Intranet maar eens. Daar stond het op.
offtopic:
Ben op vakantie, ben dus niet helemaal op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 17:37
Okay,

Ik heb ook eens wat leuks.......................NOT!!!!!! :(

Ik heb ongeveer drie weken terug een nieuwe mobiel aangeschaft, juist ja een 6230 :)

So far so good, maar nu heb ik hem normaliter veilig in een zakje op mijn broek zitten, ding kan geen kant op dan. Wat blijkt? zakje is aan de onderkant uitgescheurd en mobiel is er uitgedonderd :( in een plasje regenwater.

Ik dus meteen , telefoon gestript van battery, mmc kaart sim etc etc. Een paar dagen laten drogen etc etc.. alles doet het nu wel weer maar ik hoor geen ringtone meer als ik gebeld wordt. Ik hoor heel even het begin van de ringtone(echt heel ver weg, en ook heel zacht) daarna hoor ik ruis(die dus veel harder is dan de ringtone).

Conclusie balen :( Nu heb ik het idee dat het maybe kan komen doordat er misschien nog wat water in het speakertje hangt, ik had geloof ik ooit eens gehoord dat het een soort van slakkenhuis is, en om daar water uit te krijgen ben je nog wel ff bezig.

Ik ga om ff duidelijkheid te bieden, niet het toestel aanbieden met de opmerking"hij doet het niet goed meer, kan hij gemaakt worden?" tis mijn eigen schuld dat dit gebeurt is nl. Nou ja mijn broek zijn schuld :P

Ik lees hier @ GoT dat er meerdere personen zijn geweest welke hun mobiele ter reparatie aangeboden hadden , en dan de opmerking waterschade te horen kregen. Nu wil ik even in het midden laten of het terecht of onterecht is/was, maar kan je ook aan die bedrijven vragen of je je mobiele naar hun kan opsturen om hem te laten maken? en wat kost zoiets dan?

In een topic met zoveel delen moet er toch wel iemand zijn, die ervaring mee heeft? Ik hoop het i.i.g want hier wordt ik niet vrolijk van. Ik was nl. net zo blij met me speledingetje :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Tuurlijk kunnen ze em voor je maken. Prijs hangt er vanaf wat er allemaal gefixt moet worden natuurlijk. Speakertje zou je evt zelf kunnen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor dat kan je kan altijd naar een telcomwinkel gaan om te vragen of ze t toestelletje op willen sturen....
Probleem is alleen reparateurs repareren nooit waterschade:
waarom niet?

Eenmaal waterschade en je toestel gaat kapot: hoe dan ook, dit kan een minuut duren een dag een week een paar maanden blabla...hij zal er mee ophouden. Vooral de nieuwere mobieltjes zijn er vatbaar voor...tenminste bedoel ik mee dat ze als ze waterschade hebben het niet lang volhouden...Succes...en oja...je zou mss beter eerst lang een nokia service point kunnen gaan die hebben namelijk vaakl losse onderdeeltjes klaar liggen om het mss direct te vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 17:37
Ik heb nu net een paar mailtjes de deur uitgedaan naar de dichtbijzijnde nokia service points, waarin ik mijn klacht omschrijf en vraag of ze er iets aan kunnen doen.

Nu maar hopen dat ik een positief antwoord terug krijg. Wil weer bellen, en beter nog gebeld worden :) nu hoor ik me phoon niet afgaan :P

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cybersijp schreef op 18 juli 2004 @ 23:54:
Okay,

Ik heb ook eens wat leuks.......................NOT!!!!!! :(

Ik heb ongeveer drie weken terug een nieuwe mobiel aangeschaft, juist ja een 6230 :)

So far so good, maar nu heb ik hem normaliter veilig in een zakje op mijn broek zitten, ding kan geen kant op dan. Wat blijkt? zakje is aan de onderkant uitgescheurd en mobiel is er uitgedonderd :( in een plasje regenwater.

Ik dus meteen , telefoon gestript van battery, mmc kaart sim etc etc. Een paar dagen laten drogen etc etc.. alles doet het nu wel weer maar ik hoor geen ringtone meer als ik gebeld wordt. Ik hoor heel even het begin van de ringtone(echt heel ver weg, en ook heel zacht) daarna hoor ik ruis(die dus veel harder is dan de ringtone).

Conclusie balen :( Nu heb ik het idee dat het maybe kan komen doordat er misschien nog wat water in het speakertje hangt, ik had geloof ik ooit eens gehoord dat het een soort van slakkenhuis is, en om daar water uit te krijgen ben je nog wel ff bezig.

Ik ga om ff duidelijkheid te bieden, niet het toestel aanbieden met de opmerking"hij doet het niet goed meer, kan hij gemaakt worden?" tis mijn eigen schuld dat dit gebeurt is nl. Nou ja mijn broek zijn schuld :P

Ik lees hier @ GoT dat er meerdere personen zijn geweest welke hun mobiele ter reparatie aangeboden hadden , en dan de opmerking waterschade te horen kregen. Nu wil ik even in het midden laten of het terecht of onterecht is/was, maar kan je ook aan die bedrijven vragen of je je mobiele naar hun kan opsturen om hem te laten maken? en wat kost zoiets dan?

In een topic met zoveel delen moet er toch wel iemand zijn, die ervaring mee heeft? Ik hoop het i.i.g want hier wordt ik niet vrolijk van. Ik was nl. net zo blij met me speledingetje :)
Misschien ben je zelf een beetje handig en kan je kijken of ze bij Salesplaza.nl de onderdelen verkopen die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hup naar Beverwijk jij. Daar kun je goedkoop aan onderdelen komen.

Mocht dat niet baten dan zou ik idd, zoals BRAiN zegt, Salesplaza proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Tijdje terug dat ik in het 6230 topic ben geweest... Ben inmiddels een maand of 3 een tevreden gebruiker.. Weinig tot geen last van bugs en nog steeds de perfecte telefoon. Alleen de frontjes vindt ik minder stevig (vooral het scherm krasgevoelig) dan de andere Nokia's..

Heeft iemand al geprobeerd of 512mb of 1GB MMC werkt?? Ik heb nu 256mb en geen enkel probleem, maar af en toe merk ik toch wel dat het te weinig is.. 3 cd's en dan houdt het wel op..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 19 juli 2004 @ 10:45:
Tijdje terug dat ik in het 6230 topic ben geweest... Ben inmiddels een maand of 3 een tevreden gebruiker.. Weinig tot geen last van bugs en nog steeds de perfecte telefoon. Alleen de frontjes vindt ik minder stevig (vooral het scherm krasgevoelig) dan de andere Nokia's..

Heeft iemand al geprobeerd of 512mb of 1GB MMC werkt?? Ik heb nu 256mb en geen enkel probleem, maar af en toe merk ik toch wel dat het te weinig is.. 3 cd's en dan houdt het wel op..
ik kan 1 cd prima compressen naar een aac bestand zodat 1 muziek cd nog maar 30 tot 40 mb ruimte kost. De kwaliteit is denk ik ongeveer het zelfde als 128 kb/s mp3.
Van de zomer had ik 7 cd's op me 256 mb staan en ik had nog 30 mb over voor foto's. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Dat kan inderdaad ook, maar heb tot nu toe nog geen goed mp3 => aac proggie kunnen vinden.. Hou me aanbevolen.. Verder gaat daar natuurlijk weer aardig wat tijd in zitten.. 1GB zou wat mij betreft helemaal geweldig zijn.. Heb je geen Ipod/Iriver of wat dan ook meer nodig voor dagelijks gebruik..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 19 juli 2004 @ 12:47:
Dat kan inderdaad ook, maar heb tot nu toe nog geen goed mp3 => aac proggie kunnen vinden.. Hou me aanbevolen.. Verder gaat daar natuurlijk weer aardig wat tijd in zitten.. 1GB zou wat mij betreft helemaal geweldig zijn.. Heb je geen Ipod/Iriver of wat dan ook meer nodig voor dagelijks gebruik..
Het kost idd wat tijd voor je computer, maar voor jouw kost het bijna geen tijd. Op de startpost staan een paar linkjes naar een programma dbpower programma, en dan moet je nog de aac pluging er bij doen en dan heb je het programma om te converten.
Als jij liever geld wil uitgeven in plaats van heel ff converten is het jouw keuze maar ik heb iig nog ff genoeg aan me 256 mb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon het nergens vinden, maar ja zullen wel weer mensen zeggen dat het toch echt te vinden is. maar wat zijn precies de goede wap instellingen voor kpn. Kpn gebruikt GIN voor zijn wap en daar staan ook instellingen maar lukt me niet om hem aan de praat te krijgen. iemand ervaring met knp Hi Mobiel en wap?

Gaarna instellingen die zeker werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Laatst online: 26-05-2021
Pfoe, heb bluetooth eindelijk aan de praat met m'n Sitecom CN-500 stick, maar nou kom ik bij het volgende probleem:

Bluetooth werkt dus, ik kan dus mp3's en foto's naar m'n foon zenden gewoon via m'n verkenner, maar met Nokia PC suite wil het nog niet werken.

Heb de handleiding van de sitecom site gehaald en deze gevolgd, de com-poort juist ingevuld, de telefoon maakt verbinding met PC suite, alleen komt er geen telefoontje voor m'n 6230 te staan (wat dus wel zou moeten om de verbinding correct te hebben). Hierdoor werkt het dus met geen enkele applicatie van PC suite.

Heb het geprobeerd met PC suite 5.8 en 6.1. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6230 + Bluetooth + MMC

Als ik bv. een mp3 op de MMC wil zetten wordt de verbinding na 1 of 2mb verbroken.
Doe ik hetzelfde naar het SIM-geheugen dan gaat het wel goed.
Met een bestand kleiner dan 1mb ging het tot nu toe nog wel goed.
Firmware = 3.15

Iemand met hetzelfde probleem?

Heb de topics doorgezocht maar is toch lastig zoeken op zo'n probleem. Enige wat ik kon vinden via google, wat er een beetje op lijkt, is http://www.telecomvergeli...260/forum/?thread_id=4833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom duurt het zo godvergeten lang voordat KPN nummer portering heeft afgehandeld met T-Mobile?

A.s. donderdag komt waarschijnlijk de telefoon binnen bij telcom winkel, maar dan duurt het volgens de dame achter de kassa nog 4 weken voordat je het toestel mag meenemen omdat KPN - T-mobile niet echt opschieten met Nummerportering en aangezien ik echt mijn eigen nummer *moet* houden heb ik geen andere keus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Nokia Media Converter kun je zo ongeveer elk bestandsformaat geschikt maken voor je telefoon, behalve .wma...

Ik heb dus een *.wma filmpje en wil dit graag converteren tot een formaat wat op m'n 6230 kan, weet iemand een progje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey...ik heb een vraag over Bluetooth'

Ik heb een sitecom usb adapter gekocht voor een bleutooth verbinding. Deze heb ik geinstalleerd en hij herkend de telefoon direct. Maar als ik dan mijn nokia suite installeer krijg ik geen verbinding. Ik heb het net zo gedaan als in de handleiding. Eerst heb ik een verbinding gemaakt bij Modem en verbindingen onder het configuratie scherm maar zodra ik met de Manager een verbinding wil maken kan hij de telefoon niet vinden. Weet iemand de oplossing hiervoor??? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen of advies geven over het volgende.

Graag zou ik namelijk met mijn 6230 willen faxen.
De mooiste manier zou zijn dat ik via de laptop (standaard windows fax programma) via bluetooth connectie met de 6230 een fax kan versturen.

Het probleem is echter dat als ik faxen instel op mijn laptop dat hij alleen de normale modem wil selecteren, dus ik kan niet de bluetooth selecteren waar mijn nokia 6230 mee is verbonden.

Heeft iemand advies voor mij hoe ik dit eventueel voor elkaar zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:44:
waarom duurt het zo godvergeten lang voordat KPN nummer portering heeft afgehandeld met T-Mobile
Nee dat zie je vekeerd, de brief waarin word vermeld dat je overgezet word naar kpn laat lang op zich wachten. En met deze brief zul je wel het toestel op mogen halen.
Als ik jou was zou ik volgende week gewoon langs de winkel gaan en vragen of ze contact kunnen opnemen met kpn of alles rond is met t-mobile.
Zo ja, vragen of ze dan alvast het toestel mogen meegeven of vragen of ze willen bellen met kpn om de brief met bevestiging nu te versturen.

Deze brief word namelijk 1 a 2 weken voordat je daadwerkelijk overgezet word pas verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:36:
[...]

Nee dat zie je vekeerd, de brief waarin word vermeld dat je overgezet word naar kpn laat lang op zich wachten. En met deze brief zul je wel het toestel op mogen halen.
Als ik jou was zou ik volgende week gewoon langs de winkel gaan en vragen of ze contact kunnen opnemen met kpn of alles rond is met t-mobile.
Zo ja, vragen of ze dan alvast het toestel mogen meegeven of vragen of ze willen bellen met kpn om de brief met bevestiging nu te versturen.

Deze brief word namelijk 1 a 2 weken voordat je daadwerkelijk overgezet word pas verstuurd.
Wat ze mij vertelden was (zowel bij t-for telecom als de primafoon)

1) Je hebt een t-mobile abbo, je gaat naar kpn abbo
2) KPN stuurt verzoek naar T-Mobile om medewerking bij nummerportering
3) Pas als KPN toezegging heeft krijg je een brief en krijg je je toestel
4) Je gebruikt voorlopig de 1e 3 maanden je t-mobile sim
5) Na 3 maanden zegt KPN het T-Mobile contract op en gaat je KPN contract in.

Alleen stap 2 schijnt dus op het ogenblik heel erg lang te duren door een flinke achterstand die KPN heeft opgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:40:
Nokia 6230 + Bluetooth + MMC

Als ik bv. een mp3 op de MMC wil zetten wordt de verbinding na 1 of 2mb verbroken.
Doe ik hetzelfde naar het SIM-geheugen dan gaat het wel goed.
Met een bestand kleiner dan 1mb ging het tot nu toe nog wel goed.
Firmware = 3.15

Iemand met hetzelfde probleem?

Heb de topics doorgezocht maar is toch lastig zoeken op zo'n probleem. Enige wat ik kon vinden via google, wat er een beetje op lijkt, is http://www.telecomvergeli...260/forum/?thread_id=4833
ALs ik jouw was zou ik gewoon een cartreadertje kopen van 12 euro bij de mycom. Waarom?: Snel en betrouwbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 16:24
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:24:
Wie kan me helpen of advies geven over het volgende.

Graag zou ik namelijk met mijn 6230 willen faxen.
De mooiste manier zou zijn dat ik via de laptop (standaard windows fax programma) via bluetooth connectie met de 6230 een fax kan versturen.

Het probleem is echter dat als ik faxen instel op mijn laptop dat hij alleen de normale modem wil selecteren, dus ik kan niet de bluetooth selecteren waar mijn nokia 6230 mee is verbonden.

Heeft iemand advies voor mij hoe ik dit eventueel voor elkaar zou kunnen krijgen?
Helaas ondersteund de Nokia 6230 geen fax zie ook de specs,

http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6230/features.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de nokia helplijn wel, zij refereerden naar een programma winfax pro.
naar mijn idee moet de nokia wel een fax verbinding ondersteunen. immers wordt ook een data verbinding ondersteund.
De nokia hoeft alleen maar een telefoon nummer (fax-nummer) te bellen en windows regelt de rest na mij idee.
Het belangerijkste is voor mij het versturen, niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Ik weet vrij zker dat de resolutie gewoon het zelfde blijft, maar dat de foto met een hogere of lagere jpeg compressie wordt opgeslagen. IK heb hem wel gewoon op hoog gezet omdat ik toch zat geheugen heb.
Als je een foto neemt in "portret" modus, dan wordt de resolutie 80x96. Maar iedere digitale fotograag weet dat je nooit moet bezuinigen op de kwaliteit van de afbeelding! :-)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.