Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:17:
Hey...ik heb een vraag over Bluetooth'

Ik heb een sitecom usb adapter gekocht voor een bleutooth verbinding. Deze heb ik geinstalleerd en hij herkend de telefoon direct. Maar als ik dan mijn nokia suite installeer krijg ik geen verbinding. Ik heb het net zo gedaan als in de handleiding. Eerst heb ik een verbinding gemaakt bij Modem en verbindingen onder het configuratie scherm maar zodra ik met de Manager een verbinding wil maken kan hij de telefoon niet vinden. Weet iemand de oplossing hiervoor??? Alvast bedankt!
Dit heb ik ook gehad. Daarom zit ik nu met kleine oogjes achter de pc omdat het hierdoor laat werd :O. Ik zou je advisieren om de nieuwste software van nokia.com te downloaden. Daar deed die eht bij mij wel heel snel mee. Ik neem aan de je met de Sitecom drivers zelf wel verbinding kan maken?

Ik wil wel zeggen dat de nokia software behoorlijk suckt en dat het niet makkelijk werken ermee is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:40:
Nokia 6230 + Bluetooth + MMC

Als ik bv. een mp3 op de MMC wil zetten wordt de verbinding na 1 of 2mb verbroken.
Doe ik hetzelfde naar het SIM-geheugen dan gaat het wel goed.
Met een bestand kleiner dan 1mb ging het tot nu toe nog wel goed.
Firmware = 3.15

Iemand met hetzelfde probleem?
Gaat het scherm van je 6230 dan even flikkeren op het moment dat de verbinding verbroken wordt? Zo ja: toestel omruilen :) had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 08:37
Iemand al de 4.28 firmware geprobeerd ?

Ben hem nu aan het downloaden maar heb nog nooit een firmware geflashed op een telefoon.

Greetz Dracster

[ Voor 22% gewijzigd door Dracster op 20-07-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hou wou jij die flash dan op je telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracster
Daar ben ik nog naar aan het zoeken.

Je hebt iets van Phoenix software nodig.
Die melding kreeg ik toen ik het package installeerde.
Verder weet ik ook nog niet.
Maar wel een grote sprong van 3.17 naar 4.28

Heb zelf nog versie 3.15 er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind je die firmware eigenlijk? toch niet op de nokia site? en install je dat gewoon met application installer van nokia? en is het nuttig, dat updaten? Ik hoef alleen maar korte antwoorden hoor, ben gewoon benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, jongens, volgens de policy mag er hier niet gesproken worden over het flashen van je toestel, en die firmware is copyrighted materiaal welke niet zomaar ter download aangeboden mag worden. Is dus gewoon warez.

Ik zou die link dus maar weghalen dracster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

uhm, klopt het dat het gekozen kleurprofiel (van de selectiebalken enzo) niet de kleur van de ontvangst/batterei beinvloeden ?
Zonee, is dit mogelijk ?

de 3510i van m'n moeder had dit namelijk wel afaik

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:48:
kon het nergens vinden, maar ja zullen wel weer mensen zeggen dat het toch echt te vinden is. maar wat zijn precies de goede wap instellingen voor kpn. Kpn gebruikt GIN voor zijn wap en daar staan ook instellingen maar lukt me niet om hem aan de praat te krijgen. iemand ervaring met knp Hi Mobiel en wap?

Gaarna instellingen die zeker werken
Heb je een abbonnement? Met kpn-prepay kun je niet wappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:25

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Selachii schreef op 20 juli 2004 @ 01:22:
uhm, klopt het dat het gekozen kleurprofiel (van de selectiebalken enzo) niet de kleur van de ontvangst/batterei beinvloeden ?
Zonee, is dit mogelijk ?

de 3510i van m'n moeder had dit namelijk wel afaik
neej, dat klopt niet, bij mij is het ook gewoon de kleur van de batterij en ontvangst die aangepast wordt... klinkt nie goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 09:25 . Reden: snail moet smorgens beter lezen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6230 met een Hi 20 abonnement, maar mijn MMS werkt nog steeds niet...

Ik heb alle instellingen goed staan, maar toch wil het niet lukken. Komt dat gewoon doordat de 6230 bij KPN nog niet geschikt is voor MMS of doe ik toch wat fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn agenda te synchroniseren met een Exchange Server 2003 over internet. Dus niet via bluetooth, dat heeft voor mij geen nut. Ik wil mijn agenda synchroniseren wanneer ik on-the-road ben.
Nergens kan ik een handleiding of wat dan ook vinden die beschrijft hoe je met een server kan verbinden. Ook vage instellingen als "Agenda database", ja wat moet ik daar nou invullen, de server? Nee, want die moet weer bij het veld "Server" worden ingevuld.
Ik ben inmiddels een beetje hopeloos...
Google groups/web search gaf geen nuttige resultaten.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 09:52:

Ik heb alle instellingen goed staan, maar toch wil het niet lukken. Komt dat gewoon doordat de 6230 bij KPN nog niet geschikt is voor MMS of doe ik toch wat fout??
bel effe naar de klantenservice van kpn, zij kunnen je vast wel de juiste instellingen toe sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik heb het idee dat mijn HDS-3 headset niet helemaal meer goed is. Hij zit aardig los onderin de telefoon, en als ik muziek luister dan slaat hij af en toe over? Sterker nog, het gebeurd wel eens dat hij 10sec terug springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op 20 juli 2004 @ 11:09:
Ik heb het idee dat mijn HDS-3 headset niet helemaal meer goed is. Hij zit aardig los onderin de telefoon, en als ik muziek luister dan slaat hij af en toe over? Sterker nog, het gebeurd wel eens dat hij 10sec terug springt?
Dit fucking probleem heb ik dus ook ik ga vandaag ff naar een nokia service point ff checken of ze er daar wat aan kunnen doen heb alles al geprobeert lees eerder. hopelijk kom ik tot de oplossing ik laat het iig weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 11:38:
[...]

Dit fucking probleem heb ik dus ook ik ga vandaag ff naar een nokia service point ff checken of ze er daar wat aan kunnen doen heb alles al geprobeert lees eerder. hopelijk kom ik tot de oplossing ik laat het iig weten.
Ik heb wel het probleem dat als ik radio luister, hij steeds van 1 oordopje naar 2 springt en weer terug. Echt super storend is het niet maar ik weet ook niet waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt gewoon aan brakke FM ontvangst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airliner schreef op 18 juli 2004 @ 21:56:
ik heb net een shop gevonden in duitsland die 1GB mmc kaartjes verkoopt voor € 158,20 van A-Data, leek me wel boeiend om te vermelden :)
is namelijk ongeveer de helft van de prijs die in de startpost wordt vermeld

ik heb er net geheugen voor mijn systeem gekocht, verzendkosten zijn 7,50 via GLS

ik laat het wel even weten of alles is goedgegaan (als ik wat meer weet) :9

zie ook: cheeep!
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met die winkel. Anders ga ik ook wel ff 1GB MMC bestellen . Laat idd maar even je ervaringen achter.

Grt Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Telefoonnummer uit sms halen en bekijken wie het is bij de nokia 6230!
Hoe doe je dat?

Als je bijvoorbeeld een smsje krijgt van je voicemail (Orange) dat een bepaald nummer geen bericht heeft achtergelaten dan wil je natuurlijk weten van wie dat nummer is.
Het volgende kan wel:
Opties->Gebruik gegev.->Telefoonnummer;
Dan zie je het nummer welke in het smsje staat, maar dan wil ik weten welke naam uit mijn telefoonboek bij dit nummer hoort en DAT kan dan niet.
Ook als ik dan kies voor "bellen" en ik laat em 2 of 3 keer overgaan, komt nog steeds niet de naam van de persoon op het scherm te staan, zelfs niet als ik het telefoonnummer van die persoon volledig opgeslagen heb (+316********)

Is hier toch een oplossing voor, misschien dmv. een software update ofzo?

offtopic:
ik hoop niet dat deze vraag al een keer gesteld is, maar om alle 9000 posts door te lopen van de Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op 20 juli 2004 @ 10:54:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn agenda te synchroniseren met een Exchange Server 2003 over internet. Dus niet via bluetooth, dat heeft voor mij geen nut. Ik wil mijn agenda synchroniseren wanneer ik on-the-road ben.
Nergens kan ik een handleiding of wat dan ook vinden die beschrijft hoe je met een server kan verbinden. Ook vage instellingen als "Agenda database", ja wat moet ik daar nou invullen, de server? Nee, want die moet weer bij het veld "Server" worden ingevuld.
Ik ben inmiddels een beetje hopeloos...
Google groups/web search gaf geen nuttige resultaten.
Het kan ook helemaal niet, vandaar dat je niets kunt vinden.

De 6230 kan alleen syncen met een SyncML server, Exchange 2003 ondersteund alleen ActiveSync.

Microsoft zal SyncML voorlopig niet ondersteunen aangezien de licentievoorwaarden vereisen dat de broncode van ActiveSync openbaar wordt gemaakt.

Er is afaik 1 3th party product Synchronica, maar dat kost je 970 euro + 47 euro per client.

Je kunt dus alleen via PC Sync synchroniseren, waardoor je dus altijd ook nog een laptop bij je zult moeten hebben wil je on-the-road syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 09:52:

ik heb precies het zelfde abo als jou. mms werkt echter bij mij wel en wap juist niet. dus wie kan me helpen. ik heb de mms instellingen door die nokia site laten opsturen. staat in de start post en link naar. en je moet nog de service starten geloof ik. je moet hem activeren.

maar wie weet voor mij de goede en juiste instellingen voor wap met een hi 20 abo. op gin site staan ze maar krijg het niet werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:36:
[...]

ik heb precies het zelfde abo als jou. mms werkt echter bij mij wel en wap juist niet. dus wie kan me helpen. ik heb de mms instellingen door die nokia site laten opsturen. staat in de start post en link naar. en je moet nog de service starten geloof ik. je moet hem activeren.

maar wie weet voor mij de goede en juiste instellingen voor wap met een hi 20 abo. op gin site staan ze maar krijg het niet werkend
Mmm, jouw situatie is inderdaad ook vreemd, maar ik kan je er helaas niet verder mee helpen, ik heb wap nog niet geprobeerd. Maar zou je mij nog effe iets verder kunnen helpen?

Wat zijn je mms instellingen (waarschijnlijk heb ik die ook al wel goed, maar voor de zekerheid...) en waar heb je deze allemaal ingesteld?

Berichten-->Berichtinstellingen-->Multi med. berichten-->Instellen verbinding

Of ook bij: Instellingen-->Connectiviteit-->GPRS

En bij: Diensten-->Instellingen-->Instellen verbinding

:?

Ik snap echt niet waarom het niet zou werken... Ik heb het ook al via 313 geactiveerd. Zit er toch iets fout met het GPRS gebeuren? Moet het via een andere weg? Ik snap er de ballen niet meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracster schreef op 19 juli 2004 @ 22:28:
Iemand al de 4.28 firmware geprobeerd ?

Ben hem nu aan het downloaden maar heb nog nooit een firmware geflashed op een telefoon.

Greetz Dracster
Heb er zelf 4.28 ingezet....
maar zie weinig verschil....

alleen me toestelgeheugen is kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen die firmware toch ook gewoon bij Nokia in de kalverstraat erop zetten? Deden ze nooit erg moeilijk over dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 17:25:
ze kunnen die firmware toch ook gewoon bij Nokia in de kalverstraat erop zetten? Deden ze nooit erg moeilijk over dacht ik
Hellaas nu wel, en duurt erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele zooi .jar en .jad files, games geschikt voor de 6230. Ik heb alleen nog geen datakabel/dongle, en zodoende ook geen Pc Suite geinstalleerd.

Is er een mogelijkheid om deze games via mijn mmc (heb wel een cardreader) op de telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort hoop ik ook in het bezit te zijn van dit mooie speledingetje, alleen schijnt 'ie nu echt superslecht leverbaar te zijn :(

28 juni heb ik hem besteld bij Sitel i.c.m. een Orange Free 30 1 jr. abo voor € 71,60, maar nog altijd niets ontvangen. Ik krijg telkens alleen vage berichten over partijen die misschien geleverd gaan worden. Op vele andere webshops wordt er echter niets aangegeven over een slechte leverbaarheid :(

En maar wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 21:05:
Binnenkort hoop ik ook in het bezit te zijn van dit mooie speledingetje, alleen schijnt 'ie nu echt superslecht leverbaar te zijn :(

28 juni heb ik hem besteld bij Sitel i.c.m. een Orange Free 30 1 jr. abo voor € 71,60, maar nog altijd niets ontvangen. Ik krijg telkens alleen vage berichten over partijen die misschien geleverd gaan worden. Op vele andere webshops wordt er echter niets aangegeven over een slechte leverbaarheid :(

En maar wachten.......
Daar hebben meer mensen last van, bij de primafoon is hij in heel NL uitverkocht en hebben ze hem al tijden niet meer, en andere winkels krijgen maar 25% van de voorraad die ze bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:39:
[...]

Ehm, helemaal niks? Mischien minder bugs ofzo en zie je eindelijk procenten bij het overstralen van bt mp3 of is dat stabieler of weet ik het ? :P Want is groot versie verschil...
En al helemaal als het meer van je toestelgeheugen eet.

En trouwens een vraag aan iedereen of hun oplader ook licht zoemt, zodanig irritant dat je er last van hebt in slaapruimtes :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:40:
Nokia 6230 + Bluetooth + MMC

Als ik bv. een mp3 op de MMC wil zetten wordt de verbinding na 1 of 2mb verbroken.
Doe ik hetzelfde naar het SIM-geheugen dan gaat het wel goed.
Met een bestand kleiner dan 1mb ging het tot nu toe nog wel goed.
Firmware = 3.15

Iemand met hetzelfde probleem?

Heb de topics doorgezocht maar is toch lastig zoeken op zo'n probleem. Enige wat ik kon vinden via google, wat er een beetje op lijkt, is http://www.telecomvergeli...260/forum/?thread_id=4833
Ik moet bovenstaande in zoverre corrigeren dat ook bij het kopieren naar het SIM-geheugen de verbinding spontaan verbroken wordt. Kleine bestanden (40kb wallpapers) gaat wel goed, maar grotere bestanden (3mb mp3) gaat meestal fout.
Toestel valt soms zelfs even uit en gaat meteen weer aan zodra de verbinding vastloopt...
Getest met 2 verschillende dongels (epox en onbekend merk) zowel thuis als op het werk. In beide gevallen hetzelfde probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met bluetooth ook mp3's op je telefoon zetten of alleen met een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees die tutorial zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 21:55:
Kan je met bluetooth ook mp3's op je telefoon zetten of alleen met een datakabel?
je kan toch ook kort antwoord geven? Waarom meteen weer zo lomp en laks reageren?

Antwoord op de vraag: je kan het idd met bleutooth doen, maar bleutooth is veel slomer en onbetrouwbaarder als datakabel dus is het verstandig om een datakabel te gebruiken. Als je een mmc kaartje hebt waar je mp3 opzet zou ik een cardreader gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

intermusic schreef op 20 juli 2004 @ 14:02:
Telefoonnummer uit sms halen en bekijken wie het is bij de nokia 6230!
Hoe doe je dat?

Als je bijvoorbeeld een smsje krijgt van je voicemail (Orange) dat een bepaald nummer geen bericht heeft achtergelaten dan wil je natuurlijk weten van wie dat nummer is.
Het volgende kan wel:
Opties->Gebruik gegev.->Telefoonnummer;
Dan zie je het nummer welke in het smsje staat, maar dan wil ik weten welke naam uit mijn telefoonboek bij dit nummer hoort en DAT kan dan niet.
Ook als ik dan kies voor "bellen" en ik laat em 2 of 3 keer overgaan, komt nog steeds niet de naam van de persoon op het scherm te staan, zelfs niet als ik het telefoonnummer van die persoon volledig opgeslagen heb (+316********)

Is hier toch een oplossing voor, misschien dmv. een software update ofzo?

offtopic:
ik hoop niet dat deze vraag al een keer gesteld is, maar om alle 9000 posts door te lopen van de Nokia 6230 ?!?
offtopic:
Nog ff een keer, anders leest niemand em meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:44
En trouwens een vraag aan iedereen of hun oplader ook licht zoemt, zodanig irritant dat je er last van hebt in slaapruimtes :(
Ja heeft die van mij ook, best onhandig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

intermusic schreef op 20 juli 2004 @ 22:20:
[...]

offtopic:
Nog ff een keer, anders leest niemand em meer :9
offtopic:
Ohoh, kicken binnen 24 uur?! Foei!

Op de manier zoals jij het doet, krijg ik wel gewoon de naam te zien hoor, zelfs voordat hij voor de eerste keer over gaat. Zo doe ik dat altijd nl. :Y)

Lees anders het topic door vanaf deze post.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:19:
[...]

je kan toch ook kort antwoord geven? Waarom meteen weer zo lomp en laks reageren?

Antwoord op de vraag: je kan het idd met bleutooth doen, maar bleutooth is veel slomer en onbetrouwbaarder als datakabel dus is het verstandig om een datakabel te gebruiken. Als je een mmc kaartje hebt waar je mp3 opzet zou ik een cardreader gebruiken.
Kan ik met een datakabel dan ook de bijgeleverde software gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

airliner schreef op 18 juli 2004 @ 21:56:
ik heb net een shop gevonden in duitsland die 1GB mmc kaartjes verkoopt voor € 158,20 van A-Data, leek me wel boeiend om te vermelden :)
is namelijk ongeveer de helft van de prijs die in de startpost wordt vermeld

ik heb er net geheugen voor mijn systeem gekocht, verzendkosten zijn 7,50 via GLS

ik laat het wel even weten of alles is goedgegaan (als ik wat meer weet) :9

zie ook: cheeep!
ze hebben de prijs nu zelfs verlaagt, 1GB kost nu € 142,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:30:
[...]

Kan ik met een datakabel dan ook de bijgeleverde software gebruiken?
heb (door omstandigheden ;-) ) zowel IR, bluetooth, datakabel en cardreader. De eerste 3 werken met de nokia software samen (BT is lastigst aan de gang te krijgen, IR het simpelst)
Voor oversturen ed is de kabel (na de cardreader maar dan moet de telefoon steeds open) het snelst en ben je met BT het mobielst uiteraard.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 17:37
Cybersijp schreef op 18 juli 2004 @ 23:54:
Okay,

Ik heb ook eens wat leuks.......................NOT!!!!!! :(

Ik heb ongeveer drie weken terug een nieuwe mobiel aangeschaft, juist ja een 6230 :)

So far so good, maar nu heb ik hem normaliter veilig in een zakje op mijn broek zitten, ding kan geen kant op dan. Wat blijkt? zakje is aan de onderkant uitgescheurd en mobiel is er uitgedonderd :( in een plasje regenwater.

Ik dus meteen , telefoon gestript van battery, mmc kaart sim etc etc. Een paar dagen laten drogen etc etc.. alles doet het nu wel weer maar ik hoor geen ringtone meer als ik gebeld wordt. Ik hoor heel even het begin van de ringtone(echt heel ver weg, en ook heel zacht) daarna hoor ik ruis(die dus veel harder is dan de ringtone).

Conclusie balen :( Nu heb ik het idee dat het maybe kan komen doordat er misschien nog wat water in het speakertje hangt, ik had geloof ik ooit eens gehoord dat het een soort van slakkenhuis is, en om daar water uit te krijgen ben je nog wel ff bezig.

Ik ga om ff duidelijkheid te bieden, niet het toestel aanbieden met de opmerking"hij doet het niet goed meer, kan hij gemaakt worden?" tis mijn eigen schuld dat dit gebeurt is nl. Nou ja mijn broek zijn schuld :P

Ik lees hier @ GoT dat er meerdere personen zijn geweest welke hun mobiele ter reparatie aangeboden hadden , en dan de opmerking waterschade te horen kregen. Nu wil ik even in het midden laten of het terecht of onterecht is/was, maar kan je ook aan die bedrijven vragen of je je mobiele naar hun kan opsturen om hem te laten maken? en wat kost zoiets dan?

In een topic met zoveel delen moet er toch wel iemand zijn, die ervaring mee heeft? Ik hoop het i.i.g want hier wordt ik niet vrolijk van. Ik was nl. net zo blij met me speledingetje :)
Ik heb de adviesen alllemaal ter harte genomen en ben eens flink bezig geweest om nu een oplossing te regelen. maar dat ging moeilijker dan ik dacht.

Zoals ik al aangaf heb ik een paar mailtjes de deur uit gedaan naar nokia service points, ik kreeg er maar van een antwoord op nl. die van Alkmaar. Deze wisten mij te melden dat het in principe mogelijk was om mij de onderdelen te bezorgen, ik moest dan zelf er voor zorgen dat het toestel gemaakt werd. We hadden het hier over een speakerje(a €4.50) en een soort van contact ringetje (a €2.50) opzich fijne prijzen natuurlijk. Ik happy van de phoon af. Oplossing in zicht!! Onderdelen waren er nog niet maar waren te bestellen, wanner ze er dan waren werden ze opgestuurd naar me. kan btw ook nog lang duren werd er gemeld....

Belt de vrouw tien minuten later op : "ja kan niet het is nl. de "buzzer"welke waarschijnlijk stuk is bij je toestel en deze mogen we niet maken want dat moet altijd naar Nokia zelf gestuurd worden" :(" dat zal dus niet gaan meneer, uw toestel heeft waterschade en zal met een bon voor onderzoekskosten retour komen naar u. "

Das lekker,............ Omdat het een vrij nieuw toestel ook is zijn er met de andere oplossingen welke werden aangedragen n.a.v mijn post vrij weinig mee te doen. Onderdeel is er simpelweg nog niet in de handel, laat staan het "grijze"circuit welke evt. met minder slapeloze nachten voor de boeg iets wil verkopen :)

Ik ben dan ook maar eens met de grote vriend google gaan kijken naar mogelijkheden in het buitenland, vind het toch zonde om zo'n duur toestel maar links te laten liggen en er niks meer mee te doen.. Vond er diverse , vooral een aantal in het oostblok( :) ) maar daar kon ik dan wel met mijn cc betalen, maar ik vind dat een beetje tricky daar in die landen. Verder gezocht dus...

Ik kwam daarbij op een site in Engeland, om beter te zijn in London . Je kan daar je reparatie betalen met paypall.(vrij makkelijk voor mij, ik heb nl een account bij paypall) .Nadat ik eerst gevraagd heb of het uberhaupt mogelijk is, dat hij daar heen gaat.(Kwam bevestigend mailtje op)(vrij rap ook). Ga ik morgen mijn toestel als alles hier thuis meezit opsturen naar hun.

Je stuurd dan eerst een soort van webformulier per internet naar hun op, waarin je je naam etc en het imei nummer van je phoon staan. Daarna dus opsturen, ik ga dat aangetekend EN verzekerd doen.(verzekerd omdat ik een slinkse postbode in NL of Uk niet een nieuwe mobiel gun, al is hij een beetje stukkig)(in UK verdwijnen er veel en veel meer poststukken dan hier hoor effe bij de way ). zij kijken er naar, repareren hem, en dan krijg ik per e-mail door wat ik moet betalen per paypall voor verzenden plus reparatie.

Lijkt mij een slimme oplossing voor dit hoewel simpel toch nog moeilijk(nu dan, straks waarschijnlijk niet meer) op te lossen probleem met mijn telefoon.

Adres is :

hxxp://www.gsm-support.co.uk

Doe er je voordeel mee: :P

En nee ik hoop niet dat julie phoon stuk gaat zo :D

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

* Canaria heeft voor dit soort gevallen dus altijd een verzekering. Kost wel 7,95 per maand, maar ik kan hem rustig in een plasje water laten vallen, binnen 4 uur staat er dan namelijk een koerier met een nieuwe op de stoep, tegen betaling van 25 euro borg.
Ik hoef dus ook niet overdreven voorzichtig te zijn. Een 6230 is voor mij een (duur) gebruiksvoorwerp en ik zou niet zonder willen, en het gedoe met reparatie helemaal in Engeland trekt me ook niet zo. Die zorg minder, van "stel dat hij valt" is me het bedrag wel waard.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 17:37
Idd canaria,

Ik heb mezelf dan ook stellig voorgenomen, de volgende MET verzekering te kopen. is voor mij ook de eerste ervaring dat mobieltjes niet zo goed tegen water kunnen (eerst se r310s, daarna nokia 5100 ) B)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airliner schreef op 20 juli 2004 @ 22:38:
[...]

ze hebben de prijs nu zelfs verlaagt, 1GB kost nu € 142,90
Dat is leuk, dat is goed, dat is mooi en goedkoper, maar wie o wie heeft er ooit iets bij dit duitse bedrijf besteld?

Van nature heb ik het niet zo op duitsers (behalve de Audi en Schumacher) en vertrouw ik ze ook niet zo. ;)

Verder is de kans groot dat de nederlandse concurrentie snel genog doorheeft dat de prijzen van MMC aan het zakken zijn. Ik merk nu al dat in de afgelopen tijd de 512MB mmc kaartjes ook in prijs omlaag gaan. In NL kost een 1GB MMC nu ook "maar" € 206,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles wat betaalbaar is moet je niet verzekeren. Alleen het onbetaalbare moet je verzekeren.

Anders betaal je je suf en blauw aan premies. Ik zou mijn telefoon nooit verzekeren omdat je zo'n apparaat binnen een werkdag zelf kunt vervangen. Mijn 6230 is dus onverzekerd, en in het ergste geval heb ik m'n schatje (6310i) nog.

Trouwens, volgens mij valt m'n 6230 gewoon onder inboedelverzekering, en als ik op stap ben onder reisverzekering :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen iemand heeft hier een keer een site geplaatst met allemaal gratis applicaties en spelletjes weet iemand welke dit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracster
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:39:
[...]

Wil je mischien vertellen hoe je dit hebt gedaan en wat je er voor nodig hebt ?
Ik neem aan dat je dit niet zomaar kunt doen met een bluetooth verbinding naar je foon.
Ik wil hem nl. zelf ook updaten naar die versie en heb geen zin om steeds als er een update voor de firmware is naar de nokia dealer te gaan.
Heb nu nogal wat problemen met Bluetooth en filmpjes waar ie vaak op vast loopt.

Greetz Dracster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens grotere MMS berichten versturen?
Mijn 6230 kan hooguit MMSjes van 170 kb versturen, maar MMS is ooit toch ontwikkeld voor het versturen van videofilms e.d.?

Van het interne geheugen van m'n 6230 is zo'n beetje 6 mb vrij. Ik wil MP3 bestanden kunnen MMSen naar vrienden. Is er een tweak mogelijk waardoor ik MMSjes van bijv. 6 mb kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36

Giblet

Dingen

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:35:
Hoe kan ik trouwens grotere MMS berichten versturen?
Mijn 6230 kan hooguit MMSjes van 170 kb versturen, maar MMS is ooit toch ontwikkeld voor het versturen van videofilms e.d.?

Van het interne geheugen van m'n 6230 is zo'n beetje 6 mb vrij. Ik wil MP3 bestanden kunnen MMSen naar vrienden. Is er een tweak mogelijk waardoor ik MMSjes van bijv. 6 mb kan versturen?
Is provider afhankelijk.
Orange en Vodafone hebben max 100 Kb per mms heb ik net gelezen.
Hoe het met andere providers zit zul je zelf even moeten opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:30:
Je kunt dus alleen via PC Sync synchroniseren, waardoor je dus altijd ook nog een laptop bij je zult moeten hebben wil je on-the-road syncen.
Is synchronisatie met een PDA een optie?
In elk geval bedankt voor je verhelderende antwoord :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:09:
[...]
Alles wat betaalbaar is moet je niet verzekeren. Alleen het onbetaalbare moet je verzekeren.

Anders betaal je je suf en blauw aan premies. Ik zou mijn telefoon nooit verzekeren omdat je zo'n apparaat binnen een werkdag zelf kunt vervangen. Mijn 6230 is dus onverzekerd, en in het ergste geval heb ik m'n schatje (6310i) nog.

Trouwens, volgens mij valt m'n 6230 gewoon onder inboedelverzekering, en als ik op stap ben onder reisverzekering :Y)
Mijn reisverzekering biedt dagwaarde vergoeding. En vergoedt de gevolgschade niet, zoals (internationale) gesprekskosten na diefstal tot 3000 euro. Telefoon in wc laten vallen, of mee wassen of met een lekkende balpen in dezelfde broekzak laten zitten vergoedt een inboedelverzekering ook niet. Een verzekerings persoon heeft ooit gezegd dat het overgrote deel van de claims betrekking heeft op zulk soort huis-tuin-en-keuken ongelukjes.

Ik vind het gevoel om vrijuit op Utrecht Centraal Station te kunnen bellen, ook 's nachts, onbetaalbaar. Dat mijn telefoon onder bedreiging uit mijn handen kan worden gerukt is al beangstigend genoeg, dat ik daarna de volgende dag van de koerier een nieuwe krijg is iets waar ik de premie graag voor over heb.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 21 juli 2004 @ 16:08:
[...]

Mijn reisverzekering biedt dagwaarde vergoeding. En vergoedt de gevolgschade niet, zoals (internationale) gesprekskosten na diefstal tot 3000 euro. Telefoon in wc laten vallen, of mee wassen of met een lekkende balpen in dezelfde broekzak laten zitten vergoedt een inboedelverzekering ook niet. Een verzekerings persoon heeft ooit gezegd dat het overgrote deel van de claims betrekking heeft op zulk soort huis-tuin-en-keuken ongelukjes.

Ik vind het gevoel om vrijuit op Utrecht Centraal Station te kunnen bellen, ook 's nachts, onbetaalbaar. Dat mijn telefoon onder bedreiging uit mijn handen kan worden gerukt is al beangstigend genoeg, dat ik daarna de volgende dag van de koerier een nieuwe krijg is iets waar ik de premie graag voor over heb.
:? wat is er toch aan de hand in deze wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een probleem, ik heb al enkele maanden de masterlijke 6230. Nog nooit heb ik hier enig probleem mee gehad. Maar nu ik bij de mycom een apacer 265 mb mmc kaart gekocht heb ontstaat het probleem dat ie em niet herkent. Dit ligt niet aan het kaartje zelf want dit is al de 2e (Ik heb de vorige namelijk ingeruild vanwege hetzelfde probleem). De firmware op mijn mob is 3.14. Is het verstandig een ander merk mmc kaart te halen of heeft dit geen nut? (zoja, welke).

please help!
greetz miguellio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 20:34:
Ik heb een hele zooi .jar en .jad files, games geschikt voor de 6230. Ik heb alleen nog geen datakabel/dongle, en zodoende ook geen Pc Suite geinstalleerd.

Is er een mogelijkheid om deze games via mijn mmc (heb wel een cardreader) op de telefoon te krijgen?
Nee dat gaat niet. De apps en games gaan in het telefoon geheugen en niet op je mmc-tje , het gaat wel goed via pcsuite met infra rood,bluetooth of gewoon toch maar dat data kabeltje bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nog een keer proberen je kaart te formateren met de pc en dan geen naam geven aan het mcc-tje
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:19:
Mensen ik heb een probleem, ik heb al enkele maanden de masterlijke 6230. Nog nooit heb ik hier enig probleem mee gehad. Maar nu ik bij de mycom een apacer 265 mb mmc kaart gekocht heb ontstaat het probleem dat ie em niet herkent. Dit ligt niet aan het kaartje zelf want dit is al de 2e (Ik heb de vorige namelijk ingeruild vanwege hetzelfde probleem). De firmware op mijn mob is 3.14. Is het verstandig een ander merk mmc kaart te halen of heeft dit geen nut? (zoja, welke).

please help!
greetz miguellio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Als ik via BT direct of via de Nokia pc suite naar mijn telefoon connect voor FTP dan kom ik niet op de MMC card. Ik heb hem al een naam gegeven, maar dat helpt ook niet. Ik kom alleen in de galerij mappen ... iemand enig idee?

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een nieuwe compressie methode voor in de MMS hierdoor is het mogelijk om over een tijdje grote bestanden te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Oke, ik weet niet ofdat deze BUG al is vorbijgekomen (heb 7, 8 en 9 beetje gevolgd):

Ik werd gebeld vanmiddag.
Ik neem normaal op (dus geen luidspreker).
Gaat die op luidspreker.
Ik klik op het knopje om `m uit te zetten.
Hij gaat niet uit.
Nogmaals proberen.
Nog steeds bleef die op luidspreker staan.
Nogmaals geprobeerd (jah en tussendoor kon `k gewoon praten en luisteren).
Nog steeds veranderd er niets.

Hij gaf wel aan op het display dat de luidspreker aan of uit is, maar hij bleef aan!

+/- 5 secondes nadat we hadden opgehangen ging die helemaal uit, schijnbaar zat er dus iets niet goed, maar bleef die toch aan staan, en dat vond ik wél weer super goed ipv dat die uit gaat als je aan het bellen bent :).

Gegevens van de mobiel:

V 03.15
17-03-04
RH- 12
GSM P1.1
(c) NMP

Iemand eerder dit gehad, of moet ik dit ergens bij Nokia melden?

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracster
Webby_ schreef op 21 juli 2004 @ 19:14:
Als ik via BT direct of via de Nokia pc suite naar mijn telefoon connect voor FTP dan kom ik niet op de MMC card. Ik heb hem al een naam gegeven, maar dat helpt ook niet. Ik kom alleen in de galerij mappen ... iemand enig idee?
Dit probleem had ik ook en je kunt het oplossen door de laaste nokia software te instaleren.

"Nokia PC Suite 6.2.16"

Deze software kun je gewoon gratis krijgen op de site van nokia.

Bij mij heb ik alleen nog wel dat ie af en toe vast loopt met het oversturen van bestanden en dan heb ik al wel een iets latere versie van de firmware 3.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 20:27
Weet iemand misschien waar deze cover te koop is?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiausa.com/images/phn/6230_pro.jpg
Of is dit blauwe (op de toetsen) gewoon de verlichting? En de cover om de toetsen/scherm heen zwart?

[ Voor 32% gewijzigd door PcFer op 21-07-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op 21 juli 2004 @ 15:07:
[...]

Is synchronisatie met een PDA een optie?
In elk geval bedankt voor je verhelderende antwoord :)
Een pda (pocketpc geen palm troep) kun je heel eenvoudig middels ActiveSync met je exchange server (2003) laten syncen. Wil je de data van je pda naar je telefoon krijgen zul je ook zoiets als pc sync op je pda moeten draaien en afaik is dat niet mogelijk.

Daarnaast als het al mogelijk is om ota met je telefoon te syncen moet je je wel realiseren dat het synchroniseren niet geheel foutloos gaat, recurring events leveren vaak problemen op.

Anders kun je of een groupware pakket zoeken dat SyncML ondersteund, of een telefoon zoeken die ActiveSync ondersteund (de spv's etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
Dracster schreef op 21 juli 2004 @ 19:49:
[...]

Dit probleem had ik ook en je kunt het oplossen door de laaste nokia software te instaleren.

"Nokia PC Suite 6.2.16"

Bij mij heb ik alleen nog wel dat ie af en toe vast loopt met het oversturen van bestanden en dan heb ik al wel een iets latere versie van de firmware 3.17
die 6.2.16, waar is die te downloaden op de site van nokia, enige versie van pc suite die ik kan vinden is 5.8

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17
Ik las in een ander topic dat je je nokia 3650 kon laten internetten via de verbinding van je pc, middels de BT dongle. Dus lekker via je je mobiel msnen en browsen, terwijl je op de bank zit (als je maar in bereik van je BT dongle bent).

Nu wilde ik weten of iemand dit ook al gelukt is met de 6230? Zou wel gaaf zijn...

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Dracster schreef op 21 juli 2004 @ 19:49:
[...]

"Nokia PC Suite 6.2.16"

Ik had Nokia Suite 6.1.017 van de nokia site uit de openingspost al geprobeerd, nadat ik uit screenshots in de 6230 topics de mmc card in beeld zag. Ik heb overigens Firmware v3.15

Ik zal morgen eens de nieuwere Nokia Suite proberen, kijken of het helpt..

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op 21 juli 2004 @ 23:02:
[...]

die 6.2.16, waar is die te downloaden op de site van nokia, enige versie van pc suite die ik kan vinden is 5.8
Probeer http://nds2.nokia.com/fil.../Nokia_PC_Suite_62_en.exe eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:42
is het ook mogelijk om de logo's die bij de bellergroepen staan te wijzigen?
Nu heb je alleen die standaard logo's daar zoals die hartjes, kopjes etc.

Maar ik zou die graag willen wijzigen.
Is dat op de 1 of andere manier mogelijk?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nou dan....

Ik heb een laadkabel gekocht voor in de auto (LCH-12). Echter als ik die gebruik geeft het toestel aan " Laadt niet op - STOP". Mijn normale thuislader werkt wel. Ik lees op internet wel over deze melding maar meestal is dan het toestel stuk omdat de thuislader niet werkt en dan deze melding komt. Maar dat is bij mij niet het geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

ik heb die LCH12 ook en hij doet het gewoon goed?. Meet eens wat voor spanning eruit komt, en probeer eens een andere auto. 24 volt vrachtwagen zou ook moeten werken :+

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de firmware V4.28, gaf in eertse instantie 3,9MB toestelgeheugen aan maar zodra ik foto's en filmpjes op het toestel had geplaatst gaf hij in eens aan dat mijn toestelgeheugen 6,1MB was, en wat ik over had in MB om te verbruiken bleef gelijk. Dus ik denk niet dat je geheugen terug neemt als je het vergelijkt met firmware V3.15

Even een andere tip als je lader van je telefoon bromt tijdens het laden moet je gewoon je toestel uit zetten tijdens het laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik heb hem eindelijk ook gekocht, maar wat een kolere levertijd zit er op dit kreng (vier weken). Maar als ik deze topics zo doorlees, het wachten waard. _/-\o_ _/-\o_

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Qosmic schreef op 22 juli 2004 @ 10:19:
is het ook mogelijk om de logo's die bij de bellergroepen staan te wijzigen?
Nu heb je alleen die standaard logo's daar zoals die hartjes, kopjes etc.

Maar ik zou die graag willen wijzigen.
Is dat op de 1 of andere manier mogelijk?
Nee dat kan niet.
Ook niet met software als Oxygen Phone Manager II of MobiMB.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de vraag naar ervaringen met de duitse internetshop www.cheeep.de ben ik ook benieuwd naar het volgende:

Hoe kan ik d.m.v. e-mail verzenden met de 6230 ook attachments toevoegen?

Ik zie nl. geen mogelijkheid hiervoor tijdens het intikken van de e-mail.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:29:
En nou dan....

Ik heb een laadkabel gekocht voor in de auto (LCH-12). Echter als ik die gebruik geeft het toestel aan " Laadt niet op - STOP". Mijn normale thuislader werkt wel. Ik lees op internet wel over deze melding maar meestal is dan het toestel stuk omdat de thuislader niet werkt en dan deze melding komt. Maar dat is bij mij niet het geval....
En wat blijkt: Kabel is niet goed. Een adere deed het wel goed. oorzaak? Hij herkende wel dat er een kabel ingestoken werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 15:31:
Naast de vraag naar ervaringen met de duitse internetshop www.cheeep.de ben ik ook benieuwd naar het volgende:

Iemand een oplossing?
Ja dat kan niet. :P

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing?
Volgens mij kan dat nu alleen nog maar met een apart proggie. Emailviewer. Zoek maar eens met google op java en emailviewer. Dan vind je het wel. Of het werkt weet ik niet. Het kan in ieder geval niet met de pop email van de Nokia zelf.

Overigens krijg ik die pop helemaal net aan het werk (Orange abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programma om achtergronden mee te maken (waarmee je dus dan ook de kleur van de batterij status en dergelijke kunt veranderen. Ik ben een naam van een programma hier wel eens tegen gekomen maar ik heb me een slag in de rondte gezocht maar niets kunnen vinden.

Het is trouwens jammer dat je niet in een topic kan zoeken. Want als je de zoek funktie gebruikt en er komt uit dat het ergens in deel 9 (met ongeveer 40 pagina's) staat dan ben je nog wel ff aan het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor dat je even goed in de startpost kijkt, daar staat hij tussen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing?
Klopt kan niet.... en tot nu toe met geen enkele andere midlet.... er zijn er meer die hier op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ik ga ervanuit dat ik morgen mijn bestelling van cheeep.de binnenkrijg
ze hebben keurig een gls versie van track en trace nummer geleverd:
gls-germany.com parcel number: 734009412050

je krijgt van elke statusverandering een email, dus "order in behandling", "betaling ontvangen", en "bestelling verzonden"

op hun "impressum" pagina, staan de bank gegevens (en alle andere gegevens) voor europese overboeking. Je moet wel betalen via vooruitbetaling, creditcards accepteren ze niet.

ik heb er voor 317,30 euro geheugen besteld inclusief verzending

we zullen zien morgen :9

@v-ray: ik heb trouwens betere ervaringen met duitse webshops dan met nederlandse. ook kan je wel zeggen dat in nl een 1gb mmc maar 206 euro kost, scheelt nog steeds ruim 55 euro, verzendkosten zijn zo goed als gelijk

[ Voor 16% gewijzigd door airliner op 22-07-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 15:59:
[...]

Klopt kan niet.... en tot nu toe met geen enkele andere midlet.... er zijn er meer die hier op wachten.
Kan toch met Emailviewer? Volgens hun specs in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 15:58:
Ik stel voor dat je even goed in de startpost kijkt, daar staat hij tussen. ;)
Je bedoelt wallpaper wizard? Die kan wel een hoop maar niet de kleur van de tekst veranderen. Dus de operator tekst. Datum en tijd en dergelijk die midden in het scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 21 juli 2004 @ 16:08:
Daarom vertrouw ik het niet.

De dagwaarde is voor mij voldoende. Een telefoon is betaalbaar, dus in principe hoef je dat niet eens te verzekeren. De gevolgschade verzekeren lijkt mij vrij nutteloos aangezien jij niet meer aansprakelijk bent voor de gesprekskosten zodra je je telefoon als vermist hebt opgegeven.

Ik weet overigens zeker dat ik tijdens kantooruren sneller een nieuwe telefoon heb dan een koerier mij zou kunnen bezorgen.

En als je je ergens niet veilig voelt, dan bel je gewoon niet, of je belt met headset :Y)

Even wat anders:
Is het met de nieuwere versies (4.28 enzo) wel mogelijk om MMSjes van bijvoorbeeld 4 megabyte te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:42
Even een andere tip als je lader van je telefoon bromt tijdens het laden moet je gewoon je toestel uit zetten tijdens het laden
Thanks! Werd er vannacht wakker van...

Dacht dat ie ging ontploffen :/

Maar mijn oplader maakt btw sowieso een hoog piepgeluid als ik m in t stopcontact steek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 16:03:
[...]

Kan toch met Emailviewer? Volgens hun specs in ieder geval wel.
nee hoor verzenden niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 16:35:
Even wat anders:
Is het met de nieuwere versies (4.28 enzo) wel mogelijk om MMSjes van bijvoorbeeld 4 megabyte te versturen?
Nee, want MMS kan via het netwerk maximaal maar 100 KB zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 17:46:
[...]

Nee, want MMS kan via het netwerk maximaal maar 100 KB zijn.
Huh? Wanneer is die limiet ingesteld?

"Multimedia Message Service" is het toch? Je zou zeggen dat Multimediale bestanden van 100 megabyte geen uitzondering zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 18:01:
[...]

"Multimedia Message Service" is het toch? Je zou zeggen dat Multimediale bestanden van 100 megabyte geen uitzondering zijn...
Van Orange website (moet wel inloggen in Mijn Orange):
hoe groot mag mijn mms'je zijn?
Je mms'je mag maximaal 100 KB zijn. Houd er wel rekening mee dat niet alle providers mms'jes van 100 KB ondersteunen. Als de ontvanger van jouw mms'je bij een andere provider zit, kan het zo zijn dat hij jouw mms'je niet kan ontvangen, omdat zijn provider bijvoorbeeld mms'jes kan ontvangen tot 50 KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 18:01:

Die limiet is er al sinds MMS bestaat. Bij T-Mobile en Vodafone kan je sowieso maar MMS ontvangen tot 50 KB. Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat een MMS van een paar MB verstuurd is? Heb laatst een MP3 per email naar m'n toestel gestuurd en dat duurde toch echt een kwartier als het niet langer was.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op 21 juli 2004 @ 23:23:
Ik las in een ander topic dat je je nokia 3650 kon laten internetten via de verbinding van je pc, middels de BT dongle. Dus lekker via je je mobiel msnen en browsen, terwijl je op de bank zit (als je maar in bereik van je BT dongle bent).

Nu wilde ik weten of iemand dit ook al gelukt is met de 6230? Zou wel gaaf zijn...
ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, volgens mij kan t niet maar ik blijf hopen op de mensen met wat meer verstand van tellies dan ik heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag mijn telefoon opnieuwe laten flashen all mijn shit kwijt niet leuk natuurlijk maar ik wou van dat probleem af waarmee mijn mp3 en acc bestanden hikten en oversloegen nou niks hoor het probleem blijft dus gewoon.

ik ga morgen op vakantie dus ik wacht een weekje met mijn zoektocht naar het onbekende misschien ligt het aan mijn ingebouwde aldi computer card reader na de vakantie koop ik een bluetooth dongle en probeer er dan zo data op te zetten al met al hoop ik dit probleem te kunnen oplossen.

mocht ik de oplossingen hebben gevonden dan horen jullie het ASAP.

Mvg

Moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Laatst online: 22:51
Nog even een leuke aanvulling voor de SP, mocht er nog een 10e topic komen. Mocht je je operator logo willen wissen maar je hebt geen GPRS dan heb ik hier de oplossing:

Maak een transparant gifje van 1x1 pixel.
Download/koop het programmatje SmartSMS
Stuur met SmartSMS het gifje als operator logo naar je phone.

Het enige wat je nodig hebt is een computer met een analoog modem.
Hoop hiermee wat mensen te helpen.

Evaluatie versie voor 10 dagen:
http://www.gsmsoft.nu/smartsms50.exe

[ Voor 8% gewijzigd door Bandicoot op 23-07-2004 00:06 . Reden: linkje toegevoegd ]

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk komt er een deel 10, zal deze vanavond aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week niet in het Nokia 6230 forum gekeken en wat schetst mijn verbazing deel 9 is ook al weer vol. Het gaat erg hard. Maar goed ik lees op de laatste bladzijde dat iemand bezig is geweest een nieuwere versie dan 3.15 op zijn Nokia 6230 te zetten. Kan iemand mij vertellen wat er met deze nieuwe firmware versie verbetered is t.o.v. 3.15. Daarnaast is mijn vraag kan ik deze firmware versie bij een Nokia point gewoon op mijn telefoon laten zetten zonder dat ik daar het toestel gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 08:40:
Ik heb een week niet in het Nokia 6230 forum gekeken en wat schetst mijn verbazing deel 9 is ook al weer vol. Het gaat erg hard. Maar goed ik lees op de laatste bladzijde dat iemand bezig is geweest een nieuwere versie dan 3.15 op zijn Nokia 6230 te zetten. Kan iemand mij vertellen wat er met deze nieuwe firmware versie verbetered is t.o.v. 3.15. Daarnaast is mijn vraag kan ik deze firmware versie bij een Nokia point gewoon op mijn telefoon laten zetten zonder dat ik daar het toestel gekocht heb?
je kunt de nieuwe versie mits de zaak waar je hem wilt laten flashen een nokia service point is gratis laten flashen ik heb mijne bij het hoofdkantoor van bel company laten flashen maxis want nokia geeft een jaar garantie kheb zelf versie 3.15 erop nieuw op laten zetten maar het probleem was niet opgelost ik ga dadelijk op vakantie dus ben er een weekje niet... kweet niet uit welke provincie je komt dan kan ik als je wil wel ff alle service points op een rijtje zetten jammer dat ik hier geen attach kan achterlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
hehe vanavond na me werk (01.00u) zal deel 10 wel aangemaakt zijn? Sow 't gaat hard zeg!
Kan niet wachten totdat mijn 6230 binnenkomt...

[ Voor 25% gewijzigd door Ghannes op 23-07-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 16:04:
[...]

Je bedoelt wallpaper wizard? Die kan wel een hoop maar niet de kleur van de tekst veranderen. Dus de operator tekst. Datum en tijd en dergelijk die midden in het scherm staat.
Kleuren van tekst veranderen is niet mogelijk, je bent daarin beperkt tot die kleurenschema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij de Nokia 6230 ook andere firmware erop zetten??
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:06:
Kan je bij de Nokia 6230 ook andere firmware erop zetten??
_/-\o_
Dat kon met een 3310 al als ik me niet sterk vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.nl/product.asp?code=113670

ps...ik ga mijn 6230 verkopen want heb al een motorola mpx200 besteld ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik heb sinds gister een HP IPAQ 2210 pda en uiteraard wil ik deze met bluetooth koppellen...

Ik krijg alleen een rare foutmelding op m'n 6230: Paring en verb. geweigerd om veiligheidsredenen. Of int engels: Paring and conn. rejected for security reasons

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

[edit]
Kep em al gevonden, je moet deze patch installeren op je Pocket PC en dan doet tie et... Ik ga ff testen

[edit2] jep hij werkt :) mischien iets voor in de TS

[ Voor 41% gewijzigd door Kix@$$ op 23-07-2004 15:18 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.